[Ervaringen] Sony DRU-500A(X) DVD±RW brander

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit er ook al 2 maanden ofzo op te wachten, was het wachten zat heb een HP'tje besteld... krijg ik vanmiddag als het goed is _/-\o_

waarom dat ik heb gekozen voor +R brander i.p.v. combo of -R is omdat micro$oft achter de +R standaard is gaan staan.... ik verwacht hierdoor eigenlijk wel dat dit de standaard gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

/topicvervuiling
mooi dat er telkens meer mensen zn brandertje ontvangt... mischien is et eens tijd voor een dvd+r 4x inkoopactie ;) want die krengen zijn vergeleken met cd-r nog veels te duur.
Ik weet wel dat in de USA ze een stukkkk goedkoper zijn.

vb bulkpaq dvd-r 2speed 84.99$ voor 100 stuks
http://www.shop4tech.com/...&id=1317&cata=1&s_cata=88

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 08:27

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

webOS all the way!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ik zou wel zo'n inkoopactie kunnen doen:) koop er toch wel 100 per maand...dus als ik toch voor mezelf bestel kan ik gelijk wel voro anderen bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm.. ze doen wel moeilijk

Do you ship to my country?

Due to an increase in mail order fraud involving international orders, we have temporarily suspended our online ordering capability for international orders, except those shipping to Canada and APO/FPO. Other international customers wishing to purchase items from shop4tech.com may contact us by email at info@shop4tech.com to work out terms, conditions, and applicable costs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeilkonijn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Toegeven, er komt idd elke keer wel weer wat nieuws bij, maar
dat Mount Rainier is toch wel erg handig ! (DVD's als HD beschrijven),
en in de PC-Active las ik bij een test (Waar de 500ax trouwens als aanrader
uit de bus kwam), dat meerdere fabrikanten binnenkort met een dual plus/min brander op de markt willen komen, die dit Mount Rainier gaan ondersteunen.
Dus de niet-verkrijgbaarheid van de DRU500AX is voor mij eigenlijk wel goed
geweest, want zeker weten dat ik had gebaald als een stekker als ik die Sony had gekocht en een maand later komt een betere fikker op de markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Maar ja, zoals al eerder gezegd: er komen altijd wel betere fikkers op de markt...
En als je nu niet koopt dan heb je nu ook niks... (lekker logisch :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 10:27

Mex

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 11:38:
hm ik zou wel zo'n inkoopactie kunnen doen:) koop er toch wel 100 per maand...dus als ik toch voor mezelf bestel kan ik gelijk wel voro anderen bestellen
Graag, wil je dit serieus overwegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terw_Dan schreef op 10 March 2003 @ 09:26:
[...]

Toevallig een linkje?
ik heb ze nog niet gezien.

Zou best een Plextor willen hebben. LG kan ook nog wel, is ook best degelijk spul. Lite-on natuurlijk niet Maar ik kan er nergens iets over vinden dat zij ook daadwerkelijk een multi fikker op de markt gaan brengen.
http://www.cdfreaks.com/news2.php3?ID=6739
http://www.old.lgedev.de/...&contentfile=presse74.htm (duits)
http://www.nec.co.uk/ND1300A.asp
http://www.necd.de/produc...73a3210489ad13a630d4eb0f8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

De url's hoef ik dus niet meer te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op 10 March 2003 @ 13:19:
[...]

Graag, wil je dit serieus overwegen?
jah ik zal ff info inwinnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaWa
  • Laatst online: 16-06 19:33

JaWa

zie hier een icon

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 16:35:
[...]

jah ik zal ff info inwinnen
Graag :)
merk/speed/prijs

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Mischien een idee voor de t.net shop om DVD's te importeren uit USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:09

The Third Man

The Third Jellyfish

De Amerikaanse winkel Meritline heeft de DRU-500A(X) op voorraad:
http://store.yahoo.com/meritline/sondru5dualr.html
De verzendkosten zijn alleen wat aan de hoge kant.

Pinecomputer heeft een wachtlijst van max 7 dagen:
http://store.yahoo.com/pinecom/sondvdrecdru1.html

Cubest heeft hem op voorraad:
http://store.yahoo.com/cubest/soncdopdrivd.html

Evenals ILY Enterprise:
http://shop.ily.com/P_780.htm

Ik weet niet of ze allemaal naar NL verzenden, maar het is het proberen waard als je er echt om verlegen zit. Overigens heb ik hem nu bij Dunnet besteld, ik ben 3e op de lijst (vanochtend 11:00 besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok.. heb alle sites gechecked.. en Of ze worden niet geleverd naar naar Nederland, of Ze accpeteren alleen CreditCard.. dat is iets te link voor mij 8)7

Nou.... dat is pas echt jammer, wel moooie prijzen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens.. een vraagje over de nieuwe NEC 1300 multi-DVD.. is ie goed(of beter dan DRU-500A), Is wel een leuk prijsje voor een multi brander (en mischien beter verkrijgbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Tja, aan credit card zit je eigenlijk sowieso vast bij buitelandse orders, want het is voor hen veel te link als ze de brander op rekening sturen, want dan kost het alsnog incasseren bij weigering van betaling veel meer dan de brander zelf. Credit card is eigenlijk het enige veilige betaalmiddel voor buitelandse bestellingen, op vooruitbetaling na, maar dat is weer voor jou niet zo veilig natuurlijk. Heeft je pa of pa van een vriend geen credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Heeft iemand recent nog geinformeerd bij central point? Ik denk dat die kerel ondertussen gek van mij wordt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Ik zie nu dat Riddermedia een verwachte levertijd van 'maar' 2-5 dagen heeft:
http://www.riddermedia.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2-5 dagen ja...maar met voorraad 0.................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere Kwal schreef op 10 March 2003 @ 22:12:
Ik weet niet of ze allemaal naar NL verzenden, maar het is het proberen waard als je er echt om verlegen zit. Overigens heb ik hem nu bij Dunnet besteld, ik ben 3e op de lijst (vanochtend 11:00 besteld).
Kun je vertellen hoeveel hij daar kost, en bij welke viaal je hebt besteld.

Ik ben trouwens ook al begonnen met zoeken en kan je vertellen wat ze allemaal zeiden: Nee, we hebben hem niet op voorraad, Nee we weten niet waneer hij binnenkomt, Nee u kunt hem niet reserveren wegens de onbekende leveringstijd.

Ik heb al "Media Markt Rijswijk", "Media Markt Rotterdam Centrum" en "MyCom
Eindhoven" gebeld en moet nog wat bedrijven worden gebeld :(

PS: Als iemand een adres weet met telefoonnummer waar ze de DRU-500A(X) een tijdje geleden nog op voorraad hadden, post het dan eve AUB!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 11:43:
[...]

Kun je vertellen hoeveel hij daar kost, en bij welke viaal je hebt besteld.

Ik ben trouwens ook al begonnen met zoeken en kan je vertellen wat ze allemaal zeiden: Nee, we hebben hem niet op voorraad, Nee we weten niet waneer hij binnenkomt, Nee u kunt hem niet reserveren wegens de onbekende leveringstijd.

Ik heb al "Media Markt Rijswijk", "Media Markt Rotterdam Centrum" en "MyCom
Eindhoven" gebeld en moet nog wat bedrijven worden gebeld :(

PS: Als iemand een adres weet met telefoonnummer waar ze de DRU-500A(X) een tijdje geleden nog op voorraad hadden, post het dan eve AUB!!
Ik heb hem gewoon op de Dunnet site besteld. Ik had daarvoor eerst gebeld met de verkooplijn en ze zeiden dat ze er net weer doorheen zaten en er dus 2 mensen voor mij op de wachtlijst stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, wat ik nu heb gedaan voor de DRU-500A(X) is:
- Ik heb zowat alle vialen van mycom en mediamarkt gebeld (ze hebben hem niet, weten niet waneer hij er weer is en je kan hem niet telefonisch reserveren!) :( .
- Heb vervolgens alle computer bedrijven uit mijn omgeving gebeld en bij een paar gereserveerd (nieuwe verwachte uitleverdatum is 27 maart.. maar dat wordt HOOGSwaarschijnlijk toch weer verschoven :( )
- Heb hem ook Online bij Wehkamp en Dunnet besteld. Wehkamp verwacht een levertijd van 2 weken :( .

Kortweg ik ben op dit moment er :( :( :( :( :( :( op SONY! :(

Ik kan er op dit moment niet echt meer voor doen :'( maar de heilige oorlog voor de DRU-500A(X) is begonnen _/-\o_ en nu maar kijken wie hem als eerst levert. Wordt het wehkamp, of Dunnet, of zal een van de kleinere bedrijven eerst zijn, we zullen het wel zien.. Ik hou je in iedergeval op te hoogte })

Trouwens, mijn succes gewenst aan "Lekkere Kwal" die ook meedoet aan de heilige oorlog. Mocht de beste O-) man winnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

You're on! Maar wat betekent 'viaal' toch? En wat ga je doen met de extra branders als de winkeltjes toevallig tegelijk leveren? Heb je wel de poen daar voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je toch wat ik bedoel (je weet wel, meerdere winkels van 1 bedrijf!).. maar wat doe ik als ze allemaal tegelijk binnenkome... Wehkamp kun je 10 dagen na ontvangst zonder probleem terugsturen en geld terug :) En bij de andere bedrijven.. nou ik zeg tegen de postbode dat ik er maar 1 besteld heb en dat er wat fout is gegaan en kies de goedkoopste en de rest laat ik terug sturen :P

En zo wil ik het doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Aha.....

Wat jij bedoelt is een 'filiaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens net me mail gechecked en ik had 2 mails van Dunnet. De eerste was een mail van de bevesteging van mijn order met ordernummer en de 2e was een persoonlijke mail met het bericht dat de levering van de DRU-500AX wordt vertraagt, dat ze ze waarschijnlijk 21 maart binnenkrijgen en dat ZIJ met mij contact maken als ze de brander binnen hebben. Ik heb heel wat dingen via het net besteld.. maar dit is ECHT de beste behandeling ooit... maakt me slecht dag toch weer goed ;)

Dunnet.. een goede shop (en leuke prijzen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 23:48:
Ik heb trouwens net me mail gechecked en ik had 2 mails van Dunnet. De eerste was een mail van de bevesteging van mijn order met ordernummer en de 2e was een persoonlijke mail met het bericht dat de levering van de DRU-500AX wordt vertraagt, dat ze ze waarschijnlijk 21 maart binnenkrijgen en dat ZIJ met mij contact maken als ze de brander binnen hebben. Ik heb heel wat dingen via het net besteld.. maar dit is ECHT de beste behandeling ooit... maakt me slecht dag toch weer goed ;)

Dunnet.. een goede shop (en leuke prijzen)
Zeggen dat ze contact opnemen en daadwerkelijk contact opnemen zijn 2 verschillende dingen leert mijn ervaring met webshops me ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Ja idd, ik bedoel misschien duurt het wel ietsje langer dan 21 maart...
Aangezien sommige mensen al vanaf begin december zitten te wachten op die fikker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Tha BasZ schreef op 12 March 2003 @ 09:30:
Ja idd, ik bedoel misschien duurt het wel ietsje langer dan 21 maart...
Aangezien sommige mensen al vanaf begin december zitten te wachten op die fikker...
Ik mag het hopen dat ik hem eerder heb dan de mensen die nu bestellen :( ik wacht gvd al vanaf 19 december :/. Ik vind het niet grappig van sony om mensen zo lang te laten wachten.... Ik snap dan ook niet waarom er schijnbaar op 18 maart wel geleverd kan worden. (Heb ik geen vertrouwen in.. .daaar niet van ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:19

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

rival24 schreef op 12 maart 2003 @ 10:10:
[...]

Ik mag het hopen dat ik hem eerder heb dan de mensen die nu bestellen :( ik wacht gvd al vanaf 19 december :/. Ik vind het niet grappig van sony om mensen zo lang te laten wachten.... Ik snap dan ook niet waarom er schijnbaar op 18 maart wel geleverd kan worden. (Heb ik geen vertrouwen in.. .daaar niet van ;))
Waar heb je hem in gods naam besteld dan ? Ik heb half februari bij Dynabyte in Haarlem een reservering gedaan en binnen 2 weken had ik hem thuis. Ik was nummer 5 ofzo en ze hadden er 10 binnen gekregen. Ik zou eerder die winkel waar je hem besteld hebt aan zijn staart trekken...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Magma schreef op 12 maart 2003 @ 11:01:
[...]

Waar heb je hem in gods naam besteld dan ? Ik heb half februari bij Dynabyte in Haarlem een reservering gedaan en binnen 2 weken had ik hem thuis. Ik was nummer 5 ofzo en ze hadden er 10 binnen gekregen. Ik zou eerder die winkel waar je hem besteld hebt aan zijn staart trekken...
Centralpoint, ik had hem daar besteld voor €349,70. Ik heb er GEEN zin in om 50 euro meer voor dat apparaat te betalen omdat dynabye of welke andere shop zonodig zoveel winst erop wil maken. (tis idd een beetje een principiële kwestie, maarja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:41

Radeon

Today is a good day to die

Ik wacht al vanaf 13 januari op dat kreng. Ook bij CP besteld.
Zijn er toevallig mensen die hem daar hebben besteld en al geleverd hebben gekregen????

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

hirogene schreef op 12 maart 2003 @ 15:10:
Ik wacht al vanaf 13 januari op dat kreng. Ook bij CP besteld.
Zijn er toevallig mensen die hem daar hebben besteld en al geleverd hebben gekregen????
Wil jij ze niet nog een keer mailen? :*) Hoe vaker ik mail, hoe langer het steeds duurt voordat ik nl een reply krijg :D.

Bij mijn orderstatus (kun je opvragen op de site) staat dat hij op 18-03 weer bij CP binnen moet komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rival24 schreef op 12 March 2003 @ 10:10:
[...]

He.. je moet helemaal niet zeuren.. ik wacht al since 23 November op de Brander.. en toen tijdens de HCC heb ik de heledag niets anders dan naar die brander gezocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 16:53:
Je toch wat ik bedoel (je weet wel, meerdere winkels van 1 bedrijf!).. maar wat doe ik als ze allemaal tegelijk binnenkome... Wehkamp kun je 10 dagen na ontvangst zonder probleem terugsturen en geld terug :) En bij de andere bedrijven.. nou ik zeg tegen de postbode dat ik er maar 1 besteld heb en dat er wat fout is gegaan en kies de goedkoopste en de rest laat ik terug sturen :P

En zo wil ik het doen >:)
Jezus, ik ben blij dat jij geen klant van mij bent. Asociaal.
Jij laat dus gewoon de webshop opdraaien voor de verzendkosten.

Mafkees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 16:00:
[...]

Mafkees.
Tja, hij riskeert er zelf mee dat winkeltjes hem vervolgens bannen, dus hij moet het zelf maar weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

rival24 schreef op 12 March 2003 @ 15:36:
[...]

Wil jij ze niet nog een keer mailen? :*) Hoe vaker ik mail, hoe langer het steeds duurt voordat ik nl een reply krijg :D.

Bij mijn orderstatus (kun je opvragen op de site) staat dat hij op 18-03 weer bij CP binnen moet komen....
Ja, erg leuk die orderstatus die van mij is al bijna een pagina lang :'( .

En vandat emailen krijg elke keer het zefde terug "Wij wetenhet ook niet"

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 maart 2003 @ 16:00:
[...]

Mafkees.
HAHAHAHA... net eve een order op je site gezet >:) Maar mijn bedoelingen zijn goed.. zodra ik 1 binnen heb zal ik alle bestellingen cancelen (de kans dat ze allemaal tegelijk binnenkomen is MINIMAAL!!!!). En trouwens, ik zou dit NOOIT doen, als ik niet al 4 MAANDEN op die brander wacht... ze moeten gewoon SONY aanklagen :( !!

PS: De enige mafkees hier is SONY 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:42
Het enige waar je voor op draaid zijn de verzendkosten. Lees maar eens goed de regels over kopen op afstand. Je hebt gelijk dat je onder de aankoop uit kan, maar ze mogen je wel voor verzendkosten op laten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geen moeite mee ;)

Maar back to bussiness... plaats topic als je weet waar je de brander op voorraad is of er net een binnenheb :P

Geen ander onzin dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ

Tha BasZ

- niks -

Hoe is Wehkamp eigenlijk nu met zijn voorraad? Kan je daar nog steeds goed bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Nou, als je op de Wehkamp site kijkt staat er 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren ff met RoAs-Computers gebeld of zij ook de Sony DRU500-A(X) op voorraad hebben, ze hadden net de site aangepast en kunnen pas in Juni leveren. Ze konden mij ook niet met zekerheid zeggen of ze hem ook voor die prijs die ze nu aangeven kunnen leveren. Hij kost nu €279 incl. Wat ik opzich erg vreemd vind. Hij weet de prijs pas zeker als de leverancier de sony's kan leveren. Vandaar vind ik het maar een beetje raar dat hij hem nu al voor deze prijs op de site aanbied terwijl hij niet zeker weet of hij hem voor deze prijs kan leveren, omdat de levering pas ergens in Juni is!! :(
Na wat door vragen blijkt het niet om een Sony DRU500-A(X) te gaan maar om een Sony OEM versie. Dit is de Sony dw-u10a en op deze brander geeft sony geen support.
Ook is het niet mogelijk om de firmware up-graden... :( hoewel er wel een topic op Tweakers rond gaat :)
Sony DW-U10A --> DRU-500A(X)

Heeft er iemand al eens wat bij hem besteld??? Ik vind het maar raar dat een bedrijf al zo lang bestaat alleen maar via mobiel nummer berijkbaar is! Zal wel aan mij liggen!
Ik wacht mijn bestelling wel ergens anders af!!! Ik wil de Retail versie hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 12:23
Bij CD Freaks is hij op voorraad.. alleen >400 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je het telefoonnummer van CD-freaks (moet SNEL weten) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEEEEEEEEEY,
mijne (dru500a) was vorige weke kapot gegaan, en heb vandaag een nieuwe ontvangen , die weer werkt :)

tis volgens mij wel nog steeds een dru500A en geen ax staat ,is nml een nieuwe serienummer en staat 15 nov. gemaakt en zit firmware 1.0 G op maar ik vind het dus zeker wel een goede service van sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net een besteld bij cd freaks. Ik hoop dat ik de sony snel binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11-2024

shorty

tralalalala!

Ik heb er ook een besteld jah, hopen dat ze echt kunnen leveren zoals ze zeggen :)
DVD-brander voor dvd-r en dvd-rw
DVD brander voor dvd+r en dvd+rw
Retailverpakking met software
ONMIDDELLIJK LEVERBAAR !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ismael86
  • Laatst online: 22:03
Dus de SONY DRU-500AX is eigenlijk de DRU-500A met nieuwe firmware :?
maar waarvoor die prijsverschillen dan ik zie in de pricewatch dat de DRU-500A vanaf 279 te leveren is en de DRU-500AX euro 356 ik snap het allemaal niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

ismael86 schreef op 13 March 2003 @ 18:24:
Dus de SONY DRU-500AX is eigenlijk de DRU-500A met nieuwe firmware :?
maar waarvoor die prijsverschillen dan ik zie in de pricewatch dat de DRU-500A vanaf 279 te leveren is en de DRU-500AX euro 356 ik snap het allemaal niet meer :?
Jouw eerste vraag is al eerder aan bod gekomen in dit topic. Over jouw 2e: dit komt volgensmij doordat de meeste winkeltjes de dru-500ax als dru-500a in hun database hebben staan, doordat het geen andere brander is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld bij CD-freaks en eerst gebeld.. IK KRIJG HEM ZEKER :)

Ze hadden er 25 op voorraad (DRU-500AX) en ik heb ze om 14:31 gebeld en om 14:34 had ik hem besteld.. dus 24 mensen na 14:34 kunnen hem zaterdag of maandag verwachten :)

Nou hopen dat ze hem echt hadden en ons niet bij het lijntje houden :)

Maar zolang ik hem nog niet binnen heb... zal de heilige oorlog doorgaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

Effe een vraagje tussendoor.
Als je een DVD Backupt, en dat is een min R DVD, en dat weg wil schrijven naar een DVD plus R kan dat?
Ik denk er namelijk over om de NEC 1100A maar te kopen, die sony duurt te lang en voor het verschil in prijs kan ik 200 lege dvd's kopen.
Maar als bovenstaande niet werkt dan wordt het een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

grmbl: dubbelpost :/

[ Voor 97% gewijzigd door Rival24 op 13-03-2003 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 19:33:

Ze hadden er 25 op voorraad (DRU-500AX) en ik heb ze om 14:31 gebeld en om 14:34 had ik hem besteld.. dus 24 mensen na 14:34 kunnen hem zaterdag of maandag verwachten :)

Ja, ze hebben ze daar op voorraad, ik heb ze zelf zien liggen in die winkel..... Maar ik vind hem daar te duur :/

(Cdfreaks == romstore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou de prijs scheelt voor een Retail.. gemiddelde prijs voor een retail is 400 Euro(bij dunnet).. en bij CDfreaks is hij maar 405... de goedkopere is een OEM (zonder doos en CD-rom)..... maar die is helemaal niet te krijgen.. ik heb een OEM 4 maanden geleden besteld voor 380 incl verzendkosten... maar NOG steed niet binnen en dat was een 500A ook nog.... Ik krijg hem snel als het goed is, dus je hoort mij niet zeuren, behalve als ik hem niet krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 20:25:
Nou de prijs scheelt voor een Retail.. gemiddelde prijs voor een retail is 400 Euro(bij dunnet).. en bij CDfreaks is hij maar 405... de goedkopere is een OEM (zonder doos en CD-rom)..... maar die is helemaal niet te krijgen.. ik heb een OEM 4 maanden geleden besteld voor 380 incl verzendkosten... maar NOG steed niet binnen en dat was een 500A ook nog.... Ik krijg hem snel als het goed is, dus je hoort mij niet zeuren, behalve als ik hem niet krijg!
Weet je wat het is, al die bedrijven die hem wel kunnen leveren verkopen hem voor €400 of meer, terwijl de brander een stuk goedkoper is, en dat is ook te zien aan de prijs van een paar maanden geleden toen vrijwel iedereen op 350/360 zat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al zij.. dat is de prijs voor de OEM..... en die is schaar... een paar maanden (ca 4 maanden geleden) kon/kan je een Retail kopen voor 390 minimaal......Kan nog steed... alleen met onbekende levertijd.. trouwens de prijs voor een Retail licht nu gemiddeld op ca 430.. ga maar naar de gemiddelde winkel.. en dan is de levertijd onbekend!!

Dus als je een Retail voor minder dan 400 euro kan krijgen (DIRECT) moet je maar zeggen of zelf kopen.. anders moet je maar een retail kopen bij een van de I-shops... maar je kan dan wel heeel lang wachten, zoals ik deed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 21:00:
.. anders moet je maar een retail kopen bij een van de
I-shops... maar je kan dan wel heeel lang wachten, zoals ik deed :(
Ik bedoel hier : "maar een retail kopen" eigelijk: "maar een OEM kopen"

sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57
rival24 schreef op 13 March 2003 @ 20:27:
[...]

Weet je wat het is, al die bedrijven die hem wel kunnen leveren verkopen hem voor €400 of meer, terwijl de brander een stuk goedkoper is, en dat is ook te zien aan de prijs van een paar maanden geleden toen vrijwel iedereen op 350/360 zat....
Ken je hem al?

Hoge vraag/weinig aanbod == hoge prijs
Lage vraag/groot aanbod == lage prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

dominator schreef op 13 March 2003 @ 21:27:
[...]

Ken je hem al?

Hoge vraag/weinig aanbod == hoge prijs
Lage vraag/groot aanbod == lage prijs
Jah, economie B) . Maar daarom w88 ik gewoon op 18 maar denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 19:33:

Kan je me ff dat telefoonnummer geven? Ik heb om half 5 besteld, en wil morgen ff bellen of ik er ook eentje heb gekregen :D

Kan namelijk aan mij liggen, maar ik zie geen nummer op die site. Een whois van hun domein levert alleen een belgisch nummer op.

[ Voor 10% gewijzigd door shorty op 13-03-2003 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het... nummer is moeilijk te vinden.. gelukkig was ik op school toen ik dit las... dus 10 klasgenoten hebben geholpen om het telfoonnummer snel te vinden.. we hadden het binnen 1 min :)

Maar dit is het nummer (wel in belgie)

vanuit Nederland kiest u daarvoor 0032 495 28 95 73, vanuit Belgie 0495 28 95 73

(zat helemaal onderaan bij de FAQ) >:)

Met geluk hebben ze hem nog.... ik hoop het voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Bedankt he! Zit die shop dus toch in belgie?

Ik heb hem 2 uurtjes later als jou besteld, lijkt me sterk als ze dan al uitverkocht zijn :)

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Ik wacht nog wel effe op Central Point scheelt me toch weer 60 eurotjes. Hopelijk gaan ze deze maand eindelijk eens over op leveren.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

hirogene schreef op 14 March 2003 @ 10:17:
Ik wacht nog wel effe op Central Point scheelt me toch weer 60 eurotjes. Hopelijk gaan ze deze maand eindelijk eens over op leveren.
Ik betwijfel het, net nog deze mail gehad:
Beste ....,

Helaas nog geen nieuws over de levertijd.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Hooft
---
Central Point Europe B.V.
Your Brands, Your Way, Next Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Is er iemand die na 16:30 zo'n sony heeft besteld bij cdfreaks? Ik kan ze namelijk niet berijken atm, en ik krijg ook geen reactie op m'n e-mail. Wil wel graag weten of er eentje mijn kant op komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apereet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2021

apereet

Jajaja, stelletje prutsers

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Beste ....,

Helaas nog geen nieuws over de levertijd.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan Hooft
---
Central Point Europe B.V.
Your Brands, Your Way, Next Day
--------------------------------------------------------------------------------

In het meeltje van My Electronis verwachten ze ze toch rond die datum te kunnen leveren. Ik wacht mijn bestelling gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hirogene schreef op 14 March 2003 @ 10:17:
Hoeveel kost ie dan???? Als ik jou moet geloven kost ie daar 345 euro.... wel erg goedkoop dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Verwijderd schreef op 14 March 2003 @ 17:31:
[...]

Hoeveel kost ie dan???? Als ik jou moet geloven kost ie daar 345 euro.... wel erg goedkoop dan!
Ja dat was begin januari. Afgelopen 2 maanden is die erg in prijs gestegen.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

hirogene schreef op 14 March 2003 @ 19:20:
[...]

Ja dat was begin januari. Afgelopen 2 maanden is die erg in prijs gestegen.
Maar voor degene die vóór de prijsstijging hadden besteld krijgen hem voor de oude prijs. Maar wat ik me wel afvraag is of we dus een dru500a krijgen of een dru500ax, aangezien er dru500a op m'n orderding staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

rival24 schreef op 14 maart 2003 @ 19:51:
[...]

Maar voor degene die vóór de prijsstijging hadden besteld krijgen hem voor de oude prijs. Maar wat ik me wel afvraag is of we dus een dru500a krijgen of een dru500ax, aangezien er dru500a op m'n orderding staat.
Daar had ik eerst over gemaild. En toen kreeg ik te horen dat de dru500ax zal worden geleverd.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He kan iemand hier posten als ze hun SONY DRU-500AX binnen krijgen van CD-freaks.... Ik heb ze 2 keer gemaild, om te vragen of ze hem al hebben opgestuurd, maar krijg geen antwoord. Vraag me eigenlijk af of ze hem ECHT hebben :r , aangezien verder niemand ze op voorraad heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snikker
  • Niet online
Yep ze hebben ze zeker, ik heb die van mij vandaag binnen gekregen! Toen ik gister belde, was de baas van hun op Cebit, dus misschien dat het ze pas na dit weekend versturen ?

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He snikker, waneer heb jij hem dan besteld en waar woon je (NL of Belgie)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 12:42:
He kan iemand hier posten als ze hun SONY DRU-500AX binnen krijgen van CD-freaks.... Ik heb ze 2 keer gemaild, om te vragen of ze hem al hebben opgestuurd, maar krijg geen antwoord. Vraag me eigenlijk af of ze hem ECHT hebben :r , aangezien verder niemand ze op voorraad heeft!
Ja, ze hebben ze echt, ik heb ze zelf zien liggen :). De communicatie met cd-freaks is niet bijzonder snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

He chourak, wanneer heb jij hem besteld? En hoelaat?

De brander staat btw niet meer op de site, kan wezen dat ie nu dus is uitverkocht. Ben blij dat ik hem heb besteld :D

[ Voor 54% gewijzigd door shorty op 15-03-2003 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de brander op 13 maart om 14:34 besteld bij CD-freaks.. had 4 min daarvoor nog gebeld en toen hadden ze er nog 25 op voorraad.. en werd mij verteld als ik hem gelijk bestelde dat ik zaterdag of maandag zeker binnen krijg.... nu maar hopen dat ie maandag OOk echt binnenkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Ah, beter... ik ehb hem 2 uurtjes later besteld. Hopen dat ik dan nog bij die 25 zat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Laatst online: 08-06-2023
Dit vind ik heel wat interessanter. In Mei pas, dus vroeger dan verwacht zou de Lite on DVDfikker (dat ook beide formaten aankan) gereleased worden en ik hoop dat de prijs meevalt.
Indien deze schrijver voldoende beschikbaar zou zijn, dan zou Lite-on de bestseller worden van het jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonton
  • Laatst online: 10-09 15:21
In juli komt deze beschikbaar op de nederlandse markt, alle formaten brandt ie!
nieuws: LG kondigt 4x DVD-brander aan voor alle formaten

is het wachten waard lijkt me

PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:48

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Nec komt ook met een 4 speed brander voor alle formaten
De nec-1300 en is al bestelbaar in duitsland vanaf april.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodweep
  • Laatst online: 08-06-2023
Tonton schreef op 16 maart 2003 @ 12:46:
In juli komt deze beschikbaar op de nederlandse markt, alle formaten brandt ie!
nieuws: LG kondigt 4x DVD-brander aan voor alle formaten

is het wachten waard lijkt me
Dus ook DVD-ram, maar dat heb ik nie nodig hoor, dvd+-(R en RW) heb ik alleen maar nodig. Meer formaten is dus meer royalties betalen en duurder product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIsje schreef op 16 maart 2003 @ 13:26:
Nec komt ook met een 4 speed brander voor alle formaten
De nec-1300 en is al bestelbaar in duitsland vanaf april.
Op de Cebit hadden ze een groot bord met daarop alle specificaties van de 1300.... maar het showmodel bleek een 1100 te zijn... beetje jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Nou als die Lite On brander goed leverbaar is en ik tegen die tijd nog steeds niet me DRU 500AX . Dan kan sony de boom in en neem ik lekker die lite on brander.

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

hirogene schreef op 17 maart 2003 @ 12:02:
Nou als die Lite On brander goed leverbaar is en ik tegen die tijd nog steeds niet me DRU 500AX . Dan kan sony de boom in en neem ik lekker die lite on brander.
Ik zou het vreemd vinden als lite-on die brander wel snel zou kunnen leveren itt tot sony, aangezien ze er gigantisch veel nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hirogene schreef op 17 March 2003 @ 12:02:
Ik begrijp je ongeduld, ik wacht er namelijk ook al een tijd op en 18 Maart gaan ze echt niet geleverd worden... :(
Maar Sony heeft wel een voorsprong kwa kennis op deze combo branders. Er zijn nu al zoveel verschillende firmwares op het internet geweest, dat de meeste bugs er nu wel uitzijn!! :)

Dit is nog maar de vraag bij de LiteOn. Ik hoop wel dat ze in 1x een goed product op de markt zetten. Tevens ben ik erg te spreken over die 8mb buffer van sony.. komt alleen maar ten goede...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik heb wat mensen uit de pricewatch gebeld, maar echt veel heb je er ook niet echt aan.... mijn resultaten (ben gewoon bovenaan begonnen :P)

RoAs-Computers--------------------Geen idee
Taurus Assemblage ----------------Geen idee
Eurosys------------------------------- Geen idee
My Electronics -----------------------18 maart
Digiworld------------------------------Geen idee
Merchandize--------------------------Geen idee
Lucksys Pc ---------------------------Geen idee
Pc vergelijk---------------------------1/1/2004 8)7
Crazycamel IT------------------------Geen idee
Beat-it.nl------------------------------18 maart
2MComputers------------------------Krijg niemand aan de lijn
Winkelman Automatisering--------hebben hem überhaupt niet
ASCO Automatisering---------------Geen idee
Loveno Management Services----Geen idee
Opus Supplies B.V. -----------------Geen idee
MaXpert ------------------------------ Geen idee
Europc --------------------------------- Volgens z'n computer 18 maart....
Central Point BV----------------------18 maart maar die doen maar wat.....

En toen was ik het zat :P, wie maakt m'n lijstje af 8)7

offtopic:
Al 3 jaar @got en nog steeds geen tabel kunnen maken :|

[ Voor 45% gewijzigd door Rival24 op 17-03-2003 14:38 . Reden: mooie layout gemaakt :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty

shorty

tralalalala!

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 18:29:
Ik heb de brander op 13 maart om 14:34 besteld bij CD-freaks.. had 4 min daarvoor nog gebeld en toen hadden ze er nog 25 op voorraad.. en werd mij verteld als ik hem gelijk bestelde dat ik zaterdag of maandag zeker binnen krijg.... nu maar hopen dat ie maandag OOk echt binnenkom ;)
Ik heb vandaag iig nog niks gehad. Net gebeld, en hij is waarschijnlijk pas vandaag op de bus gegaan. Weet iemand hoeveel dagen dat duurt vanuit belgie onder rembours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIsje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 09:48

VIsje

keeper s.v. de Glind 2

Ik vestig al me hoop op de NEC :)
Heb gisteren alternate duitsland gemaild en gevraagd wanneer hij nou precies leverbaar is.

I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Ik wil eigenlijk alvast wat lege dvd'tjes bestellen om deze stof te laten happen. Ik heb wel een lijst gezien met compatible media (http://www.ebisschop.nl/dru-500a/), maar bij de meeste winkels staat nergens bij welke "versie" van de media het is. Ik voel er weinig voor om heel dure lege dvd's te kopen. Op 1x branden maakt me in principe ook niet veel uit. Zou iemand die al zo'n brander heeft kunnen vertellen welke goedkope media hij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 16-09 12:23
Ik heb laatst Bulkpaq -R DVD;s gebruikt. Werkte Prima.. Waren grijskleurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het nadeel van bulkpaq is dat ze niet goed werken op alle stand alone dvd spelers.

je kan het beste gaan voor Princo of Thats write.
en ik zou gaan voor Thats write want de 1 speed dvd schifjjes branden op 2 speed op de sony. en ze zijn goedkoop , spindel van 50 stuks voor rond de 65 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm hopen maar dat beat-it ze op 18 maart binnen krijgt (hoi da's morgen al) maarja veel hoop heb ik niet want ze schuiven die datum steeds een week vooruit dus echt bindend is deze zeker niet

heb de sony dru 500 ax ook bij dunnet besteld (1 week geleden) dus hopelijk komt ie binnen een week daar van daan, maarja dat wordt ook afwachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:47:
het nadeel van bulkpaq is dat ze niet goed werken op alle stand alone dvd spelers.

je kan het beste gaan voor Princo of Thats write.
en ik zou gaan voor Thats write want de 1 speed dvd schifjjes branden op 2 speed op de sony. en ze zijn goedkoop , spindel van 50 stuks voor rond de 65 euro
Volgens mij linkje hebben de That's write cd's problemen met standalone dvdspelers, vandaar mij vraag daarover. Ik word GEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:27
rival24 schreef op 17 maart 2003 @ 17:27:
[...]

Volgens mij linkje hebben de That's write cd's problemen met standalone dvdspelers, vandaar mij vraag daarover. Ik word GEEEEEEEEEEEEEEEEEEK!
Hmm, vreemd. Ik gebruik ook die That's Write DVD-R's en kan ze o.a. afspelen in m'n Hiteker 8)7 DVD-speler, m'n Xbox en een JVC DVD-speler. Van die laatste staat in de handleiding dat 'ie geen DVD-R's zou kunnen lezen 8)

Vriend van me gebruikt ze ook en kan ze ook nog afspelen in Philips en Sony DVD-spelers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radeon

Radeon

Ja het is 18 maart leveren dat kreng. IK WIL HEM NU HEBBEN :P :9 })

It's never easy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~ccoppens/Zooi/druikwordtgek.jpg
8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.