Aha, wil misschien ook een CK voor m'n T68i maar je kan dan dus ook een universele Bleutooth Carkit nemen, dus vandaar. Maar goed dat heeft ook nadelen weer..
Verwijderd
Ik ben ook nog ZEER tevreden met mijn T68i! Alleen is die van mij enkele keren in Erix vastgelopen. Maar misschien is dat met de nieuwste firmware op te lossen. T68i met BT is idd indeaal maar het is niet altijd stabiel heb ik het idee.Gutteguttegut schreef op 12 September 2003 @ 10:43:
In tegenstelling tot sommige tweakers ben ik ZEER tevreden met mn t68i!
Nog nooit vast gelopen en nu icm een MSI BT adapter zo leuk om met je pc te spelen...
Mn volgende foon (is nog ver weg) wordt weer een SE...warschijnlijk een t610 of een opvolger daarvan.
Mijn volgende foon word geen T610 maar misschien wel een SE met een wat mooier design...
Opladen is een item dat ik erg relaxed vind van een vaste carkit en het feit dat de telefoon niet rondslingerd en ik nog wel het schermpje kan zien....Solosmots schreef op 12 september 2003 @ 13:21:
Aha, wil misschien ook een CK voor m'n T68i maar je kan dan dus ook een universele Bleutooth Carkit nemen, dus vandaar. Maar goed dat heeft ook nadelen weer..
Misschien komt er nog eens een wat steverige houder uit... de eerste nokia carkits waren ook slecht!
Inderdaad, dat mis je meestal met een BT carkit, en wil je dat wel, kan je net zo goed een vaste carkit nemen, heb je ook nooit last van eventuele storingen.
Dames en heren, u kunt verdergaan met uw favoriete topic in [rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 3][/rml]
Dit topic is gesloten.