Ik heb een laptop met Windows 95, en de software van Ericsson geinstalleerd. T68i IR en laptop IR staan aan. De laptop herkend de T68i wel, want hij wilde deze eerst instaleren, heb ik ook gedaan (Plug & Play), maar ik las dat dit niet de bedoeling was.
Als ik de Ericsson software laat zoeken, krijg ik bij de klok een zwart telefoontje voor 1 seconde, en die verdwijnt weer. Er is op de taakbalk heel weinig (1x) activiteit te zien tussen de 2 infrarood tekentjes. Na een tijdje krijg ik de melding dat het apparaat niet reageert of niet gevonden is.
Instellingen staan op max 115.2
De laptop vind de telefoon wel, maar de software van Ericsson niet!
Toen ik een tijd terug de T68i door Windows heb laten instaleren als modem, heb ik een inbel verbinding aangemaakt, met als telefoonnummer mijn mob nr. Toen maakte hij op mn telefoon verbinding (dus hij stond op bellen), na een minuut werd de verbinding verbroken...er is dus wel activiteit!
Wie kan mij helpen?
Vriendelijk bedankt,
Tommey.NL
PS. Ik heb de snelheid ondertussen op 9200 gezet, de laptop vind de telefoon wel, want hij geeft een geluidje als ik m unplug of inplug, en bij het zoeken met de software van Ericsson, laat hij, zoals ik al zei, een seconde het zwarte telefoontje naast de klok zien, maar die verdwijnt meteen weer.
[
Voor 7% gewijzigd door
Ad Hox op 30-04-2003 17:37
]