Het werd ook eens tijd dat ik ehm uitspeelde.

Toen hij net uit was had ik ehm gekocht. Het was erg buggy met een aantal kinderziektes. Dit jaar dacht ik: Ik ga ehm weer spelen.
Met de nieuwe patch waren al mijn geluids en beeld problemen weg (kleine itrritante probleempjes). Het verhaal greep me weer helemaal en ik heb ehm best snel uitgespeeld. Veel klachten hab ik gehoord en gelezen over dat het te moeilijk is. Ik vond ehm pittig. Maar zeker te doen! (iig niet commandos 1).
Ik las net een Preview over Pandora Tomorrow en daar gaan ze schijnbaar flink inhakken op de gameplay. Ik ben hier een beetje bacg voor. Het laatste wat we nodig hebben ik een Black Ops game dat samen met een FPS action shooter samen een kindje krijgen.
Het schijnt dat in ieder geval de Aim van de wapens beter worden, en ook het herladen automatisch word. Dit gaat dus ten kosten van de realisme die ik in Splinter cell zo graag mag zien! alleen omdat dus een paar FPS hippies klagen dat het meer action moet zijn.
bron: Megagames
[...]
It would also seem that Mr. Fisher has attended a seminar run by the Prince of Persia since wall running moves will also feature in the game.
Ubisoft moet ff gaan herzien wat voor game ze willen. Ik hoop zo dat Pandora tomorrow geen Prince of persia: sands of time + Ravenshield + Splinter Cell mix gaat worden. Laat de blackop freaks nou ook eens wat hebben plz