Deus Ex 2: Invisible War

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HuggyB schreef op 13 december 2003 @ 02:47:
Ehm, jullie weten al dat de patch al uit is?

Hier

New stuff

Changes contained within the v1.1 patch

- Defaulted Bloom to off when starting a new game.
- Adjusted mouse movement to eliminate feeling of "lagginess".
- Adjusted the HUD so that it is pushed toward the edges of the screen.
- Added option for turning all shadows off. This can massively improve performance, especially at higher resolutions.
- Shrunk all text sizes.
- Reworked mouse-based UI control within the inventory and biomod screens:
. Right-clicking will now swap items in the inventory and toolbelt screen.
. Added buttons for installing weapon mods and biomods.
. The biomod/inventory/datavault hotkeys are now toggles (the same buttons will now both open and close these subscreens).
- Added quicksave/quickload keys. (F10/F12)
- Non-hostile AI's will now go hostile much sooner if shot.
- Eliminated monitor resyncing during level transition and savegame loads.
- Increased the headshot damage multiplier for the pistol.
- Increased the damage of the stun prod.

Nou, ik heb alleen de demo. Kijk maar of dat wat scheelt bij jullie.
Thanx ! Gaan we even proberen....

edit:

Yeah, quicksave !

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2003 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het spel zeker meevalt met al die tweaks (en draait op mn bak (amd 2600+, ti4600, 800x600) zeker niet slecht. ). Zeker met de patch is het stukken beter, de quicksave is een verademing. :)

Het is jammer dat Eidos vond dat Europa pas in maart/april deze titel mag aanschaffen... Maar goed, tegen die tijd zijn er al meer patches (het menu is nog steeds niet goed) en de titel heeft wel veel replay value zodat aanschaf tegen die tijd nog wel nuttig is.

De demo doet de final echt geen goed.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Telkens ik het spel verlaat en weer opstart staat m'n resolutie weer op 640x480 :?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik kan met de patch nu op 1024x 768 spelen, met redelijke outdated specs. Ion Storm redt hiermee de boel aardig., want de betere performance + de gewoon goede gameplay zorgen ervoor Deus Ex 2 nu echt leuk is om te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Hacku schreef op 13 december 2003 @ 13:48:
Telkens ik het spel verlaat en weer opstart staat m'n resolutie weer op 640x480 :?
Dacht ik ook, maar als je het spel laadt dan gaat de res weer terug naar de instelling waar je hem in had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet Seattle verlaten en sta nu buiten de Mako Facility.

Moet zeggen dat 't spel me érg bevalt. Demo was verschrikkelijk - waarom hebben ze in hemelsnaam niet simpelweg 't eerste level (in het opleidingscentrum en je appartement) gereleased als showcase ? Alsof de spoilers daarin zulk een spoilers waren. Was een erg goed gemaskeerd en leuk training level vond ik.

Spel loopt vlot op 800x600 en is erg mooi vind ik. Stoort me helemaal niet om 'ns in resolutie terug te schroeven - alles is beeldig met de patch of met aanpassingen aan de default.ini.

Veel kritiek is onterecht vind ik. Ik amuseer me rot.

Ik zie wel in dat ze qua hardware-requirements veel te hoog mikken. Sneu voor mensen met een GF4mx - maar je, 't is nu eenmaal een verouderde kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

ik had eerst problemen met spelen van spel, terwijl ik toch echt een vet beestje heb staan hier .. maar na 3.9 catalyst geinstalled en de nieuwste patch, loopt ie best lekker ! Ik moet toegeven dat het niet zo mooi is als ik tegenwoordig zou mogen verwachten vasn een spel, maar de gameplay vin in zeer goed... en DAAR gaat het om...

Kortom. .. vinnut best een zeer vet spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

die patch doet het goed en nog een paar kleine aan passingen in de default.ini en nu draai ik het spel op 1280 x 1024 en het loopt best vloeiend alleen op wat drukkere stukken heeft hij af en toe moeite maar daar kijk ik dan wel door heen. maar toch mis ik de sfeer van Deux Ex 1. maar al met al is het toch zeker wel een geslaagt spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Die patch zorgt inderdaad voor een flinke verbetering.

Hoewel cosmetisch er wat fouten doorheen zijn gegaan, is het weer typisch deus ex, enkel met een veel uitgebreider verhaal en meer zijdes om te joinen.

De mooiste vind ik wel NG Resonance.....diegene die spelen weten wel wat ik bedoel.

Dit wordt een koper!

[ Voor 13% gewijzigd door L3TUC3 op 15-12-2003 00:28 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Draait hier als een zonnetje op 1024x768 alles hoog, vooral nu de patch geinstalleerd is. (Maja mag ook wel met FX5900 ultra :9 )

Verhaallijn is gewoon goed! En het leuke is dat er een aantal dingen uit het eerste deel herkenbaar zijn (vooral Liberty Island op het eind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Ik heb het spel gespeelt, en ik moet zeggen dat ik me wel vermaakt hebt, Het is leuker dan de gemiddelde fps, maar het haalt t niet bij DX1.

DX1 was veel complexer, dat maakte het interessanter, met skills, biomods en het inventory systeem.
Het was bij DX1 veel makkelijker om schietend naar binnen te gaan, bij DX2 kan dit niet, omdat je ammo binen no-time op is. Je wordt geforceerd om te sneaken eigenlijk.

Maar toch geen slechte game, leuke verhaallijn, ik stoorde me nieteens aan de HUD moet ik zeggen. De besturing van de HUD liet hier en daar en op nog veel meer plekken wat steekjes hangen, maar die zijn geloof ik met de patch al een stuk verholpen.

Wat ook heel leuk was waren idd alle verwijzingen naar DX1, ik zal dr nog wel heel wat gemist hebben, maar ik heb er wel een heleboel gezien.

(maar toch blij dat ik m niet heb gekocht - DX1 heb ik wel gekocht, en die was zeker de moeite waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Ik zag eerder in dit draadje twee screens staan waarin overduidelijk de bumpmapping (of hoe het dan ook mag heten) te zien was, maar bij mij krijg ik het niet te zien, kan dit op een of andere manier ergens aangezet of versterkt worden?

Mijn videokaart (GF4 ti4200) kan het in ieder geval wel aan en de drivers (53.03) ook lijkt me.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Het patchen lukt niet bij mij.... :{

Op 10% ofzo geeft ie aan dat ie de oude file niet kan vinden (gaat volgens mij om DX2UI.ini), hij kan echter wel een file vinden met dezelfde naam, maar daarvan kan de context niet geupdate worden :?

Meer mensen die hier last van hebben?

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Chi3F schreef op 15 december 2003 @ 13:24:

Op 10% ofzo geeft ie aan dat ie de oude file niet kan vinden (gaat volgens mij om DX2UI.ini), hij kan echter wel een file vinden met dezelfde naam, maar daarvan kan de context niet geupdate worden :?

ja heb ik ook last van gehad. Alles uninstallen en wissen en je saved games bewaren. Daarna deed hij het gewoon weer met patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Het gaat om het bestand: ion launcher.exe. Dus delete eerst het bestand: ion launcher.exe.
Daarna setup.exe opnieuw draaien en Repair optie kiezen ;) (hoef je namelijk niet hele spel opnieuw te installeren).
Daarna update draaien, en crack er opnieuw overheen gooien :X

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 15-12-2003 15:15 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik heb overal zwarte en witten stippen in het spel :?

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/betapics/deusex.jpg

Wat kan hieraan gedaan worden?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 19:05
AA en ATI kaart? -> AA uitzetten

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Je moet DX2UI.ini verwijderen, en het bestand DX2UI.ini.bak renamen naar DX2UI.ini.

Klaar is Cees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
P5ycho schreef op 15 december 2003 @ 20:44:
AA en ATI kaart? -> AA uitzetten
Thx veel beter nu :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje: de biomods zijn alleen te installeren met de TAB - toets en laat dat nou net de toets zijn die het bij mij niet doet. Ben al ff in die system map gaan zoeken, maar ik wil graag weten of je het installeren van je biomods ook met een andere toets kunt laten doen dan met de TAB - toets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer de patch eens, dan hebben je geen toets meer nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik speel het spel met patch en met op 'high preformance' ingestelde drivers op een systeem met een 1.9 ghz CPU, 2x512mb RAM en een Radeon 9700 Pro - en ik krijg gewoon een framerate van 4 (ja vier!). Absoluut belachelijk. De Doom III alpha, die ronduit slecht geoptimaliseerd was draaide op een framerate die minstens tien keer zo hoog is, en zag er nog een stuk beter uit ook. Hulde, Ionstorm, hulde!

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Er staat ook een DX2UI.ini.bak file als het goed is (je hebt waarschijnlijk die tweaktool gebruikt). De DX2ui.ini weggooien, en de DX2UI.ini.bak file renamen naar DX2UI.ini

Daarna nog eens patch draaien, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Mas- schreef op 16 december 2003 @ 01:47:
Ik speel het spel met patch en met op 'high preformance' ingestelde drivers op een systeem met een 1.9 ghz CPU, 2x512mb RAM en een Radeon 9700 Pro - en ik krijg gewoon een framerate van 4 (ja vier!). Absoluut belachelijk. De Doom III alpha, die ronduit slecht geoptimaliseerd was draaide op een framerate die minstens tien keer zo hoog is, en zag er nog een stuk beter uit ook. Hulde, Ionstorm, hulde!
Schaduwen op medium of low zetten en 800x600 draaien. Je 1.9 ghz cpu (ik neem aan een P4) is de bottleneck in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Was Deus Ex niet veel langer in speeltijd dan Deus Ex invisble war?
Kan me vergissen maar volgens mij wel.
En ik word ook helemaal gestoord van die kleine levels, ze hadden beste iets grotere levels mogen maken. Steeds dat geload

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:50

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Vindt Deus Ex wel leuk, heb deel 1 nooit gespeeld. Jmmr dat het (ook na de patch) een beetje verrot loopt. Hij springt nog steeds terug tijdens het loaden naar de desktop en als ik de game opstart dan staat ie standaard in 640x480 met vsync aan :? Heb de .ini al aangepast maar mag niet baten.

Verder wel een koel spel. Goed voor de hersenen

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Laatst online: 08-07 10:23
persoonlijk vind ik dat DX2 het beter doet dan die doom III.

Zeg nou is eerlijk Doom III is de laatste 2 jaar alleen maar met reviews en
filmpjes gekomen en wanneer komt nu is het eindresultaat.

Ja hij komt uit wanneer alle games al op dat formaat grafisch zitten.

Weet nog 2 jaar geleden het mooiste spel dat er was super mooi grafisch.

Nu ik zo ff dit artikel zie over DX2 (die man die tegen die muur staat met schaduw)
vindt ik dat ze het veel beter aangepakt hebben dat Doom III.

Doom III veel beloven met weinig komen tot nu toe.
DX2 komt hierin tegen veel sneller met hun game zonder dat ze beloftes doen die ze niet nakomen.

Tevens wil ik ook even melden dat ik zowel doom III alpha getest heb en DX2.

Hierbij kwam ik dat de conclusie dat ik Doom ingame toch iets mooier nog vind
en vindt hem sneller lopen dan DX2.
DX2 vraag heel erg veel van je pc.

Mijn systeem

AMD Athlon XP 2800+
768 DDR 333 MHZ
200 gigabyte harddeschijf
ATI Radeon 9800SE 128 DDR met 2.8 ns geheugen van Mao View

Moet dus redelijk kunnen draaien om mijn systeem.

Draai het spel DX2 op 1024x768 high resolution maar verder geen anitialising of zo aan en anestrofic filtering of zo. (weet niet precies hoe je het schrijft vandaar).

Kort beschreven hij loopt traag om mijn pc
iemand ook deze problemen of hebben we allemaal super pc's lijkt me sterk.

[ Voor 36% gewijzigd door Gatygun op 16-12-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

die patch.. helpt denk voor geen meter

Hij loopt nog als de bagger :X Na het installen.. 800x600 en alles high

Check me spec's, Het moet toch beter kunnen lopen?

Die patch. Het maakt toch niet uit waar ie in de computer staat? Of moet ie in de map van Deus Ex staan voordat je patch?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 00:29

Spikey

Making the web accessible!

De patch werkt hier ook niet helemaal lekker. Heb vorige week een reinstall gedaan van m'n pc en daarnet DX2 met v1.1 patch erop gezet. Nieuwe game begonnen en nu knalt hij er steeds uit als ik wil laden.. :(

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pellaagarion
  • Laatst online: 14-07 19:50

Pellaagarion

Jeroen D

ach ik heb best lol met deux ex

eerst even wat leuk gooi en smijt werk met lijken
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/de2mg.JPG
jaha dit lijk heeft al veel meegemaakt
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/vetjes.JPG
een wel gemikte worp in de kontainer
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/de2kmg.JPG
een gezellig hoopje lijken bij elkaar (wat een rot werk om al die lijken mee te nemen)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/hoopjeopfrits.JPG
daarna allemaal de container in
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/kontainerdesdoods.JPG
en het cremeren mag niet ontbreken >:)
[Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/brandendelijken.JPG

weet iemand trouwens hoe het komt dat soms wel en soms niet mijn HUD op de screenshots staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Pellaagarion schreef op 16 december 2003 @ 21:56:
ach ik heb best lol met deux ex

Plaatjes

weet iemand trouwens hoe het komt dat soms wel en soms niet mijn HUD op de screenshots staan 8)7
Proest... ik heb nu een gespleten lip van het lachen.

Zelf heb ik het een en ander gedaan om tegenstanders zo divers mogelijk om zeep te helpen maar dit slaat echt alles.

