(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De handleidingen van SonyEricsson blinken uit in onoverzichtelijkheid. Ik heb een werkende HBH-15. Probeer het volgende eens om te initialiseren.:

- Headset aanzetten en knop 10 seconden ingedrukt housen bij aanzetten. Indicator knippert rood/groen.
- T68i BT device toevoegen en 'pairen'. Default passkey is 0000

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is trouwens goede software om SMSjes te syncen met Outlook? Dat XTND-Connect begint me echt m'n keel uit te hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 08:17

racoon

mooowwww

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 16:44:
De handleidingen van SonyEricsson blinken uit in onoverzichtelijkheid. Ik heb een werkende HBH-15. Probeer het volgende eens om te initialiseren.:

- Headset aanzetten en knop 10 seconden ingedrukt housen bij aanzetten. Indicator knippert rood/groen.
- T68i BT device toevoegen en 'pairen'. Default passkey is 0000

Succes!
Mijn vraag is als hij steeds geel knipperd de headset hoe zet ik hem dan aan zodat ie rood gaat knipperen, dus op welke knop moet ik drukken?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:58
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 17:55:
Wat is trouwens goede software om SMSjes te syncen met Outlook? Dat XTND-Connect begint me echt m'n keel uit te hangen...
Volgens mij is er geen software om sms-jes met outlook te syncen, je kan ze alleen backuppen. Bij mij werkt XTND prima voor wat het moet doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 08:17

racoon

mooowwww

ik weet niet wat ik gedaan heb , maar hij doet het eindelijk

[ Voor 82% gewijzigd door racoon op 28-04-2003 20:58 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op 28 april 2003 @ 20:55:
ik weet niet wat ik gedaan heb , maar hij doet het eindelijk
Dat is een goeie oplossing :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henry_f, ik wacht met smart op de MP3-review!!(of moet je soms eerst je foon trug hebbe) Ik wil hem misschien gaan kopen. Hoe duur was die? en waar heb je hem gekocht? Ik heb hem op een engelse site gezien voor 40 pond (iets minder dan 60 euro). En kan je die MP3-speler uitbreiden met meer geheugen? (standaard 32 is wel erg weinig).

En weet iemand of er een duelsim-dinges voor de t68i te koop is? Zo'n ding zodat je twee simkaarten in je foon kan duwen zonder hem elke keer open te maken. (heb namelijk een orange free 20 en 30 abo die allebei opgebelt moeten worden :D)

edit/offtopic: heb nu deel 2 over de t68 doorgelezen, is het dan nog interesant om deel 1 te doen of staan daar allemaal dezelfde vragen in

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 23:36:
Henry_f, ik wacht met smart op de MP3-review!!(of moet je soms eerst je foon trug hebbe) Ik wil hem misschien gaan kopen. Hoe duur was die? en waar heb je hem gekocht? Ik heb hem op een engelse site gezien voor 40 pond (iets minder dan 60 euro). En kan je die MP3-speler uitbreiden met meer geheugen? (standaard 32 is wel erg weinig).
Hierover is genoeg te vinden in de search, zoek maar op HPM-10. Ik weet nog dat ik er indertijd vrij veel over heb geschreven. Nouja, laat ik maar eens een linkje zetten: hier! Onderaan bonuslinks!
En weet iemand of er een duelsim-dinges voor de t68i te koop is? Zo'n ding zodat je twee simkaarten in je foon kan duwen zonder hem elke keer open te maken. (heb namelijk een orange free 20 en 30 abo die allebei opgebelt moeten worden :D)
Lijkt me lastig, want dat zal ook in de batterij verwerkt moeten worden, er is geen ruimte voor een extra simkaart en een adapter. Je kunt dus beter af en toe de simkaart zelf verwisselen. Let wel op dat je dan elke keer al je sms-berichten kwijt bent en nog wat andere instellingen, zoals de gesprekkenlijst.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik heb 2 probleempjes met de S/E sms voor Outlook plugin (hoe heet dat ding eigenlijk):

1) de datum wordt verkeerd uitgelezen (12 januari=1 december, 12-1 wordt dus 1-12!), zodat ik nu 2 sms'jes heb die al tijden bovenaan al mn mail staan |:( die kan ik natuurlijk wel wissen, maar er blijven nieuwe terugkomen natuurlijk. Het stomste is nog wel, dat het in de tweede helft van elke maand wél goed gaat (dan ziet hij kennelijk dat een maand > 12 niet kan en dat dat dus de dag is)...

2) je kunt alleen het "gewone" outlook adresboek gebruiken (en mijn T68i synced met zn eigen folder, anders zit de telefoon meteen vol)... is dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn IRDA module binnen :) Het werkt perfect.... nu kan ik mooi de foto's die ik met mijn MCA-20 maak op de PC krijgen. >:)

De foto's die je met de MCA-20 maakt zijn nog behoorlijk scherp ook. Valt me niks tegen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
PowerFlower schreef op 29 April 2003 @ 12:20:
Ik heb 2 probleempjes met de S/E sms voor Outlook plugin (hoe heet dat ding eigenlijk):

1) de datum wordt verkeerd uitgelezen (12 januari=1 december, 12-1 wordt dus 1-12!), zodat ik nu 2 sms'jes heb die al tijden bovenaan al mn mail staan |:( die kan ik natuurlijk wel wissen, maar er blijven nieuwe terugkomen natuurlijk. Het stomste is nog wel, dat het in de tweede helft van elke maand wél goed gaat (dan ziet hij kennelijk dat een maand > 12 niet kan en dat dat dus de dag is)...

2) je kunt alleen het "gewone" outlook adresboek gebruiken (en mijn T68i synced met zn eigen folder, anders zit de telefoon meteen vol)... is dat te veranderen?
Ow bestaat zoiets wel.... Ik heb hierboven nog wat anders lopen blaten :D
maar je zou je telefoon anders kunnen instellen, maar dan staat in je telefoon alles op z'n amerikaans (1 maart > 03-01) misschien dat ze dan wel goed in outlook komen.

(waar is die plugin te vinden eigenlijk???)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:52

Ad Hox

N/A

Ik heb een laptop met Windows 95, en de software van Ericsson geinstalleerd. T68i IR en laptop IR staan aan. De laptop herkend de T68i wel, want hij wilde deze eerst instaleren, heb ik ook gedaan (Plug & Play), maar ik las dat dit niet de bedoeling was.
Als ik de Ericsson software laat zoeken, krijg ik bij de klok een zwart telefoontje voor 1 seconde, en die verdwijnt weer. Er is op de taakbalk heel weinig (1x) activiteit te zien tussen de 2 infrarood tekentjes. Na een tijdje krijg ik de melding dat het apparaat niet reageert of niet gevonden is.
Instellingen staan op max 115.2
De laptop vind de telefoon wel, maar de software van Ericsson niet!

Toen ik een tijd terug de T68i door Windows heb laten instaleren als modem, heb ik een inbel verbinding aangemaakt, met als telefoonnummer mijn mob nr. Toen maakte hij op mn telefoon verbinding (dus hij stond op bellen), na een minuut werd de verbinding verbroken...er is dus wel activiteit!

Wie kan mij helpen?

Vriendelijk bedankt,
Tommey.NL

PS. Ik heb de snelheid ondertussen op 9200 gezet, de laptop vind de telefoon wel, want hij geeft een geluidje als ik m unplug of inplug, en bij het zoeken met de software van Ericsson, laat hij, zoals ik al zei, een seconde het zwarte telefoontje naast de klok zien, maar die verdwijnt meteen weer.

[ Voor 7% gewijzigd door Ad Hox op 30-04-2003 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 30 April 2003 @ 17:35:
Ik heb de snelheid ondertussen op 9200 gezet, de laptop vind de telefoon wel, want hij geeft een geluidje als ik m unplug of inplug.
Dat was dus n.a.v. deze post:
Het klinkt als een IR driverprobleempje. Heb je je IR drivers gecontroleerd en geupdate naar de laatste versie? Zet evt. de snelheid van de IR-poort wat lager. Dat wil nog wel eens helpen.

Werkt de Ericsson software wel onderw Windows 95 trouwens?
Maar kijk alsnog even naar recente(re) drivers dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ga ik meteen doen, dus de nieuwste drivers voor Win95 downen! Er is wel activiteit tussen de twee apparaten.

[edit] Ik heb SP 1 voor 95 gedownload, maar nog steeds hetzelfde: als ik probeer te zoeken met de softwaren van Ericsson, dan zoekt hij, laat hij het zwart Ericsson telefoontje naast de klok voor 1 seconde zien, die verdwijnt weer, en hij geeft het scherm aan dat er geen telefoons gevonden zijn.

Wie kan mij helpen?

Vriendelijk bedankt!

[edit2] Ik kan wel de T68i als modem instaleren en een inbelverbinding maken via windows. Wat zijn dan de instellingen? Telefoon nummer uiteraard mijn 06, maar w8woord username etc.? Of kan het zo niet?

[ Voor 109% gewijzigd door Ad Hox op 30-04-2003 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApplePie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01 16:15
Lo Folks

Ik heb de T68i al een tijdje, en het is een super foon.
Alleen zit ik nog met 1 probleem.

Ik heb bij MyCom zo'n USB BT Dongle gehaald.
Nu, alles werkt, MS Outlook (Ver. 2002), PC Control enz.

Ik kan ook in mijn Outlook synchroniseren, dit werkt gewoon.
Maar,

Als ik dus een datum wil synchroniseren naar mijn telefoon, werkt het wel, maar hij neemt de tijden niet mee.

Dus als ik in Outlook deze data: "1 mei 10.30 - werken" zet.

Kom de afspraak WEL op de goede datum, de beschrijving "werken" komt er ook te staan, alleen de tijd neemt ie niet mee.
Dus op mijn T68i heb ik staan: 1 mei 8.30 - werken.

Dit betekend dus dat ik bij elke afspraak de TIJD weer apart om de foon moet instellen.

Hoe kan ik dit oplossen?
Zodat de tijd ook in 1x goed op de telefoon komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Heb geen infrarood poort op m'n computer maar wel een Cassiopeia em500 PDA met zo'n poortje.
Om de een of andere reden kan ik niet de contacts vanaf de PDA kopieren naar de telefoon. Kan de telefoon alleen maar op ontvangen zetten, dit klopt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
buxx schreef op 02 May 2003 @ 13:21:
Heb geen infrarood poort op m'n computer maar wel een Cassiopeia em500 PDA met zo'n poortje.
Om de een of andere reden kan ik niet de contacts vanaf de PDA kopieren naar de telefoon. Kan de telefoon alleen maar op ontvangen zetten, dit klopt toch?
Je kunt zowel contacts verzenden als ontvangen met je T68i. Dus ook vanaf je EM500.
Gewoon het 'rechtermuisknop'knopje onder de yes indrukken > items ontvangen. Dan vanaf de EM500 de betreffende contacts verzenden. Je moet wel per keer accepten op de T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx

buxx

ciao...

je hebt er ervaring mee merk ik?
Wat zijn de instellingen op de EM500 dan?
Als ik een contact wil verzenden krijg ik te horen dat ie geen device kan vinden om naartoe te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
De T68i zegt dat? Dan moet je 'allow incoming IR transfer' of iets dergelijks aanzetten op je EM500.
Er wordt gewoon van de standaard vcard methode gebruik gemaakt om te verzenden, dus het moet lukken.

[edit]
scjoesmie, ik zeg het verkeerd om. Je wilt vanaf de EM-500 naar de T68i verzenden.
Daar zou je in principe ook geen extra handelingen voor hoeven verrichten. Probeer eens of je wel een bmp-tje van 101x80 pixels kunt verzenden naar de T68i?

[ Voor 40% gewijzigd door Korakal op 02-05-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx

buxx

ciao...

Zou wel moeten hé. Maar ook dat lukt niet.
En dat terwijl ik net wel inet heb ingesteld en dat werkte prima.
De communicatie is dus wel mogelijk. Alleen doe ik dus iets fout. Wel een heel gaaf toestel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn T68i gister maar ff naar de Belcompany gebracht want hij was helemaal naar de k*nker.

Hij had last van alle T68i-Tmobile problemen die er waren daarnaast viel ie spontaan uit en was de microfoon kaduuk en deed het toetsenbord het soms niet.

Ben nu noodgedwongen weer aan het bellen met mijn oude Siemens C35, maar ik moet zeggen dat dat toch wel heel erg rieleks bellen is! Een menu dat direct reageert, meteen aangemeld zijn op je netwerk, nooit meer op je telefoon hoeven wacht. Wat een verademing! (Alleen jammer dat de microfoon hiervan ook kuren vertoont...)

Mijn boodschap is iig denk ff twee keer na voordat je nog een T68i koopt, want wat is dat eigenlijk een waardeloze telefoon! Ding gaat supersnel kapot en werkt erg slecht. Ik hop dat ik iets kan regelen met de BC als ze hem zouden omruilen voor een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -bolio-
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:38

-bolio-

Gamertag: BolioDraak

Ik heb nu sinds enkele dagen een grijze T68i en vind een heerlijk telefoon. Ik heb alleen een vraagje verlichting aan de overige (grijze) T68i gebruikers. In een donkere omgeving is mij opgevallen dat er links- en rechts- boven het display in de hoek licht door het frontje komt. Net of er aan de binnenkant van het display niet goed gespoten is. Tevens is dit aan de rechter kant naast het frontje iets minder duidelijk maar ook waarneembaar. Nu vroeg ik mij af of andere gebruikers hier ook last van hebben. Mijn frontje is niet beschadigd ofzo het zit dus echt aan de binnen kant.

[ Voor 2% gewijzigd door -bolio- op 02-05-2003 19:59 . Reden: tipo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al een tijdje op zoek naar software om mijn telefoonboek van mijn t68i te bewerken. Dit schijnt in de package 4 van SE te zitten maar die kan ik nergens downloaden.. Kan iemand mij hier verder mee helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:28:
ik ben al een tijdje op zoek naar software om mijn telefoonboek van mijn t68i te bewerken. Dit schijnt in de package 4 van SE te zitten maar die kan ik nergens downloaden.. Kan iemand mij hier verder mee helpen??
Een ander mooi freeware programma is Mobile Agent , check it out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Package 4 :) zou de URL moeten zijn, maar diez nu down. Googlen op R4APackage4 levert ook niet veel op. Ik ben bang dat je even zult moeten wachten tot SE de server weer aanzet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 19:35:
Package 4 :) zou de URL moeten zijn, maar diez nu down. Googlen op R4APackage4 levert ook niet veel op. Ik ben bang dat je even zult moeten wachten tot SE de server weer aanzet :P
ja dat bedoel ik dus ;) Maar hij bestaat dus nog wel?? Niet dat ie niet meer gesupport wordt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisey schreef op 03 mei 2003 @ 19:30:
[...]

Een ander mooi freeware programma is Mobile Agent , check it out :)
jah, had ik ook gevonden maar krijg em niet werkend. Ik gebruik windows 98 op een laptop met irda. Deze irda genereerd een virtuele com4, maar dit proggie zeg dat ie com4 niet kan bereiken :S Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx

buxx

ciao...

En een goed programmatje voor op de PDA om je T68 telefoonboek te beheren? Weet iemand daar iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx

buxx

ciao...

Wat zijn de instellingen op de EM500 dan?
Als ik een contact wil verzenden krijg ik te horen dat ie geen device kan vinden om naartoe te zenden.
Heb nu verschillende programmatjes op de PDA geprobeerd en communicatie is wel degelijk mogelijk. Heb al op inet gezeten via de PDA en de T68i, op de PDA de T68i een nummer laten bellen, maar kan nog geen dingen over zenden.
Dus we de opdracht de gsm te laten bellen, maar de informatie van een contact over zenden via de infrarood weigert ie.
Erg vreemd, wat verder is niets op de telefoon anders in te stellen en op de PDA lijkt me ook niet, want het bellen doet ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 30 april 2003 @ 17:39:
[edit2] Ik kan wel de T68i als modem instaleren en een inbelverbinding maken via windows. Wat zijn dan de instellingen? Telefoon nummer uiteraard mijn 06, maar w8woord username etc.? Of kan het zo niet?
(ik zie nu pas jouw edit...)
als je 'm als modem wilt installeren moet je natuurlijk niet je mobiele nummer invoeren 8)7
Je vult gewoon je inbelgegevens van je internet provider in, en bijbehorende username en wachtwoord. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit zooi, die SE site blijft down :( Is er misschien iemand die Package 2 voor mij heeft???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
ik weet niet of je er wat aan hebt, maar ik kan wel package 5 vinden...
http://www.ericsson.tap.pl/files/programy/R4APackage5.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[offtopic]
even zeer offtopic, maar waar kan ik die reviews van die telefoon's die dus gereviewt zijn terug vinden? net zoals deze:
Review Nokia 3510i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 12:59:
[offtopic]
even zeer offtopic, maar waar kan ik die reviews van die telefoon's die dus gereviewt zijn terug vinden? net zoals deze:
Review Nokia 3510i
http://www.wireless-info.nl/specs/

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei, die wist ik nog niet...ff kijken > thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Korakal schreef op 04 May 2003 @ 11:40:
[...]

(ik zie nu pas jouw edit...)
als je 'm als modem wilt installeren moet je natuurlijk niet je mobiele nummer invoeren 8)7
Je vult gewoon je inbelgegevens van je internet provider in, en bijbehorende username en wachtwoord. Maar ik neem aan dat je dat zelf ook wel had kunnen bedenken :?
Dat was inderdaad het foutje, hehe...:D. Maar ik heb me aangemeld bij Zonnet:

Telefoonkosten
Piek € 0,0390
Dal € 0,0213
Weekend/nacht € 0,0155

Starttarief € 0,0414

Wat zijn nu de kosten? Komen er nog kosten bij van mijn mobiele telefoon, zoja zijn dat 'gewone belminuten'? Ik heb Orange.

Vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 04 May 2003 @ 19:02:
[...]
Telefoonkosten
Piek € 0,0390
Dal € 0,0213
Weekend/nacht € 0,0155

Starttarief € 0,0414

Wat zijn nu de kosten? Komen er nog kosten bij van mijn mobiele telefoon, zoja zijn dat 'gewone belminuten'? Ik heb Orange.

Vriendelijk bedankt.
De kosten die jij noemt zijn alleen vanaf een vaste lijn geldig. Voor mobiel betaal je de kosten om te bellen naar een vaste lijn, die voor jouw abonnement gelden.
Het gaat in ieder geval NOOIT van de belminuten af, je betaalt er apart voor.
Echter, Orange werkt toch met een beltegoedbundel en niet met minuten? In dat geval gaat het gewoon van je beltegoed af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Dat klopt, het gaat van mijn belbundel af, maar ik betaal dus alleen de kosten: Naar mobiel (van Orange), en geen kosten van Zonnet? Dat lijkt me ook niet helemaal correct. Er waar zou het vanaf moeten gaan? Data word apart gegenereed toch met Orange, dit valt niet binnen Extended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Nee, je betaalt de kosten van je mobiel naar vast + de kosten van Zonnet. Bij een aantal providers (zoals O2) gaat het mobiel -> vast gedeelte wél uit je belbundel, maar bij een aantal ook niet (van Orange weet ik het niet), het zijn namelijk data-calls (die worden soms anders gefactureerd, soms is het zelfs zo dat je dat eerst moet aanvragen!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
PowerFlower schreef op 04 May 2003 @ 19:39:
Nee, je betaalt de kosten van je mobiel naar vast + de kosten van Zonnet.
Nee. Met Zonnet bel je vanaf een mobiele telefoon in naar 036-7500300. Dit is qua kosten gewoon gelijk aan bellen naar een vast nummer, zij het alleen dat het niet van je spraak-belminuten afgaat. Maar je betaalt niet extra omdat het toevallig Zonnet is en niet een willekeurig ander vast nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jee! heb nu package 4 binnen (via emule) en geinstalleerd :) Die phonesettings werk gewoon, alleen die phonebook&sms editor niet :( En die had ik nou net nodig.. Hij start wel gewoon, vind de mobiel, gaat synchroniseren en loopt dan vast. Ik gebruik windows 98 op een celeron 300 mhz laptop met ingebouwde irda verbinding. Iemand die mij kan helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Korakal schreef op 04 May 2003 @ 19:49:
[...]

Nee. Met Zonnet bel je vanaf een mobiele telefoon in naar 036-7500300. Dit is qua kosten gewoon gelijk aan bellen naar een vast nummer, zij het alleen dat het niet van je spraak-belminuten afgaat. Maar je betaalt niet extra omdat het toevallig Zonnet is en niet een willekeurig ander vast nummer.
Ah, k. Begreep uit z'n verhaal dat het een betaalnummer zou zijn maar dat is dus niet zo ;)
Btw bij mij gaat het dus wel degelijk van mn belminuten als ik een dataverbinding opzet. Maar ik heb dan ook O2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik dacht dus juist dat ik alleen moest betalen voor de minuten van Orange (die dan van mijn belbundel afgaan), en niet voor de Zonnet inbelkosten, maar, zoals ik uit jullie verhaal begrijp, betaal ik dus alleen:

De inbelkosten van Zonnet (+ de kosten per minuut)
De datakosten van Orange

Correct me if i'm wrong :)

[edit] Wat is het verschil met inbellen vanaf het mobiele inbelnummer, en het normale inbel nummer van Zonnet?

[ Voor 16% gewijzigd door Ad Hox op 04-05-2003 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoeveel t68i's het kost voordat je een vervangend (dus geen t68i) krijgt? :D

Ik bedoel dus: ik krijg morgen me t68i weer en heb er niet echt vertrouwen in dat ie het dan weer probleemloos doet i.c.m. orange....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 04 mei 2003 @ 20:37:
Ik dacht dus juist dat ik alleen moest betalen voor de minuten van Orange (die dan van mijn belbundel afgaan), en niet voor de Zonnet inbelkosten, maar, zoals ik uit jullie verhaal begrijp, betaal ik dus alleen:

De inbelkosten van Zonnet (+ de kosten per minuut)
De datakosten van Orange

Correct me if i'm wrong :)

[edit] Wat is het verschil met inbellen vanaf het mobiele inbelnummer, en het normale inbel nummer van Zonnet?
Nee! Lees nou nog eens goed! Nogmaals: je betaalt _alleen_ de kosten voor het bellen naar een vast nummer, en dit wordt gefinancierd uit je Orange beltegoed.
Dus, afhankelijk van welk Orange abonnement je hebt betaal je:
Free € 20 = € 0,14 per minuut
Free € 30 = € 0,11 per minuut
Free € 40 = € 0,10 per minuut
Free € 60 = € 0,09 per minuut
Free € 80 = € 0,09 per minuut

Meer niet! Geen extra kosten aan Zonnet of aan wie dan ook!

En het verschil of je 06760-nogwat of 036-nogwat gebruikt om in te bellen is simpel: 06760 zal het niet doen. Daarvoor hebben ze een speciaal 036-nummer om vanaf een mobiele telefoon te kunnen inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 20:48:
Weet iemand hoeveel t68i's het kost voordat je een vervangend (dus geen t68i) krijgt? :D

Ik bedoel dus: ik krijg morgen me t68i weer en heb er niet echt vertrouwen in dat ie het dan weer probleemloos doet i.c.m. orange....
Normaliter wordt 3x als norm aangehouden, maar hier zijn geen vaste regels voor. Dit is dan puur coulance, ze zijn het ook niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 20:48:

Wat is het probleem met orange dan?? Bij mij werk het goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

06760 nummer werkt wel...maar bedankt voor de uitleg, nu snap ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om mijn telefoonboek in te delen in groepen?? Zodat alle leden van een groep bij elkaar staan. En als dat mogelijk is, is het dan ook mogelijk om groepen te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 23:26:
Is het mogelijk om mijn telefoonboek in te delen in groepen?? Zodat alle leden van een groep bij elkaar staan. En als dat mogelijk is, is het dan ook mogelijk om groepen te verbergen?
Nope, but plz correct me if i'm wrong !
je kan wel nummers "verbergen" door ze op de simkaart te zetten.
Op deze manier zie je wel de namen als ze jou bellen, maar in je gewone lijst komen ze niet voor.
Via Telefoonboek > Geavanceerd > Bellen van Sim kan je er wel bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dan het nut van die groepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 23:36:
Wat is dan het nut van die groepen?
Je kunt bellers toewijzen aan een groep en per groep een andere melodie/image toewijzen. Dus makkelijker uit mekaar te houden bij een oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb nu toch echt nog een vraagje, ik heb gister (4 mei) een keer ingebeld, en ben ongeveer 3 minuten online geweest met dat Zonnet gedoe. Toen had ik gebeld naar Rekening Info van Orange (€4,67) op 4 mei. Nu bel ik vandaag, zegt die vrouw: U heeft nog €4,67 en de gesprekken zijn verwerkt tot en met 5 mei...er is dus geen enkele cent afgegaan? Wordt dan niet toch alleen de data gegenereed bij Orange? Of zit ik er weer helemaal naast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 05 May 2003 @ 10:30:
Ik heb nu toch echt nog een vraagje, ik heb gister (4 mei) een keer ingebeld, en ben ongeveer 3 minuten online geweest met dat Zonnet gedoe. Toen had ik gebeld naar Rekening Info van Orange (€4,67) op 4 mei. Nu bel ik vandaag, zegt die vrouw: U heeft nog €4,67 en de gesprekken zijn verwerkt tot en met 5 mei...er is dus geen enkele cent afgegaan? Wordt dan niet toch alleen de data gegenereed bij Orange? Of zit ik er weer helemaal naast ;)
uhm... dit is wel wazig. Hou het op een beetje trage Orange... Want zeg nou zelf: het zou toch wel erg stug zijn dat je gratis zou kunnen inbellen? Ik heb het in ieder geval nog nooit meegemaakt :) De provider maakt gewoon kosten voor jouw verbinding, dus dat moet gewoon verrekend worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 05-05-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Dat begrijp ik ook, maar ik dacht namelijk zelf dat je alleen voor de kb's betaalde. En de kosten van de kb's zijn mij onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ad Hox schreef op 05 May 2003 @ 11:12:
Dat begrijp ik ook, maar ik dacht namelijk zelf dat je alleen voor de kb's betaalde. En de kosten van de kb's zijn mij onbekend...
Bij GSM-data inbellen (wat je doet als je naar Zonnet inbelt) betaal je per seconde, als je via GPRS een connectie maakt dan betaal je inderdaad per kb. Maar dan heb je niks met Zonnet te maken, je verbinding loopt dan via je GSM provider. Hiervoor heb je ook een apart GPRS abonnement nodig als toevoeging op je gewone abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Dan wacht ik nog even af wat Rekening Info zegt, want de kosten van gister (toen ik geinternet heb met mijn mobiel) zijn al verwerkt zegt ze, maar er is niks af van mijn belbundel.

[ Voor 59% gewijzigd door Ad Hox op 05-05-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 20:58:
[...]

Wat is het probleem met orange dan?? Bij mij werk het goed hoor :)
bij mij ook maar van de 1 op de andere dag helemaal niet meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 12:29:
[...]

bij mij ook maar van de 1 op de andere dag helemaal niet meer..
Oeps... heb net cashdeal Orange besteld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henry heeft z'n T68i weer. Hij doet het weer naar behoren en dat blijft hopelijk ook zo. Jelte ik zou me geen zorgen maken omdat je waarschijnlijk een redelijk nieuwe T68i krijgt.

Na 1 maand T68i is de C op de C-toets helemaal uitgevaagd. :S
Ook heb ik een lederen hoesje maar ik krijg vlekken tussen beeld en plastic. Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Ik heb nog 3 minuten geinternet met mijn T68i op mijn laptop, ik zal even editten in deze post al ik nu wel, of nu weer niet hoef te betalen...

[ Voor 12% gewijzigd door Ad Hox op 05-05-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 15:20:
Henry heeft z'n T68i weer. Hij doet het weer naar behoren en dat blijft hopelijk ook zo. Jelte ik zou me geen zorgen maken omdat je waarschijnlijk een redelijk nieuwe T68i krijgt.
Ik heb Korakal(review edition) zijn T68i met een Cashdeal Orange.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow owke.... het probleem komt iig niet zo vaak voor met Orange maar het probleem is nu gefixt nog even mijn vraag: weet iemand iets tegen vlekken tussen display en het hoesje van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
Ik heb al enige tijd Orange Share (dutchtone extended) maar sinds een paar dagen kan hij geen GPRS netwerk meer vinden :( Ik vandaag met orange gebeld... Bij hun kunnen ze geen probleem vinden... het zou dus aan mijn tel moeten liggen. Iemand een idee waaraan het kan liggen??

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox

Ad Hox

N/A

Er is nog steeds geen geld afgeschreven van mijn bundel, hoewel alle kosten wel zijn verwerkt. Kan ik nu een rekening achteraf verwachten? (Ik heb wederom 3 minuten geinternet met mijn GSM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander> niks aan je instellingen veranderd? Misschien heb je perongeluk iets veranderd, gooi anders je share profiel weg, en laat het opnieuw opsturen via de Orange site.

Ze zijn trouwens wel ontiegelijk traag bij Orange, heb 3 weken geleden gebelt dat mijn share e-mail niet werkt, maar ze hebben het probleem nog steeds niet opgelost... Morge maar weer eens bellen á 11 cent pm (gelukkig was het een bijna gratis abo :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16
Hmmz en ik heb nog nooit m'n Orange abbo kosten moeten betalen, terwijl ik het heb sinds begin april !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 06 mei 2003 @ 08:47:
Hmmz en ik heb nog nooit m'n Orange abbo kosten moeten betalen, terwijl ik het heb sinds begin april !
het duurt vaak even, de eerste rekeing krijg je over 2 maanden en betaal je dus van 2 maanden zeg maar...

ik kreeg op 26 april een rekening terwijl ik op 3maart me abbo had afgesloten...

Orange Share werkt best wel fijn i.c.m. met een T68i vooral omdat je verbinding gewoon open kunt laten staan. :)

Jammer alleen dat ik met het fotoalbum geen fullscreen T68i wallpapers kan uploaden. Het kan wel maar de pagina van Orange Share maakt de afbeelding dan kleiner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 11:33:
[...]

het duurt vaak even, de eerste rekeing krijg je over 2 maanden en betaal je dus van 2 maanden zeg maar...

ik kreeg op 26 april een rekening terwijl ik op 3maart me abbo had afgesloten...

Orange Share werkt best wel fijn i.c.m. met een T68i vooral omdat je verbinding gewoon open kunt laten staan. :)

Jammer alleen dat ik met het fotoalbum geen fullscreen T68i wallpapers kan uploaden. Het kan wel maar de pagina van Orange Share maakt de afbeelding dan kleiner :(
ehm, wat heb je er aan dan om die gprs verbinding aan te houden?? Verbinden doet ie in een paar seconden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 13:06:
[...]

ehm, wat heb je er aan dan om die gprs verbinding aan te houden?? Verbinden doet ie in een paar seconden..
sorry hoor, maar je hebt wel gelijk het scheelt maar een paar seconden ofzow...

ik weet nu bdw ook wat er aan t68i is veranderd zodat ie weer doet met orange:

Gebruikte materialen:
Antenna, Flex

Onderdeel vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 04 May 2003 @ 20:54:
[...]

Normaliter wordt 3x als norm aangehouden, maar hier zijn geen vaste regels voor. Dit is dan puur coulance, ze zijn het ook niet verplicht.
Wat bedoel je hiermee? Wat werd er uberhaupt met de vrag bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 07 May 2003 @ 12:44:
[...]

wanneer je een nieuwe T68i krijgt of een ander toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nog een vraagje. Ik heb hier een kabel liggen waarmee ik mn oude t28 en t20 heb geunlockt. Hij lijkt ook te passen op mn t68 :) Kan ik hier wat mee?? Zo ja, welke software??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
In principe alle software, als je BlueTooth zou gebruiken creëer je eigenlijk alleen een virtuele COM poort. Je stelt in de BT drivers in dat bv COM 4 via BT naar de telefoon moet. In de software die je wil gebruiken kan je dan instellen dat je telefoon aan COM 4 hangt. De software heeft dan in principe niks met BT te maken en denkt dat je telefoon gewoon fysiek aan COM 4 hangt.

Kortom,
Alle software die op die manier werkt zou je kunnen gebruiken met een kabel (je moet dan alleen COM 1 ofzo selecteren)

Syncen met outlook (XTNDconnect) en PC control zouden volgens mij zowieso moeten werken
Lees dit topic en het vorige nog maar eens door voor meer voorbeelden/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 07 May 2003 @ 12:44:
[...]

Wat ik bedoelde: als een telefoon (of ander apparaat) 3x met hetzelfde probleem binnen de garantie wordt aangemeld bij de fabrikant, wordt meestal de 3e (of soms de 4e) keer tot vervanging ipv reparatie overgegaan.

(ik begreep dat dit met de 1e vraag bedoeld werd.. mij ook niet helemaal duidelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus nu mijn Orange abbo met Orange Share. Nu wou ik graag mijn email instellen... Maar het wil maar niet lukken. Deze instellingen heb ik:

*poef*

Maar er komt alleen voor: Server word gezocht....
(GPRS staat gewoon open)

Meer doet ie niet.... Wat doe ik fout?

update//

heb nu de inkomende server: pop.gmx.net vervangen door het ip daarvan: 213.165.65.60

heb de uitgaande server: mail.gmx.net vervangen door de uitgaande orange share server: 010.250.255.188

Maar dit had ook geen effect.... steeds blijft dat "Server word gezocht...." er voor staan :(

Iemand die mij kan helpen?

[ Voor 45% gewijzigd door zeef op 04-12-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Je uitgaande server moet die van Orange GPRS zijn (geen id wat dat is verder hoor), dus niet gmx. Misschien is dat ook wel de server die hij niet kan vinden?

Btw-- wat veel mensen niet door hebben, is dat je instellingen voor WAP over GRPS vaak anders zijn dan Internet over GPRS! Je moet dus hetzelfde data-account gebruiken als wanneer je je T68i zou gebruiken als modem voor je PC.

Probeer het eens via je nieuwe IR zou ik zeggen, om je T68i als modem te gebruiken :P

[ Voor 51% gewijzigd door PowerFlower op 07-05-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 07 May 2003 @ 16:58:
Je uitgaande server moet die van Orange GPRS zijn (geen id wat dat is verder hoor), dus niet gmx. Misschien is dat ook wel de server die hij niet kan vinden?

Btw-- wat veel mensen niet door hebben, is dat je instellingen voor WAP over GRPS vaak anders zijn dan Internet over GPRS! Je moet dus hetzelfde data-account gebruiken als wanneer je je T68i zou gebruiken als modem voor je PC.

Probeer het eens via je nieuwe IR zou ik zeggen, om je T68i als modem te gebruiken :P
Ik heb al geprobeerd de uitgaande server op Orange te zetten (zie update) Maar mail ontvangen moet toch gewoon via GPRS kunnen?

En als ik mijn T68i als modem gebruik moet ik wel gewone internettikken zeg maar betalen.... via Orange Share via GPRS kan ik onbeperkt dus die optie ga ik niet uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2003 @ 17:15:
[...]
En als ik mijn T68i als modem gebruik moet ik wel gewone internettikken zeg maar betalen.... via Orange Share via GPRS kan ik onbeperkt dus die optie ga ik niet uitproberen ;)
GPRS-modem bedoelt PowerFlower natuurlijk :+
En dat valt gewoon binnen je Share.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... mits je onder de 2MB blijft is het gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het nu ingesteld. Op www.orange.nl kon ik het vinden. Je moet eerst nog een data account aanamaken voor internet. En dan moet je het protocol niet op share maar op internet zetten.
Verwijderd schreef op 07 May 2003 @ 18:10:
... mits je onder de 2MB blijft is het gratis
Moet mijn mailen nu ook onder de 2MB blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, dat mailen valt onder je 2 mb omdat het dus 'internet' is en geen 'wap'. Beetje jammer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wap via de server van SE, gaat dat dan ook van die 2 mb af?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 14:55:
Als ik wap op de server van SE, gaat dat dan ook van die 2 mb af?
nee, dat is wap ;) wml dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot! Weet iemand waar je t68i faceplates (frontjes) in Nederland kan kopen??
D8 eerst dat het niet kon, maar check dit:
http://www.daydeal.com/erict68/faceplates.htm

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16
Die transparante is op zich wel tof denk ik! Maar nog niet gezien, die covers, hier in NL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk ook niet dat je die hier in NL kan krijgen... zou ff goed zoeken. En als je ze kan krijgen dan moet je alsnog je andere frontje eraf halen wat me niet makkelijk lijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht had ik mijn telefoon op mijn bureau liggen met de batterij half vol en vanmorgen stond er "Geen onvangst" en was de batterij zo goed als leeg...

Toen ik hem uit/aan zette had hij wel weer gewoon ontvangst. Weet iemand waar dit aan kan liggen? (Ik heb Orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 12:40:
Ik denk ook niet dat je die hier in NL kan krijgen... zou ff goed zoeken. En als je ze kan krijgen dan moet je alsnog je andere frontje eraf halen wat me niet makkelijk lijkt ;)
ow zo moeilijk is dat niet hoor! Gewoon 4 torx schoefies los draaien en een beetje klikken hier en daar.. Heb er wel es een manual van gezien op inet. Das het probleem niet!

Gevonden: http://www.cellexwireless.us/services/faceplatechange.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kicke! Van die zelfde site: condom cases :D Iemand die al es gezien in Nederland??
http://www.cellexwireless.us/services/condomcasechange.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 15:09:
kicke! Van die zelfde site: condom cases :D Iemand die al es gezien in Nederland??
http://www.cellexwireless.us/services/condomcasechange.htm
Nee nog nooit gezien, maar ik denk dat je er niets aan hebt ook. Je kan dan toch niet meer bellen: microfoon en luidspreker zijn dan door het plastic bedekt.
Als je een hbh hebt, dan zal het wel te gebruiken zijn. Het is dan wel makkelijk als je gaat zwemmen, kan je dat ding gewoon meenemen, of je vriendin kan hem dan echt als vibrator gebruiken (ja, bel me, jaaaaa, jaaaaaaaaaaa) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 16:32:
[...]

Nee nog nooit gezien, maar ik denk dat je er niets aan hebt ook. Je kan dan toch niet meer bellen: microfoon en luidspreker zijn dan door het plastic bedekt.
Als je een hbh hebt, dan zal het wel te gebruiken zijn. Het is dan wel makkelijk als je gaat zwemmen, kan je dat ding gewoon meenemen, of je vriendin kan hem dan echt als vibrator gebruiken (ja, bel me, jaaaaa, jaaaaaaaaaaa) ;)
Microfoon en luidspreker zijn niet helemaal bedekt, er zitten gaatjes in.

* PowerFlower raadt dan ook af om ze echt als condoom te gebruiken

Voornaamste nadeel is dat er een waas over je schermpje heen zit (door dat plastic er overheen). Toch zou ik er wel een willen hebben, dan had ik na de val van mn T68i niet die paar kleine krasjes er op gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ik vraag me wel af of dat joystickje nog wel zo relaxed bedient met dag ding eromheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik denk dus wel dat ik er wat aan heb en dus de vraag: heeft iemand ze al in NL gezien?? En die frontjes ook trouwens.. Verkopen ze die niet ook gewoon bij de ali-telefoon-winkels die ook nokia en siemens frontjes hebben?? Kga maar es kijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Laatst online: 22:05

thaMini

Tool !!

hmmmz, mijn trouwe t68i heeft mij gister avond in de steek gelaten :'( :'(
Als ik hem aanzet kan ik niks intoetsen, dus ook geen pin. Zelfs uitzetten kan niet :/
Als ik hem aanzet zonder sim werkt niks behalve de uit knop ;(
Kent iemand dit probleem?? En weet iemand een oplossing, behalve langs het service point gaan?

Want sparen voor een t610 gaat nog wel ff duren merk ik |:(

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Het enige dat ik kan bedenken: haal de batterij er een halve dag af ofzo... en evt. daarna weer opladen. Anders wordt het toch echt een service-verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier in huis heel slecht bereik met Orange. Ik heb de helft van de tijd geen bereik. Mijn broer heeft ook Orange en die heeft wel bijna altijd bereik hier in huis. Zelf als we op dezelfde plaats staan heeft hij wel bereik en ik niet. Hij heeft een Toshiba TS21i. Is de antenne van mijn telefoon zoveel slechter ofzo? Of waar kan het aan liggen?

Hmm dit is mijn broers naam, ik ben Foxy :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 13:15:
Ik heb hier in huis heel slecht bereik met Orange. Ik heb de helft van de tijd geen bereik. Mijn broer heeft ook Orange en die heeft wel bijna altijd bereik hier in huis. Zelf als we op dezelfde plaats staan heeft hij wel bereik en ik niet. Hij heeft een Toshiba TS21i. Is de antenne van mijn telefoon zoveel slechter ofzo? Of waar kan het aan liggen?

Hmm dit is mijn broers naam, ik ben Foxy :)
antenne's van SE zijn over het algemeen niet zo goed als die van bijv. nokia (zie ook de consumentengids van mei 2003)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een t68i met orange. Maar ik heb heel vaak dat er staat alleen noodoproep. Dit heb ik dus ook als ik bijv. in het buitenland ben. Ik kan dan ook niet bellen.. Is dit wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
is er iemand die weet hoe je het beeldschermpje uit de t68i kan halen? Spuitdopje van mn lenzenvloeistoffles (nee fabrieksfout ;)) knalde eraf, en uiteraard moest er een hele scheut op mn t68 komen, ik heb het wel gelijk drooggemaakt maar mn scherm deed gelijk gek.

Ik heb m uit elkaar gehaald, maar was al te laat waarschijnlijk, de helft van mn scherm heeft nu een lichtere kleur gekregen (als je m schuinhoudt en de licht inval anders wordt zie je een hele lichtere, uitgebeten? plek), het lijkt alsof er vloeistof tussen de tft-lampjes en het bovenste transparante plaatje zit het kan ook uitgebeten zijn :( (waterstofperoxide). Maar ik durf het schermpje er niet uit te wippen. Iemand enig id of dit kan en of het nog op zou kunnen drogen oid

[ Voor 13% gewijzigd door 6killer op 13-05-2003 23:43 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.