[PC] Splinter Cell Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.802 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t whahahahahahahaah dat is 1337 Splinter Cell op je mobiel whahahaa wanneer komt UT2k3 of Condition Zer0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 09:30:
W00t whahahahahahahaah dat is 1337 Splinter Cell op je mobiel whahahaa wanneer komt UT2k3 of Condition Zer0 :)
Condition Zero is nog niet eens voor de PC uit..
Ik zit daar ook al weer een paar jaar op te wachten :O .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Zoiets had ik ook in oilrig, valt er steeds zo', gastje in het water terwijl ik op een kilometer afstand sta, kan je ook weer overnieuw beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 14 March 2003 @ 09:44:
[...]

Condition Zero is nog niet eens voor de PC uit..
Ik zit daar ook al weer een paar jaar op te wachten :O .
Was een grapje, speel zelf ook al 2 en half jaar CS hou me daar dus ook een beetje mee bezig, oke.

BLUP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 12 maart 2003 @ 13:45:
[...]

uhm tot nu is er maar 1 walktrough van een level :/
ik was toen ook nog niet verder gekomen dan dat level :P, maar ehm, het is wel een mooie en duidelijke walkthrough met die plaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is dit normaal? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.acebots.com/rr/ss0.jpg
Lijkt mij niet, dat je gewoon achter de pc kan stappen als iemand achterjestaat (fucking veel/luide typ geluiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:07

Maxow

Hidden Sound System

erm, nou heb ik een vraagje, in het level dat je de amerikanen moet gaan redden, omdat ze anders geexecuteerd worden, moet je naar de kelder, maar waar is die :? en hoe kom ik daar :?

laat maar ;) al gevonden :X

[ Voor 9% gewijzigd door Maxow op 14-03-2003 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit helemaal vast met splintercell. Ik heb nu de opdracht om de south wing te infiltreren. Ik heb die 'driver' al ondervraagd en nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik ben helemaal omhoog geklommen in de liftschacht, maar dat gat, daar kom ik niet in. En als ik vanaf het balkon naar beneden spring dan gaat het alarm af. Verder is er een deur die ik niet openkrijg, hij is locked. het lijkt me dat ik daar doorheen moet, maar hoe. Die loper kan ik niet bij die deur gebruiken, en er is ook niet zo'n ding waar je een code in kan vullen... :( HELP ME, please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 07:07
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 14:58:
Ik zit helemaal vast met splintercell. Ik heb nu de opdracht om de south wing te infiltreren. Ik heb die 'driver' al ondervraagd en nu weet ik niet meer wat ik moet doen. Ik ben helemaal omhoog geklommen in de liftschacht, maar dat gat, daar kom ik niet in. En als ik vanaf het balkon naar beneden spring dan gaat het alarm af. Verder is er een deur die ik niet openkrijg, hij is locked. het lijkt me dat ik daar doorheen moet, maar hoe. Die loper kan ik niet bij die deur gebruiken, en er is ook niet zo'n ding waar je een code in kan vullen... :( HELP ME, please
Via het balkon aan een richel naar de south wing, daar het raam van de keuken in wat opengezet wordt (cutscene als je de eerste keer het balkon op loopt). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tobiaz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-01-2023

Tobiaz

Ondertitel

soms is dit spel zo lachwekkend.
Het is super realistisch soms, en soms zooo nep

Hier, je staat op een balkon, benedenloopt een wel gemoddeleerd bivak mannetje, je heb een stickycamera, die schietje op die man, AU roept ie, ik denk w00t nice man!

Maar dan, je zit ergens in het donker, volgens je metertje, een mannetje komt pal naast je staan, en zegt, hmm it would have been nothing, en loopt weer weg, terwijl je 3 van die lampies op je hasses hebt. Dan ook die van hierboven, met je pc. als je alles in sluipmodus doet, kan je haast niks gebeuren tenzij ze omkijken, wel beetje maf soms

Ik had geprobeerd een mannetje dood te gooien met een fles, dit werkt niet :+

Verder toppie spel! ben in de executie map nu, beetje freakin' in die ijskast :D

Onder een steen geleefd dan maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Tobiaz schreef op 14 March 2003 @ 19:24:Ik had geprobeerd een mannetje dood te gooien met een fles, dit werkt niet :+
dat kan wel ;) kwestie van goed mikken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:35
Zit nu in de chinese embassy map in het riool maar dat pokkenventje ziet me steeds met die stomme zaklamp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op 14 maart 2003 @ 20:14:
[...]

dat kan wel ;) kwestie van goed mikken :Y)
Gooi je dan van bovenaf ofzo? Ik zal het ook maar eens uitproberen dan :+

PS. Shyne er zit een spelfout in je sig, het is for life ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52
Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 21:03:
[...]Gooi je dan van bovenaf ofzo? Ik zal het ook maar eens uitproberen dan :+
nee die keer dat het mij was gelukt was bij dat mortuarium toen ik de demo speelde. k gooide die fles van achter tegen zn kop en toen ging ie K.O. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tobiaz schreef op 14 March 2003 @ 19:24:
soms is dit spel zo lachwekkend.
Het is super realistisch soms, en soms zooo nep

Hier, je staat op een balkon, benedenloopt een wel gemoddeleerd bivak mannetje, je heb een stickycamera, die schietje op die man, AU roept ie, ik denk w00t nice man!

Maar dan, je zit ergens in het donker, volgens je metertje, een mannetje komt pal naast je staan, en zegt, hmm it would have been nothing, en loopt weer weg, terwijl je 3 van die lampies op je hasses hebt. Dan ook die van hierboven, met je pc. als je alles in sluipmodus doet, kan je haast niks gebeuren tenzij ze omkijken, wel beetje maf soms

Ik had geprobeerd een mannetje dood te gooien met een fles, dit werkt niet :+

Verder toppie spel! ben in de executie map nu, beetje freakin' in die ijskast :D
Die lichtjes zijn eigenlijk alleen voor jou, zodat jij ook nog weet waar het character is... Heb jij namelijk weleens een gast gezien met een lampje in zijn nek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op 14 March 2003 @ 21:21:
[...]

nee die keer dat het mij was gelukt was bij dat mortuarium toen ik de demo speelde. k gooide die fles van achter tegen zn kop en toen ging ie K.O. 8)
Whehe kewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Frggl schreef op 14 March 2003 @ 15:12:
[...]

Via het balkon aan een richel naar de south wing, daar het raam van de keuken in wat opengezet wordt (cutscene als je de eerste keer het balkon op loopt). :)
Als ik op die richel hang en ik ga richting raam. gaat het alarm af..
help!

Ikheb dat hele topic bijna doorgelezen en iedereed zegt: Gewoon slingeren van die rickel naar die open raam. Als ik aan de kant van die open raam hang, en twee "stappen" naar rechts doe, dan gaat het alarm af.

[ Voor 24% gewijzigd door DeX op 14-03-2003 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan kloppen, dan heb je eerder in het veld al een keer het alarm af laten gaan. Ik ben dus bang dat je het veld opnieuw zou moeten spelen, zo hebben meerdere personen dit veld over moeten doen.

P.S. Emaerce lache om jou ook hier te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 00:40:
dat kan kloppen, dan heb je eerder in het veld al een keer het alarm af laten gaan. Ik ben dus bang dat je het veld opnieuw zou moeten spelen, zo hebben meerdere personen dit veld over moeten doen.

P.S. Emaerce lache om jou ook hier te zien
:>

Ach ik ben zo'n beetje overal en nergens :7

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Wanneer krijg je die friggin heatvision-goggles?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
DeX schreef op 14 March 2003 @ 22:18:
[...]

help!

Ikheb dat hele topic bijna doorgelezen en iedereed zegt: Gewoon slingeren van die rickel naar die open raam. Als ik aan de kant van die open raam hang, en twee "stappen" naar rechts doe, dan gaat het alarm af.
Dat betekent dat je ergens eerder in het level een aantal lichamen niet goed hebt verborgen. Dit had ik ook en ik ben gewoon opnieuw begonnen met het level. Alle lichamen goed verborgen en geen problemen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaDKiLL schreef op 15 March 2003 @ 08:56:
Wanneer krijg je die friggin heatvision-goggles?!
laat maar :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu vast in level 2, ik moet met de laser mic die 2 mannen in een lift afluisteren maar als ik naar de lift ga en ik equip de laser mic vang ik geen geluid op
[edit]
heb het al :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2003 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Valkyre

Kitesurf FTW!

ik ben net dat mijneveld overgestokern (alle 3 die ventjes dood) en dan kom ik recht in dat gangtje, ga dan op die dumpster staan, maar ik om echt niet op de richel :(
ik spring tegen de muur en dan een wall jump maar dan haal ik net niet die richel :@.
en ik sta al op het uiterste puntje van die dumpster!!!

edit damn na 45 minuten eidnelijk ik wist niet dat je kon rennen en dan ook nog een wall jump kon doen :D

[ Voor 15% gewijzigd door Valkyre op 15-03-2003 13:39 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Vast een bekend probleem:
De ondergrond in splintercell kan er vreemd uitzien. Je ziet de blokstructuur waar het uit is opgebouwd, doordat sommige blokjes een extreem heldere kleur hebben.

Ik heb mijn videokaart drivers al veranderd. Ik had eerst de Nvidia 42.30a (Omega drivers), nu de gewone 42.30 maar het probleem blijft. Aangezien dit de nieuwste drivers zijn waarbij geen explosies en effecten in 3dmark03 worden weggelaten, zijn nieuwere beta drivers eigelijk geen oplossing.

Iemand nog tips :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

41.09 drivers werken wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me vertellen waarom ik niets anders dan ruis zie als ik mijn goggles opzet of de optic cable gebruik? Dit moet toch (bij goggles)een groen beeld opleveren? Niet hier in ieder geval..iemand ideen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
GG85 schreef op 16 maart 2003 @ 15:48:
41.09 drivers werken wel goed!
Hmmz, dat zijn nog videodrivers voor directx8.0. Beetje jammer van splintercell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 18:19:
kan iemand me vertellen waarom ik niets anders dan ruis zie als ik mijn goggles opzet of de optic cable gebruik? Dit moet toch (bij goggles)een groen beeld opleveren? Niet hier in ieder geval..iemand ideen?
je moet ook niet je goggels opzetten onder een lamp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shyne
Maar ik zit kompleet vast bij het level waarbij ik die schotel moet uitzetten
Dat heb ik nu gedaan
en nu wil ik dat deurtje in maar daar staat een ventje voor die niet weg wil dus kan ik niet naar binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shyne schreef op 16 maart 2003 @ 18:53:
[...]

je moet ook niet je goggels opzetten onder een lamp
joh..maar dat is niet de oorzaak. Ook met de optical cable heb ik ditzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeeeehmz...NEE! :P

Wanneer krijg je die dingen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:19:
[...]

joh..maar dat is niet de oorzaak. Ook met de optical cable heb ik ditzelfde probleem.
suggesties toegestaan...tis irritant spelen zonder onder deuren door te kunnen kijken of te zien waar je loopt in t donker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 20:01:
[...]

suggesties toegestaan...tis irritant spelen zonder onder deuren door te kunnen kijken of te zien waar je loopt in t donker..
night vision geeft een "grijs" beeld niet groen! Hetzelfde met de optic cable. Dus je kleuren op je scherm heeft iets met grijs? Probeer de kleuren instellingen (gamma kleuren, etc) in het spel te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 23:57

Ronnie_T

Shangri-La

wwillem schreef op 16 March 2003 @ 18:36:
[...]

Hmmz, dat zijn nog videodrivers voor directx8.0. Beetje jammer van splintercell.
sorry hoor, amaar splinter cell is 100% directx 8

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

isser uberhaubt al een spel voor dx9 ? :+ :)
maaruh, NV goggles is een licht versterker, dus als jij in de zon kijkt, zie je geen ruk meer, (lamp idemdito), dus dat klopt wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 10:00:
[...]

night vision geeft een "grijs" beeld niet groen! Hetzelfde met de optic cable. Dus je kleuren op je scherm heeft iets met grijs? Probeer de kleuren instellingen (gamma kleuren, etc) in het spel te wijzigen?
ow. het enige wat ik te zien krijg is ruis, als ik de muis schuif wil dit wel veranderen soms is het zelfs vrij licht, maar er zit niets herkenbaars in waarvan ik zeg van goh..hier heb ik wat aan..

zie www.degrootonline.nl/beeld.JPG voor printscreen, het heeft ook niets met gamma ofzo te maken..dat heb ik al geprobeerd, en het is ook echt ruis, niet gewoon een donkere afbeelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeX schreef op 14 March 2003 @ 22:18:
[...]

help!

Hoe lukt het jou uberhaupt om die richel vast te grijpen, ik val iedere keer te pletter. Welke knop combinaties gebruik jij?! Het is een beetje frustrerend om hier vast te zitten, ik wil verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 16:31:
[...]

ow. het enige wat ik te zien krijg is ruis, als ik de muis schuif wil dit wel veranderen soms is het zelfs vrij licht, maar er zit niets herkenbaars in waarvan ik zeg van goh..hier heb ik wat aan..

zie www.degrootonline.nl/beeld.JPG voor printscreen, het heeft ook niets met gamma ofzo te maken..dat heb ik al geprobeerd, en het is ook echt ruis, niet gewoon een donkere afbeelding.
Hmmz, re-install? of even patch 1.1 er over?
Want dat klopt inderdaad niet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:55:
[...]

Hoe lukt het jou uberhaupt om die richel vast te grijpen, ik val iedere keer te pletter. Welke knop combinaties gebruik jij?! Het is een beetje frustrerend om hier vast te zitten, ik wil verder!
Je moet ff wat lichten kapot knallen, gewoon op het balkon staan, (op die railing)
springen je pakt de dak goot, en je slingert er naar toe, maar ik heb daar iig 2 of 3 lichten kapot geschoten (die 2 onder het raam)
(OMG,.. mijn edit kunsten was ik vergeten)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even heel wat anders maar weet iemand misschien wat het verschil is tussen normal en hard?

Ja ik snap dat hard moeilijker is dan normal :) maar wat zijn dingen die anders zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de guards langer en beter zoeken, en dat het alarm makkelijker af gaat. Ik ben wel met een andere savegame op hard begonnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 15:46:
isser uberhaubt al een spel voor dx9 ? :+ :)
Uiteraard, Freelancer bijvoorbeeld. Bovendien zullen de meeste nieuwe spellen directx 9.0 nodig hebben.

Verduidelijking van het probleem (ook met de nieuwe 1.1 patch):
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/splintercell_gaar.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 17 March 2003 @ 18:33:
[...]

Uiteraard, Freelancer bijvoorbeeld. Bovendien zullen de meeste nieuwe spellen directx 9.0 nodig hebben.

Verduidelijking van het probleem (ook met de nieuwe 1.1 patch):
[afbeelding]
dit heb ik toch niet hoor bij splintercell :P Gelukkig maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 18:41:
[...]

dit heb ik toch niet hoor bij splintercell :P Gelukkig maar :)
Hier ook niet, alleen dat ik heel enkelt een VREEMDE licht reflecties op muren/pc's enzo krijg, maar omdat te zien moet je serieus OPletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 16:31:
[...]

Dit speelt echt klote zeg. Zonder die nightvision wordt bijna onmogelijk om te spelen. Als je het gekocht hebt en het blijft maar niet werken zou ik het iig terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ok hier mijn probleem:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~c.oudshoorn/splinter.jpg

Zodra ik bij die deur te dicht in de buurt kom, gaat het alarm af.
Ik heb al wel de 'courtyard'laser-dinges uitgeschakeld, dus daar kan het volgens mij ook niet aan liggen.
Ik moet zo'n gesprek afluisteren met mn laser-mic, ik heb dat ding al wel op de deur gericht, maar geen resultaat. (ik zie ook die hele lift niet, waar ze in zouden moeten staan; op zich nogal logisch want die deur blijft dicht ;) )

Ik heb gezocht in dit topic en meer mensen hadden dit probleem:
zie ook: -> [rml]The Darkman in "[ PC] Splinter Cell Deel 2"[/rml]
maar dat snap ik niet helemaal :?

Iemand opperde het idee dat je dan daarvoor helemaal een patch moet downloaden. Maar zo te zien zijn er mensen wel langs dit gekomen zonder die patch te installen.

Iemand raad? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dionysos op 17-03-2003 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet met je pistool die camera kapot schieten (zoals bij bijna alle camera's) en je wordt niet meer gezien :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja bedankt voor je reactie, maar zover was ik al :)
Oftewel die camera is al naar zn mallemoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het alarm af voor of nadat je de deur hebt geopend? Ervoor dus
Toen ik die camera kapot had geschoten kon ik gewoon naar buiten en die mircofoon op die lift mikken en ik heb geen patch ofzo.

Maar heb je deze patch nou al?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Voordat ik de deur heb geopend. Ik kan er redelijk dichtbij komen, maar als ik bijna met mn snufferd tegen de deur aan sta dan gaat het alarm al af.

Ik ben ook al een save game terug gegaan en het weer geprobeerd vanaf het moment dat ik de 'courtyard'ding uitschakel met de pc in de main hall. Maar ook dat werkte niet, want ik kwam weer met hetzelfde probleem te zitten.

edit: ik lees nu je edit..... nou snap ik er niks meer van.

Ook als ik bij mn goals kijk via escape, dan staat er dat ik dat ding heb uitgeschakeld....vaag.... ik zie vast iets over het hoofd :)

[ Voor 23% gewijzigd door Dionysos op 17-03-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, Dat kan ook betekenen, dat je een gast in het licht heb laten liggen, VERSTOPPEN!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hmm vaag. Ik zou zweren dat ik iedereen in de schaduw heb gelegd. Maar goed ; bedankt voor je tip. Ik zal het nog ff checken

als dit het antwoord is, dan voel ik me dom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 17 March 2003 @ 21:25:
Hmm vaag. Ik zou zweren dat ik iedereen in de schaduw heb gelegd. Maar goed ; bedankt voor je tip. Ik zal het nog ff checken

Dan moet je zometteen niet liegen, Hij lag wel goed, maar omdat ik zosnel naar buiten liep etc etc :9 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

Ik kom er niet meer uit :? Ik zit in dat level waar je die Amerikaanse krijgsgevangenen moet bevrijden en ben net dat mijnenveld door. Welke kant moet ik nou op ? Ja, je kan rechts, maar wat moet ik daar doen ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 17 March 2003 @ 21:25:

Heb je nou die patch? Op die site (www.splintercell.com/us/patch.php)
Fixed the laser microphone session with Grinko and Masse.
Dat zal het toch wel oplossen dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 12:43
ehr ik voel me nogal dom maar hoe pick ik een lock?
ik kom bij die 1e deur en ik moet daar (nog een soort training) een lock pikken
ik select me lockpick met control en dan met de muis erop klikken
en ga dan bij de deur staan maar ik kan maar net de optie open door kiezen..

ik ben echt stom volgens mij, maar kan iemand me toch net ff helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
naja je selecteerd je lockpick dingetje, dan gebruik je die op de deur, met muis of met use butten, kweet niet meer precies.... maja in ieder geval dan zie je dus dat slot in 3D, dan moet je een richting opdrukken, dus W,A,S of D, bij elk pinnetje zit een andere richting zeg maar... dus je moet ze allemaal proberen en als je em ziet bewegen moet je die snel achter elkaar inblivjen drukken en dan heb je dat pinnetje gehad, en dan doorgaan tot je het hele slot heb gehad, bij een disposable lockpick hoeft dat niet, dan issie in 1x open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jackel7007 schreef op 17 maart 2003 @ 23:50:
ehr ik voel me nogal dom maar hoe pick ik een lock?
ik kom bij die 1e deur en ik moet daar (nog een soort training) een lock pikken
ik select me lockpick met control en dan met de muis erop klikken
en ga dan bij de deur staan maar ik kan maar net de optie open door kiezen..

ik ben echt stom volgens mij, maar kan iemand me toch net ff helpen?
Je moet eerst gewoon de deur proberen te openen met je use knop, dan zegt hij "door locked" en dan moet je je lockpick pakken en op je schietknop duwen en dan krijg je dat slot te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 17 March 2003 @ 22:38:
Ik kom er niet meer uit :? Ik zit in dat level waar je die Amerikaanse krijgsgevangenen moet bevrijden en ben net dat mijnenveld door. Welke kant moet ik nou op ? Ja, je kan rechts, maar wat moet ik daar doen ?
Je moet naar rechts, daar staat een container (en een medkit dacht ik). Spring op de container, en je kan via de muur ergens in een soort ventilatieschaft springen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6bit
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2022
ja na het lezen van alle 19 pagina's heb ik er of overheen gelezen of iedereen vond het een simpel stukje en ik zie weer eens wat over het hoofd.
ik ben op dat booreiland en ik moet die techneut volgen prima, maar hoe kom ik dan richting techneut zeg maar ik zit op dat stuk waar je begint na het openen van het luik en het filmpje dat ze alle 3 van die boot afstappen maar dan.....

the things we fear most have already happened to us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6bit schreef op 18 maart 2003 @ 11:45:
ja na het lezen van alle 19 pagina's heb ik er of overheen gelezen of iedereen vond het een simpel stukje en ik zie weer eens wat over het hoofd.
ik ben op dat booreiland en ik moet die techneut volgen prima, maar hoe kom ik dan richting techneut zeg maar ik zit op dat stuk waar je begint na het openen van het luik en het filmpje dat ze alle 3 van die boot afstappen maar dan.....
Dan klim je met zo'n ladder aan een paal omhoog, je springt op die gereedschapskar en trekt je op aan een buis. Dan moet je via die buis boven die bewaker gaan hangen en hem uitschakelen, dan naar beneden springen en naar links de trap af, dan zit je weer achter die techneut. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
als je uit dat luik komt naar rechts lopen. daar hangt zo'n bruine stalen balk. ga d'r aan hangen en ga dan richting de plek waar de techneut stond. wacht wel ff tot ze allemaal als de trap op zijn. behalve 1 gast met geweer.. maar die geef je gewoon een extra ventilatiegaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juggernaut schreef op 18 maart 2003 @ 12:07:
als je uit dat luik komt naar rechts lopen. daar hangt zo'n bruine stalen balk. ga d'r aan hangen en ga dan richting de plek waar de techneut stond. wacht wel ff tot ze allemaal als de trap op zijn. behalve 1 gast met geweer.. maar die geef je gewoon een extra ventilatiegaatje :P
Lees die post daar boven die gast hoef je niet teschieten ;)
zodra je op die gereedschap kar staat, klim je er heen, krijg je leuk filmpje,
Dan klim je tot boven die loop brug, je gaat weer hangen, Spring! KNOCK HIM OUT! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Weet je waarom het alarm af gaat? Ik bedoel, hoor je ze iets zeggen van "I found a body, I think he's dead" ofzo? Of begint het gewoon ineens te loeien? :)

Misschien is de enige oplossing het hele level opnieuw te spelen .. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frggl schreef op 18 March 2003 @ 12:53:
Weet je waarom het alarm af gaat? Ik bedoel, hoor je ze iets zeggen van "I found a body, I think he's dead" ofzo? Of begint het gewoon ineens te loeien? :)

Misschien is de enige oplossing het hele level opnieuw te spelen .. :/
Op welke vraag is dit een reply? :? Het is misschien handig om ff de vraag te quoten, omdat er hier nog wel wat verschillende vragen door elkaar heen worden gesteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
och. met 1 kogel is ie neer als je het goed doet dus het werkt prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet mogelijk dat iemand hier even zijn savegame neerzet, van na "infiltrate the southwing", want ik kom er niet uit en wil graag verder spelen?! :) Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik kan je wel helpen, Yalhambra. Volgens mij moet je die ene kamer in met twee computers daar kan je naar het balkon. Echter die deur is dicht en daar moet je ff je 'lockpick-dinges-geval' voor gebruiken. En dan kan je naar het balkon; slinger je op die richel boven je en duik dan iets verder via een open raam de keuken in :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dionysos op 18-03-2003 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 18 March 2003 @ 15:34:
Ik kan je wel helpen, Yalhambra. Volgens mij moet je die ene kamer in met twee computers daar kan je naar het balkon. Echter die deur is dicht en daar moet je ff je 'soldeer-las-lockpick-dinges-geval' voor gebruiken. En dan kan je naar het balkon; slinger je op die richel boven je en duik dan iets verder via een open raam de keuken in :)
oh ok :) ik snapte al niet hoe ik door die deur zou moeten komen :? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit in het level van de chinese embassy en nu moet ik die ene gast afluisteren die achter het raam staat maar elke keer mission failed ik heb niemand vermoord OF neergeslagen maar toch blijft er mission failed komen iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 objective vergeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik ook, je moet sneller zijn met afluisteren, tenminste dat was bij mij het geval. Dan gewoon de mic aan laten staan en constant op de auto die voor het hek staat richten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 21:31:
[...]

Dan moet je zometteen niet liegen, Hij lag wel goed, maar omdat ik zosnel naar buiten liep etc etc :9 :D
Je had gelijk; blijkbaar lag er 1 ventje fout.

Maar goed; volgende probleem. Nu moet ik dat gesprek afluisteren, maar ik heb het nu 6 x geprobeerd en dat wil voor geen meter. Volgens mij luister ik het gesprek vanaf het begin af. Lampie wordt ook rood. Maar toch krijg ik te horen: ""Sam, wat in the hell are you doing. The mission is over".

Ik heb ook al geprobeerd om dichterbij te gaan staan, maar helaas.... iemand nog een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op 18 March 2003 @ 16:17:
[...]

Je had gelijk; blijkbaar lag er 1 ventje fout.

Maar goed; volgende probleem. Nu moet ik dat gesprek afluisteren, maar ik heb het nu 6 x geprobeerd en dat wil voor geen meter. Volgens mij luister ik het gesprek vanaf het begin af. Lampie wordt ook rood. Maar toch krijg ik te horen: ""Sam, wat in the hell are you doing. The mission is over".

Ik heb ook al geprobeerd om dichterbij te gaan staan, maar helaas.... iemand nog een tip?
Als je links van de deur gaat staan moet ie het doen. :) Heb je nou die patch of niet. Er staat toch dat het die afluister sessie goed zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja ik ben hem nu aan het patchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik zit hier een beetje vast. het cai gebouw.
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~kolkman1/Nieuwe_map/euhm.jpg
hier moet ik in om wat dingen te pakken maar d'r staan 2 mensen te praten. zodra ik de deur losmaak beginnen ze te schieten en gaat het alarm af :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien geluid maken zodat ie komt, en als jij dan onder de trap staat, kan je hem misschien grabben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
kheb niks om geluid mee te maken :P d'r liggen geen blikjes of flessen in de buurt :P
ik heb ook al geprobeerd verder die gang in te sluipen richting die deur die je moet lockpicken en dan kom je uit in die centrale hal.. maar daar stikt het ook van het volk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook geluid maken door even een stukje te rennen. Hoeft maar heel even en werkt bij mij vaak heel goed. :)
Dat stuk waar jij bent kan ik even niet plaatsen dus weet ff niet hoe ik dat gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
in het CIA gebouw. als je door die hal bent gerend met die camera moet je een trap op en direct erna er weer af. dan rechts om de hoek zit die deur waar je me onderdoor ziet kijken. je moet daar het sticky nogwat pakken + nog een ding. dan recht door de deur en naar rechts om die scanautomaten heen richting lift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het echt niet. Volgens mij ben ik dat helemaal niet tegengekomen? :? Zal wel al mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap ook niet waar hij is,..
CIA HQ bedoelt ie??
Iig, die kamer lijkt mij behoorlijk donker, Dus druk op C (crouch/bukken) en op zijn langzaamst lopen deuropen, en in een hoekje gaan staan??
Maar, CIA HQ is toch dan kom je op een grasveld uit, heel donker in de regen??
In1x naar de andere kant rennen, dan wat voorzichtiger doorlopen tot het hek,
erover heen klimmen, dan op die kast gaanstaan (nahjah kast,.. je weet wel)
dan rechts van die lamp die je ziet op het muurtje springen, en dan in de linker lucht schacht springen, deurtje open (Binnnen de tijd doen),
en je bent binnuh

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet wel waar hij is, aan het einde van de gang waar hij is, is een camera en een deur die locked is. En vlak bij de deur waar hij nu is is een trap :P
Je kan ook springen voor de deur, je hebt kans dat ie je hoort en komt kijken.
En kan je anders niet de deur opendoen en dan snel onder de trap gaan staan? Want hij zal het wel zien denk ik als de deur open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 14:45:
Ik weet wel waar hij is, aan het einde van de gang waar hij is, is een camera en een deur die locked is. En vlak bij de deur waar hij nu is is een trap :P
En kan je anders niet de deur opendoen en dan snel onder de trap gaan staan? Want hij zal het wel zien denk ik als de deur open gaat.
Ik heb nog steeds geeeen idee :) (maar mijn post hier boven, is het DAT level?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom ik in godsnaam dat cia gebouw binnen. Er moet ergens een ventilatieding zijn waar ik in kan kruipen ofzo, maar waar zit die?! :P Dit is echt een verschrikkelijk verslavend spel zeg :7 Ze moeten vaker van dit soort leuke spellen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 14:46:
[...]

Ik heb nog steeds geeeen idee :) (maar mijn post hier boven, is het DAT level?)
Yep, dat level is het :)
Vlak nadat je binnen bent, en die concierge ofzo hebt neergebeukt. Dan moet je een trap op om een guard neer te halen, en dan kom je op dat stukkie waar hij zit ;)
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 18:30:
Hoe kom ik in godsnaam dat cia gebouw binnen. Er moet ergens een ventilatieding zijn waar ik in kan kruipen ofzo, maar waar zit die?! :P Dit is echt een verschrikkelijk verslavend spel zeg :7 Ze moeten vaker van dit soort leuke spellen maken!
Check paar posts boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yalhambra!
[rml]Komatsu in "[ PC] Splinter Cell Deel 2"[/rml] :) (je ziet wel 2 luiken in de muur zitten, je moet de linker hebben en er voor langs lopen, want de TRIGGER (hand vat omzo maar ff tezeggen) is heeel klein

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 14:45:
jup :) daar was ik. ben d'r inmiddels voorbij en heb dat CIA level nu net afgerond. tering wat moet je die knakker een end meezeulen zeg :P

maargoed. ik heb het op de lompe manier opgelost. nml. deur lostrekken. bukken en de eerste man neerschieten en 2e ook. was wel halfdood en het alarm ging af maar ben gewoon blijven zitten tot alles weer rustig was. Niet erg netjes maar uit pure frustratie maar gedaan :P

morgen maar beginnen aan het volgende level :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 21:51:
Yalhambra!
[rml]Komatsu in "[ PC] Splinter Cell Deel 2"[/rml] :) (je ziet wel 2 luiken in de muur zitten, je moet de linker hebben en er voor langs lopen, want de TRIGGER (hand vat omzo maar ff tezeggen) is heeel klein
En als je het niet op tijd haalt klim je lekker de regenpijp omhoog -> dakje op boven de ingang -> andere schacht in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op 17 March 2003 @ 22:38:
Hier heb ik ook ff staan kijken, maar je kan in dat hok rechts met een sprong via de muur daarboven net die richel grijpen. Als ik het mij goed herinner (heb het spel al een paar weken geleden uitgespeeld) moet je daar ergens op een kist oid gaan staan en dan zon speciale sprong maken waaarbij je je tegen de muur afzet.

Tis wel een gaaf level trouwens, maar laat ik niet spoilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Frggl schreef op 20 March 2003 @ 01:14:
[...]

En als je het niet op tijd haalt klim je lekker de regenpijp omhoog -> dakje op boven de ingang -> andere schacht in. :)
je moet al gewoon beginnen met lopen als die man nog aan het praten is. tegen de tijd dat hij klaar is en de tijd begint ben jij al bezig dat hek over te klimmen en heb je alle tijd om in die ventilatieschacht te klimmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Daar ben ik nog NOOIT geweest :P Moet ik zo maar eens ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 11:20:
[...]

Daar ben ik nog NOOIT geweest :P Moet ik zo maar eens ff checken :)
dan kom je uit in die centrale hal met al die pilaren d'r in. loopt 1 gast rond en d'r zit er 1 in zo'n hokje. is een mooie opgaaf om die mensen uit te schakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMFG!! dat meenje :P
dan ben je zogoed als op het eind :P (tenminste je bent dan @ weapon nogwat:))
dies best wel Klote, Maar die gast in dat hokje schakel ik anders uit :), gewoon dat ELECTRIC ding op ze lichaam schieten, En dan dondert ie wel neer :) (of een sticky camera op de muur schieten (waar hij naar toe kijkt, Hey, what is that,... Gaat ie erheen :) (je springt naar binnen), doet licht uit, voorzichtig weer naar buiten en in het donker zitten :D dan pak je hem zomaar xD (zonder dat electric weg teschieten :D), maar NIET door die metaal detectoren lopen, want dan gaat het alarm af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 12:37:
OMFG!! dat meenje :P
dan ben je zogoed als op het eind :P (tenminste je bent dan @ weapon nogwat:))
dies best wel Klote, Maar die gast in dat hokje schakel ik anders uit :), gewoon dat ELECTRIC ding op ze lichaam schieten, En dan dondert ie wel neer :) (of een sticky camera op de muur schieten (waar hij naar toe kijkt, Hey, what is that,... Gaat ie erheen :) (je springt naar binnen), doet licht uit, voorzichtig weer naar buiten en in het donker zitten :D dan pak je hem zomaar xD (zonder dat electric weg teschieten :D), maar NIET door die metaal detectoren lopen, want dan gaat het alarm af ;)
die heb je daar nog niet :P
ik bedoel natuurlijk wel die hal redelijk aan het begin van het level. nadat je de sticky shockers in die kamer hebt gepakt. dan kom je daar in. enige wat je mist is het overmeesteren van die gast in die gang net nadat je uit die ventilatieschacht bent gekropen. en die gozer bij de trap omhoog en direct weer omlaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of heeft die ir-vision gewoon geen nut?
Heb al aardig wat levels uitgespeeld, maar heb er nog niks aan gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frggl
Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 13:18:
Ligt het aan mij of heeft die ir-vision gewoon geen nut?
Heb al aardig wat levels uitgespeeld, maar heb er nog niks aan gehad...
In de eerste paar levels heb ik 'm idd ook bijna niet nodig gehad, maar op een gegeven moment kan je er handig mee door vloeren e.d. kijken, en issie in een koelcel nogal handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik ga nog maar een keer kijken, maar ik zag nergens een luik ofzo :), wel een stel roosters, maar die zitten achter een hek met prikkeldraad, waar ik niet langs kom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 14:22:
[...]

Ik ga nog maar een keer kijken, maar ik zag nergens een luik ofzo :), wel een stel roosters, maar die zitten achter een hek met prikkeldraad, waar ik niet langs kom....
die roosters dat is de ingang via de ventilatieschacht. en op dat hek zit op 1 punt geen prikkeldraad, en daar kun je er over.

de tweede ingang is boven de luifel boven de ingang. daar kun je opkomen via de regenpijp die links naast de ingang zit te beklimmen
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste