ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 14:56:
pffff waar slaat die vijandige houding nu weer op..............pin me niet steeds vast op een paar zinnetjes waar jij meent uit te halen dat ik echt niet kan leven met deze wereld....
als dat zo was, zat ik hier allang niet meer...........
sorry maar dit vind ik echt triest worden, ik zal maar niks meer posten dan

wat dat blijven jammeren betreft: dat maak jij ervan, en volges mij vind je het wel leuk om zo mn kans op HK nog wat te verkleinen......
ga je gang zou ik zeggen ik heb toch niks te verliezen
Het is makkelijk praten van Wokschotel over wat volgens hem zeuren is.
Dat er een discussie gehouden wordt over toegangsbeleid doet hij op deze manier wel erg gemakkelijk af.
Zeker vanuit de positie waarin hij zit, en daar heb ik hem al op gewezen.
Iemand de al toegang heeft in de HK 2.0 kan een ander makkelijke als zeurkous afdoen, maar dit is iets heel anders als A61.
Daarvan is bekend dat wat de toelatingseisen zijn, van de HK 2.0 niet (echt).
Ik heb al eerder de vraag gesteld waarom de users die toegang hadden en zich gedroegen in de HK 1.0 niet gewoon leesrechten kunnen krijgen in de HK 2.0 versie, dat is tenminste, in mijn ogen, een stuk "eerlijker".
Kan me wel voorstellen dat dit veel werk met zich meebrengt, maar daarintegen hebben de mod's ook de hele lijst met users doorgeworsteld om te bepalen wie er wel inmochten.
Persoonlijk had ik het verstandiger gevonden om de (her)opening van de HK op een andere manier te laten verlopen.
Op voordracht is niet bepaald zonder fraude en heeft een hoog ons kent ons gehalte.
Maar ik ga me, voorlopig, niet meer in deze discussie hier mengen.
Dit topic heeft net zo weinig zin als dit
topic wat liep toen de HK 1.0 net gesloten was.
Ieder kan even zijn frustratie filteren maar iets uithalen doet het volgens mij niet.