Als je mee wilt doen, Pelle, dan moet je je foto uploaden naar de fotosite. Zonder kader dan wel.
Meer info in het eerste bericht van dit topic
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 11:32:
Als je mee wilt doen, Pelle, dan moet je je foto uploaden naar de fotosite. Zonder kader dan wel.
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
Ik mis een gespiegeld kontje in string-bikini op dat strandVerwijderd schreef op 06 March 2003 @ 14:20:
Ik wilde deze foto echt even aan jullie laten zien:
[afbeelding]
Helaas kan ik deze niet voor dit topic gebruiken omdat hij helaas niet van mij is
Maar toch eff leuk om te laten zien; dit heeft echt met dit topic te maken ! En misschien vloeien hieruit nog leuke ideeen
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
ik had 'm al ingestuurd...berend_botje schreef op 08 March 2003 @ 13:42:
Ik vind jouw foto heel gaaf Mooooody... ik zou hiermee meedoen als ik jou was. Je ziet zelden zulke mooie kleuren zonder dat er aan gesoept is.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 16:26 ]
Ja hoor, tuurlijkMooooody schreef op 08 March 2003 @ 16:06:
ik had 'm al ingestuurd...
maar ik ga er nu wel vanuit dat jij op mij gaat stemmen he
Ik vind persoonlijk de tweede het mooist. Niet zo standaard en mooie strakke kleuren.Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 16:21:
zit zelf nog een beetje te twijfelen tussen een aantal foto's van mij:[...]
[ Voor 40% gewijzigd door berend_engelbrecht op 08-03-2003 17:10 ]
The best proof of intelligent life in space is that they have never tried to contact us ;)
[ Voor 4% gewijzigd door Firecow op 08-03-2003 20:42 ]
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
dat werkt nietFirecow schreef op 08 March 2003 @ 20:42:
http://www3.photosig.com/...0334-2497a2022da74199.jpg
deze foto heb ik gemaakt met 2 spiegels en gewoon een lampaardig effect wel... alleen ik weet niet of hij echt passend in het thema is ?
http://www.photosig.com/viewphoto.php?id=690334 is de url van de portfolio pagina van Firecow. Maar die is vaak enigzins offline, webserver kan niet tegen tweakers denk ikVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 20:54:dat werkt niet
en ik kan em ook niet vinden in je portofolio, kun je em posten?
[ Voor 24% gewijzigd door berend_engelbrecht op 08-03-2003 23:31 ]
Verwijderd
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 16:22 . Reden: typo ]
Gaaf! Heb je daar nog een full versie van? Zou je die kunnen sturen naar yoko@home.nl of over icq 86100392?
Daar zou ik voor gaan. Dan gebruik je tenminste een woordspeling, en een heel toepasselijke titel.Together Alone ?
Die van die cd, heb je daar ook nog een full versie van?P.S. Deze vind ik ook heel gaaf, Firecow:
[ Voor 28% gewijzigd door Yokozuna op 09-03-2003 10:32 ]
Verwijderd
Prima idee en voortreffelijk uitgevoerd, zou ik zo zeggen!Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:09:
Roep maar wat...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door sjolmers op 10-03-2003 15:03 ]
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Leuk uitgevoerd! Maar overbekend idee helaas!Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:09:
Heb ook mijn idee kunnen uitvoeren vandaag. Er was gelukkig niet teveel wind meer die de spiegeling in de war kon schoppen. Dit is het resultaat voorlopig. Zit nog te denken om de reflectie zwart/wit te doen om het effect van verleden tijd te benadrukken:
(Reflections of) The way we used to be
[afbeelding]
Roep maar wat...
Verwijderd
gaaf leuk idee !!! echt ! kende ik nog nietVerwijderd schreef op 09 March 2003 @ 20:09:
Heb ook mijn idee kunnen uitvoeren vandaag. Er was gelukkig niet teveel wind meer die de spiegeling in de war kon schoppen. Dit is het resultaat voorlopig. Zit nog te denken om de reflectie zwart/wit te doen om het effect van verleden tijd te benadrukken:
(Reflections of) The way we used to be
[afbeelding]
Roep maar wat...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
goed ga ik dat ff wegwerken....Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 13:31:
@sjolmers: mooie foto, goeie kleuren! Kadertje mag helaas niet...
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Arrived anxious, left bored
Verwijderd
Bier 1€ bij Rembrandtplein?Gluten Parody schreef op 10 March 2003 @ 18:30:
zwartwit vind ik 'm eigenlijk leuker...
[afbeelding]
hahaha ik heb PRECIES dezelfde foto... maar dan andersom...J0YR1D3R schreef op 10 maart 2003 @ 22:24:
[afbeelding]
Dit is gewoon ff snel vanmorgen gemaakt net toen ik wakker werd. In het kort is het het volgende: ik zie dit als ik vanaf me bed naar me monitor kijk, het is de weerspiegeling van de huizen die vlakbij die van ons staan. Ik heb al een beetje zitten knippen en ff grayscale gedaan , maar hij is niet echt scherp, ga morgen nog wel ff kijken of ik mooiere kan makenIs het idee wat of niet?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
-
-
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
[ Voor 7% gewijzigd door Uitvreter op 13-03-2003 11:29 ]
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
Verwijderd
Verwijderd
erg mooie foto imho, dit vind ik heel mooier dan een speciaal gepositioneerde scene...Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 21:46:
[afbeelding]
Clickable
Ik zou graag met deze foto aan deze contest meedoen als niemand hier bezwaar op heeft, ik weet dat hij niet echt speciaal of technisch hoogstaan is maar toch graag zou ik zien hoe hij het in de contest doet..
Deze foto toont dus de weerspiegeling van de elektriciteitsdraden op de , door veelvuldig gebruik, gepolijste treinsporen..
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Kloptsalutem schreef op 14 March 2003 @ 13:53:
ik vind ze allebei ook niet zo scherp das wel jammer
May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!
hmmz, daar zit wat in...:)Uitvreter schreef op 14 March 2003 @ 14:43:
Hanglooz: in de onderste foto zou ik die witte tegelrand horizontaal laten lopen.
Of heb je dat juist expres niet gedaan?
Als je een digicam hebt zijn gescande foto's niet toegestaan.Hangloozz schreef op 14 March 2003 @ 14:25:
[...]
DIe 2e is een scan van een APS HDTV foto, analoog dus. En onder slechte lichtomstandigheden gemaakt dus ruiserig. Kon wel flitsen maar dan had je nu gewoon 1 grote vlek gehad
Daarom twijfel ik ook nog; ze zijn allebei niet super.
[ Voor 7% gewijzigd door Palmboom op 14-03-2003 16:59 ]
[ Voor 6% gewijzigd door spacy op 14-03-2003 17:03 ]
Grappig, ik heb ook foto's van Delftse Poort (NN gebouw) gemaakt, maar moest in wel hele gekke posities gaan staan om het hele gebouw erop te krijgen. Hetzelfde gold voor dat nieuwe hotel tegenover het centraal station.dvherk schreef op 15 March 2003 @ 00:16:
Heb laatste ook een soort gelijke foto gemaakt, ook in het zelfde stadjuh![]()
Het spiegelende gebouw hier, is het hoge hotel bij de kruising bij het CS. Dat hoge ding met flits licht op een soort antenne. Weet naam even niet meer...
[afbeelding]
link naar de grote broer
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Kroymans o.i.d. ?Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 01:57:
Deze word nog gebruikt hier door een modje ook, kan jij zien hoe de importeur van deze 360 modena spider heet
[afbeelding]
Ehm... geeneen ??
We learn from our past, we live in the present, we develop for the future
Verwijderd
deze hebben toch niets met de contest van doen?Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 01:52:
Eerste twee foto's zijn genomen hier in de buurt gewoon schitterende foto's van kinderkoppies altijd mooi, en de tweede ben ik wel trots op is genomen op Indianapolis 2002 op zaterdag geloof ik, raikonnen. 1/1000 sec foto, ze rijden hier 200 km/h met volle zoom....
Camera is een FujiFilm 6900z. Welke zou ik moeten insturen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(clickable)
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 11:01 ]
Verwijderd
[botte modus]Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 01:52:
Eerste twee foto's zijn genomen hier in de buurt gewoon schitterende foto's van kinderkoppies altijd mooi, en de tweede ben ik wel trots op is genomen op Indianapolis 2002 op zaterdag geloof ik, raikonnen. 1/1000 sec foto, ze rijden hier 200 km/h met volle zoom....
Camera is een FujiFilm 6900z. Welke zou ik moeten insturen?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(clickable)
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Het zou van mij wel iets minder bot mogen... goed hij had ff het begin van de thread moeten lezen natuurlijk, maar stel je nou eens voor dat iemand zo'n opmerking over jou maakt. Niet leukVerwijderd schreef op 15 March 2003 @ 12:44:
[botte modus]
Verwijderd
.. omg ..
Verwijderd
Niiiiiiiiice .. geen gebouwen, water of spiegel-spiegeling .. vewy nice ..Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 21:46:
[afbeelding]
Clickable
Ik zou graag met deze foto aan deze contest meedoen als niemand hier bezwaar op heeft, ik weet dat hij niet echt speciaal of technisch hoogstaan is maar toch graag zou ik zien hoe hij het in de contest doet..
Deze foto toont dus de weerspiegeling van de elektriciteitsdraden op de , door veelvuldig gebruik, gepolijste treinsporen..
Verwijderd
woot! .. ik was vroeger ook al zo geintrigeerd door de laser op CD .. Mijn pa had een van de eerste Philips dingen waarbij je het klepje open kon doen (veertje) en dan kon je in de lade kijken .. niet dat hij dat echt leuk vond maar tochxonide schreef op 11 March 2003 @ 19:36:
[afbeelding]
Na een poos niet megedaan te hebben Gooi ik er ook maar weer een foto tegenaan. Tijdens het spelen met een Laserpen "el cheapo gekocht in tsjechie" kwam ik erachter dat een cd meerdere stralen terug kaatste, met een beetje rook erbij was dit nog duidelijk zichtbaar ook. zodoende is het idee voor deze foto ontstaan!
Verwijderd
indeed .. maar verder, errrrg goed .. probeer hem ook eens in het zwart-wit .. dat is misschien wat dramatischer .. of je doet alleen een beetje kleur in het deel waar ze elkaar vasthouden in het water .. zo van .. de herinnering is nog vaag in kleur ..Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 12:14:
>>mistique
superb idee, en tof uitgevoerd! Als ik nog een klein dingetje mag zeggen
Ik vind dat de twee 'spelers' misschien net iets te gemaakt staan.
Verder super!
Verwijderd
Oooeeh naaaizee Arfje .. zeker bij jou achter het huis gemaakt als ik de verdeling van de bomen zo zieArfman schreef op 07 maart 2003 @ 18:26:
Hierbij mijn inzending
Ik noem hem 'Mirrored Trees'
[afbeelding]
Oh ja: geen Photoshop, alleen geresized naar 1280 x 960 met IrfanView.
edit:
Bedankt sjroorda
Verwijderd
Heel vet .. hoewel ik de foto een beetje gijzig vind .. misschien een beetje meer zwart en wit er in zou wat strakker zijn ..PuCK schreef op 05 March 2003 @ 22:58:
Ik ben net weer even bezig geweest met de opstelling. Ik heb nu veel meer gelet op symmetrie en schaduw. Ook de bal wat dichterbij de spiegel gezet (zodat je het einde van de spiegel niet ziet). Verder een toning aangebracht. Ik vindt em er een stuk op vooruit gegaan:
[afbeelding]
dit is dus 1 bal, d.m.v. 2 spiegels gedupliceert tot 7
[ vorige foto ]
[ opstelling ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 20:13 ]
Verwijderd
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
thnx doed, maar hij is afgewezen...omdat ik een digicam hebVerwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 12:22:
[...]
.. omg ..
de tweede ..
runner-up for first place if I tell ya .. erg vet dat Droste-effect!
..
Verwijderd
Mistique, jammer dat je met photoshop een mooie foto moet maken (alhoewel ik deze niet echt top vind..)Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 00:36:
Naja, ik wacht ff af en anders kan ik em altijd nog weer veranderen natuurlijk.
Bedankt voor je bescheiden mening
The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq