[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.798 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 02 maart 2003 @ 22:03:
outlawz, daar niet, je moet ze allebei defusen want je moet met die geeks praten, en die praten pas als de wallmines gedefused zijn.
Het is echter idd wel andersom, groen is veilig, rood is oppassen. Check ook de datastick erover.
Mijn tactiek, vanaf een meter of twee afstand reageren die dingen dus loop naar die afstand en kijk naar het lampie. Bij groen twee stappen ernaartoe, bij rood weer stilstaan, bij groen weer iets verder, bij rood weer stilstaan. Als je de timing een beetje doorhebt is het heel snel te doen.
Je kan er ook gewoon op z'n sloomst naartoe sneaken, je hoeft eigenlijk niet te stoppen bij rood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al eerder dit probleem geplaatst maar ben er nog steeds niet uit level 2 de glazen lift kan ik niet halen ik heb alle lijken verborgen en ik hoor het hele gesprek maar net voordat de lift boven aan is is het mission failed kan iemand mij precies vertellen hoe ik hem moet halen hangt er een camera buiten of bewakers of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:52
GTOfire schreef op 02 maart 2003 @ 19:00:
vaag. Ik weet wel dat het niet altijd klopt met die radio button. Is ie aangevinkt dan is IFF dus AAN, terwijl je "IFF disable" eigenlijk aanvinkt, dus zou ie uit moeten staan. Door em uit te vinken staat IFF uit en schiet ie op iedereen. Als ie het in geen van beide standen doet dan is ofwel de turret kaduuk (komt er rook uit) ofwel je spel :)
tis gelukt, maar op een andere manier. k heb 2 wallmines geplaatst links en rechts in het begin van de ruimte. dan is het al een stuk simpeler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Hacku schreef op 03 maart 2003 @ 12:37:
Nou zit ik hier, heb die gast zijn oog moeten gebruiken om die deur te openen.

[afbeelding]

Telkens ik die deur wil open doen gaat het alarm af :? (camera is stuk)

[afbeelding]
Ok laat maar, ik moest dat level herbeginnen omdat ik te veel lijken liet liggen ;)

Maar nu zit ik hier:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/3.jpg

Beide deuren zijn locked met een keypad maar ik ken de codes niet.
Ben al in die kamer naast de lift geweest, daar staat een pc maar vind ik niks.
Weet iemand die codes?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 03 maart 2003 @ 15:13:
[...]

Ok laat maar, ik moest dat level herbeginnen omdat ik te veel lijken liet liggen ;)

Maar nu zit ik hier:

[afbeelding]

Beide deuren zijn locked met een keypad maar ik ken de codes niet.
Ben al in die kamer naast de lift geweest, daar staat een pc maar vind ik niks.
Weet iemand die codes?
De deur rechts van de lift ingaan, (lockpick) en dan op het bureau staan en jump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku: in die kamer met de PC ligt een rooster op de grond. Waarom zou dat zijn? Waar zou die vandaan gekomen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm niet opgelet, direct ff kijken :Y)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm ben nu die kamer binnengekomen via het dak maar dan komen 3-4 man op je af en ik heb slechts 4 kogels hoe kan ik die ontwijken?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die andere guards kan je gewoon met rust laten toch? Tenminste ik heb ze met rust gelaten, ook het ventje wat eraan komt als je uit de lift komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
maf dat zoveel mensen zonder kogels komen te zitten. heb tot nu toe nog nooit minder dan 25 kogels ofzo gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Jaja zover ben ik al.
Als je wat verder bent kom je op het dak en moet je met je ketting (of touw) langs de muur afdalen en via het raam de kamer binnen. Nadat je die pc aangezet hebt komt een 3-4 tal man binnen. Wat moet je dan doen, ik heb maar 4 kogels?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:08
F2-->console-->ammo-->ENTER :P

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ewivis schreef op 03 March 2003 @ 15:47:
F2-->console-->ammo-->ENTER :P
pfff slecht hoor, je hebt echt geen cheats nodig. gewoon iedereen bewusteloos slaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spelletje dat Splinter Cell,

Alleen zit nu al vast, Ik moet Guardana's (of zoiets) dead drop zien te vinden op masacre Square in de bushes, wanneer ik voorbij de lift ben, staan er 2 agenten bij een dronken vent, loopt er een wat verder op heen en weer, en er staat een burger op een balkon. Wanneer ik alle agenten uitschakel weet ik niet meer waar in heen moet. Alle hekken kunnen niet open, die agenten hebben niks bij zich etc.

Wie kan me helpen?

(als ik verder loop kom ik bij een kleintje met een fontijntje erop, en daar kan ik ook niet verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Of aan het raam gaan hangen, gaan ze weg.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

hmz... ik zit nu helemaal vast... geen id wat ik in dit level moet gaan doen en hoe ik voorbij het begin stuk kom. Alle vorige levels met succes uitgespeeld door gewoon te sneaken, maar dit level wil gewoon niet :(

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.wentink2/SC.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:53

PoweRoy

funky!

MaxOW schreef op 03 maart 2003 @ 16:03:
hmz... ik zit nu helemaal vast... geen id wat ik in dit level moet gaan doen en hoe ik voorbij het begin stuk kom. Alle vorige levels met succes uitgespeeld door gewoon te sneaken, maar dit level wil gewoon niet :(

[afbeelding]
rechts zitten en links aan et einde de lamp kapot schieten. terug rennen in de lift. iemand komt checken als hij weer op zijn oude plaats is ga je naar de spot waar de lamp kapot is. klim op de pallets en klim over de muur :)
idd een moeilijk lvel

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
NEEEEEEEEEE :'(
gvd ik heb net per ongeluk mn profile verwijderd |:(
is er een manier om t terug te krijgen want ik heb echt geen zin om opnieuw te moeten beginnen :|

edit: heeft iemand een save game voor me in het begin van de missie: Return to the Chinese Embassy? zo ja, zou je t kunnen sturen naar r_tans@hotmail.com. dan ben ik je eeuwig dankbaar :P

[ Voor 38% gewijzigd door Southern Sun op 03-03-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:50:
Leuk spelletje dat Splinter Cell,

Alleen zit nu al vast, Ik moet Guardana's (of zoiets) dead drop zien te vinden op masacre Square in de bushes, wanneer ik voorbij de lift ben, staan er 2 agenten bij een dronken vent, loopt er een wat verder op heen en weer, en er staat een burger op een balkon. Wanneer ik alle agenten uitschakel weet ik niet meer waar in heen moet. Alle hekken kunnen niet open, die agenten hebben niks bij zich etc.

Wie kan me helpen?

(als ik verder loop kom ik bij een kleintje met een fontijntje erop, en daar kan ik ook niet verder)
Als je op dat pleintje bent, moet je helemaal naar het hoekje rechts gaan. Rechts van het hek, dan in de bosjes ;)
PoweRoy schreef op 03 March 2003 @ 16:14:
[...]

rechts zitten en links aan et einde de lamp kapot schieten. terug rennen in de lift. iemand komt checken als hij weer op zijn oude plaats is ga je naar de spot waar de lamp kapot is. klim op de pallets en klim over de muur :)
idd een moeilijk lvel
Ik had een grenade naar die ventjes gegooid, en ze waren alle drie meteen dood :)
Dan kan je gewoon verder lopen, en je komt meteen gezelschap tegen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast in het level waar je die ruit door moet springen en daarna die 3/4 mannetjes moet neerknallen of met granaat.

Als je verder bent kom je uiteindelijk buiten bij een liftschacht... wat moet ik dan doen? als ik erin spring ga ik dood en kan nergens rustig naar beneden klauteren ofzo........... wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 16:43:
ik zit vast in het level waar je die ruit door moet springen en daarna die 3/4 mannetjes moet neerknallen of met granaat.

Als je verder bent kom je uiteindelijk buiten bij een liftschacht... wat moet ik dan doen? als ik erin spring ga ik dood en kan nergens rustig naar beneden klauteren ofzo........... wat zie ik over het hoofd?
In de lift hangt een dunne pijp, je moet ernaartoe springen en naar beneden glijden.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
niemand die nu online is heeft een savegame van dat level? damn :P
* Southern Sun wil weer verder B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

whehe, echt komisch toennet. Ik denk, ik gooi een keer een granaat. Dus ik gooi.. komtie recht op het hoofd van zo'n gast. Valt hij al neer, daarna moest hij nog ontploffen :P , was wel komisch om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 03 March 2003 @ 16:56:
[...]

In de lift hangt een dunne pijp, je moet ernaartoe springen en naar beneden glijden.
oeps...... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan mijn lockpick niet gebruiken... volgens mij doe ik iets heeel doms :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:29

Damian

Insane Obtrusion

Ik zit vast in het cia level, ik moet die computer van die dougherty tappen, maar ik vind dat domme ding niet!!!

waar staat die pc ??

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

staat in zo'n kamer met kantoor tafels. zo'n werkplek. je komt door eerst langs zo'n gasten te lopen die met een bandje aan et kloten zijn :D door het donker vind je een kamer geloof 508 ofzo :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
Misschien is het slim om van te voren even in een Walkthrough te kijken voordat je het hier vraagt. Een groot deel van dit topic bestaat nu uit vragen die gaan over hoe een level uit te spelen.
Om het jullie het even wat makkelijker te maken heb ik hier een walkthrough:
[b]• Splinter Cell Walkthrough

Het is inderdaad de Xbox walkthrough, maar de versies verschillen niet per platform dus dat maakt niet uit.
Kan aftermath deze link in z'n startpost doen? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
MaRc0 schreef op 03 March 2003 @ 18:10:
Misschien is het slim om van te voren even in een Walkthrough te kijken voordat je het hier vraagt. Een groot deel van dit topic bestaat nu uit vragen die gaan over hoe een level uit te spelen.
Om het jullie het even wat makkelijker te maken heb ik hier een walkthrough:
[b]• Splinter Cell Walkthrough

Het is inderdaad de Xbox walkthrough, maar de versies verschillen niet per platform dus dat maakt niet uit.
Kan aftermath deze link in z'n startpost doen? :P
weet je ook n site met savegames? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dat heet cheaten en daar doe ik niet aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ff voor Hacku (dacht ik) die vast zat in dat stuk met die twee keypad locked deuren waar 1 ventje langs komt lopen die van de ene naar de andere deur gaat. Ik kwam de lift uit, deurtje gelockpickt, toen kwam die gast uit die ene deur. Hij loopt naar de andere deur, ik drachteraan sneaken, hij maakt em open, loopt er doorheen, ik erachteraan, deur achter me dicht, voila, we zijn binnen. Heb dat hele plafond nooit bekeken :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04
kheb een probleem wat ik ook in de demo had:
de schaduwen die echt zijn die zijn helemaal fucked up, kan geen screenie maken want weet niet hoe, maar de schaduwen bestaan uit blokken en daarbinnen nog kleinere blokjes en sommigen daarvan worden belicht.
kheb een geforce 3 classic en geforce 2mx. ik denk dat het daaraan ligt maar dit is het enige spel dat me probs geeft, 2e scherm uitschakelen in windows heeft geen nu
drivers: 42.30(voor beide kaarten dus)
directx: 9.0
dxdiag geeft geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
jongens ik zit vast:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/pwvisser/waarheen.JPG

ik weet nie waar ik heen moet als ik deze knop omgezet heb om de vuurdeuren te openen, kheb in de walktrough gekeken en die zei dat ik naar 2 deuren to moet ofzo? wie weet waar ik heen moet? :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Ewivis op 03-03-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:49
Als je door die 2 brandjes springt.. dan moet je die deur hebben die voor je staat.. dan open locken met je lock pick en daar brand het dan ook binnen, maar gewoon door heen en dan daaro zit op de muur de bom... hoop dat ik het zo goed verteld heb...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat moet je doen bij level 1 :P (n00b@me) bij dat gedeelte ehm... als je die tuin inkomt met de fontijn enzo. Dan zit daar achterin een gat en daar zijn dan MEDpacks enzo en dan komt die gast naar je toe en gaat schieten enzo. En dan ga je de deur door, maar wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
naar container lopen die daar staat, en via die container over de muur heen springen :)
is toevallig ook enige stuk zonder hekje ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
bolleh schreef op 03 March 2003 @ 19:32:
kheb een probleem wat ik ook in de demo had:
de schaduwen die echt zijn die zijn helemaal fucked up, kan geen screenie maken want weet niet hoe, maar de schaduwen bestaan uit blokken en daarbinnen nog kleinere blokjes en sommigen daarvan worden belicht.
kheb een geforce 3 classic en geforce 2mx. ik denk dat het daaraan ligt maar dit is het enige spel dat me probs geeft, 2e scherm uitschakelen in windows heeft geen nu
drivers: 42.30(voor beide kaarten dus)
directx: 9.0
dxdiag geeft geen problemen
ok een vriend van me heeft ook even 42.30 geprobeerd en heeft hetzelfde probleem, deze dus niet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
daar ben ik al langs nu, ik moet die vent zien te liqiuderen, maar ik weet nie waark heenmoet(zie vorige post voor plaatje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

bolleh schreef op 03 maart 2003 @ 21:44:
[...]

ok een vriend van me heeft ook even 42.30 geprobeerd en heeft hetzelfde probleem, deze dus niet gebruiken :(
de betrouwbare 41.09-driver van www.nvidia.com heeft geen problemen.
zelf gebruik ik 42.01 zonder problemen

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

Ewivis schreef op 03 maart 2003 @ 22:02:
daar ben ik al langs nu, ik moet die vent zien te liqiuderen, maar ik weet nie waark heenmoet(zie vorige post voor plaatje)
teruggaan naar dat zaaltje. 1 van de bewakers heeft een satchel met een pincode van de deur in datzelfde zaaltje

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
GTOfire schreef op 03 March 2003 @ 19:19:
ff voor Hacku (dacht ik) die vast zat in dat stuk met die twee keypad locked deuren waar 1 ventje langs komt lopen die van de ene naar de andere deur gaat. Ik kwam de lift uit, deurtje gelockpickt, toen kwam die gast uit die ene deur. Hij loopt naar de andere deur, ik drachteraan sneaken, hij maakt em open, loopt er doorheen, ik erachteraan, deur achter me dicht, voila, we zijn binnen. Heb dat hele plafond nooit bekeken :)
Ah thx maar ik was door het plafond geweest ;) (thx Outlawz & IgorMolotov)

Ben juist gestart met level 5 Kalinatek Building.

[ Voor 9% gewijzigd door XWB op 04-03-2003 08:53 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Dikke bug in 't spel denk ik :( Zodra ik die Dougerthy moet kidnappen gaat t al mis, zodra ik langs die cafetaria ga. Door de deur samen met D gaat t goed, zodra ik langs ipv rechts ga (UFO Room in) gaat t ook goed, maar als ik rechts ga, de kant waar D oploopt. Dan staat er Alarm, body found mission is over. Als ik die gehele verdieping over doe vanaf de lift naar de media room en niemand knock out sla, doet ie t zelfde :? Waar ligt t probleem?? :(

http://www.lunabean.com/x...r_cell_walkthrough_4.html staat da k alles goed doe :?

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga em NU installeren! ben benieuwd of et een beetje draait..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 04 March 2003 @ 13:06:
Dikke bug in 't spel denk ik :( Zodra ik die Dougerthy moet kidnappen gaat t al mis, zodra ik langs die cafetaria ga. Door de deur samen met D gaat t goed, zodra ik langs ipv rechts ga (UFO Room in) gaat t ook goed, maar als ik rechts ga, de kant waar D oploopt. Dan staat er Alarm, body found mission is over. Als ik die gehele verdieping over doe vanaf de lift naar de media room en niemand knock out sla, doet ie t zelfde :? Waar ligt t probleem?? :(

http://www.lunabean.com/x...r_cell_walkthrough_4.html staat da k alles goed doe :?
te vaak alarm af laten gaan ??
dan vinden ze ergens een lijk en gaat het alarm weer af en mission over...
helemaal opnieuw doen ben ik bang voor of al je dead bodies beter verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
MaRc0 schreef op 03 March 2003 @ 19:18:
Dat heet cheaten en daar doe ik niet aan ;)
ik cheat niet, k heb per ongeluk mn profile verwijderd en kan nu dus opnieuw beginnen. ben zonder cheats tot aan return to the chinese embassy gekomen dus k zou nu wel vanaf daar graag verder willen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Die melding krijg ik als ik het spel probeer te starten? iemand enig idee wat daaraan te doen? Iets met de drivers oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom nog STEEDS niet verder bij die glazen lift elke keer mission oppertuniti missed en ik hoor het hele gesprek en alle lijken verstopt wil iemand mij vertellen waar ik precies moet gaan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou willen dat ik daar was :P.

Edit: na een reinstall nog steeds hetzelfde probleem.. :'(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maar ff proberen of de demo wel werkt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 13:57:
ik kom nog STEEDS niet verder bij die glazen lift elke keer mission oppertuniti missed en ik hoor het hele gesprek en alle lijken verstopt wil iemand mij vertellen waar ik precies moet gaan staan?
Pff nog steeds daar aan het kl*ten? :)
Nou ff kijken waar ik stond toen ik afluisterde
ff een *primitief* tekening

___|X|____--- _________

| |
| |
| |
----------- --------------

A | |
| |
| |

___________ S _________

X = Lift
S = Sam (jij dus)
A = Afluisterpunt :P
--- = Deur

Nou ff kijken als het goed is ziet het er zo dus uit
S is dus ook waar je begint als je daar komt
Toen ben ik gebukt naar A gerend en daar de laser mic gepakt en met "e" ook geactiveerd en dan op lift richten. Easy as that

Als dat nog niet werkt.. dan kan je denk ik beter de level opnieuw doen en zo weinig tot geen mensen knockout slaan (als dat lukt dan)

edit

huh waarom pakt ie de spaties niet?
In de edit mode is ie wel goed? 8)7
De verticale steepjes links moeten dus in het midden :o

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hoe moet ik die bommen onschadelijk maken? Telkens ik ernaartoe ga ontploffen ze ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/4.jpg

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 22:52

bAdmuTs

mAzE

Rustig komen aflopen op die dingen, als je rent knallen ze uitelkaar ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hacku schreef op 04 March 2003 @ 16:26:
Hoe moet ik die bommen onschadelijk maken? Telkens ik ernaartoe ga ontploffen ze ...

[afbeelding]
Gebukt en op z'n langzaamst lopen.. niet voor lopen maar ernaast naartoe. Dan als het lampje op de mijn groen is dan op "e" (interact) drukken. Als je op rood de "e" toets indrukt is het Boom! Je kan maar een max. aantal meenemen dus als je niet meer kan meenemen laat ie autom de mijnen liggen maar hij heeft ze wel uitgeschakeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Laatst online: 22:49

KingCrash

Angry Rabbit

iMpULzIvE_KiLLaH schreef op 04 maart 2003 @ 13:06:

Ik had het precies op hetzelfde moment.
Bij mij lag het aan de bewaker die op de stoel zat; deze had ik wel onschadelijk gemaakt dmv een electric ding, maar ik had em wel op de stoel onder de camera laten zitten :+

Misschien heb je die vergeten te verslepen?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 13:48:
General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

Die melding krijg ik als ik het spel probeer te starten? iemand enig idee wat daaraan te doen? Iets met de drivers oid?
Ja dat had ik ook met de demo :(
Wat is hier aan te doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best kut, het werkt nog niet :(. Vd week maar eens windows opnieuw installeren, maa rik betwijfel oftie et dan wel doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 15:11:
[...]

Pff nog steeds daar aan het kl*ten? :)
Nou ff kijken waar ik stond toen ik afluisterde
ff een *primitief* tekening

___|X|____--- _________

| |
| |
| |

A | |
| |
| |

___________ S _________

X = Lift
S = Sam (jij dus)
A = Afluisterpunt :P
--- = Deur

Nou ff kijken als het goed is ziet het er zo dus uit
S is dus ook waar je begint als je daar komt
Toen ben ik gebukt naar A gerend en daar de laser mic gepakt en met "e" ook geactiveerd en dan op lift richten. Easy as that

Als dat nog niet werkt.. dan kan je denk ik beter de level opnieuw doen en zo weinig tot geen mensen knockout slaan (als dat lukt dan)

edit

huh waarom pakt ie de spaties niet?
In de edit mode is ie wel goed? 8)7
De verticale steepjes links moeten dus in het midden :o
ik heb het geprobeerd maar zonder succes het lukt gewoon niet elke keer mission failed ze vinden geen lijken alarm gaat niet af.ik snap er niks van :( maar ik kom nog steeds niet verder zo. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Nu moet ik die bom in het archief uitschakelen (in een korte tijd), maar waar vind ik die?

[ Voor 14% gewijzigd door XWB op 04-03-2003 16:59 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hacku schreef op 04 March 2003 @ 16:59:
Nu moet ik die bom in het archief uitschakelen (in een korte tijd), maar waar vind ik die?
in het archief? :P
waar dat vuur ook is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Jah, ik vroeg dus waar ik die bom moet vinden ;)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ah gevonden :D

En nog een walktrough :+
http://www.bellaonline.co...strategy_lib_spcwalk.html

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Hacku schreef op 04 March 2003 @ 17:09:
Jah, ik vroeg dus waar ik die bom moet vinden ;)
jah volgens mij zit die bom toch echt daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:53:
[...]

ik heb het geprobeerd maar zonder succes het lukt gewoon niet elke keer mission failed ze vinden geen lijken alarm gaat niet af.ik snap er niks van :( maar ik kom nog steeds niet verder zo. :(
weet je wat je denk moet doen... is de level helemaal opnieuw spelen en proberen niemand te slaan en als het moet 100 % uit het zicht zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtenbos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05
hallo
Ik heb het spel gekocht en bij het installeren van de tweede cd krijg ik deze foutmelding:

"crc error:the file E:\splinter cell\sounds\maps.sm0 doesn't match the file in the setup's.cab the meduim from which you are running th setup up may be corrupted"

Als ik het spel speel en er word geschoten begint het heel erg te ruizen en dit houdt niet meer op. Hebben hier meer mensen last van?

Ik heb wel directx 9.0 geinstalleerd en draai windows XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:39:
Best kut, het werkt nog niet :(. Vd week maar eens windows opnieuw installeren, maa rik betwijfel oftie et dan wel doet..
Volgens mij ligt het aan je videokaart. Ikzelf heb een Geforce 2 GTS, doet het nog steeds prima, alleen kan ie SC blijkbaar niet aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat ie legaal is? :P

Kweenie, ik kan em ook niet draaien dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei! het werkt! :D

Ben nu bij de 1e missie, wel ff wennen met al die knoppen en moves enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:07:
Woei! het werkt! :D

Ben nu bij de 1e missie, wel ff wennen met al die knoppen en moves enzo..
Wat heb je gedaan waardoor hij werkte??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

voor de mensen die alarm krijgen of waar vage gameplay dingen in gebeuren: vaak is er de 'er steekt nog een teen uit' uitleg voor, maar soms is het echt een bug. de 1.1 patch heeft een aantal van deze dingen gefixt, waaronder:
"Defense Ministry
Fixed the laser microphone session with Grinko and Masse"

http://www.splintercell.com/us/patch.php

is het proberen waard zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 22:33:
[...]

Wat heb je gedaan waardoor hij werkte??
Andere nvidia drivers, gewoon ff met je detonators lopen kloten tot je de juiste hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wel erg onduidelijk wat je nou doen moet.. ik ben nu in dat politie bureau. maar kweenie echt waar ik heen moet..

Blaustein zoeken oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daarvoor bestaat de Splinter Cell Walkthrough er ;)
Als je even niet weet waar je heen moet kan je het zo opzoeken, hoef je het ook niet de hele tijd meer te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een kaart gekregen via je OPSAT, verder weet je waar hij woont ofzo, east of ... square toch? Dus dan kanje op de kaart kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
die kaart heb je over het algemeen niet veel aan. het wijst zich meestal vanzelf, of je kijkt anders in de walkthrough :)
ben nu in de laatste missie :/ wil nog niet zo ver zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb et al gehaald zonder :), moest gewoon verder naar boven, maja, toch even opnieuw gedaan.

Sta nu boven op een gebouw ergens, snel weer verder! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms staat er dat iets in the north is, maar waar is een radar oid? En als ik dan in me inventory kijk, zie ik een map, maar weer niet waar ik ben. Ben ik dom of de makers van SC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

kwestie van naar de vorm van de straat of gang kijken en zoeken waar zo'n vorm op de map is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar soms is de map echt super vaag :S Of is er een vierkant op de map en jij staat in het midden, dan weet je echt niet wat noord of zuid is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het de moeite waard om dit spel te kopen? Of is het mischien beter om af te wachten totdat iemand hem heeft uitgespeeld? En hem dan voor een appel en ei weg doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 21:32:
Is het de moeite waard om dit spel te kopen? Of is het mischien beter om af te wachten totdat iemand hem heeft uitgespeeld? En hem dan voor een appel en ei weg doet?
dat ligt er maar net aan of je van dit soort spellen houdt. zo ja, dan zou het het geld wel waar zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
en uitgespeeld:)
aan het einde te concluderen komt er iig zeker een 2e deel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
idd ik wil ook deel 2, en wel nu! ;)
wil wel een mes hebben dan want zijn zeer veel gevallen waar dat handig zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Sodeju! Dat level in het slachthuis is nog best pittig!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Areugh.....
Heel de nacht opgebleven maar uiteindelijk TOCH Splinter Cell uitgespeeld.
Ik ga hier maar een paar dingen zeggen voor ik in mijn bed kruip....

ZAILG SPEL !!!
ZEKER SPELEN !!! DOWN DE DEMO OFZO
EN VOORAL DE ANIMATIES TUSSEN DE VERSCHILLENDE LEVELS ZIJN SCHI-TE-REND !!!
IK KAN ME GEEN SPEL HERINNEREN (BUITEN DEUS EX) WAARMEE IK MIJ ZO GOED GEAMMUSEERD HEB !!!

DIEGENEN DIE DIT NOG NIET GESPEELD HEBBEN, HEBBEN OOK NOG NIET GELEEFD !!

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu vast in het CIA gebouw....ik wil geen cheats etc gebruiken...alleen ff hier geholpen worden...... Ik sta in dat halletje bij 2 deuren waaar een code ingevoerd moet worden.....Beide deuren gaan open met de code voor de server room. Alleen zodra ik 1 stap in de server room zet gaat het alarm en it's over...ik mag geen alarm meer laten afgaan...
Plzz hellup..ben ik nog iets vergeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 10:43:
Ik zit nu vast in het CIA gebouw....ik wil geen cheats etc gebruiken...alleen ff hier geholpen worden...... Ik sta in dat halletje bij 2 deuren waaar een code ingevoerd moet worden.....Beide deuren gaan open met de code voor de server room. Alleen zodra ik 1 stap in de server room zet gaat het alarm en it's over...ik mag geen alarm meer laten afgaan...
heb je alle lichamen goed in de schaduw gelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik zit voor de eerste keer vast in SplinterCell..
Ik zit nu in missie 6 ofzo, waarbij je een gebouw moet infilteren en ivan moet zoeken, nu is het de bedoeling dat ik de fire doors in de fire emerency room moet open doen, in een bepaalde kamer zitten 2 computer dudes (waarvan 1 waarschijnlijk ivan) tussen 2 mijnen vast, ik kan ze niet bereiken want dan gaan de mijnen af, ook kan ik de mijnen niet onschadelijk maken..

Verder kan ik de fire emergency room niet vinden.. iemand tipS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
rustig kruipend naar een mijnals het lichtje groen is snel op use of interact drukken welk knopje dat ook is, dan rustig naar die andere, ook doen, dan met die gasten praten, dan moet je weer ergens anders heen en dan kom je vanzelf bij een switch voor die deuren, tip als je straks naar de archive room moet en je allemaal bommen tegenkomt onderweg: gewoon op zn snelst erdoorheen rennen, als je het goed doet krijg je geen damage omdat de explosies een stuk achter je zijn
Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 10:43:
je moet de rechtse deur hebben, daar loopt beneden een dude dus ff opletten wanneer je naar binnen gaat, en laat idd geen lichamen in het licht liggen

[ Voor 41% gewijzigd door bolleh op 06-03-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bolleh schreef op 06 maart 2003 @ 13:25:
rustig kruipend naar een mijnals het lichtje groen is snel op use of interact drukken welk knopje dat ook is, dan rustig naar die andere, ook doen, dan met die gasten praten, dan moet je weer ergens anders heen en dan kom je vanzelf bij een switch voor die deuren, tip als je straks naar de archive room moet en je allemaal bommen tegenkomt onderweg: gewoon op zn snelst erdoorheen rennen, als je het goed doet krijg je geen damage omdat de explosies een stuk achter je zijn

[...]

je moet de rechtse deur hebben, daar loopt beneden een dude dus ff opletten wanneer je naar binnen gaat, en laat idd geen lichamen in het licht liggen
optie 1 heb ik al geprobeerd maar de mijnen ontploffen altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Verwijderd schreef op 06 March 2003 @ 13:45:
[...]

optie 1 heb ik al geprobeerd maar de mijnen ontploffen altijd...
Tjeck me bericht hier [rml]Nakebod in "[ PC] Splinter Cell Deel 2"[/rml]
Alleen dan klopt het net niet wat ik zei (Groen actief en rood inactief, is dus zo als ze groen zijn dat ze inactief zijn, en bij rood actief)

Dan krijg je code van de rechter gast ofzo, en kan je door keypad locked door.
Is wel een timed missie, dus zodra je code hebt, gelijk maar een save doen :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

* PoweRoy heeft et net uitgespeeld :)

laatste level is wel mooi vooral als je nikalaz gebruikt hebt voor eyescan en daarna wordt gegijzeld :9~

ik vind wel dat het slechte kwaliteit filmpjes zijn, vooral het eind filmpje :/

er komt geloof ik ook een vervolg ;) ofniet andere die het uitgespeeld hebben

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
PoweRoy schreef op 06 March 2003 @ 14:33:
* PoweRoy heeft et net uitgespeeld :)

laatste level is wel mooi vooral als je nikalaz gebruikt hebt voor eyescan en daarna wordt gegijzeld :9~

ik vind wel dat het slechte kwaliteit filmpjes zijn, vooral het eind filmpje :/

er komt geloof ik ook een vervolg ;) ofniet andere die het uitgespeeld hebben
dat met die commando's was wel vet jah. en toen ik dat einde zag dacht ik ook dat er een tweede komt jah :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Pff, ik zit nu in het CIA gebouw, al een tijdje trouwens, data van de server geplukt en alles maar ik moet nu "Dougherty's" computer "tappen"

WELKE :X :?

Ik ben naar iedere computer in de buurt gesneakt imho maar ik zou niet weten welke..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kijk bij je notes, staat dougherties kamer nummer, je moet eerst naar het verre end waar je zon deur met keypad hebt met een camera erboven, ff lampje kapot knallen en de deur door, dan krijg je weer wat kamers en beveiliging enzo en kom je ergens bij zn kamer etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Southern Sun schreef op 06 March 2003 @ 16:39:
[...]

dat met die commando's was wel vet jah. en toen ik dat einde zag dacht ik ook dat er een tweede komt jah :)
die commandos zijn irri :X ze hebben helmen op en als je tegen hun oog/kin schiet ketst hij af :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

bolleh schreef op 06 maart 2003 @ 16:58:
kijk bij je notes, staat dougherties kamer nummer, je moet eerst naar het verre end waar je zon deur met keypad hebt met een camera erboven, ff lampje kapot knallen en de deur door, dan krijg je weer wat kamers en beveiliging enzo en kom je ergens bij zn kamer etc etc
thx, die note heb ik over het hoofd gezien denk ik, kga gelijk weer verder B)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L-Vis schreef op 06 maart 2003 @ 08:01:
Areugh.....
Heel de nacht opgebleven maar uiteindelijk TOCH Splinter Cell uitgespeeld.
Ik ga hier maar een paar dingen zeggen voor ik in mijn bed kruip....

ZAILG SPEL !!!
ZEKER SPELEN !!! DOWN DE DEMO OFZO
EN VOORAL DE ANIMATIES TUSSEN DE VERSCHILLENDE LEVELS ZIJN SCHI-TE-REND !!!
IK KAN ME GEEN SPEL HERINNEREN (BUITEN DEUS EX) WAARMEE IK MIJ ZO GOED GEAMMUSEERD HEB !!!

DIEGENEN DIE DIT NOG NIET GESPEELD HEBBEN, HEBBEN OOK NOG NIET GELEEFD !!
Ik zat dit ook kwa leukigheid al te vergelijken met Deus Ex, echt super spel! ik doe et rustig aan, steeds een stukkie. Ben nou daar dat je die north facility moet infiltreren voor die pc. Wel leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh.. Ik heb hetzelfde probleem als op de 1e pagina van dit topic.

Ik moet in de chinese embassey een kerel afluisteren. Maar ik luister het hele gesprek af en dan is de missie over. :? Ik snap niet wat ik verkeerd doe. het vakje is rood en ik volg het hele gesprek, maar waar ik ook sta, ik heb gefaald.

Heeft iemand hetzelfde (gehad)?

Er staat bij de beschrijving van de laser mic dat je de fire button ingedrukt moet houden, maar int spel moet ik op "e" drukken en ik kan em zo lang vasthouden als ik wil, maar geen suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Mwaaah...ik zit weer vast.

Dit keer in het CIA HQ....deel 2 zeg maar (na die autosave)...ik heb die mensen in de media-kamer uitgeschakeld (3 8) ), dan kom je in zo'n vage ruimte..met allemaal kantoortjes en computers...dan heb je een gang, aan het eind van die lange gang zit zo'n bewaker en een camera. Daar kan ik dus niet langs.

Er zitten ook 2 deuren in die lange gang, die leiden je naar zo'n ruimte waar 3 mensen en een bewaker naar zo'n diavoorstellinge zitten te kijken...je ken niet langs die beamer lopen, want dan hebben ze je door...

Waar moet ik nou heen?

hieronder ff een pic van die ruimte met die lange gang... :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=67450

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

CyberDoX schreef op 06 March 2003 @ 18:38:
Mwaaah...ik zit weer vast.

Dit keer in het CIA HQ....deel 2 zeg maar (na die autosave)...ik heb die mensen in de media-kamer uitgeschakeld (3 8) ), dan kom je in zo'n vage ruimte..met allemaal kantoortjes en computers...dan heb je een gang, aan het eind van die lange gang zit zo'n bewaker en een camera. Daar kan ik dus niet langs.

Er zitten ook 2 deuren in die lange gang, die leiden je naar zo'n ruimte waar 3 mensen en een bewaker naar zo'n diavoorstellinge zitten te kijken...je ken niet langs die beamer lopen, want dan hebben ze je door...

Waar moet ik nou heen?

hieronder ff een pic van die ruimte met die lange gang... :)

[afbeelding]
Het linker kantoor, tegenover je, daar moet als goed is een gast uitkomen (Of is al), die naar ehm, de wc gaat, dan loop je kantoor in, rip datastick van pc. Daarna komt lambert, dat die gast altijd buiten gaat roken, en dan sneak je achter hem aan.
Zoiets moest het geloof ik zijn

Edit: En/Of.. In die dia kamer was je geweest, en al neergemept, in die kamer, aan de rechter kant, zit een deur, kan je daar niet door? Volgens mij wel (FF lockpicken?) en dan kom je in de gang uit, waar rechts een kantine is met wat gasten, daar langzaam langs sneaken.

[ Voor 12% gewijzigd door Nakebod op 06-03-2003 18:48 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste