eMule opensource eDonkey, deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 07:34
Ik heb nogal vaak (om de 20 minuten) dat mijn verbinding met de emule server weg is, emule zegt dan ook "lost connection", vervolgens gaat die ook niet met een andere server verbinden :( , terwijl reconnect on loss wel aan staat.

Ik gebruikt emule plus 1b
mijn pc hangt achter een server met daarop wingate,
hij forward poort: 4662 tcp, 4672 udp, 4661 tcp en 4665 udp naar mijn pc

heb wel gewoon een hoog id

weet iemand waar het aan zou kunnen liggen?

[ Voor 9% gewijzigd door robbert op 19-03-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• activeX1
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:09
Kan het helaas niet vinden in de search. Waar kan ik instellen hoeveel mensen er mogen downloaden bij mij? Er staan er nu continu maar 4 waar ik naar upload, hierdoor zal mijn kredietbestand niet echt snel groeien. Hoe kan ik instellen dat er bijvoorbeeld 20 mensen tegelijkertijd kunnen downloaden. Upload staat op 10kb. Lijkt me dat als ik 20 mensen toesta, dat 10kb/20 = 0,5 kb voor elke user beschikaar is?

[ Voor 13% gewijzigd door activeX1 op 20-03-2003 13:24 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simsi000 schreef op 20 maart 2003 @ 13:21:
Kan het helaas niet vinden in de search. Waar kan ik instellen hoeveel mensen er mogen downloaden bij mij? Er staan er nu continu maar 4 waar ik naar upload, hierdoor zal mijn kredietbestand niet echt snel groeien. Hoe kan ik instellen dat er bijvoorbeeld 20 mensen tegelijkertijd kunnen downloaden. Upload staat op 10kb.
Ehmm, upload verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:56
simsi000 schreef op 20 maart 2003 @ 13:21:
Kan het helaas niet vinden in de search. Waar kan ik instellen hoeveel mensen er mogen downloaden bij mij? Er staan er nu continu maar 4 waar ik naar upload, hierdoor zal mijn kredietbestand niet echt snel groeien. Hoe kan ik instellen dat er bijvoorbeeld 20 mensen tegelijkertijd kunnen downloaden. Upload staat op 10kb. Lijkt me dat als ik 20 mensen toesta, dat 10kb/20 = 0,5 kb voor elke user beschikaar is?
Dat kan je niet apart ergens instellen. Het is afhankelijk van waar je upload op staat ingesteld.

In de nieuwe versie, 27a, upload eMule, als je max upload op 10 staat, naar 6 mensen tegelijkertijd.

Hoe hoger je je upload zet, hoe meer mensen er tegelijkertijd kunnen downloaden.

Het maakt sowieso niet zo heel veel uit hoor, netto zal je creditfile even snel groeien. Je kruipt bij minder mensen omhoog, maar je komt dan wel meteen hoger te staan dan als je het bij veel verschillende mensen doet.

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

simsi000 schreef op 20 March 2003 @ 13:21:
Er staan er nu continu maar 4 waar ik naar upload, hierdoor zal mijn kredietbestand niet echt snel groeien.
Denk eens GOED na...je krijgt credits voor de hoeveelheid MB die je upload. En het maakt dus helemaal NIETS uit of je aan 10 mensen 1 K/s levert of aan 1 persoon 10 K/s.
Natuurlijk krijg je bij meer mensen credit als je naar 10 mensen upload. Maar dat is dan zo weinig dat je er nog niets mee opschiet.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Vraagje over EmulePlus1B.
Bij de webserver kan je een ander password invoeren, echter als je bij Emule opnieuw naar de instellingen gaat onthoud hij niet je password.
Kijk maar eens goed, er staat standaard een password met 5 karakters (5 bolletjes in beeld dus). Verander het in een pw met 6 of 7 karakters en druk op apply en dan ok. Ga daarna weer naar je settings en kijk eens hoeveel bolletjes er dan staan ?? Raar, maar waar er staan bij mijn dan weer 5 bolletjes.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Mm, gebruik je windows XP?

Zowel in 2000 als XP zit volgens mij namelijk een functie, dat als je ergens een paswoord bekijkt, dat het dan een standaard aantal bolletjes heeft, ongeacht het aantal tekens van het originele paswoord.

Ik d8 echter dat dat standaard aantal 16 was, maar misschien dat het een functie is, ingebouwd in eMule?

Heb je sowieso al gechecked, of het paswoord, nadat je het veranderd, toch wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 10:01
DoctorV64 schreef op 20 March 2003 @ 13:55:
Vraagje over EmulePlus1B.
Bij de webserver kan je een ander password invoeren, echter als je bij Emule opnieuw naar de instellingen gaat onthoud hij niet je password.
Kijk maar eens goed, er staat standaard een password met 5 karakters (5 bolletjes in beeld dus). Verander het in een pw met 6 of 7 karakters en druk op apply en dan ok. Ga daarna weer naar je settings en kijk eens hoeveel bolletjes er dan staan ?? Raar, maar waar er staan bij mijn dan weer 5 bolletjes.
Dat maakt niet uit. Hij laat maar 5 karakters zien, maar je password werkt gewoon.
/klootzakmode ' eigenlijk kwestie van proberen he >:) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Laatst online: 11-09 17:47

DoctorV64

Cosmopoliet

legolas82 schreef op 20 maart 2003 @ 14:43:
[...]

Dat maakt niet uit. Hij laat maar 5 karakters zien, maar je password werkt gewoon.
/klootzakmode ' eigenlijk kwestie van proberen he >:) })
Ja ja ... hij deed het toch |:( , maar het gegeven dat er maar 5 bolletjes staan terwijl je password langer is, wat zal de reden hierachter zijn ?? (Behalve om mij dan te sarren 8)7 )

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoctorV64 schreef op 20 March 2003 @ 15:28:
[...]

Ja ja ... hij deed het toch |:( , maar het gegeven dat er maar 5 bolletjes staan terwijl je password langer is, wat zal de reden hierachter zijn ?? (Behalve om mij dan te sarren 8)7 )
Waarschijnlijk om het 'raden' van het wachtwoord iets moeilijker te maken, denk je ook niet?
Als jij doctor heet, en het wachtwoord is 6 tekens lang, en 1 plus 1 is 2, enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Third Man
  • Laatst online: 23:06

The Third Man

The Third Jellyfish

DoctorV64 schreef op 20 March 2003 @ 15:28:
[...]

Windows XP doet dit zelf ook, evenals mijn routertje. Ik vind het ook een goeie ontwikkeling, alleen er zou dan wel iets bij moeten staan voor de wat minder ervaren gebruikers die niet begrijpen wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 12:43
Kun je op een of andere manier zien hoeveel credits je hebt? Ik heb emule nou bijna een week draaien, en mn download is nog steeds niet binnen. ondertussen heb ik al 4 Gb ge-upload, en ongeveer 1 gig gedownload, dus ik zou verwachten wel wat credits te hebben opgebouwd, maar toch schiet het niet echt op, maximale download die ik heb gezien was 6 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Byte_Me schreef op 21 maart 2003 @ 13:51:
Kun je op een of andere manier zien hoeveel credits je hebt? Ik heb emule nou bijna een week draaien, en mn download is nog steeds niet binnen. ondertussen heb ik al 4 Gb ge-upload, en ongeveer 1 gig gedownload, dus ik zou verwachten wel wat credits te hebben opgebouwd, maar toch schiet het niet echt op, maximale download die ik heb gezien was 6 kb/s
Nee, jou credits staan bij al die verschillende mensen opgeslagen in een bestandje. Deze kun je dus niets zien. Wel dacht ik dat je Ul/DL ratio met verschillende mensen kon zien, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Misschien dat het in de faq staat (www.dutchemulefaq.tk _/-\o_ ) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik weet niet of het al eerder in dit topic is voorgekomen.
Maar hebben er meer mensen last van in emule plus 1b, dat de eerste in je upload queue vrijwel alle bandbreedte krijgt en de rest amper wat?
Ik dacht dat dat een oude bug was die allang gefixed was, tenzij ik dus de enige ben die er last van heeft.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

MeNTaL_TO schreef op 21 March 2003 @ 15:18:
Ik weet niet of het al eerder in dit topic is voorgekomen.
Maar hebben er meer mensen last van in emule plus 1b, dat de eerste in je upload queue vrijwel alle bandbreedte krijgt en de rest amper wat?
Ik dacht dat dat een oude bug was die allang gefixed was, tenzij ik dus de enige ben die er last van heeft.
Het is in de laatste paar dagen pas een keer of 4 aan de orde gekomen. Lezen mensen nu werkelijk helemaal niets van wat hier geschreven wordt?

Het maakt dus helemaal niets uit. Iedereen komt om de beurt aan de top. En als iemand 10 keer zo veel krijgt als de rest is hij ook in 1/10e van de tijd klaar en kan de volgende vol gas aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
legolas82 schreef op 21 March 2003 @ 15:08:
[...]

Nee, jou credits staan bij al die verschillende mensen opgeslagen in een bestandje. Deze kun je dus niets zien. Wel dacht ik dat je Ul/DL ratio met verschillende mensen kon zien, maar daar heb ik me nog niet echt in verdiept. Misschien dat het in de faq staat (www.dutchemulefaq.tk _/-\o_ ) :Y)
Nope, dat staat niet ergens in de faq :P

Je kan nergens een overzicht krijgen van de rating op alle clients die je kent.

Je kan wél per client je UP/DOWN Modifier, en je Rating bekijken, door op een client te klikken, en te kiezen voor "Show Details".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legolas82
Zoefff schreef op 21 March 2003 @ 17:17:
[...]

Je kan wél per client je UP/DOWN Modifier, en je Rating bekijken, door op een client te klikken, en te kiezen voor "Show Details".
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, kwam er alleen beetje vreemd uit 8)7 , tis laat geworden gister O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
nou heb ik emule erop gezet, en het werkt allemaal op zich prima, maar ik heb nog wat vraagjes.

mijn download lijkt wel niet boven de 150k uit te komen, is dat een soort max grens ofzo (want bij preferences staat mijn up en download veel hoger)

en als je met een server connect, waar moet je op letten? De ping? het aantal files?

heeft het zin om af en toe van server te wisselen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

gladiool schreef op 22 maart 2003 @ 10:48:
mijn download lijkt wel niet boven de 150k uit te komen, is dat een soort max grens ofzo (want bij preferences staat mijn up en download veel hoger)
Nee, hoger kan maar haal je gewoon zelden. De meeste mensen van wie je download krijg je maar een paar kb/sec van dus dan zou je al van een man of 20+ sowieso moeten downloaden. Maar nee, het is geen grens.
en als je met een server connect, waar moet je op letten? De ping? het aantal files?
In principe moet je helemaal nergens op letten. Het aantal files maakt niet uit, elke server verbind je toch door met andere servers dus je krijgt uiteindelijk 'alle' files/sources.
heeft het zin om af en toe van server te wisselen?
In theorie niet, vanwege bovenstaand verhaaltje.
Ik doe het zelf wel eens als ik een hele dag op 1 server heb gezeten om te kijken of ik niet toevallig ergens op een andere server kan komen. Of het echt helpt... nah :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Niet online
aja, ik begrijp. En zojuist schoot me dowload naar 250k.. :)

Wat is het voordeel aan "vrienden"? Ik neem aan dat je dan sneller van elkaar kan downloaden of sneller bij hun aan de beurt komt?

Is het slim om mensen waar je keihard vandaan kan downloaden een "vriendjes" status te geven?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarElo
  • Laatst online: 09-02 16:13

MarElo

Ik zie je wel!

Ortep schreef op 21 maart 2003 @ 16:14:
[...]

Het is in de laatste paar dagen pas een keer of 4 aan de orde gekomen. Lezen mensen nu werkelijk helemaal niets van wat hier geschreven wordt?

Het maakt dus helemaal niets uit. Iedereen komt om de beurt aan de top. En als iemand 10 keer zo veel krijgt als de rest is hij ook in 1/10e van de tijd klaar en kan de volgende vol gas aan de gang.
Ik zie het zelf als het verlengde deel van de queue ;)
Ben overigens zeer tevreden over plus 1b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

gladiool schreef op 22 March 2003 @ 11:47:
Is het slim om mensen waar je keihard vandaan kan downloaden een "vriendjes" status te geven?

Nee, of iig niet heel erg direct. Een 'vriend' gaat sneller door JOU queue, zolang jij geen vriend bent bij hem maakt het voor jou weinig uit.
Alleen, als die 'vriend' veel van jou download krijg je meer credits en kun je dus weer bij hem eerder downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Ortep schreef op 21 March 2003 @ 16:14:
[...]

Het is voor mij niet te doen om alle topics bij te blijven houden, weet je hoeveel reacties in dit topic alleen al staan?

Maar goed, ik vind het dus wel uitmaken, anders had ik er niet over geklaagd, want als de eerste een bestand pakt van 1.8 GB en de rest een file van 700 MB, dan doen ze er evenlang over, ik wil gewoon bij iedereen gelijke upload, zodat ik bij hun allemaal meer credits opbouw, ipv 4 weinig en 1 veel, wie zegt dat ik ooit iets wil downen van degene die snel bij mij leecht?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nou, zoals dus ook al eerder gezegd ( ;) ) word het omgewisseld. Dus een paar min krijgt er 1 7,5 upload, en de anderen weinig, en dan schuift het allemaal een plaatsje op.

Als je dit niet wil, dan zal je óf de sources van de plus versie aan moeten passen, of je zal moeten overstappen op de normale versie, die deze "feature" niet ingebouwd heeft. Je kan het niet ergens uitschakelen iig...

Bovendien zal het niet zoveel uitmaken dat je bij de 1 wat meer credit opbouwd dan bij de ander. Je krijgt credit voor iedere MB die je upload, het maakt eigenlijk niet zoveel uit naar wie je dat upload, en hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

eMule v.27b is uit!
downloaden kan op:
http://www.emule-project.net/content.php?s=downloads
Unk: Fixed possible crash with Comment packet.
Unk: Recheck unzip size to avoid problems. (emarc)
Ornis:Patch to enable folderselection when no C: is on system
Ornis:Fixed seek-failures on large files [gabest]
Ornis: Added Webserver Control Panel [based on Kuchin], with changed/added:
-Progressbars with colored part-display!
-various style changes/corrections
-datasizes better casted
-additional preferences: set connectionlimits, sourcesperfile, new connections per 5 seconds, and 2 file settings
-Two access profiles: Admin(full power) & Guest (only watch)
-Fixed incompatiliby of control images concerning Opera & old Mozilla
-Fixed security bug, concerning sessionID creation
-Add log-message of Logins & Logouts
VQB: Eliminated just created ed2k links prompting to add links from clipboard
Unk: A previous version or mod seems to have set a clients hash to all 0. eMule now verifies your hash at startup and resets it if required.
Unk: UDP only use clients IP for finding the sender.. It now checks for UDP port also to make sure it finds the correct object..
Unk: Double update in Known Client List fixed. (JustusJonas)
Ornis:Cancel downloads of a category are now prompted first
Unk: Disabling queue list bug.
Unk: Source Exchange updated to include the users hash to help prevent multiple clients.
Unk: Client Details bug.
Unk: Fixed a bug that didn't upldate last seen if a client in your queue only used UDP.
Unk: Added localization to the Known Client List.
Unk: Fixed a bug where a source could get stuck in the Asking state forever.
Ornis:Adding same ed2k-file multiple times via weblink was possible when eMule was not running
Ornis:You can now enable loggin the verbose-log to disk, without display it in serverwindow
Ornis: Fix: Versionstats for the Hybridversion now visible
Ornis: Foldercount fixed when sending package SHAREDDIRS
Ornis: Fixed: decision about zipping a package was made case sensitive - not anymore
Ornis: Download-Tooltip corrected (one info was gone)
Orins: Fixed: Sending commands to categories handles "show all unassigned" now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Versie 0.27a draaide hier prima dus ik stap morgen wel over :). Weer een aardige lijst fixes en een webserver panel :).
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

mja... die webserver lijkt op de webserver die in eMule Plus zit. Je kan een w8woord voor de user en voor een gast op geven... en voor de rest kleine verschillen met die van Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46
Emule Plus 1c uit

changelog:
23.03.03 | eMulePlus 1c
FEATURE: standard MOD_VERSION identification both sent & displayed [Cax2]
FEATURE: check if Internet connection is down [kuchin]
FEATURE: new full Scheduler (Night Shift replaced) [DonGato]
FEATURE: separators supported for Web Services [Sp4rK]
FEATURE: remove friends directly using context menu in download, upload and queue lists [reCDVst]
FEATURE: added Romanian Language [EC/bymikeRO]
CHANGE: hashset request for files < partsize fix by bluecow [reCDVst]
CHANGE: implementation of OP_END_OF_DOWNLOAD Hybrid opcode by bluecow [reCDVst]
CHANGE: updated the icon for download list estimated credits show [DonGato]
CHANGE: web server's port change works without restarting the client [Cax2]
CHANGE: rearranged clients stats [Cax2]
CHANGE: tray icon now updated only when eMule minimized to tray: less CPU usage & removed resource error [Lord KiRon]
CHANGE: 'establish friend slot' removed (not good in current zz upload system) [DonGato]
CHANGE: short-order of status column in download list is now Complete-Completing-Downloading-Waiting-Paused-Errors [zz]
CHANGE: eMule will now run on higher priority by default, "normal" is still an option but not recommended [Lord KiRon]
CHANGE: new Splash Screen design [DrSiRiUs]
CHANGE: added completed and last seen complete columns from official client [reCDVst]
CHANGE: crash/dump window opens only once, auto-closing application after 1 minute [kuchin]
CHANGE: upload and queue list control design caused constant resource leaks, so it was changed to don't have resources leaks anymore [Lord KiRon]
BUGFIX: crash on exit (updownclient and client credits) [kuchin]
BUGFIX: crash on exit (shared files list) [TwoBottleMod]
BUGFIX: 2 Gb Limit by gabest [reCDVst]
BUGFIX: fixed duplicate entries in tempdir.dat [reCDVst]
BUGFIX: while completing, part files are not saved [reCDVst]
BUGFIX: fixed shared files count not updating under certain circumstances [reCDVst]
BUGFIX: fixed eMule doesn't get focus (brought to the front) when clicking on certain windows [reCDVst]
BUGFIX: fixed 0 upload when no files known [reCDVst]
BUGFIX: files forever in 'completing' state [Cax2]
BUGFIX: problem on exit that could cause corrupted part.met [FoRcHa/Cax2]
BUGFIX: no more crashes when adding links [Cax2]
BUGFIX: fixed a memory leak on global search [Lord KiRon]
BUGFIX: hash list access in Partfile is now multithread protected, this should take care of some exit crashes [Lord KiRon]
BUGFIX: memory leak fixed on decompressing "bad" ZIP packets (thanks TwoBottleMod for pointing this out) [Lord KiRon]
BUGFIX: code optimizations throughout [Cax2]
BUGFIX: memory usage greatly reduced [Cax2]
BUGFIX: stats graphs - no more anomalous average readings, more accurate [Cax2]
BUGFIX: file preview/ask for first/last chunk works as expected [Cax2]
BUGFIX: minor bugfixes [Sp4rK]
BUGFIX: shared subdirectories don't make parent directories bold if they don't exist [moosetea]
BUGFIX: CPU usage slightly reduced [Lord KiRon]
BUGFIX: message tab isn't updated after connecting to a friend with an initially blank name [reCDVst]
BUGFIX: check if user is already a friend when adding manually [reCDVst]
BUGFIX: no auto-remove of static servers [kuchin]
BUGFIX: crash on exit while hashing [reCDVst]
BUGFIX: hid "Help" button in customize toolbar [reCDVst]
BUGFIX: enabled Auto priority for Shared Files when multiple selections [DonGato]
BUGFIX: "Reset" button in custom toolbar now working [Lord KiRon]
BUGFIX: corrected new line on last line in ed2k link creation [DonGato]
BUGFIX: total requests in shared files windows displayed properly [Cax2]
BUGFIX: crash on exit due to LanCast broadcasting [Cax2]
BUGFIX: fix for the so-called Twilight Zone bug [obaldin]
BUGFIX: upload window sorting saved [obaldin]
BUGFIX: friend icon updated immediately [obaldin]
BUGFIX: fixed and improved shell menu, now works in win9x [reCDVst]
BUGFIX: part files info now saved properly [Cax2]
BUGFIX: tried to disconnect right after start [JoeyRamone]
BUGFIX: couple of small resource leaks fixed [Lord KiRon]
BUGFIX: fix for some problems during app shutdown [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed a resource leak in some dialogs [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed a memory leak when some invalid packet is received [TwoBottle Mod]
BUGFIX: fixed a memory overrun (that caused sometimes a crash on exit) [Lord KiRon]
BUGFIX: updated static servers management (some wrongdoings before) [DonGato]
BUGFIX: average file rating corrected for fair/good ratings [Cax2]
BUGFIX: 'server connection attempt timeout' now works as expected [Cax2]
BUGFIX: selection problem on messaging preferences solved [DonGato]
BUGFIX: 'show all known files' works again [japg2000/netwolf]
BUGFIX: existing search tab is closed if the user files are requested again [DonGato]
BUGFIX: destination directory setting now working [DonGato]
BUGFIX: Comment Dialog ratio retrieved properly (Fair/Good problem) [DonGato]
BUGFIX: Night Shift Enable checkbox now localized [DonGato]
BUGFIX: plus versions shown correctly in download and in client details [Cax2]
BUGFIX: prevented synchronization crash if hashing/rehashing introduced in LAN multicast [Lord KiRon]
BUGFIX: sorting works correctly for compression column, file priority in queue, and rating in download [Cax2]
BUGFIX: local file name now used in A4AF clients (both in tooltip & inside brackets) [Cax2]
BUGFIX: check if temp folder is appearing more than 1 time in tempdir.dat [kuchin]
BUGFIX: [exchanged sources] are shown instead of ? (Unknown) [Cax2]
BUGFIX: smart lowID feature working again [Cax2]
eMulePlus-1c.Binary.zip
http://www.dynamodesign.n...s/eMulePlus-1c.Binary.zip
http://www.emuleitor.com/...s/eMulePlus-1c.Binary.zip
http://www.eshocked2k.com...e/eMulePlus-1c.Binary.zip

installer:
http://www.dynamodesign.n...MulePlus-1c.Installer.exe
http://www.emuleitor.com/...MulePlus-1c.Installer.exe
http://www.eshocked2k.com...MulePlus-1c.Installer.exe

source
http://www.dynamodesign.n...s/eMulePlus-1c.Source.zip
http://www.emuleitor.com/...MulePlus-1c.Installer.exe
http://www.eshocked2k.com...MulePlus-1c.Installer.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:24

GeekK

Rag Mama Rag

G-Spotter was me voor.... :X :P

[ Voor 100% gewijzigd door GeekK op 23-03-2003 15:41 ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je ! Leuk dat ze tegelijkertijd uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ah hier baal ik enorm van, Emule is echt niet meer vooruit te branden.
Had 'm eerst op m'n 2de workstation lopen, ging altijd wel goed.
Toen op m'n server gezet in hoop dat ie wat sneller ging, en ach... hij ging even snel denk ik.
Beetje lopen kloten met max connecties enzo, maar hij is nu al een aantal dagen echt niet vooruit te branden! :(

Heeft iemand misschien een paar goede instellingen voor me ?
Ik heb Chello en zit op een Windows 2000 Server bak.
Heb trouwens nu Emule v0.26 erop staan.

[ Voor 5% gewijzigd door M@NIC op 23-03-2003 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Grmbl, heb ik net de FAQ een beetje op orde, brengen ze weer een nieuwe versie uit, stelletje @#*($@*#'s :( :P

Ik vind het leuk dat die webserver nu ook in de officiele zit, straks maar ff uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Kan iemand ff de 0.27 emule.tmpl ergens neerzetten ?

die zit niet in de Zipped versie van 0.27b ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Optical schreef op 23 March 2003 @ 17:29:
Kan iemand ff de 0.27 emule.tmpl ergens neerzetten ?

die zit niet in de Zipped versie van 0.27b ?
De wattes? Dat bestand heb ik nog nooit gezien, staat ook niet in mn eMule dir?

Waar dient het voor dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Dat is toch de webserver pagina template ? dacht ik ?

ik krijg namelijk alleen een lege pagina als ik de webserver kies in mn browser
en als ik reload template klik dan zegt ie dat ie die .tmpl file niet kan vinden in de emule dir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
He, je hebt gelijk ja... vandaar dat die webserver bij mij ook een lege pagina gaf :P

In de eMule plus 1b word ie wel meegeleverd in de zip.

Kan je downloaden van de site, of van mijn ftp, ftp://emule:downloads@zoe...m/eMulePlus-1b.Binary.zip :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zoefff op 23-03-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
Zoefff schreef op 23 maart 2003 @ 17:39:
He, je hebt gelijk ja... vandaar dat die webserver bij mij ook een lege pagina gaf :P

In de eMule plus 1b word ie wel meegeleverd in de zip.

Kan je downloaden van de site, of van mijn ftp, ftp://emule:downloads@zoe...m/eMulePlus-1b.Binary.zip :)
Dat had ik dus net geprobeerd maar de .tmpl van EmulePlus pikt ie niet :P

vreemd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 22:32
http://www.emule-project.net/files/eMule.tmpl copy-en naar je emule main dir

[ Voor 6% gewijzigd door nicxz op 23-03-2003 17:57 ]

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
damm

niet gezien op de download page .... stom

thanx iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komt er iedere week een nieuwe versie uit?
Kunnen ze niet gewoon iets langer wachten en dan een goeie versie online gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 18:24:
Waarom komt er iedere week een nieuwe versie uit?
Kunnen ze niet gewoon iets langer wachten en dan een goeie versie online gooien?
Je maakt een nieuwe versie. Vervolgens moet deze op bugs getest worden. Dan moet je kiezen. Óf je geeft em aan een select groepje mensen, en gaat m zelf zitten testen, óf je gooit em online, met als gevolg dat je duizende betatesters hebt...

Keuze makkelijk gemaakt in mijn ogen, toch?

Bovendien, jij hoeft je er niets van aan te trekken toch? Als je een redelijk up-to-date versie gebruikt, hoef je heus niet meteen over te stappen op 27b hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 23 maart 2003 @ 18:29:
[...]

Je maakt een nieuwe versie. Vervolgens moet deze op bugs getest worden. Dan moet je kiezen. Óf je geeft em aan een select groepje mensen, en gaat m zelf zitten testen, óf je gooit em online, met als gevolg dat je duizende betatesters hebt...

Keuze makkelijk gemaakt in mijn ogen, toch?

Bovendien, jij hoeft je er niets van aan te trekken toch? Als je een redelijk up-to-date versie gebruikt, hoef je heus niet meteen over te stappen op 27b hoor :)
Ik ben graag up-to-date, maar met emule is dat een tijdrovende bezigheid. ;)
Je hoeft toch alleen maar de .exe te replacen om te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 18:38:
[...]

Ik ben graag up-to-date, maar met emule is dat een tijdrovende bezigheid. ;)
Je hoeft toch alleen maar de .exe te replacen om te updaten?
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

emule 27b of emule plus 1c? man ik kan niet kiezen. welke draait het beste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 19:52:
emule 27b of emule plus 1c? man ik kan niet kiezen. welke draait het beste?
Het maakt echt niet zo veel uit.

De downloadsnelheid is bij beiden echt hetzelfde, daar hoef je niet voor de kiezen. Het enige is dat de een wat andere features heeft, dan de ander.

De stats bijvoorbeeld in de plus versie zijn wat uitgebreider, en de interface is wat anders (maar dat moet je ook maar prettig vinden natuurlijk).

Het enige waar ik nog om zat te twijfelen, was de webserver, die de plus versie wel had, en de officiele niet, maar dat is inmiddels ook al niet meer zo, 27b heeft ook een webserver :)

Ik gebruik dus gewoon de normale versie, die bied voor mij voldoende functionaliteit. Als je het echt niet weet, dan draai je gewoon een weekje officieel, en een weekje plus, en maak je dan je keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik de .zip versie van eMule 0.27b vandaan haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Verwijderd schreef op 23 maart 2003 @ 20:31:
blijft moeilijk, he :/

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 20:31:
Wat er nu in mijn hoofd omgaat: "Hoe de f*ck kan ie dat nou vragen... Zou ie het echt niet weten, of heeft ie gewoon geen zin om te zoeken?"

www.emule-project.net, onder downloads
www.dutchemulefaq.tk, onder downloads
ftp://emule:downloads@zoefff.gotdns.com

Of, en dan is mijn eerste zin onterecht, weet je niet welke je moet hebben? De binaries is dus de .zip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eMAeRCe schreef op 23 March 2003 @ 20:33:
[...]

blijft moeilijk, he :/

[...]
Nou kijk, ik vraag dit niet voor niets, ik ben namelijk niet dom. De site van www.emule-project.net is TRAAG ! Echt ik kom er niet doorheen, daarom vraag ik naar een alternative site waar ik hem ook kan vinden. Begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoefff schreef op 23 March 2003 @ 20:34:
[...]

Wat er nu in mijn hoofd omgaat: "Hoe de f*ck kan ie dat nou vragen... Zou ie het echt niet weten, of heeft ie gewoon geen zin om te zoeken?"

www.emule-project.net, onder downloads
www.dutchemulefaq.tk, onder downloads
ftp://emule:downloads@zoefff.gotdns.com

Of, en dan is mijn eerste zin onterecht, weet je niet welke je moet hebben? De binaries is dus de .zip :)
Ik moet de binary dus hebben, zie mijn post hierboven waarom ik om een andere source vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Verwijderd schreef op 23 March 2003 @ 20:37:
[...]

Ik moet de binary dus hebben, zie mijn post hierboven waarom ik om een andere source vraag.
Oke, oke, het is al duidelijk. Maar meld het er dan ook bij, in je post. Nu lijkt het dus net alsof je zomaar "ff" wilt weten waar je het kan downloaden.

Enne.. je kan je posts ook editen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Het begint irritant te worden (er hadden wat mensen denk ik weinig te doen dit weekeind...)

Emule 0.27c

changelog
Ornis:Fixed security bug which could cause eMule be crashed (new settings in security preferences)
Ornis:Webserver: Fixed display if files>2GB
Ornis:Webserver Template updated by Daan
binaries:
http://prdownloads.source...e/eMule0.27c.zip?download

installer:
http://prdownloads.source...7c-Installer.exe?download

source:
http://prdownloads.source....27c-Sources.zip?download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:36
mjah zo blijven we bezig. NU blijf ik toch nog maar ff bij 27b. :) Wie weet is er straks over 24 uur alweeer een D uit :+

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
check dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.gforze.nl/gs2k1/ratio.gif

ik zou toch graag een client zien die wel m'n download/upload goed regelt (dit is emule plus 1b) want heb m'n upload al van 250 naar 50 kb/sec gelimiteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

G-Spotter schreef op 24 March 2003 @ 09:25:
check dit:
ik zou toch graag een client zien die wel m'n download/upload goed regelt (dit is emule plus 1b) want heb m'n upload al van 250 naar 50 kb/sec gelimiteerd!

Uhm ja, ik zie dat je 4 active connections hebt, dan gok ik dat je nauwelijks iets aan het downloaden bent/dingen met weinig sources. Dan gaat het natuurlijk 'scheef' lopen (sowieso moet je je nooit terug verwachten wat je 'geeft' ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
IceStorm schreef op 24 maart 2003 @ 09:33:

[...]

Uhm ja, ik zie dat je 4 active connections hebt, dan gok ik dat je nauwelijks iets aan het downloaden bent/dingen met weinig sources. Dan gaat het natuurlijk 'scheef' lopen (sowieso moet je je nooit terug verwachten wat je 'geeft' ;)).
DVD'r ja met weinig sources.

maar een client die bijv. bij de 10GB upload zeg: je mag nu ook 10GB downloaden en je upload gaat tijdelijk uit ofzo (tot je 10GB gedownload hebt) zou helemaal niet verkeerd zijn!
dan krijg je meer 1:1 principe....

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold op 24-03-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
G-Spotter schreef op 24 March 2003 @ 09:35:
[...]

DVD'r ja met weinig sources.

maar een client die bijv. bij de 10GB upload zeg: je mag nu ook 10GB downloaden en je upload gaat tijdelijk uit ofzo (tot je 10GB gedownload hebt) zou helemaal niet verkeerd zijn!
dan krijg je meer 1:1 principe....
Ja, dat klopt. Maar wat je niet moet vergeten, is dat jij als een van de weinigen een hele hoge upload hebt. Er zijn veel meer mensen met een lagere upload dan jij, waardoor je het waarschijnlijk niet allemaal terug gaat krijgen.

Alhoewel, volgens het creditsysteem hoor je er wel door beloond te worden. Ik denk dat als je een aantal populaire files gaat downloaden, je best een redelijke downstream krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Zoefff schreef op 24 March 2003 @ 09:38:
[...]

Ja, dat klopt. Maar wat je niet moet vergeten, is dat jij als een van de weinigen een hele hoge upload hebt. Er zijn veel meer mensen met een lagere upload dan jij, waardoor je het waarschijnlijk niet allemaal terug gaat krijgen.

Alhoewel, volgens het creditsysteem hoor je er wel door beloond te worden. Ik denk dat als je een aantal populaire files gaat downloaden, je best een redelijke downstream krijgt.
dat kan kloppen... maar populaire files hoef ik meestal niet...
niet dat die upload mij echt boeit, maar gaat mij er vooral om dat ik naar verhouding zo erg weinig download. Er zijn toch wel wat sources, maar ik ga niet zo snel die cue door als ik verwacht had...

[ Voor 7% gewijzigd door Arnold op 24-03-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er bestaat ook nog zoiets als disconnecten en buitenspelen ... Je hoeft eMule toch niet de hele tijd aan te hebben? Als je niets download is het bij jou al helemaal niet nodig nog steeds zoveel te uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ach, van uploaden ga je niet dood hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Verwijderd schreef op 24 maart 2003 @ 09:45:
Er bestaat ook nog zoiets als disconnecten en buitenspelen ... Je hoeft eMule toch niet de hele tijd aan te hebben? Als je niets download is het bij jou al helemaal niet nodig nog steeds zoveel te uppen.
ik het constant dingen in m'n cue staan. alleen ze zijn zeldzaam...
verder staat m'n pc @ work gewoon altijd aan + emule.
heb ook geen last van die upload hoor... gaat er alleen om dat ik voor mijn idee wel wat sneller door cue's heen zou mogen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
IceStorm schreef op 24 March 2003 @ 09:52:
Ach, van uploaden ga je niet dood hoor :)
helemaal niet :D
heb toch unlimited dataverkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
G-Spotter schreef op 24 March 2003 @ 09:52:
[...]

ik het constant dingen in m'n cue staan. alleen ze zijn zeldzaam...
verder staat m'n pc @ work gewoon altijd aan + emule.
heb ook geen last van die upload hoor... gaat er alleen om dat ik voor mijn idee wel wat sneller door cue's heen zou mogen....
PC op je werk? Je hebt neem ik aan wel een hoogID dan he, dus poort 4662 geforward op je werk?

Of zit je niet achter een router oid daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Zoefff schreef op 24 maart 2003 @ 09:54:
[...]

PC op je werk? Je hebt neem ik aan wel een hoogID dan he, dus poort 4662 geforward op je werk?

Of zit je niet achter een router oid daar...
port is geforward :)
maar het zou niet veel uitmaken, aangezien ik alsnog veel upload, zou ik ook veel kunnen downloaden he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Nou, daar vergis je je dan lelijk in!

Als je geen hoog ID hebt, dan kan je uploaden wat je wilt, maar omdat je niet herkenbaar bent op het netwerk (je hoge ID is een uniek nummer, wat je niet hebt als je een laag ID hebt, zie de FAQ), zal niemand jou onthouden, en zal je dus ook nergens in de queue omhoogklimmen.

Maarja, je hebt een hoog ID, dus dit is niet bij jou van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Zoefff schreef op 24 maart 2003 @ 09:58:
Nou, daar vergis je je dan lelijk in!

Als je geen hoog ID hebt, dan kan je uploaden wat je wilt, maar omdat je niet herkenbaar bent op het netwerk (je hoge ID is een uniek nummer, wat je niet hebt als je een laag ID hebt, zie de FAQ), zal niemand jou onthouden, en zal je dus ook nergens in de queue omhoogklimmen.

Maarja, je hebt een hoog ID, dus dit is niet bij jou van toepassing :)
is het niet zo zolang je niet van server wisselt je low-id ook gelijk blijft (en je dus herkenbaar bent?). Aangezien ik in begin van m'n emule gebruik wel met low-id werkte, maar amper van server wisselde (eigenlijk nooit...) ging ik toch redelijk snel cue's door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

HenkS

Da_king alias HenkS

mm zo te zien geen fixes die iets verhelpen zodat mijn router niet meer crasht..

(hier is al meer over verteld in dit topic) (edimax router)

mmm balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
G-Spotter schreef op 24 maart 2003 @ 10:03:
[...]

is het niet zo zolang je niet van server wisselt je low-id ook gelijk blijft (en je dus herkenbaar bent?). Aangezien ik in begin van m'n emule gebruik wel met low-id werkte, maar amper van server wisselde (eigenlijk nooit...) ging ik toch redelijk snel cue's door...
Als je een low ID krijgt van een server, dan is dat een willekeurig getal, onder de 16777216. Iedere keer dus, als je weer op die server inlogt, krijg je weer een ander ID, hij zal dit lage ID ook niet onthouden.

Verder, als je een laag ID hebt, dan download je dus niet rechtstreeks van een client, zoals met een hoog ID wel gebeurt, maar je maakt connecties via de server. Dus ook tijdens een sessie met een laag ID, zal een client jou niet onthouden, en zal je geen credits voor het uploaden krijgen.
HenkS schreef op 24 March 2003 @ 10:16:
mm zo te zien geen fixes die iets verhelpen zodat mijn router niet meer crasht..

(hier is al meer over verteld in dit topic) (edimax router)

mmm balen :(
Ik denk ook niet dat jou router crasht doordat er een fout in eMule zit. Hij crasht wel door eMule, maar dat is waarschijnlijk omdat die heel veel connecties maakt, waardoor je router op zn bek gaat.

Enige oplossing is kijken of edimax firmware updates heeft voor je router, en zoniet, ze misschien een mailtje sturen dat je router op zn bek gaat als ie teveel connecties moet aan gaan ofzo?

[ Voor 41% gewijzigd door Zoefff op 24-03-2003 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:22

HenkS

Da_king alias HenkS

Zoefff schreef op 24 March 2003 @ 10:27:
[...]

Ik denk ook niet dat jou router crasht doordat er een fout in eMule zit. Hij crasht wel door eMule, maar dat is waarschijnlijk omdat die heel veel connecties maakt, waardoor je router op zn bek gaat.

Enige oplossing is kijken of edimax firmware updates heeft voor je router, en zoniet, ze misschien een mailtje sturen dat je router op zn bek gaat als ie teveel connecties moet aan gaan ofzo?
laatste firmware staat er al op...

en de router gaat ook op zijn bek als ik het aantal connecties in emule extreem laag zet... :( want nu gebruik ik emule daardoor al een tijd niet meer en blijft de router het perfect doen.

dus ik denk dat het ook verholpen kan worden door een software fix in emule..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Ik denk van niet (en dat is het mooie van meningen, die zijn nooit onjuist ;) )

eMule heeft die connecties die ie maakt, gewoon nodig. Daar valt helaas niets aan te veranderen hoor.

Je hebt het "max aantal connecties per 5 seconden" dus ook al veranderd, op 1 gezet ofzo? Want waarschijnlijk gaat je router daardoor op zn bek. Deze instelling kan je vinden onder "Extended settings" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het nou eigenlijk als je een dynamisch IP-adres hebt?
Je krijgt dan toch steeds een ander ID?

Of heb ik de FAQ weer niet goed gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Dynamisch IP, is dus elke keer een ander ID. Daarmee kun je dus geen gebruik maken van het creditsysteem. Als je opnieuw verbind met je ISP.

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Je hebt vast de FAQ goed gelezen, daar ga ik vanuit ;)

En, je hebt ook gelijk.

Een dynamisch IP adres houd in dat je steeds een nieuw IP adres krijgt. Aangezien je ID word berekend aan de hand van je IP, krijg je dus ook steeds een nieuw ID.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou daar ben ik dan lekker mee. :(
Ik upload bijna 2gig per dag, en ik schiet er niks mee op... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

1 oplossing is de verbinding nooit verbreken met de ISP.

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thegeronimo schreef op 24 March 2003 @ 13:38:
1 oplossing is de verbinding nooit verbreken met de ISP.
Dat heeft niet zoveel nut, ik heb een lease van 3 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Emule Plus 1c heeft memory leak.
kwam net thuis en had 100% CPU gebruik ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
G-Spotter schreef op 24 maart 2003 @ 21:39:
Emule Plus 1c heeft memory leak.
kwam net thuis en had 100% CPU gebruik ...
En dat was constant, die 100%?

Je zegt, memory leak, en vervolgens begin je over je CPU, dat zijn twee verschillende dingen hoor :P

Bij het hashen van een nieuwe file, of het completen van een file, wil ie wel eens 100% gebruiken, maar dat zakt wel weer terug hoor?

27c draait hier al ruim een dag, en heb nog geen problemen gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
Zoefff schreef op 24 March 2003 @ 22:13:
[...]

En dat was constant, die 100%?

Je zegt, memory leak, en vervolgens begin je over je CPU, dat zijn twee verschillende dingen hoor :P

Bij het hashen van een nieuwe file, of het completen van een file, wil ie wel eens 100% gebruiken, maar dat zakt wel weer terug hoor?

27c draait hier al ruim een dag, en heb nog geen problemen gehad..
ehm fuck had m'n post niet afgemaakt :D
hij zat op 100% CPU power en nam 700mb geheugen in beslag 8)7 8)7

Ehm hij was volgens m'n zusje al hele middag traag (die snap zo'n probleem niet)...
en verder heb ik het nog nooit eerder meegemaakt, dus lijkt me gewoon probleem.

ben dus nu ook gewoon over op 27c

[ Voor 4% gewijzigd door Arnold op 24-03-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• venomous
  • Laatst online: 06-09 13:21
Ik vind emule een mooi en handig programma gebruik momenteel de plus versie omdat deze de upload tegen kan gaan (zou moeten werken doet alleen niet)

Is er nog een manier om bij emule upload te stoppen?

Ik heb een leuk abbo met maar 2.5 gig dataverkeer dus uploaden is nogo bij mij.
Is natuurlijke tegen het filesharen princiepe in.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
venomous schreef op 24 March 2003 @ 22:34:
Ik vind emule een mooi en handig programma gebruik momenteel de plus versie omdat deze de upload tegen kan gaan (zou moeten werken doet alleen niet)

emule draait er juist om dat je MOET uploaden.
wil je niet uploaden --> join kazaa, of ga met lage download snelheden werken (zet je upload op 3kb/sec ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
venomous schreef op 24 March 2003 @ 22:34:

Uploaden kan je niet uitzetten, ook in de plus versie niet volgens mij.

Je kan de upload op 1 kb/sec zetten, maar dan kan je maar 3 kb max downloaden.

Er bestaat wel een versie waar de upload is uitgeschakeld, zonder dat dat je download beinvloed. Die kan je vast wel vinden met google, ik ga je geen link geven, omdat ik er zelf erg tegen ben, maar misschien is het in jou geval noodzakelijk...

Maarja, dan heb je je upload uitgeschakeld, maar dan heb je nog een probleem met het credit systeem. Omdat je niets upload zal je geen credits krijgen, en zal het downloaden dus ook aardig lang gaan duren...

Mijn advies: neem een ander internetabbonement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
hebben wij als tweakers een community ? ik vul gewoon GoT in als community

maar wat voor voordelen heeft dit dan ? kunnen mede-Gotters sneller downloaden van mij en visa versa ?

if so, GoT it is :Y)

// edit

Deneb, het staat niet in de faq hoor, het is een feature die in de LSD mod(27c) voor komt, ik had hem niet eerder in een andere mod gezien.

[ Voor 28% gewijzigd door The System op 24-03-2003 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja eMule en 2.5 Gig gaat gewoon niet samen, daar kom je snel genoeg achter, of dat ben je al. :P

Binnen 18 uur crachte 0.27d 2 keer, maar nu heb ik al een hele tijd nergens last van, allleen dat mijn IBM 60 Gig te klein is :9

Jeez Sys F.....A.....Q

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2003 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

The System schreef op 24 maart 2003 @ 22:46:
maar wat voor voordelen heeft dit dan ? kunnen mede-Gotters sneller downloaden van mij en visa versa ?
Het heeft geen voordelen om GOT te kiezen. Je hebt alleen wat aan een comunity als de leden dezelfde 'smaak' hebben. Dan geef je elkaar voorang in de queue. Maar dat iemand lid van GOT is wil nog niet zeggen dat hij ook verder dezefde belangstelling heeft als jij. Misschien heb je met jouw 'smaak' wel veel meer overeenkomst met een groepje Argentijnen of Tibettanen.

Het staat niet in de FAQ...maar is hier in de thread al een paar keer aan de orde geweest

[ Voor 10% gewijzigd door Ortep op 24-03-2003 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Laatst online: 20:32
Ortep schreef op 24 March 2003 @ 22:59:
[...]

Het heeft geen voordelen om GOT te kiezen. Je hebt alleen wat aan een comunity als de leden dezelfde 'smaak' hebben. Dan geef je elkaar voorang in de queue. Maar dat iemand lid van GOT is wil nog niet zeggen dat hij ook verder dezefde belangstelling heeft als jij. Misschien heb je met jouw 'smaak' wel veel meer overeenkomst met een groepje Argentijnen of Tibettanen.

Het staat niet in de FAQ...maar is hier in de thread al een paar keer aan de orde geweest
De meeste gotters zag ik bij de Single van Jamai :X (Vraag niet waarom ik die aan het dl'en was ;)

Ontopic: Emule draait hier nog steeds perfect :)

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 22:47:
Ja eMule en 2.5 Gig gaat gewoon niet samen, daar kom je snel genoeg achter, of dat ben je al. :P

Binnen 18 uur crachte 0.27d 2 keer, maar nu heb ik al een hele tijd nergens last van, allleen dat mijn IBM 60 Gig te klein is :9

Jeez Sys F.....A.....Q
Ehm 0.27D :? :?
Die gasten blijven toch niet bezig he? Heb ik gister 0.27b erop gezet, vandaag c, en dan weer vandaag d?
ff checke

ok
March 23rd: eMule v0.27c is available!
je zal dus ff niet goed op je toetsenbord hebben gekeken. Ik schrok al ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The System
  • Laatst online: 19-05 04:25
Fr3aKER schreef op 24 March 2003 @ 23:22:
De meeste gotters zag ik bij de Single van Jamai :X (Vraag niet waarom ik die aan het dl'en was ;)
De meeste Gotters zitten bij mij pr0n te downloaden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

The System schreef op 25 March 2003 @ 07:51:
[...]

Ik zie nooit gotters bij mij downloaden :?

Trouwens, bij iemand waar ik community aangezet heb, staat nog steeds als ik bij mij kijk naar zijn eigenschappen community: no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The System schreef op 25 March 2003 @ 07:51:
[...]

Dat geld niet alleen voor Gotters, over het algemeen is porn het meest gedownload,
Als ik op Direct Connect ga en mijn porn ook share dan heb ik in no time alle uploadslots vol en dat terwijl ik op een Mixed Martial Arts hub zit

Merk wel dat sommige links van emule.nl en edonkeynl.com een tijd duren voordat er uberhaupt wat gedownload wordt( heck, het blijft een hele tijd op rood staan dus geen sources)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, dit vind ik toch wel een beetje zonde:

"WARNING: You have too many shares for this server!"

Nou kan ik me dat voorstellen met 1250 shares maar dat is allemaal spul dat maar weinig mensen willen hebben. Mijn queue is zelden groter dan 1000 mensen (meestal minder dan 500) en dat is een heel stuk prettiger dan dat ik 10 films share en me queue gewoon propvol zit.

En eMule vreet schijfruimte... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:22

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hehe, dat probleem had ik eerst ook... nu heb ik teveel cdroms ;)
Ik moet weer eens naar een beurs gaan voor goedkope cd hoesjes :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
IceStorm schreef op 25 maart 2003 @ 11:10:

En eMule vreet schijfruimte... :+
Dat is inderdaad een vreselijk irritante bug :(

Heb al een paar keer een mailtje gestuurd, wanneer ze m eruit werken.. Ze zijn er mee bezig zeggen ze, maar ze beloven niets :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_Indewarrie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 March 2003 @ 12:16:
Hoe zit het nou eigenlijk als je een dynamisch IP-adres hebt?
Je krijgt dan toch steeds een ander ID?

Of heb ik de FAQ weer niet goed gelezen?
thegeronimo schreef op 24 March 2003 @ 12:20:
Dynamisch IP, is dus elke keer een ander ID. Daarmee kun je dus geen gebruik maken van het creditsysteem. Als je opnieuw verbind met je ISP.
Zoefff schreef op 25 maart 2003 @ 11:28:
[...]

Een dynamisch IP adres houd in dat je steeds een nieuw IP adres krijgt. Aangezien je ID word berekend aan de hand van je IP, krijg je dus ook steeds een nieuw ID.
:+
Sorry ik lees dit draadje niet zo vaak.
Gelukkig hebben jullie het mis.
Creditsystem werkt op basis van Userhash.
Dit is wat anders dan de userID (op basis van IP)
Met een dynamisch ip werkt het creditsysteem dus wel!

Kheb de FAQ hierop niet gecontroleerd, maar als Zoeff het niet weet staat het er vast niet in...

LowID werkt dus ook wel met creditsystem, maar kan alleen uploaden en downloaden via server (dus niet met users op andere servers) als ik het goed heb onthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H_Indewarrie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Zoeff je moet vaker je FAQ lezen:)
Ik heb het elders wel eens duidelijker zien staan, maar ook hier blijkt het uit:

Het credit systeem
Iedere eMule client die met jou verbinding maakt, wordt onthouden aan de hand van zijn "userhash" (dit is níet je ID of IP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus er is nog hoop voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
H_Indewarrie schreef op 25 maart 2003 @ 12:23:
Zoeff je moet vaker je FAQ lezen:)
Ik heb het elders wel eens duidelijker zien staan, maar ook hier blijkt het uit:

Het credit systeem
Iedere eMule client die met jou verbinding maakt, wordt onthouden aan de hand van zijn "userhash" (dit is níet je ID of IP).
Mm, nu ik zo nadenk, zou je best wel eens gelijk kunnen hebben...

Maar, waar haal je die info dan vandaan? Heb graag een officiele bron, heb het nergens op de eMule site kunnen vinden namelijk?

EUH! WTF 8)7

Die info heb je dus van mijn site gehaald.. hehe

Is dus al redelijk lang geleden dat ik dat daar neergezet heb blijkbaar ;)

Het enige waar ik nu dus zéér benieuwd naar ben, is hoe die userhash gemaakt word. Het lijkt me dat dit een unieke reeks is? Maar aan de hand waarvan word die gemaakt? En wanneer veranderd ie?

Want als de userhash ook aan de hand van je IP gemaakt word, dan is er dus geen hoop meer voor "KIP", anders wel...

[ Voor 32% gewijzigd door Zoefff op 25-03-2003 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvhaarst
  • Laatst online: 03-09 15:28

jvhaarst

Eendracht maakt macht

En weer een nieuwe versie !
v0.27c
----------------------
- March 23th, 2003 -
----------------------
Ornis:Fixed security bug which could cause eMule be crashed (new settings in security preferences)
Ornis:Webserver: Fixed display if files>2GB
Ornis:Webserver Template updated by Daan
http://vcheck.emule-project.net/en/download.php

If you don’t have enough time, stop watching TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
Hee, wat leuk, die heb ik al meer dan een dag :z

Werd dus een tijdje geleden ook al gemeld hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Niet online
En dit deel is vol. Zoefff maakt een nieuw topic :)

Zie: eMule opensource eDonkey, deel 5

[ Voor 39% gewijzigd door SH007 op 25-03-2003 17:40 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.