(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Het vorige T68/T68i topic had de 1000 posts inmiddels bereikt, dus gaan we hier verder :) Hier is deel 1 te vinden.

Een aantal interessante links voor de T68/T68i geïnteresseerden:

SonyEricsson
Ericsson T68 product pagina
SonyEricsson T68i product pagina

Esato; forum, downloads en veel informatie over (Sony)Ericsson telefoons
Christersson.org; diverse software voor de T68(i)
Review van de T68i

[ Voor 6% gewijzigd door Korakal op 02-03-2003 15:02 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

OMG... ik schrok even, mn favo topic op slot :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strax om 10 uur heb ik hem, (t68i) me zus werkt bij vodafone en neemt hij zo mee van haar werk, was maar 44 eu in combo met een 180 vodafone abbonement. :9~

Of ik nog korting krijg weet ik niet, maar iig geen aansluit kosten :)

Kan ik op gewoon hiermee van me email gebruik maken op vodafone abbo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu zou ik nog wel antwoord op me vraag willen hebben of het mogelijk is om oude kalender en taak entries automatisch te verwijderen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 20:52:
Strax om 10 uur heb ik hem, (t68i) me zus werkt bij vodafone en neemt hij zo mee van haar werk, was maar 44 eu in combo met een 180 vodafone abbonement. :9~

Of ik nog korting krijg weet ik niet, maar iig geen aansluit kosten :)

Kan ik op gewoon hiermee van me email gebruik maken op vodafone abbo :?
ja klopt, je moet alleen ff voor de goede wap gegevens van je provider zorgen, en dan komt alles goed ;)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

bij dunnet in de aanbieding trouwens :
2 * acer bluetooth usb module voor 70 euro (bij elkaar)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paitor schreef op 30 januari 2003 @ 21:34:
[...]

ja klopt, je moet alleen ff voor de goede wap gegevens van je provider zorgen, en dan komt alles goed ;)
weet iemand de wap gegevens voor vodafone ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 21:56:
[...]

weet iemand de wap gegevens voor vodafone ??
http://www.vizzavi.nl/
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou gewoon effe meededelen dat de Ericcson T68i ruled.
Had er ene gekocht in December, kHad dee nen dag en da joystickske was kapot.
Kreeg hem nimeer aan of uit. Heb direct een nieuwe gekregen en vanaf dan ... zalig gsm'ke. Echt really nice.

Greetz
JJBINKS 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-09 23:26

Tjark

DON'T PANIC

De mijne ligt nu net aan de oplader. Had bij Ben voor verlenging gekozen en zou 19 euro moeten bij betalen. Toen het pakje gister echter kwam, hoefde ik niks te betalen. D'r wordt erg veel gestunt momenteel met de T68i, dus ik denk dat ie er binnenkort wel uitgaat voor wat nieuwers.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu en moet zeggen deze foony ruled echt :*)

Mooie blauw verlichte toetsen enzo mooi scherm, en cool design. Nog ff met me wap en email kloten dat werkt nog niet helemaal. Erg tevreden :)

edit//

Ok ik heb alle instellen van wap overgenomen in mijn t68i maar hij blijft zeggen mislukt als ik wil verbinden :'( .

Iemand ? btw is vodafone

//edit

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 30 januari 2003 @ 21:24:
Nu zou ik nog wel antwoord op me vraag willen hebben of het mogelijk is om oude kalender en taak entries automatisch te verwijderen? :)
Goed punt... ik sync m'n Palm met Outlook en Outlook met m'n T68i, alleen is die toch niet helemaal berekend op de hoeveelheid tasks en appointments die ik in m'n agenda heb staan. Liefst zou ik dus alleen de week voor vandaag en de week na vandaag syncen naar de T68i, iemand een handige truuk daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben erg te spreken over mijn t68i. In combinatie met een FS Pocket Loox PDA en een BT dongletje kan ik msn'en in saaie colleges, syncen met outlook en alle afspraken nakomen! Aangezien ze op 3 apparaten worden vermeld, kan ik nooit meer zeggen dat ik iets vergeten ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

TjarkVerhoeven schreef op 30 January 2003 @ 22:42:
D'r wordt erg veel gestunt momenteel met de T68i, dus ik denk dat ie er binnenkort wel uitgaat voor wat nieuwers.
Wat dacht je van de P800 als nieuw top model??
volgens de site komt die over drie weken dus voor de tijd moeten de oude vooraden op zijn :)
Daar maak ik misbruik van heb er gistern ook een gehaald _/-\o_

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 22:47:
Ik heb hem nu en moet zeggen deze foony ruled echt :*)

Mooie blauw verlichte toetsen enzo mooi scherm, en cool design. Nog ff met me wap en email kloten dat werkt nog niet helemaal. Erg tevreden :)

edit//

Ok ik heb alle instellen van wap overgenomen in mijn t68i maar hij blijft zeggen mislukt als ik wil verbinden :'( .

Iemand ? btw is vodafone

//edit
www.sonyericsson.com kan je wap instellingen laten smsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren viel opeens op mijn t68i de knop '3' uit |:( (precies op het moment dat smsjes niet meer in de telefoon pasten en op de simkaart werden gezet :()

Dat ding is echt brak... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd het werkt nu perfect !

edit// ik drukte per ongeluk op quote vanplaats edit :X //edit

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2003 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja voor dank koop ik nix :P. Ik kan je wel m'n girorekening geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 17:05

flexje

got-father

binnekort gaat mn t68i weg :P , p800 here i come!

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
flexje schreef op 31 januari 2003 @ 15:31:
binnekort gaat mn t68i weg :P , p800 here i come!
hehe ik zit er ook over na te dneken, maar aangezien ik vrij weinig bel dus waarschijnlijk een goedkoop abbo en dus weinig korting zal krijgen :| weet ik het nog niet zeker.

Maar aan de andere kant de t68 geven ze zo goed als gratis bij het eerste de beste flutabbo weg dus binnenkort zal iederen daar ook mee lopen, dan is zon gadget als de p800 wel weer leuk :*)

maar ja, die boom met geld is begin verleden jaar waardeloos geworden helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay ik ben ook een zeer blije user maar heb 2 vraagjes
1 wat is de laatste firmware en waar kan ik dat checken(bijhouden)
2 ik stuur graag plaatjes naar mijn mobiel en ik wil ook screensavers maken
en ik heb iets van 10 gifs naar mijn mobiel gestuurd die ik van het internet heb...en toevallig werkt er eentje maar die andere 9 niet!
kijk ik kan giffies maken maar ik wil graag weten hoe ik ze moet comprimeren zeg maar!
dus is er een proggie voor of wat dan ook plz help mij

hier nog leuke tip hahah

Tips and trix
Funstuff to do with your phone. Secret games. etc. I take no responsibility for use of content on this site!
Secret games
Snake: Go to the ERIX game. When the logo appears, type in 123 (with firmware R2A type 789)
Blocks: Go to the Q game. When the logo appears, type in 3*5
Card Game: Go to the Ripple game. When the logo appears, type in 4456

Other stuff
secret message: Go to the Tetris game. When the logo appears, type in 397
Service-menu: >*<<*<* (to see your firmware version etc.) < joystick left, > joystick right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Leuke tip... die secret games zitten alleen niet meer in de T68i, dat geheugen heb je nu nl vrij voor plaatjes e.d. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 11:40
Verwijderd schreef op 30 January 2003 @ 21:24:
ja, dit kun je instellen in xtndconnect (het syncprogramma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

StanTheMan schreef op 03 February 2003 @ 22:38:
Moet je wel instellen dat de verwijderde afspraken niet worden gesynchroniseerd met Outlook, anders worden ze daar ook herkend als verwijderd en ben je ze daar ook kwijt.
Mocht dat geen probleem zijn, dan kun je ook de purge-optie in Outlook gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
had een van jullie het nou nog voor elkaar gekregen om via zn headset met zn pc te communiceren en bijv te praten over msn of zoiets? mij lukt dat nl niet ook pc als headset niet, ik weet niet welk link ik daarvoor moet gebruiken (pc staat ook niet standaard in accesoires) of kan dat komen omdat ik al een headset heb ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er bdw al een soort van nederlandse sony ericsson gerichte website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:58

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

bedoel je dit of toch iets anders?? :9

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ Flash van Polyfone ringtones :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StanTheMan schreef op 03 February 2003 @ 22:38:
[...]

Ook mijn dank is groot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan heb ik even een vraagje. Ik heb vandaag m'n Sony-Ericsson CDS-11 Bureaulader binnen gekregen, kleur is stuk lichter dan op het plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/images/access/sonyericssoncds11.gif
Ik heb eerder nog geen bureaulader gehad, zit nu met een vraagje-
de lader moet je aansluiten op de gewone oplader via de achterkant. Het lijkt me niet slim om de lader te hele dag onder spanning te houden, kan toch ook niet al te goed zijn voor de batterij?

Wat ik me afvraag is wat er gebeurd als je de telefoon in de lader zet, zonder deze met de oplader aangesloten te hebben. Kan het bijvoorbeeld misschien zo zijn dat de batterij eerder leeg gaat doordat hij is aangesloten op de twee contact punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 17:49:
Dan heb ik even een vraagje. Ik heb vandaag m'n Sony-Ericsson CDS-11 Bureaulader binnen gekregen, kleur is stuk lichter dan op het plaatje.
[afbeelding]
Ik heb eerder nog geen bureaulader gehad, zit nu met een vraagje-
de lader moet je aansluiten op de gewone oplader via de achterkant. Het lijkt me niet slim om de lader te hele dag onder spanning te houden, kan toch ook niet al te goed zijn voor de batterij?
Wil je dat ding dan als een soort standaard gaan gebruiken? Ik heb 'm ook, maar ik zet mijn toestel er alleen op als ie moet laden. Om 'm er telkens af te halen... hij moet namelijk klikken om erop/eraf te gaan dus echt handig is dat niet.
Het is inderdaad niet heel erg goed om het toestel continu te laden.
Wat ik me afvraag is wat er gebeurd als je de telefoon in de lader zet, zonder deze met de oplader aangesloten te hebben. Kan het bijvoorbeeld misschien zo zijn dat de batterij eerder leeg gaat doordat hij is aangesloten op de twee contact punten?
Nee dat niet. Het toestel merkt het ook niet als je 'm zonder aangesloten adapter op de bureaulader zet. De pinnetjes zijn niet méér dan 'verlenging' van de contactpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, thanks. En jah, wil hem ook als standaard gebruiken, ben ik m tenminste niet steeds kwijt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 February 2003 @ 18:05:
Ok, thanks. En jah, wil hem ook als standaard gebruiken, ben ik m tenminste niet steeds kwijt ;-)
probeer 't maar eens; kijken of je er over een tijdje nóg zo over denkt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
haas schreef op 03 februari 2003 @ 22:43:
[...]

Moet je wel instellen dat de verwijderde afspraken niet worden gesynchroniseerd met Outlook, anders worden ze daar ook herkend als verwijderd en ben je ze daar ook kwijt.
Mocht dat geen probleem zijn, dan kun je ook de purge-optie in Outlook gebruiken.
oh hier heb ik geen last van gehad..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

6killer schreef op 04 februari 2003 @ 15:30:
had een van jullie het nou nog voor elkaar gekregen om via zn headset met zn pc te communiceren en bijv te praten over msn of zoiets? mij lukt dat nl niet ook pc als headset niet, ik weet niet welk link ik daarvoor moet gebruiken (pc staat ook niet standaard in accesoires) of kan dat komen omdat ik al een headset heb ingesteld?
Ik heb geen headset... wel is het me gelukt mijn PC als headset te gebruiken (speakers+mic) voor mijn telefoon maar het geluid is dan wel bagger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:31

lange

Boom Boom?

als ik "send file" opstart krijg ik de volgende foutmelding:
Run-time error '429':
ActiveX component can't create object
klik voor pic

iemand een idee hoe ik dit oplos? want dat wappen schiet ook niet op.

[ Voor 47% gewijzigd door lange op 05-02-2003 15:43 . Reden: van img maar linkje gemaakt... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
lange schreef op 05 February 2003 @ 15:36:
als ik "send file" opstart krijg ik de volgende foutmelding:

[...]

klik voor pic

iemand een idee hoe ik dit oplos? want dat wappen schiet ook niet op.
kijk nog even op christersson ik dacht dat de oplossing er te vinden was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee meer iets als dit: http://renegade.w3xs.com/ maar dan nederlands, als dit er niet is dan zie ik nog wel een soort van "gat in de markt" :7 B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Nou heb ik weer wat leuks gevonden voor degene die alles met bluetooth draadloos doen :*) het zou kunnen dat het al eens is langsgekomen maar dat moet dan lang geleden geweest zijn.

Het programmaatje is vooral handig voor de sms fans die gek worden van dat getyp (of degene die er nog steeds nix van kunnen :X) je typt je sms via je toetsenbord en drukt op send en klaar, verder kan je bijna alle instellingen ermee wijzigen, phonebook veranderen, back uppen ed, melodien instellen en maken, klok instellen, enz

heb het ff geupload dus moet de link het doen :) en heb er voor de perfectie ;) nog ff een txt bij gedaan met bluetooth instellingen B) (speciaal voor degene die er helemaal niet uit komen :P)

klik hier om te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Laatst online: 27-09 00:53
Wat heb ik nu precies allemaal nodig om te kunnen wappen/emailen enzo?? :D

En weet iemand nog een goede site voor beltones/logo's enzo?? zag zo'n ID&T logo, die vond ik bijv. wel heel vet.. Die site in de openingspost werkt niet zo lekker meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Heb nu verbinding tussen mn laptop en t68 via infrarood.. Wat zijn nu de mogelijkheden (internet? data versturen?) en heb ik nog bepaalde programma's nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 10 februari 2003 @ 14:28:
Heb nu verbinding tussen mn laptop en t68 via infrarood.. Wat zijn nu de mogelijkheden (internet? data versturen?) en heb ik nog bepaalde programma's nodig?
je kan inbellen (maar moet je de t68i als modem hebben staan en dan kan je met 9.6 k internet)

of outlook synchroniseren , plaatjes uploaden/downloaden, muziekjes in emf of imf uploaden downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar om even terug te komen op mijn vraag... (zie vorige posts van mij hierboven,) is er mischien behoeft aan een nederlandse sony ericsson info site?
en dan heb ik het niet over sonyericsson.com/nl maar een nederlandse site, met codes, nieuws, tips, downloads laatste software versie e.d.. iets wat dus lijkt op http://renegade.w3xs.com/ maar dan voor NL mischien kan ik dan ff een siteje in elkaar knutselen zeg maar. suggesties welkom... B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke telefoon, ik zit er aan te denken om d'r ook 1 te kopen. Waar is ie nu het goedkoopst? Liefst met KPN Prepaid, omdat ik vaste maandelijkse lasten liever niet heb, en andere provider het laten afweten in mijn leefomgeving :P (Nee, ik woon niet in een grot ;) )

En de telefoon heeft dus geen polyfone ringtones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En de telefoon heeft dus geen polyfone ringtones?
nee,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 14:36:
[...]

je kan inbellen (maar moet je de t68i als modem hebben staan en dan kan je met 9.6 k internet)

of outlook synchroniseren , plaatjes uploaden/downloaden, muziekjes in emf of imf uploaden downloaden
Muziekjes als in ringtones?
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 14:49:
maar om even terug te komen op mijn vraag... (zie vorige posts van mij hierboven,) is er mischien behoeft aan een nederlandse sony ericsson info site?
en dan heb ik het niet over sonyericsson.com/nl maar een nederlandse site, met codes, nieuws, tips, downloads laatste software versie e.d.. iets wat dus lijkt op http://renegade.w3xs.com/ maar dan voor NL mischien kan ik dan ff een siteje in elkaar knutselen zeg maar. suggesties welkom... B)
Ja zo'n site lijkt mij heel handig.. Ik zoek nog steeds een site met logo's/beltonen enzo ook.. kan nergens wat vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 17:17:
Waar is ie nu het goedkoopst?
Exactly my question... :*)

Maakt mij op zich niet heel veel uit, abbonement of prepaid.
Ben niet zo'n hele intensieve beller maar een goedkoop abbonement zou best kunnen.
TjarkVerhoeven schreef op 30 January 2003 @ 22:42:
D'r wordt erg veel gestunt momenteel met de T68i, dus ik denk dat ie er binnenkort wel uitgaat voor wat nieuwers.
Waar zijn de grootste stunts op dit moment? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das iig mooi :)
Als ik érgens een hekel aan heb bij nieuwe telefoons, is het wel die ranzige midigeluiden die die produceert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 17:35:
[...]

Das iig mooi :)
Als ik érgens een hekel aan heb bij nieuwe telefoons, is het wel die ranzige midigeluiden die die produceert :)
in de praktijk worden polyphonic door veel mensen als lachwekkend ervaren, dat had ik tenminste met m'n sony J5... die nieuwe toestellen hebben wel iets betere ringtones...

weet iemand trouwens al iets over de T68 die java ondersteuning zou krijgen? Las ik ergens op een forum... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 18:25:
[...]

in de praktijk worden polyphonic door veel mensen als lachwekkend ervaren, dat had ik tenminste met m'n sony J5... die nieuwe toestellen hebben wel iets betere ringtones...

weet iemand trouwens al iets over de T68 die java ondersteuning zou krijgen? Las ik ergens op een forum... :*)
dat zou wel mooi zijn :) kan ie tegen de 5100 van nokia opboksen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 18:25:
[...]

Niet zozeer lachwekkend, eerder heel erg nep. Plus dat ik zoiets dus niet hoor met discman op en tegenwind op de fiets :P, terwijl een ouderwetse ringtone een stuk scheller klinkt. Werkt imo een stuk beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn de joystick van me t86i is afgebroken ik heb dat ding net geen week, nu moet ik een week wachten op een nieuwe :( , stevig ding zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 01:11:
Fijn de joystick van me t86i is afgebroken ik heb dat ding net geen week, nu moet ik een week wachten op een nieuwe :( , stevig ding zeg :(
Knap gedaan, ik heb 2 t68`s gehad en dat is me nog nooit gelukt!! (jij kent je eigen kracht volgensmij niet ;) ) hehe sorry, maaruh hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 08:42:
[...]

Knap gedaan, ik heb 2 t68`s gehad en dat is me nog nooit gelukt!! (jij kent je eigen kracht volgensmij niet ;) ) hehe sorry, maaruh hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ja dat ding viel er gewoon af onder (normaal) gebruik, in de winkel zeiden het nog nooit meegemaakt te hebben, naja hij was verzekerd en ik heb garantie dus komt gelukkkig wel weer goed want is het een fijne foon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 13:50:
[...]

Ja dat ding viel er gewoon af onder (normaal) gebruik, in de winkel zeiden het nog nooit meegemaakt te hebben, naja hij was verzekerd en ik heb garantie dus komt gelukkkig wel weer goed want is het een fijne foon :)
This een ubergammel ding. 2 stukjes plastc zowel links als rechts van de leds (resp. groen/blauw) hebben een scheur! Geen flauw id hoe die daar is gekomen maar ze zijn er.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 11 February 2003 @ 14:48:
[...]

This een ubergammel ding. 2 stukjes plastc zowel links als rechts van de leds (resp. groen/blauw) hebben een scheur! Geen flauw id hoe die daar is gekomen maar ze zijn er.
Jammur dat er problemen zijn met de kwaliteit van de t68i. Mensen die een T68i kopen, kopen dus de eerste Sony Ericsson telefoon, als deel vaak kapot gaat zullen mensen mischien niet echt positief over SE gaan denken en dan hierna toch maar (weer) een nokia gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Uhm... de Nokia's van m'n vriendin en van m'n vrienden zijn allemaal zo gammel en brak (sterren in het schermpje, batterij die slecht vast zit, dingen die afbreken) dat ik toch echt niet zo snel een Nokia zal kopen. Hoewel ik het jammer vind dat de T68i idd niet erg stevig is vergeleken met een T39m (terwijl die zelfs een klepje en een antenne heeft, toch een stuk sterker dan welke andere telefoon ik ken, deels door het magnesium frame).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 16:02:
[...]

Jammur dat er problemen zijn met de kwaliteit van de t68i. Mensen die een T68i kopen, kopen dus de eerste Sony Ericsson telefoon, als deel vaak kapot gaat zullen mensen mischien niet echt positief over SE gaan denken en dan hierna toch maar (weer) een nokia gaan kopen.
Siemens that is. Heel misschien koop ik een t600 omdat mijn moeder een abbo nodig heeft (alleen een abbo). Khep ooit es een sony (niet ericsson ?) J7 in mijn handen gehad, dat voelde toch wat robuster aan.

[ Voor 10% gewijzigd door MaDLiVe op 11-02-2003 17:40 ]

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Ik heb een bluetooth dongle gekocht. Die software van SE is erg beperkt, de oude versie die bijv wel kan sms'n werkt niet goed, en als je de hele tijd bluetooth aan laat staan is je accu zo leeg. Ik denk eraan mijn dongle in de verkoop te gooien tenzij iemand nog nuttige programma's kent :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ja wat wil je ermee doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

- Sms versturen
- Bellen via mijn pc
- Contacten syncen zonder telefoon aan te raken
- Agenda bij houden zonder irritant dingen aan te zetten op mijn telefoon

Het is verotter dan ik dacht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
jep schreef op 11 februari 2003 @ 20:44:
- Sms versturen
- Bellen via mijn pc

lees het topic en het vorige door (ja ik weet is veel, maar daar staat ongeveer alles in :), of ff zoeken)

sms versturen en nog wat dingen staat 1 blz terug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallow beste mensen.
Ik heb nu al ongeveer een half jaar dit foontje en hij bevalt me PRIMA.
Op 1 'klein' dingetje na dan. Ik kan geen gebruik maken van de pop3/imap4 mogelijkheden die op het toestel zitten. Ik heb de instellingen van sonyericsson laten smsen a.d.h.v mijn HetNet abbonement wat ik op mijn pc gebruik. Maar op de 1 of andere manier heeft hetnet het voor elkaar gekregen om dat alleen te laten kunnen als je een KPN Mobile hebt. En ik heb een Ben Regelmatig abbo.

Nu is mijn vraag, weten jullie misschien hoe ik mijn toestel toch kan intellen voor pop3-gebruik, waarbij ik inbel op het benWap Nummer? (of e.vt. een andere internetprovider)

Greets
Divin' Dis@ster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Heb je al geprobeerd om in te bellen met een HetNet inbelaccount? Misschien dat het dan beter gaat... (en geef de servers even als IP in, ipv als pop.hetnet.nl enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jep schreef op 11 February 2003 @ 20:44:
- Sms versturen
- Bellen via mijn pc

alleen dat bellen via je pc is lastig, de rest gaat prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Nou, prima. Ik zit alweer de hele avond te klooien. Die virtual com-port lukt niet. Eerst wel, toen had ik iets van 20 com-ports in mijn phone-monitor staan, nu alleen com 1 + com 2. Een virtualcomport heeft bij mij port0, en da's een unknown port en die werkt niet.

Enig idee hoe ik weer alle comports kan zien in die phone monitor? Vanaf daar kan ik 't wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 11 februari 2003 @ 23:08:
Heb je al geprobeerd om in te bellen met een HetNet inbelaccount? Misschien dat het dan beter gaat... (en geef de servers even als IP in, ipv als pop.hetnet.nl enz)
Probleem is alleen dat hij niet kan inbellen op het nummer van HetNet... 0676001505. dit nummer wordt alleen ondersteunt door KPN Mobile, HetNet gebruikers krijgen dan ook een aparte rekening voor het gebruik maken van deze gsm/internet dienst
ik zal het eens proberen met die IP, maar waar zou ik dan moeten ingeven? bij inkomende Server? en Hoe geef je de pop.hetnet.nl als IP ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 23:06:
Hallow beste mensen.
Ik heb nu al ongeveer een half jaar dit foontje en hij bevalt me PRIMA.
Op 1 'klein' dingetje na dan. Ik kan geen gebruik maken van de pop3/imap4 mogelijkheden die op het toestel zitten. Ik heb de instellingen van sonyericsson laten smsen a.d.h.v mijn HetNet abbonement wat ik op mijn pc gebruik. Maar op de 1 of andere manier heeft hetnet het voor elkaar gekregen om dat alleen te laten kunnen als je een KPN Mobile hebt. En ik heb een Ben Regelmatig abbo.

Nu is mijn vraag, weten jullie misschien hoe ik mijn toestel toch kan intellen voor pop3-gebruik, waarbij ik inbel op het benWap Nummer? (of e.vt. een andere internetprovider)

Greets
Divin' Dis@ster
Bij ben is het zo dat je via wapgsm of GPRS vrij (of hoe dat abbo zonder vaste kosten ook mag heten) geen "echte" dataconnectie mag maken, dat wil dus zeggen dat je alleen kan wappen naar normale wapsites en ook geen bestanden van meer dan 3 kb kan downloaden. Je kan bijvoorbeeld ook niet met je laptop internetten als je niet zo'n abbo hebt (via GPRS dan he, volgens mij zou het via inbellen naar een ISP wel moeten kunnen). Misschien als je mazzel hebt dat je ook met je telefoon naar je ISP kan inbellen, maar bij mij werkt dat ook niet.

Om echt te kunnen mailen met je telefoon zou je dus een van de 2 GPRS abbo's moeten nemen (met 5 of 15 euro vaste kosten + kosten voor het dataverkeer).

Ik heb er ook enorm lang over gedaan om hier achter te komen. Bij de helpdesk wisten ze ook totaal niet waar ik het over had. Ik ben het uiteindelijk op een buitenlands forum tegengekomen. Bij de ene provoder kan het wel, bij ben niet.

De enige manier om toch te kunnen mailen is je pop gegevens bij ben-online invoeren en dan via de benwap site je mail ophalen, werkt opzich ook maar het is wel klote dat je het niet gewoon via het mail menu van je phone kan doen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Omg, ik voel me nu echt een eikel. Khep gisteravond een code op mijn telefoon gezet (telefoon dus niet sim ;(). Deze ben ik nu vergeten. Ik heb echt al alles geprobeerd. Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen--> khep de telefoon hard nodig. Moet ik richting een SE centrum gaan racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Wat voor code? Wat doet die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 21:38:
Wat voor code? Wat doet die?
waarschijnlijk een telefoonbeveilingscode, die zorgt ervoor dat je een code moet intypen zodra je er een andere simkaart instopt. anders doet de telefoon het niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Maar MaDLiVe zegt dat 'ie de telefoon hard nodig heeft... als je zo'n telefoonbeveiligingscode erin zet doet 'ie het toch gewoon tenzij je een andere SIM erin stopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 21:51:
Maar MaDLiVe zegt dat 'ie de telefoon hard nodig heeft... als je zo'n telefoonbeveiligingscode erin zet doet 'ie het toch gewoon tenzij je een andere SIM erin stopt?
Dat is dus mijn probleem, ik heb de simcard van mijn moeders tel in mijn telefoon gezet om haar pin code te veranderen (haar s55 wou het niet doen :/). Daarna werd ik met deze code geconfronteerd. Ik heb hem gisteren of eergisteren ingevoerd. (Sjit zo stom he!!). Anders wordt het dus de sim in een andere phone doen?

[ Voor 19% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2003 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op 11 februari 2003 @ 23:53:
[...]

Bij ben is het zo dat je via wapgsm of GPRS vrij (of hoe dat abbo zonder vaste kosten ook mag heten) geen "echte" dataconnectie mag maken, dat wil dus zeggen dat je alleen kan wappen naar normale wapsites en ook geen bestanden van meer dan 3 kb kan downloaden. Je kan bijvoorbeeld ook niet met je laptop internetten als je niet zo'n abbo hebt (via GPRS dan he, volgens mij zou het via inbellen naar een ISP wel moeten kunnen). Misschien als je mazzel hebt dat je ook met je telefoon naar je ISP kan inbellen, maar bij mij werkt dat ook niet.

Om echt te kunnen mailen met je telefoon zou je dus een van de 2 GPRS abbo's moeten nemen (met 5 of 15 euro vaste kosten + kosten voor het dataverkeer).

Ik heb er ook enorm lang over gedaan om hier achter te komen. Bij de helpdesk wisten ze ook totaal niet waar ik het over had. Ik ben het uiteindelijk op een buitenlands forum tegengekomen. Bij de ene provoder kan het wel, bij ben niet.

De enige manier om toch te kunnen mailen is je pop gegevens bij ben-online invoeren en dan via de benwap site je mail ophalen, werkt opzich ook maar het is wel klote dat je het niet gewoon via het mail menu van je phone kan doen.
Precies, dat bedoel ik nou. Harstikke bedankt, hier heb ik tenminste wat aan. Die Knakkers bij BEN weten het inderdaad zelf niet en zeggen 'haal je pop3-instellingen bij je internet-provider' Nee DUUUh, sjongejonge zeg...kom op! Maar goed. iig die instelligen via Wap zijn al een tijdje goed ingesteld. alleen jammer dat het niet via de 'easy' way kan. THanks Prullekesman :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 12 February 2003 @ 22:05:
[...]

Dat is dus mijn probleem, ik heb de simcard van mijn moeders tel in mijn telefoon gezet om haar pin code te veranderen (haar s55 wou het niet doen :/).
oioioi...
2 manieren:
1. de toestelcode uitlezen mbv datakabel en niet-nader-te-noemen software (je snapt wel waarom)
2. naar SE opsturen en heleboel €€€'s betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:08:
[...]

oioioi...
2 manieren:
1. de toestelcode uitlezen mbv datakabel en niet-nader-te-noemen software (je snapt wel waarom)
Jow gasten, je hoeft geen datakabel te gebruiken om in je foon te komen. hehe ook geen sim-kaart by the way.
Here is the way u should do:

Access menu without SIM card

To access to the menu in your phone without having a SIM card inside do the following:

type **04*0000*0000*0000#

When display say "Wrong Pin" press 'NO' and you have access to all if not most menus.

Note: if you try this on your phone, the phone may stop responding and you will have to take your battery out to turn the phone on again.

Bron: http://renegade.w3xs.com/secrets.htm

Om vervolgens bij je code te komen:
>*<<*<*

> is joystick naar rechts, * = sterretje, < is joystick naar links

helaas heb ik het zelf nog niet getest, maar suc6 errmee.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:08:
[...]

oioioi...
2 manieren:
Ai, dat heel veel €€ was ik al bang voor --> er bestaat vast niet zoiets als een puk code voor een telefoon? Enorm balen dit. Toevallig ook enig id hoeveel €?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:12:
[...]

Jow gasten, je hoeft geen datakabel te gebruiken om in je foon te komen. hehe ook geen sim-kaart by the way.
Here is the way u should do:

Access menu without SIM card

To access to the menu in your phone without having a SIM card inside do the following:

type **04*0000*0000*0000#

When display say "Wrong Pin" press 'NO' and you have access to all if not most menus.

Note: if you try this on your phone, the phone may stop responding and you will have to take your battery out to turn the phone on again.

Bron: http://renegade.w3xs.com/secrets.htm

helaas heb ik het zelf nog niet getest, maar suc6 errmee.
Nothing to lose ik ga het proberen.

Niet gelukt.

[ Voor 3% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2003 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Maar daarmee kun je nog steeds niet bellen he Driving Disaster :P Da's alleen maar in je foon komen wanneer je geen SIM kaart hebt geplaatst.

@MaDLiVe: bij Siemens kostte het iets van €30 ofzo, dus SE zal vast ook zoiets rekenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:14:
Maar daarmee kun je nog steeds niet bellen he Driving Disaster :P Da's alleen maar in je foon komen wanneer je geen SIM kaart hebt geplaatst.

@MaDLiVe: bij Siemens kostte het iets van €30 ofzo, dus SE zal vast ook zoiets rekenen...
Morgen maar ff richting t4telecom en een service point van SE zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:14:

Nee maar hij kan wel zijn imei-code zien enz.
Weet ik veel wat je daarmee moet :p die code's van simkaarten zijn meestal wel met die datakabels te achterhalen. Suc6 iiig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 12 februari 2003 @ 22:20:
[...]

Morgen maar ff richting t4telecom en een service point van SE zoeken.
Kunt ook Dealer Locater op de site gebruiken en dan servicepoints ook geloof ik, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 22:20:
[...]

Nee maar hij kan wel zijn imei-code zien enz.
Weet ik veel wat je daarmee moet :p die code's van simkaarten zijn meestal wel met die datakabels te achterhalen. Suc6 iiig.
De code van mijn simcard weet ik wel echter die van de phone niet meer. Khep ook geen datakabel (werk altijd via BT) dus dat heeft ook weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 February 2003 @ 22:22:
[...]

Kunt ook Dealer Locater op de site gebruiken en dan servicepoints ook geloof ik, of niet?
Nee is achterhaald... kijk even aan het einde van het T68i topic no. 2, daar staan de huidige SE servicepoints genoemd. Zijn er nog maar 5 ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:23:
[...]

Nee is achterhaald... kijk even aan het einde van het T68i topic no. 2, daar staan de huidige SE servicepoints genoemd. Zijn er nog maar 5 ofzo...
Ga ik ff doen thx voor jullie hulp.

dichtbijzijnde:
Teleworld
Kinkerstraat 66-70
AMSTERDAM
020-4120113

[ Voor 12% gewijzigd door MaDLiVe op 12-02-2003 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
MaDLiVe schreef op 12 February 2003 @ 22:23:
[...]

Ga ik ff doen thx voor jullie hulp.
you're welcome :Y)

Vergeet btw je aankoopbewijs niet (bewijs dat het jouw toestel is)! Als je nog binnen 1 jaar na aankoop (moet wel, want de T68i is er nog niet langer dan een jaar) dan kun je indien voorraadig op het servicepoint een leentoestel krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Korakal schreef op 12 February 2003 @ 22:27:
[...]

you're welcome :Y)

Vergeet btw je aankoopbewijs niet (bewijs dat het jouw toestel is)! Als je nog binnen 1 jaar na aankoop (moet wel, want de T68i is er nog niet langer dan een jaar) dan kun je indien voorraadig op het servicepoint een leentoestel krijgen.
Lol, dan moet ik morgen eerst ff een nieuwe bon gaan halen bij t4telecom goed dat ik ze daar ken. Toestel is pas in november gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 12 februari 2003 @ 22:22:
[...]

De code van mijn simcard weet ik wel echter die van de phone niet meer. Khep ook geen datakabel (werk altijd via BT) dus dat heeft ook weinig nut.
Nou press dus **04*0000*0000*0000#

Ben je in het standby menu van je foon doe dan dit

> * < < * < * zo kom je bij het engineers menu, daar kun je telefoontests en informatie krijgen incl. je code van je foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
MaDLiVe schreef op 12 februari 2003 @ 21:37:
Omg, ik voel me nu echt een eikel. Khep gisteravond een code op mijn telefoon gezet (telefoon dus niet sim ;(). Deze ben ik nu vergeten. Ik heb echt al alles geprobeerd. Iemand enig id hoe ik dit kan oplossen--> khep de telefoon hard nodig. Moet ik richting een SE centrum gaan racen?
kan je ook vertellen wat voor code? Ik neem aan geen gewone pincode of pin2code en je moet toch een nummer 2 keer ingevoerd hebben :? of heb je een willekeurig nummer gekozen?

en bel anders eerst even naar ericsson, misschien is er nog een secret truc met een speciaal nummer wat ook nog ergens op je telefoon staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 12 februari 2003 @ 22:33:
[...]

Nou press dus **04*0000*0000*0000#

Ben je in het standby menu van je foon doe dan dit

> * < < * < * zo kom je bij het engineers menu, daar kun je telefoontests en informatie krijgen incl. je code van je foon.
Dat truukje werkt dus niet. JE kan zelfs in je pin menu al in een engineerings menu komen. Daar staat dus geen phonelock code !

(nice try anyways)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

6killer schreef op 12 February 2003 @ 23:21:
[...]

kan je ook vertellen wat voor code? Ik neem aan geen gewone pincode of pin2code en je moet toch een nummer 2 keer ingevoerd hebben :? of heb je een willekeurig nummer gekozen?

en bel anders eerst even naar ericsson, misschien is er nog een secret truc met een speciaal nummer wat ook nog ergens op je telefoon staat
Jeps, de zogenaamde phonelock code pagina 53 of 58 van de ericsson manual. Volgens de handleiding moet je dan contact op nemen met een SE service center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
aha die kende ik nog helemaal niet, gewoon nog ff heeeeeeeeel diep nadenken :) Moet wel zeggen dat die code handig kan zijn (als je m zelf niet vergeet) voor diefstal en of om gebruik tegen te gaan

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:23
Kent iemand een site waar je ringtones voor de t68i kan downloaden? En met welke software zet ik ze dan in mijn telefoon? Ik gebruik een datakabel. En welke software "moet" je nog meer hebben bij een t68i? Ik gebruik nu enkel de sony image editor, maar ik heb liever iets wat rechtstreeks upload.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:23
Daar heb ik gekeken, ik vind daar echter geen ringtones. Wel plaatjes.

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
http://www.christersson.org/software_main.asp
Daar staat toch zeker software op... je kunt in principe met de converter software dus ook Nokia tones gebruiken (en die komen op het web een heel stuk meer voor)

Verder aan te bevelen:
http://logoringtone.pagina.nl/

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
woei !!!

eindelijk mijn telefoon aangekomen, ligt nu op het postkantoor - morgen maar ff ophalen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met prepaid abonnementen en email, GPRS, WAP en al die technische snufjes? :P
Ik wil eigenlijk gewoon KPN/Hi prepaid in m'n telefoon, maar ik wil dus ook wel foto's kunnen versturen en m'n mail kunnen ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astra
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:33
en ik wil nog steeds inbellen op het internet met mijn Clie via Bluetooth naar mijn T68i. Maar het lukt niet! iemand nog een idee? zelfs bij SE staat mijn probleem al een week bij een technisch specialist... :'(

ik kan ze pairen, maar zodra ik wil gaan inbellen, zegt de foon BT verbinding verbroken, en de clie daarna serial line error. via infrarood tussen de Clie en de T68i gaat het prima... Maar dat wil ik dus niet |:(

Iemand een ideetje voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap d'r niks meer van. Uit de KPN site maak ik op dat GPRS (Internet Everywhere genaamd?) alleen werkt met een telefoon, een PDA/laptop en een abonnement. Hoe zit dat dan met de internetfuncties op de telefoon zelf? (email e.d.)
De O2 site geeft iets aan over O2 GPRS abonnees, maar daar is verder ook weinig van terug te vinden?
Vodafone heeft hier geen dekking, Ben ook niet. Dus daar heb ik niet eens naar gekeken..

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2003 18:05 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.