Deus Ex 2: Invisible War

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.795 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Dit is echt zo'n interface voor domme apen. Altijd maar simpeler maken. Jezus wat een bagger zeg. Maarja Valt mee te leven. Waar niet mee te leven valt is die enge muislag. Daar moeten ze echt wat aan aan gaan doen.

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:07
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 17:25:
Ik denk dat we ons minder zorgen hoeven te maken dan we denken... ik ben even door de menutjes heen gegaan en dit is inderdaat de XBOX versie, zelfs je Vibration kon je aan en uit zetten... Ik denk persoonlijk dat ze de XBOX veersie eerder af hadden en daar maar een demo van gemaakt hebben. Als je de voledige development code hebt is dat namelijk net zo makkelijk.
Maar uitijndelijk zullen we gewoon moeten wachten tot ie uitkomt. Ik kijk uit naar de reviews
pas erg op met reviews aangezien die (zeker bij tripple A games) erg gemanipuleert worden.
"Geef DX2 minimaal een 8.5 dan krijgen jullie een exclusive. zo niet dan krijg je nooit meer een exclusive"...
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Ben zeer teleurgesteld door de demo.

Ten eerste zuigt de inventory zwaar, veel te klein en onhandig switchen met weapons en ook het wegstoppen van een wapen is ondoordacht.
Waar is trouwens de stoere interface voor skills en bio-mods naartoe?
Nu alleen nog maar een stomme simpele bio-mod scherm.
De graphics zijn wel redelijk ok, ook wel leuk vond ik het feit dat je met voorwerpen kon gooien, alleen het had 0,0 effect op de NPC's. Ze roepen dat je moet stoppen, en dat was het.

Voor de rest, tja... teleurstellend.
Ik koop em iniedergeval NIET.
Dat terwijl ik met de aankoop van Deus-Ex 1 wel tevreden ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wat een brakke demo zeg..kon na het laadgedoetje voor een volgend stukkie meteen al me controls weer aanpassen..zucht! Wacht dan even met de demo

Mijn 2 cents over de demo:

-loopt vreselijk, moest em op 800x600 zetten met veel zaken op laag/uit anders liep ie niet "lekker" en dan een beetje schaalbaarheid mag je wel verwachten in 2003..
- sommige items zien er niet Deux Ex-erig uit, multitool met geel-oranje sparks? please! :/ Bovendien, kon de multitool niet in de inventory zien? waar zit ie, in je broekzak?
- inventory is irritant en te klein, ik zat elke keer te schuiven en te prutsen
- domme IA , schoot niet eens op me toen ik inbrak en later de dame omlegde :P

Als ze de engine wat gaan tunen belooft het wel wat, maar tot nu toe vind ik DE1 op alle fronten beter!

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het rijtje met bloopers te vervolledigen:

Renderfouten:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dx21.JPG

Ik heb een R9800 Pro met Cat 3.7, in andere games heb ik nooit problemen en dat zijn er in totaal heel wat.

Bewonder dit stukje kartelrand op 1280*1024 6xAA, 16xAF (quality) en alles op high (zowel in drivers als in game)
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dx22.JPG
Het loopt wel heel vloeiend op mijn systeempje, maar dat is in dit geval geen troost.

En niet te vergeten, geen schaduwen:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dx23.JPG

En een borstel die door de muur valt:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dx24.JPG
Verder kloppen de physics voor geen meter, alles beweegt wel, maar als je aanloopt tegen bvb. een ton van 50kg voel je niets van weerstand. Vergelijk dat maar eens met de meesterlijke physics van Max Payne 2.

Water beweegt niet wanneer je er doorheen loopt, een rat zakt door de grond wanneer je er op schiet, je ziet geen beschadiging wanneer je voorwerpen raakt.

De geluidskwaliteit lijkt wel 40 kbps aan 16 KHz.

Verdere opmerkingen: zie vorige posts.

Dit alles gemerkt na nog geen tien minuutjes spelen, dus je hoeft het niet ver te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heb ik een interview filmpje met de oprichter van Ion Storm gedownload, en het is me nu helemaal duidelijk waarom het zo zuigt.

Hij begint met vertellen waarom hij denkt dat Deus Ex 1 zo goed ontvangen werd. Volgens hem was dat omdat je problemen kon oplossen zoals jij dat zou willen, de dingen kon doen die jij wilde, het was een shooter/RPG/strategy mix. Voor mij had dat helemaal niets met het Deus Ex gevoel te maken (misschien omdat je helemaal niet veel kon kiezen?). Het was juist de sfeer, het verhaal, de manier van spelen.

Maar volgens de heer Warren het spel had ook zijn 'negatieve' punten: De terminologie was te ingewikkeld, het was allemaal onnodig complex. Maar omdat ze willen dat veel mensen het gaan spelen (dat zegt ie letterlijk) moest het spel toegankelijker worden.

En zie daar het resultaat: het is toegankelijker gemaakt voor het standaard console publiek.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2003 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:18:
Gisteren heb ik een interview filmpje met de oprichter van Ion Storm gedownload, en het is me nu helemaal duidelijk waarom het zo zuigt.

Hij begint met vertellen waarom hij denkt dat Deus Ex 1 zo goed ontvangen werd. Volgens hem was dat omdat je problemen kon oplossen zoals jij dat zou willen, de dingen kon doen die jij wilde, het was een shooter/RPG/strategy mix. Voor mij had dat helemaal niets met het Deus Ex gevoel te maken (misschien omdat je helemaal niet veel kon kiezen?). Het was juist de sfeer, het verhaal, de manier van spelen.

Maar volgens de heer Warren het spel had ook zijn 'negatieve' punten: De terminologie was te ingewikkeld, het was allemaal onnodig complex. Maar omdat ze willen dat veel mensen het gaan spelen (dat zegt ie letterlijk) moest het spel toegankelijker worden.

En zie daar het resultaat: het is toegankelijker gemaakt voor het standaard console publiek.
Mwagh, dat zien we dan wel met de full version. De tijd zal het ons leren.

TMAXTINT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Verwijderd schreef op 25 november 2003 @ 13:18:

Dat gevoel had ik dus ook tijdens het spelen.
Ze hebben zich verkocht aan het grote console publiek, dat vaak niet meer dan 2 hersencellen per knopje op de joystick heeft.
Het spel is helemaal verneukt, maar zelf zal hij het waarschijnlijk SUPER vinden.
Ik hoop ergens dat het flopt, en dat ze er ook meteen achter komen WAAROM het flopt, anders schieten we er nog niks mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 23:40:

Renderfouten:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/dx21.JPG

Ik heb een R9800 Pro met Cat 3.7, in andere games heb ik nooit problemen en dat zijn er in totaal heel wat.
Dit probleem had ik bij de eerste keer spelen ook, maar nadat ik wat gespeeld had met drivers en instellingen zag het er ineens wel normaal uit, dus het hoeft niet perse een renderfout van Ion Storm te zijn ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ik ga geen screens meer posten, want het spel valt me erg tegen.
Mss zitten we verkeerd omdat het maar een demo is, en dat er in de full wel een goede ai zit, physis

Als het spel wordt zoals de demo zal het zeker floppen en hopelijk zien ze dat dan in en leren ze erwat uit voor DX3. (als ze genoeg winst gaan maken om DX3 te kunnen ontwikkelen tenminste)

[ Voor 25% gewijzigd door XWB op 25-11-2003 15:43 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Het vreemde is dat screenshots er zeer goed uitzien en dat recente previews zeer positief zijn over het spel.
Date: 11/24/2003

Been waiting for something? Certain First Person Shooter titles starting to take on a “Unicorn” feeling to you? Often promised, but yet to be delivered? Never fear—Deus Ex: Invisible War stands at the door, and after getting some serious hands-on time with the final build of this title, we have only one thing to say. DAMN.

Starting with the obvious, there isn’t an FPS on the shelves that can touch Deus Ex in the graphics or character physics department. Lighting, shadows, environments, characters and weapons are all just flat out gorgeous. Ion Storm looks like they’ve taken full advantage of DX 9 capabilities in this one, and textures and surfaces look awesome—the only reasonable comparison we could think of to give you an idea of the level of the graphics in this title is Splinter Cell—and even that doesn’t quite measure up to DE: IW. The game’s sounds are excellent as well, and if you’ve got a force feedback game pad, then plug it in and prepare to enter the world of Deus Ex.

Players who enjoyed the long and immersive story of the original Deus Ex are going to gobble this one up this one when they get their hands on it. The multi-level storyline of Deus Ex: Invisible War picks up to some degree where the first left off, but if you’re just hearing of Deus Ex and thinking you don’t want to try out a sequel without playing the first one, don’t be alarmed—even if you’ve played the original, Deus Ex: Invisible War starts us all off in the midst of a whole slug of mystery and riddles, and even the most seasoned vets of the original will have lots of footwork, decision making, and problem solving to do as they make their way through this incredible adventure. In other words, it doesn’t seem to matter much if you’ve played the first or not—sure, you may be more familiar with some of the interfaces and equipment, but enough tutorials exist in the beginning sequences of the game to get you rolling along nicely even if this is your first crack at this type of game.

Starting you out as a Tarsus Trainee, the game whisks you into the middle of what appears to be a quiet revolution going on in the background of the otherwise utopia-like world of the future. Equipped with various enhancements (oh yes, Biomods are back—lots of them, and a streamlined interface which we thought was a huge improvement over the original), you are placed in constant positions where you must decide what your best course of action is. Will you work as a hired assassin? A courier? An investigator? Maybe all of the above—this game is ultra-rich in the way of missions, sub-missions, tasks, and choices, and players will have no shortage of decisions to make, allegiances to form or ignore, and prioritization issues. While this may sound daunting to some, we love the freedom of choice—with unlimited saves, if a choice you’ve made nose dives on you, you can go back and retry it or take a different path at will. Likewise, all goals, notes, maps, and other pertinent bits information are available for your perusal in an easy-to-access “Notes” screen to keep your tasks, goals, and information in order for you.
http://www.gamersdepot.com/games/previews/dx2/001.htm

[ Voor 198% gewijzigd door XWB op 25-11-2003 15:48 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Hacku schreef op 25 november 2003 @ 15:43:
Het vreemde is dat screenshots er zeer goed uitzien en dat recente previews zeer positief zijn over het spel.

[...]

http://www.gamersdepot.com/games/previews/dx2/001.htm
ik quote mezelf ff..
Lord_Mithril schreef op 24 november 2003 @ 18:38:
[...]

pas erg op met reviews aangezien die (zeker bij tripple A games) erg gemanipuleert worden.
"Geef DX2 minimaal een 8.5 dan krijgen jullie een exclusive. zo niet dan krijg je nooit meer een exclusive"...
Ik hoop echt dat je gelijk hebt.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

De demo maakte op mij in eerste instantie ook geen goede indruk, maar op de Ion Storm forums werd gepost dat je een groot aantal aanpassingen kunt doen aan de file %program files%\Deus Ex 2 Demo\System\default.ini. De standaard settings zijn eigenlijk meer XBox settings en omdat de demo uiteindelijk erg gerushd moest worden na de vertraging zijn ze die vergeten goed te zetten. in de retail versie zal het allemaal goed komen hoor :)

je kunt in de default.ini ten eerste dingen als volumetric lighting, betere textures, betere schaduwen (onder
[D3DDrv.D3DRenderDevice]) en hogere geluidsbitrate aanzetten. dit maakt het spel alweer een stukje beter.

dan nog even de HUD verbeteren: zoek de regel 'FOV__d=61' en verander de waarde naar 68. Much better :)
Dan nog iets doen aan die vreselijke tekstweergave: zoek naar de regel [FontMappings] en paste daar het volgende:
[FontMappings]
SmallFont10__d=DX2_Font,0.6,0.80
MediumFont16__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont12__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont14__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont16__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_HelpText__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_SmallText__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_CornerHelpText__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_DataLink__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_Inventory__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_Convo__d=DX2_Font,0.6,0.80
je zult zien dat het nu al een stuk speelbaarder is. je kunt in de default.ini ook de toetsen voor de interfacebediening aanpassen, iets waar Ion Storm voor de uiteindelijke PC release nog aan zal werken.

Ik zou zeggen: geef dit spel een kans, met de bovenstaande tweaks is het zeker zo slecht nog niet. Het is idd geen Deus Ex 1, maar twee keer hetzelfde spel maken wordt ook zo saai he :P

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Nog even en dan kunnen we kijken hoe het volledige spel in elkaar zit. Hij is namelijk gold...
Deus Ex 2 Gold

Eidos today announced that Deus Ex 2: Invisible War is now Gold for the PC and Xbox, and will be in stores across North America on December 3rd. The official site has also been updated with a new screensaver, some new screenshots, and more goodies for this first-person action RPG sequel developed by Ion Storm Austin

http://psnprofiles.com/AfthyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Hier is trouwens een volledige FAQ van de developers over de probleempjes met de demo en hoe je ze op kunt lossen.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Hoor es wat Warren "Clinton" Spector zegt:

We... did not... dumb down... that game.

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Gunp01nt schreef op 26 november 2003 @ 00:23:
De demo maakte op mij in eerste instantie ook geen goede indruk, maar op de Ion Storm forums werd gepost dat je een groot aantal aanpassingen kunt doen aan de file %program files%\Deus Ex 2 Demo\System\default.ini. De standaard settings zijn eigenlijk meer XBox settings en omdat de demo uiteindelijk erg gerushd moest worden na de vertraging zijn ze die vergeten goed te zetten. in de retail versie zal het allemaal goed komen hoor :)

je kunt in de default.ini ten eerste dingen als volumetric lighting, betere textures, betere schaduwen (onder
[D3DDrv.D3DRenderDevice]) en hogere geluidsbitrate aanzetten. dit maakt het spel alweer een stukje beter.

dan nog even de HUD verbeteren: zoek de regel 'FOV__d=61' en verander de waarde naar 68. Much better :)
Dan nog iets doen aan die vreselijke tekstweergave: zoek naar de regel [FontMappings] en paste daar het volgende:

[...]

je zult zien dat het nu al een stuk speelbaarder is. je kunt in de default.ini ook de toetsen voor de interfacebediening aanpassen, iets waar Ion Storm voor de uiteindelijke PC release nog aan zal werken.

Ik zou zeggen: geef dit spel een kans, met de bovenstaande tweaks is het zeker zo slecht nog niet. Het is idd geen Deus Ex 1, maar twee keer hetzelfde spel maken wordt ook zo saai he :P
Daar is ook al een prog voor zie http://games.telenet.be/index.php?newsid=9891

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Eindelijk een keer gespeeld.

Liet een naar smaakje achter.... deze leveltjes zijn zo krampachtig en claustrofobisch klein...
Tja, het Xboxje heeft maar 64Mb aan RAM, dus moet de sequel van de GOTY met "30 game awards" het maar ontgelden.
Zullen we Warren Spector voor de gouden knuppel nomineren? (niet dat het zin heeft, die gaat naar Gabe Newell).

Ik moet zeggen, ik heb wel lol gehad met het rondsmijten van dooie figuren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die tweak-utility gebruikt en op 'optimal' gezet. Verder heb ik nog allerlei andere settings geprobeerd (ook in config-file) maar het enige wat ik er mee bereikt heb is een verlaagde framerate van ongeveer 2-5 op m'n P4 3.22 met 1 GB DDR 400 en R9800 Pro @ 410/360.

Nu heb ik er genoeg van, aan mij hebben ze alvast geen klant gewonnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2003 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 10:54
Verwijderd schreef op 24 november 2003 @ 23:40:
...
Verder kloppen de physics voor geen meter, alles beweegt wel, maar als je aanloopt tegen bvb. een ton van 50kg voel je niets van weerstand. Vergelijk dat maar eens met de meesterlijke physics van Max Payne 2.
...
De physics in MaxPayne 2 waren ook niet correct. Daar was het zeker ook zo dat tonnen net plastic opblaas speeltje leken.

Ik heb de demo net ook gespeelt, en de hud vind ik nog niet zo'n probleem, maar die schermvullende meldingen en zo, die zijn vreselijk irritant.
Ik ben nog steeds wel heel benieuwd hoe het verhaal gaat worden, en de vrijheid bij het oplossen ervan.

Ik merkte al wel, dat er heel veel manieren waren om door de demo heen te komen. Het werd wel te duidelijk verteld, zodat je niet de lol hebt om zelf een manier uit te vinden.
Uiteindelijk heb ik toch maar iedereen neergeschoten. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad_Cow schreef op 26 november 2003 @ 21:13:
[...]
...maar die schermvullende meldingen en zo, die zijn vreselijk irritant.
Die kan je uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Net weer eens de demo gespeeld maar na een paar tweaks te hebben doorgevoerd.
damn wat een verschil.. de hud is ineens veel relaxter, spel draait beter en ik kan tenminste wat zien :D

t spel was ineens leuk :D
laat toch wel zien hoe kleine dingen een spel kunnen verzieken..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Waarom zien veel devvers eigenlijk niet dat console en PC een andere interface nodig hebben? Dit is dan nog aardig gedaan, als je MGS2:Substance ziet zie je hoe triest het kan. Maar de meeste console ports voelen vies aan op een PC imo, de gameplay en interface lijken vaak gamepad gericht, savesystemen zijn meestal anders en meer van dit soort dingen.

Splinter Cell is dan wel een van de beste voorbeelden van een consoleport die WEL werkt, maar jammergenoeg zijn er veel te weinig van die voorbeelden :{

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ion Storm geschokt door kritiek op Deus Ex 2!
Ion Storm frontman Warren Spector is fel geschokt door de zware bakken kritiek die de PC demo van Deus Ex 2: Invisble War over zich heen krijgt! Gamers klagen over de interface, de besturing, graphics, het ontbreken van het DX1 skillsysteem en het ergste van al de bewering dat DX2 niet veel meer zou zijn dan een simpele poort van de Xbox versie van de game!

"We're as dedicated to the PC as we are to the Xbox," said Spector, "There are folks out there who feel like we went over to the dark side…. [But] we've been 'dinged' by console gamers for making too-PC-centric a game as often as we've been dinged by PC gamers for making a game that's too consoley!"

Warren weerlegt al deze kritieken in een verklaring op de Ion Storm forums.
http://games.telenet.be/indexclassic.html

March of the Eagles

Verwijderd

http://www.gamespy.com/landing/invisiblewar/

gamespy is niet altijd even betrouwbaar, zeker niet met exclusives, maar de Pileon is altijd wel een goeie indicatie

• HuggyB
[But] we've been 'dinged' by console gamers for making too-PC-centric a game as often as we've been dinged by PC gamers for making a game that's too consoley!"

Huh?
Hebben zij zich ooit een keer gestort op de console markt? Ben benieuwd waar die kritiek op was dan...

Verwijderd

Dat kritiekpunt snap ik ook niet, maar hij haalt 2 dingen door elkaar lijkt het. Als zij zich niet (verder?) op de console-markt willen begeven, dan moeten ze dat zelf weten? Het is niet dat er geklaagd wordt dat een console-spel te PC-ig is.

Maar het probleem waar wij nu mee zitten (bij meerdere spellen) is dat de spellen te consolig zijn op de PC.

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Mja, eigenlijk is het ook een waanidee om games te maken die op zowel consoles als op PC draaien. :) Consoles eisen toch een bepaalde eenvoud in interface e.d. die op een PC wat kiddy overkomt, en op een PC heb je vaak een bepaalde complexiteit die op een console onwerkbaar is. Eigenlijk moeten ze consoles gewoon afschaffen ;) :)

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Verwijderd

DarkX schreef op 27 november 2003 @ 17:27:
Eigenlijk moeten ze consoles gewoon afschaffen ;) :)
Ik heb het ook niet zo voor consoles, maar eigenlijk zouden ze goede versies moeten kunnen maken voor alle platformen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telenet Games:
Deze morgen kon Praga jullie al nieuws brengen over de klachten die vele gamers hadden na het spelen van de Deus Ex 2 demo. Ik ben er nu met een nieuwe trailer die toont dat het volledige spel waarschijnlijk stukken beter zal zijn!

De trailer is vrijgegeven omdat de release van Deus Ex 2 nu toch heel dichtbij aan het komen is. Het 2 minuten durende filmpje toont stukken uit het intro filmpje gecombineerd met gameplay! Zeker de moeite om je bandwidth aan te gebruiken. Het filmpje is gecodeerd in Quicktime.
Hier te downloaden: http://games.telenet.be/files.html

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2003 01:24 . Reden: Link gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wanneer leren marketing mensen nu eens dat behalve zij niemand een mac heeft en een game die op windows draait dus een doelgroep heeft met windows en mediaplayer en waarschijnlijk geen quicktime prutsware :(

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 13:03
EfBe schreef op 28 november 2003 @ 21:20:
Wanneer leren marketing mensen nu eens dat behalve zij niemand een mac heeft en een game die op windows draait dus een doelgroep heeft met windows en mediaplayer en waarschijnlijk geen quicktime prutsware :(
Wat een verschrikkelijke onzin, Quicktime vind ik echt geweldig, vooral voor al die film trailers. Toppie.
Gezeur over Quicktime en Real (ok over real mag je zeuren :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Deus Ex: Invisible War Reviews

Gamespot posted their review of Deus Ex: Invisible War, giving it a healthy 8/10 rating. Here's a snip:
Invisible War isn't a true role-playing game, if a true role-playing game is defined by the presence of an experience point system and having to kill stuff or solve quests in order to level up. The skill-building system of the original game, which gave you real incentive for solving quests, is completely gone, and this is somewhat disappointing. Alex does grow more powerful during the course of the game, but that's mostly through the acquisition of "biomod" canisters and better weapons and weapon upgrades. The biomod system in Invisible War is similar to that of the first game, only here you get several biomods to play with, almost from the get-go. Basically, you can use biomods to augment abilities that correspond to one of five aspects of your body, including arm, cranial, eye, leg, and skeletal. Each region has three different, mutually exclusive options--one of which is a "black market" upgrade for which you'll need special black market biomod canisters. For example, the available eye upgrades are vision enhancement, regeneration, and spy drone (the latter is the black market upgrade). If you have a biomod canister and choose to use it for the regeneration ability, then you won't have access to the other eye abilities.
http://www.gamespot.com/p...xinvisiblewar/review.html

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik de review begon te lezen dacht ik dat het wel goed zat met de objectiviteit van die review, maar nu ben ik toch aan het twijfelen.

De positieve punten zijn volgens de reviewer de graphics, het verhaal en het geluid. Maar daarnaast komt er ook een lading kritiek overheen: Niet bijzonder vernieuwend, slechte AI, physics zijn niet heel bijzonder, weinig soorten wapens (die niet gereload hoeven te worden), etc. Er wordt geen woord gerept over de interface, wat voor velen toch wel het grootste kritiek punt van de demo is.

Het uiteindelijke cijfer: een 8. Ondanks meer negatieve dan positieve punten. Ik kan alleen maar hopen dat het meevalt, maar ik vrees toch het ergste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Terr: ik dacht precies hetzelfde. Ik zag die '8', ik dacht, nee he... , toen las ik het review, best wel objectief dacht ik, maar de conclusie ervan was weer zo slijmerig en totaal niet in context met de rest van de text. Als je dingen in je review zet als 'poor AI', dan kun je toch geen 8 geven...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op 03 december 2003 @ 10:46:
Terr: ik dacht precies hetzelfde. Ik zag die '8', ik dacht, nee he... , toen las ik het review, best wel objectief dacht ik, maar de conclusie ervan was weer zo slijmerig en totaal niet in context met de rest van de text. Als je dingen in je review zet als 'poor AI', dan kun je toch geen 8 geven...
En gelijk heb je.
Maar waar ik gewoon niet bij kan is dat het spel _uberhaupt_ een gare AI aanbiedt. Die van Deus Ex was voor zijn tijd prima in orde, dan mag je aannemen dat de programmeurs ( het is toch hetzelfde team? ) gewoon hun werk naar behoren doen en een hedendaags fatsoenlijke AI kunnen schrijven.
Zo zie je maar weer: in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.... Jammer dat de producers dit zelf niet in hebben gezien :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balkz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06-2023
ik wacht met mijn conclusie nog even op het volledige spel voor de PC, dan pas kun je namelijk echt spellen gaan beoordelen, voorlopig blijft mijn eerste keus echter toch nog Stalker: Oblivion Lost...

Was nichts kostet, ist auch *NIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

Final is uit:
Today is THE DAY.
Deus Ex: Invisible War will be on shelves in North America. Clear your schedule or call in sick, Invisible War will intrigue you unlike any other game before.

9.1 / 10 "Editor's Choice Award" - OXM
5 Stars - Stuff Magazine
9 / 10 - IGN.com
4 Out of 5 Stars - GameSpy.com
9.5 / 10 - PC Score - Game Informer
9 / 10 - XBOX Score - Game Informer

We are expecting supplies to sell out fast, so to make sure you're not left without, Order your copy now...

NEWS

In celebration of the game's release we have updated the website with a wealth of media and material for you to enjoy.

Only one event has been more anticipated than the December 3rd release of Deus Ex: Invisible War, and that is the release of the playable demo for Deus Ex: Invisible War. The demo gives an incredible glimpse into the unique player choice gameplay. Alex D needs transport in a jet held by Sophia Sak, mercenary. There are many ways to resolve the challenges in getting your ride, it's up to you how to choose to make it happen. You've got a few biomods and a few weapons at your disposal, but are they necessary. Will you use wits or brawn? And do you have enough of either to make it happen?

In addition to the demo we have updated information for you on characters, biomods, and weapons. All this and more is revealed to you in this latest update. Learn and remember. Once you enter the world of Deus Ex: Invisible War where every problem has multiple solutions, and every choice you make leads you along a different path, you're completely on your own.

Hailed by gamers worldwide, Deus Ex: Invisible War is one of this year's most anticipated games as voted by OXM, PC Gamer, Computer Games and many more.

Sequel to the 35+ Game of the Year award-winning original, Deus Ex: Invisible War gives players absolute, decisive power and TRUE open- ended gaming.

Free-form, action-packed gameplay, breathtaking and revolutionary graphics and rock solid technology give new-comers and faithful followers everything they are asking for: a dark sci-fi, conspiracy driven gaming experience.
bron: mail van eidos

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de mail ook gehad... ik wacht al jaren op het spel. Maargoed, dat is misschien een illusie, ik wacht op een game die zo tof was als deus ex. Deus ex was een uitdaging als je het spel uitspeelde (of zo ver mogelijk) zonder kills te veroorzaken :-D) behalve dan agent Navarra. ben benieuwd of dat ook nog kan bij deus ex 2.

Eerst maar eens de demo uitproberen... Die sequals vallen de laatste tijd zo vaak tegen... worms 3D :r ... alleen worms 1 werkt niet op XP :-(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
Deus Ex was zo boeiend omdat je een btje erbij moest nadenken. En stealth is key was ook cruciaal. Maar die demo is volgens mij gericht op 6 jarigen die liever gewoon alles fraggen die ze tegenkomen. :/ teleurgesteld ik ben

eindcijfer demo : 5.5

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Je kan agent navarra ook killen zonder te schieten. Ik had haar kill-phrase ook gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
HuggyB schreef op 03 december 2003 @ 21:17:
Je kan agent navarra ook killen zonder te schieten. Ik had haar kill-phrase ook gevonden.
wat was het dan ? capuchino machine ? :P

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Laatst online: 21:43
Chello200 schreef op 03 december 2003 @ 22:29:
[...]

wat was het dan ? capuchino machine ? :P
flatlander woman :)

Opgedeeld in twee stukken in twee pc's:

Pc van Anna hacken'--> unlock killphrase
Pc van manderley hacken --> unlock killphrase

Ik heb Deus Ex inmiddels 8 keer uitgespeeld (toch niet te merken ofwel? :P) en ik ontdek nog steeds nieuwe kleine dingetjes :)
De een na laatste keer ontdekte ik pas dat je Paul ook kan redden en dan komt ie nog een keer terug in de loop van het spel en sommige gesprekken verlopen anders :)

[ Voor 34% gewijzigd door Kwistnix op 03-12-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FallenAngel666 schreef op 03 december 2003 @ 23:01:
[...]

flatlander woman :)

Opgedeeld in twee stukken in twee pc's:

Pc van Anna hacken'--> unlock killphrase
Pc van manderley hacken --> unlock killphrase

Ik heb Deus Ex inmiddels 8 keer uitgespeeld (toch niet te merken ofwel? :P) en ik ontdek nog steeds nieuwe kleine dingetjes :)
De een na laatste keer ontdekte ik pas dat je Paul ook kan redden en dan komt ie nog een keer terug in de loop van het spel en sommige gesprekken verlopen anders :)
Hehehe en dat is nou precies het coole aan deus-ex; ik bleef de eerste keer dat ik het speelde Paul verdedigen en hoorde pas achteraf dat je hem ook kan laten "stikken". Heeft best wel effect op de storyline. In ieder geval op de "feeling" van de storyline. :) Ik hoop dat Invisible War mij ook zo kan verrassen. (Jammer eigenlijk dat je niet meer met J.C. en/of Paul kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke jongens, bereid je voor op het ergste!

het spel zoals het nu is gereleased is gewoon een schande...
Ik startte het vanavond op; intro'tje startte leuk, menu was aardig, muziek klonk heerlijk. Kortom alles in orde totdat ik de resolutie verhoogde. Resultaat? Het menu draaide al voor geen meter meer.
Ik vol goede moed nog een new game starten. Het is niet voor te stellen maar de models zien er enorm verouderd uit, de lightning is dan opzich wel weer aardig en de physics zijn gewoon tof, maar de framerate :(.
Oke ik heb dan wel niet het allernieuwste systeem (p4-2,26 ghz met Gf4-ti4400) maar hierop zou het, zeker in 1024x768 met medium detail, toch gewoon moeten draaien zou je denken... nou niet dus. Ik mag blij zijn als de framerate boven de 10 uitkomt..
Hierbij moet ik zeggen dat ik de allerlaatste detonaters gebruik en dat alle andere games echt 100% prima lopen ( KotoR, NFS:U, Unreal 2, etc ).

Bovendien vliegt deus ex2 er tijdens het laden van een nieuw level er in 50% van de gevallen gewoon totaal uit; pats boem terug in windows.
Nu zou dit allemaal toevalligerwijs aan mij kunnen liggen maar ik kan me niet voorstellen dat het bij anderen allemaal probleemloos werkt. Mocht dit wel het geval zijn: verklap mij je goocheltruc :+.

Het zou natuurlijk kunnen dat de minder legale release toch niet helemaal de final zou zijn, maar er is niets dat hier op wijst. Ik kan enkel hopen dat er iets aan te doen valt dmv een bepaalde drivercombi / advanced menu / patch of wat dan ook, want zo is het onspeelbaar :'(

Sterkte alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:10
Hmm, ik heb hem ook nu en idd, wanneer ik de resolutie hoger zet dan 1024 x 768 loopt ie niet vloeiend meer, Wanneer ik new game doe en hij gaat uit eindelijk laden voor het spel zefl klapt ie trug naar windows. !! what 2 do?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mclercx schreef op 04 december 2003 @ 07:30:
Hmm, ik heb hem ook nu en idd, wanneer ik de resolutie hoger zet dan 1024 x 768 loopt ie niet vloeiend meer, Wanneer ik new game doe en hij gaat uit eindelijk laden voor het spel zefl klapt ie trug naar windows. !! what 2 do?:S
Misschien is de crack wel gaar of komt er een repack uit, kun je nu nog niet echt iets zinnigs over zeggen.

Zouden er nog import-versies in de nederlandse game-zaken komen ? Dat verschil tussen de U.S en de Europese release slaat echt nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Laatst online: 07-07 09:41
Mclercx schreef op 04 december 2003 @ 07:30:
Van het probleem met resolutie heb ik dus ook last. PIV 2.6 512 TI4400 en zelfs 800x600 loopt kut :{
Alleen klapt ie niet terug :)
Maar het ziet er gewoon niet

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neggix schreef op 04 december 2003 @ 12:45:
[...]

Van het probleem met resolutie heb ik dus ook last. PIV 2.6 512 TI4400 en zelfs 800x600 loopt kut :{
Alleen klapt ie niet terug :)
Maar het ziet er gewoon niet
...uit.

Het lijkt erop alsof je een dx9 kaart _MOET_ hebben wil het uberhaupt een beetje lekker draaien.
Daar komt nog bovenop dat de huidige release bij mij tussen het switchen van de levels steeds terugschiet naar de desktop om dan het volgende level te gaan laden en dan pas weer ingame gaat :/. Hierbij bestaat er een kans van +/- 50% dat het hele spel eruitvliegt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 12:53:
[...]

...uit.

Het lijkt erop alsof je een dx9 kaart _MOET_ hebben wil het uberhaupt een beetje lekker draaien.
Daar komt nog bovenop dat de huidige release bij mij tussen het switchen van de levels steeds terugschiet naar de desktop om dan het volgende level te gaan laden en dan pas weer ingame gaat :/. Hierbij bestaat er een kans van +/- 50% dat het hele spel eruitvliegt :(
Ja, dat woord ff vegeten :P

Maar zover ben ik niet eens gekomen. Eerste kamertje ben ik heel ff uitgeweest en daarna gelijk gestopt. Zo ga ik een spel niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik vind het spel echt een afknapper :/
Deel 1 was echt gaaf, maar dit deel verdient niet eens de naam deus ex.
Het is echt zo duidelijk dat het een port is van een console game, vind het er echt niet uitzien, om nog maar te zwijgen over het inventory/goals/bio mods gedeelte 8)7 Het is allemaal zo simpel en kinderlijk gemaakt, echt zo zonde. Alsof het voor kiddo's van 12 is ontworpen, NOFI ofcourse :P En de muisbesturing :r Ik heb zo'n beetje elke sensitivity ingesteld, maar er is echt niet relaxed mee te spelen :/
Ik zal deze game echt nooit kopen, en dat terwijl ik er echt naar uitkeek :'(

Edit: ik heb btw geen problemen dat hij weer naar windows knalt, dat gaat hier allemaal goed, maar denk zowiezo dat ik hem er niet lang meer op laat staan ...

[ Voor 18% gewijzigd door HolyCorn op 04-12-2003 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmz,
als je de .ini edit kun je btw wel je muissnelheid normaliseren, maar je komt nog meer tegen.
Zoals een hele berg debug code: met de developer comments er nog in. Het is me al gelukt de game zo te laten crashen dat de Viktoria engine er tussen kwam met een debugwindow..

Oke ik krijg tijdens het typen via irc te horen dat het geen final is, dit staat letterlijk in de .ini!

ER IS NOG HOOP })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 15:16:
Mmz,
als je de .ini edit kun je btw wel je muissnelheid normaliseren, maar je komt nog meer tegen.
Zoals een hele berg debug code: met de developer comments er nog in. Het is me al gelukt de game zo te laten crashen dat de Viktoria engine er tussen kwam met een debugwindow..

Oke ik krijg tijdens het typen via irc te horen dat het geen final is, dit staat letterlijk in de .ini!

ER IS NOG HOOP })
Hopelijk maar want zoals het nu is is het zwaar bagger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
inderdaad ik zit met Theunage net even wat ini's door te lopen en aangezien het unreal engine weet ik wel redelijk hoe die ini's er dan uit horen te zien en dat is dus niet zoals deze! Bovendien onthoudt ie bij mij ook geen enkele instelling die ik maak in het spel zelf...? Kan me niet voorstellen dat ontwikkelaars willens en wetens uit vrij wil (!) zo een spel releasen......

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ie niet *final* is, wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Brengen ze het spel nog een keer uit maar dan goed? Of gaan ze de hele boel oplappen met patches??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Tampie schreef op 04 december 2003 @ 15:23:
inderdaad ik zit met Theunage net even wat ini's door te lopen en aangezien het unreal engine weet ik wel redelijk hoe die ini's er dan uit horen te zien en dat is dus niet zoals deze! Bovendien onthoudt ie bij mij ook geen enkele instelling die ik maak in het spel zelf...? Kan me niet voorstellen dat ontwikkelaars willens en wetens uit vrij wil (!) zo een spel releasen......
Dat was ook iets in de demo.. files schenen read only te zijn...
Maar als dit echt de final is waar jullie het over hebben (wat ik wel denk aangezien het spel ook al gold is) ga ik em niet eens downloaden.

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Niet de final?
Hoe noem je zo iets... een pre-gold ofzo?

Wat is dat nou voor iets belachelijks, spel uitbrengen en dan niet eens de final uitbrengen. Als ik hem had gekocht dan zou ik flink gaan "sue-en". ;)

Ik waardeer Deus Ex 2 en Ion Storm de volgende emoticon: :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is dat trouwens voor een marktstrategie. Een spel op de markt brengen dat niet eens soepel draait op de high-end systemen. Dat gaan we natuurlijk steeds meer krijgen, aangezien de hardware het al niet altijd meer helemaal bij kan houden. Maar vooral van de makers van zo'n spel is het ontzettend stom. Niemand koopt dat spel als ze de systeem-specs zien op de doos. Dus ik denk dat de verkoop zwaar gaat tegen vallen. Daar gaan je 5 jaar ontwikkeling en een hoop knaken. Hadden ze de graphics wat simpeler gehouden, was het geen probleem geweest. Het ziet er voor mij op het moment niet eens beter uit dan Deus Ex. En deel 2 loopt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Tampie schreef op 04 december 2003 @ 15:23:
Ik neem aan dat je de deviance versie hebt? Die heb ik ook, en de settings worden bij mij gewoon onthouden. Dus ik ben bang dat het toch echt de final versie is :(
En Lord_Mithril, ik zou hem alleen downen als je niks beters te doen hebt, anders zou ik de moeite gewoon sparen ;)

[ Voor 10% gewijzigd door HolyCorn op 04-12-2003 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Hmmz net ook even de full version geprobeerd.
Het spel runt niet echt soepel, maar ik denk dat de gameplay en het verhaal wel leuk zijn.
Ik hoop daarom dat ze snel een performance patch uitbrengen.
Helaas is er bij mij ook een 50% kans dat hij terug naar windows gaat als hij laad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Some tweaks to make the game run a bit smoother

Reduce your character’s movement speed if it seems too ‘touchy’ for you:

-Open user.ini
-Reduce the values on the 4 movement settings, 0.8 has been recommended.
-For example, change:
W=MoveForwardBackward 1.000000
To:
W=MoveForwardBackward 0.80

Change your hud size:

-Open default.ini
-Change FOV__d= as desired, this is recommended for PC:
FOV__d=68

Change the frequency of AI barks:

-Open Default.ini
-Change this as desired, value is in seconds:
RadialBarkDelayTime = 5.0

Change the game's cache size:

-Need the ini file for this
-Change this setting to something higher:
CacheSizeMegs=1

16 and 32 have been mentioned as working better, test for yourself.

Change the font size:

-Open default.ini
-Change the below settings. These are recommended:

[FontMappings]
SmallFont10__d=DX2_Font,0.6,0.80
MediumFont16__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont12__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont14__d=DX2_Font,0.6,0.80
HudFont16__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_HelpText__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_SmallText__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_CornerHelpText__d=DX2_Font,0.6,0.8
HUD_DataLink__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_Inventory__d=DX2_Font,0.6,0.80
HUD_Convo__d=DX2_Font,0.6,0.80

-If you want to play with the settings the first number is font size and the second is line height. Try not to make too many different sized versions of the font, as each different size is a new copy of it in memory. 0.5 works well for small fonts, 0.6 for normal size and 0.86 is default for most of them.

Reduce mouse 'lag', Improve aiming precision:

-open default.ini
-Change the MouseLagThreshold setting. This is recommended for PC:
MouseLagThreshold=0

Remove the startup movies: (may solve some problems with crashing to desktop)

-open default.ini
-Find these settings:

[PCStartup]
ShortIntroMovies__d=d:\content\dx2\VideoTextures\eidos-logo.bik;d:\content\dx2\VideoTextures\ionstorm-logo.bik;d:\content\dx2\VideoTextures\nvidia.bik;d:\content\dx2\VideoTextures\trademark.bik

-Remove everything after the '=' sign, like this:

[PCStartup]
ShortIntroMovies__d=

Change the lighting: (may improve visuals depending on taste)

-open default.ini
Change Overbright to either true or false (was set to true as default in demo). Recommended as:
Overbright=False

Change the brightness when looking through a turret camera:

-open default.ini
-go to this section:
[BotDominationOverlay]

-Find the line "Gamma=". Raising the value makes it brighter. 2.5-3.0 is recommended, for example:
Gamma=2.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tips zijn niet allemaal manieren om het spel soepeler te laten lopen, maar om de gameplay te verbeteren. Toevallig heb ik ze eergisteren nog gebruikt om de demo, en het werkt best goed :) (maar niet goed genoeg, helaas)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

geweldig dat men dit weet

ALLEEN ZOOOOO JAMMER DAT DE MAKERS DAT ZELF NIET BEDACHT HEBBEN!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
maak dan iig een patch, om die ini's te wijzigen moet kunnen met een .exe dieniet meer als 10kb is!!

erug jammer, ik zit nog te wachten totdat ik de "demo" kan vinden...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
hij loopt redelijk op 800x600 vond de demo GEEN ruk aan maar dit is toch wel weer het beter deus ex werkt :) kan nog niet echt een oordeel geven maar afgezien van de domweg lompe characters is die toch wel vet

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Damn het spel is wel vet zeg. Ik zit de hele tijd te spelen want al die keuzes die je hebt, ongeloofelijk gaaf.
Het runt helaas niet soepel en af en toe knalt hij er nog wel uit maar ik save veel dus het gaat wel OK.
Ik heb alleen geen User.ini in mijn directory staan. Hebben jullie die wel?
Damn ik hoop dat de makers met een patch komen want de gameplay is ijzersterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odin schreef op 04 december 2003 @ 20:17:
Damn het spel is wel vet zeg. Ik zit de hele tijd te spelen want al die keuzes die je hebt, ongeloofelijk gaaf.
Het runt helaas niet soepel en af en toe knalt hij er nog wel uit maar ik save veel dus het gaat wel OK.
Ik heb alleen geen User.ini in mijn directory staan. Hebben jullie die wel?
Damn ik hoop dat de makers met een patch komen want de gameplay is ijzersterk.
Die user .ini kun je hier vinden: ..\My Documents\Deus Ex - Invisible War\user.ini
maar daar heb je niet zoveel aan, je kunt er enkel de controls aanpassen.

Maar hoe krijg je het uberhaupt voor elkaar om het te spelen? Met mijn ti4400 kan ik het enkel @ 640x480 en alles op medium/low een beetje fatsoenlijk doen. Maar das echt afgrijselijk lelijk. Zo gauw ik 800x600 of hoger selecteer gaat de framerate enorm naar beneden, ik mag blij zijn als ik boven de 5 fps uitkomen... Ik zit serieus naar een dia-show te kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 21:53:
[...]
Maar hoe krijg je het uberhaupt voor elkaar om het te spelen? Met mijn ti4400 kan ik het enkel @ 640x480 en alles op medium/low een beetje fatsoenlijk doen. Maar das echt afgrijselijk lelijk. Zo gauw ik 800x600 of hoger selecteer gaat de framerate enorm naar beneden, ik mag blij zijn als ik boven de 5 fps uitkomen... Ik zit serieus naar een dia-show te kijken :(
Dat gebeurt als je een consolegame op een pc speelt... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
ik heb het net een uurtje gespeeld, en mijn 1e indruk is :r
de graphics zijn gewoon lelijk, er zijn zelfs Dreamcast spellen die er beter uitzien.
de gameplay: het rondlopen en interactie is niet goed uitgewerkt imo en voelt onnatuurlijk aan.
controls: de manier waarom je je bio mods en tool belt kan accessen is veel te ingewikkeld om in combat te doen.

ik heb een hoop RPG en FPS gespeeld, maar dit vind ik gewoon een baggerspel hoor
* RocketKoen gaat weer lekker KOTOR spelen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, helemaal eens met rocketkoen
wat is er gebeurd met de doom 3 engine waar deze game op zou gaan draaien? herinneren we allemaal de screenshots nog? dit lijkt er in de verste verte niet op.
haalt niet weg dat het verhaal + introfilmpje erg mooi is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 22:55:
[...]

Dat gebeurt als je een ouwe videokaart hebt... :/
Post gefikst

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 23:47:
wat is er gebeurd met de doom 3 engine waar deze game op zou gaan draaien? herinneren we allemaal de screenshots nog? dit lijkt er in de verste verte niet op.
het haalt het wel degelijk (oke, bijna dan) alleen moet je wel op een hoge reso spelen wat voor zelf de snelste vga kaarten van dit moment gewoon niet mogelijk is

edit: bij mij draait die op 800x600 alles op hoogst 2x aa en het is meestal toch wel smullen oke het ziet er niet vloeiend uit maar de lichteffecten en de models _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door evilpin0 op 05-12-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Best wel slordig dat ze het niet beter hebben kunnen laten draaien. :(
Hopelijk fixen ze het snel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Nou ik heb me (ondanks de slechte berichten) er ook maar aan gewaagd.
Ik kan je zeggen dat ik er gloeiend spijt van heb! Met een XP3200+ en een R9700 mag je toch wel verwachten dat je beetje fatsoenlijk beeld op je scherm tevoorschijn krijgt?
Snel... njah zodra ik 2xAA of 4xAA aanzet is het net powerpoint.
1280x1024 gaat goed,.. maar ik had wel beter verwacht qua graphics van zo'n spel..... bediening sucked.. ERG jammer, krijg artifacts etc. niet echt mooi zo...

Mgoed de unintall is al verricht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 23:47:
Is de Unreal Warfare engine..
Oftewel versie zoveel van de UT engine met erg veel gecustomisede zooi.
En die screens waren ook van de UW engine. Ik begin me nu ook af te vragen hoelang ze hebben moeten renderen voor ze die screens hadden als het spel idd zo brak loopt :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

tss.. zielig van de makers zeg.. beetje een ********** spel maken :/

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Ach, de uninstall werkt in ieder geval goed dus toch nog wat positiefs.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja het is gewoon schofterig hoe slecht de pc port is overgenomen van de xdoos.

MAAR

Het is nog wel een goede game :D
Het lijkt erop dat de 1e kamer waar je in begint ongeveer het zwaarste stukje is uit het spel B). Als je even doorzet kun je prima spelen, ik zit nu in de stad en gewoon steady 20+ fps, best te doen nog. Tenminste het verhaal is zo relaxed dat ik dat er wel voor over heb.
Je moet enkel niet boven de 800x600 proberen te schalen, speel gewoon op die resolutie met alles op full en de graphics irriteren dan iig niet meer. Ik begin zowaar de shadows / lightsourcing erg te waarderen :>

Dus vooreenieder die toch het verhaal wil weten en een toffe game in het deus ex genre wil spelen: even doorzetten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 17:32:

MAAR

Het lijkt erop dat de 1e kamer waar je in begint ongeveer het zwaarste stukje is uit het spel B). Als je even doorzet kun je prima spelen, ik zit nu in de stad en gewoon steady 20+ fps, best te doen nog. Tenminste het verhaal is zo relaxed dat ik dat er wel voor over heb.
Je moet enkel niet boven de 800x600 proberen te schalen, speel gewoon op die resolutie met alles op full en de graphics irriteren dan iig niet meer. Ik begin zowaar de shadows / lightsourcing erg te waarderen :>

Dus vooreenieder die toch het verhaal wil weten en een toffe game in het deus ex genre wil spelen: even doorzetten!!!
K verhaal zal dan wel goed zijn maar hoe zit t verder met de gameplay, inventory, hud, enz. dat waren redelijk kritieke dingen van de demo die erg tegen vielen.
dat het crap draait boeit niet zo veel, komt wel een patch voor (mag ik hopen)..

[ Voor 4% gewijzigd door LordMithril op 05-12-2003 17:45 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
hij draait dan wel niet op de doom3 engine, maar ik haal wel dezelfde fps :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
RocketKoen schreef op 05 december 2003 @ 17:45:
Dat de fps zo laag is vind ik nog niet eens het ergste, wat ik veel erger vind is dat het er gewoon niet uitziet.
Volgens mij waren de graphics van het eerste deel nog beter, alleen de physics zijn er op vooruit gegaan.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
RocketKoen schreef op 05 december 2003 @ 17:45:
Inderdaad. Hier is het ook niet vooruit te branden. Misschien niet de nieuwste videokaart, maar ik dacht dat m'n processor dat toch wel een beetje compenseert (GF4Ti4400 en een P4 2.8C @ 3.38). Lijkt me gewoon een brak kutspel dus. Echt jammer, want Deus Ex 1 was gewoon een topspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 05 december 2003 @ 17:32:

MAAR

100% mee eens, ik speel het nu ook veel en ben al best ver gekomen.
Het verhaal en alle keuzes zijn ongeloofelijk cool.
Dit is echt wel een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Odin schreef op 06 december 2003 @ 14:52:
[...]

100% mee eens, ik speel het nu ook veel en ben al best ver gekomen.
Het verhaal en alle keuzes zijn ongeloofelijk cool.
Dit is echt wel een goede game.
Ga je nu niet erg ver? Ik ben het met je eens, het verhaal en de keuzes zijn gaaf, maar het is verre van een goed spel. De engine is zoals die nu is gewoon brak en de interface zorgt ervoor dat je niet echt lekker kan spelen.

Bijvoorbeeld duurt het veels te lang voordat ik snel even mijn objectives door kan kijken of er is gewoon te weinig plek in de 'quick bar' voor items (vroeger 1-0, nu 1-6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

Komen de makers er niet achter ofzo dat het spel veel grgafische bugs heeft?

verhaal enzo zijn goed maar sommige dingen tocg :|

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ligt hij er al in de winkel?

offtopic:
Ik heb em, maar op niet zo een legale manier ;)

De engine is idd zwaar kut! :D anders wel een gaaf spel

EDIT:

Zie net op de site van game-mania:

Deus Ex 2 05/03/2004

Klopt dit? :?

[ Voor 23% gewijzigd door ETzPliskin op 06-12-2003 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
-ETz-Memphis Z schreef op 06 december 2003 @ 15:50:
Ligt hij er al in de winkel?

offtopic:
Ik heb em, maar op niet zo een legale manier ;)

De engine is idd zwaar kut! :D anders wel een gaaf spel

EDIT:

Zie net op de site van game-mania:

Deus Ex 2 05/03/2004

Klopt dit? :?
Das dan zeer waarschijnlijk de europese release.
Mischien halen ze dan een zooi bugs eruit. Kan me voorstellen dat ze em voor kerst in de winkels wilden hebben in Amerika. Helaas....

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
jammer dit iedereen het een kut game vind, ik vind em zelf erg leuk. wel geen deus ex1 maar toch nog erg leuk, jammer dan als het er wat minder uitziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga morgen bij mijn vriendin een P4 3 GHz systeem met een gig ram en een MSI Geforce FX 5700 + Serial Ata harde schijven installeren; als het daar niet lekker op loopt mag Ion Storm zich diep gaan schamen. :) I'll keep you informed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
zal het niet lekker op lopen kan ik je nu al vertellen, en weet iemand hoe ik die illigale biomod kan gebruiken waarmee je droids first person kan besturen ?hij staat namelijk als passive mod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op 07 december 2003 @ 00:52:
zal het niet lekker op lopen kan ik je nu al vertellen, en weet iemand hoe ik die illigale biomod kan gebruiken waarmee je droids first person kan besturen ?hij staat namelijk als passive mod
Als je rechterknop op een droid doet, dat neem je hem over. Iig, ik kreeg de melding "You cannot take over this droid" oid toen ik rechterknop deed bij een Health droid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

evilpin0 schreef op 06 december 2003 @ 18:35:
jammer dit iedereen het een kut game vind, ik vind em zelf erg leuk. wel geen deus ex1 maar toch nog erg leuk, jammer dan als het er wat minder uitziet
De game zelf is zalig, wat ze met de engine gedaan hebben, dat is gewoon kut ;)

Ik amuseer mij er rot mee, ook al ziet het er niet uit :'(

Heeft er iemand enig idee hoe je gewoon die lag wegkrijgt van je muis? Zelfs op low res en low detail gaat het niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~burck010/host/de2.JPG

Dit is echt brilliant. ;)
Het hek van het riool wil open, maar dat kon niet omdat ik mevrouw de illegale fokker er op had gelegd. Nou ja, leg er nog een vuilnisbak op... het hek begint wat meer te sputteren, want die wilt zo graag open.. ;)
Nog een vuilnisbak erop, 2 kisten, een paar stoelen, een bezem, wat dozen die ik op straat vond, npg wat vuilnisbakken, en voila.
Het hek zit halfverwege in dat riool zelf, en zit als een gek te stribbelen want het spel zegt dat et nog steeds open moet... maar de physics zegen dat de zwaartekracht van al die objecten veels te zwaar is. Het resultaat een een enorm schuddend hek, met al die objecten erop die allemaal staan mee te dansen :D

Oh ja, en onderaan die rotzooi ligt nog dat lijk van die vrouwelijke fokker ;)
Prachtig, ik hou van physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odin

Odin

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 15:05:
[...]

Ga je nu niet erg ver? Ik ben het met je eens, het verhaal en de keuzes zijn gaaf, maar het is verre van een goed spel. De engine is zoals die nu is gewoon brak en de interface zorgt ervoor dat je niet echt lekker kan spelen.

Bijvoorbeeld duurt het veels te lang voordat ik snel even mijn objectives door kan kijken of er is gewoon te weinig plek in de 'quick bar' voor items (vroeger 1-0, nu 1-6)
Ik baal er ook van dat de engine brak is, dat het geen 60FPS loopt en de interface is niet alles. Maar zo dramatisch is het nu ook weer niet. Ik ben al bijna bij het einde van de game gekomen en ben gewend geraakt aan de omstandigheden.
Tuurlijk mag dit zo niet worden gereleased, maar ik zit er niet meer zo mee.
Ik ga strak de game gewoon lekker overnieuw spelen maar dan op een andere manier, en hoop ondertussen dat er een patch verschijnt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

hihi lol

beetje jammer dat het niet helemaal goed werkt.. was bij max payne 2 leuker :)

maar ff vraagje:
kan iemand mij vertellen wat de mod strenght precies doet??
er staat bij de eerste grade bij: melee damage, trow damage en more carrying capacity, maar als ik dan deze mod weer weghaal merk ik er geen ruk van.. niet minder kogels of granaten ofzo :S

bij de 2e upgrade staat more damage to target maar betekend dit nou dat je bij elk target meer damage krijgt want je kunt toch meer moeilijk meer damage met een kogeltje uit je geweer krijgen omdat je meer spinazie op hebt ???

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap al dit gekanker echt niet. De demo was inderdaad niet netjes afgewerkt, maar ik ben ZEER goed te spreken over de final versie. Hij draait gewoon vloeiend op mijn systeem (athlon 1200@1360, GF TI4400) en echte bugs heb ik nog niet kunnen constateren. En het is gewoon MOOI. Erg mooi.

Goed spel, punt.

P.S. Voor zij die dit nog niet hebben gedaan: zet BLOOM uit onder graphics.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 12:10:
Ik snap al dit gekanker echt niet. De demo was inderdaad niet netjes afgewerkt, maar ik ben ZEER goed te spreken over de final versie. Hij draait gewoon vloeiend op mijn systeem (athlon 1200@1360, GF TI4400) en echte bugs heb ik nog niet kunnen constateren. En het is gewoon MOOI. Erg mooi.

Goed spel, punt.

P.S. Voor zij die dit nog niet hebben gedaan: zet BLOOM uit onder graphics.
het is moeilijk te geloven dat je het spel echt MOOI vind want dan hebben al die andere een dikke bug in het spel zitten wat het zo sloom laat draaien of jij gewoon heeeel erg slechte ogen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Misschien is ManiaXe zo vriendelijk om door middel van een screenshot te laten zien wát hij zo mooi vindt aan Deus Ex 2. Zelf geef ik niet veel om graphics, maar bij DX2 heb ik ook iets van 'dit kon toch wel wat beter?' :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
HuggyB schreef op 07 december 2003 @ 03:47:
[afbeelding]

Dit is echt brilliant. ;)
Het hek van het riool wil open, maar dat kon niet omdat ik mevrouw de illegale fokker er op had gelegd. Nou ja, leg er nog een vuilnisbak op... het hek begint wat meer te sputteren, want die wilt zo graag open.. ;)
Nog een vuilnisbak erop, 2 kisten, een paar stoelen, een bezem, wat dozen die ik op straat vond, npg wat vuilnisbakken, en voila.
Het hek zit halfverwege in dat riool zelf, en zit als een gek te stribbelen want het spel zegt dat et nog steeds open moet... maar de physics zegen dat de zwaartekracht van al die objecten veels te zwaar is. Het resultaat een een enorm schuddend hek, met al die objecten erop die allemaal staan mee te dansen :D

Oh ja, en onderaan die rotzooi ligt nog dat lijk van die vrouwelijke fokker ;)
Prachtig, ik hou van physics.
Kan je nu ook weer gewoon spullen oppakken, net als in deel 1??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Vanitas schreef op 07 december 2003 @ 13:13:
[...]

Kan je nu ook weer gewoon spullen oppakken, net als in deel 1??
eehhhh omg??
hij legt dus net in een heel verhaal uit dat hij dozen,stoelen,bezems en een lichaam op een rooster heeft gelegd..
zou dat misschien betekenen dat hij ze eerst heeft op gepakt?? B) 8)7 :? :X

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja, je kan het oppakken, en vervolgens of neerleggen of wegsmijten.
Wegsmijten is erg leuk met lijken. :P
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste