[HK] weer open

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jammer dat wie vraagt wordt overgeslagen principe niet gehanteerd wordt.
Je moet er wel om kunnen vragen, we kunnen niet iedereen en alles zien he? Alleen als mensen er op het forum om gaan vragen of nog erger, over gaan zeuren zal dat toch niet echt positief meewerken kan ik je garanderen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:25:
[...]

Het zijn geen beschuldigingen, maar vermoedens met vraagstelling. Dan wacht ik jullie commentaar af om mijn beeld bij te schaven.

IMO heb je bij je vermoedens met vragen al lang antwoord gekregen en dat weet ik al na alleen de laatste reacties gelezen te hebben.

Vriendjespolitiek: nee
Sponsors blij maken: nee (daar is t.net denk ik belangrijker voor)
Luiheid van modjes: nee, dan hadden ze immmers of alles of niets gedaan, nu hebben ze er voor gekozen om handmatig 50k users door te spitten (en dat in je vrije tijd).

En wie weet krijg jij ook nog een keer toegang, de tijd zal het leren, heb geduld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 10:07
eMAeRCe schreef op 18 februari 2003 @ 19:30:
[...]

Laat me raden, jij hebt acces :O (niet als flame bedoeld oid !!)
Hij laat zien dat ie er volwassen genoeg voor is

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:02

scorpionv

This space for rent

Ook even m'n ei kwijt over de selectie, ik ben blijkbaar buiten de boot gevallen. Nu boeit dat me vrij weinig, ik lurkte sowieso alleen maar in de HK, posten deed ik er zelden.
Maar ik ben wél nieuwsgierig waarom ik bijvoorbeeld er niet in mag; ben ik over de hele lijn te weinig constructief, of val ik gewoon te weinig op om wél in te mogen?

Enlighten me :?

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
JvS schreef op 18 February 2003 @ 19:31:
[...]
Je moet er wel om kunnen vragen, we kunnen niet iedereen en alles zien he? Alleen als mensen er op het forum om gaan vragen of nog erger, over gaan zeuren zal dat toch niet echt positief meewerken kan ik je garanderen
Je hebt gelijk, anders hadden jullie nu al het werk al gedaan >:)
Maar wat ik enigsinds niet snap van userkant zijnde is het volgende.
De lijst incompleet, niet erg wat mij betreft maar waarom in GODSNAAM steen en been zitten klagen omdat je niet bij de eerste lichting zit en waarbij je potentiele tijd van 2 mods voor het toevoegen van user verkwist.

Jij (zijnde JvS) zit nu in hevige discussie over de huidige mensen die nu toegang hebben. Als men nu eens zou stoppen dan had jij jouw tijd "nuttig" kunnen besteden aan die lijst.

[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 18-02-2003 19:37 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

scorpionv schreef op 18 February 2003 @ 19:34:
Ook even m'n ei kwijt over de selectie, ik ben blijkbaar buiten de boot gevallen. Nu boeit dat me vrij weinig, ik lurkte sowieso alleen maar in de HK, posten deed ik er zelden.
Maar ik ben wél nieuwsgierig waarom ik bijvoorbeeld er niet in mag; ben ik over de hele lijn te weinig constructief, of val ik gewoon te weinig op om wél in te mogen?

Neuh, ze hebben nu een handjevol mensen gekozen.
Dat je er nu niet in kan wil niet meteen zeggen dat je niet goed genoeg bent hoor, ze kunnen alleen niet meteen alle goede users toelaten. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
tja was wel te verwachten dat ik geen acces zou krijgen............. met name mijn LA posts hebben daarvoor gezorgd denk ik

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik denk dat de reden is dat je mischien niet opvalt ,maar ik zou graag
willen weten wie daar in mogen komen er is een list nou geef die vrij dan

dan is iedereen tevreden lijkt me
dan kunen we zo de reden zien wie er wel komt en wie niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07

JWO

jah, is het misschien mogelijk om voor de groep die vroeger HK access had de HK open te stellen, maar niet kunnen posten? alleen lezen dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:37:
ja ik denk dat de reden is dat je mischien niet opvalt ,maar ik zou graag
willen weten wie daar in mogen komen er is een list nou geef die vrij dan

dan is iedereen tevreden lijkt me
dan kunen we zo de reden zien wie er wel komt en wie niet
zijn we meteen van het gezanik af >:)

aaaqrg sorry

verkeerde knop sorry sorry '

en nee dit is geen smoes om posts te scoren _/-\o_

ging echt per ongeluk

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op 18 februari 2003 @ 19:35:
[...]

Je hebt gelijk, anders hadden jullie nu al het werk al gedaan >:)
Maar wat ik enigsinds niet snap van userkant zijnde is het volgende.
De lijst incompleet, niet erg wat mij betreft maar waarom in GODSNAAM steen en been zitten klagen omdat je niet bij de eerste lichting zit en waarbij je potentiele tijd van 2 mods voor het toevoegen van user verkwist.

Jij (zijnde JvS) zit nu in hevige discussie over de huidige mensen die nu toegang hebben. Als men nu eens zou stoppen dan had jij jouw tijd "nuttig" kunnen besteden aan die lijst.

wees blij dat JvS de moeite neemt deel te nemen aan de discussie, dan komen er tenminste nog antwoorden ook :)

JvS: _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
* Glitch snapt niet dat de HK weer opengaat...

Om eerlijk te zijn vond ik de sluiting van de HK positief voor heel GoT, de tech fora werden weer drukker (weet ik niet zeker, maar zo leek het iig :))

Maar wel respect voor de moderators dat ze er weeeer tijd in willen steken en het weeeer willen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpionv schreef op 18 februari 2003 @ 19:34:

[rml]Durden in "[ HK] weer open"[/rml] ;)

Het is dus waarschijnlijk zo dat je niet in de lijst stond die wij hebben gescreend. Het is niet zo dat wij de bewuste keuze hebben gemaakt om jou er niet in te laten, door je persoonlijk af te wijzen, maar om de HK een beetje constructief op te bouwen hebben we voor bovenstaande methode gekozen.

Maar voor een hoop mensen die nu buiten de boot vallen is geen reden om zich afgewezen te voelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
scorpionv schreef op 18 February 2003 @ 19:34:

Ze hebben het volgende gedaan.
Mensen van A61 zonder HK ban hebben access + crew.
Dat is zeker een deel van de lijst

Daarnaast nog andere users welke geen A61 access hadden geselecteerd zoals DJ.Ceejay (Mr.Ceejay, ik weet dat het Mr ipv DJ moet zijn ;))
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:38:
wees blij dat JvS de moeite neemt deel te nemen aan de discussie, dan komen er tenminste nog antwoorden ook :)

JvS: _/-\o_
I know :)
Hij moet ook de menigte te woord staan maar zo is er wel iemand minder om de menigte te bedienen. Niet dat ik zinloos vind wat hij doet maar dat hij alles weer moet uitleggen en weer van die flamerige posts naar het hoofd krijgt dat vind ik jammer. En weer alle repliek moet herhalen... lijkt wel een visieuze cirkel ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Chevy454 op 18-02-2003 19:43 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Kijk ik weet dat ik niet bijzonder veel post, ik lees veel en als ik post dan zijn het zelf vragen die ik heb of ondersteunende posts.

Dus mijn tijd komt nog wel (hoop ik, vond de HK altijd leuke ontspanning)....

_/-\o_ Hulde aan de crew voor deze beslissing _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 23-09 17:07
scorpionv schreef op 18 februari 2003 @ 19:34:

lees de sticky, het zijn voornamelijk actieve HK-posters + mods + mensen met /61 access die er nu weer in mogen.

Na verloop van tijd zullen er wel meer mensen in mogen, ik vermoed gewoon iedereen die hier wel es rondhangt en zich gewoon fatsoenlijk gedraagt, dus als je een schoon geweten hebt heb je denk ik weinig om je "zorgen" over te maken.

Wat ik niet snap is waarom mensen zich hier druk om kunnen maken.
Het zou mij persoonlijk niks kunnen schelen als ik een permanente HKban of /61 ban zou krijgen. Begrijp me niet verkeerd, ik vermaak me hier vaak prima, maar het is maar een forumpje op het internet! Lekker belangrijk of er in mag :?
Ik neem aan dat je hier komt omdat je computerproblemen had, dat je graag mensen helpt met dergelijke problemen of dat je gewoon graag lult over computers en aanverwante..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Laatst online: 11:02

scorpionv

This space for rent

/offtopic
Thx TgF ;)

En alle anderen die ingingen op m'n vraag natuurlijk :)

[ Voor 59% gewijzigd door scorpionv op 18-02-2003 19:45 ]

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

JvS schreef op 18 februari 2003 @ 19:23:
...omdat er teveel offtopic gepost werd, omdat je nooit normale topics kon openen, zonder dat ze vol stonden met crap reply's, omdat mensen het nodig vonden in elk topic een crap reply neer te moeten zetten...
Helaas moet ik concluderen dat ik het hier wel mee eens was in m'n HK tijd :|
Kan iemand even vertellen hoe het er nu aan toe gaat? Wat voor topics lopen er, hoe is de sfeer. Zijn er überhaupt nog onzin reply's, of is iedereen bang z'n HK acces te verliezen en weer terug bij 'het kaf' gevoegd te worden?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Laatst online: 24-09 08:30

JdM

Humbled

De HK ging dicht, hevige discussies tot gevolg.
De HK ging open, hevige discussies tot gevolg.

Waarom zijn er zoveel users zo enorm HK-minded :?

HK is leuk, maar dat is de rest van GoT ook (eerder "zeker" ipv ook).
Ik heb me ooit geregistreerd hier om gewoon van het voor mij zichtbare forum gebruik te maken, er kwamen in de loop van de tijd wat dingen bij (ik moet eerlijk zeggen dat ik nooit heb gemerkt dat SG al een extratje was), ik las over HK en vroeg me af wat het was, meende dat er een "elite"groep users zat die in de HK aan het LOL-en waren, maar het bleek gewoon een poel van HK-kickende users te zijn (over het algemeen), vandaar dat ik het nooit echt erg heb gevonden dat ie ging sluiten, het enige wat het heeft bijgeleverd aan mijn gebruik van GoT, is dat er midden in de nacht nog een topic geopend kon worden, waar nog eens iemand op reageerde -persoonlijk.

Ik zal blij zijn als ik in de nieuwe HK mag, het zou een compliment zijn, maar dat is niet iets waar ik om sta te springen, daarvoor heb ik me niet hier geregd, waarom is er toch zoveel over te doen, ik snap het echt niet, zonder te wijzen of te generaliseren (wat ik nu toch doe), denk ik persoonlijk dat het aan de leeftijd van de meeste users ligt, of zie ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hm, het valt me op dat hier veel mensen zijn die hier nog niet eens blij mee zijn.
Ik zie het meer als een cadeautje, en als je nog geen toegang hebt kan je die met goed gedrag nog eens verdienen.

Ik mis ook eigenlijk de vele bedankjes aan de crew, aangezien voor het zelfde geld we helemaal geen HK meer hadden. Een gekregen paard mag je niet in de bek kijken. :)

Ook al kom ik niet zo veel in de HK; Bedankt modjes voor de inzet. _o_

edit:
Oh my, deze draad gaat snel. Excusses als dit al langs is geweest

[ Voor 9% gewijzigd door Laurent op 18-02-2003 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met zo'n kleine groep is het wel makkelijker om de rotte appels er snel uit te halen. Naar mijn mening moet je de hk niet zo groot meer maken als hij in de oude status was. (nee ik heb ook geen toegang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 22:08

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:42:
Misschien een kleine domper voor mensen die er niet inkunnen, maar we hebben hier niet voor gekozen om mensen te pesten of dwars te zitten (geloof me, screenen is voor ons ook geen pretje), maar we denken wel dat dit de HK ten goede zal komen :)
Ik ben genaaid, ik zit er niet bij :/ :+ :P
Maar jullie gaan dus alle 50.000 forumgebruikers sreenen? Veel sterkte, dat lijkt me toch wel een klote karwei..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
St@m schreef op 18 February 2003 @ 19:48:
[...]

Maar jullie gaan dus alle 50.000 forumgebruikers sreenen? Veel sterkte, dat lijkt me toch wel een klote karwei..
Heeft ook voordelen:
al de kloontjes worden dan de nek omgedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jevn
  • Niet online
Ik vind het aan de ene kant wel balen: heb net genoeg posts (denk ik) volgens het oude beleid om erin te mogen en dan... wordt het beleid gewijzigd. Denk wel dat de nieuwe aanpak zijn vruchten zal afwerpen. Dan dus nog maar ff geduld hebben ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
achja ik wens de mods veel suc6 met filteren............ze hadden toch al niks te doen

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op 18 February 2003 @ 19:48:
[...]

Nou het hangt een beetje van het verloop in de HK af :) Als het daar gewoon leuk blijft, wat minder sturing nodig heeft en dergelijke, kunnen er op den duur mensen misschien wel weer op een of andere automatische manier worden toegevoegd.

Maar goed, dat is nogal toekomstmuziek, wat niet wil zeggen dat het jaren gaat duren, want we zijn er nog actief mee bezig, maar we kijken het ff aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Wat moet ik me nou bij dat screenen voorstellen? Gaan jullie kijken naar de postgeschiedenis van alle 50.000 users in de HK? In dat geval: Mijn respect _O_
Screen mij iig nog maar even niet. Heb net een heel dom topic in LA geopend :+

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dawuss schreef op 18 februari 2003 @ 19:56:
Wat moet ik me nou bij dat screenen voorstellen? Gaan jullie kijken naar de postgeschiedenis van alle 50.000 users in de HK? In dat geval: Mijn respect _O_
Screen mij iig nog maar even niet. Heb net een heel dom topic in LA geopend :+

Voor het screenen ben ik iig voornamelijk op de notes afgegaan. Het criterium was zeg maar dat mensen niet (al te ;)) negatief moeten zijn opgevallen, niet teveel OW's oid op hun naam hebben staan. De hele posthistory afgaan zou een ramp zijn ;)

Voor de HK geldt voornamelijk dat mensen niet bovenmatig negatief moeten opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:30

Sport_Life

Solvitur ambulando

Waarom niet gewoon meerdere HK's ? Er is gebleken dat hoe meer users er komen, hoe slechter het gaat lopen (toch :?) en als je nou gewoon 2/3 HK's naast elkaar hebt waar per HK maar een max aantal users komen, ben te toch klaar :?

Evt verschillende rangs ofzo, HK light en HK normaal, wie zich in HK light goed kan gedragen gaat naar de 'echte' HK :D

hmmmmmz of denk ik nou te simpel ? ;)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
^^

Klinkt goed.... maarja, ik heb maandenlang zonder gedaan... ben afgekicked :+

btw, ik wil jullie niet lekker maken ofzo hoor, maar dr staat een lekker babe topic in de HK... oei oei oei :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 21:33
eMAeRCe: Lijkt me niet zo'n goed idee :) Ik kan me de horde mensen die gaan klagen dat ze in het verkeerde groepje gezet zijn ("Whehee, ik wil bij user X in het groepje!") al voorstellen.

Bovendien worden alle topics dan verspreid over meerdere fora's, zodat je al gauw dingen gaat missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Nu beginnen jullie modjes elkaar een beetje tegen te spreken, heb ik het idee.
Is het nou zo dat je per definitie positief op moet vallen, of gewoon niet negatief?
En wordt het aantal 'gerechtigden' (heerlijk woord) nu juist opzettelijk laag gehouden, of mag iedereen erin die zich niet misdragen heeft?

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Praeth schreef op 18 februari 2003 @ 20:01:
^^

Klinkt goed.... maarja, ik heb maandenlang zonder gedaan... ben afgekicked :+

btw, ik wil jullie niet lekker maken ofzo hoor, maar dr staat een lekker babe topic in de HK... oei oei oei :+ ;)
je wordt weer verslaafd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

dawuss schreef op 18 February 2003 @ 20:03:
Nu beginnen jullie modjes elkaar een beetje tegen te spreken, heb ik het idee.
Is het nou zo dat je per definitie positief op moet vallen, of gewoon niet negatief?
En wordt het aantal 'gerechtigden' (heerlijk woord) nu juist opzettelijk laag gehouden, of mag iedereen erin die zich niet misdragen heeft?

Als je gewoon leest, zie je dat er voor de HK nu even mensen zijn gekozen die positief zijn opgevallen (of niet al te negatief) en dat het aantal gewoon laag gehouden is. Dat is allemaal te lezen in dit topic (tenzij je graag wil zeggen dat wij elkaar tegen spreken en dat graag suggereert, dan is dat wel tegenspreken. In dat geval kan ik het niet uitleggen)...

We zijn er nog niet uit hoe we het verder gaan doen, maar een systeem dat lijkt op : "je mag mailen na 6 maanden en krijgt dan acces als je niet al te negatief bent opgevallen" staat ter discussie..

:)

[ Voor 18% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
dawuss schreef op 18 februari 2003 @ 20:03:
Niet negatief opvallen natuurlijk ;)
Alsof mijn posts ooit van super hoogstaand niveau zijn geweest :D :D
Nee, gewoon zoveel mogelijk proberen bij te dragen en niet met RTFM!, n00b,... je kent het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

RobbertC schreef op 18 February 2003 @ 20:02:
eMAeRCe: Lijkt me niet zo'n goed idee :) Ik kan me de horde mensen die gaan klagen dat ze in het verkeerde groepje gezet zijn ("Whehee, ik wil bij user X in het groepje!") al voorstellen.

Bovendien worden alle topics dan verspreid over meerdere fora's, zodat je al gauw dingen gaat missen.
In de Light HK gelden dan ook andere regels ofzo :)

En de normale HK mensen hebbe ook acces @ light HK

@ JVS: Sorry :o :D

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geen 3 HK's... Komnouzeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat de instroom straks in zijn werk? Gaan er nu bijv per maand een X aantal mensen aan de HK toegevoegd worden? Of is het na de initiele 1000 puur op per-geval basis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

JvS schreef op 18 February 2003 @ 20:05
Een antwoord op mijn vraag
idd, beetje slordig gelezen dus :o
eMAeRCe schreef op 18 February 2003 @ 20:05:
[...]

je word weer verslaafd :+
Foei! Da's Tech posts scoren met HK reply's ;)
Chevy454 schreef op 18 February 2003 @ 20:06:
[...]

Niet negatief opvallen natuurlijk ;)
Alsof mijn posts ooit van super hoogstaand niveau zijn geweest :D :D
Nee, gewoon zoveel mogelijk proberen bij te dragen en niet met RTFM!, n00b,... je kent het wel ;)
Dat is toch gewoon vanzelfsprekend? Gebeurt ook steeds minder tegenwoordig, heb ik het idee.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:08:
Hoe gaat de instroom straks in zijn werk? Gaan er nu bijv per maand een X aantal mensen aan de HK toegevoegd worden? Of is het na de initiele 1000 puur op per-geval basis?

staat allemaal al uitgelegd... Een paar posts boven je zelfs nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss

dawuss

gadgeteer

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over hoe het sfeertje in de HK nu is, met zo weinig users.

micheljansen.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

dawuss schreef op 18 februari 2003 @ 20:13:
Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn vraag over hoe het sfeertje in de HK nu is, met zo weinig users.
*Klik :>

[ Voor 27% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dawuss schreef op 18 February 2003 @ 20:13:
Voorlopig is het een drukte van belang. Op zich is het er erg gezellig en uitgelaten. Maar wat wil je het is net open :)

Ik denk niet dat je nu dus al echt een oordeel kunt vellen.....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 18 February 2003 @ 20:10:

[...]

staat allemaal al uitgelegd... Een paar posts boven je zelfs nog...
ik zag iets staan over 'misschien dat je na 6 maanden mag mailen' maar vroeg me dus af of er al wat concreters was...

Ik vind het iig wel leuk dat de HK er weer is cq komt, d'r stonden toch best een hoop leuke dingen in naast de rommel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:58:

[...]

Voor het screenen ben ik iig voornamelijk op de notes afgegaan. Het criterium was zeg maar dat mensen niet (al te ;)) negatief moeten zijn opgevallen, niet teveel OW's oid op hun naam hebben staan. De hele posthistory afgaan zou een ramp zijn ;)

Voor de HK geldt voornamelijk dat mensen niet bovenmatig negatief moeten opvallen.
je zou naast hoe het nu gedaan wordt een zeer beperkte steekproef kunnen doen in de posthistory van een user, want een user kan toch hele positiefe dinge hebbe gedaan of juist niet :) wat dus uit die topics blijkt en niet zo zeer uit de notes

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
ach, wat kunnen mensen toch zeuren over iets dat duidelijk extra was...

maar goed, de HK was dicht, je had geen access, nu is ie open voor een select publiek en je valt erover? vind ik persoonlijk een beetje nutteloos imo...

of je er nou 2 of 5 maanden niet mag komen maakt me niet zoveel uit, feit is; je mag er niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackangel
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:12
Zie ik daar een sticky die te vroeg gepost is? (18:00 ipv 17:55 ) :? :+

Ik heb ook geen acces. Jammer, maar nu weet ik dat ik toch "nog" wat beter me best moet gaan doen om evt. acces te krijgen :)

Ook al krijg ik hk-acces, ik blijf in de Tech-fora komen om te helpen (de interressante fora dan ;) )

offtopic:
Wie zijn de modjes? misschien wil ik er anders helemaal niet in. :P
Of zijn er geen modjes (nu nog) nodig?

edit:

kun je ook de oude hk-topics lezen?

[ Voor 22% gewijzigd door blackangel op 18-02-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Misschien is het handig om in MED nog even wat verduidelijking van Grrrrrene's bericht te geven omtrent toelating e.d. en op welke termijn dat zal gebeuren + een linkje naar dit topic om te voorkomen dat iedereen er een nieuw topic over gaat openen.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
dawuss schreef op 18 February 2003 @ 20:13:
beetje moeilijk bepalen hè, na slechts een paar uurtjes dat de hk open is. Op dit moment heerst er een vrolijke sfeer van "goh, jij ook access?", maar ff kijken hoe het zich ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 19:12
(jarig!)
Helaas is m'n vraag nog niet beantwoord, dus ik zal hem nog eens stellen :+

Word er alleen na HK-Replies gekeken, of expliciet naar OW's en W's. Wat mij opvalt is dat W's (bijna) nooit meer gegeven worden, een 'vergeten' iets. Soms krijgen mensen voor de lulligste dingene en OW ipv een W. Misschienk an ik daar opheldering over krijgen?

Hartelijk Dank, en veel suc6 met de merging van de users tot de HK :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
RedHat schreef op 18 February 2003 @ 20:47:

Word er alleen na HK-Replies gekeken, of expliciet naar OW's en W's. Wat mij opvalt is dat W's (bijna) nooit meer gegeven worden, een 'vergeten' iets. Soms krijgen mensen voor de lulligste dingene en OW ipv een W. Misschienk an ik daar opheldering over krijgen?

Waarschuwingen worden doormiddel vab Pushmessages gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:07

JWO

JWO schreef op 18 February 2003 @ 19:37:
jah, is het misschien mogelijk om voor de groep die vroeger HK access had de HK open te stellen, maar niet kunnen posten? alleen lezen dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
pff waarom moet je als user toch steeds OF buitensporig veel posten OF super opvallen en grijpt een trouwe gotter die gewoon regelmatig komt en gaat gewoon steeds mis....

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
(jarig!)
sdomburg schreef op 18 February 2003 @ 20:49:
[...]

Waarschuwingen worden doormiddel vab Pushmessages gegeven.
Aha. Maar volgens mij zijn veel mods het "Warning"-systeem best vergeten, want echt veel Warnings zie ik niet, alleen maar OW's ook voor de ietwat lulligere dingen, maar dit is niet relevant voor dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me vraagt zich af of er ook zoveel te doen zou zijn geweest als SA (bv.) gesloten zou worden en daarna invite-only

Opvallend hoe zo'n zuigkracht die HK heeft, het lijkt Wouter Bos wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
die HK boeit me op zich niet zo, kwam er af een toe eens diep in nacht als ik me verveelde maar het beleid hiero waar iedereen altijd over praat slaat gewoon als een lul op een drumstell inclusief het onprofessionele gedrag en kunstgrepen als GOT-raad en adviseurs etc.

tis en blijft gewoon een forum....

dat begint me nu na 3 jaar wel te storen.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Laatst online: 24-01-2024
Grappig dat hij toch weer open is, zo onverwachts ook :)
Toch vind ik dat de kwaliteit van het forum wel omhoog is gegaan in de tech fora's.
Je ziet wel eens hier en daar een HK/offtopic achtig (ik ben er zelf ook wel eens schuldig aan) antwoord maar de echte chaos is toch wel uitgebleven.

[ Voor 26% gewijzigd door fetcher op 18-02-2003 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 20:59:
* JvS vraagt zich af of er ook zoveel te doen zou zijn geweest als SA (bv.) gesloten zou worden en daarna invite-only
Ik denk dat we dan iets meer poppen aan het dansen hadden :P. Dat is namelijk gewoon een open toegankelijk forum :)s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 24-09 21:19
En hoe zit het nu met users die bijvoorbeeld morgen het minimaal aan tech posts behalen en ook nog eens lang genoeg regged zijn? Krijgen die wel automagisch acces, of moeten die het ook zonder doen?
Dat laatste lijkt mij IMO toch het beste omdat ze dan toch niet echt weten "wat ze missen" en dus ook geen HK zooi in andere fora gaan gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Laatst online: 16-09 09:15
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:42:

[...]

Ja, ik heb me toch een gevulde bankrekening nu :7

[...]

Nee, zo is het dus niet gegaan. We hebben een lijst van veelbezoekende HK-mensen gekregen en aan de hand daarvan hebben we de selectie gemaakt. Mensen uit area 61 hebben acces en alle crew ook natuurlijk.

Maar waarom nu juist die veelbezoekende HK'ers, dan lijkt je mensen te belonen die veel in de HK komen, terwijl dat niet de doelstelling van GoT is?

Klopt, maar het is ook slechts bedoeld als opstapje. In die lijst van 1000 mensen zitten sfeermakers tussen, die wel weten hoe het hoort in de HK, maar er zitten ook veel mensen in die een groot gedeelte van de "sfeerverpestende" opmerking voor hun rekening hebben. Door deze lijst te screenen en af te gaan op een aantal criteria (hoe was deze user in HK, hoe was hij in tech, of een combinatie hiervan), zijn we op een lijst uitgekomen, waarmee we denken een leuke HK mee te kunnen beginnen. Hiermee heb je een goede basis, hopelijk zonder "rotte appels". Als er dan nieuwe mensen bijkomen (wat zeker de bedoeling is), zien ze als het goed is, het goede voorbeeld, zodat de HK ook leuk kan blijven.

Misschien een kleine domper voor mensen die er niet inkunnen, maar we hebben hier niet voor gekozen om mensen te pesten of dwars te zitten (geloof me, screenen is voor ons ook geen pretje), maar we denken wel dat dit de HK ten goede zal komen :)
Ik zit volgens mij net zo vaak in de HK als mijn broer en het post iveau in de HK is net zo hoog.
Alhoewel mijn broer meer op HW fora zal posten post ik meer op de Software fora
En even over dat screenen, betekend dat dat jullie ondertussen user voor user access gaan geven ofzo?
LauPro schreef op 18 February 2003 @ 18:42:
Waarom redirecten we gewoon niet die hele HK door naar forum.fok.nl :+
Of ga ik nu te ver :P
Grapjas :D
MetHod schreef op 18 February 2003 @ 18:43:
[...]Ik denk meer dat het aan je 3 OW's ligt, en vind 't een beetje vreemd dat je dit topic opent.
Wat is er vreemd aan dit topic?
Bij het openen van dit topic stond het nog net niet op het med. forum.
Pas een aantal seconde later :)

Zal wel aan m'n OW's liggen (waarvan er maar 1 terecht was vanwege een HK opmerking op SG), maar ja, 3 OW's in 2.5 jaar, god...

[ Voor 4% gewijzigd door Bender op 18-02-2003 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vind het echt een raar beleid. Nog nooit heb ik een OW of iets dergelijks gehad, maar toch mag ik niet in HK lezen (idd: LEZEN, want daar iets posten heb ik bijna nooit gedaan).

[offline]
* pven is momenteel iets minder trots op de tekst 'My.Tnet Extra abonnee' ... :X
[/offline]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
Het is gezegt: betalen betekend niet meteen een voorkeursbehandeling ofzo :)
En als je alleen maar leest in de HK sta je ook niet in de "top 1000" denk ik.

[ Voor 35% gewijzigd door fetcher op 18-02-2003 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Laatst online: 24-09 21:19
pven schreef op 18 February 2003 @ 21:16:
Ik vind het echt een raar beleid. Nog nooit heb ik een OW of iets dergelijks gehad, maar toch mag ik niet in HK lezen (idd: LEZEN, want daar iets posten heb ik bijna nooit gedaan).

[offline]
* pven is momenteel iets minder trots op de tekst 'My.Tnet Extra abonnee' ... :X
[/offline]
Dat laatste moet je me even uitleggen. Neem jij een abo puur voor de extra status en forum rechten? (* internetinfo zegt niets)

En dan nog iets, ookal ben je nog zo god-like enzo, als jij niet in de screentest zat, zal je ook nooit uitgekozen worden. Een zanger word toch ook geen zanger omdat er opeens een platenmaatschapij directeur voor z'n deur staat.

(Verder geen flame, ik kan het verkeerd opgevat hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
4of9 schreef op 18 februari 2003 @ 21:01:
die HK boeit me op zich niet zo, kwam er af een toe eens diep in nacht als ik me verveelde maar het beleid hiero waar iedereen altijd over praat slaat gewoon als een lul op een drumstell inclusief het onprofessionele gedrag en kunstgrepen als GOT-raad en adviseurs etc.

dat begint me nu na 3 jaar wel te storen.
dit stoort mij dus al een tijdje...................maar pas maar op want nu kun je zeker je HK access al vergeten :P

ik heb nl erg vaak mijn mening hierover duidelijk gemaakt, en dat is wat mij nu mn access kost, ik weet het bijna wel zeker................beetje TE kritisch geweest

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
internetinfo schreef op 18 February 2003 @ 21:18:
[...]

Dat laatste moet je me even uitleggen. Neem jij een abo puur voor de extra status en forum rechten? (* internetinfo zegt niets)
Nee, dat roep ik niet; ik roep alleen dat ik ff wat minder trots ben op die status omdat GoT af-en-toe een beleid heeft waar niemand duidelijkheid in kan geven. Zoals in deze draad terecht wordt gemeld: het enige beleid is dat er geen beleid is (op HK-gebied dan).
En dan nog iets, ookal ben je nog zo god-like enzo, als jij niet in de screentest zat, zal je ook nooit uitgekozen worden. Een zanger word toch ook geen zanger omdat er opeens een platenmaatschapij directeur voor z'n deur staat.
Voor een screentest kan je je opgeven; ik heb nergens gelezen dat men van plan was om de HK weer te openen. Slechte vergelijking, denk ik. :z
(Verder geen flame, ik kan het verkeerd opgevat hebben :) )
Dat beleid is wel duidelijk: je mag niet flamen! :)

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 18-02-2003 21:26 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:42:
knipje

Maar waarom nu juist die veelbezoekende HK'ers, dan lijkt je mensen te belonen die veel in de HK komen, terwijl dat niet de doelstelling van GoT is?

knipje
klein vraagje, ik kwam (zeer) vaak en was ook een dagelijkse bezoeker :p maar ja geen acces :) (was ik geen sfeer maker dan?? :+ )

Hoop er ooit nog toe worden uitgenodigd en tot dan happy GOT-ting :) en mensen maak je niet te druk om het extra forum... komt tijd komt HK... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 18 February 2003 @ 20:47:

Neen. De users die veel posten in HK zijn bekeken (dat zijn de HK users en dus ook die users die de sfeer bepalen). Daarvan is stuk voor stuk nagegaan of deze users zich gedragen in de techfora, HK en over het algemeen goed naar voren komen.

- Personen die veel lurken in de HK zijn daar dus buitengevallen ;)
- Personen die niet veel in de HK posten of in de techfora goed bezig zijn geweest vallen daar dus ook buiten.

Maar laat dit even zo lopen en er zullen zeker veel meer users bijkomen (al die personen worden dus OOK 1 voor 1 allemaal bekeken. Dat zullen er dus toe een 5tal per dag per moderator zijn (want dan ben je gaar met controleren O-) )).

Mocht een GC mod/hgm/hga iets anders zeggen cq mij corrigeren dat ik iets fout zeg dan heeft die persoon gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01-2023
ik vraag me echt af op welke screening ik in de HK ben gekomen.
criterium == borsten ?

nee geintje, k ben braaf natuurlijk

maar eh.. Area 61? is dat voor mensen met een abonnement?

ik was op het laatst wel verslaafd aan de HK, gelukkig ging ie toen dicht, k weet niet, maar het doet me nu niet zoveel dat ie weer open is (het deed me wel wat toen ie dicht ging nl). ben en blijf ik afgekickt?

[ Voor 37% gewijzigd door Suffie op 18-02-2003 21:30 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
Trotse mama van Thijs&Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:02
4of9 schreef op 18 February 2003 @ 20:52:
pff waarom moet je als user toch steeds OF buitensporig veel posten OF super opvallen en grijpt een trouwe gotter die gewoon regelmatig komt en gaat gewoon steeds mis....
dat gevoel heb ik nou ook :/ ik ben geen massa poster, 1000 nog wat posts in bijna 2 jaar, 95% van m'n posts zijn tech gerelateerd. Maar omdat je niet opvalt en weinig posts hebt wordt je gewoon gepasseerd.

Ikzelf vondt het geweldig om na een aantal techposts ff de HK door te lezen en topics te zien als 'scheer nog je zak!' en die buurvrouw die opgebeld was over dat gaslek :+ . zelf poste ik nouwelijks in de HK.

GoT is toch voor mij minder aantrekkelijk geworden door het sluiten van de HK en het nu weer openen voor een selectief publiek. Je kan dan wel roepen, ga dan naar FOK, maar daar hangt een hele andere sfeer en is niet hetzelfde als GoT.

Ikzelf vindt dat geen oplossing, omdat je toch veel mensen passeerd die de HK eigenlijk wel 'verdienen' om het zomaar te zeggen.

blijkbaar vonden de mods dit toch de beste oplossing dus moeten we ermaar mee leven :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ViperGTS schreef op 18 February 2003 @ 21:19:

ik heb nl erg vaak mijn mening hierover duidelijk gemaakt, en dat is wat mij nu mn access kost, ik weet het bijna wel zeker................

Ik heb geen idee of dat jouw je acces 'gekost' heeft. Het heeft er iig niet toe bijgedragen dat je bij die eerste +/-1000 zit. Ik kan je wel vertellen dat ALTIJD ALLES af zitten zeiken je inderdaad niet echt goed gedaan heeft.
het forum is gewoon een forum ja. Maar tweakers.net is een bedrijf... Vergeet dat ook niet. En er zijn zat users die ons in zulke posities dwingen door rare dingen te gaan stellen. Het bedrijf wil daar gewoon antwoord op kunnen geven, dus hebben we Zeef als juridisch adviseur

De rest was gewoon naamgeving en proberen het beleid hetzelfde te houden. Maar je kan me nog meer vertellen het is namelijk nooit goed. Als we niet het beleid in de gaten houden zijn we dom onprofessioneel en inconsequent en dus kut en als we het allemaal wat strakker proberen te regelen zijn we te streng, pretentieus, overdreven en 'toch maar een forum' en dus kut..

Ik kan me daar niet meer druk om maken... Waarom posten deze mensen hier eigenlijk nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

twiekert schreef op 18 February 2003 @ 21:27:
[...]

dat gevoel heb ik nou ook :/ ik ben geen massa poster, 1000 nog wat posts in bijna 2 jaar, 95% van m'n posts zijn tech gerelateerd. Maar omdat je niet opvalt en weinig posts hebt wordt je gewoon gepasseerd.

Ikzelf vondt het geweldig om na een aantal techposts ff de HK door te lezen en topics te zien als 'scheer nog je zak!' en die buurvrouw die opgebeld was over dat gaslek :+ . zelf poste ik nouwelijks in de HK.

GoT is toch voor mij minder aantrekkelijk geworden door het sluiten van de HK en het nu weer openen voor een selectief publiek. Je kan dan wel roepen, ga dan naar FOK, maar daar hangt een hele andere sfeer en is niet hetzelfde als GoT.

Ikzelf vindt dat geen oplossing, omdat je toch veel mensen passeerd die de HK eigenlijk wel 'verdienen' om het zomaar te zeggen.

blijkbaar vonden de mods dit toch de beste oplossing dus moeten we ermaar mee leven :|
LEES DIE DRAAD EENS

Het is nu al 10 keer gezegd dat dit ALLEEN BIJ DE EERSTE SELECTIE gedaan is en dat we er nog niet helemaal uit zijn hoe we het verder doen, maar dat het waarschijnlijk wordt "even mailen na 6 maanden en als je dan niet al te slecht bent opgevallen, krijg je HK acces"...

*zucht*..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suffie schreef op 18 February 2003 @ 21:27:
criterium == borsten ?

nee geintje, k ben braaf natuurlijk

maar eh.. Area 61? is dat voor mensen met een abonnement?

Ik weet niet wat je maat borsten zijn en ook niet of men in GC dat wel weet O+ O-) :P >:)

Nee, AF is voor de abbo's :)
/61 is een forum voor users die bijvoorbeeld veel weten over Windows systemen, daar veel rondhangen en antwoorden geven maar niet de kennis hebben zich met Netwerken bezig te houden. En niet posten in Netwerken omdat de vraag die ze hebben triviaal kan zijn voor de gemiddelde Netwerker. Binnen /61 is dan de mogelijkheid zo'n vraag wel te posten (zonder dat tig users met opmerkingen komen als "domme vraag" etc :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

internetinfo schreef op 18 February 2003 @ 21:18:
[...]
Een zanger word toch ook geen zanger omdat er opeens een platenmaatschapij directeur voor z'n deur staat.
Klopt, maar nu krijgen mensen die absoluut niet kunnen zingen wel als eerste een platencontract. En naar demo-cd'tjes die mensen opsturen wordt nieteens geluisterd.
(om de vergelijking maar weer even door te trekken)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
JvS schreef op 18 February 2003 @ 21:29:

[...]
<font size=4><b>LEES DIE DRAAD EENS</b></font>

Het is nu al 10 keer gezegd dat dit ALLEEN BIJ DE EERSTE SELECTIE gedaan is en dat we er nog niet helemaal uit zijn hoe we het verder doen, maar dat het waarschijnlijk wordt "even mailen na 6 maanden en als je dan niet al te slecht bent opgevallen, krijg je HK acces"...

*zucht*..
Je hebt gelijk, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daar mee eens is ... O-)

Punt blijft dat de personen die (NOG!) niet in HK kunnen, zich afvragen waarom ze niet in HK kunnen. Het verhaal van screening is uiteraard leuk, maar de mensen die er buiten vallen vragen zich dan af waarom ze er buiten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 21:26:

[...]

Neen. De users die veel posten in HK zijn bekeken (dat zijn de HK users en dus ook die users die de sfeer bepalen). Daarvan is stuk voor stuk nagegaan of deze users zich gedragen in de techfora, HK en over het algemeen goed naar voren komen.

- Personen die veel lurken in de HK zijn daar dus buitengevallen ;)
- Personen die niet veel in de HK posten of in de techfora goed bezig zijn geweest vallen daar dus ook buiten.

Maar laat dit even zo lopen en er zullen zeker veel meer users bijkomen (al die personen worden dus OOK 1 voor 1 allemaal bekeken. Dat zullen er dus toe een 5tal per dag per moderator zijn (want dan ben je gaar met controleren O-) )).

Mocht een GC mod/hgm/hga iets anders zeggen cq mij corrigeren dat ik iets fout zeg dan heeft die persoon gelijk ;)
Met alle respect, toch vraag ik me af hoe jullie dat gelijk kunnen trekken, usertje 1 is anders bekeken als usertje 1000 dan kan nooit hetzelfde zijn geweest.
En hoe kun je eigenlijk dan nog ooit in de HK komen als je er nooit echt gepost hebt, aangezien je daar ook op wordt bekeken?
(in mijn geval zijn m'n OW's fataal ben ik bang voor :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

pven schreef op 18 februari 2003 @ 21:32:
[...]

Je hebt gelijk, maar dat wil niet zeggen dat iedereen het daar mee eens is ... O-)

Punt blijft dat de personen die (NOG!) niet in HK kunnen, zich afvragen waarom ze niet in HK kunnen. Het verhaal van screening is uiteraard leuk, maar de mensen die er buiten vallen vragen zich dan af waarom ze er buiten vallen.

weet ik veel? Omdat je niet bent opgevallen? Omdat mensen niet op jou zijn gekomen? Er is geen man overboord hoor..

Ik heb de openingspost maar aangepast, want dit wordt wel een beetje vermoeiend zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
haas schreef op 18 February 2003 @ 21:31:
[...]

Klopt, maar nu krijgen mensen die absoluut niet kunnen zingen wel als eerste een platencontract. En naar demo-cd'tjes die mensen opsturen wordt nieteens geluisterd.
(om de vergelijking maar weer even door te trekken)
Maar je kan ook aan bijvoorbeeld starmaker of idols mee doen ;)

zo kan je door blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Triloxigen schreef op 18 February 2003 @ 21:33:
[...]

Met alle respect, toch vraag ik me af hoe jullie dat gelijk kunnen trekken, usertje 1 is anders bekeken als usertje 1000 dan kan nooit hetzelfde zijn geweest.
En hoe kun je eigenlijk dan nog ooit in de HK komen als je er nooit echt gepost hebt, aangezien je daar ook op wordt bekeken?
Omdat daar later niet op gelet gaat worden. Er wordt dan gelet op gedrag op het forum zelf.. Maar dat is nu pas 100.000 keer in dit topic gemeld.
(in mijn geval zijn m'n OW's fataal ben ik bang voor :'( )

Jij zal er waarschijnlijk niet inkomen nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suffie schreef op 18 February 2003 @ 21:27:
criterium == borsten ?
ja ;)

ben benieuwd of het nu goed gaat in de HK, hoop het wel.
En iedereen alvast veel plezier toegewenst, hebben eindelijk de HK (lite-)mods weer een job :)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet dat iedereen zich zo druk maakt. Deze periode voor de 1000 geselecteerde tweakers duurt niet eeuwig :/

Iets wat weer op gang moet komen moet niet gelijk op volle toeren draaien zeg ik maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:34
We hebben nu dus 2 van die special area's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 21:37:
Ik begrijp niet dat iedereen zich zo druk maakt. Deze periode voor de 1000 geselecteerde tweakers duurt niet eeuwig :/

Iets wat weer op gang moet komen moet niet gelijk op volle toeren draaien zeg ik maar :)

niemand leest wat er staat.. Maakt niet uit, geeft ons mooi gelegenheid te kijken wie er wel en niet kan lezen en een beetje in kan zien wat we nu doen. Geeft weer mooie overwegingsredenen om te weigeren >:). (ja sorry, ik wordt het een beetje zat dat ge-emmer over "jamaar ik kan er niet in")...
Ja dat is jouw manier van opvatten

Nee we hebben een HK, waar je inkan als je je gewoon normaal gedraagt en we hebben A61 als je echt positief opvalt in de fora en waar we dan toegang voor geven.

Veschil niet duidelijk?

[ Voor 19% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
(jarig!)
Allemaal bedankt voor de verduidelijking en success met de HK-User-Merge zegmaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

pven schreef op 18 februari 2003 @ 21:32:
[...]

Ik vind dat die mensen zich dat terecht mogen afvragen. Jullie doen een screening, laten de criteria een beetje in het midden, en mensen die vragen waarom ze er niet bijzitten worden als zeurders bestempeld. Ik begrijp dat zeuren best irritant kan overkomen, maar dat kun je logischerwijs wel verwachten als je op deze manier handelt. En dan elke keer het excuus gebruiken dat de toegang later alsnog zal komen is toch wel een beetje te gemakkelijk vind ik. Veel mensen vinden de Huiskamer leuk, en willen er graag in. Het is duidelijker om dan te zeggen: "Zó kom je er in en zó niet", nu is het nogal willekeurig en dat roept dus vragen op.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 18 February 2003 @ 21:38:
abbo, area 61, hk, crew forum dus eigenlijk 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:39:
[...]

abbo, area 61, hk, crew forum dus eigenlijk 4
en het tweakers verbeter forum ofzoiets wazig als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:02
JvS schreef op 18 February 2003 @ 21:29:

[...]
<font size=4><b>LEES DIE DRAAD EENS</b></font>

*zucht*..
je hebt helemaal gelijk :), het was mij alleen nog niet helemaal duidelijk.

Ik moest nog even m'n frustraties van vandaag uiten, nog geen tijd voor gehad :P

Ik snap wel dat dit een betere oplossing is en dit jullie veel meer werk kost dan gewoon de HK weer opengooien en er bijna zeker van zijn dat het weer mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vindt het echt geweldig dat er nu eens wordt gekekeken naar de professionaliteit van de users; en die kwaliteit wordt in de huiskamer gewaarborgd. Kun je wel bedenken hoe ongelooflijk veel tijd het de modjes kost om iedereen stuk voor stuk te screenen voor ze toegang krijgen tot de HK?

Ik zie deze oplossing gewoon als een uitsmijter bij de lokale partytent; het is een bescherming van de mensen die als toegang hebben die daardoor beter af zijn. De mensen die er niet in mogen kunnen wel zeuren; maar hebben daar eigenlijk geen recht toe aangezien zij uiteindelijk niet de eigenaar van de tent zijn.

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
Je vergist je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
JvS schreef op 18 February 2003 @ 21:36:

Jij zal er waarschijnlijk niet inkomen nee.
En wat kan ik eraan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chevy454 schreef op 18 februari 2003 @ 21:40:
[...]

GvF. Is ook een crewforum geworden trouwens: /61 is er voor in de plaats gekomen :)

SPIDER.007: de GC mods hebben van 3 februari tot 14 februari heel hard aan gewerkt om 1000 man door te nemen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

haas schreef op 18 februari 2003 @ 21:39:
[...]

Het is duidelijker om dan te zeggen: "Zó kom je er in en zó niet", nu is het nogal willekeurig en dat roept dus vragen op.

Nog EEN keer: Deze screening was (hou je heel goed vast, dit is pas de 100.001ste keer dat ik het tik) eenmalig, in het begin, als pilot, nu eventjes voor de start. Dat is dus met inderdaad een klein beetje willekeur en meer met users die positief opvielen gebeurd.. Dat is dus om een start te maken eenmalig

Nu wel duidelijk?

Later kan iedereen toegang krijgen die niet negatief is opgevallen op het forum.. Hoe je dat doet, kan je zelf denk ik wel bedenken.. Een ding is iig eerst eens het topic lezen en kijken of je vraag al niet 10.000 keer beantwoord staat, voordat je verontwaardigd weer door gaat vragen... De selectiecritiria van deze eerste selectie zijn eenmalig geweest en doen er eigenlijk niet eens toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
haas schreef op 18 February 2003 @ 21:39:
[...]

Ik vind dat die mensen zich dat terecht mogen afvragen. Jullie doen een screening, laten de criteria een beetje in het midden, en mensen die vragen waarom ze er niet bijzitten worden als zeurders bestempeld. Ik begrijp dat zeuren best irritant kan overkomen, maar dat kun je logischerwijs wel verwachten als je op deze manier handelt. En dan elke keer het excuus gebruiken dat de toegang later alsnog zal komen is toch wel een beetje te gemakkelijk vind ik. Veel mensen vinden de Huiskamer leuk, en willen er graag in. Het is duidelijker om dan te zeggen: "Zó kom je er in en zó niet", nu is het nogal willekeurig en dat roept dus vragen op.
Ff ter info: * pven is geen modje ...

Voor de rest ben ik het helemaal met je eens. Overigens wel grappig om te zien dat JvS er 'enigzins' wat melig door wordt. Misschien dat dit draadje naar de HK gemoved moet worden om van het gezeur af te zijn? :)

Ahja, nog iets: dit draadje compleet lezen lukt niet, daar gaat het te snel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
JvS: waarom zeg je het nou zes keer? Misschien gewoon ignoren, en ze lekker boos laten zijn? ls ze het niet willen snappen dan toch niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik ga dit draadje op slot doen als er nog meer mensen hetzelfde gaan vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS: wil je het me nog een keer uitleggen? Snap der niks van :+

*rent heel hard weg* O-)

Het is iig duidelijk hoe sommige personen erover denken.
Intoxicated: je kunt heel makkelijk bij een mod verkeerd overkomen en het is altijd heel moeilijk te bewijzen dat je goed bezig ben (iets kapot maken is eenvoudig.... het vertrouwen daarna terugwinnen heel moeilijk).

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gorgi_19
  • Laatst online: 24-09 17:48

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:42:
SPIDER.007: de GC mods hebben van 3 februari tot 14 februari heel hard aan gewerkt om 1000 man door te nemen ;)
offtopic:
_/-\o_ Voor deze groep die dit werk wilde doen.. :)
/me vindt dit iig wel op z'n plaats...

[ Voor 7% gewijzigd door gorgi_19 op 18-02-2003 22:42 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Iedereen krijgt nu even de kans om het topic helemaal door te lezen voor ze dingen gaan lopen roepen... Om 22:30 mogen jullie me aan m'n mouw trekken, dan doe ik hem weer open.

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Laatst online: 01:21
bedankt wilde net wat posten toen je hem sloot:
JvS schreef op 18 February 2003 @ 21:38:
...
Nee we hebben een HK, waar je inkan als je je gewoon normaal gedraagt ...
Inderdaad als je je normaal gedraagt, maar wat is normaal gedragen en wanneer wordt je als je je normaal gedraagt dan wel toegelaten.

Ik denk dat jullie de sentimenten die zoiets als access rechten naar boven brengen iets hebben onderschat. Op zich vind ik het idee om met 1000 geselecteerde mensen te beginnen niet slecht maar op het moment dat je dat doet moet je ook rekening houden met de tig duizend man die je geen access geeft en dus duidelijk aangeven wat het vervolg traject is. En daar ontbreekt het nu aan!, jullie geven wel aan dat is onder discussie in het crewforum, maar naar mijn mening hadden jullie beter eerst die discussie kunnen afronden voordat je de HK weer opende.

Alle maal mensen die gefrustreerd zijn dat ze niet de HK inkunnen (ik geef toe ik vind het zelf ook jammer) maar niet duidelijk zien wanneer en hoe ze er dan wel inkunnen. Dan krijg je dit soort onzinnige discussies, is gewoon gevolg van je beleid.

Zie dit niet als afkraken van jullie als moderators, ook ik zie dat jullie ontzettend veel tijd hier in steken en ben daar dan ook erg dankbaar voor. Maar een beetje opbouwende kritiek is nooit weg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opbouwende kritiek is altijd welkom ;) Maar het punt is een beetje dat het "succes" van de HK voor een groot deel zijn vervolg zal bepalen. Als wij exacte duidelijkheid konden geven hadden we dat ook wel gedaan, maar die is er simpelweg niet. Misschien is dat een beetje moeilijk te verkroppen voor diegenen die geen acces hebben, maar we houden het niet expres achter ofzo.

Zie het als een testfase, zodra de test geslaagd is zullen we ook met een soort van richtlijnen komen :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.