Toon posts:

De Grote GoT Digifoto Contest [Maart '03]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 698 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De Grote GOT Digifoto Contest 7-de editie: Maart 2003

Dit bericht aub lezen voor je gaat meedoen (of misschien al denkt dat je niet mee kan doen).

Thema deze maand:
Zie 2-de bericht.

Een aantal Contest regels
Elke deelnemer kan tot de 25-ste van de maand 1 foto, door hem/haarzelf gemaakt, bijgedragen. De rest van de maand wordt er gestemd.

Hoewel dit een digifoto contest is sta ik een beperkt aantal analoge (gescande) foto's toe. Tot een maximum van lets say 10% van het totaal. Dit is alléén bedoeld voor diegenen die geen digicam hebben. Wel aangeven indien de foto analoog is.

Thema
Het thema wordt gekozen door de winnaar van de voorgaande contest.
Foto's die niet voldoen aan het thema (+ toelichting), contest regels of GoTregels of aan minimale kwaliteitseisen worden verwijderd. Dat beoordeel ikzelf in eerste instantie, maar liefst zoveel mogelijk in overleg met de bedenker van het thema. In principe heeft iedereen hier een zegje over, er kan over gediscussieerd worden.

Het thema moet iedereen de mogelijkheid bieden deel te nemen. Er moet ook iets inspirerends van uitgaan. Het thema 'Grasveldje' biedt, (denk ik) te weinig variatie voor een leuke contest.

Fotosoep
Wat mij betreft soept en cropt men er maar op los. Soepen kan mooi en nuttig zijn om een foto net dát te geven om hem mooi te maken. Zelfde geldt voor croppen. Dat is nou juist éen van de leuke dingen van digigraferen.
De kiezer beslist uiteindelijk of het een goede foto is of niet.

GoT forum
Plaats hier geen foto's die niet aan de contest meedoen! Daar zijn andere topics voor. Plaats hier ook alleen maar die ene foto waarmee je mee wilt doen aan de contest.

Stemmen
Je kunt (vanaf de 25-ste van de maand) 4 stemmen uitbrengen. Daarbij geef je 5 punten aan je favoriete foto, 3 punten aan je 2-de keus 2 punten aan je 3-de keus en 1 punt aan je 4-de keus. Nadat je gestemd hebt kun je ook zien hoe anderen hebben gestemd.

Houdt bij het stemmen niet alleen rekening met hoe mooi je de foto vindt, maar let ook op kwaliteit, originaliteit en vooral of de foto voldoet aan het thema. Geef geen punten aan een hele mooie foto die volgens jou niet voldoet aan het thema!

Stemmen gebeurt op de fotosite

Uploaden:
Om te kunnen uploaden moet je aangemeld zijn bij de fotosite. Om je aan te melden moet je tevens je GoT-id invullen. Dat nummer zie je onder in je browser als je op je naam boven een bericht van jezelf gaat staan.

Iedereen die zich aangemeld heeft mag per contest met 1 zelf gemaakte foto meedoen. Er is in principe geen maximaal aantal deelnemers.

Plaats ten eerste je foto hier in het topic en plaats daarbij een toelichting op de foto (gebruikte camera, uitleg over de foto, en vooral waarom hij aan het topic voldoet...). Hanteer bij het plaatsen van foto's de GoT huisregels. Plaats een kleine versie (max 580 breed) en maak een link naar de grote versie. Eventueel kun je vragen of je foto aan het thema voldoet, voor je'm naar de fotosite upload.

Vervolgens moet je je foto uploaden naar de fotosite (alleen jpg formaat). Let erop dat je upload met een url naar je foto! Je foto moet dus ergens op een website, die direct linking toestaat, gehost zijn. Foto's zonder toelichting worden mogelijk verwijderd.

Je kunt je foto gedurende maand wijzigen. Nadat het stemmen begonnen is natuurlijk niet meer.

Maak geen kaders rond je foto. Dat is een leuke manier om je foto indrukwekkender te laten lijken, maar dat is bij de contest niet de bedoeling. Hier gaat het puur om de foto, in vergelijking met andere foto's.

De fotosite dient alleen als referentie. Ik bekijk of de foto voldoet aan de contest eisen en delete de foto eventueel als dat niet zo is. Alleen foto's die op de fotosite staan doen mee.

Veel plezier en succes bij je deelname aan de contest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hierbij het onderwerp voor de volgende contest.

Spiegelingen.

Enige voorwaarde van de foto moet zijn dat de spiegeling centraal staat in de foto, en dat de spiegeling een mooie weergave van het onderwerp weergeeft.

Hoe men omspringt met spiegelingen is niet aan mij.
Ieder zijn eigen creatieve geest, alhoewel spiegelingen van gedachtes......

Noem het maar op:
water, spiegels, metaal, ijs, glas alles wat spiegelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi thema, Remc0, ga ik es lekker mee aan de slag...

spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie maakt de mooiste foto van het GoT-land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 14:43

spacy

+++

zo dat wordt een thema waar veel mee aan de slag moeten,
gelukkig water genoeg in Nederland, maar er zijn zoals kheperi al aangeeft nog meer leuke manieren te bedenken, ben benieuwd wat voor ideeen er nu weer naar voren gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik na de carnaval maar eens creatief ga lopen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:51

Puck

W32.Deadcode.A

Daar gaan we weer :) Waarschijnlijk ga ik weer voor orginaliteit, zoals gewoonlijk :D

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

leuk theme
heb al een paar dingentjes in me hoofd zitten :)

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:59

vanDaal

-ismeereentje

Leuk thema :D

Hmm... welke zou ik eens gaan insturen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

hehe @ vandaal :) 5 punten krijg je zo i zo niet van mij hoor :) omdat ik vindt dat het veel leuker is als je een fotomaakt tijdends deze maand en niet uit je argief plukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

haha Firecow zo dacht ik er ook al over, ik had m'n vermoedens a dat vandaal wel zou reageren ;) maar hij maakt wel een goede kans bij m'n favorieten te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hoei, laat ik nou net (ik kom hier eigk nooit) twee weken terug digitale foto's hebben gemaakt... van een spiegelend blikje. Ze liggen op school, ik ga even kijken of ik er aan kan komen :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Firecow schreef op 01 March 2003 @ 13:59:
hehe @ vandaal :) 5 punten krijg je zo i zo niet van mij hoor :) omdat ik vindt dat het veel leuker is als je een fotomaakt tijdends deze maand en niet uit je argief plukt
:D

Ik was toch niet direct van plan die in te sturen hoor.

Misschien dat ik deze doe:

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Omgeving/2003-03-01%20-%20Kralingse%20Bos%20+%20Plas/IMG_8110_5.jpg

(en ja, deze heb ik vandaag gemaakt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Mooie foto vanDaal, erg jammer van het licht van de huisjes enzo op de achtergrond. Het haalt het natuurlijke een beetje weg he :/

Verder vind ik de foto nou niet bijzonder vanwege zijn spiegeling in het water. Het is er gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

PuCK schreef op 01 maart 2003 @ 20:06:
Mooie foto vanDaal, erg jammer van het licht van de huisjes enzo op de achtergrond. Het haalt het natuurlijke een beetje weg he :/
Mee eens, al geeft het natuurlijk wel weer een gevoel van realiteit ;)
Verder vind ik de foto nou niet bijzonder vanwege zijn spiegeling in het water. Het is er gewoon...
Dat boeit me niet echt. Ik vind dat de winnaar van deze contest gekozen moet worden op basis van de mooiheid van de foto en niet omdat diegene een originineel idee heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Zonder huisjes :) :

Afbeeldingslocatie: http://www.3dstyle.nl/zooi/foto/Omgeving/2003-03-01%20-%20Kralingse%20Bos%20+%20Plas/IMG_8111_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow

Firecow

worldofnature.nl

hmmm nieuwe style van vandaal? :)

dit is echt de eerste keer sinds dat ik hier rond kijk/post dat vandaal geen foto's post die rond zonsondergang gemaakt zijn :D :D

maar ik vindt de foto te blauw... das mijn mening natuurlijk ik weet niet wat andere er van denken... maaar dat doet er niet zo veel toe want het is natuuurlijk wel gewoon een leuke foto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja leuk onderwerp! Deze had ik nog liggen, maar er moeten natuurlijk nieuwe ideeen komen!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dandc/system/reflectie_ladder_sml.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze zend ik voorlopig even in. (klikbaar)
Afbeeldingslocatie: http://dieko.mine.nu/picturebook/avondk.jpg

Het is trouwens een stitch van 3 foto's

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 21:17:
Ja leuk onderwerp! Deze had ik nog liggen, maar er moeten natuurlijk nieuwe ideeen komen!

[afbeelding]
Ik euh snap de foto niet zegmaar, waar is de spiegeling en welk deel van die spiegeling moet dan goed zijn weergegeven? (Ik zie niets dat scherp is :?)

NOFI uiteraard, maar ik snap de foto niet.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op 01 maart 2003 @ 23:14:
[...]

Ik euh snap de foto niet zegmaar, waar is de spiegeling en welk deel van die spiegeling moet dan goed zijn weergegeven? (Ik zie niets dat scherp is :?)

NOFI uiteraard, maar ik snap de foto niet.
None taken uiteraard ;). De gehele foto is spiegeling. Vanuit een donkere kamer een foto genomen van een raam (naar buiten toe) in de raam weerspiegelen details uit het interieur van de kamer, terwijl ook de andere kant van de gracht een beetje te zien is. Er is niks scherp, dat klopt. Het is meer een sfeerfoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Zo, vanmiddag 1 minuutje bezig geweest met een glimmende harddisk plus een spiegel, en dit is het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://dolores.student.utwente.nl/tmp/spiegeling_01.jpg

Niet echt nuttig voor de contest, maar er is in ieder geval duidelijk sprake van spiegelingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04-2015
Dit is mijn idee voor een inzending:
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefbus.nl/berend/mirror-klein.jpg

Titel: "Mirror Image"

Ik heb eerst m'n hand ingescand (met een flatbed scanner :)) en toen de gespiegelde scan gefotografeerd vanaf een tft-scherm. Voor de puristen onder ons: er is ook sprake van een echte (diffuse) reflectie van mijn hand in het beeldscherm, onder dezelfde hoek als de scan.

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Deze had ik nog liggen én is eigenlijk een analoge foto, dus ook deze foto doet niet mee:

Afbeeldingslocatie: http://dolores.student.utwente.nl/tmp/spiegeling_02.jpg

Het is een deel van de gloednieuwe luchthaven van Kuala Lumpur, die extreem veel geld gekost heeft maar (nog) vrijwel niet gebruikt wordt. Vandaar de blinkende, spiegelende hal met geen enkele reiziger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
Analoge foto's worden soms wel toegelaten door Kheperi hoor.. ik neem aan dat je toen geen digicam (bij je) had. Ik vind het wel een mooie foto. Je zou natuurlijk altijd even terug kunnen gaan om m over te doen met een digicam >:)

[ Voor 25% gewijzigd door berend_engelbrecht op 02-03-2003 10:56 ]

The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

Ja, ik weet dat ze af en toe toegelaten worden, maar de foto is ook nog eens niet speciaal voor de contest gemaakt, dus ik denk niet dat met deze foto meedoe (áls ik al meedoe :) ).

Op zich heb ik inmiddels wel een digicam, maar om even heen en weer te hoppen naar Maleisië... nee.

Hoewel, het circuit van Sepang is een half uurtje rijden van het vliegveld vandaan, en de Grand Prix van Maleisië is in maart... goede reden om alsnog even naar KL te vliegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Reinier schreef op 02 maart 2003 @ 10:51:
Deze had ik nog liggen én is eigenlijk een analoge foto, dus ook deze foto doet niet mee:

[afbeelding]

Het is een deel van de gloednieuwe luchthaven van Kuala Lumpur, die extreem veel geld gekost heeft maar (nog) vrijwel niet gebruikt wordt. Vandaar de blinkende, spiegelende hal met geen enkele reiziger.
Regelement:
Hoewel dit een digifoto contest is sta ik een beperkt aantal analoge (gescande) foto's toe. Tot een maximum van lets say 10% van het totaal. Dit is alléén bedoeld voor diegenen die geen digicam hebben. Wel aangeven indien de foto analoog is.
Gewoon proberen dus, maar ik* vind het geen bijzondere foto.

* ==> ( wie ben ik ) :P

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 14:02
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/spiegelbril2.jpg

mijn voorlopige probeersel

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thema = leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een thema wat me aanspreekt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~mdykstra/img/Dsc00207k.jpg

Eind december 2001 gemaakt, een van mijn betere foto's die binnen dit thema passen. Er was geen wind en het water was dus super vlak, vandaar het mooie spiegeleffect.
Vind persoonlijk de kleur van de lucht erg mooi en de bomen die er tegen afsteken, dat alles perfect gespiegeld in het water... Orginele foto/niet bewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Nu online

Reinier

\o/

_Xenad_ schreef op 02 maart 2003 @ 11:28:
[...]
Regelement:
[...]
Gewoon proberen dus, maar ik* vind het geen bijzondere foto.
Maar ik héb een digicam, dus mag eigenlijk niet :)

Ik vind wel een bijzondere foto omdat er een verhaal bij hoort, wat echter maar heel vaagjes met het thema van de contest te maken heeft (de hal spiegelt enorm juist omdát de luchthaven vrijwel niet gebruikt wordt, plus er hing een enorm vreemde sfeer die je helaas op de foto niet terugvindt).

Waarschijnlijk is de foto alleen voor mijzelf bijzonder :)

Verder vind ik zelf al die landschapfoto's met weerspiegelingen in het water absoluut niet bijzonder, vaak wel mooi hoor, maar erg onorigineel... echt niet creatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Waarschijnlijk is de foto alleen voor mijzelf bijzonder
Dat is denk ik nu het probleem. Een foto moet een verhaal kunnen vertellen en omdat erbij was is dit bij jou het geval. Het probleem is dat een ander de omstandigheden niet kent.

Als voorbeeld " Stel je maakt een foto terwijl je in een ravijn valt. Dat is dat een HELE bijzondere foto, maar als je op de foto verder niet kan zijn wat de eigenaar deed komt dit dus niet over. Daarom is het zo belangrijk dat de foto ZELF een verhaal heeft.

Als je hetzelfde voorbeeld neemt en je krijgt een foto waarop de camera is gedraaid en je zit de eigenaar vallen met een mooie heldere lucht en een rots op de achtergrond en in zijn ogen de " dit was het " blik dan komt dat veel meer over.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinier schreef op 02 maart 2003 @ 12:26:Verder vind ik zelf al die landschapfoto's met weerspiegelingen in het water absoluut niet bijzonder, vaak wel mooi hoor, maar erg onorigineel... echt niet creatief.
True, maar helaas heb ik nu de tijd even niet om creatief aan de slag te gaan. Ik speelde even met het idee om met meerdere spiegels te werken en een "oneindig" lange gang/tunnel te creeën. Gecombineerd met mooi licht (kaarsje?) kan dit een erg leuk effect geven. Alleen duurt het wel even voor de precies de goede positie van de spiegels, het licht en de camera (die wil je natuurlijk niet op de foto) heb bepaald. Misschien dat iemand dit alsnog uit kan voeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal

vanDaal

-ismeereentje

Reinier schreef op 02 March 2003 @ 12:26:
Verder vind ik zelf al die landschapfoto's met weerspiegelingen in het water absoluut niet bijzonder, vaak wel mooi hoor, maar erg onorigineel... echt niet creatief.
Eigenlijk hoop ik een keer dat de Digifoto Contest afkomt van het 'origineel is beter' imago. Waarom niet een keer een contest waarbij niet per se het origineelste idee maar eerder de mooiste foto wint? Een combinatie hiervan is natuurlijk nog beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als zoiets in een thema te gieten is lijkt me dat een leuk idee. Ik zou alleen zo nog even niet weten hoe je dat zou moeten opstellen, zo dat je niet-mooie foto's kan tegenhouden.

Hoe omschrijf jij 'mooi'?

(edit) een stilleven thema is misschien iets waarbij je niet meteen aan een originele foto denkt. Misschien een idee?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glimmende houten tafel en melig kind :D

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~dandc/system/twoface_sml.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een wereldidee, maar de uitvoering gaat me ff wat tijd kosten vrees ik. Eerst maar es effe ontdekken hoe mijn nieuwe camera werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
Glimmende houten tafel en melig kind
Deze vind ik veel beter dan die ladder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06 16:33
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 17:01:
Glimmende houten tafel en melig kind :D

[afbeelding]
Leuk idee, maar hij kijkt wel moeilijk scheel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://clanlib.org/~fabio/spiegel.jpg
Deze heb ik vorig jaar op vakantie gemaakt met een Sony P31, leuke spiegeling van een zonsondergang, nou ja de lucht dan :) Past dit in de contest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 17:33:
[afbeelding]
Deze heb ik vorig jaar op vakantie gemaakt met een Sony P31, leuke spiegeling van een zonsondergang, nou ja de lucht dan :) Past dit in de contest?
netjes, crop de linkerkant en de onderkant eraf en je hebt een topper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 17:33:
[afbeelding]
Hijs wel apart: je ziet alles in het donker, maar de spiegel laat je een mooie, verlichte lucht zien.... Kvind um wel een goede kandidaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk onderwerp zeker de moeite waard :)
(een beetje laat maarja.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/w.o.nicolai/digicontest_mrt_sm.jpg
plaatje gister geschoten bij de toneelschuur in haarlem ( net nieuw gebouw)
alleen gecropped, verder geen bewerkingen.

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Imo mooiste tot nu toe:
1. Autospiegel van fabio-c
2. Vinger van berend_botje

Maar maand is pas 2 dagen oud, komen denk ik nog HEEEL veel mooie foto's (hoop ik ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 17:40:
[...]

netjes, crop de linkerkant en de onderkant eraf en je hebt een topper!
mwah, ben ik niet met je eens... de spiegel is nu mooi centraal in de foto
offtopic:
doet me aan florida denken... waar was dit? tis iig vs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier mijn bijdrage uit mijn digitaal fotoarchief. Een beetje gecropt en geresized en omgezet in zwart wit.

Het is de cokesfabriek in Zeche Zollverein(www.zollverein.de) in Essen, Duitsland. Tegenwoordig in gebruik als landschapspark en cultuurpark. Er zijn diverse ateliers en musea gevestigd in de oude Bauhaus gebouwen.

Het water is door een architect daar agelgd speciaal voor de spiegeleffecten. het werkt echter alleen maar bij de juiste zoninval aan het eind van de dag. in de winter wordt het water gebruikt als ijsbaan van 10 meter breed en 400+ meter lang. (had daar ook een foto van, met laagstaande zon, maar die is helaas verdwenen)

de relatie met het onderwerp 'spiegelingen' lijk mij duidelijk, je kan de foto op 4 manieren bekijken, waarbij je telkens iets anders ziet!

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/g.demunck/twcontest/zollverein_bew_300x400.jpg

Op z'n kant is ie dus ook leuk ;)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/g.demunck/twcontest/zollverein_bew_400x300.jpg

En dit is/was het origineel

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/g.demunck/twcontest/zollverein_orig_300x400.jpg

Foto's gemaakt met een Canon Digital Ixus (de eerste uitgave), 2.1MP // F/2.8 // 1/350s. Bewerkt met Corel PhotoPaint9.0

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
offtopic:
www3.photosig.com ligt er vandaag uit. Voor diegenen die dat in hun sig hebben: als je er gewoon www van maakt i.p.v. www3 dan zoekt hun cluster server zelf uit welke webserver beschikbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Veel foto's al geplaatst zeg. Ik heb ook wel al ideetjes, zal eens kijken wanneer k het uit kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

berend_botje schreef op 03 March 2003 @ 15:31:
offtopic:
www3.photosig.com ligt er vandaag uit. Voor diegenen die dat in hun sig hebben: als je er gewoon www van maakt i.p.v. www3 dan zoekt hun cluster server zelf uit welke webserver beschikbaar is
ja, gister was www2 eruit. Vraag me af waarom je dat hier post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 20:53:
Hier mijn bijdrage uit mijn digitaal fotoarchief. Een beetje gecropt en geresized en omgezet in zwart wit.

Het is de cokesfabriek in Zeche Zollverein(www.zollverein.de) in Essen, Duitsland. Tegenwoordig in gebruik als landschapspark en cultuurpark. Er zijn diverse ateliers en musea gevestigd in de oude Bauhaus gebouwen.

Het water is door een architect daar agelgd speciaal voor de spiegeleffecten. het werkt echter alleen maar bij de juiste zoninval aan het eind van de dag. in de winter wordt het water gebruikt als ijsbaan van 10 meter breed en 400+ meter lang. (had daar ook een foto van, met laagstaande zon, maar die is helaas verdwenen)

de relatie met het onderwerp 'spiegelingen' lijk mij duidelijk, je kan de foto op 4 manieren bekijken, waarbij je telkens iets anders ziet!

[afbeelding]

Op z'n kant is ie dus ook leuk ;)
[afbeelding]

En dit is/was het origineel

[afbeelding]

Foto's gemaakt met een Canon Digital Ixus (de eerste uitgave), 2.1MP // F/2.8 // 1/350s. Bewerkt met Corel PhotoPaint9.0
Ben benieuwd hoe deze in kleur eruit ziet. Vind hem iets te donker en niet direct duidelijk.
Op zijn kant is ie inderdaad ook makkelijk te gebruiken. Ik zou hem daarom " kubus " als naam geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me doet ook weer eens mee :)

Afbeeldingslocatie: http://digicontest.concept-q.biz/450/480/194.jpg

had eigenlijk zelf meer verwacht van mijn ideetje maargoed het resultaat vind ik redelijk

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel mooi hoor, maar als je het misschien eens probeerde met van die drijfkaarsjes, Dredge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berend_engelbrecht
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 16:12:
ja, gister was www2 eruit. Vraag me af waarom je dat hier post :P
Omdat het me opviel dat ik de link in je sig niet kon openen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Spacy:
Je foto 'Vuur in glas' voldoet eigenlijk niet aan het thema. Als ik het goed zie wordt het kaarslicht gebroken door het glas met water, als een lens dus. Dat is geen spiegeling (weerkaatsing op een oppervlak).

Ik weet niet of Remc0 bezwaar heeft tegen een zo ruime opvatting van de contest, dus dat wacht ik even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barney
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

Lang niet zo mooi als de meeste foto's hier, maar ik vind hem wel grappig.
Ik zal kijken of ik nog een mooie foto kan maken.

Afbeeldingslocatie: http://www.imbarney.dyndns.org/zonnebril.jpg

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

zo... ben ook ff bezig geweest:

Het verleden weerspiegeld in de toekomst
Afbeeldingslocatie: http://www.16plusclub.nl/GoT/Spiegeling_klein.jpg

Zie voor details de EXIF-info, heb er een beetje aan gesoept voor de beweging.

Zo'n harde schijfje spiegelt wel aardig, dacht ik zo :)

[ Voor 10% gewijzigd door Hatsekie_D op 06-03-2003 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me probeert het ook maar es :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bigbad/dublin/no45edited.JPG

Foto genomen in de bay bij Dublin. Vond ik in eerst instantie niet zo leuk die spiegeling :( maar toen ik vandaag dit topic zag, dacht ik "waarom niet he?"
Niks aan veranderd behalve mijn naam ereven ingezet en beetje geresized (orgineel is 1600*1200). Hij is genomen vanuit een bus. En nee we mochten niet uitstappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Leuk onderwerp, ik zal ook weer eens aan de slag gaan. Met een 3e plek neem ik natuurlijk geen genoegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
Barney schreef op 03 maart 2003 @ 19:02:
Lang niet zo mooi als de meeste foto's hier, maar ik vind hem wel grappig.
Ik zal kijken of ik nog een mooie foto kan maken.

[afbeelding]
Leuk gedaan, maar misschien is het nog leuker als je probeert de lens van de camera op de plek te krijgen waar de pupil van het oog zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 18:50:
Spacy:
Je foto 'Vuur in glas' voldoet eigenlijk niet aan het thema. Als ik het goed zie wordt het kaarslicht gebroken door het glas met water, als een lens dus. Dat is geen spiegeling (weerkaatsing op een oppervlak).

Ik weet niet of Remc0 bezwaar heeft tegen een zo ruime opvatting van de contest, dus dat wacht ik even af.
zo'n antwoord had ik verwacht,
ik was benieuwd of anderen dit ook vonden, maar ik heb nog wel ideeen liggen hoor ;)
er komt dus nog een heel andere foto van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk Thema ff kijken wat voor fototje ik uit mijn Sony 2,0 mp cameratje kan persen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 23:55

Gorefest

serial killer.

Deze foto is vorige week genomen op het Hulsbeek in Oldenzaal, dit is een recreatie vijver waar men in de zomer kan zwemmen. Nu was deze hele plas dicht gevroren en de glijbaan zat helemaal vastgevroren en spiegelde heel mooi op het ijs.
Ik weet niet of ik het bij deze foto hou, maar ik vond hem toch wel leuk dus vandaar dat ik hem hier post.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ignard/glijbaan_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben zelf ook nog aan het schieten geslagen. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het deze wordt:

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/a.huhn/tweakers/lux2.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 21:51:
ik ben zelf ook nog aan het schieten geslagen. Ik ben er nog niet helemaal over uit of het deze wordt:

[afbeelding]
mooie foto en kleuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

mijn inzending gemaakt met een Minolta D'image. Hewt is alweer een tijdje geleden (2001). De foto is gemaakt 's ochtends om 1/2 4 toen ik met een rubberbootje ging raften in de buurt van Cairns, Australie.
Afbeeldingslocatie: http://www.jolmers.com/spiegeling-web.jpg

een betere (grotere versie staat hier)

[ Voor 40% gewijzigd door sjolmers op 04-03-2003 09:21 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Mijn inzending van deze maand, we zijn er allemaal zo vroeg bij dus ik ook :D

Abstract / Still life again (en erg letterlijk het thema spiegelling:

Balls Of Steel

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~twisk064/got/ballsofsteel.jpg
clickable

De foto bestaat uit 2 spiegels die in een hoek van ong. 45 graden tegen elkaar aan staan. Daartussenin ligt een stalen bal. Door de spiegels wordt de bal vermenigvuldigd tot 7 stalen ballen. Let er ook even op dat de bal zelf ook zijn omgeving spiegelt. Als extraatje heb ik even een foto van de opstelling gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~twisk064/got/opstelling.jpg
clickable

[ Voor 4% gewijzigd door Puck op 03-03-2003 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 16:41
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 18:50:
Spacy:

Tja, het is geen spiegeling.
Er is wel spiegeling aanwezig (vast wel ergens op het glas), maar het onderwerp in deze foto ligt idd meer op breken van licht.

De foto voldoet niet aan het onderwerp, vind ik. Maar als Spacey er daadwerkelijk spiegelingen inziet........
Ik verwacht niet dat als men kijkt naar het onderwerp dat er ook maar 1 punt aan gegeven word, niet om het een of ander, maar gezien het onderwerp.
En tevens verwacht ik eigenlijk van Spacey wel dat hij een beter/mooier exemplaar kan insturen. ;)

Beste luitjes. Een origineel idee is natuurlijk heel erg leuk.
Het is geen must, maar heeft wel een voetje voor.
Ik denk dat er bij het beoordelen ook goed moet gekeken worden naar de kwaliteit van de foto.
Vaak zie ik dat er foto's bij staan die niet mooi belicht/scherp/kleuren hebben.
En wel hoog scoren, omdat het idee origineel is.
Ik hoop dat dit ook meegenomen word in de beoordelingen.

ps.
Puck, mooie foto en leuk idee !

[ Voor 3% gewijzigd door Remco op 03-03-2003 22:57 ]

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

puck erg mooi, juist de foto met de opstelling heeft zelfs wel wat ;)
volgens mij heb ik ook ooit wat gedaan met dit soort ballen

remco er komt een hele andere foto, wel een spiegeling zoals de rest
maar spiegeling kun je natuurlijk op 2 manier zien
weerkaatsing en een object spiegelen dit laatste kan ook doormiddel van lensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 25-09 13:01
Puck hij is erg goed. Toen ik de eerst keer zag dacht ik dat het ging op de 7 stalen ballen en de spiegeling erop. Toe zag ik dat jij hem had gemaakt dus ik wist dat er meer achter zat. En ja hoor we worden bedrogen het is 1 stale bal die gespiegeld word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Bedankt spacy & superkneus

Ik heb de opstelling gewoon nog staan thuis, dus ik ga nog wel een kijken naar andere composities en hoeken. Mischien kan ik nog wat verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Ben ook maar effe bezig geweest en heb de volgede 'weer'spiegeling gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/t717424/overige/spiegeling3.jpg

Je kijkt via het aquarium de tuin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 09:24

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

Zit er aan om deze die ik gemaakt heb op de wintersport in te zenden. comments please.

Gemaakt met een Canon S-45

Afbeeldingslocatie: http://www.clan-ddd.nl/~tuxers/bril_klein.jpg

grote versie
http://www.clan-ddd.nl/~tuxers/bril_groot.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door knutsel smurf op 04-03-2003 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Tering he gaat nu iedereen brillen foto's maken :? :P !!!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Mooie foto alleen jammer dat je niet meer van de omgeving ziet in de spiegeling. Dit zou het iets extra's geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:55

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.vanderzwaag1/got-spiegeling2.jpg

Sja, standaard zonsondergang misschien.
Echter foto genomen vanaf t dak van de auto, vandaar de (ietwat bollende) spiegeling.
Genomen met een Sony DSC-S85 en is een resize vanaf 1600x1200.
Sluitertijd: 1/160s, F4.0, ISO 100
Weet nog niet of ik deze foto in ga sturen, maja..

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Ben toch nog effe met het aquarium bezig geweest.

Beetje gecropt en heb nu het volgende resultaat.

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/t717424/overige/spiegeling5.jpg

Het lijkt net of je door het aquarium naar buiten kijkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
XENAD:
Leuke poging, maar probeer de foto wat duidelijker over te laten komen. Het is een beetje rommelig. good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Ik weet wat je bedoelt. Staan nog te veel objecten in de weg en ik ben van plan om iemand achter het raam te zetten om een beetje te focussen.

Maar ik ga zeker nog effe oefenen. Thanx voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit wordt mijn inzending denk ik:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-marco.nl/albums/Outside-scenes/P1300010.sized.jpg

Had veel succes op PhotoSIG en ik vind hem zelf ook echt te gek. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

haha leuk gevonden marco, zal ongewtijfeld hoog gaan scoren, maar waar is dat torentje van?
een moskee of een carnavals praalwagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spacy schreef op 04 maart 2003 @ 20:16:
haha leuk gevonden marco, zal ongewtijfeld hoog gaan scoren, maar waar is dat torentje van?
een moskee of een carnavals praalwagen?
Het is de (hele lelijke) low-budgetbouw-moskee hier in mijn straat (Geuzenweg) in Hilversum. Jammer dat ze geen mooiere toren hebben want dan was het shot nog veel mooier geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat dit de final submission wordt. Even wat gesoept voor wat vollere kleur en alle bagger uit die plas verwijderd. Wordt ie sterker van vind ik. Wat vinden jullie?

Afbeeldingslocatie: http://www.i-marco.nl/got/moskeeclear.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[beetje offtopic]
Vanmorgen liep ik op 't plein voor 't WTC in Amsterdam, daar is zo'n glazenwand. Op 't moment dat ik daar liep, vloog er een DC-10 van Northwest Airlines voorbij die je in de spiegeling van 't glas 3x zag, leek dus net een squadron van DC-10's. Zag er supergaaf uit, jammer dat je op zo'n moment dus net niet je digicam op armed en ready hebt staan, dat had zeker een heel mooi plaatje geweest voor in dit topic denk ik.
[/beetje offtopic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 21:38:
Ik denk dat dit de final submission wordt. Even wat gesoept voor wat vollere kleur en alle bagger uit die plas verwijderd. Wordt ie sterker van vind ik. Wat vinden jullie?

[afbeelding]
overbewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok mee eens... dit is de submissie geworden:

Afbeeldingslocatie: http://www.i-marco.nl/got/moskee2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:15:

[afbeelding]
Nope, je herkent de plas niet echt meer, er zijn altijd oneffenheden in water, ik vind niet dat ie mooier wordt van dat gesoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 22:15:

[afbeelding]
ik vind het een vette pic.
misschien dat ik ook ga proberen mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op 04 March 2003 @ 22:23:
[...]

Nope, je herkent de plas niet echt meer, er zijn altijd oneffenheden in water, ik vind niet dat ie mooier wordt van dat gesoep.
Volstrekt mee oneens. Ik durf te wedden dat als ik dit diredt zo had gepost er niemand over fotosoep begonnen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 23:00:
[...]

Volstrekt mee oneens. Ik durf te wedden dat als ik dit diredt zo had gepost er niemand over fotosoep begonnen was.
pic is idd zo beter dan eerst maar een beetje vuil in het water heeft ook zn charmes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 10:11

Infernis

Psychotic Weaboo

PuCK schreef op 03 March 2003 @ 22:45:
Mijn inzending van deze maand, we zijn er allemaal zo vroeg bij dus ik ook :D

Abstract / Still life again (en erg letterlijk het thema spiegelling:

Balls Of Steel

[afbeelding]
clickable

De foto bestaat uit 2 spiegels die in een hoek van ong. 45 graden tegen elkaar aan staan. Daartussenin ligt een stalen bal. Door de spiegels wordt de bal vermenigvuldigd tot 7 stalen ballen. Let er ook even op dat de bal zelf ook zijn omgeving spiegelt. Als extraatje heb ik even een foto van de opstelling gemaakt:

[afbeelding]
clickable
hah! Dacht dat 3 ballen echt waren, blijkt het er maar 1tje te zijn |:(

mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

PuCK schreef op 03 maart 2003 @ 22:45:
--knipp--

Balls Of Steel

[afbeelding]
clickable

--knipp--
Ik heb hier eigenlijk maar 1 woord voor: Wow!

Orgineel idee, strak gecomposeerd, en erg mooi afgemaakt. een bravotje van mijn kant :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:08

miekol

erm

Ik ook es keertje meedoen:

De grote vraag, kleur of zwart wit?

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~milan/adam/149-4935_IMG_BWs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://student-kmt.hku.nl/~milan/adam/149-4935_IMGs.jpg

Genomen met D60 + 17-35 in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

denk dat deez het gaat worden:

Hey, it's me!

Afbeeldingslocatie: http://www.hanglooz.nl/got/spiegeling_v1_small.jpg

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zozeer om mee te dingen maar dit is een foto die mijn vader heeft gemaakt van mijn broer en mij. Mijn broer leeft niet meer en deze foto heb ik dan ook bewerkt en de titel meegegeven: (Reflections of) The way we used to be

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/janssenm/posts/reflections.jpg

Wil nog wel een foto maken in de zelfde trend als deze, hoop dat het nog lukt voor de 20e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kewl Hangloozz, hoe heb je dat nu weer geflikt?

/edit, en had je niet even schoenen aan kunnen doen voor de shot? :P

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 00:48:
kewl Hangloozz, hoe heb je dat nu weer geflikt?

/edit, en had je niet even schoenen aan kunnen doen voor de shot? :P
dan hadden de schoenen (45) het grootste deel van de foto opgeslokt :P

nou een tipje van de sluier:
materiaal:
- 1 beslagkom van hoogwaardig spiegelend materiaal
- statief
- losse flitser

setup:
beslagkom op de vloer, statief erboven met de camera naar beneden neigend.
Sluitertijd van 1 sec, onderwijl diffuus inflitsen op het plafond.
et, voila:

Rauwe versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.hanglooz.nl/got/spiegeling_v1_rauw.jpg

lekker klooien man, heerlijk :P

[edit:]
had je foto nog niet gezien maareh, zwaar onderwerp man..wel goed idee en mooi gebaar :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hangloozz op 05-03-2003 01:00 ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Vrijdag een canon A40 gekocht (mijn eerste digitale camera) en dit is dus de eerste keer dat ik iets instuur.

Dit is ongeveer mijn idee. Moet nog een keer een mooie maken (gitaar poetsen en kratjes bavaria aan de kant schuiven) , maar het is nu echt te laat, morgen moet er weer gewerkt worden :)

Het idee is wel duidelijk neem ik aan.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~d.dummybrb308/fc_maart_klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 25-09 13:01
MistiQue, ik vindt hem persoonlijk erg mooi. Misschien zijn er anderen die het teveel fotosoep finden maar je ziet het niet echt in de foto en het geeft een mooi effect om opeens twee personen in het water te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

miekel, ik heb niet meer het idee dat de spiegeling een duidelijk aanwezig onderwerp in de foto is

MistiQue mooi uitgevoerd,
wel appart om deze foto te zien en het verhaal te kennen

Hanglooz, erg leuke versie van een omgekeerde groothoeklens ;)

PostbodeSiemen het idee is me duidelijk, wel pas naar wat uitleg,
misschien moet de gitaar er wat vollediger op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje Hangloozz en SuperKneus. Zelf had ik dus ook een idee voor een dergelijke foto, moet niet teveel PS-factor in zitten, ben ik met je eens.

Mooie foto Postbode Siemen! Heb wel ff ermee zitten klooien in PhotoShop voor de kleurbalans en constrasten... resultaat:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/janssenm/posts/fc_maart_klein.jpg

zeg maar wat je denkt...
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste