(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04:08
/TheDuke\ schreef op 09 april 2003 @ 10:28:
[...]

Ik heb mijn telefoon sinds januari (ook een "contractverlengings batch" ) en heb hier wel dergelijk last van. Heel irritant :(
Heb jij ook R5C001 prg CXC125323_TAE ?? (geen idee wat het allemaal is, maar als dit exact hetzelfde is als bij mij dan kan het toch geen SW probleem zijn, en moet het wel HW-matig zijn....)

Dan zou het toch wazig zijn dat ze daar niet zelf achter kunnen komen... (maar goed, ik begin mezelf te herhalen volgens mij... :))

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Ik blijf het opvallend vinden dat GSM in feite gewoon een draadloos netwerk is... met alle standaard problemen van dien:

• Ben: "deze client komt het netwerk niet op, da's vreemd" - "dat zal wel aan die client liggen, die is door iemand anders gemaakt"

• PERSBERICHT: "die ericssons doen het niet goed, zal wel een software fout zijn van ze, is niet onze schuld"

• Ericsson: "nee, onze client is standaard en maakt op een standaard manier gebruik van een netwerk. Als er iets fout gaat plotseling, zou dat dan niet logischerwijs aan jullie settings liggen die jullie net veranderd hebben?"
• Ben: "nou, eh, nee want het werkt toch voor iedereen? behalve die client van jullie? we hebben het met wel 3 verschillende telefoons getest en het werkte, ja ok niet met de T68i, maar onze eigen telefoons deden het toch?"
• Ericsson: "ja, maar jullie zijn de enigen met dit probleem, en dan nog pas sinds kort. Weten jullie echt zeker dat jullie nix vreemds gedaan hebben?"

• PERSBERICHT: "uhm, nou ja, tzou ook wel aan ons netwerk kunnen liggen, maar we zoeken het nog wel uit"

Zo gaat het hier op m'n werk dus ook altijd... ik leef mee met Ericsson :+

[ Voor 17% gewijzigd door PowerFlower op 09-04-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10-2006
N goeien middag al tezamen.

K loop al een tijdje met een vraagje, is het mogelijk om zelf via BlueTooth de Firmware up te daten?

K ep nu SW versie R2E006, lcd sw versie: 200109110

Zitten hier en daar wat bugjes in.

Maar is dit mogelijk via BT?

(Search levert niets op...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog andere softwarepakketten voor Windows XP die om kunnen gaan met de T68i? Dat Mobile Phone Monitor ding vind ik aardig brak, en XTNDConnect werkt ook lang niet altijd.
Ik zou graag een pakket zien dat alles kan synchen van en naar de telefoon, dus ook SMSjes, plaatjes, ringtones etc...

[edit]
Wimbo: Nee, dat kan niet. Firmware upgraden heb je speciale kabel en software voor nodig, die ze dus alleen bij die SE Service Points hebben. Als je het aankoopbewijs nog hebt, en je telefoon nog in de garantie valt, upgraden ze hem gratis geloof ik. Gewoon even een backup maken van alles, laten upgraden en klaar is Kees :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Dat xtnd niet altijd werkt komt volgens mij doordat de poort al bezet is, zie ook een paar posten hierboven van mij. Ik had er eerst nol ook problemen mee, nu ik alleen XTND gebruik, upload via de drivers en pccontrol heb ik gen problemen meer.

En inderdaad flashen via BT is niet mogelijk, als je ff nadenkt is dat ook vrij logisch, je vervangt zegmaar alle besturings elementen die in het geheugen liggen opgeslagen inclusief de BT ondersteuning, en op het moment dat je dan aan het vervangen bent kan je dit natuurlijk niet gebruiken.

Je kan het vergelijken met windows opnieuw installeren vanuit windows zelf, zonder te rebooten. Er zullen dan bestanden tegelijkertijd overschreven en gebruikt worden.... en dat gaat natuurlijk niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
Ok, dat dacht ik, maja, k denk k vraag het ff.

@ The Snake: Dat Mobile Phone Monitor krijg ik ook nie eens normaal aan de gang.
Mn BT software werkt wel goed, connecten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Prulleman schreef op 09 april 2003 @ 11:57:
[...]

Heb jij ook R5C001 prg CXC125323_TAE ?? (geen idee wat het allemaal is, maar als dit exact hetzelfde is als bij mij dan kan het toch geen SW probleem zijn, en moet het wel HW-matig zijn....)

Dan zou het toch wazig zijn dat ze daar niet zelf achter kunnen komen... (maar goed, ik begin mezelf te herhalen volgens mij... :))
SW Informatie:
R5C001
prgCXC125323
R5C001
prgCXC125326_TAE

Klinkt hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
vraag me af of je hier dan niet uit kan concluderen dat het een hardware probleem is....... Software is naar mijn mening exact hetzelfde als de versies overeenkomen....

Het zou misschien ook nog een een combi van SW en HW kunnen liggen..... dat zeg maar in de ene telefoon een iets ander componentje zit wat niet met R5C001 werkt, en wel met nieuwere, en dat in een andere telefoon een component zit die wel met R5C001 (en alle andere versies) samenwerkt.

Achja, het moet hoe dan ook sneller opgelost worden vind ik...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 41728
Hmm, dan loop ik met mn R2E006 best ver achter of nie?
FF n SE Service Center opzoeken.

Die konden mij ook helpen met mn T65 & R600 (en mn 1e fone, de GA688 :) )

edit: TYPO

[ Voor 14% gewijzigd door 41728 op 09-04-2003 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Prulleman schreef op 09 April 2003 @ 13:40:
En inderdaad flashen via BT is niet mogelijk, als je ff nadenkt is dat ook vrij logisch, je vervangt zegmaar alle besturings elementen die in het geheugen liggen opgeslagen inclusief de BT ondersteuning, en op het moment dat je dan aan het vervangen bent kan je dit natuurlijk niet gebruiken.
Beetje het kip en het ei verhaal, maar technisch gezien is het upgraden via BT uiteraard wel mogelijk. Er zit een verschil tussen de software die zich op dat moment in het werkgeheugen bevindt en de software die je flasht (die in het vaste geheugen opgeslagen is).

De reden dat het niet kan via BT (en IR) is veel praktischer: stel je voor dat je uit je bereik loopt tijdens het flashen, dan kan je je phone weggooien... :)

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
achappey schreef op 10 April 2003 @ 01:34:
[...]

Beetje het kip en het ei verhaal, maar technisch gezien is het upgraden via BT uiteraard wel mogelijk. Er zit een verschil tussen de software die zich op dat moment in het werkgeheugen bevindt en de software die je flasht (die in het vaste geheugen opgeslagen is).

De reden dat het niet kan via BT (en IR) is veel praktischer: stel je voor dat je uit je bereik loopt tijdens het flashen, dan kan je je phone weggooien... :)
Volgens mij klopt dat toch niet helemaal, om je telefoon te flashen moet ie volgens mij uitstaan (misschien dat er wel iets van backlight aan is en zelfd iets op het scherm staat, maar de telefoon zal niet "opgestart" zijn tijdens het flashen, en dat heb je wel nodig om BT te kunnen gebruiken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem. Mijn GPRS verbinding van orange valt regelmatig weg en dan moet ik de telefoon steeds weer uit en dan weer aan zetten wil de verbinding weer actief zijn. Is dit op de 1 of andere manier op te lossen?
Ik heb een orange 30 abbonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 16:13:
Ik heb een probleem. Mijn GPRS verbinding van orange valt regelmatig weg en dan moet ik de telefoon steeds weer uit en dan weer aan zetten wil de verbinding weer actief zijn. Is dit op de 1 of andere manier op te lossen?
Ik heb een orange 30 abbonnement.
Welke SW versie heb je dan?? ik geloof dat GPRS regelmatig verbeterd is bij nieuwe software. Dus updaten lijkt me in dit geval de oplossing (of je moet al de nieuwste hebben .....)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik de SW versie zien en hoe kan ik de software upgraden? Ik kan het nergens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 19:31:
Hoe kan ik de SW versie zien en hoe kan ik de software upgraden? Ik kan het nergens vinden
> * < < * <

<> joystickknop ;)

Dan service info en dan SW-informatie ;)

offtopic:
je had ook ff in dit topic kunnen zoeken want het is al vele malen gezegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:37
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 19:31:
Dan zal ik eens zoeken voor je..

SW versie opvragen > Prulleman in dit topic
Software update'n > Korakal in dit topic

Zelf de software upgrade'n is een groot woord, je zit immers met de legaliteit, dus je zal naar een service center moeten hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag ook de nieuwe fm radio van SE, ik zal later nog ff een soort van microreview posten owke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 20:27:
ik heb sinds vandaag ook de nieuwe fm radio van SE, ik zal later nog ff een soort van microreview posten owke...
Ja kewl! Heb je ook wat pics? Hoe is de kwaliteit etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 09:52
Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 20:27:
Koel!! wil er ook een, maar vond hem vrij duur!! 69 euro! wat heb jij ervoor betaald en waar ? ben benieuwd naar je review!!

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander0105 schreef op 10 april 2003 @ 21:14:
[...]

Koel!! wil er ook een, maar vond hem vrij duur!! 69 euro! wat heb jij ervoor betaald en waar ? ben benieuwd naar je review!!
69 euro is idd veel. :( Maar ik ben ook zeer benieuwd naar die review! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micro review sony ericsson hpr20 fm radio

Afbeeldingslocatie: http://got.mobielplaza.net/DSC06334.JPG

De FM Radio wordt net als elke andere handsfree set onderin de telefoon geplugd voor de stroomvoorziening. De telefoon herkent de radio als een handsfree-set.

De besturing van de fm radio gaat niet via de software van de telefoon maar via de radio zelf.

De geluidskwaliteit is zeer goed en ontvangst ook. Bij stereo ontvangst verschijnt er een symbool in het display. Er zijn 9 voorkeuze stations in te stellen en er is de mogelijkheid Bass in of uit te schakelen. En je kunt uiteraard ook nog gewoon handmatig zenders opzoeken. Deze bediening is wel even wennen omdat alles met slechts 2 knoppen gebeurt.

Verder heeft de FM Radio blauwe achtergrondverlichting (blauw als het display van de T200) en de standaard handsfree functies zoals de 'opneemknop'.

In tegenstelling tot de MP3 Handsfree kun je met deze fm radio wel gebruik maken van Voicememo via de handsfree-set, mits je de fm radio uitschakeld.

Je krijgt er ook nog een soort van opbergtasje bij. Als je gelukt hebt kun je er je SE ook nog in kwijt. (De T68i pas iig wel.)

Owjah.. hij was nogal duur maarjah :*) :( (64euro@belcompany.almelo)

voor meer foto's kun je terecht op http://got.mobielplaza.net (DSC06...)
als je nog vragen hebt moet je ze maar posten...

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 21:28 . Reden: more information :*) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke review! Heeft ook iemand die MP3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 april 2003 @ 21:30:
Leuke review! Heeft ook iemand die MP3 speler?
heb ik ook,
moet ik daar ook een 'micro-review' over schrijven?

iemand deze site al gezien?

http://sales.sonyericssonretail.com

daar kun je zelf sony ericsson drink bekers bestellen of zon plakaat met SE erop voor aan de muur. (moet je wel echt die hard se fan zijn :) )

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 21:31:
[...]

heb ik ook,
moet ik daar ook een 'micro-review' over schrijven?

iemand deze site al gezien?

http://sales.sonyericssonretail.com

daar kun je zelf sony ericsson drink bekers bestellen of zon plakaat met SE erop voor aan de muur. (moet je wel echt die hard se fan zijn :) )
Ja maak ook maar even een micro-review over die MP3 speler :9~

En over die site....zo'n harde fan ben ik nou ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stomme k*t gsm keb er vandaag niet eens mee kunnen bellen zelfde probleem als in het topic van T-mobile en T68i en ik heb Orange... :( jammur hoor SE, nu moet ik alweer een software update laten doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:16
Als dat helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als dat niet helpt ben ik over een tijd ex SE user... ik had namelijk hetzelfde probleem met de t200 en die software update hielp ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 23:04:
[...]

als dat niet helpt ben ik over een tijd ex SE user... ik had namelijk hetzelfde probleem met de t200 en die software update hielp ook niet..
Als je hem dan toch weg doet heb ik wel interesse in je MP3 speler/FM-player.... >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 13:22:
[...]

Als je hem dan toch weg doet heb ik wel interesse in je MP3 speler/FM-player.... >:) ;)
ik wacht af tot na de software update maar ik dit moment denk ik er zo over:

SE :r

henry_f is namelijk al 2 dagen niet mobiel bereikbaar en ik kan niet bellen/sms'en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 19:45:
[...]

ik wacht af tot na de software update maar ik dit moment denk ik er zo over:

SE :r

henry_f is namelijk al 2 dagen niet mobiel bereikbaar en ik kan niet bellen/sms'en
Als mobileplaza van jouw is dan kan je toch ook goedkoop aan een andere telefoon komen :?

Zet je de SE bij 2ehands ofzo op je site... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 20:25:
[...]

Als mobileplaza van jouw is dan kan je toch ook goedkoop aan een andere telefoon komen :?

Zet je de SE bij 2ehands ofzo op je site... ;)
mobileplaza is totaal wat anders dan mobielplaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
oi
net m'n nieuwe t68i gehaald... heb een tijdje geleden ook al geprobeerd het laatste restje perfectie voor m'n t68 te vinden, maar dat is toen niet gelukt. Ik probeer 't nog eens.

Ik zoek een manier om in het adresboek OOK postadressen op te nemen.

Daarmee zou ik *erg* tevreden zijn. Geen noodzaak meer voor een organizer of een synchronised adressenbestand op drie computers op evenzoveel lokaties... ik kan geen officiele tweak tool vinden, wordt er ook door de community meegeprogrammeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robinVerdegaal schreef op 12 April 2003 @ 21:32:
oi
net m'n nieuwe t68i gehaald... heb een tijdje geleden ook al geprobeerd het laatste restje perfectie voor m'n t68 te vinden, maar dat is toen niet gelukt. Ik probeer 't nog eens.

Daarmee zou ik *erg* tevreden zijn. Geen noodzaak meer voor een organizer of een synchronised adressenbestand op drie computers op evenzoveel lokaties... ik kan geen officiele tweak tool vinden, wordt er ook door de community meegeprogrammeerd?
Had jij een T68 en heb je nu een T68i gekocht? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]robinVerdegaal schreef op 12 April 2003 @ 21:32:

[quote]

Ik doe dat via de synctool met OUtlook, ik koppel het adres aan een niet gebruikte functie in de telefoon, bijvoorbeeld: bedrijfsnaam.

Maar bij Nokia is dat beter geregeld.

Ik vind de telefoon erg traag vergeleken bij een Nokia. Ik zit constant te wachten als ik een knop indruk. Dat wachten is misschien maar een halve seconde, maar het is hinderlijk als je een Nokia gewend bent. Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinVerdegaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-08 22:30
Ik had (heb) een t68 en heb nu bij contractverlenging een t68i gehaald. :)
Eén van de twee gaat naar m'n vriendin, dan kan ik makkelijker uitleggen waar die ene functie nou ook weer zit :D

Daar zit nog wel een probleempje, want met haar Ben --> t Mobile simkaart kan mijn t68 nog wel gebeld worden, maar niet bellen :? Bovendien is er een probleem met de eerste entry in haar adresboek, waar een sms-storm naartoe gestuurd wordt... op de duitse t-Mobile site staan een aantal topics over mensen met vergelijkbare problemen.
't is echt een combinatieding van simkaart en apparaat, want alle andere combinaties van toestellen en simkaarten geven geen problemen. Heel eigenaardig.

Over die adresboek entry: ik heb ook al die truc geprobeerd, maar mijn t68 had een beperkt aantal karakters over voor de bedrijfsnaam entry, waardoor lange straatnamen of plaatsnamen al niet pasten... had jij daar geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een T68i aangeschaft. Nu wil ik vooral synsen met outlook en dan met name de agenda. (Ik overweeg een MSI Bluetooth USB Adapter te kopen 39,- Euro bij MyCom of een FoneDataSuite Ericsson bij stuntprijzen.net voor 17,50 Euro )
Ik heb gehoord dat bij sommige pakketten de outlook agenda (afspraken e.d.) niet te synsen valt met de PC. Weet iemand hoe dit met de reeds genoemde Bluetooth zit? Of weet iemand een beter product voor dit doel ?
Graag advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
MSI BT en XTNDconnect werkt prima samen met outlookXP

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het mag op GOT, maar voor de geinteresseerden:

[knip]

[ Voor 64% gewijzigd door intoxicated op 14-04-2003 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 14:50:
Ik weet niet of het mag op GOT... [...]
nee, daar is Vraag & aanbod @ T.Net voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan zal ie wel onder "diversen" gezet moeten worden... ik zag bij V&A geen telefooncategorie staan...vandaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 13 april 2003 @ 23:17:
Ik heb sinds kort een T68i aangeschaft. Nu wil ik vooral synsen met outlook en dan met name de agenda. (Ik overweeg een MSI Bluetooth USB Adapter te kopen 39,- Euro bij MyCom of een FoneDataSuite Ericsson bij stuntprijzen.net voor 17,50 Euro )
Ik heb gehoord dat bij sommige pakketten de outlook agenda (afspraken e.d.) niet te synsen valt met de PC. Weet iemand hoe dit met de reeds genoemde Bluetooth zit? Of weet iemand een beter product voor dit doel ?
Graag advies
staat hier al een paar keer maar het beste werkt XTNDconnect van SE zelf staat op de cd van SE die als het goed is bij je telefoon zit.. gaat perfect agenda taken etc syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 14:50:
Ik weet niet of het mag op GOT, maar voor de geinteresseerden:

[knip]
Je kan hier toch eventueel wel een link naar V&A plaatsen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:48:
[...]

Je kan hier toch eventueel wel een link naar V&A plaatsen toch?
nee! mag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vaag probleem.

Als ik bij geheugen status kijk dan zie ik dat ik 216kb erin heb aan afbeeldingen. Maar het zijn maar 4 foto's en 2 screensavers die ik erin heb. Ik heb gekeken bij de grote van elk bestand en dan kwam ik in totaal op 70 kb. Ik heb verder geen standaard afbeeldingen erin dus ik snap niet waar hij zoveel ruimte voor gebruikt?

Waar zitten die andere (216-70=) 146KB ??? En hoe kan ik dit verhelpen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Dat is je backup. De standaardafbeeldingen blijven stiekum toch in het geheugen zitten, ook al heb je ge-delete. Stel je reset 'm naar fabrieksinstellingen dan komen die toch weer terug.
Daar is niks aan te doen, die krijg je niet volledig weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:49
Ik heb net het geld voor mijn (2dehands) t68i overgemaakt... kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Korakal schreef op 14 april 2003 @ 20:01:
Dat is je backup. De standaardafbeeldingen blijven stiekum toch in het geheugen zitten, ook al heb je ge-delete. Stel je reset 'm naar fabrieksinstellingen dan komen die toch weer terug.
Daar is niks aan te doen, die krijg je niet volledig weg.
Maar ook als je een plaatje van bv 10 kb upload, neemt dit meer dan 10 kb in (kijk maar eens naar de hoeveelheid vrij geheugen wat weergegeven wordt als de telefoon wacht op akkoord voor het uppen, dit zakt met meer dan het plaatje wat geupped is)
Dit schijnt te komen door de preview functie, zodat je de thumbnails kan bekijken, deze nemen ook nogal wat ruimte in beslag, ook hier is niks aan te doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op 15 April 2003 @ 13:58:
[...]

Maar ook als je een plaatje van bv 10 kb upload, neemt dit meer dan 10 kb in (kijk maar eens naar de hoeveelheid vrij geheugen wat weergegeven wordt als de telefoon wacht op akkoord voor het uppen, dit zakt met meer dan het plaatje wat geupped is)
Dit schijnt te komen door de preview functie, zodat je de thumbnails kan bekijken, deze nemen ook nogal wat ruimte in beslag, ook hier is niks aan te doen.
Er is geen schijf opruiming voor... :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via E-Bay een MCA-20 Camera gekocht.... wacht tot ie binnenkomt.

Ik wil ook hier wel een mini-review van maken als er belangstelling voor is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
Ok ik heb mn t68i nu binnen, werkt perfect alleen krijg ik (zoals heel veel mensen volgens mij) gprs niet aan de praat. Ik heb een abo bij o2 met 5mb gprs-verkeer per maand. Nu kun je op de site van o2 hier je wap en gprs settings naar je mob. laten sturen. Dit heb ik gedaan, komt keurig aan en word geïmporteerd. Als ik nu naar de browser ga en selecteer dat ik via wap wil inbellen werkt het, als ik echter via gprs verbinding wil maken zegt hij "Gprs mislukt" probeer ik iets wat niet kan?? Oja, ik heb de search gebruikt en zo'n beetje alle mogelijkheden geprobeerd maar t lukt gewoon niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Heb je wel GPRS bereik :? Die blauwe 'balk' boven je GSM bereik.
Ik heb trouwens ook GPRS problemen, zodra ik door andere cellen ga rijden/lopen/fietsen/whatever gaat het GPRS bereik weg. Dit is niet altijd zo, soms. Als ik em een week op buro heb liggen doet ie dat niet.
En klopt het dat als je aan het GPRS'en bent dat je dan niet gebeld kan worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Solosmots schreef op 17 April 2003 @ 18:58:
En klopt het dat als je aan het GPRS'en bent dat je dan niet gebeld kan worden ?
je zou gewoon gebeld moeten kunnen worden, maar waar dit probleem aan kan liggen weet ik niet (GPRS met T-mobile is veel te duur).

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 01:37
DRAFTER86 schreef op 17 April 2003 @ 17:05:
Ok ik heb mn t68i nu binnen, werkt perfect alleen krijg ik (zoals heel veel mensen volgens mij) gprs niet aan de praat. Ik heb een abo bij o2 met 5mb gprs-verkeer per maand. Nu kun je op de site van o2 hier je wap en gprs settings naar je mob. laten sturen. Dit heb ik gedaan, komt keurig aan en word geïmporteerd. Als ik nu naar de browser ga en selecteer dat ik via wap wil inbellen werkt het, als ik echter via gprs verbinding wil maken zegt hij "Gprs mislukt" probeer ik iets wat niet kan?? Oja, ik heb de search gebruikt en zo'n beetje alle mogelijkheden geprobeerd maar t lukt gewoon niet....
Heb hetzelfde probleem gehad :) Ik heb nu andere instellingen, weet alleen niet of jij ook een zakelijke aansluiting hebt, of dat iedereen deze instellingen nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op 15 april 2003 @ 12:29:
Ik heb net het geld voor mijn (2dehands) t68i overgemaakt... kan niet wachten!
k'hoop voor jou dat je er geen problemen mee krijgt enzow...
als ik terug kon gaan in de tijd kocht ik geen SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
Ok ik heb een zakelijk abo bij O2, althans mijn baas :) .
Hij geeft nou niet direct een error meer als ik wil wappen via gprs maar gaat heel lang verbinden en dan... niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Ok, zwaar probleem:
Ik ben vandaag een Bluetooth USB Pen van het merk Tornado gaan kopen (Hier de homepage van het product)

Ik heb de laatste drivers etc. voor mijn bluetooth pen gedownload, en ik ben in staat om te pairen met mijn GSM (T68i natuurlijk). Dit doe ik met het programma dat bij de Pen Drive hoort (van Tornado dus), en het noemt "Blue Magic". Vreemd genoeg ziet geen enkel ander programma mijn GSM (zoals o.a. de beruchte XTND software).

Ik heb alle topics al doorpluisd, al de nieuwste versies gedownload etc; maar niets helpt. Ik heb ook vanalle andere drivers geinstalleerd; 1 ervan had het effect dat ik nu in mijn verkenner (ik heb Win2k) een categorie "My Bluetooth Places" zie, maar ook daar ziet hij de GSM niet.

Bij de software die bij men USB-Blootooth adaptor hoorde zat ingebouwd een software om smsjes en je contactlist van en naar je pc te versturen, speciaal voor de T68i. In het begin werkte deze software, maar nu plots niet meer.

Ik heb ook plots enorm veel poorten bij de "Phone Monitor Options" in het control pannel. Ik heb o.a. geprobeerd om alles open te gooien, maar ook om enkel bepaalde poorten te enablen.

Het Blue Magic programma toont welke services mijn GSM ondersteunt, en dit is blijkbaar 2 maal (!) "Serial Port". Maar ik weet niet welke poort er nu eigenlijk naar de gsm leidt...

Iemand die dezelfde Bluetooth pendrive heeft, of wat hulp kan bieden? Ik ben aan het einde van men Latijn, en heb net mijn laatste centen in die bluetooth adaptor gestoken...

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Solosmots schreef op 17 April 2003 @ 18:58:

Ik heb trouwens ook GPRS problemen, zodra ik door andere cellen ga rijden/lopen/fietsen/whatever gaat het GPRS bereik weg. Dit is niet altijd zo, soms. Als ik em een week op buro heb liggen doet ie dat niet.
Net weer, fiets van huis naar stage, geen GPRS.. Moet de foon rebooten om te kunnen GPRS'en. Soms doet het wel als ik het probeer zonder te rebooten, maar dan kom ik niet veel verder dan de Orange Wappage, maybe zit die in een cache ofzo..
Vaak verlies ik ook GSM bereik na zo'n poging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-09 08:15
Joske Pauwels schreef op 18 April 2003 @ 02:05:
Ok, zwaar probleem:....................................
heb je al gekeken op www.esato.com? daar staan heel veel topics over bluetooth op t68i.
k heb zelf zonder problemen een t68i met een msi dongle aan de gang. ik gebruik de software van widcomm (versie 1.3.2.7 voor anycom) en de laatste update van de phonemonitor software van SE. geen enkel probleem. wat je misschien eens moet proberen is je telefoon opnieuw uit en aan te zetten. dat kan soms ook helpen als ze elkaar niet zien.
btw, ik ken die tornado pen niet... maar ik verwacht dat ie gelijk is aan die tdk/msi/etc (in software aansturing... hardware weet ik niet, maar verbaast me ook niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Owkay, ik heb nu de compoorten kunnen zien en opengezet, en hij ziet blijkbaar de GSM, maar als ik XTND opstart geeft hij deze foutmelding:
"The service on Serial Port on remote device T68i [00:0A:D9:27:58:49] is not available"

Welnu, in een van de esato topics leggen ze in stappen uit hoe je de telefoon moet configureren (Lees hier de volledige post, de 4e, door GoWin), en een van de stappen is "assign serial port profile (SPP) for the T68's serial port 1 on com5 " => Weet iemand hoe/waar je dit instelt???

[ Voor 14% gewijzigd door Joske Pauwels op 18-04-2003 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Yeehaa, er is vooruitgang. Ik heb nu via de bluetooth "software" in windows verkenner mijn telefoon gevonden, en heb er zelfs een buissines card mee kunnen uitwisselen.

Het enige probleem is dat alle Ericsson software de telefoon niet vindt. De telefoon is momenteel verbonden via COM7 (serial) en staat zo aan. Het probleem is dat alle (Sony) Ericsson software blijkbaar de "Phone Monitor Options" gebruikt, uit het control panel. Daar kan je de compoorten instellen, en hij doet alsof enkel COM1 en COM2 bestaan!! Ik kan die wel enablen of disablen, maar zou graag COM7 aan eht werk krijgen. Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

**KICK**
iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 20:48 . Reden: mijn probleempje past beter in een andere topic sowwy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
ik heb ff gekeken en ik heb in bluetooth client options com3 open. dit heb ik ook gewoon gedaan bij phone monitor. zie mijn screenshot hier

heb dus phone monitor 1.0.0.0655 en de widcomm drivers 1.3.2.7 van anycom en OS=win2000 professional sp3 full updated

[ Voor 8% gewijzigd door jpvk007 op 19-04-2003 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een MSI Bluetooth USB Adapter kopen bij MyCom en heb 2 T68i toestellen thuis. Kan iemand me vertellen of Bluetooth dit aan kan? Twee gsm toestellen die tegelijkertijd Bleutooth signalen uitzenden? Onderscheidt MSI deze twee ook als apparte verschillende telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

jpvk007 schreef op 19 April 2003 @ 10:18:
ik heb ff gekeken en ik heb in bluetooth client options com3 open. dit heb ik ook gewoon gedaan bij phone monitor. zie mijn screenshot hier

heb dus phone monitor 1.0.0.0655 en de widcomm drivers 1.3.2.7 van anycom en OS=win2000 professional sp3 full updated
K, tnx. Zou je ook ff in je Phone Monitor Options het tabblad "Mobile Phones" kunnen checken? Vreemd genoeg is dat bij mij leeg en doet hij alsof er geen mobile phone is, hoewel ik intussen volop gepaired ben!

PS: ik heb er intussen een aparte topic over geopend, omdat het blijkbaar niet echt een specifiek T68i probleem is, maar eerder een bluetooth probleem...

[ Voor 17% gewijzigd door Joske Pauwels op 19-04-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
daar staat 'My T68i'... das volgens mij pas na een keer contact maken met elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de laatste tijd wel eens dat wanneer ik in Erix aan het spelen ben de hele telefoon vastloopt.... :(

Software update is hier de enige oplossing voor maar ja.... ik kan niet naar Heerenveen toe. Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 19 april 2003 @ 11:44:
Ik ga een MSI Bluetooth USB Adapter kopen bij MyCom en heb 2 T68i toestellen thuis. Kan iemand me vertellen of Bluetooth dit aan kan? Twee gsm toestellen die tegelijkertijd Bleutooth signalen uitzenden? Onderscheidt MSI deze twee ook als apparte verschillende telefoons?
Ja, dat werkt prima. Mijn collega heeft ook een T68i en je kunt zelfs de een syncen terwijl de andere bijv. PCControl aan heeft staan. Seriele poorten goed toewijzen is wel redelijk lastig op zo'n moment, maar het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buxx
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

1- Is de prijs van dit toestel idd zo snel gekelderd de laatste maanden. Poosje geleden zag ik hem nog voor 500 en nu al voor 300 in de shops. Wat is de reden ervoor, als je het mij vraagt is het nog steeds een van de meest geavanceerde toestellen van de tijd.

2- Je kunt hem dus synchoniseren met Outlook, qua contacts en agenda, prima. Maar werkt het ook met een PDA die ik ook met outlook synchroniseer.
Kan ik dus 3 apparaten met elkaar laten synchoniseren.

[ Voor 15% gewijzigd door buxx op 23-04-2003 10:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
buxx schreef op 23 April 2003 @ 10:49:
1- Is de prijs van dit toestel idd zo snel gekelderd de laatste maanden. Poosje geleden zag ik hem nog voor 500 en nu al voor 300 in de shops. Wat is de reden ervoor, als je het mij vraagt is het nog steeds een van de meest geavanceerde toestellen van de tijd.
T68i is al niet zo nieuw meer he, er zijn al weer opvolgers en de restanten t68 i worden nou massaal "gedumpt"
2- Je kunt hem dus synchoniseren met Outlook, qua contacts en agenda, prima. Maar werkt het ook met een PDA die ik ook met outlook synchroniseer.
Kan ik dus 3 apparaten met elkaar laten synchoniseren.
Zou je in nieuwsgroepen /esato forum moeten checken of jou PDA compatible is, ik denk niet dat je hier zonder verdere info een zinnig antwoord op krijgt.

Maar het zou moeten lukken eigenlijk en anders kan je nog eerst met je pc syncen en dan met je andere PDA of telefoon.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vaag probleempje. Als ik de software installeer wordt tijdens de installatie de phone monitor software en zo gelijk weer verwijderd. Dus ik kan XTNDConnect niet gebruiken. Krijg verder geen foutmeldingen, maar de uninstall wordt plotseling uitgevoerd.

Wat is het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 19:20:
Ik heb een vaag probleempje. Als ik de software installeer wordt tijdens de installatie de phone monitor software en zo gelijk weer verwijderd. Dus ik kan XTNDConnect niet gebruiken. Krijg verder geen foutmeldingen, maar de uninstall wordt plotseling uitgevoerd.

Wat is het probleem?
Heb je het dan over de sw van de bijgeleverde cd? of gedownload, er zwerven nogal wat verschillende versies op het net, volgens mij kan je ze ook los van elkaar instaleren.

Je kan proberen of je een andere versie kan vinden hier:
klik
daar staat oa een versie zonder XTNDconnect

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel van internet als van CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
ook de losse al geprobeerd??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 19:20:

Wat is het probleem?
Gebruik je ook andere software zoals Sendfile enzo? deze gebruiken namelijk bestanden die XNTD nodig heeft bij de installatie. Als je dergelijke software gebruikt, schakel deze dan eerst uit en installeer dan eens.

Wil het nog niet lukken probeer het dan eens in veilige modus van windows te installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Laatst online: 28-09 10:15
Guys.. ik heb nu ~2 maanden Siemens C55 met burolader en glow-in-the-dark cover waar m'n schoonzusje zo verliefd op is geworden dat ze 'm wil ruilen tegen haar ~2 maanden oude T68i (zonder burolader).

Mjah.. wat moet ik daar nu mee? Ik vind de C55 eigenlijk wel prima, hij's erg klein, hij belt, polyfone ringtonen, fatsoenlijk voelbaar vibra-alarm, erg snelle menu's en telefoonboek, redelijk goede accu-capaciteit... en de burolader is ook wel handig.

Nu is de T68i op zich wel sexy, maar ja... volgens mij is ie een stuk trager, vraag ik me af het het joystickje wel lang meegaat als je de telefoon altijd in je broekzak hebt (want als ik 'm nu, na 2 maanden gebruik dus, omlaag druk zit er een vreemd mechanische klik in), kleurenscherm is leuk maar daar is ook alles mee gezegd, en al die bluetooth, gprs, infrarood enzo toestanden gebruik ik toch niet. Af en toe bel ik, en verder doe ik niets met m'n foon. M'n burolader zou ik ook trouwens al meteen missen.

Wie kan me overtuigen dat ik de ruil toch moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
wel een wereld van verschil... t68i vs C55... das ongeveer 200 euro...
maar je moet de extra's wel gebruiken op een manier en als je niets doet met BT of IR en puur op snelheid gaat, moet je niet voor de t68i gaan. ook niet voor een siemens, maar voor een simpele nokia (3310/8210/6310/8310); de oudere dus. die hebben niet al die extra's en dan is ie natuurlijk sneller. vergelijk met een pc... hoe meer erop zit, hoe langzamer ie is.
dus als je tevreden bent met je c55 dan zou ik em houden, tenzij je die t68i gaat verkopen en dan een nieuwe c55 terugkoopt met nog wat extra geld...
de t68i is natuurlijk wel een schitterend toestel met alle denkbare mogelijkheden (behalve polyphone en java)

[ Voor 10% gewijzigd door jpvk007 op 25-04-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MCA-20 camera vandaag ontvangen! :) Nu nog een IrDA setje... Heb al een gevonden maar heb er wat probs mee: [rml][ IRDA] IR210L op Jetway 6LXB-S[/rml]
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 16:30:
Ik heb mijn MCA-20 camera vandaag ontvangen! :) Nu nog een IrDA setje... Heb al een gevonden maar heb er wat probs mee: [rml][ IRDA] IR210L op Jetway 6LXB-S[/rml]
;)
Waarom eigenlijk IrDA?? BT is bijna niks duurder.... (tenminste die van mij was 39 euro en doet het prima.

BT is niet alleen makkelijker en sneller, je kan er ook nog eens veel meer mee, zoals je telefoon als afstandsbediening gebruiken enzo..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz ik heb nu ook m'n MSI BT dongle, maar het wil nog niet echt werken.. heb wel kunnen pairen maar verder eigenlijk niets..
Iemand een guide voor BT noobs?
Kheb eerst MSI software geinstalleerd, toen die van Ericsson.
Wat is een goeie manier om te kijken of je setup goed is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
in de laatste 'ct staan een aantal artikelen over BT en daarin zeggen ze dat de t68i de beste BT client is, omdat ie eigenlijk overal probleemloos mee samenwerkt. Er is dus echt iets fout geconfigureerd.

Als je die leest wordt er ook wel wat meer duidelijk hoe de drivers werken enzo, maar om het aan de praat te krijgen zou ik maar een boel gaan lezen en zoeken op www.esato.com/board daar is echt veel te vinden, ook links naar nieuwe drivers enzo.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Aha ok..
Ik weet nu dat ik bij My BT places de foon op kan zoeken, dat werkt, dan pair ik em, pincodes uitwisselen werkt ook. Als dat achter de rug is blijft de blauwe led op de T68i knipperen dus er is een verbinding dacht ik.
Volgens mij kan ik dan verder gaan met programma's zoals sendfile, maar die werken niet. Ik heb Mobile Phone Monitor geinstalleerd maar die vindt em ook niet. Ik zat te kijken bij de instellingen en ik zag iets met seriele poorten.... Moet ik iets bij my BT places instellen zodat 1 van die vele COM poorten beschikbaar wordt voor BT communicatie ofzo :? Of zou dit direct moeten werken?
Nou ik ga es ff dat forum doorzoeken in the meanwhile... :)

EDIT:
Ik zie nu hoe je een compoort aan kan zetten, gaat al beter nu :D

[ Voor 6% gewijzigd door Solosmots op 26-04-2003 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn t68i ligt nog steeds bij een reparatiecentrum :(
hopelijk doet iet het straks weer perfect want nu kan ik m´n fm en mp3 niet gebruiken.

zijn er nog meer mensen die na een software update netwerkproblemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op 26 april 2003 @ 10:54:
[...]

Waarom eigenlijk IrDA?? BT is bijna niks duurder.... (tenminste die van mij was 39 euro en doet het prima.

BT is niet alleen makkelijker en sneller, je kan er ook nog eens veel meer mee, zoals je telefoon als afstandsbediening gebruiken enzo..
Ik heb geen USB op mijn bak dus BT word hem niet...

Hij ondersteunt het wel maar ik heb geen zin om ook nog een PCI to USB ding te kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 23-09 16:41

Canis Lupus

Vosbot

Storen jullie je ook zo aan de moeilijkheidsniveau's van Erix? makkelijk is echt té makkelijk, maar normaal is daarentegen ook al gelijk vrij moeilijk... Wordt dit in hogere firmwaers opgelost? Ik heb nu R5C001

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Canis Lupus schreef op 26 april 2003 @ 14:52:
Storen jullie je ook zo aan de moeilijkheidsniveau's van Erix? makkelijk is echt té makkelijk, maar normaal is daarentegen ook al gelijk vrij moeilijk... Wordt dit in hogere firmwaers opgelost? Ik heb nu R5C001
Ik denk niet dat ze dat gaan veranderen, maar level 40 wordt al best lastig hoor :7
Jammer alleen dat het zolang duurt voor je zover bent.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op 26 April 2003 @ 15:09:
[...]

Ik denk niet dat ze dat gaan veranderen, maar level 40 wordt al best lastig hoor :7
Waar staan jullie topscores op dan? Ik heb nu 10.000 ofzo... niet echt hoog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om de T68i als modem te gebruiken met behulp van Bluetooth? Ik heb volgens mij alles goed geinstalleerd en ingesteld, maar er gebeurdt simpelweg niks. Volgens mij ziet m'n computer m'n telefoon niet op de één of andere manier.

Wat ik trouwens ook zwaar irritant vind is dat als ik wil gaan synchroniseren ik eerst m'n telefoon een verbinding moet laten maken met m'n computer en vervolgens de computer weer een verbinding laten maken met m'n telefoon. Kan het niet gewoon zo dat ik alleen m'n computer opdracht hoef te geven om te synchroniseren en dat ie dat dan ook gewoon doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 23-09 16:41

Canis Lupus

Vosbot

Prulleman schreef op 26 april 2003 @ 15:09:
[...]

Dat bedoel ik. Erix op makkelijk wordt pas echt moeilijk na 15 levels ofzo. Het zou leuk zijn als het normale niveau bij 10 begint ofzo...

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 15:42:
Wat ik trouwens ook zwaar irritant vind is dat als ik wil gaan synchroniseren ik eerst m'n telefoon een verbinding moet laten maken met m'n computer en vervolgens de computer weer een verbinding laten maken met m'n telefoon. Kan het niet gewoon zo dat ik alleen m'n computer opdracht hoef te geven om te synchroniseren en dat ie dat dan ook gewoon doet?
:? :? :?
ik heb daar geen last van. ze zijn gepaired en zodra ik op mijn gsm bluetooth op vindbaar of aan zet, en ik klik in outlook op synchronize klik, maken ze verbinding en werkt alles...
modem heb ik nog nooit geprobeerd, maar volgens mij moet dat wel werken. misschien dat je een data account moet aanmaken bij je provider... dat ie het dan wel doet (gprs abo ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op 27 April 2003 @ 09:40:
[...]

:? :? :?
ik heb daar geen last van. ze zijn gepaired en zodra ik op mijn gsm bluetooth op vindbaar of aan zet, en ik klik in outlook op synchronize klik, maken ze verbinding en werkt alles...
modem heb ik nog nooit geprobeerd, maar volgens mij moet dat wel werken. misschien dat je een data account moet aanmaken bij je provider... dat ie het dan wel doet (gprs abo ofzo)
Hmmz, dat werkt dus echt niet bij mij, net ffies geprobeerd. Misschien licht het aan de Bluetooth kaart die 'k gebruik. Ik gebruik de MSI Bluetooth Transceiving Key. Plug 'k gewoon in m'n USB en 't zou moeten werken. Maar goed, niet helemaal dus.

Wat betreft dat modem. Je moet 'm toch ook gewoon als dial-up modem kunnen gebruiken? Niks met dat GPRS toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 13:45:
[...]

Wat betreft dat modem. Je moet 'm toch ook gewoon als dial-up modem kunnen gebruiken? Niks met dat GPRS toch?
En dan wou je je telefoonlijn in de telefoon stoppen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 21:25:
[...]

En dan wou je je telefoonlijn in de telefoon stoppen? :?
|:( via GSM data natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Vraagje: ik merk dat de SMS'jes die in mijn inbox zitten, automatisch na een tijd verwijderd worden!
Ik heb bij de SMS options "Validity Period" op "Maximum" staan, dus dat kan het al niet zijn.

Weet iemand hoe ik dit kan tegengaan?

PS: ik weet dat je ze ook naar de SIM kaart kan saven, maar daar kunnen er maar 15 op, en ik wil er liefst meer bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Joske Pauwels schreef op 27 april 2003 @ 23:31:
Vraagje: ik merk dat de SMS'jes die in mijn inbox zitten, automatisch na een tijd verwijderd worden!
Ik heb bij de SMS options "Validity Period" op "Maximum" staan, dus dat kan het al niet zijn.
Het enige wanneer ze weggaan is als jij je SIM kaart eruit haalt. Dat validity heeft daar niks mee te maken, dat geeft namelijk aan hoe lang een bericht op het netwerk blijft hangen wanneer 't niet kan worden afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 13:45:
[...]

:? het is juist zelfs zo dat als je GPRS gebruikt, je hem nog steeds als "dial-up modem" gebruikt ("telefoonnummer" dat je draait is dan de code voor grps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Korakal schreef op 27 April 2003 @ 23:55:
[...]

Het enige wanneer ze weggaan is als jij je SIM kaart eruit haalt. Dat validity heeft daar niks mee te maken, dat geeft namelijk aan hoe lang een bericht op het netwerk blijft hangen wanneer 't niet kan worden afgeleverd.
Nope, de simkaart blijft er steeds in... Bizar probleem dus!

Maar er is tot zover jullie weten dus niet een soort "auto-delete" instelling die de berichten ouder dan x-dagen verwijdert?

PS: ik verwachte wel dat die setting van validity period niet voor incoming messages was, want er was een optie om het te bepalen bij het verzenden, maar ik wou het voor de zekerheid toch ff vermelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 08:17

racoon

mooowwww

Wie weet er hoe ik de bluetooth headset de hb -20 aan kan zetten zodat ik kan hem kan aansluiten op mijn telefoon, ik hoorde dat je een rood lampje krijgt als ie aanstaat maar die krijg ik dus niet wie weet hoe dat moet??

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
racoon schreef op 28 april 2003 @ 13:35:
Wie weet er hoe ik de bluetooth headset de hb -20 aan kan zetten zodat ik kan hem kan aansluiten op mijn telefoon, ik hoorde dat je een rood lampje krijgt als ie aanstaat maar die krijg ik dus niet wie weet hoe dat moet??
Ik ken dat ding niet, maar kan het niet zo zijn dat het lampje pas gaat branden als er een verbinding is met de telefoon. Dus ik denk dat je gewoon ff moet zoeken naar nieuwe apparaten met je telefoon.

En zit er niet gewoon een manual bij ?? :?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 08:17

racoon

mooowwww

Als ik gewoon ga zoeken zegt ie dat er niks gevonden is en ik doe het zoals het in de handleiding staat, maar werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door racoon op 28-04-2003 14:38 ]

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.