Ziet er leuk uit Atgast, alleen een beetje vreemd met die trap aan de buitenkant, maar ik ga er van uit dat dat allemaal wel goed zal komen
Maar eh, heb nog steeds twee onbeantwoorde vraagjes:
- hoe zit het met de
textures: ik neem aan dat je niet voor megabytes aan textures mag gebruiken, anders wordt 't onmogelijk de files te verspreiden voor het renderen.
-
Mag je zelf nog een spot toevoegen, of moeten we het helemaal doen met de lichten van het museum?
lezen is ook een kunst
"Als je verlichting nodig hebt voor je ontwerp, overleg dit dan even in dit topic"
En nog twee vraagjes in 't algemeen:
- ik heb sinds vandaag een probleem met het
ongewenst afronden van getallen. Als ik een positie van een object in wil vullen, en ik vul bijv. 0,5 in, wordt dat 0.

Fout dus. 0.5 invullen wil dan nog wel een beetje helpen, maar vaak schiet die plotseling ook weer naar de 0 toe. Heb ik één of andere toets ingedrukt, of is hier een oplossing voor???
- Had gisteren een constructie geanimeerd, met behulp van
bend te variëren tussen -20 en 30 ofzoiets. Lukte allemaal goed, maar de
textures bleven op hun plek staan.

Als 't onduidelijk is kan ik een voorbeeld laten zien, maar daarmee kom ik ook weer op m'n volgende vraag:
- Als ik ergens een filmpje van wil maken, kan ik alleen voor standaard .avi kiezen, en dus niet voor divx 5.03. Moet ik hiervoor nog iets in 3dsmax instellen??
Sorry voor de overvloed aan vragen, maar ik hoop dat er antwoord op komt, zeker op m'n "ongewenste afronding" vraag, want daar zit ik nu dus echt mee
[
Voor 6% gewijzigd door
inquestos op 05-03-2003 23:36
]