Een prima proggie om je (DVD) covers te printen is multicoverprint, te vinden op http://www.alien-aus.com/software
Het is nog gratis ook
Het is nog gratis ook
Verwijderd
Ik zou hem dus ongeveer deze week moeten krijgen (hoop op morgen) dus zal ik eens zien of hij idd zo lelijk staat in mijn bak (heb een NEC DV5700A, en die is ook erg wit).rival24 schreef op 26 March 2003 @ 15:44:
Heeft iemand een programma waarmee je dvd's fatsoenlijk kunt labelen? Dus niet plaatjes erop gooien want daar zijn tig programma's voor maar ik wil er gewoon wat text op hebben. Zijkant, voorkant, achterkant als het kan. Het gaat dus om dvd hoesjes.
[...]
1. Hij is wit... niet zomaar wit maar HEEL ERG WIT
2. Hij steekt uit
3. Het plastic van het laatje is lelijk
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2003 12:46 ]
Verwijderd
Tja... wat moet ik hier op zeggen... beetje boel OFF TOPIC !!Waarom post je dit in godsnaam in het DRU-500A topic?
Legion 7i i9 3080 32gb
Verwijderd
Verwijderd
Hier wacht ik ook idd op de nec nd-1300 (en dan maar hopen dat ze er genoeg van hebbenVerwijderd schreef op 27 maart 2003 @ 17:12:
Ik zie het inderdaad... Maar je betaald daar wel €335 ex en dat is bijna €400 incl. pleuro's
Heb met My Electronics gebeld en die zeggen/hopen dat +_ over 3 weken ook de NEC 1300 binnen gaan komen... NEC wil namelijk hun brander net ff iets eerder op de markt gaan brengen voordat Sony weer de markt gaat overspoelen. Zou wel erg gunstig voor ons zijn.. gaat misschien de prijs ook weer wat naar beneden!
I'm proudly present you: www.bertverbeek.nl
Wie dit leest is ......
specs.
En keeper van s.v. de Glind 2
Ik had hem donderdag besteld en heb hem nu nog nietstalker_90909 schreef op 27 March 2003 @ 13:00:
tja kwa levertijd niet veel probleem mee gehad...
Dinsdag besteld bij Cdfreaks. en vadaag is hij binnenkomen met de post...
"Toppie"
Lijkt me wel, ik had m maandag besteld en woensdag in huisTerw_Dan schreef op 27 March 2003 @ 17:40:
[...]
Ik had hem donderdag besteld en heb hem nu nog niet
zal wel weer fout gelopen zijn bij die klote bank.
Nee, ABN bank. Ik ga daar binnenkort weg als het zo doorgaat, er gaat daar zoveel fout.rival24 schreef op 27 March 2003 @ 18:06:
[...]
Lijkt me wel, ik had m maandag besteld en woensdag in huis.
offtopic:
postbank?
Assume there are no rules and it's one big free for all
Eh ja, dat staat ook op de firmware pagina van Sony zelf hoorAlpha-sphere schreef op 28 March 2003 @ 18:25:
Was het niet zo dat de DRU-500A ook 4x DVD+R kan branden door een simpel firmwareupdate? Dacht dat ik dat ooit ergens zag staan.
Mja, maar een mod heeft dit topic op slot gegooid:Kaap schreef op 29 March 2003 @ 10:16:
Ik moet zeggen dat het vinden van topkwaliteit schijfjes zout is, ik heb hier TX van Dynabyte liggen en die zouden 2 speed moeten kunnen doen, als ik dat doe dan is die DVD dus compleet onleesbaar.
Verder verkopen ze hier in de buurt geen andere merken, mischien tijd voor een -=Groot opslagmedia topic=- waarin je je brander post met een goed merk schijfje.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Alpha-sphere op 30-03-2003 00:16 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
Nou dan ben jij de enigste die het niet erg vindt dat het weekend een uur korter duurdTerw_Dan schreef op 30 maart 2003 @ 00:37:
heb hem nog niet. Terwijl cdfreaks het bedrag toch al binnen heeft... nouja, gelukkig duurt het weekend een uurtje korter
It's never easy.....
Verwijderd
Mijn ervaringen met de DataWrite DVD+R is ook erg goed, en dat terwijl ze vrij goedkoop zijn. Verder Imation +R ook goed, en Verbatim natuurlijk +R 4xVerwijderd schreef op 29 March 2003 @ 14:23:
Mijn ervaringen :
Goed :
Datawrite -R en +R zowel de 1x als 2x versie .
Philips 2.4x +R
Verbatim 2x -R en +R
Imation 2x -R
Naamloos printable 2x -R (heb je weinig aan maar ze werken)
Alles van Fuji
Alles van Sony natuurlijk
Problemen :
That's Write -R op 2x speed geeft bij mij problemen op sommige DVD spelers , ze lopen vast op skippen sommige stukjes film .
Na de nieuwe firmware upgrade brand ie ze nog op 1 x speed en zijn ze wel goed .
Nashua +R v1.0 zijn erg goedkoop maar geeft bij mij bij 4 van de 10 write errors .
Ik heb ze nog niet geprobeerd na de laatste firmware update dus misschien dat ie ze net als de That's Write nu wel goed brand .
Verwijderd
Waarom flash je dan niet je brander vóórdat je gaat testen? Die update bevast toch juist verbeteringen m.b.t. de ondersteuning van verschillende media?Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 19:37:
Ik heb net wat media uitgetest met de sony burner.
-Nashua dvd+r werkt op 2.4x.
-Nashua dvd-r op 2x.
-Nashua dvd-rw werkt helemaal niet, media word niet herkend. Misschien ff me burner flashen naar de nieuwste versie
-Philips dvd+r op 2.4x
-Philips dvd+rw op 2.4x Deze leest de sony goed maar me pioneer 106s dvd speler ziet m niet. Laptop toshiba dvd speler ziet m wel
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Ik zou er toch achteraan gaan als ik jou was, aangezien jij eerder besteld had dan ik, en ik hem toch eerder heb....
It's never easy.....
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
It's never easy.....
-=Alcohol is mijn vijand, maar in de bijbel staat dat je je vijand lief moet hebben=-
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 10:00 ]
Als ik morgen voor 12:00 nog geen TPG gastje heb gezien dat ga ik bellen. had al een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.rival24 schreef op 01 April 2003 @ 13:49:
[...]
Ik zou er toch achteraan gaan als ik jou was, aangezien jij eerder besteld had dan ik, en ik hem toch eerder heb....
Mocht je er nog ietsjes meer aan uit willen geven, probeer het dan bij gistron (Het is wel de bulk versie, maar afaik de zelfde specificaties). Succes.
Verwijderd
Op mailtjes reageren ze idd niet vlot. Ik kreeg pas mail toen ik de brander al had.Terw_Dan schreef op 01 April 2003 @ 22:24:
[...]
Als ik morgen voor 12:00 nog geen TPG gastje heb gezien dat ga ik bellen. had al een mail gestuurd maar geen antwoord gekregen.
Geld is in elk geval afgeschreven van mijn rekening, dus dat zou bij CDfreaks verwerkt moeten zijn.
* TERW_DAN wil dat ding zo graag hebben.........
Dat wordt dus bellen...Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 22:57:
[...]
Op mailtjes reageren ze idd niet vlot. Ik kreeg pas mail toen ik de brander al had.
Nouja, dan verstuur ik toch iedere 3 minuten een email.... ik wil mijn fikker.....rival24 schreef op 01 april 2003 @ 23:03:
[...]
, als je ze opbelt dan kun je lang wachten. In mijn mailtje dat ik van CDfreaks kreeg stond een ander telefoonnummer en ook een 06nummer. Ik heb het nummer niet meer helaas
.
Verwijderd
It's never easy.....
It's never easy.....
En wat is er nieuw aan de DRU-510AVerwijderd schreef op 04 april 2003 @ 15:16:
[afbeelding]
Aanklikbaar voor grote versie.
leverbaar in mei. (wordt beweerd door leverancier van Nederland)
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Jij als moderator zou toch moeten weten dat je eerst moet onderzoeken, voordat je vragen gaat stellen.
Dat zie je toch aan de foto
Specs DRU-500AXLekkere Kwal schreef op 04 april 2003 @ 17:09:
[...]
Dat zie je toch aan de foto, DVD+RW op 4x, DVD lezen op 12x, C'D's lezen op 32x, CD-RW schrijven op 16x.
Dit zijn de specs van Sony zelf:Koffie schreef op 04 April 2003 @ 17:16:
[...]
Specs DRU-500AX
4X schrijven (DVD+RW/+R)
2X (max.) schrijven (DVD-RW)
4X (max.) schrijven (DVD-R)
8X (max.) lezen (DVD-ROM)
24X (max.) schrijven (CD-R)
32X (max.) lezen (CD)
10X (max.) schrijven (CD-RW)
32X (max.) lezen (CD)
Dus omdat een DVD Brander iets sneller een CD-RW kan schrijven, en ik dat niet meteen zie ben ik
Sure ...
Verwijderd
Ja of het is een late 1 april grap, maar daar ga ik niet vanuit want de leverancier kan niet fotosoepen. Zijn goed in verkoop, maar niet in tekenen.Koffie schreef op 04 april 2003 @ 17:27:
Vindt het wel erg minimale verschillen.
Het enige echte verschil is dat je DVD+RW nu op 4 ipv 2.4 kunt fikken.
Zou bijna denken dat dat met een firmware ook wel kan
Al de andere opvoersnelheden vindt ik niet iets om een nieuw type voor te kopen.
Moet je met me eens zijn dat er amper verschil tussen zit en dat het dus maar moeilijk te zien is![]()
Doe voor de gein eens een google op 510A , is nix over te vinden
[ Voor 28% gewijzigd door BigSurf op 04-04-2003 20:19 ]
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
http://www.ahead.de/en/content2/recorderS.html#SONYTriple-D schreef op 05 April 2003 @ 00:32:
Bij dynabyte groningen hadden ze er ook 1 voor me liggen.
T grote topicx is dicht, maar hoe kan t dat nero 5.5.9.0 mijn dru500ax niet ziet?
Ja dat laatje is inderdaad een beetje brakjes uitgevoerd. Maarja.... het ding krijgt van mij een jaar om eraf te flikkerenbtw voor de mensen die er ook al 1 hebben, vinden jullie ook niet dat het laadje beetje
goedkoop overkomt, had toch minstens wel een aluminium la verwacht voor dat geld
Tja, dat viel me ook een beetje tegen, ziet er idd wat plastic uit (nu ben ik ook wel een plextor gewend).rival24 schreef op 05 april 2003 @ 09:34:
[...]
Ja dat laatje is inderdaad een beetje brakjes uitgevoerd. Maarja.... het ding krijgt van mij een jaar om eraf te flikkeren. Daarna mag het niet meer gebeuren.
[ Voor 38% gewijzigd door Radeon op 05-04-2003 17:06 ]
It's never easy.....
Terw_Dan schreef op 05 April 2003 @ 11:28:
(nu ben ik ook wel een plextor gewend).
[ Voor 6% gewijzigd door Rival24 op 05-04-2003 17:47 . Reden: hp + datatrack added ]
He who controls the Spice, controls the Universe.
Nog niet geprobeerd, ik brand weinig multisessie. Alhoewel met DVD's zal het wel vaker voor gaan komen denk ik.Koffie schreef op 05 April 2003 @ 18:29:
/opsom :
Ik fik mijn +RW van het merk DataWrite op 2.4 speed, werkt perfect, geen problememn mee.
De -R zijn van That's Write , ook geen enkel probleem mee.
Waar ik wel een probleem mee heb, is dat zowel -R als CD-R (!!) niet als multisession gebrand kan worden
Volgens Nero komt dit door de brander.
Iemand ervaringen mee ?
Wel al nieuwste firmware gedaan + nero 5.5.10.20?Koffie schreef op 05 april 2003 @ 18:52:
Mja , maar ik krijg per definitie een 'error' als ik op CD-R of DVD-R wil branden, dat mijn branden geen multisession aankan
Zal zo ff een screenie posten.
Ja, sorry hoor, maar wat verwacht je dan? Je bent nota bene een mod en dan ga je niet eerst even de nieuwste software updates gebruiken? Bijna niet te gelovenKoffie schreef op 05 April 2003 @ 19:50:
Firmware is gewoon de firmware die er default op zat , Nero = 5.5.10.0
Nou breekt mijn klomp.... daar staat toch helemaal niet dat hij geen multisessie kan brandenKoffie schreef op 06 april 2003 @ 16:04:
Pfff .. Nero onderstuend die fikker toch
Waarom zou ik dan in godsnaam moeten upgraden
Anyway .. Nero 5.5.10.7, zelfde prob :
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door The Third Man op 06-04-2003 16:09 ]
Ok, ik wacht afKoffie schreef op 06 April 2003 @ 16:09:
Dat komt doordat ik nu Nero 5.5.10.7 draai, onder Nero 5.5.10.0 was die melding net ff anders, en stond er duidelijk dattie het niet kan.
* Koffie zal Speciaal voor jouw nog eens downgraden
Geen melding gekregen. Multisessie werkt hier als een trein.Koffie schreef op 06 April 2003 @ 16:24:
Krijg je wel diezelfde melding, of ook niet ?
Hoe zit het dan met nero 5.5.10.20? Die draait hier zonder problemen.
[ Voor 11% gewijzigd door SandsOfArrakis op 06-04-2003 16:45 ]
Je hebt DAO aanstaan
Verwijderd
Gisteren heb ik deze brander bij de Mediamarkt in Leeuwarden gehaald, die hadden er nog 2 staan. Volgens de verkoper daar zijn ze niet aan te slepen.Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 19:58:
Effe wat "inside" info:
Bij de Media Markt in Heerlen hebben ze de DRU-500-AX nog op voorraad.
Nog +/- 10 stuks. Prijs: � 399,- incl. BTW
Snel zijn!!!
hehe .. waar welMST_Morpheus schreef op 06 April 2003 @ 20:08:
[...]
Gisteren heb ik deze brander bij de Mediamarkt in Leeuwarden gehaald, die hadden er nog 2 staan. Volgens de verkoper daar zijn ze niet aan te slepen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq