Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Hij crasht niet als:Thiaz schreef op 18 March 2003 @ 16:00:
[...]
Hm ik heb er even gouw doorheen gebladert, goed geordend 9heb wel eens veeel eger gezien), maar ik snap het probleem niet helemaal, het vertgedrukte gedeelte in de quote, kun je dat even beter uitleggen, tenzij je het al gefixt hebt
(ik ben btw geen superieure scripter, maar alle beetjes helpen (ff afwisselen van mappen naar scripten voor een uurtje))
- 1 client connect en disconnect en die 2 acties blijft herhalen
- een eerste client connect, dan een tweede client connect. die tweede client disconnect, dan connect hij weer dan weer disconnect en blijft dat herhalen.
Hij crasht wel als:
- je client 1 en 2 connect: de eerste disconnect en er is geen foutmelding, pas vanaf de 2de client disconnect geeft hij een foutmelding.
- je client 1, 2 en 3 connect, en dan de 2de disconnect, óf de 1ste
Dit is de foutmelding:
"An access violation (segmentation fault) raised in your program".
Nota ivm de thread die crasht:
De thread crasht pas als hij "return [zijnwaarde];" doet. De server crasht niet meer als je net vóór die return een eindeloze loop zet zoals:
1
2
3
| while (1) Sleep(100000); return returnvalue; |
Deze code neemt niks cpukracht in, maar het zorgt ervoor dat elke thread die wordt aangemaakt in het geheugen blijft en dus geheugen blíjft inneemen totdat de server ook echt wordt afgesloten.
- [b]Todo:[/b] - Maximum clients should be alterable when running - Server network command protocol [b]Done:[/b] - 100% TCP/IP compatible server - Connection/disconnection - Single port connection system - Can launch multiple servers on different ports - Threads - Client ping checking - Buffer overflow proof for security reasons
- Seb zegt: trouwens...Sander Klamer (1 van de musici) had een 2tal vraagjes: hoe zit het met copyrights op de muziek en op wat voor schaal het spel gelanceerd gaat worden Vich zegt: - de copyrights blijven bij de auteur. de auteur stelt gewoon zijn muziek (of andere items) gratis ter beschikking aan het spel. - het spel zal op zo'n groot mogelijke schaal worden gelanceerd. hij zal gratis downloadbaar zijn, en als het véél succes heeft dan komt er mss een goedkope versie met geschreven handleiding(zoals de manier waarop linux wordt 'verkocht') Vich zegt: er wordt dan niet betaald vr de software, maar wel voor de support en handleiding en cd-roms
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2003 22:58 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 16:57 ]
Last.fm |
Schuey schreef op 19 March 2003 @ 16:59:
GtkRadiant gebruiken de meeste mappers geloof ik, ook een programma dat simpel te leren is en redelijk makkelijk in het gebruik. Zelfs ik heb een keer een mapje gemaakt, niet al te moeilijk dus.
o_O, mwah, het zal niet moeilijk te leren zijn als je nooit gemapt hebt, maar het is wel kl*te als eerst 2 jaar lang een andere editor hebt gebruikt, bij gtk-radiant moet je Shift+muis1 ingedrukt houdn om iets te selecteren
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania
Als je wil betatesten, moet je jouw pc systeem specs even doorsturen (cpu, videokaart en geheugen).Verwijderd schreef op 20 March 2003 @ 01:16:
kun je het al downloaden?
/me wil wel beta tester spelen
We zoeken vooral mensen met een iets tragere pc, tussen 500MHz en 1000MHz. Ook GeForce2 en GeForce3 videokaart gebruikers zijn zeer welkom, vermits er niet veel testers zijn met zulk systeem.
@ GtkRadiant mappers:
Dit is de url met die hoogst interessante tutorial:
http://etud.epita.fr:8000...adiant_man/q3rmanhtml.htm
Hoezo veel werk?Thiaz schreef op 20 maart 2003 @ 08:26:
[...]
offtopic:
o_O, mwah, het zal niet moeilijk te leren zijn als je nooit gemapt hebt, maar het is wel kl*te als eerst 2 jaar lang een andere editor hebt gebruikt, bij gtk-radiant moet je Shift+muis1 ingedrukt houdn om iets te selecteren, hoezo veel werk
, gelukkig heeft Ken voor een supergrote tutorial gezorgd..
Alleen dat is misschien een minpunt, maar iig niet voor mij hoor
Last.fm |
1-
XP2000+
1024Mb
GF4 ti4600
2-
Duron 1100
512Mb
Gf2 mx200
3-
P3-500
512Mb
Gf 2 Pro
[edit] Woeps had niet gedacht dat iedereen ff ze specs ging showen
[ Voor 27% gewijzigd door BenJoep op 20-03-2003 17:52 ]
| I've got permission to color outside the lines |
fijne systeempjes joep
met een hamer past alles
Verwijderd
PC 1
GeForce 3 + pentium 1,7 giga
PC 2
GeForce 2 + 450 mHz
Verwijderd
Amd Athlon XP 2100+ @1800 MHz
512 MB Ram
XFX Geforce 4 Ti4200
Last.fm |
[ Voor 41% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:01 . Reden: anonimisatieverzoek ]
Verwijderd
p3 800 mhz 64 mb ram savade 3d 16 mb
p3 500 mhz geforce 2 mx 200 128 sdr ram 100 mhz
p4 1,7 ghz 768 ddr ram geforce 4 ti 4400
kijk es in die post erboven??Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 10:21:
ik wil ook beta testen
p3 800 mhz 64 mb ram savade 3d 16 mb
p3 500 mhz geforce 2 mx 200 128 sdr ram 100 mhz
p4 1,7 ghz 768 ddr ram geforce 4 ti 4400
met een hamer past alles
Dur zijn al genoeg beta-testers
En als we dat niet hadden, kwam jij er toch niet in
Last.fm |
Verwijderd
inmiddels weer wel met deze post
en blAAt: dan word ik maar geen beta tester, maar met jou brakke systeem valt nog geen eens arkanoid te doen
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 16:34 ]
Ik ga gewoon ff wat Windows Updates doen
En ik ben tenminste mapper
Btw, wie heeft hier nou een brak systeem als je de laatste pagina steeds niet ziet? (uitgelult!
[ Voor 29% gewijzigd door Bleet op 21-03-2003 16:55 ]
Last.fm |
Verwijderd
Stelletje kindjesBlade_V schreef op 21 maart 2003 @ 16:54:
Mijn systeem is wel ff heel wat beter als jouwnes
Ik ga gewoon ff wat Windows Updates doen
En ik ben tenminste mapper
Btw, wie heeft hier nou een brak systeem als je de laatste pagina steeds niet ziet? (uitgelult!)
Hij is gewoon een sukkel, en een klein kindje ja
Nah, hij's wel een goede sukkel hoor
Mjah, ben de laatste 3 dagen niet echt bezig geweest met me map
Ik was niet helemaal lekker, en had ook helemaal geen zin in om al die verekte lijntjes te zien van GtkRadiant
Last.fm |
Alleen mensen kunnen een teamspeler onderscheiden van de rest van de spelers omdat dat juist de kwaliteit is van teamspelers: die doen hun werk, laten anderen hun werk doen en vallen eigenlijk niet op.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Daar ben ik volledig akkoor mee! Het is niét belangrijk om kills te halen, zolang de objectives maar worden afgehandeld en het doel wordt bereikt! Dát is écht teamspirit, dat is écht gamen! Spijtig genoeg vind je zulke dingen enkel op LAN-parties...GTOfire schreef op 21 maart 2003 @ 20:02:
en hoe wou je dan bepalen wat een nieuweling en wat een elite speler is? een spelsysteem kan dat niet. Op basis van Kill death ratio? dan gaan alle n00bs deathmatchen. Op basis van objectives voltooid? Dan gaan mensen roekeloos spelen om maar als eerste de kans te krijgen het objective te voltooien.
Alleen mensen kunnen een teamspeler onderscheiden van de rest van de spelers omdat dat juist de kwaliteit is van teamspelers: die doen hun werk, laten anderen hun werk doen en vallen eigenlijk niet op.
[edit] ik speel mss niet zo vaak games, maar ik weet wel precies wat, waar en hoe het zou moeten. samen met het team kunnen we heel wat bereiken.
Gisteren nacht werkte ik de data-encryptie van de netwerkprotocollen uit en ik kan je verzekeren dat het geen zoetje wordt
[edit2] Mijn netwerkberekeningen (vrij nauwkeurige stuff) zeggen dat je op een ADSL/kabelmodemlijn met 14kByte per seconde upload een tiental spelers zal kunnen hosten. Door een extra 'touch' (ik ga niet zeggen wat en tis iig geen zip compressie) zal dit aantal misschien nog verhogen.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 20:24 ]
Verwijderd
en hem noem je een eikelBlade_V schreef op 21 March 2003 @ 18:07:
Wat denk je dat ik doe dan?
Hij is gewoon een sukkel, en een klein kindje ja
Nah, hij's wel een goede sukkel hoor(ik moet ook een clan met um runnen
![]()
)
Mjah, ben de laatste 3 dagen niet echt bezig geweest met me map
Ik was niet helemaal lekker, en had ook helemaal geen zin in om al die verekte lijntjes te zien van GtkRadiant
dat mappen, ik stop ermee na 5 minuten
en dat 17de pagina, dat waren probs met planet internet
(uitgeluld)
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Het mag dus..... iig, zover ik het weet wel
Last.fm |
Verwijderd
je zegt toch "ik lulde hem uit ipv ik lulte hem uit"Blade_V schreef op 21 March 2003 @ 22:33:
En dat van een reply van een meisje.....
edit:
Ontopic anyone?![]()
dus daarom uitgeluld met een d
en een meisje? wat dacht je van een baby die in oldenzaal woont? genaamd randy? aka rendier
maar ok ontopic:
als alles nu al gereed is en het ziet er mooi uit
en polylimit?
Dat kan ik spijtig genoeg nu nog niet zeggen. Maak je geen zorgen: voorlopig krijgt een TNT2 in combinatie met een 500MHz cpu een 30 a 40-tal fps. (en de textures zijn redelijk zwaar, tot 512x512, wat heavy is voor een TNT2). Later zullen er 3 texture detailniveau's zijn.Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:01:
[...]
je zegt toch "ik lulde hem uit ipv ik lulte hem uit"
dus daarom uitgeluld met een d![]()
en een meisje? wat dacht je van een baby die in oldenzaal woont? genaamd randy? aka rendier
maar ok ontopic:
als alles nu al gereed is en het ziet er mooi uithoe zit het dan met fps?
en polylimit?
[hopelijklaatsteofftopicpostmaardatgaatnietalshijdoorgaat] Ooit eens gehoord van vriendjespolitiek? Nou, dat ga ik dus nu doenVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 23:01:
[...]
je zegt toch "ik lulde hem uit ipv ik lulte hem uit"
dus daarom uitgeluld met een d![]()
maar ok ontopic:
als alles nu al gereed is en het ziet er mooi uithoe zit het dan met fps?
en polylimit?
Sjeezus, dit topic gaat mie achteruit
Last.fm |
dat haal ik ook op mijn 1GHz 384mb bro (as you know)Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 23:03:
[...]
Dat kan ik spijtig genoeg nu nog niet zeggen. Maak je geen zorgen: voorlopig krijgt een TNT2 in combinatie met een 500MHz cpu een 30 a 40-tal fps. (en de textures zijn redelijk zwaar, tot 512x512, wat heavy is voor een TNT2). Later zullen er 3 texture detailniveau's zijn.
guess dat de bottleneck dus vooral in de grafische kaart te zoeken is...
wat is eigenlijk de planning (of igg met in welke volgorde je bep. dingen gaat afhandelen)?
met een hamer past alles
Eerst en vooral sorry vr de verkeerde cpu specs *schaam*!Punksmurf schreef op 22 maart 2003 @ 16:48:
[...]
dat haal ik ook op mijn 1GHz 384mb bro (as you know)
guess dat de bottleneck dus vooral in de grafische kaart te zoeken is...
wat is eigenlijk de planning (of igg met in welke volgorde je bep. dingen gaat afhandelen)?
De er is een planning, maar die heeft geen specifieke volgorde, simpelweg omdat ik code voor fun en dus code waar ik op een bepaald ogenblik gewoon zin in heb. Het laat toe om afwisselend dingen te maken en zorgt ervoor dat de programmeur niet echt het gevoel krijgt dat hij seriewerk aant doen is of niet vooruit gaat ofzo vind'k.
Wat ik eerst - op engine vlak - ga doen is het importeren van wapens en het richtsysteem. Daarna voeg ik waarschijnlijk andere spelers in en vervolgens de netwerkcommunicatie. Momenteel heb ik nog een probleempje met de server dat ik eerst wil oplossen. Volgens mij is de huidige code zo goed als bug-vrij. De laatste versies zijn dan vooral 'nieuw' door het verwijderen van bugs, uitkuisen van code, ... gewoonweg omdat ik de code constant zuiver wil houden.
LOL, je had t over mijn specs..Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:08:
[...]
Eerst en vooral sorry vr de verkeerde cpu specs *schaam*!
wel jammer, dan roeit mijn conclusie dus op nix af...
@plannig: nice 2 know
wordt t alleen multiplayer (zou ik zelf doen iig
met een hamer past alles
Last.fm |
Wat me opvalt is dat ik nog niet kan springen enzow
En als je zo ff op IRC kunt komen, kun je me dan meteen ff uitleggen hoe ik een filmpje maak?
Last.fm |
Verwijderd
[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 14:37 ]
Verwijderd
Als je gaat kijken naar het verhaal is namelijk het eerste meer vna toepassing IRL. kleine seal teams die op het platte land van irak of in steden een doel uitschakelen hoort dan ook bjj de mogelijkheden met de bijbehorende zware wapens. (een beetje zoals america's army. een prachtspel btw)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
[ Voor 99% gewijzigd door DaGreatRV op 24-03-2003 16:28 ]
DaGreatRV schreef op 24 March 2003 @ 16:12:
Ik vind dit een pracht project!![]()
Nou had ik nog wat vraagjes:
- Komt jou spel in de winkel te liggen, of is het gratis? Ik heb ietsje terug gelezen dat je spel gratis is maar de engine niet, waar en hoe kun je dan jou engine krijgen?
- Werkt het op Linux? OpenGL, of Wine?
- Hoe groot wordt het spel uiteindelijk? (dus engine plus spel)
- Wat zijn de minimum system specs?
- Komt er een demo uit? Of een public beta (demo)?
- Ik ben de GFX van UT2003 gewend, dus ik vind de screenies "niet van deze tijd".
Niet beledigend bedoeld hoor. Of gaat de polygon count toch nog wat omhoog?
Tips:
- Kijk op de sites van wapenfabrikanten voor goede wapen details, uiterlijk, eigenschappen, assesoires, enz...
- Zorg dat je bij de instellingen van het spel kan instellen dat je de Frames per second kan zien, zodat je niet console commands hoet te onthouden.
Je kunt Alternova niet zomaar downloaden, dan moet je in het team zitten.....Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 14:45:
hoe kan ik inloggen zodat ik een beta ofzo kan downloaden van alternova?? heel vet lijkt me dit... ik zou er wel eens een mapje voor willen maken...
Mjah, hard to say eigenlijk, want wat ik met mijn map wil doen is er meer een Tac Ops van maken (CT moet Hostage redden, en T doodmaken, en daar is enig overleg bij nodig ofcourseocf81 schreef op 24 maart 2003 @ 15:01:
Het is met nog niet helemaal duidelijk: wordt alternova nou een mil tac ops sim of meer een swat tac ops sim?
Als je gaat kijken naar het verhaal is namelijk het eerste meer vna toepassing IRL. kleine seal teams die op het platte land van irak of in steden een doel uitschakelen hoort dan ook bjj de mogelijkheden met de bijbehorende zware wapens. (een beetje zoals america's army. een prachtspel btw)
Het spel zelf word gratis, alleen als je bijv de engine wilt gebruiken om een eigen game te maken dan kost je dat geld (zover ik het begrepen heb iig)
JA, het werkt ook op Linux
Mjah, hoe groot weet ik niet (Daar antwoord Vich wel op, maar die weet het geloof ik ook niet zo zekers...)
Minimum specs weten we/ik (geloof ik) nog niet, daarom hebben we ook beta-testers nodig
Demo zal er hopelijk komen, maar de wapens, skins, levels enzow zijn nog niet eens klaar, laat staan de engine.... Maar Vich bepaalt alles, dus ik weet niet of er nog een open beta komt ofzo...
Mjah, het zal er zekers beter uit gaan zien, maar ik maak de engine hier niet, dus dat zou ik ook niet weten
--------(Het einde van eindelijk een goede ontopic post
Last.fm |
Het spel werkt enkel onder linux door middel van de Wine emulator. Er is geen pure linuxversie gepland, maar doordat het OpenGL code blijft deze optie wel open.Werkt het op Linux? OpenGL, of Wine?
Maximum 1 CD groot. Hopelijk met minstens een tiental maps. Uiteindelijk zal iedereen maps kunnen maken voor het spel.- Hoe groot wordt het spel uiteindelijk? (dus engine plus spel)
Totnogtoe draait de engine 30 tot 40fps met een TNT2 videokaart. De CPU eisen zijn nog niet bekend.- Wat zijn de minimum system specs?
Hopelijk komt er binnen een zestal maanden een publieke demo. Samen met deze demo zullen ook games magazines worden aangesproken.- Komt er een demo uit? Of een public beta (demo)?
De polygon count gaat natuurlijk omhoog, dat testlevel is dus echt een testlevel, om de GoT (en andere) geïnteresseerden toch ietwat kijkvoer te geven. De maps gaan minstens de Quake3 maps evenaren qua kwaliteit.Niet beledigend bedoeld hoor. Of gaat de polygon count toch nog wat omhoog?
Alle objecten worden - waar mogelijk - tot 99% perfect nagemaakt. Als je de screenshots van de wapens bekijkt op de AlterNova website dan weet je wat ik bedoel.- Kijk op de sites van wapenfabrikanten voor goede wapen details, uiterlijk, eigenschappen, assesoires, enz...
Natuurlijk! Voorlopig is het allemaal via console stuff te doen, omdat het programmeren van een menu in mijn ogen afwerking is en dus op het laatst pas wordt gemaakt. Als ik telkens - na het compileren - bij elke test door alle menu's moet om bvb een level te starten, dan zou m'n werk veel trager vorderen.- Zorg dat je bij de instellingen van het spel kan instellen dat je de Frames per second kan zien, zodat je niet console commands hoet te onthouden.
p.s. Ik ben Vich
BTW, restecpa for da project!
En "keep up the good work" dit zal vast en zeker een smulle spelletje worde!
(
Verwijderd
hmm ja... en hoe kan ik ook maps maken?? kan je nog in het team of is het daar te laat voor?? en in welke editor moet je dan mappen (tog niet in kladblok hoop ikVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:08:
Blade_V heb je al screens van je map?
met een hamer past alles
Verwijderd
toevallig net gister gedowned naar aanleiding van bolleh's topic over die benchmark map...Blade_V schreef op 25 March 2003 @ 17:18:
@IndigoDelFuego: GtkRadiantEn ja, je kunt nog in het team (contact [Verwijderde gebruiker])
lees btw dat de maps in .bsp formaat zijn...
dat kan ik met VHE ook maake
(alleen waar haal je dan de .fgd file vandaan Indy?? DOH!!
[ Voor 27% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:09 . Reden: anonimisatieverzoek ]
Ga jij maar bezig met je logotjePunksmurf schreef op 25 maart 2003 @ 17:58:
jup maar k denk persoonlijk dat er nu andere dingen belangrijker zijn dan maps???
Een game zonder maps, dan kan niet he?
Last.fm |
Verwijderd
Is ook nog maar een paar honderd keer genoemd hoe je moet contracteren en welke editor de mappers gebruikenVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:11:
[...]
hmm ja... en hoe kan ik ook maps maken?? kan je nog in het team of is het daar te laat voor?? en in welke editor moet je dan mappen (tog niet in kladblok hoop ik)
De GtkRadiant license zegt:
Is een spel commercieel als het freeware is? Zo ja: dan vrees ik dat we wel verplicht zullen zijn om Quark te gebruiken ...The editors are free for non commercial use
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Freeware != commercieel.. Commercieel is wanneer je er aan verdient..Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 19:25:
'klein' *slik* probleempje denk ik:
De GtkRadiant license zegt:
[...]
Is een spel commercieel als het freeware is? Zo ja: dan vrees ik dat we wel verplicht zullen zijn om Quark te gebruiken ...
@blade_V: true, maar k denk dat de engine nu belangrijker is (nee logo ook niet echt dus
@ken: tis toch niet commercieel als t freeware is??? en anders mail je die gasten ff. workaround (voor als er in de files staat dat t met Gtk is gemaakt): maak met Gtk, copy/paste (kan dat?) of open in Quark (als ik t goed begrijp is dat een klote-editor?) en dan resaven... dan zou t ook moeten kunnen al is t ni erg netjez
met een hamer past alles
'k Heb effe "venture" opgezocht en het betekent "onderneming". Als ik nu een gratis spel op de gamesmarkt breng, is dat dan niet commercieel?quote: http://www.flipcode.comUsing id Software file formats in a publicly distributed application always seemed a little questionable to me in terms of legality. In preparation of this document I contacted id Software to resolve the issue; John Carmack was kind enough to send along this response:
"We do not legally protect the file formats, but you can't use any of the released tools, or tools derived from them (except the GPL'd Quake 1 tools) to generate content for a commercial venture. If you are writing everything yourself, no problem."
Last.fm |
MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart
Maar de game word gratis, dus dat maakt niet uit
Maar de engine word niet gratis, maar daar zitten ook helemaal geen maps bij
Dus no problemo lijkt mij
Last.fm |
en een deel op je site inrichten waar mensen gratis maps kunnen plaatsen en downloaden, als een service...
maar dit gaat over de policy van ID hoe die erover denken... wat ik daarvan weet is dat je het formaat mag gebruiken, maar dat je geen editors van ID zomaar mag gebruiken om levels te bouwen (mag wel, mits je een zak met goud meeneemt).
echter hier lees ik dus:
je mag de gerelease tools niet gebruiken (zoals ik al zei) noch er vanaf geleide tools, behalve als het voor jezelf is. Q1 tools weer wel omdat die onder de GPL vallen. Ik weet dus niet of ze Gtk (dat van een 3d party is toch?) als een afgeleide zien het lijkt me wel."We do not legally protect the file formats, but you can't use any of the released tools, or tools derived from them (except the GPL'd Quake 1 tools) to generate content for a commercial venture. If you are writing everything yourself, no problem."
een mailtje schoppen naar ID lijkt me dus ook geen slecht idee... je kan beter nu van formaat switchen dan straks een bende advocaten achter je reet aan krijgen
met een hamer past alles
Verwijderd
ik heb alleen maar proefwerkweek, dus niet zoveel te doen, behalve 6 hoofdstukken frans leren en klanten helpen van een zeker gamehosting bedrijf... dus vind je het erg dat ik dan niet de tijd neem heel het topic door te bladeren...?Punksmurf schreef op 25 March 2003 @ 19:33:
* Punksmurf denkt dat IndigoDelFuego niet echt geinteresseert is alsie al niet eens de hele topic wil lezen...
nofi maar als jij 3 vragen gaat stellen die al 100 keer zijn gesteld kan je zo'n reactie verwacht imho
en ik kan aan jouw sig niet ruiken dat jij geen half uurtje tijd hebt om dit topic door te lezen
met een hamer past alles
Wanneer je ooit een betaalversie bouw, moet je die editor natuurlijk niet gebruiken. Maar een mailtje is altijd veilig lijkt me.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
aww, rustig maar. misschien reageerde ik weer iets te overhaast... ik heb inmiddels (enigzins beschaamdPunksmurf schreef op 25 March 2003 @ 22:37:
eh chille man
nofi maar als jij 3 vragen gaat stellen die al 100 keer zijn gesteld kan je zo'n reactie verwacht imho
en ik kan aan jouw sig niet ruiken dat jij geen half uurtje tijd hebt om dit topic door te lezen
fett logo in dit topic btw PunkSmurf... is beter als die ik in het forum op de site heb gezien
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 23:02 ]
Hmm, ID published volgens mij alles via Activision, misschien dat je daar es moet checken?
ok..zijn we weer vriendjes danVerwijderd schreef op 25 March 2003 @ 22:59:
[...]
aww, rustig maar. misschien reageerde ik weer iets te overhaast...
ik ben benieuwdik heb inmiddels (enigzins beschaamd) wat van het topic doorgelezen. Ook een kijkje genomen @ GTKRadiant (ziet er allemaal vrij gebruiksvriendelijk uit) en ga morgen wat tutorials doorlezen over compilen daarmee enzo (jawel, het is me al gelukt een kamer te maken, in een middagje
(het is een fijne editor, dus zo moeilijk is dat btw niet...))
tyedit:
fett logo in dit topic btw PunkSmurf... is beter als die ik in het forum op de site heb gezien
@algemeen: mijn opm. over dat ik maps (en ook t logo
[ Voor 1% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:13 . Reden: anonimisatieverzoek ]
met een hamer past alles
* * * * SIZE DOES MATTER * * * *
Verwijderd
als ik confirmation van [Verwijderde gebruiker] heb gekregen zal ik eens kijken (en rondvragen) of dat mogelijk is... het moet dan een map worden die heel veel mensen ondersteunt en het moet een heel zware en dikke (qua file size) map worden... vraag 3 is: kan de engine het wel aan, maar dat zal het kleinste probleem zijn denk ik, aangezien die op maat word gemaaktErAdiCToR schreef op 26 March 2003 @ 10:52:
Weet je wat ik nou al heel lang in een shooter. Al mijn wensen qua gameplay zijn er al. Maar ik zou graag eens een map zien, van een woonwijk. Waarbij je dus huizen inkan die er goed uit zien en dus ook zolders hebben enzo. Echt een woonwijk tot in detail. Dat lijkt me leuk. En wat ik ook altijd fijn vind is hoogte. Hoe hoger hoe beter. Dus mijn woonwijk mag wel een 100 verdiepingen WTC ernaast hebben want
[ Voor 1% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:13 . Reden: anonimisatieverzoek ]
DaGreatRV schreef op 25 maart 2003 @ 18:27:
BTW, één ding wat me bij CS en soortgelijken erg stoorde is dat de weapon animations(reloaden, schieten enzo) wat je als speler ziet voor je neus niet kloppen met wat de anderen jou skin zien doen. Zorg plz dat jou game dit wel goed heeft. En vaak kloppen animations ook niet. bijv: Als je een andere speler in CS ziet reloaden zit die maar wat in de lucht te graaien. Als je deze dingen wel goed hebt zal dit een paar kubieke meter meer aan respect opbrengen!
Tuurlijk kan het, maar heb je daar geen 3 gig cpu en de nieuwste vid kaart en een dot geheugen voor nodig om dat lekker te draaien?Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 13:39:
[...]
als ik confirmation van kenvh heb gekregen zal ik eens kijken (en rondvragen) of dat mogelijk is... het moet dan een map worden die heel veel mensen ondersteunt en het moet een heel zware en dikke (qua file size) map worden... vraag 3 is: kan de engine het wel aan, maar dat zal het kleinste probleem zijn denk ik, aangezien die op maat word gemaakt
Verwijderd
Dat is zeker dom als je het tegen komt, in Q3/urbanterror zit het ook en dan zit het gastje ook maar wat in de lucht te wapperen als ie herlaad, maar ik neem aan dat we dit niet in alternova zullen zienDaGreatRV schreef op 26 maart 2003 @ 14:06:
Misschien hadden jullie deze tip over het hoofd gezien.![]()
[...]
Weet jij wel eens hoe lang je daarmee bezig bent?ErAdiCToR schreef op 26 March 2003 @ 10:52:
Weet je wat ik nou al heel lang in een shooter. Al mijn wensen qua gameplay zijn er al. Maar ik zou graag eens een map zien, van een woonwijk. Waarbij je dus huizen inkan die er goed uit zien en dus ook zolders hebben enzo. Echt een woonwijk tot in detail. Dat lijkt me leuk. En wat ik ook altijd fijn vind is hoogte. Hoe hoger hoe beter. Dus mijn woonwijk mag wel een 100 verdiepingen WTC ernaast hebben want
Dan moet je ook echt een HELE woonwijk maken, en een wtc zal voor mij moeilijk zijn, want als je daar op de bovenste verdieping staat, en naar buiten kijkt zal je toch een (ahum) redelijk uitzichtje hebben
Last.fm |
Schuey schreef op 26 March 2003 @ 14:43:
[...]
Tuurlijk kan het, maar heb je daar geen 3 gig cpu en de nieuwste vid kaart en een dot geheugen voor nodig om dat lekker te draaien?
Verwijderd
Klik hier
klik hier voor detailsKey License Terms:
- Attribution. The licensor permits others to copy, distribute, display, and perform the work. In return, licensees must give the original author credit.
- Noncommercial. The licensor permits others to copy, distribute, display, and perform the work. In return, licensees may not use the work for commercial purposes -- unless they get the licensor's permission.
- No Derivative Works. The licensor permits others to copy, distribute, display and perform only unaltered copies of the work -- not derivative works based on it.
Das dan wel weer mooi
Last.fm |
Jij leest niet goedBlade_V schreef op 26 maart 2003 @ 21:43:
Ah, we moeten er dus gewoon bijzetten dat de maps met GtkRadiant zijn gemaakt?
Das dan wel weer mooi
Toch niet altijd? Mandrake Linux 9.0 is toch ook commercieel en gratis+open source?DarkX schreef op 26 maart 2003 @ 22:02:
Commercieel = met het doel om winst te maken. Is toch niet zo moeilijk?
I knowDarkX schreef op 26 March 2003 @ 22:02:
Commercieel = met het doel om winst te maken. Is toch niet zo moeilijk?
[ Voor 73% gewijzigd door Bleet op 26-03-2003 22:09 ]
Last.fm |
[Verwijderde gebruiker]> mandrake wordt toch commercieel gedistribute? Ik kan het op hun site de profi edition bestellen voor 199 euro, dat heet toch commercieel.
[ Voor 13% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:13 . Reden: anonimisatieverzoek ]
met een hamer past alles
Inderdaad, maar je betaald dan niet voor de linuxversie, maar voor de support en de cd's ...DarkX schreef op 26 March 2003 @ 22:19:
Blade_V> [Verwijderde gebruiker] wist het niet
[Verwijderde gebruiker]> mandrake wordt toch commercieel gedistribute? Ik kan het op hun site de profi edition bestellen voor 199 euro, dat heet toch commercieel.
[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:13 . Reden: anonimisatieverzoek ]
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02602
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02603
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02604
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02605
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02606
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02607
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02608
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02609
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02610
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02611
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02612
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02613
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02614
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02615
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02616
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02617
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02618
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02619
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02620
En nee, die server is niet zo snel, maar ik heb niets beters
[ Voor 3% gewijzigd door Bleet op 27-03-2003 21:36 ]
Last.fm |
Mooie pics! Kben benieuwd naar de map als hij uitkomt!.Blade_V schreef op 27 March 2003 @ 21:21:
Zo, heb eergister ff weer wat pics genomen van het gemeentehuisnu alleen van de hal (en de gang waar ik mee bezig ben)
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02602
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02603
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02604
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02605
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02606
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02607
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02608
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02609
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02610
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02611
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02612
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02613
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02614
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02615
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02616
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02617
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02618
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02619
http://bfc.breezeland.com...entehuispics_hal/DSC02620
En nee, die server is niet zo snel, maar ik heb niets beters(iig, nu niet)
Ik heb morgen ook nog vrij van school, dan kan ik mooi met de map verder, maar dan moet ik er wel zin in hebben....
Last.fm |
Dit topic is gesloten.
![]()