Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.055 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Gek he, er is ruim 8000! man online... Iemand trouwens nog keeper nodig? Heb nog redelijke en matige in de aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 10:14:
Gek he, er is ruim 8000! man online... Iemand trouwens nog keeper nodig? Heb nog redelijke en matige in de aanbieding :P
Hoeveel? Ik heb er eventueel 1 nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 10:17:
[...]

Heb ook nog een matige van 25000 voor je...Check F.C. GoT (144591)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25000? hmmz ik heb niet zo'n heel groot budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:17:
[...]

Matige kost 22.000

Zn spelers ID is (4296055)

Redelijke kosten 91.000 (spelersid 8098990) of 110.000 (spelersid 7051275)

Of check gewoon de spelers in mn team (AFC 1337)
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:23:
25000? hmmz ik heb niet zo'n heel groot budget.
Sja is afwegen.. Je moet af en toe investeren in de toekomst :) Wat heb je nu voor keeper dan? Mijne scheelt toch weer 3.000 :P

[ Voor 54% gewijzigd door .GoO op 18-02-2003 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 10:24:
[...]

Matige kost 22.000

[...]

Sja is afwegen.. Je moet af en toe investeren in de toekomst :) Wat heb je nu voor keeper dan? Mijne scheelt toch weer 3.000 :P
lolz die clubnaam ben ik vaak tegen gekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik zie dat ik een speler hebt met de zelfde achternaam als een speler van jouw.
Ferry Kirchner is de naam van mijn speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:30:
En ik zie dat ik een speler hebt met de zelfde achternaam als een speler van jouw.
Ferry Kirchner is de naam van mijn speler. :)
Ah das vast familie van mijn Janne :P Maar als iemand nog goede keepers heb weet die me wel te vinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pascal Hemmes (8367521)
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een slecht coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

En deze dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:46:
Pascal Hemmes (8367521)
43 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een slecht coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een populair persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft goed ervaring en is een redelijk leider.

En deze dan????
Wil je hem verkopen? (of ontslaan)
Volgens mij kun je er wel wat mee hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kweet nog niet zeker, maar staat wel als slecht... tips?? heb net me ander onslagen:
Piet Schillemans (5914804)
53 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 10:49:
Kweet nog niet zeker, maar staat wel als slecht... tips heb net me ander onslagen:
Piet Schillemans (5914804)
53 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
Zeg gast dat kost je allemaal geld hoor. Mijn coach is ook een beetje bagger. Maar ik laat hem wel lekker trainen. Misschien dat ik hem kan bijschaven. Ik sta toch op het moment nummer 1 dus ik heb niet echt haast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
devv05 schreef op 18 februari 2003 @ 10:24:
[...]

Matige kost 22.000

[...]
Kijk, daar heb je nog zo'n gast die matige keepers koopt en redelijke verkoopt :p

Ik doe het ook hoor, is een lucratieve business ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 10:50:
[...]

Zeg gast dat kost je allemaal geld hoor. Mijn coach is ook een beetje bagger. Maar ik laat hem wel lekker trainen. Misschien dat ik hem kan bijschaven. :)
Je trainer wordt niet beter ofzo hoor, als je dat soms dacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
als je een matige, redelijke coach hebt moet je tevreden zijn en stoppen tot je een ton kan missen voor mogelijk een goede coach.

die download url van ham is dus wel voor de shareware versie, wellicht even handig erbij te zetten want je kan dus niet meer terug als je eenmaal de nieuwe hebt staan. je bent dan je hele historie kwijt als je gaat uninstallen.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 13:31:
[...]

Je trainer wordt niet beter ofzo hoor, als je dat soms dacht.
Jammer... ik dacht het namelijk wel. Maar ja ik heb op het moment niet echt een reden om hem te ontslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hey Yared waar blijft je reactie op mijn "je mag niet onder iemand anders z'n account inloggen" verhaal? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 18 februari 2003 @ 15:41:
Hey Yared waar blijft je reactie op mijn "je mag niet onder iemand anders z'n account inloggen" verhaal? :p
Hey dat heb ik gemist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
verloren met een 7-0 walkover afgelopen zondag tegen een totaal nieuw team, snap er de ballen niet van. Ik kwam mezelf in het hele spelersverslag precies 1x en dat nog indirect ook omdat de thuisspelers een overtreding maakte op een van me spelers.

Ruudboy, ik heb je uitgedaagd, accepteer hem even.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
G0009 schreef op 18 februari 2003 @ 15:41:
Hey Yared waar blijft je reactie op mijn "je mag niet onder iemand anders z'n account inloggen" verhaal?
heb eerlijk gezegd de laatste 100 stuks overgeslagen omdat ik al een week op een oud laptoppie met k*t engels keyboard en minischerm inlog :(

tis een moeilijk geval, tijdens een vakantie iemand anders je team laten spelen vind ik fout, maar iemand die waarneemt en dus alleen ingrijpt bij een blessure zodat het spel door kan gaan vind ik juist weer wel kunnen.

denk dat ik mezelf goed ken, ik weet net als iedereen in me hart wanneer het cheating is en wanneer niet.

baal een beetje dat de oude wedstrijdverslagen offline zijn... staat alleen maar 'test1'.
kan nu niet checken wat er zo anders was aan me opstelling dat ik 7-0 verloren heb van een nieuw team :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 18 February 2003 @ 15:54:
verloren met een 7-0 walkover afgelopen zondag tegen een totaal nieuw team, snap er de ballen niet van. Ik kwam mezelf in het hele spelersverslag precies 1x en dat nog indirect ook omdat de thuisspelers een overtreding maakte op een van me spelers.

Ruudboy, ik heb je uitgedaagd, accepteer hem even.
7-0 verliezen van een nieuw team? Wat had je voor balbezit percentage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mijn balbezit is altijd lag geweest ondanks dat ik 1e sta in me divisie, nu dus 2e :|
maar bij deze wedstrijd was het slechts 38%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 18 February 2003 @ 16:15:
mijn balbezit is altijd lag geweest ondanks dat ik 1e sta in me divisie, nu dus 2e :|
maar bij deze wedstrijd was het slechts 38%
Dat is balen. Ik heb gelukkig een voorsprong op kunnen bouwen van 9 punten op nummer 2. En aangezien ik nog 3 wedstrijden moet spelen. 1 tegen een laatst geplaatste geplaatste team en nog 2 tegen teams uit de middenmoot. Blijf ik mijn #1 positie behouden. (Je weet natuurlijk nooit. Aangezien de bal rond is ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Weet 1 van jullie eigenlijk hoe het zit met de zondagen in de zomerstop? Dus die 2 weken tussen die seizoenen in? Speel je dan helemaal geen wedstrijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 18 February 2003 @ 16:01:
[...]
heb eerlijk gezegd de laatste 100 stuks overgeslagen omdat ik al een week op een oud laptoppie met k*t engels keyboard en minischerm inlog :(

tis een moeilijk geval, tijdens een vakantie iemand anders je team laten spelen vind ik fout, maar iemand die waarneemt en dus alleen ingrijpt bij een blessure zodat het spel door kan gaan vind ik juist weer wel kunnen.

denk dat ik mezelf goed ken, ik weet net als iedereen in me hart wanneer het cheating is en wanneer niet.
Ik weet ook wel dat je geen cheater bent, maar als ik jou was zou ik toch even bij de GM navragen of het OK is. Het schijnt dat ze de laatste tijd controleren op het inloggen in meerdere accounts op dezelfde computer, en als je team gelocked wordt kun je weer bij 0 beginnen....Een gewaarschuwd mens... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 16:36:
Weet 1 van jullie eigenlijk hot zit met de zondagen in de zomerstop? Dus die 2 weken tussen die seizoenen in? Speel je dan helemaal geen wedstrijd?
Ik weet het niet. Ik speel dit jaar ook voor het eerst. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:40:
[...]

Ik weet het niet. Ik speel dit jaar ook voor het eerst. :?
Reageer er dan niet op.

De zondagen in de seizoensstop worden gebruikt voor kwalificatie/degradatie wedstrijden.. Bij directe promotie/degradatie of ertussenin heb je lekker vrij :)

Btw, Hattrick is nu nog trager als voorheen en het aantal mensen online klopt niks van.

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 18-02-2003 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 16:51:
[...]

Reageer er dan niet op.

De zondagen in de seizoensstop worden gebruikt voor kwalificatie/degradatie wedstrijden.. Bij directe promotie/degradatie of ertussenin heb je lekker vrij :)

Btw, Hattrick is nu nog trager als voorheen en het aantal mensen online klopt niks van.
Waarvoor zou ik niet mogen reageren. Hij vroeg het aan ons 2 sjakie. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 16:52:
[...]
Waarvoor zou ik niet mogen reageren. Hij vroeg het aan ons 2 sjakie. O-)
Nee, het was meer zo bedoeld van: weet 1 van de tweakers die dit topic bezoekt bla bla bla.
Was een beetje overbodige reactie van je. Stel je voor dat je in alle topics van bijv. Processors, Mobo's & Geheugen een berichtje zou moeten plaatsen als je het niet weet...en stel je eens voor dat iedereen dat deed. Zou een zooitje worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 16:55:
[...]

Nee, het was meer zo bedoeld van: weet 1 van de tweakers die dit topic bezoekt bla bla bla.
Was een beetje overbodige reactie van je. Stel je voor dat je in alle topics van bijv. Processors, Mobo's & Geheugen een berichtje zou moeten plaatsen als je het niet weet...en stel je eens voor dat iedereen dat deed. Zou een zooitje worden :)
Yupz ik snap het. Maar aangezien we op het moment met zijn 3-en actief zijn... enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 18 februari 2003 @ 16:51:
[...]
Wat saai :p Komen er dan nog wel elke maandag en donderdag supporters bij enzo, of dat ook niet?
Haha nee, 10.000 gebruikers online geloofde ik nog, maar nu staat er iets van 900, dus zal wel een bugje zijn :)

Deze week is trouwens een fijne voetbalweek! Vanavond de topper Arsenal-Ajax en komende zondag de wedstrijd om de 2e ( :( ) plaats in de competitie tegen de nr. 2 :) (hattrick wel te verstaan :) )

[ Voor 16% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-02-2003 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn stadion uitbreiden. Je kunt ook VIP plaatsen maken. Is dat erg belangrijk?
Of heb je dat niet zozeer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 16:57:
[...]

Wat saai :p Komen er dan nog wel elke maandag en donderdag supporters bij enzo, of dat ook niet?

[...]

Haha nee, 10.000 gebruikers online geloofde ik nog, maar nu staat er iets van 900, dus zal wel een bugje zijn :)

Deze week is trouwens een fijne voetbalweek! Vanavond de topper Arsenal-Ajax en komende zondag de wedstrijd om de 2e ( :( ) plaats in de competitie tegen de nr. 2 :) (hattrick wel te verstaan :) )
Voor mij, Devv05 en de manager van HFC Bman is het een voetbalmaand...Volgende week woensdag naar Ajax - Asernal, die week daarop naar Ajax - FC Groningen (amstel cup) en die week daarna naar Ajax - Valancia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 18 February 2003 @ 17:03:
Ik wil mijn stadion uitbreiden. Je kunt ook VIP plaatsen maken. Is dat erg belangrijk?
Of heb je dat niet zozeer nodig.
Ja. De ideale verhouding van de plaatsen is:
63% terraces (staanplaatsen)
25% basic seating ( zitplaatsen)
10% seats under roof (overdekte zitplaatsen)
2% seats in VIP-boxes (VIP-zitplaatsen)

Kijk ook eens op hattricks:
http://www.databased.at/hattrick/index.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 18 februari 2003 @ 17:08:
[...]
Voor mij, Devv05 en de manager van HFC Bman is het een voetbalmaand...Volgende week woensdag naar Ajax - Asernal, die week daarop naar Ajax - FC Groningen (amstel cup) en die week daarna naar Ajax - Valancia :P
Ik sluit me aan bij het rijtje hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 17:10:
[...]

Ik sluit me aan bij het rijtje hoor :)
Ga jij er ook allemaal heen :P
Gezellig! Zit je bij de ajax - groningen ook in de f-side?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 18 February 2003 @ 17:12:
[...]

I wish! Ik studeer op dit moment in Eindhoven, da's me teveel gedoe met de trein elke keer naar a'dam, maar ik mis geen enkel duels van Ajax op tv.

Wel opvallend dat er zoveel Ajax-fans rondhangen hier trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Windhoosje schreef op 18 February 2003 @ 17:12:
[...]

Haha moet je weer patsen ;)
G0009 schreef op 18 February 2003 @ 17:23:
[...]

I wish! Ik studeer op dit moment in Eindhoven, da's me teveel gedoe met de trein elke keer naar a'dam, maar ik mis geen enkel duels van Ajax op tv.

Wel opvallend dat er zoveel Ajax-fans rondhangen hier trouwens :p
Ja dat zijn de echte voetballiefhebbers he 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, ben ik de enige Feyenoorder hier, ik voel me bedreigd :+ Btw Yared, hoe in hemelsnaam kan je 1e staan met zo'n lage balbezit normaal, die 38% van de laatste wedstrijd komt waarschijnlijk doordat je tegenstander MOTS heeft gespeeld, anders wil ik niet weten wat voor elftal je hebt :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Nog efkes een vraagje hmm...als je algemeen traint of conditie, hebben ass. trainers daar dan wel invloed op, of geldt dat alleen voor positiespel, verdedigen, scoren, passen, enz.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 18 februari 2003 @ 18:08:
Nog efkes een vraagje hmm...als je algemeen traint of conditie, hebben ass. trainers daar dan wel invloed op, of geldt dat alleen voor positiespel, verdedigen, scoren, passen, enz.?
Ja, alles wat je kan trainen gewoon. Op zich ook logisch :P
Btw, ik weet het niet 100% zeker, maar sponsoren en supporters instelling wordt gewoon gereset aan het begin van het seizoen, wordt je teamspirit alleen ook gereset of niet ? Anders kan ik nl gratis MOTS nog doen om mijn doelsaldo op te krikken, heb mijn topscorer verkocht, was vergeten dat je nog een prijs van 10k kreeg :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 18 februari 2003 @ 18:38:
[...]
Ja, alles wat je kan trainen gewoon. Op zich ook logisch :P
Juist ja :(
En waarom zou je dan keepers trainen met 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer?
Kun je beter 10 ass. trainers doen zoals jij het zegt :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 18 February 2003 @ 18:38:
[...]

Btw, ik weet het niet 100% zeker, maar sponsoren en supporters instelling wordt gewoon gereset aan het begin van het seizoen, wordt je teamspirit alleen ook gereset of niet ? Anders kan ik nl gratis MOTS nog doen om mijn doelsaldo op te krikken, ...
Teamspirit wordt ook gereset na 1 seizoen, dus lekker MOTSen die laatste wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik had d8 ik een mooie speler. Had em gewoon lekker spits gezet, nou zegt HAM dat het een keeper is. ;( En laat ik nou net al 2 supergoeie keepers hebben.

Daarom ben ik van plan em te koop te zetten! >:)

Jason Andresen (7762630)
28 jaar, slecht vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen

Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 80 000 Euro
Loon: 1 240 Euro/week
Eigenaar: Tha NoffeL Guys
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos
Keepen: matig
Positiespel: waardeloos
Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos
Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig
Spelhervatting: matig

Hij is 80k waard, maar kan ik em voor 90k te koop zetten??
Ik vind het op zich wel een leuke speler... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:20:
Hm, ik had d8 ik een mooie speler. Had em gewoon lekker spits gezet, nou zegt HAM dat het een keeper is. ;( En laat ik nou net al 2 supergoeie keepers hebben.

Jason Andresen (7762630)
28 jaar, slecht vorm, licht geblesseerd, maar kan wel spelen

Een aangenaam persoon, die kalm is en oprecht.
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 80 000 Euro
Loon: 1 240 Euro/week
Eigenaar: Tha NoffeL Guys

knip

Hij is 80k waard, maar kan ik em voor 90k te koop zetten??
Scoren: rampzalig
Die als spits?? :D :X

Denk dat je 'm verkoopt voor 25.000 maximaal.. 90.000 raak je 'm nooit kwijt

[ Voor 18% gewijzigd door .GoO op 18-02-2003 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 18 February 2003 @ 19:40:
[...]

[...]

Die als spits?? :D :X

Denk dat je 'm verkoopt voor 25.000 maximaal.. 90.000 raak je 'm nooit kwijt
Owh, hm ik heb em altijd spits staan :P

Ik zet em wel te koop voor 50k, moet toch wel lukken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 19:20:

Als je het zo'n leuke speler vind dan houdt je 'm toch lekker?

Deze bullshit valt onder de categorie "verkapte transferads". (zeg dan gewoon, ik heb een speler te koop staan omdat ie niet aan m'n verwachting voldeed, ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 18:44:
[...]

Juist ja :(
En waarom zou je dan keepers trainen met 9 keeperstrainers en 1 ass. trainer?
Kun je beter 10 ass. trainers doen zoals jij het zegt :|
Dat is in theorie ook logisch als je kijkt naar de realiteit :P Maar er staat op zich nergens letterlijk dat je met 9 keeperstrainers beter uit bent dan 10 ass trainers, alleen de wat ervarener spelers hebben dat via trial and error ervaren, zal best wel, maar je zal mij nooit van me leven keepers zien trainen, dus daar heb ik schijt aan ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 18 February 2003 @ 20:20:
[...]

Dat is in theorie ook logisch als je kijkt naar de realiteit :P Maar er staat op zich nergens letterlijk dat je met 9 keeperstrainers beter uit bent dan 10 ass trainers, alleen de wat ervarener spelers hebben dat via trial and error ervaren, zal best wel, maar je zal mij nooit van me leven keepers zien trainen, dus daar heb ik schijt aan ;)
Dit spel is geen realiteit. Er zijn geen voetbalclubs in de derde divisie die 10 fysiotherapeuten hebben. Er zijn geen clubs in de zesde klasse amateurdivisie(als die al bestaat) met een stadion van 20.000 plaatsen. En al helemaal geen zesdedivisieteams met spelers die meer dan 1 ton (in euro's) waard zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vraag alles gewoon voor de zekerheid, en ga nergens vanuit omdat het "logisch" is.

Dat jij geen keepers wilt trainen moet jij weten, en dat je er schijt aan hebt ook. Alleen jammer dat ik er zo weinig mee opschiet hmm.

Ik train dus keepers en wil weten: is het nodig om ass. trainers(meer dan 1) in dienst te houden voor conditie/algemeen training of niet?
Alleen serieuze reacties graag, bij voorbaat dank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

G0009 schreef op 18 February 2003 @ 20:07:
[...]

Als je het zo'n leuke speler vind dan houdt je 'm toch lekker?
Nee, want ik heb dus al 2 nog betere keepers!
Deze bullshit valt onder de categorie "verkapte transferads". (zeg dan gewoon, ik heb een speler te koop staan omdat ie niet aan m'n verwachting voldeed, ofzo)
Hij is op zich wel goed, maar ik heb al 2 keepers!!!
Hij voldeed dus wel aan m'n verwachting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 18 februari 2003 @ 20:28:
[...]

Dit spel is geen realiteit. Er zijn geen voetbalclubs in de derde divisie die 10 fysiotherapeuten hebben. Er zijn geen clubs in de zesde klasse amateurdivisie(als die al bestaat) met een stadion van 20.000 plaatsen. En al helemaal geen zesdedivisieteams met spelers die meer dan 1 ton (in euro's) waard zijn. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik vraag alles gewoon voor de zekerheid, en ga nergens vanuit omdat het "logisch" is.

Dat jij geen keepers wilt trainen moet jij weten, en dat je er schijt aan hebt ook. Alleen jammer dat ik er zo weinig mee opschiet hmm.

Ik train dus keepers en wil weten: is het nodig om ass. trainers(meer dan 1) in dienst te houden voor conditie/algemeen training of niet?
Alleen serieuze reacties graag, bij voorbaat dank ;)
Ik wou dus alleen zeggen assistent coaches effect hebben op alles wat je trained, keepen is blijkbaar volgens sommige een uitzondering daarop, aangezien het niet letterlijk in de regels staat dat keeperstrainers beter zouden zijn om keepen te trainen vgl met ass. trainers, of dat echt waar is of niet boeit me niet, mag je zelf uitmaken. Daarmee heb ik je toch genoeg op weg geholpen ? Als je conditie/algemeen gaat trainen heb je baat bij ass. trainers, punt.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Ik durf het hier bijna niet meer te zeggen, maar ik ben PSV-fan .... :P
Oja en natuurlijk een beetje RBC (ik woon in Roosendaal) maar ja ... die maken natuurlijk weinig kans in de eredivisie.

Oh ja, Yared, ik heb geaccepteerd.
By the way.. mijn keeper is geblesseerd (+3 is dat 3 wedstrijden inclusief friendlies of 3 lcompetitie wedstrijden??) en dat was degene die alles draaiende hield :( Dus verwacht maar een monsterscore

[ Voor 31% gewijzigd door Ruudboy op 18-02-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ruudboy schreef op 18 February 2003 @ 22:41:
Ik durf het hier bijna niet meer te zeggen, maar ik ben PSV-fan .... :P
Oja en natuurlijk een beetje RBC (ik woon in Roosendaal) maar ja ... die maken natuurlijk weinig kans in de eredivisie.

Oh ja, Yared, ik heb geaccepteerd.
By the way.. mijn keeper is geblesseerd (+3 is dat 3 wedstrijden inclusief friendlies of 3 lcompetitie wedstrijden??) en dat was degene die alles draaiende hield :( Dus verwacht maar een monsterscore
psv..... :X :P

3 weken.. maar dat is een schatting.. Meestal is ie na 2 weken ofzo nog licht geblesseerd en kan je m alweer opstellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
^^0nMe schreef op 18 februari 2003 @ 21:24:
[...]
Daarmee heb ik je toch genoeg op weg geholpen ?
Hartelijk dank :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Btw Yared, hoe in hemelsnaam kan je 1e staan met zo'n lage balbezit normaal, die 38% van de laatste wedstrijd komt waarschijnlijk doordat je tegenstander MOTS heeft gespeeld, anders wil ik niet weten wat voor elftal je hebt
hehe, wat dacht je van een MIDDELMATIG elftal wat en redelijk verdedigd en redelijk scoort maar eigenlijk geen van beide goed doet :P

De tegenstanders hebben allemaal of een goede aanval (meeste) of een goede verdediging en ik pluk altijd de vruchten.

Ben nu wel aan het specialiseren; train al 6-7 weken positiespel en heb voor zowel verdediging als aanval +100.000 spelers staan wat niet slecht is voor een 5e divisie team wat pas een 2 maandjes oud is. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Het is inmiddels mogelijk om een "licentie" voor HAM te kopen via creditcard.
Zie http://www.soccermanager.dk/hamshop/

Volgens mij was er hier iemand(geloof Yared) die mensen supporter maakt met z'n creditcard. Zou je voor mij een registratie van HAM willen doen? Ik maak uiteraard het verschuldigde bedrag over naar je rekeningnummer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Volgens mij was er hier iemand(geloof Yared) die mensen supporter maakt met z'n creditcard. Zou je voor mij een registratie van HAM willen doen? Ik maak uiteraard het verschuldigde bedrag over naar je rekeningnummer
ja en nee :P
Is er al verbetering van de nieuwe tov de oude?
wat is de meerwaarde?

voor een supporter is het nog steeds mogelijk de oude ham te gebruiken.

kun je me vertellen wat het verschil is, dan wil ik het wel voor je betalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 19 February 2003 @ 13:17:
[...]
ja en nee :P
Is er al verbetering van de nieuwe tov de oude?
wat is de meerwaarde?

voor een supporter is het nog steeds mogelijk de oude ham te gebruiken.

kun je me vertellen wat het verschil is, dan wil ik het wel voor je betalen :P
Nahja...je kan geen matchreports meer binnenhalen met de oude versie...Bovendien wil ik best betalen voor dat progje, het heeft de programmeur veel werk gekost en het is een klein bedrag..en eenmalig.

En ik ben dus geen supporter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
13.740 gebruikers online en het surft alsof ik de enige ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yared schreef op 19 februari 2003 @ 16:09:
13.740 gebruikers online en het surft alsof ik de enige ben :P
Is ook een bug met die gebruikers lijkt me.. En hij is heel afwisselend dan weer traag en dan weer snel :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Jaja, het is bijna tijd voor de kwartfinales!!

(GoT-cup site updated)

GoT-Cup Kwartfinales:

Wedstrijdschema 4e ronde - Woensdag 19 Februari:

code:
1
2
3
4
HFC Bman            -       Sparta I
Ooo00nme's dreamteam    -   AFC 1337
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in
Paniohitus              -       Beuker United

Succes allemaal & have fun!! :)

Iemand trouwens al een werkende matchviewer kunnen vinden???

[ Voor 25% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Hmm, ik ga mezelf in de underdog positie manouvreren...m'n belangrijkste spelers spelen niet vandaag..en ik sta inmiddels 1-0 achter, dus we zullen het heel moeilijk krijgen tegen FC GoT.

Yared, over HAM, even een reactie graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Kan je niet beter supporter worden ipv HAM kopen? is veel cooler!

Ik sta trouwens 0-2 voor door 2 goals beide gescoord in de zeventiende minuut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik wil ook graag weer een werkende matchviewer.......

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmmmz, keeper dood, geen geld om nieuwe te halen , dan maar zonder reserve ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 februari 2003 @ 17:55:
Kan je niet beter supporter worden ipv HAM kopen? is veel cooler!

Ik sta trouwens 0-2 voor door 2 goals beide gescoord in de zeventiende minuut :D
Doe'k misschien ook nog wel...hoe duur was't ook weer? 20 euro per jaar?
Hallo! Mijn opponent speelt met maar liefst 1 niet-basisspeler! :?
Ik reken mezelf niet tot de favoriet voor de GoT-cup-titel :(

[ Voor 19% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-02-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 19 February 2003 @ 17:58:
[...]

Doe'k misschien ook nog wel...hoe duur was't ook weer? 20 euro per jaar?
Yup.. Niet veel en het zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 februari 2003 @ 18:01:
[...]

Yup.. Niet veel en het zeker waard!
OK ik doe het :p

Edit: Wow! Ineens ga ik van 2-0 achter naar 2-2, binnen 1 minuut! Nu wordt ik zéker supporter :p
'K krijg steun van boven O-)

Edit2: Inmiddels 3-2 :(

[ Voor 37% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-02-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 19 February 2003 @ 18:07:
[...]

OK ik doe het :p

Edit: Wow! Ineens ga ik van 2-0 achter naar 2-2, binnen 1 minuut! Nu wordt ik zéker supporter :p
'K krijg steun van boven O-)
Hey opzouten! Ik moet winnen! Ik zal die steun van boven effe neerhalen :P

God straft onmiddelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 19-02-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Lol... ben tegen Yared's Harlem Hattricks aan het spelen...
Doordat er geen regen was voorspeld vandaag kwamen er veel fans, namelijk 344 naar Harlem Soccer Dome vandaag.
Uhmm.. veel???
Wat er nu gebeurd is echt heel raar. Marciano Frijlink, kreeg de woede van alle fans over zich heen toen hij de bal zo door zijn eigen defensieve linie passte. Hattricks´s Guang Kwang-Chu kon de bal makkelijk aannemen en simpel de 1-1 scoren.
Haha die had ik nog niet gezien.....
Na 36 minuten liep Virtual´s Peter Essers een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken.
Na 36 minuten liep Hattricks´s Thomas Hurks een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken.
Euh? Lekker origineel... en hoe weet ie nu al dat ze de wedstrijd kunnen afmaken??

De ruststand is nu 2-3 voor mij, maar mijn op 1 na beste speler is licht geblesseerd. (De beste ligt er al 3 weken uit...)
Maar wel voor het eerst dat ik het meeste balbezit heb ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ruststand

code:
1
2
3
4
HFC Bman            -       Sparta I           3 - 1
Ooo00nme's dreamteam    -       AFC 1337           0 - 2
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in    3 - 2
Paniohitus              -       Beuker United      1 - 2

[ Voor 14% gewijzigd door NiMu83 op 19-02-2003 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 07-09 01:30

Xanathorn

Mmorpg addict

Kwartfinale knvb-beker tegen Stiphout in rust: 1-1 en 63% balbezit. Spannend :p.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Xanathorn schreef op 19 februari 2003 @ 18:30:
Kwartfinale knvb-beker tegen Stiphout in rust: 1-1 en 63% balbezit. Spannend :p.
Wow goed man, c'mon!!

Ik op 1-2 trouwens :(

[ Voor 8% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

woei ik sta 3-1 voor tegen m8 van me! echt lache! en dan bedoel ik HEM uitlachen! :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

1-2, spanning stijgt :P Heeft je middenveld veel stamina devv05 ? Anders zou ik nog wel een kans hebben om terug te komen.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 19 February 2003 @ 18:40:
1-2, spanning stijgt :P Heeft je middenveld veel stamina devv05 ? Anders zou ik nog wel een kans hebben om terug te komen.
goed, goed, uitstekend, en redelijk... :D

valt me wel tegen dat jij meer balbezit had.. al speel ik met 5 wissels en een lichtgeblesseerde, dan nog... :(

trouwens mn nieuwe aanwinst van gisteren alweer licht-geblesseerd, das ook balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
De wedstrijden zijn allemaal echt spannend deze ronde!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Sta 1-2 achter, en m'n team heeft beetje last van ervaringstekort :(.

"During the dramatic last moments of the battle, the inexperienced Pielewiepers team fell into disorganization."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 19 February 2003 @ 18:44:
[...]

goed, goed, uitstekend, en redelijk... :D

valt me wel tegen dat jij meer balbezit had.. al speel ik met 5 wissels en een lichtgeblesseerde, dan nog... :(

trouwens mn nieuwe aanwinst van gisteren alweer licht-geblesseerd, das ook balen :(
Hmm, had ook niet verwacht dat ik meer balbezit had, middenveld juist gespaard voor zover mogelijk, alleen 2 basisspelers van de 5, wel bijna 2-2 :P

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Tussenstanden met nog een kwartier te gaan

code:
1
2
3
4
HFC Bman            -       Sparta I           3 - 2
Ooo00nme's dreamteam    -       AFC 1337           1 - 2
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in    4 - 4
Paniohitus              -       Beuker United      2 - 2

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Eindstanden:

code:
1
2
3
4
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in    4 - 4

De laatst genoemde wedstrijden verlening dus!! spannend! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

1-2 gebleven, gg, vraag me alleen nog steeds af hoe het komt dat ik meer balbezit had als je kijkt naar de sterren :P Vleugels van me hebben geen noemenswaardige positiespel, dus of TS is een of 2 niveau's lager, of shit happened ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ^^0nMe op 19-02-2003 19:22 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
mn middenveld was zwak, normaal is die matig, en mn aanval was slecht.. waarom jij meer balbezit had weet ik ook niet.. iets betere vorm misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 February 2003 @ 19:20:

De laatst genoemde wedstrijden verlening dus!! spannend! :D
Ja, dit is echt leuk :)
Doet er niet eens meer toe of ik win, 'k vind 't in elk geval een mooie pot!

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-02-2003 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 21:32
grrrrrrrr 4-1 verloreren :( wat een wanprestatie !!
gelukkig was dit niet mn A team maar een B opstelling..maar pff nu niet een lekker vooruitzicht als ik mn B team moet opstellen in een competitiepartij brrrr...

* yonexfreak zoekt naar de optie STRAFTRAINING :P

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, dunnno, betere vorm is nl te zien in die player rating, aangezien jouw mids meer sterren in totaal hebben gekregen... Of hebben je middenvelders nog passing/defending, dan zou je nog een geflatteerde player rating krijgen ?

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Eindstanden:

code:
1
2
3
4
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in    4 - 5 (na verlenging)

De laatst genoemde wedstrijd verlening dus!! spannend! :D

[ Voor 18% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn

Xanathorn

Mmorpg addict

Het is bij 1-2 gebleven. Jammer had flink beter middenveld, maar Stiphout's team is nog veel te sterk voor m'n teampje en m'n vorm is ook best wel slecht. Ben wel blij het tot de kwartfinale te hebben gehaald, en het heeft aardig wat centen opgeleverd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 19 February 2003 @ 19:24:
[...]

Ja, dit is echt leuk :)
Doet er niet eens meer toe of ik win, 'k vind 't in elk geval een mooie pot!
Gefeli man! Was echt spannende pot! Jammer dat je toch hulp van boven kreeg :P Ik moest het allemaal alleen opknappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Penalties nu in de wedstrijd Paniohitus - Beuker United.. erg spannend!!

Beide de eerste penalty gemist!

Paniohitus scoort de tweede, 4-3
Beuker idem, 4-4

Paniohitus mist de 3e! het blijft 4-4
Beuker idem, blijft 4-4

Paniohitus mist de 4e! het blijft 4-4
Beuker idem, blijft 4-4 (wtf zijn ze mee bezig?! :D)

Paniohitus mist ook de 5e! het blijft 4-4
en beuker scoort de 4-5!!!!

[ Voor 90% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Windhoosje schreef op 19 February 2003 @ 19:42:
[...]
Gefeli man! Was echt spannende pot! Jammer dat je toch hulp van boven kreeg :P Ik moest het allemaal alleen opknappen :)
Dankje! Jij hebt ook niet verkeerd gespeeld, dat doelpunt in de verlenging is gewoon een gelukje. Of eigenlijk valsspelen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Definitieve Eindstanden:

code:
1
2
3
4
FC GoT                  -   Fiets 'm d'r in    4 - 5 (na verlenging)
Paniohitus              -       Beuker United      4 - 5 (na penalties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 19 February 2003 @ 19:50:
[...]

Dankje! Jij hebt ook niet verkeerd gespeeld, dat doelpunt in de verlenging is gewoon een gelukje. Of eigenlijk valsspelen O-)
ja valsspeler! ;)

Succes alvast in de halve finale!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
GoT-Cup: Halve Finale

Wedstrijdschema 5e ronde - Woensdag 26 Februari:

code:
1
2
H.F.C. B-man            -       BeuKeR UNiTeD
AFC 1337                -       Fiets 'm d'r in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 February 2003 @ 20:02:
GoT-Cup: Halve Finale

Wedstrijdschema 5e ronde - Woensdag 26 Februari:

code:
1
2
H.F.C. B-man            -       BeuKeR UNiTeD
AFC 1337                -       Fiets 'm d'r in
Valt niet op hoor dat jij en je maat thuis spelen :p
Onder toezicht van welke notaris is deze loting gebeurd? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 19 February 2003 @ 20:21:
[...]

Valt niet op hoor dat jij en je maat thuis spelen :p
Onder toezicht van welke notaris is deze loting gebeurd? >:)
Is allemaal heel officieel gebeurd hoor O-) En thuisvoordeel is er toch niet.. Zelfs geld wordt gedeeld dus niemand heeft er baat bij :+ (ik speelde deze ronde trouwens zelf ook uit)

Maaruh, accept ff de wedstrijd :)

[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 19:52

Paniohitus

Paniohitus

ben ver gekomen, hehe :D

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 19 February 2003 @ 20:29:
[...]

Is allemaal heel officieel gebeurd hoor O-) En thuisvoordeel is er toch niet.. Zelfs geld wordt gedeeld dus niemand heeft er baat bij :+ (ik speelde deze ronde trouwens zelf ook uit)

Maaruh, accept ff de wedstrijd :)
Al geaccepteerd :)
Thuisspelende teams "krijgen" over het algemeen meer balbezit en hebben dus een grote kans om te winnen. Maar ik vind't best hoor :)

--------------------------------------------------------------------------------------
Ik snap dit niet hè. Zojuist een speler uit m'n eigen jeugdopleiding verkocht voor 30.000
Daarvan gaat 5% naar de tussenpersoon, plus 2% naar de orginele club en 3% naar de laatste eigenaar.

Rekenen we even mee? Ik ben zelf de laatste club en ook de originele club, dus zou ik 30.000x95%=28.500 euro ontvangen moeten hebben

Ik kreeg echter maar 27600. Die 3% naar de de laatste eigenaar gaat dus in rook op! Beetje slecht hoor van hattrick :(

[ Voor 51% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-02-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

G0009 schreef op 19 February 2003 @ 21:19:
[...]

Al geaccepteerd :)
Thuisspelende teams "krijgen" over het algemeen meer balbezit en hebben dus een grote kans om te winnen. Maar ik vind't best hoor :)

--------------------------------------------------------------------------------------
Ik snap dit niet hè. Zojuist een speler uit m'n eigen jeugdopleiding verkocht voor 30.000
Daarvan gaat 5% naar de tussenpersoon, plus 2% naar de orginele club en 3% naar de laatste eigenaar.

Rekenen we even mee? Ik ben zelf de laatste club en ook de originele club, dus zou ik 30.000x95%=28.500 euro ontvangen moeten hebben

Ik kreeg echter maar 27600. Die 3% naar de de laatste eigenaar gaat dus in rook op! Beetje slecht hoor van hattrick :(
Kzou zeggen...mail ze! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoeveel zou ik voor onderstaande speler kunnen krijgen?

Jon Ivarsson (8192508)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 79 000 Euro
Loon: 1 080 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: FC Dolf

Gaat 20k lukken?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.