[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 1.803 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:55
Zit je achter die vrachtwagen of niet??
Wat je moet doen is zo'n cameraatje met gas wegschieten, zodat die kerel met die hond daar naar toe loopt. Je vergast die kerel en de hond kun je neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee. Ik heb het net geprobeerd, en gewoon die hond vergast. :) Werkt ook goed. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 20:46

Red_Head

Kleine moeite groot plezier !!

Heyz ik heb sinds kort ook Splinter Cell op pc

maar ik zit een beetje vast in het 2e level

ik moet de 2 gasten afluisteren met mijn laser mic in de lift nu sta ik daar netjes met men mic maar als ze bijna boven zijn is het iedere keer mission failed en het lijkt wel alsof die microfoon uit valt weet iemand of je ergens moet gaan staan of niet

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

Niemand ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 12:55
Je moet ff een patch installeren, want het schijnt een bug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

codeweb schreef op 05 April 2003 @ 14:20:
[...]

ik heb dit ook gehad, en bij mij hielp het om nieuwe videokaartdrivers te installeren
Ik heb Detonator 43.45 geinstalleerd en DirectX 9 van de Splinter Cell cd zelf... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

ga het laatste maar ffies proberen die patch werkt bij mij niet :? ??

nee, dat mocht niet baten :( heeft iemand dan misschien een saved game van na de mic missie

[ Voor 41% gewijzigd door Red_Head op 21-04-2003 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red_Head schreef op 21 april 2003 @ 12:09:
heeft iemand dan misschien een saved game van na de mic missie
check je mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Thanx mate

maarre nog een probleempje !!, ik kan hem niet laaden hij komt netjes in men lijstje staan maar als ik op load klik gebeurd er vrij weinig

[ Voor 67% gewijzigd door Red_Head op 21-04-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red_Head schreef op 21 April 2003 @ 15:35:
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Thanx mate

maarre nog een probleempje !!, ik kan hem niet laaden hij komt netjes in men lijstje staan maar als ik op load klik gebeurd er vrij weinig
:? Heb je hem wel in de goeie folder gezet dan?? Dus in save --> sam, tenminste, uit die map kwam ie van mij. Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

ja hij doet het nu wel ik had hem in mijn eigen profile gezet "michiel" maar in sam doet hij het

alleen een opmerkingetje : had je niet wat meer kogels over kunnen houden :P ghehe

IN IEDERGEVAL BEDANKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:21

Hu9o

Schokkend

Het geluid kraakt om de 2 seconden. Das heel irri. Weet iemand waar het door komt? Het spel zelf loopt wel soepel.

specs:
1333TK
512 MB RAM
GF2 GTS 64MB
Terratec DMX X-fire
DX 9? (die bij het spel zat iig)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hives schreef op 15 April 2003 @ 18:25:
Aan de hand van wat walktroughs gelezen zit ik toch weer vast...

Ik zit nu op het eerste mijnenveld in het level abbotoir als het goed is.
Er zijn 2 platformen waar 2 grote lampen controleren op het mijnenveld of er iets verdachts aan komt. De mensen die daar rond om aan het inspecteren zijn heb ik al vermoord.

Nu heb ik steeds mijn thermal vision op en kijk naar de mijnen, en kan ze in principe allemaal gemakkelijk ontlopen... alleen zou ik echt niet weten welke kant ik op moet want ik kan nergens een goeie uitweg vinden.

Kan iemand mij verder helpen ?
Rechts achterin is een ruimte met 2 dumpsters... Spring bij het binnenkomen op de rechter dumpster... Vervolgens moet je met een aanlopje tegen de rechtermuur aanspringen en meteen nogmaals springen m een walljump te maken....Dan kun je die richel vastpakken en jezelf optrekken...

Suck6!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 22 april 2003 @ 13:05:
Het geluid kraakt om de 2 seconden. Das heel irri. Weet iemand waar het door komt? Het spel zelf loopt wel soepel.

specs:
1333TK
512 MB RAM
GF2 GTS 64MB
Terratec DMX X-fire
Hallo ik ben nieuwe in dit topic,

Ik had zelf ook een probleem dat het geluid bleef kraken met m'n sound blaster 5.1 en had toen de nieuwste drivers gedownload van de site van sound blaster. Probeer het zelfde bij de site van jouw fabrikant van jouw sound card misschien werkt eht ook.

En ik heb zelf nog een probleem:
Ik zit vast: In het level waar je voor het eerst al die fire mines (ik weet niet hoe ze heten maar noem ze maar zo) tegenkomt daar zitten 2 van die mensen vast tussen 2 van die mijnen. NOrmaal kan je die mijnen uitschakelen maar dit x als ik ze uitschakel ontploffen ze alsnog!! :?

Wie o Wie kan me helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Pas uitschakelen als het lichtje groen is.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb de Splinter Cell. :P Ik ben niet zo ver, maar ik heb wel mooie screenies: ( Ben pas begonnen) :)

Screenshot1:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imagea2e940884aecbc9cdc33da7dd9dc553d_small.jpg

Dit is de plek waar de gevangenis etc. en waar verborgen lichamen zitten.

Screenshot2:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/image74d4d91c410856d520f873e5bc0ccaa0_small.jpg

Hier schoot ik 1 v/d kerels dood. Ik had helaas weinig kogels over.

Screenshot3:

Afbeeldingslocatie: http://utclan.tweakers.net/upload/files/imageda573616ed2f77027d664009736bc029_small.jpg

Ik moest effe die man verstoppen zodat zijn vriend hem niet zag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eey mensen.

ik hoop dat jullie begrijpen dat ik niet dit hele topic ga doorspitten. ik zit vast in de laatste missie.

wat heb ik gedaan: de 2 vrachtwagens kapot geschoten en de quard gevolgd door de key-lokked doors totaan de lift.

waar het probleem zit: las je dan ook de lift in gaat en je de guard 8erna gaat kom je in een gang. de guard gaat net door de key-lokked door aan't eind van die gang>> dus ikke er naartoe rennen>> deur net voor me neus dicht. :'( :'(

wie kan me hier uit helpen. :) 8)7 :? of heb ik iets over ut hoofd gezien :z :Z :O

edit:

de lift
Afbeeldingslocatie: http://195.240.123.6/sc/1.jpg
de gesloten deur :'(
Afbeeldingslocatie: http://195.240.123.6/sc/2.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ie er nou echt niemand die me kan helpen :'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 11:06:
ie er nou echt niemand die me kan helpen :'( :'( :'( :'(
Toch gewoon op die keypad kijken met " 3 " (die vision mode) en de knoppen achterhalen waar die quard op heeft gedrukt ?

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hu9o schreef op 22 april 2003 @ 13:05:

specs:
1333TK
512 MB RAM
GF2 GTS 64MB
Terratec DMX X-fire
Ik heb het probleem nog steeds. Ik heb al de nieuwste drivers van m'n geluidskaart erop staan en nog stottert het geluid...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 01 mei 2003 @ 11:32:
[...]

Ik heb het probleem nog steeds. Ik heb al de nieuwste drivers van m'n geluidskaart erop staan en nog stottert het geluid...
Zet je "versnelling niveau van hardware geluid" op standaard versnelling in dxdiag onder -> Geluid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kareltje_de_grote schreef op 03 April 2003 @ 17:42:
ok, ik kan nog steeds dat gesprek niet in de lift opnemen.

ik heb het hele spel opnieuw geinstalleerd,
helemaal overnieuw gespeeld, maar dat opnemen lukt nog steeds niet,
patch is ondertussen ook al geinstalleerd, maar dat lijkt ook geen oplossing te geven.

Ben ik nou de enige die dit probleem blijft hebben?

Heeft er dan misschien iemand een savegame, net na de lift?
Gasten in de keuken mollen en in de koelcel leggen. Wel lamp kapotschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
Of lamp uit doen... scheelt je toch weer een kogel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 11:53:
[...]

Zet je "versnelling niveau van hardware geluid" op standaard versnelling in dxdiag onder -> Geluid. :)
_/-\o_ het werkt nu goed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Do check your mail please :)

[ Voor 89% gewijzigd door Jaymz op 13-05-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet de bedoeling denk ik hier :)

[ Voor 58% gewijzigd door Jaymz op 13-05-2003 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op GoT flapus. Het is niet de bedoeling dat je op GoT naar crack of wat dan ook vraagt, dit soort dingen horen bij de illegaliteit. Lees @ Aanvullende FAQ en policies Spielerij en http://gathering.tweakers.net/forum/faq

[ Voor 35% gewijzigd door Jaymz op 13-05-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Wat ik jammer van splinter cell vind, is dat je op den duur toch maar iedereen gaat afknallen omdat dat net zo goed werkt als het sneaky doen. Je wordt er niet voor gestrafd en zo kom je veel sneller verder.
Ook het verschil tussen normal en hard vind ik te verwaarlozen(of ik ben nu eenmaal zo goed :P). Ben nu in laatste level van het spel op hard en ik denk dat als ik daarmee klaar ben het spel in de kast verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb 'm gister uitgespeeld: Zeeer de moeite waard. Vette game IMO.
* RobIII heeft wel her en der een walkthrough gebruikt.
* RobIII leest die missies nooit en is te lame om in "OPSAT" te kijken en weet dan dus niet wat te doen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassGunner
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-12-2024
tsk tsk tsk Rob ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit- al opgelost, ben gewoon stom :D

hier nog wat leuke screens :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/heere/untitled.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/heere/help.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik die zwarte doos vinden in dat huis?
damn zeg
eerste level en ik zit al vast :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Zit achter een schilderij.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup in kamer bij een deur met een keypad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

hoi ik zit al een tijdje met splinter cell te spelen langer dan de gemiddelde gamer hier maar dat komt omdat ik niet zoveel tijd heb ervoor ;) maar een tijdje terug poste ik hier ook al toen zat ik vast met een mic objective nu zit ik in chinise ambasy en moet je weer afluisteren en weer valt ie uit ik weet dat de patch dit op lost maar die wilt hij hier om een of andere vage rede niet installen maar de vorige keer had ik een saved game net NA het opnemen gekregen

mijn vraag dus : heeft iemand misschien een saved game NET na het afluisteren in de ambasy ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red_Head schreef op 15 May 2003 @ 20:07:
mijn vraag dus : heeft iemand misschien een saved game NET na het afluisteren in de ambasy ??
Die had ik je toch gestuurd toen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Head

Red_Head

ja jij had toen de saved game van level 2 gestuurd idd,

maar nu ben ik bij die 2e mic missie in de chinese ambasy met die vervelende honden en stuff

die van jou was uuh... dat level voor het olie platform dus als je nog een saved game hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red_Head schreef op 16 mei 2003 @ 13:11:
ja jij had toen de saved game van level 2 gestuurd idd,

maar nu ben ik bij die 2e mic missie in de chinese ambasy met die vervelende honden en stuff

die van jou was uuh... dat level voor het olie platform dus als je nog een saved game hebt ;)
Je hebt weer mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:33

Yuco

Womanizer!

Ik heb hem dus een paar dagen geleden van een vriend van me geleend. Nu hb eik al gezocht maar ik kon geen antwoord vinden vandaar. Ik heb in het spel last van flikkernde textures op muren en vloer en zo. Niet overdreven of zo maar wel irritant. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb w2k en een ati 9700np

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onderduikkip schreef op 28 June 2003 @ 09:03:
Ik heb hem dus een paar dagen geleden van een vriend van me geleend. Nu hb eik al gezocht maar ik kon geen antwoord vinden vandaar. Ik heb in het spel last van flikkernde textures op muren en vloer en zo. Niet overdreven of zo maar wel irritant. Weet iemand hier een oplossing voor? Ik heb w2k en een ati 9700np
Had ik met mijn Geforce 2 kaartje ook last van en toen heb ik de gamma van het spel wat verhoogd ,waardoor die strepen en flikkeringen verleden tijd waren! :)
Succes.... ik weet niet of het met jouw kaart ook werkt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 12:36
weet iemand wat ik hier moet doen?
het is nog maar level 1 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/splintercell.jpg

C2D 6600, 275 GTX Windows 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joostve schreef op 17 juli 2003 @ 14:46:
weet iemand wat ik hier moet doen?
het is nog maar level 1 8)
[afbeelding]
in de hoek rechts naast de poort waar je door moet staan wat bosjes (bij een regenpijp ofzo)
daar bukken vind je geheim gangetje ff knopie indrukken en weer terug nu is poort open !

suc6

(links/achter naast je op screen)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Wat ik zelf trouwens erg leuk vond, is in het laatste level vlak voor de deur waar je doorheen moet, te gaan spelen met de ai. Dus in die zaal hangt een kroonluchter en nog 20 lampen ofzo. Om dan alle lampen uit te schieten en wat rond te gaan rennen.

De ai is trouwens niet optimaal. In het begin denk je: oh ja inderdaad, lijkt erg echt. Maar als je als bewaker toch 2 keer een guard bewusteloos aantreft of helemaal als hij dood is, dan gaat er toch wel een belletje rinkelen. Of als de lampen kapotspringen. Dan moet je toch beseffen dat er iemand binnen is. Op zich logisch dat na een tijdje ze weer teruggaan naar positie en je de kans krijgt om erlangs te komen, maar in het echt zou je ook gewoon moeten voorkomen dat er alarm geslagen wordt. En Sam moet sneller dood. Net als de guards.
Maar hoop in ieder geval op een level editor of deel 2 in ieder geval, want het was erg vet.

Trouwens weet niet of iemand het al gemerkt had, maar als je een guard met een machinegun schiet met een sticky shocker en hij was net aan het schieten blijft hij schieten en gaat het alle kant op terwijl hij neervalt. Erg realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

REDFISH> Nja, 100% realistisch krijg je het toch niet. Normaal kom je als 1337e commando kerelt echt niet door een helverlichte controle ruimte. Het hoogste realisme wat je kunt bereiken is het realisme van een hollywoodfilm :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Hehe, nee als ik sam was zou ik gewoon altijd naar de meterkast gaan en de zekeringen eruit halen. Zodat er geen licht zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 17 July 2003 @ 15:52:
REDFISH> Nja, 100% realistisch krijg je het toch niet. Normaal kom je als 1337e commando kerelt echt niet door een helverlichte controle ruimte. Het hoogste realisme wat je kunt bereiken is het realisme van een hollywoodfilm :)
Dan moet je sponsen als schoenen hebben. Zo stil lopen :P
Maarjah. Je maakt altijd geluid. en in het spel is het altijd stil (geen radio/tv)
jah. daar in die stroom hok ding.
maarjah. normaal als het stil is hoor je wel iemand hijgen. (najah. ademen dan)
dat hoor je zobiezo.
TENZIJ je zo'n luidruchtige pc als mij hebt :( :P
klote ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 21:38
Ik zit nu in het politiebureau en heb echt iedereen al dood. (ik weet niet of het de bedoeling is) maar er gebeurd verder niks meer. Ik heb even in de cheats gekeken wat ik moet doen en daar staat dat ik buiten wordt opgewacht door een vrachtwagen.... Nou, als ik buiten ben, gebeurd er mooi helemaal niks en er komt ook geen vrachtwagen aanrijden! Wat moet ik nu doen? Het level opnieuw beginnen?

(ja, ik sta wel aan de achterkant van het politiebureau...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
Tobiaz schreef op 12 maart 2003 @ 17:56:
lol, over buggy's

in deze map
[afbeelding]
Maar dan ff eerder, kan je in een kast gaan zitten als 2 bewakers je ontdekt hebben,
schreeuwen ze iets van : We know you are in there! en dan later Where are you! We find you anyway! en maar schieten tegen die deur :+

zit je daar zonder kogels, durven 2 mannen met 2dikke autom. geweren niet naar binne :)

Wat vet is, is dat als je op een dak oid staat en beneden je staat een ventje, dat als je je naar beneden laat vallen, op die gast, die ie KO is, dat werkt ook met 2 mannetjes :+
ik zit toevallig vast bij dat plaatje wat jij hier post
ik ben uit de lift gekomen en heb 2 deuren met een code erop maar ik heb geen code en een andere kant kan ik ook niet op
hoe werkt dat hier? :)

DOH altijd als ik net iets gepost heb vind ik de oplossing ;)
er zat gewoon een gat in het plavond

[ Voor 6% gewijzigd door joostve op 18-07-2003 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Verwijderd schreef op 17 July 2003 @ 23:40:
[...]

Maarjah. Je maakt altijd geluid. en in het spel is het altijd stil (geen radio/tv)
dat hoor je zobiezo.
niet helemaal waar hoor soms kijkt zo'n guard naar de TV en dan hoor je echt wel TV geluiden en je zit op een gegeven moment ook in 1 of andere server room en dan hoor je servers ook zoemen en je hoort ook wel duidelijk het verschil tussen sluipen, lopen en rennen
medendo schreef op 18 July 2003 @ 00:08:
Ik zit nu in het politiebureau en heb echt iedereen al dood. (ik weet niet of het de bedoeling is) maar er gebeurd verder niks meer. Ik heb even in de cheats gekeken wat ik moet doen en daar staat dat ik buiten wordt opgewacht door een vrachtwagen.... Nou, als ik buiten ben, gebeurd er mooi helemaal niks en er komt ook geen vrachtwagen aanrijden! Wat moet ik nu doen? Het level opnieuw beginnen?

(ja, ik sta wel aan de achterkant van het politiebureau...)
eerst moet je in de lobby een trap op en daar in een donker kamertje info uit een pc halen dan moet je naar de VOORKANT!!! (je begint bij de achterkant van het politie bureau) en daar staat een busje op je te w8en

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
mmmm... ik had toch echt alles al gedaan, maar die bus komt mooi niet (ja, ik ben aan de goede kant...) Ik begin het level wel opnieuw, kijken of het uitmaakt...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Verwijderd schreef op 17 juli 2003 @ 23:40:
[...]

dat hoor je zobiezo.
Nja, niet alleen geluid, maar in een helverlichte ruimte zien ze je vrij goed :) In splinter cell is er dan meestal een of ander stukje met een superdiepe schaduw, maar dat zul je in het echt nooit hebben. Hoevaak zie je een hoekje in een kamer die ZO donker is dat je niet ziet als er een 1337e commando kerelt in zou zitten?

[ Voor 20% gewijzigd door DarkX op 19-07-2003 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
medendo schreef op 19 July 2003 @ 14:16:
mmmm... ik had toch echt alles al gedaan, maar die bus komt mooi niet (ja, ik ben aan de goede kant...) Ik begin het level wel opnieuw, kijken of het uitmaakt...........
je moet als eerste wel naar die 2 dode gaan dan neem je contact op met je chief dan vertel je wat en je zegt dat er een camera is dan krijg je nieuwe objective dan moet je naar de 2nd floor (1ste verdieping :P) daar in zo'n kamertje hack je een computer dan heb je de info dan hoor je je chief weer (sry naam kwijt is alweer tijd terug dat ik het gespeeld heb :)) en dna moet je weer naar beneden dan ga je door de voordeur (die 2 deuren) en daar komt dan een busje aanscheuren en dan loop je ernaar toe en ben je klaar
DarkX schreef op 19 July 2003 @ 14:47:
[...]

Nja, niet alleen geluid, maar in een helverlichte ruimte zien ze je vrij goed :) In splinter cell is er dan meestal een of ander stukje met een superdiepe schaduw, maar dat zul je in het echt nooit hebben. Hoevaak zie je een hoekje in een kamer die ZO donker is dat je niet ziet als er een 1337e commando kerelt in zou zitten?
tsja dat is zo maar het spel moet nog wel speelbaar blijven :) en het gaat om stealth niet om iedereen vermoorden dus als er geen schaduw was had het net zogoed een shooter kunnen zijn :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

I know, maar ga dan niet zeiken over realisme, een realistisch spel was geen hol aan geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
DarkX schreef op 19 July 2003 @ 15:54:
I know, maar ga dan niet zeiken over realisme, een realistisch spel was geen hol aan geweest :)
ja precies dat bedoel ik nou :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medendo
Dark Lord schreef op 19 July 2003 @ 15:42:
[...]

je moet als eerste wel naar die 2 dode gaan dan neem je contact op met je chief dan vertel je wat en je zegt dat er een camera is dan krijg je nieuwe objective dan moet je naar de 2nd floor (1ste verdieping :P) daar in zo'n kamertje hack je een computer dan heb je de info dan hoor je je chief weer (sry naam kwijt is alweer tijd terug dat ik het gespeeld heb :)) en dna moet je weer naar beneden dan ga je door de voordeur (die 2 deuren) en daar komt dan een busje aanscheuren en dan loop je ernaar toe en ben je klaar
thx voor de info, ga straks weer proberen!

Machtig mooi spel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
weet iemand hoe ik aan de code kom om de deuren naar de server ruimte te openen?
hier ff wat screens

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/splintercell1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knmg0243/fotos/splintercell2.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
mm heb het gevonden het bleek dat ik gewoon een code in mijn inventorie had zitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
joostve schreef op 20 July 2003 @ 18:10:
mm heb het gevonden het bleek dat ik gewoon een code in mijn inventorie had zitten 8)7
ja dat probleem had ik toen dus ook :P ik vet zoeken ik was al weer helemaal terug gegaan iedereen uitgemoord elke computer gechecked :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Ik zit met een probleem in level drie (het stuk nadat je de chauffeur in de garage hebt ondervraagd), op zich niet zo moeilijk maar als ik via een regenpijp naar een open raam wil klimmen (richting een keuken met twee koks) gaat er iedere keer een alarm af. Camera's heb ik daar nergens gezien en ik krijg dan ook de melding 'a body was found' maar dit lijkt me sterk aangezien iedereen dood/bewusteloos was en goed verstopt.... ik heb het al op een aantal verschillende manieren geprobeerd maar het wil maar niet lukken :(

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/fwillemen/splinter.JPG

beetje vaag plaatje maar oke :9

iemand een idee?:)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Mobie schreef op 05 augustus 2003 @ 16:09:
Ik zit met een probleem in level drie (het stuk nadat je de chauffeur in de garage hebt ondervraagd), op zich niet zo moeilijk maar als ik via een regenpijp naar een open raam wil klimmen (richting een keuken met twee koks) gaat er iedere keer een alarm af. Camera's heb ik daar nergens gezien en ik krijg dan ook de melding 'a body was found' maar dit lijkt me sterk aangezien iedereen dood/bewusteloos was en goed verstopt.... ik heb het al op een aantal verschillende manieren geprobeerd maar het wil maar niet lukken :(

[afbeelding]

beetje vaag plaatje maar oke :9

iemand een idee?:)
ik weet waar het is maar ik heb daar geen last van gehad, als het alarm af gaat dan word vaak elk plekje in het gebouw afgezocht en dan worden die body's dus wel gevonden. Of het alarm gaat omdat je ze toch niet goed verstopt had.. je moet ze echt in hele donkere hoekjes leggen waar niemand langsloopt

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
Blijkbaar heb je toch ergens een body niet helemaal goed verstopt. Loop toch eens terug. en kijk met je licht detector hoveel licht de persoon opvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 13:11
Sorry als dit topic te oud is om omhoog gehaald te worden,
maar ik zit eigenlijk met een probleem in het spel.
En dit is toch het laatste SplinterCell topic, duss...

Ik ben nu bij de CIA missie, daar zou je via de ventilatie schacht naar binnen moeten kunnen,
maar ik ben al bij beide fentilatoren ervoor gaan staan, maar ik heb geen idee hoe ik er in zou moeten komen.
Kan je er wel gewoon in komen of klopt het dat je er niet in kan en dan maar een andere ingang moet vinden?
(Waar zou ik die dan moeten vinden??)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het is voor mij al een tijd geleden dat ik het gespeeld heb
als je een screenshot kan posten zou ik je er waarschijnlijk wel uit kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Als ik denk waar jij bedoelt, tis weer zo een tijd geleden..
Je begint buiten, lopen als goed is bewakers, jij moet over een hek klimmen, en daar staan 1 of 2 grote "dozen" (Geen idee wat het was)
Daar klim je dus op, en moest je op zo een dun randje springen.
En geloof dat je bij de rechtse ventilator een hendel over moest halen, of klep openen ofzoiets.
Hoop dat je er wat aan heb :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Game-Freak schreef op 10 december 2003 @ 21:34:
Sorry als dit topic te oud is om omhoog gehaald te worden,
maar ik zit eigenlijk met een probleem in het spel.
En dit is toch het laatste SplinterCell topic, duss...

Ik ben nu bij de CIA missie, daar zou je via de ventilatie schacht naar binnen moeten kunnen,
maar ik ben al bij beide fentilatoren ervoor gaan staan, maar ik heb geen idee hoe ik er in zou moeten komen.
Kan je er wel gewoon in komen of klopt het dat je er niet in kan en dan maar een andere ingang moet vinden?
(Waar zou ik die dan moeten vinden??)
Tijdje geleden dus weet het niet zeker. Ik dacht dat je binnen een bepaalde tijd daar moest staan en dat dan de fentilatoren heel even uitgingen zodat je naar binnen kon slippen. Het is i.i.g. wel de linker fentilator die je moet hebben.

• Game-Freak
Ja, jullie hebben allebei gelijk,
maar de een zegt de linker ventilator en de ander zegt rechter ventilator :)

Maar goed, ik las dat er waarschijnlijk een hendel of een knop zit,
dus die ga ik dan nu wel even zoeken.
Dan hoor ik zo misschien nog wel van jullie of het nu links of rechts is ;)

iRacing Profiel

• Game-Freak
Hier even een screenshot om het te verduidelijken:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/mbiesma/CIA.jpg

(klikbaar!!!)

iRacing Profiel

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:54

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik dacht dat je hier moest gaan staan en dat je dan naar binnen kon kruipen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.planet.nl/~terps407/coolspel.JPG

(klikbaar!!!)

[ Voor 6% gewijzigd door We Are Borg op 11-12-2003 23:26 ]

• Game-Freak
Hey hartstikke bedankt man!!
Het in nu eindelijk gelukt.
Je moet dus PRECIES in het midden van het rechtsonderste luikje gaan staan:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.co.uk/mbiesma/CIA-GELUKT.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Hey guys, kheb weer een opstopping ;(

Ik ben nu voorbij de CIA en nou moet ik Ivan bevrijden van die 2 muurbommen.
Maar als ik ze ga ontmantelen dan gaan ze af |:(

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/gebrbiesma/mine.jpg

(klikbaar!!!)

Weet iemand de oplossing voor mij?? O+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Als ik het me nog herinner moest je er naartoe sluipen, want als je te veel lawaai maakte gingen ze af.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:04

Nakebod

Nope.

Hacku, ze gingen niet op geluid maar beweging af.
Maar je moest idd sluipen erheen, en die dingen knipperen rood en groen, groen stond hij volgens mij op scherp, en met rood onscherp (Of andersom :P)
Dus dat is even uitproberen, maar je moet helemaal tot onder/voor dat ding gaan, en dan opstaan en uitschakelen

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik dacht al dat het zoiets was :9
Ik wist het niet zeker meer, het is ook al bijna een jaar geleden dat ik het gespeeld heb.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game-Freak
Ok het is gelukt guys, thnx.
Volgens mij moet je als het lampje groen knipperd de wall mine's disarmen...
Zo is het mij gelukt iig :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Ik neem aan dat deze vraag geen nieuw topic waard is, dus bij deze:

Het bedreft de 2e demo van splinter cell.

Ik zou niet weten hoe ik hier langs kom:

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/mw/prive/nan1/splinter.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q schreef op 23 december 2003 @ 16:06:
Ik neem aan dat deze vraag geen nieuw topic waard is, dus bij deze:

Het bedreft de 2e demo van splinter cell.

Ik zou niet weten hoe ik hier langs kom:

[afbeelding]
volgens mij moet je links op die spullen klimmen en tegen linker muur springen, en zo op die muur komen...... zo is et iig in de full versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Q

Au Contraire Mon Capitan!

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 16:30:
[...]

volgens mij moet je links op die spullen klimmen en tegen linker muur springen, en zo op die muur komen...... zo is et iig in de full versie.
Hmm. dus dat je je afzet tegen de linker muur...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Links staat er een container, daarop klimmen en dan kan je over de muur.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Laatst online: 01-09 18:38
Zijn er al mensen die het mission pack hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Ja. Levels vallen me een beetje tegen. Het zijn en dan wel 3 maar ze zijn niet echt geweldig. De 2e map is nog het leukst. Het was in ieder geval weer eens leuk om splinter cell te spelen maar het is nu toch echt wachten op Pandora Tomorrow.

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Ik moet zeggen dat ik er meteen weer helemaal in zat...
maar ik zit nu al vast in het 1e level.
Als ik die kolonel te pakken heb moet ik met hem naar die retinal scanner, maar ik kom niet voorbij de bewakers, schieten doen ze pas als je met je rug ernaar toe staat maar ik kom er dus niet langs..... :(
Hoe heb jij dit gedaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 18:12
ja daar ZAT ik ook vast, bij die kartonnen dozen is een lucht ventilatie gebeuren waar je in kan.. als je dat doet kom je boven die gang uit waar die kolonel rond loopt. je pakt hem van achter met je gun en loopt langzaam naar die scanner, als je mensen tegen komt knal je die gewoon neer natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Hmzzz.. ik ben de trap op gelopen, heb hem van achter beslopen en heb hem nu gesaved met een gun tegen z'n hoofd.
Ik kan dus alleen naar achteren bewegen, zodra ik me omdraai schieten ze meteen op me, en zolang ik hem vast heb kan ik niet op anderen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
ScooBY_DoO schreef op 16 januari 2004 @ 21:47:
Zijn er al mensen die het mission pack hebben?
Kun je dat ergens downloaden ofzow?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 18:12
ScooBY_DoO schreef op 17 januari 2004 @ 14:16:
Hmzzz.. ik ben de trap op gelopen, heb hem van achter beslopen en heb hem nu gesaved met een gun tegen z'n hoofd.
Ik kan dus alleen naar achteren bewegen, zodra ik me omdraai schieten ze meteen op me, en zolang ik hem vast heb kan ik niet op anderen schieten.
druk is op E dan ;) :> (default keys)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op 17 januari 2004 @ 14:38:
[...]

kan wel, niet legaal iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
Shockers schreef op 17 januari 2004 @ 17:47:
[...]

druk is op E dan ;) :> (default keys)
Gheheheh LOL.... ik heb het hele spel uitgespeeld zonder te weten dat dit kon!
Nu is het gelukt, thnx a lot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Het werd ook eens tijd dat ik ehm uitspeelde. :)
Toen hij net uit was had ik ehm gekocht. Het was erg buggy met een aantal kinderziektes. Dit jaar dacht ik: Ik ga ehm weer spelen.

Met de nieuwe patch waren al mijn geluids en beeld problemen weg (kleine itrritante probleempjes). Het verhaal greep me weer helemaal en ik heb ehm best snel uitgespeeld. Veel klachten hab ik gehoord en gelezen over dat het te moeilijk is. Ik vond ehm pittig. Maar zeker te doen! (iig niet commandos 1).

Ik las net een Preview over Pandora Tomorrow en daar gaan ze schijnbaar flink inhakken op de gameplay. Ik ben hier een beetje bacg voor. Het laatste wat we nodig hebben ik een Black Ops game dat samen met een FPS action shooter samen een kindje krijgen.

Het schijnt dat in ieder geval de Aim van de wapens beter worden, en ook het herladen automatisch word. Dit gaat dus ten kosten van de realisme die ik in Splinter cell zo graag mag zien! alleen omdat dus een paar FPS hippies klagen dat het meer action moet zijn.
bron: Megagames
[...]
It would also seem that Mr. Fisher has attended a seminar run by the Prince of Persia since wall running moves will also feature in the game.
Ubisoft moet ff gaan herzien wat voor game ze willen. Ik hoop zo dat Pandora tomorrow geen Prince of persia: sands of time + Ravenshield + Splinter Cell mix gaat worden. Laat de blackop freaks nou ook eens wat hebben plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Breepee schreef op 17 januari 2004 @ 14:38:
[...]

Ik denk dat deze levels alleen in de gold versie komen samen met patch 1.3. dus zal je het spel weer moeten kopen waarschijnlijk

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

ik zit vast in het eerste level van de mission-pack. ik heb iedereen dood en ben al in de ruimte geweest waar een computerdeskundige een computer heb laten bedienen. ik zit vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Laatst online: 09:03

GG85

.......

Wat is dat mission pack eigenlijk wat al een tijdje "uit" is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T

Ronnie_T

Shangri-La

GG85 schreef op 04 februari 2004 @ 17:51:
Wat is dat mission pack eigenlijk wat al een tijdje "uit" is?
dat zijn 3 extra levels, die waarschijnlijk alleen in de gold versie van splinter cell komen, dus als je ze wilt spelen zul je splinter cell gold moeten kopen, deze ligt nog niet in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ronnie_T schreef op 04 februari 2004 @ 18:26:
[...]

dat zijn 3 extra levels, die waarschijnlijk alleen in de gold versie van splinter cell komen, dus als je ze wilt spelen zul je splinter cell gold moeten kopen, deze ligt nog niet in de winkels
Zeker de 3 levels die voor de Xbox live uitkwamen. Kola-cell, die onderzeerd en nog eentje.
Sweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu in level 1, ja heb het net geinstalleerd...maar ik zit nu al vast...ik heb dus de embassy geinfiltreerd en heb de bovenverdieping uitgekamd nu ben ik met de trap naar beneden gegaan en daar patrouilleren 3 mannetjes..degene die constant rondjes loopt heb ik al uitgeschakeld en verstopt maar die andere 2 zitten nog steeds bij die landkaart....waar moet ik heen om die scandinavische (tenminste dan denk ik gezien haar naam) gegijzelde te vinden en als ik daarvoor langs die 2 mannetjes moet hoe schakel ik die dan uit...?
bedankt Torphantom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
*knip* U heeft mail

[ Voor 86% gewijzigd door momania op 01-05-2004 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megatronic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-11-2024
megatronic schreef op 01 mei 2004 @ 17:39:
<span style="color: blue; font-weigth: bold">*knip* U heeft mail</span>
ik heb de mail gelezen en het zal niet meer gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen hoe ik dat level 1 haal zoals ik 2 posts hierboven heb beschreven
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostve
het is al zo'n tijd geleden dat ik dit spel gedaan heb
als je eens een screenshot zou posten zou dat erg helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Goedkope versie (Ubisoft Exclusive) gekocht laatst, is inderdaad toch beter speelbaar op PC dan op de Xbox .... vooral het schieten dus :). Moet ik dan nog een patch binnenhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:08

Boullie

Da Bulster

Dit is wel een hele ouwe koe niet?

Boullie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste