heb ergens gelezen dat de release pas 1e kwartaal 2004 is. Weer opgeschoven dus. Is de kans dan niet groter dat het spel een flopt wordt of minder goed. De enige is dat toch al wat ouder? Of denk ik nu helemaal verkeerd.

[ Voor 77% gewijzigd door Felyrion op 24-10-2003 17:21 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
De x-box versie is inmiddels gold. De PC versie moeten we helaas nog wat langer op wachten, die staat zo goed als zeker vast op idd 2/3 december.Falcon schreef op 24 October 2003 @ 17:17:
toch ff een schopje.. ik zit enorm op dit spel te wachten.. is er al wat meer over bekend??
ik lees op de deus ex 2 site wel dat de release date 3 december dit jaar is
dus 2004 klopt gelukkig niet
[ Voor 10% gewijzigd door aftermath op 25-10-2003 09:09 ]
Verwijderd
TMAXTINT
Verwijderd
Dit zou dus in houden dat je ze verder gaan op het einde waar je de hele basis op blaast."The events of the first Deus Ex game plunged the world into chaos and, now, 20 fictional years later, several groups want to set things right, determining the fate of mankind." bron: http://www.dxinvisiblewar.com
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Verwijderd
The devil is in the details.
Verwijderd
Als gamer is deus ex 1 echt verplichte kost. "Er niet aan toe komen" is zeker geen excuus. Ga je schamen.stefijn schreef op 08 november 2003 @ 23:18:
hmmik wacht met spanning. Deel 1 nooit gespeeld omdat ik er niet aan toegekomen ben, maar heb altijd met veel interesse de berichtne gevolgd
Ze gaan voor een merge van de 3 einden.TWBMS schreef op 24 oktober 2003 @ 22:00:
hmm eens kijken
[...]
Dit zou dus in houden dat je ze verder gaan op het einde waar je de hele basis op blaast.
Bier, Whiskey en Metal!!
To the game heeft er ook nog 2 en die hebben meestal de echte ( de US versie ziet er niet echt betrouwbaar uitMaRc0 schreef op 08 november 2003 @ 23:12:
Hmm, als ik jou en de site van Deus Ex 2 mag geloven komt ie inderdaad dit jaar nog uit, dat had ik eigenlijk niet verwacht
Er zijn ook al een paar boxarts te zien op de sites waar je DX2 kan pre-orderen:
[afbeelding] [afbeelding]
Ze lijken erg op elkaar dus de uiteindelijke versie zal niet erg veel afwijken, maar toch vind ik de linkse versie een stuk beter, omdat het een wat normaler ogende ventje is. Ook is de linkse versie op meerdere sites te vinden, terwijl die rechtse alleen op Amazon staat.
De site van DX2 is trouwens ook zeker de moeite waard, hij is erg mooi vormgegeven en ook echt hightech, een DX waardige site dus
[ Voor 13% gewijzigd door aftermath op 09-11-2003 09:20 ]
Gokje... UT2 specs + 10% ongeveer...Bernaar schreef op 09 november 2003 @ 12:36:
Is er al iets bekend over de recommended (lees: minimum) specs?
Deze plek is te koop.
hoe willen ze dat doen?Lord_Mithril schreef op 08 november 2003 @ 23:40:
[...]
Ze gaan voor een merge van de 3 einden.
Stond ergens in een interview, weet alleen niet meer waar en wanneer
[ Voor 7% gewijzigd door TepelStreeltje op 09-11-2003 22:56 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
De hoofdrolspeler in het 2e deelVerwijderd schreef op 10 november 2003 @ 20:06:
alex denton.
Idd zeg, dat waren echt heerlijke momenten, Deus Ex is echt mijn favoriete spel ooit, dat met die kill-phrase was echt 1 van die dingen wat het speelfilm-achtig verhaal zo kick maakte, Deus Ex 2 is zo'n beetje het enige waar ik naar uitkijkTepelStreeltje schreef op 09 november 2003 @ 22:54: ook die manieren om die 2 andere agents te slopen, met dat code woord, geweldig!
http://www.gamer.nl/nieuws/19740Het tweede deel van Deus Ex moet nog uitkomen, maar Warren Spector van ontwikkelaar Ion Storm heeft al laten weten dat men denkt aan een derde deel. Warren wilde verder weinig details over Deus Ex 3 loslaten, maar suggereerde wel dat de verhaallijn met de eerste twee delen verbonden zou zijn. Verder laat Spector in dit interview meer weten over Deus Ex: Invisible War, videogames van nu en de toekomst.
Volgens Warren benadert Deus Ex: Invisible War de oorspronkelijke visie die men bij Ion Storm had, hoewel er altijd wel iets toegevoegd kan worden. Waarom het tweede deel volgende maand al in Amerika verschijnt en pas drie maanden later in Europa werd niet duidelijk gemaakt.
Ohoh dat is toch zo slim he.Waarom het tweede deel volgende maand al in Amerika verschijnt en pas drie maanden later in Europa werd niet duidelijk gemaakt.
Verwijderd
Ja idd doen ze niet slim!!!Ohoh dat is toch zo slim he.
Weer eens mensen langer laten wachten in europa hebben ze nog altijd niet door dat mensen dan het spel sneller gaan downloaden, omdat ze niet kunnen wachten.
Paul dentonTepelStreeltje schreef op 09 november 2003 @ 22:54:
[...]
en hoe heette die broer van JC ook al weer...
TMAXTINT
1 Ai mergeTepelStreeltje schreef op 09 november 2003 @ 22:54:
[...]
hoe willen ze dat doen?
JC merged met de AI, blaast de hele zooi op, en wat die laatste is weet ik ff niet meer...
1- AI merge
2- hele zooi dood
3- ?
[ Voor 3% gewijzigd door SPOXER op 11-11-2003 20:11 ]
Dat word het dus inderdaad en dit is de back.MaRc0 schreef op 08 november 2003 @ 23:12:
Hmm, als ik jou en de site van Deus Ex 2 mag geloven komt ie inderdaad dit jaar nog uit, dat had ik eigenlijk niet verwacht
Er zijn ook al een paar boxarts te zien op de sites waar je DX2 kan pre-orderen:
De specs staan er ook al bij.
1 dat je dus samen de wereld regeerdSPOXER schreef op 11 november 2003 @ 19:10:
[...]
1 Ai merge
2 communicatie platleggen
3 illuminatie
4 Alternatief (party)
Heb ik gelijk?
dacht dat het alex was, dank je
dus dat waren zehttp://db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/deus_ex_b.txt
-----------------
HELIOS ENDING - 23.5.1
-----------------
Perhaps the easiest, in that you can do it fairly early on in the level.
Proceed to the Aquinas Router room and either open it with the security
computer downstairs (PAGE : UBERALLES) or just use the door code 6765 on it.
Go in and down the stairs to the lower floor. Hit the 'engage' button on the
machines on either side of the chamber, and then go to the central computer.
Login (ICARUS : PANOPTICON) and engage the primary router. Then proceed back
to sector 3's Aquinas Hub and talk to Helios. End game.
---------------------
ILLUMINATI ENDING - 23.5.2
---------------------
You have to disable all 4 blue fusion reactors and then kill Page.
The first reactor is on the floor of the central chamber of Sector 4, down
by UC-02. Deactivate it with code 7243.
The second reactor is up in the south tower. Get to it by proceeding from
reactor 1 south to the unlocked door and up the ladder, or use the elevator
on the east side of the chamber. Go through the tower to the walkway west,
and then down the stairs into the next room to disable the reactor. Note
that 2 sentry droids will come out to get you, so you might want to set up
the boxes to block them first.
From here, proceed back to the tower and off the west end again, to get down
to the level with the ramp. Consider jumping after you've hit the 'down
elevator' button so you don't take any damage. Proceed past UC-01 to the
walkway east and disable the reactor there.
The last one is the trickiest. Heal up, make sure you have the radiation
suit, and spend any last skill points on enviro training. Then go east, past
the 3rd reactor, and south into the radiated room. Go behind the pipe and
disable the last reactor.
Once done, return to the Aquinas Hub area and go out the little portal there
onto the balcony with the controls. Hit the button, and Page dies. End game.
-------------------
DARK AGE ENDING - 23.5.3
-------------------
Go back to coolant control, either using the door code 2242, or swimming
from the central room in the main chamber (see above). Hit the button on
the yellow console at the end of the coolant control room and then return
to Sector 3's Reactor lab.
Now is the real fun part; you must hit the button at the base of each
reactor. Note that the area is filled with radiation, so if you don't have
a hazmat suit and lots of enviro training, you might just be screwed.
Go up into the control room and hit the button behind the first yellow
panel, then the second, and then the third. The maintenance guy will go
ballistic on you (who wouldn't?) and so you should shoot him. Consider
knocking him out beforehand. Then, hit the engage button on the central
console. End game.
[ Voor 74% gewijzigd door TepelStreeltje op 11-11-2003 22:10 ]
Battle.net Spud#2543
Ziet er goed uit, was wel meteen duidelijk dat het xbox versie was.
[ Voor 3% gewijzigd door Albinoraptor op 12-11-2003 13:24 ]
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Verwijderd
dat je samen met de illuminati(soort machtsorganisatie ofzo) de wereld regeer.1 dat je dus samen de wereld regeerd
2 terug naar stone age door die nuke toch?
3 maar wat is die 3e dan? zegt me namelijk als nog niet echt veel...
4 lternatief?! oh!!? dacht dat er maar 3 eindes waren!
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Tja denk dat ze dat doen omdat het Xbox versie is, controller is natuurlijk nooit zo nauwkeurig/snel als muis.Verwijderd schreef op 12 november 2003 @ 17:11:
want ze kunnen echt niet richten en als je zelf 2 meter mis mikt raak je hem nog!!!
Ik heb gelezen dat testers het hebben uitgespeeld zonder ook maar 1 iemand om te leggen.. sneaken werkt dus perfect.. maarjah, das niet spectaculair voor filmpjesUndeclinable schreef op 12 november 2003 @ 13:54:
Het schijnt een build te zijn geweest van een paar maanden oud. Weet nog niet wat ik er van moet denken, van deze filmpjes........op zich heeft het wel weer een beetje het echte 'Deus Ex'-gevoel, maar het ziet er allemaal een beetje standaard uit.
Het lijkt erop alsof het meer de combat-kant op gaat i.p.v. sneaky en stealthy je ding doen, maar goed, nog eventjes wachten en dan kunnen we de demo gaan proberen!!
Bier, Whiskey en Metal!!
Dat mag ik graag horen! Heb wel gelezen dat er op de DX-fora toch wel aardig wat scepsis heerst......soms wat overdreven, maar ja, om het origineel te overtreffen zal ook wel heel erg moeilijk worden!!Lord_Mithril schreef op 12 november 2003 @ 17:17:
[...]
Ik heb gelezen dat testers het hebben uitgespeeld zonder ook maar 1 iemand om te leggen.. sneaken werkt dus perfect.. maarjah, das niet spectaculair voor filmpjes
klopt, overtreffen word moeilijk...Undeclinable schreef op 12 november 2003 @ 17:33:
[...]
Dat mag ik graag horen! Heb wel gelezen dat er op de DX-fora toch wel aardig wat scepsis heerst......soms wat overdreven, maar ja, om het origineel te overtreffen zal ook wel heel erg moeilijk worden!!
dat was mijn eersteVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:23:
[...]
dat je samen met de illuminati(soort machtsorganisatie ofzo) de wereld regeer.
Battle.net Spud#2543
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Volgens mij kwam die 3 december in Amerika uit toch?? Zullen we eens kijken of er een mogelijkheid is om hem te importeren. Is er iemand die weet of je dan met PayPal kan betalen??EfBe schreef op 12 november 2003 @ 19:19:
Volgens eidos.co.uk is het 2004. Aangezien zij het uitbrengen, denk ik dat het richting die feb 2004 gaat. Inderdaad erg zaad, want in NL spelen we toch de engelse versie en hebben we toch geen nederlandse gesproken teksten.
Ik mag hopen dat de intelligentie van je tegenstanders heel veel beter wordt dan in deze filmpjes wordt vertoond, want dit ziet er wel heel triest uit.Undeclinable schreef op 12 november 2003 @ 13:54:
Het schijnt een build te zijn geweest van een paar maanden oud. Weet nog niet wat ik er van moet denken, van deze filmpjes........op zich heeft het wel weer een beetje het echte 'Deus Ex'-gevoel, maar het ziet er allemaal een beetje standaard uit.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
[ Voor 8% gewijzigd door Twist op 12-11-2003 21:56 ]
Verwijderd
oops verkeerd gelezenVerwijderd schreef op 12 november 2003 @ 16:23:
[...]
dat je samen met de illuminati(soort machtsorganisatie ofzo) de wereld regeer.
Klopt, die moesten eraf gehaalt worden omdat de filmpjes van een 2 maanden oude beta waren met (zoals al te zien was) niet al te beste AI. En ze waren inderdaad van van X-box. Eidos komt binnenkort wel met nieuwe filmpjes en die zijn hopelijk eens een keer van de PC versie. Dit stond trouwens op computerandvideogames.com:NoTimeToPlay schreef op 12 november 2003 @ 20:28:
Die 6 nieuwe filmpjes op Gamershell zijn trouwens niet meer te downloaden, "removed by request of Eidos", lekker dan.
http://www.computerandvideogames.com (ook een video interview met Warren Spector te vinden)Although Eidos has confirmed with us that an Xbox and PC demo of Deus Ex: IW will be out in December, an exact date has yet to be confirmed. The seventh or eight of the month was suggested, but it appears that nothing is yet written in stone. Demo content is being kept a closely guarded secret as well.
[ Voor 3% gewijzigd door aftermath op 13-11-2003 07:38 ]
Was nichts kostet, ist auch *NIX.
Niet op voorraad.
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Die trend is echt te stom voor woorden, zo dwing je geinteresseerden om dan maar Iso's te downloaden om te kijken of het spel de moeite waard is.Albinoraptor schreef op 21 november 2003 @ 11:20:
Echt sommige game uitgever zijn niet goed snik.
Ten eerte moeten ze eens leren gewoon een spel over de gehele wereld op zelfde tijd uit te brengen. En twee het is een demo, met een demo moet je kopers lokken, dan ga je toch niet een demo ergens op een site plaatsen waar hoogstens een paar subscibers hem kunnen downloaden.
Bah.
[ Voor 76% gewijzigd door Kwartjuh op 21-11-2003 19:12 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als je er op tijd bij was had je inderdaad vrijwel geen wachtijd bij Fileplanet, wat vrij uniek isBlackhole schreef op 21 november 2003 @ 19:25:
HAHA das was een snel bij file planet .... kom binnen .. waarschuwing 1 min en gelijk PLOING en gelijk dll ..
224.15 MB valt nog best mee voor een demo en is dan ook zeker veel te klein voor een volledig spelAlleen best wel grote demo....
hebben ze niet toevallig de ISO er op gezet
JA ik had ook zo iets van daar gaan we weer een hele avond .. maar gelijk dllMaRc0 schreef op 21 november 2003 @ 19:28:
[...]
Als je er op tijd bij was had je inderdaad vrijwel geen wachtijd bij Fileplanet, wat vrij uniek is
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 21-11-2003 19:33 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Kewle interface qua animaties of kewle interface qua 'je kan er fijn mee werken'?overigens een GEWELDIGE interface... hebben ze echt kewl gedaan.
[ Voor 14% gewijzigd door Stefke op 22-11-2003 00:23 ]
Verwijderd
Demo = om een stukje sfeer/graphics/gameplay te proeven. Ik denk niet dat ze voor de final nog eventjes de hele interface om gaan gooien, want het spel ligt al in december in de winkel (in de USA). Die low-res laadschermen was alleen maar als voorbeeld dat het spel een echte console port is geworden.stefijn schreef op 22 november 2003 @ 00:22:
Het is een DEMO sufferd, je hebt een positieve indruk gekregen van de inhoud van het spel. Dat een paar onbelangrijke laadschermen in lowres zijn, boeit dat? Dat zullen ze echt nog wel verhelpen.
Sjeez
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 00:31 ]
Verwijderd
Zoals Terr zegt:stefijn schreef op 22 november 2003 @ 00:22:
Het is een DEMO sufferd, je hebt een positieve indruk gekregen van de inhoud van het spel. Dat een paar onbelangrijke laadschermen in lowres zijn, boeit dat? Dat zullen ze echt nog wel verhelpen, net als een paar andere dingen die ze van de demo terugkrijgen
Sjeez
Hoe krijg je dat voor elkaar?Hacku schreef op 21 november 2003 @ 23:13:
Het spel loopt vlot in 1280x1024, 4xAA & 8xAF![]()
Net zoals Kwartjuh al zei is de gameplay wat sloom, wat wel wat jamer is.
Niet op voorraad.
Verwijderd
Deus Ex 2 demo | |||
![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 11% gewijzigd door Zotn_Dré174 op 22-11-2003 13:14 ]
Die vraag had ik eigenlijk al beantwoord... een geweldige interface kwa animaties! Verschirkkelijk om mee te werken.Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 23:23:
[...]
Kewle interface qua animaties of kewle interface qua 'je kan er fijn mee werken'?
vanuit men eigen situatie als die hard PC gamer geef ik je gelijk, maar vanuit een game developer standpunt geef ik je ongelijk...Kwartjuh schreef op 22 november 2003 @ 14:22:
[...]
Die vraag had ik eigenlijk al beantwoord... een geweldige interface kwa animaties! Verschirkkelijk om mee te werken.
Ik ben het overigens 100% met je eens Terr, een diepe teleurtstelling.. nog een reden om die vervloekte consoles in 1 grote put te mieteren, en er een grote atoombom op te gooien(geen flamewar aub)
Dit is toch gewoon niet speelbaar
Battle.net Spud#2543
Het is niet alleen de interface => de AI is ook jammergenoeg van een bedroeflijk laagniveau en in deze tijden kan dit gewoonweg niet.MaRc0 schreef op 22 november 2003 @ 13:59:
Ik moet ook zeggen dat ik 'm minder vind dan ik had gehoopt. De demo valt me nog wel mee na hier de meningen gelezen te hebben, maar ik ben het bijvoorbeeld met Terr eens dat de controle niet lekker werkt. En ondanks dat de interface best handig kan zijn en niet in de weg zit had het van mij allemaal ietsje kleiner en helderder mogen zijn en wat meer naar de buitenkant.
Aangezien ik door één zo'n alien (?) hele tijd af wordt gemaakt ben ik nog niet zo ver gekomen dus over de gameplay heb ik nog geen oordeel, maar het begin van Deus Ex 1 was wel indrukwekkender...
Niet op voorraad.
Verwijderd
Nou als hij over 2 weken al in de US gereleased wordt heb ik daar niet al teveel vertrouwen in... Ik ben het over het algemeen eens met alle negatieve kritiek, maar toch vind ik het wel knap dat je binnen no-time de Deus-Ex vibe weer te pakken hebt. Jammer dat ik hem niet echt op een redelijke reso kan spelen maar dat ligt meer aan mijn hardware...Zotn_Dré schreef op 22 november 2003 @ 14:55:
Dus dit wijst op een echt wel heel domme AI, hopelijk wordt deze onder handen genomen voordat de game uitkomt want dit had ik echt niet verwacht
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 15:17 ]
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 16:33 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 16:34 ]
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 17:17 ]
Verwijderd
Je hebt gelijk dat het klote is om ports te spelen. Dit spel is van oorspong een spel voor de pc en dat moet het ook blijven. Ze hebben gewoon de x-box versie gepakt, hem geport en een beetje aangepast. Beetje jammer allemaal.Kwartjuh schreef op 22 november 2003 @ 14:22:
[...]
Ik ben het overigens 100% met je eens Terr, een diepe teleurtstelling.. nog een reden om die vervloekte consoles in 1 grote put te mieteren, en er een grote atoombom op te gooien(geen flamewar aub)
Dit is toch gewoon niet speelbaar
Verwijderd
TMAXTINT
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2003 21:15 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
TMAXTINT
goed gezien..Marruk schreef op 23 november 2003 @ 13:51:
Ik heb de demo dus ook gedownload maar hij zeurt dat ik pixel shader 1.1 or greater moet hebben?
Er zit hier een geforce 2 gts pro 32 mb in. Dus dat zal wel betekenen dat ie helemaal niet draait op mijn pc.
Bier, Whiskey en Metal!!
Lord_Mithril schreef op 23 november 2003 @ 13:57:
[...]
goed gezien..
PS1.1 zat volgens mij pas op de GF3's als ik de reclames goed heriner.
TMAXTINT
als ik het zo lees denk ik niet dat je wat mist...
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2003 12:39 ]
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq