[3d] Groepsproject - Museum

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.702 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Atgast schreef:

Zondag 9 maart 23:59 uur sluit de inschrijving. Als je dan niet ingeschreven bent, val je buiten de boot. Je mag aan je apparaat werken tot en met 30 april.
eerst ff First-Post doorlezen is ook een vak, terwijl die post nog wel zo belangerijk is in dit project.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62133

Heb ik gedaan, maar waar meld ik me aan ? Of is de topic starter zo geweldig dat hij dat tussen alle berichten uitvist ?
tnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 62133 schreef op 05 maart 2003 @ 21:31:
Heb ik gedaan, maar waar meld ik me aan ? Of is de topic starter zo geweldig dat hij dat tussen alle berichten uitvist ?
tnx anyway
laten we het maar op de geweldige topicstarter houden ;) :)

[/offtopic] aub :)

[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 05-03-2003 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:13

lordsnow

I know nothing

Nelis schreef op 05 March 2003 @ 21:19:
Waarom zou je dat willen?
Dat was als antwoord op mijn vraag?

Als dat het geval is: omdat ik Maya en Lighwave WEL heb, en 3DSMAX niet. En natuurlijk omdat Maya makkelijker schijnt te werken.

[ Voor 11% gewijzigd door lordsnow op 05-03-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ik maak wel even een lijstje van deelnemers tot nog toe. Je hebt nog tot en met zondag om me te doen. inschrijven dat is :)

hier een filmpje totdat ik een betere upload, het museum tot nog toe:

filmpje

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74854

ziet er al leuk uit atgast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:48
Ziet er leuk uit Atgast, alleen een beetje vreemd met die trap aan de buitenkant, maar ik ga er van uit dat dat allemaal wel goed zal komen :)

Maar eh, heb nog steeds twee onbeantwoorde vraagjes:
- hoe zit het met de textures: ik neem aan dat je niet voor megabytes aan textures mag gebruiken, anders wordt 't onmogelijk de files te verspreiden voor het renderen.
- Mag je zelf nog een spot toevoegen, of moeten we het helemaal doen met de lichten van het museum?
lezen is ook een kunst :P "Als je verlichting nodig hebt voor je ontwerp, overleg dit dan even in dit topic"

En nog twee vraagjes in 't algemeen:
- ik heb sinds vandaag een probleem met het ongewenst afronden van getallen. Als ik een positie van een object in wil vullen, en ik vul bijv. 0,5 in, wordt dat 0. :( Fout dus. 0.5 invullen wil dan nog wel een beetje helpen, maar vaak schiet die plotseling ook weer naar de 0 toe. Heb ik één of andere toets ingedrukt, of is hier een oplossing voor??? :?

- Had gisteren een constructie geanimeerd, met behulp van bend te variëren tussen -20 en 30 ofzoiets. Lukte allemaal goed, maar de textures bleven op hun plek staan. :/ Als 't onduidelijk is kan ik een voorbeeld laten zien, maar daarmee kom ik ook weer op m'n volgende vraag:
- Als ik ergens een filmpje van wil maken, kan ik alleen voor standaard .avi kiezen, en dus niet voor divx 5.03. Moet ik hiervoor nog iets in 3dsmax instellen?? :?

Sorry voor de overvloed aan vragen, maar ik hoop dat er antwoord op komt, zeker op m'n "ongewenste afronding" vraag, want daar zit ik nu dus echt mee ;(

[ Voor 6% gewijzigd door inquestos op 05-03-2003 23:36 ]

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67941

Atgast schreef op 05 March 2003 @ 22:20:
ik maak wel even een lijstje van deelnemers tot nog toe. Je hebt nog tot en met zondag om me te doen. inschrijven dat is :)

hier een filmpje totdat ik een betere upload, het museum tot nog toe:

filmpje
Ziet er nu al leuk uit.... goede opzet!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
inquestos schreef op 05 maart 2003 @ 23:25:
- Had gisteren een constructie geanimeerd, met behulp van bend te variëren tussen -20 en 30 ofzoiets. Lukte allemaal goed, maar de textures bleven op hun plek staan. :/ Als 't onduidelijk is kan ik een voorbeeld laten zien, maar daarmee kom ik ook weer op m'n volgende vraag:
- Als ik ergens een filmpje van wil maken, kan ik alleen voor standaard .avi kiezen, en dus niet voor divx 5.03. Moet ik hiervoor nog iets in 3dsmax instellen?? :?
Zet in de modifier stack eerst een uvw-map neer en dan pas een bend, niet andersom. Had je nog geen uvw-map, voeg die dan toe.

-DivX is een vorm van avi. Standaard avi bestaat niet, maar default wordt vaak cinepak gekozen, geloof ik. Je moet om dat te wisselen niet alleen avi kiezen, maar ook nog even op setup klikken bij je file.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ah, bedankt Oogst :) stom natuurlijk van die textures, had ik moeten weten |:(

Nou moet ik nog even weten hoe ik dat met die getallen voor mekaar krijg, want anders ben ik bang dat ik max weer opnieuw moet installen...

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 29-05 13:49
d'r zit ergens in de preferences van Max een optie voor precisie in getallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Zit er in max ook ergens een optie om die kl**e punt om te zetten in een comma? Zodat een normaal mens ook gewoon 0,5 in kan tikken? Ik verkijk me daar iedere keer weer op. Maak steeds dezelfde fout mede omdat ik voor werk vaak met ,-getallen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Anoniem: 32226 schreef op 06 maart 2003 @ 08:33:
Zit er in max ook ergens een optie om die kl**e punt om te zetten in een comma? Zodat een normaal mens ook gewoon 0,5 in kan tikken? Ik verkijk me daar iedere keer weer op. Maak steeds dezelfde fout mede omdat ik voor werk vaak met ,-getallen werk.
Jezelf dwingen numpad te gebruiken, daar zit alleen maar die punt op :)

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 32226 schreef op 06 March 2003 @ 08:33:
Bij mij is het juist andersom :P. Ik moet een comma ipv een punt intikken anders pakt ie hem niet.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:16
Mr_UnAnimouS schreef op 06 March 2003 @ 09:54:
[...]

Bij mij is het juist andersom :P. Ik moet een comma ipv een punt intikken anders pakt ie hem niet.
dat heb ik ook. dat vind ik zo f*cking irritant.
is er een manier om dat te verzetten naar een . ? (lang leve t keypad :P )

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Combinatie van windows XP en 3ds max staat je wel toe om een punt te gebruiken. Mischien moet je eens wat proberen met je toetsebord instellingen?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

jongens, jongens toch. die . of , heeft alles te maen met het metric systeem dat je gebruikt, als het goed is gebruiken jullie allemaal centimeters, het lijkt me namenlijk nogal lastig om de goote van elk onderwerp van inches om te moeten rekenen naar centimeters. Bij 3DMAX5 klik je op Costumize > Units Setup kun je deze instellingen veranderen. mocht je dat dus willen.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

HawVer schreef op 06 March 2003 @ 10:30:
Combinatie van windows XP en 3ds max staat je wel toe om een punt te gebruiken. Mischien moet je eens wat proberen met je toetsebord instellingen?
Ik heb een combinatie van 3dmax + Windows XP ;).
CRiMiNaL schreef op 06 March 2003 @ 10:33:
jongens, jongens toch. die . of , heeft alles te maen met het metric systeem dat je gebruikt, als het goed is gebruiken jullie allemaal centimeters, het lijkt me namenlijk nogal lastig om de goote van elk onderwerp van inches om te moeten rekenen naar centimeters. Bij 3DMAX5 klik je op Costumize > Units Setup kun je deze instellingen veranderen. mocht je dat dus willen.
Tnx! Als ik thuis ben ga ik het effe proberen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
inquestos schreef op 05 March 2003 @ 23:25:
- ik heb sinds vandaag een probleem met het ongewenst afronden van getallen. Als ik een positie van een object in wil vullen, en ik vul bijv. 0,5 in, wordt dat 0. :( Fout dus. 0.5 invullen wil dan nog wel een beetje helpen, maar vaak schiet die plotseling ook weer naar de 0 toe. Heb ik één of andere toets ingedrukt, of is hier een oplossing voor??? :?
In de toolbar zitten een paar icoontjes naast elkaar met magneetjes erop, die gaan over snapping en zo. Ik weet niet precies welke wat doet, maar is niet één van die figuren onterecht ingedrukt of zo?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Plateau importeren is inmiddels al gelukt,en ik ben ook al een eindje op weg met hetontwerp van mn eerste aapke (die met de twee deksels :D)
Maar mogen mn aapjes nou vrij rondlopen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
inquestos schreef op 05 March 2003 @ 23:25:
Ziet er leuk uit Atgast, alleen een beetje vreemd met die trap aan de buitenkant, maar ik ga er van uit dat dat allemaal wel goed zal komen :)

[knip]
die trap zit niet aan de buitenkant, de achterkant van het museum is gewoon ngo niet gemoddeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Anoniem: 55933 schreef op 06 March 2003 @ 10:46:
Plateau importeren is inmiddels al gelukt,en ik ben ook al een eindje op weg met hetontwerp van mn eerste aapke (die met de twee deksels :D)
Maar mogen mn aapjes nou vrij rondlopen of niet?
ja hoor, let er een beetje op dat ze niet al te veel pollies krijgen, dan kun je er lekker veel laten rondhossen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

owk, ik heb m'n idee veranderd, ik wil nu een soort van machine maken die GoT-Casebadges produceerd :+

Hier een wipje:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rme_2001/WIP3.jpg

nog een vraagjes voor de "animators" onder ons:
Aan de kop van de "spuit-arm" zit een "Lookat controller" verbonden, zodat ie constant naar het product gericht blijft. Mijn vraag kan ik in de animatie "LookAt Target " wisselen (of tijdelijk uitzetten), om de kop zegmaar op het volgende product te richten?

