quote: Sjeng_ schreef op 15 december 2003 @ 14:39:
Ik heb ook een Sweex router: de "WIRELESS BREEDBAND ROUTER + 4 POORT SWITCH" artikelnr LB200010.
Eerst kon ie al niet communiceren met mijn @home kabelmodem. Na de firmware-update kon ie t wel *gelukkig*
Maar wat nog steeds niet lukt ondankts VELE pogingen met instellingen op de router is een FTPtje draaien.
Ik heb port forwarding aan staan, virtual server aan, alle firewalls uit etc.
Gewoon internetten, mirc, msn werkt allemaal, files sturen en ontvangen en inloggen op andere ftp's, maar op mijn ftp komen gaat dus niet. Ook al verschillende ports gebruikt.
Maar goed, kijk zowieso regelmatig op de sweex website voor firmware updates.
En als iemand mijn probleem weet op te lossen, hoor ik t graag.
-------------------------------------------------------------------------------
Ik heb dit ook in een ander topic gezet, maar plaats het hier ook maar even:
Mij lukt het niet om de firmware te upgraden, ik krijg de melding incorrect interface image of iets dergelijks. In de readme die bij de laatste sweex firmware zat stond dat de firmware alleen werkt op de routers van dit type met runtime code 1.7. Ik heb 0.12W (Nov 15 2002 10:25:40)
Tevens heb ik geprobeert de edimax firmware er op te zetten, maar dan krijg ik dezelfde melding. Weet iemand hoe ik toch de firmware kan updaten?
Ik heb namelijk hetzelfde probleem met emule, namelijk dat de verbinding er door teveel connecties wordt uitgegooid en ik de router moet uit en in schakelen, en wordt er een beetje gek van. Het gaat hier trouwens om de Sweex wireless broadband router LB200010
[
Voor 7% gewijzigd door
Sjekster op 30-12-2003 00:12
]