[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

evilpin0 schreef op 28 februari 2003 @ 14:13:
ik zit nu vast in bij de cinese ambasadeur.. ik loop nu in een riol te dwalen met 3 gaurds, en ik zie echt geen andere uitgang =\

edit: laat maar me missie niet goed gelezen

edit2: euhh, waar staat mijn contact?.. heb het hele level al een paar keer doorzocht.. zie ook nergens een rood teken
Ehm, ff denken hoe et weer es was, in riool is een 2e uitgang, daar omhoog, dan kwam je als je eruit komt gelijk 2 ppl tegen die om de rand staan van riool.
1 loopt er weg, sneak eruit, daar hangt zo een mooi zeil, waar je vrij onopvallend tot aan die ene gast kunt lopen (Zie ergens screenshot van mij in vorige deel :D)
Mep die gast neer. Daarna die andere.

Maar zover was je al?
Nouwja, dan gaan we stukje lopen, naar gedeelte waar die 2e guard heen en weer liep, aan de linker kant is er dan een pijp omhoog, naar balkon dacht ik, en daar klim je wat, tot je in een kamer bent geloof ik, daar loop je doorheen, door een "deur" die naar het dak van het gebouw ernaast leidt.
Daarop staat een mooi groot rood neon bord, met.. je contact persoon :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 21:10
Ik kon er niet door die deur :s ik snap er niks van ik heb er maar ff een screenshot van gemaakt. wie kan mij helpen ik ben al 2dagen bezag :(
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wilkieff/splinter.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wdrawing schreef op 28 February 2003 @ 15:36:
Ik kon er niet door die deur :s ik snap er niks van ik heb er maar ff een screenshot van gemaakt. wie kan mij helpen ik ben al 2dagen bezag :(
[afbeelding]
is dat bij die kamer waar een camera vlak boven de ingang zit? Als het goed is moet je gewoon die deur lockpicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
ja dat is inderdaad de kamer met de camera boven de deur. in dit is trouwens in level 2. ik gaat het proberen. nog een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ehm, nu weet ik et volgens mij, hoop ik, tenminste als ik denk waar het is :D
Als goed is begin je die missie op het dak, ga je via een pijp naar beneden, balkon op, door een deur, soort van kleine bieb, als je dan deur uitloopt en die 2 bewakers daar neerkets, is die kamer waar je staat rechts? Met idd een camera boven de 1e deur?

OF je moest in die bieb iets doen, en/of je moet eerst aan de andere kant van die gang trappenhuis in (En naar beneden) Boven ligt een healthpack d8 ik), en als er camera hing, lamp kapot schieten en dan verder lopen, 3 camera's ofzo.
Hopen dat dit het was :)

[ Voor 6% gewijzigd door Nakebod op 28-02-2003 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
Dankje allemaal ik ben er uit.ik moest inderdaad de lockpin gebruiken en nou moet ik via die dak goot verder. ik gaat het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
Wdrawing schreef op 28 februari 2003 @ 15:49:ik moest inderdaad de lockpin gebruiken.
geloof dat je toch eens moet leren om dat zelf te bedenken anders kom je niet zo ver imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

en weer zit ik vast :x

iemand die weet wat ik moet doen in die mijnenveld, bedoel iedereen is dood en alle mijnen zijn opgeruimd.. maar nee hoor niks, heb geen flauw idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Moet je, kijkend vanuit de deur waar je dat mijnenveld binnenkomt, aan die kant, helemaal achterin, zo een hoek in. (Niet over mijntes lopen dus)
Als goed is, moest je over kisten heenklimmen, anders kom je niet in die hoek.
In die hoek, staat een container of wat was et, daarop springen, en dan, kan soms een paar keer mis springen, kan je net aan zo een riggel blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hmm, daar was ik al maar dacht dat haalt ie nooit.. ff proberen en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

SYQ schreef op 28 February 2003 @ 17:37:
hmm, daar was ik al maar dacht dat haalt ie nooit.. ff proberen en bedankt!
Wel als je gewoon via de muur springt zoals in de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:32
SYQ schreef op 28 February 2003 @ 17:31:
en weer zit ik vast :x

iemand die weet wat ik moet doen in die mijnenveld, bedoel iedereen is dood en alle mijnen zijn opgeruimd.. maar nee hoor niks, heb geen flauw idee
mijnen opgeruimd? kan dat dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

6killer schreef op 28 February 2003 @ 18:22:
[...]

mijnen opgeruimd? kan dat dan
Juh, schiet er maar op, van afstandje, voor eigen veiligheid :)
Tis niet nuttig, maar het kan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

yup, gewoon op schieten.. moest wel nadat ik nergens meer uit kwam, save game gedaan en toen ff erop los geschoten :)

zit nu in de knup met 3 bewakers die komen rennen (protect soldiers+chinezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

G33rt schreef op 27 februari 2003 @ 21:37:
[...]

nee :)

ik heb het ook, maar als ik mn videokaart naar beneden klok naar de standaard is t weer ok. Bugje in Unreal Warfare engine (U2 heeft er ook last van)

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Heb m'n GeForce 4 Ti4200 van 320MHz core naar 290MHz core teruggeklokt en dat lost het probleem op! Bedankt!

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
is geen bugje..is gewoon dat je video kaart de hoeveel data niet kan verwerken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Nakebod schreef op 28 februari 2003 @ 15:14:
[...]

Ehm, ff denken hoe et weer es was, in riool is een 2e uitgang, daar omhoog, dan kwam je als je eruit komt gelijk 2 ppl tegen die om de rand staan van riool.
1 loopt er weg, sneak eruit, daar hangt zo een mooi zeil, waar je vrij onopvallend tot aan die ene gast kunt lopen (Zie ergens screenshot van mij in vorige deel :D)
Mep die gast neer. Daarna die andere.

Maar zover was je al?
Nouwja, dan gaan we stukje lopen, naar gedeelte waar die 2e guard heen en weer liep, aan de linker kant is er dan een pijp omhoog, naar balkon dacht ik, en daar klim je wat, tot je in een kamer bent geloof ik, daar loop je doorheen, door een "deur" die naar het dak van het gebouw ernaast leidt.
Daarop staat een mooi groot rood neon bord, met.. je contact persoon :)
jah had ut al opgelost.. maar toch bedankt =) zag de 2de uitgang niet want daar was het net pikdonker en ik loop liever net met nightvision want dan is het minder mooi =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 28 februari 2003 @ 21:46:
[...]

jah had ut al opgelost.. maar toch bedankt =) zag de 2de uitgang niet want daar was het net pikdonker en ik loop liever net met nightvision want dan is het minder mooi =)
hrhr
graphics = gameplay? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit Topic ff doorgelezen *zucht* :D
Maar, wat is nu jullie impressie van SC?
Ik zit er namelijk aan te denken om hem ook te gaan halen.
maar ik heb alleen nog maar op GameSites enz dingen gevonden van: 'Splinter Cell is a really good game, now please buy it (this message was sponsored by: UBI Software) rated 10/10' :P

Maar als jullie zouden zeggen of die 45 €'tjes opwegen tegen zo'n korte speelduur? dan zou ik dat fijn vinden B) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
ik was eigenlijk nog verbaast hoe lang de game duurde. hij duurde niet lang maar ik had em zeker korter verwacht..en tjsa ik hier maar 1 woord voor.subliem.na een paar uur spelen was ik al aan me 4de onderbroek toe...echt in dit spel zitten van die fantastie momenten, maar ook af en toe wat vervelende momenten. ik had spel als totaalcijfer een 9,2 geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is jammer dat games als deze niet met een level edittor komen zodat je je eigen fantasie de vrije loop kan geven maar nee, tis gewoon weer typisch zo'n spel die je, nadat je hem uitgespeeld hebt, zelden meer aan zal raken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb em voor 40 euro gekocht... en dat zegt genoeg. Briljante game.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Nakebod schreef op 28 February 2003 @ 18:47:
[...]

Juh, schiet er maar op, van afstandje, voor eigen veiligheid :)
Tis niet nuttig, maar het kan wel :)
Uhm, kan ook beter hoor. Je kunt op je traagst erheen sluipen, en dan wanneer het lampje groen knipperd op interact rammen, dan disable je de mijn en kun je em zelf meenemen :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of dit in dit topic thuishoort, maar ik heb splinter cell voor de xbox zowel als voor de pc.

En voor de box ken je met xboxlive (binnenkort) xtra missies enz downen, ken dit ook voor de pc, want ik ben binnenkort denk wel uitgekeken op het spel zoals het nu is.

_/-\o_ alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 14:00:
Ik weet niet of dit in dit topic thuishoort, maar ik heb splinter cell voor de xbox zowel als voor de pc.

En voor de box ken je met xboxlive (binnenkort) xtra missies enz downen, ken dit ook voor de pc, want ik ben binnenkort denk wel uitgekeken op het spel zoals het nu is.

_/-\o_ alvast bedankt
geen idee maar vergeet niet dat de levels die je via Xbox live kunt downloaden ook GELD gaan kosten! Ze zijn dus niet gratis en dat is juist de clou van Xboxlive je moet bijna voor alle extra's gaan betalen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geloof ik ergens gelezen dat die extra missies gewoon gratis waren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychotic_01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
In de demo kon je de tab-key gebruiken om cheats in te voeren.
De tab-key werkt in het volledige spel niet bij mij. Is dat bij iedereen zo, en is er een andere manier? Het viel me opeens op dat het niet werkte. Maakt niet veel uit, het is veel leuker zonder cheats, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

hmmm, geen idee, heb niet naar cheats gezocht eigenlijk :) Met cheats is de game helemaal ruk, enige wat ik als cheat gebruik is mijn gun als het sluipen niet wil lukken of te frustrerend wordt :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hmppppfff, weer zit ik vast.. na het killen van zon gast kom je in een level waarin je het gebouw van die chinezen moet infiltreren.

het begint in een kleine gang (u-vorm) en enige wat er is is een muur met een gat en doorschijnend gaatjes (kogelgaten) en hierachter zon automatic machinegeweer.. iemand enig idee wat ik moet doen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dandik/forum/hier.jpg

misschien dat dit helpt, uitleg van mij was alles behalve denderend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Topicstarter
SYQ schreef op 01 March 2003 @ 15:25:
hmppppfff, weer zit ik vast.. na het killen van zon gast kom je in een level waarin je het gebouw van die chinezen moet infiltreren.

het begint in een kleine gang (u-vorm) en enige wat er is is een muur met een gat en doorschijnend gaatjes (kogelgaten) en hierachter zon automatic machinegeweer.. iemand enig idee wat ik moet doen????
Ga die kamer in die je nu echt voor je ziet (zie pic ;) ) ga dan rechts tegen de muur aan staan met Q, zo kun je daar doorheen ;)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Met je "Q" toets langs die muren gaan (met je rug ertegen aan) en dan zo naar links lopen.

Bah al te laat ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Bjk op 01-03-2003 15:42 . Reden: 2 late :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

hehe tnx dudes :) dom dat ik daar niet aan heb zitten denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:24
Psychotic_01 schreef op 01 March 2003 @ 15:11:
In de demo kon je de tab-key gebruiken om cheats in te voeren.
De tab-key werkt in het volledige spel niet bij mij. Is dat bij iedereen zo, en is er een andere manier? Het viel me opeens op dat het niet werkte. Maakt niet veel uit, het is veel leuker zonder cheats, maar toch...
F 2 Misschien ...

Maar zijn er al Cheats uit ..
want ik heb ze hard nodig want ik kom er niet meer UIT :(

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met cheats vind ik het hele spel meteen minder leuk. Je moet juist de spanning hebben, en niet kunnen denken oh ik ren wel want ik kan toch niet dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

jeetje hey, nu zit ik vast met dat thermal keypad geval.. hoe weet ik welke ik eerst moet drukken :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychotic_01
  • Niet online
Er zijn al cheats uit, maar ik ben het helemaal met Outlawz eens, het is vele malen leuker zonder.
En idd, na alle toetsen te hebben geprobeerd bleek het F2 te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ik kom ook niet verder in chinese ambasade. Ik moet die gasflessen opblazen en die trucks met nuclaire zooi vinden. Ik heb het hele gebouw doorgelopen maar ik kan niks vinden.

SYQ je moet bij die keypad de knoppen in duwen die als eerste weg gaan (de warmte ervanaf) (volgens mij eerst de knop helemaal linksboven, die knop eronder, dan helemaal rechts boven en dan die daaronder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

die heb ik gehaald door te wachten op de deur en vervolgens de 2 guards te killen.. nu zit ik iets verder en krijg ik weer dit

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/dandik/forum/hier2.jpg

zowat alle combi's uitgevoerd.. dus eerst groen, daarna geel, daarna rood.. en 4 + 2 zijn rood omheen, dus een van die 2 het eerst toch

dan kom ik op de combi's :

4 - 7 - 5 - 3
2 - 7 - 5 - 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

volgens mij is het 9 7 5 3, die 9 ziet er namelijk anders uit als de andere blauwe knopjes :)
ben daar overigens nog niet, dus is maar een gokje afgaande op die screenie.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Laatst online: 26-08 14:55
ik heb een probleem in Level 2, zodra die kok 't raam opengedaan heeft. Dan hang ik aan die pijp, ik rustig eraan hangen, richting het raam. En zodra ik dat hoekje hangend aan de pijp omben, dan na 2 keer naar rechts (dus 2 armslagen ongeveer) zegt die Lambert :? Mission is Over, 2 Many Alarms are Sounded :( Terwijl ik nix doe, iemand tips :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in de CIA HQ nu moet ik de SC-20k gaan halen,voor de battery genarater room zit een electronisch slot,wat is de code daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

SYQ schreef op 01 March 2003 @ 16:45:
die heb ik gehaald door te wachten op de deur en vervolgens de 2 guards te killen.. nu zit ik iets verder en krijg ik weer dit

[afbeelding]

zowat alle combi's uitgevoerd.. dus eerst groen, daarna geel, daarna rood.. en 4 + 2 zijn rood omheen, dus een van die 2 het eerst toch

dan kom ik op de combi's :

4 - 7 - 5 - 3
2 - 7 - 5 - 3
wtf, wat een aparte kleuren hebben die knoppen. Welke videokaart heb jij?
Btw tis 9753 zover ik kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rood , Geel , Groen , Blauw .... SYQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 01 March 2003 @ 18:18:
Rood , Geel , Groen , Blauw .... SYQ
Volgens mij net juist omgekeerd :)
Rood is de laats aangeraakte toets, door bewaker ofzo.
Rood staat voor warme kleur, en blauw voor koud.
Dus ik zeg: Blauw, Groen, Geel, Rood (9,7,5,3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:48
Ik heb 'm vanimiddag uitgespeeld. Het was wel aardig en leuk, maar totaal onherspeelbaar. Misschien een enkele keer nog een missie spelen maar daar blijft het dan ook bij.
Leuk om eens gespeeld te hebben maar dit wordt geen alltime classic :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, met dit soort spellen is driekwart van de fun het uitvinden hoe iets moet en waar je heen moet op welk tijdstip. Als je dat eenmaal doorhebt ben je zo'n beetje aan het eind aanbeland :)
De enige manier die ik me kan bedenken dat dit spel replayability kan hebben is met multi-player. En dan bedoel ik dus niet sneaky-deathmatch tegen elkaar, want met thermal vision zie je toch iedereen, en full-assault DM is dit spel niet voor bedoeld. Nee, ik bedoel co-op missies, liefst speciaal gemaakt voor dat doel. Lijkt me persoonlijk nog wel ff geinig, al zal ook dat niet lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
jongens ik zit een beetje vast, ik moet die ene gast kipnappen, maar die 2 gasten komen niet naar buiten zetten :S