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
lordsnow schreef op 05 March 2003 @ 20:44:
Kan ik ipv 3DSMAX ook Maya 4.5 gebruiken, in combinatie met Lightwave 3D 7.0? Is dat compatible... zijn de bestanden onderling uit te wisselen?
Ik ben ook al aan het kijken geweest voor cross-package uitwisseling tussen LW, Maya en Max...models kan je wel bouwen in LW...dan exporteren als OBJ of 3DS, maar je hebt dan een probleem dat je de surfaces kwijt raakt.
Je zult dus moeten texturen in Max/Maya en ook daar animeren, aangezien geen enkel pakket zonder extra plugin de geanimeerde LW scenes kan importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
CRiMiNaL schreef op 06 March 2003 @ 14:18:
owk, ik heb m'n idee veranderd, ik wil nu een soort van machine maken die GoT-Casebadges produceerd :+

Hier een wipje:
[afbeelding]

Aan de kop van de "spuit-arm" zit een "Lookat controller" verbonden, zodat ie constant naar het product gericht blijft. Mijn vraag kan ik in de animatie "LookAt Target " wisselen (of tijdelijk uitzetten), om de kop zegmaar op het volgende product te richten?
look-at target
target = dummy
dummy = geanimeerd om van naar produkt tot produkt te springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Atgast schreef op 06 March 2003 @ 14:44:
[...]

look-at target
target = dummy
dummy = geanimeerd om van naar produkt tot produkt te springen.
Thanxx Atgast. dat werkt wel redelijk, het geeft me ook nog het voordeel dat ik het een en ander met de kop kan uitvoeren terwijl ie beweegt.

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
MissingDog schreef op 06 March 2003 @ 14:22:
[...]

Ik ben ook al aan het kijken geweest voor cross-package uitwisseling tussen LW, Maya en Max...models kan je wel bouwen in LW...dan exporteren als OBJ of 3DS, maar je hebt dan een probleem dat je de surfaces kwijt raakt.
Je zult dus moeten texturen in Max/Maya en ook daar animeren, aangezien geen enkel pakket zonder extra plugin de geanimeerde LW scenes kan importeren.
polytrans claimt dit te kunnen, maar die heb ik nog niet gekocht zeg maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:34

Zoefff

❤ 

Ik ben heel benieuwd hoe dit 3D project gaat aflopen! Ik schrijf me niet in, zou graag mee doen, maar het lijkt me niet verstandig. Ten eerste omdat ik niet zo heel veel tijd heb, en omdat 30 april best snel is (met de rest van de dingen die ik nog moet doen).

Daarnaast ook ben ik bang dat ik gewoon niet goed genoeg ben in 3D Max om iets fatsoenlijks te creeren :/

Uiteraard blijf ik het wél volgen, en wil ik graag weer helpen met renderen, dat is me de vorige keer wel goed bevallen :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 07-06 09:26
euh mensen, hebben jullie wel gedacht aan de beveiliging van het museum? zou zonde zijn als er ingebroken wordt en er een immense machine wordt gejat ofzow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
CRiMiNaL schreef op 06 maart 2003 @ 14:18:

Hier een wipje:
[afbeelding]

Let er op dat je op de goede plekken polygonen bespaard. Ik zie nu dat je een hele grote cylinder met veel te weinig edges hebt gemaakt. Als je hem hoekig wilt hebben, zet dan smooth uit. Als je hem vloeiend wil hebben, geef hem dan dubbel zoveel segments. Dit ding is echt te groot voor zo weinig segments en dan toch smooth.

En die methode van Atgast met die dummy is zeer onhandig, omdat je dan juist dat volgen kwijt bent, want dan moet je die dummy zelf weer gaan verplaatsen en ben je nog teveel handwerk aan het doen.

Veel beter en handiger is het, om gewoon meerdere look-at targets toe te voegen en de weigths daarvan aan te passen. Dus eerst heeft target 1 een weigth van 100%, dan heeft target 2 een weigth van 100%, en zo doorwisselen. Die weigths staan gewoon netjes in de track view.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

bolleh schreef op 06 March 2003 @ 17:05:
euh mensen, hebben jullie wel gedacht aan de beveiliging van het museum? zou zonde zijn als er ingebroken wordt en er een immense machine wordt gejat ofzow :+
wees gerust ... mijne is te zwaar om te stelen ;)

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

Oogst schreef op 06 maart 2003 @ 17:08:
[...]

Let er op dat je op de goede plekken polygonen bespaard. Ik zie nu dat je een hele grote cylinder met veel te weinig edges hebt gemaakt. Als je hem hoekig wilt hebben, zet dan smooth uit. Als je hem vloeiend wil hebben, geef hem dan dubbel zoveel segments. Dit ding is echt te groot voor zo weinig segments en dan toch smooth.

En die methode van Atgast met die dummy is zeer onhandig, omdat je dan juist dat volgen kwijt bent, want dan moet je die dummy zelf weer gaan verplaatsen en ben je nog teveel handwerk aan het doen.

Veel beter en handiger is het, om gewoon meerdere look-at targets toe te voegen en de weigths daarvan aan te passen. Dus eerst heeft target 1 een weigth van 100%, dan heeft target 2 een weigth van 100%, en zo doorwisselen. Die weigths staan gewoon netjes in de track view.
1. Methode van Atgast werkt bij mij prima, simpel genoeg door dummy1 te linken aan dummy2 die in het onderste deel van de arm zit en die is weer gelinkt aan de onderste as, tot zover ben ik hiermee nog weinig problemen tegen gekomen.

2. van de "cyclinder" is het juist de bedoeling dat het een 8 hoek moet zijn. omdat ik tot nu toe meer bezig ben geweest met de bewegende delen ben ik hier nog niet aan toegekomen. Ik heb em daar maar ff neergegooit om het idee toch goed te kunnen weergeven. En voor zover ik weet heb ik gewoon ff snel een cylinder gemaakt en er geen smooth over gegooit, maarjah mijn MAX doet wel meerdere rare dingen.(idd als je smooth uit zet ziet het er iets "normaler" uit)

3. Oogst, ik had je nog gemaild over dat Quad-view, mijn viewports gaan nu steeds gekker doen, als ik wire-frame selecteer in Front is m'n Perspective ook ineens "Wireframed" Is er niet een of andere leuke optie waarmee je alle instellingen weer terug kan zetten naar de "standaard"

Ik wil alleen nog ff zeggen dat ik je tips erg op prijs stel, ookal mag het soms anders overkomen :*)

[ Voor 5% gewijzigd door CRiMiNaL op 06-03-2003 17:27 . Reden: correctie ]

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

och, heb ik ook wel is met die viewports, dan zet ik welis affect viewport only aan en dan beweegt allen nog in alle viewports.
bij mij ist dan meestal weer opgelost als ik MAX opnieuw opstart :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

CRiMiNaL schreef op 06 March 2003 @ 17:19:
[...]
3. Oogst, ik had je nog gemaild over dat Quad-view, mijn viewports gaan nu steeds gekker doen, als ik wire-frame selecteer in Front is m'n Perspective ook ineens "Wireframed" Is er niet een of andere leuke optie waarmee je alle instellingen weer terug kan zetten naar de "standaard"

Ik wil alleen nog ff zeggen dat ik je tips erg op prijs stel, ookal mag het soms anders overkomen :*)
File->Reset... :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

|:( sommige dingen zijn zoooooooooooooooooo simpel }:O

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

lordsnow schreef op 05 maart 2003 @ 21:52:
[...]

Dat was als antwoord op mijn vraag?

Als dat het geval is: omdat ik Maya en Lighwave WEL heb, en 3DSMAX niet. En natuurlijk omdat Maya makkelijker schijnt te werken.
Eeehm er is een gratis plugin voor maya die .3ds import en het programmatje http://www.okino.com/conv/conv.htm polytrans kun je ook gebruiken om om te zetten, deze kost helaas geld maar is wel de beste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
CRiMiNaL schreef op 06 March 2003 @ 17:19:
[...]

2. van de "cyclinder" is het juist de bedoeling dat het een 8 hoek moet zijn. omdat ik tot nu toe meer bezig ben geweest met de bewegende delen ben ik hier nog niet aan toegekomen. Ik heb em daar maar ff neergegooit om het idee toch goed te kunnen weergeven. En voor zover ik weet heb ik gewoon ff snel een cylinder gemaakt en er geen smooth over gegooit, maarjah mijn MAX doet wel meerdere rare dingen.(idd als je smooth uit zet ziet het er iets "normaler" uit)
2. Geen meshshmooth, smooth. Dus smooth even uitschakelen(1) of gewoon material er overheen gooien zonder smooth, faceted (2)

edit:

ter illustratie:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ooter000/smooth.gif

[ Voor 40% gewijzigd door inquestos op 06-03-2003 20:53 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
@Zaren:

Mijn computer 0wnt die van jouw, aangezien die van mij de helft L2 cache heeft dan die van jou ram geheugen heeft ;)

verder had ik het bovenstaande al vermeld, en kan ik ook vermelden dat ik het programma inmiddels al gekocht* heb.

*meest vrije interpretatie toegestaan

Als iemand van jullie die met lightwave oid werkt mij een bestandje kan toesturen, dan kan ik testen of ik het geopend krijg in Max.

stuur aub een bestandje met mapping ed. dan kunnen we dat meteen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

inquestos schreef op 06 maart 2003 @ 20:50:
[...]

2. Geen meshshmooth, smooth. Dus smooth even uitschakelen(1) of gewoon material er overheen gooien zonder smooth, faceted (2)

edit:

ter illustratie:

[afbeelding]
Bedankt. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online
Atgast schreef op 06 maart 2003 @ 20:52:

Als iemand van jullie die met lightwave oid werkt mij een bestandje kan toesturen, dan kan ik testen of ik het geopend krijg in Max.

stuur aub een bestandje met mapping ed. dan kunnen we dat meteen testen.
check uw meel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80179

Ik ben een beetje aan het modelen, en ga eerste ff wat snelle models maken om te kijken wat ik precies als defenitief ga maken.

Ik heb hier een een Beginnetje van een vrij simpel model: "wereld bolletje :P"

WIPje:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~stuur130/GlobeWIP.jpg

Kwa animatie kan je er niet veel mee, maar mocht ik deze uiteindelijk door zetten, dan bouw ik er wel een of andere dieselmoter bij :P die het bolletje laat draaien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
ontvangen, en bedankt :)

ik kan em openen in het programma, maar ik krijg hem nog niet geimporteerd in 3dsmax. Ik laat het nog wel horen als er vorderingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Laatst online: 17:13

lordsnow

I know nothing

MissingDog schreef op 06 March 2003 @ 14:22:
[...]Ik ben ook al aan het kijken geweest voor cross-package uitwisseling tussen LW, Maya en Max...models kan je wel bouwen in LW...dan exporteren als OBJ of 3DS, maar je hebt dan een probleem dat je de surfaces kwijt raakt.

Oftewel, als ik te werk ga in Maya is dat geen probleem - dat kunnen jullie gewoon importeren in 3DSMAX? Alleen LW moet ik dus links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79416

Heh, ik zoek een paar bruikbare plaatjes van een kip! jah een kip! ik heb al op google gekeken, maar ik kan neergens een kip van voren en van op zij vinden. Dus toen ben ik gaan freehand moddelen of hoe et ook mag heten en ik kwam na een half uurtje op dit uit:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fvv/kip.jpg
Nie egt een kip he? :P te boxig .. duz mijn vraagje, Heeft iemand van jullie toevallig goeie plaatjes van een kip? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRiMiNaL

CRiMiNaL

Witlof ^^

mischien is een idee on gewoon ff plaatje van kip tezoeken en dan met vertexen aan de gang te gaan ...

... MMORPG Addict.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xillius
  • Laatst online: 23-01-2022
na 1 sec googlen:
Afbeeldingslocatie: http://members.tripod.com/~LuJS/chicken-blk-bg_copy.jpg

misschien heb je hier iets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79416

Jah had ik net ook gevonden, maar van voren nog nix :/ kzouw natuurlijk die kunnen pakken en dan spherize kunnen doen... geeft meschien leuk effect :/ ff proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Afbeeldingslocatie: http://www.theparkhotels.com/images/portico/Mediterranean%20Roast%20Chicken.jpg
:+
Ga hier eens een beetje rond kijken. http://kippen.pagina.nl/ Voor elk onderwerp is er wel een startpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg me toch ineens een leuk idee voor men hamertje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Overigens: mensen met voorkeuren voor dingen die ze graag behandeld zien in mijn animatie-tut moeten dat gewoon ff posten, dan kijk ik of dat zinnig is toe te voegen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Oogst schreef op 07 maart 2003 @ 13:14:
Overigens: mensen met voorkeuren voor dingen die ze graag behandeld zien in mijn animatie-tut moeten dat gewoon ff posten, dan kijk ik of dat zinnig is toe te voegen.
effecten met animatie misschien :?
Dus dat je bijvoorbeeld een lamp een andere kleur geeft dmv animatie. Of een object een ander materiaal geeft dmv animatie.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73031

Anoniem: 79416 schreef op 07 March 2003 @ 09:08:
Heh, ik zoek een paar bruikbare plaatjes van een kip! jah een kip! ik heb al op google gekeken, maar ik kan neergens een kip van voren en van op zij vinden. Dus toen ben ik gaan freehand moddelen of hoe et ook mag heten en ik kwam na een half uurtje op dit uit:
[afbeelding]
Nie egt een kip he? :P te boxig .. duz mijn vraagje, Heeft iemand van jullie toevallig goeie plaatjes van een kip? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pwitteve/kip.jpg

kan je hier wat mee? (het is een haan maar goed)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 73031 op 07-03-2003 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
OK, hier is weer een leuk nieuw stukje in mijn tutorial over animatie-automatisering, deze keer over het maken van verbindingsobjecten zoals touwen en kettingen en dergelijke tussen twee bewegende objecten.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst schreef op 07 March 2003 @ 13:14:
Ik kan me herinneren dat jij een keer een filmpje hebt gemaakt (nee, niet die van het laatste groepsproject :) ), met daarin een zwevende trein (dat was jij toch) die z'n eigen rails aanlegde door het achterste stuk rails, wat niet meer nodig was, weer voor zich uit te leggen, zodat ie daar weer overheen kon rijden. Ik ga ervan uit dat je dit hebt gemaakt door de hele tijd dezelfde beweging te herhalen, en aan 't eind het geheel een stuk vooruit te laten springen, omdat de trein intussen al een stuk vooruit was gereden, en er zo voor te zorgen dat ie toch niet in één schok weer op dezelfde plek was als op frame 1 (onduidelijk he :/ maar als je 't zo werkelijk had gemaakt, dan zul je het wel begrijpen)

Nu kan dat in dit geval wel, maar in andere gevallen wordt 't wat lastiger. Als de animatie net niet helemaal het zelfde is. Stel je voor ik heb een lopende band met een object waar allerlei dingen mee gebeuren. alleen op die lopende band staan 5 objecten, met verschillende kleuren, ene rood, andere blauw enz, waar dezelfde dingen mee moeten gebeuren. Als jze allemaal dezelfde kleur waren geweest zou ik gewoon 5 maal 1/5 deel kunnen animeren, en dit gewoon eindeloos kunnen herhalen. Je ziet toch niet dat blokje 1 blokje 2 is geworden, dat blokje 3 blokje 2 is geworden enz. Maar met kleur heb je een probleem. Is hier een makkelijke oplossing voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Missingdog, als jij het volgende plaatje correct gerenderd vind (skylight rendering) dan moet je het maar zeggen, dan is het namelijk vanaf nu toegestaan het eindresultaat in je eigen formaat in te leveren :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=67771

weet iemand trouwens waarom mijn Max @ random crasht na een rendering :( ik gebruik de software driver, dus daar ligt het niet aan. erg vervelend :(

[ Voor 22% gewijzigd door Arjan op 07-03-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Atgast schreef op 07 March 2003 @ 15:17:
Missingdog, als jij het volgende plaatje correct gerenderd vind (skylight rendering) dan moet je het maar zeggen, dan is het namelijk vanaf nu toegestaan het eindresultaat in je eigen formaat in te leveren :)

[afbeelding]

weet iemand trouwens waarom mijn Max @ random crasht na een rendering :( ik gebruik de software driver, dus daar ligt het niet aan. erg vervelend :(
Misschien toch OpenGl gebruiken :? Ik heb nog nooit een crash gehad met max (even afkloppen :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een vraagje tussendoor:

Hoe werkt "weld target" precies?

Hier ff een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/images/image29.jpeg

en dit moet het worden

Afbeeldingslocatie: http://www.3dtotal.com/ffa/tutorials/max/joanofarc/images/image31.jpeg

Ik snap nou niet wat de procedure precies is...

Wat selecteer ik wanneer, (in welke volgorde), want wat ik ook doe, ik krijg niet een een mooi ff vlak... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
target weld selecteren, de vertice selecteren die geweld moet worden (de middelste) en dan de vertice selecteren waar ie naartoe moet.

ik kan overigens geen opengl selecteren ivm mijn outdatet voodoo kaartje. Ik kan em wel kiezen, maar daar wordt je niet volijk van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- [edit] -

Ok het werkt wel :D

Maar dan nog een vraagje:

Bij mij blijven het twee segmenten... hoe krijg ik die lijn daar nou weg, zonder dat ik de face delete?

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 80179 op 07-03-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
inquestos schreef op 07 maart 2003 @ 15:03:
[...]

Ik kan me herinneren dat jij een keer een filmpje hebt gemaakt (nee, niet die van het laatste groepsproject :) ), met daarin een zwevende trein (dat was jij toch) die z'n eigen rails aanlegde door het achterste stuk rails, wat niet meer nodig was, weer voor zich uit te leggen, zodat ie daar weer overheen kon rijden. Ik ga ervan uit dat je dit hebt gemaakt door de hele tijd dezelfde beweging te herhalen, en aan 't eind het geheel een stuk vooruit te laten springen, omdat de trein intussen al een stuk vooruit was gereden, en er zo voor te zorgen dat ie toch niet in één schok weer op dezelfde plek was als op frame 1 (onduidelijk he :/ maar als je 't zo werkelijk had gemaakt, dan zul je het wel begrijpen)

Nu kan dat in dit geval wel, maar in andere gevallen wordt 't wat lastiger. Als de animatie net niet helemaal het zelfde is. Stel je voor ik heb een lopende band met een object waar allerlei dingen mee gebeuren. alleen op die lopende band staan 5 objecten, met verschillende kleuren, ene rood, andere blauw enz, waar dezelfde dingen mee moeten gebeuren. Als jze allemaal dezelfde kleur waren geweest zou ik gewoon 5 maal 1/5 deel kunnen animeren, en dit gewoon eindeloos kunnen herhalen. Je ziet toch niet dat blokje 1 blokje 2 is geworden, dat blokje 3 blokje 2 is geworden enz. Maar met kleur heb je een probleem. Is hier een makkelijke oplossing voor????
Ik zou dit als volgt doen:

-Maak één object uit de serie, werk die helemaal af, inclusief animatie, material alles.

-Kopiëer dit object en zet alle keys een aantal frames terug of vooruit, waardoor dit object dus voor of na je andere object komt. Doe dit meerdere keren voor het aantal objecten dat je nodig hebt.

-Verander de materials van de andere objecten zoals je wilt, en eventueel wat details in de animatie, wederom voor zover nodig.

Jammer hieraan is dat wijzigingen aan één object nu geen wijzigingen aan de hele serie tot gevolg hebben. Je moet dus gewoon zorgen dat je pas gaat kopiëren als alles af is.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Das jammer, dan toch allemaal maar hetzelfde, als 't toch niet persé nodig is. Toch bedankt Oogst, ook voor de tutorials, want die waren weer eens zeer leerzaam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80179 schreef op 07 March 2003 @ 15:51:
- [edit] -

Ok het werkt wel :D

Maar dan nog een vraagje:

Bij mij blijven het twee segmenten... hoe krijg ik die lijn daar nou weg, zonder dat ik de face delete?
In edit mesh de met edge als sub-object mode die edge selecteren, dan naar onder scrollen in het edit mesh menu, bij surface properties en daar staat ergens invincible, klik erop en je bent klaar (als ik et bij et goeie eind heb teminste :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 07-03-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het was het goeie eind indeed! :D

Het werkt, thx, ik ga weer ff verder modelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
volgens mij gewoon die edge selecteren en dan op remove klikken (niet delete duwen)
dit werkt alleen in max5 en in max4 met meshtools overigens én alleen met editable polies

(of je replied eens een uur te laat)

[ Voor 21% gewijzigd door Arjan op 07-03-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
inquestos schreef op 07 maart 2003 @ 16:04:
Das jammer, dan toch allemaal maar hetzelfde, als 't toch niet persé nodig is. Toch bedankt Oogst, ook voor de tutorials, want die waren weer eens zeer leerzaam :)
Dit snap ik niet, ik leg je net uit hoe je dit kan doen, en dat vind je jammer en daarom doe je het maar niet?!?!

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Oogst, ik vind 't niet jammer dat je 't uit hebt gelegd, maar dat je niet in één keer de hele serie kan veranderen. :)

Ik ben iemand die op 't laatste nog alles wil veranderen, dus ik gebruik 't deze keer denk ik niet :/ . Ik had gehoopt dat er een makkelijkere oplossing voor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 12:31
Atgast schreef op 07 maart 2003 @ 15:17:

[afbeelding]

Ik heb hetzelfde met Brazil Max crashed random en soms bij het saven :/
nu heb ik brazil erafgegooid en hij werkt weer perfect.

ik blijf het vaag vinden
dat brazil ;)

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

offtopic:
is dat brazil gratis ergens te downloaden, en zonee, wat is de site van de makers ervan, en hoe duur is het (ongeveer)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Er is een gratis gelimiteerde versie en een betere betaalde versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

Seem prob hier. Daarom sla ik mijn renders ook altijd meteen op als image. Maar het is een random crash idd. Hier met OpenGL en geen Brazil (maar FinalRender), dus lijkt met sterk dat het daar dan aan zou liggen. Misschien dat 5.1 stabieler is?? (maar die heb ik hier helaas niet liggen :()

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
fR net eens eraf gegooid, en dat loste het probleem op.

wel jammer, want caustics ed. zijn tohc leuke effecten, maar ik gebruik ze bijna nooit, dus ik denk dat ik t zo maar houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

en waar kan ik die brazil downloaden, die trial?

want zou niet weten van welke fabricant het is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
Zo ongeveer alles dat fR kan, kan de full-version van Brazil ook gemakkelijk hoor. Dus ook zonder fR zijn caustics uitstekend mogelijk.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

wdekreij schreef op 07 maart 2003 @ 18:44:
en waar kan ik die brazil downloaden, die trial?

want zou niet weten van welke fabricant het is..
www.splutterfish.com

Daar zou ie moeten staan...of gewoon even googelen met brazil + renderer

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

op site was ie tijdelijk nie. via kazaa gedownload, maar na installatie is het een soort dos iets?

lijkt me stug??

en als t klopt, hoe werkt ut dan?

edit:

laat maar t is al gelukt:)

[ Voor 12% gewijzigd door wdekreij op 07-03-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Niet online

[afbeelding]
Dit ziet er qua mapping en model prima uit...heb je nog dingen moeten tweaken eraan of deed hij het in 1x goed? Moet ook nog ff uitzoeken of de conversie ook goed gaat bij gebruik van procedurals voor bumpmaps, specular, reflection etc... mail zo'n testfile ook nog wel ff aan je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75059

Mijn inzending voor het Misdaad contest krijg ik niet meer af (te ambitieus onderwerp gekozen/te weinig tijd), ik ga ook een apparaat maken voor het museum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78092

Anoniem: 75059 schreef op 09 March 2003 @ 10:13:
Mijn inzending voor het Misdaad contest krijg ik niet meer af (te ambitieus onderwerp gekozen/te weinig tijd), ik ga ook een apparaat maken voor het museum!
Ga je daar dan die vliegende tijgertje in gebruiken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakV
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-03 20:42
Ik wil ook meedoen.

* Oogst, geweldig, die animatie-automatisering tutorial van je! Er zijn wel soortgelijke tutorials te vinden, maar die van jou is erg duidelijk en in het Nederlands, erg prettig! :Y)

[ Voor 84% gewijzigd door TweakV op 09-03-2003 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34259

Ik doe ook mee! :)
Ik stuur alles wel gewoon als obj file op, want ik werk met lightwave.
Dan zien jullie maar hoe jullie het importen in max >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78092

Anoniem: 34259 schreef op 09 March 2003 @ 13:39:
Ik doe ook mee! :)
Ik stuur alles wel gewoon als obj file op, want ik werk met lightwave.
Dan zien jullie maar hoe jullie het importen in max >:)
Inplaats daarvan mag je mn tuin wel even komen doen dat heeft in ieder geval nut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969

Anoniem: 78092 schreef op 09 March 2003 @ 13:40:
[...]

Inplaats daarvan mag je mn tuin wel even komen doen dat heeft in ieder geval nut :P
haha, ja of mijn huiswerk, neem ik een biertje en lekker modellen maar :D
Nee ff serieus. Het is denk ik niet de bedoeling het de organisator van dit groepsproject moeilijk te maken je werk in een ander formaat aan te leveren.
Kan Ligthwave het niet converteren naar .3DS ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35969 schreef op 09 March 2003 @ 13:57:
[...]

haha, ja of mijn huiswerk, neem ik een biertje en lekker modellen maar :D
Nee ff serieus. Het is denk ik niet de bedoeling het de organisator van dit groepsproject moeilijk te maken je werk in een ander formaat aan te leveren.
Kan Ligthwave het niet converteren naar .3DS ?
Jawel maar dan kan je de surfaces niet mee sturen :(

Wat vinden jullie trouwens van het idee om een vliegtuig met stoommachine? :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 34259 op 09-03-2003 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
Als alles goed is kan ik nu gewoon .obj files openen in max. Als je het zeker wil weten zul je even een testfile moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atgast schreef op 09 maart 2003 @ 14:31:
Als alles goed is kan ik nu gewoon .obj files openen in max. Als je het zeker wil weten zul je even een testfile moeten sturen.
Net even een obj file gemaakt van een vogelhoofd dat ik gemodeled heb. Daarna lightwave afgesloten en deze weer te importeren maar de textures en surfaces werden ook niet mee geladen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
stuur dan gewoon de lightwave bestandsindeling ? (of ís obj dat ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee dat is geen obj, maar lwo
Hopen dat dat werkt dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb mijn eerste wipjes ook af alleen nog inscannen (oldscool schetsen :P), nou de vraag of ik ze ook in max kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tielenaar
  • Laatst online: 17-05 14:43
Ik schrijf me in!
Ik ben nog niet bekend hier, maar ik kom een heel end met max.

Ik maak iets humoristisch/futuristisch met Legoblokjes :)

dit idee:
Afbeeldingslocatie: http://rubenbeekman.hypermart.net/lego.jpg
:)
maar dan veeeel meer :)

[ Voor 26% gewijzigd door Tielenaar op 09-03-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
• 1. _ICE_
• 2. _Joozt_
• 3. -=!ME!=-
• 4. alientje
• 5. Appel
• 6. artec
• 7. AtomicShockwave
• 8. Blender
• 9. Cherryman
• 10. ChiMero
• 11. coubertin119
• 12. CRiMiNaL
• 13. CybErik
• 14. Dark-Phoenix
• 15. DaSchop
• 16. dawuss
• 17. eMAeRCe
• 18. E-Mile
• 19. FragNeck
• 20. Goodgulf
• 21. Gutteguttegut
• 22. HawVer
• 23. inquestos
• 24. likkepot
• 25. Liquidus
• 26. Lord_Mithril
• 27. lordsnow
• 28. MaDDoG
• 29. Martink
• 30. MaSsiE
• 31. messi
• 32. MissingDog
• 33. Mr_UnAnimouS
• 34. mymind*
• 35. nixx
• 36. Ojah
• 37. Oogst
• 38. Peturrr
• 39. PJanssen
• 40. Putjesschepper
• 41. reyer
• 42. Scipionyx
• 43. sender
• 44. SilentSimon
• 45. Simon
• 46. Spotter
• 47. JJ
• 48. Thunder
• 49. Tielenaar
• 50. Tullaris
• 51. TweakV
• 52. wdekreij
• 53. Wh33L
• 54. Xenon
• 55. zirus
• 56. evaarties

Deze mensen heb ik tot nog toe geteld. Ik geef jullie tot en met de volgende week zondag om te bepalen of jullie meedoen of toch besluiten ervan af te zien.
dat is zondag 16 Maart 2003 !!

Als je er nog niet bijstaat, of foutief bijstaat, laat het me dan even weten.

Ik denk dat de uiteindelijke inleverdatum misschien nog wat verschoven word ivm het grote aantal deelnemers. Maar houd voorlopig de 30ste van april nog maar aan. Ik kom het museum ook nog drastisch aan het uitbreken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

VIJFENVIJFTIG, dat zijn er heel wat

edit:

ZESENVIJFTIG

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 74854 op 10-03-2003 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Atgast, je bent mij nog vergeten in de lijst :)

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Wow B) Dat zijn er nog al wat! Nou moet iedereen ook wat inleveren! Aangezien er de vorige keer heel wat vanaf zagen.

[ Voor 29% gewijzigd door HawVer op 10-03-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilentSimon
  • Laatst online: 22:37

SilentSimon

Have you been hopped?

JJ <-- das zn nickname moet er nog bij.
die arme jongen heeft nog geen GOT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dat wordt een flink museum :D.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Ik schat dat de helft zal afvallen :/

En btw: als er zoveel deelnemers zijn, waar zijn dan de wips? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Mijn wip komt ws eind van de week.. heb eerst tutorial gedaan en heb nu een 2 boxes getekend (heel simpel :)). Verder ga ik niet animeren.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:20

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Hier bij de eerste afmelding. 3d studio max is voor mij toch net iets te moeilijk. Maar ik heb het geprobeerd.

Veel succes verder iedereen!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Topicstarter
The Real Falcon is vervangen door JJ :)

Ik vind idd erg weinig wip's terug in dit topic, komop mensen, posten die hap, maak elkaar es lekker :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste