[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.795 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1102/logosc.jpg

Inmiddels al uitgespeeld en ben overnieuw begonnen op hard :) (spel was jammergenoeg te kort en te makkelijk :X ) Tijd voor een 2e deel van dit topic aangezien de vorige al aardig vol begon te raken ;)

- Verhaal
Splinter Cell will grant players access to the highest echelons of national security, where shadowy operatives have the freedom to do whatever it takes to safeguard America. In Splinter Cell, the player controls Sam Fisher, a field operative of a secretive "black-ops" NSA sub-agency called Third Echelon. Sam Fisher is geared up to infiltrate high-security strongholds, seize critical intelligence, destroy threatening data and neutralize the enemy - all without leaving a trace. Developed by Ubi Soft's Montreal Studio in Canada, Splinter Cell, is a unique experience that will have the player thinly skate on the fine line that separates fact from fiction.

-Features

• A New Echelon of Stealth Action : never seen before stealth moves, highly interactive environments.
- Exclusive athletic and stealth moves : diving summersault, ledge hang, pipe climb, peek around corners and shoot, drop attack, drag and hide bodies, close-quarters stealth attack, gunpoint cooperation, human shield.

- Use many gadgets : Sticky camera, laser microphones, fibre optic camera, PDA.

- Environment activity : pick up and use any small object in the environment, shoot any light and take advantage of shadows, devise cunning solutions from your environment (aquariums, oil barrels, etc.)

• Highly scenarized game experience inspired from the Tom Clancy universe

- SPLINTER CELL has been developed from the universe created by the famous US novelist Tom Clancy : Techno-thriller story, geopolitical tensions, pulse-pounding action at global scale ( "14" missions through 4 countries), covert agencies, deep characters background.

- FMV & Cut-scenes : the story will be told with a mix of Full motion Video sequences and real-time cut-scenes.

- Run around the world : undertake 11 missions across 26 levels through 4 countries : Myanmar, USA, Georgia, Russia

• A State of the Art Technology to serve a unique lifelike universe

- Unparalleled use of the customized next gen Unreal engine

- True to life dynamic light & shadows: custom technologies include dynamic lightning and shadowing, Vertex shaders, volumetric lightning, pixel shaders, texture rendering, and shadow mapping bring environments to life.
- Systeem eisen
Minimum Configuration:

800 MHz Pentium III or AMD Athlon
256 MBytes RAM
DirectX 8.1
32 MBytes video card ***
DirectX 8.1 compatible sound card
8x speed CD/DVD-ROM drive
1,5 GIG Hard Drive Space

Recommended Configuration:

1000 MHz Pentium III or AMD Athlon or better
256 MBytes RAM or better
DirectX 8.1
64 MBytes video card ***
DirectX 8.1 compatible sound card with surround system
8x speed CD/DVD-ROM drive or better
2,1 GIG Hard Drive Space

***Splinter Cell supports the following graphic cards:
- Nvidia GeForce2 Ti/Ultra/Pro/GTS/MX400/MX
- Nvidia GeForce3 family
- Nvidia GeForce4 family
- Matrox Parhelia
- ATI Radeon 8500/9000/9500/9700

Supported OS: Win 98/2000/ME/XP
- Demo's
- Demo 1 mirrors (1 level demo)

Ausgamers.com
Fileshack
Gamershell
Unrealwarfarex.com
3Dgamers

- Demo 2 mirrors (3 level demo waar de level van demo 1 ook in zit)
Gamershell.com
Gigex
3Dgamers
Worthplaying.com
Fileshack
Filefront
- Problemen bij het spel
als je splinter cell niet opgestart krijgt of iets kun je het volgende proberen.

----------------

Open your SplinterCell.ini located in your Splinter Cell Demo/System folder (with a text editing program, such as notepad) and locate these lines:
WindowedViewportX=640
WindowedViewportY=480
FullscreenViewportX=640
FullscreenViewportY=480

And change them to look like this:
WindowedViewportX=800
WindowedViewportY=600
FullscreenViewportX=800
FullscreenViewportY=600

Hit save and give it a try.

Fix 2

If the first fix didn't help, try this one. This one also fixes the one problem for many users who get no errors but a monitor that goes into sleep mode. Open your Splintercell.ini and locate this line:
StartupFullscreen=True

And change it to look like this:
StartupFullscreen=False

----------------

Verder moet je natuurlijk de laatste videokaart drivers installeren en al het andere standaard gebeuren. Mocht het allemaal niet lukken kun je de 1.1 Patch proberen
-Screenshots

Afbeeldingslocatie: http://www.splintercell.com/us/ss/PC6.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.splintercell.com/us/ss/PC7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.splintercell.com/us/ss/PC_4.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.splintercell.com/us/ss/PC8.jpg

- Vorige delen
[rml][ PC] Splinter Cell[/rml]

Homepage
Filmpjes | Ingame
Meer Screenshots
Boxshot
Wallpapers

Release date (pc): 27 februari (europa/nederland)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Misschien kan je nog een linkje toevoegen naar het eerste deel, is wel zo handig.

En voortaan wachten met het openen van een nieuw deel tot het oude draadje is gesloten.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
-TheGrimReaper- schreef op 26 February 2003 @ 18:51:
Misschien kan je nog een linkje toevoegen naar het eerste deel, is wel zo handig.

En voortaan wachten met het openen van een nieuw deel tot het oude draadje is gesloten.... ;)
Je weet niet eens wat er was dus waar bemoei je je mee :), en tnx voor de kick wou ik net zelf doen ;)

zal het linkje even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brand maar weer los met de vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
Paar dagen geleden zag ik het eerste deel van het topic en meteen de demo gedowned. Ik moet zeggen, het is een erg cool spel. Mooie graphics, al merk ik daar in de demo weinig van want ik loop de hele tijd met night vision :).

Ik ga het spel dit weekend maar eens halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ze vandaag in de verkoop gezet bij dixons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het spel merk je ook weinig van al het moois helaas... heb hem op de XBOX en je zit inderdaat bijna constant met night of thermal vision rond te sluipen, af en toe doe ik m'n goggles even af gewoon om de brilliante lighting te bewonderen, het is eigenlijk ook het enige minpuntje van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

WOEI! In de verkoop?

* Willybubba haalt em morgen :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Hmm, ik gebruik juist de nightgoggles minimaal? Ligt toch meer aan de player denk ik :)

Alleen als je echt helemaal geen ruk ziet gebruik ik die goggles, maar dan heb je nix aan je nifty fx :) Anders doe ik ze meestal af, dan kun je veel beter inschatten waar je wel en niet gezien wordt imo. Als er veel donkere plekken zijn doe ik wel ff een check met beide goggles of er geen mensjes zijn verstopt :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De demos van dit spel zijn inderdaad redelijk leuk; alleen speel ik ze de eerste keer wat moeilijk; maar als je een stuk eenmaal hebt gedaan dan staat iedereen ook altijd op dezelfde plek; dus is het weinig uitdagend. Toch is het spel zo mooi dat ik een level wel 10 keer kan spelen om hem te perfectioneren :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:19

Nakebod

Nope.

Iemand nog tips voor Chinese Ambesy, als je in die grote rode "hal/kamer" bent, met die 2 trappen, en ook 2 van die automatische kanonnen?
Als ik links omhoog loop (Dus niet waar het kanon direct boven aan staat) kom ik er 1igzins goed vanaf, maar meestal fokt dat ding mij erg hard, en ben ik meestal net niet, of net wel dood ;)
Moet anders kunnen, kan je zo een kanon ook remote uitschakelen? Dus niet via dat koffertje die er altijd achter ligt :( ?

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Nakebod schreef op 26 February 2003 @ 20:13:
Iemand nog tips voor Chinese Ambesy, als je in die grote rode "hal/kamer" bent, met die 2 trappen, en ook 2 van die automatische kanonnen?
Als ik links omhoog loop (Dus niet waar het kanon direct boven aan staat) kom ik er 1igzins goed vanaf, maar meestal fokt dat ding mij erg hard, en ben ik meestal net niet, of net wel dood ;)
Moet anders kunnen, kan je zo een kanon ook remote uitschakelen? Dus niet via dat koffertje die er altijd achter ligt :( ?
In de hoek (rechts van waar je binnen kom staat een kast met een paar vazen erop. Schiet de linker vaas aan diggelen en je kan achter het kannon omhoog klimmen, dan hangend via een pijp naar de overkant om bij de ander gun te komen.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:06
dat was het oil rig :)
ben nu bij de cia. dat was een leuk level begreep ik? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op 26 February 2003 @ 20:32:
dat was het oil rig :)
ben nu bij de cia. dat was een leuk level begreep ik? B)
ligt het aan mij of moet je bij de oil rig veel mensen mollen? Het is bij mij 1 lijken rig toen ik daar weg was >:) Je kon gewoon niet/moeilijk sneaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Kan iemand mij helpen.
Ik ben nu in level 2 maar ik kom er niet uit. ik zit in de garage en daar heb ik die vent ondervraagd. en nu weet ik nie wat ik moet doen. ik heb wel een lift gracht gevonden maar ik kan daar neit omhoog komen. kan iemand mij helpen???

Ik kan eventueel een pic toevoegen als iemand mij niet snapt.

alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdrawing schreef op 26 February 2003 @ 20:48:
Kan iemand mij helpen.
Ik ben nu in level 2 maar ik kom er niet uit. ik zit in de garage en daar heb ik die vent ondervraagd. en nu weet ik nie wat ik moet doen. ik heb wel een lift gracht gevonden maar ik kan daar neit omhoog komen. kan iemand mij helpen???

alvast bedankt,
Eenmaal de bestuurder ondervraagt, sla je em KO dan moet je gewoon terug lopen naar die hal waar je vandaag kwam, waar er 2 bewakers waren (1 liep heen en weer, maar is opeens weg) Iets verderop van daar heb je een ander deur.. ga daar verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Opeens weg? Die kwam de garage in en heb ik neergeknald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdrawing schreef op 26 februari 2003 @ 20:48:
Kan iemand mij helpen.

alvast bedankt,
Je moet de trap weer op en dan langs de bewaker de deur door.

Maar ik heb ook een vraag. Ik moet nu 2 lui in een glazen lift afluisteren, maar zodra ze boven zijn met de lift is de mission gefaald. :? Ik luister elk woord af en sta goed verstopt, geen knock out geslagen lui, ik heb iedereen laten leven, behalve de Colonel >:) . Kan iemand mij uitleggen waarom de missie faalt? En dan ook wat ik wel moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Hejje het gesprek goed opgenomen met de mic geselecteerd en in weapon modus (E)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 20:37:
[...]ligt het aan mij of moet je bij de oil rig veel mensen mollen? Het is bij mij 1 lijken rig toen ik daar weg was >:) Je kon gewoon niet/moeilijk sneaken
ehm ff denken, volgens mij heb ik een stuk of 7/8 man getrakteerd op wat kogels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkX schreef op 26 februari 2003 @ 21:11:
Hejje het gesprek goed opgenomen met de mic geselecteerd en in weapon modus (E)?
Jaja.. van het eerste woord tot het laatste. Daarna komt die knakker met de boodschap: "What the hell are you doing, Fisher. This mission is over!" ( ik kan em wel dromen nu).

Naja .. ik ga wel weer eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 21:16:
[...]

Jaja.. van het eerste woord tot het laatste. Daarna komt die knakker met de boodschap: "What the hell are you doing, Fisher. This mission is over!" ( ik kan em wel dromen nu).

Naja .. ik ga wel weer eens proberen.
vreemd :? Ook niet een melding ofzo dat een lijk is gevonden? En voor de zekerheid dat je wel goed opneemt. Je kan dus zelf ook het hele gesprek horen he.. dan neem je het teminste goed op. Misschien moet je nog iets verder het veld inlopen. Ik ben iets verder gelopen en toen begonnen met opnemen.. ging gelijk goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Lasermic moet idd rood gekleurt zijn, als goed is kan je ze dan ook pas horen.
Maar, begin je te laat met afluisteren? Moet vrijwel vanaf het begin, weet niet hoeveel het uitmaakt als je paar sec mist?

Ben nu als goed is bij laatste missie, wel jammer op zich, speelduur is best kort.
Hoop dat er addon pack/levels bij komen, of iets van multiplayer, en dan met ze alle zo hangend aan buizen elkaar neersneaken ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

multiplayer lijkt me zeeeeer onwaarschijnlijk, 8 supercommando's die beetje rond lopen sneaken? Werkt toch niet :? Alle sneak tactieken waar het spel op gebaseerd is werken niet omdat je allemaal gave gadgets hebt. Wat wil je nog sneaken met IR en NIGHT goggles, camera's en meer van die shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

:D ok, daar heb je feitelijk gelijk in :)
Maar zijn er ook nog bonus missies, na het uitspelen? Dat je wat vrij kan rondkloten, net zoiets als trainingslevel, alleen dan zonder die instructies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freek
  • Laatst online: 27-02 16:10
Had je dit topic niet beter "het grote Splinter Cel [pc] topic deel 2" kunnen noemen. Ik dacht in eerste instantie dat je het over splinter cel 2 had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

We houden niet meer van "het grote topic" topics schijnt :) en Cell is met 2 l-en. En ik vond het eigenlijk heel duidelijk, anders had er wel Splinter Cell 2 gestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SC 2 ? 8)7
Trouwens als Xbox live is kan je gelijk al nieuw levels download voor SC. Ik neem aan dat ze die ook voor de PC beschikbaar gaan stellen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Na de eerste demo te hebben gedownload en verschillende keren uitgespeeld te hebben, heb ik de tweede demo maar eens gedownload. Nu heb ik een iritant probleem als ik aan het spelen ben. Het zit namelijk zo, om de zoveel x seconden, bevriest het beeld gedurende vier-vijf seconden en dan gaat het spel weer gewoon verder. Wat raar is, is dat dit niet gebeurt in het politiestation, maar wel in het level daarvoor :?

M'n configuratie:
Athlon XP 2000+
GigaByte GA-7VAX KT400 moederbord (VIA Hyperion 4.45)
Crucial PC2700 DDR2 CAS2,5 geheugen
GeForce 4 Ti4200 (Detonator 41.09)
Windows XP zonder SP1

Ik speel op 1024x768 met alles op high.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 19:58
edit:

mislukt ge-edit 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door 6killer op 26-02-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 19:58
Nakebod schreef op 26 February 2003 @ 21:38:
:D ok, daar heb je feitelijk gelijk in :)
Maar zijn er ook nog bonus missies, na het uitspelen? Dat je wat vrij kan rondkloten, net zoiets als trainingslevel, alleen dan zonder die instructies :)
Verwijderd schreef op 26 februari 2003 @ 21:53:
SC 2 ? 8)7
Trouwens als Xbox live is kan je gelijk al nieuw levels download voor SC. Ik neem aan dat ze die ook voor de PC beschikbaar gaan stellen
in de config heb ik wel iets gevonden:

...
UnlockedMap[9]=5_1_1_PresidentialPalace
UnlockedMap[10]=
UnlockedMap[11]=
UnlockedMap[12]=

maar of dan nog 3 levels in verborgen zijn :? misschien dat je die later kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:11

Leejow(saait)

Blater

Damn ik ben nog steeds met het 2e level bezig, ik ben nu in dat politie buro en moet opzoek naar de beveiliging ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

Okay ik ben helemaal niet ver maar ik kom er niet uit. ik praat nu over de pc demo2 level 1. Op het begin ben je in zo huis geweest en dan heb je iets met zo computer in de muur gedaan en dan?? kan niks vinden waar ik naartoe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Kajtje schreef op 26 February 2003 @ 22:27:
Okay ik ben helemaal niet ver maar ik kom er niet uit. ik praat nu over de pc demo2 level 1. Op het begin ben je in zo huis geweest en dan heb je iets met zo computer in de muur gedaan en dan?? kan niks vinden waar ik naartoe moet.
Check je notes voor de code van de deur die in die kamer zit waar die computer achter dat schilderij zat. Eenmaal buiten kan je links naar beneden glijden :) (of bedoel je dat niet ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ralph Smeets schreef op 26 februari 2003 @ 21:54:
Na de eerste demo te hebben gedownload en verschillende keren uitgespeeld te hebben, heb ik de tweede demo maar eens gedownload. Nu heb ik een iritant probleem als ik aan het spelen ben. Het zit namelijk zo, om de zoveel x seconden, bevriest het beeld gedurende vier-vijf seconden en dan gaat het spel weer gewoon verder. Wat raar is, is dat dit niet gebeurt in het politiestation, maar wel in het level daarvoor :?
Probeer eens SP1 wel te installen?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaKKer
  • Laatst online: 13-09 17:08

jaKKer

liev ;x She's on Fire

aftermath schreef op 26 februari 2003 @ 22:41:
[...]

Check je notes voor de code van de deur die in die kamer zit waar die computer achter dat schilderij zat. Eenmaal buiten kan je links naar beneden glijden :) (of bedoel je dat niet ? )
aha die deur moet dus open :) dat moet wel lukke denk ik ;) En dat naar beneden glijden bedoelde ik niet meer thnx iig _/-\o_

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Verwijderd schreef op 26 February 2003 @ 20:37:
[...]

ligt het aan mij of moet je bij de oil rig veel mensen mollen? Het is bij mij 1 lijken rig toen ik daar weg was >:) Je kon gewoon niet/moeilijk sneaken
die heb ik bijna op 100% stealth uitgespeeld. ik moest 1 keer langs bewakers rennen, verder heb ik niemand geschoten of ben beschoten. Ik speel het hele spel op stealth :9~

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• XL79
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 20:14
Mmm ik ben dus nu bij de CIA.. heb eerst iedereen 'gekilled' zonder dat wapen... die heb ik later opgehaald (wist ik veel) maar nu is het heel vaak zo dat als ik een kamer binnen loop... dat je die gast hoort zeggen It's over.... echt heel irritant.. Ik d8 dat het eerst zou kunnen liggen aan het feit dat ik te veel lichamen heb rondslingeren... die eerst maar eens opgeruimd maar nee hoor....

Nu is het in ene heel erg.. ik loop ergens naar binnen... You've set too many alarms.. blah blah .. Game over.. Heel raar... iemand ideeën?

thx

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik zit ook in die tuin met die lift en heb ze suc6vol afgeluisterd! Maar nu is mijn probleem dat nadat je ze afgeluisterd hebt de tuin wemelt van de security,wat moet ik nu doen,en waar moet ik heen??? Ik hoop dat iemand het weet...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
Kirkhammet1 schreef op 27 February 2003 @ 08:29:
Ik zit ook in die tuin met die lift en heb ze suc6vol afgeluisterd! Maar nu is mijn probleem dat nadat je ze afgeluisterd hebt de tuin wemelt van de security,wat moet ik nu doen,en waar moet ik heen??? Ik hoop dat iemand het weet...
Goed sneaken door de donkere plekken. Ga naar rechts vanaf het beginpunt want daar kan je tegen de muur opklimmen en sneak naar binnen via het raam.

Verwijderd

OF alle guards neermaaien....was bij mij per ongeluk een major firefight geworden....maar ach, het kwam wel goed uit, ben geen 1x geraakt, ze vielen bij bosjes neer....hoppa...ff opruimen, en de klim-op van dichtbij bekijken......

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Ik had laatst iets heel stoms, ik was de demo2 aan het spelen level kalinatek, en ik gebruik de sticky shocker op 1 van die 2 tupen die samen staan te babbelen bovenaan de trap in de garage met 3 poppetjes. Eerst dus gewurgd, hoekje ingesleept en pats lichtjes uit voor hem. Maar ik dus 1 van die 2 overigen geschoten met sticky shocker, en de ander reageert gewoon helemaal niet!! Lijkt me toch dat als je maat flauwvalt of het uitschreeuwt van de spanning die op hem staat en dan omvalt, dat je dan toch op onderzoek uitgaan.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Nadat ik die gasten heb afgeluisterd in die tuin, ben ik over die muur heen geklommen naar het volgende leven. enfin, hartstikke leuk dan moet je met een lift naar boven. Ook dat heb ik gedaan, maar waar moet ik dan heen ? Als je boven bent met die lift wordt het een beetje lastig, want rechts heb een camera met een deur, en links heb je ook een deur met daarachter een camera! Ik kom dus niet verder :(

Hoe kan ik hier voorbij komen ?

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
CyberTijn schreef op 27 February 2003 @ 10:57:
Nadat ik die gasten heb afgeluisterd in die tuin, ben ik over die muur heen geklommen naar het volgende leven. enfin, hartstikke leuk dan moet je met een lift naar boven. Ook dat heb ik gedaan, maar waar moet ik dan heen ? Als je boven bent met die lift wordt het een beetje lastig, want rechts heb een camera met een deur, en links heb je ook een deur met daarachter een camera! Ik kom dus niet verder :(

ga de middelste deur in met behulp van je lockpick, via die kamer kan je verder ;)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

_/-\o_ @ verpakking! ZO hoor je 3 CDs te verpakken, en niet allemaal in een DVD doosje prakken!

* Willybubba is installing :)

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

CyberTijn schreef op 27 February 2003 @ 10:57:

Haha, zat ik ook uren lang vast :P, maar het is eigenlijk gewoon heel simpel ;)

Als je de lift uitkomt, schiet je eerst die camera rechts van je kapot...
Nu moet je een beetje snel te werk gaan; pak je lockpick, loop dan naar de deur die lings van de lift staat, dan snel openen en naar binnen..
Binnen pak je snel zo'n datastick. Daarna loop je snel naar de deur en kijk je onder de deur door naar die bewaker....

Sluip (lees: crouch) dan naar buiten, héél rustig achter hem aan (verstop je dan ff achter die cola-apparaat 8)...w8 dan fftjes en hij typt zo'n code in en de deur gaat open :+.....sluip dan rustig achter hem aan en je bent binnen....

klaar = Tijn ;)

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Willybubba schreef op 26 February 2003 @ 23:07:
[...]

Probeer eens SP1 wel te installen?

Ik heb eens rondgeslopen op het officiele Splinter Cell forum, Ubi mag wel eens een snellere server installeren :(, en ik ben niet de enigste met het probleem. Het ligt niet aan de grafische kaart, mensen met een Radeon 9700 hebben er soms ook last van. Het ligt niet aan de CPU, mensen met een Pentium 2,57GHz hebben er soms ook last van. Het ligt niet aan DirectX, het probleem doet zich onder zowel 8.1 als 9.0 voor... Het ligt niet aan Windows XP, daar het probleem zich ook voordoet bij mensen die SP1 draaien...

Wat ik er uit kan opmaken is dat sommige mensen dit probleem ook met andere op de Unreal War engine gebaseerde spellen hebben.

Een tip die ik ga proberen is het deïnstalleren en herinstalleren van SC. Dat zou het probleem volgens sommigen moeten oplossen.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• GoEV6
  • Laatst online: 15:03
Leejow(saait) schreef op 26 februari 2003 @ 22:20:
Damn ik ben nog steeds met het 2e level bezig, ik ben nu in dat politie buro en moet opzoek naar de beveiliging ofzo..
Daar ben ik ook.
Kan iemand een beetje helpen wat ik daar moet doen?

Verwijderd

CyberDoX schreef op 27 February 2003 @ 11:47:
[...]

Nu moet je een beetje snel te werk gaan; pak je lockpick, loop dan naar de deur die lings van de lift staat, dan snel openen en naar binnen..
Binnen pak je snel zo'n datastick. Daarna loop je snel naar de deur en kijk je onder de deur door naar die bewaker....

Sluip (lees: crouch) dan naar buiten, héél rustig achter hem aan (verstop je dan ff achter die cola-apparaat 8)...w8 dan fftjes en hij typt zo'n code in en de deur gaat open :+.....sluip dan rustig achter hem aan en je bent binnen....

klaar = Tijn ;)
Je kunt je ook gewoon in de lift verstoppen totdat die bewaker voorbij is. Hoef je niet snel te werk te gaan met die lockpick ook. Alle tijd!

• ravw
  • Laatst online: 14:58
IK zit weer eens goed vast :(

hier 2 foto,s van welke 2 kanten ik uit kan en verder niets

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/SC_01.jpg

Hier hang ik buiten aan en draaidje

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/SC_02.jpg

Hier heb ik een gat waar ik niet in kan ..
en de deuren zitten dicht :(

verder kom ik niet :(

Help me oja die bewakers die er rond lopen zijn DOOD :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Blackhole schreef op 27 February 2003 @ 12:25:

[afbeelding]

[afbeelding]

Je moet door dat raam springen (SHIFT), en je moet geloof ik de andere kant op, in die gang, want je kunt idd niet daar naar boven.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb je computer in die kamer (van het eerste plaatje) al gebruikt? Die moet je nl 2x gebruiken voordat de deur open gaat (die links op het 2de plaatje).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz. De US patch werkt niet erg mee op de Europese versie :(

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zojuist Splinter Cell uitgespeeld :)
Echt kewl spel, alleen te kort :D
Zag ook kleine fout in eindfilmpje, zie je zo een overleidingsberciht dat die ene gast van 19xx tot 2003 geleeft, terwijl het nieuws van 19 september 2004 was :D

• DarkX

DarkX

Ik?

[afbeelding]

[afbeelding]

Eh, je kunt gewoon door die ruit aan dat draadje toch? Twee mogelijkheden: Of je zet af met shift en jumped erdoor, of je trekt je gun met E en knalt eerst even door de ruit die dewd neer. Als je met je voetjes net onder de ruit gaat staan gaat dat het beste, dan kujje een mooie headshot maken, en val je niet direct naar binnen als dat niet lukt.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Nakebod schreef op 27 februari 2003 @ 15:58:
Zojuist Splinter Cell uitgespeeld :)
Echt kewl spel, alleen te kort :D
Zag ook kleine fout in eindfilmpje, zie je zo een overleidingsberciht dat die ene gast van 19xx tot 2003 geleeft, terwijl het nieuws van 19 september 2004 was :D
Mja dat viel mij ook al op. :D

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

k, ik weer.. ben bij zon chinees gast, afluisteren en vervolgens weer in zn eigen auto afluisteren.. gedaan, bla bla

nu moet ik terug naar die ene chikie, maar heb geen flauw idee hoe ik er moet komen laat staan waar het is

iemand?

• JJr
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

SYQ schreef op 27 February 2003 @ 16:44:
k, ik weer.. ben bij zon chinees gast, afluisteren en vervolgens weer in zn eigen auto afluisteren.. gedaan, bla bla

nu moet ik terug naar die ene chikie, maar heb geen flauw idee hoe ik er moet komen laat staan waar het is

iemand?
Om bij extraction te komen klim je via een pijp over de muur, achter het portiershuisje. Daar zit een stuk waar geen prikkeldraad is.

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
SYQ schreef op 27 February 2003 @ 16:44:

iemand?
aande overkant links achter het controle huisje er er prikkeldraad weg op de muur. kan je via een buis over de muur heen klimmen :)

• SYQ
  • Niet online

SYQ

tnx! gelijk uitproberen

• Wdrawing
Kan iemand mij helpen.

Eenmaal de bestuurder ondervraagt, sla je em KO dan moet je gewoon terug lopen naar die hal waar je vandaag kwam, waar er 2 bewakers waren (1 liep heen en weer, maar is opeens weg) Iets verderop van daar heb je een ander deur.. ga daar verder
Heb ik gedaan de data sticks uit de computers gehaald. en nu weet ik nie meer hoe ik veder moet. ik ben overal geweest
als ik naar buiten ga dan val ik in die laser dingen die ik moet uitzetten maar ik kan nergens vinden waar ik die moet uitzetten. ik moet ze ergens in de main nog wat uit zetten??? hoe meot ik dit doen????

[ Voor 23% gewijzigd door Wdrawing op 27-02-2003 17:30 ]

• ravw
IK ben net door die Ruit gesprongen en nar die PC gekeken , maar nu komen er een paar man binnen hoe krijg je die ontschadelijk :(

Want bij 2 schoten van hun ben ik mors DOOD :(
en dat wil ik niet doen

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• DarkX

DarkX

Ik?

Die gast die je neerknalt heeft een granaat, als je die nou es gebruikt :)

Verwijderd

Nog betere oplossing, ga gewoon uit het raam hangen, en wachten tot ze weg zijn.

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 27 February 2003 @ 17:58:
Nog betere oplossing, ga gewoon uit het raam hangen, en wachten tot ze weg zijn.
Idd, gewoon wachten tot ze pleite zijn, dan als een gek naar de deur rennen, door de hal naar de openstaande deur, gang volgen en over het dak rennen en dan die liftschacht inspringen. ;)

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
het is mishien al voornij gekomen...

maar ik heb last van krakend geluid. en het is echt storend. ik heb een sb live!, iemand een oplossing?

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Verwijderd

Wat nog wel eens wil helpen is in dxdiag je hardwareversnelling helemaal naar links te zetten. Zorgde bij mij in ieder geval ervoor dat alle tekst niet in slow motion werd uitgesproken.

• Bezulba
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

evilpin0 schreef op 27 February 2003 @ 18:08:
het is mishien al voornij gekomen...

maar ik heb last van krakend geluid. en het is echt storend. ik heb een sb live!, iemand een oplossing?
nieuwe drivers installeren, verhelpt het

blup

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Remi schreef op 27 February 2003 @ 18:02:
[...]

Idd, gewoon wachten tot ze pleite zijn, dan als een gek naar de deur rennen, door de hal naar de openstaande deur, gang volgen en over het dak rennen en dan die liftschacht inspringen. ;)
begrijp niet echt waarom mensen dit niet gelijk doorhebben, tis toch geen shoot em up? je kan het imho zelfs uit spelen zonder ooit 1 shot op een ventje gelost te hebben (dus wel op camera's en lichtjes enzo)

maar ja mischien wel teveel q3 mentaliteit.. jammer genoeg :(

blup

• evilpin0
eendje schreef op 27 februari 2003 @ 18:15:
[...]

nieuwe drivers installeren, verhelpt het
dank u

• Nakebod

Nakebod

Nope.

eendje schreef op 27 February 2003 @ 18:17:
[...]

begrijp niet echt waarom mensen dit niet gelijk doorhebben, tis toch geen shoot em up? je kan het imho zelfs uit spelen zonder ooit 1 shot op een ventje gelost te hebben (dus wel op camera's en lichtjes enzo)

Fout, je moet minimaal ehm, nouwja, meerdere keren MOET je wel schieten.
Vooral laatste missie, in de kelder onder libary, wordt lastig zonder te schieten :)
En daarna dan die 1e gast door het hoofd snipen, anders haal je de missie niet.
Maar, idd, op veel plaatsen zou het niet hoeven, maakt het spel feitelijk wel leuker als je nergens iemand neermaait :)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Nakebod schreef op 27 February 2003 @ 18:31:
[...]

Fout, je moet minimaal ehm, nouwja, meerdere keren MOET je wel schieten.
Vooral laatste missie, in de kelder onder libary, wordt lastig zonder te schieten :)
En daarna dan die 1e gast door het hoofd snipen, anders haal je de missie niet.
Maar, idd, op veel plaatsen zou het niet hoeven, maakt het spel feitelijk wel leuker als je nergens iemand neermaait :)
je begrijpt wel wat ik bedoelde :)

en ik vind het ook veel uitdagender om te proberen om niemand neer te knallen, want dat kan iedereen wel, maar om iemand te grabben en dan neer te meppen is echt veel moeilijker :)

blup

Verwijderd

Je kan quake 2 ook uitspelen zonder 1 schot te lossen, met uitzondering van de eindbazen dan :O

Maar dat stukje waar je door het raam mieterd moet je die kerel toch ook om zeep helpen? je kan natuurlijk op hem af rennen en hem een tik verkopen, maar das ook weer zo dom :/

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

_/-\o_ @ Level in het CIA gebouw! Meesterlijk!

• Southern Sun
Willybubba schreef op 27 February 2003 @ 19:00:
_/-\o_ @ Level in het CIA gebouw! Meesterlijk!
zeer vet level jah 8)
zit nu in een of andere grote hal met 2 rotcamera's en grote trappen. morgen weer verder :Y)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Supergame. En dat voor 40 euro :)

• Nakebod

Nakebod

Nope.

eendje schreef op 27 February 2003 @ 18:46:
[...]

je begrijpt wel wat ik bedoelde :)
Jep :)
en ik vind het ook veel uitdagender om te proberen om niemand neer te knallen, want dat kan iedereen wel, maar om iemand te grabben en dan neer te meppen is echt veel moeilijker :)
Op zich kan iedereen dat wel, alleen, en dat vind ik nog steeds wel jammer,
hun schieten met automatic wapens, dus als hun je raken gelijk veel health eraf, en die wapens kan je niet eens oppakken :(

Ook irritant, maar wel vrij realistisch, in sniper mode, dat je niet echt vast zit op 1 plaats, hoewel dit misschien wel een beetje overdreven is :)

• Maxow
  • Laatst online: 14:17

Maxow

Hidden Sound System

je kunt wel je adem inhouden bij het snipen, dan blijftie wel ff op dezelfde plek

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

MaxOW schreef op 27 February 2003 @ 19:12:
je kunt wel je adem inhouden bij het snipen, dan blijftie wel ff op dezelfde plek
alternative fire dan gebruiken, rechtermuisklik :)

net level van fbi gehaald :9~ in dat hele level 2 shockers gebruikt. 1tje bij zo'n ventje dat bewaakt bij metaal detector nadat je bij de servers bent geweest. want je kan alleen door detector met je geweer :P of ventje knock out slaan alleen je kan daar niet achter komen. andere ventje dat buiten liep voordat je bij het busje bent :)

[This space is for rent]

• Nakebod

Nakebod

Nope.

MaxOW schreef op 27 February 2003 @ 19:12:
Ghehe, en daar kom ik nu achter, nadat ik em heb uitgespeeld :)
En idd, het werkt wel, alleen wel erg kort, maar, lang genoeg denk ik zo :D

• ravw
eendje schreef op 27 februari 2003 @ 18:17:
[...]

Nee dat is hier niet tenspraken ik ben helemaal geen voor stander van Q3

Ben meer iemand vooor Ghost Recon , SWAT 3 en dat soort games .

Dus dit spel bevalt me erg goed .
alleen ik was er niet opgekomen om even uit het raam te gaan hangen :)

• evilpin0
practig spel..echt... draait alleen gewoon shit op me computer... amd 1400,512mb,gf3t200 220/500, sb live!... hij crashed vaak en echt super vervelend is het krakende geluid, het alle drivers geupdate en patch 1.1.... erg jammer, had nog zoveel zin in dit spel =\

• Wdrawing
Ik ben nu nog steeds in level 2 en ik kom er niet uit :(. ik heb beneden in de garage die vent onder vraagt en ben toen terug naar boven gegaan en heb die twee computers bekenen en nu weet ik niet waar ik heen moet wie kan mij helpen???

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
Ralph Smeets schreef op 27 februari 2003 @ 11:49:

[...]

Ik heb eens rondgeslopen op het officiele Splinter Cell forum, Ubi mag wel eens een snellere server installeren :(, en ik ben niet de enigste met het probleem. Het ligt niet aan de grafische kaart, mensen met een Radeon 9700 hebben er soms ook last van. Het ligt niet aan de CPU, mensen met een Pentium 2,57GHz hebben er soms ook last van. Het ligt niet aan DirectX, het probleem doet zich onder zowel 8.1 als 9.0 voor... Het ligt niet aan Windows XP, daar het probleem zich ook voordoet bij mensen die SP1 draaien...

Wat ik er uit kan opmaken is dat sommige mensen dit probleem ook met andere op de Unreal War engine gebaseerde spellen hebben.

Een tip die ik ga proberen is het deïnstalleren en herinstalleren van SC. Dat zou het probleem volgens sommigen moeten oplossen.
nee :)

ik heb het ook, maar als ik mn videokaart naar beneden klok naar de standaard is t weer ok. Bugje in Unreal Warfare engine (U2 heeft er ook last van)

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:25

Pubbert

random gestoord

Ik heb "probleempjes" weet niet of ze voor gekomen zijn.

Ik kan de details niet op high zetten. Alleen low en medium. Terwijl ik de demo alles high kon zetten (draaide ook nog goed) Ook mis ik de optie 1600x1200.

Ik heb xp1900+ met radeon8500 en 512 ddr. catalyst 3.0. dx9.0.

ik ben al te stom om die lock pick te gebruiken btw, als ik hem in mn beeld zie (vergroot) kan ik niets doen. niet usen, niet interacten, niet scrolle, niet bewegen, niet schieten (dan gaat hij weer weg)

wat doe ik verkeerd?

[ Voor 31% gewijzigd door Pubbert op 27-02-2003 22:51 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Even met je richtingtoetsen klooien, als je bijvoorbeeld op boven drukt, en er beweegt wat, doorgaan met die richtingtoets tot het klikt. Dan ga je naar tandje 2 en doe je hetzelfde: op de richtingtoetsen drukken tot er iets beweegt. Zeg maar.

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dond3r schreef op 27 February 2003 @ 22:29:
Ik heb "probleempjes" weet niet of ze voor gekomen zijn.

Ik kan de details niet op high zetten. Alleen low en medium. Terwijl ik de demo alles high kon zetten (draaide ook nog goed) Ook mis ik de optie 1600x1200.

Ik heb xp1900+ met radeon8500 en 512 ddr. catalyst 3.0. dx9.0.

ik ben al te stom om die lock pick te gebruiken btw, als ik hem in mn beeld zie (vergroot) kan ik niets doen. niet usen, niet interacten, niet scrolle, niet bewegen, niet schieten (dan gaat hij weer weg)

wat doe ik verkeerd?
Ik kan idd ook niet alles op high of very high zetten, in demo wel, alleen had toen een brakke windows install (Liep, alleen in SC, met <5 fps)
Na reinstall demo niet meer geprobeerd, maar de full meteen, en die gaat wel beter, alleen niet alles very high.

En lock pick, moet je de pijltjes toetsen voor gebruiken, per pinnetje moet je paar keer zelfde toets inrammen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdrawing schreef op 27 February 2003 @ 21:29:
Ik ben nu nog steeds in level 2 en ik kom er niet uit :(. ik heb beneden in de garage die vent onder vraagt en ben toen terug naar boven gegaan en heb die twee computers bekenen en nu weet ik niet waar ik heen moet wie kan mij helpen???
hehe, als het goed is, zit er in de dezelfde kamer als waar de 2 computers staan ook een deur, deze moet je lockpicken of een andere tool gebruiken. Dan naar buiten gaan en via de riggel naar het raam waar de koks staan, dan een paar lampen uitschieten en verder sneaken.

Hint!! Veel aan de randen hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
evilpin0 schreef op 27 February 2003 @ 20:34:
practig spel..echt... draait alleen gewoon shit op me computer... amd 1400,512mb,gf3t200 220/500, sb live!... hij crashed vaak en echt super vervelend is het krakende geluid, het alle drivers geupdate en patch 1.1.... erg jammer, had nog zoveel zin in dit spel =\
ey dat krakend geluid had ik ook, gewoon ff dxdiag uitvoeren, en dan naar tab geluid en daar dat slider voor directxhardware versnelling naar links slepen (uitzetten)..
ik heb er geen last meer van..
succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Muhahah.. het laatste level, bij die dikke trap.. de lichten boven uitgedaan en alle andere lichten kapot geschoten (die dikke sjieke lamp in de nok) :) die lui naar boven.. ik naar beneden :P Splinter Cell 2. here i come !

[ Voor 13% gewijzigd door FoggyFreek op 28-02-2003 01:45 ]

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Laatst online: 22-08 07:07
Waarom snapt toch niemand hoe je die lockpick moet gebruiken, terwijl je dat in de training missie leert? Of zitten ze daar vast en luisteren ze niet naar de uitleg? :)

Btw, in missie 2, als je door het raam gaat, had ik die granaat van dat mannetje helemaal niet gezien! En ook niks slims bedacht als uit het raam hangen .. heb 't vaak over gedaan en ze allemaal in hun koppies geschoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Sjit hey, ik ben nu in de noordelijke vleugel van dat presidenten gebouw, ik ben door de tuin gesneakt (Waar ik alle mannetjes met headshots heb neergekregen) maar daardoor ben ik bijna al me kogels kwijt :(. Nu komen er in dat 2e stuk dus gelijk al 2 ventjes, ik kan wel proberen om ze met headshots neer te krijgen maar das bijna niet te doen. ik heb mezelf ook al eens in dat opslag kamertje opgesloten maar die 2 bleven door die gangen lopen.

Waar liggen kogels in het VORIGE stuk (dus de zuidelijke vleugel tot aan die keuken en restaurant).
of Hoe sneak ik langs die kereltjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Laatst online: 07:49
Zodra je boven bent, krijg je de animatie van de lift die er aan komt. Verberg je in dat hok. Zodra de kerels uit de lift komen, lopen ze allebei naar rechts. Loop snel de lift in waar ze uitkwamen en druk op de knop :)

Meteen hier na vind je kogels (ff zwart gemaakt, spoiler):
Zodra je uit de lift komt, ga je links de kamer in. Ga op het buro staan en kruip het plafond in. Na een stukje kruipen kun je weer naar beneden, de gang in (je staat nu aan de andere kant van die glazen muur). Vlakbij de camera, aan de linkerkant, is een deur naar een opberghok. Hier liggen kogels.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

NoLife schreef op 28 February 2003 @ 09:57:
Zodra je boven bent, krijg je de animatie van de lift die er aan komt. Verberg je in dat hok. Zodra de kerels uit de lift komen, lopen ze allebei naar rechts. Loop snel de lift in waar ze uitkwamen en druk op de knop :)

Meteen hier na vind je kogels (ff zwart gemaakt, spoiler):
Zodra je uit de lift komt, ga je links de kamer in. Ga op het buro staan en kruip het plafond in. Na een stukje kruipen kun je weer naar beneden, de gang in (je staat nu aan de andere kant van die glazen muur). Vlakbij de camera, aan de linkerkant, is een deur naar een opberghok. Hier liggen kogels.
hahaahh ik sta net naast die deur :D Bedankt voor de hulp!! (ik had nog maar 1 kogel voor die camera >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 12-09 19:01
CyberDoX schreef op 27 februari 2003 @ 11:47:
[...]

klaar = Tijn ;)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Ik dank u !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is hij al uit in europa? zoja wilt iemand hem verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, zat ik ook uren lang vast , maar het is eigenlijk gewoon heel simpel

Sluip (lees: crouch) dan naar buiten, héél rustig achter hem aan (verstop je dan ff achter die cola-apparaat ...w8 dan fftjes en hij typt zo'n code in en de deur gaat open .....sluip dan rustig achter hem aan en je bent binnen....

klaar = Tijn
hey dat was mijn beschrijving!! :P

Ben nu ook bij de CIA mission.. gvd ben nu al 2 x achter zo een mannetje aangerend die de alarm wou triggeren. En NET voordat ie de hendel trekt.... PAF van achteren neergeslagen. Trigger happy bitches.. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2003 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Woei ik ben nu bij CIA HQ :D die oil rig was makkelijk :D in een keer gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bereid je dan maar voor op een heel wat moeilijkere missie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik zit nu vast in bij de cinese ambasadeur.. ik loop nu in een riol te dwalen met 3 gaurds, en ik zie echt geen andere uitgang =\

edit: laat maar me missie niet goed gelezen

edit2: euhh, waar staat mijn contact?.. heb het hele level al een paar keer doorzocht.. zie ook nergens een rood teken

[ Voor 42% gewijzigd door evilpin0 op 28-02-2003 14:42 ]

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste