eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.139 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 21:01
Zoefff schreef op 04 maart 2003 @ 18:04:
[...]

Ik draai trouwens al jaren eDonkey (en nu eMule) icm met ZoneAlarm, zonder problemen...
Wie weet gaat er een wereld voor je open als je Emule eens draait zonder ZoneAlarm ;)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:31

JWO

zit er veel verschil tussen edonkey en e-mule ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
JWO schreef op 04 March 2003 @ 18:32:
zit er veel verschil tussen edonkey en e-mule ?
Jazeker! Als je 1 keer Emule gebruikt hebt ga je zeker niet meer terug naar Edonkey. Het proberen waard!

Makkelijker in gebruik, ziet er beter uit, veel extra opties etc.

Give it a try!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zijn probleem is dat zijn upload verstopt waardoor er ook geen aanvragen voor dl meer verstuurt kunnen worden. de boel loopt gewoon dicht.
ik zou m'n aantal verbindingen lager zetten en mij upload ook lager. hoe laag? geen idee, dat moet je gewoon proberen.
ja dat was dus waarom ik erover begon, zo laag als dat ik het moet zetten (2kbps) valt er ook niet veel te downloaden (6kbps). Daarom vroeg ik ook of het was uit te zetten wat áls ik wat download wil ik wel dat het snel gaat. Dat uploaden zou dan de rest van de tijd wel kunnen om mijn rating normaal te houden. Dus het is me er niet om te doen níéts up te loaden, alleen niet wanneer ik aan het downloaden ben.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 20:12
Ik weer probleem heb :(.

Ik heb eMule 0.26d nu 24/7 aanstaan op mijn router met 10kb upload. Alleen klapt het er vaak uit. Als ik het programma net opstart heeft hij ong 6% CPU load (op een P133). Dat stijgt daarna steeds hoger en dan klapt het eruit :(. Dit duurt ongeveer een week. Ik had eerst 0.25b en daar had ik nooit problemen mee, maar ik houd liever 0.26d omdat ik het gevoel heb dat ik daarmee sneller download :).

Ik dacht dat iemand hier ergens een scriptje daarvoor had gemaakt, maar dat kan ik niet meer vinden :'(.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:44
Mm, hij crasht gewoon? Ten 1e, P133 is wel erg weinig... Waarschijnlijk crasht ie tijdens het hashen, misschien is dat te zwaar oid? Dunnow...

26d crasht nooit bij mij hoor, de enige eMule die wel eens crashte was 26a, maar die problemen zijn al lang opgelost in 26d...

Dat in het begin de CPU load snel stijgt, is normaal. Dat ie daarna crasht niet... welke windows versie gebruikt je, 98? Dan kan het misschien ook zijn dat eMule teveel connecties / sec aan maakt, 98 kan er niet zo veel aan geloof ik... Probeer dat eens aan te passen bij preferences, of anders in preferences.ini ("MaxConnectionsPerFiveSeconds=x").

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een beetje in het niets zit te gokken hoor, maar misschien kan je t ff proberen...

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Maar met 25b had ik nergens last van :?. En ik draai trouwens WinXP op die router. En naast eMule zit er ook een koetje op maar die gaat nu dus wel _erg_ langzaam :P.

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
ShotGun schreef op 04 March 2003 @ 22:39:
Maar met 25b had ik nergens last van :?. En ik draai trouwens WinXP op die router. En naast eMule zit er ook een koetje op maar die gaat nu dus wel _erg_ langzaam :P.
Windows XP op een P133?! 7(8)7

Vind je het gek dat het niet goed gaat... en hoeveel mb ram, 32? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Even een klein noob vraagje: Wat is die "I" die soms naast de naam van een download staat?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
NvE schreef op 04 March 2003 @ 22:43:
Even een klein noob vraagje: Wat is die "I" die soms naast de naam van een download staat?
Staat in de FAQ bij "Algemeen --> Iconen"

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Zoefff schreef op 04 March 2003 @ 22:43:
[...]

Windows XP op een P133?! 7(8)7

Vind je het gek dat het niet goed gaat... en hoeveel mb ram, 32? ;)
Draait als een trein 8) met 128MB edo ram geOCt op 240ns ipv 300ns dacht ik kon iig niet sneller in de BIOS 8)7.

En eMule is 'maar' een p2p progsel en moet niet 60% cpu zuigen, want anders wordt mijn koetje boos :( 8)7.

[ Voor 7% gewijzigd door iets op 05-03-2003 00:18 . Reden: nou goed :P ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 10:33

The Third Man

The Third Jellyfish

ShotGun schreef op 04 March 2003 @ 23:52:
[...]

Draait als een trein 8) met 128MB edo ram geOCt op 240ns ipv 300ns dacht ik 8)7.

En eMule is 'maar' een p2p progsel en moet niet 60% cpu zuigen, want anders wordt mijn koetje boos :( 8)7.
offtopic:
Lekker geheugen heb jij, edo was meestal 70 (maximaal 60 MHz) of 60 (Max 75 MHz) ns... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/wyers/HIGH.JPG

ik zat laatst hiermee te kloten en ben er toen achter gekomen hoe je aan een highID komt als je geen router gebruikt :)

ik weet niet of het al eerder in de post stond en ik kon ook de faq niet laden. Ik had eerlijkg ezegd geen zin om die 27 paginas door te zoeken.

Als je de bovenstaande gegevens invult dan moet het helemaal goed komen. Ik haal momenteel 150kb/sec met 12kb upload met emule, WORK LIKE A CHARM!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:08:
[afbeelding]

ik zat laatst hiermee te kloten en ben er toen achter gekomen hoe je aan een highID komt als je geen router gebruikt :)

ik weet niet of het al eerder in de post stond en ik kon ook de faq niet laden. Ik had eerlijkg ezegd geen zin om die 27 paginas door te zoeken.

Als je de bovenstaande gegevens invult dan moet het helemaal goed komen. Ik haal momenteel 150kb/sec met 12kb upload met emule, WORK LIKE A CHARM!!
het is wel handig als je even je abo erbij vermeld ;) Anders heeft niemand hier wat aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 04 March 2003 @ 18:25:
[...]

Wie weet gaat er een wereld voor je open als je Emule eens draait zonder ZoneAlarm ;)
Als Zone Alarm goed is geconfigureerd, maakt het niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem:

Ik heb emule geinstalleerd en ik heb een hoog ID. Ik kan alles zoeken wat ik wil en ik vind het ook maar zodra ik ga downloaden kom ik niet hoger dan 15 kb/s en mijn max. download snelheid is 80 kb/s. ik heb de poorten voor emule in de router die wij hebben open staan. waarom kom ik niet hoger?? Wat kan ik doen om te zorgen dat ik hoger kom??

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Kevin2002:
Ik zou als ik jou was even deze topic doorlezen, dit is al een aantal keren behandeld.
En zonder meer info kan het van alles zijn.
oa:
-Ben je wel lang genoeg online?
-Bouw je wel credit op?
etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik start hem meestal in de ochtend en laat hem dan 's nachts lopen maar als ik dan de volgende dag kijk dan download hij maar met 15 kb/s. tijdens dat downloaden ben ik ook de hele tijd aan het uploaden. ik had de meeste delen van het topic al doorgelezen maar het heeft niet echt geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Wat voor verbinding heb je ?
Want daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Aan emule ligt het niet, ik zit nu bijvoorbeeld op 2600 up, en 57 down.
Die lage down komt omdat het om bijzondere zaken gaat.

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

misschien dat je zeldzame files download??

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 10:12:
[...]

Als Zone Alarm goed is geconfigureerd, maakt het niet uit ;)
Het probleem met ZoneAlarm is dat hij wel poort 4662 TCP open zet voor Emule (dat wordt herkend), maar dat je geen andere poorten kan openen (tenminste, niet in de standaard versie, schijnt met ZoneAlarm Pro wel te kunnen). Dus, een belangrijke functie van eMule, source exchange, werkt niet! Dit gebruikt namelijk 4672 UDP en die kan je niet apart openen met ZoneAlarm. Sources vinden met ZoneAlarm aan zal dus een stuk trager werken (en dit heb ik in de praktijk ook gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Frank-NL schreef op 05 maart 2003 @ 13:25:
[...]

Het probleem met ZoneAlarm is dat hij wel poort 4662 TCP open zet voor Emule (dat wordt herkend), maar dat je geen andere poorten kan openen (tenminste, niet in de standaard versie, schijnt met ZoneAlarm Pro wel te kunnen). Dus, een belangrijke functie van eMule, source exchange, werkt niet! Dit gebruikt namelijk 4672 UDP en die kan je niet apart openen met ZoneAlarm. Sources vinden met ZoneAlarm aan zal dus een stuk trager werken (en dit heb ik in de praktijk ook gezien).
Inderdaad, sources vinden is dan klote. Yalhambra, over welke instellingen heb jij het dan precies? Volgens mij is ZoneAlarm echt niet goed in te stellen. Gewoon Allow Internet en Allow Server is niet genoeg. Er worden idd bepaalde poorten geblokkeerd blijkbaar. En dit vertraagt behoorlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvhaarst schreef op 05 maart 2003 @ 12:41:
Wat voor verbinding heb je ?
Want daar kan het natuurlijk ook aan liggen. Aan emule ligt het niet, ik zit nu bijvoorbeeld op 2600 up, en 57 down.
Die lage down komt omdat het om bijzondere zaken gaat.
]

Ik heb 728 Up en 128 down. kan het ook aan de verbinding liggen dan? Het gaat toch om de snelheid die je max. aankan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zym0tiC schreef op 05 March 2003 @ 12:42:
misschien dat je zeldzame files download??
Ik heb het bij alle bestanden. ook bij de bestanden die wat minder bekend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 13:51:
[...]
]

Ik heb 728 Up en 128 down. kan het ook aan de verbinding liggen dan? Het gaat toch om de snelheid die je max. aankan
ik neem aan andersom (768 down)

ik heb nu iets van 30 - 40 files in me downl. queue staan. Als ik per bestand kijk, wordt dat gemiddeld met 4 - 5k gedownd.. Maar in totaal download ik met 80 - 90k ook met een adsl 768d-128u verbinding. Je moet op 1 bepaald bestand dan soms wel meer dan een week wachten... Maar als je meer in je kju zet heb je na een week ineens 10 bestanden binnen!

Net als dus al zo vaak gezegd is in dit topic, vul je queue!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:32

Harrie

NederVlaming

Misschien een stomme vraag, maar zit bij lmule ( de linux port van e-mule) de optie om je shared folders in te stellen niet op dezelfde plek als bij e-mule? ik kan hem niet vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:52:
[...]

met 15kb zou ik anders wel blij zijn hoor :z. En anders knijpt je upload misschien je download dicht?

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

Verwijderd schreef op 05 March 2003 @ 13:52:
[...]

gewoon circa 10GB aan hot shares sharen, en ongeveer 10 tot 15 bestanden downloaden. Een beetje spelen met prio in shares, zeldzame files in je share top op de hoogste prio zetten. Dat file wordt dan veel bij jouw geupload en dan komt er vanzelf iemand langs die een stukkie heeft dat jij nodig hebt. Ik download zo files die maar 10 sources hebben, en die heb ik binnen een week binnen :)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ShotGun schreef op 05 maart 2003 @ 16:02:
[...]

met 15kb zou ik anders wel blij zijn hoor :z. En anders knijpt je upload misschien je download dicht?
Verwar de kleine b (van bit) niet met de grote B (van Byte), is een factor 8 verschil.

10 kB upload moet genoeg zijn om je download volledig beschikbaar te krijgen (vergeet ook niet de overhead en piek gedrag). En dan moet 20 tot 75 kB per seconde mogelijk zijn (dat is dus 160 tot 600 kbit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
philippi14 schreef op 05 maart 2003 @ 15:59:
Misschien een stomme vraag, maar zit bij lmule ( de linux port van e-mule) de optie om je shared folders in te stellen niet op dezelfde plek als bij e-mule? ik kan hem niet vinden :S
Dan kan je toch gewoon een andere map selecteren? Of in eMule een andere map selecteren? Ik snap je probleem niet helemaal eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny7
  • Laatst online: 07-11-2023
philippi14 schreef op 05 maart 2003 @ 15:59:
Even kijken op de website van Lmule: lmule.sourceforge.net.
The biggest thing still left out is the shared directory configuration. It will be added later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
lmule is nieuw voor mij. Verschillen lmule / emule? Of is dat al eerder ergens behandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:54

Sport_Life

Solvitur ambulando

Yohan schreef op 05 maart 2003 @ 18:58:
lmule is nieuw voor mij. Verschillen lmule / emule? Of is dat al eerder ergens behandeld...
Uit de reacties hierboven begrijp ik dat Imule voor Linux is en eMule voor windows based OS :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Yohan schreef op 05 March 2003 @ 18:58:
Imule is de linux variant van Emule, zoals al eerder genoemd.

Er zijn nog wel wat verschillen, maar voor zover ik aan screens kan zien begint het er aardig op te lijken dat het een mooie alternatief word.
Kan ik ook op die bak slack zetten :P
Zal deze weekend er eens naar kijken, of dat goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25
De funcite map wisselen zit nog niet in imule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-09 14:31
Kan iemand misschien een linkje geven naar de homepage van Imule? Ik ben eigelijk wel benieuwd. Zoeken met Google mocht niet echt baten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

NightBird

DPC-Crew Coding
Het is dus Lmule, met de l van linux. Niet met de i van inux :)

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohan schreef op 05 March 2003 @ 13:29:
[...]

Inderdaad, sources vinden is dan klote. Yalhambra, over welke instellingen heb jij het dan precies? Volgens mij is ZoneAlarm echt niet goed in te stellen. Gewoon Allow Internet en Allow Server is niet genoeg. Er worden idd bepaalde poorten geblokkeerd blijkbaar. En dit vertraagt behoorlijk!
Voordat ik mn Vigor 2200E had met een hardware firewall, gebruikte ik altijd Zone Alarm Pro. Daar kun je ook alles instellen. Bij ZAP kun je net als bij je router een port range open zetten, tcp of udp of whatever. Bij de standaard versie kun je idd verder niks instellen. Alleen maar allow or deny ofzo.. :) Dus als je de pro versie niet al had, zou ik hem aanschaffen! of illegaal downloaden, maar dat mag natuurlijk niet :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 07:05
heb nu emule 26d op win98 en het is niet vooruit te branden zeg, hij vind ewl bronnen (niet extreem veel) maar hij vind der geen mesnen bij zeg maar, die balk blijft rood, en bij 1 file is die nu licht blauw.

weet iemand hoe dit komt

heb men instellingen gewoon zo als altijd (in win xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

DE_Michiel:
Heb je de reply van :
Zoefff in "eMule opensource eDonkey, deel 4"

Al doorgelezen?
En hielp dat? of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Vae Victis op 06-03-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Laatst online: 07:05
win98 zet hem standaard op5 in 5 sec, en max connecties op 190 heb het hierop laten staan, ga nu slapen zal morgen ochtend vertellen of er iets binnen is gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

DE_Michiel schreef op 06 March 2003 @ 23:10:
heb nu emule 26d op win98 en het is niet vooruit te branden zeg, hij vind ewl bronnen (niet extreem veel) maar hij vind der geen mesnen bij zeg maar, die balk blijft rood, en bij 1 file is die nu licht blauw.
Wat er niet is is er niet....als de balk rood is de file niet compleet. eMule kan niet toveren. En win98 Is niet echt een OS waarmeer je wilt werken. De IP stack is gammel en als hij het druk krijgt stort de hele zaak in.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Ligt het echt aan mij is raakt eMule echt gewoon dicht geslibt??
Ik probeer nu weer es een film te downloaden en het schiet echt niet op! Heb een ratio van 33:1 :(
Voorheen kon ik 10x sneller downloaden! En ja, het is een populaire file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Laatst online: 06:57
gisteren eindelijk overgestapt van 0.25b tarod 16d naar laatste emuleplus: de boel gaat lekker rap hoor :)

16 up, 60 down. mij hoor je niet klagen iig.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 13:11:
Voorheen kon ik 10x sneller downloaden! En ja, het is een populaire file..
Dat zegt niet alles....als een populaire file gisteren online is gezet kunnen er wel 1000 sources zijn die allemaal 1% hebben. En als dan bij de helft ook nog first/last chunk aan staat hebben er 500 mensen allemaal maar 2 kleine stukjes en staat iedereen te wachten op de 2 of 3 complete sources. Dat lijkt mij hier het geval omdat er blijkbaar heel veel emnsen bij jou aan het downloaden zijn en jij zal nog niet veel hebben.
Dan kan je een minder populaire file die slechts 50 sources heeft maar die wel complete zijn een stuk snelelr downloaden.

[ Voor 3% gewijzigd door Ortep op 07-03-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

P5ycho schreef op 07 March 2003 @ 13:45:
gisteren eindelijk overgestapt van 0.25b tarod 16d naar laatste emuleplus: de boel gaat lekker rap hoor :)

16 up, 60 down. mij hoor je niet klagen iig.
Sinds emuleplus v1a gaat het hier ook lekker rap.
De beste clientversion die ik tot nu toe gehad heb.

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

thegeronimo schreef op 07 March 2003 @ 16:10:
[...]

Sinds emuleplus v1a gaat het hier ook lekker rap.
De beste clientversion die ik tot nu toe gehad heb.
Inderdaad,..ik ben ook zeer tevreden met deze versie.
Wel [GoT] voor je naam zetten he ;)
En ook bij Community Sharing invullen en enable'n.

En dat zouden er meer moeten doen ipv van achter je naam,wat ik
zo af en toe ook tegen kom.

offtopic:
Hatsiekiedeeee en weer 5 [GoT] 'ers erbij :9~

[ Voor 9% gewijzigd door MarElo op 08-03-2003 15:03 . Reden: offtopic uiting ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft nog iemand emule-plus ergens gemirrord staan, want de link uit de startpost bestaat niet meer... :)
Laat maar, al gevonden. :X

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Het enige irritante is dat als ik de sources wil zien.. bv bij een file dat 4 sources heeft, ik dan maar 1 of 2 te zien krijg, of in sommige gevallen zelfs niets. Zal je zien dat het juist die ene is waar ik van zit te downloaden dat niet zichtbaar is. ;(
Nog irritanter is dat die ene file 8kb over heeft. Heh.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Trinsec schreef op 08 March 2003 @ 16:46:
Het enige irritante is dat als ik de sources wil zien.. bv bij een file dat 4 sources heeft, ik dan maar 1 of 2 te zien krijg, of in sommige gevallen zelfs niets. Zal je zien dat het juist die ene is waar ik van zit te downloaden dat niet zichtbaar is. ;(
Nog irritanter is dat die ene file 8kb over heeft. Heh.
Dat was inderdaad een bugje, maar ik d8 dat dat gefixed was met versie 26d? Ben benieuwd welke versie jij draait :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Zoefff schreef op 08 March 2003 @ 16:48:
[...]

Dat was inderdaad een bugje, maar ik d8 dat dat gefixed was met versie 26d? Ben benieuwd welke versie jij draait :?
Ik heb dat met eMule 26d ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scharnout
  • Laatst online: 10-04-2024

Scharnout

Meuk

MarElo schreef op 07 March 2003 @ 16:22:
[...]

Inderdaad,..ik ben ook zeer tevreden met deze versie.
Wel [GoT] voor je naam zetten he ;)
En ook bij Community Sharing invullen en enable'n.

En dat zouden er meer moeten doen ipv van achter je naam,wat ik
zo af en toe ook tegen kom.

offtopic:
Hatsiekiedeeee en weer 5 [GoT] 'ers erbij :9~
In eMulePlus: Waar moet je wat invullen dan? En wat bereik je er mee?

And Bob's your uncle ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Scharnout schreef op 08 March 2003 @ 17:03:
In eMulePlus: Waar moet je wat invullen dan? En wat bereik je er mee?
Je bereikt er niets mee....Het enige wat je in met een comunity string kan bereiken is dat je sneller mensen zou kunnen vinden met een gemeenschappelijke 'smaak' Dus aan [GOT] heb je niets. Dat iemand hier vandaan komt wil helemaal niet zeggen dat hij van dezelfde muziek houdt als jij of dezelfde films leuk vindt. Je hebt wel wat aan [SciFi] of aan [GTST] of aan [HipHop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ortep schreef op 08 March 2003 @ 17:08:
[...]

Je bereikt er niets mee....Het enige wat je in met een comunity string kan bereiken is dat je sneller mensen zou kunnen vinden met een gemeenschappelijke 'smaak' Dus aan [GOT] heb je niets. Dat iemand hier vandaan komt wil helemaal niet zeggen dat hij van dezelfde muziek houdt als jij of dezelfde films leuk vindt. Je hebt wel wat aan [SciFi] of aan [GTST] of aan [HipHop]
Nee hoor, als got'ers die string gebruiken ga je sneller omhoog in de que, dus sneller dan bijvoorbeeld een willekeurige engelsman. helpt dus wel volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 18:24:
[...]

Nee hoor, als got'ers die string gebruiken ga je sneller omhoog in de que, dus sneller dan bijvoorbeeld een willekeurige engelsman. helpt dus wel volgens mij
En zeker dat het helpt.
Ik heb het zo nu en dan eens wat uurtjes in de gaten gehouden,en users met
[GoT] voor hun naam zijn bij mij inderdaad merkbaar sneller aan de beurt dan normale users.
Ook even rechts klikken en add as friend zodat er een hartje bij komt te staan.

Het is niet alleen leuk om [GoT] 'ers te zien,het helpt ook nog eens een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 18:24:
Zo werkt het niet.
Stel dat ik een SciFi fan ben. Dan heb ik meer aan 10000 mensen uit de hele wereld die SciFi in hun naam hebben dan aan 1000 GOT'rs die GOT in hun naam hebben. Vooral als er maar 100 SciFi verzamelaars bij zijn. Je gaat dan mogelijk wel sneller bij die laatste 100 omhoog, maar ik 'vergeet' de rest van de wereld. Dan kan ik beter SciFi in mijn naam hebben en gaan downloden iemand uit HongKong die alleen Chinees spreekt en nooit van GOT heeft gehoord, maar die wel alles heeft wat ik zoek en ook SciFi in zijn naam heeft.
Het gaat om je voorkeuren en niet of je toevallig een gebruiker van GOT bent of lid van 'De Nederlandse Bond van Plattelands Huisvrouwen'. Dat is geen enkele garantie dat je ook dezelfde voorkeuren hebt als een ander lid.

Bovendien werkt het lang niet in iedere 'mod' Er zijn er maar een paar die het 'hebben'

[ Voor 7% gewijzigd door Ortep op 08-03-2003 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Ortep schreef op 08 March 2003 @ 21:25:
[...]

Zo werkt het niet.
Stel dat ik een SciFi fan ben. Dan heb ik meer aan 10000 mensen uit de hele wereld die SciFi in hun naam hebben dan aan 1000 GOT'rs die GOT in hun naam hebben. Vooral als er maar 100 SciFi verzamelaars bij zijn. Je gaat dan mogelijk wel sneller bij die laatste 100 omhoog, maar ik 'vergeet' de rest van de wereld. Dan kan ik beter SciFi in mijn naam hebben en gaan downloden iemand uit HongKong die alleen Chinees spreekt en nooit van GOT heeft gehoord, maar die wel alles heeft wat ik zoek en ook SciFi in zijn naam heeft.
Het gaat om je voorkeuren en niet of je toevallig een gebruiker van GOT bent of lid van 'De Nederlandse Bond van Plattelands Huisvrouwen'. Dat is geen enkele garantie dat je ook dezelfde voorkeuren hebt als een ander lid.

Bovendien werkt het lang niet in iedere 'mod' Er zijn er maar een paar die het 'hebben'
volgens mij werkt da ook gewoon kut.... alleen iedereen met [GoT] voor z'n naam add ik toe aan mij friend list...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Zoefff schreef op 08 March 2003 @ 16:48:
[...]

Sorry for not mentioning that part earlier.. Ik draai eMule 26d. Dus onnodig te vermelden dat ik nu al uitkijk naar 27 ;) Het is best irri.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:24

GeekK

Rag Mama Rag

Gekke emule-fout:

Plotseling stort de upload-snelheid in naar 0, daarna loopt hij weer, maar véél lager dan mijn normale upload :? :

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/j.wijffels/emule2.png

In mijn upload-list staan dan ook veel emule-tjes met kruisjes, en de upload-snelheden zijn ook behoorlijk $#^#-up :P :

Afbeeldingslocatie: http://www.student.kun.nl/j.wijffels/emule4.png

Iemand enig idee waar dit aan ligt? :?
Het gebeurt vaker, maar alleen als de sessie al even bezig is.

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

GeekK schreef op 09 March 2003 @ 23:54:
Gekke emule-fout:

Plotseling stort de upload-snelheid in naar 0, daarna loopt hij weer, maar véél lager dan mijn normale upload :? :

[afbeelding]

In mijn upload-list staan dan ook veel emule-tjes met kruisjes, en de upload-snelheden zijn ook behoorlijk $#^#-up :P :

[afbeelding]

Gebruik je toevallig een mod? Het ziet er niet uit als de normale eMule iig.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

silentsnow schreef op 09 March 2003 @ 23:56:Gebruik je toevallig een mod? Het ziet er niet uit als de normale eMule iig.
Ja, Emule Plus v1. Het downloaden gaat overigens prima verder, maar zo bouw ik mijn krediet natuurlijk niet verder op.

[EmuleP loopt vast terwijl ik dit typ.. |:( ]

Trouwens de U/D staat op 180/100, heb Win98SE.

Moet maar eens een format doen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GeekK schreef op 09 March 2003 @ 23:54:
Gekke emule-fout:

Yep heb ik ook last van met Eplus v1 maar na upgraden naar v1a lijkt het opgelost te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Oeps, sorry. 'k heb ook 1a :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
GeekK schreef op 10 March 2003 @ 00:04:
[...]
Ja, Emule Plus v1a. Het downloaden gaat overigens prima verder, maar zo bouw ik mijn krediet natuurlijk niet verder op.

[EmuleP loopt vast terwijl ik dit typ.. |:( ]

Moet maar eens een format doen denk ik :P
Het kan best zijn dat het aan windows 98 ligt. Die wil nog wel eens hard op zn bek gaan als er teveel connecties zijn, wat je snelheid dus in kan laten storten... Windows 98 is ontworpen als een stand-alone besturingssysteem, niet om in een netwerk te werken eigenlijk...

2000 of xp daarintegen juist wel, en die kunnen ook heel veel connecties aan. Als je dan toch een keer een format gaat doen, misschien n keer 2000 of xp erop gooien?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
dit kan bijna niet:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~matho041/nice.png

of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Van die grootte klopt vaak weinig idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Mwa kan best, compressie is soms gauw verdient ;) Zeker bij een .bin die voor de helft gewoon loze ruimte bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, heft mekaar lekker op hè :D, voor die file daarboven heb je wat meer moeten downen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Emule Plus V1b is uit, downloaden kan op www.emuleplus.tk

en weer een lekker langen quote:
10.03.03 | eMulePlus 1b
FEATURE: updated translations [Translators team]
FEATURE: added Lithuanian Language [EC/Daan-LT]
FEATURE: added preferences to tray menu [reCDVst]
FEATURE: added shell context menu to shared files menu [reCDVst]
FEATURE: using filters from ipfilter.dat for server filtering by no4one [reCDVst]
FEATURE: filter messages from non-friends or from everyone by kei-kun [reCDVst]
FEATURE: away message by kei-kun [reCDVst]
FEATURE: choose individual output directories for each file by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: output directory shown in File Details dialog by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: for "On Queue" sources, in Client Details is shown the time elapsed since entering by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: view time in messages by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: reload WebServer templates in runtime [kuchin]
FEATURE: detect on-disk hashset corruption [obaldin]
FEATURE: download all ed2k links in clipboard by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: create source ed2k links from downloads, puts the best 10 sources in the link by Ottavio84 [reCDVst]
FEATURE: Hostname Sources In Ed2k Superlink by kei-kun [reCDVst]
FEATURE: Lancast: Help the downloads of other clients on your LAN without a private server [moosetea]
FEATURE: Night Shift: now you can set different datarates for the day and night [obaldin/DonGato]
FEATURE: eMule Plus is now allowed to run on a higher priority (requires restart) [Lord KiRon]
FEATURE: toolbar skins (uses *.eMuleToolbar.bmp of any size) [reCDVst]
FEATURE: options for toolbar labels in context menu (none, bottom and right) [reCDVst]
FEATURE: new system tray icon to alert you when connected with lowid [DrSiRiUs/DonGato]
FEATURE: paused files are shown in grey [DonGato]
FEATURE: selected search method remembered between sessions [DonGato]
FEATURE: remote queue limit with minimal effect on the network [Cax2]
CHANGE: users can stop and start lancast as needed from prefs (no restart needed) [moosetea]
CHANGE: updated context menues again because of WebServices addition and code cleanup [DonGato]
CHANGE: added webservices from official client [reCDVst]
CHANGE: added option to show up&down-rates in the title of the programwindow from official client [reCDVst]
CHANGE: added Filter for incoming messages from official client [reCDVst]
CHANGE: updated PartTraffic preferences to enable/disable options when selected [DonGato]
CHANGE: rewritten DownloadList - thanks to Maella [kuchin]
CHANGE: better compatibility with Hybrid by bluecow [reCDVst]
CHANGE: updated xrmb part traffic code [DonGato]
CHANGE: updated client icons [DrSiRiUs]
CHANGE: added autotake ed2k links from official client [DonGato]
CHANGE: added file buffer size from official client [DonGato]
CHANGE: added new comments list from official client [DonGato]
CHANGE: banned client messages are not retained in the Messages window [Cax2]
CHANGE: simplified control panel file options [Cax2]
BUGFIX: WebServer templates more standardized [Nikerabbit]
BUGFIX: comments flag is verified (and removed) if a source is removed from the download list [moosetea]
BUGFIX: file buffer size setting now works [obaldin]
BUGFIX: search by file type now works as intended. Missing results should be due to server [Cax2]
BUGFIX: when start minimized is set 100% Upload is no longer displayed on the trayicon [moosetea]
BUGFIX: fixed a crash when atempting to preview an empty file (preview disabled now) [Lord KiRon/Cax2]
BUGFIX: fixed the order of the ratings on the comments window (now properly made) [DonGato]
BUGFIX: fixed a rare crash that occured sometimes on startup if upload autopriority enabled [Lord KiRon]
BUGFIX: enabled DonkeyDoctor support again [DonkeyDoctor]
BUGFIX: more bugfixes for A4AF sources showing [Cax2]
BUGFIX: updated and enabled Proxy support from Maverick [deadlake]
BUGFIX: friend details on doubleclick now working (messages window) [DonGato]
BUGFIX: solved context menu problems when no items selected [DonGato]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Kan jullie allemaal de lovelace aanbevelen. Heeft de SUC functie. Oftewel een perfect werkende amuc.

Zeer prettige mod als je veel released :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

FEATURE: Night Shift: now you can set different datarates for the day and night [obaldin/DonGato]
Hier zat ik op te wachten, niet meer zelf de settings hoeven veranderen en 's morgens vergeten terug te zetten....

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zer0 schreef op 10 March 2003 @ 19:13:
[...]

Hier zat ik op te wachten, niet meer zelf de settings hoeven veranderen en 's morgens vergeten terug te zetten....
ja alleen de dag kan maximaal om 12:30 beginnen :(
mijn dag begint om 17:00, na het werken :)
en mijn nacht om 0:00.

ik wil dus instellen 17:00 - 0:00 dag en 0:00 - 17:00 nacht en dat kan dus niet :(
ik dacht misschien kan ik ze omdraaien maar omdat ze een heel stuk tussen de tijden hebben weggelaten lukt dat dus ook niet.

het "beste" wat ik in kan stellen is dus 12:30 - 23:30 als dag, maar zo mis ik een heel groot gedeelte. :(
GeekK schreef op 10 maart 2003 @ 00:04:
[...]
een upload van 180 kB ? wat voor verbinding heb jij? moet dat niet gewoon 10 zijn? als dat nl zo is verwacht ik dat je upload EN download helemaal dicht slippen.

[ Voor 23% gewijzigd door Mr.Nobody op 10-03-2003 20:29 ]

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mr.Nobody schreef op 10 March 2003 @ 20:22:
[...]
ik wil dus instellen 17:00 - 0:00 dag en 0:00 - 17:00 nacht en dat kan dus niet :(
ik dacht misschien kan ik ze omdraaien maar omdat ze een heel stuk tussen de tijden hebben weggelaten lukt dat dus ook niet.
[...]
Is dat niet heel makkelijk zelf aan te passen door ff in de sources te duiken en te recompilen? Het is niet voor niets opensource ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ik mis in versie 1b van EmulePlus de optie in het zoekscherm om zoekresultaten te checken bij donkeyfakes (of hoe die site heette)

Dat zat wel in versie 1a, heb ik ergens wat uitgezet per ongeluk of iets :?

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

ErHa schreef op 10 maart 2003 @ 22:16:
Ik mis in versie 1b van EmulePlus de optie in het zoekscherm om zoekresultaten te checken bij donkeyfakes (of hoe die site heette)
Klik rechts op de filenaam, dan op weservices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErHa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04-2022

ErHa

(more) RPM equals (more) fun

Ortep schreef op 10 maart 2003 @ 22:38:
Klik rechts op de filenaam, dan op weservices
Dat doe ik maar dan krijg ik geen uitklap menu oid, er gebeurd gewoon helemaal niets :?

Edit: kwam erachter dat ik het webservices.dat bestand niet had uitgepakt uit de zip file :X 8)7

Nu werkt alles weer!

[ Voor 23% gewijzigd door ErHa op 10-03-2003 22:43 ]

"When the flag drops, the bullshit stops" by Olav Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je je upload in de nieuwe plus versies evenredig kunt verdelen. Nu krijgt degene die het eerst begint met uploaden bijna de volle mep. Degene die erna begint met uploaden hebben allemaal maar 0,5kB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:56:
Weet iemand hoe je je upload in de nieuwe plus versies evenredig kunt verdelen.
Hoeft niet, ze krijgen om de beurt de volle mep. En uiteindelijk maakt het niets uit. Als hij 10 keer zoveel krijgt is hij in 1/10e van de tijd klaar en kan de volgende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK

GeekK

Rag Mama Rag

Mr.Nobody schreef op 10 maart 2003 @ 20:22:
een upload van 180 kB ? wat voor verbinding heb jij? moet dat niet gewoon 10 zijn? als dat nl zo is verwacht ik dat je upload EN download helemaal dicht slippen.
Nee, daar heb ik allemaal al mee geëxperimenteerd.... heb een 10mbit (glasvezel) verbinding namelijk ;).
Heb ik verder geen last van. Eerder met het aantal verbindingen, omdat ik nog met Win98SE werk; maar de snelheid is op zich geen enkel probleem (nou ja... :z).

Gebruik intussen eMuleP v1b..... 's kijken hoe die loopt :*)

[ Voor 3% gewijzigd door GeekK op 11-03-2003 06:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nobody
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zoefff schreef op 10 maart 2003 @ 22:06:
[...]

Is dat niet heel makkelijk zelf aan te passen door ff in de sources te duiken en te recompilen? Het is niet voor niets opensource ;)
ja dat zou kunnen, maar ik heb het pakket niet om dat te doen (al is dat met emule op te lossen ;) )
en eigelijk ben ik meer fan van delphi :)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste indruk :god way beter dan alles wat ik hiervoor heb gezien.
Change destination directory. _/-\o_

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2003 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:43

HenkS

Da_king alias HenkS

toch jammer dat ik emule niet kan gebruiken:

mijn Edimax router hangt zich dan echt helemaal op.... :(

heb de UDP port al eens dichtgegooid, het aantal connecties drastisch omlaag gezet.. niks helpt... de router loopt gewoon vast...

en nu 2 weken geen emule gebruikt en de router doet t super... dus toch nog ergens een fout :(

(kan ik dit niet ergens aangeven aan de maker?) en zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
HenkS schreef op 12 March 2003 @ 09:06:
toch jammer dat ik emule niet kan gebruiken:

mijn Edimax router hangt zich dan echt helemaal op.... :(

heb de UDP port al eens dichtgegooid, het aantal connecties drastisch omlaag gezet.. niks helpt... de router loopt gewoon vast...

en nu 2 weken geen emule gebruikt en de router doet t super... dus toch nog ergens een fout :(

(kan ik dit niet ergens aangeven aan de maker?) en zijn er meer mensen met dit probleem?
Precies weten doe ik het niet, maar is er niet een nieuwe firmware voor je router? Kijk ff op de site van de fabrikant oid...

En met het omlaag zetten van je aantal connecties, ik neem aan dat je daar het "max aantal connecties per 5 sec." mee bedoelt, wat je onder "extended settings" kan vinden :? Dat moet je namelijk drastisch verlagen als je router zich ophangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StruvusMaximus
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01 20:37
Het zelfde had ik eerst ook met mijn e-tech modem/router maar naar firmaware te hebben gebruikt loopt ie niet meer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 12:25
Ik heb een edimax BR-6004+ en totaal geen problemen met emule heb de laatste filmware er in zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

ja laatste firmware heb ik dus ook, maar maakt geen bal uit :(

* HenkS baalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm, da's erg lullig dan.. en je hebt max connections per 5 secs heel laag staan?

Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/e.vanleeuwen13/faq/pics/extended.jpg

:?

[ Voor 3% gewijzigd door Zoefff op 12-03-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
ik krijg de laatste tijd meldingen van anderen dat mijn emule client te agressief is en dat ze hem bannen :|

ik gebruik gewoon 0.26d met de default instellingen.. iemand een idee hoe ik dit oplos ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Zoefff schreef op 12 maart 2003 @ 12:02:
Mm, da's erg lullig dan.. en je hebt max connections per 5 secs heel laag staan?

Deze dus:

[afbeelding]

:?
ja heb ik

is echt vaag.. ook al heb ik weinig dataverkeer, de lampjes op de router gaan steeds wilder knipperen, net alsof ie zich in een 'loop' ophangt ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

jouw router kan maar maximaal 256 connecties aan, dus maximale connecties verlagen naar 256. probleem opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er sprak net iemand over dat als er 5 users of meer downloaden dat de bovenste de volle mep kreeg. Nou heb ik een vraag: hoe kan je ervoor zorgen dat er maar één user tegelijk van je download? Vast een vraag zonder antwoord maar misschien weet een tweaker hier iets ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

Boeh!

Dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, vraag beantwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Verwijderd schreef op 12 March 2003 @ 16:17:
Vast een vraag zonder antwoord maar misschien weet een tweaker hier iets ...?
Dat is een paar berichtjes hier boven al beantwoord.
Het kan niet
En het HOEFT niet.
Iedereen krijgt om de beurt de volle mep. En als iemand 10 keer zo veel krijgt is hij ook in 1/10e van de tijd klaar. En dan komt de volgende aan de beurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
m3gA schreef op 12 maart 2003 @ 14:06:
ik krijg de laatste tijd meldingen van anderen dat mijn emule client te agressief is en dat ze hem bannen :|

ik gebruik gewoon 0.26d met de default instellingen.. iemand een idee hoe ik dit oplos ..?
In de FAQ staat duidelijk wat er aan de hand is, als je client agressief is, en hoe je het kan voorkomen:
Als een client van jou wilt downloaden, maar jij hebt geen vrije uploadslots meer, dan komt de client in de queue terecht. Hij zal dan om de 10 tot 20 minuten checken of er al een slot vrij is, en of je nog online bent. Het is echter mogelijk om de snelheid waarmee eMule dit vraagt, aan te passen (het nadeel van open source ).

Veel bereik je hier echter niet mee. Zodra eMule merkt dat een client binnen 10 minuten méér dan 1 keer naar een uploadslot vraagt, word deze automatisch op de banlijst gezet, en verder genegeerd. Zodra je je eMule uit zet, wordt deze banlist weer leeggemaakt.

Let op:

-Als je een download vaak op pause en resume zet (binnen 10 min. dus), verstuurt eMule weer een nieuwe aanvraag. Dat resulteert er dus ook in ban.

-Dat geldt ook voor het uit en aan zetten van je client. Doe je dit binnen 10 minuten, dan word er wer een nieuwe aanvraag verstuurd, en kom je op de banlist.

Het lijken harde maatregelen, maar met een oog op het verleden, blijkt het helaas nodig te zijn...
Oftewel.. als je niet om de zoveel minuten je emule aan en uit zet, of je downloads pauzeert en weer resumed, om zo meer sources te krijgen, hoort er niets aan de hand te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Zoefff schreef op 12 March 2003 @ 17:48:
[...]

In de FAQ staat duidelijk wat er aan de hand is, als je client agressief is, en hoe je het kan voorkomen:

[...]

Oftewel.. als je niet om de zoveel minuten je emule aan en uit zet, of je downloads pauzeert en weer resumed, om zo meer sources te krijgen, hoort er niets aan de hand te zijn...
mijn emule stond al een hele nacht aan.. smorgens zag ik 2 van die meldingen.. dat vind ik net raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
m3gA schreef op 12 maart 2003 @ 17:49:
[...]

mijn emule stond al een hele nacht aan.. smorgens zag ik 2 van die meldingen.. dat vind ik net raar..
2 meldingen??? oooh... waar maak je je dan druk om..... :Y)

Dat zal dan waarschijnlijk aan die clients zelf hebben gelegen, foutje van hun kant oid, net zoals je van een server soms spontaan een low id krijgt, als je niet snel antwoord oid...

Zolang het bij 2 meldingen per 12 uur blijft, zou ik me nergens druk om maken hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
Heb een probleempje met Emule: zodra ik heb gedisconnect(lekker NL :)), krijg ik geen hoog ID meer bij reconnecten, alleen als ik reboot :? iemand ervaring?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Weet je zeker dat het pas na een reboot gaat, en dat het geen toeval is?

Zo ja, dan kan ik maar 1 ding verzinnen...

Het is onmogelijk om 2 eMules naast elkaar te draaien. De ene krijgt dan een hoog IP, de 2e een laag ID.

Dit betekend, dat als je poort 4662 bezet is, dat je dan geen hoog ID kan krijgen (klinkt ook redelijk logisch toch!?)

Ik denk, dat er bij jou hetzelfde gebeurt. Je zet eMule uit, maar op de 1 of andere manier blijft poort 4662 bezet, op je computer, in je firewall, of in je router... dunnow, maar hij kan blijkbaar niet aangeroepen worden, want je krijgt een low ID...

Of je zet je eMule niet helemaal uit, hij blijft lopen in je processen ofzo? Maar dat lijkt me niet eigenlijk... check het toch even, dat als je m uitzet, dat ie dan ook niet meer tussen de actieve processen staat :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.