[HK] weer open

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 772 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:21
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 22:45:

[...]

Opbouwende kritiek is altijd welkom ;) Maar het punt is een beetje dat het "succes" van de HK voor een groot deel zijn vervolg zal bepalen. Als wij exacte duidelijkheid konden geven hadden we dat ook wel gedaan, maar die is er simpelweg niet. Misschien is dat een beetje moeilijk te verkroppen voor diegenen die geen acces hebben, maar we houden het niet expres achter ofzo.

Zie het als een testfase, zodra de test geslaagd is zullen we ook met een soort van richtlijnen komen :)
Tuurlijk, maar ook dan zou je een volgens de regels van de bedrijfsorganisatie ;) een aantal opties achter de hand moeten hebben. Je had bijvoorbeeld kunnen aangeven dat er 3 mogelijk heden waren 1 voor als het experiment een succes zou worden een voor wanneer het weer een complete puinhoop zou worden en een voor daar tussen in.
Wanneer je zo maar een experiment begint en dan maar kijkt waar het schip strand, creëer je een onduidelijkheid waarbij niemand gebaat is. Wanneer je het vervolg traject gewoon iets duidelijker had gemaakt onder andere door te zeggen wanneer jullie het gebeuren evalueren en een beslissing nemen over het vervolg dan had je al een stuk minder kritiek gekregen denk ik.

Zo nu heb ik wel weer genoeg gezeurd, zal jullie verder met rust laten zodat je weer verder kan met het echte werk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Matrix op 18-02-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyeZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 03:41

CyeZ

Vroem vroem!!!

Het enige wat ik me bij deze hernieuwde opening toch wel afvraag is waarom nu juist de 1000 huidige users met hk rechten uit de voormalige hk groep is gekozen. Tweakers is toch met name bedoeld voor de tech gerichte onderwerpen, dus zou ik eerder verwachtten dat er zou worden gekozen voor de mogelijk voor alle mods om nuttige users uit hun specifice fora aan te geven en daar een selectie uit te maken. Dat zou denk ik beter passen bij het doel van de hk, namelijk een extratje voor mensen die positief opvallen op techpost gebied.

[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 09:13
Ik snap niet zo goed waarom het niet zo kan blijven, gewoon de users HK access geven die positief opvallen.... zo hou je de rotte appels er zeg maar buiten en worden mensen die alleen maar voor de HK naar GoT komen tegengehouden. :)

En als je het er niet mee eens bent dat je niet positief opvalt... tja.. zó erg belangerijk is die HK toch ook weer niet :{ als je je gewoon hier op GoT begeeft zoals dat hoort kom je er dan toch vanzelf in :) het blijft hier een tech-forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:39

GaMeOvEr

Is een hork.

Wat een gepruttel toch weer. Mensen moeten keer op keer uitleggen dat dit een methode is die voor de start gekozen is en dat daar de meest opvallende users voor uitgekozen zijn.

- Dat het nog helemaal niet duidelijk is hoe de criteria _straks_ zullen zijn.
- Dat de HK nog steeds een extra is waar je geen _recht_ op hebt.
- Dat je blij mag zijn dat er überhaupt nog een HK is, waar je kans op maakt om in te komen.
- Dat er helemaal geen rechten of plichten vanaf de crewkant zijn waar het extra's betreft, die puur zijn toegevoegd wegens de vraag en die helemaal geen _ene_ fuck met de "core-business" van GoT te maken hebben. Wees dus blij dat het bestaat.
- Dat iedereen hier nog steeds voor nop zijn vrije tijd in steekt om dit soort shit voor zanikerds te regelen.

Moeilijk he, weten dat er iets is waar _jij_ niet bij mag. Ga je ook bij de systeembeheerder op het werk klagen dat hij admin is en jij niet?

Komop mensen, wacht het ff rustig af, geef de crew de tijd en als je er nu nog niet inkunt, denk maar voor jezelf dat de HK nog niet heropend is. Als je zelf al weet dat je geen kans maakt, heb je pech gehad.

Ja, ik heb HK-access. Nee, ik kom er nooit.

Ik was een tijd crew. Moet ik nu ook klagen bij de crew dat ik niet meer in de crewfora kan, omdat ik weet dat die er nog zijn? Nee. Want ik ben geen crew meer, dus ik heb geen recht meer op die privileges. Bepaalde users hier hebben geen recht meer op het HK privilege, dat was ook een soort van keuze net zoals ik uit de crew ging, alleen de keuze van die mensen was gebaseerd op het gedrag wat ze op het forum vertoonden.

Voor de rest: Oefen geduld en je wereld zal een stuk minder stressig zijn.

Het is wel duidelijk dat er hier genoeg mensen zijn die niet naar GoT gekomen zijn voor wat GoT is, maar voor iets wat toevallig op GoT was. Tja, dan loop je dat soort risico's, dat dit soort dingen gebeuren.

Ja, de HK kan leuk zijn om je ff te ontspannen met je medetweakers. Het zou niet je doel moeten zijn. Dus ook niet erg als je er _nog_ niet bijkunt. Net zoals vroeger, toen je pas geregd was en je er ook het eerste halfjaar niet in mocht.

Als dat wel zo is zul je toch echt eens naar alternatieve fora op zoek moeten gaan.

[ Voor 15% gewijzigd door GaMeOvEr op 18-02-2003 23:08 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Leuk dat de HK weer open is, ben benieuwd of er weer een goede sfeer komt te hangen.
Wel jammer dat ik er nog niet in kan, maar dat zal wel komen vanwege m'n weinige posts in de HK en m'n vele gelurk. 't Voelt wel een beetje als een straf hoewel ik weet dat dit niet zo is. Och, DPC is een goeie vervanger. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

is het toevallig dat het precies een maand geleden is dat de kh dicht ging? en
is het toevallig dat de hk open gaat na een upgrade van react zodat de hk topic uit active topics gefilterd kunnen worden?? :)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toraq
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

toraq

Shoving is the answer

Als ik zo lees hoe de crew dit aanpakt, denk ik dat de HK op het moment behoorlijk leuk zal zijn, vooral omdat het nu niet zo'n onzinnig blaforum is. Ik keek af en toe weleens in de HK toen hij er nog was, maar de meeste topics vond ik echt te triest voor woorden. Sommige waren daarentegen echt grappig. Ik hoop de dat vernieuwde HK een HK is met alleen zulke topics, dan zal ik er met plezier in kijken (als ik toegang krijg met mijn OW ;)).

I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

rammes schreef op 18 februari 2003 @ 23:27:
is het toevallig dat het precies een maand geleden is dat de kh dicht ging? en
is het toevallig dat de hk open gaat na een upgrade van react zodat de hk topic uit active topics gefilterd kunnen worden?? :)
Dat kon eerst toch ook al ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 13:53

Felyrion

goodgoan!

what about de abonnee's... hebben die niet een kleine voorrang verdiend?
en ja, ik ben ook abbo, en nee, ik kwam bijna nooit in de hk, maar het kwam zo in mij op.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falcon schreef op 18 February 2003 @ 23:43:
en ja, ik ben ook abbo, en nee, ik kwam bijna nooit in de hk, maar het kwam zo in mij op.
Mmmja maar dan krijg je weer mensen die gaan roepen dat het geldklopperij is doordat je moet betalen voor toegang tot de HK (ja die mensen zijn er ben ik bang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij het meeste aan de reacties hier stoort is het feit dat men het afwezig zijn van de HK gewoon gezien heeft als een tijdelijk iets. Althans dat blijkt wel uit de reacties.

Men komt hier verantwoording vragen, waarom men er niet in mag, terwijl de HK notabene al die tijd dicht geweest is en men er toen dus ook niet in kon.

Maar dat wil blijkbaar niet helemaal doordringen bij sommige mensen.

Falcon schreef op 18 februari 2003 @ 23:43:

Als je mijn persoonlijke mening vraagt:

Nee, bij selectie op basis van gedrag behoor je geen toegang te kunnen kopen :)

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en niet de mening van de gehele (GC-)crew.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn er hier echt mensen die dus net zoveel HK posts maken als gewone posts.

En dat op een computer forum :S

Ik bedoel de HK is toch als extra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
Falcon schreef op 18 February 2003 @ 23:43:
Is al gezegd :)
En nee, die hebben geen voorrang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Ben ik nou de eerste die zegt, moet dat nou? Ik heb de HK niet gemist, en ik heb ook niet echt zo'n geweldig vertrouwen dat het beter wordt. Evengoed respect voor de modjes voor het werk, maar mij had je daar niet voor kunnen strikken.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt :Y) dat de HK weer open is, hoewel ik nog geen toegang heb, komt hopelijk ooit eens :P

en k hoop zeker dat de HK nu niet zo verpest wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:45

scorpionv

This space for rent

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 23:46:
Wat mij het meeste aan de reacties hier stoort is het feit dat men het afwezig zijn van de HK gewoon gezien heeft als een tijdelijk iets. Althans dat blijkt wel uit de reacties.
Tsjah, omdat ik bijna nooit postte in de HK kan ik me ook niet echt schuldig over voelen dat de HK wegens user-abuse dichtging. Bijgestaan (gelurkt) is misschien meegedaan, maar toch.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

JvS schreef op 18 February 2003 @ 21:43:

[...]

Nog EEN keer: Deze screening was (hou je heel goed vast, dit is pas de 100.001ste keer dat ik het tik) eenmalig, in het begin, als pilot, nu eventjes voor de start. Dat is dus met inderdaad een klein beetje willekeur en meer met users die positief opvielen gebeurd.. Dat is dus om een start te maken eenmalig

Nu wel duidelijk?

Later kan iedereen toegang krijgen die niet negatief is opgevallen op het forum.. Hoe je dat doet, kan je zelf denk ik wel bedenken.. Een ding is iig eerst eens het topic lezen en kijken of je vraag al niet 10.000 keer beantwoord staat, voordat je verontwaardigd weer door gaat vragen... De selectiecritiria van deze eerste selectie zijn eenmalig geweest en doen er eigenlijk niet eens toe.
Beetje flauw om zo te reageren, JvS. Bedoel je met 'je' mij? Dan heb je me toch heel erg verkeerd begrepen, of denk je na 100.000 keer dat de 100.001e ook wel hetzelfde zal bedoelen en was het gewoon een standaardreply? Ik denk het, want ik heb nergens een vraag gesteld in mijn post, laat staan dat ik weer door zou gaan vragen.

In het bericht in het mededelingenforum wordt ook gesproken over een 'selecte groep'. Aan de ene kant wordt er door de crew heel gewichtig gedaan over de selectieprocedure in
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 21:42:

[...]

de GC mods hebben van 3 februari tot 14 februari heel hard aan gewerkt om 1000 man door te nemen ;)
, maar aan de andere kant mogen users daar geen vragen over stellen. Zo vreemd is het toch niet dat die er wel komen?
Als het inderdaad een pilot is, had het opnieuw openen van de HK niet zoveel aandacht hoeven krijgen, en zouden de selectiecriteria onbelangrijk zijn, zelfs random selectie was dan goed geweest.
Maar nu wordt, anders dan destijds de A61, de heropening van de HK algemeen bekend gemaakt, en niet zoals toen om de geruchten uit de wereld te helpen. Uit niets in het MED bericht blijkt dat het een pilot is, nee 'hij is nu open". En als je er niet inkunt heb je pech...
Natuurlijk is de HK een extra, waar niemand recht op heeft (cliché :Z ), maar als je nergens recht op hebt kun je het ook geen pech noemen als je het niet krijgt. Op deze manier kan het MED bericht en die hele 'pilot' voor veel users een beetje wrang over komen, lezen dat de HK weer open is, maar dan verder lezen en merken dat hij toch niet écht open is zoals ze waarschijnlijk hadden gehoopt en/of verwacht. Ik hoop dat de crew dat ook begrijpt.
edit:
reden waarom ik me hiermee bemoei? Eerlijk gezegd interesseert het wel of niet open zijn van de HK mij totaal niet. Ik lees altijd als eerste MED, en zo kwam ik bij LA terecht en probeerde me voor te stellen hoe het zou zijn als op mijn favoriete forums (GoT of daarbuiten)na tijdelijke sluiting een selectie als deze zou worden toegepast, dan zou ik dat als voornamelijk 'lurker' en normaal gesproken behoorlijk brave maar niet opvallende forummer echt minder leuk vinden, ook al is het maar voor korte maar onbepaalde tijd, en ik kan me voorstellen dat HK-liefhebbers dat ook hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Canaria op 19-02-2003 00:17 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:55
ik heb een leuk idee.

gewoon de "gescreende" mensen in de HK laten, met alle rechten.
de mensen die niet "gescreend" genoeg zijn. ook in de HK laten, maar alleen met de rechten om de topics te lezen.

Heb je 3 dingen opgelost
1. iedereen kan weer in de HK
2. gedraag je jezelf netjes, kan je "ooit" weer in de HK posten
3. iedereen kan de HK topics weer lezen. je krijgt geen verwijzingen naar de HK die je niet kunt openen.

krijg je ook weer problemen mee, maar ach iedereen loopt nu al te zeuren
1. het "ik kan niet posten" probleem.
2. waarom kan ik niet posten
3. wanneer mag ik eindelijk posten.

oplossingen voor de problemen
1. sticky
2. sticky, indien een lieve adjes. de mededeling "nu nooit meer"
3. ach er zullen altijd mensen bestaan die niet lezen. wijs ze er gewoon op dat ze gewoon even de Faq lezen.

goed idee? slecht idee?. ik zou het niet weten, het is namelijk maar een idee, misschien kunnen jullie er wat mee, misschien ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
haas schreef op 18 February 2003 @ 23:57:
Uit niets in het MED bericht blijkt dat het een pilot is, nee 'hij is nu open". En als je er niet inkunt heb je pech...
We hebben een aantal users uitgekozen (+/- 1000 om precies te zijn) die verder mogen in HK. Uiteraard zijn we in dat proces een hoop mensen vergeten, maar we willen de start met een kleine groep maken. Kun je nog niet in HK of vind je dat je erin had moeten kunnen, dan heb je op dit moment (heel bot gezegd) even pech. Op een later tijdstip mag je vragen of je ook HK in mag, maar daarover gaan we niet in discussie. Nee is dus nee. De beslissing ligt altijd bij de crew.
Hoezo het staat niet in MED?

Ik word zo moe van dat gezeur over de HK. Gewoon geduld. De crew kan niet alles in een keer. Binnenkort wordt er bekend gemaakt hoe mensen die vinden dat ze in de HK moeten kunnen dat kenbaar kunnen maken. Als je daar niet eens op kunt wachten vraag ik me echt af of je hier komt voor GoT of voor de HK? Als je hier niet voor GoT komt hoor je wmb niet in de HK namelijk.....
En als je hier voor GoT komt dan kun je die paar weken ook wel afwachten.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 over dat soort dingen is en wordt echt wel nagedacht hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 23:46:
Als je mijn persoonlijke mening vraagt:

Nee, bij selectie op basis van gedrag behoor je geen toegang te kunnen kopen :)

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening en niet de mening van de gehele (GC-)crew.
Ik hoop dat de gehele crew het daar mee eens is. Want ik zie er geen enkel nut in voor GoT als comunity als er op geld geselecteerd wordt voor de HK. Het is ook in strijd met eerdere toezeggingen....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
MSalters schreef op 18 February 2003 @ 23:50:
Ben ik nou de eerste die zegt, moet dat nou? Ik heb de HK niet gemist, en ik heb ook niet echt zo'n geweldig vertrouwen dat het beter wordt. Evengoed respect voor de modjes voor het werk, maar mij had je daar niet voor kunnen strikken.
Mja, idd, voor losse flodders had ik dan A61, dat voldeed wel. Maar dat hebben niet zoveel, dus om nou een offtopic forum te openen voor nog een groep, 2x zo groot...

En abonnees schijnen ook nog een offtopic forum te hebben?

Wel een beetje onoverzichtelijk zo.

Is A61 nu niet overbodig geworden? Of anders: had A61 niet de functie van "serieuze users krijgen iets extra's", nu heeft de HK ook een dergelijke functie, ik vind het een beetje dubbel op.

[ Voor 12% gewijzigd door Captain Pervert op 19-02-2003 00:49 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-05 13:00
Alfredt schreef op 19 February 2003 @ 00:14:
[...]

[...]

Hoezo het staat niet in MED?

Ik word zo moe van dat gezeur over de HK. Gewoon geduld. De crew kan niet alles in een keer. Binnenkort wordt er bekend gemaakt hoe mensen die vinden dat ze in de HK moeten kunnen dat kenbaar kunnen maken. Als je daar niet eens op kunt wachten vraag ik me echt af of je hier komt voor GoT of voor de HK? Als je hier niet voor GoT komt hoor je wmb niet in de HK namelijk.....
En als je hier voor GoT komt dan kun je die paar weken ook wel afwachten.
Maar dan komt bij mij de vraag omhoog: Waarom dan wel alvast 1000 mensen toegang geven tot de HK terwijl er nog eigenlijk helemaal geen beleid is over het toelaten van personenn tot de HK? En nu voor de 'overgebleven' personen dus eigenlijk vrij onduidelijk is waarom zij geen toegang hebben en anderen wel. Waarom dan ook niet die 1000 personen laten wachten tot dat er een goed beleid op tafel ligt. Dan had je denkik op dit moment een hoop tegenstand kunnen voorkomen. Want nu ga je dus grenzen trekken tussen gebruikers, een grens die eigenlijk helemaal geen grens is omdat hij niet duidelijk geformuleerd kan worden.

Dit is mijn mening erover het geheel, excuse me if i'm wrong. commentaar is zeer gewenst :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik nog even vragen waarom alle oude HK topics gesloten zijn?

Nu kan ik dat koeien spel nooit uitspelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Het maakt mij niet zoveel uit allemaal, kom hier omdat het een leuk groot forum is waar mensen rond hangen met dezelfde interesses als ik waarmee ik kan discusseren e.d. Maar ook het vele leesvoer in de tech forums is zeer interessant om te lezen.
Ik moet wel toegeven dat toen de HK er was zoals een maand geleden ik er af en toe even kwam voor een paar grappige topics. Maar zal het zeker niet missen.

Mensen die toegang hebben wens ik veel plezier!

[ Voor 11% gewijzigd door jelmervos op 19-02-2003 01:25 ]

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJ-FreSh schreef op 19 February 2003 @ 00:53:
[...]

Maar dan komt bij mij de vraag omhoog: Waarom dan wel alvast 1000 mensen toegang geven tot de HK terwijl er nog eigenlijk helemaal geen beleid is over het toelaten van personenn tot de HK? En nu voor de 'overgebleven' personen dus eigenlijk vrij onduidelijk is waarom zij geen toegang hebben en anderen wel. Waarom dan ook niet die 1000 personen laten wachten tot dat er een goed beleid op tafel ligt. Dan had je denkik op dit moment een hoop tegenstand kunnen voorkomen. Want nu ga je dus grenzen trekken tussen gebruikers, een grens die eigenlijk helemaal geen grens is omdat hij niet duidelijk geformuleerd kan worden.

Dit is mijn mening erover het geheel, excuse me if i'm wrong. commentaar is zeer gewenst :) :)
Volgens mij omdat het een test is om te kijken hoe het zich ontwikkeld ;)
Door een aantal mensen toegang te verlenen die (veelal) positief zijn opgevallen wordt er m.i. geprobeerd een HK neer te zetten, zoals die ooit was bedoeld.
Als dat lukt, zouden mensen die nieuw toegang krijgen in dezelfde sfeer mee kunnen gaan posten.
Lukt het zelfs de eerste groep niet om een fatsoenlijke HK neer te zetten, dan zou je toch moeten concluderen dat een HK op GoT niet haalbaar is en de hele zaak schrappen.

Wat me wel opvalt, is dat er mensen zijn die zich door deze test gepasseerd voelen. Waarom? Staren mensen zich zo blind op status (of dat nu 'gescreende user' of post-count is)? Je weet toch wie en wat je bent? Daar heb je toch geen bevestiging van anderen voor nodig? (toegegeven, het is soms wel fijn :) )
Of is het meer in de richting van 'ik ben een goede user en heb er recht op'? Wel dan gaan ze weer voorbij aan het feit dat het m.i. een test is met nog een onzeker vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 03:07:
[...]

Volgens mij omdat het een test is om te kijken hoe het zich ontwikkeld ;)
Door een aantal mensen toegang te verlenen die (veelal) positief zijn opgevallen wordt er m.i. geprobeerd een HK neer te zetten, zoals die ooit was bedoeld.
Als dat lukt, zouden mensen die nieuw toegang krijgen in dezelfde sfeer mee kunnen gaan posten.
Lukt het zelfs de eerste groep niet om een fatsoenlijke HK neer te zetten, dan zou je toch moeten concluderen dat een HK op GoT niet haalbaar is en de hele zaak schrappen.

Wat me wel opvalt, is dat er mensen zijn die zich door deze test gepasseerd voelen. Waarom? Staren mensen zich zo blind op status (of dat nu 'gescreende user' of post-count is)? Je weet toch wie en wat je bent? Daar heb je toch geen bevestiging van anderen voor nodig? (toegegeven, het is soms wel fijn :) )
Of is het meer in de richting van 'ik ben een goede user en heb er recht op'? Wel dan gaan ze weer voorbij aan het feit dat het m.i. een test is met nog een onzeker vervolg.
Tja maar dat zal je altijd houden. Mensen zijn nu al stoer aan het doen van kijk ik heb HK acces.. Ik zal geen namen noemen, ben bang dat HK weer dicht gaat.

Wat we meteen opviel toen ik zeker al 5 weken HK acces had er maar één hoefde beginnen met onzin en je zag echt 5 andere onzin topic beginnen met rotzooi.

De laaste tijd ging de HK helemaal achteruit. Saaie topic en onzin dingen.
Ik hoop als ik weer acces krijg tot de HK het weer is zoals de HK in het begin was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 03:22:
[...]

Tja maar dat zal je altijd houden. Mensen zijn nu al stoer aan het doen van kijk ik heb HK acces.. Ik zal geen namen noemen, ben bang dat HK weer dicht gaat.

Wat we meteen opviel toen ik zeker al 5 weken HK acces had er maar één hoefde beginnen met onzin en je zag echt 5 andere onzin topic beginnen met rotzooi.

De laaste tijd ging de HK helemaal achteruit. Saaie topic en onzin dingen.
Ik hoop als ik weer acces krijg tot de HK het weer is zoals de HK in het begin was.
Mensen die lopen te patsen met hun HK access worden direct de toegang ontzegd ;)

Het is inderdaad een soort beta test.
Een paar gelukkigen zijn uitverkoren om de HK te testen, net zoals dat met producten/services van andere instanties/bedrijven gebeurd.
Meer niet :)

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Men zegt ook weleens geduld is een schone zaak, Dus het is gewoon verstandig om geduldig te posten de gewone fora :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Uiteraard ben ik bereid om, zoals jullie misschien wel bekend, met mijn sfeermakende topics ala Toverstaf, mijn steentje bij te dragen aan de vernieuwde [HK] O-)

Al sinds het sluiten ben ik "homeless", getuige mijn ondertitel.
En dit komt de sfeer in mijn werkomgeving niet ten goede, en dat willen jullie toch niet op julie geweten hebben? :>

Maar even zonder gekheid, ik ben blij dat jullie het toch weer willen proberen!

ongeduldig wacht ik op mijn duty-call :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

En nu maar hopen dat de selecte groep HK bèta testers het niet voor de rest gaat verpesten :)
Ik vraag mij overigens wel af hoe representatief deze groep is voor GoT. Het zijn tenslotte de 'meest geschikte'* HK users, dus als het met hen goed gaat, en je laat de 'minder geschikte'* users ook toe, gaat het dan nog steeds goed?

*) dit moet niet letterlijk opgevat worden

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietert
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zich er zo druk over kunnen maken. Er wordt je al verteld dat het een test is, dat er maar 1000 mensen in kunnen en dan nog jezelf achtergesteld gaan voelen. Sommige mensen posten in dit topic alsof ze hopen dat een modje rechtermuisknop op hun naam , grant HK acces zullen doen. Dat gaat niet gebeuren denk ik dus waar maak je je druk over?
Heb net even gekeken en heb blijkbaar HK acces, dat geeft alleen maar aan dat de selectie erg breed en bepaald niet streng is geweest ;)

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1000 mensen is nog steeds een hele hoop..

Dat zijn ongeveer 1 op de 25 actieve GoT-gebruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Eerst word je aangekeken als je TEVEEL in de HK rondhangt, en nu zitten er alleen mensen die er VEEL rondhingen :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

fetcher schreef op 19 February 2003 @ 09:19:
en nu zitten er alleen mensen die er VEEL rondhingen :+ :)
Integendeel. Zoveel positieve HK meubels zijn er ook nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
fetcher schreef op 19 February 2003 @ 09:19:
Eerst word je aangekeken als je TEVEEL in de HK rondhangt, en nu zitten er alleen mensen die er VEEL rondhingen :+ :)
Dat is niet het geval hoor. :)
Ik heb het dan wel, maar voor de sluiting kwam ik er totaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
ok ok ik snap dat het maar voorlopig een test is met die 1000 users.....

maar volges mij heeft er geen systeem achter gezeten toch met selecteren?
want ik ken zowel mensen die nog _nooit_ een topic geopend hebben, en mensen met 2 tempbans op hun naam die er gewoon in komen :?

best wel frustrerend als IEDEREEN (die ik ken dan) erin kan behalve ik.......ja ik ben zielig :'(
(daarom heb ik een beetje het idee dat ik met opzet overgeslagen ben maargoed)

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

ViperGTS schreef op 19 februari 2003 @ 09:24:

want ik ken zowel mensen die nog _nooit_ een topic geopend hebben, en mensen met 2 tempbans op hun naam die er gewoon in komen :?

best wel frustrerend als IEDEREEN (die ik ken dan) erin kan behalve ik.......ja ik ben zielig :'(
Ja, nu weten we het wel, je bent heel zielig, de wereld is oneerlijk, hunnie benne groot en ik klein, Calimero, piep piep hallo. Goeiedag zeg, blijf je nou zeuren :?

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
[Airwolf] schreef op 19 February 2003 @ 09:23:
[...]

Dat is niet het geval hoor. :)
Ik heb het dan wel, maar voor de sluiting kwam ik er totaal niet meer.
Ok dan is dat ook weer uit de wereld geholpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodo79
  • Laatst online: 24-09 19:17

dodo79

witte dikke tonnie

BalusC schreef op 19 februari 2003 @ 09:11:

het actief zijn op GoT word wel steeds moeilijker vind ik, ik heb al een lange tijd geen topic meer gepost of ergens op gereplyed omdat de vragen die in de topics voorkomen toch wel in de search voorkomen, en daar ook resoluut naar toe verwezen wordt (wel terecht).

Hierdoor lees ik alleen de topics, maar dan ben je weer geen actieve user.
Dus krijg je die rechten weer niet.

zow, dat moest ik ff kwijt :)

omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 09:26:
[...]
Ja, nu weten we het wel, je bent heel zielig, de wereld is oneerlijk, hunnie benne groot en ik klein, Calimero, piep piep hallo. Goeiedag zeg, blijf je nou zeuren :?
ja speciaal voor jou :>

nee maar ik stel toch gewoon een vraag...............is er gewoon een greep gedaan uit de user database of zit er systeem achter??? (of is dit al gevraagd)
de rest van mijn gezwets moet je overheen lezen, het ging nl. om die vraag :{

edit: ok ik ga maar eens het topic doorspitten dan......krijg ik mn morgen ook weer om

[ Voor 24% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 09:39 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 09:34:
[...]

nee maar ik stel toch gewoon een vraag...............is er gewoon een greep gedaan uit de user database of zit er systeem achter??? (of is dit al gevraagd)
Read the lieve draadje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Niet online

Brakkie

blaat

ViperGTS schreef op 19 februari 2003 @ 09:34:
[...]

edit: ok ik ga maar eens het topic doorspitten dan......krijg ik mn morgen ook weer om
Als 20 replies leest weet je genoeg. :)

Systeem | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 09:34:
[...]

de rest van mijn gezwets moet je overheen lezen, het ging nl. om die vraag :{

Goeiedag zeg, JvS heeft 4829202 keer gezegd hoe het werkt en nog moet je het vragen? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
ViperGTS schreef op 19 februari 2003 @ 09:24:

Ja, en dus heb ik gelijk; er is niet echt eerlijk gekozen.
Ik heb 1 tempban gehad, en maak geen kans.
Mijn broer post ongeveer hetzelfde als mij, en heeft wel HK access, maar geeb temp-ban.
Ik heb een temp-ban, maar geen 2 zoals diegene wat jij zei..

Lekker logisch allemaal :/
BalusC schreef op 19 February 2003 @ 09:11:

Hmm, vind je?

Kan er trouwens niet gewoon beter iedreen HK access worden gegeven, en de mensen bij wangedrag bannen.
Ik denk dat dit gewoon simpelweg veel midner tijd kost, users screenen duurt veeel langer dan users simpelweg bannen.
(had ik dit trouwens niet al eerder gezegd:? :D )

Ik denk niet dat je mensen van tevoren mag beoordelen voordat ze zich ook maar misdragen hebben..
"not guilty until proven guilty"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Triloxigen schreef op 19 February 2003 @ 09:54:
[...]

Mijn broer post ongeveer hetzelfde als mij, en heeft wel HK access, maar geeb temp-ban.

[...]

Hmm, vind je?

Kan er trouwens niet gewoon beter iedreen HK access worden gegeven, en de mensen bij wangedrag bannen.
Ik denk dat dit gewoon simpelweg veel midner tijd kost, users screenen duurt veeel langer dan users simpelweg bannen.
(had ik dit trouwens niet al eerder gezegd:? :D )
Het valt mij elke keer weer op zodra er iets beschikbaar komt voor een beperkte groep (A61, HK 2.0) dat mensen die het NIET hebben zich gelijk gediscrimineerd voelen en gaan roepen dat 'het niet eerlijk is!!!!' Deze reactie gaat ook vaak gepaard met postings als 'ik vind het niet erg maar wel jammer' of 'ik vind het niet erg maar mijn beurt komt nog wel' terwijl je uit die reacties duidelijk proeft van "weeeehhhh ik mag niet meedoen, beeeeeehhhhh". Dat begint zo langzamerhand vrij irritant te worden.
Ik denk niet dat je mensen van tevoren mag beoordelen voordat ze zich ook maar misdragen hebben..
"not guilty until proven guilty"
Jij hebt al lang bewezen je niet te kunnen gedragen, dusseh.... Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Triloxigen schreef op 19 februari 2003 @ 09:54:
[...]

kijk zoiets durf ik niet eens meer te posten
dan ben ik meteen de Calimero hier :?
Wokschotel schreef op 19 februari 2003 @ 09:51:
[...]
Goeiedag zeg, JvS heeft 4829202 keer gezegd hoe het werkt en nog moet je het vragen? :X
oke bedankt.........ik was er ondertussen al achter maar schijnbaar druk jij het er nog eens extra graag in..........mijn imago hier is al negatief genoeg hoor

[ Voor 28% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 10:09 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Wokschotel schreef op 19 februari 2003 @ 10:02:
[...]
Jij hebt al lang bewezen je niet te kunnen gedragen, dusseh.... [afbeelding]
Heb je wel enig idee waarom ik eventueel een OW gekregen zou hebben 8)7
Volgens mij niet |:(

1 OW was maar enigzins terecht O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triloxigen schreef op 19 February 2003 @ 10:07:
[...]

haha, maak het helemaal mooi, jij bepaalt dus zelf wel of een OW terecht is? Nee, mail de bemiddelaar maar, misschien dat hij je geklaag over onterechte OW's aan wil horen, maar houd het alsjeblieft buiten dit topic, het draait hier namelijk niet allemaal om jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Triloxigen schreef op 19 februari 2003 @ 10:07:
[...]

Wokschotel is zelf blijkbaar de perfecte user

maar idd ik heb ook een tempban gehad van 2 weken ooit
maar als je ziet dat dit in het Pim Fortuyn topic is gebeurt, (waar sowieso extreem gemod werd IMO) dan is dit toch heel anders dan een 'normale' ban IMO

MAARGOED dat zou ook totaal niet moeten uitmaken........ik leg me er btw bij neer hoor dat ik er niet in kan, dus niet gaan denken dat ik nu zit te zeuren om access te krijgen ok (8> B)

[ Voor 17% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 10:13 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 10:02:
[...]

Het valt mij elke keer weer op zodra er iets beschikbaar komt voor een beperkte groep (A61, HK 2.0) dat mensen die het NIET hebben zich gelijk gediscrimineerd voelen en gaan roepen dat 'het niet eerlijk is!!!!' Deze reactie gaat ook vaak gepaard met postings als 'ik vind het niet erg maar wel jammer' of 'ik vind het niet erg maar mijn beurt komt nog wel' terwijl je uit die reacties duidelijk proeft van "weeeehhhh ik mag niet meedoen, beeeeeehhhhh". Dat begint zo langzamerhand vrij irritant te worden.

[...]
Jij hebt al lang bewezen je niet te kunnen gedragen, dusseh.... Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/bye.gif
Vraagje, heb jij wel HK access?

[ Voor 6% gewijzigd door i2Paq op 19-02-2003 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 10:12:
[...]

Wokschotel is zelf blijkbaar de perfecte user
Bij mijn weten heb ik een OW en een lading notes, dus perfect zeker niet. Maarja, blijkbaar zeg ik af en toe ook zinnige dingen in de ogen van de beleidsbepalers hier.
i2Paq schreef op 19 February 2003 @ 10:12:
[...]

Vraagje, heb jij wel HK access?
In mijn ogen doet dat er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 10:18:
[...]
Bij mijn weten heb ik een OW en een lading notes, dus perfect zeker niet. Maarja, blijkbaar zeg ik af en toe ook zinnige dingen in de ogen van de beleidsbepalers hier.
[...]
hoe groot zou de kans zijn dat je dat wel hebt ;) (NOFI natuurlijk)

maargoed om ff over wat anders te hebben:

al een idee hoe het nu verder moet als blijkt dat de HK nu goed gaat lopen?
jullie kunnnen moeilijk ALLE users stuk voor stuk gaan bekijken hoe ze zich gedragen???? dan zijn jullie wel ff bezig 8)7
want ik vind het een beetje lomp als ik zelf moet gaan bedelen na 6 maanden ofzo via mail of ik ALSJEBLIEFT hk access mag...............

[ Voor 33% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 10:22 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

cardinal808 schreef op 19 February 2003 @ 00:12:
ik heb een leuk idee.

gewoon de "gescreende" mensen in de HK laten, met alle rechten.
de mensen die niet "gescreend" genoeg zijn. ook in de HK laten, maar alleen met de rechten om de topics te lezen.
Ik zou hier graag een reactie op krijgen van de crew.

Waarom?
Omdat ik het meer dan eerlijk zou vinden om mensen die voor de sluiting van HK 1.0 toegang hadden iig. "gevoelsmatig" het recht zouden hebben om in HK 2.0 te mogen lezen.
Nu proeft het als een tweede A61 en het lijkt me niet goed voor de sfeer als dit gevoel blijft hangen.

Verder zou ik graag willen weten of de topics uit de HK 1.0 nu weer toegankelijk zijn in de HK 2.0?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

ff het topicje gelezen.

Man man man.. wat een problemen :P

Ik was ook een HK meubel.. post nu veel tech en heb bijna 10K posts. Maar geen HK access nu. Tjsa.. dan ga je al snel denken dat het aan mijn 24 uurs ban ligt die ik ooit eens terecht heb gehad in de HK..

Ik weet zelf niet of het hier aan ligt maar er zijn nu veel mensen die er niet in kunnen die er van alles bij gaan halen wat het wel niet kan zijn dat ze er niet inkunnen. Dan worden er ook al snel conclusies getrokken dat het aan je OW's ligt enzo..

Tjsa.. kan ik me ergens wel bij voorstellen hoor. Als je 1000 users moet uitzoeken dan sort je ze ff op volgorde waar de 'clean' users bovenaan komen te staan.. maar goed.

Mijn mening.. en dat meen ik:

GoT is een forum voor degene die erg geintresseerd zijn in computers. Zoiets als de HK brengt alleen maar verstoringen in het forum. Net zoals dit topic. Gewoon GEEN HK of iets dergelijks van mij part. Je komt hier op een computerforum en verwacht dan ook geen 'onzin' gedeelte. Als de mensen die hier nieuw zijn weten dat er niks is om later in te kunnen 'lollen' dan zal je meer echte computergebruikers overhouden dan lolbroeken.

Ook al was ik HK verslaafd.. ik kan makkelijk zonder en denk zelfs dat zonder de HK het beter zal lopen. De ontspanning die je dan mist kan je makkelijk ergens anders zoeken.. en imho als je computers tof vindt waar heb je die ontspanning dan voor nodig?

My 2 cents.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

i2Paq schreef op 19 February 2003 @ 10:24:
[...]

Verder zou ik graag willen weten of de topics uit de HK 1.0 nu weer toegankelijk zijn in de HK 2.0?
Die zijn gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Wokschotel schreef op 19 februari 2003 @ 10:18:
Dat doet er zeker wel toe!

Als jij wel rechten hebt op de HK 2.0 dan is het makkelijk zeggen van "je moet niet zuren als je er nog niet in kan".

Vandaar mijn vraag.

Als jij dus wel in de HK 2.0 kan vindt ik niet dat je een ander mag toespreken zoals jij deed.
Neem aan dat ik geen andere voorbeelden aan hoef te halen waar dit ook voor geldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
tja als de sfeer in de techfora ook was losser was, zou er idd geen HK nodig zijn....MAAR ik snap volkomen dat dit niet meer kan tegenwoordig..........

als ik mijn allereerste topics bekijk ik de techfora man man wat kon je toen lachen en tegelijkertijd een probleem oplossen...........maar das dan ook 2 jaar geleden, toen bestond er ook geen HK ofzo, en was de sfeer heel losjes, maar ik denk idd dat dit tegenwoordig niet meer kan......

wat dan wel jammer is dat er altijd een oplossing komt in de vorm van een plek waar de 1 wel in mag en de ander niet lekker puh
maar ik weet ook geen andere oplossing.........ik zou zeggen gewoon weer iedereen HK access geven en dit een tijdje aanzien, en dan stelselmatig access afpakken van users die constant over het randje gaan of daar ook maar enigszins in de buurt komen.....

want op de manier zoals het nu gebeurt is het erg vaag hoezo hij wel erin mag en de ander niet
i2Paq schreef op 19 februari 2003 @ 10:31:
[...]

Als jij wel rechten hebt op de HK 2.0 dan is het makkelijk zeggen van "je moet niet zuren als je er nog niet in kan".

Vandaar mijn vraag.

Als jij dus wel in de HK 2.0 kan vindt ik niet dat je een ander mag toespreken zoals jij deed.
Neem aan dat ik geen andere voorbeelden aan hoef te halen waar dit ook voor geldt?
Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 10:18:Maarja, blijkbaar zeg ik af en toe ook zinnige dingen in de ogen van de beleidsbepalers hier.
.
uit deze zin alleen al kun je toch al opmaken dat hij HK access heeft ;)
maargoed dat doet er eigenlijk ook niet toe

[ Voor 31% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 10:34 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

NG schreef op 19 februari 2003 @ 10:26:
[...]

Die zijn gesloten.
Maar wel benaderbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
i2Paq schreef op 19 February 2003 @ 10:31:
[...]

Vandaar mijn vraag.

Zal ik je wat vertellen, ik denk dat hij geen toegang heeft, want ik zie geen HK topics bij hem staan. Dan kan het ook nog zijn dat hij alleen topics leest, maar blijkbaar is zijn intresse in de HK niet verschrikkelijk groot (sorry als ik voor je praat Wokschotel ;))
i2Paq schreef op 19 februari 2003 @ 10:33:
[...]

Maar wel benaderbaar?
Ja :)

[ Voor 10% gewijzigd door We Are Borg op 19-02-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

i2Paq schreef op 19 februari 2003 @ 10:33:
[...]

Maar wel benaderbaar?
Gesloten is wat anders dan verwijderd, dus ja, benaderbaar. Maar doet het er toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DeMoN schreef op 19 February 2003 @ 10:24:
ff het topicje gelezen.

Man man man.. wat een problemen :P

Ik was ook een HK meubel.. post nu veel tech en heb bijna 10K posts. Maar geen HK access nu. Tjsa.. dan ga je al snel denken dat het aan mijn 24 uurs ban ligt die ik ooit eens terecht heb gehad in de HK..

Ik weet zelf niet of het hier aan ligt maar er zijn nu veel mensen die er niet in kunnen die er van alles bij gaan halen wat het wel niet kan zijn dat ze er niet inkunnen. Dan worden er ook al snel conclusies getrokken dat het aan je OW's ligt enzo..

Tjsa.. kan ik me ergens wel bij voorstellen hoor. Als je 1000 users moet uitzoeken dan sort je ze ff op volgorde waar de 'clean' users bovenaan komen te staan.. maar goed.

Mijn mening.. en dat meen ik:

GoT is een forum voor degene die erg geintresseerd zijn in computers. Zoiets als de HK brengt alleen maar verstoringen in het forum. Net zoals dit topic. Gewoon GEEN HK of iets dergelijks van mij part. Je komt hier op een computerforum en verwacht dan ook geen 'onzin' gedeelte. Als de mensen die hier nieuw zijn weten dat er niks is om later in te kunnen 'lollen' dan zal je meer echte computergebruikers overhouden dan lolbroeken.

Ook al was ik HK verslaafd.. ik kan makkelijk zonder en denk zelfs dat zonder de HK het beter zal lopen. De ontspanning die je dan mist kan je makkelijk ergens anders zoeken.. en imho als je computers tof vindt waar heb je die ontspanning dan voor nodig?

My 2 cents.
Geef ik je gedeeltelijk gelijk in.
Maar ik bezoek GoT minder omdat de HK dicht is, de alternative HK bezoek ik bijna niet.
Waarom, het voelt niet hetzelfde als de "originele" HK hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaspertje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 17:01

Jaspertje

Max & Milo.. lief

Ik vraag me wel af of dit een goede test is, Jullie geven aan dat de mensen die geselecteerd zijn, mensen zijn die positief zijn opgevallen.. Maar dan zullen die mensen toch ook een goede HK hebben.. zij waren niet degene die de HK verknalt hebben in eerste in standsie (spelling)..

Ik denk ook niet dat ik toegang heb, zal zo ff kijken, maar volgens mij zal deze pilot een suc6 worden, omdat er alleen maar positieve posters zijn uitgekozen..

Ik hoop trouwens wel dat het een succes wordt, maar wat denk ik belangrijker is, is de vraag hoe rotte appels (om ze zo maar ff te noemen) buiten de HK te houden, en de sfeer optimaal te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

NG schreef op 19 February 2003 @ 10:35:
[...]

Gesloten is wat anders dan verwijderd, dus ja, benaderbaar. Maar doet het er toe?
Ja, want ik heb er ooit een paar hele leuke topics geopend en deze wilde ik eigenlijk bewaren.
Maar toen was de HK ineens weg.
Kan in de search niets vinden aangezien de HK topics niet benaderbaar zijn.
Zoek maar eens op i2Paq als topicstrater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Jaspertje schreef op 19 februari 2003 @ 10:36:
Ik vraag me wel af of dit een goede test is, Jullie geven aan dat de mensen die geselecteerd zijn, mensen zijn die positief zijn opgevallen.. Maar dan zullen die mensen toch ook een goede HK hebben.. zij waren niet degene die de HK verknalt hebben in eerste in standsie (spelling)..

Ik denk ook niet dat ik toegang heb, zal zo ff kijken, maar volgens mij zal deze pilot een suc6 worden, omdat er alleen maar positieve posters zijn uitgekozen..

Ik hoop trouwens wel dat het een succes wordt, maar wat denk ik belangrijker is, is de vraag hoe rotte appels (om ze zo maar ff te noemen) buiten de HK te houden, en de sfeer optimaal te houden
ik denk sowieso dat de echte HK posters niet de rotte appels waren
dit waren meer de users die af en toe eens keken in de HK en ook ff dachten een leuk topicje te openen, om zo bij de 'HK-Club' te kunnen horen

ik reken mezelf bij die 1e groep, misschien een beetje HK diehard ok, maar ik postte zeker weten ook genoeg tech.........simpelweg omdat ik altijd browse via de active topics, en dan kijk ik niet of het tech of hk is, maar of het interessant is.......
NG schreef op 19 February 2003 @ 10:35:
[...]

hoezo zou dat er niet toe doen? het was niet allemaal rotzooi hoor, er zaten geweldige topics tussen

[ Voor 12% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 10:41 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

i2Paq schreef op 19 februari 2003 @ 10:35:
[...]

Geef ik je gedeeltelijk gelijk in.
Maar ik bezoek GoT minder omdat de HK dicht is, de alternative HK bezoek ik bijna niet.
Waarom, het voelt niet hetzelfde als de "originele" HK hier op GoT.
Ik was daar de 1e 4 dagen ofzo en toen ben ik er ook weg gebleven ja.
Het is daar wel leuk maar ik mis het GoT gevoel idd gewoon.. ik weet niet wat het is.. vaag :)

Ik zou het wel leuk vinden om af en toe tussen de active topics te kunnen lachen in de HK maar ik denk gewoon dat er teveel users in de HK blijven hangen.
Nu de HK voor mij dicht is post ik meer tech.. gewoon eerlijk.

Als de HK voor mij open gaat ga ik zowieso proberen net zoveel (iig hoeveel mijn werk het toelaat) in de tech fora te posten en ondertussen op de hoogte blijven van de nieuwste leuke dingetjes die de mensen in de HK posten :)

Maar dan nog vindt ik het niet erg al zou de hele HK voor altijd verdwijnen.. ik zie wel.. ik gedraag me nu gewoon goed op het forum en als ik een keer kan mailen voor HK access zal ik dat ook zeker doen.. is altijd leuk meegenomen toch :)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
DeMoN schreef op 19 februari 2003 @ 10:41:
[...]
Maar dan nog vindt ik het niet erg al zou de hele HK voor altijd verdwijnen.. ik zie wel.. ik gedraag me nu gewoon goed op het forum en als ik een keer kan mailen voor HK access zal ik dat ook zeker doen.. is altijd leuk meegenomen toch :)
in principe ben ik het daar wel mee eens

maar het lijkt wel of heel Limburg nu access heeft behalve ik ofzo en dat is jammer
veel mensen die ik IRL ook ken, hebben access en das toch altijd leuk in de HK met een paar bekenden te zitten

in de techfora boeit dat niet, in HK wel

btw heet het nog altijd HK eigenlijk??? en waar slaat A61 nu op, want in principe is HK nu precies hetzelfde????

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:47

Smarron

The bend

Ik heb altijd plezier gehad met velen in de huiskamer, vooral de bikkeltopics vond ik gezellig. Tijdens mijn nachtdiensten was het tenminste een beetje de werktijd doorkomen. Jammer genoeg gaat dat niet meer en verveel ik me dood in de nacht. Too bad.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 10:47:
[...]

in principe ben ik het daar wel mee eens

maar het lijkt wel of heel Limburg nu access heeft behalve ik ofzo en dat is jammer
veel mensen die ik IRL ook ken, hebben access en das toch altijd leuk in de HK met een paar bekenden te zitten

in de techfora boeit dat niet, in HK wel

btw heet het nog altijd HK eigenlijk??? en waar slaat A61 nu op, want in principe is HK nu precies hetzelfde????
Zover ik weet heet het gewoon HK. A61 is iets voor mensen die veel van Windows weten en dan onder elkaar tot oplossingen kunnen komen zonder dat er mensen meteen roepen dat het een domme vraag is. Ook hier zitten users in die hier al lange tijd bekend zijn en veel techposten.

Hier kan ik ook niet in komen terwijl ik ook aardig wat van Windows weet en blablabla.. iig kan je hier dus op dezelfde manier over gaan lullen ;)

Ik kan A61 niet zo goed uitleggen want als ik zeg dat het gewoon voor 1337 Gotters is dan voelen ook weer veel mensen zich achtergeslted enzo :P Kijk maar ff in MED naar het topic waarin stond dat het geopend werd anders.

iig zou ik als jou was en nog redelijk kans wilde gaan maken om in de HK of A61 te komen nu niet meer hints laten vallen als " ik kan er ook niet in :X " Want dat valt JUIST op en meer negatief dan positief. Gedraag je gewoon goed volgens de FAQ want de mensen weten nou wel dat jij bent "overgeslagen" :)

Gewoon geduld hebben is de key nu denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge... wat een hoop gelul om een hoop oud ijzer :P

Ik heb geen HK access meer, vrijwillig. En ik mis er helemaal niks mee imho.

In het verleden heb ik een weekban gekregen voor heel GoT (die was geheel onterecht) en een tweede ban (2 weken) voor een terechte reden (een heel irritante link in de HK plaatsen :P )

Ik heb hier een uitvoerig e-mail onderhoud over gehad met een-niet-nader-te-noemen modje en ik ben daarna tot het besluit gekomen dat ik geheel vrijwillig afzie van access tot alle GC-fora. Ik beperk mij dus tot de kern van GoT (de tech fora) en dat bevalt mij prima!

Mijn denkwijze komt blijkbaar niet overeen met veel GoT-ters en om verdere botsingen te voorkomen.... Het scheelt trouwens erg veel tijd kan ik je vertellen! :D

Mijn standpunt is dus:

STOP WHINING!!!!!!
(er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken dan over een internet forum) -edit- waar alleen maar bullshit in gepost wordt!!!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:02

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ViperGTS schreef op 19 February 2003 @ 10:40:
[...]

ik denk sowieso dat de echte HK posters niet de rotte appels waren
dit waren meer de users die af en toe eens keken in de HK en ook ff dachten een leuk topicje te openen, om zo bij de 'HK-Club' te kunnen horen

ik reken mezelf bij die 1e groep, misschien een beetje HK diehard ok, maar ik postte zeker weten ook genoeg tech.........simpelweg omdat ik altijd browse via de active topics, en dan kijk ik niet of het tech of hk is, maar of het interessant is.......
Erg totaal _NIET_ mee eens. De mensen die af en toe ik de HK kwamen, kwamer er haast nooit omdat het idee achter de huiskamer verdwenen was. Het HK clubje was idd ontstaan (veel mensen die alleen maar in HK poste) en daar kwamen ook de reacties van "oud :z " vandaan. Dus zeker niet de mensen die af en toe in de HK kwamen waren de rotte appels. IMO is het HK clubje iets wat nooit had moeten ontstaan.

LuNaTiC in "HK voor onbepaalde tijd dicht"

Laatste zin, in het grote lettertype. De HK was een clubje users geworden die nooit ergens anders zaten. Tech users bleven weg, terwijl de HK voor hun bedoelt was (zie ook LA faq). Daarom wijze woorden van LuNaTiC :)

[ Voor 14% gewijzigd door We Are Borg op 19-02-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 10:58:
Tjonge jonge... wat een hoop gelul om een hoop oud ijzer :P

Ik heb geen HK access meer, vrijwillig. En ik mis er helemaal niks mee imho.

Mijn standpunt is dus:

STOP WHINING!!!!!!
(er zijn belangrijkere dingen om je druk over te maken dan over een internet forum)
Ik vindt dat jij geen recht van spreken hebt aangezien jij er vrijwillig voor kiest om daar geen access te hebben en dus al helemaal niet mag stellen dat een ander zeurt.
nofi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

We Are Borg schreef op 19 February 2003 @ 11:03:
[...]

Erg totaal _NIET_ mee eens. De mensen die af en toe ik de HK kwamen, kwamer er haast nooit omdat het idee achter de huiskamer verdwenen was. Het HK clubje was idd ontstaan (veel mensen die alleen maar in HK poste) en daar kwamen ook de reacties van "oud :z " vandaan. Dus zeker niet de mensen die af en toe in de HK kwamen waren de rotte appels. IMO is het HK clubje iets wat nooit had moeten ontstaan.

LuNaTiC in "HK voor onbepaalde tijd dicht"

Laatste zin, in het grote lettertype. De HK was een clubje users geworden die nooit ergens anders zaten. Tech users bleven weg, terwijl de HK voor hun bedoelt was (zie ook LA faq). Daarom wijze woorden van LuNaTiC :)
Helemaal_MEE_eens!

De rotte appels waren diegene die één-regelige reply's plaatsten in een evenzo nuteloos topic.
De echte HK-meubels plaatsten topics, hoe onzinnig soms ook, maar wel van een hoge waarde.
Kijk naar Toverstaf met zijn teen-zus-mossel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

i2Paq schreef op 19 februari 2003 @ 11:05:
[...]

Ik vindt dat jij geen recht van spreken hebt aangezien jij er vrijwillig voor kiest om daar geen access te hebben en dus al helemaal niet mag stellen dat een ander zeurt.
nofi
Ja i2Paq, vraag dan meteen aan hem of je de access die hij heeft weggedaan mag hebben :P jk...

Ik noem geen namen (i2Paq :P ) Maar sommige mensen doen wel heel moeilijk over het feit dat ze de HK niet inkunnen..

En nee i2Paq.. ik bedoel niet perse jou.. was een geintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

i2Paq schreef op 19 February 2003 @ 11:05:
[...]

nofi
No offence taken.

Waarom geen recht van spreken trouwens?
Jullie zitten nu in hetzelfde schuitje als ik (geen HK access), dus in principe hebben we allemaal evenveel recht van spreken!

Ik weet hoe het voelt, en dat vertel ik jullie! Geen HK access is een verrijking van je leven!!! B) ;)

en "ik vindt" is zonder t, het is hier geen HK!!! :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2003 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

DeMoN schreef op 19 februari 2003 @ 11:09:
[...]

Ja i2Paq, vraag dan meteen aan hem of je de access die hij heeft weggedaan mag hebben :P jk...

Ik noem geen namen (i2Paq :P ) Maar sommige mensen doen wel heel moeilijk over het feit dat ze de HK niet inkunnen..

En nee i2Paq.. ik bedoel niet perse jou.. was een geintje
Noem dat maar een geintje! :(
;)

Ik was bozer toen de HK 1.0 ineens dicht was, en al helemaal nadat bleek dat er (in mijn ogen), als doekje voor het bloeden, een nutteloos topic was geopend in LA.
Nu de HK 2.0 er is wacht ik rustig af, kan best wel zijn dat ik wegens mijn geblaad hier kan wachten tot ik een ons weeg, so be it :+

Jammer vindt ik het wel, dat ik er nog (steeds) niet in mag that is :X

sterft van de ideën voor topics ala Toverstaf })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

i2Paq schreef op 19 February 2003 @ 11:05:
[...]

nofi
Owjah, laten we maar mensen buitensluiten omdat zij wel verstandig zijn?

Stop nou gewoon met zeuren, je hebt op het moment geen HK-access. Lullig als dat de grootste reden was dat je op GoT zat, maar je gaat er niet dood aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 21:09
Het is denk ik wel even goed zoals het nu is. Beginnen met een kleine groep om uit te testen of dat goed gaat. Dat ik tot die groep behoor doet er IMO niet zoveel toe.

En voor de mensen die denken dat ze moeten opvallen: Volgens mij zijn er maar weinig mensen hier die mij hier kennen. Dus echt opvallen doe ik niet. Ik was ook nooit echt actief in de oude HK. Ik Zag het meer als leesvermaak :)

Dus er is heus wel hoop voor de minder opvallende (maar wel brave ;) ) users :)
Want volgens mij hebben ze nu vooral geselecteerd op cleane users. Ik heb namelijk voor zover ik weet geen OW's en Bans. Negatieve notes weet ik niet ;)

[ Voor 4% gewijzigd door FreakR op 19-02-2003 11:21 ]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Thanks!
Ik weet hoe het voelt, en dat vertel ik jullie! Geen HK access is een verrijking van je leven!!! B) ;)
Weet je hoe moeilijk het is om je creativiteit op het gebied van het verkondigen van onzin te moeten onderdrukken op een afdeling waar ik zit?
Zit hier met 4 systeembeheerders, 3 Helpdeskers en moi, Support, stuk of 40 servers en 500 werkplekken (my job) te monitoren etc.
Gelukkig hebben we een eigen intranetsite waar ik nu mijn creativiteit kwijt kan.
Hebben mijn collega's gebouwd, werden gek van mijn geblaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
wat mij opvalt is dat de posters in dit topic die geen HK access en zich dingen afvragen over de selectie meteen opgevat worden als gefrustreerden die zeuren om HK Access......(vb i2Paq en ik)

maar dat is dus NIET de bedoeling van mijn posts..........ik wil alleen van een bepaald imago af dat ik schijnbaar heb bij sommige mods (eigenlijk 1 zover ik weet) omdat dit nergens op slaat

volgens mij houdt de crew sowieso niet van zulke actieve LA posters als mij :X
maarja dat is sinds HK dicht is, zit ik veel in LA, zo'n gezellige sfeer hier!!! :D
Fr3aKER schreef op 19 februari 2003 @ 11:20:
Dus er is heus wel hoop voor de minder opvallende (maar wel brave ;) ) users :)
Want volgens mij hebben ze nu vooral geselecteerd op cleane users. Ik heb namelijk voor zover ik weet geen OW's en Bans. Negatieve notes weet ik niet ;)
nee, zoals eerder gezegd ken ik 1 user die minstens al 2 tempbans achter de rug had en nog NOOIT een serieuze reply neergezet heeft voor zover ik weet
dus dat is ook niet de criteria geweest

[ Voor 54% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 11:33 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

NG schreef op 19 February 2003 @ 11:19:
[...]

Owjah, laten we maar mensen buitensluiten omdat zij wel verstandig zijn?

Stop nou gewoon met zeuren, je hebt op het moment geen HK-access. Lullig als dat de grootste reden was dat je op GoT zat, maar je gaat er niet dood aan.
Jij hebt access en dus makkelijk praten, ik schrijf nergens dat ik het niet eerlijk vindt hoe men heeft bepaald wie er wel en niet worden toegelaten.
Je hoort mij ook niet over A61 of welke een ander “hidden” forum er nog is.

Dit is een forum, met een topic over dat de HK weer open is.
Daar, en over het toelatingsbeleid, discussen we, klaar.
Ik ben oud, en wijs genoeg, en waar zeur ik dat ik geen access heb?
Waar verkondig ik dat dit de grootste reden was waarom ik GoT zit?
En of ik nu wel of geen access heb, doodgaan doe ik toch (ooit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
als ik tnet was geweest had ik gewoon entree gevraagd voor de HK :) verdienen ze er ook nog iets aan :D

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 24-09 17:08

Dido

heforshe

4of9 schreef op 19 February 2003 @ 12:45:
als ik tnet was geweest had ik gewoon entree gevraagd voor de HK :) verdienen ze er ook nog iets aan :D

Jij gelooft echt dat degenen die nu toegang hebben dat gratis hebben gekregen? >:)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol kan natuurlijk ook, alhoewel het zo wat vriendelijker blijft natuurlijk.

Ik kan zeker begrijpen dat een aantal mensen het wat zuur vindt, dat ze ondanks hun gedrag niet naar binnen mochten. Maar ja, het is slechts tijdelijk natuurlijk....

Van de A61 wist ik niet eens dat tie er was
/me dacht aan de snelweg :P
maar toch leuk om te weten :) Zou k mogen weten wat er dan met name wordt gepost daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

We Are Borg schreef op 19 februari 2003 @ 10:34:
[...]

Zal ik je wat vertellen, ik denk dat hij geen toegang heeft, want ik zie geen HK topics bij hem staan. Dan kan het ook nog zijn dat hij alleen topics leest, maar blijkbaar is zijn intresse in de HK niet verschrikkelijk groot (sorry als ik voor je praat Wokschotel ;))
Dat laatste klopt, ik ben er gewoon niet in geinteresseerd en dat was ik bij HK 1.0 ook niet. Af en toe kijk ik er wel in voor leuke plaatjes/filmpjes, maar voor de rest? Tja, mij trekt het gewoon niet.

Laten we nou maar gewoon afwachten, over een paar weken hebben we genormaliseerde situatie. Laten we niet vergeten dat er nog niet eens 24 uur NA de (her)opening van de HK zijn verstreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 13:08:
Laten we nou maar gewoon afwachten, over een paar weken hebben we genormaliseerde situatie. Laten we niet vergeten dat er nog niet eens 24 uur NA de (her)opening van de HK zijn verstreken!
edit:
Ghehehe >:)

O-)

[ Voor 7% gewijzigd door i2Paq op 19-02-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

[HK 2.0]Hear, hear![/HK 2.0] :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Laatst online: 24-09 17:08

Dido

heforshe

Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 13:23:
[...]

Wellicht roept hij de Here aan, of wijst de weg aan een Brit?

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Wokschotel schreef op 19 February 2003 @ 13:23:
[...]

Dido schreef op 19 februari 2003 @ 13:25:

[...]

Hmm, te weinig slaap, te weinig koffie, te weinig HK sex ontlading :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Dido schreef op 19 februari 2003 @ 13:25:

[...]

:D

oeps dat mag ook niet he, smily only replies... :+

[ Voor 16% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 13:33 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

de HK is een paar deuren verder hoor

(voor degenen die erin kunnen dan >:) )

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Een beetje nutteloos om de HK weer voor een beperkte groep open te gooien. We hadden toch al een forum voor een select groepje. Zo kun je heel GoT wel een select groepje maken.

Edit: niet dat ik nu erg zit te treuren. Maar als je zo doorgaat.

[ Voor 19% gewijzigd door HawVer op 19-02-2003 13:38 ]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Niet online
hopen dat nu wel meer users toegang krijgen, bij a61 zouden er ook steeds meer bijkomen maar daar is volgens mij ook niets van terecht gekomen. Waarom niet eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HawVer schreef op 19 February 2003 @ 13:35:
Een beetje nutteloos om de HK weer voor een beperkte groep open te gooien. We hadden toch al een forum voor een select groepje. Zo kun je heel GoT wel een select groepje maken.

Edit: niet dat ik nu erg zit te treuren. Maar als je zo doorgaat.
Lees de draad voor je blaat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Laatst online: 24-09 20:18
lester schreef op 19 februari 2003 @ 13:46:
hopen dat nu wel meer users toegang krijgen, bij a61 zouden er ook steeds meer bijkomen maar daar is volgens mij ook niets van terecht gekomen. Waarom niet eigenlijk?
Omdat 't leuk moeten blijven. ;)

kommah kommah kommah :X

[ Voor 7% gewijzigd door Arnout op 19-02-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

dodo79 schreef op 19 February 2003 @ 09:29:
[...]

het actief zijn op GoT word wel steeds moeilijker vind ik, ik heb al een lange tijd geen topic meer gepost of ergens op gereplyed omdat de vragen die in de topics voorkomen toch wel in de search voorkomen, en daar ook resoluut naar toe verwezen wordt (wel terecht).

Hierdoor lees ik alleen de topics, maar dan ben je weer geen actieve user.
Dus krijg je die rechten weer niet.

zow, dat moest ik ff kwijt :)
Ja hier kan ik me ook in vinden. Altijd maar die search is ook wel wat jammer.

ff over HK om het ontopic te houden:
Toen ik nog in HK kon (las meestal mee, postte weinig) viel me op dat er enorm
veel posters daar alleen nog maar in HK posten. Verder valt me op dat hier heel
veel mensen zeuren dat ze geen toegang hebben. Zelf heb ik zoiets van :als je aan hiervoor genoemde criteria voldoet, hoor je naar mijn mening helemaal niet thuis op GOT. Ga dan naar Fok ofzo.
GOT is voor er voor allerhande Hard en Software op redelijke afstand daarna voor levensbeschouwing, stufes Generalis ed. en heeeeeeeeeel ver daarna misschien nog ns voor onzinfora als HK. Stel dus ff je prioriteiten. (nofi)

Wat ik wel jammer vind met HK is dat je (toen ik er niet in kon) af en toe een topic tegenkwam in search of active topics dat mijn interesse had of echt grappig was en in HK stond waardoor je het niet kon lezen. Je zou denk ik minimaal leesrechten moeten toekennen aan mensen om dit te voorkomen.

Mijn idee inzake HK:
1) geef mensen gewoon leesrechten
2) laat mensen zelf vragen om schrijfrechten maar:
- sta dit pas toe na een x aantal techposts.
- Bouw een verhouding techposts/hk posts in. Onzinnige techposts is HK ban.
- Mods gaan in HK heel snel bannen, niet gedragen is gelijk 3 weken geen HK access. Discussies hierover worden niet aangegaan. Na 3 weken kun je nl. weer\
bewijzen dat je wel kunt gedragen.

nou ja dat waren my 3cts

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 13:47:
Duzz? Mag ik dit niet zeggen... :? Ik heb inmiddels ook wel gelezen dat ACM ons gezeur vind. En dat JvS het een goede oplossing vind(nofi). Maar mag ik daarom maar mijn mening niet posten? GoT is geen grote censuur dictatuur.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik mag er ook nog niet in.. Atmoz wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 13:47:
[...]

ja en? in de draad staat dat deze 1000 users tijdelijk zijn en er meer zullen komen

maar dan nog zal het altijd een selectie groepje blijven
GoT zal altijd met het 'hokjes' principe blijven werken (jij mag wel, maar jij lekker niet)

van de ene kant vind ik dit triest, maar van de andere kant kan ik het wel begrijpen
ALS er duidelijke regels worden opgesteld, maar die komen er wel denk ik......
Verwijderd schreef op 19 februari 2003 @ 14:11:
Ach ik mag er ook nog niet in.. Atmoz wel :(

Atmoz ook al!!!!

niet normaal ik ben gewoon de ENIGE uit Groeselt die er niet in mag :( :+

[ Voor 22% gewijzigd door Noedelsupke op 19-02-2003 14:16 ]

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja... Wat maakt het uit.. komt wel weer eens :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.