Is die Themarco hier nog wel eens te vinden?
Tss, stelletje meelopers die alleen IE gebruiken..Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 21:37:
[...]
Stuur een mailtje aan Norjee. Zijn adres staat in de faq op de contestsite. Maar volgens mij staat daar iets over losers die geen IE gebruiken als ik me goed herinner
tijd niet gezienVerwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 21:39:
[ Voor 20% gewijzigd door Azrael op 26-03-2003 21:45 ]
Tss, stelletje meelopers die alleen IE gebruiken..
<-- happy opera gebruiker, heb helaas IE wel te vaak nodig,
vooral nog met de oudere opera 6
Verwijderd
Bier kun je ook op veel manieren interpreteren hoor.. brouwerijen... vaten.. glazen.. mensen die het drinken.. hopplantjes....
nope, hij is tijdelijk afgekicked ivm teveel fora die hij bij moet houden.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 21:39:
Zal kijken of ik um over kan halen even te stemmen, of dat Aerodynamic um even op de hoogte brengt.
Daar heb je gelijk in; niemand heeft een foto gemaakt die gaat over figuurlijke spiegeling. Zelfbespiegeling bijvoorbeeld, of een foto van twee mensen die in precies dezelfde houding staan/dezelfde handeling uitvoeren; dergelijke dingen vergen creativiteit om uit te beelden, waardoor het interessant wordt.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 21:35:
spiegeling is kennelijk toch overwegend (alleen maar) concreet opgevat dus ik ben wel voor een abstract thema.
Hmm, dan vráág je om clichématige foto's lijkt mij. Of je moet je het thema echt inperken tot iets dat op een indirectere manier met de lente te maken heeft, en niet een direct symbool ervan mag zijn (krokussen, tulpen, bloesems, kuikentjes, paashazenIets dat met lente te maken heeft zou kunnen natuurlijk.
Angst... leuke keuze.Thema 'emotie' vind ik véél te breed. 'angst' zou wel kunnen misschien, maar lijkt me erg moeilijk. We moeten er wel rekening mee blijven houden dat we hier maar gewone tweakers zijn.... nouja laat dat 'gewoon' maar weg dan... tweakers zijn. 'iets dat beangstigend is' zou dan ook moeten mogen. Daar kunnen we allemaal wel mee uit de voeten. Dan kunnen de echte pro's zich bezig houden met het uitbeelden van de angst zélf
Ik weet wel iets anders: "Het leven bestaat uit lagen".
Dit kan je op vele manieren interpreteren. Het is misschien best moeilijk om dit te concretiseren in de vorm van een foto, dus moet je creatief zijn of een wat afgezwakte versie van dit idee hanteren.
Iets anders wat mij tebinnen schiet is het woord 'verbondenheid'. Dit is ook iets wat op veel manieren uit te beelden is.
Mhh even een idee wat me te binnen schoot. Een thema als:
"De invloed van de oorlog tegen irak op het dagelijks leven"
?
?
Verwijderd
jeej, ik woon in Den HaagDumbAss schreef op 27 March 2003 @ 18:38:
Mhh even een idee wat me te binnen schoot. Een thema als:
?
Verwijderd
Kan er wel een nemen van mezelf hier bij de Turkse bakker om de hoek... en er dan de datum 1 april 2004 onder plakken 
Maak er nou maar gewoon BIER van....
Maak er nou maar gewoon BIER van....
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 19:10 ]
Westpointmajic schreef op 15 March 2003 @ 18:29:
Heb nog even aan jullie (en de photocompo) gedacht vandaag .....In tilburg wordt er op dit moment op 2 plekken vlakbij het station gewerkt aan flatgebouwen...en eentje wordt de hoogste van nederland .. : ) ... Wat je ziet in de spiegeling is de kraan die OP het gebouw staat.
[afbeelding]
Ja border..maar was ook niet om mee te doen..alleen voor inspiratie voor anderen maybe : )
*zegt dbzfan als tilburger
Angst is wel een heavy/moeilijk thema - maar wel zeer actueel nowadays.Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 21:35:
spiegeling is kennelijk toch overwegend (alleen maar) concreet opgevat dus ik ben wel voor een abstract thema. Iets dat met lente te maken heeft zou kunnen natuurlijk.
Thema 'emotie' vind ik véél te breed. 'angst' zou wel kunnen misschien, maar lijkt me erg moeilijk. We moeten er wel rekening mee blijven houden dat we hier maar gewone tweakers zijn.... nouja laat dat 'gewoon' maar weg dan... tweakers zijn. 'iets dat beangstigend is' zou dan ook moeten mogen. Daar kunnen we allemaal wel mee uit de voeten. Dan kunnen de echte pro's zich bezig houden met het uitbeelden van de angst zélf
Zelf dacht ik meer aan 'humor' - want een dag niet gelachen is een dag niet gefotografeerd!
Dit waren mijn twee centen.
Ik zou de 2 centen van Themarco wel eens willen horen. Het lijkt erop dat hij niet meer is in te halen. Hee nieuwe foto op de 2-de plek.... oh gedeelde 2-de plek! spannennnnnnd! 
Als Themarco niks van zich laat horen mag de nummer 2 het thema kiezen. Maar er zijn nog 4 dagen te gaan.
Als Themarco niks van zich laat horen mag de nummer 2 het thema kiezen. Maar er zijn nog 4 dagen te gaan.
ik heb um een mailtje in z'n mik geduwd dus grote kans dat ie z'n lens nog wel even laat zien
(sorry nummer 2
)
Verwijderd
Yep!!!Verwijderd schreef op 26 March 2003 @ 21:39:
/me steekt hand op
TheMarco al ideeen voor het nieuwe thema?
Aangezien het er toch naar uit dat je gaat winnen
(terecht ook wel, prachtfoto)
btw, bedankt voor je vote. Ik moet toch bij mijn volgende foto mijn fotoformule ietsjes aanpassen: ik word steeds 2e
Aangezien het er toch naar uit dat je gaat winnen
btw, bedankt voor je vote. Ik moet toch bij mijn volgende foto mijn fotoformule ietsjes aanpassen: ik word steeds 2e
[ Voor 33% gewijzigd door Puck op 27-03-2003 22:48 ]
Arrived anxious, left bored
pfoeh wat zit de top3 dicht bij elkaar deze keer, in andere contests zat daar wel meer punten verschil tussen
Verwijderd
Mocht aan het eind blijken dat ik win dan zit ik te denken aan:
- (twee)Strijd (leek me wel actueel)
- verlangen
- spanning
- (twee)Strijd (leek me wel actueel)
- verlangen
- spanning
Idd, houd het wel spannend, kwa 2e en 3e plaats dan. Ik zie het kwaliteitsgehalte van de foto's zowieso wel omhoog hier op dit forum. Erg jammer dat ik dat niet van mezelf kan zeggen
ik heb veel te weinig tijd om veel te fotograferen.
btw: verlangen lijkt me geweldig!! Kan iedereen ook zijn eigen smaak in kwijt.
btw: verlangen lijkt me geweldig!! Kan iedereen ook zijn eigen smaak in kwijt.
[ Voor 16% gewijzigd door Puck op 27-03-2003 22:55 ]
Op zich is het nog redelijk spannend rond plek 1 geloof ik 
Nr 1: 85 punten
Nr 2: 80 punten
Nr 3: 79 punten
Nr 4: 55 punten
Ben benieuwd wat het gaat worden
Nr 1: 85 punten
Nr 2: 80 punten
Nr 3: 79 punten
Nr 4: 55 punten
Ben benieuwd wat het gaat worden
Verwijderd
Dus toch bierVerwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 22:54:
- verlangen
Die torens in Tilburg blijven inderdaad maar groeien ja....
