Deus Ex 2: Invisible War

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.798 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Bernaar schreef op 25 december 2003 @ 17:52:
Hoe is de besturing in dit spel? Is die net zo lekker als in het eerste deel?
Eigenlijk niet maar toen ik de patch installeerde wel....

[GoT] TF2 Clan

Verwijderd

Pff, in verhouding met het eerste spel van deus ex vind ik dit spel erg waardeloze.

Waar zijn alle die functie's gebleven die je vroeger bij het spel had ? (Of heb je die niet om dat dit nog een demo is ??)
Erg irritant dat je wapens/items in het midde op je scherm zitten :(.
Bij Need For speed underground is het erg goed gergelde tussen de grapichs en systeem eisen. Waarom kan dat niet bij Ds EX 2 :?.

Tja ik vraag me echt af wat ik nou met zo stom consel game op de pc moet, geef mij maar de oude deus.

De patch krijg ik hier maar niet geinstaleerd, komt dat doordat die patch win98 niet ondersteund ?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JC Ken schreef op 25 december 2003 @ 22:04:
*knip
Waar zijn alle die functie's gebleven die je vroeger bij het spel had ? (Of heb je die niet om dat dit nog een demo is ??)
Erg irritant dat je wapens/items in het midde op je scherm zitten :(.
*knip

bijna alle functies van deus ex 1 zijn inderdaad verdwenen in deel 2
alleen de biomods zijn gebleven.
die wapens en items worden in de patch meer naar de buitenkant van je scherm verplaatst

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-03 15:22
Die screens hierboven, is dat voor of na de patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Dit spel krijgt van mij een dikke 8 ! Echt een tof spel, tenminste niet zo'n spel waar je paar objectives krijgt, en zodra die klaar ziin next level. Nee je kan toch lekker zelf bepalen hoe lang je ergens wil lopen en geld verdienenen etc. En de AI is ook best goed. Die robots horen je echt snel al ... Weeeer wachten tot ie weg is ... pff...
Lol ...
Geluiden vind ik ook wel snor. Alleen de graphics van de characters zijn matig, maar lekker boeien ... de gameplay vinnik echt geweldig. Petje af voor de makers.

Ennuh die mensen die zeggen dat ze het spel in 2,5 uur uitspelen ... Zonde .. en dom ... geniet meer van het spel, kijk eens wat meer om je heen, en probeer meer opjectives erbij te krijgen ... wat credits te scoren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit spel is zeker een 8 waard, maar het brengt een grote teleurstelling mee voor de deus ex 1 fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

op het 4.5e (van de 5) deel van de game, als je ergens voor de 2e keer komt, word het bij mij toch wel HEEL erg buggy!
ik loop naar iemand om te praten, CTD, ik wil laden ctd etc.
het was daarvoor gewoon goed, nergens mot mee, maar het is nu gewoon klote!

ik hoop dat die 1.1 patch het fixt, want anders is het gewoon niet meer leuk om te spelen.

toch maar kopen...

vind het een geweldig spel, helaa niet zo lang als DX1, maar toch gaaf, ben al ruim 12 uur bezig geloof ik, en dan dus echt ALLES onderzoeken enzo.
heb ook alle biomods al, heb zelfs nog een stuk of 7canisters over.

maar wat voor eindes zijn er eigenlijk?
ben er dus al bijna, de keuzes zijn al wel duidelijk, en je kan ze al een beetje maken, maar wat zijn ze precies!?
graag ff in zwart zetten
code:
1
[table][tr][td bgcolor="#000000"]Hier komt je spoiler :)[/td][/tr][/table]

op die manier dus.

thanx :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
Opgepast spoilers!!!!!!!!

1. apostlecorp:de hele bevolking wordt op helios aangesloten en zijn allemaal gelijk.
2. the illuminati.:zij zijn de wereldleiders.
3. the templars. alle "augmentated of buitenaardse leven wordt gedood.
4. renegade. The omar komt aan de macht. Al het andere leven is verwoest

[ Voor 23% gewijzigd door SPOXER op 03-01-2004 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

thanx SPOXER :)

ik heb net de 1.1 er over heen gegooit, maar nu ziettie men save games niet!?!
hoort dat?!

hij ziet wel een paar saves, maar daar ben ik nog in seattle...
kan wel overnieuw beginnen, maar ja, is ook niet ideaal natuurlijk...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

is het btw echt zo'n enorm zwaar spel of moet ik eraan gaan wennen dat mijn bak met athlon xp 2200 en GF4ti4200 gewoon echt oud aan het worden is?
Ik kan em namelijk alleen speelbaar draaien in 640x480 met detail op medium.
Hoger dan dat levert verschrikkelijk schokkende beelden op :|

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op 11 januari 2004 @ 21:58:
is het btw echt zo'n enorm zwaar spel of moet ik eraan gaan wennen dat mijn bak met athlon xp 2200 en GF4ti4200 gewoon echt oud aan het worden is?
Ik kan em namelijk alleen speelbaar draaien in 640x480 met detail op medium.
Hoger dan dat levert verschrikkelijk schokkende beelden op :|
Heb je de patch al gedraaid ? Want als ik dan bij de Settings de Shadows een klein beetje terugschroef heb ik op 1024x768 (met onderstaande specs) een hele acceptabele framerate.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 11 januari 2004 @ 23:46:
[...]

Heb je de patch al gedraaid ? Want als ik dan bij de Settings de Shadows een klein beetje terugschroef heb ik op 1024x768 (met onderstaande specs) een hele acceptabele framerate.. :)
da's een goeie tip. Ik had eigenlijk niet verwacht dat er al een patch zou zijn.
Maar ik had al het gevoel dat het sneller zou moeten kunnen.

* rajackar krijgt weer wat meer hoop :)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:35
Op mijn systeem draait ie ook gewoon Kilo Utrecht Tango.

In de resolutie 1280x1024 (shadows medium) heb ik in het begin van het spel 15 fps. ;) ;)

Alle andere spellen (ook ut 2003) die ik heb draaien perfect op 1600x1200 alles op max.

Verder reset ie elke keer als ik het spel opstart de resolutie terug naar 800x600

Oja: ik heb de patch al gedraaid

[ Voor 6% gewijzigd door Henkus op 12-01-2004 08:36 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

rajackar schreef op 12 januari 2004 @ 00:06:
[...]

da's een goeie tip. Ik had eigenlijk niet verwacht dat er al een patch zou zijn.
Maar ik had al het gevoel dat het sneller zou moeten kunnen.

* rajackar krijgt weer wat meer hoop :)
check ook DXTool even:
4hp schreef op 11 december 2003 @ 18:10:
_/-\o_ DXTool _/-\o_

Download: Klik

Forum: Klik

Vet progje! :)

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

klopt het dat je savegames van 1.0 bij 1.1 niet meer werken??
kwas net ver, en heb de patch der over heen gegooit, en nu ziettie ze niet meer...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 22:28

edward2

Schieten op de beesten

Er is sinds kort een higres texturepack, zeer de moeite waard:

http://66.193.119.177/index.php?showtopic=207905

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Was er al bekend hoeveel eindes er waren in DX2?
Deze heb ik tot nu toe voor elkaar gekregen.

spoiler:

1) renegade : je doodt alle faction leaders en molt de Dentons en hun Machine. Gevolg : De aarde wordt onbewoonbaar voor plant en dier, alleen de Omar weten zich aan te passen om te overleven
2) je kiest voor Illuminatie. Gevolg: Big Brother is watching you en ontkent alles :)
3) je kiest voor de Templars Gevolg: iedereen wordt ont-biomodded

zijn er nog andere?

Edit:

In vergelijking met Deus Ex was Deus Ex: IW wel een beetje een domper, maar nadat ik me in het begin door de welbekende storende veranderingen had gebeten bleek de gameplay toch zeker weer beter dan goed! Ook vond ik de speeltijd aanzienlijk korter dan DX. DX heb ik me echt weken op uitgeleefd, dan wel op ingeleefd, maar hier was ik toch met 2 weekjes wel doorheen...

Al met al krijgt Deus Ex:IW toch een dikke 8 van mij!

(Deus Ex kreeg een dikke 9 btw)

[ Voor 32% gewijzigd door Apie! op 20-01-2004 11:19 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Apie! schreef op 20 januari 2004 @ 11:09:
Deze heb ik tot nu toe voor elkaar gekregen.

(Deus Ex kreeg een dikke 9 btw)
dat vroeg ik dus een paar posts hoger ook.

ik ben der nog niet, dus ik lees ze niet.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

weet iemand btw of je met een audigy kaart iets van surround geluid kan maken als je verder geen dolby oid apparatuur hebt?
Ik vond de ondersteuning van EAX in deel 1 namelijk helemaal te gek en mis dit echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig spel, maar die gameengine is ronduit slecht...

Loopt hier alleen speelbaar op 640 resolutie en de rest op "minimum" or "off".

XP2100+
GeForce 4 TI4200
1024mb Ram

Ik weet ..het is geen krachtpatser, maar leuk als je als "normale burger" z'on spel koopt en het niet eens beetje vlot (lees: speelbaar) kunt draaien!

Die engine suckt gewoon...

note to gamedevelopers: Niet iedereen heeft thuis een Athlon FX / P4 met ATI 9800 Pro staan.

p.s. Ik draai 1.1 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op 22 januari 2004 @ 18:53:
Grappig spel, maar die gameengine is ronduit slecht...

Loopt hier alleen speelbaar op 640 resolutie en de rest op "minimum" or "off".

XP2100+
GeForce 4 TI4200
1024mb Ram

Ik weet ..het is geen krachtpatser, maar leuk als je als "normale burger" z'on spel koopt en het niet eens beetje vlot (lees: speelbaar) kunt draaien!

Die engine suckt gewoon...

note to gamedevelopers: Niet iedereen heeft thuis een Athlon FX / P4 met ATI 9800 Pro staan.

p.s. Ik draai 1.1 versie
Dan doe je echt iets niet goed.
Ik draai op een 2200+ met ti4200 en 1024 mb ram.
Op 800x600 draait het prima met detail op medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel afgelopen weekend (uit)gespeeld, en ik moet zeggen het viel me niet tegen. Als er performance problemen waren, zijn die zeker door de patch opgelost, want ik had nergens last van.

Maar nu nog een vraagje. Als ik DX 2 speel, en daarna terug ga naar de desktop, dan heeft het spel op de 1 of andere manier al mijn iconen gehergroepeerd naar de linker bovenhoek van het scherm. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar het is nogal vervelend als ik iedere keer als ik wil spelen mijn icoon-indeling overhoop wordt geschopt. Ik heb overigens geen auto-arange icons aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 12:15:
Ik heb het spel afgelopen weekend (uit)gespeeld, en ik moet zeggen het viel me niet tegen. Als er performance problemen waren, zijn die zeker door de patch opgelost, want ik had nergens last van.

Maar nu nog een vraagje. Als ik DX 2 speel, en daarna terug ga naar de desktop, dan heeft het spel op de 1 of andere manier al mijn iconen gehergroepeerd naar de linker bovenhoek van het scherm. Ik heb hier nog nooit eerder van gehoord, maar het is nogal vervelend als ik iedere keer als ik wil spelen mijn icoon-indeling overhoop wordt geschopt. Ik heb overigens geen auto-arange icons aanstaan.
Dit komt denk ik omdat je de ingame resolutie te laag hebt staan. Dit beinvloed door knullig programmeerwerk je desktop instellingen en dan zal Windows je icons indelen naar 800x600 of 640x480 maatstaven. Hieraan is jammergenoeg niets te doen behalve De2 op 1280x960 ofzo gaan draaien, maar ik ben bang dat je pc dat niet gaat trekken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 16:14:

Dit komt denk ik omdat je de ingame resolutie te laag hebt staan. Dit beinvloed door knullig programmeerwerk je desktop instellingen en dan zal Windows je icons indelen naar 800x600 of 640x480 maatstaven. Hieraan is jammergenoeg niets te doen behalve De2 op 1280x960 ofzo gaan draaien, maar ik ben bang dat je pc dat niet gaat trekken :P.
Hij loopt soepel op 800x600, shadows uit, world detail medium, skins high, maar ik vrees dat mijn compu geen 1600x1200 gaat trekken :+ Dus maar hopen dat ze dat fixen met een volgende patch, als dat mogelijk is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-09 10:38
Verwijderd schreef op 09 februari 2004 @ 18:26:
[...]
Hij loopt soepel op 800x600, shadows uit, world detail medium, skins high, maar ik vrees dat mijn compu geen 1600x1200 gaat trekken :+ Dus maar hopen dat ze dat fixen met een volgende patch, als dat mogelijk is tenminste.
Gaat er een volgende patch komen?

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aseslno
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-07-2022

Aseslno

Scuse Me, While I Kiss The Sky

ik heb het spel dus laatst uitgespeelt, het was best een goed spel, alleen begon die op het einde wat saai te worden en verloor ik mn interesse in het verhaal een beetje. Eindfilmpjes waren ook een beetje mager, maar das logisch want als er wordt verteld wat er allemaal na gebeurd dan moeten de makers dus een oordeel geven, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar wat mij wel tegen valt is dat ik eigenlijk niet vind dat alles wat je doet zulke geweldige gevolgen heeft op de rest van het spel. Ik weet niet tot hoever de invloed gaat van het op medium spelen, maar in het begin had ik wat van die Omar gasten afgeschoten (die wapens leken me wel mooi) maar nix van gemerkt (misschien hadden ze me niet herkent of lang genoeg gezien :? ) En halverwege het spel kan je afschieten wie je wilt, en alle kant kiezen die je maar wilt, op het einde kan je toch naar alle kanten overslaan en toch nog zo eindigen als je wilt. Logisch natuurlijk dat alle partijen tot op het einde alles bij jou gedaan proberen te krijgen, het was immer redelijk belangrijk voor ze. Maarja als je ze al duizend keer hebt verteld dat ze op moeten rotten leek het mij duidelijk. Ze hadden ook kunnen verzinnen dat er dan andere mensen zijn die dan voor de andere partijen werken en jou dan dwars gaan zitten ofzo.

En het zou natuurlijk niet helemaal sporen met het niet oordelen van de makers, maar ik had toch wel graag wat langere filmpjes willen zien die dan lieten zien of je genaaid was of niet. Of Denton nou echt het goeie met de wereld voor had of niet, of misschien wel, maar het werkte niet (dat laatste zou dus wel een redelijk duidelijk oordeel zijn). Op deze manier vond ik het een beetje een anticlimax.

iemand ermee (on)eens?

En zo is het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aseslno schreef op 25 februari 2004 @ 02:42:
ik heb het spel dus laatst uitgespeelt, het was best een goed spel, alleen begon die op het einde wat saai te worden en verloor ik mn interesse in het verhaal een beetje. Eindfilmpjes waren ook een beetje mager, maar das logisch want als er wordt verteld wat er allemaal na gebeurd dan moeten de makers dus een oordeel geven, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Maar wat mij wel tegen valt is dat ik eigenlijk niet vind dat alles wat je doet zulke geweldige gevolgen heeft op de rest van het spel. Ik weet niet tot hoever de invloed gaat van het op medium spelen, maar in het begin had ik wat van die Omar gasten afgeschoten (die wapens leken me wel mooi) maar nix van gemerkt (misschien hadden ze me niet herkent of lang genoeg gezien :? ) En halverwege het spel kan je afschieten wie je wilt, en alle kant kiezen die je maar wilt, op het einde kan je toch naar alle kanten overslaan en toch nog zo eindigen als je wilt. Logisch natuurlijk dat alle partijen tot op het einde alles bij jou gedaan proberen te krijgen, het was immer redelijk belangrijk voor ze. Maarja als je ze al duizend keer hebt verteld dat ze op moeten rotten leek het mij duidelijk. Ze hadden ook kunnen verzinnen dat er dan andere mensen zijn die dan voor de andere partijen werken en jou dan dwars gaan zitten ofzo.

En het zou natuurlijk niet helemaal sporen met het niet oordelen van de makers, maar ik had toch wel graag wat langere filmpjes willen zien die dan lieten zien of je genaaid was of niet. Of Denton nou echt het goeie met de wereld voor had of niet, of misschien wel, maar het werkte niet (dat laatste zou dus wel een redelijk duidelijk oordeel zijn). Op deze manier vond ik het een beetje een anticlimax.

iemand ermee (on)eens?
100% mee eens... De plot lis veel minder sterk in vergelijking met DeusEx 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
1.2 patch is uit:
Eidos has released a new patch for Deus Ex 2: Invisible War, bringing this first-person action RPG by Ion Storm to v1.2. This release improves performance on most systems, fixes some graphical errors for those using NVIDIA GeForce FX 5950 cards, and fixes the fuzzy appearance of the bloom, sniper scope, vision biomod, and other full-screen effects.
Download

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
En wat zijn nu met behulp van deze patch de onofficiele recommended specs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-03 22:54
Weet iemand of der mischien cheats voor het spel aanwezig zijn ?( ja ik heb gezocht maar die cheats kloppen niet helemaal die op internet staan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik zie hier veel klachten van deus ex fan's. Deze begrijp ik echter echt niet! Ik vindt het een waardige opvolger met een pakkende verhaallijn. Het mooist vindt ik nog de vele fracties en de keuzes die je zal moeten maken. Help ik de ene of de andere partij? of speel ik ze allemaal tegen mekaar uit en behoudt ik mijn eigen visie prachtig! De graphics vindt ik ook heel gelikt! Ik geef hem een dikke 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ik heb al eerder geklaagd over een aantal zaken..de brakheid van de game (het crasht ook na een zooi patches) het overdone doelen systeem, je krijgt er bij elke persoon steeds eentje..en het is niet zo "pakkend" als DE1. Heb het niet eens meer geinstalleerd op dit moment.. kun je nagaan :X

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
2Dutch schreef op 09 maart 2004 @ 01:11:
Ik heb al eerder geklaagd over een aantal zaken..de brakheid van de game (het crasht ook na een zooi patches) het overdone doelen systeem, je krijgt er bij elke persoon steeds eentje..en het is niet zo "pakkend" als DE1. Heb het niet eens meer geinstalleerd op dit moment.. kun je nagaan :X
Heb nog geen patch draaien spel draait perfect hier. versie 1.2 out of the box. En ik ben al voorbij de onmoeting met jc denton. Bij DE1 kreeg je maar 1 vast doel voor zover ik me kan herrineren dat was hardstikke linear. En de verhaal lijn vind ik tot nu toe beter als deel 1. Je moet je nu alleen wat meer inleven in zijn rol aangezien je meer invloed hebt op het verhaal. In deel 1 kreeg je het verhaal gewoon in 1 brok door je strot gedouwd. De keuzes die je maakte hadden weinig invloed op het verloop van het verhaal. Vindt het alleen jammer dat er geen nieuwe gave biomods zijn bijgekomen. Het is het vervolg op deel 1 maar qua biomods wordt je meer beperkt als in deel 1 net alsof de techniek achteruit is gegaan in plaats van vooruit. Al kan dit te maken hebben met de collapse waar ze het steeds over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op 20 januari 2004 @ 11:09:
zijn er nog andere?
spoiler:

4) je kiest voor de Dentons, en iedereen wordt gecomlinked met elkaar...

DX2 is leuk, maar wat mij betreft haalt deze het bij verre niet met de eerste DeusEx.voor DX2 is zijn er teveel concessies gemaakt om een console-versie mogelijk te maken, en men heeft zich teveel met de technische en grafische kant bezig gehouden en te weinig met de plot en de lengte van de plot. Zo reageren karakters ook anders aan de hand van je huidskleur en geslacht, maar om nou te zeggen dat dat genoeg uitdaging/nieuwe mogelijkheden biedt om het spel meer dat twee keer te gaan spelen, nee... Het krijgt van mij een 7, terwijl deusex van mij nog altijd een 10 krijgt... Jammer, ik had er zoveel van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb de 1.1 patch niet geinstalleerd, maar zouden alle fixen van de 1.1 ook in de 1.2 patch zitten?

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Ik heb nu ook DX2 sinds een paar dagen, maar ik krijg hem niet aan de praat.
Ik heb net dat DXTool progje gevonden, maar dat moet ik nog uitproberen.
Thuis had ik hem proberen te starten met 3DAnalyzer, die ik ook voor PoP:SoT had gebruikt.

Maar het maakt niks uit, hij doet het gewoon niet.
Nadat ik de filmpjes heb gezien krijg je zo'n laadbalkje.
En na ongeveer 1cm loopt hij vast en kom ik zo weet terug ik windows.

Is er misschien nog een manier waarop ik het wel kan spelen?

Systeem:
AMD Athlon 1gHz
512 mb ram
GeForce 2 MX 400 / 32 mb

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Iemand??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

je vid kaart is het probleem ... je kaart wordt niet ondersteund ...

Kaart upgraden dus ...

" *Supported Chipsets - nVidia GeForce 3TI/4TI/FX (GeForce MX not supported) "

bron:

http://www.eidosinteractive.com/games/info.html?gmid=125

[ Voor 63% gewijzigd door JediUberknaft op 11-03-2004 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Maar dat was ook zo voor PoP:Sot en met 3DAnalyzer kon ik hem wel spelen.
Is er dan niet zo'n progje voor DX2?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Vanitas schreef op 12 maart 2004 @ 10:47:
Maar dat was ook zo voor PoP:Sot en met 3DAnalyzer kon ik hem wel spelen.
Is er dan niet zo'n progje voor DX2?? :?
Met die kaart WIL je het spel niet eens spelen. Dan kan je het beter bewaren totdat je een nieuwe comp/videokaart hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tigertje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-02 18:50
Hier een kleine bug. Ik heb hem niet echt goed in beeld gekregen. Het is bij Versalife, vlakbij de Helipad. Daar ergens op een hoek hoorde de hele tijd een soldaat roepen en lopen maar ik zag niks, totdat ik goed keek:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I781F57PEFH4/picserver.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Bernaar schreef op 07 maart 2004 @ 15:13:
[...]

En wat zijn nu met behulp van deze patch de onofficiele recommended specs? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh. Was net in de Archipel lekker bezig, ik quicksave, ik doe even iets stoms en wil quickloaden... blijkt de savegame corrupt te zijn, want bij elke load krijg ik een ctd. Best frustrerend, kan ik 2 uur opnieuw spelen.

Zowiezo krijg ik geregeld ctd's, maar een corrupte savegame is wel naar.

Ik heb nog niet de hele post doorgelezen, maar klopt het dat er geen support is voor surround geluid? DX1 maakte prima gebruik van mijn audigy2, maar nu hoor ik niet meer dan stereo. Is dit omdat DX1 op de Unreal-engine is gebouwd, waar dat al native inzat of zo?

Maar om nou te zeggen dat ik IW een waardige opvolger vindt... Tuurlijk, het ziet er grafisch mooi uit, maar toch iets te plastisch, zeker vergeleken met DX1. Daar had ik echt het gevoel door een stad te lopen. Seattle lijkt in IW meer op een winkelcentrum dan een stad. En met de moeilijkheid valt het ook wel mee: in DX1 werd je gedwongen goed om te gaan met je munitie, lockpicks en multitools. In IW lijkt je wel een overvloed aan multitools te hebben, ik heb er altijd 15-20 op zak. Waarom zou ik lang gaan zoeken naar een airco-tunnel, als ik zo ook een deur kan openen met een paar multitools?

Het verhaaltje is leuk, maar voor al het andere: DX1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb hem ook eindelijk op de xbox (nu 3 dagen) en ben er echt HE-LE-MAAL verslaafd aan :D echt een topgame (komt op nr 4 beste game ooit, naast Perfect Dark, Metal Gear Solid, en Metroid Prime) De vrijhijd is heerlijk, maar niet TE (in morrowind was het TE, en daardoor niet leuk meer en verwarrend) en de characters zijn ook vet (Omars zijn C00l :D)

Ik zit nu in Cairo, en ga nu bijna naar de volgende stad.. zit ik al ver in het spel?? want ik ben nu een uur of 9 bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb hem sinds zondag, en ik kan er niet vanaf blijven. Die patch was ook erg fijn erover heen te gooien, want dat maakt het moddentoch makkelijker (van de wapens) en me spel werdt vloeiender. Ben nu voor de 2e keer aan het spelen, wil er een ander einde van maken :D

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 09:53:
Ik heb nog niet de hele post doorgelezen, maar klopt het dat er geen support is voor surround geluid?
Klopt dat dat niet ingebouwd is, maar je kunt een "Fix For 3d Sound" downloaden, zie het Ion Storm forum:
http://66.193.119.177/index.php?showtopic=207499 en verder je defaults.ini aanpassen maar dat vind je allemaal door de bovenstaande link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zp, ff uitgespeeld :P 3 dagen erovergedaan, maar dan wel 5 uur per dag (jaja geen leven ik weet het :D) dus totaal 15 uur.

Ik heb het Denton einde gekozen, omdat dat mij het beste leek :), jammer alleen dat je niet ziet of het later goed verderloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 18:29

Dannies

Urashima Keitaro

ik heb nu al 4 eindes gedaan, die van Denton, de templars, de illuminates (?!), en die van Leo.

-- Microsoft Certified Professional --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernaar
Goh, bedankt voor de spoilers weer! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bernaar schreef op 24 april 2004 @ 13:33:
Goh, bedankt voor de spoilers weer! :(
valt wel mee hoor ;) vanaf het begin moet je al een zijde kiezen, dus dan weet je al dat er meerdere eindes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09 22:17

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb net Deus Ex (retailversie) en ik krijg hem niet goed aan de gang. Ik draai Win2K SP4 met ForceWare 61.11. Systeem specs in mijn signature hieronder mijn post. ;)

<Ik zal ff screentjes posten>...

Hebben jullie misschien een suggestie, anders gaat dat spel morgen meteen terug!

Lama ;) :) ---> TIP!!! ftp://ftp4.extreme-player...x2/tools/DXIW_Tweaker.exe

[ Voor 52% gewijzigd door SkyStreaker op 04-05-2004 19:49 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste