Goed ik heb met Niels op EHAM de hele tijd touch and go's gedaan, totaal bij mij kwam uit op 8, geloof ik. Eerst had Niels wat probs, en ondertussen had ik al 4 touch and go's gedaan ofzo. MET ATC!!!

EN het was cool, ckers wel!

Ik heb me vermaakt hoor
Toen Niels eindelijk kon (na 2 uur

) was ik maar ff een pauze gaan houden in de Crew room vlakbij gate F8 (de dichtsbijzijnde) Hierna ben ik weer de lucht ingegaan en samen met Niels touch and go's gemaakt
Niels wilde als laatst op 36L gaan landen
Kennen we meteen een pushback truck aanvragen

Wat ie mooi heh?

Ready for taxi, en er was veel actief traffic op EHAM :

KLM190, was voor hem eerste keer op vatsim. Hij had het niet makkelijk, om ut nog erger te maken wist hij niks van runway 36C. Toen werd er uitgelegd dat dat dus eik 01L was, ging hij ernaartoe. "is this 36C?" ATC:yes, but you have to taxi back to the beginning sir (hij was tever getaxiet

) En ik was al number 2, dus "KLM643 hold position"

"KLM643 continue taxi behind the KLM Boeing 737"

Terwijl KLM190 zich op 36C up lined, ga ikke op het holding pointje staan

En daar komt traffic aan achter mij. Echt vetjes man

"KLM643 line up after the KLM737 has departured, and hold"
even later sta ik er al 4 minuten te wachten, en de ene achter mij ook "KLM643 still waiting for departure"
"KLM643, traffic is still in front of you (nog steeds na 4 minuten

), i will contact you when ready"

Na 7 minuten hold short (hold long) mocht ik take off, en het avontuur kon beginnen

ietsjes later na V Rotate..........

KLM643 turn left heading 240

Hey volgens mij is dat Schiphol..............neeh zal toch niet

De eerste approach, wat een mooi beeld heh zo'n 747 in approach?

Zonder woorden...........

De eerste go around meteen, kreeg probz met de Tower contacteren. "KLM643 climb and maintain 2000ft, and turn left heading 240"

De volgende keren hierop heb ik telkens gechecked of ik in RW wel met Tower was verbonden, dus heb ik heel vaak geen pics gemaakt, behalve deze voor de full stop landing @ 06, om even een break te nemen.

En zo taxi je weer naar de gate.
Deel 2 van de pics komt nog

Hoped you enjoyed it