hupa 5-0 voor met rust jammer dat me concurrent tevens de nummer 1 ook voor staat
1 - 3
Niet slecht moet ik zeggen. Paar weken terug ben ik nl flink op mijn bek gegaan tegen dezelfde ploeg.
Niet slecht moet ik zeggen. Paar weken terug ben ik nl flink op mijn bek gegaan tegen dezelfde ploeg.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
0-6 voor inmiddels 
Check trouwens deze nieuwe:
Check trouwens deze nieuwe:
Goeroe kreeg een penalty in de 61 minuut, maar Arnoud de la Cruz raakte de bal op zijn seedorf's waardoor Toine Janssen het schot makkelijk kon blokken
Verwijderd
kwak -trainer heeft duidelijk de tactieken nog even doorgenomen tijdens de rust, het positiespel ziet er echt veel beter uit na de rust.
Na 49 minuten maakte Carlo Reinders aan de zijlijn een goede actie, waardoor hij de bal in de voeten van Steven Hartmans kon spelen. Deze schoot van kleine afstand loeihard in en zorgde ervoor dat er een 4 - 1 stand op het scoreboard kwam. kwak lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen.
Eerst ziet mijn positie spel er goed uit.
En 2 min later scoor ik en ziet het er weer slecht uit.
Terwijl ik dik voor sta.
Andere trainer nodig???
Na 49 minuten maakte Carlo Reinders aan de zijlijn een goede actie, waardoor hij de bal in de voeten van Steven Hartmans kon spelen. Deze schoot van kleine afstand loeihard in en zorgde ervoor dat er een 4 - 1 stand op het scoreboard kwam. kwak lijkt totaal niet te weten, hoe nu eigenlijk te moeten spelen.
Terwijl ik dik voor sta.
Andere trainer nodig???
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:19 ]
Neu, je ervaring met het huidige systeem is blijkbaar nog niet zo hoog.Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:19:
kwak -trainer heeft duidelijk de tactieken nog even doorgenomen tijdens de rust, het positiespel ziet er echt veel beter uit na de rust.
Terwijl ik dik voor sta.
Andere trainer nodig???
Verwijderd
Hehe nee dat klopt.G0009 schreef op 16 February 2003 @ 21:23:
[...]
Neu, je ervaring met het huidige systeem is blijkbaar nog niet zo hoog.
Maar misschien is het handig om positie spel te gaan trainen?
Het is trouwens 4-2 geworden dus het kan nog spannend worden.
Heeft alles te maken met je ervaring in de tactiek die je speelt en niks met training..Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:25:
[...]
Hehe nee dat klopt.
Verwijderd
Oke dat is ook weer duidelijk.devv05 schreef op 16 February 2003 @ 21:26:
[...]
Heeft alles te maken met je ervaring in de tactiek die je speelt en niks met training..
Wel als je jonge spelers op je middenveld hebt staan. Anders kun je beter nieuwe middenvelders kopenVerwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 21:25:
[...]
Hehe nee dat klopt.
Maar volgens mij gaat die opmerkingen "problemen met het positiespel" meer over je slechte ervaring met het spelsysteem dan over je middenvelders.
shit nu 2-2... als ik dit niet win, kan ik de nummer 1 nooit meer inhalen.. 
en mijn geld is ook al ruim op.. Ik ga me maar concentreren op volgend seizoen ...
Fuck, nu krijgt de nummer 1 nog een walkover ook
en mijn geld is ook al ruim op.. Ik ga me maar concentreren op volgend seizoen ...
Fuck, nu krijgt de nummer 1 nog een walkover ook
[ Voor 15% gewijzigd door Ruudboy op 16-02-2003 21:42 ]
Verwijderd
3-5-2: redelijk ???G0009 schreef op 16 februari 2003 @ 21:30:
[...]
Wel als je jonge spelers op je middenveld hebt staan. Anders kun je beter nieuwe middenvelders kopen
Maar volgens mij gaat die opmerkingen "problemen met het positiespel" meer over je slechte ervaring met het spelsysteem dan over je middenvelders.
Carlo Reinders
49 000 Euro, 20 jaar, redelijk in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snelheid]
Conditie: zwak
Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk
Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: slecht
Scoren: slecht
Spelhervatting: goed
Yvo Janssen
39 000 Euro, 29 jaar, slecht in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Keepen: rampzalig
Positiespel: matig
Passen: slecht
Vleugelspel: goed
erdedigen: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: redelijk
Rafaël Everts
61 000 Euro, 21 jaar, matig in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider [Koppen]
Conditie: matig
Positiespel: waardeloos
Passen: slecht
Vleugelspel: goed
Verdedigen: zwak
Scoren: matig
Spelhervatting: zwak
Per Göransson
56 000 Euro, 18 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Krachtig]
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak
Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos
Spelhervatting: matig
Joost Verhoeff
29 000 Euro, 28 jaar, zwak in vorm
Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Krachtig]
Conditie: rampzalig
Positiespel: waardeloos
Passen: zwak
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk
Spelhervatting: goed
Dit zijn mijn 5 middenvelders.
Het positie spel gemiddelde is nou niet ech goed.
De algemene vorm trouwens ook niet.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2003 21:43 ]
Daar kunnen we niet veel mee.. maak het op zn minst een beetje overzichterlijk...Verwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:35:
[...]
3-5-2: redelijk
Dit zijn mijn 5 middenvelders.
Ik sta trouwens 0-8 voor.. hoop dat ik de 10 haal
Hehe 4-0 gewonnen gaat goed zo 
En de nummer 1 in mijn competitie heeft verloren van een nieuwkomer das helemaal dikke pret
En de nummer 1 in mijn competitie heeft verloren van een nieuwkomer das helemaal dikke pret
0-8 gewonnen, helaas de nr1 ook gewonnen.. Waarom gaat HT morgen plat eigenlijk? nog leuke updates?
Ik heb 1-1 gespeeld tegen de nummer 2, de weg naar het kampioenschap ligt nu open
. Ik heb alles nu geheel in eigen hand.
. Ik stond met 4-0 voor in GoT-cup verlies ik met 4-5
.
Ik weet hoe het voeltVerwijderd schreef op 16 February 2003 @ 21:44:
Ja hoor ik sta ineens met 4-5 achter.
Je zag het al aankomen.

Hey die heb ik nog nooit gehaddevv05 schreef op 16 February 2003 @ 21:17:
Goeroe kreeg een penalty in de 61 minuut, maar Arnoud de la Cruz raakte de bal op zijn seedorf's waardoor Toine Janssen het schot makkelijk kon blokken
[ Voor 52% gewijzigd door irritableskillz op 16-02-2003 22:06 ]
Verwijderd
5-1 gewonnen
Nobbe United
Spelersrapport en Team opstelling
Middenveld: slecht
Rechtsback : formidabel
Centrale verdediging: uitstekend
Linksback : goed
Rechterkant aanval : redelijk
Centrale aanval : redelijk
Linkerkant aanval : goed
Nobbe United
Kampioenen, kampioenen , in VI225, ole ole
Loodzware wedstrijd, allebij MOTS, verloop : 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2 . Rust. 3-3 , 3-4, 3-5 , KAMPIOEN
Wel leuke hattrick van de vervanger van mijn uitstekende spits, goed debuut
Loodzware wedstrijd, allebij MOTS, verloop : 0-1, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2 . Rust. 3-3 , 3-4, 3-5 , KAMPIOEN
Wel leuke hattrick van de vervanger van mijn uitstekende spits, goed debuut
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
0-8Verwijderd schreef op 16 februari 2003 @ 21:55:
5-1 gewonnen
Nobbe United
AFC 1337
Middenveld: matig
Rechtsback : uitstekend
Linksback : redelijk
Rechterkant aanval : zwak
Centrale aanval : matig
Linkerkant aanval : matig
beh....5-2 verloren.....da's nog niet het ergste want ingecalculeerd...erger is dat voor de 2e wedstrijd achter elkaar mijn keeper geblesseerd het veld heeft moeten verlaten 
Nu heb ik nog 1 weerbare keeper over, alleen is die 'slecht'
bah!
bah!
DUGG
Heb nog 2 redelijke keepers te koop staan die dinsdag aflopenPluimmaker schreef op 16 February 2003 @ 22:06:
beh....5-2 verloren.....da's nog niet het ergste want ingecalculeerd...erger is dat voor de 2e wedstrijd achter elkaar mijn keeper geblesseerd het veld heeft moeten verlaten
bah!
Ik een matige keeper van 21 jaar voor 30k, als je niet zo veel geld hebtdevv05 schreef op 16 February 2003 @ 22:06:
[...]
Heb nog 2 redelijke keepers te koop staan die dinsdag aflopen
Fiets 'em d'r in (143034)
[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 16-02-2003 22:08 ]
Pfff, allemaal afzetters, zet gewoon je coach tussen de palen, lekker veel ervaring ^_
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Doe jij dat woensdag maar dan^^0nMe schreef op 16 februari 2003 @ 22:09:
Pfff, allemaal afzetters, zet gewoon je coach tussen de palen, lekker veel ervaring ^_
Das duur manG0009 schreef op 16 February 2003 @ 22:08:
[...]
Ik een matige keeper van 21 jaar voor 30k, als je niet zo veel geld hebt
Fiets 'em d'r in (143034)
Dikke prima man. Ik heb vandaag gelijk gespeeld, terwijl m'n midfield rating lager was. Eigenlijk al m'n ratings waren lager, dus dit is weer meevallertje
XPENG G9 Performance 2024
9 competitiewedstrijd ongeslagen op een rij hier, en 18 inclusief oefenwedstrijden
Come on, 30k is niet zoveel voor een matige keeper! D'r is al op geboden trouwens
Maar matige keepers gaan over het algemeen toch wel voor een bedrag tussen de 20k(mazzeltje voor de koper) en de 40k(mazzeltje voor de verkoper) weg. Dus daar was ik mooi tussen gaan zitten
Verwijderd
10-0 gewonnen met Play It Cool ZzZz. 1e in mijn divisie. 5 punten los van de nummer 2. Volgende week tegen de nummer 2. Gem aantal doelpunten per wedstrijd (exclusief cup en friendly = 5.9)
Zo weten we dat ook weer.
Zo weten we dat ook weer.
Verwijderd
Ik heb met 1 - 1 gelijkgespeeld! Wel jammer, eigenlijk had ik wel kunnen winnnen.
Er kwamen wel lekker veel bezoekers (ik heb een stadion waar 9000 in kunnen) en er kwamen 7900 bezoekers dus ik ben wel tevreden.
Is de eerste week dat ik weer es wat geld win ipv verlies!
Er kwamen wel lekker veel bezoekers (ik heb een stadion waar 9000 in kunnen) en er kwamen 7900 bezoekers dus ik ben wel tevreden.
Is de eerste week dat ik weer es wat geld win ipv verlies!
woei gisteren 5-1 gewonnen en sta nu 1e in de comp 
gelukkig nu eens geen blessures op het middenveld voor de verandering
gelukkig nu eens geen blessures op het middenveld voor de verandering
I don't drive fast, I only fly low!
woei gisteren 5-0 gewonnen, koploper in mijn leage!! goo Real wing
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Da's een week geleden al aangekondigd! Vandaag is de server tot ongeveer middernacht down.
Sjeez gister 6-1 gewonnen van de nr 2...Btw irri dat de site down is...naja hopen dat het alleen maar beter wordt zo...
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ja wat wordt er nu gedaan aan de site dan? Nog leuke veranderingen/extra'tjes erbij?
de servers worden verhuist van lokatiedevv05 schreef op 17 February 2003 @ 09:44:
Ja wat wordt er nu gedaan aan de site dan? Nog leuke veranderingen/extra'tjes erbij?
en voor zover ik weet geen extra's etc......
Vond je dat nodig dan?devv05 schreef op 17 februari 2003 @ 09:44:
Nog leuke veranderingen/extra'tjes erbij?
nou een extra toevoeging wat mij verdomd handig lijkt is wanneer je een speler zoekt/vind en je de info van hem wil lezen ook kan zien welke positie hij is (defender/midfielder etc..)
zo heb ik x per ongeluk een winger gekocht terwijl ik een inner midfielder moest hebben
(evengoed wel handige aankoop gebleken hoor)
zo heb ik x per ongeluk een winger gekocht terwijl ik een inner midfielder moest hebben
Verwijderd
Shit nou weet ik niet of ik gewonnen heb.G0009 schreef op 17 februari 2003 @ 09:26:
[...]
Da's een week geleden al aangekondigd! Vandaag is de server tot ongeveer middernacht down.
Ja, veranderingen op zn tijd en extratjes zijn altijd leuk.. Ik kan genoeg dingen bedenken die ik er wel in zou willen hebben..
Kzou zeggen, mail ze je ideeendevv05 schreef op 17 February 2003 @ 10:23:
[...]
Ja, veranderingen op zn tijd en extratjes zijn altijd leuk.. Ik kan genoeg dingen bedenken die ik er wel in zou willen hebben..
Je kan het altijd proberen...
Ja kijk, da's dus onzin! Als je een beetje iets afweet van hattrick kun je toch zelf bedenken of een speler een winger of een middenvelder is!? En als het spel zo makkelijk zou worden dat beginners het meteen heel goed kunnen is het niet leuk meer....Bovendien...de info die je nodig hebt om te bepalen of een speler winger/midfielder is kun je heel gemakkelijk vinden op het forum dan wel op de bekende HT-sites als HattriX....yonexfreak schreef op 17 februari 2003 @ 10:01:
nou een extra toevoeging wat mij verdomd handig lijkt is wanneer je een speler zoekt/vind en je de info van hem wil lezen ook kan zien welke positie hij is (defender/midfielder etc..)
zo heb ik x per ongeluk een winger gekocht terwijl ik een inner midfielder moest hebben(evengoed wel handige aankoop gebleken hoor)
Noem ze eens op..bij gebrek aan de HT-site heb ik hattrick-voer nodigdevv05 schreef op 17 februari 2003 @ 10:23:
[...]
* yared heeft al een week geen internet thuis meer en begint afkickverschijnselen te vertonen.
en natuurlijk moet ik ivm de serververhuizing ook nog tot morgen wachten, zucht..
RuudBoy ik heb nog niet gereageerd maar die oefenwedstrijd is prima, accepteer hem zodra ik op ht kan.
G0009 wat bedoel je hiermee:
Nog even iets voor Yared(en misschien voor anderen), van de Hattrick Beginner Pagina's:
quote:Het is dus NOOIT toegestaan om op iemand anders account in te loggen. Om wat voor reden dan ook. Er zijn wel degelijk manieren om op dit soort overtredingen te zoeken. Armandino en Geckow zullen hier met enige regelmaat op gaan controleren. Als je van andere mensen weet dat ze wel eens op andere accounts inloggen.Vertel hen dan dit niet meer te doen, want vanaf nu wordt er regelmatig op gecontroleerd.
Ik geloof dat ik juist de grootste propaganda maker in dit forum ben voor een clean game. Ben erelid van Hattrick Verslaafden Nederland, de grootste anti-cheat league die er is in het hele HT wereldje
Hoop dat je wat anders bedoelde dan dit mocht suggereren
en natuurlijk moet ik ivm de serververhuizing ook nog tot morgen wachten, zucht..
RuudBoy ik heb nog niet gereageerd maar die oefenwedstrijd is prima, accepteer hem zodra ik op ht kan.
Nog even iets voor Yared(en misschien voor anderen), van de Hattrick Beginner Pagina's:
quote:Het is dus NOOIT toegestaan om op iemand anders account in te loggen. Om wat voor reden dan ook. Er zijn wel degelijk manieren om op dit soort overtredingen te zoeken. Armandino en Geckow zullen hier met enige regelmaat op gaan controleren. Als je van andere mensen weet dat ze wel eens op andere accounts inloggen.Vertel hen dan dit niet meer te doen, want vanaf nu wordt er regelmatig op gecontroleerd.
Ik geloof dat ik juist de grootste propaganda maker in dit forum ben voor een clean game. Ben erelid van Hattrick Verslaafden Nederland, de grootste anti-cheat league die er is in het hele HT wereldje
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Ik kan me vergissen maar ik dacht dat jij degene was die zei dat " iemand het even van je overneemt als jij op vakantie bent". Zo niet, hierbij m'n excuses. Zo wel, het mag dus eigenlijk nietyared schreef op 17 februari 2003 @ 11:56:
* yared heeft al een week geen internet thuis meer en begint afkickverschijnselen te vertonen.
'k kan de edit knop ff niet gebruiken, dus dan maar zo:
yared schreef op 06 februari 2003 @ 21:58:
[...]
The fun never stops...
Me collega gaat in mei/juni voor me waarnemen en ik in maart wanneer hij op wintersport is... gewoon even alleen de zondag en geblesseerde keepers vervangen lijkt me
euhm ik weet best wel iets van hattrick af ookal ben ik nog niet zo lang actiefG0009 schreef op 17 februari 2003 @ 11:50:
[...]
Ja kijk, da's dus onzin! Als je een beetje iets afweet van hattrick kun je toch zelf bedenken of een speler een winger of een middenvelder is!? En als het spel zo makkelijk zou worden dat beginners het meteen heel goed kunnen is het niet leuk meer....Bovendien...de info die je nodig hebt om te bepalen of een speler winger/midfielder is kun je heel gemakkelijk vinden op het forum dan wel op de bekende HT-sites als HattriX....
alleen ik ben dus 1x de fout ingegaan door een winger te kopen ipv een inner midfielder ...thats all... (dont get upset
'k Ben ook niet upset, maar je zegt het zelf al: het was jouw fout. Dus niet de schuld aan hattrick geven dat er niet duidelijk aangegeven staat wat voor soort speler je kooptyonexfreak schreef op 17 February 2003 @ 12:16:
[...]
euhm ik weet best wel iets van hattrick af ookal ben ik nog niet zo lang actief
alleen ik ben dus 1x de fout ingegaan door een winger te kopen ipv een inner midfielder ...thats all... (dont get upset)
Van fouten leer jeyonexfreak schreef op 17 februari 2003 @ 12:16:
[...]
euhm ik weet best wel iets van hattrick af ookal ben ik nog niet zo lang actief
alleen ik ben dus 1x de fout ingegaan door een winger te kopen ipv een inner midfielder ...thats all... (dont get upset)
jah das waarG0009 schreef op 17 februari 2003 @ 12:20:
[...]
'k Ben ook niet upset, maar je zegt het zelf al: het was jouw fout. Dus niet de schuld aan hattrick geven dat er niet duidelijk aangegeven staat wat voor soort speler je koopt![]()
opzich zou het best handig zijn als er bv achter de spelersnaam iets van een positie staat (bv m=midfielder..) ofzo
maargoed tis geen gebrek aan hattrick...meer soort wens van me

ik hou het beetje bij tijdens werk en kan niet telang elke spelers gaan bekijken.... (en dit scheelt tijd
en ja van fouten leer je
[ Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 17-02-2003 12:23 ]
Nee, beginners moeten het zelf maar leren.. Het moet niet te makkelijk worden..yonexfreak schreef op 17 February 2003 @ 12:22:
[...]
jah das waar
opzich zou het best handig zijn als er bv achter de spelersnaam iets van een positie staat (bv m=midfielder..) ofzo
maargoed tis geen gebrek aan hattrick...meer soort wens van me![]()
ik hou het beetje bij tijdens werk en kan niet telang elke spelers gaan bekijken.... (en dit scheelt tijd)
en ja van fouten leer je(hakt nl in je portemonnee dergelijke ''foutjes'')
Nee idd, als het te makkelijk wordt is er geen reet meer aan...Het moet een beetje spannend blijven en je moet er ook moeite voor doen...devv05 schreef op 17 februari 2003 @ 12:44:
[...]
Nee, beginners moeten het zelf maar leren.. Het moet niet te makkelijk worden..
Oke..G0009 schreef op 17 February 2003 @ 11:52:
[...]
Noem ze eens op..bij gebrek aan de HT-site heb ik hattrick-voer nodig
-Het kunnen bookmarken van transfers (voor supporters)
-Tijdelijke kosten opsplitsen
-Mogelijkheid tot extra inkomsten door merchandise
Nog wel meer ideeen maar daar kan ik even niet op komen..
Quote bericht en vul het lijstje aan
Sja, ik denk dat bijna alle hattrick-spelers hier erover kunnen meemaken. In het begin maak je blunders, en dat kan je behoorlijk geld kosten. Maar je leert ervan en dat maakt het leukyonexfreak schreef op 17 February 2003 @ 12:22:
[...]
en ja van fouten leer je(hakt nl in je portemonnee dergelijke ''foutjes'')
Je kunt toch al spelers bookmarken als supporter zijnde? Wat heeft die transfer dan nog voor meerwaarde?devv05 schreef op 17 February 2003 @ 12:53:
[...]
Oke..
-Het kunnen bookmarken van transfers (voor supporters)
Dat klinkt als creatieve boekhouding-Tijdelijke kosten opsplitsen
Sja, in feite kun je al inkomsten genereren met je stadion en je woordvoerders. Met die merchandising erbij worden je inkomsten misschien weer wat te hoog, het mag niet te gemakkelijk worden om veel geld te verdienen vind ik.-Mogelijkheid tot extra inkomsten door merchandise
Wat mij wel cool zou lijken is als je (ontslagen)EX-topspelers ook op de tribune kunnen plaatsnemen, en dat je dat dan in het wedstrijdverslag kan lezen dat ze in een VIP-box zitten te kijken
Spelers bookmarken ja, maar het zou handig zijn als je een overzicht had van alle aflopende transfers (dus met tijd erbij in bookmark) en eventueel een herinneringetje dat een transfer in je bookmarks afloopt in je statusbar (als je online bent)G0009 schreef op 17 February 2003 @ 14:36:
[...]
Je kunt toch al spelers bookmarken als supporter zijnde? Wat heeft die transfer dan nog voor meerwaarde?
Diverse kosten worden nu als algemeen geboekt.. Dat kan veel overzichtelijker zodat je beter inzicht hebt wat nu precies je inkomsten/uitgaven zijn.Dat klinkt als creatieve boekhouding, maar leg es uit?
Geld verdienen is niet bepaald makkelijk, zeker niet in het begin. Het is niet de bedoeling dat je dan superveel extra inkomsten krijgt, maar gewoon een beetje.. Vooral voor de fun.. (misschien eigen merchandise ontwerpen als supporter zijndeSja, in feite kun je al inkomsten genereren met je stadion en je woordvoerders. Met die merchandising erbij worden je inkomsten misschien weer wat te hoog, het mag niet te gemakkelijk worden om veel geld te verdienen vind ik.
Wel grappig detail, maar ik zit er niet echt om te springenWat mij wel cool zou lijken is als je (ontslagen)EX-topspelers ook op de tribune kunnen plaatsnemen, en dat je dat dan in het wedstrijdverslag kan lezen dat ze in een VIP-box zitten te kijken
Is een beetje hetzelfde gevalletje als net met die middenvelder/winger waarvan niet staat aangegeven wat ie precies is.devv05 schreef op 17 februari 2003 @ 15:03:
Spelers bookmarken ja, maar het zou handig zijn als je een overzicht had van alle aflopende transfers (dus met tijd erbij in bookmark) en eventueel een herinneringetje dat een transfer in je bookmarks afloopt in je statusbar (als je online bent)
Het moet niet te gemakkelijk worden, je mag er best zelf een beetje voor werken. Je zou natuurlijk je transfers in een excel sheet kunnen copy-pasten OID, om ze op die manier op volgorde te kunnen zetten. En je kan je wekker zetten op het tijdstip dat een belangrijke transferdeadline afloopt
Ik ben met je eens dat dat wel iets uitgebreider kan! Alleen net als die EX-prof in de VIP-sectie is het een detail...Diverse kosten worden nu als algemeen geboekt.. Dat kan veel overzichtelijker zodat je beter inzicht hebt wat nu precies je inkomsten/uitgaven zijn.
Daarom is hattrick ook zo leuk, het kost heel wat moeite om je financieën een beetje in orde te krijgen. Als het heel makkelijk was, zou het geen uitdaging meer zijn en dus zou het spel niet meer zo leuk zijn.Geld verdienen is niet bepaald makkelijk, zeker niet in het begin.
Als je van photosoepen houdt is het misschien wel leuk jah. Ik hou er niet zo van. Je kan ook voor de merchandising ontwerpen zonder het op je hattrick pagina te publiceren natuurlijk, op je persoonlijke homepage ofzo. Als je het dan toch zo leuk vind...:pHet is niet de bedoeling dat je dan superveel extra inkomsten krijgt, maar gewoon een beetje.. Vooral voor de fun.. (misschien eigen merchandise ontwerpen als supporter zijnde)
[ Voor 11% gewijzigd door Ronald Koeman op 17-02-2003 16:31 ]
Het enige verschil zou dan zijn dat de transferdeadline op de bookmarks pagina komt te staan, omdat ik deadline's nog wel eens vergeet.. Lijkt me niet dat het er makkelijk op wordt, het dient slechts als herinnering.G0009 schreef op 17 February 2003 @ 15:57:
[...]
Is een beetje hetzelfde gevalletje als net met die middenvelder/winger waarvan niet staat aangegeven wat ie precies is.
Het moet niet te gemakkelijk worden, je mag er best zelf een beetje voor werken. Je zou natuurlijk je transfers in een excel sheet kunnen copy-pasten OID, om ze op die manier op volgorde te kunnen zetten. En je kan je wekker zetten op het tijdstip dat een belangrijke transferdeadline afloopt
Vind ik niet, het is nu onduidelijk waar al die kosten vandaankomen en naartoe gaan.Ik ben met je eens dat dat wel iets uitgebreider kan! Alleen net als die EX-prof in de VIP-sectie is het een detail...
Mee eens, vind ook zeker niet dat het te makkelijk/makkelijker moet worden.. Maar extra features (evt. voor supporters) zijn nooit weg.Daarom is hattrick ook zo leuk, het kost heel wat moeite om je financieën een beetje in orde te krijgen. Als het heel makkelijk was, zou het geen uitdaging meer zijn en dus zou het spel niet meer zo leuk zijn.
Zonder op de HT pagina te zetten maakt het meteen een stuk minder leuk, omdat het dan minder 'echt' is, en veel meer mensen op de HT-team pagina kijken als op de normale teampagina.Als je van photosoepen houdt is het misschien wel leuk jah. Ik hou er niet zo van. Je kan ook voor de merchandising ontwerpen zonder het op je hattrick pagina te publiceren natuurlijk, op je persoonlijke homepage ofzo. Als je het dan toch zo leuk vind...:p
Maar nog meer ideeën verder? Moet toch nog veeeel meer te bedenken zijn?
Verwijderd
OK, hier nog een paar eventuele verbeteringen:
Kunnen scouten, bijvoorbeeld je volgende tegenstander of een talentje. En daaraan gekoppeld meer tactische mogelijkheden. En niet dat degene met het sterkste middenveld 9 v.d. 10 keer wint. Dus meer taktiek alla CM, mandekkers, loopacties, schieten van afstand etc.
Uitgebreidere trainingsmogelijkheden, als je nu je keepers wilt trainen moet je gelijk je hele team als keeper trainen. Dus bijvoorbeeld per assistent trainer een bepaalde discipline extra kunnen trainen, of in ieder geval per linie (verdediging, middenveld etc.) de training kunnen bepalen.
Verder nog dingetjes als meer oefenwedstrijden, coaches/hulptrainers echt kunnen contracteren, spelers (ver)huren, spelers kunnen bestraffen/belonen...
Kunnen scouten, bijvoorbeeld je volgende tegenstander of een talentje. En daaraan gekoppeld meer tactische mogelijkheden. En niet dat degene met het sterkste middenveld 9 v.d. 10 keer wint. Dus meer taktiek alla CM, mandekkers, loopacties, schieten van afstand etc.
Uitgebreidere trainingsmogelijkheden, als je nu je keepers wilt trainen moet je gelijk je hele team als keeper trainen. Dus bijvoorbeeld per assistent trainer een bepaalde discipline extra kunnen trainen, of in ieder geval per linie (verdediging, middenveld etc.) de training kunnen bepalen.
Verder nog dingetjes als meer oefenwedstrijden, coaches/hulptrainers echt kunnen contracteren, spelers (ver)huren, spelers kunnen bestraffen/belonen...
Snap niet echt wat je met dat scouten bedoelt.. Meer tactiek (individuele orders) zou wel leuk zijn, maar denk dat dat tekstbased niet veel invloed heeft.Verwijderd schreef op 17 February 2003 @ 20:09:
OK, hier nog een paar eventuele verbeteringen:
Nee, dan zou je team veel te snel heel goed worden en krijg je allemaal superteams.. Training is nu goed zoals het is.Uitgebreidere trainingsmogelijkheden, als je nu je keepers wilt trainen moet je gelijk je hele team als keeper trainen. Dus bijvoorbeeld per assistent trainer een bepaalde discipline extra kunnen trainen, of in ieder geval per linie (verdediging, middenveld etc.) de training kunnen bepalen.
Meer oefenwedstrijden dan wordt het te druk. Alhoewel ik dat opzich ook wel zou willen zou het denk ik geen goede zaak zijn. Spelers verhuren vind ik wel een hele leuke, maar denk dat dat moeilijk te realiseren is.. Hulptrainers contracteren (dat je net als bij normale trainer zn capaciteiten ziet) zou ook wel leuk zijn.Verder nog dingetjes als meer oefenwedstrijden, coaches/hulptrainers echt kunnen contracteren, spelers (ver)huren, spelers kunnen bestraffen/belonen...
Verder over dat bestraffen/belonen zat ik laatst ook aan te denken. Bijvoorbeeld dat je voor een wedstrijd je spelers een bonus kan geven ofzo en dat ze dan iets beter gaan spelen.. Of salaris inhouden als ze zich misdragen (waardoor de teamspirit weer kan dalen)
Mwoah, zo veel uitgebreider hoeft Hattrick van mij niet, misschien een paar nieuwe dingetjes, belangrijkste is dat ik wat gasten kennis heb laten maken met een voetbalmanager spel, zodra CM4 uit is ken ik iig wat gasten die met me willen gamen , broertje is meestal geen partij
D3-Monk
Verwijderd
Als je er door scouten bijvoorbeeld achter komt dat een team heel veel de "lange bal" hanteert, kan je bijvoorbeeld met buitenspelval gaan spelen en snelle(re) verdedigers opstellen. Een wereldspits kan je dubbele dekking geven. Je kan je buitenspelers opdracht geven voorzetten vanaf de flanken te geven. Dit alles zou ervoor zorgen dat de mensen die het spelletje echt snappen en er ook echt over nadenken een groot voordeel hebben. Iedereen kan wel een 3-5-2 opstelling bedenken, maar dit zou mensen juist aanmoedigen om inventiever te worden en goede en gevarieerde taktieken te bedenken. Ook lijkt het me een leuk idee om alle spelers nog een "verborgen" karaktertrek mee te geven nl. potentie. Dat de ene speler gewoon meer potentie heeft dan een ander, en dat je dit met een goede scout kan opsporen. Ik begrijp dat dit text-based allemaal erg moeilijk te implementeren is, en dat het nogal wat aanpassingen aan de hele game-enginedevv05 schreef op 17 februari 2003 @ 21:01:
[...]
Snap niet echt wat je met dat scouten bedoelt.. Meer tactiek (individuele orders) zou wel leuk zijn, maar denk dat dat tekstbased niet veel invloed heeft.
OK, maar iets meer diversiteit zou wel mogen. Dan loont investeren in extra trainers ook weer meer. Zeker in combinatie met onderstaand plan van het contracteren van trainers.Nee, dan zou je team veel te snel heel goed worden en krijg je allemaal superteams.. Training is nu goed zoals het is.
Meer oefenwedstrijden en spelers verhuren zal inderdaad onmogelijk worden. Op de servers wordt nu elke avond wel al een competitie gespeeld, en (ver)huren van spelers wordt een te grote chaos en heeft waarschijnlijk weinig meerwaarde tenzij je een speler een tijdje bij een IV of hogere club kan plaatsen en dit zich ook weer zou vertalen naar een verbetering van de speler. Maarja welke hooggeplaatste club wil nu een matige keeper hurenMeer oefenwedstrijden dan wordt het te druk. Alhoewel ik dat opzich ook wel zou willen zou het denk ik geen goede zaak zijn. Spelers verhuren vind ik wel een hele leuke, maar denk dat dat moeilijk te realiseren is.. Hulptrainers contracteren (dat je net als bij normale trainer zn capaciteiten ziet) zou ook wel leuk zijn.
Belonen/bestraffen lijkt me ook nog redelijk eenvoudig in te voeren, en kan hele verassende effecten hebben.Verder over dat bestraffen/belonen zat ik laatst ook aan te denken. Bijvoorbeeld dat je voor een wedstrijd je spelers een bonus kan geven ofzo en dat ze dan iets beter gaan spelen.. Of salaris inhouden als ze zich misdragen (waardoor de teamspirit weer kan dalen)
Maar goed, de meeste van de bovenstaande ideeën zijn hoogstwaarschijnlijk totaal onuitvoerbaar, zeker in text-based vorm. Maar het zou imho leuk zijn als er wat meer taktiek in zou komen, hoewel het nu vaak al moeilijk genoeg is
Ff voor de duidelijkheid, al het bovenstaande IS al uitgevoerd in text-based vorm, nl de CM serie, webbased games heeft juist het voordeel dat het redelijk simpel is, niet teveel de servers belast, als je al die features gaat toevoegen, dan kunnen ze een supercomputer gaan inzetten om alle matches te berekenen
D3-Monk
Verwijderd
Ik zou dan ook graag iets meer CM terug willen vinden 
/me is dying for CM4
/me is dying for CM4
edit:
btw Hattrick is weer online
En HAM (laatste versie) lijkt niet meer te werken
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2003 22:11 ]
Zit wat in^^0nMe schreef op 17 februari 2003 @ 21:58:
Ff voor de duidelijkheid, al het bovenstaande IS al uitgevoerd in text-based vorm, nl de CM serie, webbased games heeft juist het voordeel dat het redelijk simpel is, niet teveel de servers belast, als je al die features gaat toevoegen, dan kunnen ze een supercomputer gaan inzetten om alle matches te berekenen
HAM moet zijn IP adres nog even veranderen...Denk dat ie morgen weer geupdate wordt ofzoVerwijderd schreef op 17 February 2003 @ 22:06:
Ik zou dan ook graag iets meer CM terug willen vinden
/me is dying for CM4
edit:
SHIT! Dan doet de oude HAM het dus voorgoed niet meerWindhoosje schreef op 17 februari 2003 @ 22:20:
[...]
HAM moet zijn IP adres nog even veranderen...Denk dat ie morgen weer geupdate wordt ofzo
Je kan die gast effe mailen...Maybe gooit ie er nog een klein updatetje tegenaan...G0009 schreef op 17 February 2003 @ 22:24:
[...]
SHIT! Dan doet de oude HAM het dus voorgoed niet meer
Je kan toch gewoon die hrf file downloaden?
En dan importeren in HAM
Dan werkt ie ook
En dan importeren in HAM
Dan werkt ie ook
Tuurlijk..Windhoosje schreef op 17 February 2003 @ 22:36:
Btw, als een speler geschorst is, mag ie dan wel meedoen met de friendly?
Trouwens nu HT weer werkt even de (verlate) statistieken:
Competitie goals van het seizoen - Division VI
1. Arjan Vente NAC Overijssel 23
2. Bill Smallwood AFC 1337 22
3. Kees Mobers NAC Limburg 22
4. Rutger Kamphuis vvo 21
5. Enrique Zonneveld Fordham United 20
6. Anders Agger Badabing 20
7. Bas van Geloof The Hague FC 20
8. Ray Regeling gfc rapiditas 19
9. Jeroen Janssen Pangaea Tectonic 19
10. Ben Pasma Sparta I 19
11. Jason Urbanik Diablo Raiders 18
12. Fabian Tolboom NAC Flevopolder 18
13. Anton Ramakers GSVV the Knicker 18
14. Herman Stijns BliksemFC 18
15. Youp Henstra dhl 18
Iemand Bill Smallwood aan t eind vh seizoen van me overkopen?? Heeft al 22 goals dit seizoen waaronder een stuk of 5/6 hattricksCompetitie goals van het seizoen - Nederland
1. Olaf Oudwater Tiggeristic 23
2. Arjan Vente NAC Overijssel 23
3. Billy Czekalski Nobbe United 22
4. Kees Mobers NAC Limburg 22
5. Bill Smallwood AFC 1337 22
6. Hein Gray Ali's Eleven 21
7. Johannes Grøva DOPE! 21
8. Jochem van Swaaij FC Ulestraten 21
9. Rutger Kamphuis vvo 21
10. Rian Van Vossen fc kingofiets.tk 20
11. Bert Bouma 't Makkie 20
12. Ralph Nomden FC Bal op t' dak 20
13. Marc van Gerven FC Freekie 20
14. Quinten Bosma supremes 20
15. Jaap de Graaf Nobbe United 20
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 17-02-2003 22:54 ]
sure... kgeef er 15 voordevv05 schreef op 17 February 2003 @ 22:53:
[...]
Tuurlijk..
Trouwens nu HT weer werkt even de (verlate) statistieken:
[...]
[...]
Iemand Bill Smallwood aan t eind vh seizoen van me overkopen?? Heeft al 22 goals dit seizoen waaronder een stuk of 5/6 hattricks
maak je toch nog winst
You wishWindhoosje schreef op 17 February 2003 @ 22:57:
[...]
sure... kgeef er 15 voor
maak je toch nog winst![]()
Damn blut, voor 200k een vervanger gekocht voor mijn spits, en die andere 200k gebruikt voor dit :
Jurjen Barbonis (8346222)
35 jaar, rampzalig vorm, gezond
Een goed coach die voorkeur geeft aan een sterk defensieve speelwijze
Een populair persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft uitmuntend ervaring en is een matig leider.
Zou leuk zijn als ik net zoveel geluk had als anderen en binnen 5x al een goede kreeg, dan had ik geld om nog een spits te halen om te trainen...
Zou leuk zijn als ik net zoveel geluk had als anderen en binnen 5x al een goede kreeg, dan had ik geld om nog een spits te halen om te trainen...
D3-Monk
Waarom besteed je zoveel geld aan een coach dan...Als je echt weinig geld hebt kan je beter effe wachten met die coach... Hoeveel geld heb je nu nog dan?^^0nMe schreef op 17 February 2003 @ 23:16:
Damn blut, voor 200k een vervanger gekocht voor mijn spits, en die andere 200k gebruikt voor dit :
Je had voor de helft van dat geld zo mijn topspits (gedeeld nr 3 van NL!!) over mogen nemen
[ Voor 6% gewijzigd door .GoO op 17-02-2003 23:20 ]
Nu nog -170k overWindhoosje schreef op 17 februari 2003 @ 23:17:
[...]
Waarom besteed je zoveel geld aan een coach dan...Als je echt weinig geld hebt kan je beter effe wachten met die coach... Hoeveel geld heb je nu nog dan?
Maarja, deze zondag speel ik weer thuis, als het zonnig is verwacht ik dat stadion voor 3/4 gevuld zal zijn, weer 70k binnen, moet helaas tegen de nr 8, dus vol zal ie wel niet worden.
En devv, als je me verteld hoe je een 4-2-4 opstelling kan gebruiken met training, dan zou ik hem gekocht hebben
[ Voor 26% gewijzigd door ^^0nMe op 17-02-2003 23:26 ]
D3-Monk
Ik stel ook 5 (misschien wel meer) spelers op die normaal bij mij niet aan de bak komen.. Komt omdat ik deze week vorm train en zoveel mogelijk spelers in vorm wil laten stijgen.
Zondag tegen de nr 1 ? Ik had eigenlijk al eerder vorm moeten trainen voor deze zondag, als ik 2 weken vorm had gedaan ipv 1 week zoals nu, dan had ik het veel makkelijker gehad deze zondag. Hij heeft me op tactisch gebied wel verslagen, denk 1 of 2 x algemeen getrained, iedereen van hem was nl redelijk of hoger in vorm, en hij had de wedstrijd ervoor PIC gespeeld, ik had hem wat onderschat, slechts 1x algemeen, en normal tegen een nieuwe team, omdat ik doelsaldo wou opkrikkendevv05 schreef op 17 February 2003 @ 23:32:
Ik stel ook 5 (misschien wel meer) spelers op die normaal bij mij niet aan de bak komen.. Komt omdat ik deze week vorm train en zoveel mogelijk spelers in vorm wil laten stijgen.
D3-Monk
Dat werkt dus niet als je GEEN supporter benthoedjevanpapier schreef op 17 February 2003 @ 22:51:
Je kan toch gewoon die hrf file downloaden?
En dan importeren in HAM
Dan werkt ie ook
Leg uit, hoe download je dat ding?
Verwijderd
Jongens/mannen ff een tip. Is sta op het moment derde alles gaat in priciepe redelijk. Alleen staat mijn teamgeest op woedend! Zal ik mijn coach ontslaan en hopen op een betere??
Mijn huidige:
Piet Schillemans (5914804)
53 jaar, waardeloos vorm, gezond
Een matig coach die zeer aanvallend ingesteld is
Een sympatiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk.
Heeft briljant ervaring en is een waardeloos leider.
...Ik heb trouwens 2 assistenten
Nog een vraagje... Hoe kan het als al mijn middenvelders 2 tot 3 sterren hebben een middenveld van waardeloos heb de laatste wedstrijd?? Ook door woedend???
Mijn huidige:
Nog een vraagje... Hoe kan het als al mijn middenvelders 2 tot 3 sterren hebben een middenveld van waardeloos heb de laatste wedstrijd?? Ook door woedend???
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 00:40 ]
zo'n beste is het niet, ontslaan de hap!Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 00:34:
Jongens/mannen ff een tip. Is sta op het moment derde alles gaat in priciepe redelijk. Alleen staat mijn teamgeest op woedend! Zal ik mijn coach ontslaan en hopen op een betere??
Mijn huidige:
Die kans is vrij groot jaNog een vraagje... Hoe kan het als al mijn middenvelders 2 tot 3 sterren hebben een middenveld van waardeloos heb de laatste wedstrijd?? Ook door woedend???
Wow, die dagelijkse update hakt er wel in zeg! Meteen de server uit de lucht 
Gelukkig kunnen ze er na die serververplaatsing veel beter bij, dus is het allemaal gauw genoeg gefixt
Edit: Alles doet 't weer
Gelukkig kunnen ze er na die serververplaatsing veel beter bij, dus is het allemaal gauw genoeg gefixt
Edit: Alles doet 't weer
[ Voor 87% gewijzigd door Ronald Koeman op 18-02-2003 08:51 ]
Ik heb nog geen wedstrijd voor morgen... wie wil er tegen me spelen??
(ALs het kan bij mij, ik ben blut....)
Team ID: 145785
Is niet zo'n goede coach, ik zou 'm ontslaan en minstens een redelijke proberen te krijgen..Verwijderd schreef op 18 februari 2003 @ 00:34:
Mijn huidige:
Dat je middenveld waardeloos kan aan heel veel dingen liggen.. Bijvoorbeeld je vorm, maar ook je teamspirit zou kunnen.. of een combinatie hiervan.
Inkomsten uit oefenduels worden altijd gedeeldRuudboy schreef op 18 February 2003 @ 08:49:
Ik heb nog geen wedstrijd voor morgen... wie wil er tegen me spelen??
Verwijderd
Ik heb toch weer gewonnen. Met 3-1 alleen ik ben niet geheel tevreden over 2 spelers.
Dat is een middenvelder en een rechtsback. Maar ik wil eerst weer geld sparen voordat ik een nieuwe speler aantrek.
Dat is een middenvelder en een rechtsback. Maar ik wil eerst weer geld sparen voordat ik een nieuwe speler aantrek.
HAM is weer werkende, download hem hier:
http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/hamsetup.zip
http://www.lokesoftware.dk/osr/hattrick/ham/hamsetup.zip
Sjonge, nou ligt HT er alweer uit...ben ik de enige die er last van heeft?
Dit topic is gesloten.