Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 20:51:
[...]
en kreeg je wat meer mhz'en eruit hierdoor? ben van plan morgen ook wat 800 of 1200 papier te kopen om me gf core te lappen.
Mja..zoals jullie wel weten is het met mijn tweak praktijken heel erg triest gesteld de laatste tijd.. De GF4 die ik gelapt had ging al stuk voordat ik hem kon testen. Memory fikte door.
En mn Epox is bezeten door de duivel, dus die wil ook voor geen meter meer. 212MHz @ 1,95V Vdd en dat terwijl mn memory 230 deed in de Epox van NoStra. Ik ben nu bezig om wat geld te sparen en zo af en toe koop ik eens wat. Heb nu net bijna een pelt setup compleet. Voor een radeon wordt op dit moment gespaard. Dual Channel komt er ook aan en tegen de tijd dat ik een 3DMark run kan maken heb ik ook wel weer een nieuwe proc (Barton).
Ik kan iig zeggen dat het steeds extremer wordt en het zal wel uitdraaien op een sys met 3 pelts oid

Voorlopig zit ik lekker met een GF2mx. Die-Hard to the bone
Maar snel resultaten van de pelt iig!! De bevestiging van de coldplate is nu ff een puntje van aandacht. Pelt is er al en de voeding is onderweg (op de post dus).
Edit:
Maareh, ja, een VGA core lappen loont echt. Van de chipset van mn epox weet ik het niet. Als ik een ander mobo heb doe ik het gewoon weer en zien we wel.. Verwacht daar iig niet teveel van.
De GF4 ging van 330MHz naar 340Mhz sowieso..daarna ging hij stuk..was niet de core btw.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 21:15 ]