Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank Spacy (we go way back) Wat voor idee heb jij, verras ons!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 10:51

Puck

W32.Deadcode.A

miekol schreef op 05 March 2003 @ 00:05:
Ik ook es keertje meedoen:

De grote vraag, kleur of zwart wit?

[afbeelding]

[afbeelding]

Genomen met D60 + 17-35 in Amsterdam.
Zeker weten de zwarte witte. Die straalt iets vaags uit, hou ik wel van. Die in kleur is veel te duidelijk, en trekt teveel aandacht weg van de spiegeling. De z/w is rustiger en zorgt ervoor dat de spiegeling meer opvalt.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

PostbodeSiemen schreef op 05 maart 2003 @ 01:18:
Vrijdag een canon A40 gekocht (mijn eerste digitale camera) en dit is dus de eerste keer dat ik iets instuur.

Dit is ongeveer mijn idee. Moet nog een keer een mooie maken (gitaar poetsen en kratjes bavaria aan de kant schuiven) , maar het is nu echt te laat, morgen moet er weer gewerkt worden :)

Het idee is wel duidelijk neem ik aan.

[afbeelding]
Ligt het aan mij of zie ik hier echt helemaal niks in :? Wat is het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 00:47:
Niet zozeer om mee te dingen maar dit is een foto die mijn vader heeft gemaakt van mijn broer en mij. Mijn broer leeft niet meer en deze foto heb ik dan ook bewerkt en de titel meegegeven: (Reflections of) The way we used to be

[afbeelding]
Ik krijg er kippevel van....

Heel mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje TheMarco, mijn vader had een doca en heeft onzettend veel mooie zw/w foto's gemaakt. Jammer dat ie ermee gestopt is, maar de liefde voor fotografie heeft ie wel aan me doorgegeven (zij het digitaal)

Puck, draai het plaatje eens op zijn kop, misschien kun je het dan zien/lezen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 05 March 2003 @ 09:10:
[...]

Ligt het aan mij of zie ik hier echt helemaal niks in :? Wat is het nou?
een elektrische gitaar en weerspiegeling I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja maar het is zo'n vage foto. Ik zie er niks in, het zal best een weerspiegeling zijn, maar ik zie het niet. En hij's ook erg donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 00:47:
Niet zozeer om mee te dingen maar dit is een foto die mijn vader heeft gemaakt van mijn broer en mij. Mijn broer leeft niet meer en deze foto heb ik dan ook bewerkt en de titel meegegeven: (Reflections of) The way we used to be

[afbeelding]

Wil nog wel een foto maken in de zelfde trend als deze, hoop dat het nog lukt voor de 20e...
prachtige foto met een enorme emotionele lading, heel mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dankje Aero, krijg nu al een beetje spijt dat ie niet mee mag doen. Maar goed, zelf maar es aan de slag gaan dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 14:02
Ik wist dat ik deze nog ergens had en gisteren bij de "lente" :P schoonmaak het cdeetje weer teruggevonden. :+

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~leeu6668/spiegeltest22.jpg

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-12-2022

Hangloozz

{ @$%&# }

mooie plaat salutem.
Alleen is het erg onnatuurlijk als de reflectie lichter is dan het origineel..water polariseert nou eenmaal iets dus dan wordt het beeld automagisch donkerder... ;)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Hangloozz schreef op 05 March 2003 @ 11:16:
mooie plaat salutem.
Alleen is het erg onnatuurlijk als de reflectie lichter is dan het origineel..water polariseert nou eenmaal iets dus dan wordt het beeld automagisch donkerder... ;)
hej hij heb em door :P goed zo 10 punte ;)

Nee die waterplanten die uit de lucht groeien die zijn natuurlijk :P :P

LOOOL

8)7

[ Voor 13% gewijzigd door salutem op 05-03-2003 11:23 . Reden: L00000L ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

fok :( ik laat me nemen :P

Omgekeerd issie trouwens wel veeeel mooier ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Hangloozz op 05-03-2003 11:21 . Reden: frustratie ]

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 05 March 2003 @ 11:17:
[...]

hej hij heb em door :P goed zo 10 punte ;)

Nee die waterplanten die uit de lucht groeien die zijn natuurlijk :P :P

LOOOL

8)7
rofl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 05 March 2003 @ 11:14:
Ik wist dat ik deze nog ergens had en gisteren bij de "lente" :P schoonmaak het cdeetje weer teruggevonden. :+

[afbeelding]
jammer dat "beide" huizen er maar half opstaan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 23:00:
[...]

Volstrekt mee oneens. Ik durf te wedden dat als ik dit diredt zo had gepost er niemand over fotosoep begonnen was.
Ik denk het niet, het ziet er nogal kunstmatig uit zo. (nofi)

Besides, as = verbrande turf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 12:20:
[...]

jammer dat "beide" huizen er maar half opstaan ;(
ja helaas ging dat niet omdat ik op een schuine oever stond, hoe hoger ik ging staan hoe minder et werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 09:01:
Mooie foto Postbode Siemen! Heb wel ff ermee zitten klooien in PhotoShop voor de kleurbalans en constrasten... resultaat:
[afbeelding]

zeg maar wat je denkt...
Kijk eens aan, daar knapt hij best van op. Komt ie wat warmer over. Bedankt, ik hou het zeker in gedachten als ik verder ga klooien!
PuCK schreef op 05 maart 2003 @ 10:33:
Ja maar het is zo'n vage foto. Ik zie er niks in, het zal best een weerspiegeling zijn, maar ik zie het niet. En hij's ook erg donker.
Gaat dit over mijn foto :? zo vaag is hij toch niet, of staat mijn monitor zo licht?
Het idee is muziek/jazz/gitaar. Ik dacht dus macro van een onderdeel van mijn gitaar en in de weerspiegeling daarvan dingen die daarmee te maken hebben. Een jazz gitaar studie boek dus. Ga nog wat andere dingen proberen maar dit is dus het idee dat ik had/heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja ik zie nu wel wat het is, maar ik vind het een beetje een rommelige foto, NOFI

Ik zou als ik jou was iets meer licht erop laten schijnen, en iets meer gitaar in beeld brengen (vooral de snaren zullen het goed doen denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PostbodeSiemen
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08-2024
Opbouwende kritiek kan nooit kwaad. Ik heb pas 5 dagen een camera, nog genoeg te leren dus. Ik ga vanavond weer vrolijk aan het expirimenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik ben net weer even bezig geweest met de opstelling. Ik heb nu veel meer gelet op symmetrie en schaduw. Ook de bal wat dichterbij de spiegel gezet (zodat je het einde van de spiegel niet ziet). Verder een toning aangebracht. Ik vindt em er een stuk op vooruit gegaan:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~twisk064/got/ballsofsteel2.jpg
dit is dus 1 bal, d.m.v. 2 spiegels gedupliceert tot 7

[ vorige foto ]
[ opstelling ]

[ Voor 16% gewijzigd door Puck op 05-03-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puck my man, ik hou wel van "technische" foto's maar deze is gewoon een beetje saai.

Kijk es of je iets met focal blur kan doen. Misschien helpt het ook als je je compositie wat onevenwichtiger maakt. Kleur hoeft voor mij niet zozeer.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 07:57

bipo

TomV

PuCK schreef op 05 March 2003 @ 22:58:
Ik ben net weer even bezig geweest met de opstelling. Ik heb nu veel meer gelet op symmetrie en schaduw. Ook de bal wat dichterbij de spiegel gezet (zodat je het einde van de spiegel niet ziet). Verder een toning aangebracht. Ik vindt em er een stuk op vooruit gegaan:

[afbeelding]

[ vorige foto ]
[ opstelling ]
Ik vind het een erg mooie foto, maar dan vooral door de uitleg. En een foto moet voor zich spreken. Mensen die straks gaan stemmen hebben wellicht niet het hele topic doorgeworsteld voor ze gaan stemmen. En ik denk dan dat helaas deze foto afvalt. Omdat het niet duidelijk is dat het om een spiegeling gaat.
Wellicht dat je de opstelling als inline image kan toevoegen?

Overigens geldt dit ook voor de foto van Salutem. De foto zelf is niet echt boeiend, behalve als je _weet_ dat die ondersteboven is. En ik vermoed dat veel stemmers dat niet weten.

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
bipo schreef op 06 March 2003 @ 08:14:
[...]

Ik vind het een erg mooie foto, maar dan vooral door de uitleg. En een foto moet voor zich spreken. Mensen die straks gaan stemmen hebben wellicht niet het hele topic doorgeworsteld voor ze gaan stemmen. En ik denk dan dat helaas deze foto afvalt. Omdat het niet duidelijk is dat het om een spiegeling gaat.
Wellicht dat je de opstelling als inline image kan toevoegen?

Overigens geldt dit ook voor de foto van Salutem. De foto zelf is niet echt boeiend, behalve als je _weet_ dat die ondersteboven is. En ik vermoed dat veel stemmers dat niet weten.
niet boeiend :P joh ga es kijken naar het origineel en vertel me dan nog dat ie niet boeiend is.

http://home.planet.nl/~leeu6668/spiegeltest2.jpg

Alleen al alle kleine details die perfekt gespiegeld zijn en scherp.
Ik vind dit gewoon echt nergens op slaan om elke keer maar weer te proberen iets negatiefs te zeggen over de foto van een ander, kijk naar de eerste reactie toen ik spiegelplaat plaatste. nofi 2 Hangloozz die ook al te snel een conclusie trok.

hmmm ik ben benieuwd naar jouw inzending......
Kan ik ook es wat opbouwende kritiek neerpleuren. :r :r

[ Voor 23% gewijzigd door salutem op 06-03-2003 08:52 . Reden: :r :r :r :r :r :r :r ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 06 March 2003 @ 08:45:
[...]

niet boeiend :P joh ga es kijken naar het origineel en vertel me dan nog dat ie niet boeiend is.

Ik vind dit gewoon echt nergens op slaan om elke keer maar weer te proberen iets negatiefs te zeggen over de foto van een ander, kijk naar de eerste reactie toen ik spiegelplaat plaatste. nofi 2 Hangloozz die ook al te snel een conclusie trok.

Doe eens niet zo overgevoelig joh, bipo geeft alleen z'n mening, maar dat kan al niet meer respecteerd worden. Als je nou eens zou luisteren naar de kritiek die wordt gegeven op jouw foto's......want érg geweldig kan ik ze ook niet noemen. Bipo heeft namelijk volledig gelijk, jouw foto zal nooit de winnaar worden. Als dat je niet zoveel kan schelen is het prima, maar als je zo aangebrand doet verpest je hier een beetje de sfeer...

k? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Joh ga lekker zelf een forum opzetten waar jij bepaalt hoe et er aan toe gaat als het mij niet aanstaat hoe iemand reageert dan laat ik dat weten.

k? ;)

bipo zegt niet " jouw foto zal nooit de winnaar worden."

bipo zegt veel stemmers weten niet dat ie omgedraaid is. dw niet z dat het geen winner is dus hou je conclusies voor na de uitslag owke dude ?! :)

[ Voor 41% gewijzigd door salutem op 06-03-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

PuCK schreef op 05 March 2003 @ 22:58:

[afbeelding]

[ vorige foto ]
[ opstelling ]
Het blijft een beetje op een gerenderd 3dMax plaatje lijken :P
Maar dit is wel de shit die spiegels weergeeft, zo weinig ballen met zoveel effect :P

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hmmm, ik snap jullie mening over dat het niet zo duidelijk is dat het maar om 1 bal gaat die d.m.v. 2 spiegels dus een kring van ballen vormt. Dat de foto saai is ben ik het niet zo mee eens, het is gewoon een ander soort foto dan bv. een landschap.

De opstelling als inline image vind ik niks, maar mischien kan ik een de foto een andere titel geven waardoor duidelijk word dat het maar om 1 bal gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
PuCK schreef op 06 March 2003 @ 09:32:
Hmmm, ik snap jullie mening over dat het niet zo duidelijk is dat het maar om 1 bal gaat die d.m.v. 2 spiegels dus een kring van ballen vormt. Dat de foto saai is ben ik het niet zo mee eens, het is gewoon een ander soort foto dan bv. een landschap.

De opstelling als inline image vind ik niks, maar mischien kan ik een de foto een andere titel geven waardoor duidelijk word dat het maar om 1 bal gaat?
super foto en niet luisteren naar zeikende opbouwende kritiek van anderen.
;)

Voel je je aangesproken ? Goed zo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 06 March 2003 @ 09:29:
Joh ga lekker zelf een forum opzetten waar jij bepaalt hoe et er aan toe gaat als het mij niet aanstaat hoe iemand reageert dan laat ik dat weten.

k? ;)

bipo zegt niet " jouw foto zal nooit de winnaar worden."

bipo zegt veel stemmers weten niet dat ie omgedraaid is. dw niet z dat het geen winner is dus hou je conclusies voor na de uitslag owke dude ?! :)
als jij dat ook doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Als je het idee erachter kent is het natuurlijk een aantrekkelijkere foto. En ik weet dat bijna niemand op de contest site de beschrijving leest die bij de foto staat als ze gaan stemmen dus ik ben toch van plan de titel aan te passen. Alleen even iets kort maar krachtigs verzinnen :D

Duplicated Ball ?
Ball X 7 ?
Together Alone ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 09:42:
[...]

als jij dat ook doet :)
waar slaat dat nou weer op ??? :? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

salutem schreef op 06 March 2003 @ 09:45:
[...]

waar slaat dat nou weer op ??? :? ???
Ik ga d'r vanuit dat ie geen winnaar is, jij blijkbaar wel, dat zijn allebei zogenaamde conclusies. Als we nou ALLEBEI wachten met het trekken van die conclusies voor de uitslag, dan wordt het misschien hier weer gezellig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 09:49:
[...]

Ik ga d'r vanuit dat ie geen winnaar is, jij blijkbaar wel, dat zijn allebei zogenaamde conclusies. Als we nou ALLEBEI wachten met het trekken van die conclusies voor de uitslag, dan wordt het misschien hier weer gezellig....
lama

[ Voor 14% gewijzigd door salutem op 06-03-2003 09:53 . Reden: ga je moeder peste ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

graag :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 06 March 2003 @ 09:43:
Als je het idee erachter kent is het natuurlijk een aantrekkelijkere foto. En ik weet dat bijna niemand op de contest site de beschrijving leest die bij de foto staat als ze gaan stemmen dus ik ben toch van plan de titel aan te passen. Alleen even iets kort maar krachtigs verzinnen :D

Duplicated Ball ?
Ball X 7 ?
Balls of Steel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

Duplicated Ball ?
Ball X 7 ?
Jeux de Boules

dekt de lading aardig dunkt me ;)

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

:D zo heette ie al :P
Hangloozz schreef op 06 maart 2003 @ 11:26:
[...]

Jeux de Boules

dekt de lading aardig dunkt me ;)
Ja ok, maar het gaat er juist om dat het duidelijk is dat het hier om 1 bal gaat die gespiegeld word.

[ Voor 48% gewijzigd door Puck op 06-03-2003 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

* fenrir heeft een ander plaatje geschoten.
was niet tevreden met de de spiegeling van de woningen ( je zag de speigeling een beetje dubbel )
Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/w.o.nicolai/digicontest_mrt2_sm.jpg

dit plaatje heb ik op het perron van naarden-bussum geschoten vorige week. de spiegeling gaat via een glazen windscherm op het perron. vind het zelf wel mooi geluk omdat je zelfs de constructiedelen van de overkapping kan zien.

[ Voor 2% gewijzigd door fenrir op 06-03-2003 11:52 . Reden: typo ]

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Wel een erge vieze kleur heeft die foto zeg :D Wat is dat blauwe pleke rechts onderin? Een sticker op het raam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

verfbeschadiging op dat automaat,
tsja en NS geel he, dat ziet er niet echt anders uit

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

PuCK schreef op 06 maart 2003 @ 11:48:
[...]

[...]

Ja ok, maar het gaat er juist om dat het duidelijk is dat het hier om 1 bal gaat die gespiegeld word.
jeu de miroir avec des boules :P

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:( kep best wel geinige ideeën, alleen niet de middelen om het uit te werken :(

/me wil een studio :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Gewoon roeien met de riemen die je hebt Aero :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]PuCK schreef op 06 maart 2003 @ 11:48:
[...]

[...]

Hahah, sorry hoor 8)7

Mirrorball dan misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het vrouwelijke aandeel in dit topic maar eens verhogen :P.
Ik heb nog niet eens een week mijn digitale camera, maar de volgende twee vind ik wel aardig voor de contest:

Tak van een orchidee op een ronde spiegel (de witte plastic spiegelrand heb ik weggesoept)
Afbeeldingslocatie: http://www.iguana-design.nl/DSCF0046%20copymini2.jpg

en:

Bij deze is de spiegelrand nog wel te zien:
Afbeeldingslocatie: http://www.iguana-design.nl/DSCF0034mini2.jpg

Oke het onderwerp is vrij letterlijk genomen en niet echt origineel uitgewerkt, maar ik vind het resultaat wel aardig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet de brightness van je beeldscherm eens wat hoger ;) ik zie allemaal grijs/zwarte brushsporen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dat ziet er inderdaad niet zo netjes uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09 09:53

schizofreen

ik & jij

Vincent van Gogh, weerspiegeld in een spiegel aan de muur en die laat weer mijn monitor zien. Uiteraard staat het beeld op ... O-)

Afbeeldingslocatie: http://bitbikkels.student.utwente.nl/~chris/plaatjes/vincentvang_small.jpg
clickable

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
ik heb de foto's opnieuw bewerkt en onder dezelfde filename geupload

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde deze foto echt even aan jullie laten zien:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fam.vandepol/tweakers/oog.jpg

Helaas kan ik deze niet voor dit topic gebruiken omdat hij helaas niet van mij is :S
Maar toch eff leuk om te laten zien; dit heeft echt met dit topic te maken ! En misschien vloeien hieruit nog leuke ideeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 14:20:

[afbeelding]

Helaas kan ik deze niet voor dit topic gebruiken omdat hij helaas niet van mij is :S
Maar toch eff leuk om te laten zien; dit heeft echt met dit topic te maken ! En misschien vloeien hieruit nog leuke ideeen :)
succes :P

wasda voor cam een D10 ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

edit:
ik heb de foto's opnieuw bewerkt en onder dezelfde filename geupload
Mooie foto's, maar de spiegeling is moeilijk te vinden. Denk ook dat dit bij de contest zal worden afgestraft. ( qua winst dan )

Maar toch eff leuk om te laten zien; dit heeft echt met dit topic te maken ! En misschien vloeien hieruit nog leuke ideeen
WTF... hem nog nooit zo'n mooie reflectie via het oog gezien. Beetje geknutsel met PS :?
Of ben ik weer veel te negatief O-)
Wel een hele mooie foto los van de vraag of er nou wel of niet geknutselt is.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bipo
  • Laatst online: 21-09 07:57

bipo

TomV

salutem schreef op 06 maart 2003 @ 08:45:
[...]

:) Uiteraard bedoel ik het niet zo. Bij het stemmen zie je tig thumbnails. Ik heb het vermoeden dat jouw foto te druk is om de stemmen te trekken. En dat vind ik jammer, want het idee vind ik erg mooi (de foto ook, maar hij springt er niet uit).
Ik vind dit gewoon echt nergens op slaan om elke keer maar weer te proberen iets negatiefs te zeggen over de foto van een ander,
Als het negatief overkwam dan spijt mij dat. Mijn bedoeling was om aan te geven waarom ik denk dat de foto niet gaat winnen, zodat je met die feedback (eventueel) een aanpassing kan doen. Ik vind de foto namelijk wel de moeite waard.
...
:) Ik sta altijd open voor opbouwende kritiek (feedback). Ik probeer ze ook altijd te geven (bekijk bv mijn motivaties bij het stemmen). Qua fotograferen sta ik nog onderaan de ladder, qua bekijken niet (vind ik :) ). En ik ben zeker van plan om een foto in te zenden, maar tot op heden heb ik nog geen tijd gevonden om een goede te maken. Als ik er een heb geplaatst, dan houd ik me zeker aanbevolen voor je neergepleurde opbouwende kritiek ;) , want ik kan van je leren.
...
En ik weet dat bijna niemand op de contest site de beschrijving leest die bij de foto staat als ze gaan stemmen...
dat bedoel ik
...dus ik ben toch van plan de titel aan te passen. Alleen even iets kort maar krachtigs verzinnen :D

Duplicated Ball ?
Ball X 7 ?
Het aanpassen van je titel zal al veel schelen idd. Waar ik normaal gesproken een spannende titel zoek bij een duidelijke foto, zoek ik bij jouw spannende foto een duidelijkmakende titel. Mijn voorkeur zou dan ook uitgaan naar ball x 7.

Uiteraard is dit alles NOFI en just my 2 cts :)

We learn from our past, we live in the present, we develop for the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

2 Mirrors x 1 Ball = 7 Balls

Lijkt me duidelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
kwas nog nie wakker ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Ik heb nog 2 mooie foto's van een reflectie van riet in water die er met fel blauw en zacht geel heel mooi abstract uitziet. Het zijn 'analoge' foto's, dus ik moet ze nog even inscannen. Fotosoepen zal misschien alleen voor het wegwerken van vuiltjes en de kleurbalans enzo nodig zijn. Wacht.... ik heb nog een mooie foto genomen in het bos herinner ik mij... de reflectie van bomen in water, waarbij het beeld helemaal vervormd is als een impressionistisch schilderij van Renoir ofzo. :) Scanneee. :)
Dit zijn wel de mooiste die ik heb denk ik, maar ik zal m'n foto-archief nog eens doorzoeken. Binnenkort post ik ze zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Helaas geen digitale foto maar ik wilde hem toch even laten zien. Is zo'n 3 jaar geleden gemaakt op vakantie in Canada op een camping in Clearwater gelegen aan Dutch Lake. We zaten op dat moment op ons eten te wachten en het plaatje was perfect, geen/weinig wind, prachtige weerspiegeling in het meer.

Toestel: Canon EOS 300 vervolgens ingescanned.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~f-leenders/reisverslag/dutchlake.jpg

Het plaatje is verkleind om het voor mensen met een modem aantrekkelijker te maken om het reisverslag te lezen waar deze foto deel van uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

maar, maar, dit gaat over een contest :|
Dit is niet het Digitale camera foto's deel 13..
of Analoge camera foto's....

www.jurgroessen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 14:43

spacy

+++

Hangloozz schreef op 06 maart 2003 @ 17:58:
maar, maar, dit gaat over een contest :|
Dit is niet het Digitale camera foto's deel 13..
of Analoge camera foto's....
nee, maar misschien wel een goed voorbeeld voor het onderwerp van deze contest
de feitelijke wedstrijd wordt ook niet gehouden in deze topic, hier discussieren we er enkel over en doen we tips en ideeen op en geven we suggesties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 23-09 08:27

Kr3Kr

Melpomene

hhmmmm damn! ik had gisteren een hele mooie gemaakt van een (nep) waterlelie op een laag ijs met bubbeltjes. helaas moest mn pa de SD-card weer eens formatten, en nu is het ijs weg :( ff wat nieuws verzinnen :D

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Ik weet nog niet of ik echt met deze mee doe:
Afbeeldingslocatie: http://www.steil.nl/fotolog/mereflex.jpg

wellicht maak een betere/mooiere/orginelere en dan sla ik toe! :7

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Gewoon inzenden, je kan em altijd nog aanpassen. Ik vond het al een goede voor de contest toen ik em zag. Erg scherp en toch wel orgineel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto twee weken terug gemaakt in een kroegje in de Belgische Ardennen:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/vinger.dijk/spiegel/klein.JPG
Is 't wat?
grtz
Hyz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Beetje onscherp, zowel het raam als de personen. Ook jammer dat je niet weet wat er nou op het raam staat. Natuurlijk is het een spiegeling maar ik geef je weinig kans, NOFI uiteraard, maar je weet ook hoe de Idols jury is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finest Scotch Whiskey natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Lekker hoor, maar doe mij maar Johnnie Walker Black Label :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Hmm... ik had toch ook wel op een beetje feedback op mijn foto gehoopt....
Misschien alsnog? :p
Deze post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

PuCK schreef op 06 March 2003 @ 23:15:
Gewoon inzenden, je kan em altijd nog aanpassen. Ik vond het al een goede voor de contest toen ik em zag. Erg scherp en toch wel orgineel :)
If you said creative photographer!

Hebben orginele inzendingen ooit wel gewonnen?

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nee, wel steeds 2e :D (bij mij dan)

Maar in principe moet er bij mij altijd wel een beetje orginaliteit inzitten. Natuurlijk met de foto ook gewoon mooi/scherp enzo zijn, maar ik hou er zelf van om orginele ideeen tot een mooie foto uit te werken (wat is er zowieso nog orgineel in de foto wereld maargoed :D).

[ Voor 105% gewijzigd door Puck op 06-03-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Hatsekie_D schreef op 06 March 2003 @ 23:29:
Hmm... ik had toch ook wel op een beetje feedback op mijn foto gehoopt....
Misschien alsnog? :p
Deze post
Hehe, die foto is mij volledig ontgaan.

Ok komt ie:

- De modelauto's zijn erg mooi scherp. (jaja pluspuntje :))

- Je hebt hier een flitser gebruikt he? Niet de flits gebruiken (of goed gebruik maken van de flits), ten eerste omdat het de foto plat maakt, ten tweede omdat er nu behoorlijk overbelichte plekken aanwezig zijn.

- Ik zie niet precies wat dat ding is waar de auto's in gespiegelt worden.

- Ik vind de rand van de tafel nou niet echt interesant, ik zou de foto croppen.

- Het is leuk dat je een spiegel hebt gebruikt om de auto's te fotografeten maar dit had je ook zonder kunnen doen. Wat ik wil zeggen, de spiegeling heeft niet echt nut in deze foto (of dat komt omdat ik niet weet wat dat spiegelding is :D).

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 06-03-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

PuCK schreef op 06 maart 2003 @ 23:38:
[...]

Hehe, die foto is mij volledig ontgaan.

Ok komt ie:

- De modelauto's zijn erg mooi scherp. (jaja pluspuntje :))
tnx :)
- Je hebt hier een flitser gebruikt he? Niet de flits gebruiken (of goed gebruik maken van de flits), ten eerste omdat het de foto plat maakt, ten tweede omdat er nu behoorlijk overbelichte plekken aanwezig zijn.
ik heb expres de flits wél gebruikt, vanwege de zwarte/donkere achtergrond die je dan krijgt. De foto is gemaakt bij daglicht, maar ik vond 'm met flits dus mooier.
Ik zal nog een beetje gaan puzzelen of ik de flits dan beter kan gebruiken... tips?
Ik heb maar een ingebouwde flitser :)
- Ik zie niet precies wat dat ding is waar de auto's in gespiegelt worden.
Staat er onder, een harde schijf
- Ik vind de rand van de tafel nou niet echt interesant, ik zou de foto croppen.
Ik zie het nu voor het eerst, maar dat is niet de rand van de tafel, maar vreemd genoeg de vloer (de hele zooi stond gewoon op de grond)
- Het is leuk dat je een spiegel hebt gebruikt om de auto's te fotografeten maar dit had je ook zonder kunnen doen. Wat ik wil zeggen, de spiegeling heeft niet echt nut in deze foto (of dat komt omdat ik niet weet wat dat spiegelding is :D).
Zie een vorig antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ok, ik lees niet goed :D (ben ook meer geintereseerd in de foto's natuurlijk).

Tips voor de flits? Waarschijnlijk kan je niks instellen, maar je zou de flits wat kunnen demper door je vinger er half voor te houden of er een transparant papiertje voor te houden. Verder is de combinatie harde schijf + oldtimer niet echt geweldig, maar dat zal mijn mening zijn. Ik zou in ieder geval letten op een goede compositie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D

Hatsekie_D

PuCK schreef op 06 March 2003 @ 23:47:
Ok, ik lees niet goed :D (ben ook meer geintereseerd in de foto's natuurlijk).

Tips voor de flits? Waarschijnlijk kan je niks instellen, maar je zou de flits wat kunnen demper door je vinger er half voor te houden of er een transparant papiertje voor te houden. Verder is de combinatie harde schijf + oldtimer niet echt geweldig, maar dat zal mijn mening zijn. Ik zou in ieder geval letten op een goede compositie.
Die combinatie was nu juist het doel... :)
Maar de compositie zelf, was daar nog wat op aan te merken of was dat verder in orde?
Dan zal ik morgen 's verder prutsen.... zoveel foto's maak ik nou ook weer niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ik weet dat het doel was, maar ik vind het niet echt een geweldig idee.

De compostie? Probeer in beeld te brengen wat nodig is, overige dingen niet (of onscherp). Zorg voor symmetrie en contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;-) hehehe, kijk uit met symmetrie gast, symmetrie maakt meestal saai...

Een goede compositie is wel ``ordelijk'' op een bepaalde manier, maar liever niet symmetrisch heh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Het zijn maar tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
ja ja die hebben we hier al genoeg gehad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Je kan er nooit genoeg hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de foto van ene digiphotoman verwijderd. Die is gewoon onder de maat (onscherp, scheef, onduidelijk...) en voldoet ook niet aan het thema. Er is wel een beetje weerspiegelijng te zien, maar die staat niet 'centraal' en geeft geen 'mooie weergave van het onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 22:26

Arfman

Drome!

Hierbij mijn inzending :)

Hoewel je het niet meteen ziet, is het een weerspiegeling van takken (van bomen, duh :P) die weerspiegeld worden in de achterruit van mijn auto. Als je goed kijkt zie je de lijntjes van de achterruitverwarming zitten, kun je zien dat het echt een weerspiegeling is en geen luchtshot.
Ik vind het ook wel een grappig effect dat het lijkt alsof de bomen 'in elkaar' zijn gegroeid. Valt me nu pas op :)

Ik noem hem 'Mirrored Trees' :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/arfman/gotfoto/maart640.jpg

Oh ja: geen Photoshop, alleen geresized naar 1280 x 960 met IrfanView.

edit:
Bedankt sjroorda :P

[ Voor 32% gewijzigd door Arfman op 07-03-2003 20:58 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjroorda
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 13:47
Arfman schreef op 07 maart 2003 @ 18:26:
edit:
hoe maak je een foto ook alweer klikbaar :X
[ url=groot.jpg][ img]klein.jpg[ /img][ /url] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 16:33
Arfman schreef op 07 March 2003 @ 18:26:
Hierbij mijn inzending :)

Hoewel je het niet meteen ziet, is het een weerspiegeling van takken (van bomen, duh :P) die weerspiegeld worden in de achterruit van mijn auto. Als je goed kijkt zie je de lijntjes van de achterruitverwarming zitten, kun je zien dat het echt een weerspiegeling is en geen luchtshot.
Ik vind het ook wel een grappig effect dat het lijkt alsof de bomen 'in elkaar' zijn gegroeid. Valt me nu pas op :)

Ik noem hem 'Mirrored Trees' :)

[afbeelding]

edit:
Bedankt sjroorda :P
Holy shit :o
Hoe die bomen in elkaar overlopen... vaaaaag... egt een goede foto...
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 22:04

Mooody

elmoody

vorig jaar gemaakt op een mooie avond in mei met mijn Canon S30...

de reflectie komt van de bovenkant van mijn dakraam (raam omgekiepeld en mezelf ertussen gewurmd :))

photoshop is alleen gebruikt om te croppen en te resizen!!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijn2k2/Fotos/contest_klein.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 08-03-2003 16:04 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woah, ik verwacht ieder moment dat zo'n schotel uit independence day door het wolkendek heenbreekt. Erg apocalyptisch uitzicht. Mooi

Edit: Alleen vind ik bij nader inzien de spiegeling niet de aandachttrekker

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:23:
Edit: Alleen vind ik bij nader inzien de spiegeling niet de aandachttrekker
naja, ik ga er niet in soepen, das een principe :)

het gaat erom dat de spiegeling onderdeel is van de foto, als het alleen om de spiegeling zou moeten gaan, zou 90% van de foto's al moeten worden afgekeurd :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is erg onrealistisch, komt ie echt zo uit de camera? :o

Wel mooi, maar de reflectie is IMHO een beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:30:
Hij is erg onrealistisch, komt ie echt zo uit de camera? :o

Wel mooi, maar de reflectie is IMHO een beetje vreemd...
ja hij komt zo als de camera...
ik heb deze foto's een jaar geleden ook al gepost, ook het origineel...

waarom is de reflectie vreemd?

wel vreemd dat mijn foto zoveel kritiek krijg, terwijl er genoeg foto's zijn die minder aan het onderwerp voldoen...maarja :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 07 March 2003 @ 20:29:
[...]

het gaat erom dat de spiegeling onderdeel is van de foto, als het alleen om de spiegeling zou moeten gaan, zou 90% van de foto's al moeten worden afgekeurd :)
Ik hoop dat dat een grapje was... want anders vind ik je opmerking wel erg kort door de bocht. Ik vind bij de meeste foto's toch wel de spiegeling centraal staan (hoe mooi of minder mooi ze ook zijn). Ten tweede heb ik het ook niet over afkeuren :) Ik vind alleen dat jouw zonsondergang de show steelt tov de reflectie. Het is meer van.. oh leuk er zit ook een spiegeling bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 07 March 2003 @ 20:36:
[...]

ja hij komt zo als de camera...
ik heb deze foto's een jaar geleden ook al gepost, ook het origineel...

waarom is de reflectie vreemd?

wel vreemd dat mijn foto zoveel kritiek krijg, terwijl er genoeg foto's zijn die minder aan het onderwerp voldoen...maarja :z
Ik en ik denk aero ook hebben juist gepost vanuit het oogpunt dat je foto zo opviel... Alleen maak ik er een kleine kanttekening bij dat ik je foto wat spiegeling betreft niet vind uitblinken. Dus zie het juist als een compliment dat ik nog reageer ;) Ipv iets te snel op je teentjes getrapt te zijn... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 20:41:
[...]

Ik en ik denk aero ook hebben juist gepost vanuit het oogpunt dat je foto zo opviel... Alleen maak ik er een kleine kanttekening bij dat ik je foto wat spiegeling betreft niet vind uitblinken. Dus zie het juist als een compliment dat ik nog reageer ;) Ipv iets te snel op je teentjes getrapt te zijn... O-)
tja, ieder zijn mening :)
ik vind dat de reflectie duidelijk aanwezig is...en dat het onderwerp waarover de reflectie gaat ook wel opvallend mag zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 07-03-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 22:26

Arfman

Drome!

Thanatos schreef op 07 March 2003 @ 19:55:
[...]

Holy shit :o
Hoe die bomen in elkaar overlopen... vaaaaag... egt een goede foto...
_/-\o_
Thanks ! Eerste compliment wat ik volgens mij ooit op een foto krijg :P

@Mooooody: WOW .. ongelooflijk goede/mooie foto .. echt zeer 'post-nuclear' achtig .. heb je die misschien ook nog in hogere resoluties, zoals 1280x1024 ?

want dat is een mooi plaatje voor mijn desktop lijkt me zo ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Arfman schreef op 07 March 2003 @ 20:53:
[...]

Thanks ! Eerste compliment wat ik volgens mij ooit op een foto krijg :P

@Mooooody: WOW .. ongelooflijk goede/mooie foto .. echt zeer 'post-nuclear' achtig .. heb je die misschien ook nog in hogere resoluties, zoals 1280x1024 ?

want dat is een mooi plaatje voor mijn desktop lijkt me zo ;)
heb ff het origineel geresized naar 1600x1200 voor je...
hier issie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

w00t staat hij al op photosig ? moooody?
zeker een frontpage kans of iig hoog !

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 07 March 2003 @ 20:48:
[...]

tja, ieder zijn mening :)
ik vind dat de reflectie duidelijk aanwezig is...en dat het onderwerp waarover de reflectie gaat ook wel opvallend mag zijn...
Hij is idd aanwezig. Maar de spiegeling is naar mijn mening niet hetgeen wat de foto maakt... terwijl ik dat bij de meeste andere foto's wel vind. Ik denk dat dit vooral komt doordat de horizon toch wat lager ligt waardoor het bovenstuk meer aandacht krijgt (sowieso al door de scenery). Maar goed, genoeg gekibbeld, spiegel wel/ niet centraal... het blijft een erg mooie plaat Moody. Ga zo door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:04

Pelle

🚴‍♂️

Denk dat dit mijn submission gaat worden:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2712/full.jpg

* Pelle is zelf aan het zwaaien daar :)
Iso 100, sluitertijd 1 sec, zelfontspanner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pelle schreef op 07 March 2003 @ 22:48:
Denk dat dit mijn submission gaat worden:

[afbeelding]

* Pelle is zelf aan het zwaaien daar :)
Iso 100, sluitertijd 1 sec, zelfontspanner.
hé jij hebt dezelfde boxen als ik :). Ik had ze ff uitgezet als ik jou was, want het groene lampje is erg distracting. Daarbij vind ik een computer op de achtergrond van een foto zowiezo nogal een groot tweakergehalte hebben, wat opzich niet zo vreemd is op dit forum :7, maar wel een beetje een afknapper :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 21:36:
[...]

Hij is idd aanwezig. Maar de spiegeling is naar mijn mening niet hetgeen wat de foto maakt... terwijl ik dat bij de meeste andere foto's wel vind. Ik denk dat dit vooral komt doordat de horizon toch wat lager ligt waardoor het bovenstuk meer aandacht krijgt (sowieso al door de scenery).
ik begrijp je kritiek en je hebt voor een deel ook wel gelijk, maar voor een ander (grootste?) deel gaat het er toch om hoe mooi je de spiegeling vindt, niet dat-ie (opdracht-)technisch niet perfect is...
Maar goed, genoeg gekibbeld, spiegel wel/ niet centraal... het blijft een erg mooie plaat Moody. Ga zo door ;)
nou, ben al 2 jaartjes bezig met deze onzin hoor :)
de laatste tijd wil het alleen niet lukken om tijd vrij te maken om te schieten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:04

Pelle

🚴‍♂️

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 22:57:
hé jij hebt dezelfde boxen als ik :). Ik had ze ff uitgezet als ik jou was, want het groene lampje is erg distracting. Daarbij vind ik een computer op de achtergrond van een foto zowiezo nogal een groot tweakergehalte hebben, wat opzich niet zo vreemd is op dit forum :7, maar wel een beetje een afknapper :7

Heb ik zelf ook over zitten denken, maar juist die weerspiegeling van het lampje in de tafel doet het thema nog eens onderstrepen.

Anyhoet, nog een paar verschillende instellingen geprobeerd, en over deze was ik uitermate tevreden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2713/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hangloozz

Hangloozz

{ @$%&# }

zit je daar nou wéér met zo'n bruine pretpaal in je handen :+

www.jurgroessen.nl

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste