FPS tactical shooters - Your personal needs

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.660 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, ben ik wel met em eens. Voor mensen die de map al een beetje kennen is het geen probleem, maar voor n00bs is het verschrikkelijk overal heen te kunnen en toch niet. Een mogelijke oplossing is om de deuren die niet open kunnen een wat andere texture te geven dan zij die wel open kunnen. Bijv de texture die je em eigenlijk zou geven, maar dan iets slechtere kwaliteit. Op de een of andere manier was het mij in cs_office de eerste keer meteen duidelijk welke deuren wel of niet open konden (geen dus :) ), en dat komt volgens mij door de textures die niet 'deze deur kan open' achtig waren :)

en ach, die kerk, de bieb, maakt eigenlijk weinig uit. Enige waar je op zou moeten letten is dat je vanaf dat punt op de bieb als sniper niet volslagen nutteloos bent. De pest is dat je dan wel veel ramen zou moeten hebben, en daarmee ook van binnen alles buiten kan zien en dat word dan dus ook gerendered.
Enige manier om een sniper buiten op realistische wijze nuttig te maken is door ofwel te zorgen dat de Ts niet zomaar naar buiten kunnen schieten en toch een helehoop ramen hebben(als T met uitzicht op de CTs buiten zullen de meesten gaan schieten, Als ik CT zou zijn zou ik ze dan neersnipen vanuit de bieb, maar toch hoort elke levens-respecterende T niet zomaar voor het raam te gaan staan, en zeker niet schietend.)
Ofwel je kan de sniper in een hulprol dwingen door niet extreem veel ramen te maken, maar em een thermische scoop te geven waar ie door alle muren vlekken kan zien. En het liefst ook een menuutje waarmee die posities aan kan geven zonder het in te moeten tiepen.

----

weer een gameplay idee voor gijzeldrama om de CTs te helpen de gijzelaars te bevrijden: De T die een CT binnen de danger-zone ziet mag dus een hossie af gaan schieten. Echter, dan zou bij wijze van spreke het halve T team gewoon achter een hoekje gaan zitten en sprintjes heen en weer trekken naar het gijzelhok.
Dus beloon ze om de gijzelaars in leven te laten, het doden van gijzelaars is immers hun doel helemaal niet, maar de bankkluis.
Ziet een T een CT in de danger-zone, krijgt ie nog steeds het recht om een hossie neer te gaan halen, maar ook 100 punten (willekeurig getal, maar vergelijk het met een aardig aantal, doch niet extreem. Bijv 1000 cash bij CS, kun je niet echt veel mee, maar je gooit het niet zomaar weg) Schiet ie die hossie af, gaan er 100 punten af.

Resultaat: laat je de hossie leven krijg je 100 punten. Nu zal een klein deel van de spelers die punten niet uitmaken en toch de hossie af gaan maken om de winkans voor CT te verkleinen. Maar het gros van de spelers wil toch voor de punten gaan, en zal de gijzelaar laten leven en daarmee zijn eigen puntenaantal hoog houden, en de winkans voor de CTs niet verkleinen.

In een perfecte wereld is zo'n systeem niet nodig, maar niet elk CT team is goed genoeg om een goede aanval op te zetten waar de Ts niet de kans krijgen om hossies af te gaan schieten. Sterker nog, bijna geen CT team zal daarvoor goedgenoeg zijn. Zo wordt het misschien wat eerlijker.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:07

Tys

Blade_V schreef op 07 March 2003 @ 23:02:
[...]

Nou, UREN? :P
ZO groot word de map dan ook weer niet :)
Nee, maar moet detailed blijven toch?
Maareh, zo realistisch mogelijk dus je moet in een level alleen gebruik kunnen maken van objecten die er normaal zijn toch? en niet van die kisten die gewoon spontaan daar staan...(niet dat er veel op de campus staat behalve fietsenhokken)

Ik kan helaas nog niet beginnen, want de videokaart ondersteunt opengl (nog) niet... maandag hoop ik een vervanger te hebben, tot die tijd maak ik gewoon foto's (met 1,3 mpix :() en begin wat aan de textures, overigens wel leuk mensen wegjagen door met je foto-camera tussen de gebouwen staan te fotograferen, ik doe waarschijnlijk dus de campus van tilburg bij middag/nacht waarbij maar 1 gebouw echt open is om bijv. boven te snipen...als iemand een paar ideeen (of een goed fototoestel :P)heeft, laat het maar weten..

omfg, 120 mb aan foto's meer als 60 foto's van een enkele baksteen tot een stoeptegel :]

[ Voor 9% gewijzigd door Tys op 08-03-2003 10:43 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
roy2001 schreef op 07 maart 2003 @ 20:36:
mensen
ik moet zeggen : BRAVO , BRAVO :)
ik heb het gevoel dat jullie der echt in gaan slagen , en vind het zeer goed..zoveel creatie;s , samen werk, overleg, alles erom heen !!! perfect

mijn idee was : om de Tc-ers telkens andere kleding aan te trekken
zodat de ene x het een beetje de bin laden clan is , en de andere x [ ligt er ook aan wat voor omgevening ] een moskou clan .. en dan weer gewone street gangsters
jullie bgrijpen wat ik bedoel ?

anders lijkt het nu of je 1 speciaal opgeleid team heb [ ct-ers ] om tegen 1 terrortische groepering te vechten [ tc-ers ]
maar het : SWAT , vecht tegen allerlei soorten mensen he ;-)

en ik bookmark alles ,

en kan der nu al een showtje vanaf?
in het vervolg kunnnen jullie voor vragen met betrekking tot gameplay bij Mr. Z of mij terecht :) ;)

We hebben dus het 1 en ander vastgelegd in een rapport mbt gameplay.

Even op een rijtje:

- Er zal gespeeld worden met een terroristische beweging of met een SWAT team.
- In verschillende omgevingen zul je taken moeten verrichten als dienst voor het
land of als terrorist je opdrachtgever.

een stukje uit het rapportje:
Over heel de wereld verspreid zijn er heel veel interventie teams beschikbaar, mijn voorstel is dat we ook de meeste van deze teams beschikbaar maken. Mijn bedoeling is dus als volgt:

Je hebt 2 keuzes om een server op te zetten qua gameplay, de normal mode, en de mission mode. (hier kom ik later in het gameplay gedeelte op terug)

In de mission mode zul je in bepaalde maps een missie moeten volbrengen, die map speelt in een bepaald land. In dat land, we nemen bijv. Tsjechië zit een grote interventiegroep de URNA. Als je de tsjechische map kiest, speel je met de URNA. Maar wanneer jij bijv. een map in amerika hebt, dan speel je met een stel Navy Seals oid. Ook zullen de wapen keuzes van de teams afhankelijk zijn, bijv. een Russisch team zal niet rondlopen met een M4a1, maar met een wapen van Kalashnikov.

Vanzelfsprekend is dat elke team een andere skin heeft.
Een showtje kan er nog niet af nee :P
geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 08 March 2003 @ 10:50:
[...]

in het vervolg kunnnen jullie voor vragen met betrekking tot gameplay bij Mr. Z of mij terecht :) ;)

We hebben dus het 1 en ander vastgelegd in een rapport mbt gameplay.

Even op een rijtje:

- Er zal gespeeld worden met een terroristische beweging of met een SWAT team.
- In verschillende omgevingen zul je taken moeten verrichten als dienst voor het
land of als terrorist je opdrachtgever.

een stukje uit het rapportje:

[...]

Een showtje kan er nog niet af nee :P
geduld is een schone zaak :)
Helemaal mee eens, het is nog een verrassing wat we precies allemaal van jullie en onze ideeen gaan gebruiken. Het zal iig gepresenteerd worden in een verlopig rapport dat Schuey en ik binnenkort opstellen. Als we alles al zouden gaan vertellen dan houd je niemand meer in spanning en is de lol er af voor de meesten of niet natuurlijk :+ })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 17:27
maybe is het een idee om het snipen niet te easy te maken is dat je door een zogenaamde AI spottert msg's krijgt over wind afstand ed (kan bv door txt msg). Je zal dan continu je scoop moeten bij stellen om zo raak te kunnen schieten. Doe je dat niet dan schiet je waarschijnlijk of geen deuk in een pakkie boter of je maakt een hostage een oog armer.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
cybermans schreef op 08 maart 2003 @ 12:01:
maybe is het een idee om het snipen niet te easy te maken is dat je door een zogenaamde AI spottert msg's krijgt over wind afstand ed (kan bv door txt msg). Je zal dan continu je scoop moeten bij stellen om zo raak te kunnen schieten. Doe je dat niet dan schiet je waarschijnlijk of geen deuk in een pakkie boter of je maakt een hostage een oog armer.
een creatief id, maar wat je vergeet: de leercurve is al groot, zo maak je hem alleen nog groter en er is weer een deel van het publiek weg"onder het motto "het is veels te moeilijk".

Maar het is leuk bedacht, thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Schuey schreef op 08 March 2003 @ 12:07:
[...]

een creatief id, maar wat je vergeet: de leercurve is al groot, zo maak je hem alleen nog groter en er is weer een deel van het publiek weg"onder het motto "het is veels te moeilijk".

Maar het is leuk bedacht, thx :)
nu is in veel games snipen te easy. soms een beetje scope wobble maar das dan ook alles. Bij AA is het wel redelijk maar je schiet geen flikker raak met een ping van boven de 150ms. Snipen is een kunst van oefening en geduld. Dus maak het lekker moeilijk zou ik zeggen. Easy schieten kan met een steyr aug of met een md5 sproeier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-06-2024

iH8

SCHITTEREND!

Echt! Ken, mad props voor je effort.

De eerste paar pagina's vond ik zeer interessant, de laatste wordt er in mijn ogen teveel over mappen, modellen, texturen en over gamescripting gebabbeld. Onontbeerlijk natuurlijk als je een tFPS wilt maken maar het engine gedeelte spreekt mij veel meer aan. Als die goed is komt al dat andere zo goed als vanzelf. Mensen genoeg met goede mapping/modelling/texturingskills. Jammer² dat er niet meer gepraat wordt over wat de engine zelf moet kunnen en nog meer kan met de juist input. Het enige wat ik nog zie is een hoop mensen die maar wat graag een game bovenop je engine gooien. Erg leuk maar daar wordt je engine niet beter van.

Jammer²

Aunt bunny is coming to get me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

iH8 schreef op 08 maart 2003 @ 12:41:
SCHITTEREND!

De eerste paar pagina's vond ik zeer interessant, de laatste wordt er in mijn ogen teveel over mappen, modellen, texturen en over gamescripting gebabbeld. Onontbeerlijk natuurlijk als je een tFPS wilt maken maar het engine gedeelte spreekt mij veel meer aan. Als die goed is komt al dat andere zo goed als vanzelf. Mensen genoeg met goede mapping/modelling/texturingskills. Jammer² dat er niet meer gepraat wordt over wat de engine zelf moet kunnen en nog meer kan met de juist input. Het enige wat ik nog zie is een hoop mensen die maar wat graag een game bovenop je engine gooien. Erg leuk maar daar wordt je engine niet beter van.

Jammer²
Oke, daar heb je wel weer gelijk in, maar Ken doet de engine zelf
Ik ben een gewone mapper, die graag wil meedoen om een level maken voor de game :)

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

offtopic:
[Verwijderde gebruiker].. staat er in je avatar nou Marjolein en zo ja is dat je vriendin ?

[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:07 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Blade_V schreef op 08 March 2003 @ 13:00:
[...]

Oke, daar heb je wel weer gelijk in, maar Ken doet de engine zelf
Ik ben een gewone mapper, die graag wil meedoen om een level maken voor de game :)
Ik begrijp je wel, als ik de tijd had om fatsoenlijk te mappen dan had ik hier ook gereageerd. Jammer genoeg kost het mappen me dezer dagen met de huidige technieken veelste veel tijd. Ik heb al niet meer gemapt sinds Wolfenstein3D ;) De Doom-editor leek me iets teveel op CadCam/AutoCad en daar had ik al meer als genoeg van gehad. :r :+

Ik zie liever meer werk aan suggesties voor wat het character moet kunnen, er zijn zoveel geniale opties, jammer genoeg verspreid of tientallen FPSers. Daarintegen zit er ook zoveel onlogische en totaal onrealistische dingen in huidige FPSers. It's all about the real physics. Mocht Ken het op prijs stellen en ik heb eerdaags wat tijd over dan kan ik die wel eens allemaal op papier zetten voor hem. Hij hoeft maar te roepen.

Nogmaals: mad propz (ook aan de rest van de crew) Mijn support hebben jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

x KeN x schreef op 08 March 2003 @ 13:18:
offtopic:
[Verwijderde gebruiker].. staat er in je avatar nou Marjolein en zo ja is dat je vriendin ?
offtopic:
Dat je zelfs op een computer-related board moet laten weten dat je straight-edge bent is wel heel erg vind ik. :r XbetterXthanXyouX

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:07 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
cybermans schreef op 08 March 2003 @ 12:14:
[...]

nu is in veel games snipen te easy. soms een beetje scope wobble maar das dan ook alles. Bij AA is het wel redelijk maar je schiet geen flikker raak met een ping van boven de 150ms. Snipen is een kunst van oefening en geduld. Dus maak het lekker moeilijk zou ik zeggen. Easy schieten kan met een steyr aug of met een md5 sproeier
ben ik het wel mee eens, te makkelijk is ook nix, het gaat erom een goede balans te vinden :)
iH8 schreef op 08 March 2003 @ 12:41:
SCHITTEREND!

Jammer²
kijk in mijn opinie haal je het beste uit de game als de engine op de game wordt gebouwd ipv de game op de engine. Denk daar maar eens over na :P

Gameplay staat natuurlijk hoog in het vaandel, daarom willen we die zo goed mogenlijk uitwerken, maar al die id-en moeten natuurlijk wel kunnen met die engine. Anders sta je strax met een engine die je nog eens helemaal naar gameplay aan moet passen, dan doe je dubbel werk imo.

[ Voor 54% gewijzigd door Schuey op 08-03-2003 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

iH8 schreef op 08 March 2003 @ 13:20:
[...]

Ik begrijp je wel, als ik de tijd had om fatsoenlijk te mappen dan had ik hier ook gereageerd. Jammer genoeg kost het mappen me dezer dagen met de huidige technieken veelste veel tijd. Ik heb al niet meer gemapt sinds Wolfenstein3D ;) De Doom-editor leek me iets teveel op CadCam/AutoCad en daar had ik al meer als genoeg van gehad. :r :+

Ik zie liever meer werk aan suggesties voor wat het character moet kunnen, er zijn zoveel geniale opties, jammer genoeg verspreid of tientallen FPSers. Daarintegen zit er ook zoveel onlogische en totaal onrealistische dingen in huidige FPSers. It's all about the real physics. Mocht Ken het op prijs stellen en ik heb eerdaags wat tijd over dan kan ik die wel eens allemaal op papier zetten voor hem. Hij hoeft maar te roepen.

Dat moet nog komen, en de game zal ook lang nog niet klaar zijn.... (Zoals we nu iig doorgaan wel)
En er zullen nog wel meer mensen bijkomen die ons willen helpen :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk in mijn opinie haal je het beste uit de game als de engine op de game wordt gebouwd ipv de game op de engine. Denk daar maar eens over na :P

Gameplay staat natuurlijk hoog in het vaandel, daarom willen we die zo goed mogenlijk uitwerken, maar al die id-en moeten natuurlijk wel kunnen met die engine. Anders sta je strax met een engine die je nog eens helemaal naar gameplay aan moet passen, dan doe je dubbel werk imo.
Amen _/-\o_

+
de engine is uiteraard belangrijk maar om nou te zeggen dat de rest wel komt aangewaaid vind ik dan een vreemde uitspraak, iH8 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

de beste oplossing voor snipen lijkt mij dat je de afstand en wind zelf kan meten, en dat de windrichting niet van het ene op het andere moment verandert. Zowiezo maakt dat op korte afstand nauwelijks uit, en ik denk niet dat we hier over kilometers praten in de maps :)

voor engine opties heb ik weinig aan te merken. Dingen als crosshair hebben we al gehad geloof ik, verder denk ik dan aan het springsysteem uit DoD (3 keer springen en je bent moe) of wat mij het beste lijkt: mantelen ipv springen.

Springen gebruik je in de ideale wereld alleen om ergens op te komen. Dus haal springen eruit en maak een 'klim op object' knop waarmee je als je tegen een kistje staat erop kunt klimmen. Je kunt dus NIET springen. Veel realistischer, want welke megool gaat er nou als een kip zonder kop rondspringen als er op em geschoten word? Reden ook dat je bijv. in SWAT 3 helemaal geen spring knop hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
GTOfire schreef op 08 March 2003 @ 15:47:
de beste oplossing voor snipen lijkt mij dat je de afstand en wind zelf kan meten, en dat de windrichting niet van het ene op het andere moment verandert. Zowiezo maakt dat op korte afstand nauwelijks uit, en ik denk niet dat we hier over kilometers praten in de maps :)

voor engine opties heb ik weinig aan te merken. Dingen als crosshair hebben we al gehad geloof ik, verder denk ik dan aan het springsysteem uit DoD (3 keer springen en je bent moe) of wat mij het beste lijkt: mantelen ipv springen.

Springen gebruik je in de ideale wereld alleen om ergens op te komen. Dus haal springen eruit en maak een 'klim op object' knop waarmee je als je tegen een kistje staat erop kunt klimmen. Je kunt dus NIET springen. Veel realistischer, want welke megool gaat er nou als een kip zonder kop rondspringen als er op em geschoten word? Reden ook dat je bijv. in SWAT 3 helemaal geen spring knop hebt.
ja dat springen kan idd wel, crosshair zit er niet in dus zijn we ook snel mee klaar :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, maar het zet-je-wapen-voor-je-oog toch wel hè? ik bedoel DÁT heet nou juist een crosshair, soms ook sights genoemd, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Blade_V schreef op 07 March 2003 @ 23:02:
[...]

Nou, UREN? :P
ZO groot word de map dan ook weer niet :)
Bij Wijze van Spreken ;-)
maar wordt dat wel doorgevoerd , dat gesloten deuren andere text. krijgen dan deuren die open kunnen ?

[ Voor 21% gewijzigd door Vecodo op 08-03-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

roy2001 schreef op 08 maart 2003 @ 18:57:
[...]

Bij Wijze van Spreken ;-)
maar wordt dat wel doorgevoerd , dat gesloten deuren andere text. krijgen dan deuren die open kunnen ?
Als ik weet hoe ik textures kan toevoegen wel ja :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Blade_V schreef op 08 maart 2003 @ 19:25:
[...]

Als ik weet hoe ik textures kan toevoegen wel ja :)
whahahha , ok das goed , dank je wel
kom in jullie "log-boek"ook de namen te staan , als iemand iets heeft bedacht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
GTOfire schreef op 08 March 2003 @ 18:55:
ja, maar het zet-je-wapen-voor-je-oog toch wel hè? ik bedoel DÁT heet nou juist een crosshair, soms ook sights genoemd, maar toch.
er zou toch zoiets komen , zoals in : AA = american army

met 1 zo puntje , en die kon je opvragen met een toets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

iH8 schreef op 08 March 2003 @ 13:26:
[...]

offtopic:
Dat je zelfs op een computer-related board moet laten weten dat je straight-edge bent is wel heel erg vind ik. :r XbetterXthanXyouX
Waar slaaaaaaaaat dat op man OMG hahaha.. OMG...
Je kent me niet dus hou lekker op met flamen en hou je muiltje gewoon maar knul :D
Wie zegt dat ik mezelf superieur acht t.o.v. iemand die niet edge is ?
Durf nog te wedden dat je nieteens precies weet wat het betekent/inhoudt ook.
En nou nietmeer replien hier.. als je problemen hebt mail je maar ;) :+

Ennuh kenvc m'n vraag staat nog steeds :)

Sorry voor de dubbele offtopic btw :/

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 08-03-2003 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Damn, ik heb nu ongelooflijke zin om met me map te gaan beginnen, maar ik heb eerst die plattegrond nodig :(
Dus ik kan maandag pas beginnen met m'n map :(

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 17:19:
Op welk niveau zullen de graphics liggen?

Wolfestein 3d:
[afbeelding]

Doom:
[afbeelding]

Duke Nukem 3D
[afbeelding]

Quake:
[afbeelding]

Quake 2:
[afbeelding]

Quake 3 Arena:
[afbeelding]

Ik denk dat je minstends de graphics van Quake 2 moet hebben voor een suc6je.
De beste ontbreekt nog: Unreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
bedankt voor je inbreng, zeker lang over nagedacht :?
GTOfire schreef op 08 March 2003 @ 18:55:
crosshair is in games bedacht ;) Sights is gewoon wat op je wapen zit idd :)
Maar het klopt, je aimed door je sights 8)

[ Voor 81% gewijzigd door Schuey op 08-03-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Oeh Oeh!
Morgen mag ik in het team 8) :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Blade_V schreef op 08 maart 2003 @ 22:56:
Oeh Oeh!
Morgen mag ik in het team 8) :P
gefelicteerd knul
ik wil der ook bij ;-)
alleen weet niks van enigen;s, maps maken,...en dergelijk !!! whahahahahha

[ alleen van dingentje verzinnen :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik mag dan nog wel niet zo oud zijn, maar dan hoef je me niet Knul te noemen! :P

offtopic:
Weer een onzinnige reply :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
kom op hou toch ff op met dan flaken op elkaar zo
SCHIJT AAN ...wil je het uitvechten , daar hebben we mail voor uitgevonden ;-)

Roy Says -> Back : Ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

[nogheelffofftopicmode] Nee, daar hebben we IRC voor >:) :P[/nogheelffofftopicmode]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
zijn nog der nog verdere ontwikkelingen geweest ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x KeN x schreef op 08 maart 2003 @ 19:52:
[...]

Ennuh kenvc m'n vraag staat nog steeds :)

Sorry voor de dubbele offtopic btw :/
Omdat je zo nieuwsgierig bent: ja dat is zijn vriendin.
mzzl Marjolein

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar gaat dit allemaal over 8)7 blijf gewoon on topic B) en kom liever met nog meer ideeen kan nooit kwaad }). Of misschien meer aanbiedingen want het team is nog steeds klein :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hehehe jajaja sorryz.. laatste offtopic post hoor.. ;)
Ik ken nl. vrij weinig mensen die Ken heten en ook nog een vriendin hebben die Marjolein heet.
(ik heet ook KeN en m'n vriendin heet ook Marjolein.. dussss)
OK I'm done now hehe...

Back to FPS-talk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 17:57:
Waar gaat dit allemaal over 8)7 blijf gewoon on topic B) en kom liever met nog meer ideeen kan nooit kwaad }). Of misschien meer aanbiedingen want het team is nog steeds klein :+
wat zoekt het team dan precies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 17:57:
Messchien weet jij ut, hoe groot gaan de players worden in de game, want als ik nu een map bouw op hoogte van de Quake3 monsters, dan klopt dat straks allemaal niet meer, en ik ben geen held in het rescalen :], dus messchien wel handig om te weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
maybe nog een idee is een stats ding die je online kan bekijken. Game server stuurt dan stats door naar een centrale server en die tovert er dan weer overall stats van. (wil daar wel mee helpen met maken (php))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Hehe overigens mijn uitleg van de map, geen idee of dit mogelijk wordt bij de full-version, hoop van wel,

======================================================
OBJECTIVE:

The B-Building of the univeristy in tilburg, the netherlands has been taken over, controled by terrorists who have captured a professor who is the only one that can rebuild an unknown object to an furios weapon that is a protype for the army...

(depend on side of your choice)

SWAT:
Locate the professor, make sure he doesnt die, rescue all other captured civilians, and get them to the rescueplace, make sure that no terrorists escapes, eliminate all terrorists you encounter.

Terrorists:
Locate the professor in the building you start, dont hurt him, he have to make your device before the SWAT find him and you, be carefull, and kill all SWAT agents you see.

Al vind ik de tekst kort maar krachtig, achjah, nouja, eerst die %#^!@ foto's maar eens.. :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roy2001 schreef op 09 maart 2003 @ 18:09:
[...]

modelers voor de wapens zit wel snor , misschien nog mappers B). Voor het coden van engine moet je weer bij Ken wezen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thiaz schreef op 09 maart 2003 @ 18:10:
[...]

Messchien weet jij ut, hoe groot gaan de players worden in de game, want als ik nu een map bouw op hoogte van de Quake3 monsters, dan klopt dat straks allemaal niet meer, en ik ben geen held in het rescalen :], dus messchien wel handig om te weten..
Voor details moet je bij Ken (en barbie :+ :X ) wezen, maar ik denk dat de players met quake 3 modellen zijn te vergelijken misschien iets kleiner, zou het eigenlijk ook niet pcies weten :'(. En die gijzelmissie nemen we weer op en kijken wel of we het verwerken in de game. Maar het is iig wel een leuke idee 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Dit is geen lange post, maar meerdere onderwerpen in één :)

interessant idee, moet je dan als T die prof 2 mins lang usen ofzow? Zelfde idee als bankkluis maar dan ff met een twist.
BTW, als mission objective is het realistischer om neer te zetten 'arrest' ipv 'eliminate'. Het doel van SWAT is bijna altijd om te arresteren, en bijna nooit naar binnen gaan om te elimineren. Alleen als het een zwaar beveiligde terroristische locatie is worden er geen vragen gesteld, maar in de meeste gevallen gaat het erom de terroristen te overrompelen en te arresteren. Schoten in benen kunnen daarbij erg behulpzaam zijn, maar doden is meestal zoveel mogelijk te vermijden.

Dat we in dit spel toch expres mensen af gaan schieten, okay, maar dan hoeft het er nog niet te staan :p

ff voor de mierenneukers onder ons (waaronder ik een heel klein beetje) Ik zou zweren dat crosshair echt gewoon een benaming is met sights als synoniem gebruikt in de wapenwereld, dus ik heb het ff opgezocht :)
cross hair or cross-hair: Either of two fine strands of wire crossed in the focus of the eyepiece of an optical instrument and used as a calibration or sighting reference.

Nog maar weer een beetje ideeën spuien voor de gein:
wapenselectie:
In een flatgebouw zul je SWAT niet met m16s of m4 rond zien lopen. Ze nemen een mp5 of 12-gauge mee (om deuren open te breken en gewoon als wapen ook. een shotgun is erg indrukwekkend, zeker als ie gecocked word en op je gericht. Weinig mensen die dan denken 'oh, ik kan me nog wel omdraaien en schieten')
op een hele grote buiten-map zul je juist aan een MP5 minder hebben dan aan een m4 of ander karabijn.

n00bs weten dat niet. Het is voor hun beter, en zowiezo realistischer om de wapenkeuze per map te beperken. Uzi's e.d. voor Ts plus mp5s e.d. voor CTs. Of AK's voor Ts plus m16 voor CTs.

Vraagje, hoe gaat wapens kiezen uberhaubt in zn werk? Het koop systeem in CS is wel handig om tactische beslissingen te helpen, maar niet erg realistisch. Een SWAT lid hoeft echt geen borg te betalen als ie naar binnen rent :)
Als je gewoon het wapen mag pakken dat je wil, elk rondje, dan zou ik zo'n map-beperking wel zien zitten, aangezien je dan alle wapens wel eens in je poten krijgt. Met een m16 kun je op close-quarters wel niks, maar wed maar dat iedereen em kiest als ie dat kan.

En dan nog eens mijn vraag: wat moet ik weten om eens ff wat mappen te proberen? Geen beloftes, ik zuig, maar ik kan het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
WoWoW

Part Of The TEAM
roy-2001 = Beta-Tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 07 March 2003 @ 18:52:
En denk eraan dat ik niet de beste mapper ben :P
Dat maakt niet uit. Leren kan iedereen. Denk je dat ík ooit een engine heb gemaakt mss? :P:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
roy2001 schreef op 07 March 2003 @ 20:36:
mensen
ik moet zeggen : BRAVO , BRAVO :)
ik heb het gevoel dat jullie der echt in gaan slagen , en vind het zeer goed..zoveel creatie;s , samen werk, overleg, alles erom heen !!! perfect

mijn idee was : om de Tc-ers telkens andere kleding aan te trekken
zodat de ene x het een beetje de bin laden clan is , en de andere x [ ligt er ook aan wat voor omgevening ] een moskou clan .. en dan weer gewone street gangsters
jullie bgrijpen wat ik bedoel ?

anders lijkt het nu of je 1 speciaal opgeleid team heb [ ct-ers ] om tegen 1 terrortische groepering te vechten [ tc-ers ]
maar het : SWAT , vecht tegen allerlei soorten mensen he ;-)

en ik bookmark alles ,

en kan der nu al een showtje vanaf?
Thanks voor je bewondering . We doen ons uiterste best. Ik hoop dat het mogelijk wordt om veel skin-variaties te maken. Omdat we foto-textures gebruiken zal dit niet eenvoudig zijn om veel variatie te vinden, maar alle begin is moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
cybermans schreef op 08 March 2003 @ 12:01:
Leuk bedacht - en we houden het idee in ons achterhoofd - maar voorlopig gaan we enkel het breathing system implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iH8 schreef op 08 March 2003 @ 12:41:
SCHITTEREND!

Jammer²
Hierbij roep ik mensen op om ook features te posten die ze in de engine zelf willen. Dus niet ivm het spel, maar met features. Neem wel in acht dat OpenGL niet de nieuwste vidkaart features kan ondersteunen (we wachten geduldig op opengl 2.0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
x KeN x schreef op 08 March 2003 @ 13:18:
offtopic:
2 x Ja

[ Voor 6% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:08 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iH8 schreef op 08 maart 2003 @ 13:20:
[...]

*roept heel hard* send it in please!!!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even een melding:

Marjolein wordt later misschien co-programmer. (momenteel leert ze C++ en dat doet ze heel snel). Who knows...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
roy2001 schreef op 09 March 2003 @ 18:09:
[...]

CHARACTER MODELLERS PLEASE! :D
Edit: Ook een programmeur die wil helpen zou wel handig zijn. Deze persoon zou stukjes code moeten maken die ikzelf daarna implementeer, omdat ik niet van plan ben om de volle sourcecode vrij te geven(can't blame me?!). Hetgene bijna af ism is het laden van md3 models. Het volgende daarna wat ik ga onderzoeken en maken is een richtsysteem. Met andere woorden: De programmeercode die nakijkt of een bepaalde persoon geraakt is door een kogel en of die kogel eerst door een muur ging (maw: hij is afgeketst) of dat deze kogel wel degelijk de persoon bereikte.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2003 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thiaz schreef op 09 maart 2003 @ 18:10:
[...]

Rescalen is geen probleem, zeker niet in GtkRadiant. Selecteer al je objects en ga dan naar de scale opdracht in de menu bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thiaz schreef op 09 March 2003 @ 18:24:
Hehe overigens mijn uitleg van de map, geen idee of dit mogelijk wordt bij de full-version, hoop van wel,

OBJECTIVE:

The B-Building of the univeristy in tilburg, the netherlands has been taken over, controled by terrorists who have captured a professor who is the only one that can rebuild an unknown object to an furios weapon that is a protype for the army...

(depend on side of your choice)

SWAT:
Locate the professor, make sure he doesnt die, rescue all other captured civilians, and get them to the rescueplace, make sure that no terrorists escapes, eliminate all terrorists you encounter.

Terrorists:
Locate the professor in the building you start, dont hurt him, he have to make your device before the SWAT find him and you, be carefull, and kill all SWAT agents you see.

Al vind ik de tekst kort maar krachtig, achjah, nouja, eerst die %#^!@ foto's maar eens.. :]
Heel nice! Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vermits ik sinds vandaag terug van vakantie ben zal ik het team een duidelijkere structuur geven en deze ook binnen de 2 weken bekend maken. Ook stop ik met school - don't ask why - en ga ik werken. Ik ga een job zoeken in de IT-sector (programmeren of grafisch ontwerp). Als ik geen job in deze sector vind doe ik wat anders en wacht ik totdat m'n engine af is om dan terug te gaan solliciteren ;) Een engine staat mooi op de CV ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTOfire schreef op 09 March 2003 @ 19:23:
Dit is geen lange post, maar meerdere onderwerpen in één :)

interessant idee, moet je dan als T die prof 2 mins lang usen ofzow? Zelfde idee als bankkluis maar dan ff met een twist.
BTW, als mission objective is het realistischer om neer te zetten 'arrest' ipv 'eliminate'. Het doel van SWAT is bijna altijd om te arresteren, en bijna nooit naar binnen gaan om te elimineren. Alleen als het een zwaar beveiligde terroristische locatie is worden er geen vragen gesteld, maar in de meeste gevallen gaat het erom de terroristen te overrompelen en te arresteren. Schoten in benen kunnen daarbij erg behulpzaam zijn, maar doden is meestal zoveel mogelijk te vermijden.

Dat we in dit spel toch expres mensen af gaan schieten, okay, maar dan hoeft het er nog niet te staan :p

ff voor de mierenneukers onder ons (waaronder ik een heel klein beetje) Ik zou zweren dat crosshair echt gewoon een benaming is met sights als synoniem gebruikt in de wapenwereld, dus ik heb het ff opgezocht :)
cross hair or cross-hair: Either of two fine strands of wire crossed in the focus of the eyepiece of an optical instrument and used as a calibration or sighting reference.

Nog maar weer een beetje ideeën spuien voor de gein:
wapenselectie:
In een flatgebouw zul je SWAT niet met m16s of m4 rond zien lopen. Ze nemen een mp5 of 12-gauge mee (om deuren open te breken en gewoon als wapen ook. een shotgun is erg indrukwekkend, zeker als ie gecocked word en op je gericht. Weinig mensen die dan denken 'oh, ik kan me nog wel omdraaien en schieten')
op een hele grote buiten-map zul je juist aan een MP5 minder hebben dan aan een m4 of ander karabijn.

n00bs weten dat niet. Het is voor hun beter, en zowiezo realistischer om de wapenkeuze per map te beperken. Uzi's e.d. voor Ts plus mp5s e.d. voor CTs. Of AK's voor Ts plus m16 voor CTs.

Vraagje, hoe gaat wapens kiezen uberhaubt in zn werk? Het koop systeem in CS is wel handig om tactische beslissingen te helpen, maar niet erg realistisch. Een SWAT lid hoeft echt geen borg te betalen als ie naar binnen rent :)
Als je gewoon het wapen mag pakken dat je wil, elk rondje, dan zou ik zo'n map-beperking wel zien zitten, aangezien je dan alle wapens wel eens in je poten krijgt. Met een m16 kun je op close-quarters wel niks, maar wed maar dat iedereen em kiest als ie dat kan.

En dan nog eens mijn vraag: wat moet ik weten om eens ff wat mappen te proberen? Geen beloftes, ik zuig, maar ik kan het altijd proberen.
Over die crosshair discussie die je voert zal 'mierenneuker die op dat soort kleine dingen in gaat': Schuey ( no flame :+ ) nog wel een reply op sturen denk ik })

We hebben wel een soort koopsysteem in gedachten maar dat werkt anders als bij CS, hier wordt misschien nog verder op in gegaan in het komende rapport. iig dat je bepaalde items voor op de wapens moet bijkopen ( meer vertel ik niet ;) )

Om goeie wapenkeuzes te krijgen willen we weaponcollision inbouwen, zodat de meeste mensen dus in CQB sneller een mp5 pakken. Maar voor de eigenwijzen die toch een m4 pakken of sniper misschien, komen zich zelf op die manier tegen dit alles om de gameplay te verbeteren. Ook voor het realisme natuurlijk :D. Wanneer je beperkingen gaat opleggen kan dit de gameplay wel eens niet te goed doen. B)

en de shotgun is een apart geval, voor de compleetheid zullen we hem er waarschijnlijk wel in stoppen alleen voor de gameplay is het vaak nadelig omdat iedereen dus ook n00bs er heel gemakkelijk iets mee kunnen raken in CQB en omdat de shotgun heel sterk is in CQB is gaat iedereen er mee lopen, ik heb het vaak meegemaakt in sof2 (soms) en quake3/mod: urbanterror waar in de shotgun te sterk was iedereen er mee liep en een lame spelletje schepte :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Euhm, ken, wanneer stuur je me een mailtje zodat ik kan inloggen op de site? :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blade_V schreef op 09 March 2003 @ 21:18:
Euhm, ken, wanneer stuur je me een mailtje zodat ik kan inloggen op de site? :)
spreek me via msn: <op verzoek verwijderd>

[edit] dit is de 256ste post in dit topic :D

[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 07:59 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb je al toegevoegd hoor.....

iig, ik ga weg (moet morgen half 9 op school zijn :()
Dus spreek je morgen wel (als ik de plattegrond ga halen :))

[ Voor 65% gewijzigd door Bleet op 09-03-2003 22:09 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Ik heb je ook toegevoegd ken, maar das al een tijdje geleden :] (ben nog niet geaccepteert?)

Verder, heb rescalen ondekt, werkt tot nu toe goed, allen moet ik alle textures aanpassen :[, maar dat lukt wel, ook ben ik nog even langs mijn locatie gewandeld en vriendelijk gevraagd of ik ff binnen een paar foto's mocht schieten, en dat mocht :D, ikke blij, weer 25 mb foto's.. :(, yugh, maargoed map belooft goed te worden :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iH8

iH8

Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 20:27:
[...]

*roept heel hard* send it in please!!!
_/-\o_
Is goed... Het is weer een werkweek maar ik zal als ik tussen door tijd heb wel het 1&ander opsommen. Komt goed. zsm. asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

W00t, ik heb de plattegrond :D
Ik maak er zo wel foto's van :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het team krijgt stilaan een gestructureerde vorm. Vandaag werkte ik wat aan de server applicatie en ging ik verder met het inschrijven van de nieuwe teamleden en betatesters (dit is echt veel meer werk dan ik dacht, maar het lukt wel). Khad nooit gedacht dat een weekje vakantie zoveel opgestapeld werk zou opleveren. *bang ivm eventueel volgende vakantie :p*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Geen zorgen, dan is het team al groter :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Hm net dus even de engine bekeken, jammer dat dit vrakkige pci kaartje geen opengl ondersteund, wordt dus toch nog 1 a 2 dagen wachten op de nieuwe, gelukkig doet GtkRadiant het wel gewoon, op een berg errors na, ik ben waarschijnlijk wel een dag of 2 aan het puzzelen en het wennen an de commandos in deze editor, voornamelijk omdat ik eerst met Ued werkte, maargoed, nou hopen dat het allemaal goed verloopt :), maar dat zal wel, als ik de organisatie zie.. :), nouja, suc6 ermee, ik ga maar eens 'studeren' op de editor :)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Mjah, ik denk dat ik eerst die plattegrond maar eens ga begrijpen, en dan pas begin :P

offtopic:
Thiaz, ik heb je sig geript :P

[ Voor 47% gewijzigd door Bleet op 10-03-2003 16:12 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

Blade_V schreef op 10 March 2003 @ 16:11:
Mjah, ik denk dat ik eerst die plattegrond maar eens ga begrijpen, en dan pas begin :P

offtopic:
Thiaz, ik heb je sig geript :P
Lijkt me niet zo moeilijk een plattegrond lezen, messchien veel lijntjes maar ach.. makkie

offtopic:
Jij..jij..ripper! :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thiaz schreef op 10 March 2003 @ 16:18:
[...]

Lijkt me niet zo moeilijk een plattegrond lezen, messchien veel lijntjes maar ach.. makkie

offtopic:
Jij..jij..ripper! :]
Zodra jullie 2 mappertjes ;) resultaten hebben wil ik daar wel wat screenshots van zien, dat doen jullie natuurlijk wel voor een belangrijke collega }) :7 (tot nu toe belooft het veel hehe 8) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Lijntjes? Dat is het probleem niet, de getallen, die zijn veel erger! :P
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 16:49:
[...]

Zodra jullie 2 mappertjes ;) resultaten hebben wil ik daar wel wat screenshots van zien, dat doen jullie natuurlijk wel voor een belangrijke collega }) :7 (tot nu toe belooft het veel hehe 8) )
Tot nu toe ja :P

[ Voor 71% gewijzigd door Bleet op 10-03-2003 16:54 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo

Maak eens een lijstje bekent ,
met wie er nu in het team zit, en wie wat doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

roy2001 schreef op 10 March 2003 @ 17:58:

Maak eens een lijstje bekent ,
met wie er nu in het team zit, en wie wat doet
Moet je op de site kijken B)

Hier ff wat pics van de plattegrond :)

http://members.home.nl/rveldhuizen/DSC02530.JPG
http://members.home.nl/rveldhuizen/DSC02531.JPG
http://members.home.nl/rveldhuizen/DSC02532.JPG
http://members.home.nl/rveldhuizen/DSC02533.JPG
http://members.home.nl/rveldhuizen/DSC02534.JPG

Weet je, elke pagina is eigenlijk hetzelfde :P

[ Voor 41% gewijzigd door Bleet op 10-03-2003 18:48 ]

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

ok dan, suc6 ;), en ja, ik zal in mijn map-voortgang 2 a 3 screenshots tonen, de rest moet natuurlijk even 'geheim' of 'spannend' blijven :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Nice w0rk

Mappers --> You Are On The Good Way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
hey blater werk ze (ik spreek je over een jaartje weer als je klaar bent) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Yeah right :P

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
GTOfire schreef op 09 March 2003 @ 19:23:
Dit is geen lange post, blabla (sure it isn't)
en toch vind ik crosshair gaar :P Sights is makkelijker :D

Mgoed, in de beperkingen heb je wel gelijk, maar we moeten ze ook weer niet TE beperken. Een gulden middenweg zal wederom een optie zijn.

[mierenneukmodus]
m16's worden niet gebruikt door SWAT etc. M4 wel ;)
[/mierenneukmodus]
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 21:34:
[...]

spreek me via msn: <op verzoek verwijderd>

[edit] dit is de 256ste post in dit topic :D
ja gek he als je 8 postings onder elkaar zet :+

[ Voor 76% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:00 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik kom van het 3dforum en wil best helpen met wat dingen modelen,
omdat ik nu (op school) niet op het 3dforum terecht kan, kunjeme maybe ff via demail contacten, ddar werd verteld dat er nog models voor vanalles en nog wat nodig waren, wat ik wel wil weten is

- aantal polys
- mag het in .3ds ?

Ik wil graag een handje helpen contact maar :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 09:39:
omdat ik nu (op school) niet op het 3dforum terecht kan, kunjeme maybe ff via demail contacten, ddar werd verteld dat er nog models voor vanalles en nog wat nodig waren, wat ik wel wil weten is

- aantal polys
- mag het in .3ds ?

hmm als het goed is hebben nog iemand nodig die player models gaat maken en mss de skins daarvoor. Ik stuur wel het een en ander :)

Voor de geïnteresseerden:
3ds werken we bijna allemaal mee

de m4 heeft rond de 140000polygonen, maar ik heb een tool gevonden in 3ds om dat aantal te halveren terwijl de kwaliteit van het model hetzelfde blijft _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/links.jpg
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/wgeuze/rechts.jpg

edit:
hmzz wel zo makkelijk als een email adres opschrijft :D
mail mij anders even op wgeuze@hotmail.com , dan kan ik je later op de dag vanuit school even een mail terugsturen.

[ Voor 38% gewijzigd door Schuey op 11-03-2003 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 09:39:

- aantal polys
- mag het in .3ds ?

Je kan me contacteren op msn via <op verzoek verwijderd>. We zoeken nog mensen die:
- prefabs willen maken met GtkRadiant.
- personen willen modellen in 3ds of andere editor
(3ds formaat mag dus)

Hoeveel polygonen het mag zijn weet ik nog niet zeker. De objecten zullen in 3 detail-niveau's worden opgeslaan. Als je modelled, doe het dan maar met veel polygonen (in 3ds max 4.0 kan je poly's reducen nadien)

Contacteer me via msn als je geinteresseerd bent!

[ Voor 2% gewijzigd door crisp op 02-06-2021 08:00 . Reden: anonimisatieverzoek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

lol, ja, okay, helemaal gelijk, I concede, jij wint :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 11 March 2003 @ 10:46:
[...]

de m4 heeft rond de 140000polygonen, maar ik heb een tool gevonden in 3ds om dat aantal te halveren terwijl de kwaliteit van het model hetzelfde blijft _/-\o_
[afbeelding]
[afbeelding]
Altijd maar pronken met zn m4 ;) }) maar de rest is nog een verrassing Schuey dus Ssssssssssssssst :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:04:
[...]

Altijd maar pronken met zn m4 ;) }) maar de rest is nog een verrassing Schuey dus Ssssssssssssssst :X :+
he wilde net de .....11 erbij zetten :D Dan blijft het toch een verassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
[...]

hmm als het goed is hebben nog iemand nodig die player models gaat maken en mss de skins daarvoor. Ik stuur wel het een en ander :)

Voor de geïnteresseerden:
3ds werken we bijna allemaal mee

[afbeelding]
[afbeelding]

edit:
hmzz wel zo makkelijk als een email adres opschrijft :D
mail mij anders even op wgeuze@hotmail.com , dan kan ik je later op de dag vanuit school even een mail terugsturen.
Imo een mooi model maar wel erg veel polygonen.
Die handgreep voor is wel erg rond, ingame zal dit echt overkill wezen.

Hier de echte :)
Afbeeldingslocatie: http://world.guns.ru/assault/m4a1.jpg

Het is imho minder van belang dat alles super rond is, maar wel dat er veel detail op zit. (hendeltjes, schoeftjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Redje schreef op 11 March 2003 @ 17:07:
[...]

[afbeelding]

Het is imho minder van belang dat alles super rond is, maar wel dat er veel detail op zit. (hendeltjes, schoeftjes)
In 3d max zit een tooltje waarmee je dus het aantal polygonen bijna kan halveren met behoud van kwaliteit :D Dat ga ik ook maar eens gebruiken :)

Ik weet wel hoe de echte eruit ziet ;)
<---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op 11 maart 2003 @ 17:07:
[...]

[afbeelding]

hmm, het model van Schuey is goed en er zitten ook 'hendeltjes' aan en die schroefjes komen zeker terug bij het texturen dus het wordt allemaal gedetaileerd, maak je maar geen zorgen ;) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys

Tys

[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je blijft maar bezig met die m4 he :D, nee geen problemen mee hoor :P
Heb even een mp5 in elkaar geknutseld voor een schoolprojectje:
(low quality, brakke videokaart (2mb), en jpg he :P, is beetje blokkerig bij magazijn maarjah het is maar school :)), nu weer aan de editor :]

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tolevel/Weapon.jpg
O+ B) :X

[ Voor 3% gewijzigd door Tys op 11-03-2003 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:20

lolo_konijn

huppel de huppel

Wat denken jullie van het idee om het spel geheel nederlands en belgisch te maken. Dus gebruik de Nederlandse BBE, BSB en AT en de Belgische...ehm.. zelfde soort gasten, en gebruik ook alleen de wapens die zij gebruiken.

Kan je de ene map maken als een missie voor de BBE (lees:gijzeling) en de andere map voor de BSB (lees: bescherming van een bepaald doel) of de AT (lees:arrestatie van crimineel)

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
:D
ik ben gewoon toegewijd :P :X
lolo_konijn schreef op 11 maart 2003 @ 19:43:
Wat denken jullie van het idee om het spel geheel nederlands en belgisch te maken. Dus gebruik de Nederlandse BBE, BSB en AT en de Belgische...ehm.. zelfde soort gasten, en gebruik ook alleen de wapens die zij gebruiken.

Kan je de ene map maken als een missie voor de BBE (lees:gijzeling) en de andere map voor de BSB (lees: bescherming van een bepaald doel) of de AT (lees:arrestatie van crimineel)
we willen natuurlijk een zo groot mogenlijk publiek bereiken, en ik denk dat dat hier niet mee gaat lukken ;)
Bijv engelse en amerikaanse spelers hoor ik nu al zeggen "Wtf those damned belgians, i aint gonna play with those stupid fucks" zo gezellig zijn die gasten... En aangezien amerika groot is en we dat grote publiek willen hebben zullen we toch aan het engels moeten. Maar we proberen gewoon zoveel mogenlijk landen in de game te krijgen :)

[ Voor 94% gewijzigd door Schuey op 11-03-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 23:20

lolo_konijn

huppel de huppel

Kan je nog steeds beginnen met de nederlandse en belgisch skins, maps en wapens...

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Begin jij dan alvast?

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
lolo_konijn schreef op 11 maart 2003 @ 19:57:
Kan je nog steeds beginnen met de nederlandse en belgisch skins, maps en wapens...
wrom zou je eraan beginnen als ze er niet inzitten, aangezien de M.E. in nederland geen aars mag uitvoeren en in belgië het niet veel anders zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De M.E. is ook oproerpolitie, Arrestatieteams de Bijzondere Bijstands Eenheid e.d. zijn een soort van Nederlandse SWAT teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Nu online
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 20:41:
De M.E. is ook oproerpolitie, Arrestatieteams de Bijzondere Bijstands Eenheid e.d. zijn een soort van Nederlandse SWAT teams.
ja maar zie ze nooit zo cool doen als de echte SWAT mensen ;) Die staan niet op straat met een stokkie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 11 maart 2003 @ 20:53:
[...]

ja maar zie ze nooit zo cool doen als de echte SWAT mensen ;) Die staan niet op straat met een stokkie :D
En zo is het maar net :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik zie het al voor me: de M.E. rent met dikke stokken het Gemeentehuis binnen, terwijl de Terror's dikke guns hebben :+

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Schuey schreef op 11 March 2003 @ 17:05:
[...]

he wilde net de .....11 erbij zetten :D Dan blijft het toch een verassing :P
......11, ik ga een gokje wagen en ik zeg de...
Colt 1911, goeie keus. Vind em zelf niet geweldig, maar je ziet em eigenlijk nooit in spellen als CS terwijl ie wel gebruikt word.

We krijgen toch hopelijk ook wel een Beretta 92 he? Niet akimbo natuurlijk, maar gewoon als sidearm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Blade_V schreef op 11 March 2003 @ 21:36:
Ik zie het al voor me: de M.E. rent met dikke stokken het Gemeentehuis binnen, terwijl de Terror's dikke guns hebben :+
In een situatie als een voetbalwedstrijd lijkt het me wel vet.. Dat zou cool zijn in multiplayer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schuey schreef op 11 March 2003 @ 20:53:
[...]

De BBE en AT's hebben wel eens coole acties maar dan in mindere mate en op kleinere schaal wel met ballistic shields e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

BTW, ik heb ff een wapenlijstje van wat er best wel in zou mogen. gewoon de meest voor de hand liggende keuzes als er een modeller om werk verlegen zit:
pistolen:
CT:
Colt 1911
Beretta 92f
Heckler & Koch USP supressed
T:
IMI Desert Eagle
Colt Python
Glock 18

Sub-Machine Guns
CT:
Mp5 (duh :) )
T:
Uzi

rifle:
CT:
Colt M4 variant
T:
AK-47 variant

Sniper:
CT:
Heckler & Koch PSG-1
Sig Stuhrm Gewehr 550-1 Sniper
T:
Dragunov 98 (of de SVD)
een of ander high powered bolt-action geweer. Weet zo niet wat de beste keus is.

Waarom staan ze allemaal opgesplitst in CT en T? Omdat een SWAT team nooit uzi's gebruikt, en de gemiddelde terrorist niet makkelijk aan een Colt M4 komt, waar een AK of Dragunov wel makkelijker te krijgen is, en goedkoper. Voor het realisme zou ik zeggen maak ALLE wapens (op mp5 na misschien) CT of T - only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

de engine werkt met .bsd's zou je dan bijv ook Worldcraft voor Half-Life kunnen gebruiken om te mappen? Maakt ook bsd's, en zolang je maar geen entities gebruikt, kun je al een aardig geraamte maken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

devv05 schreef op 11 March 2003 @ 21:40:
[...]

In een situatie als een voetbalwedstrijd lijkt het me wel vet.. Dat zou cool zijn in multiplayer :P
Daar breng je me op nog een idee :P

Last.fm |

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.