Waarom gaat iedereen dood als je een concussion grenade gooit? Lijkt mij non-lethal (zoals aangegeven).

Ook heb ik een maffe bug gevonden....maar die hou ik maar even voor me totdat het hier uit is.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb er nog steeds last van dat het spel telkens terugspringt naar de desktop... :{
Gebeurt alleen als ik op een muisknop druk, en ook niet elke keer als ik erop druk, maar wel vaak.
Heb nu m'n jumpknop maar op spatiebalk gezet ipv r.muisknop, maar met schieten hou ik toch liever m'n muis aan, waardoor hij dus tijdens heftige gevechten uit het spel springt... Als ik dan weer terug ben in het spel ben ik al dood...

Echt pure frustratie, weet ook niet waardoor het komt en hoe ik het ken fixen. Maar goed voor de rest is het spel best okay, behalve dan het brakke laden en de kleine levels!

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Al geprobeerd de game in Windows 2000 compatibility te spelen, dat werd een bladzijde terug (althans met mijn GOT settings..hehe) aangegeven als een oplossing voor veel van die kleine probleempjes, waaronder het terug naar de desktop gaan tijdens de game.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de full relase eigenlijk op een GeForce 4 MX440? Voor zover ik weet ondersteunt deze geen pixel shading en wel vertex shading, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Ik kan nergens een net lijstje met ondersteunde kaarten vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-01-2024
lol

Moet zeggen dat dit zeker een van de betere games is die ik heb gespeeld de laatste tijd. Deel 1 vond ik wel toffer in gameplay maar dit loopt allemaal wat netter en mooier (ja duh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit spel loopt bij mij echt als een zonnetje, op 1024
met een 1,3 ghz amd en een 9700 pro

tis alleen erg jammer dat sneaken zo moeilijk geworden is
als je 50 meter van een ventje af bent, en er zit een deur tussen, en je kruipt op een stukje metaal dan horen ze je al....
en een ventje in een keer dood krijgen zonder dat iemand het door heeft is ook haast onmogelijk geworden.

Het is veel meer een shooter geworden en dat vind ik wel jammer. ;(

maar voor de rest blijft het wel deus ex, eeuwig kutten met alle npc's en voorwerpen, dikke lol.

trouwens, die templar paladins hebben zo'n weak spot op de rug van hun armor he, waarom werkt die dan niet ?!??!?!
ik krijg die rotgasten echt nouwelijks kapot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 13:40:
<knip>
en een ventje in een keer dood krijgen zonder dat iemand het door heeft is ook haast onmogelijk geworden.
<knip>
trouwens, die templar paladins hebben zo'n weak spot op de rug van hun armor he, waarom werkt die dan niet ?!??!?!
ik krijg die rotgasten echt nouwelijks kapot :(
Ik heb meestal de sniperrifle met demper gebruikt, daarmee schiet je iemand meestal in 1 keer dood en weet de rest niet waar je zit (nou ja 2 sec. later weten ze het al)

En wat die templar paladins betreft vond ik het ook maar wazig, ik schoot er een keer met sniper precies in die zgn. weak spot maar als ik hem in z'n voet had geschoten had dat evenveel damage gemaakt, heel wazig dus.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet begrijp is dat alle "grote" gamesites Deus Ex2 zulke hoge cijfers geven.. 8.0..9.0 zelf 10. Waarom geven al die sites hun geloofwaardigheid op om een wit voetje te halen bij Eidos? Of mis ik gewoon iets....
Dat IGN en Gamespy zo waren wist ik al lang, die gaven Unreal 2 ook een hoog cijfer... maar nu zie je allerlei sites Deus Ex2 een hoog cijfer geven.. terwijl het voor mij de grootste teleurstelling van 2003 is. Alles wat zo mooi was aan deel 1 is weg gehaald en verwaterd tot standaard shooter met wat vage herinneringen aan het orgineel.

Ik kan wel opnoemen wat er allemaal fout is, maar het is al vele malen gezegd in deze thread.

Ik zit nu op Liberty Island en het kan me gewoon geen ene fuck schelen welke faction wint~ hoe anders dat dit was in 1. Maar goed in knal me weg wel naar het eind zodat ik een van de (waarschijnlijk teleurstellende) eindscenes mag meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Nou pffrrrt..het spel knalde weer es terug naar Windows (speel em wel in win2k mode, scheelt weer in het aantal-keren-naar-Windows) en het loopt zeer BAGGER.
In 2 levels (die lift en de hangar van de dame Saks) krijg ik lichte velden over het beeld.. Me cheap ass Radeon 9000pro zal wel een of ander hardwarematigs niet hebben ofzo? Wel vreemd dat soms het beeld weer "goed" is, en zodra ik mn view draai de ellende weer begint. In de levels erna nog geen last gehad (zit nu pas in de Moskee) Heb natuurlijk geen geweldig systeem (1.7cel met r9000pro) maar had wel verwacht dat de game beter "schaalbaar" zou zijn. Want al tweak ik me een ongeluk, krijg nog steeds haperingetjes en niet bepaald een vloeiende game. Drivers zijn zover ik weet prima up to date.
Ook, zoals eerder genoemd, krijg je veel te veel goals..echt niet meer normaal..opeens zit je met 11 goals die je kan doen.
Ja natuurlijk moet je kiezen voor een bepaalde verhaallijn, maar het had wel minder gekund met de secondary goals, want je moet steeds heen en weeren tussen levels, en dat laden is vertragend voor de gameplay. Het niet echt meer kunnen sneaken en met een mes uitschakelen is een gemis, maar misschien gaat dat wel lukken als mn arm strenght level 3 is en ik mn scherpe mesje ga gebruiken..want veel ammo is er niet :)
Speel af en toe een leveltje van de game, maar denk dat ik beter kan wachten tot ik er mijn P4 2.66 in gefrot heb, met een of andere rappere GPU..want dit is helaas niks..zou haast Deus Ex 1 gaan installeren en spelen :P
Het is geen echt slechte game, maar het voldoet zeker niet aan de verwachtingen die ik als die hard Deux Ex 1 speler er van had.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 23:41:
Wat ik niet begrijp is dat alle "grote" gamesites Deus Ex2 zulke hoge cijfers geven.. 8.0..9.0 zelf 10. Waarom geven al die sites hun geloofwaardigheid op om een wit voetje te halen bij Eidos? Of mis ik gewoon iets....
Dat IGN en Gamespy zo waren wist ik al lang, die gaven Unreal 2 ook een hoog cijfer... maar nu zie je allerlei sites Deus Ex2 een hoog cijfer geven.. terwijl het voor mij de grootste teleurstelling van 2003 is. Alles wat zo mooi was aan deel 1 is weg gehaald en verwaterd tot standaard shooter met wat vage herinneringen aan het orgineel.

Ik kan wel opnoemen wat er allemaal fout is, maar het is al vele malen gezegd in deze thread.

Ik zit nu op Liberty Island en het kan me gewoon geen ene fuck schelen welke faction wint~ hoe anders dat dit was in 1. Maar goed in knal me weg wel naar het eind zodat ik een van de (waarschijnlijk teleurstellende) eindscenes mag meemaken.
Het is zo dat je bij iedere faction zo je bedenkingen kunt hebben, maar dat was in DeusEx 1 ook al zo. Ik heb me toch best wel weer door de storyline laten meeslepen, netzoals bij Deus Ex 1. Bovendien wordt alles vanaf Trier een feest van herkenning, dat was ook wel relaxed... Ik moet zeggen dat ik weer erg veel fun aan deze game heb beleefd (zeker na de patch)...

Maar het kan a b s o l u u t niet tippen aan deel 1... De storyline in deel 1 is toch nog wel beter dan die van Invisible War. Bovendien heb ik over Deus Ex 1 ongeveer 25 uur gedaan, terwijl ik in deze game in ongeveer 14 uur naar het Helios-einde speel, terwijl ik alle subquests heb gespeeld (het kan dus nog veel korter). Ook de korte, krappe levels met de robuuste overgangen zijn wat jammer; in Deus Ex 1 kon ik mezelf in Hongkong helemaal kwijt lopen en leefde de omgeving ook veel meer...

Voor de mensen die dit een gaaf spel vinden en nog niet eerder bekend waren met Deus Ex: Stop met spelen en ga eerst Deus Ex 1 halen en spelen (ik zag hem voor 5 euro in de dumpbak bij intertoys liggen :) ) !!
Dit eerste deel is nog veel intenser en bovendien is Invisible War leuker als DeusEx 1 nog vers in je geheugen zit (qua storyline).

De DeusEx-freaks zullen enerzijds netzoals ik teleurgesteld zijn over bovengenoemde zaken, maar anderzijds weer veel lol beleven aan de storyline en het simpele feit dat ze weer verder kunnen Deus Ex-en :)

( Ik wil dus zelf deze game niet als de grootste tegenvaller van 2003 bestempelen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Aanvankelijk vond ik DX2 ruk maar nu ik er wat tijd in heb gestopt vind ik het nu toch wel een waardig vervolg (inmiddels heb ik al 2 eindstukjes gezien).

Het is even wennen om in 800x600 het te moeten spelen met die rare HUD maar de overvloed aan shaders en speciale rendertechnieken maken het toch grafisch erg tof. De HUD went overigens na tien minuten. Typisch RPG-trekje is dat je wel even moeite moet doen om in de game te komen en hoe verder je daarna komt, hoe meer het spel je opzuigt. Deus Ex 1 was inderdaad iets beter maar dat vind ik vooral omdat ik daar wat langer over deed. De kwaliteit van de levels en storyline is nagenoeg gelijk IMO.

Als je de game nog wil gaan spelen download dan eerst de 1.1 patch want dan krijg je quicksave + HUD verbeteringen die beide zwaar noodzakelijk zijn.

Spoilers: (slepen met muis om te lezen)
Vision enhancement
Cloak (voor mens)
Cloak (voor machine)
Bot Domination
Health Leech Drone

Deze Biomods leveren je denk ik het meest krachtig personage op aangezien je altijd ongezien kan komen en gaan en daarbij alle security kan dominaten om snel menselijke tegenstanders af te maken. Vision Enhancement en Health Leech Drone pas nemen als je biomods over hebt.

Hacken is lang niet zo nuttig als bij deel 1 IMO. ATM's hacken kost je toch alleen maar je kop en met de meeste security consoles kan je niet zoveel. En de rest van de implants zijn een beetje situationeel dus zal je die niet vaak gebruiken.

Dit zijn hele krachtige wapen combinaties
SMG: Extra Damage + Fragmentation Round
Sniper: ? + Ammo Scavenger

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah nee!!!
AH NEEE!!!!!!

Ik vond deus ex 1 helemaal geweldig
deus ex 2 ook.....TOT HET EINDE

ik zal niks over het verhaal verklappen.....maar t valt wel ongelofelijk tegen zeg

ik heb er in totaal misschien 2 en een half uur over gespeeld
over deus ex 1 zeker het drievoudige
echt waardeloos, niet normaal

en ja, ik heb (bijna) alle sidequests gedaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
2.5 uur van begin tot eind? Ja tuuuuuurlijk... Kijk eens naar je saves, welke tijden staan daar? En misschien moet je eens wat meer doen onderweg :) (coffeewars etc.) ik ben al 10 uur bezig (in totaal) en misschien halverwege, en ik moet zeggen, het spel is erg intens, maar dan moet je het wel intens laten zijn natuurlijk. Halflife is ook ruk als je het verhaal verder links laat liggen. (en DX1 vond ik op een gegeven moment overigens gewoon te lang)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2003 @ 17:04:
ah nee!!!
AH NEEE!!!!!!

Ik vond deus ex 1 helemaal geweldig
deus ex 2 ook.....TOT HET EINDE

ik zal niks over het verhaal verklappen.....maar t valt wel ongelofelijk tegen zeg

ik heb er in totaal misschien 2 en een half uur over gespeeld
over deus ex 1 zeker het drievoudige
echt waardeloos, niet normaal

en ja, ik heb (bijna) alle sidequests gedaan.
2,5 uur met nagenoeg alle subquests ? no way....., volgens mij zit je abuis :)

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 15:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 00:13:
[...]

2,5 uur met nagenoeg alle subquests ? no way....., volgens mij zit je abuis :)
ben nog niet eens uit upperseatle weg, en ben al langer bezig...
(echt alle quests doen,en alles vinden en onderzoeken enzo)
ben in club vox, en de appartementen geweest, ben ik toch ook wel even mee bezig geweest...
heb wel alle appartementen uitgekamt.
moet alleen ff kijken of het slim is om Order en WTO quests door elkaar heen te doen...

ohnee, wacht, ik wou het penthouse in, maar daar krijg ik een ctd...
klote zooi, jammer dat ik de patch niet kan gebruiken...

is er nog een andere manier om dat penthouse binnen te komen NAAST de voordeur, zo ja, waar!?
(die janitor zei wat over achterdeur, maar waar zittie dan?!)

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 25-12-2003 00:41 ]

Battle.net Spud#2543

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ik heb Deus Ex 2 op 2 dagen uitgespeeld en dan heb ik nog niet (zoals ik van plan was) dag en nacht aan mijn beeldscherm geplakt.

Ik had (heb) wel dat probleem dat hij naar soms naar de desktop springt maar dat is alleen als hij levels laad.... Voor de rest ging hij hier als sneltrein zelfs op 1024*768 met alle details op high.

Spoiler : leuke truc voor die Templar Palladins te killen.
-Zorg dat je cloak en voldoende Bioelectric Cells hebt zodat ze je niet kunnen zien.
-Zoek een ton/metalen doos/stoel/eender wat je kan oppakken en
gooien....
-Pak dat op
-Keil het naar hun kop

De Palladins zien je niet, gaan er na een stuk of 4 keer gooien aan en slaan GEEN
alarm. Kijk wel uit dat je niet te dicht staat als je voor de laatste keer gooit, ze
willen soms wel exploderen....

BTW de "strength" powerup is ook best handig, dan kan je zwaardere dingen oppakken en doe je meer damage.

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

ja ok, ik was ff pissed off op dat spel.
ik heb denk ik zo'n 10 uur gespeeld over dat spel
alle sidequests gedaan die mogelijk waren zonder vijanden te worden met allies
ook coffeewars
maar dit vind ik nog veel te kort, over deus ex 1 heb ik denk ik zo'n 25 uur gespeeld.
en ik vind dat je te weinig wapens hebt voor zo'n modern spel
en het experience systeem van 1 hadden ze moeten handhaven

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op 25 december 2003 @ 15:02:
ja ok, ik was ff pissed off op dat spel.
ik heb denk ik zo'n 10 uur gespeeld over dat spel
alle sidequests gedaan die mogelijk waren zonder vijanden te worden met allies
ook coffeewars
maar dit vind ik nog veel te kort, over deus ex 1 heb ik denk ik zo'n 25 uur gespeeld.
en ik vind dat je te weinig wapens hebt voor zo'n modern spel
en het experience systeem van 1 hadden ze moeten handhaven
of het te kort is weet ik (nog) niet.
maar ben het helemaal met je eens als het gaat om skill systeem en biomods...
skills zijn der niet meer, alleen mods...
tis nu gewoon een shooter, en geen RPG/shooter mis meer.

Battle.net Spud#2543

• Bernaar
  • Laatst online: 07-03 15:22
Hoe is de besturing in dit spel? Is die net zo lekker als in het eerste deel?

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Bernaar schreef op 25 december 2003 @ 17:52:
Hoe is de besturing in dit spel? Is die net zo lekker als in het eerste deel?
Eigenlijk niet maar toen ik de patch installeerde wel....

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

Pff, in verhouding met het eerste spel van deus ex vind ik dit spel erg waardeloze.

Waar zijn alle die functie's gebleven die je vroeger bij het spel had ? (Of heb je die niet om dat dit nog een demo is ??)
Erg irritant dat je wapens/items in het midde op je scherm zitten :(.
Bij Need For speed underground is het erg goed gergelde tussen de grapichs en systeem eisen. Waarom kan dat niet bij Ds EX 2 :?.

Tja ik vraag me echt af wat ik nou met zo stom consel game op de pc moet, geef mij maar de oude deus.

De patch krijg ik hier maar niet geinstaleerd, komt dat doordat die patch win98 niet ondersteund ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC Ken schreef op 25 december 2003 @ 22:04:
*knip
Waar zijn alle die functie's gebleven die je vroeger bij het spel had ? (Of heb je die niet om dat dit nog een demo is ??)
Erg irritant dat je wapens/items in het midde op je scherm zitten :(.
*knip

bijna alle functies van deus ex 1 zijn inderdaad verdwenen in deel 2
alleen de biomods zijn gebleven.
die wapens en items worden in de patch meer naar de buitenkant van je scherm verplaatst

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Die screens hierboven, is dat voor of na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

Dit spel krijgt van mij een dikke 8 ! Echt een tof spel, tenminste niet zo'n spel waar je paar objectives krijgt, en zodra die klaar ziin next level. Nee je kan toch lekker zelf bepalen hoe lang je ergens wil lopen en geld verdienenen etc. En de AI is ook best goed. Die robots horen je echt snel al ... Weeeer wachten tot ie weg is ... pff...
Lol ...
Geluiden vind ik ook wel snor. Alleen de graphics van de characters zijn matig, maar lekker boeien ... de gameplay vinnik echt geweldig. Petje af voor de makers.

Ennuh die mensen die zeggen dat ze het spel in 2,5 uur uitspelen ... Zonde .. en dom ... geniet meer van het spel, kijk eens wat meer om je heen, en probeer meer opjectives erbij te krijgen ... wat credits te scoren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel is zeker een 8 waard, maar het brengt een grote teleurstelling mee voor de deus ex 1 fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

op het 4.5e (van de 5) deel van de game, als je ergens voor de 2e keer komt, word het bij mij toch wel HEEL erg buggy!
ik loop naar iemand om te praten, CTD, ik wil laden ctd etc.
het was daarvoor gewoon goed, nergens mot mee, maar het is nu gewoon klote!

ik hoop dat die 1.1 patch het fixt, want anders is het gewoon niet meer leuk om te spelen.

toch maar kopen...

vind het een geweldig spel, helaa niet zo lang als DX1, maar toch gaaf, ben al ruim 12 uur bezig geloof ik, en dan dus echt ALLES onderzoeken enzo.
heb ook alle biomods al, heb zelfs nog een stuk of 7canisters over.

maar wat voor eindes zijn er eigenlijk?
ben er dus al bijna, de keuzes zijn al wel duidelijk, en je kan ze al een beetje maken, maar wat zijn ze precies!?
graag ff in zwart zetten
code:
1
[table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table]

op die manier dus.

thanx :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Opgepast spoilers!!!!!!!!

1. apostlecorp:de hele bevolking wordt op helios aangesloten en zijn allemaal gelijk.
2. the illuminati.:zij zijn de wereldleiders.
3. the templars. alle "augmentated of buitenaardse leven wordt gedood.
4. renegade. The omar komt aan de macht. Al het andere leven is verwoest

[ Voor 23% gewijzigd door SPOXER op 03-01-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

thanx SPOXER :)

ik heb net de 1.1 er over heen gegooit, maar nu ziettie men save games niet!?!
hoort dat?!

hij ziet wel een paar saves, maar daar ben ik nog in seattle...
kan wel overnieuw beginnen, maar ja, is ook niet ideaal natuurlijk...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

is het btw echt zo'n enorm zwaar spel of moet ik eraan gaan wennen dat mijn bak met athlon xp 2200 en GF4ti4200 gewoon echt oud aan het worden is?
Ik kan em namelijk alleen speelbaar draaien in 640x480 met detail op medium.
Hoger dan dat levert verschrikkelijk schokkende beelden op :|

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 11 januari 2004 @ 21:58:
is het btw echt zo'n enorm zwaar spel of moet ik eraan gaan wennen dat mijn bak met athlon xp 2200 en GF4ti4200 gewoon echt oud aan het worden is?
Ik kan em namelijk alleen speelbaar draaien in 640x480 met detail op medium.
Hoger dan dat levert verschrikkelijk schokkende beelden op :|
Heb je de patch al gedraaid ? Want als ik dan bij de Settings de Shadows een klein beetje terugschroef heb ik op 1024x768 (met onderstaande specs) een hele acceptabele framerate.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 23:46:
[...]

Heb je de patch al gedraaid ? Want als ik dan bij de Settings de Shadows een klein beetje terugschroef heb ik op 1024x768 (met onderstaande specs) een hele acceptabele framerate.. :)
da's een goeie tip. Ik had eigenlijk niet verwacht dat er al een patch zou zijn.
Maar ik had al het gevoel dat het sneller zou moeten kunnen.

* rajackar krijgt weer wat meer hoop :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Op mijn systeem draait ie ook gewoon Kilo Utrecht Tango.

In de resolutie 1280x1024 (shadows medium) heb ik in het begin van het spel 15 fps. ;) ;)

Alle andere spellen (ook ut 2003) die ik heb draaien perfect op 1600x1200 alles op max.

Verder reset ie elke keer als ik het spel opstart de resolutie terug naar 800x600

Oja: ik heb de patch al gedraaid

[ Voor 6% gewijzigd door Henkus op 12-01-2004 08:36 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

rajackar schreef op 12 januari 2004 @ 00:06:
[...]

da's een goeie tip. Ik had eigenlijk niet verwacht dat er al een patch zou zijn.
Maar ik had al het gevoel dat het sneller zou moeten kunnen.

* rajackar krijgt weer wat meer hoop :)
check ook DXTool even:
4hp schreef op 11 december 2003 @ 18:10:
_/-\o_ DXTool _/-\o_

Download: Klik

Forum: Klik

Vet progje! :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

klopt het dat je savegames van 1.0 bij 1.1 niet meer werken??
kwas net ver, en heb de patch der over heen gegooit, en nu ziettie ze niet meer...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Er is sinds kort een higres texturepack, zeer de moeite waard:

http://66.193.119.177/index.php?showtopic=207905

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Was er al bekend hoeveel eindes er waren in DX2?
Deze heb ik tot nu toe voor elkaar gekregen.

spoiler:

1) renegade : je doodt alle faction leaders en molt de Dentons en hun Machine. Gevolg : De aarde wordt onbewoonbaar voor plant en dier, alleen de Omar weten zich aan te passen om te overleven
2) je kiest voor Illuminatie. Gevolg: Big Brother is watching you en ontkent alles :)
3) je kiest voor de Templars Gevolg: iedereen wordt ont-biomodded

zijn er nog andere?

Edit:

In vergelijking met Deus Ex was Deus Ex: IW wel een beetje een domper, maar nadat ik me in het begin door de welbekende storende veranderingen had gebeten bleek de gameplay toch zeker weer beter dan goed! Ook vond ik de speeltijd aanzienlijk korter dan DX. DX heb ik me echt weken op uitgeleefd, dan wel op ingeleefd, maar hier was ik toch met 2 weekjes wel doorheen...

Al met al krijgt Deus Ex:IW toch een dikke 8 van mij!

(Deus Ex kreeg een dikke 9 btw)

[ Voor 32% gewijzigd door Apie! op 20-01-2004 11:19 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Apie! schreef op 20 januari 2004 @ 11:09:
Deze heb ik tot nu toe voor elkaar gekregen.

(Deus Ex kreeg een dikke 9 btw)
dat vroeg ik dus een paar posts hoger ook.

ik ben der nog niet, dus ik lees ze niet.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

weet iemand btw of je met een audigy kaart iets van surround geluid kan maken als je verder geen dolby oid apparatuur hebt?
Ik vond de ondersteuning van EAX in deel 1 namelijk helemaal te gek en mis dit echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig spel, maar die gameengine is ronduit slecht...

Loopt hier alleen speelbaar op 640 resolutie en de rest op "minimum" or "off".

XP2100+
GeForce 4 TI4200
1024mb Ram

Ik weet ..het is geen krachtpatser, maar leuk als je als "normale burger" z'on spel koopt en het niet eens beetje vlot (lees: speelbaar) kunt draaien!

Die engine suckt gewoon...

note to gamedevelopers: Niet iedereen heeft thuis een Athlon FX / P4 met ATI 9800 Pro staan.

p.s. Ik draai 1.1 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:53:
Grappig spel, maar die gameengine is ronduit slecht...

Loopt hier alleen speelbaar op 640 resolutie en de rest op "minimum" or "off".

XP2100+
GeForce 4 TI4200
1024mb Ram

Ik weet ..het is geen krachtpatser, maar leuk als je als "normale burger" z'on spel koopt en het niet eens beetje vlot (lees: speelbaar) kunt draaien!

Die engine suckt gewoon...

note to gamedevelopers: Niet iedereen heeft thuis een Athlon FX / P4 met ATI 9800 Pro staan.

p.s. Ik draai 1.1 versie
Dan doe je echt iets niet goed.
Ik draai op een 2200+ met ti4200 en 1024 mb ram.
Op 800x600 draait het prima met detail op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel afgelopen weekend (uit)gespeeld, en ik moet zeggen het viel me niet tegen. Als er performance problemen waren, zijn die zeker door de patch opgelost, want ik had nergens last van.

Maar nu nog een vraagje. Als ik DX 2 speel, en daarna terug ga naar de desktop, dan heeft het spel op de 1 of andere manier al mijn iconen gehergroepeerd naar de linker bovenhoek van het scherm. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar het is nogal vervelend als ik iedere keer als ik wil spelen mijn icoon-indeling overhoop wordt geschopt. Ik heb overigens geen auto-arange icons aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 12:15:
Ik heb het spel afgelopen weekend (uit)gespeeld, en ik moet zeggen het viel me niet tegen. Als er performance problemen waren, zijn die zeker door de patch opgelost, want ik had nergens last van.

Maar nu nog een vraagje. Als ik DX 2 speel, en daarna terug ga naar de desktop, dan heeft het spel op de 1 of andere manier al mijn iconen gehergroepeerd naar de linker bovenhoek van het scherm. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar het is nogal vervelend als ik iedere keer als ik wil spelen mijn icoon-indeling overhoop wordt geschopt. Ik heb overigens geen auto-arange icons aanstaan.
Dit komt denk ik omdat je de ingame resolutie te laag hebt staan. Dit beinvloed door knullig programmeerwerk je desktop instellingen en dan zal Windows je icons indelen naar 800x600 of 640x480 maatstaven. Hieraan is jammergenoeg niets te doen behalve De2 op 1280x960 ofzo gaan draaien, maar ik ben bang dat je pc dat niet gaat trekken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:14:

Dit komt denk ik omdat je de ingame resolutie te laag hebt staan. Dit beinvloed door knullig programmeerwerk je desktop instellingen en dan zal Windows je icons indelen naar 800x600 of 640x480 maatstaven. Hieraan is jammergenoeg niets te doen behalve De2 op 1280x960 ofzo gaan draaien, maar ik ben bang dat je pc dat niet gaat trekken :P.
Hij loopt soepel op 800x600, shadows uit, world detail medium, skins high, maar ik vrees dat mijn compu geen 1600x1200 gaat trekken :+ Dus maar hopen dat ze dat fixen met een volgende patch, als dat mogelijk is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:26:
[...]
Hij loopt soepel op 800x600, shadows uit, world detail medium, skins high, maar ik vrees dat mijn compu geen 1600x1200 gaat trekken :+ Dus maar hopen dat ze dat fixen met een volgende patch, als dat mogelijk is tenminste.
Gaat er een volgende patch komen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

ik heb het spel dus laatst uitgespeelt, het was best een goed spel, alleen begon die op het einde wat saai te worden en verloor ik mn interesse in het verhaal een beetje. Eindfilmpjes waren ook een beetje mager, maar das logisch want als er wordt verteld wat er allemaal na gebeurd dan moeten de makers dus een oordeel geven, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar wat mij wel tegen valt is dat ik eigenlijk niet vind dat alles wat je doet zulke geweldige gevolgen heeft op de rest van het spel. Ik weet niet tot hoever de invloed gaat van het op medium spelen, maar in het begin had ik wat van die Omar gasten afgeschoten (die wapens leken me wel mooi) maar nix van gemerkt (misschien hadden ze me niet herkent of lang genoeg gezien :? ) En halverwege het spel kan je afschieten wie je wilt, en alle kant kiezen die je maar wilt, op het einde kan je toch naar alle kanten overslaan en toch nog zo eindigen als je wilt. Logisch natuurlijk dat alle partijen tot op het einde alles bij jou gedaan proberen te krijgen, het was immer redelijk belangrijk voor ze. Maarja als je ze al duizend keer hebt verteld dat ze op moeten rotten leek het mij duidelijk. Ze hadden ook kunnen verzinnen dat er dan andere mensen zijn die dan voor de andere partijen werken en jou dan dwars gaan zitten ofzo.

En het zou natuurlijk niet helemaal sporen met het niet oordelen van de makers, maar ik had toch wel graag wat langere filmpjes willen zien die dan lieten zien of je genaaid was of niet. Of Denton nou echt het goeie met de wereld voor had of niet, of misschien wel, maar het werkte niet (dat laatste zou dus wel een redelijk duidelijk oordeel zijn). Op deze manier vond ik het een beetje een anticlimax.

iemand ermee (on)eens?

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aseslno schreef op 25 februari 2004 @ 02:42:
ik heb het spel dus laatst uitgespeelt, het was best een goed spel, alleen begon die op het einde wat saai te worden en verloor ik mn interesse in het verhaal een beetje. Eindfilmpjes waren ook een beetje mager, maar das logisch want als er wordt verteld wat er allemaal na gebeurd dan moeten de makers dus een oordeel geven, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar wat mij wel tegen valt is dat ik eigenlijk niet vind dat alles wat je doet zulke geweldige gevolgen heeft op de rest van het spel. Ik weet niet tot hoever de invloed gaat van het op medium spelen, maar in het begin had ik wat van die Omar gasten afgeschoten (die wapens leken me wel mooi) maar nix van gemerkt (misschien hadden ze me niet herkent of lang genoeg gezien :? ) En halverwege het spel kan je afschieten wie je wilt, en alle kant kiezen die je maar wilt, op het einde kan je toch naar alle kanten overslaan en toch nog zo eindigen als je wilt. Logisch natuurlijk dat alle partijen tot op het einde alles bij jou gedaan proberen te krijgen, het was immer redelijk belangrijk voor ze. Maarja als je ze al duizend keer hebt verteld dat ze op moeten rotten leek het mij duidelijk. Ze hadden ook kunnen verzinnen dat er dan andere mensen zijn die dan voor de andere partijen werken en jou dan dwars gaan zitten ofzo.

En het zou natuurlijk niet helemaal sporen met het niet oordelen van de makers, maar ik had toch wel graag wat langere filmpjes willen zien die dan lieten zien of je genaaid was of niet. Of Denton nou echt het goeie met de wereld voor had of niet, of misschien wel, maar het werkte niet (dat laatste zou dus wel een redelijk duidelijk oordeel zijn). Op deze manier vond ik het een beetje een anticlimax.

iemand ermee (on)eens?
100% mee eens... De plot lis veel minder sterk in vergelijking met DeusEx 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
1.2 patch is uit:
Eidos has released a new patch for Deus Ex 2: Invisible War, bringing this first-person action RPG by Ion Storm to v1.2. This release improves performance on most systems, fixes some graphical errors for those using NVIDIA GeForce FX 5950 cards, and fixes the fuzzy appearance of the bloom, sniper scope, vision biomod, and other full-screen effects.
Download

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
En wat zijn nu met behulp van deze patch de onofficiele recommended specs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Laatst online: 29-03 22:54
Weet iemand of der mischien cheats voor het spel aanwezig zijn ?( ja ik heb gezocht maar die cheats kloppen niet helemaal die op internet staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zie hier veel klachten van deus ex fan's. Deze begrijp ik echter echt niet! Ik vindt het een waardige opvolger met een pakkende verhaallijn. Het mooist vindt ik nog de vele fracties en de keuzes die je zal moeten maken. Help ik de ene of de andere partij? of speel ik ze allemaal tegen mekaar uit en behoudt ik mijn eigen visie prachtig! De graphics vindt ik ook heel gelikt! Ik geef hem een dikke 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb al eerder geklaagd over een aantal zaken..de brakheid van de game (het crasht ook na een zooi patches) het overdone doelen systeem, je krijgt er bij elke persoon steeds eentje..en het is niet zo "pakkend" als DE1. Heb het niet eens meer geinstalleerd op dit moment.. kun je nagaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
2Dutch schreef op 09 maart 2004 @ 01:11:
Ik heb al eerder geklaagd over een aantal zaken..de brakheid van de game (het crasht ook na een zooi patches) het overdone doelen systeem, je krijgt er bij elke persoon steeds eentje..en het is niet zo "pakkend" als DE1. Heb het niet eens meer geinstalleerd op dit moment.. kun je nagaan :X
Heb nog geen patch draaien spel draait perfect hier. versie 1.2 out of the box. En ik ben al voorbij de onmoeting met jc denton. Bij DE1 kreeg je maar 1 vast doel voor zover ik me kan herrineren dat was hardstikke linear. En de verhaal lijn vind ik tot nu toe beter als deel 1. Je moet je nu alleen wat meer inleven in zijn rol aangezien je meer invloed hebt op het verhaal. In deel 1 kreeg je het verhaal gewoon in 1 brok door je strot gedouwd. De keuzes die je maakte hadden weinig invloed op het verloop van het verhaal. Vindt het alleen jammer dat er geen nieuwe gave biomods zijn bijgekomen. Het is het vervolg op deel 1 maar qua biomods wordt je meer beperkt als in deel 1 net alsof de techniek achteruit is gegaan in plaats van vooruit. Al kan dit te maken hebben met de collapse waar ze het steeds over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op 20 januari 2004 @ 11:09:
zijn er nog andere?
spoiler:

4) je kiest voor de Dentons, en iedereen wordt gecomlinked met elkaar...

DX2 is leuk, maar wat mij betreft haalt deze het bij verre niet met de eerste DeusEx.voor DX2 is zijn er teveel concessies gemaakt om een console-versie mogelijk te maken, en men heeft zich teveel met de technische en grafische kant bezig gehouden en te weinig met de plot en de lengte van de plot. Zo reageren karakters ook anders aan de hand van je huidskleur en geslacht, maar om nou te zeggen dat dat genoeg uitdaging/nieuwe mogelijkheden biedt om het spel meer dat twee keer te gaan spelen, nee... Het krijgt van mij een 7, terwijl deusex van mij nog altijd een 10 krijgt... Jammer, ik had er zoveel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb de 1.1 patch niet geinstalleerd, maar zouden alle fixen van de 1.1 ook in de 1.2 patch zitten?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb nu ook DX2 sinds een paar dagen, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Ik heb net dat DXTool progje gevonden, maar dat moet ik nog uitproberen.
Thuis had ik hem proberen te starten met 3DAnalyzer, die ik ook voor PoP:SoT had gebruikt.

Maar het maakt niks uit, hij doet het gewoon niet.
Nadat ik de filmpjes heb gezien krijg je zo'n laadbalkje.
En na ongeveer 1cm loopt hij vast en kom ik zo weet terug ik windows.

Is er misschien nog een manier waarop ik het wel kan spelen?

Systeem:
AMD Athlon 1gHz
512 mb ram
GeForce 2 MX 400 / 32 mb

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Iemand??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft

JediUberknaft

je vid kaart is het probleem ... je kaart wordt niet ondersteund ...

Kaart upgraden dus ...

" *Supported Chipsets - nVidia GeForce 3TI/4TI/FX (GeForce MX not supported) "

bron:

http://www.eidosinteractive.com/games/info.html?gmid=125

[ Voor 63% gewijzigd door JediUberknaft op 11-03-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maar dat was ook zo voor PoP:Sot en met 3DAnalyzer kon ik hem wel spelen.
Is er dan niet zo'n progje voor DX2?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Vanitas schreef op 12 maart 2004 @ 10:47:
Maar dat was ook zo voor PoP:Sot en met 3DAnalyzer kon ik hem wel spelen.
Is er dan niet zo'n progje voor DX2?? :?
Met die kaart WIL je het spel niet eens spelen. Dan kan je het beter bewaren totdat je een nieuwe comp/videokaart hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Hier een kleine bug. Ik heb hem niet echt goed in beeld gekregen. Het is bij Versalife, vlakbij de Helipad. Daar ergens op een hoek hoorde de hele tijd een soldaat roepen en lopen maar ik zag niks, totdat ik goed keek:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I781F57PEFH4/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Bernaar schreef op 07 maart 2004 @ 15:13:
[...]

En wat zijn nu met behulp van deze patch de onofficiele recommended specs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh. Was net in de Archipel lekker bezig, ik quicksave, ik doe even iets stoms en wil quickloaden... blijkt de savegame corrupt te zijn, want bij elke load krijg ik een ctd. Best frustrerend, kan ik 2 uur opnieuw spelen.

Zowiezo krijg ik geregeld ctd's, maar een corrupte savegame is wel naar.

Ik heb nog niet de hele post doorgelezen, maar klopt het dat er geen support is voor surround geluid? DX1 maakte prima gebruik van mijn audigy2, maar nu hoor ik niet meer dan stereo. Is dit omdat DX1 op de Unreal-engine is gebouwd, waar dat al native inzat of zo?

Maar om nou te zeggen dat ik IW een waardige opvolger vindt... Tuurlijk, het ziet er grafisch mooi uit, maar toch iets te plastisch, zeker vergeleken met DX1. Daar had ik echt het gevoel door een stad te lopen. Seattle lijkt in IW meer op een winkelcentrum dan een stad. En met de moeilijkheid valt het ook wel mee: in DX1 werd je gedwongen goed om te gaan met je munitie, lockpicks en multitools. In IW lijkt je wel een overvloed aan multitools te hebben, ik heb er altijd 15-20 op zak. Waarom zou ik lang gaan zoeken naar een airco-tunnel, als ik zo ook een deur kan openen met een paar multitools?

Het verhaaltje is leuk, maar voor al het andere: DX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem ook eindelijk op de xbox (nu 3 dagen) en ben er echt HE-LE-MAAL verslaafd aan :D echt een topgame (komt op nr 4 beste game ooit, naast Perfect Dark, Metal Gear Solid, en Metroid Prime) De vrijhijd is heerlijk, maar niet TE (in morrowind was het TE, en daardoor niet leuk meer en verwarrend) en de characters zijn ook vet (Omars zijn C00l :D)

Ik zit nu in Cairo, en ga nu bijna naar de volgende stad.. zit ik al ver in het spel?? want ik ben nu een uur of 9 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb hem sinds zondag, en ik kan er niet vanaf blijven. Die patch was ook erg fijn erover heen te gooien, want dat maakt het moddentoch makkelijker (van de wapens) en me spel werdt vloeiender. Ben nu voor de 2e keer aan het spelen, wil er een ander einde van maken :D

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 09:53:
Ik heb nog niet de hele post doorgelezen, maar klopt het dat er geen support is voor surround geluid?
Klopt dat dat niet ingebouwd is, maar je kunt een "Fix For 3d Sound" downloaden, zie het Ion Storm forum:
http://66.193.119.177/index.php?showtopic=207499 en verder je defaults.ini aanpassen maar dat vind je allemaal door de bovenstaande link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zp, ff uitgespeeld :P 3 dagen erovergedaan, maar dan wel 5 uur per dag (jaja geen leven ik weet het :D) dus totaal 15 uur.

Ik heb het Denton einde gekozen, omdat dat mij het beste leek :), jammer alleen dat je niet ziet of het later goed verderloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb nu al 4 eindes gedaan, die van Denton, de templars, de illuminates (?!), en die van Leo.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Goh, bedankt voor de spoilers weer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernaar schreef op 24 april 2004 @ 13:33:
Goh, bedankt voor de spoilers weer! :(
valt wel mee hoor ;) vanaf het begin moet je al een zijde kiezen, dus dan weet je al dat er meerdere eindes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb net Deus Ex (retailversie) en ik krijg hem niet goed aan de gang. Ik draai Win2K SP4 met ForceWare 61.11. Systeem specs in mijn signature hieronder mijn post. ;)

<Ik zal ff screentjes posten>...

Hebben jullie misschien een suggestie, anders gaat dat spel morgen meteen terug!

Lama ;) :) ---> TIP!!! ftp://ftp4.extreme-player...x2/tools/DXIW_Tweaker.exe

[ Voor 52% gewijzigd door SkyStreaker op 04-05-2004 19:49 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste