Dit is van Techdata dus (de leverancier waar ik het eerder in het topic over had), elke keer als ze weer een zending krijgen, wordt voor de ongelukkigen (90%) de leverdatum verzet naar de volgende levering van Sony. Dus al die data in dat plaatje zijn dus allemaal keren dat Techdata weer een zendingkje kreeg.
Dat lijkt ook heel veel als die van mij
Hopelijk morgen een beter bericht
It's never easy.....
En ze ontkennen dat ze die dingen binnen krijgen, lekker is dat. Dat ze gewoon een lijstje geven van wanneer je aan de beurt bent.hirogene schreef op 18 March 2003 @ 00:23:
[...]
Dat lijkt ook heel veel als die van mij![]()
Hopelijk morgen een beter bericht![]()
Verwijderd
hms geen problemen ermee, niet in mijn Lg dvd speler, in de pioneer of i nde samsungrival24 schreef op 17 maart 2003 @ 17:27:
[...]
Volgens mij linkje hebben de That's write cd's problemen met standalone dvdspelers, vandaar mij vraag daarover. Ik word GEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Nou ik verwacht gewoon niks dus als er wat komt is het mooi.dominator schreef op 18 March 2003 @ 10:09:
Wat gaan er weer een hoop mensen teleurgesteld worden vandaag....
It's never easy.....
Mja, dat kan natuurlijk ook, daar ga ik ook vanuit. CP heeft nóg niets veranderd aan m'n orderstatus (nog steeds 18-03), maar vorigen keren werd dat ook wel eens een paar dagen later veranderd.hirogene schreef op 18 March 2003 @ 11:23:
[...]
Nou ik verwacht gewoon niks dus als er wat komt is het mooi.
De mensen die hun hoop op beat-it hadden gevestigd hebben pech, die hebben ze gewoon een weekje opgeschoven (25-3).
Verwijderd
klotezooi...
ik had bij beat-it besteld
en weet iemand iets van voorraden bij dunnet af of anders
bestel ik hem desnoods wel bij wehkamp (als die nog voorraad hebben)
ik had bij beat-it besteld
en weet iemand iets van voorraden bij dunnet af of anders
bestel ik hem desnoods wel bij wehkamp (als die nog voorraad hebben)
Verwijderd
Ik kom net thuis en zie een papiertje van de ptt op de mat liggen. dat betekend dat ik morgen de sony dvd burner heb. Deze had ik donderdag bij cd freaks besteld.
Het was alleen wel 417 euro incl verzendkosten maar heb m wel binnen 3 werkdagen.
Ik ehb hem net binnen gekregen van cdfreaks :D:D
Wel 417 euro inclusief, maar ik heb hem nu wel
Wel 417 euro inclusief, maar ik heb hem nu wel
Verwijderd
Ik heb met My Electronics gebeld en die gasten krijgen ook een hard hoofd van SONY!!! Ook hun leverancier kan de 18/19 niet leveren... Als je de berichten op internet mag geloven is de datum naar 30 april verschoven...
ik baal er zo ontzettend van, maar ja.. die gasten kunnen er ook niets aan doen. En andere merken zullen pas in eind mei begin juni gaan leveren... Toch heb ik liever de Sony... Die 8mb buffer spreekt mij erg aan.
Om ff op die DVD-R terug te komen... ik heb thuis een hoop Princo's 1x speed en That's write 1x speed... doen het allemaal op mijn xbox
Om ff op die DVD-R terug te komen... ik heb thuis een hoop Princo's 1x speed en That's write 1x speed... doen het allemaal op mijn xbox
Verschillen tussen de Aen de AX zijn mij ook niet helemaal duidelijk.
Als ik wil kijken of er nieuwe firmware is voor mijn 500AX kom ik uiteindelijk uit
op de pagina van de 500A.
Mijn 500AX heeft echter firmware versie 2.0c
Werkt iig wel erg lekker!
Beetje maf is overigens dat de +R(W) beter compatible zou zijn, maar mijn LG8160B DVD-ROM leest echter alleen gebrandde -R(W) schijven....
Als ik wil kijken of er nieuwe firmware is voor mijn 500AX kom ik uiteindelijk uit
op de pagina van de 500A.
Mijn 500AX heeft echter firmware versie 2.0c
Werkt iig wel erg lekker!
Beetje maf is overigens dat de +R(W) beter compatible zou zijn, maar mijn LG8160B DVD-ROM leest echter alleen gebrandde -R(W) schijven....
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Verwijderd
That's Write werkt bij mij ook goed op 3 DVD spelers maar op bijv. Harman Kardon spelers skippen ze toch op sommige stukjes .Mr Magic schreef op 17 March 2003 @ 19:08:
[...]
Hmm, vreemd. Ik gebruik ook die That's Write DVD-R's en kan ze o.a. afspelen in m'n HitekerDVD-speler, m'n Xbox en een JVC DVD-speler. Van die laatste staat in de handleiding dat 'ie geen DVD-R's zou kunnen lezen
Vriend van me gebruikt ze ook en kan ze ook nog afspelen in Philips en Sony DVD-spelers...
Ik gebruik nu Datawrite die op alle spelers goed lopen en een no name printable DVD die ook op alles afspeeld alleen kan ik die laatste helaas niet meer krijgen , die waren echt goedkoop en goed (125 € per 100 - 2x speed) .
Verwijderd
Het enige verschil tussen de A en de AX is de firmware.
De A firmware stopt bij 1.0G en de AX begint bij 2.0C
Of er aan de hardware van het apparaat dingen zijn veranderd kan ik niet met zekerheid zeggen.
De AX ondesteund standaard 4x speed +R(W). Bij de A versie moet je de firmware eerst upgraden naar versie 1.0G
De A firmware stopt bij 1.0G en de AX begint bij 2.0C
Of er aan de hardware van het apparaat dingen zijn veranderd kan ik niet met zekerheid zeggen.
De AX ondesteund standaard 4x speed +R(W). Bij de A versie moet je de firmware eerst upgraden naar versie 1.0G
Verwijderd
thats write schijfjes zijn ook niet duur hoor...50 stuks voor 60 a 65 euroVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 16:03:
[...]
That's Write werkt bij mij ook goed op 3 DVD spelers maar op bijv. Harman Kardon spelers skippen ze toch op sommige stukjes .
Ik gebruik nu Datawrite die op alle spelers goed lopen en een no name printable DVD die ook op alles afspeeld alleen kan ik die laatste helaas niet meer krijgen , die waren echt goedkoop en goed (125 € per 100 - 2x speed) .
en Thats write werken op 2x op de dru500
Verwijderd
That's right geven toch nog problemen op sommige DVD spelers en normaal zijn 2x speed printable DVD's nog duurder .
Voordeel van printable is dat labels na verloop van tijd niet loslaten omdat de bovenkant opgeruwd is (label printer heb/hoef ik niet) , en film dvd's zonder label ziet er el cheapo uit .
Ik wil ook dat m'n films op alle spelers afdraaien en later ook geen gezijk als ik een andere speler koop.
Voordeel van printable is dat labels na verloop van tijd niet loslaten omdat de bovenkant opgeruwd is (label printer heb/hoef ik niet) , en film dvd's zonder label ziet er el cheapo uit .
Ik wil ook dat m'n films op alle spelers afdraaien en later ook geen gezijk als ik een andere speler koop.
zow, ik sta nu op de korte lijst backorders van B&B computers (nr 11), en op de nog kortere lijst van Digital revolution (nr 5). Die laatste verwacht er deze week (of komende week) 10 binnen te krijgen.
IK WIL M'N DRU!!!
IK WIL M'N DRU!!!
Heb je daar toevallig een linkje van?Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 15:25:
Ik kom net thuis en zie een papiertje van de ptt op de mat liggen. dat betekend dat ik morgen de sony dvd burner heb. Deze had ik donderdag bij cd freaks besteld.Het was alleen wel 417 euro incl verzendkosten maar heb m wel binnen 3 werkdagen.
Ik heb geen zin meer in wachten (en de DRX is me net te duur).
Verwijderd
cdfreaks.nl maar die had er maar 25 en de brander staat al niet meer op de lijst bij de online shop. Ik had gewoon geluk. Er stond toen onmiddelijk leverbaar.Terw_Dan schreef op 18 March 2003 @ 18:20:
[...]
Heb je daar toevallig een linkje van?
Ik heb geen zin meer in wachten (en de DRX is me net te duur).
Hmm, ik kan hem daar idd zo snel niet vinden.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 18:30:
[...]
cdfreaks.nl maar die had er maar 25 en de brander staat al niet meer op de lijst bij de online shop. Ik had gewoon geluk. Er stond toen onmiddelijk leverbaar.
* TERW_DAN checkt bankrekening
* TERW_DAN baalt
* TERW_DAN heeft te weinig om de DRX te kopen
Verwijderd
He lekkere kwal.. IK HEB GEWONNEN.. HEB ME BRANDER BINNEN ... na bijna 4 maanden.. eindelijk (ook van cd-freaks 
Wel wat prijsig.. maar je hoort mij verder niet zeuren.. laat de PRET NU BEGINNEN
PS: mijn heilige
oorlog is afgelopen en de beste
man heeft gewonnen 
Nu alleen nog heel wat DVD-R halen.. that's write 1x en op 2x branden... eve testen dan
Wel wat prijsig.. maar je hoort mij verder niet zeuren.. laat de PRET NU BEGINNEN
PS: mijn heilige
Nu alleen nog heel wat DVD-R halen.. that's write 1x en op 2x branden... eve testen dan
Verwijderd
vandaag gewoon naar de PCboer geweest (chameleon in GEEL belgie) en die haden ze gewoon in stock
Nope was dat maar waarVerwijderd schreef op 18 March 2003 @ 19:28:
Ohh ja.. enig idee of je met de DRU 1x princo ook op 2x kan branden????
heb er zelf ondertussen al 50 princo 1x gebrand met de Dru500AX maar op 2 speed wou ie echt niet
toevallig een linkje naar die webshop?Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 19:34:
vandaag gewoon naar de PCboer geweest (chameleon in GEEL belgie) en die haden ze gewoon in stock
en de prijs?
* TERW_DAN wil best even naar onze zuiderbuurtjes rijden voor een fikker...
www.Chameleon.beTerw_Dan schreef op 18 March 2003 @ 19:52:
[...]
toevallig een linkje naar die webshop?
en de prijs?
* TERW_DAN wil best even naar onze zuiderbuurtjes rijden voor een fikker...
€425
Hoeveel speed officieel en hoeveel speed in praktijk? De 1x zijn namelijk véél goedkoper.Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 16:03:
[...]
Ik gebruik nu Datawrite die op alle spelers goed lopen.
[ Voor 33% gewijzigd door Rival24 op 18-03-2003 20:51 ]
Verwijderd
Ik gebruik de 1 x en die kan je ook alleen maar op 1 x fikken .rival24 schreef op 18 March 2003 @ 20:13:
[...]
www.Chameleon.be
€425
[...]
Hoeveel speed officieel en hoeveel speed in praktijk? De 1x zijn namelijk véél goedkoper.
Liever op 1 x goed als wat sneller met de That's right die net zo duur zijn maar problemen geven bij sommige DVD spelers .
Ik ben geen handel fikker dus het boeit me niet als het wat langer duurt .
Tja, kan ik hem net zo goed bij Wehkamp in NL bestellen, omdat halen of laten versturen dan ook duur wordt...Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 20:48:
inderdaad beetje duurder maar ze haden hem wel
nouja, ik zie wel.
Ligt er maar net aan wat je wil... als je nu de vorige 20 posts oid eens leest..Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 22:38:
wat is beter? thats write of datawrite??
Verwijderd
hmmm hmmm... in Belgie is de fikker dus op voorraad...
maarja daar heb je idd veel verzendkosten naar NL
vandaag maar eens dunnet bellen, als die niet kunnen leveren eens kijken of Wehkamp ze op voorraad heeft en anders maar bij chameleon bestellen
PS ik sla me voor m'n kop want ik had dat op die site van cdfreaks gezien maar dacht beat-it levert toch volgende week.... NOT dus ...
maarja daar heb je idd veel verzendkosten naar NL
vandaag maar eens dunnet bellen, als die niet kunnen leveren eens kijken of Wehkamp ze op voorraad heeft en anders maar bij chameleon bestellen
PS ik sla me voor m'n kop want ik had dat op die site van cdfreaks gezien maar dacht beat-it levert toch volgende week.... NOT dus ...
spam weg
[ Voor 95% gewijzigd door BalusC op 05-05-2003 08:41 ]
Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Ik zit nu hard te denken om die fikker bij CD Freaks te kopen kost me wel wat meer maar heb hem dan wel binnnen een week. Wat bij CP is die weer uitgesteld tot 25 maart. Vindt het wel vreemd dat die in andere landen wel leverbaar is en in Nederland niet.
It's never easy.....
Het enige dat me tegenhoudt is dat ik 100% zeker weet dat als ik hem koop dat hij daarna bij alle andere winkels waar ik in de backorder lijst sta leverbaar ishirogene schreef op 19 maart 2003 @ 13:06:
Ik zit nu hard te denken om die fikker bij CD Freaks te kopen kost me wel wat meer maar heb hem dan wel binnnen een week. Wat bij CP is die weer uitgesteld tot 25 maart. Vindt het wel vreemd dat die in andere landen wel leverbaar is en in Nederland niet.
Op de site staat van wel, maar het is een flink stuk rijdenVerwijderd schreef op 19 March 2003 @ 13:34:
is hij bij cdfreaks dan nog leverbaar ?
Verwijderd
nou opsturen 
kun je cdfreaks bellen, en zo ja wat is het telefoon nummer
en ik neem aan dat als je ze belt dat je ook meteen kunt bestellen en dat ze het opsturen ?
kun je cdfreaks bellen, en zo ja wat is het telefoon nummer
en ik neem aan dat als je ze belt dat je ook meteen kunt bestellen en dat ze het opsturen ?
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2003 16:01 ]
Verwijderd
www.cdfreaks.nlJaWa schreef op 19 February 2003 @ 02:13:
iemand nog tips voor mij ik moet zo een sony dru500ax voor 1 maart hebben (pcprive project)
Zaterdag ga ik naar pc dumdag in de rai maar ik verwacht ze daar ook niet tegen te komen.
Wehkamp heeft alleen de A versie voor 449maar levertijd van 2 weken..
Weet iemand waar ze NU op voorraad zijn?
Hoeveel heeft CDFREAKS er???
Verwijderd
Er staat weer onmiddelijk leverbaar. Vorige week stond dat er ook en binnen 3 werkdagen had ik de sony.Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 13:34:
is hij bij cdfreaks dan nog leverbaar ?
Verwijderd
Er is nieuwe firmware (2.0e) beschikbaar voor de Sony Dru 500Ax :
http://sony.storagesupport.com/dvdrw/dru500axdwn.htm
Wat heb je aan een firmware zonder brander?Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 20:37:
Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)
Tja, dit topic is ook het "Grote Sony DRU-500A(X) topic" geworden, met als voornaamste functie het geven van informatie over de levering (aangezien je hem nou eenmaal eerst geleverd moet krijgen).
Eerder in dit topic werden trouwens ook al linkjes gegeven naar firmwares, én er werd kortgeleden nog gebabbeld over welke media het wel en niet (goed) doen.
Eerder in dit topic werden trouwens ook al linkjes gegeven naar firmwares, én er werd kortgeleden nog gebabbeld over welke media het wel en niet (goed) doen.
Verwijderd
Ik heb hem tussen het branden door toch maar ff geinstalleerd .
Firmware Upgrade 2.0e
Allows your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD-/+R media.
Improves reading and writing performance and reliability.
Reduces vibration noise for the discs with unbalance or eccentricity.
Firmware Upgrade 2.0e
Allows your Dual RW drive to record at 4X on 4X compatible DVD-/+R media.
Improves reading and writing performance and reliability.
Reduces vibration noise for the discs with unbalance or eccentricity.
Onder het frontpage bericht stond een reactie van iemand die zei dat je met deze firmware de That's Write DVD's niet meer op 2x kunt branden.Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 20:37:
Als dat waar is, ga ik hem niet installeren...
Verwijderd
heb hem gisteren ook maar bij cdfreaks besteld, had eerst even gebelt of ze op voorraad hadden en dat hadden ze werd mij gezegt, dus 2 minuten later besteld via website
en nu ga ik er vanuit dat over 3 dagen ofzo ik een mooie fikker heb
na zolang wachten... is wel wat duurder dan beat-it etc maarja die leveren toch niet heb ik zo het idee
en nu ga ik er vanuit dat over 3 dagen ofzo ik een mooie fikker heb
na zolang wachten... is wel wat duurder dan beat-it etc maarja die leveren toch niet heb ik zo het idee
Verwijderd
weet iemand of dit waar is ?Mr Magic schreef op 20 maart 2003 @ 00:14:
[...]
Onder het frontpage bericht stond een reactie van iemand die zei dat je met deze firmware de That's Write DVD's niet meer op 2x kunt branden.
Als dat waar is, ga ik hem niet installeren...
Verwijderd
Nou.. heb net me brander 2 dagen.. EN NU AL KADUC.. na het branden van mijn 2e DVD-R
KUT SONY.. MOCHTEN ZE FIKKEN IN HELLL!!!
Dus mijn heilige oorlog is weer begonnen
en dus hoop ik dat ze bij CD-Freaks nog op voorraad hebben, zodat ze mijn een nieuwe kunnen sturen!
KUT SONY.. MOCHTEN ZE FIKKEN IN HELLL!!!
Dus mijn heilige oorlog is weer begonnen
Dat mag ook wel wat minder hoorVerwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 19:53:
Nou.. heb net me brander 2 dagen.. EN NU AL KADUC.. na het branden van mijn 2e DVD-R![]()
KUT SONY.. MOCHTEN ZE FIKKEN IN HELLL!!!![]()
![]()
![]()
Dus mijn heilige oorlog is weer begonnenen dus hoop ik dat ze bij CD-Freaks nog op voorraad hebben, zodat ze mijn een nieuwe kunnen sturen!
Verwijderd
mijne was ook kapot,Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 19:53:
Nou.. heb net me brander 2 dagen.. EN NU AL KADUC.. na het branden van mijn 2e DVD-R![]()
KUT SONY.. MOCHTEN ZE FIKKEN IN HELLL!!!![]()
![]()
![]()
Dus mijn heilige oorlog is weer begonnenen dus hoop ik dat ze bij CD-Freaks nog op voorraad hebben, zodat ze mijn een nieuwe kunnen sturen!
naja niet in 2 dagen)
hebt naar opus gestuurd(waar ik hem gekocht heb)
en die sturen hem meteen door naar sony en had binnen 5 werkdagen een nieuwe..
dus als je hem naar sony stuurd heb je misachien best snel een nieuwe
Verwijderd
Kijk.. zulke replies wil ik meer zien 
Ik ga morgen cd-freaks bellen en kijken of ze ze nog op voorraad hebben, zodat ze mij gelijk 1 kunnen sturen.. is dat niet het geval, dan stuur ik hem wel naar sony!
Thankz!
Ik ga morgen cd-freaks bellen en kijken of ze ze nog op voorraad hebben, zodat ze mij gelijk 1 kunnen sturen.. is dat niet het geval, dan stuur ik hem wel naar sony!
Thankz!
Ik vraag me af waarom cdfreaks ze wel kan leveren en verder niemand.
Net besteld bij CDfreaks
is dan wel 70 euro duurder als bij myelectronics, maar heb geen zin om tot 30 april te gaan wachten (ik wacht al te lang).
Dan koop ik nog maar geen nieuw mobo
is dan wel 70 euro duurder als bij myelectronics, maar heb geen zin om tot 30 april te gaan wachten (ik wacht al te lang).
Verwijderd
Wow chourak wat heb jij er mee gedaan dan ?
ik krijg hem namelijk vandaag binnen (post is al wel geweest enzo maarja ben niet thuis)
dus ik ben wel benieuwd
en bij cdfreaks hadden ze woensdag nog op voorraad
ik krijg hem namelijk vandaag binnen (post is al wel geweest enzo maarja ben niet thuis)
dus ik ben wel benieuwd
en bij cdfreaks hadden ze woensdag nog op voorraad
Als iemand een winkel in Nederland weet waar hij NU op voorraad is dan ga ik hem ook NU halen (onder de 450
). Stelletje achterlijke imbecielen bij sony, waarom is het ding in belgie, duitsland en heel amerika wel leverbaar?
Verwijderd
Voor iets meer dan 450 euro heb je in Duitsland al een losse dvd+rw én dvd-rw brander. En aangezien je toch maar één formaat tegelijk kan branden snap ik niet dat er nog mensen zijn die het grote prijsverschil en het lange wachten kunnen rechtvaardigen. Ik heb mijn Sony Dru500A geannuleerd na een maand wachten (ik was het toen al spuugzat met Sony) en heb een Nec1100 dvd+rw brander gekocht (1 dag nadat Microsoft, HP en Dell hadden verklaard zich achter de dvd+rw alliantie te scharen). Eigenlijk nog geen dag spijt van gehad, zeker ook als ik zie hoeveel Sony's er binnen korte tijd ook nog eens kapotgaan. Zul je net zien, zit je een paar maanden te wachten op zo'n brander en doet ie 't na twee dagen niet meer.
Ok, nu is het natuurlijk zo dat ik geen dvd- kan fikken, maar waarom zou ik dat willen ? Ik kan immers dvd+ fikken en die werken op alle standalones die ik tot nu toe heb geprobeerd. Bovendien, de kans is ongeveer nihil dat er 1 formaat zal overblijven, beiden zullen het wel uithouden tot de komst van de blauwe laser, er blijft immers toch vraag naar. Een VHS/Betamax/Video2000 vergelijking gaat hier niet op, (nagenoeg) elke dvd(-rom) speler speelt immers nu al beide formaten. Waarom zou dat ooit gaan veranderen? Er is dus geen noodzakelijke behoefte aan één standaard. En die zal er ook niet gaan komen imho. Het nut van een combi-brander vervalt dan toch ook ?
Just my 0.02 cents
Ok, nu is het natuurlijk zo dat ik geen dvd- kan fikken, maar waarom zou ik dat willen ? Ik kan immers dvd+ fikken en die werken op alle standalones die ik tot nu toe heb geprobeerd. Bovendien, de kans is ongeveer nihil dat er 1 formaat zal overblijven, beiden zullen het wel uithouden tot de komst van de blauwe laser, er blijft immers toch vraag naar. Een VHS/Betamax/Video2000 vergelijking gaat hier niet op, (nagenoeg) elke dvd(-rom) speler speelt immers nu al beide formaten. Waarom zou dat ooit gaan veranderen? Er is dus geen noodzakelijke behoefte aan één standaard. En die zal er ook niet gaan komen imho. Het nut van een combi-brander vervalt dan toch ook ?
Just my 0.02 cents
Verwijderd
Wel naar de goede Sony sturen. In NL repareren ze deze niet, in Belgie wel. Adres e.d. via tech-support, zie telefoonr in de docs.Verwijderd schreef op 20 maart 2003 @ 20:37:
[...]
mijne was ook kapot,
naja niet in 2 dagen)
hebt naar opus gestuurd(waar ik hem gekocht heb)
en die sturen hem meteen door naar sony en had binnen 5 werkdagen een nieuwe..
dus als je hem naar sony stuurd heb je misachien best snel een nieuwe
Zit ik ook aan te denken, mijn jvc home cinema set leest +r +rw dus waarom zou ik -r willen branden.Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 15:33:
heb een Nec1100 dvd+rw brander gekocht
Enige reden is dat die schijfjes nu nog veel goedkoper zijn.
Maar dat kan alleen nog maar goedkoper worden.
Verwijderd
Damn... dan wacht ik mijn order bij MyElectronics nog wel ff af..Terw_Dan schreef op 20 March 2003 @ 21:33:
Net besteld bij CDfreaks
70 pleuro's is een hoop meer.. fl 154,26
Als ik 3 maanden kan wachten kan dit er ook nog wel bij.
En wat betreft dat die sony's allemaal stuk gaan... er worden gewoon veel van verkocht, en dan is de kans groter dat er 1-tje stuk gaat.
Hoop alleen dat ze ze weer snel gaan leveren.
Maar ook Ati kan niet aan de grote vraag voldoen met hun Radeon kaarten en daar is ook erg veel vraag naar.
We moeten gewoon geduld hebben, hoewel dat niet altijd makkelijk is!
Mja, maar hoe lang nog, ik heb nu al verschillende datums gezien.... 25 maart, 30 maart, eind juni. Ik word onderhand echt gek.We moeten gewoon geduld hebben,
Maar wat is nou eigenlijk de reden dat sony ze nauwelijks kan leveren. Eind vorig jaar leek het om 1 onderdeel te gaan wat niet op voorraad was en niet leverbaar was, maar dat duurt toch niet zooo lang?
Mja ik zou ook wel een reden willen horen. En ik zou ook wel een soort wachtlijst willen zien waar je ongeveer kunt zien wanneer je aan de beurt bent.Nicap schreef op 21 maart 2003 @ 17:47:
Maar wat is nou eigenlijk de reden dat sony ze nauwelijks kan leveren. Eind vorig jaar leek het om 1 onderdeel te gaan wat niet op voorraad was en niet leverbaar was, maar dat duurt toch niet zooo lang?
70 euro is idd een hoop meer, maar ik wil dat ding gewoon hebben, dan werk ik wel een paar daagjes meer voor dat ding, zit ik niet echt meeVerwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 16:13:
[...]
Damn... dan wacht ik mijn order bij MyElectronics nog wel ff af..
70 pleuro's is een hoop meer.. fl 154,26
Vandaag heb ik de betaling op de bus gedaan, hoop hem rond eind volgende week in mijn systeem te hebben.
Dat zou pas kunnen als er iemand 100% betrouwbare levertijden kan noemen, en dat kan helaas NOG steeds niemand.....rival24 schreef op 21 maart 2003 @ 17:59:
[...]
Mja ik zou ook wel een reden willen horen. En ik zou ook wel een soort wachtlijst willen zien waar je ongeveer kunt zien wanneer je aan de beurt bent.
Heb ik al een stukje terug in het topic vermeldNicap schreef op 21 March 2003 @ 17:47:
Is me dat lachen. Woensdag ben ik mijn fikker zelf wezen halen bij CDfreaks. Die man woont net 50 m over de grens in het Belgische deel van Putte. Heb nog tegen de eigenaar gezegd dat ik hem eerst via de site besteld had, maar dat ik hem nu ophaalde, dus dat ie niet meer opgestuurd hoefde te worden en wat dank je? Vrijdagmiddag stond de postbode aan de deur met nog een Sony DRU. CDfreaks zit erg dicht bij het Sonydistributiecentrum van Belgie en hoort dus ongeveer als eerste dat er weer wat zijn. Ze hadden er deze week 35 en 30 kunnen kopen. Vandaar dat zij ze ongeveer als enige hadden
Quatt mono v1.0, 12 zonnepanelen op eigen omvormer en 6 Enphase panelen en 7 kWh Enphase batterij, T6, All Electric uitbreiding sinds 15-10
Ze verdienen er ook meer dan genoeg aan!!
Geef ze eens ongelijk, er zijn genoeg mensen zo gek om er meer dan 400 euro aan uit te geven (waaronder ik).apereet schreef op 22 March 2003 @ 12:03:
Ze verdienen er ook meer dan genoeg aan!!
Ik snap niet waarom die krengen in Belgie wel te krijgen zijn en in Nederland niet.
It's never easy.....
In België zijn er minder computerfreaks dan in Nederland,
de vraag is dan minder hé.
er is ook geen zo'n groot forum als tweakers...
misschien een Telenet forum, maar daar lopen bijna allemaal Counterstrike snotneuzen rond die geen $$$ hebben.
de vraag is dan minder hé.
er is ook geen zo'n groot forum als tweakers...
misschien een Telenet forum, maar daar lopen bijna allemaal Counterstrike snotneuzen rond die geen $$$ hebben.
Voor de mensen die in Belgie wonen, hier zeggen ze dat ze die sony in stock hebben voor 379 euro.
Zucht ... weer dat eeuwige gemekker omtrent DVD standaarden;
Ik heb zelf een redelijk dure DVD speler, waarvan ik vantevo9ren al wist dattie moeilijk zou gaan doen met zelf gebrande DVD's.
Volgens de ene helft van de DVD producenten had ik dan een -brander moeten nemen, want DVD-R(W) is toch echt DE standaard.
Uiteraard zeggen anderen weer dat DVD+R(W) de standaard is.
Lekker boeien .. het schijfje wat MIJN DVDspeler slikt is voor MIJ op dat moment een standaard.
Dus koop ik een +/- fikkert .. zat vast wel iets tussen wat er geslikt wordt.
Verder heb ik toch ook iets meer vetrouwen in de Sony fikkers dan in andere.
Kijk alleen al naar de firmware updates: "Oei ... toch een foutje gemaakt .. goedkoopie blanco DVDs worden noet goed gedetecteerd" .. hatseflats meteen een nieuwe firmware gemaakt en vrijgegeven.
* Koffie is dolblij met z'n DRU500AX , kreng brand alles en feilloos.
Overigens bleek dus dat mijn standalone speler zowel -R als +R slikt, echter +RW en -RW slikt hij niet.
Was ik mooi de sjaak geweest als ik een -R(W) brander had gekocht en de speler had bij wijze van spreken alleen +R gensopen.
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
@Koffie,
Je hebt daar wel gelijk in, echter ik had de luxe dat ik vantevoren de diverse formaten kon uitproberen op mijn standalone. Zowel - als + werden probleemloos geslikt, dus verviel voor mij de 'noodzaak' om een combi-brander te kopen. Zo was ik dus goedkoper uit en had niet meer te maken met die absurd lange wachttijden. Dat ik vervolgens voor + heb gekozen is enkel een persoonlijke afweging geweest.
Je hebt daar wel gelijk in, echter ik had de luxe dat ik vantevoren de diverse formaten kon uitproberen op mijn standalone. Zowel - als + werden probleemloos geslikt, dus verviel voor mij de 'noodzaak' om een combi-brander te kopen. Zo was ik dus goedkoper uit en had niet meer te maken met die absurd lange wachttijden. Dat ik vervolgens voor + heb gekozen is enkel een persoonlijke afweging geweest.
Nou CP heeft de verwachte leverings datum weer verschoven naar 30 april
hopelijk komt die dan en anders wordt het wat meer geld uitgeven bij CD freaks
want langer ga ik echt niet wachten.
It's never easy.....
Verwijderd
Nou.. ga morgen naar sony bellen, heeft iemand het nummer??
Ik wil niet dat ze hem repareren. Ik heb hem NET NIEUW.. dus wil ik ook een NIEUWE!!!! Dus als iemand het juiste nummer van de techsupport van Sony NL heeft... plaats het niet AUB
Thankz
PS: Ik wordt echt
van die brander!
Ik wil niet dat ze hem repareren. Ik heb hem NET NIEUW.. dus wil ik ook een NIEUWE!!!! Dus als iemand het juiste nummer van de techsupport van Sony NL heeft... plaats het niet AUB
Thankz
PS: Ik wordt echt
//ignore
[ Voor 110% gewijzigd door Rival24 op 06-04-2003 18:44 ]
Nee stond op de order status staat die op 30-4 en ja bij cd - freaks heb je hem wel snel maar het kost ook wel veel meer en die 80 euro ( 176 gulden) vindt ik toch een hele hoop geld. Dus ik geef ze nog effe een kans.rival24 schreef op 24 March 2003 @ 19:03:
[...]
Heb jij ze een mailtje gestuurd? Bij mij staat hij nog op 18-3 namelijk
Maakt me ook niet uit ook.... ik heb nu bij cdfreaks besteld ik werd gek.......
It's never easy.....
Mmm, laat me eens raden, misschien heeft SONY het nummerVerwijderd schreef op 24 March 2003 @ 18:00:
Nou.. ga morgen naar sony bellen, heeft iemand het nummer??
Thankz
PS: Ik wordt echtvan die brander!
Ik heb nu wel een probleem met cdrwin. Als ik een ISO wil fikken, en hij gaat beginnen, dan zegt ie: "ERROR: 'START DAO RECORDING' command failed on device 1:1:0. Unable to set device parameters."
Wat moet ik hier nou mee, kank geen ISO's branden
Wat moet ik hier nou mee, kank geen ISO's branden
Verwijderd
Download de nieuwste versie van CDR-win bij www.goldenhawk.com
Die zou het wel moeten doen met je brander
Succes
Succes
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 11:53:
KUT SONY... heb net gebeld met service center Europe... en als ik mijn brander naar hun toe stuur, krijg ik een GEREPAREEDE TERUG!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil een nieuwe terug!...
Ik ga maar eve CD-FREAKS bellen, mischien kunnen zij mij helpen! Dat hoop ik dan!
KUT DRU-500AX!
Damn zeg ..
Kun je ook wat anders dan alleen
- maar van die onnodige smileys posten
- onnodig CAPSLOCK gebruiken
- Vloeken op Sony
Als je nix zinnigs te melden hebt, of dit niet op een normale manier kan doen vraag ik me af wat je op GoT doet
't Is niet de eerste keer meen ik dat je zulke onzin uitspuit
[ Voor 6% gewijzigd door Koffie op 25-03-2003 12:16 ]
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
OK... sorry, maar je kan wel begrijpen dat ik kwaad ben. Maar alles is geregeld, ik stuur mijn brander terug naar CD-Freaks en krijg een compleet nieuwe terug, die zij eerst testen of het werk. Het schijnt dat ze van hun ladig behoorlijk wat defect waren. Dit zegt maar weer wat over de kwaliteit van sony. Ik hab ook ooit een PS2 die defect was, heeft echt een hoop zweet en tranen gekost voordat hij eindelijk door sony werd opgehaald. Laat ik maar niet beginnen hoe ik de PS2 eindelijk terug krijgKoffie schreef op 25 March 2003 @ 12:14:
[...]
Damn zeg ..
Kun je ook wat anders dan alleen
- maar van die onnodige smileys posten
- onnodig CAPSLOCK gebruiken
- Vloeken op Sony
Als je nix zinnigs te melden hebt, of dit niet op een normale manier kan doen vraag ik me af wat je op GoT doet
't Is niet de eerste keer meen ik dat je zulke onzin uitspuit
Maarja.. ze hebben goede producten, maar aan de service mag behoorlijk worden gekuntseld voordat je dat perfect mag noemen.
Voor mensen die een defecte DRU-500AX hebben, stuur hem niet naar sony, maar vraag een nieuwe van de winkel waar je hem hebt gekocht. Bij sony krijg je geen nieuwe, maar een gerepareede exemplaar!
Wie weet krijgt CD-Freaks wel allemaal gerepareerde exemplaren van Sony
Weet jij veel.
Verwijderd
heb er net eentje opgehaald, ze hadden ze nog op voorraad. Kon alleen niet zien hoeveel ze er nog hadden.psychodweep schreef op 22 March 2003 @ 21:29:
Voor de mensen die in Belgie wonen, hier zeggen ze dat ze die sony in stock hebben voor 379 euro.
Productiedatum 5 maart en inclusief nederlandstalig deel in de handleiding
finally
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2003 16:44 ]
Als iemand nog goede of slechte ervaringen heeft met media, dan zou ik dat graag horen. Vermeld als je het online hebt besteld a.u.b. de prijs en shop. Ook is het makkelijk als je vertelt als een schijfje NIET werkt oid
.. Dank u
.
offtopic:
[quote]
- Vloeken op Sony
[/quote]
Schelden heet dat
[quote]
- Vloeken op Sony
[/quote]
Schelden heet dat
Verwijderd
Dat zou heel goed kunnen, Sony België Is de enige die in europa die de Sony DRU-500A(X) mag/kan repareren. Sony Nederland kan/mag dat niet.Wie weet krijgt CD-Freaks wel allemaal gerepareerde exemplaren van Sony Weet jij veel.
En als CD-Freakzzzz inderdaad vlak naast sony zit verklaard dat een hoop waarom zij ze zo snel geleverd krijgen
Misschien weten ze een achterdeurtje bij de firma sony waar ze elke nacht een doos van die krengen meenemen... 
Kan me BTW niet voorstellen dat cdfreaks een voorrangspositie heeft tenopzichte van andere zaken omdat ze er vlakbij zitten btw. Zowiezo word er niet direct van sony gekocht maar van een importeur/distributeur......
Kan me BTW niet voorstellen dat cdfreaks een voorrangspositie heeft tenopzichte van andere zaken omdat ze er vlakbij zitten btw. Zowiezo word er niet direct van sony gekocht maar van een importeur/distributeur......
Verwijderd
Eindelijk heb ik de brander !

Het heeft wel erg lang geduurd. 9 weken geleden had ik een bestelling geplaats bij een internetwinkel en tot op gisteren wisten zij niet wanneer ze de brander binnen zouden krijgen.
Ben toen maar eens gaan rond bellen (voor de zoveelste keer)...en je wilt het niet geloven.
Bij Staffhorst Utrecht hadden/hebben ze de brander op voorraad. (gisteren nog 6 stuks)
Meteen naar mijn werk gehaald. Het blijkt ook nog de dru-500ax te zijn.
Echt wel beter !!!
De brander kost bij staffhorst 399 ,-
Dus als je snel bent.....
Het heeft wel erg lang geduurd. 9 weken geleden had ik een bestelling geplaats bij een internetwinkel en tot op gisteren wisten zij niet wanneer ze de brander binnen zouden krijgen.
Ben toen maar eens gaan rond bellen (voor de zoveelste keer)...en je wilt het niet geloven.
Bij Staffhorst Utrecht hadden/hebben ze de brander op voorraad. (gisteren nog 6 stuks)
Meteen naar mijn werk gehaald. Het blijkt ook nog de dru-500ax te zijn.
Echt wel beter !!!
De brander kost bij staffhorst 399 ,-
Dus als je snel bent.....
3.9C ja die had ik al.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 11:44:
Download de nieuwste versie van CDR-win bij www.goldenhawk.com
Succes
Sidenote: dit is pas aan de hand sins ik de laatste firmware erop gezet heb
Volgende tip!
Tja, dat zou op zich wel kunnen.Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 17:15:
[...]
Dat zou heel goed kunnen, Sony België Is de enige die in europa die de Sony DRU-500A(X) mag/kan repareren. Sony Nederland kan/mag dat niet.
En als CD-Freakzzzz inderdaad vlak naast sony zit verklaard dat een hoop waarom zij ze zo snel geleverd krijgen![]()
Ik kijk wel even op de productie datum, ik krijg de mijne morgen of overmorgen binnen (hoop ik, betaling duurde 3 dagen, dus tot dinsdag (vrijdag, maandag, dinsdag) en de levering waarschijnlijk 2 dagen (woensdag of donderdag). 1 dagje speling en ik zou hem vrijdag moeten hebben.
Finally ik heb m. Vandaag ook m'n 102 dvd's binnen gekregen van opus. Alleen.... wat duurt dat .....lang om een dvd-r op 1x te branden
. En het apparaat is ook nog eens heel erg lelijk
. Maarja, ik ben er wel blij mee (cdfreaks btw).
Verwijderd
idd...dacht eerst ook van..neem lekker 1 speed princo schijfjes...wat maakt of 1 of 4 speed nou uit...maar dat merk je zeker!!
Die Sony lelijk?rival24 schreef op 26 March 2003 @ 14:49:
Finally ik heb m. Vandaag ook m'n 102 dvd's binnen gekregen van opus. Alleen.... wat duurt dat .....lang om een dvd-r op 1x te branden. En het apparaat is ook nog eens heel erg lelijk
. Maarja, ik ben er wel blij mee (cdfreaks btw).
ik vond hem juist wel heel mooi wat ik van plaatjes gezien had tot nu toe.
Ik denk wel dat hij ontzettend gaaf staat in mijn bak namelijk
Heeft iemand een programma waarmee je dvd's fatsoenlijk kunt labelen? Dus niet plaatjes erop gooien want daar zijn tig programma's voor maar ik wil er gewoon wat text op hebben. Zijkant, voorkant, achterkant als het kan. Het gaat dus om dvd hoesjes.
2. Hij steekt uit
3. Het plastic van het laatje is lelijk
1. Hij is wit... niet zomaar wit maar HEEL ERG WITTerw_Dan schreef op 26 maart 2003 @ 15:11:
[...]
Die Sony lelijk?
ik vond hem juist wel heel mooi wat ik van plaatjes gezien had tot nu toe.
Ik denk wel dat hij ontzettend gaaf staat in mijn bak namelijk
2. Hij steekt uit
3. Het plastic van het laatje is lelijk
[ Voor 25% gewijzigd door Rival24 op 26-03-2003 16:10 ]
Leuk geprobeerd maar dat is dus niet wat ik vroegVerwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 16:56:
undercoverxp
Iemand anders?Heeft iemand een programma waarmee je dvd's fatsoenlijk kunt labelen? Dus niet plaatjes erop gooien want daar zijn tig programma's voor maar ik wil er gewoon wat text op hebben. Zijkant, voorkant, achterkant als het kan. Het gaat dus om dvd hoesjes.
Dit topic is gesloten.
![]()