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/pwvisser/help.JPG

wie weet hoe ik verder kom....?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

tnx mensen, het was inderdaad 9.. zag het blauwe niet eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

je hebt em daar zowiezo op de verkeerde plek vast :)

Hij is op dat moment onderweg naar zn smoking break, hij komt langs een guard die onder een camera in een hoek zit, staat ff te knallen op de cola-automaat, praat even met een collega en loop vervolgens door nog eens 2 deuren naar buiten.
Jij hebt em zo te zien beslopen en vastgepakt bij of vlak voor 'praat met een collega'. Niet doen, gewoon helemaal volgen naar buiten tot ie echt stilstaat en er wat rook van em af komt. Hier moet je em beetpakken en verder meesleuren. Maak je geen zorgen over hem, want hij kijkt onderweg en als ie staat niet om. Anderen wel, dus blijf daar wel op letten.

verder mag je het weer zelf uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Ik ben je niet vergeten hoor O+
Volgens mij krijg je die code automatisch, als je een datastick oppakt, zou zo ook niet precies weten welke, en waar.
Of... maar weet ik niet meer zeker, hoef je helemaal niet door die batterij generator room?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 01 March 2003 @ 21:20:
Ik ben je niet vergeten hoor O+
Volgens mij krijg je die code automatisch, als je een datastick oppakt, zou zo ook niet precies weten welke, en waar.
Of... maar weet ik niet meer zeker, hoef je helemaal niet door die batterij generator room?
Ben wel een data stick tegen gekomen met het paswoord van de Server deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

es ff terugdenken, heb je de code al voor de maintainance room? (die je ook nodig hebt om uberhaubt naar de server room te komen, t blijft een verrekte linear spel)

Op een gegeven moment sta je in een serie gangen met donkere ronde hoeken en security station A, en wat gasten die rondwandelen. er is er 1 die loopt bij het schoonmaak-hok-achtig-iets te koekeloeren. Die heeft een satchel bij zich waar de code opstaat van de deur die leidt tot de rest van het level, ik DENK dat dat de deur is waar jij op dit moment nog niet voorbij bent, is de tweede code die je krijgt in dat level.
Post anders ff een screenie waar je precies zit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
nou het zit zo, hij is duz al verder gelopen denk ik, hij staat in een kamertje te praten :(

heel vaag eigenlijk, ik heel de tijd wachten, hij kwam maar nie :P

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 01 March 2003 @ 21:45:
es ff terugdenken, heb je de code al voor de maintainance room? (die je ook nodig hebt om uberhaubt naar de server room te komen, t blijft een verrekte linear spel)

Op een gegeven moment sta je in een serie gangen met donkere ronde hoeken en security station A, en wat gasten die rondwandelen. er is er 1 die loopt bij het schoonmaak-hok-achtig-iets te koekeloeren. Die heeft een satchel bij zich waar de code opstaat van de deur die leidt tot de rest van het level, ik DENK dat dat de deur is waar jij op dit moment nog niet voorbij bent, is de tweede code die je krijgt in dat level.
Post anders ff een screenie waar je precies zit nu.
ik heb de code voor de maintainance room nog niet.hier onder wel 2 screens van waar ik ben:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.games-on.nl/img/clp2.jpg

en nog een van de map:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.games-on.nl/img/clp1.jpg
Het groene is de Server kamer,
Het rode is de battery generator,
En het blauwe is het hok waar ik de code niet van weet(en waar (als het goed is)de SC-20k ligt).

ps. ik vroeg een paar pos'ts terug om de code van de battery generator,maar er stond Near the battery generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Hmm ... ben ik de enige met het volgend probleem:

Soms "flikkert" een texture ergens op gelijk welke plaats in het game. Bijvoorbeeld een schaduw van een trap op een muur... Als je dan wat beweegt met je character (beetje naar links, rechts etc) dan valt die schaduwtexture weg, en soms springt ie er terug op.

Ik heb WinXP SP1 - Dx9 - hercules GeFORCE3 Ti500 met Detonator 42.70, heb detonator 41.09 en 42.86 ook al geprobeerd.

Is er ergens een setting die "multitexturing" aangaat? (want ik vermoed dat 't dat zo was is)

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 22:11:
[...]

ik heb de code voor de maintainance room nog niet.hier onder wel 2 screens van waar ik ben:
[afbeelding]

en nog een van de map:
[afbeelding]
En het blauwe is het hok waar ik de code niet van weet(en waar (als het goed is)de SC-20k ligt).

ps. ik vroeg een paar pos'ts terug om de code van de battery generator,maar er stond Near the battery generator
Heb je een computer gebruikt ergens eerder? (Ik denk dat het voordat je je SC-20k kreeg was)
Er waren 2 hokjes, en in een hokje stond iemand voor een kopieerapparaat. Tegenover dat hokje is een ander hokje, en op die pc staat geloof ik ook een code :)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2003 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, die deur op de screenie helemaal tegen de rechterrand bedoelde ik en jij denk ik ook. Achter je in dat hok bevond zich toen je aankwam lopen een gast, is misschien een paar keer heen en weer gelopen, maar die moet je dus hebben. Als ie al verder gelopen is voorbij de keypad deur dan heb je pech en zul je een vorige savegame of het hele level opnieuw moeten doen, want dat is de enige die de code bij heeft. (die computer in de post boven mij tegenover het kopieerapparaat is dacht ik een andere code)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

trouwens, die gast die op dat plaatje naar je toe komt lopen ziet er een klein beetje uit als de pipo die ik bedoel. Hij heeft geen guard pakje aan, dus dan zou het em best kunnen zijn. Neerhalen en checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap er niks meer van ik ben nu in level 2 ofzo met die glazen lift die je moet afluisteren maar elke keer krijg ik mission failed wat ik ook doe. doe ik iets verkeerd laser mic met ctrl selecteren en dan met E aanzetten en dan richten en dan hoor ik heel hun gesprek maar als ze bijna bovenan zijn dan opeens mission failed. PLEASE HELP ME want ik kom echt nie verder heb al 20x geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 10:27:
ik snap er niks meer van ik ben nu in level 2 ofzo met die glazen lift die je moet afluisteren maar elke keer krijg ik mission failed wat ik ook doe. doe ik iets verkeerd laser mic met ctrl selecteren en dan met E aanzetten en dan richten en dan hoor ik heel hun gesprek maar als ze bijna bovenan zijn dan opeens mission failed. PLEASE HELP ME want ik kom echt nie verder heb al 20x geprobeerd
1, je staat te ver weg, ookal hoor je het wel?,
2, je mist belangrijke stukjes uit het gesprek?
3, Je wordt gezien door guards die alarm slaan?

Anders, zou ik geen idee hebben, heb er 2x over gedaan, de 1e keer wist ik niet wat ik moest doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Weet iemand hoe ik hier verder moet?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/vast.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hacku schreef op 02 maart 2003 @ 11:08:
Weet iemand hoe ik hier verder moet?

[afbeelding]
terug de trap op, en links kun je aan een richel hangen.
of je loopt een tot halverwege de trap af, gaat aan de leuning hangen, schuif naar rechts de hoek om en kruip de struiken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net het spel gekocht.....TE GEK!!! Alleen zit ik al de hele ochtend te strugglen om in het politieburo te komen....heb alle datasticks met codes al voor zover ik weet...... Ik hoef alleen nog de ingang van het politie buro te vinden......alleen kan ik die de hele fokking ochtend al niet vinden....hellup......volgens mij nog steeds leven1 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 11:20:
Ik heb net het spel gekocht.....TE GEK!!! Alleen zit ik al de hele ochtend te strugglen om in het politieburo te komen....heb alle datasticks met codes al voor zover ik weet...... Ik hoef alleen nog de ingang van het politie buro te vinden......alleen kan ik die de hele fokking ochtend al niet vinden....hellup......volgens mij nog steeds leven1 8)7
op het laatst van dat level staat zo'n vuilnisbak. klim daarop en gebruik wall jump om op die muur te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 02 maart 2003 @ 10:51:
[...]

1, je staat te ver weg, ookal hoor je het wel?,
2, je mist belangrijke stukjes uit het gesprek?
3, Je wordt gezien door guards die alarm slaan?

Anders, zou ik geen idee hebben, heb er 2x over gedaan, de 1e keer wist ik niet wat ik moest doen :)
nee das nie waar want ik vang het hele gesprek op en ik sta ook niet te ver weg verder hoor ik ook geen alarm ofzo. maar ik kom nog steeds niet verder de hele tijd net voor het einde is het mission failed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 11:40:
[...]

nee das nie waar want ik vang het hele gesprek op en ik sta ook niet te ver weg verder hoor ik ook geen alarm ofzo. maar ik kom nog steeds niet verder de hele tijd net voor het einde is het mission failed
heb je alle bewakers die je hebt aangevallen goed in de schaduws gelegd? t kan namelijk ook zijn dat ze dan ineens een bewaker ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel zelf draait perfect hier, alleen het geluid kan het niet bijbenen, dat hapert soms, wat best irritant is. "Sam Fisscher-scher please to meet meet you you." Dit idee.

Mijn systeem is als volgt:
1800+
512 DDR
TI4200 128 MB
Soundblaster live
WinXP

Als ik het op 640 x 480 zet dan heb ik nergens last van. 800x600 met alles op low pakt ie ook nog. Hoger dan begin je het te horen. Het spel zelf loopt wel vlot, grafisch e.d. Waar kan dit aan liggen.

Heb de laatste detenator/soundblaster drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05
Hallo

even een vraagje aan het einde van de eerste training (klimmen en dergelijke) als ik bij de deur kom is ie opslot hoe krijg ik deze open???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

door aan het begin van het trainingslevel naar rechts te gaan meteen al als je kan lopen. Walljump naar boven toe, deurtje in, lockpick pakken, naar het eind van het level, deur lockpicken, open, tadaa!

Je kan het jezelf ook makkelijk maken door gewoon tegen die garagedeur aan te gaan staan, die gaat nl vanzelf open en daar moet je ook echt heen. Achter die deur die op slot zit aan de rechterkant van de garagedeur staat alleen een computer met daarin de keycode van het observation area (kun je komen met wat walljumps en richeltje-hangen aan het begin van het level. In de observation area staat Anna Grimsdotr (hoe je dat ook schrijft) waar je dan ff mee kan kleppen. Uiteindelijk moet je toch door die garagedeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Hey ik lees hier altijd van je moet dit doen door op deze knop te drukken, en dan staat er de default toets.

Dus nu is mijn vraag: gebruikt iedereen hier nu altijd de standaardinstellingen? Ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychotic_01
  • Niet online
Ik ben nu op het booreiland, op zoek naar een technician. Ik heb hem kunnen volgen tot hij een kamer met 2 deuren inging. Ik ben hem achterna gegaan, en wanneer je bij 1 van de deuren komt ontploft de boel. Nu ben ik die technician kwijt, en ik kan hem werkelijk nergens vinden. Waar issie heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben tegen wand met begroeing opgeklommen op het plein met de 4 bewakers en door een raam geklommen...

(volgende stage) er komen 2 bewakers uit de lift en er zijn 2 deuren met "pincode" ..maar ik kan de pincodes nergens krijgen om die deuren open te krijgen.

Wie kan me ze vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SynergY
  • Laatst online: 17-07 14:54

SynergY

<Insert title here>

Ik kom ook niet verder. Hier de uitleg:

[rml]The_xterminator in "[ Splinter Cell] Hoe kom je hier verder?"[/rml]

[ Voor 96% gewijzigd door SynergY op 02-03-2003 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Psychotic_01 schreef op 02 maart 2003 @ 14:56:
Ik ben nu op het booreiland, op zoek naar een technician. Ik heb hem kunnen volgen tot hij een kamer met 2 deuren inging. Ik ben hem achterna gegaan, en wanneer je bij 1 van de deuren komt ontploft de boel. Nu ben ik die technician kwijt, en ik kan hem werkelijk nergens vinden. Waar issie heen?
Als je door was gelopen, terwijl alles ontplofte, had je de rechter deur moeten kiezen. Daarna vind je em vanzelf wel weer.
Naar mijn weten, had ik zelf ook gehad, koos de linker deur, kan je dan wel naar achteren lopen, kom je op zelfde plaats waar die andere deur komt, echter zitten er pijpleidingen/balken tussen, waar ieder mens zich wel doorheen/overheen kan krijgen, kan onze Sam het helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 maart 2003 @ 15:04:
Ik ben tegen wand met begroeing opgeklommen op het plein met de 4 bewakers en door een raam geklommen...

(volgende stage) er komen 2 bewakers uit de lift en er zijn 2 deuren met "pincode" ..maar ik kan de pincodes nergens krijgen om die deuren open te krijgen.

Wie kan me ze vertellen?
Dies vrij gemakkelijk, ga maar eens naar het opberghok, daar zit een luik waar je doorheen kan en dan kom je op de juiste plek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

woei ik ben nu bij het slachthuis. geloof laatste level en ik heb nu die chinese en americanen gevonden. nu komen de terroristen mij aanvallen maar dat haal ik niet echt :) hoe kom hier fucking voorbij :? :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Stand houden :)
Het is idd best lastig, je moet zowel die chinese gasten, als de andere kant met de amerikanen in de gaten houden.

Zoals ik het gedaan had, bij de amerikanen gaan staan, daar komen relatief gezien de meeste gasten (En als je gast suc6 vol heb neergehaald, ff een quicsave ofzo).
Let er wel op, de 3e of 4e gast die door de middelste gang komt, heeft iets van granaten, vinden die chinese gasten niet zo fijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 22:11:
[...]

[afbeelding]

en nog een van de map:
[afbeelding]

de code voor dat hok heeft de bewaker die ik het fel verlichte kamertje staat tegenover die deur met de code.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Heb em net uitgespeeld. Wel vaag, want ik heb er dus maar 3 dagen over gedaan, maar niet het gevoel van 'he wat een kort spel'.
Al met al iets te makkelijk om op de PC te spelen omdat je met een muis wel gewoon snel headshots kan schieten. Op een x-box met zo'n duimstokkie gaat dat veel moeilijker dus moet alles veel stealthier. Op de PC kun je dan wel niet guns blazing naar binnen rennen, maar je kan toch veel meer afschieten. (ja, ik heb em helemaal op hard gespeelt, daar ligt het niet aan)

Ik gebruikte trouwens niet helemaal de standaard knoppen. Springen van shift naar spatie, interaction van spatie naar ALT (zo zag ie de knop op mijn muis tenminste, whatever, zolang het maar werkt :) ) crouch op CTRL en quick inventory op c. Verder alles standaard dacht ik.

Er zijn maar een paar stukjes geweest waar ik echt moeite mee had. En dat waren dan de stukken waar je uit stealth gedwongen wordt (laatste level, hoort het bij het level dat er 5 gasten op je af komen rennen die precies weten waar je zit, ook al heb je de lampen al uitgeschoten voordat ze aankwamen.) En 1 keer in het mijnenveld toen ik de doorgang ff niet kon vinden. Al met al best lol gehad, maar de lol is er helemaal vanaf nu je weet hoe je ergens voorbij moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Poweroy, als je nog een savegame hebt van vlak voor, laden en snel wezen. Je kunt de twee turrets bijv. weer aanzetten en IFF disablen zodat ze je helpen. Hoef je je een stuk minder zorgen te maken over de enemies die naar de gijzelaars rennen. En verder is het een kwestie van search and destroy. Je kunt een paar nades naar de andere kant smijten en met je SC-20K verder alles neerschieten. Je kan die turrets aanzetten en lekker campen en alles laten komen (het zijn er maar 4 of 5) Of je kan net om het hoekje blijven staan dat je ze net kan zien, inzoomen, adem inhouden, TOEF! dood. Je hebt wel een seconde of 10 voordat ze bij de amerikanen aankomen, en tegen die tijd kun je dr al twee of drie afsnipen.

er is geen stealthy manier om het op te lossen, gewoon een kwestie van goed blijven richten, misschien gebruik maken van granaten en die turrets. En whatever you do, als je een gast ziet met een rood baretje op, laat em niet dichtbij komen, want hij smijt meteen granaten in de hossie hokken, mission failed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
GTOfire schreef op 02 March 2003 @ 18:21:
Poweroy, als je nog een savegame hebt van vlak voor, laden en snel wezen. Je kunt de twee turrets bijv. weer aanzetten en IFF disablen zodat ze je helpen. Hoef je je een stuk minder zorgen te maken over de enemies die naar de gijzelaars rennen. En verder is het een kwestie van search and destroy. Je kunt een paar nades naar de andere kant smijten en met je SC-20K verder alles neerschieten. Je kan die turrets aanzetten en lekker campen en alles laten komen (het zijn er maar 4 of 5) Of je kan net om het hoekje blijven staan dat je ze net kan zien, inzoomen, adem inhouden, TOEF! dood. Je hebt wel een seconde of 10 voordat ze bij de amerikanen aankomen, en tegen die tijd kun je dr al twee of drie afsnipen.

er is geen stealthy manier om het op te lossen, gewoon een kwestie van goed blijven richten, misschien gebruik maken van granaten en die turrets. En whatever you do, als je een gast ziet met een rood baretje op, laat em niet dichtbij komen, want hij smijt meteen granaten in de hossie hokken, mission failed.
hmm ik ben daar nu dus ook, heb ook die turrets weer aangezet maar ze schieten niet op die gasten, ook niet als ik iff disable :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

vaag. Ik weet wel dat het niet altijd klopt met die radio button. Is ie aangevinkt dan is IFF dus AAN, terwijl je "IFF disable" eigenlijk aanvinkt, dus zou ie uit moeten staan. Door em uit te vinken staat IFF uit en schiet ie op iedereen. Als ie het in geen van beide standen doet dan is ofwel de turret kaduuk (komt er rook uit) ofwel je spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ondertussen de CIA missie uitgespeelt ben,ik ben nu in die missie daarna bij die gasjes waarmee je moet praten,je moet wel de wall mine's defusen,alleen als ik ze wil defusen exploderen ze,hoe moet ik zet defusen :?

ps. Hier een screenie waar ik ben:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.games-on.nl/img/SC1.jpg
bij die rode rondjes zitten de wall mines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

bAdmuTs

mAzE

Rustig komen aflopen op die dingen, als je rent knallen ze uitelkaar :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 02 March 2003 @ 19:40:
Rustig komen aflopen op die dingen, als je rent knallen ze uitelkaar :P
maar als ik de ene defuse dan klapt de andere uit elkaar :?
ik defuse de ene wil de andere defusen alleen Sam pak de wall mine niet van de muur?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Je moet ze zeer rustig benaderen, en damn, ben ff vergeten welke kleur et nu precies was, dus het volgende kan ook omgekeerd zijn:
Als ze groen zijn, zijn ze actief, als ze rood zijn, reageren ze niet.
Dus, je benaderd eerst de 1e, rustig lopen, langzaam mogelijk, gebukt ook nog.
Totdat je bij wallmine bent, en de interaction in beeld komt, wacht tot hij dus groen is, zodra ie rood wordt, direct op E raggen, of welke je interaction key ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 13:50:
Het spel zelf draait perfect hier, alleen het geluid kan het niet bijbenen, dat hapert soms, wat best irritant is. "Sam Fisscher-scher please to meet meet you you." Dit idee.

Mijn systeem is als volgt:
1800+
512 DDR
TI4200 128 MB
Soundblaster live
WinXP

Als ik het op 640 x 480 zet dan heb ik nergens last van. 800x600 met alles op low pakt ie ook nog. Hoger dan begin je het te horen. Het spel zelf loopt wel vlot, grafisch e.d. Waar kan dit aan liggen.

Heb de laatste detenator/soundblaster drivers.
Iemand misschien, want neem aan dat mijn configuratie wel minstens 1024*768 aan kan met shadows op low en de andere 2 op high?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op 02 March 2003 @ 20:07:
Je moet ze zeer rustig benaderen, en damn, ben ff vergeten welke kleur et nu precies was, dus het volgende kan ook omgekeerd zijn:
Als ze groen zijn, zijn ze actief, als ze rood zijn, reageren ze niet.
Dus, je benaderd eerst de 1e, rustig lopen, langzaam mogelijk, gebukt ook nog.
Totdat je bij wallmine bent, en de interaction in beeld komt, wacht tot hij dus groen is, zodra ie rood wordt, direct op E raggen, of welke je interaction key ook is.
Andersom ;)
Als ie groen is snel de-activaten :P
Als ie rood is staat ie op scherp, dus dan ploft ie uit elkaar. Maar je kan daar ook gewoon er snel langs rennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

outlawz, daar niet, je moet ze allebei defusen want je moet met die geeks praten, en die praten pas als de wallmines gedefused zijn.
Het is echter idd wel andersom, groen is veilig, rood is oppassen. Check ook de datastick erover.
Mijn tactiek, vanaf een meter of twee afstand reageren die dingen dus loop naar die afstand en kijk naar het lampie. Bij groen twee stappen ernaartoe, bij rood weer stilstaan, bij groen weer iets verder, bij rood weer stilstaan. Als je de timing een beetje doorhebt is het heel snel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 01 March 2003 @ 17:51:
ik heb een probleem in Level 2, zodra die kok 't raam opengedaan heeft. Dan hang ik aan die pijp, ik rustig eraan hangen, richting het raam. En zodra ik dat hoekje hangend aan de pijp omben, dan na 2 keer naar rechts (dus 2 armslagen ongeveer) zegt die Lambert :? Mission is Over, 2 Many Alarms are Sounded :( Terwijl ik nix doe, iemand tips :?
Ik heb hetzelfde probleem,... anyone???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Waarschijnlijk heb je dan paar lichaampjes laten rondslingeren, is in die missie geloof ik fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope geen doden laten liggen,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

als er alarm wordt geslagen terwijl je gewoon op een bepaald punt komt is dat in principe toch door lichamen die ergens liggen. Op bepaalde vaste punten in elk level kijkt de comp even waar je je lichamen hebt gedumpt. Liggen ze in het donker, niks aan de hand. Liggen ze met een grote teen in het licht dan word er de redenatie 'dr komen wel eens vaker mensen hier dan jij. Iemand kwam net van buitenaf binnen lopen en zag em liggen' gebruikt.

Je zegt dat je geen doden hebt laten liggen, maar het enige advies is loop terug naar het begin van het level of zover ernaartoe als je maar kan komen en check nog eens. Lichamen die nog in het licht liggen (vanaf streepje 1 op je meter tellen ze denk ik ongeveer als zichtbaar) zijn de enige reden dat er 'zomaar' alarm geslagen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik voel me nu net een newbie, aangezien iedereen het spel al heeft uitgespeeld, maar ik zit vast in missie 2. ik moet de Colonel zover krijgen een retinal scan te doen, maar hoe sneaky ik ook op hem afsluip, ik krijg niet de optie om hem van achteren in een wurggreep te pakken. als hij achter z'n bureau zit kan ik ontzettend dichtbij komen zonder dat hij me ziet, maar hem overvallen mag ik gewoon niet.

ik heb al geprobeerd hem te pakken als hij nog de trap aan het afdalen is, maar in alle gevallen verschijnt gewoon niet de optie om hem beet te pakken. en als ik te dichtbij kom gaat ie op me schieten. uiteraard als ik hem neerschiet is de mission failed. wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

als hij achter zijn pc zit moet je eerst recht achterhem sluipen, dan schuin bij stoel en voila je kan hem grabben >:)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

heb je misschien je wapen in je handen? klinkt stom als het niet zo is, maar als je je pistool in je poten hebt dan krijg je niet de optie om te interacten. Het is niet n00b hoor, want het klinkt alsof het spel het gewoon ff fout doet. Zorg dat je handen leeg zijn en draai je scrollwiel nog eens een paar notches naar onder om te zorgen dat je echt op zn sloomst en stilst kruipt (je kruipt toch wel hè? :) ) dan ZOU het moeten werken als je achter em bent, of ie nu zit of staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nou zit ik hier, heb die gast zijn oog moeten gebruiken om die deur te openen.

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/2.jpg

Telkens ik die deur wil open doen gaat het alarm af :? (camera is stuk)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/1.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben echt compleet sneaky, dus ik kruip op z'n sloomst en ik kan dan ook bijna op z'n rug klimmen zonder dat ie wat merkt. daarom vond ik het ook zo raar dat ik hem niet kan beetpakken. ik weet niet zeker of ik nou wel of niet m'n gun geselecteerd heb, ik ga het vanavond proberen zonder wapen. thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zorg gewoon dat je je gun niet in je handen hebt.. dus zonder crosshair. (dat ie rechtsonder wel als afbeelding staat deert niet) eigenlijk net als pic hierboven, handjes vrij :) dan gewoon rustig achter en komen.. en zover tot dat je rechts boven ziet "grab character" en dan .. "e" (of je interact button)
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste