Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] KingOfDos & nitraat Super Inkoopactie v3.0 -afhandeling

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.124 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://zooi.kingofdos.com/users/ccmod/ccmodlogo02.gif Afbeeldingslocatie: http://powerparts.nl/i/toplogo.gif
In samenwerking met CCMod.com en PowerParts.nl.

[een offtopic mededeling]
Einderlijk heb ik mijn _eigen_ domain :)
www. KingOfDos .com
[/een offtopic mededeling]

Tja het andere topic begon vol te worden, dus eventjes een nieuwe :)

De url van laupro
http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=169

Wat is de url van het vorige topic's? :?
[rml][ IA] KingOfDos's Super Inkoopactie v3.0 - *Bestelfase*[/rml]
[rml][ IA] KingOfDos's Super Inkoopactie v3.0 -*inpak+verzendfase*[/rml]

namens mij en nitraat: VEEL MOD PLEZIER :7

Verwijderd

Omdat ik hier als eerste post, kan mijn pakketje morgen opgestuurd worden? ;)

Iig heel goed verlopen deze IA tot nu toe en ik wacht rustig op m'n spullen :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:22
Ik heb hier 2 briefjes liggen van de postbode (was op vakantie), dus maandag maar ff ophalen. Alvast bedankt KoD en nitraat enzo! _o_

• Kawaii
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ha bij ons op Texel leggen ze je pakketje gewoon in de garage als je er niet bent, das wel fijn :)

Het was dan ook zeer fijn toen ik 's middags mijn fiets in de garage stalde en dat ik een leuk pakketje mee kon nemen naar binnen

[ Voor 41% gewijzigd door Kawaii op 01-03-2003 21:48 ]

Verwijderd

An00bis schreef op 01 March 2003 @ 21:47:
Ha bij ons op Texel leggen ze je pakketje gewoon in de garage als je er niet bent, das wel fijn :)

Het was dan ook zeer fijn toen ik 's middags mijn fiets in de garage stalde en dat ik een leuk pakketje mee kon nemen naar binnen
offtopic:
En dan komt iemand en die neemt 'em zo mee uit de garage als je iets te laat was })

Verwijderd

/me blijft stil hopen dat ik het grootste deel van de onderdelen nog voor Netgamez kan ophalen.

Daar zouden ik heel erg blij mee zijn :D

dus nitraat, wanneer gaat de tweede doos op weg naar KOD ? :D

Het enigste wat niet op voorraad was, waren de spullen van h-essers toch? Op een floppykabeltje na heb ik volgens mij alleen spullen die op voorraad waren,
maar aangezien ik 10 minuten van den bosch woon is het eigenlijk geen probleem om een paar keer langs te komen
Misschien is dit wel even handig om te weten voor nitraat _/-\o_

Verwijderd

ik w8 nog steeds trouw op mn spulletjes :D

doe rustig aan, ik weet zelf hoeveel moeite het inpakken is (en vooral het bij elkaar zoeken :( )

veel suc6 !!! en keep up tha good work he !!!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
[OW] , Hummel-X, dat [OW] verhaal kan me nog minder boeien dan die hele IA hier :)

Voor myst1k4l: Stelt nix voor, hij heeft dit besteld, en een ander weer dat.. Logisch, en nix moeilijks aan maar dat komt misschien omdat ik in een fors magazijn gewerkt heb.
We hadden het allang kunnen hebben, dacht ik, maar nu achteraf blijkt dat er niet alles is, waar ik dus vorige week wel vanuit ging, daarom die woeste post van mij.. Maar dat is weer het verhaal van maak duidelijk waar we aan toe zijn..

Dus ik wacht ook maar weer verder rustig af wat er komen gaat.. Tot volgend weekend maar weer :) Houd er de moed maar in en de hééndjes de lucht in (carnaval beneden de rivieren)

Verwijderd

ik w8 nog steeds trouw op mn spulletjes

doe rustig aan, ik weet zelf hoeveel moeite het inpakken is (en vooral het bij elkaar zoeken )
same here !! i neeeeeed it :p

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Haha, sinds kort mogelijk als particulier hè ;)
Check Krekr.nl
maar verder wel beter dat het zo goed loopt :) hoop dat dat van mij (bestel samen met Goku1234) snel binnenkomt.

btw: wij hebben bij huis voor pakketjes een bloembak omgetoverd in postbak. mooi, met dekseltje erop.

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Topicstarter
Kr3Kr schreef op 02 March 2003 @ 10:04:
[...]

Haha, sinds kort mogelijk als particulier hè ;)
Check Krekr.nl
maar verder wel beter dat het zo goed loopt :) hoop dat dat van mij (bestel samen met Goku1234) snel binnenkomt.

btw: wij hebben bij huis voor pakketjes een bloembak omgetoverd in postbak. mooi, met dekseltje erop.
.com mag je zo u zo al reggen, .nl mag nou sinds 1 jan 2003 als particulier ook, maar de .com mocht al jaaren.
[/offtopic]

Je moet wel in een rustig dorp wonen om een postbak te kunnen gebruiken lijkt me? Hier in de stad is het gelijk gejat(nouja ik woon in een buitenwijk, maar lijkt me nog niet slim).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:40:
[...]

.com mag je zo u zo al reggen, .nl mag nou sinds 1 jan 2003 als particulier ook, maar de .com mocht al jaaren.
[/offtopic]

Je moet wel in een rustig dorp wonen om een postbak te kunnen gebruiken lijkt me? Hier in de stad is het gelijk gejat(nouja ik woon in een buitenwijk, maar lijkt me nog niet slim).
Bij mij proppen ze het gewoon in de brievenbus, als het past. En ik woon toch in de meest criminele stad van nederland (nog nooit iets van gemerkt maar goed...) Zo'n groene brievenbus met een klep weet je wel, werkt altijd wel.

Ik zie trouwens na een weekje wintersport dat mijn pakje nog steeds niet is ingepakt. Komt dat door de 10cm ccfl? had ik eigenlijk al een beetje op gerekend. Ben geduldig hoor... ;)

• My-life
  • Laatst online: 12:36
Geven ze die pakketjes niet af bij de buren dan???

(Deden ze van Conrad altijd wel...)

Verwijderd

Nitraat ik wil niet ongeduldig doen maar heb je m'n mailtjes wel gehad? ik heb het al een week geleden gestuurd. Ik stuur morgen gewoon alles naar jou toe en dan doe ik er wel een briefje bij waar het voor is enzo.

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10 09:17
ik heb is wat aan die inverter gemeten van die EL en ik kom op 1.3MV ... vind dat wel erg veel .. nu kan mn multimeter niet meer dan 1000V meten dus ik heb het ingaande vermogen gemeten (3V @ 130mA = 0.39W) en de stroom gemeten tussen EL en inverter (0.3uA) en kom dus op 0.39W/0.3 * 10^-6a ~ 1.3MV ... wel veel vind ik dus ... is dat bij die CCFL's ook zo hoog?

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• Nick Name
  • Laatst online: 12:33

Nick Name

SinFest!

n0d3 schreef op 02 maart 2003 @ 17:54:
ik heb is wat aan die inverter gemeten van die EL en ik kom op 1.3MV ... vind dat wel erg veel .. nu kan mn multimeter niet meer dan 1000V meten dus ik heb het ingaande vermogen gemeten (3V @ 130mA = 0.39W) en de stroom gemeten tussen EL en inverter (0.3uA) en kom dus op 0.39W/0.3 * 10^-6a ~ 1.3MV ... wel veel vind ik dus ... is dat bij die CCFL's ook zo hoog?
Vraagje:
heb je een geijkte multimeter en wat is de afwijking? Heb je rekening gehouden met deze tolerantie?
Opmerking:
jij gaat uit van een 'ideale' inverter waarbij alle elektrische energie die er in gaat er ook weer uitgaat (dus geen weerstand -> warmteontwikkeling). Een rendement van 100% van die inverter? Dat lijkt mij niet realistisch...

Maar het staat natuurijk wel grappig die 1,3 MegaVolt :)

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

Verwijderd

Topicstarter
Normaal leveren ze 300v~ op 50Hz, maar kan iets afwijken bij deze(dus 310 of 290).
Ik denk gewoon dat je multimeter het niet aan kan ;)

was het nou 300 of 3000? meen 300

• My-life
My-life schreef op 02 March 2003 @ 14:50:
Geven ze die pakketjes niet af bij de buren dan???

(Deden ze van Conrad altijd wel...)
??? iemand ???

offtopic:
Liet icoon KoD :9

• n0d3
Nick Name schreef op 02 March 2003 @ 19:14:
[...]

Vraagje:
heb je een geijkte multimeter en wat is de afwijking? Heb je rekening gehouden met deze tolerantie?
Opmerking:
jij gaat uit van een 'ideale' inverter waarbij alle elektrische energie die er in gaat er ook weer uitgaat (dus geen weerstand -> warmteontwikkeling). Een rendement van 100% van die inverter? Dat lijkt mij niet realistisch...

Maar het staat natuurijk wel grappig die 1,3 MegaVolt :)
daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar dan alsnog, ik meende dat ze iets van 1kV leverden, en niet 1MV ... is nog al een verschil zelfs met een erg laag rendement.

En KoD, nee lol 300V ~ kan niet,a angezien je zoweiso al 12V gelijk stroom leverd en er geen wissel generatoren oid in zitten kan dat niet, novendien had ik dat hoe dan ook gemeten, hij schiet nu meteen van de schaal af en verder dan 1K kom ik niet : /

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Verwijderd

My-life schreef op 02 March 2003 @ 23:52:
[...]

??? iemand ???

offtopic:
Dude waar woon jij he... bij mij echt dus niet.. of het is hier of op het postkantoor.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 17:28:
Nitraat ik wil niet ongeduldig doen maar heb je m'n mailtjes wel gehad? ik heb het al een week geleden gestuurd. Ik stuur morgen gewoon alles naar jou toe en dan doe ik er wel een briefje bij waar het voor is enzo.
Voor zover ik weet heb ik op al je mailtjes gereageerd. DUs om het nogmaals te zeggen, ik ga akkoord, dus stuur maar op.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 13:38:
[...]

Bij mij proppen ze het gewoon in de brievenbus, als het past. En ik woon toch in de meest criminele stad van nederland (nog nooit iets van gemerkt maar goed...) Zo'n groene brievenbus met een klep weet je wel, werkt altijd wel.

Ik zie trouwens na een weekje wintersport dat mijn pakje nog steeds niet is ingepakt. Komt dat door de 10cm ccfl? had ik eigenlijk al een beetje op gerekend. Ben geduldig hoor... ;)
Komt IDD door die 10cm CCFL

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

pakketjes worden alleen bij de buren afgegeven als dat op het paketje is aangegeven door de verzender: g.g.b (geen gehoor buren) mag er bij mij ook op gezet worden als dat kan.
top IA dit!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-11 23:20

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 09:46:
[...]

Komt IDD door die 10cm CCFL
Enig idee wanneer die geleverd wordt?

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 02:22:
[...]

Dude waar woon jij he... bij mij echt dus niet.. of het is hier of op het postkantoor.
Misschien een beetje offtopic, maar:

Als een postbode een pakje heeft voor iemand die niet thuis is moet hij het bij de buren proberen af te geven. Ze moeten dan wel een briefje bij jou in de bus gooien bij welke buren ze het hebben af gegeven. (heb 4 jaar als zaterdagpostbode gewerkt)

Verwijderd

thejoker80 schreef op 03 maart 2003 @ 11:01:
[...]

Misschien een beetje offtopic, maar:

Als een postbode een pakje heeft voor iemand die niet thuis is moet hij het bij de buren proberen af te geven. Ze moeten dan wel een briefje bij jou in de bus gooien bij welke buren ze het hebben af gegeven. (heb 4 jaar als zaterdagpostbode gewerkt)
Dat is niet meer geloof ik, vroeger wel zo geweest maar je kijgt dezer dagen een briefje in de bus en dan mag je het fijn afhalen bij de tpg

• My-life
Firestorm schreef op 03 March 2003 @ 10:26:
pakketjes worden alleen bij de buren afgegeven als dat op het paketje is aangegeven door de verzender: g.g.b (geen gehoor buren) mag er bij mij ook op gezet worden als dat kan.
top IA dit!
Mag bij mij ook wel hoor :*) .

offtopic:
Goeie relatie met de buren O-) ...

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-11 11:59
mag bij mij ook, doe maar op nr 30 dan :D

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op 02 maart 2003 @ 23:52:
[...]

??? iemand ???

offtopic:
Ik denk niet dat ze bij de buren afleveren, mail is verstuurd naar tpg, dus even afwachten ;)

[offtopic]
tnx, er komt een update aan, veel meer mogelijkheden ;)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 11:41:
[...]

Dat is niet meer geloof ik, vroeger wel zo geweest maar je kijgt dezer dagen een briefje in de bus en dan mag je het fijn afhalen bij de tpg
Tot iets meer dan een maand geleden was het nog hoor bij ons(laatste keer dat ik gewerkt heb)Ok pakjes waar geen bggb(bij geen gehoor buren) opstond moesten bij de buren aangeboden worden. Dan moest er wel iets van port betaald of prot franco ofzo opstaan.

• My-life
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 13:49:
[...]

Ik denk niet dat ze bij de buren afleveren, mail is verstuurd naar tpg, dus even afwachten ;)

[offtopic]
tnx, er komt een update aan, veel meer mogelijkheden ;)
Dan horen we het wel.
Waarneer komt de volgende update op Laupro (Nitraat???).

offtopic:
Lache!!! naisj ID ook wel :P .

Verwijderd

Topicstarter
Mailtje van TPG terug gehad:
Geachte heer/mevrouw ......,

Bedankt voor uw reactie.
Pakjes verstuurd als partij worden bij geen gehoor bij de buren aangeboden.
(dit zijn de zogenaamde AVG pakketten partijenpost)
De afzenders zijn vooral grote bedrijven zoals postorders.
Alle overige pakketten worden niet bij de buren aangeboden.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

TPG Post
Klantenservice Consumentenmarkt
Dus het zal wel zo zijn ;)

• Firestorm
  • Laatst online: 05-11 14:50

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

hmm, jammer, maar helaas. toch fijn dat je er even achteraan gegaan bent :)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 10:40:
Tja, ik woon in Nunspeet, toch wel redelijk in het centrum. D'r word bij ons zoizo al weinig gejat of gesloopt. Best wel rustig dorp dit :) En zo snel als het een keer gebeurt dat ze het jatten, stop ik dr direct mee ;)

Gregor van Egdom Krekr

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:29
Bij mij werd het ook gewoon bij de buren afgeleverd hoor (lag nog om 11:45 te slapen :Z (vrijdag rustdag))
Trouwens, die Sunbeam Rheobus (#2) en Bitspower CCFL zien er goed uit (qua kwaliteit enzo)

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42

Eraser127

Nijkerk

ok, bij de buren als het kan :)

alleen bij geen gehoor natuurlijk :P

[ Voor 46% gewijzigd door Eraser127 op 03-03-2003 17:47 ]

My Discogs

Verwijderd

Bij mij graag aan de overkant!! :) Daar zit namelijk m'n vaders bedrijf 8) ook makkelijk ;)

Mijn buren: Vrouw en der moeder, vrouw=40 jaar ofzo en die moeder=90 ofzo :/ Vrouw werkt veel en die oma slaapt altijd, komt nooit buiten en aan de andere kant van ons huis hebben we geen buren 8) Ook is het verschil tussen ons en de buren zo'n 20 meter dus ;)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:22
Spul is in da house.
Alles werkt en is goed overgekomen, al was de doos wel een beetje beschadigd.
Bedankt! :)

• Capa
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 19:22:
Bij mij graag aan de overkant!! :) Daar zit namelijk m'n vaders bedrijf 8) ook makkelijk ;)

Mijn buren: Vrouw en der moeder, vrouw=40 jaar ofzo en die moeder=90 ofzo :/ Vrouw werkt veel en die oma slaapt altijd, komt nooit buiten en aan de andere kant van ons huis hebben we geen buren 8) Ook is het verschil tussen ons en de buren zo'n 20 meter dus ;)
had je dan niet beter gelijk het aflever adres op kunnen geven als je pa's werk? 8)7

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 12:34

Super Snackman

Snekgek

Moet je horen. Als ik niet thuis ben, dan woont er achter mij, 4 huizen naar links iemand die het eventueel van mij aan wilt nemen :P

En verder wacht ik in enorme spanning op de volgende update. Hoe zou trouwens straks zich die persoon voelen die als ALLERLAATSTE zijn pakketje krijgt?

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• My-life
Nou ik vind het best. Al me buren zijn noeps volgens mij. Dus die zullen het niet gaan uitproberen :9.

Maar ik hoop toch wel dat alles deze week binnen komt!

Verwijderd

724 CCFL Bitspower Yellow 1 € 14,45 € 14,45
715 4 naar 3 pin Connector Kabel 2 € 1,70 € 3,40
852 Low noise 80mm fan sleave bearing 2 € 3,60 € 7,20
837 Fan 120x120mm 2 € 11,90 € 23,80
716 CCFL Bitspower Blue 1 € 14,45 € 14,45
833 Air Filter 120mm 2 € 2,55 € 5,10
822 Fan guard 80mm 2 € 2,00 € 4,00
825 Fan guard 120mm 2 € 3,00 € 6,00
786 Vrijwillige bijdrage LauPro.nl 10 € 0,10 € 1,00
690 Rheobus Kit#1 Blue leds and silver panel 1 € 38,25 € 38,25
784 Verzenden(Verzekerd) 1 € 7,70 € 7,70

Ehm, wrom duurt het zo lang ? Is er iets met een van de bovenstaande producten aan de hand ? Ik wil echt verder met mijn mod :?

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Tja zoiets heb ik ook :)
Volgens mij hoorde ik bij de eerste 20 die betaald hebben, maar niet bij de eerste 50 ofzow die verstuurd zijn...

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 22:40:
724 CCFL Bitspower Yellow 1 € 14,45 € 14,45
715 4 naar 3 pin Connector Kabel 2 € 1,70 € 3,40
852 Low noise 80mm fan sleave bearing 2 € 3,60 € 7,20
837 Fan 120x120mm 2 € 11,90 € 23,80
716 CCFL Bitspower Blue 1 € 14,45 € 14,45
833 Air Filter 120mm 2 € 2,55 € 5,10
822 Fan guard 80mm 2 € 2,00 € 4,00
825 Fan guard 120mm 2 € 3,00 € 6,00
786 Vrijwillige bijdrage LauPro.nl 10 € 0,10 € 1,00
690 Rheobus Kit#1 Blue leds and silver panel 1 € 38,25 € 38,25
784 Verzenden(Verzekerd) 1 € 7,70 € 7,70

Ehm, wrom duurt het zo lang ? Is er iets met een van de bovenstaande producten aan de hand ? Ik wil echt verder met mijn mod :?
Ik denk dat nummer 786 niet meer op voorraad was :+

Misschien val je net in jet "volgende" deel :7

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

• Super Snackman

Super Snackman

Snekgek

Laat 786 dan maar zitten :+

• My-life
Ben ik ff blij dak die niet gekozen heb dan... :D

(Tis al duur genoeg :O )

• Mizitras
  • Niet online
Super Snackman schreef op 04 maart 2003 @ 08:21:
Tja zoiets heb ik ook :)
Volgens mij hoorde ik bij de eerste 20 die betaald hebben, maar niet bij de eerste 50 ofzow die verstuurd zijn...
Alles gebeurd willekeurig :)

Ik heb ook al zitten pieren naar hoe men te werk gaat en zo een schatting maken wanneer het mijn toer is hoor.
En ofwel is de communicatie tussen Nitraat & KOD barslecht, of anders gaan ze echt puur willekeurig te werk 8)7
(het laatste dus neem ik aan ;)
Super Snackman schreef op 04 maart 2003 @ 08:21:En verder wacht ik in enorme spanning op de volgende update. Hoe zou trouwens straks zich die persoon voelen die als ALLERLAATSTE zijn pakketje krijgt?
We zullen het over een maand of twee eens aan jou vragen, wat vind je daar van? :9

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• R_6
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-01-2005

R_6

Zeg Kod en Nitraat vraagje: hoeveel pakketjes pakken jullie per dag in, dan is het voor iedereen duidelijk wanneer ze het uiterlijk kunnen verwachten.
Als jullie elke avond posten wat er is gebeurd die dag, dan weet iedereen dat en zien we de voortgang. Zou dat kunnen?
Thanks....en nu weer inpakken! :X

[ Voor 26% gewijzigd door R_6 op 04-03-2003 22:58 ]

The emperor

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
* Djivo heeft zijn chieftec miditower binnen dus w8 geduldig op zijn spulletjes..... :X

Verwijderd

Laat 786 dan maar zitten :+
Whehehehehehe :P :9

• My-life
En geef het geld wat dan over = maar aan Laupro ofnie :D

offtopic:
Beetje offtopic :+ :+ :+

[ontopic]
Er is volgens mij de laatste paar dagen weinig verandert... :|
Waarneer komt de volgende update??? De laatste verandering op laupro was 3 dagen geleden :'( .
Gaat het inpakken wel door???

[ Voor 46% gewijzigd door My-life op 05-03-2003 14:50 . Reden: toevoeging ]

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-11 20:46
My-life schreef op 04 maart 2003 @ 23:41:
[...]

En geef het geld wat dan over = maar aan Laupro ofnie :D

offtopic:
Beetje offtopic :+ :+ :+

[ontopic]
Er is volgens mij de laatste paar dagen weinig verandert... :|
Waarneer komt de volgende update??? De laatste verandering op laupro was 3 dagen geleden :'( .
Gaat het inpakken wel door???
Ahnee joh, ze zijn alles gewoon aan het doorverkopen met z'n tweetjes ergens in het buitenland ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Verwijderd

Nou het zit zo.... ik was maandag onderweg om wat spullen op te halen voor de IA
Ik lekker rijden en in de buurt van Amsterdam heb ik opeens een rookpluim van hier tot tokio achter me auto hangen. Wat blijkt... er is een zuigerveer gebroken en ik kon er niet meer mee rijden. Ik ben toen dinsdag bij kennisen gebleven en kwam vandaag net thuis. Ik ga weer wat pakjes met de auto van me vader wegbrengen en morgen krijg ik de hele dag hulp bij het inpakken dus dan kan ik weer wat beter opschieten.

Het zit wel lekker mee he de laatste tijd. :(

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 16:02:
Nou het zit zo.... ik was maandag onderweg om wat spullen op te halen voor de IA
Ik lekker rijden en in de buurt van Amsterdam heb ik opeens een rookpluim van hier tot tokio achter me auto hangen. Wat blijkt... er is een zuigerveer gebroken en ik kon er niet meer mee rijden. Ik ben toen dinsdag bij kennisen gebleven en kwam vandaag net thuis. Ik ga weer wat pakjes met de auto van me vader wegbrengen en morgen krijg ik de hele dag hulp bij het inpakken dus dan kan ik weer wat beter opschieten.

WTF reply je hier? INPAKKEN JIJ! :+

ff serieus, het zit idd voor je niet mee de laatste tijd, ongeluk, werktijden....zuigerveer. Life is hard :7

• mcbadass
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-09 11:38
idd
is dat met die nieuwe bestelbus van je ? :/
heb je er nog garantie op, of mag je het zelf dokken ?

• R_6

R_6

Nitraat of Kod is het mogelijk dat jullie elke avond posten wat er is gebeurd die dag, dan weet iedereen dat en zien we de voortgang of geen voorgang, maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Dus hoeveel pakketjes zijn ingepakt en hoeveel verstuurd. Zou dat kunnen? Thanks. :/

[ Voor 12% gewijzigd door R_6 op 05-03-2003 17:52 ]

The emperor

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53
en hoe zit het met de pakketjes die naar den bosch gaan? ik heb een mail gehad waarin stond dat dit eventueel vandaag ging gebeuren. Als ze nog niet verstuurt zijn, wanneer gaat dit dan gebeuren. het valt namelijk op dat deze pakketjes wel allemaal al ingepakt zijn ( wat mij niet handig lijkt, andere hadden dan beter voor kunnen gaan, dan hadden we10 extra gelukkige gehad :) ) Als ze al in de bosch zijn wanneer kunnen we ze ophalen, en zo niet wanneer komen ze??

• My-life
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 16:02:

Jonge jonge jonge. Het gaat ook niet echt voor de wind heh. Heb je een spiegel gebroken ofzo? :(

Verwijderd

Topicstarter
R_6 schreef op 05 maart 2003 @ 17:51:
Nitraat of Kod is het mogelijk dat jullie elke avond posten wat er is gebeurd die dag, dan weet iedereen dat en zien we de voortgang of geen voorgang, maar dan weten we tenminste waar we aan toe zijn. Dus hoeveel pakketjes zijn ingepakt en hoeveel verstuurd. Zou dat kunnen? Thanks. :/
Mwa zou wel kunnen, ik overleg wel eens met lau en kijken of er een soort changelog gemaakt kan worden van de laatste 2 dagen.

Verwijderd

guppie15 schreef op 05 maart 2003 @ 18:04:
en hoe zit het met de pakketjes die naar den bosch gaan? ik heb een mail gehad waarin stond dat dit eventueel vandaag ging gebeuren. Als ze nog niet verstuurt zijn, wanneer gaat dit dan gebeuren. het valt namelijk op dat deze pakketjes wel allemaal al ingepakt zijn ( wat mij niet handig lijkt, andere hadden dan beter voor kunnen gaan, dan hadden we10 extra gelukkige gehad :) ) Als ze al in de bosch zijn wanneer kunnen we ze ophalen, en zo niet wanneer komen ze??
Niet allemaal zijn ze ingepakt, mijne niet .. zal wel na netgamez worden dat ik het krijg dan ;[ Maarja tis niet anders dan he.
btw nitraat lees mijn post op eerste pagina ff :>

anyways keep up teh good work >:)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 22:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 22:13:
[...]

Niet allemaal zijn ze ingepakt, mijne niet .. zal wel na netgamez worden dat ik het krijg dan ;[ Maarja tis niet anders dan he.
btw nitraat lees mijn post op eerste pagina ff :>

anyways keep up teh good work >:)
we doen ons best om het snel te versturen, maar zoals je weet zit het niet allemaal mee.

[offtopic]
1e pagina? dit is de 1e pagina ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 22:30:
[...]

we doen ons best om het snel te versturen, maar zoals je weet zit het niet allemaal mee.

[offtopic]
1e pagina? dit is de 1e pagina ;)
1e pagina ligt aan je persoonlijke instellingen he :D ;) hihi

maar keep up tha good work,...!!! ik hoop mn pakketje snel te zien :D

Verwijderd

guppie15 schreef op 05 March 2003 @ 18:04:
Als het goed is moet je voor komend weekend een afspraakje kunnen maken met KoD. Ik zal morgen de trace & trace nummer erbij pakken om te kijken waar hij uithangt.

Verwijderd

My-life schreef op 05 March 2003 @ 21:11:
[...]

Jonge jonge jonge. Het gaat ook niet echt voor de wind heh. Heb je een spiegel gebroken ofzo? :(
Ik snap er zelf ook geen bal van. Het was idd dat nieuw busje. Was alleen van een particulier. Had helemaal nergens last van, ding reed perfect alleen opeens zo'n rookpluim achter me auto. Maar goed, motor op laten knappen kost ca 2500 Euro, dus dat zie ik niet zo zitten, dus ga ik zelf dat motorblok maar uit elkaar trekken denk ik. Als er nog tweakers zijn die bedrijven werken die cilinders etc kunnen hoonen dan hoor ik dat graag ;) want het zit er dik in dat dat moet gaan gebeuren. Maar goed het lijkt wel alsof alls klote gaat, laten we het zonnig bekijken, ik leef nog, heb een lieve vriendin (nee geen pics en specs ;)) en natuurlijk GoT en een dak boven me hoofd. Nu alleen een hoog salaris en ik ben helemaal tevreden hehe.

Maar goed, houd GoT morgen tegen het eind van de middag maar in de gaten voor een dikke update, waqnt dat mag nog weer eens gebeuren.

Verwijderd

Topicstarter
Nitraat luister jij ook ooit je voicemail?
Nouja ik zie het pak binnekort wel verschijnen hoor :)
pakketje voor guppie zit daar ook bij zoals de bedoeling was? dan kan ik een fangard bij doen die ik voor hem heb liggen

• Capa
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 00:27:
[...]

Ik snap er zelf ook geen bal van. Het was idd dat nieuw busje. Was alleen van een particulier. Had helemaal nergens last van, ding reed perfect alleen opeens zo'n rookpluim achter me auto. Maar goed, motor op laten knappen kost ca 2500 Euro, dus dat zie ik niet zo zitten, dus ga ik zelf dat motorblok maar uit elkaar trekken denk ik. Als er nog tweakers zijn die bedrijven werken die cilinders etc kunnen hoonen dan hoor ik dat graag ;) want het zit er dik in dat dat moet gaan gebeuren. Maar goed het lijkt wel alsof alls klote gaat, laten we het zonnig bekijken, ik leef nog, heb een lieve vriendin (nee geen pics en specs ;)) en natuurlijk GoT en een dak boven me hoofd. Nu alleen een hoog salaris en ik ben helemaal tevreden hehe.

Maar goed, houd GoT morgen tegen het eind van de middag maar in de gaten voor een dikke update, waqnt dat mag nog weer eens gebeuren.
dat gaat niet goedkoop worden denk ik :)
als je zuigerveer goed los is geraakt kan je het je halve cilinder naar de klote hebben geholpen, en die zuiger kan je dan ook wel weg gooien, want die zit vol met krassen, net als je cilinder.... en hoelanger je bent doorgereden met dat ding, hoe meer schade je blokkie heeft opgelopen :(
ik wens je sterkte, maar ik kan je helaas niet van dienst zijn.

* Capa houd GoT scherp in de gaten...

Verwijderd

zal het voor eind maart binnen kunnen zijn.. want eigelijk wil ik niet meer langer wachten.. Het spijt me zeer maar de mensen waarmee ik samen heb besteld beginnen een beetje boos te worden.. Ook me broertje wacht nog steeds op zijn verjaardag kadotje die ik heb beloofd had.. Nu kan ik niks na komen en dus zijn ze boos op mij :( ik had gezegt dat een inkoopactie een groote 1 a 2 maanden zal duren maar nu is het al maand 3 vanaf januari...

Het zal leuk zijn als ik binnen kort me spullen had en deze aan de mensen kan geven die het gekocht van me hadden...

Tja ik wil niet echt zeuren ik kan wel wachten.. maar de andere dus niet..

me status op laupro is nog steeds betaald.. Ik hoop dat het opschiet!

• n0d3
jesus wat kut voor je man, hat ik laats met mn moeder dr auto, was ff mn ov halen, had de auto hier : ) en ineens brand er een rood lampje, en begon het beetje te roken ... koelvloeistof was gaan lekken, nou snel langs een benzine station hebben ze het snel gefixed met een slangklem.

Dus ik trug naar huis met die bak, hier man, kut auto. Dus zei laat hem 'repareren' (uitlaat was ook al in duitsland dronderuti geflikkerd) belde ze me 3 weken later, ja ik sta langs de weg, komt rook uit de auto. lol ... ach ... nu doet ie het hopelijk weer,

maar nitraat, ik wil echt niet ondankbaar of zeikerig overkomen, maar zou je mn mailtje kunnen lezen en replien dat ik naar inkoop.aktie@tiscali.nl heb gestuurt? kwee nie of je die nou nog leest en zo, maar dat was een email adres dat op laupro stond van jouw. dank u : )

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 21:09
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 03:08:
zal het voor eind maart binnen kunnen zijn.. want eigelijk wil ik niet meer langer wachten.. Het spijt me zeer maar de mensen waarmee ik samen heb besteld beginnen een beetje boos te worden.. Ook me broertje wacht nog steeds op zijn verjaardag kadotje die ik heb beloofd had.. Nu kan ik niks na komen en dus zijn ze boos op mij :( ik had gezegt dat een inkoopactie een groote 1 a 2 maanden zal duren maar nu is het al maand 3 vanaf januari...
zo is het dus ook bij mij.... ik wil helemaal ook niet zeuren ofzo, maar als ik weet dat er betaald is, de spullen er zijn, dan neem je als organisatie er toch tijd voor om ervoor te zorgen dat de bestellers van de actie zsm hun spullen hebben?
Als je een inkoopactie begint dan weetje dat ook, en je weet dat je het ook druk zult gaan krijgen, maar geef de bestellers dan een schema van het hoe en wanneer er ingepakt zal worden, op welke volgorde (want zoals ik het nu bekijk @ laupro is er helemaal geen volgorde) en wanneer de bestellers hun bestelde waren kunnen verwachten.

ik doe nu mee aan 3 inkoopacties, deze, de ledjes en de crystalfontz LCD's, van de laatste 2 had ik wel verwacht dat het wat langer zou duren maar nu deze ook alweer 3(!) maanden duurt...
tis echt niet dat ik het spul nodig heb ofzo, maar ik wil gewoon duidelijk maken dat ik vind dat de verantwoordelijkheid die KoD en nitraat met deze inkoopactie zijn aangegaan niet echt nauw genomen wordt en zo bij veel users irritatie opwekt door onduidelijk te zijn. iets wat ik toch vreemd vind, want bijvoorbeeld de vorige inkoopactie van nitraat is een stukje beter en vooral vlotter gegaan, terwijl het daar om veelal meer producten ging dan hier en hij maar in zijn 1tje was....

just my 2 cents.

• Freezerator
  • Nu online
Ik heb dan wel de mazzel gehad dat ik optijd me spulletjes heb gehad, maar ik vind het schrijnend dat de mensen nu nogsteeds moeten wachten.

Ik had wel meer commitment verwacht van de starters toen ze dit starten. Kan begrijpen dat je prive zaken er ook tussendoor komen (Ik kreeg dag voordat ik me spullen voor me IA uit belgie moest halen ook autoongeluk) maar zorg ervoor dat je a. mensen beter informeerd en niet ff zegt, goh, nu ff lannen, zoek het maar uit oid. Ikweetwel als ik voortaan parts nodig heb dat ik ze haal in de winkel, want voor het prijsverschil zou ik nietmeer zolang wachten...

• Taigu
  • Laatst online: 18-11 14:47
Amen, ik houd me nu al een tijdje in, maar het wordt het echt tijd dat die spullen bij mij binnenkomen. Dit probleem had je gewoon kunnen voorkomen door geen loze beloftes te maken als : "wie het eerst betaald, ontvangt het eerst" en "eind janurai worden de spullen uitgeleverd".... Misschien iets voor de volgende IA...

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Verwijderd

Waarom zeurt iedereen toch altijd als het wat langer duurt? Je weet dat een inkoopactie uit kan lopen. Dit heeft ook wel te maken dat Nitraat uitermate veel pech heeft gehad. Dan zijn er ook nog een aantal dingen die niet binnen zijn enz.

Ik vindt dat de starters goed hun best doen. Je kunt ze toch ook niet verwijten dat zij ook eens een weekendje weg gaan? Zij hebben ook gewoon een leven. Wees blij dat ze bereid zijn te zorgen dat jij je spullen goedkoper krijgt en er dan ook nog eens niks voor vragen.

Als iedereen zo door blijft zeuren ben ik bang dat straks niemand meer een inkoopactie wil organiseren. Dus laten we met z'n alle positief blijven.

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:35

Felyrion

goodgoan!

ben het helemaal met bliksem eens.. door al dat zeuren gaat het echt niet sneller, en je zorgt er wel voor dat iemand zich wel 3 keer bedenkt voor ze een inkoopactie starten als ze weten dat ze zulk soort gezeur over zich heen krijgen. Ik vind het al heel wat dat ze er de moeite voor willen doen... ik zou het niet willen hoor, uren bezig zijn met inpakken, en er dan ook nog (bijna?) niks aan verdienen, en daar bovenop nog eens een stel van die ongeduldige deelnemertjes....
dus laten we gewoon geduldig blijven!! Ze doen echt hun best...

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Topicstarter
bliksem en Falcon hebben gelijk.

Ik vind niet dat er gezeurd mag worden zolang je niet weet hoeveel werk het is om een IA te starten en door te laten lopen. Zeker niet als er 300 man medoet.
Geloof mij maar, nitraat doet er alles aan om jullie pakjes asap weg te hebben gewerkt, maar het kan niet altijd even vlot gaan.

Bij inkoopacties is het NIET mogelijk om te zeggen wanneer je klaar bent, ik zit nou al lang genoeg op GoTheb veel IA's langs zien komen en heb megedaan aan ongeveer 10 IA's ofzoiets, altijd het zelfde dus ZEUR NIET, dit is gewoon iets wat je vantevore weet.
Moet ik voorbeelden noemen van IA's of ben ik duiderlijk genoeg?

• ND863

ND863

Zeg anders gewoon als ze door blijven zeuren dat ze het dan zelf moeten uitzoeken ofzo, kunnen ze voelen hoe moeilijk het kan zijn :|

Denk julie nou echt dat je 300 man, de bestellingen waarvan de producten op 1 hoopje is gedaan binnen 2 weken (naast je social life) kan scheiden, inpakken, noteren, controleren en dan opsturen??

Doe gewoon relax man, anders had je maar bij je locale pc boer moeten bestellen want er is vanaf het begin duidelijk gezegd dat een IA niet vlot en snel kan lopen. Een IA is niet dagelijks werk hoor, zie het als een extra.

• Boeie
ik denk dat het verkeerd gezien wordt, het is niet zeuren, het is gewoon kritiek leveren, en als hier op een normale manier feedback op gegeven wordt vind ik dat uitermate respectabel.

We blijven tenslotte nederlanders, zeuren (zoals het hier dus nu genoemd wordt) is ons nou eenmaal normaal. Zou jij als je al een hele tijd op je spullen zit te wachten je stilhouden? Dat heb ik dus wel een hele tijd gedaan maar als ik het gevoel krijgt dat er totaal geen progressie in de zaak zit wil ik er graag wat over kwijt.

Ik ben heus niet een n00b op het gebied van IA's, en ik zeg ook niet dat het superlangzaam gaat maar ik vind gewoon de manier waarop en hoe het gaat erg vaag. Mijn reden om producten bij deze inkoopactie te bestellen was omdat alles zo mooi gecombineerd was. Maar waarom wordt er nou gezegd dat nitraat zn best doet alle pakjes te versturen, het is toch KoD's IA? (tenminste daar is het mee begonnen). ik vind dat een beetje vreemd dat het nu op nitraat wordt afgeschoven, wat ik overigens ook niet wil doen.

relax blijf ik altijd, maar gezonde kritiek mag toch ook altijd geleverd worden?

• DaMightyWackO
  • Laatst online: 28-11 09:13

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik denk dat er over beide kanten wat te zeggen valt.
Maar als Nitraat nou gewoon elke aaf ff iets post, dan weet iedereen iets. En dan kan hij ook gewoon posten dat ie nix heeft gedaan, maar dan is het gezeur wel klaar over; hoe het er mee staat.

En idd, ik denk dat opmerkingen als: 'ik heb LAN', 'mijn oma is jarig en wilt dr spullen' of 'kan het van mijn zo snel mogelijk verstuurd worden want'... weinig zin hebben, gelijke Tweakers, gelijke rechten, gelijke behandeling..... en dus ook gelijke verzend urgentie.

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• n0d3
die gozer heeft het al druk genoeg lijkt mij.

ik vind het trouwens wel opvallend (en irritant) dat bij ELKE ia mensen zitten te zeiken, keer op keer .... like get a life or something. het komt heus allemaal goed.

Verwijderd

Nitraat/kod: natuurlijk kan het allemaal sneller en er zullen altijd mensen klagen. Maar dat had ik je voor start van de IA al kunnen zeggen ;) Doe gewoon rustig aan en zorg dat alles netjes en korrekt afgehandeld wordt :)

1 advies: iets meer updates zou misschien helpen (het valt meer op dat er wat gebeurd als je 1 keer per dag de site update dan wanneer je 1 keer per week (hetzelfde aantal) update ;) )

n0d3: eigenlijk niet. Ik zou me kunnen voorstellen dat je als eerste de bestellers met 1. de grote aantallen en 2. de hoge bedragen neemt. Het eerste zorgt ervoor dat je snel door minder spul hoeft te zoeken en het tweede dat de belangrijkste bestellers tevreden blijven :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 14:50 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 14:48:
Nitraat/kod: natuurlijk kan het allemaal sneller en er zullen altijd mensen klagen. Maar dat had ik je voor start van de IA al kunnen zeggen ;) Doe gewoon rustig aan en zorg dat alles netjes en korrekt afgehandeld wordt :)

1 advies: iets meer updates zou misschien helpen (het valt meer op dat er wat gebeurd als je 1 keer per dag de site update dan wanneer je 1 keer per week (hetzelfde aantal) update ;) )

n0d3: eigenlijk niet. Ik zou me kunnen voorstellen dat je als eerste de bestellers met 1. de grote aantallen en 2. de hoge bedragen neemt. Het eerste zorgt ervoor dat je snel door minder spul hoeft te zoeken en het tweede dat de belangrijkste bestellers tevreden blijven :)
mee eens ! Doe gewoon rustig aan en tsjah,.. mensen die zeiken komt nooit een einde aan (helaas)... dan hadden ze maar niet mee moeten doen,.. meedoen met een IA houd simpelweg in,.. 'bek houden' en w8en op je spulletjes hoe lang het ook kan duren!

Updaten zou idd per dag handiger zijn, scheelt een paar van die zeikerds ;) :D

maareh Keep up tha good work! We w8en met smart !

Verwijderd

Zoals ik gistere al gepost heb, kijk eind van de middag even naar de update. Ow ja had ik ook al verteld dat ik onderweg naar Amsterdam ook nog geflits ben?

inkoop.aktie@tiscalie.nl gebruik ik al een tijd niet meer en zoals al best vaak aangegeven is tijdens deze IA, mijn mail adres is osluis@wanadoo.nl

Zometeen gaan er voor 26 man pakjes de deur uit...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 15:35 ]

• ND863

ND863

Whoooooot!! Ik sta op verzonden!!! :D YES!!! :) ik ben afhaler, moet ik NU KingOfDos emailen? (en naar welke actieve mail?) :)

• My-life
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 14:48:
[knip]

Ja ja

ItSnows: Totaal: 53 € 115,00 ;)

Maar ik ben het er wel mee eens hoor. Alle bestellingen boven de €100,- eerst!!! :D

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:42

Eraser127

Nijkerk

My-life schreef op 06 March 2003 @ 15:55:
[...]

Ja ja

ItSnows: Totaal: 53 € 115,00 ;)

Maar ik ben het er wel mee eens hoor. Alle bestellingen boven de €100,- eerst!!! :D
:'( * Eraser127 heeft €97,65

My Discogs

• My-life
Eraser127 schreef op 06 March 2003 @ 15:57:
[...]

:'( * Eraser127 heeft €97,65
offtopic:
HAHAHAHA :D Das jammer voor je. Had nou toch maar die ene fan ernij gedaan heh :+ !

Verwijderd

Topicstarter
Boeie schreef op 06 maart 2003 @ 13:26:
[KNIP]
Maar waarom wordt er nou gezegd dat nitraat zn best doet alle pakjes te versturen, het is toch KoD's IA? (tenminste daar is het mee begonnen). ik vind dat een beetje vreemd dat het nu op nitraat wordt afgeschoven, wat ik overigens ook niet wil doen.
[KNIP]
Nee dat zie je fout, er is vantevore door mij+nitraat afgesproken wie wat doet, ik zou administratie doen + geld ontvangen enzo, nitraat zou inpakken + verzenden

Dus ik schuif helemaal niets af op nitraat, ik had zelfs aangeboden om te komen helpen met inpakken, maar hij wist niet wanneer hij dat ging doen allemaal(ook andere dingen te doen, dus kan hij nooit vantevoren zeggen). Anders had ik ook ingepakt ;)
ND schreef op 06 maart 2003 @ 15:50:
Whoooooot!! Ik sta op verzonden!!! :D YES!!! :) ik ben afhaler, moet ik NU KingOfDos emailen? (en naar welke actieve mail?) :)
De afhalers kunnen vanzelf een mailtje verwachten als ik de pakketjes van de afhalers hier bij mij heb staan.
Als je mailt krijg je het zelfde andwoord, omdat ik nog niet weet wannneer ze aankomen.

Enne, als iemand mij wil mailen, GoT profile staat me mail adres.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 16:24 ]

• ND863

ND863

okeey, thanks das duidelijk! _/-\o_ 8)

• Boeie
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 16:19:
[...]

Nee dat zie je fout, er is vantevore door mij+nitraat afgesproken wie wat doet, ik zou administratie doen + geld ontvangen enzo, nitraat zou inpakken + verzenden

Dus ik schuif helemaal niets af op nitraat, ik had zelfs aangeboden om te komen helpen met inpakken, maar hij wist niet wanneer hij dat ging doen allemaal(ook andere dingen te doen, dus kan hij nooit vantevoren zeggen). Anders had ik ook ingepakt ;)
ah ok, ja dat wist ik niet...
nouja, ik zie wel dat veel mensen mijn stuk nogsteeds niet goed gelezen hebben en intepreteren, want ik wordt nu afgespiegeld als een zeur, wat niet mijn bedoeling is, ik wil niet zeuren, alleen maar kritiek leveren. en dit moet op een normale manier kunnen, en niet dat users zoals n0d3 "get a life" gaan roepen.

ik snap ook wel dat zo'n actie veel werk met zich meebrengt maar ik wou gewoon zeggen en zou graag zien dat het wat gestructureerder ging vanwege de duidelijkheid naar de bestellers toe.

Verwijderd

ND schreef op 06 March 2003 @ 15:50:
Nou, ik heb gezien dat ik een foutje gemaakt heb. Het spul van ND is rechtstreeks opgestuurd. Foutje bedankt. Je spullen krijg je dus thuis bezorgd.

Affijn, gelukkig zat er nog wat geld in de pot voor het geval ik zo'n foutje zou maken ;) Veel plezier ermee.

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 17:18:
[...]

Nou, ik heb gezien dat ik een foutje gemaakt heb. Het spul van ND is rechtstreeks opgestuurd. Foutje bedankt. Je spullen krijg je dus thuis bezorgd.

Affijn, gelukkig zat er nog wat geld in de pot voor het geval ik zo'n foutje zou maken ;) Veel plezier ermee.
Ooow cool! 8) Hartelijk bedankt! :> _/-\o_ Ik wacht met smart af :)

zo zie je maar weer, diegene die wachten hebben meer kans op geluk :P

Verwijderd

Resumé:
ik heb begrepen dat als je "De Doos" naar KOD doet met afhaalmeuk, dat je dan die bestellers op 'verzonden' zet? Mag ik vragen hoeveel dozen er nog naar Den Bosch moeten? Er zijn 14 afhalers in Den Bosch, mogen die allemaal in 1 keer in de volgende doos? Ah...? Plies...? :)

• R_6

R_6

Vraagje aan nitraat: wanneer zijn de pakketten verzonden? Als dat voor 1en is, dan heb je het de volgende dag en anders waarschijnlijk, maandag. In ieder geval bedankt voor alles nitraat en kod, er waren veel tegenslagen, het heeft even geduurd, maar wachten loont! :*)

The emperor

Verwijderd

Boeie schreef op 06 maart 2003 @ 16:41:
[...]

ah ok, ja dat wist ik niet...
nouja, ik zie wel dat veel mensen mijn stuk nogsteeds niet goed gelezen hebben en intepreteren, want ik wordt nu afgespiegeld als een zeur, wat niet mijn bedoeling is, ik wil niet zeuren, alleen maar kritiek leveren. en dit moet op een normale manier kunnen, en niet dat users zoals n0d3 "get a life" gaan roepen.

ik snap ook wel dat zo'n actie veel werk met zich meebrengt maar ik wou gewoon zeggen en zou graag zien dat het wat gestructureerder ging vanwege de duidelijkheid naar de bestellers toe.
ok, maar begrijp het dan ook van onze kant,.. je reactie kwam beetje verkeerd over, met name ook door die smiles enzo...

maargoed, zet er een punt achter, letts all forget it!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 18:48:
Resumé:
ik heb begrepen dat als je "De Doos" naar KOD doet met afhaalmeuk, dat je dan die bestellers op 'verzonden' zet? Mag ik vragen hoeveel dozen er nog naar Den Bosch moeten? Er zijn 14 afhalers in Den Bosch, mogen die allemaal in 1 keer in de volgende doos? Ah...? Plies...? :)
Als het goed is komt morgen een doos met meuk bij KoD aan. Is voor ca 10 man, dus ik zou zeggen leef je uit. Als ik het uit me blote koppie zeg zit jij daar nog niet bij, dat zal de volgende lichting worden.

• Boeie
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 19:17:
[...]
met name ook door die smiles enzo...
welke smilies? (ok back ontopic :))

Verwijderd

R_6 schreef op 06 March 2003 @ 18:53:
Vraagje aan nitraat: wanneer zijn de pakketten verzonden? Als dat voor 1en is, dan heb je het de volgende dag en anders waarschijnlijk, maandag. In ieder geval bedankt voor alles nitraat en kod, er waren veel tegenslagen, het heeft even geduurd, maar wachten loont! :*)
Hoe kom je aan het verhaal van voor 1-en? Ik lever altijd voor 18:30 af bij de buisness bali..... dan komt het ook de volgende dag aan. :)

• ND863

ND863

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 20:01:
[...]

Hoe kom je aan het verhaal van voor 1-en? Ik lever altijd voor 18:30 af bij de buisness bali..... dan komt het ook de volgende dag aan. :)
hehe, de PTT/TPG is de postbank nie :+ (komt wel in de buurt :P)

Verwijderd

Nitraat heb je mijn pakketje gehad? Zou er vandaag moeten zijn.

• My-life
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 15:30:
[knip]

Zometeen gaan er voor 26 man pakjes de deur uit...
Is Laupro al bijgewerkt??? Volgens mij niet.
Waneer komt update??? :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 22:24:
Nitraat heb je mijn pakketje gehad? Zou er vandaag moeten zijn.
Nope nog niets gezien.

Voor de blinden onder osn... de update is al geweest ;)

Maar ik geloof dat ik even niet goed wordt hoor. Denk je alles gehad te hebben kwa rampspoed, wat denk je zit ik rustig op me PC te werken komt me ma opeens naar boven met de mededeling dat me PA een auto ongeluk gehad heeft. Dus wij gelijk naar de plek des onheis crossen en ja hoor auto compleet in de prak, maar me pa huppelde gelukkig nog gezond rond de andere mensen waren ook in orde alleen geschrokken.

Ik snap er de balle niet van hoor is het een slechte maand voor familie nitraat ofzo :? 2 Auto's in de prak andere heeft panne, geflitst ole ole, moeder geopereerd aan een gezwel... bleek gelukkig nog goedaardig te zijn.... maar goed wat's next vraag ik me af... een meteoriet op me huis of wat?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 00:12 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.