wow, wat een broekie ben je dan nog op fotogebied

maar wel al een aardig stijltje opgezet..
Ik heb dit al eens eerder aangesneden in een topic waar het mede ging over designersblock, maar ik merk dat ik vroeger veel zuiverder met m'n creativiteit om kon gaan. Zeg maar alle ideen (en dat waren er veel meer dan nu) kon ik omzetten in geslaagde resultaten.
Tegenwoordig (16 jaar later dus) heb ik veel meer moeite om met fantasie te fotograferen, mede doordat je als volwassene veel meer dagelijkse problematiek om je heen hebt hangen wardoor je toch een zekere vorm van afstomping krijgt.
Daarnaast heb ik nu ook meer gêne om gewoon buiten op straat van iets wat je 'ziet' een foto te maken; altijd heb je mensen die gaan lopen kijken of zij ook zien wat je ziet (ik zie,ik zie

) en dat houdt me wel eens tegen om lekker rond te gaan hollen met m'n cam.
Vroeger (vroegah) had ik daar geen last van en was het geaccepteerd dat je als tiener over liep/kwam/binnen ging en daar je ding deed met een camera.
Nu kijken ze toch een beetje raar als je een scheepswerf oploopt om een paar plaatjes van de plaatselijke roestbakken te schieten..je wordt nog net niet van het terrein afgeschopt.
Misschien ook een gevolg van de verharde en egoistische maatschappij van heden ten dage, dat weet ik niet.
Feit blijft dat ik in m'n jeugd de mooiste platen heb geschoten...dat vraagt erom om nu meer m'n best te doen
[
Voor 3% gewijzigd door
Hangloozz op 11-03-2003 00:41
]