Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.056 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

20k gaat wel lukken ja

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
The Dolf schreef op 19 February 2003 @ 22:59:
Hoeveel zou ik voor onderstaande speler kunnen krijgen?

Jon Ivarsson (8192508)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die temperamentvol is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 79 000 Euro
Loon: 1 080 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: FC Dolf
Waarschuwingen: 0

Gaat 20k lukken?
Uhm, misschien handig als je zn eigenschappen erbij zet? 8)7
Helderziend ofzo? :D

Als het een zwakke keeper ofzo is vangt ie dat er nooit voor.. Die waarde zegt niet altijd even veel

[ Voor 20% gewijzigd door .GoO op 19-02-2003 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
devv05 schreef op 19 February 2003 @ 23:27:
[...]

Uhm, misschien handig als je zn eigenschappen erbij zet? 8)7

[...]

Helderziend ofzo? :D

Als het een zwakke keeper ofzo is vangt ie dat er nooit voor.. Die waarde zegt niet altijd even veel
Oeps

Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• .GoO
The Dolf schreef op 19 February 2003 @ 23:51:
[...]

Oeps

Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: waardeloos
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Daar vang je wel 20.000 voor.. Bij matige keepers zit het meestal tussen de 20 en 40 duizend.. (hangt een beetje af of er noobs mee gaan bieden)

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

O een keeper, dacht gewoon een normale speler. Maar 20k gaat wel lukken. Misschien iemand die m als reserve wel wil hebben.

Verwijderd

Verzoekje: wie wil er tegen mij friendly? Naam: HARDTRANCE

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Nahja...je kan geen matchreports meer binnenhalen met de oude versie...Bovendien wil ik best betalen voor dat progje, het heeft de programmeur veel werk gekost en het is een klein bedrag..en eenmalig.

En ik ben dus geen supporter
Zoals dev05 al zegt, supporter worden :P
Dan kun je ook je hrf file downloaden in HAM laden.

Ben het zeker met je eens dat HAM steun en support verdiend, maar ik betaal gewoon niet voor dingen die ik ook gratis kan krijgen, dat voelt gewoon niet goed ;)
Zodra er meerwaarde is in HAM ben ik zeker bereid te betalen.

Stuur me even een mailtje dan mail ik je terug wat ik nodig heb om je betaling te kunnen doen voor je supporterschap. yared@valheru.nl

_Fonz, ben al ingepikt doort hoedjevanpapier, maar hou me zeker aanbevolen om eens flink de oren door jouw elf te laten wassen :)

Ruudboy, leek even of je ging winnen maar oh oh wat gingen de Harlem Hattricks lekker...
4-3! :P

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Verwijderd

Mooi ik ben verder in de G.O.T cup. Ik had alleen niets ingesteld voor de strafschoppen. Mazzel gehad denk ik :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2003 11:28 ]

• yared
Tijd voor polletje, tijd om te stemmen stemmen! :9

Poll: Wie wordt Got Cupwinnaar? - seizoen 18
Stem op H.F.C Bman. Bekijk het team.
Stem op Fiets 'm d'r in. Bekijk het team.
Stem op BeuKeR UNiTeD. Bekijk het team.
Stem op AFC 1337. Bekijk het team.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=796&layout=2
Maak je eigen poll hier

* yared hoopt weer iets vaker aanwezig te zijn
/edit op veler piepende verzoek (iets over stemgedragsbeinvloeding) de poll aangepast :P

[ Voor 15% gewijzigd door yared op 20-02-2003 21:46 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 00:15
yared schreef op 20 February 2003 @ 11:20:
Tijd voor polletje, tijd om te stemmen stemmen! :9

Poll: Wie wordt Got Cupwinnaar? - seizoen 18
• Stem op H.F.C Bman. Bekijk het team.
• Stem op Fiets 'm d'r in. Bekijk het team.
• Stem op BeuKeR UNiTeD. Bekijk het team.
• Stem op AFC 1337. Bekijk het team.
[afbeelding]
Maak je eigen poll hier

* yared hoopt weer iets vaker aanwezig te zijn
Dit is erg verraderlijk. Ik klikt op de bovenste teamnaam om eens te kijken hoe het eruit ziet, en er blijkt dat ik nu meteen gestemd hebt! Maak dan stem clickable ipv de teamnaam, da's duidelijker. Je krijgt op deze manier geen objectieve uitslag, zeker niet omdat er maar een paar stemmers zijn waarschijnlijk.

Verwijderd

G0009 schreef op 20 February 2003 @ 11:28:
[...]

Dit is erg verraderlijk. Ik klikt op de bovenste teamnaam om eens te kijken hoe het eruit ziet, en er blijkt dat ik nu meteen gestemd hebt! Maak dan stem clickable ipv de teamnaam, da's duidelijker. Je krijgt op deze manier geen objectieve uitslag, zeker niet omdat er maar een paar stemmers zijn waarschijnlijk.
Dat had ik nou ook! :) lekker weer op degene gestemd waar ik dat niet op wilde :) maarja...

• .GoO
Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 14:49:
[...]

Dat had ik nou ook! :) lekker weer op degene gestemd waar ik dat niet op wilde :) maarja...
Dan moet Yared even een nieuwe poll maken :)

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

JAJA, ik ga oefenen tegen Yared. Ben benieuwd want de laatste weken gaat het erg slecht met me, maar ik doe mijn best.

• yared
ik ga oefenen tegen Yared.
oefenen? moet dat dan? dacht dat we een balletje gingen trappen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Hmmmmz, keeper dood, geen geld om nieuwe te halen , dan maar zonder reserve
keeper d o o d ???

Wat dan, tegen een doelpaal gelopen???
Van verveling gestorven???
Liep tegen de bal op???

Hoezo keeper DOOD?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
mag ik even JUICHEN!!!

Na slechts 7 weken positiespel trainen is me 23 jarige middenvelder van redelijk naar goed gegaan en in waarde omhoog geschoten (+20%) :D
(een 23 jarige kost maximaal 10-11 weken om een level hoger te gaan)

Ik dank u alleen die hebben gezegd door te moeten gaan met positiespel trainen.

We gaan nu over tot de training van de korte pass (middenvelders en aanvallers en andere in mindere mate)

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 21-02-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik jouw was, zou ik nog even doorgaan met playmaking trainen. Als je zoals je zelf zei al 7 weken getrained hebt, en je hebt wat jeugdige spelers op je middenveld rondlopen die NIET in playmaking skill omhoog zijn gegaan, zullen ze dat binnenkort worden.

Ik heb ook een fijne update gehad.

Mattias Iren: van brilliant naar magnificent playmaking
Oleg Robakowski: van excellent naar formidable playmaking
Gunnar Joellson: van passable naar solid playmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Yared,

Graag nog even je woonplaats voor het overmaken van het geld voor support + HAM. BvD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Als ik jouw was, zou ik nog even doorgaan met playmaking trainen. Als je zoals je zelf zei al 7 weken getrained hebt, en je hebt wat jeugdige spelers op je middenveld rondlopen die NIET in playmaking skill omhoog zijn gegaan, zullen ze dat binnenkort worden.
beetje afwisselen, want zoals iemand al eens opmerkte over mijn balbezit... die is absurd laag.. en toch win ik...
ik train me team zodat er weinig uitschieters bijzitten, maar gewoon allemaal degelijke spelers.
probleem met het trainen van positiespel is dat alleen de middenvelders ervan profiteren en de rest amper. bij de korte pass profiteren ook de aanvallers en dat is nou net wat ik nodig heb om een beetje meer balbezit te krijgen.

agh, ik heb de tijd... er komen nog veel seizoenen en ik wil niet het volgende, maar het seizoen erna naar de 4e divisie.

G000p check mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
oproep:
Er zal vast over gesproken worden op dit forum dus neem ik maar vast het voortouw.

Het gebruik van de IP fix voor de oude HAM word gezien als cheating.
Gebruik hem niet.

Het allerergste vind ik nog dat een programmeur die ik verder niet bij naam zal noemen, eentje die zelf weet hoeveel tijd en moeite je in een programma moet steken om het werkend te krijgen, deze fix maakt en daarmee in de vingers snijd van een ander.

Gebruik ajb de HAM IP fix niet

Steun Loke voor 7,50 euro PER JAAR... man da's een paar biertjes!
Als je wilt kan ik de betaling uitvoeren via creditcard.

Dit is dus GEEN promotie voor de een of ander, maar gewoon een verzoek om redelijkheid. Van mij part dans je elke zondag na winst naakt voor het raam, I don't care, zolang je de gordijnen maar dicht houdt.

Je kunt natuurlijk ook gewoon gebruik maken van de 30 dagen die je krijgt bij HAM 3.0 en daarna alsnog beslissen of je wilt betalen. ;)

update
Loke geeft aan er geen probleem mee te hebben en zelfs nadat de fix was geplaatst contact te hebben gehad met de maker.
Zijn argumentatie ontgaat me geheel, want die gaat voorbij aan de mensen die ervoor betaald hebben en dus 99% hetzelfde hadden krijgen voor nop.
* yared voelt zich besodemieterd omdat ie dus net ervoor betaald heeft.
Ik dacht ik support die gast, maar schijnbaar wil ie geen support....

|:(

[ Voor 20% gewijzigd door yared op 21-02-2003 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Yared, ik heb een beetje naar je team gekeken, beetje zonde van al die jonge spelers in alle linies, je kan toch maar 1 ding trainen, beter ook concentreren op 1 linie dan. Passing heeft geen invloed op balbezit volgens mij, alleen pos spel, ik heb ook bijna heel mijn middenveld samengekocht, heb zelfs een speler die alleen conditie en positiespel heeft voor balbezit, soort edgar davids dus, kan alleen totaal niet passen/verdedigen :P

btw, dang, spits van solid naar excellent in 1 week , en een andere van inadequite naar passable, als ik die eerste nou ook weer verkoop voor 450k zoals de vorige, dan ben ik rijk :D

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Yared, ik heb een beetje naar je team gekeken, beetje zonde van al die jonge spelers in alle linies
de oudere spelers die ze vervangen hebben waren om te huilen :D
Maar ik snap wat je bedoelt... vandaar dat ik me qua training dus alleen op de middenvelders richt en als bonus een betere aanval krijg.

De middenvelders blij met beide
De aanvallers blij met de korte pass

En tis gewoon leuk voor afwisseling, werd er gek van niet te weten of een van me aanvallers niet net dat ene setje nodig had om beter te worden zoals jij met je spits had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk .. Yared .. je moet het zo zien ... als je 3-5-2 speelt, wat is dan de grootste linie? Juist het middenveld. Als je dus alleen maar middenvelders gaat trainen, kun je er in principe 6 max trainen (innermidfield) en 4 voor de helft (wingers). Dat is dus friendly (cup) en leaguematch. Als je nou door blijft trainen, en ze voor belachelijke hoge prijzen weer verkoopt, zou je met alleen die verkoop al je hele defensie en aanval kunnen aankopen. Trainen is zinloos voor alle linies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Dus alleen positiespel trainen?... of dat nou wel of niet verstandig is, het is SAAI

Da's net als al die gasten bij Unreal Tournaments die alleen 'dat ene' doen omdat je dan wint...

Ik wil gewoon met me huidige team stapje voor stapje rustig verder.
En ik train dus niet ALLE linies, alleen middenveld... toevallig profiteert de aanval er ook een beetje van. :)

Laat iedereen maar lekker dezelfde teams hebben.... dan speel ik wel de wildcard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 21 februari 2003 @ 14:51:
Dus alleen positiespel trainen?... of dat nou wel of niet verstandig is, het is SAAI

Da's net als al die gasten bij Unreal Tournaments die alleen 'dat ene' doen omdat je dan wint...

Ik wil gewoon met me huidige team stapje voor stapje rustig verder.
En ik train dus niet ALLE linies, alleen middenveld... toevallig profiteert de aanval er ook een beetje van. :)

Laat iedereen maar lekker dezelfde teams hebben.... dan speel ik wel de wildcard :P
Daar heb je een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Misschien is het leuk om nieuwe ideetjes voor hattrick te verzinnen.. Vorige keer kwam het niet echt op gang :)

Wat mij wel leuk zou lijken:

-Bijnamen geven aan spelers (die dan ook in het report genoemd worden)
-Spelers (ver)huren
-Geld voor een periode opzij kunnen zetten om hierover rente te vangen (extra inkomsten bron)
-Merchandising (inkopen/verkopen)
-Bonus aan spelers geven vooraf een wedstrijd voor betere prestatie
-Spelers straffen door salaris in te houden (per speler, zorgt voor dalende teamspirit)
-Economie beter opgesplitst (niet echt duidelijk waar alle inkomsten/uitgaven nu vandaan komen)
-Speltechnieken (aanvallend, verdedigend, counter, lange bal)
-Sponsor/coach contracten
-Tijdens wedstrijdverslag je spelers die niet opgesteld zijn op de tribune

Voor supporters:

-Transfers bookmarken (met deadline, huidig bod, team op bookmark pagina)
-Speler ontwerpen

Waarschijnlijk zal geen van deze ideeën ooit uitgevoerd worden, maar het is altijd leuk om erover te discussieren.. Nog meer ideeën of reacties hierop? Misschien kunnen ze er ooit nog eens iets mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 February 2003 @ 15:43:
Misschien is het leuk om nieuwe ideetjes voor hattrick te verzinnen.. Vorige keer kwam het niet echt op gang :)

Wat mij wel leuk zou lijken:

-Bijnamen geven aan spelers (die dan ook in het report genoemd worden)
-Spelers (ver)huren
-Geld voor een periode opzij kunnen zetten om hierover rente te vangen (extra inkomsten bron)
-Merchandising (inkopen/verkopen)
-Bonus aan spelers geven vooraf een wedstrijd voor betere prestatie
-Spelers straffen door salaris in te houden (per speler, zorgt voor dalende teamspirit)
-Economie beter opgesplitst (niet echt duidelijk waar alle inkomsten/uitgaven nu vandaan komen)
-Speltechnieken (aanvallend, verdedigend, counter, lange bal)
-Sponsor/coach contracten
-Tijdens wedstrijdverslag je spelers die niet opgesteld zijn op de tribune

Voor supporters:

-Transfers bookmarken (met deadline, huidig bod, team op bookmark pagina)
-Speler ontwerpen

Waarschijnlijk zal geen van deze ideeën ooit uitgevoerd worden, maar het is altijd leuk om erover te discussieren.. Nog meer ideeën of reacties hierop? Misschien kunnen ze er ooit nog eens iets mee :)
Bijnamen lijkt me ook een erg leuk plan, maar krijg je dan niet alleen maar Kluivert, van de Vaart, Litmanen, Hooidonk namen?
Zodat je dus van dit soort situaties krijgt:

United begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De opstelling: van de Sar - Reiziger, De Boer, Stam - Zenden, Davids, van der Vaart, Seedorf, van Bommel - Kluivert, van Nistelrooy.

Holland 3 koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: van de Sar - Reiziger, De Boer, Stam - Zenden, Davids, van der Vaart, Seedorf, van Bommel - Kluivert, van Nistelrooy.

United's beste speler was van der Vaart. Reiziger had daarentegen een slechte dag. De belangrijkste Holland 3 speler was Reiziger. Daar staat tegenover dat, van der Vaart echt heel slecht speelde. De wedstrijd eindigt in 1 - 1.
:) :) :?
Dit gaat dus geen werkelijkheid worden hoop ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nee zo bedoel ik het niet.. Het moeten wel bijnamen blijven, en ze worden gewoon de normale naam genoemd.. Bedoel meer zoiets:

In de 32e minuut kwam AFC 1337 op een 4-0 voorsprong door een afstandsschot van Bill 'kanonskogel' Smallwood

of

In de 32e minuut kwam AFC 1337 op een 4-0 voorsprong door een afstandsschot van 'de kanonskogel' Bill Smallwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 February 2003 @ 16:52:
Nee zo bedoel ik het niet.. Het moeten wel bijnamen blijven, en ze worden gewoon de normale naam genoemd.. Bedoel meer zoiets:

In de 32e minuut kwam AFC 1337 op een 4-0 voorsprong door een afstandsschot van Bill 'kanonskogel' Smallwood

of

In de 32e minuut kwam AFC 1337 op een 4-0 voorsprong door een afstandsschot van 'de kanonskogel' Bill Smallwood.
de kanonskogel ? LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Om maar wat te noemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oe, geluk is aan mijn zijde vandaag. Deze trok ik uit het jeugdteam:
Lennart Dijkslag (8450977)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 70 000 Euro
Loon: 860 Euro/week
Eigenaar: FC 0wnz0rz

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Snel verkopen die handel......

" Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Ress schreef op 23 February 2003 @ 09:22:
Snel verkopen die handel......

" Een populair persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een goed leider. "
Valt wel mee toch..

Had weer een veldspeler met alles waardeloos en waarde 3000 :( Mn jeugd is al weken redelijk en de beste speler die ik tot nu toe gehad heb was 17000 euro waard.. Wordt tijd dat ik eens wat terug krijg voor al dat geld wat ik er al ingestoken heb...

[ Voor 35% gewijzigd door .GoO op 23-02-2003 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit mn jeugd:

Xander L'Ami (8458435)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 153 000 Euro
Wage: 1 240 Euro/week
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: disastrous Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak

Hmm maar even overstappen op scoring denk ik =D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 23 February 2003 @ 13:20:
Uit mn jeugd:

Xander L'Ami (8458435)
17 years, passable form, healthy

A pleasant guy who is balanced and honest.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 153 000 Euro
Wage: 1 240 Euro/week
Owner: HARDTRANCE
Warnings: 0

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: inadequate
Winger: disastrous Defending: passable
Scoring: solid Set Pieces: weak

Hmm maar even overstappen op scoring denk ik =D
Wel een brak moment om een 17-jarige solid scorer te krijgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
G0009 schreef op 23 February 2003 @ 16:14:
[...]

Ik zou 'm anders maar al te graag willen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
G0009 schreef op 23 February 2003 @ 16:14:
[...]

hoezo is het nu dan juist een brak moment? Ik zou het wel goed kunnen gebruiken nu, scoort me aanval ook weer eens :)

Ik had weer een waardeloze middelvelder uit me jeugd(alleen conditie en positiespel zwak, de rest waardeloos), gelijk maar weer ontslagen, kan er toch niks mee.

[ Voor 9% gewijzigd door grooviee17 op 23-02-2003 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
grooviee17 schreef op 23 February 2003 @ 16:18:
[...]

hoezo is het nu dan juist een brak moment?

Ik had weer een waardeloze middelvelder uit me jeugd(alleen conditie en positiespel zwak, de rest waardeloos), gelijk maar weer ontslagen, kan er toch niks mee.
Omdat ze over 3 weken allemaal een jaar ouder worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khad een redelijk keepertje altijd lekker voor de door verkoop iemand intresse??? kijk maar bij Frizza United hij staat voor 80000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmm, had nog niet door, nieuwe matchviewer uit, hoef ik tenminste vandaag niet 5 wedstrijden meer te refreshen steeds :) Jeugdspeler was zoals gewoonlijk weer bagger, maar ik steek dan ook maar 10k erin voorlopig , eerst ff uit de schulden, en kijken wat voor tegenstand ik in V. mag verwachten, dan pas investeren. Met een beetje geluk kom ik in een dooie poule terecht, ff wat bekerrondes MOTSEN om rijk te worden :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar heb je die nieuwe gedownload dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

http://members.lycos.nl/svintges, site is een beetje buggy, anders zet ik het later wel tijdelijk op mijn webspace.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Gewoon te downloaden via de links op de GoT-hattrick users site..

Http://www32.brinkster.com/hattrickusers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
devv05 schreef op 23 February 2003 @ 16:16:
[...]
Ik zou 'm anders maar al te graag willen hebben..
Hebben? Altijd! :p

Hij's stukken beter dan de jeugdspeler die ik vandaag trok, die is de moeite van het vermelden niet eens waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Kan iemand die nieuwe versie van matchviewer even hosten of mailen?
Ik kom er niet bij...

Edit: Hebbes.... de aanhouder wint... :-)

Edit2: Hmm, hij doet het niet.. of ik begrijp hem niet...

[ Voor 39% gewijzigd door Ruudboy op 23-02-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Zo even tussendoor...wat is nou de functie van "onze" (ja ben sinds kort ook lid :p) tweakers federatie? Is me niet helemaal duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ruudboy schreef op 23 februari 2003 @ 18:48:

Edit2: Hmm, hij doet het niet.. of ik begrijp hem niet...
IP van hattrick is veranderd. Vandaar dat ie het niet meer doet.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
Maar met de nieuwe matchviewer doet ie het weer wel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

LOL, 5-0 voor met PIC dacht ik, begin te twijfelen of ik niet per ongeluk MOTS gezet heb, misschien wel, ook al is het tegen de nr 8.
Die viewer werkt gewoon hoor, tenminste, de nieuwste versie, daarin is die ip gefixed.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
'k Sta 3-0 voor in de rust tegen de nr. 2(wel MOTS trouwens), stadion vol met 20.000 toeschouwers... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Ress schreef op 23 februari 2003 @ 20:43:
Maar met de nieuwe matchviewer doet ie het weer wel.....
Is ie geupdate dan?

bdw, sta met 3-1 voor tegen de nummer 1.
Helaas wel MOTS gedaan

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta 0-3 voor jammer dat de nummer 1 geen misstap maakt die staat inmiddels ook al 5-0 voor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Doe me traditie weer eer aan... slechts 59% balbezit en toch 3-0 voor in rust met PIC :P

Baal alleen stevig dat er 'hevige regenbuien' zijn ... nog geen 9.000 bezoekers... moet ik me weer een extra week financieel rustig houden :|

G0009 de federatie is pas net begonnen net als de GoT Cup, tzt komen er wel leuke ideen uit de koker..

Thije is er zojuist bijgekomen als Grootmeester en bezint zich momenteel op nieuwe acties en devv05 houd zich volledig bezig met de GoT Cup en zojuist heeft het 13e lid alweer zich aangemeld...Ronald_Koeman (GoT alias?) :)

Dus langzaam maar zeker worden we groter en zullen we meer naar buiten treden.

Trouwens dit forum is praktisch gezegd het forum van de federatie... al was het alleen maar omdat ook de niet-supporter GoT'rs hier kunnen komen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kampioenen!!!!!!!!! 4-0 voor! en wordt kampioen! Directe promotie naar 4e klasse :):):) Vanavond feestuh!!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 23 februari 2003 @ 21:03:
Doe me traditie weer eer aan... slechts 59% balbezit en toch 3-0 voor in rust met PIC :P

Baal alleen stevig dat er 'hevige regenbuien' zijn ... nog geen 9.000 bezoekers... moet ik me weer een extra week financieel rustig houden :|
Ach. Ik heb slechts 45% balbezit en sta met 3-1 voor.

Jammer dat ik zo'n klein stadion heb. Heb een capaciteit van 8000 en het is helemaal vol.

edit:

inmiddels 4-1 en mijn tweede hattrick dit seizoen.
Denk er nu sterk aan om het volgende seizoen ook supporter te worden.

[ Voor 15% gewijzigd door The Dolf op 23-02-2003 21:26 ]

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 23 February 2003 @ 21:03:

Thije is er zojuist bijgekomen als Grootmeester en bezint zich momenteel op nieuwe acties en devv05 houd zich volledig bezig met de GoT Cup en zojuist heeft het 13e lid alweer zich aangemeld...Ronald_Koeman (GoT alias?) :)
Ik heb de naam van de échte Grootmeester aangenomen in HT :*)

Ow ik heb trouwens 1 van m'n sterspelers aangeboden, omdat ik nu echt eens al die schulden wil kwijtraken.
Solid(goed) defending, inadequate(matig) scoring, inadequate passing, solid set pieces.
vraagprijs 1 ton :)

[ Voor 35% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-02-2003 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik heb de naam van de écht Grootmeester aangenomen in HT
je bedoelt Ronald_Koeman?

vraagprijs slechts een ton... als je me nu ook nog even zijn naam noemt kunnen we ons vergapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Kampioenen!!!!!!!!! 4-0 voor! en wordt kampioen! Directe promotie naar 4e klasse :):):) Vanavond feestuh!!!Kampioenen!!!!!!!!! 4-0 voor! en wordt kampioen! Directe promotie naar 4e klasse :):):) Vanavond feestuh!!!
is dit je eerste seizoen of je tweede?

Als het je eerste seizoen is zou ik lekker nog even wachten met promotie, het vierde is hard, erg hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 23 February 2003 @ 21:33:
[...]
je bedoelt Ronald_Koeman?

vraagprijs slechts een ton... als je me nu ook nog even zijn naam noemt kunnen we ons vergapen :P
ja :)

Z'n naam is Harmen Esman :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 23 February 2003 @ 21:34:
[...]
is dit je eerste seizoen of je tweede?

Als het je eerste seizoen is zou ik lekker nog even wachten met promotie, het vierde is hard, erg hard.
1,5e seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

6-1 gewonnen :-)
De nummer 1 is net van eigenaar gewisseld, en heeft verloren :-)
De nummer 2 heeft helaas gewonnen, nog steeds evenveel punten als ik, maar beter doelsaldo. Hopen dattie ergens een puntje laat liggen...
In elk geval is mijn topscorer nu topscorer van de league :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:40

m0nk

16-09-2003 15.15

woei! 4-1 gewonnen, sta nu bovenaan, 6 punten voor op de nr2 waar ik volgende week tegen moet... :]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ruudboy schreef op 23 February 2003 @ 21:55:
6-1 gewonnen :-)
De nummer 1 is net van eigenaar gewisseld, en heeft verloren :-)
De nummer 2 heeft helaas gewonnen, nog steeds evenveel punten als ik, maar beter doelsaldo. Hopen dattie ergens een puntje laat liggen...
In elk geval is mijn topscorer nu topscorer van de league :D
Dat vin'k dus zo vuil hè...veel spelers die de afgelopen 5 weken zijn ingedeeld in de VI zijn in poules terechtgekomen met inactieve spelers. M'n vriendin is vier weken geleden begonnen en staat dik eerste. Met gemiddeld een sterretje of 1,5 :(
'k Gun iedereen promotie trouwens hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

G0009 schreef op 23 February 2003 @ 21:59:
[...]

Dat vin'k dus zo vuil hè...veel spelers die de afgelopen 5 weken zijn ingedeeld in de VI zijn in poules terechtgekomen met inactieve spelers. M'n vriendin is vier weken geleden begonnen en staat dik eerste. Met gemiddeld een sterretje of 1,5 :(
'k Gun iedereen promotie trouwens hoor :)
Hehe, afgelopen 5 weken zijn er 3 nieuwe bij mij in de poule terechtgekomen, too bad, er spelen 3 sterke teams erin, keer op keer afgedroogd met 5-0 of hoger >:)
Ontgroening, laten we het daar maar op houden.
7-0 gewonnen met pic , supporters van content naar in de wolken, 3 niveau's omhoog in 1 keer, gelukkig maar, ik kreeg deze week 2 x 4 supporters, en niemand kwam kijken vandaag (10k).

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-5 gewonnen :) jammer dat precies me 2 beste spelers geblesseerd zijn geraakt :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0-8 gewonnen tegen de nummer 2 met normal ZzZzZZZzz promotie naar de 3e klasse :p Alles gewonnen 67 goals voor en 6 tegen. De topscorer is ook nog van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Mooi, ook weer gewonnen, 4-1 tegen de nummer 2 :) Moest wel MOTS-en, had 3 geschorsten en 1 geblesseerde...had nu wel een baggerteam, maar toch gewonnen :D
Alleen mijn teamspirit is nu woedend :( Maar ik PIC de komende games wel effe...Ben toch al bijna zeker direct gepromoveerd!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Wel grappig. Iedereen die nu reageert heeft gewonnen.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Wel grappig. Iedereen die nu reageert heeft gewonnen.
Iedereen heeft een goede wedstrijd gehad deze week... mocht ook wel weer eens :P

Gewonnen 4-0 met pic, maar baal nog steeds dat ik bijna 40K aan inkomsten ben misgelopen.
Had nog wel wat meer geld in me team willen pompen en hou het nu de komende uitweek net aan droog :|

Over die nieuwe en inactieve teams... vraagje voor de spelers in de 4e en hogere divisies... komen dat soort teams nog steeds regelmatig voor of word het een stuk minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 23 February 2003 @ 23:32:
[...]
Iedereen heeft een goede wedstrijd gehad deze week... mocht ook wel weer eens :P

Gewonnen 4-0 met pic, maar baal nog steeds dat ik bijna 40K aan inkomsten ben misgelopen.
Had nog wel wat meer geld in me team willen pompen en hou het nu de komende uitweek net aan droog :|

Over die nieuwe en inactieve teams... vraagje voor de spelers in de 4e en hogere divisies... komen dat soort teams nog steeds regelmatig voor of word het een stuk minder?
Das ook weer waar. Maar hoe kun je nou 40k mislopen?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

Tja, dat krijg je ervan :)

Persberichten
2003-02-24 PI Board sack Coach after another loss in the league
After a lengthy discussion the Board of Managers of Pluimmakers International have announced that they have come to an agreement with coach Van der Linden to end his coaching-contract with the club.

Van der Linden dissapointed reaction was "Of course I am sad, but it's for the best of the team!"

New Coach Pascal Doven is known for his offensive and enthousiastic style!

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
The Dolf schreef op 23 februari 2003 @ 23:47:
[...]

Das ook weer waar. Maar hoe kun je nou 40k mislopen?
Als het regent heb je een stuk minder bezoekers/kaart verkoop. En dat kan zomaar 40.000 schelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, 2 - 2 gespeeld tegen de nummer 2 en ik sta 7e! :(

Maareh, ik heb ff een vraagje: Wanneer heb je nu wat aan je jeugdopleiding, ik bedoel die is nu matig maar ik krijg nog steeds spelers van E 1000,-! Moet ik die dan nog trainen ofzo?

Maar je kan toch niet een speler speciaal trainen? Dan moet ik het hele team ergens op trainen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4-0 gewonnen, PIC nog wel. Tss. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 08:38:
Hm, 2 - 2 gespeeld tegen de nummer 2 en ik sta 7e! :(

Maareh, ik heb ff een vraagje: Wanneer heb je nu wat aan je jeugdopleiding, ik bedoel die is nu matig maar ik krijg nog steeds spelers van E 1000,-! Moet ik die dan nog trainen ofzo?

Maar je kan toch niet een speler speciaal trainen? Dan moet ik het hele team ergens op trainen!
Uit mijn eigen ervaring krijg je bij een matige jeugdopleiding niet zulke goede veltspelers. Je kan het beste een paar keer een keeper trekken, want een matige keeper verkoop je al voor iets van 20k - 30k. Daarna, wanneer je jeugdopleiding 'goed' of zelfs 'uitstekend' is komen de goede veltspelers pas. Maar je kan ook mazzel hebben en nu al goede spelers eruit halen.
Je moet wel het maximum investeren in je jeugd (20000) anders schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste 3 wedstrijden geen tegendoelpunt :) 9-0, 5-0 en 8-0 :D en nog steeds 6 punten achter op de koploper :@ 8 wedstrijden achter elkaar gewonnen ffs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Gisteren 1-7 gewonnen met PIC, met een overweldigend balbezit van 85 en 95 % :). In deze poule gaat het me wel heel erg makkelijk af, hopenlijk krijg ik volgend jaar wat meer tegenstand. Sta nu al 10 punten los van de nummer 2, waar ik ook volgende week tegen moet. Dus ik ben nu al kampioen geworden :D.

In de poule van een vriend is het nog spannend geworden. Hij kwam vanaf de 6e plaats, en geen uitzicht om hoger te komen, maar nu staat ie 3e met nog kansen op het kampioenschap.

[ Voor 30% gewijzigd door grooviee17 op 24-02-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan niet meer fout gaan. Ik ben koploper en ik sta met 9 punten voor op nummer 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
joepie gister weer gewonnen met 5-0 *D mn team heeft er zin in hehe
helaas wel weer een gele kaart voor mn topverdediger waardoor ie nu wedstrijd schorsing heeft :( en blessure voor mn winger a 3weken :(

ps weet iemand wat dat brancard logo betekend naast een speler? is dat dat de speler na blessure nog niet volledig fit is maar wel genoeg om te spelen ofzo (hij was geblesseerd nl)

* yonexfreak staat nog steeds 1e in comp met 3pt voorsprong :)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yonexfreak schreef op 24 February 2003 @ 10:35:
ps weet iemand wat dat brancard logo betekend naast een speler? is dat dat de speler na blessure nog niet volledig fit is maar wel genoeg om te spelen ofzo (hij was geblesseerd nl)

Brancard? Bedoel je niet het pleisterlogo? Afbeeldingslocatie: http://195.149.159.155/Common/images/bruised.gif

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

yonexfreak schreef op 24 februari 2003 @ 10:35:
joepie gister weer gewonnen met 5-0 *D mn team heeft er zin in hehe
helaas wel weer een gele kaart voor mn topverdediger waardoor ie nu wedstrijd schorsing heeft :( en blessure voor mn winger a 3weken :(

Dat 'brancard' logo is een pleister Afbeeldingslocatie: http://195.149.159.155/Common/images/bruised.gif ;)
Dat betekend dat ie ligt geblesseerd is maar wel kan spelen. Maar pas op, hij raakt zo weer echt geblesseerd...Dus hou hem op de bank tot ie helemaal genezen is! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
The Dolf schreef op 24 februari 2003 @ 11:44:
[...]

Brancard? Bedoel je niet het pleisterlogo? [afbeelding]
euhm ja dat bedoel ik :)
domme ik..zie niet eens verschil 8)7

maja had ik maar niet gehele dag moeten karten gisteren :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 5 wedstrijden ongeslagen. op 1 oefenwedstrijd na tegen HARDTRANCE :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Mja je spelers krijgen wel 'ervaring' ahum nadat ze tegen me gespeeld hebben ;)

Mn halve team (overdreven) staat zo'n beetje te koop. HARDTRANCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ed Adams (7712460)
26 jaar, slecht vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: England
vastgestelde waarde: 165 000 Euro
Loon: 2 064 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Frizza United

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

zie hier mijn laatste aankoop verwacht toch wel 2,5 ster van m op het middenveld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Mag je eerst zn vorm wel ff trainen want in huidige vorm zal ie niet veel meer als 1,5 ster halen.. Ik heb ook een leuke aankoop gedaan, maar rampzalig in vorm :( Kan ik voorlopig nog niet opstellen dus..

Overigens gisteren weer 7-0 gewonnen in een uitverkocht huis (11700 man) met PIC.. Nog 3 weken tot dé grote wedstrijd tegen de huidige nr1 die 3 punten meer heeft als ik.. Dat wordt echt alles of niets.. Ben nu al vorm aan het trainen en PIC'en tot die wedstrijd zodat ik helemaal niks meer van m heel laat 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 24 februari 2003 @ 23:16:
Ed Adams (7712460)
26 jaar, slecht vorm, gezond

Heeft slecht ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: England
vastgestelde waarde: 165 000 Euro
Loon: 2 064 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Frizza United

Conditie: goed Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos

zie hier mijn laatste aankoop verwacht toch wel 2,5 ster van m op het middenveld :)
Ik niet, slecht in vorm sux :P
Zat laast een beetje rond te kijken naar spelers met hoge spelhervatting, nadat mijn verdediger 2 pingels en een vrije trap erin heeft geschoten de laatste wedstrijd, blijkbaar zijn er mensen die shooting trainen, heb wat briljants enz gezien, maar voor de rest kunnen ze niet veel en toch voor belachelijk hoge prijzen te koop aangeboden , wel grappig om mee te laten spelen in oefenwedstrijden, maar voor de rest heb je er niks aan :)
devv05 schreef op 24 February 2003 @ 23:25:
Mag je eerst zn vorm wel ff trainen want in huidige vorm zal ie niet veel meer als 1,5 ster halen.. Ik heb ook een leuke aankoop gedaan, maar rampzalig in vorm :( Kan ik voorlopig nog niet opstellen dus..

Overigens gisteren weer 7-0 gewonnen in een uitverkocht huis (11700 man) met PIC.. Nog 3 weken tot dé grote wedstrijd tegen de huidige nr1 die 3 punten meer heeft als ik.. Dat wordt echt alles of niets.. Ben nu al vorm aan het trainen en PIC'en tot die wedstrijd zodat ik helemaal niks meer van m heel laat 8-)
Stond je trouwens niet achter in doelsaldo , of is dat inmiddels opgelost ? ;) Hele tijd vorm trainen is trouwens ook wel zonde, 2 weken moet toch zat zijn, tenzij je echt zoveel slechter bent dan de nr1, of je " huurt " ff een vriend in die zijn elftal probeert te slopen. Ik zet komende oefenduel mijn 3 vieze spelers in het elftal en maak 1 ervan de captain, hopelijk vallen er dooien >:)

[ Voor 31% gewijzigd door ^^0nMe op 24-02-2003 23:31 ]

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
^^0nMe schreef op 24 February 2003 @ 23:25:
[...]

Stond je trouwens niet achter in doelsaldo , of is dat inmiddels opgelost ? ;) Hele tijd vorm trainen is trouwens ook wel zonde, 2 weken moet toch zat zijn, tenzij je echt zoveel slechter bent dan de nr1, of je " huurt " ff een vriend in die zijn elftal probeert te slopen. Ik zet komende oefenduel mijn 3 vieze spelers in het elftal en maak 1 ervan de captain, hopelijk vallen er dooien >:)
Nee in doelsaldo sta ik al een tijdje voor.. Ik sta 53 - 4 en hij staat 45 - 7.. Moet genoeg zijn, zeker als ik ook nog eens van hem met een nulletje of 5 win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 25 February 2003 @ 00:09:
[...]

Nee in doelsaldo sta ik al een tijdje voor.. Ik sta 53 - 4 en hij staat 45 - 7.. Moet genoeg zijn, zeker als ik ook nog eens van hem met een nulletje of 5 win :)
En wat is het kwaliteitsverschil tussen beide teams ? Laaste wedstrijd tegen de nr 1 is volgens mij niet zo handig, je teamspirit mag volgend seizoen dan wel worden gereset, maar je kwalificatiewedstrijd speel je dus met dooie TS geloof ik(tenzij je je coach ontslaat). Al lijkt het me geen probleem om een laag geklasseerde V'er te verslaan :P
Ik mag nu een keer verliezen en dan hoef ik nog geen qualifiers te spelen, alleen heb ik niet veel interesse om te verliezen, dus nog een keer MOTS tegen de nr 3, gelukkig hoef ik hierna geen coach te ontslaan :P
Broertje speelt nu elke week MOTS+coach ontslaan :D, waarschijnlijk is degradatie uit IV niet te vermijden, maar hij was met aardig wat geluk gepromoveerd, nu ff nog wat mensen lastig vallen, als ie heel het seizoen zo gespeeld had, deed ie niet onder voor de andere ploegen :)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn doelsaldo is opzich niet zo hoog. Maar ik heb ook niet zoveel tegen doelpunten gehad.
Ik ben nog steeds bezig om een goed budget te krijgen. Misschien maar een jeugdspeler opgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Kwalitatief gezien ben ik veel beter als de nummer 1.. Hij heeft met moeite een slecht middenveld, en ik matig... verder heb ik op elke positie 1,5 tot 2 sterren meer dan hem.. Maarja hij zal ook wel MOTS'en en ik wil elk toeval uitsluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
heeft iemand een goed idee of de volgende speler de prijs waard is EN of ie een INNER MIDFIELDER is of een WINGER :? :)
Mika Willems
20 jaar, slecht vorm, gezond

Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Prijs 10.000
hij is voornamelijk bedoeld als backup/reserve :)
meningen graag ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yonexfreak schreef op 25 februari 2003 @ 11:22:
heeft iemand een goed idee of de volgende speler de prijs waard is EN of ie een INNER MIDFIELDER is of een WINGER :? :)

[...]
Prijs 10.000
hij is voornamelijk bedoeld als backup/reserve :)
meningen graag ;) :)
Ik zou 'm niet eens gratis als wissel willen hebben.. Met positiespel slecht kan ie gewoon helemaal niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
devv05 schreef op 25 February 2003 @ 11:43:
[...]

Ik zou 'm niet eens gratis als wissel willen hebben.. Met positiespel slecht kan ie gewoon helemaal niks..
euhm hij kan wel redelijk passen ;)
maar ik begrijp dus dat jij bij een middenvelder voornamelijk selecteert op positiespel ipv passen bv ? :)

ps is speler denk je een winger of middenvelder? (ik twijfel beetje...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
yonexfreak schreef op 25 februari 2003 @ 11:44:
[...]

euhm hij kan wel redelijk passen ;)
maar ik begrijp dus dat jij bij een middenvelder voornamelijk selecteert op positiespel ipv passen bv ? :)

ps is speler denk je een winger of middenvelder? (ik twijfel beetje...)
Passen is maar een bij-eigenschap.. Het gaat bij middenveld vooral om positiespel en dat zuigt gewoon..

Ik zou gewoon even verder zoeken.. Ik probeer juist bij elke aankoop mijn team erop vooruit te laten gaan.. Dan wordt de nieuwe speler in de basis gezet, en de oude basisspeler wordt wissel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

devv05 schreef op 25 February 2003 @ 09:29:
Kwalitatief gezien ben ik veel beter als de nummer 1.. Hij heeft met moeite een slecht middenveld, en ik matig... verder heb ik op elke positie 1,5 tot 2 sterren meer dan hem.. Maarja hij zal ook wel MOTS'en en ik wil elk toeval uitsluiten :)
Heheh, anders krijg je net zo'n spannende wedstrijd als bij mij, 3-2 achter en hopen dat je zoals altijd een ijzersterke 2e helft draait :P

Frizza, ALS je die speler al gaat kopen, dan is het een winger. In theorie zijn vleugelspel en positiespel even belangrijk voor een winger, maar als je net als mij te blut bent om een speler te kopen met en positiespel, en vleugelspel + passing, dan zou ik liever een beetje middenveld inleveren en een speler nemen met goede vleugelspel en passing alleen.
Maarja, dat was voordat ik een verdedigende coach heb, damn, scheelt echt veel, vroeger was mijn aanval goed redelijk goed, nu redelijk matig redelijk, en defense is van goed uitstekend matig naar uitmuntend formidabel redelijk gegaan, scheelt gewoon 1 ratingniveau. Komt me nu eigenlijk best goed uit, verdediging was niet zo solide, aanval is wel goed genoeg zo.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Kennen jullie mijn keepertje nog waarvoor ik volgens jullie 20k zou krijgen?
De eerste keer heb ik hem dus voor 20k proberen te verkopen zonder resultaat.
Daarna voor 1k te koop gezet. Huidig bod is nu zo's 120k. Kan iemand mij uitleggen waarom hij zoveel waard is?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
The Dolf schreef op 25 February 2003 @ 15:06:
Kennen jullie mijn keepertje nog waarvoor ik volgens jullie 20k zou krijgen?
De eerste keer heb ik hem dus voor 20k proberen te verkopen zonder resultaat.
Daarna voor 1k te koop gezet. Huidig bod is nu zo's 120k. Kan iemand mij uitleggen waarom hij zoveel waard is?
Dat is ie niet.. Heb je supergeluk dat een of andere noob zo hoog biedt.. Ik zou maar oppassen dat ze je niet van cheaten gaan verdenken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
devv05 schreef op 25 February 2003 @ 15:14:
[...]

Dat is ie niet.. Heb je supergeluk dat een of andere noob zo hoog biedt.. Ik zou maar oppassen dat ze je niet van cheaten gaan verdenken..
Waarom?

1 - Die kerel koopt wel eens meer voor veel te veel geld (en verkoopt)
2 - Ik ken hem niet
3 - Ander IP
4 - Eerste keer dat ie koopt bij mij

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 08:40

m0nk

16-09-2003 15.15

naja ik heb onlangs ook een keepertje gekocht,

stamina: passable en golatending: passable

Stond te koop voor 65000 euro, ik bieden, 15 min voor de deadline, uiteindelijk kocht ik hem voor 214000 euro, hij is wel 165000 euro waard nu, dus ff flink optrainen en met dikke winst verkopen, of gewoon houden :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.