[HK] weer open

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 771 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 09:15
De GK is weer open, voor mijn broer bijv. wel.
Maar voor mij weer niet..

Hoe liggende regels omtrent de HK nu
(ziet er namelijk niks over?)

JvS Edit omdat niemand de draad leest

Er zijn nu ongeveer 1000 mensen die als 'pilot' acces hebben gekregen, dat is een selectie uit users geweest die of postitief opgevallen waren of leuk in de HK meededen.

Hoe users later toegevoegd gaan worden is nog niet duidelijk, maar je hoeft er niet buitensporig veel voor te posten of extreem positief voor op te vallen. De methode die bijvoorbeeld gebruikt zou kunnen worden is dat je een mailtje mag sturen met het verzoek als je 6 maanden lid bent. Dit kan eventueel geweigerd worden als je als negatief reagerende user bent opgevallen. Over dit eventueel weigeren gaan we dan niet in discussie...

Ga dus niet in dit topic zeggen dat je "gebanned" bent of dat je er niet meer in mag, we zijn er nog mee bezig! We gaan geen verantwoording afleggen over wie waarom wel of niet nu is toegelaten

[ Voor 82% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Zie MED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

HK weer open

Ik win. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door Pizzaman op 18-02-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Grrrrrene schreef op 18 February 2003 @ 18:04:
OK, nadat we er een tijdje over nagedacht hebben: HK gaat weer open. Sterker nog: hij is nu open... Voor een select publiek.

We hebben een aantal users uitgekozen (+/- 1000 om precies te zijn) die verder mogen in HK. Uiteraard zijn we in dat proces een hoop mensen vergeten, maar we willen de start met een kleine groep maken. Kun je nog niet in HK of vind je dat je erin had moeten kunnen, dan heb je op dit moment (heel bot gezegd) even pech. Op een later tijdstip mag je vragen of je ook HK in mag, maar daarover gaan we niet in discussie. Nee is dus nee. De beslissing ligt altijd bij de crew.

Wat HK niveau buiten HK betreft gelden nog steeds dezelfde regels: HK topics worden naar HK gemoved en je hoort dus geen HK topics te openen als je geen HK toegang hebt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Zie HK weer open.
[edit] omg wat gaan we weer snel vandaag :D

[ Voor 41% gewijzigd door El Jefe op 18-02-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
dus: topic 20 seconde te vroeg gepost ofzo :p
excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:47

GaMbiNo

1337

_/-\o_
Dank modjes. :)
Dat het maar net zo gezellig mag worden als het oud HK. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:59

Sport_Life

Solvitur ambulando

:|
:'(

/edit:
Ik kwam laatst een oud topic tegen uit 2001 ofzo waar alle gebande members weer toegang kregen, is er nog een (kleine) kans dat dat ooit nog n keer gebeurd ?? Of was het toen erg tegengevallen ?

/edit 2:
Found:
Voor iedereen met een HK-Ban. :)

[ Voor 123% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 18:36 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik ben alleen nu wel Jaloers op m'n broer :(
Ik vind het onrechtvaardig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-09 10:12

bitflusher

flushed die *** pc

voor ik ook zo'n mailtje ga doen om weer erin te mogen zou ik eerst willen weten wat de richtlijnen zijn.

het is onzinnig om te mailen als ik zelf kan bepalen of ik er zowizo niet ik kom (eis 10.000 posts ofzo)
ben wel altijd braaf geweest O-) maar ben niet zo'n toverstaf figuur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
bitflusher schreef op 18 February 2003 @ 18:09:
voor ik ook zo'n mailtje ga doen om weer erin te mogen zou ik eerst willen weten wat de richtlijnen zijn.

het is onzinnig om te mailen als ik zelf kan bepalen of ik er zowizo niet ik kom (eis 10.000 posts ofzo)
ben wel altijd braaf geweest O-) maar ben niet zo'n toverstaf figuur :)
Mijn tip, stuur geen mail. Staat duidelijk geen discussie mogelijk met de crew over toegang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

De richtlijn is dat er geen richtlijnen zijn... :)

Als ik het goed begrijp heeft mailen dus geen enkele zin...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op basis waarvan hebben jullie de selektie gedaan :? :)

Ik kan erzelf ook niet in, dus pech gehad.. :) Lig er niet wakker van...

[edit]
Ik ben weer een beetje te laat met mijn reactie

[ Voor 20% gewijzigd door Br@m op 18-02-2003 18:12 ]

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
m'n broer lacht me nu uit :(

ik wil die selectie ook weleens weten

[ Voor 48% gewijzigd door Bender op 18-02-2003 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd hoe bepaald wordt wie wel en wie niet mogen? :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moartn schreef op 18 February 2003 @ 18:10:
De richtlijn is dat er geen richtlijnen zijn... :)

Als ik het goed begrijp heeft mailen dus geen enkele zin...
Ah, mijn gevoel wordt bevestigd. Had al zo een vermoeden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Ik zal dan wel geen HK access meer krijgen, heb 3 OW's (in 2.5 jaar) waarvan er maar 1 rechtvaardig was naar mijn idee :/

[ Voor 10% gewijzigd door Bender op 18-02-2003 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 11:32
Ook geen toegang hier :(...

Kunnen we ergens de lijst zien wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Triloxigen schreef op 18 February 2003 @ 18:13:
Ik zal dan wel geen HK access meer krijgen, heb 3 OW's waarvan er maar 1 rechtvaardig was naar mijn idee :/
Ik heb nog nooit geen OW gehad, en mag er ook nog niet in. Ik vind het maar een kromme sellektie, maar ja, wie ben ik :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Triloxigen schreef op 18 februari 2003 @ 18:13:
Ik zal dan wel geen HK access meer krijgen, heb 3 OW's waarvan er maar 1 rechtvaardig was naar mijn idee :/
Het zal best in je voordeel werken als je niet zo loopt te piepen en zo bluntly een lijn aan het gooien bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 13:18
Ik kan er weer in *D :P

Alleen mijn HK Bookmarks zijn weg :'(

Komen die nog terug?

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus hee lijken wel Piranha's
vanwege die hk pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 00:24
Triloxigen schreef op 18 February 2003 @ 18:11:
m'n broer lacht me nu uit :(

ik wil die selectie ook weleens weten
Echt niet, maar 3 OW's vind ik echt niet netjes ofzo hoor. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Laatst online: 27-06 13:12
Misschien ligt het aan mij, maar door mensen te selecteren... is de HK dan geen 2e Area 61 geworden? Of liggen de 'eisen' die de crew aan een gebruiker stelt om in de HK te mogen, lager dan die van A61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertb
  • Niet online

robbertb

winter

Zucht ik vind dit een beetje kinderachtig beleid.
Ik dacht dat hiervoor Area61 ofzo al was.

Het doel was toch juist de wat minder relevante topics op te vangen in een aparte forum, de HK dus. Voor de meeste users geldt dus nu dat er niet meer gepost kan worden over een aantal onderwerpen en wille ze toch wat melden dan is er hier geen geschikt forum meer voor over.

Edit:
En beetje kontkusserij dat we straks dus moeten gaan vragen of we alsjeblieft in de HK Mogen

[ Voor 13% gewijzigd door robbertb op 18-02-2003 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Triloxigen schreef op 18 februari 2003 @ 18:08:
Ik ben alleen nu wel Jaloers op m'n broer :(
Ik vind het onrechtvaardig :'(
Ach, alles op zijn tijd, het is allemaal nog vers enzo. Eerst moet er nog gekeken worden hoe het loopt lijkt mij, al denk ik niet dat het lang duurt voordat de eerst volgende lading users toegang krijgt. :)

Ik moet wel zeggen dat het vrij onverwacht komt want ik dacht dat het nog wel 2 maanden zou duren voordat er überhaubt over nagedacht zou worden om de HK open te gooien. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 18:37
Ik krijg een sterk vermoeden dat ze naar het totaal aantal posts hebben gekeken tot nu toe.
Diegenen met toegang hebben redelijk veel posts en diegen zonder hebben aanzienlijk minder. Maarja verder doet ik hier geen uitspraken over, tot nu toe lijkt dit gewoon het geval te zijn :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Rafe schreef op 18 februari 2003 @ 18:19:
Misschien ligt het aan mij, maar door mensen te selecteren... is de HK dan geen 2e Area 61 geworden? Of liggen de 'eisen' die de crew aan een gebruiker stelt om in de HK te mogen, lager dan die van A61?
We hebben een aantal users uitgekozen (+/- 1000 om precies te zijn) die verder mogen in HK. Uiteraard zijn we in dat proces een hoop mensen vergeten, maar we willen de start met een kleine groep maken. Kun je nog niet in HK of vind je dat je erin had moeten kunnen, dan heb je op dit moment (heel bot gezegd) even pech
* Sport_Life heeft nog alle hoop :+ O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 13-08 17:35
Westereinder schreef op 18 February 2003 @ 18:21:
Ik krijg een sterk vermoeden dat ze naar het totaal aantal posts hebben gekeken tot nu toe.
Diegenen met toegang hebben redelijk veel posts en diegen zonder hebben aanzienlijk minder. Maarja verder doet ik hier geen uitspraken over, tot nu toe lijkt dit gewoon het geval te zijn :z
Ik heb ook geen toegang met mn 7000+ posts hoor..

Maar ik vind het ook een beetje kinderachtig.. Doe dan alles of niets.

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 18-02-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Westereinder schreef op 18 February 2003 @ 18:21:
Ik denk het niet m'n broer heeft net 200 aantal posts meer, en ik zie geen strak getal in de buurt.

Ik wacht met gedult wat er komen gaat, de HK was iig niet zonder reden gesloten dat besef ik me ook.

Ach, het is en goed begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertb schreef op 18 February 2003 @ 18:19:

Het doel was toch juist de wat minder relevante topics op te vangen in een aparte forum, de HK dus. Voor de meeste users geldt dus nu dat er niet meer gepost kan worden over een aantal onderwerpen en wille ze toch wat melden dan is er hier geen geschikt forum meer voor over.

Edit:
En beetje kontkusserij dat we straks dus moeten gaan vragen of we alsjeblieft in de HK Mogen
Eens.. gooi em open volgens de oude regels (posts + regtime) of niet.. maargoed da's mijn mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:16
mja users zoals ik die hier al een tijdje zitten, maar bijna niet posten zijn dus weer de lul :/
alhoewel ik er niet wakker van lig, vind ik het wel een beeetje lullig. het lijkt de basisschool wel met jij mag wel en jij lekker niet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Aantal posts ligt het niet aan lijkt me. 1 woord:

Forumgedrag

Gewoon, over de hele linie, hoe je je hier op GoT gedraagt. Draag je je steentje bij, dan zal je heus wel toegang krijgen. En als je dat (nog) niet hebt, tja GoT heeft ruim 50.000 gereggede users, dus het kan ff duren :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Laatst online: 23-09 18:25
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:23:
[...]

Eens.. gooi em open volgens de oude regels (posts + regtime) of niet.. maargoed da's mijn mening ;)
Niet eens. Nu zijn er iig geen user meer die meer gaan posten om maar in de HK te kunnen, iets wat voorheen wel zo was.

Toch vind ik deze regeltjes ook nix. Wat dan wel de goede oplossing is? Weet ik ook niet :+

Iig ben ik blij dat ik nu geen HK toegang meer heb, kan ik er niet per ongeluk verdwalen ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:23:
[...]

Opengooien zoals eerst, en bannen bij wangedrag, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Laatst online: 20-09 10:12

bitflusher

flushed die *** pc

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:23:
[...]

ja of iets hoger, gewoon een post of 485 ofzo ;) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 18:22:
[...]

En toen je er wel in kon vond je het niet kinderachtig dat sommige er niet in mochten? Dat kijkt namelijk altijd een stuk gemakkelijk als je er zelf wel in kan.

Zoals Grrrrrene al zegt: dit is slechts een begin, meer mensen zullen wel volgen, maar het is ondoenlijk dit in een halve middag te doen.

Kwestie van geduld.

Wel een goede zaak om geen auto-toegang te hebben na een bepaald aantal posts! Dat moet het naar de HK posten wel flink tegengaan imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit echt oneerlijk, dan is het toch geen community meer? Het is nu een platform met commerciele doeleinden.
Mijn eerste vermoeden was dat mensen met een abbo voorrang hadden, maar die hadden al een eigen forym. Ik ruik eerder vriendjes politiek. Dat is opizch wel logisch. Modjes hier moeten een selectie maken, dan zetten ze de mensen er bij die ze kennen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn mening:

Ik vind het persoonlijk nogal onrechtvaardig om de HK slechts voor een select groepje open te stellen. Eerst A61, is nog wel mee te leven. Maar dan de HK ook limiteren voor bepaalde users.

Er lopen hier waarschijnlijk genoeg users rond die geen HK access hebben, maar zich ook niet zullen misdragen als ze dat wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:30:
Ik vind dit echt oneerlijk, dan is het toch geen community meer? Het is nu een platform met commerciele doeleinden.
Mijn eerste vermoeden was dat mensen met een abbo voorrang hadden, maar die hadden al een eigen forym. Ik ruik eerder vriendjes politiek.
Commercieel? Het is anders nog steeds een techforum, hk is extra (blabla, al 10000 keer gezegd). Dus niet zeuren, en duimen dat je er straks wel in mag :)

[ Voor 10% gewijzigd door sdomburg op 18-02-2003 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat een gezeur om een stukje forum zeg...

En jahoor, dat is hardstikke commercieel die vrijwillig in de HK gestopte tijd... En vriendjespolitiek, dat is het standaard argument van iedereen die zich onterecht voelt behandeld nadat ie meerdere malen de regels overtreden heeft...
Net als discriminatie overigens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bender
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:30:
Mijn eerste vermoeden was dat mensen met een abbo voorrang hadden, maar die hadden al een eigen forym. Ik ruik eerder vriendjes politiek. Dat is opizch wel logisch. Modjes hier moeten een selectie maken, dan zetten ze de mensen er bij die ze kennen.
Het lijkt idd op viendjes politiek nu,
maar dat is het niet aangezien er gewoon users geselecteerd zijn die _ik neem aan_ positief opgevallen zijn door actief te posten en met zinnige dingen te komen.
(waar wie heeft ze eigenlijk geselecteerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:30:
De HK was (en is?) geen doel op zich, maar een extratje...

Geloof me: de wereld vergaat niet als je niet in de HK kan. Ik besef dat dit voor velen als een klap of als een verassing zal komen, maar moest het toch even kwijt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

robbertb schreef op 18 februari 2003 @ 18:19:

Edit:
Ja hoor, met zo'n instelling kom je er wel :/ Als ik jou was zou ik zo ff mailen naar gathering.tweakers.net met de belofte heel lief te zijn enzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01:21
Ik vind het ook niet echt de meest geschikte manier, beetje ondoorzchtig waardoor je veel weerstand zult creeeren. Misschien is het mogelijk iedereen wel lees rechten te geven en dan gefaseerd weer post rechten zodat men toch ten dele kan mee genieten van de HK?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op 18 February 2003 @ 18:34:
Wat een gezeur om een stukje forum zeg...

En jahoor, dat is hardstikke commercieel die vrijwillig in de HK gestopte tijd... En vriendjespolitiek, dat is het standaard argument van iedereen die zich onterecht voelt behandeld nadat ie meerdere malen de regels overtreden heeft...
Net als discriminatie overigens ;)
Standaardargument om te zeggen dat juist een standaardargument is.
Het is gewoon logisch. Jullie gaan me niet wijsmaken dat jullie even een random scriptje hebben geschreven die even users er uit pakte die dan weer geen OV hadden. Dat ze geen OV moeten hebben is begrijpelijk.

Heb je lef post je een lijst met de users die er wel in mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
HK? Area61? :)

Klinkt intressant >:)

[ Voor 50% gewijzigd door interp op 18-02-2003 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:39:
[...]

Standaardargument om te zeggen dat juist een standaardargument is.
Het is gewoon logisch. Jullie gaan me niet wijsmaken dat jullie even een random scriptje hebben geschreven die even users er uit pakte die dan weer geen OV hadden. Dat ze geen OV moeten hebben is begrijpelijk.

doen ze niet staan hun vriendjes in _/-\o_ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:30:
Ja, ik heb me toch een gevulde bankrekening nu :7

Nee, zo is het dus niet gegaan. We hebben een lijst van veelbezoekende HK-mensen gekregen en aan de hand daarvan hebben we de selectie gemaakt. Mensen uit area 61 hebben acces en alle crew ook natuurlijk.

Maar waarom nu juist die veelbezoekende HK'ers, dan lijkt je mensen te belonen die veel in de HK komen, terwijl dat niet de doelstelling van GoT is?

Klopt, maar het is ook slechts bedoeld als opstapje. In die lijst van 1000 mensen zitten sfeermakers tussen, die wel weten hoe het hoort in de HK, maar er zitten ook veel mensen in die een groot gedeelte van de "sfeerverpestende" opmerking voor hun rekening hebben. Door deze lijst te screenen en af te gaan op een aantal criteria (hoe was deze user in HK, hoe was hij in tech, of een combinatie hiervan), zijn we op een lijst uitgekomen, waarmee we denken een leuke HK mee te kunnen beginnen. Hiermee heb je een goede basis, hopelijk zonder "rotte appels". Als er dan nieuwe mensen bijkomen (wat zeker de bedoeling is), zien ze als het goed is, het goede voorbeeld, zodat de HK ook leuk kan blijven.

Misschien een kleine domper voor mensen die er niet inkunnen, maar we hebben hier niet voor gekozen om mensen te pesten of dwars te zitten (geloof me, screenen is voor ons ook geen pretje), maar we denken wel dat dit de HK ten goede zal komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 18 February 2003 @ 18:36:
[...]

De HK was (en is?) geen doel op zich, maar een extratje...

Geloof me: de wereld vergaat niet als je niet in de HK kan. Ik besef dat dit voor velen als een klap of als een verassing zal komen, maar moest het toch even kwijt.
Daar draait het echt niet om, tuurlijk beschouwen we de HK als een extra. Maar de manier van handeling hier is toch een beetje raar. En dat is waar het om draait.

Je kan zoiezo GoT wel als een extraatje beschouwen. Er zijn wel meerdere grote forums die zo GoT kunnen vervangen. Als de users dat zouden doen, dan is T.net BV nergens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 24-09 16:49

LauPro

Prof Mierenneuke®

Waarom redirecten we gewoon niet die hele HK door naar forum.fok.nl :+
Of ga ik nu te ver :P

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Laatst online: 22-09 21:37

Tux

Daar kan ik volmondig JA op antwoorden ;) :P

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LauPro schreef op 18 February 2003 @ 18:42:
Waarom redirecten we gewoon niet die hele HK door naar forum.fok.nl :+
Of ga ik nu te ver :P
Omdat het niveau in (zelfs de oude) HK een factor 3000 hoger is ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

De mensen die de modjes kennen ze op 2 manieren positief of negatief. Positief in HK negatief jammer joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:18
Triloxigen schreef op 18 February 2003 @ 18:35:
[...]

Het lijkt idd op viendjes politiek nu,
maar dat is het niet aangezien er gewoon users geselecteerd zijn die _ik neem aan_ positief opgevallen zijn door actief te posten en met zinnige dingen te komen.
(waar wie heeft ze eigenlijk geselecteerd)
Het is geen vriendjespolitiek. Ken geen enkele mod echt goed, en diegene die mij toegang gaf is inmiddels ex-crew.

Ik denk meer dat het aan je 3 OW's ligt, en vind 't een beetje vreemd dat je dit topic opent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TrailBlazer schreef op 18 February 2003 @ 18:43:
De mensen die de modjes kennen ze op 2 manieren positief of negatief. Positief in HK negatief jammer joh
Mwah... denk het niet, want volgens mij sta ik op de meest zwarte lijst die er hier maar is, en toch kan ik er in :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op 18 February 2003 @ 18:44:
[...]

Mwah... denk het niet, want volgens mij sta ik op de meest zwarte lijst die er hier maar is, en toch kan ik er in :)
Grappig detail: je user-id == 31 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:46:
[...]

Grappig detail: je user-id == 31 :P
offtopic:
Ja, qua lengte van meelopen op dit forum hoor ik tot het antiquariaat :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:42:
[...]

Daar draait het echt niet om, tuurlijk beschouwen we de HK als een extra. Maar de manier van handeling hier is toch een beetje raar. En dat is waar het om draait.

Je kan zoiezo GoT wel als een extraatje beschouwen. Er zijn wel meerdere grote forums die zo GoT kunnen vervangen. Als de users dat zouden doen, dan is T.net BV nergens meer.
Url plz, heel erg graag. Een forum even groot als dit, met dikke faq's waar echt veel in te vinden is, en nederlands, i.c.m. een groot aantal users met veel kennis,

Ik vind het knap als je al 1 url kan geven.
wildhagen schreef op 18 February 2003 @ 18:44:
[...]

Nooit problemen / OW's / bans gehad in de oude HK? En deze methode heeft een nadeel, users die toegang 'verdienen' (sorry, geen ander woord) hebben soms geen toegang.

[ Voor 24% gewijzigd door We Are Borg op 18-02-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:39:
Er is een enorm verschil tussen vriendjespolitiek en een gewogen selectie...

Waarom?
Wat moet jij met een lijst met 1000 namen? Dan ga je per gebruiker die daarin staat kijken hoe jij je verhoudt tot hem kwa gedrag en elke die volgens jou een beetje overeenkomt kom je dan mee aanzetten als argumentatie voor jouw toegang tot de HK, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 18:28:
[...]

En toen je er wel in kon vond je het niet kinderachtig dat sommige er niet in mochten? Dat kijkt namelijk altijd een stuk gemakkelijk als je er zelf wel in kan.
Dat is toch niet te vergelijken? Toen waren er bepaalde voorwaarden, nu is het gewoon selectief gekozen..
Zoals Grrrrrene al zegt: dit is slechts een begin, meer mensen zullen wel volgen, maar het is ondoenlijk dit in een halve middag te doen.
Dan ben ik benieuwd waarop ze geselecteerd zijn, worden de users dan handmatig 1 voor 1 toegang gegeven?
Kwestie van geduld.

Wel een goede zaak om geen auto-toegang te hebben na een bepaald aantal posts! Dat moet het naar de HK posten wel flink tegengaan imo.
Oh geduld heb ik wel hoor.. Heb de HK totaal niet gemist en zat er ook niet vaak.. Is alleen een beetje lullig om het zo te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Krijgen mensen die nog nooit zelf toegang tot HK hebben gehad ook een keer toegang dan? heb t wel eens bij iemand gezien en wel grappig om te lezen maar ja ach

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ACM schreef op 18 februari 2003 @ 18:48:

[...]

Er is een enorm verschil tussen vriendjespolitiek en een gewogen selectie...

[...]

Waarom?
Wat moet jij met een lijst met 1000 namen? Dan ga je per gebruiker die daarin staat kijken hoe jij je verhoudt tot hem kwa gedrag en elke die volgens jou een beetje overeenkomt kom je dan mee aanzetten als argumentatie voor jouw toegang tot de HK, of niet?
Ik hoef niet in de HK, ik heb overigens wel een mening over jullie doen en laten.
Waarom zou je die lijst niet publiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 18:22:
[...]

Wat zeggen die 7000+ posts, echt totaal niks, behalve dat je veel posts maar dat is dan ook alles. Dus ik snap niet wat je met die 7000 wilt aan geven

En alles of niet doen, helemaal niet mee eens, is echt bijna nooit zo, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben al blij dat de HK weer open is :) , ik vind het ook niet erg dat ik er nog niet in kan want ze kunnen niet iedereen stuk voor stuk gaan bekijken (maar alleen de mensen die ze zijn opgevallen denk ik)

Maar daarom is dit er toch ook mensen:
Op een later tijdstip mag je vragen of je ook HK in mag, maar daarover gaan we niet in discussie. Nee is dus nee. De beslissing ligt altijd bij de crew.
Als je er nu niet in kan kan je het later nog altijd vragen, mag je er dan als nog niet in, tjsaa dat ligt dan echt aan jezelf lijkt me. Maar dat je er nu nog niet in kan wil niet zeggen dat dat is omdat je slechter bent dan de rest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 18:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

ReemF schreef op 18 February 2003 @ 18:25:
Aantal posts ligt het niet aan lijkt me. 1 woord:

Forumgedrag

Gewoon, over de hele linie, hoe je je hier op GoT gedraagt. Draag je je steentje bij, dan zal je heus wel toegang krijgen. En als je dat (nog) niet hebt, tja GoT heeft ruim 50.000 gereggede users, dus het kan ff duren :)

klopt, als je gewoon een beetje normaal doet kan je acces krijgen, maar in het begin wordt het wat kleiner gehouden. We gaan inderdaad mensen handmatig toelaten, maar voorlopig nog eventjes niet.

Mensen die zich in de techfora niet wisten te gedragen, crap aan het posten zijn geweest zullen op deze manier geen acces krijgen.

Hoe de toegangseisen wel worden is nog niet helemaal duidelijk maar je zou kunnen denken aan "je mag eventuel een mailtje sturen na 6 maanden lidmaatschap".. Aan de hand van forumgedrag wordt je dan toegelaten of niet. Als je bekend staat als notoire flamer ofzo, kom je er dus niet in (en dat heeft niets met kontkussen te maken, notoire kontkussers en wannabe's die in topics gaan zitten zeiken dat het niet aan "het niveau" voldoet, staan over het algemeen ook eerder negatief als positief bekend).

[ Voor 26% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 18:58 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Euforie alom, ineens worden alle tweakers weer wakker, het is weer HK tijd, althans, voor een select gezelschap, zoals Gr(x5)ene al zegt in med, is er een selectie gemaakt van 1000 personen, natuurlijk vragen de overige 60000 leden -bij wijze van spreken- van GoT zich af waarom zij gepasseerd zijn, tuurlijk zijn er vragen. Waarom ik niet, waarom hij wel? Misschien word er geselecteerd op basis van je gedrag in de oude HK, misschien op de duur van je lidmaatschap, het is gewoon nog even afwachten. Ikzelf heb ook geen HK access op dit moment en moet zeggen dat ik het liever wel heb en zoals ieder gezond mens voel ik me op dit moment ook afgewezen/gepasseerd, maar wie weet komt het ooit nog en dan is 't weer extra leuk dat je wel aan de specificaties voldoet.

Misschien is het wel een idee voor de mod's om iets meer duidelijkheid omtrent de "aanvraag" van HK-Access te geven want mogelijk resulteert dit in een spervuur van mailtjes, topics e.d. van mensen die ook erin willen.

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 03:15

Destruction

(ex-)Automonteur

Vriendjespolitiek? Dat lijkt me hoogst onwaarschijnlijk :P

Ikzelf heb meerdere OW's (niet dat ik er trots op ben, tegendeel :{) en ik heb ook weer access gekregen. Ik heb HK niet echt gemist ofzo maar toch ben ik blij dat het nu weer een select groepje mensen is die access heeft, mischien kunnen we nu wederom doen wat we bij HK #1 hebben gedaan, maar dan beter, namelijk: de beginsfeer maken. Zoals de politiek: waardeloze formatie --> waardeloos kabinet 8)7

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 24-09 19:12
(jarig!)
En hoe zit het dan als je gedrag over het algemeen goed is maar door een klein misstapje oid een OW hebt gekregen oid. Ik bedoel, iemand is 4 jaar lid, je denkt 4 OW's is veel, maar het is er dan 1 per jaar, en dat valt dan wel weer mee.

Wat is er trouwens met de Warnings gebuurd BDW, ik zie ze nooit meer, en ook voor lullige dingetjes worden nu OW's gegeven ipv Warnings, dit was volgens mij niet de opzet?

Ik wens jullie iig succes, lijkt me een heel werk :+

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 18-02-2003 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 18 February 2003 @ 18:55:

[...]

Mensen die zich in de techfora niet wisten te gedragen, crap aan het posten zijn geweest zullen op deze manier geen acces krijgen.
Alsof dat helpt, volgens mij weerhoudt dat hun niet om verder crap te posten in techfora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 06:47

GaMbiNo

1337

Ach je zal toch altijd ontevreden users houden, welke wijze je ook hanteert bij het toegang verschaffen. :/
Als je toch weer een keihard postaantal als criteria zou hebben zou je in mijn ogen weer dezelfde fout begaan, er zijn namelijk zat mensen met een flink aantal posts die je niet in de HK wil hebben. :)

Dit lijkt mij toch de minst slechte oplossing dus, een betere is er niet. :/
Je zal het nooit iedereen naar het zin maken. :)

Choesoow jullie mods ;) :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matrix
  • Laatst online: 01:21
We Are Borg schreef op 18 February 2003 @ 18:52:
[...]

Wat zeggen die 7000+ posts, echt totaal niks, behalve dat je veel posts maar dat is dan ook alles. Dus ik snap niet wat je met die 7000 wilt aan geven

En alles of niet doen, helemaal niet mee eens, is echt bijna nooit zo, maar goed :)
Nee inderdaad post zeggen niets maar op deze manier jaag je onnodig een groot aantal mensen de kast op omdat je ze iets ontzegd wat ze naar hun mening en in vergelijking met anderen wel zouden moeten hebben.

wanneer je meer duidelijkheid zou scheppen bv. een random lijst met namen en data wanneer ze weer HK toegang krijgen of gewoon iedereen in eerst instantie alleen leesrechten geven dan krijg je waarschijnlijk veel minder gemor gewoon omdat iedereen weet waar hij aan toe is. Nu is het maar afwachten of en wanneer je toegang krijgt.
Als ik naar mezelf kijk bv. ik loop hier nu bijna 3 jaar rond, heb slechts 508 posts, maar ben hier wel dagelijks, ik lees gewoon meestal alleen wat en de HK hoorde daar bij. Voorzover ik weet nog nooit iets echt foutgedaan, zou ik dan geen HK toegang mogen hebben? en ik denk dat een heleboel mensen dit op dit moment denken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 18:57:
[...]

Alsof dat helpt, volgens mij weerhoudt dat hun niet om verder crap te posten in techfora.

nee, maar dat weerhoudt ons er wel van om ze HK acces te geven... En er zijn weldegelijk mensen die posts scoren voor de HK.. Op deze manier hebben ze daar niets aan. Zie verder even mijn edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat wordt er eigenlijk zoal gepost in het forum enkel voor abbonee's? Ik heb zo'n vermoeden dat het een soort van vervanging is voor de HK voor hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:05:
Wat wordt er eigenlijk zoal gepost in het forum enkel voor abbonee's? Ik heb zo'n vermoeden dat het een soort van vervanging is voor de HK voor hun.
Ook niet veel bijzonders hoor :). Gewoon een soort 2de SG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 09:35

dawuss

gadgeteer

tBen zelf nooit een echt HK meubel geweest, las vooral veel HK posts, maar was er zelf niet erg actief. Toch voelt dit wel een beetje wrang op deze manier, want wat heb ik misdaan in de HK, waardoor ik er nu niet in mag? Wat is nu het verschil met Area61, wat voor een select publiek bedoeld was?
Ik denk dat het een eerlijkere methode was geweest als gewoon alle users zonder notes betreffende HK posts toegang kregen, en mensen die zich misdragen gewoon zonder pardon hun toegang weer ontzeggen. Dan blijft de sfeer in de HK gewoon gezellig, en zijn alle users tevreden.
Ik vermoed ook dat er nu in de HK voortdurend topics geopend gaan worden in de zin van "Woei, ik kan in de HK :*)", en daar wordt ook niemand vrolijk van.
Ach, ik zie van alles wel hoe het gaat lopen, ik verwacht dat ik, en met 90% van de rest van de users, uiteindelijk toch wel toegang gaan krijgen, dus ik maak me er iig niet druk om ;)
Heb de HK tot nu toe maar 1x echt gemist, dus ik kan wel wachten :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 21:33
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:05:
Nee hoor, de meeste topics gaan over abo-zaken :) Bovendien is het er erg rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
We Are Borg schreef op 18 February 2003 @ 18:52:
[...]

Als je even de moeite had genomen om verder te lezen had je gezien dat ik antwoord op een vraag gaf.

[ Voor 5% gewijzigd door .GoO op 18-02-2003 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 24-09 17:04

Shunt

Boe

ik vrees dat ik iets te veel ow'tjes heb om nog in de hk te komen :X
mare ik lig er niet echt wakker over
ik vin het eik wel ok ik zit een stuk minder achter de pc
ik ben ook wel een stuk minder actief in de normale fora maar jah kan niet alles hebben he ;)

mare ik vin dit tog wel een goede actie nu hoop ik enkel dat de gene die nu in de hk mogen het niet weer gaan verzieken :X

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:05:
vooral veel vragen over de abbo's zelf, beetje algemene topics die mensen klein willen houden, beetje SG dingetjes, beetje hk achtige topics (nu totaal een topic of 10 hooguit denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

[nohtml]
dawuss schreef op 18 February 2003 @ 19:07:
tBen zelf nooit een echt HK meubel geweest, las vooral veel HK posts, maar was er zelf niet erg actief. Toch voelt dit wel een beetje wrang op deze manier, want wat heb ik misdaan in de HK, waardoor ik er nu niet in mag?
je ziet het andersom.. Je moet niet iets misdaan hebben om er in te mogen: je moet positief opgevallen zijn om er in te mogen. Vroeger kreeg je de HK standaard als je genoeg posts had, nu is het niet meer vanzelfsprekend.
Wat is nu het verschil met Area61, wat voor een select publiek bedoeld was?
A61 is ook tech enzo, en HK is veel grootschaliger.
Ik vermoed ook dat er nu in de HK voortdurend topics geopend gaan worden in de zin van "Woei, ik kan in de HK :*)", en daar wordt ook niemand vrolijk van.
Ik denk dat dat wel los loopt, dat gebeurd vast wel allemaal in 1 draad. Tenminste, ik denk dat men toch niet zo dom is om er 20 te openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mods waren gewoon lazy om alleen maar de boesdoeners er uit te goeien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:10:

Lazy? Volgens mij was dit juist veel werk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ooit eens dat door het slehcte gedrag van sommige users in de HK GoT een slechte naam had gekregen. Vraag ik me af, voor wie heeft GoT dan een slechte naam gekregen... uhmz toevallig voor de sponsors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 03:15

Destruction

(ex-)Automonteur

dawuss schreef op 18 February 2003 @ 19:07:
Zulke topics staan er niet, believe me :)

Zoals in de HK rules SE staat:
Nu HK invite only is, begrijpen jullie wel dat het net als bij Area61 niet de bedoeling is te gaan patsen met je toegang. Mochten we dat toch zien, mag je je meteen bij de grote groep niet toegangsgerechtigden gaan voegen >:)
En:
Tot slot: veel plezier en geniet van de vrijheden, maak er echter geen misbruik van, want ook uit deze HK kun je gebanned worden en we hebben wat minder geduld: Na 2 waarschuwingen is het exit

[ Voor 18% gewijzigd door Destruction op 18-02-2003 19:15 ]

Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:12:
Ik las ooit eens dat door het slehcte gedrag van sommige users in de HK GoT een slechte naam had gekregen. Vraag ik me af, voor wie heeft GoT dan een slechte naam gekregen... uhmz toevallig voor de sponsors?
Ik kan me nog een 10 pagina's tellende (kan ook meer/minder zijn) topic herrineren waar we (ja ik ook |:( ) een of andere chatbox van een TV programma gingen terroriseren... Het woord tweakers is daar meerdere malen voorbij gekomen... :/
Destruction schreef op 18 February 2003 @ 19:12:
[...]

Zulke topics staan er niet, believe me :)

Zoals in de HK rules SE staat:

[...]

En:

[...]
Ja, post dan de hele sticky:
Hoi en welkom in de Tweakers Huiskamer.

De opzet van deze HK is ongeveer hetzelfde als die van de vorige HK, met het verschil dat de toegang anders werkt en daardoor hopelijk het algehele niveau en de sfeer weer een beetje op peil komen.

De regels die gelden zijn hetzelfde, dus Alles wat je moet weten voor het posten van naakt blijft interessant en wat uitgebreider: HK Rulez (versie 2.04.29)

Het principe vn de HK blijft hetzelfde: Het blijft een plaats voor de "huiskamerpraat" van alledag. Luchtige gesprekken over van alles en nog wat, maar dus geen pure onzin. Dat wil overigens niet zeggen dat we goede moppen en grappen niet waarderen hoor

Nu HK invite only is, begrijpen jullie wel dat het net als bij Area61 niet de bedoeling is te gaan patsen met je toegang. Mochten we dat toch zien, mag je je meteen bij de grote groep niet toegangsgerechtigden gaan voegen

Tot slot: veel plezier en geniet van de vrijheden, maak er echter geen misbruik van, want ook uit deze HK kun je gebanned worden en we hebben wat minder geduld: Na 2 waarschuwingen is het exit.

[ Voor 59% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

nou jou hebben we er vooralsnog uit, dus dat scheelt :z. Als je niet gewoon kan lullen over dit onderwerp en alleen maar meent te moeten trollen, wil ik je serieus vragen om je uit dit topic te begeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 18 February 2003 @ 19:16:
[...]

Ik kan me nog een 10 pagina's tellende (kan ook meer/minder zijn) topic herrineren waar we (ja ik ook |:( ) een of andere chatbox gingen terroriseren... Het woord tweakers is daar meerdere malen voorbij gekomen... :/

[...]

Ja, post dan de hele sticky:

[...]
Nu ontgaat mij echt iets! HK is dichtgegaan omdat het uit de hand liep. Jij hebt daar aan meegeholpen (geef je gewoon letterlijk toe met behulp van een toepasselijke smilie. En VERVOLGENS heb JIJ toch HK ACCES gekregen?

Man dit stinkt gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een goede oplossing om eerst alleen "goede" leden toe te laten. Dit voorkomt dat het weer zo'n chaos als eerst word. Leden zullen zich nu eerst een beetje moeten bewijzen dat ze zich ook normaal kunnen gedragen ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 18 februari 2003 @ 19:18:

[...]

nou jou hebben we er vooralsnog uit, dus dat scheelt :z. Als je niet gewoon kan lullen over dit onderwerp en alleen maar meent te moeten trollen, wil ik je serieus vragen om je uit dit topic te begeven...
Trollen(?), volgensmij is het een vraag. Kan zijn dat je het verkeerd opvat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:19:
[...]

Nu ontgaat mij echt iets! HK is dichtgegaan omdat het uit de hand liep. Jij hebt daar aan meegeholpen (geef je gewoon letterlijk toe met behulp van een toepasselijke smilie. En VERVOLGENS heb JIJ toch HK ACCES gekregen?

Man dit stinkt gewoon!
>:)

Nee, ik had dat van iemand anders gekregen, wees maar niet bang :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent er maar druk mee he. Eerst zou het uit commerciële overwegingen gebeuren. Maar nee: vriendjespolitiek, daar zou het ons echt om te doen zijn. Maar ze zouden natuurlijk ook aartslui kunnen zijn!

Ooit aan gedacht dat iemand dit belangeloos zou kunnen doen, hier erg veel tijd in heeft gestoken? Ik wel en dergelijke posts vind ik erg irritant. Je paranoïde vermoedens en quasi-beschuldigingen mag je wmb lekker voor je houden, is nou niet bepaald wat je noemt: opbouwende kritiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die chaos hebben zeker de goede users veroorzaakt

pleur die herrie schoppers er dan uit en laat de rest die zich wel aan de regels houden. gewoon toe

al die onzin gatverdamme

dit hadden jullie kunnen verwachten

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nu ontgaat mij echt iets! HK is dichtgegaan omdat het uit de hand liep. Jij hebt daar aan meegeholpen
Jij snapt er duidelijk niets van. De HK is niet dichtgegaan door dat terriseren gebeuren, verder staat nergens dat-ie er trots op is.. Maar omdat er teveel offtopic gepost werd, omdat je nooit normale topics kon openen, zonder dat ze vol stonden met crap reply's, omdat mensen het nodig vonden in elk topic een crap reply neer te moeten zetten...

Maakt verder niet uit hoor ga vooral door met 'gewoon vragen' stellen, maar doe het niet in dit topic...

[ Voor 9% gewijzigd door JvS op 18-02-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-09 13:50

Garrett

Watercooler

dawuss schreef op 18 februari 2003 @ 19:07:
tBen zelf nooit een echt HK meubel geweest, las vooral veel HK posts, maar was er zelf niet erg actief. Toch voelt dit wel een beetje wrang op deze manier, want wat heb ik misdaan in de HK, waardoor ik er nu niet in mag? Wat is nu het verschil met Area61, wat voor een select publiek bedoeld was?
Ik denk dat het een eerlijkere methode was geweest als gewoon alle users zonder notes betreffende HK posts toegang kregen, en mensen die zich misdragen gewoon zonder pardon hun toegang weer ontzeggen. Dan blijft de sfeer in de HK gewoon gezellig, en zijn alle users tevreden.
Ach, ik zie van alles wel hoe het gaat lopen, ik verwacht dat ik, en met 90% van de rest van de users, uiteindelijk toch wel toegang gaan krijgen, dus ik maak me er iig niet druk om ;)
Heb de HK tot nu toe maar 1x echt gemist, dus ik kan wel wachten :)
Hier ben ik het best wel mee eens... ik las meestal de topics, veel posten was er niet bij.
Nu wordt er gewoon een aantal mensen "genaaid" (nou ja... genaaid... zo erg is het nou ook weer niet ;) lol) en er dus gewoon een willekeurige keuze gemaakt.

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:21:

[...]
Je bent er maar druk mee he. Eerst zou het uit commerciële overwegingen gebeuren. Maar nee: vriendjespolitiek, daar zou het ons echt om te doen zijn. Maar ze zouden natuurlijk ook aartslui kunnen zijn!

Ooit aan gedacht dat iemand dit belangeloos zou kunnen doen, hier erg veel tijd in heeft gestoken? Ik wel en dergelijke posts vind ik erg irritant. Je paranoïde vermoedens en quasi-beschuldigingen mag je wmb lekker voor je houden, is nou niet bepaald wat je noemt: opbouwende kritiek.
Het zijn geen beschuldigingen, maar vermoedens met vraagstelling. Dan wacht ik jullie commentaar af om mijn beeld bij te schaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er wordt niemand genaaid, het is altijd duidelijk gemaakt dat de HK een extra'tje is. Het is geen openbaar forum... Je hebt zelf de keuzen om hier te posten of niet en je mag ook zelf zo'n forum starten of op Fok gaan posten ofzo.

Als onze HK kut draait en wij nemen maatregelen waarmee we het misschien wel goed krijgen, is dat absoiluut geen naaien... :{s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:25:
[...]

Het zijn geen beschuldigingen, maar vermoedens met vraagstelling. Dan wacht ik jullie commentaar af om mijn beeld bij te schaven.
En nu is m'n geduld op. Noem je dit 'gewoon een vraag stellen'?
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 19:10:
Ga toch lekker weg man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Het valt meteen op: mensen zijn gewoon gevoelig wat access betreft. Jammer dat wie vraagt wordt overgeslagen principe niet gehanteerd wordt. HK moet je verdienen. Nu is het anders: nu moet je helpen opbouwen aan GoT (lees opvallen, zichtbaar meewerken) en niet meer gewoon: "Coole Casemod dude 8-) " ofzo van die post welke ook als techposts gelden. (niks mis mee met case modden overigens)

Maar wees gewoon jezelf en ga niet als een klein kind zitten huilen omdat je nu even gepasseerd bent. Zoals ik het zie heb je twee opties:
• Je doet er wat aan om iets bij te dragen of
• Je gaat klagen en vragen waarbij je meteen onderaan de lijst komt.

[ Voor 6% gewijzigd door Chevy454 op 18-02-2003 19:30 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Chevy454 schreef op 18 February 2003 @ 19:29:
Het valt meteen op: mensen zijn gewoon gevoelig wat access betreft. Jammer dat wie vraagt wordt overgeslagen principe niet gehanteerd wordt. HK moet je verdienen. Nu is het anders: nu moet je helpen opbouwen aan GoT (lees opvallen, zichtbaar meewerken) en niet meer gewoon: "Coole Casemod dude 8-) " ofzo van die post welke ook als techposts gelden. (niks mis mee met case modden overigens)

Maar wees gewoon jezelf en ga niet als een klein kind zitten huilen omdat je nu even gepasseerd bent. Zoals ik het zie heb je twee opties:
• Je doet er wat aan om iets bij te dragen of
• Je gaat klagen en vragen waarbij je meteen onderaan de lijst komt.
Laat me raden, jij hebt acces :O (niet als flame bedoeld oid !!)

[ Voor 3% gewijzigd door Sport_Life op 18-02-2003 19:31 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.