Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Even topic weer omhoog schoppen...

Ik wil nml toch echt wel die fan fasteners hebben, en veel andere mensen krijgen ook nog steeds dingen.

KOD, wanneer kan je die dingen naar me opsturen?

Misschien valt het nu een keer wel op...

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
Phant0m schreef op 03 June 2003 @ 11:40:
Door nitraat - Thursday 22 May 2003 00:23

Wat phantom betreft ik was aan het inpakken en ik herinnerde me dat er wat gewijzigd was ana je bestelling en dat je erover gemaild had. Was ff spitten, maar ben eruit gekomen en je pakje had er vandaag al moeten zijn dacht ik zo.... morgen weer een kans. Is hij er nog niet ff mailen naar me dan gaan we de TPG ff pesten Ze krijgen al bijna een klunstkop van me hehehe.

---------------------------------------------
en zelfs vandaag is er nog niets, ik heb nitraat gemeeld osluis [@] wanadoo.nl
en al 3 keer gepost dat het er niet is en geen reactie :(
* Hexyl wordt er een beetje moe van *

Het zou op 22 mei verstuurd zijn, het is nu 7 juni ik heb nog niets en ook geen tracking number

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 14:47:
Even topic weer omhoog schoppen...

Ik wil nml toch echt wel die fan fasteners hebben, en veel andere mensen krijgen ook nog steeds dingen.

KOD, wanneer kan je die dingen naar me opsturen?

Misschien valt het nu een keer wel op...
Mischien valt dit dan ook een keer op
Pas de 3e keer dat ik er op reageer.

Nitraat moet het spul doorsturen naar jou of naar mij(als het bij mij aankomt dan verstuur ik het weer door).
Ik heb nitraat pas een schop gegeven(figuurlijk ;) ), maar dat je ze nog niet hebt kan ik niets aan doen.

Ik zal even kijken of ik er iets aan kan doen voor je.

Voor de rest die nog iets moet hebben, mail even naar superinkoopactie [at] kingofdos.com

Status-> Ik moet dus nog spullen van nitraat krijgen.

• Hexyl
een tracking nummer zou erg makkelijk zijn, zonder dat nummer kan ik hier op het postkantoor ook nix beginnen

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
Ff hier commentaar geven lijkt me zeker zo wijs, op email reageert al helemaal geen kiep lees ik her en der (ik doe dan ook niet eens een poging meer)...

Maar mijne blauwe EL kit zou je zeker een maand geleden mijn kant op sturen KoD... Dusss..
En nou hek wel een andere maar wil niet zeggen dat ik die jij voor mij hebt liggen niet meer wil :)

• quarantaine
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 24-06-2013

quarantaine

mongtastic.be

nu maar hopen dat ik mijn spullen voor begin juli heb :s

Nitraat, kan jij nog even iets laten weten ivm die rheobus enzo?

Verwijderd

Kod & Nitraat
Is er al wat bekend over de acrylic finger guards :? Wat is de status hiervan, wordt er nog steeds op de leverancier gewacht, of niet ?
Als de finger guards niet geleverd kunnen worden, wat dan ? Gaan jullie zoeken naar een andere leverancier, of andere finger guards ?
Kortom : laat eens wat van jullie horen ! ;)

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 13:57
KoD, zou je dan wel je mail kunnen lezen? Ik heb je een mail gestuurd, maar heb er nog niets op terug gehoord?

Verwijderd

Kod ik heb je ook een mailtje gestuurd maar ik heb helaas geen reactie van je gehad |:(

• pres_lincoln
D'r is geen reet meer verstuurd, er wordt nergens meer op gereageerd..
we zitten al minimaal 3 weken te wachten op een fatsoenlijke reactie...
Goed bezig die organisatoren...

Geen wonder dat [GoT] z'n handen van de [IA]'s afhaalt, en gelijk hebben ze, ik durfde er m'n handen ook niet meer aan te branden met zo'n werkwijze...

zo krijg je nog angst om een LCD'tje te bestellen in een [IA].. bedankt, heren...
Vertrouwen is gedaald tot 0,0 om nog eens ooit mee te doen als het te moeilijk wordt..

• Hexyl
Okay vandaag meeltje gestuurd naar KoD kijken of ik reactie krijg

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, heel vaag.

pres_lincon ik pak je pakje NU in, ik dacht dat ik dat al verstuurd had, dat is mijn fout, excuses.
Phant0m ik heb je gemaild, hopen dat mn hosting zn mailserver niet WEER wegvalt, er verliezen veel mailtjes, ik ga wel een support ticket openen daar.

Mail vortaan even naar erstaateenschaapindewei@hotmail.com !!! komt het zeker aan!

Voor de rest van de mensen, ik kan er niets aan doen, nitraat moet de spullen leveren(ook aan mij voor afhalers en sommige doorzendingen(b.v. vrtnn), als hij dat niet doet dan kan ik er niets aan doen.
Hij had wel al het pakje verstuurd, alleen het komt hier maar niet aan.

even voor de duidelijkheid over de ia:
Ik deet/doe de financiën, nitraat het bestellen/verzenden. Dat er via mij wat pakketjes gaan dat is omdat dat later is betaald enzo, en die pakketjes stonden hier voor ophalen.

Verwijderd

Naja ok.
Dan zie ik het wel ooit verschijnen....

enig idee wanneer ongeveer? :/

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 20:53:
[...]

Naja ok.
Dan zie ik het wel ooit verschijnen....

enig idee wanneer ongeveer? :/
Het is naar mij verstuurd, maar TPG = vaag. Zodra ik het heb beloof ik hierbij plechtig ( ;) ) dat ik het de dag er op in de bus doe.

Pakketje moet uiterlijk dinsdag bij mij zijn, als het goed is.

Verwijderd

Ik krijg ook nog steeds een plexy fingerguard. Wat is de status? Wat doen jullie er aan om de levertijd te bevorderen? etc....

Verwijderd

ok KOD, komt mooi uit, mn mobo is nml eergister overleden en moet dus heel mn kast opnieuw doen.. Spullen daarvan komen ook maandag/dinsdag/woensdag..

Abit NF7-S Powah! :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 19:14:
Ik krijg ook nog steeds een plexy fingerguard. Wat is de status? Wat doen jullie er aan om de levertijd te bevorderen? etc....
Status hiervan is dat ze helemaal niet te verkrijgen zijn... Ik heb met nitraat afgesproken dat hij deze voor mij mag cancellen en dat hij de rest mag verzenden... Maar ik hoor er weinig van ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oké ik ga nu ff een dikke flame geven naar TPG
:( :r %$^&*! @!#)(<~*> TPG MET JE SERVICE VAN 0,NIETS :r :(
back ontopic:

Statusupdate:
Nitraat had 2 pakketjes naar mij toe gestuurd, 1 met spullen van de afhalers en nog 1 doosje met bepaalde inhoud. Komen die pakketjes na 1 week terug bij hem en er staat op ADRES BESTAAT NIET, en toch is het een geldig adres(ja ik woon er al 18 jaar, en huis is uit 1920 dus geldig is het).

Ik wordt er zelf net zo ziek van als jullie er van worden, maak je niet druk.

Betreft de fangards:
• Je kan kiezen voor 2x Sharkoon fanguard voor de prijs van 1x plexy fanguard
http://www.powerparts.nl/?p=c&cid=22
Afbeeldingslocatie: http://www.powerparts.nl/i/p/156_1.jpg
En meerdere pics op de site van PowerParts.

• Je kan kiezen voor Sharkoon ledguard
http://www.sharkoon.com/enghtml/grills_rgb.htm
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkoon.com/produktbilder/200/grill_blau.jpg
Als je voor deze kiest is het 1 voor de prijs van 1, dus je krijgt er geen 2 van thuis voor de prijs van 1 ;)

• Je kan er voor kiezen dat je je geld van de fanguards teruggestort krijgt.

Ik hoop dat jullie tevreden zijn over de statusupdate? Bedankt voor de aandacht.

Eventjes voor de mensen die het aan nitraat willen doorgeven wat ze willen.
Je mailt nitraat op het volgende mailadres: osluis<[at]>wanadoo<[dot]>nl
[url=mailto:osluis@wanadoo.nl?subject=(IA-KOD)%20Betreft%20fanguards]LINK MET MAILTJE[/url]

Geleve deze informatie in het mailtje te zetten:
code:
1
2
3
Je nickname op GoT + UserID op GoT
Je nickname op Laupro.nl en je UserID op Laupro
Duiderlijk vermelden wat je wil doen met je fangard

[edit2]

Nitraat says:
EN kan je ff een berichtje plaatsen, voor mij?
kan je tegen phantom, quarantaien en the Judge zeggen dat voor hun pakjes een klachtprocedure loopt. Ik zou van Quarantaine en The Judge morgen bericht krijgen waar hun pakje is... ze hebben hem gevonden denken ze
Roel - KingOfDos.comWebsite laten maken duur? SpiderSpider.nl ! says:
copy/paste naar got
Nitraat says:
Rope, is onderweg... heb hem zelfs gemaild daarover.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 21:25 ]

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 22:26
sow ik zie dit topic nu weer. ik vind dit toch best wel lullig voor de overblijvers, terwijl ik mn spullen al sinds begin maart heb

• ge-flopt
Maakt niet uit, Ik heb net een mailtje binnen gekregen van KoD, op een mailtje wat ik volgens mij 2 minuten eerder heb verstuurd. Ik heb het idee dat KoD er meer mee in zijn maag zit dan wij. Ik ga ga er ook vanuit dat we de TPG de schuld mogen geven. (Dat mag ik overigens niet te hard zeggen anders krijg ik meppen van mijn vriendin..werkt er..) :)
Even (een) har(t/d) onder de riem steken, bij deze een posifitef woordje van mijn kant :)

Verwijderd

Topicstarter
ge-flopt schreef op 16 June 2003 @ 23:19:
Maakt niet uit, Ik heb net een mailtje binnen gekregen van KoD, op een mailtje wat ik volgens mij 2 minuten eerder heb verstuurd. Ik heb het idee dat KoD er meer mee in zijn maag zit dan wij.
[knip]
Ja ik vind het niet bepaald leuk dat de TPG allemaal pakketjes kwijtraakt. En dan hou ik me redelijk in :(

Pres_Lincon het pakketje is verstuurd, je neon snoer komt er morgen denk ik al aan.
Koste wel weer 5,50 euro, maarja eigen schuld van me, had ik het niet moetten vergeten me te teven.

• pres_lincoln
Heel erg fijn die update van je KoD...

Maar voor alle zekerheid post ik toch ook maar ff het berichtje hier in de topic, mailtjes willen niet zo in deze [IA] geloof ik (lees: rode draad van deze [IA])

Je nickname op GoT + UserID op GoT
Nick: Pres_lincoln ID: 58886

Je nickname op Laupro.nl en je UserID op Laupro
Nick: Pres_lincoln ID: 2229

Duiderlijk vermelden wat je wil doen met je fangard
Als de Sharkoon in pure blauw besteld kan worden dan doet u mij die maar aub..

edit:
mocht dat niet kunnen dan mogen jullie van mij er een fijn kratje bier van dat bedragje van de bestelde fanguard halen, het heeft al moeite zat gekost voor jullie lijkt me zo IMHO..

[ Voor 17% gewijzigd door pres_lincoln op 17-06-2003 03:09 ]

Verwijderd

Dag mannen, de mailtjes druppelen langzaam binnen met de bestelligen voor de fan guards. Leuke meevaller. Ik heb er vandaag een zooi grills binnen gekregen dus ik kan de snelle mailers verblijden met een envelopje die morgen op de bus gaat.

Wat de TPG betreft.... ik wordt er :r ziek van. Er lopen nu in totaal ca 10 procedures tegen die lui. Ik heb me groen en geel lopen ergeren suf gebeld en heb uiteindelijk van de regiomanger te horen gekregen dat ze in de vakantieperiodes veel problemen hebben met vakantie krachten ed. Deze zouden niet zo snel zijn als de gebruikelijke medewerkers.....

Wat deze man dus eigelijk bedoelt is dat deze meer achterover proberen te drukken dan de gebruikelijke werknemer :( Gelukkig heb ik mijn administratie goed op orde, dus ik kan er zo bovenop springen als er een pakkie zoek is, maar leuk is anders. Heb het ook druk met van alles wat niets met GOT te maken heeft en de TPG opjagen begint onderhand meet op een dagtaak te lijken.

Waar ik nu het meeste van baal is dat we NOG steeds niet klaar zijn met deze IA. Ik durf me hoofd bijna niet meer te vertonen op GOT vanwege deze affaire ;(

Maar zowaar ik Nitraat heet. Ik zal iedereen afhandelen al is dat het laatste wat ik doe op deze klote planeet!

/me denkt terug aan de goede oude tijd van de Akasa inkoopaktie die verliep tenminste voorspoedig :/ alhoewel... die nam zoveel tijd in beslag dat het bijna een relatie de kop koste :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 17:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nitraat zullen we nieuwe IA openen? :P

Verwijderd

8)7 |:( 8)7 |:( 8)7

jij bent echt levensmoe geloof ik :D

• ge-flopt
KoD of Nitraat. ALs jullie een nieuwe IA starten wil eventueel jullie wel ergens mee ondersteunen. Roep dan maar, dan spreken we het af.

• quarantaine

quarantaine

mongtastic.be

ge-flopt schreef op 17 June 2003 @ 21:01:
KoD of Nitraat. ALs jullie een nieuwe IA starten wil eventueel jullie wel ergens mee ondersteunen. Roep dan maar, dan spreken we het af.
dat ze aub eerst deze afwerken!!!

bedankt trouwens voor de verduidelijking, jullie kunnen er niks aan doen dat de tpg slecht in mekaar zit :( (juist zoals de "post" hier )

Verwijderd

Hehe bedankt hoor mannen, maar ik heb even voor de komende 2 jaar genoeg gehad van IA's....... ik werk deze af en wacht totdat iedereen het sein heeft gegeven tevreden te zijn en dan gaat de teller weer lopen. Heb in deze IA meer stress gehad dan in de rest van m'n leven hoop ik. Moet dus ff bijkomen als het afgerond is :D

• ge-flopt
quarantaine schreef op 17 June 2003 @ 22:02:
[...]

dat ze aub eerst deze afwerken!!!

bedankt trouwens voor de verduidelijking, jullie kunnen er niks aan doen dat de tpg slecht in mekaar zit :( (juist zoals de "post" hier )
Er staat ook als. :)... Maar Nitraat je hebt gelijk eerst deze afwerken en dan naar de volgende pas.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 20:46:
8)7 |:( 8)7 |:( 8)7

jij bent echt levensmoe geloof ik :D
Ja ikke wel :D

was als grapje bedoelt, ik begin er in ieder geval binnen 1 maand zeker NIET aan, eerst werken.

• Hexyl
volgende keer verzenden met de NPD dan maar?

mag ik wel mijn tracking nummer pls

Verwijderd

Die zal ik je morgen even geven... zit nu in me blote reet achter de PC :P en je nummer ligt in de schuur waar ik aan het inpakken was.

Je hebt namelijk een nieuwe gekregen. Heb namelijk vandaag pakjes van Quarantaine, The Judge en Phantom zwaar gehavend retour gekregen. Heb ze in een nieuw doosje gedaan en weer naar de TPG gebracht met de melding dat als ze niet aan zouden komen dat ik persoonlijk pissed of langs zou komen. Wellicht morgen blije usertjes :D

Verwijderd

Topicstarter
pers_lincon, je pakje binnen? zou teminste wel moetten.

• pres_lincoln
Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 01:46:
pers_lincon, je pakje binnen? zou teminste wel moetten.
Sorry voor de late reactie, het pakje is inderdaad in perfecte staat (gisteren al)ontvangen... Opnieuw hartelijk dank...

Verwijderd

De postbode heeft net een grote envolope met finger guards door de bus gedrukt :)
Ik heb nu alles binnen, bedankt KoD en Nitraat voor alle moeite _/-\o_

• Hexyl
nitraat: pics van de oude staat van mijn pakketje :D

Verwijderd

Topicstarter
Pres_Lincoln schreef op 19 June 2003 @ 01:59:
[...]

Sorry voor de late reactie, het pakje is inderdaad in perfecte staat (gisteren al)ontvangen... Opnieuw hartelijk dank...
Oké
nouja nogmaals sorry... omdat ik hem was vergeten weg te sturen. maarja dat wist je al.

Verwijderd

Voor de mensen die Clear Acrylic Design Fan Guards hadden besteld is hier een alternatief... Deze fan guards zouden al in de shop aanwezig moeten zijn, dus als je ze besteld ontvang je ze voor 99% ook :)
Mail
Hoi

Goed nieuws,
Morgen komen ze op de site,

RECOM Design Fan Guard : Clear Acrylic 80mm Atomic 9.50
RECOM Design Fan Guard : Clear Acrylic 80mm Biohazard 8.50
RECOM Design Fan Guard : Clear Acrylic 80mm Hurricane 8.50
RECOM Design Fan Guard : Clear Acrylic 80mm Flower 8.50

Deze zijn te krijgen, prijzen staan er ook bij
Zeg het tegen al die mensen die er naar op zoek zijn
Morgen kun je ze bestellen !
Groet BIanca
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=287&p=l&g=326

• quarantaine

quarantaine

mongtastic.be

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 23:59:
Die zal ik je morgen even geven... zit nu in me blote reet achter de PC :P en je nummer ligt in de schuur waar ik aan het inpakken was.

Je hebt namelijk een nieuwe gekregen. Heb namelijk vandaag pakjes van Quarantaine, The Judge en Phantom zwaar gehavend retour gekregen. Heb ze in een nieuw doosje gedaan en weer naar de TPG gebracht met de melding dat als ze niet aan zouden komen dat ik persoonlijk pissed of langs zou komen. Wellicht morgen blije usertjes :D
hopelijk niks kapot?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 16:34:
Voor de mensen die Clear Acrylic Design Fan Guards hadden besteld is hier een alternatief... Deze fan guards zouden al in de shop aanwezig moeten zijn, dus als je ze besteld ontvang je ze voor 99% ook :)

[...]

http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=287&p=l&g=326
Krijg nou de pleuris..... ik heb maanden bij de importeur van recom aan hun hoofd lopen zeiken, nee we weten niet wanneer die komen, nee ze zijn er niet en dan zie je GVD zoiets voorbij komen. Ik krijg wat van die lui. Smerige vieze :X 8)7 |:( :| :X :r

Er was gelukkig niets kappot in de pakkies..... ze waren degelijk verpakt in een dikke laag schuim :) Phantom..... ik ga zo je tracking nr opsnorren als me vriendin weer weg is... die komt net aanrijden :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 21:25 ]

• Hexyl
_/-\o_ Hulde aan nitraat _/-\o_

ik ben zo blij als een klein kind me spullen zijn er :D

Verwijderd

Phant0m schreef op 19 June 2003 @ 22:55:
_/-\o_ Hulde aan nitraat _/-\o_

ik ben zo blij als een klein kind me spullen zijn er :D
Ow kijk aan dat is mooi :) scheelt me weer een ritje naar de schuur :)
Fijn dat je het binnen hebt. Who's next?

• ge-flopt
me me me me me me me ....... Pwetty please? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 21:10:
[...]

Krijg nou de pleuris..... ik heb maanden bij de importeur van recom aan hun hoofd lopen zeiken, nee we weten niet wanneer die komen, nee ze zijn er niet en dan zie je GVD zoiets voorbij komen. Ik krijg wat van die lui. Smerige vieze :X 8)7 |:( :| :X :r
Ikzelf wacht ook nog steeds op een reactie van hun :P Maar zag daar recom-stuff passeren dus waarom niet ff informeren... en ja.. bij hun lukte het... raar toestanden.. maar het mooie is dat ze nu wel beschikbaar zijn.. maakt niet uit bij welke IA ;)

Verwijderd

ge-flopt schreef op 19 juni 2003 @ 23:53:
me me me me me me me ....... Pwetty please? :)
Jou spullen liggen nu bij KOD :) doosje is binnen kreeg ik van hem te horen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 00:54:
[...]

Ikzelf wacht ook nog steeds op een reactie van hun :P Maar zag daar recom-stuff passeren dus waarom niet ff informeren... en ja.. bij hun lukte het... raar toestanden.. maar het mooie is dat ze nu wel beschikbaar zijn.. maakt niet uit bij welke IA ;)
Eerst zien dan geloven :D

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 01:02:
[...]

Jou spullen liggen nu bij KOD :) doosje is binnen kreeg ik van hem te horen.
Ik denk het wel ja ;)

Plaatje laatste producten binnen gehad
Nitraat wat is van wie?

• quarantaine

quarantaine

mongtastic.be

woohoo!!!!!! abx stond hier juist aan mijn deur
wel in kamerjas moeten opendoen O+

wel 1 ding (baybus nog niet gecheckt ) ik heb 2*80mm airfilters ipv fanguards

geen probleem, gewoon als je administratie niet klopt.....

thx again!!!!

/edit baybus rocks!!!!!
krijg koppijn vd blauwe leds!! ;)

en nu vertrekken naar een lanparty goede timing!

[ Voor 20% gewijzigd door quarantaine op 20-06-2003 09:58 ]

• Hexyl
nitraat je krijgt diezelfde doos weer terug met daarin een gele ccfl :P

• ge-flopt
Als dat alle spullen zijn dan mis ik nog de blauwe led cooler...... Maar biohazard is binnen :P

[ Voor 5% gewijzigd door ge-flopt op 20-06-2003 12:55 ]

Verwijderd

ge-flopt schreef op 20 juni 2003 @ 12:55:
[...]

Als dat alle spullen zijn dan mis ik nog de blauwe led cooler...... Maar biohazard is binnen :P
Daar had ik je nog over gemaild... niet gehad?
Maar goed, komt erop neer dat ik die koeler nergens meer heb liggen en PowerParts heeft die ook niet meer in het assortiment. Ik kan je wel eventueel 2x die blauwe van bitspower aanbieden+2 noise reduction kabels voor het zelfde bedrag..... dan krijg je hem ook wel op de gewenste snelheid.

• ge-flopt
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 13:02:
[...]

Daar had ik je nog over gemaild... niet gehad?
Maar goed, komt erop neer dat ik die koeler nergens meer heb liggen en PowerParts heeft die ook niet meer in het assortiment. Ik kan je wel eventueel 2x die blauwe van bitspower aanbieden+2 noise reduction kabels voor het zelfde bedrag..... dan krijg je hem ook wel op de gewenste snelheid.
Daar heb je me over gehad, maar alleen dat KoD nog aan het zoeken was. Nitraat als het net zo makkelijk is graag dan doe maar die twee andere.

[ Voor 13% gewijzigd door ge-flopt op 20-06-2003 13:36 ]

Verwijderd

ge-flopt schreef op 20 June 2003 @ 13:33:
[...]

Daar heb je me over gehad, maar alleen dat KoD nog aan het zoeken was. Nitraat als het net zo makkelijk is graag dan doe maar die twee andere.
Ok, dan stuur ik die wel rechtstreeks naar je toe.

• ge-flopt
Je kunt ze ook naar KoD sturen dan pik ik het daar wel op. Daar ligt mijn baybus en mijn finger guards toch nog. Pik ik het allemaal ineens op.

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Heej, dat lijkt erop! Volgens mij zijn dat mijn fanfilters! :)

Wat ik allemaal nog moet hebben:

2x Rounded ATA 133 Kabel met gevlochten bronzen omman
1x Rounded FDD Cable bronze mesh 45cm
4x Air Filter 80mm
1x Air Filter 120mm
4x Plastic Antishock Fan Fastener

Heb je nu alles voor me KoD?

Verwijderd

Is ook goed... wat u wenst meneer :P

Verwijderd

Topicstarter
Benadski schreef op 20 juni 2003 @ 15:48:
Heej, dat lijkt erop! Volgens mij zijn dat mijn fanfilters! :)

Wat ik allemaal nog moet hebben:

2x Rounded ATA 133 Kabel met gevlochten bronzen omman
1x Rounded FDD Cable bronze mesh 45cm
4x Air Filter 80mm
1x Air Filter 120mm
4x Plastic Antishock Fan Fastener

Heb je nu alles voor me KoD?
Ja alles heb ik nu voor me liggen.

Nitraat voor wie is:...
2x biohazed fanguard
1x fuminous blauw
1x 80mm filter
2x koper floppy kabel
3x bronze 60cm kabel

Verwijderd

1x 120mm filter (benadski)
3x 80mm filter (benadski)
1x hddkoeler (schopkont)
fanvastmaakdingen EN/OF rubbere ringetjes--> vrtn

overige spullen wat hebt liggen weet ik niet.

• ge-flopt
2 maal biohazard is volgens mij voor mij. Maar dat kan ik ook mis hebben. Heb er twee gekregen voor de mislukte bestelling van de eerste biohazard finger guard, omdat bij de andere de fingerguards goedkoper waren.

Verwijderd

Ow ja, dat was ik vergeten erbij te vermelden..... die plexi is voor Press_lincoln en die 2 anderen zijn idd voor gefopt al sik me niet vergis :) en die kans is vrij reeel :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 20:27:
Ow ja, dat was ik vergeten erbij te vermelden..... die plexi is voor Press_lincoln en die 2 anderen zijn idd voor gefopt al sik me niet vergis :) en die kans is vrij reeel :P
nehe dat meen je toch niet?!
Ik heb net een week terug een pakje naar hem gestuurd, kost me weer 2 euro meer ;)

• ge-flopt
Woont pres_lincoln in de buurt van dbosch of tilburg, anders wil ik het wel ff afgooien (lees: afgeven) bij hem.

Verwijderd

Topicstarter
ge-flopt schreef op 20 June 2003 @ 21:33:
Woont pres_lincoln in de buurt van dbosch of tilburg, anders wil ik het wel ff afgooien (lees: afgeven) bij hem.
hij woont in Gemert.

• ge-flopt
Ligt niet echt in de buurt, jammer.

• pres_lincoln
KoD: 't Is geen enkel probleem als je wilt dat ik het kom afhalen hee!!!
Daarom ook de keuze bij laupro "afhalen", dan loop je zulks risico om een paar keer naar Den Bosch te mogen :)

• quarantaine

quarantaine

mongtastic.be

weet iemand trouwens hoe ik die filter moet installeren? is een raar systeem imho

de schroeven van mijn fan en grill kunnen er niet door.

• Benadski
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 18:10:
[...]

Ja alles heb ik nu voor me liggen.

[...]
_/-\o_ Ik zie het wel verschijnen! Wanneer stuur je het op?

Verwijderd

quarantaine schreef op 22 June 2003 @ 19:00:
weet iemand trouwens hoe ik die filter moet installeren? is een raar systeem imho

de schroeven van mijn fan en grill kunnen er niet door.
Ja hoor, is vrij simpel. Je kan dat ding opentrekken in 3 delen. Namelijk twee pastik delen en een filter. Als je het plastik gedeelte waar de gaten in zit op de fan schroeft, dan kan je het filter erin leggen en het laatste deel erop klikken... makkelijk zat toch?

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 01:02:
[...]

Eerst zien dan geloven :D
Je zult het zien. Ze zijn all binnen bij Ace-systems :)

Verwijderd

@ Nitraat
Als ik goed gelezen is mijn pakketje (screws + resterende euro's) reeds vertrokken? Of heb ik me vergist? ;)
Dan kan ik ff beginnen aftellen ;) (en kan je me zegge wanneer het juist vertrokken is ;) )

Verwijderd

die zijn inderdaad onderweg rope..... preciese datum durf ik niet te zeggen... dat moet ik ff nazoeken....

Verwijderd

hoi,

toch maar weer ff informeren waar mn fan fasteners blijven ...
nitraat, al enig idee wanneer ik ze thuis kan verwachten?

• ge-flopt
Nitraat, is er al iets bekend van die twee losse fan's met blauwe leds met noise reduction?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 04:24:
hoi,

toch maar weer ff informeren waar mn fan fasteners blijven ...
nitraat, al enig idee wanneer ik ze thuis kan verwachten?
heb ik die niet hier liggen?!
http://zooi.kingofdos.com/got/IM000173.JPG

Verwijderd

@vrtnn... heb ze naar KOD gestuurd, hij heeft ze al binnen.
@gefopt... die zijn onderweg naar KOD, vandag /morgen komen die aan. Mail KOD ff voor de zekerheid of ze er zijn.

• ge-flopt
Dat gaat KoD denk ik wel doen, bij deze KoD, mail me ff op mvgorkom (zo'n kringelding, volgens 3fm) hsbos.nl als ze binnen zijn. THX in avance KoD.... Tzou mooi zijn als ik het geheel donderdag in kan bouwen.

Verwijderd

hmm, die dingen heb ik niet besteld KOD, deze dingen heb ik besteld: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=pi&pi=830

maargoed.. zou ik dan me geld terug kunnen krijgen? (14,40)
want ik heb inmiddels al andere dingen in een winkel in den bosch gehaald.
Zou top zijn als dat zou kunnen en als het dan asap gebeurd ;)

• ge-flopt
vrtnn, lijkt me stug. Ok de IA loopt wat uit maar die dingen zijn voor je besteld, en anders blijft KoD of Nitraat ermee zitten.

Verwijderd

OMG het is weer feest @ TPG :) pakje voor KOD ligt nog in Dort.... mijn nette schelwoorden vocabulair begint zich nu wel heel erg snel uit te breiden..... Een mevrouwtje beloofde me dat het pakje voor KOD morgen aankomt. Damn, ik moet zowat brullen :'(

Verwijderd

ge-flopt schreef op 26 June 2003 @ 09:19:
vrtnn, lijkt me stug. Ok de IA loopt wat uit maar die dingen zijn voor je besteld, en anders blijft KoD of Nitraat ermee zitten.
Nou, kijk maar hoor:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=d

Dit heb ik o.a. besteld:
830 Plastic Antishock Fan Fastener 6 € 2,40 € 14,40
en daar staat dit plaatje bij: Afbeeldingslocatie: http://www.h-essers.nl/rc-screw-paff-bk-s.jpg

En dus niet rubbere ringetjes...
Kan 1 van de organisatoren dit ff bevestigen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 02:06:
hmm, die dingen heb ik niet besteld KOD, deze dingen heb ik besteld: http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=pi&pi=830
[knip]
Owja die heb ik ook nog liggen ;)

• ge-flopt
Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 11:30:
[...]

Nou, kijk maar hoor:
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=169&p=d

Dit heb ik o.a. besteld:
830 Plastic Antishock Fan Fastener 6 € 2,40 € 14,40
en daar staat dit plaatje bij: [afbeelding]

En dus niet rubbere ringetjes...
Kan 1 van de organisatoren dit ff bevestigen?
vrtnn, ik bedoelde niet dat je iets anders zou krijgen dan je besteld hebt, maar dat je je geld terug zou krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juni 2003 @ 13:57:
[...]

Owja die heb ik ook nog liggen ;)
KOD laat maar, ik zal die prikkertjes gelijk naar vrtn zelf sturen..... heb er nog genoeg van liggen namelijk.

Verwijderd

ok, is goed, zie het wel verschijnen als ik terug ben van lloret (morgen vertrekken ;) )

bedankt nitraat & KOD voor deze IA !

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben morgen(stiekem vandaag al) onderweg naar belgië, als begeleiding op een schoolkamp van de school waar ik werk als systeembeheerder. Ik ben pas terug op vrijdag middag.
Ik zal de maandag daarop de IA afsluiten, alles wat hier ligt aan spul wegsturen en of mailen dat het opgehaald kan worden.

• pres_lincoln
Crap, dat had ook wel wat eerder vermeld kunnen worden, misschien hadden we nog wel ff een afspraakje kunnen maken voor 5 minuutjes dat ik dat ding wat je voor mij hebt liggen nog kon komen halen...

't hoort écht zo te moeten gaan he :(
nou ligt het dus weer een week te wachten... bedankt voor je netheid!

• Hexyl
nitraat: ik mis nog 1 dingetje

code:
1
781 UV Sensetive FAN - Blauw 80mm 1

• Hexyl
Phant0m schreef op 30 June 2003 @ 05:24:

code:
1

Verwijderd

kingofdos, check mail plz..
dringend.

thx

• ge-flopt
Judge 80: check dit eens... kan ff duren voordat hij zijn mail leest: [rml]KingOfDos in "[ IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopact"[/rml]

Verwijderd

Phant0m schreef op 30 June 2003 @ 05:24:

code:
1
8)7 ik snap het even niet. Hoeveel had je er besteld? Want ik weet 100% zeker dat toen ik met jou pakje bezig was dat er eentje voorbij is gekomen.

• Hexyl
Verwijderd schreef op 02 July 2003 @ 00:54:
[...]

8)7 ik snap het even niet. Hoeveel had je er besteld? Want ik weet 100% zeker dat toen ik met jou pakje bezig was dat er eentje voorbij is gekomen.
ik heb er 1tje besteld, ik heb wel een fan gehad een blauwe transparante van aksa maar dat is geen UV reactive fan zie ik net

[ Voor 16% gewijzigd door Hexyl op 02-07-2003 15:47 ]

Verwijderd

@Nitraat..
Heyz, ik heb nog steeds niets ontvangen :( Zou je dit aub even willen nachecken...
Bedankt voor de moeite!

• ge-flopt
KOD of Nitraat hebben jullie nog en updateje?

Verwijderd

@ gefopt, howly crap, dan heeft een ander nu jou fannetje... ik regel er nog eentje voor je.
@ rope, I'm on it..... (lijkt wel alsof er een vloek op pakjes van hier naar belgie zit ofzo, is nog geen 1 pakje in 1x aangekomen) /me vind dit geen toeval meer :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem morgen een doos me naar mn werk, daar gooi ik alles op de bus ofzo ;)

• ge-flopt
KoD, niet mijn spulletjes, ik kom ze ophalen :D
Nitraat, naar wie heb je het dan gestuurd?

Verwijderd

Ow wacht ff, het zou best eens kunnen dat het naar KOD gegaan is :D slimmerd die ik ben.

• Benadski
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 23:23:
Ik neem morgen een doos me naar mn werk, daar gooi ik alles op de bus ofzo ;)
Ah, da's mooi. Kan ik eindelijk mijn PC weer een beetje modden. :)

Verwijderd

tot op heden nog niks ontvangen..
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.