Verwijderd
verlangen is ook een erg mooie thema, (twee)strijd trouwens ook
*MistiQue is ff in tweestrijd welk verlangen het grootst is voor de volgende contest
Spannende topdrie trouwens! En blij dat ik een goeie vierde ben op moment van schrijven
*MistiQue is ff in tweestrijd welk verlangen het grootst is voor de volgende contest
Spannende topdrie trouwens! En blij dat ik een goeie vierde ben op moment van schrijven
ik vind verlangen wel een mooie
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
verlangen lijkt me ook wel een mooi thema,
dat wordt een nadenkertje wat er nu precies op de foto gezet moet worden,
want wat voor jouw verlangen is hoeft dat voor de ander nog niet te zijn
dat wordt een nadenkertje wat er nu precies op de foto gezet moet worden,
want wat voor jouw verlangen is hoeft dat voor de ander nog niet te zijn
Ik hoop dat er nog een aantal mensen gaan stemmen, het is nu wel erg spannend. Heb ik toch nog kan om te winnen 
Er zijn trouwens ook weer mooie foto's ingezonden bij de Fuji Contest op dpreview: Abstract from Partial Object
Er zijn trouwens ook weer mooie foto's ingezonden bij de Fuji Contest op dpreview: Abstract from Partial Object
[ Voor 46% gewijzigd door Puck op 28-03-2003 09:16 ]
ik heb al een scenario in gedachten... 1 glas bier op de bar en 20 mensen die er kwijlend naar staan te kijken
xychix schreef op 28 March 2003 @ 09:15:
ik heb al een scenario in gedachten... 1 glas bier op de bar en 20 mensen die er kwijlend naar staan te kijken![]()
Ben benieuwd hoe je daar een _mooie_ foto van gaat maken
Ehhh.... waar kun je eigenlijk zien hoeveel stemmen iemand heeft gekregen? Ik ben aangemeld en ingelogd op de fotocontest website, maar zie nergens waar je iets over de verdeling van de stemmen kunt zien.
Klik op een foto, dan in die pop up klikken op "beoordeling" helemaal onderaan in het midden.
of helemaal onderaan de site op het uitrolmenuutje klikken, dan voor stemmen kiezen en dan verschijnt helemaal onderaan een iframe met alle stemmen op rij
En je moet natuurlijk eerst zelf gestemd hebben om de huidige stand te zien
Verlangen vind ik ook gaaf. En nu ik eindelijk m'n belastingformulier ingevuld heb (op papier
, want ik heb een eigen bedrijfje naast m'n drukke baan) kan ik ook wel weer wat tijd maken 
P.S.: in m'n studententijd was om 8 uur opstaan nog geen 'uitslapen' voor mij
/me houdt wel van een knuppel in het hoenderhok af en toe
P.S.: in m'n studententijd was om 8 uur opstaan nog geen 'uitslapen' voor mij
/me houdt wel van een knuppel in het hoenderhok af en toe
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
niet over lullen, iedereen zit al z'n ideeën te spuien, strax gaat een ander er mee vandoor 
* Hangloozz pakt notitieblok en schrijft mee
* Hangloozz pakt notitieblok en schrijft mee
Is de uitslag dan al bekend
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Het lijkt me wel zo'n beetje duidelijk wie het gaat worden. Maar het kán nog veranderen. Het punten verschil is niet groot.
Morgen is de laatste dag. morgenavond om 12 uur sluit de contest. Dat is effectief dus dinsdagochtond want ik blijf niet tot 12 uur op. Werk enzo
Ik zou de nummer 1 willen vragen een thema voor te bereiden en ook een toelichting erbij te geven. Ik denk dat morgenanvond wel duidelijk is wie dat gaat zijn.
In de toelichting moet zo duidelijk mogelijk de randvoorwaarden staan. Er mag ook in staan dat alles ok is, maar als je wilt dat er een beetje controle moet zijn op het themagehalte dan moet ik weten waar je de grens ongeveer wilt trekken. Dat is vooral bij abstracte thema's belangrijk. Anders is een foto van een bierglas ook nog goed (want glas kan breken en scherpe randjes hebben en da's eng... schrijf je even mee Hangloozz?
)
Stuur je thema en toelichting morgenavond naar kheperi@yahoo.com
Morgen is de laatste dag. morgenavond om 12 uur sluit de contest. Dat is effectief dus dinsdagochtond want ik blijf niet tot 12 uur op. Werk enzo
Ik zou de nummer 1 willen vragen een thema voor te bereiden en ook een toelichting erbij te geven. Ik denk dat morgenanvond wel duidelijk is wie dat gaat zijn.
In de toelichting moet zo duidelijk mogelijk de randvoorwaarden staan. Er mag ook in staan dat alles ok is, maar als je wilt dat er een beetje controle moet zijn op het themagehalte dan moet ik weten waar je de grens ongeveer wilt trekken. Dat is vooral bij abstracte thema's belangrijk. Anders is een foto van een bierglas ook nog goed (want glas kan breken en scherpe randjes hebben en da's eng... schrijf je even mee Hangloozz?
Stuur je thema en toelichting morgenavond naar kheperi@yahoo.com
neuh, ik kwam erachter dat ik net zo goed het hele topic uit kan printen
ben wel benieuwd wat het dit keer gaat worden..misschien toch een lente themaatje zodat de Narcissen en lammetjes je om de oren vliegen
Nou TheMarco kennende wordt het geen afgezaagd, uitgekwauwd of uitgekotst onderwerp!
@Marco: je zette erbij dat ik mijn bijdrage spannender had moeten maken... moest ik soms mijn broek laten zakken?
[ Voor 47% gewijzigd door Merlijn_merlin op 30-03-2003 22:14 ]
Maar dan zou de onderkant van de foto niet meer kloppen
okee, ik ruik hier een uitdaging: post jij maar eens even op voorhand de winnende lente fotoVerwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 15:06:
Oh ja joepie.....
Dan hoor ik je graag weer.
Niet dat _ik_ persé lente als thema wil maar er wordt weer behoorlijk makkelijk over gedacht, terwijl in het digicam topic wél de ene na de andere narcis/krokus/vul-uw-lente-bloempje-maar-in voorbij komt; het blijkt mensen toch te inspireren denk je niet?
Anyway, ik mag hopen dat het verlangen wordt, zullen we toch es ff zien of jouw bierglazen in de hoogste regionen eindigen
(over afgezaagd, en vooral uitgekost(!), onderwerp gesproken: bier is lekker artistiek...
Verwijderd
Bier kun je wel op meerdere manieren interpreteren... niet alleen een gals bier natuurlij.. dat kan iedereen, maar gewoon iets dat er mee te maken heeft lekker ruim gezien.. Ben zelf nog maar beginnend plaatjesschieter en voronamelijk partypics (met carnaval 700 pics geschoten) maar wil wel op artistiek vlak gaan oefenen, maar weet bij sommige onderwerrpen effe niets te bedenken.
Ok, dat gevoel ken ik; ik weet ook niet altijd een pasklaar idee als er weer een nieuw contest voor de deur staat, maar aan de andere kant: nu is het lente, nu bloeit en groeit er van alles, dan zou het best een goede gelegenheid zijn om daar wat mee te doen.
Straks komt iemand in de zomer met het idee om de lente te gebruiken voor de contest, tsja dan zijn de narcissen al voortgeplant en verdroogd en de lammetjes al ooien die zelf bijna aan jongen toe zijn
Maarrrr, ik geef zeeer zeker toe dat het een beetje een onderwerp voor mietjes is. (Misschien dat daarom de meeste er een hekel aan hebben?
)
* Hangloozz heeft waarschijnlijk teveel vrouwelijke hormonen
Anyways, we kunnen nu wel alvast weer beginnen met blaffen en discusieren over een (nog onbekend) onderwerp, maar da's verspillde energie.
Een kwestie van je lot ondergaan, dat is het.
Straks komt iemand in de zomer met het idee om de lente te gebruiken voor de contest, tsja dan zijn de narcissen al voortgeplant en verdroogd en de lammetjes al ooien die zelf bijna aan jongen toe zijn
Maarrrr, ik geef zeeer zeker toe dat het een beetje een onderwerp voor mietjes is. (Misschien dat daarom de meeste er een hekel aan hebben?
* Hangloozz heeft waarschijnlijk teveel vrouwelijke hormonen
Anyways, we kunnen nu wel alvast weer beginnen met blaffen en discusieren over een (nog onbekend) onderwerp, maar da's verspillde energie.
Een kwestie van je lot ondergaan, dat is het.
nou eerst de hele kroeg dronken voeren en ze daarna een uur droog laten staan. dan een pilsje op de bar zetten (met een bloedmooie vrouw er vlak achter, maar die is op de foto dan net niet te zienPhreak schreef op 28 March 2003 @ 09:54:
[...]
Ben benieuwd hoe je daar een _mooie_ foto van gaat maken
Verwijderd
Dat bier zit de mensen wel hoog he? 
Er vanuitgaande dat ik morgen nog steeds bovenaan sta denk ik dat we maar voor het thema "Verlangen" moeten gaan. Het lijkt me een mooi open thema waar je echt heel veel kanten mee uitkunt. Indien de score niet meer verandert zal ik een wat uitgebreidere beschrijving verzinnen en mailen!
Er vanuitgaande dat ik morgen nog steeds bovenaan sta denk ik dat we maar voor het thema "Verlangen" moeten gaan. Het lijkt me een mooi open thema waar je echt heel veel kanten mee uitkunt. Indien de score niet meer verandert zal ik een wat uitgebreidere beschrijving verzinnen en mailen!
Verwijderd
helemaal voor.Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 10:27:
Dat bier zit de mensen wel hoog he?
Themarco, ik probeer je al een tijdje te contacten ivm de gallery die jij gebruikt (en ik ook) Ik heb hier een paar vragen over. Kan ik je ergens bereiken? (mail oid)
Verwijderd
TheMarco, gefeliciteerd met je winnende foto! met 7 punten voorsprong was het nog spannend tot op het laatste moment. Ben heel benieuwd naar het nieuwe thema...
Feli
[ Voor 28% gewijzigd door Azrael op 01-04-2003 00:32 ]
7 punten...Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 00:10:
TheMarco, gefeliciteerd met je winnende foto! met 7 punten voorsprong was het nog spannend tot op het laatste moment.

Maar goed, toch gefeliciteerd!
De eindstand!!! Er hebben 74 mensen gestemd. Volgens mij is dat een record 
Van harte gefeliciteerd Themarco! Eeuwige roem is je deel!
Als je vandaag het nieuwe thema + toelichting mailt zal ik vanmiddag de nieuwe contest openen. Nu geen tijd voor.
Van harte gefeliciteerd Themarco! Eeuwige roem is je deel!
Als je vandaag het nieuwe thema + toelichting mailt zal ik vanmiddag de nieuwe contest openen. Nu geen tijd voor.
![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | |
1 - 110 | Reflections of a Different Culture | TheMarco | Olympus - C5050 Zoom | |||||
2 - 98 | Opposite Colours | vanDaal | Canon - Powershot G2 | |||||
3 - 88 | 2 Mirrors x 1 Ball = 7 Balls | PuCK | Fuji - S602Zoom | |||||
4 - 60 | (Reflections Of) The Way We Used To Be | MistiQue | Canon - Powershot G3 | |||||
5 - 54 | Zollverein | GGG03 | Canon - Digital Ixus | |||||
6 - 49 | Red Reflection | Mooooody | Canon - Powershot G3 | |||||
7 - 38 | Dukdalven | Jelle Niemantsverdriet | Olympus - E-100 RS | |||||
8 - 34 | eternal reflection | at0x | Hewlett Packard - Photosmart 120 | |||||
9 - 33 | Sunset in a window | DumbAss | Fuji - Finepix s304 | |||||
10 - 28 | Summer evening | T.T. | Fuji - S602Zoom | |||||
11 - 26 | Winterspiegel | ---X2--- | Sony - DSC-F505V | |||||
12 - 24 | Mirror Image | berend_engelbrecht | Olympus - C300 Zoom | |||||
13 - 23 | mirrored sunset | fabio-c | Sony - DSC P-31 | |||||
14 - 13 | Twoface | Igor Molotov | Canon - Ixus V2 | |||||
15 - 12 | Spiegelplaat | Salutem | Olympus - C-2100 UZ | |||||
16 - 11 | Van 1 naar Veel | Joove | Canon - Powershot S30 | |||||
17 - 10 | Narcicus | Jeroen | Minolta - Dimage 7 | |||||
18 - 10 | Audi Reflectie | topje | Canon - Powershot S30 | |||||
19 - 10 | Kittycat Arrogance | MASiR | Casio - QV-3000EX/Ir | |||||
20 - 9 | selfrefleks | merlijn | Canon - Powershot G3 | |||||
21 - 9 | Oud en Nieuw | Briggy | Casio - QV-2800 | |||||
22 - 9 | Halászbástya - Schuifpuzzel. | Devster | Cosina - 4000s | |||||
23 - 8 | Haarzuilens | Erry | Canon - EOS D60 | |||||
24 - 8 | Magic Mirror Kingdom | Cipri | Hewlett Packard - Photosmart 215 | |||||
25 - 7 | Hey, it's me! | Hangloozz | Sony - DSC-P1 | |||||
26 - 7 | R E F L E C T I O N | Iguana | Fuij - finepix A303 | |||||
27 - 6 | Jazz | PostbodeSiemen | Canon - Powershot A40 | |||||
28 - 5 | Zwitsere spiegeling | RixTeR | Kodak - DX3600 | |||||
29 - 4 | Mirrored Trees | Arfman | Casio - QV-4000 | |||||
30 - 4 | donsveertje | kheperi | Canon - ps a40 | |||||
31 - 2 | Het verleden weerspiegeld in de toekomst | Hatsekie_D | minolta - dimage s404 | |||||
32 - 2 | Kokende laserstraal | Xonide | Minolta - Dimage 7i | |||||
33 - 1 | Naarden-Bussum 17:17 | www.outer | ------- - ------- | |||||
34 - 1 | Weena | Palmboom | Nikon - Coolpix 3500 | |||||
35 - 1 | The Mirror Above | Reino | Olympus - C-4000 | |||||
36 - 0 | Riet met Blok | spacy | Kodak - DC3400 | |||||
37 - 0 | Candlelight | dredge | Hewlett-Packard - C912 | |||||
38 - 0 | ijspret | Gorefest | Canon - Powershot A40 | |||||
39 - 0 | Sunglasses | Pelle | Canon - Ixus V2 | |||||
40 - 0 | Land, sky or sea... | Spark | Fuji - FinePix 50i | |||||
41 - 0 | Reflection of Old Maxtor | SKKL | Canon - Powershot A40 |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 06:56 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd TheMarco, met een terechte Eerste Plaats (dat vond ik tenminste ook
), ik kwam er helaas niet aan toe om mijn keuzes te beargumenteren, maar daar zal ik geen gewoonte van maken.
Verwijderd
..
Feli met je eerste plaats TheMarco! True winner indeed ..
trouwens, .. Is het vaker voorgekomen dat iemand's archieffoto gewonnen heeft?
.. over het nieuwe thema ..
Imo is "verlangen" discussie/bekvecht/flame-voer .. Op zich goed thema maar geheid dat er mensen het te vaag vinden of dat anderen menen dat de interpretatie van het woord niet juist is omdat hij niet gelijk is aan de persoonlijke opvatting ervan ..
..
Feli met je eerste plaats TheMarco! True winner indeed ..
trouwens, .. Is het vaker voorgekomen dat iemand's archieffoto gewonnen heeft?
.. over het nieuwe thema ..
Imo is "verlangen" discussie/bekvecht/flame-voer .. Op zich goed thema maar geheid dat er mensen het te vaag vinden of dat anderen menen dat de interpretatie van het woord niet juist is omdat hij niet gelijk is aan de persoonlijke opvatting ervan ..
..
Gefeliciteerd Marco. Een goede winnaar dit keer.
Oef... 20e plek ! Mijn dank voor een ieder voor het gestelde vertrouwen; zal volgende keer beter mijn best doen!
Verlangen... dat doet altijd een beetje pijn... mooi thema dus
Oef... 20e plek ! Mijn dank voor een ieder voor het gestelde vertrouwen; zal volgende keer beter mijn best doen!
Verlangen... dat doet altijd een beetje pijn... mooi thema dus
[ Voor 16% gewijzigd door Merlijn_merlin op 01-04-2003 12:09 ]
Verwijderd
Dank u allemaal! Ik ga nu even een mailtje tikken!
edit:
mail inmiddels verzonden!
mail inmiddels verzonden!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 16:17 ]
TheMarco, gefeliciteerd. Terechte winnaar IMO!
22e plaats.. ach, voor een op het laatste moment gesubmitte foto.... uitdaging om volgende keer met iets beters te komen
22e plaats.. ach, voor een op het laatste moment gesubmitte foto.... uitdaging om volgende keer met iets beters te komen
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
TheMarco, gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd, zal me benieuwen wat het onderwerp nu gaat worden.