eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.138 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
een vriend van mij heeft ook net emule, en om hem een beetje op weg te helpen zou ik graag continu naar hem willen uploaden. Ik heb hem al via zijn ip toegevoegd als friend, maar kan ik er nou voor zorgen dat hij niet in de queue hoeft te staan? Kan ik hem uberhaupt toevoegen aan mijn queu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
Dan moet je hem een friendslot geven, rechterklik om m, en dan "Establish Friend Slot". In dit geval is het wél handig dat je op dezelfde server zit, omdat je elkaar dan waarschijnlijk sneller zal zien...

Staat ook duidelijk in de FAQ trouwens :z

Oh enne, MariahCareyLover, lees mijn reply eens door op de vorige pagina, helemaal onderaan, waarschijnlijk ga je m nu over het hoofd zien... ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Zoefff op 12-03-2003 22:50 ]

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
dat had ik dus al gedaan , ik wist alleen niet ofdat je dan automatisch meteen ging uploaden naar hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
ebborazor schreef op 12 March 2003 @ 22:52:
dat had ik dus al gedaan , ik wist alleen niet ofdat je dan automatisch meteen ging uploaden naar hem
Zodra hij jou als source tegenkomt in principe wel ja. Zorg dat je op dezelfde server zit, dan komt ie je sneller tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Waarom blijft bij mij, als ik iemand toevoeg aan m'n friends, het poppetje op rood staan, terwijl ik wel van hem aan het downloaden ben? Ik heb dit probleem bij 9 van de 10 friends.

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Tom S. schreef op 12 maart 2003 @ 23:07:
Waarom blijft bij mij, als ik iemand toevoeg aan m'n friends, het poppetje op rood staan, terwijl ik wel van hem aan het downloaden ben? Ik heb dit probleem bij 9 van de 10 friends.
Gvd, het lijkt wel alsof ik die hele FAQ voor Jan Lul gemaakt heb? En ja, dit is een hint....
Om bandbreedte te sparen, word de friend-status (online/offline) niet geupdate. Er moet eerst een actie worden ondernomen (chat sessie starten) om te zien of je vriend online of offline is.
Ik ben niet boos hoor.. hoogstens een beetje teleurgesteld ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Zoefff schreef op 12 maart 2003 @ 23:16:

Boos worden heeft geen zin hoor :) Als je deze laatste 4 threads volgt dan zie je dat 90% van de vragen gewoon kunnen worden opgelost als ze de FAQ hadden gelezen. Ik heb al lang opgegeven om nog maar antwoord te geven. Ze zoeken het maar uit

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoefff schreef op 12 March 2003 @ 23:16:
[...]

Gvd, het lijkt wel alsof ik die hele FAQ voor Jan Lul gemaakt heb? En ja, dit is een hint....

[...]

Het spijt me. Ik heb wel eerst gekeken, maar niet in de goede sectie. Bedankt. Kan je het me vergeven? ;)

They made me do it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 12 March 2003 @ 21:55:
Weet je zeker dat het pas na een reboot gaat, en dat het geen toeval is?

Zo ja, dan kan ik maar 1 ding verzinnen...

Het is onmogelijk om 2 eMules naast elkaar te draaien. De ene krijgt dan een hoog IP, de 2e een laag ID.

Dit betekend, dat als je poort 4662 bezet is, dat je dan geen hoog ID kan krijgen (klinkt ook redelijk logisch toch!?)

Ik denk, dat er bij jou hetzelfde gebeurt. Je zet eMule uit, maar op de 1 of andere manier blijft poort 4662 bezet, op je computer, in je firewall, of in je router... dunnow, maar hij kan blijkbaar niet aangeroepen worden, want je krijgt een low ID...

Of je zet je eMule niet helemaal uit, hij blijft lopen in je processen ofzo? Maar dat lijkt me niet eigenlijk... check het toch even, dat als je m uitzet, dat ie dan ook niet meer tussen de actieve processen staat :)
Het is echter wel mogelijk om 2 emules met beide hoog id te draaien door gewoon een van die emule op een andere port te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Tom S. schreef op 13 March 2003 @ 10:46:
[...]

Het spijt me. Ik heb wel eerst gekeken, maar niet in de goede sectie. Bedankt. Kan je het me vergeven? ;)
Nou, vooruit, ik ben in een goede bui, komt waarschijnlijk door het lekkere weer 8)
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 11:41:
[...]
Het is echter wel mogelijk om 2 emules met beide hoog id te draaien door gewoon een van die emule op een andere port te zetten :)
Yup, dat klopt, maar dat is bij hem niet het geval natuurlijk ;)

Maar het is wel nuttig om te testen of zn poort 4662 geblokkeerd word.. eMule opstarten, en uitzetten, vervolgens nieuwe eMule starten, en die op een andere poort zetten (5000) ofzo, en dan kijken of je een hoog ID krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 21:46

themaxter

Bugged..

Ik heb een probleem met Emule, ik heb de goede poorten geforward (al paar keer gechecked) hij deed het ook al een tijd, maar sinds kort krijg ik dus alleen maar low id :(

Ik heb al een andere poort geforward en ingesteld in eMule, maar dat helpt niets :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
themaxter schreef op 13 maart 2003 @ 13:35:
Ik heb een probleem met Emule, ik heb de goede poorten geforward (al paar keer gechecked) hij deed het ook al een tijd, maar sinds kort krijg ik dus alleen maar low id :(

Ik heb al een andere poort geforward en ingesteld in eMule, maar dat helpt niets :(
dit heb ik ook gehad
bleek mijn router mijn pc een nieuw ip gegeven te hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat kan het niet zijn, omdat mijn pc niet via dhcp een ip krijgt, maar gewoon een eigen ip heeft ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Laatst online: 09:33
themaxter schreef op 13 March 2003 @ 13:54:
Dat kan het niet zijn, omdat mijn pc niet via dhcp een ip krijgt, maar gewoon een eigen ip heeft ingesteld.
nog een aparte firewall ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Heb de oorzaak al gevonden, zat een typo in me netwerkinstellingen,
andere programma's werkten wel, maar nu doet emule het ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:33

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Oh ja, dit reminds me.. als ik de standaard poorten van eMule gebruik, en dat instel in de router, dan gaat het goed en heb ik high ID.

Maar echter, als ik in eMule een ander poort wil gebruiken, en dat ook in de router instel, krijg ik nooit een high ID, wat ik ook probeer. Het is een Sitecom router pro dingetje, ik probeerde bijvoorbeeld poort 5000 te doen. (Was gewoon even met de instellingen van eMule + Router aan het klooien)
Iemand een idee waar het aan ligt? Ik had een hoog ID verwacht.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Trinsec schreef op 13 March 2003 @ 14:31:
Oh ja, dit reminds me.. als ik de standaard poorten van eMule gebruik, en dat instel in de router, dan gaat het goed en heb ik high ID.

Maar echter, als ik in eMule een ander poort wil gebruiken, en dat ook in de router instel, krijg ik nooit een high ID, wat ik ook probeer. Het is een Sitecom router pro dingetje, ik probeerde bijvoorbeeld poort 5000 te doen. (Was gewoon even met de instellingen van eMule + Router aan het klooien)
Iemand een idee waar het aan ligt? Ik had een hoog ID verwacht.
Mja.. ik zei dat daarnet wel ja, maar denk ineens dat dat misschien wel niet gaat lukken...

Volgens mij roepen servers altijd naar je poort 4662 voor een verbinding die moet dus open zijn..

Misschien dat je m wel op een andere poort kan zetten, en dan 4662 door lussen naar 5000 ofzo.. ik weet eerlijk gezegd niet zoveel van routers & de werking daarvan af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 10:33

The Third Man

The Third Jellyfish

Nee, je hoeft niet per sé poort 4662 te gebruiken, er zijn ook redelijk wat servers die een andere poort gebruiken (doordat hun provider 4662 blockt). Een source is altijd een ip:poort, dus niet ip:4662 per sé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Lekkere Kwal (wat een naam :)) : Is dit dan de reden waarom ik op sommige servers toch nog een Low ID heb, terwijl op elke andere server ik normaal een High ID heb?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

naah lijkt me niet.... want ik heb soms ook een low id op servers.... en op anderen weer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
@Zoefff: thnx voor je hulp, het lijkt er idd op dat me poort dicht blijft maar ik zou niet weten waarom :( Zelfs met firewall uit lukt het niet...

http://www.thedonkeynetwork.com/connection_test
hier krijg ik de volgende melding:
timeout : timeout on ip xx.xxx.xxx.xx (6 sec)
this means, that we even did not receive a
RESET signal; maybe due to a 'stealth' firewall

Emule blijft niet in taakbeheer staan, ik weet het ook niet meer, dit zuigt aars. Zal es naar je FAQje kijken, en ff kloten op een andere poort en anders sja, reboot voor connectie :(

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mja, je krijgt wel eens per ongeluk een low ID op een server. Bijvoorbeeld als een server te veel aanvragen krijgt, dan kan ie die van jou pas te laat verwerken, of als je ff een te hoge ping hebt ofzo..

Gewoon disconnecten en weer reconnecten werkt dan goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Heb ik ook al us gehad, dat ik moest rebooten om weer een High ID te kunnen krijgen.

Ter info:
De poort die jij aangeeft in emule (4662 of 4661 of whatever) is de poort waar al het verkeer op binnenkomt. Die moet je dus open hebben staan in je firewall.
Uitgaand kunnen dat een hele boel poorten zijn, maar wie wil er nu uitgaande poorten blokkeren op zijn thuisnetwerk... :?

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Laatst online: 09-09 09:07
thegeronimo schreef op 13 March 2003 @ 19:51:
Heb ik ook al us gehad, dat ik moest rebooten om weer een High ID te kunnen krijgen.

Ter info:
De poort die jij aangeeft in emule (4662 of 4661 of whatever) is de poort waar al het verkeer op binnenkomt. Die moet je dus open hebben staan in je firewall.
Uitgaand kunnen dat een hele boel poorten zijn, maar wie wil er nu uitgaande poorten blokkeren op zijn thuisnetwerk... :?
Wat heb je toen gedaan dan??

Update: op een andere poort krijg ik idd een hoog ID
Update2: Naja zat servers met een andere poort, dan maar zo, voorlopig kan ik weer vooruit, tot alle poorts dichtzitten :( dan moet ik wel rebooten

[ Voor 19% gewijzigd door Sensei_D op 13-03-2003 20:20 ]

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Sinds kort hebt ik een raar probleempje. Als eerste mijn gegevens.

Bak 1
Emule plus
Windows XP

Bak 2 (router)
Windows w2k (sp3)
Winroute pro 4.2.5

Verbinding : HCCnet ADSL 768/128

Sinds enige tijd kan ik moet ik mijn max connections laag zetten (100 of minder) om nog wat te kunnen internetten. Anders gooit hij mijn hele download plat. Zelfs als ik in emule een limit van 5kb in geef.

Na het lezen van de Faq (jawel hij wordt gelezen) en dit topic, ben ik dus met de max connections gaan spelen en dat gaf dus lucht. Maar hoe kan dat nu? Eerst had ik die altijd op 1000 staan en nog geen probleem.

Ik weet ook niet wanneer het ontstaan is, alleen dat ik er al een heel tijdje mee zit te sukkelen. Sinds die tijd ben ik over gegaan naar: Emule 0.26, Emule Plus, Winroute 4.2.5. (maar waarbij de problemen zijn gekomen weet ik niet)

Ik heb de poorten gemapt en een hoog ID. Ik krijg geen connection limit reached in Winroute Pro (de max connections per host staat ook op 14000).

Emule plus geeft aan dat de max connections bij een adsl verbinding van mijn soort op 512 zou moeten staan.

Mijn vragen:
1) hoe nadeel is het om die max connections zo laag te hebben?
2) Wat doe ik er aan?

edit
Nu stort hij zelf met max 100 connections in elkaar :( :( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Cyberpope op 14-03-2003 08:41 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25
eMule v.27a is available!
Ornis:Added options to save logs to disk
Unk: Credit System Optional
Unk: Simple first time setup-wizard
Unk: Another Protocol change for better compatability to the Hybrid.
Team:and a number of tiny corrections, Fixes & graphical updates
Ornis:Sharedfilelist: linkcopy now for multiple selection too
Ornis:Searchwindow: Box for Directlinks (ED2k-Filelinks) supports multiple links
Ornis:Option to watch the clipboard for new ED2k-Links to enter to the download (after a prompt)
Ornis:Preferences new group: Security (filters), new filter: comments
Ornis:new column "Folder" in the sharedfiles list
Unk: lMule is now detected.
Unk: eMule clients v0.19 and below are now given a lower queue rating.. This is to push these client to upgrade due to the client publishing to the wrong server port that doesn't use the standard port.
Ornis:Added a hotmenu for faster control via keyboard. Press Alt+x !
Ornis: Completed file in transferlist will be opened when item is activated
Unk: No longer remove uploadclients with a unknown file name to be more compatable with Hybrid.
Unk: ShareFileList now uses the queue&upload list to create a bar to show how spread a complete file is in the network.
Unk: Fixed a bug in the wizard.
Unk: Added a Known Client List to the transfer window.
Unk: UploadClients with unknown filename is no longer removed for better compatablity to the Hybrid client.
Unk: SharedFile list now has a bar that is generated from the queue&upload list to show how well spread a file is.
Unk: Fixed a bug that caused eMule to crash if you got disconnect from your ISP.
Ornis:Commenticon should be more uptodate [Moosetea]
Ornis:Fix: saving alltime transferred size for files not limited to 4GB anymore
Ornis:Fixed bug that didnt allowed previews of movies with capital extention
Ornis:Preferences reorganized - new group: Display
Ornis:New option to switch on/off the rating/comment-icon in the downloadlist
Unk: Nondownloading sources are now updated a 10th of the time. (Based on Maella)
Unk: Name and Desc of servers are now updated. Max users is now a seperate column.
Unk: Radio button bug in wizard fixed.
Unk: Changing how eMule exchanges version type.
Ornis:Downloadlist can now be organized in categories, for switching/filter downloadlist, set different incoming folders, colors and perform commands on all files of the category...
Ornis:Date/Timeformat can be changed in the preferences.ini , strftime() compliant format string!!!
Ornis: Fixed: sourceexchange was more seldom under certain circumstances
Ornis: stopped downloads dont collect sources anymore
Unk: Fix bug that allowed a upload to upload for more then one chunk in Full Chunk Mode.
Unk: View transfering parts in uploadlist. (Lonestar)
Ornis: middle-mouseclick on a comment-symbol opens the commentlist
Unk: Upload bars are now 3D.
Ornis: fixed auto-versioncheck [thx bluecow]
Ornis: added display of the last time data was received (written to disk) for every file (downloadcolumn, tooltip, filedetaildialog)
Unk: Completely changed the auto priority methods. Download and Shared prio is now completely seperate. Auto priority is now defaulted.
Unk: Merged in new DownloadListCtrl. (Maella)
Unk: Merged in view shared list of Hybrids. (Bluecow)
Unk: Don't try to update queue list at all if not visiable. (zz)
Unk: Another Update on the Min to Tray Button. (Zegzav)
Ornis:Upgraded Notifier, to support customizable skin, close- & history-function
Ornis:Doubleclick on a user in the commentlist starts a (Message)Chat to that user
Ornis:Fixed issue with limiting the downloadspeed at runtime and via commandline

Version 0.27a is now available for tests (alpha status). If you like to test and explore the new version, feel free to download the files at http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=53489. Who does not like to test can stay at previous version until v0.27b arrives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Linkje werkt niet (doordat er een . achter staat).

Directe links:
http://belnet.dl.sourcefo.../eMule0.27a-Installer.exe (Installer)
http://belnet.dl.sourcefo...orge/emule/eMule0.27a.zip (Zipje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Woei :D

Hij is best leuk. De wizard werkt prettig, zeker voor n00bs. Je kunt je downloads indelen in categorien (vind ik persoonlijk een leuke feature).
In zijn totaal kun je gewoon wat meer dingen instellen en is het wat makkelijker geworden om 'advanced' dingen te doen.

Let wel, is gebaseerd op 5 min ervaring met deze versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IceStorm schreef op 14 March 2003 @ 12:14:
Woei :D

Hij is best leuk. De wizard werkt prettig, zeker voor n00bs. Je kunt je downloads indelen in categorien (vind ik persoonlijk een leuke feature).
In zijn totaal kun je gewoon wat meer dingen instellen en is het wat makkelijker geworden om 'advanced' dingen te doen.

Let wel, is gebaseerd op 5 min ervaring met deze versie ;)
Nog geen rare bugs tegen gekomen, zoals het crashen van emule? Wat volgens mij bij de versie voor 26.d telkens het geval was? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ik ben nog niks vreemds tegengekomen iig :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:42

PoweRoy

funky!

ik ga hem vanavond es ff testen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik draai v0.27a nu 10 minuten en het er is eigenlijk niet zoveel veranderd qua downloaden. Het uploaden is nu wel beter geregeld bij mij, ik upload op dit moment naar 6 personen (was met vorige versie 3/4); een aantal 3 kb/s en een aantal rond de 0,5 :) Pech voor hun, maar op deze manier stijgt mn krediet toch sneller ? :D

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 14-03-2003 13:56 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

eMAeRCe schreef op 14 March 2003 @ 13:55:
Pech voor hun, maar op deze manier stijgt mn krediet toch sneller ? :D
Het maakt helemaal niets uit. In het ene geval bouw je snel veel krediet op bij slechts één persoon. In het andere geval bouw je langzamer krediet op bij meer personen.
Dus:
In het ene geval ga je snel door de queue van een persoon heen en ga je langzaam door alle andere queues
In het andere geval ga je met matige snelheid door een veel groer aantal queues.
Voor de anderen maakt het ook niet uit. Of je nu van 10 sources 1 K krijgt of van 1 source 10 K

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27a nog geen ene keer gecrasht in 1:04h. Dus das mooi.
Voor de rest merk ik weinig verandering in source finding en down/upload. Maar dus ook niets negatiefs

Dat je nu je downloads kan indelen over zelf in te stellen categorien is wel een leuke/handige feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Jongens bedankt, maar ik heb het al opgelost. Werd doorziek van die software routers, dus mijn modempje gehack en daar de poorten gemapt. Had net 30kb (voor mijn Win XP crash) en dat was na 10 minuten. Ziet er dus weer goed uit!

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

ligt het aan mij of connect ie sneller na een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

dark4ever schreef op 14 maart 2003 @ 21:02:
ligt het aan mij of connect ie sneller na een server?
Misschien heb je nu Safe Connect uitstaan? Het nadeel van deze functie is wel dat je een grotere kans hebt op een LowID verbinding terwijl je een HighID hoort te krijgen, dan moet je dus snel nog een keer verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Laatst online: 11-09 20:12
Ik ben de laatste tijd nogal 'actief' bezig met eMule :P, en vandaag kreeg ik deze mail binnen :X :
Van: Abuse @Home
Onderwerp: Verspreiding van illegale filmbestanden (KMM1334408V41487L0KM)

Geachte heer, mevrouw,

Universal Studio's heeft ons benaderd met het verzoek u op de hoogte te
stellen van het feit dat vanaf uw computer inbreuk wordt gemaakt op het
(eigendoms)recht van Universal Studio's. Het gaat hier om distributie
van illegaal filmmateriaal via het internet. In overeenstemming met
NLIP-richtlijnen willen wij u hierbij dringend verzoeken om uw
identiteit aan Universal Studio's bekend te maken danwel domicilie te
kiezen bij een advocaat, waardoor een eventuele procedure tegen u
aanhangig gemaakt kan worden. Indien u verzuimt aan dit verzoek te
voldoen, zullen wij u volledig aansprakelijk houden voor de eventuele
procedure die Universal Studio's tegen @Home aanspant met als doel de
identiteit van u bekend te maken.

U kunt Universal Studio's bereiken via email-adres
antipiracy@unistudios.com .

Met vriendelijke groet,
@Home

Afdeling Abuse
Hoe kunnen zij dat nou weer weten :? 8)7.

Moet ik nu eMule eraf gooien? Of moet ik meteen het gevang in :'(.

[ Voor 3% gewijzigd door iets op 15-03-2003 04:18 ]

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 01:09
je moet je films er af gooien en ze klaagen je waarschijnlijk toch niet aan, anders zouden ze half nederland aan moeten klagen. ze proberen je alleen maar bang te maken.

gebruik de search maar eens, zoek op abuse etc. ze zal meerdere topics vinden over dit soort mailtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:31

backupdevice

Boeh!

ShotGun schreef op 15 March 2003 @ 04:18:
Ik ben de laatste tijd nogal 'actief' bezig met eMule :P, en vandaag kreeg ik deze mail binnen :X :

[...]

Op het emule forum kun je een link vinden waarin verschillende IPadressen staan van riaa en dat soort bedrijven die met een paar pc's op het edonkey netwerk zitten te snuffelen.

Ff toevoegen aan je firewall rules en no problemo ;)

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lowroad
  • Laatst online: 01-05 12:02
na 5minuten heb ik 27a er weer vanaf gegooit... hij slurpte al mn geheugen op en cpu gebruik was ook nogal excessive :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ShotGun schreef op 15 maart 2003 @ 04:18:

Naast bovenstaande: er lopen al enkele draadjes over, zoals [rml][ warez] @home mail over illegale filmverspreiding[/rml]

Ik heb er geen ervaring mee (en ik heb de draadjes ook niet compleet doorgelezen). Maar de consensus lijkt te zijn dat je het beste gewoon niet kan reageren - je adresgegevens mogen niet zomaar worden doorgegeven. Maar goed; ik ben niet bepaald een expert op dit gebied en laten we dit onderwerp buiten dit topic houden als er al wat topics over lopen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
aaarg, ik moest gister nog 3kb van een bepaald album, en nu dus weer 17 mb, ben al weken bezig hem te krijgen en heb inmiddels 30.11 mb verloren door corruptie :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik heb een probleem:
Telkens als ik connect (of als emule autoconnect) dan raak ik binnen in een server, maar direct als ik binnen ben krijg ik een "connection lost" error?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stunter
  • Laatst online: 12:25
Om de riaa een beetje tegen tezitten download dan PeerGuardian : http://methlabs.org/methlabs.htm

En houd je emule blok die er in zit van 26a uptodate via: http://cvs.suche.org/horde/chora/cvs.php/ip.prefix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:57

Ankh

|true

stunter schreef op 15 March 2003 @ 18:32:
Om de riaa een beetje tegen tezitten download dan PeerGuardian : http://methlabs.org/methlabs.htm

En houd je emule blok die er in zit van 26a uptodate via: http://cvs.suche.org/horde/chora/cvs.php/ip.prefix
die bovenste werkt dus niet met emule/edonkey omdat deze TE veel connecties maakt waardoor hij het niet eens laat zien 8)7

en die 2de snap ik totaal niet wat je nou bedoelt..

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

RaMMSTeiN schreef op 15 maart 2003 @ 21:07:
[...]

die bovenste werkt dus niet met emule/edonkey omdat deze TE veel connecties maakt waardoor hij het niet eens laat zien 8)7

en die 2de snap ik totaal niet wat je nou bedoelt..
Die 2e moet je in het bestand ipfilter.dat in je Emule directory zetten (dus waar ook emule.exe staat), emule herstarten en vanaf dat moment worden alle RIAA, MPAA en vele andere 'verkeerde' servers en clients geblokkeerd. Ik heb hem ook sins vanochtend draaien, er is al 50x ongeveer een user van 'bsa.lt' geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 17:50
stunter schreef op 15 March 2003 @ 18:32:

De tweede link wijst naar een beetje een onduidelijke pagina, maar je moet op 1.29 klikken en dan krijg je de nieuwste lijst met IP's.

Wat je hiermee moet doen is: Maak een ipfilter.dat bestand aan in je emule map en gooi hierin de lijst met IP-adressen. Nu zal emule deze ipadressen blocken.

Wat ik niet begrijp is

Format:
# IP-Range , Access Level , Description
#
# Access Levels:
# <127 blocked
# >=127 permitted

bij die link staan ook een heleboel is IP's met een getal >=127, deze zouden dus niet worden geblockd, maar is dit niet een beetje overkill om deze er ook allemaal in te gooien?

Ik denk dat in het belang van het Emule netwerk dat het ook wel slim is om standaard een ipfilter.dat mee te leveren met het emule programma. Want hoe meer mensen mailtjes krijgen van hun providers over illegaal spul des te slechter wordt de naam van Emule

[ Voor 14% gewijzigd door Unicron op 15-03-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Ja, maar dan kunnen users zelf die waarde veranderen en ze alsnog blocken zónder dat je de ip's hoeft te weten. Die access levels zijn eigenlijk een score om aan te geven hoe 'fout' ze zijn, hoe lager, hoe fouter. Je kan in de Preferences instellen waar de grens tussen wel en niet blocken zit (standaard op 127 dus). Ben je wat meer paranoia, dan stel je die drempel in op 170 enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unicron
  • Laatst online: 24-08 17:50
Bij welke versie kan je die grens dan instellen, want in 0.26d zie ik het niet staan?

Werkt dat ipfilter.dat bestand dan wel in emule 0.26d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Unicron schreef op 15 March 2003 @ 21:43:
Bij welke versie kan je die grens dan instellen, want in 0.26d zie ik het niet staan?

Werkt dat ipfilter.dat bestand dan wel in emule 0.26d?
Die grens kan je pas instellen vanaf v0.27a idd. Dat ipfilter.dat bestand werkt ook in 0.26d, in de FAQ staat onder "Features --> IP Filtering" uitgelegd hoe het precies werkt, en hoe je het maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, het gaat niet echt lekker met mijn eMule 0.27a :(
Ul/Dl: 152.70/1 --> En growing, iemand enig idee om die freaks ook eens naar mij te laten uploaden :( Ik share veelste veel en krijg er toch bar weinig voor terug in deze nieuwe versie van de virtuele muilezel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Laatst online: 17-07 21:02
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 12:11:
Ul/Dl: 152.70/1 --> En growing, iemand enig idee om die freaks ook eens naar mij te laten uploaden :( Ik share veelste veel en krijg er toch bar weinig voor terug in deze nieuwe versie van de virtuele muilezel.
Ik heb hetzelfde probleeem in 26d :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:19

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 12:11:
Ik heb dat ook met v0.27a :) Ik dacht dat het aan de files lag, maar als meer mensen hier last van hebben... V0.26d werkte overigens perfect :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sport_Life op 17-03-2003 12:50 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Hoe lang gebruiken jullie eMule al? Hoe lang laten jullie m achter elkaar aanstaan? Hoeveel download je tegelijkertijd? Hoeveel upload heb je?

eMule gaat vaak pas lekker werken als je een bepaalde hoeveelheid hebt geupload, hoe en waarom, kan je in de FAQ vinden..

Hou altijd in je achterhoofd dat je in principe voor iedere mb die je wilt downloaden, eerst een mb moet uploaden... Dit ligt een beetje scheef, je kan altijd meer downloaden dan uploaden, maar let er wel op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
eMAeRCe schreef op 17 maart 2003 @ 12:49:
[...]

Ik heb dat ook met v0.27a :) Ik dacht dat het aan de files lag, maar als meer mensen hier last van hebben... V0.26d werkte overigens perfect :)
Mwoah, dat ligt geenzins aan 0.27a hoor. Ik gebruik em ook al, en hij is vandaag al de hele tijd met 80 k/sec bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 20:27

Zym0tiC

^_^

Format:
# IP-Range , Access Level , Description
#
# Access Levels:
# <127 blocked
# >=127 permitted

bij die link staan ook een heleboel is IP's met een getal >=127, deze zouden dus niet worden geblockd, maar is dit niet een beetje overkill om deze er ook allemaal in te gooien?
Ja hier heb je gelijk in. Het is toch erg overbodig om toch deze IP adressen te melden. Ik wacht nog ff met het gebruiken van ipfilter.dat, wil niet te veel sources blokkeren.

En anders download emule ze maar opnieuw :P

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Zym0tiC schreef op 17 March 2003 @ 13:40:
[...]
Dierenmishandeling :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Zoefff schreef op 17 March 2003 @ 13:42:
[...]

Dierenmishandeling :(
:/

btw 0.27a draait hier erg lekker. nog geen chrashes na 5 uur :) en hij komt hier met 25 kb binnen duz :9

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man

The Third Man

The Third Jellyfish

Zym0tiC schreef op 17 maart 2003 @ 13:40:
[...]

Ja hier heb je gelijk in. Het is toch erg overbodig om toch deze IP adressen te melden. Ik wacht nog ff met het gebruiken van ipfilter.dat, wil niet te veel sources blokkeren.

Je blokeert echt geen belangrijke sources, enkel de duidelijk foute clients/servers. Ik zou zeggen: blokkeer in ieder geval alleen RIAA en MPAA als je zo paranoia bent dat je sources misloopt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Liever dat je een paar sources minder hebt, zodat het iets langer duurt, dan dat je een zooi sources hebt die je corrupte zooi sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Het was een grapje hoor, hoop dat je dat begrepen hebt ;)

Enne, over dat blokkeren.. ik denk dat het wel enigzins overbodig is eigenlijk...

Misschien is het nuttig om OverPeer te blokkeren, maar ik doe het zelf niet, kans is (nog) heel klein dat je iemand tegen komt die expres corrupte delen verspreid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag, ik word gespamd door SilentBob in emule 8)7 :? Iemand het zelfde of enig idee wat het is? Probeer niet te connecten naar SilentBob ofzo, vind het maar vaag

Afbeeldingslocatie: http://home.student.uva.nl/sander.bisschops/assets/images/vaag1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otho
  • Laatst online: 11:55

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Silentbob heeft 2 ip's. verwijder degene die staat aangegeven en als het goed is, geen problemen meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

IP is goed, poort is verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nou, eigenlijk lijkt me dat redelijk duidelijk? Heb die melding ook wel eens gehad..

Blijkbaar heb je in je serverlijst een server staan, met het IP van silentbob, alleen op poort 1616. Dat kost hem bandbreedte, omdat je daar verbinding mee probeert te maken. Haal m dus uit je lijst en je krijgt die spam niet meer (denk ik).

Je kan trouwens met alt+printscreen een printscreen van alleen het actieve venster maken, misschien handig voor de volgende keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks for all the tips, de oplossing is idd voor de hand liggend maar wilde het toch ff met jullie delen :o :P Heb de foutieve ip verwijderd (die overigens niet SilentBob als naam had) en verwacht nu geen problemen meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ongeveer 5 minuten na mijn om hulproepende post is alles weer goed gekomen :)
Up nu dag en nacht en krijg er eindelijk Mb'tjes voor terug. Btw @ Zoefff kan je je credits ergens opslaan op een schijfje ofzo zodat als je Windhoos er opnieuw opzet je niet weer opnieuw multiple Gb's moet uppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 19:23:
kan je je credits ergens opslaan op een schijfje ofzo zodat als je Windhoos er opnieuw opzet je niet weer opnieuw multiple Gb's moet uppen?
Maak een back upje van je *.met files en zet deze vervolgens over de nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dat gaat lukken? Zou toch zonde zijn van me 78.96 Gb/s geupload weet je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 19:30:
Jouw credits worden bij anderen opgeslagen, je kan dus eMule opnieuw installeren en nog steeds credits hebben bij de andere sources. Het is wel zo sociaal om jouw creditfile op te slaan bij een nieuwe install zodat anderen bij jou ook nog steeds een hoog credit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illumination
  • Laatst online: 31-10-2024
Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 19:30:
Wow 78.96 Gb/sec is niet verkeerd. :o Wat voor lijntje heb je dan wel? :+

Maar zoals al gezegd, jouw credits worden bij anderen opgeslagen. De credits.met die bij jou op je pc staat heeft de credits voor iedereen waarvan je gedownload hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Zoefff schreef op 17 March 2003 @ 17:32:
[...]

Het was een grapje hoor, hoop dat je dat begrepen hebt ;)

Enne, over dat blokkeren.. ik denk dat het wel enigzins overbodig is eigenlijk...

Misschien is het nuttig om OverPeer te blokkeren, maar ik doe het zelf niet, kans is (nog) heel klein dat je iemand tegen komt die expres corrupte delen verspreid..
ik snapte et wel ;) maar vond het een beetje offtopic :D

verder bij 0.27a kom ik per file nooit hoger dan 15, tenminste in de laatste 10 uur dan :/ ik zet hem vananacht aan en kijk of het nog zo is. is het dan nog zo dan ga ik maar weeres terug naar 0.26d

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
PoweRoy schreef op 17 March 2003 @ 21:00:
[...]

ik snapte et wel ;) maar vond het een beetje offtopic :D

verder bij 0.27a kom ik per file nooit hoger dan 15, tenminste in de laatste 10 uur dan :/ ik zet hem vananacht aan en kijk of het nog zo is. is het dan nog zo dan ga ik maar weeres terug naar 0.26d
Mja, als je dat rust geeft, dan hou ik je niet tegen hoor :P

Er is echter niets aan de manier van verbinding maken / connecties openen / downloaden / whatsoever gedaan in 27a, dus het zal theoretisch geen verschil maken met 26d hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 08:15

DoctorV64

Cosmopoliet

Eem vraagje over de webserver van EmulePlus.
Als ik elders inlog op mijn emule thuis dan krijg ik wel mooi in beeld de "eMule Plus Web Control Panel", alleen als ik bv op Transfer klik dan krijg ik een pop-up om iets te downloaden. Maar hetgeen wat ik dan download krijgt automatisch de extensie van mijn hostname thuis en ik weet niet waarmee ik dat moet openen.

Wie kan mij helpen, of doe ik iets wat niet mogelijk is ??

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

DoctorV64 schreef op 18 maart 2003 @ 13:28:
Eem vraagje over de webserver van EmulePlus.
Als ik elders inlog op mijn emule thuis dan krijg ik wel mooi in beeld de "eMule Plus Web Control Panel", alleen als ik bv op Transfer klik dan krijg ik een pop-up om iets te downloaden. Maar hetgeen wat ik dan download krijgt automatisch de extensie van mijn hostname thuis en ik weet niet waarmee ik dat moet openen.

Wie kan mij helpen, of doe ik iets wat niet mogelijk is ??
Compressie op je pc aanzetten (use http 1.1 through proxy connections)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

eehh.. wellicht een noob-reply .. waar ?? in Emule de proxy instellingen ??

Mmhh effe zoeken betekent dus in IE instellen op de locatie waar ik emule wil inzien.

[ Voor 38% gewijzigd door DoctorV64 op 18-03-2003 14:19 ]

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

DoctorV64 schreef op 18 maart 2003 @ 14:17:
eehh.. wellicht een noob-reply .. waar ?? in Emule de proxy instellingen ??

Mmhh effe zoeken betekent dus in IE instellen op de locatie waar ik emule wil inzien.
als je weet hoe zeg het dan ff... want ik had dit probleem laats ook op school.... in de vorige verzies van eMule Plus ha ik da nie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

In IE --> Extra --> INternet opties --> Geavanceerd --> aanvinken bij instellingen http 1.1
Als je het zo instelt op de machine waar je emule wil inkijken dan doet hij het. Heb het net gechecked. Mooi man :9

[ Voor 39% gewijzigd door DoctorV64 op 18-03-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Laatst online: 11-09 16:04

dreeke

outdated icon

Ik ben net overgestapt van Overnet naar eMule 0.26d, omdat Overnet werkelijk niks meer wilde downloaden ... alles bleef maar op 0,0

Nu heeft eMule alle bestanden overgenomen van Overnet en gaat ie verder zoeken.
Ik heb hem nu een uurtje lopen maar er gebeurt nog weinig, uploaden wil wel, maar downloaden amper...

Heel af en toe download ie even met 0,1 kb/sec, maar dan komt ie nooit verder dan 100kb en daarna is de verbinding met diegene weer verbroken.

Nou heb ik begrepen dat je eerst credits moet hebben voordat je wat sneller aan bod komt, maar hoelang kan dat duren?
Ik heb 32 downloads openstaan, maar daarvan staan er 27 op pauze (dus heb er nog 5 over).
Dit zijn bestanden waar die een stuk of 400 tot 500 sources van vind, en ook queues van 1 of 2 enz.
Maar toch download ie steeds maar een paar kb.

Wat te doen? Gewoon wachten? Hoelang?

edit: ik heb een high id en connecten met servers gaat goed

[ Voor 4% gewijzigd door dreeke op 18-03-2003 17:29 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mja, het hangt er een beetje vanaf hoe snel je upload, en hoe snel je dus credit opbouwd...

Misschien klinkt het wat jammer, maar ik denk dat je als je net begint met eMule pas na een dag of 3, 4 wat resultaat begint te zien...

Ikzelf heb inmiddels zo veel credit, dat als ik een download start, ie meteen op de 30 zit ofzo, maar ik draai eMule dan ook al een hoop maanden...

Het heeft ook wel zin om m gewoon een nachtje aan te laten staan hoor, dan weet ik bijna zeker dat er ook een paar files binnen zullen komen!

Je bouwt je credits namelijk op, en gebruikt ze later, om sneller in de queues omhoog te klimmen. Als je in het begin echter nog niet veel credits hebt, kan je hetzelfde bereiken door je eMule gewoon een hele dag of nacht aan te laten staan :)

[ Voor 20% gewijzigd door Zoefff op 18-03-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Ik weet niet of Overnet ook met credits werkte (denk het niet) maar daar had ik meestal wel dat ie meteen begon met rond de 6kb/sec
M'n upload staat op 8 kb/sec dag en nacht (anders wordt de verbinding te traag...)

Ik blijf maar ff afw88 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever

Dark4ever

Huh?

met een upload van 8 kan je toch maximaal een down van 8*3 halen toch?
en overnet gebruikt geen credits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Overnet werkte niet met credits nee, iig niet voor zover ik weet. Daarom begon ie dus steeds meteen met 6kb/sec (ik moet zeggen dat ik trouwens ook nog een tijdje dankbaar gebruik heb gemaakt van overnet hoor, is het nu weer slechter geworden dan?)

Je weet wel dat als je je upload op 8 kb/sec hebt staan, dat je dan maar max 32 kb/sec kan downloaden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

dark4ever schreef op 18 maart 2003 @ 17:44:
met een upload van 8 kan je toch maximaal een down van 8*3 halen toch?
en overnet gebruikt geen credits...
In emule:

8*4 toch?

0-6 3x
8-9 4x
10+ unlimited

[ Voor 3% gewijzigd door thegeronimo op 18-03-2003 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Laatst online: 18-08 10:01
thegeronimo schreef op 18 March 2003 @ 18:04:
[...]

In emule:

8*4 toch?

0-6 3x
8-9 4x
10+ unlimited
Klopt ook niet >:) emule 0-4 = *3
5-9 = 4
10+ = unlimited 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Zoefff schreef op 18 March 2003 @ 17:44:

Je weet wel dat als je je upload op 8 kb/sec hebt staan, dat je dan maar max 32 kb/sec kan downloaden he ;)

dat weet ik, en dat is snel zat.... ik heb de tijd hoor
Als ik upload op 10 zet haal ik de 32 kb/sec down niet eens meer (Chello)

En pingen en surfen kun je dan al helemaal vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
dreeke schreef op 18 March 2003 @ 18:29:

[...]

dat weet ik, en dat is snel zat.... ik heb de tijd hoor
Als ik upload op 10 zet haal ik de 32 kb/sec down niet eens meer (Chello)

En pingen en surfen kun je dan al helemaal vergeten
Meen je dat nou?

Ik heb ook een chello abbo namelijk, en heb hem altijd op 10 staan hoor.

Tot de 12 kan ik zelfs nog met 200 k downloaden, daarna pas begint het in te zakken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

@home fluctueert nogal. Sommige dagen kan ik gerust het op 10kb/s up zetten met 400kb/s down (heb een maand terug wel 200kb/s gehaald). Maar de laatste tijd haalt 'ie de 8kb/s up niet eens meer. Ik kan natuurlijk wel softwarematig op 10kb/s up zetten, maar dat lagt mijn hele connectie. Als ik een beetje upload overhou voor mezelf (dus.. bv op 6kb/s up zetten als de werkelijke up op 8kb/s zit) dan gaat het wel. De laatste tijd is het alleen maar 6kb/s of zoiets. ;(
Nahjah, ik heb de meeste dingen wat ik wil, dus heb ik het nu maar standaard op up 4kb/s gezet. Dan gaat het wel in de meeste gevallen. Alhoewel een paar uurtjes geleden ik met moeite 3kb/s up kon halen, jemineetje. Is @home nu traag-band-kabel geworden?

eMule is goed. ISP is slecht. Dat is het, ja! ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Geen probleem hier met ADSL. Lekker 128kbit upstream. Dus 10kb instellen heeft niet echt invloed op de connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Da's het leuke. @home heeft ook 128kbit upstream. Maar in werkelijkheid lijkt het vaak of het maar 24-64kbit upstream heeft ipv 128kbit. In dit geval heeft 10kb instellen wel invloed op de lag voor mij. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke

dreeke

outdated icon

Dat is bij Chello ook zo .... dat is ook 128 kbit, maar je haalt met geluk 12 kb/sec hierzo. En vaak ook niet constant, maar met allemaal stukken van 0 ertussen.

Mijn eMule doet het nou al wat beter. De gemiddelde upload ligt nu ongeveer net zo hoog als de gemiddelde downloadsnelheid :)
En hij staat aan sinds vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu steeds met eMule plus v1b dat 'ie steeds vast loopt als 'ie te lang aanstaat, en dan ook gelijk volledige proc. belasting... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:57
me2, grote memory leaks...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
P5ycho schreef op 19 March 2003 @ 10:19:
me2, grote memory leaks...
Al vanaf versie 22 oid zitten er geen memory leaks meer in hoor?

Alleen in het begin, als je hem opstart, dan gaat ie al je files hashen, of je shared files indexeren. Dat kost ff tijd, en dan loopt je geheugengebruik ook op, maar dat zakt gewoon weer netjes terug hoor, als ie daar mee klaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 19 March 2003 @ 11:11:
[...]

Alleen in het begin, als je hem opstart, dan gaat ie al je files hashen, of je shared files indexeren. Dat kost ff tijd, en dan loopt je geheugengebruik ook op, maar dat zakt gewoon weer netjes terug hoor, als ie daar mee klaar is..
Zij die vastlopers nog te verklaren, want oudere versies hadden dit probleem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zoefff schreef op 19 maart 2003 @ 11:11:

0.26a had er 1 ;)

Daarnaast, het gaat hier om de plus mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 19 maart 2003 @ 11:20:
[...]

Zij die vastlopers nog te verklaren, want oudere versies hadden dit probleem niet?
Tsja, ik weet het niet hoor..

De nieuwe plus versie, die jij gebruikt, is gewoon gebaseerd op dd 26d "core". Die heeft bij mij weken goed gedraaid, en heb ook niemand anders er over gehoord dat ie crasht oid.

Misschien dat het aan jou ligt?

-Gebruik je win98? Die kan op zn plaat gaan bij te veel connecties
-Loopt ie vast tijdens het completen van een file? Misschien dat je hdd dan vol zit ofzo..

Ik weet het echt niet, sorry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Verwijderd schreef op 19 March 2003 @ 06:41:
Ik heb nu steeds met eMule plus v1b dat 'ie steeds vast loopt als 'ie te lang aanstaat, en dan ook gelijk volledige proc. belasting... :{
Hier nergens last van hoor, staat al een week volcontinue aan ... :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Weet er hier iemand of er ook een 'veilige' manier is om de webaccess in Emule Plus in te stellen ?

Het werkt prima verder hoor , maar ik heb nu bijvoorbeeld de port op 443 gezet (omdat die op t werk ook openstaat naar buiten ;) )

maar alle data van en naar de emule 'webserver' gaat natuurlijk gewoon in plain-text , en niet alleen het password wat je intypt om op je mule weserver te komen

Leuk voor de RIAA (bijvoorbeeld) om zo even mee te kijken wat jij in je download lijst hebt staan

lijkt me niet de bedoeling :|

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.