[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.801 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 14:53

PoweRoy

funky!

cyberdox ben je al naar dat kamertje geweest recht voor je :? nog niet, doen dan dan heb je de pc gehad. dan loop je rechts door de gang en ga je door die 2 deuren. ga midden van de tribune staan in het donker. als de rechtse gast naar de projector loopt ga je rustig naar de deur. ff lockpick de deur openen. dan komt dougherty eraan. volg hem naar buitne etc :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
CyberDoX schreef op 06 maart 2003 @ 18:38:
Mwaaah...ik zit weer vast.

Dit keer in het CIA HQ....deel 2 zeg maar (na die autosave)...ik heb die mensen in de media-kamer uitgeschakeld (3 8) ), dan kom je in zo'n vage ruimte..met allemaal kantoortjes en computers...dan heb je een gang, aan het eind van die lange gang zit zo'n bewaker en een camera. Daar kan ik dus niet langs.

Er zitten ook 2 deuren in die lange gang, die leiden je naar zo'n ruimte waar 3 mensen en een bewaker naar zo'n diavoorstellinge zitten te kijken...je ken niet langs die beamer lopen, want dan hebben ze je door...

Waar moet ik nou heen?

hieronder ff een pic van die ruimte met die lange gang... :)

[afbeelding]
zelfde als die poster vlak boven je: check je notes, dougherties kamer nummer staat erin, zoek dus dat kamernummer, computer gebruiken

die bewaker in de gang pak je heel easy:
schiet 1 voor 1 die grote lampen uit behalve die ene waar hij direct onder zit, hij komt het uitzoeken, stopt bij de lampen, en dan pak je em gewoon, dia kamer heb ik gezien maar niet ingeweest ofzow want verderop zie je dougherty lopen, wel weer eerst die lamp slopen ivm camera

<edit>
poster hierboven me heeft een alternatieve methode :)
ik vind het gewoon lachuh om in het donker die gastjes op te wachten en dan te grazen te nemen :D

[ Voor 7% gewijzigd door bolleh op 06-03-2003 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was naar die 2 deuren gesneaked, en toen had ik een lamp boven die bewaker uitgeschoten :)
Hij gaat dan op onderzoek uit, en dan kan je hem pakken :)
Andere lamp vlakbij de camera ook uitschieten zodat ie je niet ziet, en dan kan je erlangs. Die andere gast bij die automaat moet je laten gaan, want die moet je later pakken.
Ik ben dus helemaal niet die ruimte in gegaan met 3 guards ofzo :P

Edit: hehe bolleh wij hebben dezelfde tactiek :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Yeah, tnx ik heb de level inmiddels gehaald 8)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

ik ben tot en met topic twee pagina zeven gekomen... nu heb ik echt genoeg gehad van al dat lezen :r ik ben het nergens tegen gekomen en vind het een erg vaag probleem. misschien heeft iemand het ook meegemaakt:

ik heb de drie level demo gedownload... nu ben ik vrolijk tot en met level twee gekomen, daar plakken drie bad guys zo'n bom op de raam. die stakkers schiet ik af, die bom gaat af zowiezo of ik het nu binnen tien of twintig seconden doe. niks aan de hand daardoor volgens mij, ik mag gewoon verder. dan komt het... mijn enigste mogelijkheid is de lift in te lopen die op de helft is blijven steken. daar kruip ik dus in val een metertje... afgelopen... ubisoftlogo, mainmenu :'(

ik heb al gekeken of ik ergens anders heen kan... volgens mij niet. ik krijg ook geen melding dat missie voltooid is en dan nog is het pas de tweede missie, ook geen melding dat ik iets fout gedaan heb (zoals in de eerste missie, dat je in het eerste stuk niet de straat op mag of geen civilians afknallen.) ik snap er geen hout van.

iemand please! help!!! ik vind hem super, zo snel als ik geld heb ga ik het origineel halen. maar ik zou toch wel dolgraag deze demo gewoon netjes uitspelen :9~

[ Voor 15% gewijzigd door iH8 op 06-03-2003 22:20 ]

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet gewoon het einde van de demo?

Want als je gameover bent dan moeje opnieuw loaden..

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 22:27:
Is dat niet gewoon het einde van de demo?

Want als je gameover bent dan moeje opnieuw loaden..
dat zou wel erg triest zijn. zoals ik al zei, ik zie geen mission complete, ook geen mission failed EN het is pas level twee. ik moet twee fire doors openen om bij ivan te komen. volgens de map zit ik pas bij punt vier en ik moet volgens de map nog door naar punt vijf en zes. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil dit spel aan de ene kant wel kopen, maar aan de andere kant ook niet, spel is iets te spannend, en ook erg duister, ik bedoel de lente komt er aan, de dagen worden weer langer, ga ik een beetje virtueel in het donker dwalen alsof ik een fantoom ben, snap je ?of zit ik nu echt mis en moet ik dit spel gewoon kopen?

PS ja de demo eindigt inderdaad daar in de lift, vreemd he?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 00:04:
ik wil dit spel aan de ene kant wel kopen, maar aan de andere kant ook niet, spel is iets te spannend, en ook erg duister, ik bedoel de lente komt er aan, de dagen worden weer langer, ga ik een beetje virtueel in het donker dwalen alsof ik een fantoom ben, snap je ?of zit ik nu echt mis en moet ik dit spel gewoon kopen?

PS ja de demo eindigt inderdaad daar in de lift, vreemd he?
ONBEGRIJPELIJK! |:( dat vind ik dom. die koop ik niet. kan m'n centen wel beter gebruiken. vooral als ik hier al overal lees dat ie veelste kort is. ik ga IGI2 wel scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:16
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 00:04:
:/ grapje? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
David2003 schreef op 07 March 2003 @ 00:04:

--------------------------------------------------------------------------------

grapje?
_/-\o_ David2003, koop hem niet, en ga lekker buiten spelen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

iH8 schreef op 07 March 2003 @ 00:33:
[...]

ONBEGRIJPELIJK! |:( dat vind ik dom. die koop ik niet. kan m'n centen wel beter gebruiken. vooral als ik hier al overal lees dat ie veelste kort is. ik ga IGI2 wel scoren.
:?

Je hebt al 3 levels gespeeld, het is een demo hoor!

Ik kan je garanderen dat als je de demo vet vond je de game helemaal te gek vind!
De demo eindigt idd wel een beetje raar maar het echte spel gaat nog veel verder.
Ik ben al vanaf dinsdag aan de gang, zo'n beetje 5 uur per dag volgens mij en ik ben nog lang niet klaar geloof ik.

Er zitten wel een paar kleine bugs in trouwens, als je in de parkeergarage op de "begin"verdieping door het raam kijkt zie je een landschap, en als je op de verdieping er boven bent waar je aan die kraan/kabel hangt zit je midden in de stad :+

Enne, ik zit nu in China, zeg maar de missie nadat je die kerel hebt ge-lasermic'ed.
Dat mijnenveld, dat is bijna niet te doen of wel ? :X
Ik ben er al een uur bezig maar ik kom vrijwel niet langs het laatste stuk..
Ben ook begonnnen op Hard, ben je wel ff zoet mee :Y)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Dat mijnenveld had ik ook redelijk moeite mee... zowiezo die hele missie, is de enige waarvan ik zelf denk OEH... niet goed opgelost. Later maar opnieuw spelen.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
iH8 schreef op 07 March 2003 @ 00:33:
[...]

ONBGERIJPELIJK! |:( tis maar een demo man, als je alleen op de afsluiting van de demo het hele spel laat schieten ben je ook niet echt slim bezig :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb juist dat mijnveld overgestoken, waar moet ik nu naartoe?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/1.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
bolleh schreef op 06 maart 2003 @ 19:41:
[...]

zelfde als die poster vlak boven je: check je notes, dougherties kamer nummer staat erin, zoek dus dat kamernummer, computer gebruiken

die bewaker in de gang pak je heel easy:
schiet 1 voor 1 die grote lampen uit behalve die ene waar hij direct onder zit, hij komt het uitzoeken, stopt bij de lampen, en dan pak je em gewoon, dia kamer heb ik gezien maar niet ingeweest ofzow want verderop zie je dougherty lopen, wel weer eerst die lamp slopen ivm camera

<edit>
poster hierboven me heeft een alternatieve methode :)
ik vind het gewoon lachuh om in het donker die gastjes op te wachten en dan te grazen te nemen :D
lol, ik heb geen lampen uitgeschoten, maar ben door de schaduwen naar de deur van de diakamer geslopen, dan door de diakamer midden tussen de stoeltjes door er doorheen gesneakt. Dan gaat die gast roken en kan je achter hem aan. Die bewaker op die stoel en die camera hebben niks gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

..
Hacku schreef op 07 March 2003 @ 13:22:
Ik heb juist dat mijnveld overgestoken, waar moet ik nu naartoe?

[afbeelding]
naar binnen :P

links, op die dumpster en dan in dat luchtrooster ofzo springen/klimmen

iemand tips voor het einde in die missie als je die soldaten moet beschermen en die grinko moet mollen?

[ Voor 73% gewijzigd door oZy op 07-03-2003 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
ja: save voordat je begint :+
zet die autosentry aan bij die soldaten(dus niet bij die "diplomaten") en ga bij die sentry van die diplomaten staan, knal iedereen kapot die naar die control dingen toeloopt, die sentry pakt diegene die naar de soldaten lopen, als alleen grinko er nog is weer ff saven en hem dan afmaken(ik had nog 10 bullets voor dat kleine wapen toen ik hem moest pakken dus zorg dat elke kogel goed is :)) zeker niet te gehaast doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

bolleh schreef op 07 March 2003 @ 14:20:
ja: save voordat je begint :+
zet die autosentry aan bij die soldaten(dus niet bij die "diplomaten") en ga bij die sentry van die diplomaten staan, knal iedereen kapot die naar die control dingen toeloopt, die sentry pakt diegene die naar de soldaten lopen, als alleen grinko er nog is weer ff saven en hem dan afmaken(ik had nog 10 bullets voor dat kleine wapen toen ik hem moest pakken dus zorg dat elke kogel goed is :)) zeker niet te gehaast doen
ik had de turret die naar de amerikanen wijst aangezet zodat hij op enemys schiet :) daarna ff iedereen mollen dan komt de 1 gast naar de amerikanen rennen. ik schoot een distraction camera erop af en vergaste hem. snel je wapen pakken en de gast die naar chinensen rende mollen.
SAVE
dan naar achteren en blijf achter muurtje zitten. blijf gebukt en schiet elke x als grinko tevoor schijn komt kapoet. granaten hielp bij mij niet :(

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik dit spel nou kopen, of wordt het weer zon sporadische aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 16:40:
Moet ik dit spel nou kopen, of wordt het weer zon sporadische aankoop?
Kopen!

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
ik ben nu in level 2 (level 3 als je de training mee telt) en er komen 2 gastjes uit een lift. Die knal ik dan af, en ga met de lift omhoog. Daar knal ik die camera verrot, en dan zijn er 3 deuren waar ik heen kan. Op 2 van de 3 zit een code slot en op een derde zit gewoon op slot. Ik heb echt geen idee hoe ik hier verder kan :? als ik een code verkeerd invoer dan komt er een mannetje die kamer checken, die kan ik dan verrot schieten. Maar dan ben ik nog niks verder:(
overigens, als ik op 3 druk (m`n toets voor thermal vision) krijg ik helemaal geen thermal vision (komt dat later?)

hier is het:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=Muyx7PYTXuTOR1Z3nx9af8i
ik kom uit de lift (deur met rode knop er boven).

[ Voor 12% gewijzigd door marteltor op 07-03-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
mmm, ik ben eruit. een hele tijd zitten kloten, post je je vraag op got weet je gelijk zelf hoe je verder moet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

marteltor schreef op 07 maart 2003 @ 17:22:
mmm, ik ben eruit. een hele tijd zitten kloten, post je je vraag op got weet je gelijk zelf hoe je verder moet 8)7
Volgende keer sneller posten dan :+

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjonge tjonge, deze vraag is al 10.000 keer in deze topic gestelt, dit is de laatste keer dat hij beantwoord wordt :p iig moet je naar het op slot zittende deur gaan, die moet je lockpicken en daar moet je dus naarbinnen, kijk dan maar eens omhoog en daar zit een luik waar je doorheen kan. Suc6 ermee

edit:
Bah te laat, eerst checken voordat je gaat vragen idd

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 17:25:
tjonge tjonge, deze vraag is al 10.000 keer in deze topic gestelt, dit is de laatste keer dat hij beantwoord wordt :p iig moet je naar het op slot zittende deur gaan, die moet je lockpicken en daar moet je dus naarbinnen, kijk dan maar eens omhoog en daar zit een luik waar je doorheen kan. Suc6 ermee

edit:
ik had gechecked, maar ik dacht die lockpick te gebruiken door e te drukken |:( moet gewoon fire zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:16
marteltor schreef op 07 maart 2003 @ 17:12:
ik ben nu in level 2 (level 3 als je de training mee telt) en er komen 2 gastjes uit een lift. Die knal ik dan af, en ga met de lift omhoog. Daar knal ik die camera verrot, en dan zijn er 3 deuren waar ik heen kan. Op 2 van de 3 zit een code slot en op een derde zit gewoon op slot. Ik heb echt geen idee hoe ik hier verder kan :? als ik een code verkeerd invoer dan komt er een mannetje die kamer checken, die kan ik dan verrot schieten. Maar dan ben ik nog niks verder:(
overigens, als ik op 3 druk (m`n toets voor thermal vision) krijg ik helemaal geen thermal vision (komt dat later?)

hier is het:
[afbeelding]
ik kom uit de lift (deur met rode knop er boven).
De deur die wel openkan naar binnen gaan, dan de ventilatie buis inkruipen (naar rechts gaan) :) en klaar :)

Niet gezien dat er al antwoord gegeven was :D

[ Voor 3% gewijzigd door CoiLive op 07-03-2003 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 17:25:

edit:
lol dat luik had ik niet eens gezien :P
ik heb me gewoon laten zien door de camera, komen die 3 sukkels, wacht je gewoon tot ze de deur opendoen, pief paf poef, paar headshots en je loopt zo naar binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, zit nu op dat booreiland, dan krijg ik een filmpje dat er een technician aankomt, maar waar moet ik dan heen? Ik kan via een ladder omhoog, maar daar kan ik nx doen, en het lukt me ook niet om via die buizen op dat 'looppad te komen..

Ik moet die techneut 'trailen', is dat iets van achtervolgen oid?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
ja, zonder gezien te worden

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:44

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Zit ook vast in CIA, voor het eerst dat ik maar ben gaan zoeken op internet voor de oplossing. Ik ben nu op dit stukje:
Tap Dougherty's Computer to Trace the Intelligence Leak to the Georgians
From the Server Room, head back upstairs, through the glass door area and head left. In one of the bathrooms is a MED KIT. Continue on.
There's an open "window" to your right. Sneak up on it and take out the guard. Jump through the window to avoid the metal detectors. Get the MED KIT from the guard.
Go out and into the main room and across to the hallway. Take out the man in the copy room. Keep going down the hall and go down the stairs. You can hit the keypad without being spotted by the camera if you come at it from the side. Use your Door Override Code for Weapons Testing Department on the pad and go through the door.
Crouch and look out for the man in the room to your left. Wait until he leaves and take him down. Enter the next room.
Enter the Shooting Range and use the computer for Data. Also, pick up some FLARES. While here, approach the turret and deactivate it.
Go into the next room (use your Lockpick) and up the elevator.

You're looking for the computer in room 508. Head through the media lab at the end of the hall.
In the Media Lab you can avoid confrontation by moving behind the desks and screens along the dark wall. Enter the room on your right once taking this path.
Through the cubicles you'll see room 508. Enter it and use the computer.
Alleen bij die lift zit ik vast, want die zit bij mij zonder stroom :( Dus hoe kom ik daar ingodsnaam in als hij de melding geeft dat dat ding zonder stroom zit. Man is down, heb alle flares en pc's in gebruikt + turrut uit gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Hydraulik-Phunk schreef op 07 maart 2003 @ 11:36:
[...]

:?

Je hebt al 3 levels gespeeld, het is een demo hoor!

Ik kan je garanderen dat als je de demo vet vond je de game helemaal te gek vind!
De demo eindigt idd wel een beetje raar maar het echte spel gaat nog veel verder.
Ik ben al vanaf dinsdag aan de gang, zo'n beetje 5 uur per dag volgens mij en ik ben nog lang niet klaar geloof ik.
Kijk zoals ik het zie, je zegt ook dat dat drie levels zijn? Als iemand me nu kan vertellen dat dat maar anderhalve level is dan is het anders. Volgens diverse bronnen hoor ik dat hij inclusief de training maar tien levels heeft. Dat zou betekenen dat ik er nu al éénderde op zou hebben zitten. Maar dat is dus niet zo. Beter :9 Ik had hem vandaag nog in mijn hand. Morgen is hij de mijne :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proTECHtor
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:40

proTECHtor

Straffvolzugsbeambte

We Are Borg schreef op 08 maart 2003 @ 00:40:
Zit ook vast in CIA, voor het eerst dat ik maar ben gaan zoeken op internet voor de oplossing. Ik ben nu op dit stukje:

[...]

Alleen bij die lift zit ik vast, want die zit bij mij zonder stroom :( Dus hoe kom ik daar ingodsnaam in als hij de melding geeft dat dat ding zonder stroom zit. Man is down, heb alle flares en pc's in gebruikt + turrut uit gezet :)
Je moet eerst nog ff de server 'hacken'....

Loop terug naar waar dit deel van het level begon. Dan zie daar ergens 2 deuren met fel licht. Daar moet je in en de code voor de Server Room op de rechter deur gebruiken....

Join Us In Creating Excellence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar moet ik nou heen? Zie post hierboven voor het probleem :).

Maw: hoe kom ik op dat looppad?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 09:44:
Waar moet ik nou heen? Zie post hierboven voor het probleem :).

Maw: hoe kom ik op dat looppad?
je moet met die trap omhoog, daar staat zon apparaat ofzow, klim je op, aan die pijp erboven springen, beentje omhoog en naar dat looppad toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! dar wara die kortsluiting is? Ik ga zo ff proberen! thnx anyway!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

Ik zit ff vast op het olieboorplatformrefiney ;) (scrabble woord)

Ik moest die kerel trailen, wat ook wel gedeeltelijk lukt, maar vlak nadat de vliegtuigen gebombardeerd hebben, staan er zo 3 mannetjes naar dat vuur te kijken (wat een vage omschrijving..), wil ik ze omleggen, krijg ik de melding dat de missie over is :?

Wat heb ik verkeerd gedaan ? Mochten die mannetjes niet dood ? Het is niet die kerel die je moet trailen, het zijn gewoon army mannetjes..

Rare situatie.. :P

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

misschien heeft die gast die je moet trailen gezien dat je ze neerschiet. Dat mag ook niet. Wacht gewoon ff tot er nog maar 1 gastje staat (bij mij bleef er na een korte pauze nog 1 gastje over die gecroucht de buitenkant staat te bekijken) maak em af en ga dan verder. Je moet em trailen, maar ook nog eens ongemerkt als ik het me goed herinner. Maak je geen zorgen over tijd, als je er geen 10 min over doet dan komt dat allemaal wel goed.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 09:18

tutterke

Klein maar tapper!

Ow, gelukt :)

Ik moest idd wat meer op de achtergrond blijven :)

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

eindelijk eens een spelleke waar je juist niet met alles gedachteloos neerknallen (zoals in unreal2) je doel bereikt.
maar ik zit vast in cia level waar je dougherty moet kidnappen, waarschijnlijk maak ik teveel troep :P

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

ik ben volledig stealth China aan het doen (ik ben absoluut niet goed in stealth maarja).
ik ben nu in die riolering terecht gekomen ff kijken of ik verder kan

SC is nog steeds een cool spel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03:39
(jarig!)
IK zit hier vast

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/SC01.jpg

Waar moet ik heen als ik terug gaat kan ik niets vinden en verder kan ik niet die lift doet het niet ?

Wat moet ik doen ?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kijk eens tussen je objectives...mischien moet je nog naar die server toe, dan moet je een stuk terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Blackhole schreef op 09 March 2003 @ 00:32:
IK zit hier vast

[afbeelding]

Waar moet ik heen als ik terug gaat kan ik niets vinden en verder kan ik niet die lift doet het niet ?

Wat moet ik doen ?
Volgens mij moest je bij 1 of andere machine oid een "power"knop omzetten.
Daarna neem je die deur/lift wat het ook weer eens was, achter je.
Maar idd, kijk voor zekerheid even in je objectives.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
Blackhole schreef op 09 March 2003 @ 00:32:
IK zit hier vast

[afbeelding]

Wat moet ik doen ?
ik ben nog niet zoveel verder, maar bij mij deed die lift het. Ik heb gewoon aan alle computers gekloot en die pc naast dat machina geweer gehacked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hmm ja ik heb hem nu ook uitgespeeld. Total playtime +/- 15 uur. Kvond hem op een bepaald moment erg saai worden, het blijft teveel van hetzelfde, steeds maar ventjes pakken enzo. En op een bepaald moment kom je ook verder met gewoon erop los knallen.

Nee best jammer, toch maar es aan deus ex en thief wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 16:52
REDFISH schreef op 09 March 2003 @ 19:58:
Hmm ja ik heb hem nu ook uitgespeeld. Total playtime +/- 15 uur. Kvond hem op een bepaald moment erg saai worden, het blijft teveel van hetzelfde, steeds maar ventjes pakken enzo. En op een bepaald moment kom je ook verder met gewoon erop los knallen.

Nee best jammer, toch maar es aan deus ex en thief wagen.
thief, dat heb k ook nog lang gespeeld. ben dr mee gekapt toen het me echt wat te onrealistisch en te lastig werd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Uitgespeeld :)

Was een meesterlijke game, en ik persoonlijk vond em ook niet te kort. Ben alleen nog benieuwd wat zich nu op het Kola Peninsula heeft afgespeeld. Dit level is binnenkort op Xbox live! te downen, dus ik hoop dat ie ook op de PC komt...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugje wat ik net tegenkwam:
ik was in die vriezer bij de Chinese Embassy bij het 2de checkpoint. Er zijn dan 3 guards in een kleine ruimte, en 1 loopt heen en weer. De eerste bij de deur had ik gepakt, en knockout geslagen. Ik had hem tegen de muur gedumpt, en de andere guard zag de arm van die guard door de muur heen 7(8)7
Ik was net lekker bezig :(
Maarja, er is toch een checkpoint ervoor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05
Bij het begin van level 3 moet je over die pijpen lopen maar bij die trap staan twee mannen
en die zien mij al vrij vroeg en dan gaan die trap opblazen en dan kom ik niet verder
wat moet ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het staat hier vast wel ergens in ofzo, maar hier kan ik niet in zoeken :)
Ik zit bij die eerste demo bij zo'n dooie gast in zo'n kamertje met achter een raam een camera erop gericht. Ik dacht dat dat die agent is die je moet redden, maar wat moet ik daar doen? Of als het niet die agent is? Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

je moet de kamer weer uit. dan kom je in een kamer met 2 ventjes die achter de pc zaten, neem dan de laatste deur rechts gezien vanwaar je de kamer binnen kwam eerst :) gijzel die gast en use de pc. klaar :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hijs dood :(
Naja dan doe ik het wel overnieuw. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 22:51
Maakt niet yut of hij dood is. Je kunt die kerel overknallen wat je wilt. je kunt gewoon gebruik maken van de computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee ik heb het gedaan. Wat moet je dan doen nadat je die PC gebruikt hebt. Bij mij gebeurt en niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 22:51
Je krijgt dan een verhaaltje te hopren... dan loop je terug naar de hoofd ingang en door de deur naar buiten. (althans zo is het bij het origineel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
ik zit nu in dat CIA level en ik ben bij de server room.. maar ik kan er niet in want dan gaat het alarm af?? als ik de gang af loop zit er een bewaker dus daar moet ik ook niet heen.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t 1337 spel erg mooi ook goede gameplay. :P

Ben nu bij oil rig (moes er mee kappen omdat ik s'ochtends vroeg uit me nest moet naar stage waar ik nu dus ook zit :/ ) heb heel het topic doorgespit en voordat iemand weer met zo'n post komt van "ja ik zit vast etc" kijk dan eens in de fokking walkthrough, ik heb wel 20x hetzelfde gelezen.

Maar dit was ik nog niet echt tegen gekomen:

Missionpacks of een tweede deel komen zeker uit? Ja/Nee
Komt er ook een officiele map/level/mission-editor? Ja/Nee

Had ik al gezegd dat het een mooi spel was en dat je hem zeker moet kopen. :*)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
ik krijg dees fout...

winxp
amd vogeltje 1100
512

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaols een aantal al hebben gezegd : detonator update's SC update misschien videokaart terugklokken etc. lees topic door plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dit ff niet :)
Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/antje/fs1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/antje/fs2.jpg

Wat is dat eigenlijk (1e level met die 2 agenten + die dronken gast :))
(dat apparaatje voor het hek, (lijkt kapot)
(je hebt hem ook niet nodig)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je probleem? ik snap et niet :?.

Edit: je snapt missie 1 niet? Gewoon ongezien huis in via het raam (wacht tot guard is uitgepraat), ergens in kamer schilderij aan de kant (ff cneaken, je kan medic-doos in badkamer pakken) en pc hacken. Zo moeilijk is dat daar nog niet hoor..

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:34:
Wat is je probleem? ik snap et niet :?.

Edit: je snapt missie 1 niet? Gewoon ongezien huis in via het raam (wacht tot guard is uitgepraat), ergens in kamer schilderij aan de kant (ff cneaken, je kan medic-doos in badkamer pakken) en pc hacken. Zo moeilijk is dat daar nog niet hoor..
Die ben ik al voor bij :), ik ben al veel verder, maar ik deed deze missie eens over, en toen kwam ik dat apparaatje tegen :) leek wel interesant,
Maar iig, Die 2 lui (CIA?) iig van de politie, die willen die ene man hebben (die dronken op de stoel zit oid), hoe kun je die voor bij sneaken zonder te schieten? :P (ik knal alles aan flarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ge-flopt schreef op 11 March 2003 @ 13:10:
Je krijgt dan een verhaaltje te hopren... dan loop je terug naar de hoofd ingang en door de deur naar buiten. (althans zo is het bij het origineel
Het kan aan mij liggen hoor :? Maar als ik nara die gevangene toega, kan ik niks. Maarja mayb hoort dat wel zo. Dan ga ik dus gelijk links (die kamer bedoelen jullie toch? met dat gordijn erin en daarachter staat die man en een computer?) en die computer doet niks, die andere kamer met computer doet ook niks. :( Er blijft ook steeds in beeld komen locate Agent blaustein, dus moet ik bij die gast nog wat doen of heb ik niet de goede gevonden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 17:20:
[...]

Het kan aan mij liggen hoor :? Maar als ik nara die gevangene toega, kan ik niks. Maarja mayb hoort dat wel zo. Dan ga ik dus gelijk links (die kamer bedoelen jullie toch? met dat gordijn erin en daarachter staat die man en een computer?) en die computer doet niks, die andere kamer met computer doet ook niks. :( Er blijft ook steeds in beeld komen locate Agent blaustein, dus moet ik bij die gast nog wat doen of heb ik niet de goede gevonden??
Je moet daar naar die 2 lijken toelopen toch.. achterin dat kamertje.. (wel oppassen voor de camera die daar hangt)

[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 11-03-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 11 March 2003 @ 17:21:
[...]

Je moet daar naar die 2 lijken toelopen toch.. achterin dat kamertje.. (wel oppassen voor de camera die daar hangt)
Ik denk dat jij wat anders bedoelt :) IK zit gewoon bij die blaustein (ik denk dat hij het is, maar dat moet haast wel) en er blijft maar komen "locate agent blaustein" :(

Maar weet iemand het?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Heb 'm net ook uitgespeeld. Vond het wel een vet spel, en was niet eens zo teleurgesteld in de speeltijd. Wel jammer dat er vooral in dat laatste level veel mario-springwerk nodig is. Die scene met Nikoladze bij de retinal scanner is vet! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 17:29:
[...]

Ik denk dat jij wat anders bedoelt :) IK zit gewoon bij die blaustein (ik denk dat hij het is, maar dat moet haast wel) en er blijft maar komen "locate agent blaustein" :(

Maar weet iemand het?
jij bedoelt dus wat anders. Agent blaustein en een ander agent (die je moet zoeken dus) zijn die 2 lijken die op de tafel liggenin het begin. Na de gevangenis cellen kan je een kamer in met veel ramen ervoor. In die kamer zit ook een mannetje die je kan pakken en ondervragen (hij draagt een computer op zich). Daarachter zit de lijkenhuis. DAAR vindt je agent blaustein. Als je dat gedaan hebt krijg je denk ik wel verder instructies. Suc6.. ben nu best ver. net ff een groot vuurgevecht in een schuur waar je die soldaten moet verdedigen. _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg jullie zijn echt hopeloos, als je vast zit ga je toch eerst in walkthrough kijken? Niet eerst op GoT posten dat je te dom bent en het niet meer snapt? Of ligt dat aan mij? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
De meeste mensen die vast zitten hebben niet goed opgelet bij de briefing/in-game gesprekken met Lambert, of lezen dingen als data sticks niet. Dom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een site met hele relaxte walkthroughs http://splintercellhq.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 12:52:
Dit is een site met hele relaxte walkthroughs http://splintercellhq.com/
uhm tot nu is er maar 1 walktrough van een level :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loopdoor toch weer 1 minuut bezig geweest en dit is een complete voor zover ik kon zien.

Maar kunnen jullie zelf niet google of op splintercell forum kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die demo nu uitgespeeld. :) Was wel makkelijk. Vind het een supervet spel, maar weet alleen niet of het ook 50 euro waard is.

666 posts }) })

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Redman.
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 14:59
Ik was net bezig bij de eerste missie in China, waarbij je langs een hek moet komen door langs een truck te sluipen. Ik maakte alleen een beetje geluid, dus komt er zo'n bewaker kijken. Gaat net dat hek dicht, zit die bewaker ertussen en is hij dood :D Begint die baas gelijk te roepen. Fisher, have you gone mad! The mission's over. |:(

[ Voor 8% gewijzigd door .Redman. op 12-03-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

wow.. dat vuurgevecht met die russische special forces is echt gaaf! :9

nikoladze heeft een extra ventilatie gaatje in zn knars, nu nog extraction point en dan is het helaas voor mij ook afgelopen.. :(

Ik merk wel dat er een paar vage dingetjes in zitten.. bijv als je betrapt bent, en je sprint er als een neger van door, dan komen ze je niet achterna in een nieuwe kamer ofzo (tenminste, bij mij niet.. niet dak de hele tijd wegren, maar toch :Y))
.Redman. schreef op 12 March 2003 @ 16:04:
Ik was net bezig bij de eerste missie in China, waarbij je langs een hek moet komen door langs een truck te sluipen. Ik maakte alleen een beetje geluid, dus komt er zo'n bewaker kijken. Gaat net dat hek dicht, zit die bewaker ertussen en is hij dood :D Begint die baas gelijk te roepen. Fisher, have you gone mad! The mission's over. |:(
Haha.. ik had ook zoiets, bij die vrachtwagen als je die chinese ambassade moet infiltreren.. als je dan binnen bent loopt er zo'n chinees over het plein, en gaat die truck rijden.. nah, je raad et al.. die truck reed zo over die chinees heen, wastie dood! en ik mission over :D

[ Voor 45% gewijzigd door oZy op 12-03-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

lol, over buggy's

in deze map
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=Muyx7PYTXuTOR1Z3nx9af8i
Maar dan ff eerder, kan je in een kast gaan zitten als 2 bewakers je ontdekt hebben,
schreeuwen ze iets van : We know you are in there! en dan later Where are you! We find you anyway! en maar schieten tegen die deur :+

zit je daar zonder kogels, durven 2 mannen met 2dikke autom. geweren niet naar binne :)

Wat vet is, is dat als je op een dak oid staat en beneden je staat een ventje, dat als je je naar beneden laat vallen, op die gast, die ie KO is, dat werkt ook met 2 mannetjes :+

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Laatst online: 21:05
Bij het begin van level 3 moet je over die pijpen lopen maar bij die trap staan twee mannen
en die zien mij al vrij vroeg en dan gaan die trap opblazen en dan kom ik niet verder
wat moet ik doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erm.. Screenie? :D
je bedoelt @ olie platform oid? Majah, ik zoek walkthrough van CIA HQ lvl, Ik snap ff de bedoeling daar niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr staan hier iets boven wel wat links met walktroughs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

Als je in kalinato's building bent (oid) en je bent aan je laatste object bezig, the way out, en je hebt geen kogels, alleen 3 wallgrenades, en 1 gewone grenade, en je moet wel ehm >10 mensen uitschakelen.. mag dat?

Dit gaat me dus nooit lukken! Ik heb al gezien dat op een gegeven moment je weer ammo krijgt, maar ik was daar toen mijn balke health opwas, mjah denk 1 mm want ik mocht nog lopen....

iemand een goeie hint hier?

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Voortaan niet zoveel kogels gebruiken?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook ff vooruit gang geboekt, en terug gang :P
ik ben nu ergens in CIA HQ, Maar aangezien ik zoslim was om alles te saven op AUTOSAVE
en daarna map 2 ff deed, *je raad het al* ben ik weer HELEMAAL in het begin van CIA hq :P omdat splinter cell dan in eens zei: AUTOSAVING
Slim he?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Tobiaz schreef op 13 March 2003 @ 00:51:
Als je in kalinato's building bent (oid) en je bent aan je laatste object bezig, the way out, en je hebt geen kogels, alleen 3 wallgrenades, en 1 gewone grenade, en je moet wel ehm >10 mensen uitschakelen.. mag dat?

Dit gaat me dus nooit lukken! Ik heb al gezien dat op een gegeven moment je weer ammo krijgt, maar ik was daar toen mijn balke health opwas, mjah denk 1 mm want ik mocht nog lopen....

iemand een goeie hint hier?
Sja, je hebt maar 1 kogel per ventje nodig .. ik weet niet of je de hele tijd full-auto loopt te blazen ofzo maar dat schiet dus niet op :)
Ik quicksave gewoon vaak en laad ff als ik teveel kogels gebruik bij het uitschakelen van enemies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je gun beschouwen als echt het laatste wat je kan gebruiken.

Probeer altijd een manier te bedenken om er langs af tegaan of gewoon neermeppen\gijzelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel nep spel :P
In cia Hq, in die computer/kantoor ruimte, Die eerste gast omzijlen, om het glazen kantoor lopen,
via de glazen wand omhoog, en lichten kapot schieten :P
Komen ze er aan, in het kamertje, Kijkt je aan :? en dan: Ah forget it, that man is history :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens al eens geprobeert die sticky camera op iemand ze flikker teschieten :D
Zie je alles wat hij ook zie? :O :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
ik zit nu in china , het spel is echt zeer goed :)
alleen jammer dat het soms zo ontiegelijk moeilijk/onduidelijk is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djivo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2023
idd errug moeilijk....
ik ben op het boorplatform(level 3 d8 ik) en na die technicus achtervolgd te hebben stort een deel in en is me gang geblockt... ik kan nie verder...
Wie helpt ff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ben nu in level 2 geloof ik bij de misie 'into police precint'. Daar waar ik ergens naar binnen kan staat een ventje me op de wachten:

Afbeeldingslocatie: http://www.rsmagazine.nl/~marc/sc2.JPG

Ik heb geen kogels meer, dus weet iemand hoe ik hem daar wegkrijg ?

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 13-03-2003 15:24 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blikje zoeken, (terug lopen), en afleiden (wel in het donker :D) en dan sprinten en hem gijzelen :)
---QUICK TIP---
Save eerst :D
---QUICK TIP---
maaruh
CIA hq (4e level?)
komt dit bekent voor? (sommigen dan)
Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/rr/ss0.jpg
(ik kan gewoon data jatten zonder dat ze het merken (wat een koeien }:O)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Het is gelukt :D Ik liep gewoon zo dicht mogelijk bij dat ventje en ineens sloeg ik m neer :). Hoe kan je eigenlijk met zo'jn blikje gooien ? Ik m alleen oprapen en laten vallen.

[ Voor 25% gewijzigd door Sport_Life op 13-03-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oprapen druk op E (voor wapen, richten etc) en dan krijg je een heeel lame richtertje :D en dan gooien :)
maar dudes, zodra ik 1x die sticky camera heb gebruikt, kan ik dan nog 1x dat beeld krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:39

NoTimeRemains

I know

klopt dat is ook t enige wat ik met zon blikje kan...

ik heb nog een vraagje als ik in night vision mode ga dan stuukt (lees: happert) me beeld net of me pc t dan niet trekt....

specs
amd dondervogeltje 1100
512
Gf Pro 64 MB

all new drivers!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

HIValicious schreef op 13 March 2003 @ 15:40:

ik heb nog een vraagje als ik in night vision mode ga dan stuukt (lees: happert) me beeld net of me pc t dan niet trekt....

specs
amd dondervogeltje 1100
512
Gf Pro 64 MB

all new drivers!
Bij mij loopt night vision ook een stuk zwaarder, ook al merk ik daar weinig van met mn Intel P4 2,53 ghz :) (had net ff last van toen ik nog wat anders aan het doen was op de achtergrond)
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 15:38:
Oprapen druk op E (voor wapen, richten etc) en dan krijg je een heeel lame richtertje :D en dan gooien :)
:D

[ Voor 17% gewijzigd door Sport_Life op 13-03-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
HIValicious schreef op 13 March 2003 @ 15:40:

specs
amd dondervogeltje 1100
512
Gf Pro 64 MB

all new drivers!
Da's nie echt een high-end systeem meer, op mijn XP1600+ met GF3ti200 en 512 DDR loopt nightvision ook een stuk minder goed dan de normale view. Maargoed, ben ook aan een upgrade toe .. volgende week hek een GF4ti4600 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij ist anders om,
met me gf4 ti 4600
amd 2400+ 768 mbram, schokt hij soms bij normal view, (geen night/thermal dus)
dit moet ik er btw wel bij vermelden :P
FSAA 4x (opengl of d3d (geen idee eigelijk) 8x fsaa :D
majah

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaar. Bij mij maakt nightvision, thermal of normaal geen reet uit voor me fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:24:
Gaar. Bij mij maakt nightvision, thermal of normaal geen reet uit voor me fps.
Bij mij alleen bij licht stralen (zoals in level 1, en 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Eindelijk heb ik mijn Splinter Cell binnen. Ik heb ehm vanuit engeland besteld omdat ie daar een heel stuk goedkoper was (play.com). Net even lekker gespeeld :9 .

Bij mijn UK versie kreeg een een gratis java-game voor de Nokia 3510i !

Heel toevallig heb ik de 3510i afgelopen zaterdag gekocht.
Duppel geluk voor mij dus 8) .
Alleen nu moet ik zien hoe ik die java game te pakken krijg, aangezien het alleen voor UK is. maar daar kom ik wel uit.

Splinter Cell Voor de 3510i.

Pics: :9
Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/3.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/4.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/5.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/6.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/7.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/8.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/9.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.gameloft.com/common/products/3510i_splinter/10.gif

:9~ :9~ :9~

Maar even kijken hoe ik die erop krijg...
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste