Ik ga toch maar voor de MSI dongle...deze is maar een paar euro duurder maar MSI zal wel beter support hebben dan zo'n MyCom ding...
Verwijderd
denk post het hier maar meteen
heb net weer 6 boze voicemails van baas + collega's dat ik niet opnam...
en dat met gprs uit!
dit ding gaat weg en meneer belcompany zorgt maar gewoon voor een nieuwe gsm...
heb net weer 6 boze voicemails van baas + collega's dat ik niet opnam...
en dat met gprs uit!
dit ding gaat weg en meneer belcompany zorgt maar gewoon voor een nieuwe gsm...
Menu -> Connect -> Data comm. -> Pref. Service -> GSM Onlyjpvk007 schreef op 01 July 2003 @ 12:44:
je kan ook ergens aangeven dat ie alleen gprs aanzet als je een verbinding wilt maken
GPRS wordt nu alleen geactiveerd wanneer je een verbinding wilt maken
Verwijderd
In deze thread stond ergens dat Nederlandse providers GPRS-SMS dus niet toestaan, ik zou d'r dus niet vanuit gaan.Chaser2600 schreef op 03 juli 2003 @ 13:05:
Wat is eigenlijk het verschil tussen SMS Access GSM en SMS Access GPRS
Hij staat nu namelijk op GPRS en ik kan nog steeds gewoon sms'en
Aangezien in bij Orange voor 6 Euro onbeperkt gebruik kan maken van GPRS betekend dit
dan dat ik nu gratis kan sms'en ?
Trouwens, iedereen die problemen heeft met die ontvangst/toegangsproblemen: Waarom een nieuwe telefoon, en niet gewoon een simkaart van een werkend netwerk? De problemen doen zich toch niet voor met KPN / Vodafone, alleen Ben / Dutchtone / O2?
Verwijderd
TheSnake een vriend van mij heeft hetzelfde probleem op vodafone 
ligt WEL aan de telefoon aangezien ik met mijn oude toestel (welke ik helaas gister verkocht heb) wel gewoon goed bereik had..
die vriend heeft zijn t68i gewoon letterlijk op stofhappen liggen en gebruikt zijn oude nokia reeds alweer een maand zonder onderbrekingen.
Just admitt.. t68i sucks bigtime..
ligt WEL aan de telefoon aangezien ik met mijn oude toestel (welke ik helaas gister verkocht heb) wel gewoon goed bereik had..
die vriend heeft zijn t68i gewoon letterlijk op stofhappen liggen en gebruikt zijn oude nokia reeds alweer een maand zonder onderbrekingen.
Just admitt.. t68i sucks bigtime..
Ik heb een probleem met m'n T68i. Het lijkt er namelijk op dat het toetsenbord kaduuk is.
Gisteren wou ik hem namelijk uitzetten, maar hij reageerde op geen enkele toets die ik indrukte. Dus toen heb ik ff de accu eruit gehaald en er weer in gezet. Maar daarna deed hij het nog steeds niet (het aanzetten van de telefoon bedoel ik dan).
Wat wel werkte is om de telefoon op te laden. Oftewel, ik kan wel de lader aansluiten en de telefoon begint gewoon met opladen (het schermpje doet het dan ook gewoon normaal).
Weet iemand of dit een bekend probleem is bij de T68i, of dat alleen ik dat heb?
Gisteren wou ik hem namelijk uitzetten, maar hij reageerde op geen enkele toets die ik indrukte. Dus toen heb ik ff de accu eruit gehaald en er weer in gezet. Maar daarna deed hij het nog steeds niet (het aanzetten van de telefoon bedoel ik dan).
Wat wel werkte is om de telefoon op te laden. Oftewel, ik kan wel de lader aansluiten en de telefoon begint gewoon met opladen (het schermpje doet het dan ook gewoon normaal).
Weet iemand of dit een bekend probleem is bij de T68i, of dat alleen ik dat heb?
Verwijderd
voor wie ondanks deze berichten het toestel toch nog wil aanschaffen: volgens mij is de t68i flink in prijs gedaald
staat op www.my-gsm.nl voor noppes bij 1 jaar T-Mobile 150
staat op www.my-gsm.nl voor noppes bij 1 jaar T-Mobile 150
had mijn broerje ook.Mottebelke schreef op 04 juli 2003 @ 10:11:
Ik heb een probleem met m'n T68i. Het lijkt er namelijk op dat het toetsenbord kaduuk is.
oorzaak: door vocht zijn de contacje gaan oxideren.
oplossing: tel open schroeven, stickervel onder knopjes van print los peuteren en de contacten op print en contacten op sticker schoonmaken, ik heb met polijst schijfje op de dremel gedaan.
en alles werkt weer als eens tevoren!!
ik heb ook al een tijdje een t68i en heb geen enkel probleem er mee, heb hem vrij in het begin gekocht (begin december) , ik vind het zelf een hele fijne telefoon , jammer dat er zo veel mensen problemen mee hebben
kan ik hem nie verkopen omdat ik een t610 wil (meteen verliefd )
Maar ik heb hem pas 2 maanden! En dan al oxideren??!!dandeman schreef op 04 July 2003 @ 19:33:
[...]
had mijn broerje ook.
oorzaak: door vocht zijn de contacje gaan oxideren.
oplossing: tel open schroeven, stickervel onder knopjes van print los peuteren en de contacten op print en contacten op sticker schoonmaken, ik heb met polijst schijfje op de dremel gedaan.
en alles werkt weer als eens tevoren!!
Maar goed, ik heb hem gewoon opgestuurd naar het service center, en ik zie het volgende week wel (zit toch nog garantie op).
Verwijderd
Ik heb ook een probleem met de bereikbaarheid van mijn T68i. Vaak geeft de telefoon wel aan dat ik bereik heb, maar kan ik niet bellen. Ik heb er al twee verschillende Orange kaarten ingeduwt en een Vodafone kaart, maar het probleem blijft zich voor doen. Als ik wel bereik heb is het een stuk minder als met de telefoon van mijn vader, (Siemens C55, allebei met Orange simkaart erin). Ook als ik de simkaarten omruil blijft de C55 een beter bereik hebben.
Heeft het zin om hem terug te sturen na SE? En bij wie ligt de verantwoordelijkheid voor dit probleem? Bij SE of bij de winkel waar ik heb gekocht heb? En is het probleem op te lossen of heeft de t68i gewoon een slechte antenne?
Heeft het zin om hem terug te sturen na SE? En bij wie ligt de verantwoordelijkheid voor dit probleem? Bij SE of bij de winkel waar ik heb gekocht heb? En is het probleem op te lossen of heeft de t68i gewoon een slechte antenne?
misschien is je antenne kapot? kan altijd gebeuren, dus moet je em ff laten testen bij een SE service point
ik heb ook een vervelend probleempje
ik heb een Acer usb stick met widcomm software maar gebruik windows 2003 server als desktop OS, maar de installatie van de widcomm software zegt dat dit buiten de licentietermen valt en vraagt om een serial. Kan ik dit omzeilen?
(dit lijkt mij geen warezrequest vermits ik geen serial nummer vraag en ook omdat ik m'n pc ook zuiver als een workstation gebruik)
ik heb een Acer usb stick met widcomm software maar gebruik windows 2003 server als desktop OS, maar de installatie van de widcomm software zegt dat dit buiten de licentietermen valt en vraagt om een serial. Kan ik dit omzeilen?
(dit lijkt mij geen warezrequest vermits ik geen serial nummer vraag en ook omdat ik m'n pc ook zuiver als een workstation gebruik)
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Ik lees af en toe iets over het bluetooth gebeuren maar dan met name betreffende synchronisatie.
Wat ik graag zou willen weten: kan ik de t68i in combinatie met zo'n bluetooth usb dongle gebruiken als modem? Normaal gesproken gebruik je daar zo'n datakabel of infrarood voor, maar die poorten zitten niet op mijn Dell Inspiron 5100... vaag
Wat ik graag zou willen weten: kan ik de t68i in combinatie met zo'n bluetooth usb dongle gebruiken als modem? Normaal gesproken gebruik je daar zo'n datakabel of infrarood voor, maar die poorten zitten niet op mijn Dell Inspiron 5100... vaag
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik ben bang dat dit een request is waarvoor een niet legale oplossing nodig is. Je geeft zelf al aan dat het buiten de licentievoorwaarden valt. Om dat te omzeilen ben je illegaal bezig.Robbeke schreef op 07 juli 2003 @ 18:33:
... maar de installatie van de widcomm software zegt dat dit buiten de licentietermen valt en vraagt om een serial. Kan ik dit omzeilen?
Boeit mij niet persoonlijk, maar ik ben bang dat de modjes hier wel wat van gaan zeggen
If it ain't broken, play with it till it breaks.
mmm nevermind dan
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Ik ben dus flink aan het nadenken over een nieuwe foon.
De T68i lijkt mij een heel mooi toestelletje maar als ik die berichten hier zo eens lees.
Is het wel zo verstandig om een t681 te kopen?
Bovendien vroeg ik me af hoe de beltonen klonken aangezien de t68i geen polyfone beltonen heeft. Heeft iemand misschien een wavje met een voorbeeld?
Mijn dank is groot.
De T68i lijkt mij een heel mooi toestelletje maar als ik die berichten hier zo eens lees.
Bovendien vroeg ik me af hoe de beltonen klonken aangezien de t68i geen polyfone beltonen heeft. Heeft iemand misschien een wavje met een voorbeeld?
Mijn dank is groot.
Verwijderd
De t68i is wel een top toestel hoor! Hij bevalt mij perfectAirpower schreef op 08 juli 2003 @ 00:28:
Ik ben dus flink aan het nadenken over een nieuwe foon.
Mijn dank is groot.
Jammer genoeg zijn er wel veel mensen die er problemen mee hebben...
Ook hier een happy t68i gebruiker heb hm sinds 20 december 2002 en tot nu toe geen problemen.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb er ook 1, en vind em behoorlijk fijn. Enige nadeel is dat ik em niet zo fijn vind bij het typen van smsjes (traag), en dat de toetsen irritant hard kraken, en dat de behuizing iha niet echt solide aanvoelt.
Verwijderd
Maar het is niet zo dat het altijd zo is, heeft de T68i standaard een slechte antenne of ligt het aan mijn telefoon. En wie is er verantwoodelijk voor de reperatie van mijn telefoon? De winkel waar ik hem gekocht heb of SE? (de winkel heeft mij nl. doorgestuurd na SE)jpvk007 schreef op 07 July 2003 @ 18:31:
misschien is je antenne kapot? kan altijd gebeuren, dus moet je em ff laten testen bij een SE service point
Verwijderd
Mijn Telefoon is al 4 weken weg voor reparatie!
Waren paar dingen verkeerd.
Krijg nu een nieuwe.
Hoop dat ie op voorraad is( weet iemand hier iets van ofzo??) zodat ik snel; een nieuwe krijg.
Waren paar dingen verkeerd.
Krijg nu een nieuwe.
Hoop dat ie op voorraad is( weet iemand hier iets van ofzo??) zodat ik snel; een nieuwe krijg.
Verwijderd
AAARGH!
Gisteren een nieuwe simkaart gehaald.. D'r ingezet.. En nu doet m'n microfoon het niet meer
Hoe krijg je dat ding open, zodat ik es kijk wat er mis kan zijn? Naar de winkel is ff geen optie, omdat ik morgen een telefoon nodig heb die werkt...
Gisteren een nieuwe simkaart gehaald.. D'r ingezet.. En nu doet m'n microfoon het niet meer
Hoe krijg je dat ding open, zodat ik es kijk wat er mis kan zijn? Naar de winkel is ff geen optie, omdat ik morgen een telefoon nodig heb die werkt...
Verwijderd
Gisteren naar een SE Service Point geweest in Tubbergen. Gezegd dat ik netwerkproblemen had en dat mijn toetsenbord versleten is. Nu heb ik een T68i met versie R8015... en en nieuw toetsenbord. Dat toetsenbordmatje koste me 13 euro
. Slijtage valt niet onder de garantie
Het is schijnbaar normaal dat binnen 2 maand 1 toets helemaal wegslijt. Netwerkproblemen heb ik voorlopig nog niet gehad iig.
Was ik vergeten te vertellen dat mijn volume slider het niet meer doet. Maar die is afgebroken aan de binnenkant en dan moet ie waarschijnlijk opgestuurd worden bla bla. Heb mijn volume slider nu vastgelijmd aan de behuizing omdat ie het niet meer deed en m'n volume altijd op hard staat, voor de rest heeft de knop geen functie.
Versie R8 komt ook met 4 nieuwe spelletjes
Ben benieuwd hoelang mijn T68i het nu volhoudt. Mocht ik ooit weer een SE kopen dan koop ik hem in de echte winkel en wil ik de mogelijkheid voor geld terug en 1 week uitproberen. Dit is nl de grootste miskoop ooit.
Was ik vergeten te vertellen dat mijn volume slider het niet meer doet. Maar die is afgebroken aan de binnenkant en dan moet ie waarschijnlijk opgestuurd worden bla bla. Heb mijn volume slider nu vastgelijmd aan de behuizing omdat ie het niet meer deed en m'n volume altijd op hard staat, voor de rest heeft de knop geen functie.
Ben benieuwd hoelang mijn T68i het nu volhoudt. Mocht ik ooit weer een SE kopen dan koop ik hem in de echte winkel en wil ik de mogelijkheid voor geld terug en 1 week uitproberen. Dit is nl de grootste miskoop ooit.
Ik heb versie R8A015, en de problemen met netwerk lijken minder te zijn, maar ze zijn zeker NIET weg. Het is idd klotephone. SE reageert ook niet op een mail die ik ze nu twee weken geleden gestuurd heb. Wat een afknapper is dat weer. Ik baal echt van SE!Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 11:21:
Gisteren naar een SE Service Point geweest in Tubbergen. Gezegd dat ik netwerkproblemen had en dat mijn toetsenbord versleten is. Nu heb ik een T68i met versie R8015... en en nieuw toetsenbord. Dat toetsenbordmatje koste me 13 euro. Slijtage valt niet onder de garantie
Het is schijnbaar normaal dat binnen 2 maand 1 toets helemaal wegslijt. Netwerkproblemen heb ik voorlopig nog niet gehad iig.
Verwijderd
Zit zelf ook te denken om mijn 'T68i story' te gaan mailen maar dan krijg je zekers een standaard mail terug met: 'het dichtsbijzijnde service point is...'Oscar Mopperkont schreef op 11 July 2003 @ 11:25:
[...]
Ik heb versie R8A015, en de problemen met netwerk lijken minder te zijn, maar ze zijn zeker NIET weg. Het is idd klotephone. SE reageert ook niet op een mail die ik ze nu twee weken geleden gestuurd heb. Wat een afknapper is dat weer. Ik baal echt van SE!
Maar wat heb je p-cies gemailt dan?
edit:
dit was in maart toen ik SE nog 1337 vond:
vooral die laaste zinVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 12:22:
De T68i is vanaf april 2002 beschikbaar en dus nog geen jaar oud. De T68i is echter nog steeds een geavanceerd toestel.
Ik heb er dus 1 besteld en hopelijk krijg ik hem volgende week binnen. Al hoop ik wel dat ik niet het probleem heb dat er een knopje afvalt of dat een bepaalde knop het niet doet. Maar dat hoop toch maar niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2003 12:05 ]
Zelfs dat mailen ze niet terug! Ik heb gemaild dat mijn tel al voor de 5e keer in 7 maanden terug gaat, en ik er genoeg van heb. En heb gevraagd wat ze er aan gaan doen dat i niet weer mijn phone twee weken kwijt ben om vervolgens een software update te krijgen.Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 11:27:
[...]
Zit zelf ook te denken om mijn 'T68i story' te gaan mailen maar dan krijg je zekers een standaard mail terug met: 'het dichtsbijzijnde service point is...'
Maar wat heb je p-cies gemailt dan?
Ik vind die knop aan de zijkant wel makkelijk. Als je de foon niet gebruikt (standby zeg maar) en je beweegt die knop naar boven (of naar beneden) dan zie je de datum, resterende standby tijd en resterende beltijd. Lijkt mij toch een handige optie. Het is ook op te roepen via het snelmenu (optie status) maar dan moet je hem eerst van toetsenbord vergrendeling afhalen en zo, dus dat is veel meer werk. Die status is altijd makkelijk om even snel te kijken of je nog een telefoontje kan plegen of dat het beter is om hem aan de kabel te leggen.Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 11:21:
...
...
De nieuwe games (van esato gekopieerd):
There are a total of 12 games (4 added)
1. BALLPOP = like an arkanoid thing (bounce the ball upwards & try not to let it fall)
2. PATH = haven't played it yet, will do the review later (Somewhat a number/puzzle game)
3. PULLDOWN =its a popular net game/yahoo game w/c you choose 3 same colors & it will be removed until there’s nothing left.
4. TENNIS = T39 users & former users...you know this...
[ Voor 20% gewijzigd door Coos op 12-07-2003 23:15 ]
Nooit geschoten is altijd mis | System specs
Hmm mijn GPRS probleem is opgelost
Het bereik viel soms weg en je kreeg het dan vaak niet weer terug todat je em uit en weer aan zette. Ik ben een week of 3 geleden half op m'n T68i gevallen, nu is de blauwe knuppel 'dop' scheef', hij zit er niet meer recht op zeg maar. Maarrr, in deze drie weken werkt mijn GPRS wel foutloos ! Heel gunstig.. alleen kan ik nou die nieuwe firmware met betere games iets lastiger halen denk ik.
Verwijderd
Ik moet geloof ik binnenkort maar weer naar Assen (kom uit friesland
) om R8015 er op te zetten 
Ik lees de laatste tijd ook de hele tijd meer over Java op de T68i
) Het is nog niet mogelijk maar de telefoon moet hardware matig wel geschikt, het enigste wat aangepast moet worden is de software (=firmware).
Er is daarom ook een petitie tegen Sony Ericsson aan de gang:
Klik hier om te tekenen!
Als iedereen die nou ff tekent dan moet er verandering komen in hopelijk R9016
Ik lees de laatste tijd ook de hele tijd meer over Java op de T68i
Klik hier om te tekenen!
Verwijderd
Sinds alles weer sneller gaat in R8015 moet het volgens mij kunnen anders starten ze ook niet zo'n patitie
Verwijderd
Toen ik hem update naar R6A012 was ik niks kwijt (geen instellingen, adresboek, etc) maar ik heb gelezen dat het wel kan zijn dat je alle instellingen, adresboek, etc kwijt bent.Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 12:53:
Ben je al je instellingen kwijt als je een software update hebt gedaan?
Met zo'n usb bluetooth dongle kan je hem inderdaad gaag gebruiken als modem,Crusader schreef op 07 juli 2003 @ 19:03:
Ik lees af en toe iets over het bluetooth gebeuren maar dan met name betreffende synchronisatie.
ik gebruik de Tecom 100 mtr dongle en kan daar heerlijk mee werken mooie duidelijke software en heel handig een fatsoenlijke handleiding.
http://www.tecomproduct.com/asp/support.asp?Navi=UserGuide
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
Is er iemand die een T68i heeft en mij de ringtone "mixed" toe zou kunnen sturen op wesselcolsen AT hotmail DOT com?
Ik heb nu net nl een T610, maar daar zitten alleen polyphone aandachtstrekkers op, terwijl ik gewoon de standaard Ericsson ringtone wil
Ik heb nu net nl een T610, maar daar zitten alleen polyphone aandachtstrekkers op, terwijl ik gewoon de standaard Ericsson ringtone wil
Verwijderd
Ik heb ff nagekeken maar de ringtone "mixed" kan ik niet vinden.wessel99 schreef op 27 juli 2003 @ 20:48:
Is er iemand die een T68i heeft en mij de ringtone "mixed" toe zou kunnen sturen op wesselcolsen AT hotmail DOT com?
en "gemengd" (lijkt me dat die het dan is
gvd
Kun je die er ook niet met een los programma'tje uit halen? Het is zo'n beetje de eenvoudigste ringtone die er is, maar wel mijn favo (en zit er in de T610 niet meer op, alleen "old phone")
Verwijderd
Je weet hoe SE alles geblokt heeftwessel99 schreef op 27 July 2003 @ 20:53:
gvdKun je die er ook niet met een los programma'tje uit halen? Het is zo'n beetje de eenvoudigste ringtone die er is, maar wel mijn favo (en zit er in de T610 niet meer op, alleen "old phone")
Dus ik vrees dat ik je niet kan helpen
Misschien moet je op internet eens zoeken...
Ik heb anders nog wel een heel simpel (zelfgemaakt) "beep beep" ringtoontje voor je....staat op mn t68i.
Verwijderd
Iedereen al ff getekend?Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 17:55:
Ik lees de laatste tijd ook de hele tijd meer over Java op de T68i) Het is nog niet mogelijk maar de telefoon moet hardware matig wel geschikt, het enigste wat aangepast moet worden is de software (=firmware).
Klik hier om te tekenen!
Verwijderd
Laat ze een petitie gaan maken voor een Software versie zonder netwerkproblemen en dat SE gratis alle T68's zal gaan fixen
Verwijderd
De meeste mensen bevalt hun software wel (me 2)Verwijderd schreef op 29 July 2003 @ 17:37:
[...]
Laat ze een petitie gaan maken voor een Software versie zonder netwerkproblemen en dat SE gratis alle T68's zal gaan fixen
Maar je zou 1 kunnen starten
Ik vind Java/Mophun eerst belangerijker
Niemand die die T68 "mixed" (of "gemengd") ringtone eruit krijgt voor deze T610 bezitter?
plz mail me at wesselcolsen AT hotmail DOT com
Ergens op www.esato.com was het iemand al gelukt, maar die reageert niet meer (de zip die die gelinkt had is al weer weg
)
Ergens op www.esato.com was het iemand al gelukt, maar die reageert niet meer (de zip die die gelinkt had is al weer weg
Verwijderd
Ik las in het T610 topic dat je ze al hebt? Misschien wel handig om dat hier ook ff te vermeldenwessel99 schreef op 30 July 2003 @ 10:26:
Niemand die die T68 "mixed" (of "gemengd") ringtone eruit krijgt voor deze T610 bezitter?
Ergens op www.esato.com was het iemand al gelukt, maar die reageert niet meer (de zip die die gelinkt had is al weer weg)
Verwijderd
Is er trouwens nog een service point in Brabant? Ik was pas in Eindhoven, die volgens de SE site een serive point was, maar helaas deden zij dit niet meer, en ik wil alleen een schoonheidsfoutje verholpen hebben.
Overal sturen ze hem graag voor je op, maar dat wil ik weer niet
Ze hoeven er maar alleen ff wat andere software op te mikken...
Overal sturen ze hem graag voor je op, maar dat wil ik weer niet
Ze hoeven er maar alleen ff wat andere software op te mikken...
Er zijn bijna geen service points meer... ik ben er ook nog steeds naar op zoek (al sinds deel 1 van dit topic) in de buurt van Leiden...
* PowerFlower zit nog steeds op een R2E
Verwijderd
Ik heb dus nu ook een MSI Bluetooth USB Stick 
Maar nu hoorde dat het mogelijk is dat je een gesprek aanneemt met je computer headset en het ook gewoon via die boxen hoord. Iemand daar meer info over?
Maar nu hoorde dat het mogelijk is dat je een gesprek aanneemt met je computer headset en het ook gewoon via die boxen hoord. Iemand daar meer info over?
Mja haha dat ging bij mij laatst helemaal vanzelf, zonder dat ik het doorhad, of zonder dat ik daar iets voor had ingesteld. Ik nam op, en ik hoorde maar niks, toen ging het dus allemaal via mn pc, maar ik heb er geen microfoon op aangesloten, dus dan heb ik er niet veel aan. Hoe je het in moet stellen, weet ik verder niet, heb gewoon de standaard t68i software geinstalleerd.
Verwijderd
mmm, dat doet ie bij mij nietDr_Frickin_Evil schreef op 05 augustus 2003 @ 18:50:
Mja haha dat ging bij mij laatst helemaal vanzelf, zonder dat ik het doorhad, of zonder dat ik daar iets voor had ingesteld. Ik nam op, en ik hoorde maar niks, toen ging het dus allemaal via mn pc, maar ik heb er geen microfoon op aangesloten, dus dan heb ik er niet veel aan. Hoe je het in moet stellen, weet ik verder niet, heb gewoon de standaard t68i software geinstalleerd.
Wat voor dongle heb je/OS?
Heb je ook de software bij de dongle geinstalleerd?
[Kan het niet zosnel in dit topic vinden]
Is er software voor Mac 9.0 om de T68i met de mac te verbinden.
Voor Mac OS X is er iSync maar voor 9.0 heb ik niets gevonden.
Ooit (zeg zo'n paar maanden geleden) was dat heel erg moeilijk. Nu is het zo ver dat je gewoon de laatste MSI drivers moet installeren en dan werkt hetVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 18:43:
Ik heb dus nu ook een MSI Bluetooth USB Stick
...of je nou wil of niet, trouwens
* PowerFlower heeft het maar weer snel uitgezet
Heb jij wat gegevens van mij van dat SP?Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 11:21:
Gisteren naar een SE Service Point geweest in Tubbergen.
Mijn T68i donderde uit vandaag, deed raar, en nu als ik aanzet, tik PIN in, dan even w88, dan herstart ie en kan ik opnieuw pin enteren.... lekker irri.
Het begon vrijdag al met geen toegang, wel erg vaak 3x piep als ik wilde bellen (had dit voorheen heel soms)
Dus niet goed
das wel lache kijk maar: Ben/T-Mobile & T68iSolosmots schreef op 18 August 2003 @ 19:41:
[...]
Heb jij wat gegevens van mij van dat SP?
Mijn T68i donderde uit vandaag, deed raar, en nu als ik aanzet, tik PIN in, dan even w88, dan herstart ie en kan ik opnieuw pin enteren.... lekker irri.
Het begon vrijdag al met geen toegang, wel erg vaak 3x piep als ik wilde bellen (had dit voorheen heel soms)
Dus niet goed
Verwijderd
SHIIT!! Ik was gisteren wat aan het spelen met m'n datakabel.. Zie ik ineens dat er op de batterij echt een megalelijke kras zit.. 2 cm lang, halve centimeter breed.. 
Ook wil die software nog steeds niet lekker werken
Ook wil die software nog steeds niet lekker werken
Verwijderd
Zou Sony Ericsson nog veel software updates binnenkort uitbrengen???
Want als ik wil updaten moet ik eerst in de trein naar Assen en ik heb geen ov
Ik wil dus niet naar Assen vliegen en dat er een weekje later weer een nieuwere/betere versie is...
Dus zou Sony Ericsson nog veel software updates uitbrengen of zou de ontwikkeling van de T68i nu zowat stil liggen?
Want als ik wil updaten moet ik eerst in de trein naar Assen en ik heb geen ov
Ik wil dus niet naar Assen vliegen en dat er een weekje later weer een nieuwere/betere versie is...
Dus zou Sony Ericsson nog veel software updates uitbrengen of zou de ontwikkeling van de T68i nu zowat stil liggen?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2003 17:43 ]
Lache?
Dat is niet het grootste probleem, piep piep piep had ik niet zo vaak, maar foon reboot nu steeds, zelfs tijdens laden of aanzetten zonder sim erin
Volgens de SE helpdesk dude was servicepunt Tubbergen het dichts bij maar een adres heb ik nog niet gehad..
Fixxen ze dan je foon terwijl je wacht? In het algemeen bij die service points dan.
Anders stuur ik em wel op naar een willekeurig service ding.
ik heb de tel van tmobile gehad, deze zorgen dat de tel bij een reparatie punt komt.Solosmots schreef op 19 augustus 2003 @ 18:27:
[...]
Lache?
Dat is niet het grootste probleem, piep piep piep had ik niet zo vaak, maar foon reboot nu steeds, zelfs tijdens laden of aanzetten zonder sim erin
Volgens de SE helpdesk dude was servicepunt Tubbergen het dichts bij maar een adres heb ik nog niet gehad..
Fixxen ze dan je foon terwijl je wacht? In het algemeen bij die service points dan.
Anders stuur ik em wel op naar een willekeurig service ding.
en dat is deze:
Evic Service & Repair Center BV
Voltaweg 12
6101XK Echt
tel: 0475-419500
Verwijderd
Daar heb ik mijn T68i ook laten repareren, was binnen een uurtje klaar. Staat ook op de website, tot 2 telefoons repareren ze binnen een uur.
Heb ze vanmorgen gebeld bij SE en kreeg idd dat adres. Zal de foon morgen aangetekend laten versturen.
Er zit er 1 in Den Haag,is niet zo ver weg van Leiden.PowerFlower schreef op 02 August 2003 @ 11:45:
Er zijn bijna geen service points meer... ik ben er ook nog steeds naar op zoek (al sinds deel 1 van dit topic) in de buurt van Leiden...
ik ben bij gsm-shop geweest,bonnetje meenemen van je gsm en je staat binnen 10 minuten weer buiten.
hm, ik heb deze telefoon nu ook een poos.. hij beviel heel erg goed! Na een tijdje brak het blauwe dopje eraf van het joystickje, vond ik eigenlijk wel chiller werken dus geen probleem van gemaakt. Maar nu, lijkt sinds de overstap van o2 naar Telfort, heeft ie kuren zoals beschreven in Ben/T-Mobile & T68i 
hoe wie wat waar is dit te fixxen, en IS het wel te maken?
hoe wie wat waar is dit te fixxen, en IS het wel te maken?
Verwijderd
Ik heb er ook één en sinds vandaag is mijn joystikje zo goed als onhandelbaar! En de 0 toets was al een tijdje op het randje!!!
Wat zal ik doen? Terug naar dixons en laten opsturen voor reparatie? Wat is jullie ervaring daarmee? Duurt het lang?
Kan ik beter naar een GSM shop....?
Wat zal ik doen? Terug naar dixons en laten opsturen voor reparatie? Wat is jullie ervaring daarmee? Duurt het lang?
Kan ik beter naar een GSM shop....?
Ik vanmiddag maar eens terug naar de belcompany voor de honderdste keer 
D8 dat veel probs misschien over zouden zijn bij mijn overstap naar Vodafone. Het tegendeel is waar, ook met Vodafone kan ik vaak niet bellen terwijl ik wel bereik heb
Verder blijven de ander klachten aanhouden en worden erger...
Microfoon werkt nu heel vaak niet, en ook lang niet.
Telefoon springt vanzelf naar "voer pincode in"
Kreeg laatst ineens roze streep in beeld toen ik gebeld werd.
En nog wat vervelende dingetjes....
Ik hoop dat ik hem voor een totaal andere telefoon mag omruilen want dit gaat echt nergens meer over.
D8 dat veel probs misschien over zouden zijn bij mijn overstap naar Vodafone. Het tegendeel is waar, ook met Vodafone kan ik vaak niet bellen terwijl ik wel bereik heb

Ik hoop dat ik hem voor een totaal andere telefoon mag omruilen want dit gaat echt nergens meer over.
duss dan kan echt niet zonder die msi software?PowerFlower schreef op 06 August 2003 @ 14:14:
[...]
Ooit (zeg zo'n paar maanden geleden) was dat heel erg moeilijk. Nu is het zo ver dat je gewoon de laatste MSI drivers moet installeren en dan werkt het
...of je nou wil of niet, trouwens
* PowerFlower heeft het maar weer snel uitgezet
Verwijderd
ik heb een vraag: kan ik met mijn t68i foto's versturen (die ik gemaakt heb met mijn communicam) naar mijn computer met behulp van een datakabel??
alvast bedankt
alvast bedankt
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2003 19:57 ]
Heb ik ook. Vanmorgen toen ik em opstuurde deed ie al helemaal niets meerOscar Mopperkont schreef op 21 August 2003 @ 08:44:
knip
knip

Ben benieuwd, Evic schijnt binnen drie werkdagen te repareren
Errr als je een MSI dongle hebt is dat wel het handigst
Het gaat er voornamelijk om dat je de laatste versie van de Widcomm drivers voor je dongle gebruikt, liefst dus die specifiek voor je eigen dongle maar er zijn ook "gehackte" die aan te passen zijn voor elke dongle (MSI was vrij laat met de nieuwe versie aan te passen voor hun dongle, en in de tussentijd was ik dus aangewezen op de gehackte).
Kan ik er dus vanuit gaan dat jullie van het bestaan afweten van die software?buxx schreef op 06 August 2003 @ 13:17:
[Kan het niet zosnel in dit topic vinden]
Verwijderd
Heb je dat ellendige SE ding nogsteeds? koop toch een nieuwe man, dan kost het maar iets meer en anders verkoop je em en koop je een lowbudget nokia ofzo weer.Oscar Mopperkont schreef op 21 August 2003 @ 08:44:
Ik vanmiddag maar eens terug naar de belcompany voor de honderdste keer
Verwijderd
Ben ik het helemaal mee eens.Verwijderd schreef op 22 augustus 2003 @ 22:45:
[...]
Heb je dat ellendige SE ding nogsteeds? koop toch een nieuwe man, dan kost het maar iets meer en anders verkoop je em en koop je een lowbudget nokia ofzo weer.
Een Siemens S55 is nu ook nog maar iets van 200/220 euro dus als je T68i verkoopt en een beetje geld erbij dan ben je er van af.
Ik ben nog wel steeds tevreden met mijn T68i! (heb geen van jullie problemen
Hm, vandaag telefoon terug gekregen van het repaircenter gebeuren. Hij werkt nog steeds niet, software is geupdate zei ie.
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost? Moet ik hem zo snel mogelijk verkopen of zeggen jullie van terug gaan naar repaircenter omdat dit onder de fabrieksgarantie valt? Maar ligt het wel aan het toestel want hij functioneerd wel gewoon normaal met bijv. een KPN prepaid kaart erin...
arrg.... frustrerende telefoon
Hoe hebben jullie dit probleem opgelost? Moet ik hem zo snel mogelijk verkopen of zeggen jullie van terug gaan naar repaircenter omdat dit onder de fabrieksgarantie valt? Maar ligt het wel aan het toestel want hij functioneerd wel gewoon normaal met bijv. een KPN prepaid kaart erin...
arrg.... frustrerende telefoon
Geloof me, als je T68i gezeik geeft, dus:
- je belt iemand en je krijgt geen verbinding, het "verbinding maken..." venstertje verdwijnt na een paar seconden gewoon
- je kan geen SMS'jes meer verzenden
- je haalt em uit je zak en het ding staat ineens op "Voer pin in..."
- je haalt em uit je zak en hij staat helemaal uit!
schrijf je dan in voor het Nederlands kampioenschap GSM-werpen, want het is een verhaal zonder einde. Een vriend van me is al een HELE tijd aan het soebatten/software updaten/enz... en z'n SE T68i doet het nog steeds af-en-toe.
Ik heb er zelf een die (god forbid) nog bijna geen problemen geeft, behalve probleem nummer 3 en 4 dan (zie boven).
- je belt iemand en je krijgt geen verbinding, het "verbinding maken..." venstertje verdwijnt na een paar seconden gewoon
schrijf je dan in voor het Nederlands kampioenschap GSM-werpen, want het is een verhaal zonder einde. Een vriend van me is al een HELE tijd aan het soebatten/software updaten/enz... en z'n SE T68i doet het nog steeds af-en-toe.
Ik heb er zelf een die (god forbid) nog bijna geen problemen geeft, behalve probleem nummer 3 en 4 dan (zie boven).
All knowledge is written
Dit had ik vanochtend dus ook, raar, natuurlijk net weer een gesprek gemist.wh-vanderpost schreef op 25 August 2003 @ 16:47:
Ik heb (neem ik aan) een jaar garantie, zo lang die niet voorbij is en m'n T68i doet het nog steeds niet naar wens blijf ik hem laten ophalen voor reparatie.
Tot dat ze me een ander toestel aanbieden. Wat ze in principe niet doen.
Wat een onzin om die andere weer te sluiten. Had em dan gewoon laten staan, deze is toch bijna bij de 1000?
We zien liever niet dat je in topics in de techfora het beleid ter discussie gaat stellen.
Maareh ontopic. Ik wil mijn SE t68i verkopen, wat zou ie mogen kosten? Hij is een maand of 4 oud geloof ik, in prima staat en met alles erbij (boekjes, lader enz). Ik zat zelf aan minimaal 150€ te denken, is dat reeel?
We zien liever niet dat je in topics in de techfora het beleid ter discussie gaat stellen.
Maareh ontopic. Ik wil mijn SE t68i verkopen, wat zou ie mogen kosten? Hij is een maand of 4 oud geloof ik, in prima staat en met alles erbij (boekjes, lader enz). Ik zat zelf aan minimaal 150€ te denken, is dat reeel?
[ Voor 18% gewijzigd door intoxicated op 25-08-2003 18:18 ]
Ah, ik heb alleen probleem 1 en 2. Heb hem net naar een repair center gebracht en ze gaan hem opsturen....wh-vanderpost schreef op 25 August 2003 @ 16:47:
Ben hem dus minimaal 2 weken kwijt, het zal mij benieuwen hoe lang het zal gaan duren en vooral of het dan daarna WEL werkt...
we'll see...
Lijkt mij wel erg veel, zou eerder denken aan €100. Ik denk dat ie los nu nog maar iets rond de 170 hooguit kost.Dr_Frickin_Evil schreef op 25 augustus 2003 @ 18:10:
Ik wil mijn SE t68i verkopen, wat zou ie mogen kosten? Hij is een maand of 4 oud geloof ik, in prima staat en met alles erbij (boekjes, lader enz). Ik zat zelf aan minimaal 150€ te denken, is dat reeel?
Hij is nieuw 207€, dan is 150€ toch een redelijke prijs? Er zit echt geen krasje of niks op.
OK dat is zo, maar ja voor 25% meer koop je potentiele kopen een splikkie nieuwe
Kheb vorige week mijn foon terug gehad, of eigenlijk niet, hij is vervangen. Voor een T68i met een lager IMEI en oudere softwareversie 
Maar goed, ik heb weer een werkende foon

Maar goed, ik heb weer een werkende foon
Wat een baggercarkit
Ik heb mijn Nokia 62xx carkit laten vervangen voor een carkit die geschikt is voor de t68i en het voelt echt aan alsof het elk moment kan afbreken 
Mijn eigenlijke vraag is: Ik heb geen antenne aansluiting op de t68i maar er word wel een antenne geleverd bij de carkit. Heeft dit niet enorm veel invloed op het bereik?
Mijn eigenlijke vraag is: Ik heb geen antenne aansluiting op de t68i maar er word wel een antenne geleverd bij de carkit. Heeft dit niet enorm veel invloed op het bereik?
Bij de t68i is de gaat de antenne uitgang via de contactjes onderop de telefoon.fetcher schreef op 10 september 2003 @ 16:37:
Wat een baggercarkitIk heb mijn Nokia 62xx carkit laten vervangen voor een carkit die geschikt is voor de t68i en het voelt echt aan alsof het elk moment kan afbreken
Ok, volgens het boekje moet het bij meeste modellen ala nokia worden aangesloten. Onderkant klik je de telefoon in de carkit en boven klik je hem in de antenne zeg maar.
Nog eens even verder naar kijken dan maar...
Nog eens even verder naar kijken dan maar...
je moet ff een layout ergens vinden van de functie van de contacjes. heb wel eens gezien mic, speaker, opladen, antenne enz
Exact dezelfe klachten hier!wh-vanderpost schreef op 25 August 2003 @ 16:47:
Alleen nog een aanvulling:
-Tijdens bellen gaat scherm op zwart, wel "verlicht". En je kunt na het bellen niks meer, alleen nog batterij eraf halen
-Telefoon kun je niet aanzetten. Na 100 pogingen en batterij eraf halen en erop doen lukt het weer
-Microfoon valt regelmatig uit. Je bent niet of nauwelijks meer te verstaan
-Verschijnt ineens een dikke roze streep in je beeld
enz...
Ik haat deze telefoon echt
Verwijderd
Haal een andere telefoonOscar Mopperkont schreef op 11 September 2003 @ 16:12:
[...]
Exact dezelfe ...t/m... beeld enz...
Mij bevalt hij namelijk nog steeds erg goed
Op een ander stopcontact deed hij het wel
Weet iemand trouwens wanneer ongeveer R9xxx uitkomt?
Ik heb eerlijkgezegt spijt dat ik mijn nokia 6310i + carkit heb omgewisseld voor de t68i + carkit...
Het ziet er fancy uit en het is kleiner dan de 6310i maar kwa gebruiksgemak en vooral met de carkit zie je wel dat Nokia al wat verder was... de carkit is zo slap, het kost gewoon iedere keer weer moeite om hem er uit te halen
Het ziet er fancy uit en het is kleiner dan de 6310i maar kwa gebruiksgemak en vooral met de carkit zie je wel dat Nokia al wat verder was... de carkit is zo slap, het kost gewoon iedere keer weer moeite om hem er uit te halen
SE t68i kopen? Prima staat, en geen problemenOscar Mopperkont schreef op 11 September 2003 @ 16:12:
[...]
Exact dezelfe klachten hier!
Alleen nog een aanvulling:
-Tijdens bellen gaat scherm op zwart, wel "verlicht". En je kunt na het bellen niks meer, alleen nog batterij eraf halen
-Telefoon kun je niet aanzetten. Na 100 pogingen en batterij eraf halen en erop doen lukt het weer
-Microfoon valt regelmatig uit. Je bent niet of nauwelijks meer te verstaan
-Verschijnt ineens een dikke roze streep in je beeld
enz...
[ Voor 4% gewijzigd door Dr_Frickin_Evil op 12-09-2003 10:01 ]
In tegenstelling tot sommige tweakers ben ik ZEER tevreden met mn t68i!
Nog nooit vast gelopen en nu icm een MSI BT adapter zo leuk om met je pc te spelen...
Mn volgende foon (is nog ver weg) wordt weer een SE...warschijnlijk een t610 of een opvolger daarvan.
Nog nooit vast gelopen en nu icm een MSI BT adapter zo leuk om met je pc te spelen...
Mn volgende foon (is nog ver weg) wordt weer een SE...warschijnlijk een t610 of een opvolger daarvan.
Is het wel een SE carkitfetcher schreef op 12 September 2003 @ 09:56:
Ik heb eerlijkgezegt spijt dat ik mijn nokia 6310i + carkit heb omgewisseld voor de t68i + carkit...
Het is een orginele SE carkit, ingebouwd door een erkend inbouwstation.Solosmots schreef op 12 September 2003 @ 10:43:
[...]
Is het wel een SE carkitOf een goedkoop universeel ding?
Was iets van 190 pleuro... ecl. inbouw.
Het ziet er wel netjes uit en als de telefoon erin zit zit het ook goed vast.
Alleen eruit halen is wat lastig. De klip aan de bovenkant voelt niet echt stevig aan. Bij de Nokia carkit "lanceerde" de telefoon zeg maar na een druk op de knop.
De telefoon is kwa menu structuur trouwens wel aardig hoor
[ Voor 8% gewijzigd door fetcher op 12-09-2003 11:07 ]
Aha, wil misschien ook een CK voor m'n T68i maar je kan dan dus ook een universele Bleutooth Carkit nemen, dus vandaar. Maar goed dat heeft ook nadelen weer..
Verwijderd
Ik ben ook nog ZEER tevreden met mijn T68i! Alleen is die van mij enkele keren in Erix vastgelopen. Maar misschien is dat met de nieuwste firmware op te lossen. T68i met BT is idd indeaal maar het is niet altijd stabiel heb ik het idee.Gutteguttegut schreef op 12 September 2003 @ 10:43:
In tegenstelling tot sommige tweakers ben ik ZEER tevreden met mn t68i!
Mijn volgende foon word geen T610 maar misschien wel een SE met een wat mooier design...
Opladen is een item dat ik erg relaxed vind van een vaste carkit en het feit dat de telefoon niet rondslingerd en ik nog wel het schermpje kan zien....Solosmots schreef op 12 september 2003 @ 13:21:
Aha, wil misschien ook een CK voor m'n T68i maar je kan dan dus ook een universele Bleutooth Carkit nemen, dus vandaar. Maar goed dat heeft ook nadelen weer..
Misschien komt er nog eens een wat steverige houder uit... de eerste nokia carkits waren ook slecht!
Inderdaad, dat mis je meestal met een BT carkit, en wil je dat wel, kan je net zo goed een vaste carkit nemen, heb je ook nooit last van eventuele storingen.
Dames en heren, u kunt verdergaan met uw favoriete topic in [rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 3][/rml]
Dit topic is gesloten.