Werkt gewoon hoor. Die tekst is blijkbaar gebaseerd op telefoons zonder ingebouwde functionaliteit voor email e.d. zoals de T68i.Verwijderd schreef op 14 februari 2003 @ 18:04:
Ik snap d'r niks meer van. Uit de KPN site maak ik op dat GPRS (Internet Everywhere genaamd?) alleen werkt met een telefoon, een PDA/laptop en een abonnement. Hoe zit dat dan met de internetfuncties op de telefoon zelf? (email e.d.)
Verwijderd
Maar dan moet je dus wel een abo hebben?Korakal schreef op 14 February 2003 @ 19:20:
[...]
Werkt gewoon hoor. Die tekst is blijkbaar gebaseerd op telefoons zonder ingebouwde functionaliteit voor email e.d. zoals de T68i.
Je vraagt Internet Everywhere (GPRS toevoeging) aan bij je bestaande KPN abonnement. Heb je niet een IE toevoeging maar alleen een KPN abonnement dan moet je via GSM-data verbinding maken met je mailserver. Heb je prepaid dan kun je het geheel vergeten, prepaid doet niks met dataverkeer.
Overigens kun je ook een GPRS-only abonnement hebben maar doet niet ter zake...
Verwijderd
met kpn? bijna niks geloof ik, kpn pre-paid kun je nog niet eens mee wappen dus grps kun je al helemaal vergeten. foto's versturen en mail dus ook niet...Verwijderd schreef op 14 February 2003 @ 15:03:
Hoe zit het eigenlijk met prepaid abonnementen en email, GPRS, WAP en al die technische snufjes?
Ik wil eigenlijk gewoon KPN/Hi prepaid in m'n telefoon, maar ik wil dus ook wel foto's kunnen versturen en m'n mail kunnen ontvangen..
Waar kun je een datakabel komen voor T68 en voor hoeveel?? Welke software heb je dan nodig en kun je .gif logo's van internet gewoon downloaden en uploaden daarna?? En kan je ook infra-rood ipv datakabel gebruiken?
Verwijderd
Tuurlijk kan je infra rood gebruiken ipv van een data kabel.devv05 schreef op 15 februari 2003 @ 15:47:
Waar kun je een datakabel komen voor T68 en voor hoeveel?? Welke software heb je dan nodig en kun je .gif logo's van internet gewoon downloaden en uploaden daarna?? En kan je ook infra-rood ipv datakabel gebruiken?
Dus aan de slag zal ik zeggen.
Voor software e.d moet je gewoon deze topic effe doorbladeren links genoeg.
Je kan natuurlijk ook onze trouwe vriend google gebruiken.
Bluetooth kan je ook gebruiken maar dan moet je wel de i hebben.
Mn t68 heeft ook bleutooth hoor? Maar infra-rood is in principe gewoon vervanging van data-kabel?? En iemand ervaring mee/weet waar infra-rood adapter te krijgen? Mn laptop ondersteunde het en zag mn telefoon ook, alleen die is sinds een paar dagen kapot 
Software zal ik wel kunnen vinden.. Welk formaat moet je ringtones uppen, gewoon midi als met nokia? En .gif logotjes/screensavers?
Software zal ik wel kunnen vinden.. Welk formaat moet je ringtones uppen, gewoon midi als met nokia? En .gif logotjes/screensavers?
Data versturen gaat net zo goed via IR, BT als kabel. Kabel heeft als voordeel dat je ook kunt unlocken (van een simlock).devv05 schreef op 15 februari 2003 @ 19:29:
Mn t68 heeft ook bleutooth hoor? Maar infra-rood is in principe gewoon vervanging van data-kabel?? En iemand ervaring mee/weet waar infra-rood adapter te krijgen? Mn laptop ondersteunde het en zag mn telefoon ook, alleen die is sinds een paar dagen kapot
Infrarood adapter: http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/54 zoeken op "irda" (je moet een seriële of USB IrDA adapter hebben).
Software: www.esato.com en www.christersson.org
De software zal ook het formaat van de ringtones specificeren (afhankelijk van wat je gebruikt). Plaatjes kun je zonder extra SW verzenden vanuit Windows, gewoon in .bmp of .gif formaat (101x80 pixels).
Mooi, dan moet ik alleen nog even een infra rood adapter hebben..
Iemand die er zelf thuis ook al een gebruikt?
Ja ik, de MA-600 (inmiddels ook als USB versie verkrijgbaar: MA-620) bij www.stuntprijzen.net vandaan...devv05 schreef op 15 februari 2003 @ 19:36:
Mooi, dan moet ik alleen nog even een infra rood adapter hebben..Iemand die er zelf thuis ook al een gebruikt?
Thanks zal ik daar even kijken.. Kan je ook zelf je software versie upgraden? Heb begrepen dat ik nogal een oude versie heb draaien..Korakal schreef op 15 February 2003 @ 19:37:
[...]
Ja ik, de MA-600 (inmiddels ook als USB versie verkrijgbaar: MA-620) bij www.stuntprijzen.net vandaan...
Van wat, van je T68? Nee, in principe kun je dat niet zelf. Normaliter alleen via de SE dealer.devv05 schreef op 15 februari 2003 @ 19:40:
[...]
Thanks zal ik daar even kijken.. Kan je ook zelf je software versie upgraden? Heb begrepen dat ik nogal een oude versie heb draaien..
Mocht je al software ervoor gevonden hebben ('t is niet legaal dan), dan heb je een datakabel ervoor nodig. Gaat niet via IR of BT.
Maar... why fix it if it ain't broken
Geen idee, oude versie werkt prima.. Maar toen in het vorige topic zeiden een paar dat ik beter kon upgraden.. Zal weinig verschil in zitten toch?
waarom een irda device kopen voor €30 (serieel) - €47,50 (Usb), terwijl je voor 35 euro een BT dongle hebt. kan je rond de 10m van je pc je agenda synchronizen en kan je je pc besturen, incl winamp playlist op je gsm. je hoeft ook niet te richten, dus kan bij wijze van spreken nog gewoon in je broekzak zitten terwijl je synchronizeert. foto's en muziek verzenden is ook geen probleem, gaat nog snel ook.
er is verschillende software te downloaden op www.christersson.org speciaal voor bluetooth om je winamp te bedienen etc. (werkt ook met kabel en irda, maar dan is het nut van afstandbediening weg)
er is verschillende software te downloaden op www.christersson.org speciaal voor bluetooth om je winamp te bedienen etc. (werkt ook met kabel en irda, maar dan is het nut van afstandbediening weg)
Wat is zon BT dongle dan precies, wat kost het, en hoe werkt het?jpvk007 schreef op 15 februari 2003 @ 19:55:
waarom een irda device kopen voor €30 (serieel) - €47,50 (Usb), terwijl je voor 35 euro een BT dongle hebt. kan je rond de 10m van je pc je agenda synchronizen en kan je je pc besturen, incl winamp playlist op je gsm. je hoeft ook niet te richten, dus kan bij wijze van spreken nog gewoon in je broekzak zitten terwijl je synchronizeert. foto's en muziek verzenden is ook geen probleem, gaat nog snel ook.
Ik heb hele topic doorgelezen maar ik kan ook de instellingen voor mijn wap niet goed krijgen..
heb gekijken op de sony-ericsson site en op Vizzavi.nl maar ik kan niks vinden
t gaat om een T68i met Vodafone 120 abbo
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
BT dongle is gewoon een externe bluetooth interface. Meestal een klein blokje dat je rechtstreeks of via een kabel aan je USB poort klikt en dat voor bluetooth functionaliteit zorgt. Dongle is gewoon een algemeen woord, zo heb je ook IrDA dongles, dat zijn dus kastjes/blokjes (of hoe je 't ook wilt noemen) die voor infrarood functionaliteit zorgen.devv05 schreef op 15 February 2003 @ 19:56:
[...]
Wat is zon BT dongle dan precies, wat kost het, en hoe werkt het?Heb er nog niet eerder van gehoord..
Wat lukt er niet?AngelDust schreef op 15 februari 2003 @ 19:58:
Ik heb hele topic doorgelezen maar ik kan ook de instellingen voor mijn wap niet goed krijgen..
Voor instellingen > www.vizzavi.nl > mijn mobiel > WAP instellingen > Ericsson T20 (die zal het meest vergelijkbaar zijn).
Weet je wat je ook kan doen Mad.Live ?
Gewoon 3x foute code dan vraagt hij de puk code krijg je bij je abbo en dan kun je volgens mij een nieuwe pin er op gooien
Gewoon 3x foute code dan vraagt hij de puk code krijg je bij je abbo en dan kun je volgens mij een nieuwe pin er op gooien
Klinkt leuk, heb je er zelf ervaring mee? En misschien een linkje of naam van/naar iets waar ze ze verkopen?Korakal schreef op 15 February 2003 @ 20:34:
[...]
BT dongle is gewoon een externe bluetooth interface. Meestal een klein blokje dat je rechtstreeks of via een kabel aan je USB poort klikt en dat voor bluetooth functionaliteit zorgt. Dongle is gewoon een algemeen woord, zo heb je ook IrDA dongles, dat zijn dus kastjes/blokjes (of hoe je 't ook wilt noemen) die voor infrarood functionaliteit zorgen.
Ja, ik heb er een keer 1 gebruikt, was een Acer. Kijk verder maar eens bij Google of in de Pricewatch. Er zijn veel meer merken die ze maken...devv05 schreef op 16 February 2003 @ 01:10:
[...]
Klinkt leuk, heb je er zelf ervaring mee? En misschien een linkje of naam van/naar iets waar ze ze verkopen?
[edit]
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/32125 << deze had ik
http://pricewatch.tweaker...dsp?Cat2=&Query=bluetooth << hier zullen de meesten wel tussenstaan
[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 16-02-2003 01:17 ]
kost €35 van MSI bij Mycom. in de oude thread (deel 1 dus) staan ervaringen te lezen. je moet alles ff goed doorlezen om het perfect aan de gang te krijgen (nieuwe drivers en software downloaden van SE en tecom/anycom) en dan kan je draadloos communiceren terwijl je gsm in een andere kamer ligt, of nog gewoon in je broekzak zit. verder zijn die progjes op christersson.org ook wel leuk om mee te spelen (vooral pccontroldevv05 schreef op 16 februari 2003 @ 01:10:
[...]
Klinkt leuk, heb je er zelf ervaring mee? En misschien een linkje of naam van/naar iets waar ze ze verkopen?
edit:
sorry, kost tegenwoordig €39 bij mycom (www.mycom.nl)
[ Voor 5% gewijzigd door jpvk007 op 16-02-2003 11:17 ]
ik heb zelf een MSI dongle van Mycom gekocht maar bij mij werkt het zonder problemen
ff windows opstarten , in de USB prikken en installeren maar, niks nieuwe drivers downloaden werkt echt perfect! tis wel ff proberen voor je weet hoe het werkt
ff windows opstarten , in de USB prikken en installeren maar, niks nieuwe drivers downloaden werkt echt perfect! tis wel ff proberen voor je weet hoe het werkt
lekker hoor - vrijdag avond de telefoon van het postkantoor opgehaald.... Mooie fone,
maar de '9' toets werkt nie
ff vodafone bellen vandaag...
Ik hoop voor je dat er geen 9 in 't vodafone nummer zitSileX schreef op 17 February 2003 @ 09:05:
lekker hoor - vrijdag avond de telefoon van het postkantoor opgehaald.... Mooie fone,
ook een maffe net:
wordt gebeld vanaf +420257210555
nederlands (sprekend) iemand die op zoek is naar iemand die ik niet ken
foutje vodafone o.i.d.
wordt gebeld vanaf +420257210555
nederlands (sprekend) iemand die op zoek is naar iemand die ik niet ken
foutje vodafone o.i.d.
LOLzjep schreef op 17 februari 2003 @ 09:40:
[...]
Ik hoop voor je dat er geen 9 in 't vodafone nummer zit.
nummer is 117 - trouwens goed geholpen, even de fone naar een Citypoint brengen (bij mij in de buurt)
welke versie download je dan? de .15 versie van msi? volgens mij kan je daar geen bestanden mee verzenden van gsm naar pc, maar alleen andersom. verder kan je je headset dan niet gebruiken via gsm. maar hier is al heel veel aandacht aan besteed in SE T68i topic deel 1, dus een beetje zinloos.DaTimMan schreef op 16 februari 2003 @ 19:54:
ik heb zelf een MSI dongle van Mycom gekocht maar bij mij werkt het zonder problemen
Ik heb hier net een draadje over lopen, Van t68i NAAR pc verzendenjpvk007 schreef op 17 February 2003 @ 11:11:
[...]
welke versie download je dan? de .15 versie van msi? volgens mij kan je daar geen bestanden mee verzenden van gsm naar pc, maar alleen andersom. verder kan je je headset dan niet gebruiken via gsm. maar hier is al heel veel aandacht aan besteed in SE T68i topic deel 1, dus een beetje zinloos.
Het is mhv Esato dus eindelijk gelukt, op een fatsoenlijke manier...
Jeeej, ik moet ff kwijt dat het me gelukt is de volume-slider te repareren.
Het zwarte blokje wat eraan vast hoort te zitten was van z'n soldeerpuntjes afgebroken.
Na wat kloten met de soldeerbout (die echt huge was vergeleken met de soldeer puntjes
) zit het toch eindelijk vast.
Nu zal je zeggen: breng hem dan terug naar de winkel, maar dat was geen optie, ik kan niet drie weken zonder m'n T68i.
Het mooiste is, alles werkt nog aan de telefoon
Het zwarte blokje wat eraan vast hoort te zitten was van z'n soldeerpuntjes afgebroken.
Na wat kloten met de soldeerbout (die echt huge was vergeleken met de soldeer puntjes

Nu zal je zeggen: breng hem dan terug naar de winkel, maar dat was geen optie, ik kan niet drie weken zonder m'n T68i.
Be small, act BIG.
damn... jij durftthaMini schreef op 17 February 2003 @ 17:29:
Jeeej, ik moet ff kwijt dat het me gelukt is de volume-slider te repareren.
Na wat kloten met de soldeerbout (die echt huge was vergeleken met de soldeer puntjes) zit het toch eindelijk vast.
maar 1 ding... je zegt dat je m niet naar de winkel wilde brengen want dat duurde 3 weken, maar zelf met een soldeerbout zulke kleine elektronica solderen kan nog wel eens resulteren in helemaal kapotte telefoon, en dan zowiezo zonder garantie! Volgens mij wilde je een goeie reden bedenken om een nieuwe te kopen he
Neej, ik wil niet per se een nieuwe telefoon, ik ben best tevreden met dit geval
Maar ik had zoiets van: wat kan er nou kapot? Er zaten geen grote chips in de buurt, en het is in de fabriek ook al een keer gesoldeerd, dus de hitte kon hij wel hebben. En trouwens, die volume knop rammelde los in me foon, dus die kon n iet veel kapotter.
Misschien heb ik ongelooflijk veel geluk gehad
, nou das best leuk dan voor een keer
Het is trouwens best boeiend om zo'n telefoon een keer te demonteren, moeilijk is het niet. Zo kwam ik er ook achter dat het beeldscherm gewoon een losse module is en op de telefoon is geklikt, leuk om te weten als het scherm stuk is.
Nu alleen ff kijken hoe lang die volume-slider blijft werken, het is def. het gammelste in het hele foontje
Maar ik had zoiets van: wat kan er nou kapot? Er zaten geen grote chips in de buurt, en het is in de fabriek ook al een keer gesoldeerd, dus de hitte kon hij wel hebben. En trouwens, die volume knop rammelde los in me foon, dus die kon n iet veel kapotter.
Misschien heb ik ongelooflijk veel geluk gehad
Het is trouwens best boeiend om zo'n telefoon een keer te demonteren, moeilijk is het niet. Zo kwam ik er ook achter dat het beeldscherm gewoon een losse module is en op de telefoon is geklikt, leuk om te weten als het scherm stuk is.
Nu alleen ff kijken hoe lang die volume-slider blijft werken, het is def. het gammelste in het hele foontje

Be small, act BIG.
Volgens mij is er bij meer mensen de joystick afgebroken, maar dat volume knopje voelt niet al te stevig idd...
Nee dat is niet al te stevig, maar wat meestal gebeurt is dat dat slidertje losbreekt *in* het "zwarte blokje". Althans, dat heb ik met m'n T28s gehad, die had het zelfde slidertje.
Wat bij mijn T68i na een flinke val (van anderhalve meter hoogte op straat, met 2 keer stuiteren, aï) kapot was, was het venstertje bij de IR. Op zich kan deze telefoon dus wel wat hebben (verder zaten er alleen twee krasjes op). Maar dat IR venstertje zit vast aan een miniscuul klein plastic palletje, en dat was gebroken. Maar ook ik kan hem niet drie weken missen, en "superglue" voorzichtig aangebracht was voldoende, zit nu rock solid vast weer
Toch mis ik dat solide magnesium frame van m'n T28s en T39m nog steeds, dat geeft toch een wat steviger indruk.
Wat bij mijn T68i na een flinke val (van anderhalve meter hoogte op straat, met 2 keer stuiteren, aï) kapot was, was het venstertje bij de IR. Op zich kan deze telefoon dus wel wat hebben (verder zaten er alleen twee krasjes op). Maar dat IR venstertje zit vast aan een miniscuul klein plastic palletje, en dat was gebroken. Maar ook ik kan hem niet drie weken missen, en "superglue" voorzichtig aangebracht was voldoende, zit nu rock solid vast weer
Toch mis ik dat solide magnesium frame van m'n T28s en T39m nog steeds, dat geeft toch een wat steviger indruk.
hehe, dat scherm ziet er idd vaag uit. Ik heb mn beeldscherm een keer schoon laten borstelen en toen zag ik m zitten, wist alleen niet dattie er op geklikt was. En IK ga dat echt niet uitproberen om er af te halenthaMini schreef op 17 februari 2003 @ 19:38:
Neej, ik wil niet per se een nieuwe telefoon, ik ben best tevreden met dit geval![]()
Misschien heb ik ongelooflijk veel geluk gehad, nou das best leuk dan voor een keer
![]()
Wat ik wel ooit ergens gevodnen heb waren reserve beeldschermpjes waren iets van 35 $ geloof ik. Jammerlijk nooit een 4096 kleuren(of meer) schermpje kunnen vinden, dat zou echt geweldig zijn als die er waren en je er zo op kon kliken
weet iemand de producent die de schermpjes maakt?
[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 18-02-2003 01:01 ]
Ideetje voor de heel handige tweakert: 4096 kleuren scherm op een T68i tweaken
, en als et ff lukt ook polyfone ringtones
Be small, act BIG.
Denkt trouwens iemand hier of SE nog iets gaat doen met de succesformule van de T68i? Als in een opvolger met bluetooth, IR, mooie vormen, polyfonic, 4096 colours, joystickje?
Ik heb nu laatst ergens pics gezien van de nieuwe aankomende 3G telefoon, maar het T68i "effect" is een beetje vervanger door iets... kweenie... te blitsigs.
Hulde aan de T68i
Ik heb nu laatst ergens pics gezien van de nieuwe aankomende 3G telefoon, maar het T68i "effect" is een beetje vervanger door iets... kweenie... te blitsigs.
Hulde aan de T68i
yeppz dat eerste wil ik nl heel graag, polyfonic is leuk, maar ik heb m 24 uur perdag op trillen staanthaMini schreef op 18 February 2003 @ 09:01:
Ideetje voor de heel handige tweakert: 4096 kleuren scherm op een T68i tweaken, en als et ff lukt ook polyfone ringtones
die 3g telefoon is meer een verbeterd i-mode/live toestel zoals die er uit ziet het einge is dat de specificaties gewoon alweer beter zijn. Maar dat ik denk dat ericsson voor eind van het jaar nog wel met de 'opvolger' komt van de t68 en die zal ongetwijfeld min 4096 kleuren hebben, een camera, java, hopelijk BT long distance, polyfonic en hopelijk weer een mooi en vooral superklein model (zelfde grootte zou mooi zijn) Ik vind de t68 op dit moment nl nog steeds het mooiste en beste toestel kwa afmeting en vormgeving en specificaties, enige wat ik dus jammer vind is dat iedereen met die i-mode/live met meer kleuren op/in zn scherm heeft, kwa afmeting/vormgeving/gewicht verslaat de t68 ze ruimChaos2K schreef op 18 February 2003 @ 11:04:
Denkt trouwens iemand hier of SE nog iets gaat doen met de succesformule van de T68i? Als in een opvolger met bluetooth, IR, mooie vormen, polyfonic, 4096 colours, joystickje?
Hulde aan de T68i
Ik ben benieuwd of SE deze succesformule zal doorzetten, klein, handzaam en ENG veel opties
Ik heb behalve de P800 nog geen vergelijkbare telefoon gevonden, als je de baksteen van Nokia achterwege laat dan. En in zijn prijsklasse is deze telefoon helmaal top.
Mini wacht met smart op de opvolger
Ik heb behalve de P800 nog geen vergelijkbare telefoon gevonden, als je de baksteen van Nokia achterwege laat dan. En in zijn prijsklasse is deze telefoon helmaal top.
Mini wacht met smart op de opvolger
Be small, act BIG.
p800 is mooi, maar bij mij rust er en een vloek op
en ik twijfel nogheel erg, hij is heel mooi, maar ik vind m nog wat groot das t enige nadeel van dat ding maar hij is wel erg
dus wie weet..
[quote]jpvk007 schreef op 16 February 2003 @ 11:15:
[...]
verder zijn die progjes op christersson.org ook wel leuk om mee te spelen (vooral pccontrol
)
quote]
Ja die PC Control van Christersson, hij had een leuk programma
van iemand gezien en zelf na gemaakt.
Het origineel is een stuk beter en nu ook gewoon van internet te downloaden. www.meer-net.com
Deze werk zelfs met de Windows XP stack
[...]
verder zijn die progjes op christersson.org ook wel leuk om mee te spelen (vooral pccontrol
quote]
Ja die PC Control van Christersson, hij had een leuk programma
van iemand gezien en zelf na gemaakt.
Het origineel is een stuk beter en nu ook gewoon van internet te downloaden. www.meer-net.com
Deze werk zelfs met de Windows XP stack
My girlfriend threatened to leave me if I went surfing again; I'll miss her!
Whaha en een +1 Grappig voor het cynische commentaar in de version history:
Thx, iig, ik ga het nu ff proberen.2003-02-08 Added the BT control version for people with Windows XP that manage to get the MS Bluetooth stack working.
Zo op het eerste gezicht heeft BTControl toch wel grote voordelen boven PCControl:
- Je kunt zelf de menu's aanpassen (die dus op je telefoon verschijnen)!
- "Incoming call reject"... het is zo lullig als je met je T68i een PowerPoint presentatie bestuurd en je wordt gebeld, en je bent meteen je verbinding kwijt (ook al stond je telefoon op trilstand of geluid uit, je verbinding met PC Control was weg en dat is in zo'n situatie érg onhandig!)
- Wat welke toets van je telefoon doet, is gewoon op het schermpje van je telefoon te zien (ipv dat die alleen nog maar een soort "busy" schermpje weergeeft en je van de help op je pc scherm afhankelijk bent)
Nadeel:
- Geen winamp playlist op je T68i.
- Je kunt zelf de menu's aanpassen (die dus op je telefoon verschijnen)!
- "Incoming call reject"... het is zo lullig als je met je T68i een PowerPoint presentatie bestuurd en je wordt gebeld, en je bent meteen je verbinding kwijt (ook al stond je telefoon op trilstand of geluid uit, je verbinding met PC Control was weg en dat is in zo'n situatie érg onhandig!)
- Wat welke toets van je telefoon doet, is gewoon op het schermpje van je telefoon te zien (ipv dat die alleen nog maar een soort "busy" schermpje weergeeft en je van de help op je pc scherm afhankelijk bent)
Nadeel:
- Geen winamp playlist op je T68i.
[ Voor 26% gewijzigd door PowerFlower op 19-02-2003 10:13 ]
Bedoel je daar mee dat je met PCcontrol wel een playlist op je schermpje ziet?
(ik moet nog 2 weekjes wachten op mijn BT dongle dus ik heb nog geen idee hoe het er allemaal uit ziet),
Jazeker... dat ziet er ongeveer zo uit:
en als je op het nummer klikt dat nu speelt:1..More
2Saturday Night Fever
3Matt Foley SNL
0..More
Matt Foley SNL 0:42 (1:52)
[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 19-02-2003 12:03 ]
Verwijderd
Waar koop je dan voor 35 euro een BT dongle?jpvk007 schreef op 15 February 2003 @ 19:55:
waarom een irda device kopen voor €30 (serieel) - €47,50 (Usb), terwijl je voor 35 euro een BT dongle hebt.
BTControl: www.meer-net.comChaser2600 schreef op 19 February 2003 @ 12:10:
iemand een idee waar ik pccontrol of btcontrol kan downen ?
PCControl: www.christersson.org
MyCom, daar heb je een MSI voor 39, dat is iig in de pricewatch de goedkooptste
En als je dan een lijst van een paar 100 nummers in winamp hebt staan, trekt ie het dan nog een beetje, of loopt je telefoon dan gigantisch vast?PowerFlower schreef op 19 februari 2003 @ 12:03:
Jazeker... dat ziet er ongeveer zo uit:
[...]
en als je op het nummer klikt dat nu speelt:
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Prulleman op 19-02-2003 13:47 ]
Ik ken PCControl niet echt, maar weet wel hoe deze tools werken.Prulleman schreef op 19 februari 2003 @ 13:45:
[...]
En als je dan een lijst van een paar 100 nummers in winamp hebt staan, trekt ie het dan nog een beetje, of loopt je telefoon dan gigantisch vast?
Dat moet helemaal geen probleem voor de Telefoon zijn. De
Tool moet daar tegen kunnen.
Hij laat er maar 8 zien (met daarboven en onder "..More"). Mijn playlist met 3000+ MP3'tjes is iig geen enkel probleem hoewel het nut van het weergeven van maar 8 nummers daaruit per keer wel wat afneemtPrulleman schreef op 19 februari 2003 @ 13:45:
[...]
En als je dan een lijst van een paar 100 nummers in winamp hebt staan, trekt ie het dan nog een beetje, of loopt je telefoon dan gigantisch vast?
En idd, PCControl moet dat aankunnen, je telefoon is in feite met deze apps niet meer dan een dumb terminal.
[ Voor 13% gewijzigd door PowerFlower op 19-02-2003 14:10 ]
Ik dacht dat het gebrek aan een fatsoenlijke hoeveelheid geheugen misschien een probleem zou zijn, maar als ie er toch maar 8 per scherm laat zien, en niet een hele lijst die doorgescrolled kan worden moet het idd geen probleem zijn.
wel relax dat het allemaal werkt enzo
Is mediaplayer of iets soortgelijks ook een beetje te bedienen, of moet je em dan op muisbesturing zetten en dan gewoon via de TV kijken waar je op klikt?
of zou play enzo op de telefoon met winamp 3 ook met films werken, dan ga ik es kijken of winamp3 een beetje te doen is met divx (of werkt pccontrol niet met winamp 3?)
wel relax dat het allemaal werkt enzo
Is mediaplayer of iets soortgelijks ook een beetje te bedienen, of moet je em dan op muisbesturing zetten en dan gewoon via de TV kijken waar je op klikt?
of zou play enzo op de telefoon met winamp 3 ook met films werken, dan ga ik es kijken of winamp3 een beetje te doen is met divx (of werkt pccontrol niet met winamp 3?)
Met BTControl kun je zelf nieuwe control menu toe voegen. Is het er niet, kun je het zelf maken.
volgens mij moet het ook mogelijk zijn om de winamp bediening in de bt control te bouwen, probleem is bij mij dat pccontrol niet meer werkt met de niuewe bt driver, dus als ik dat weer voor elkaar heb dan maar eens even uitpluizen hoe het allemaal in elkaar zit.
Misschien handig om een kleine faq in elkaar te fixen met wat links naar handige en leuke programmaatjes die werken met de t68 dmv bluetooth?
edit:
altijd handig om te zeggen dan werkt het spontaan
altijd handig om te zeggen dan werkt het spontaan
Misschien handig om een kleine faq in elkaar te fixen met wat links naar handige en leuke programmaatjes die werken met de t68 dmv bluetooth?
[ Voor 9% gewijzigd door 6killer op 19-02-2003 17:41 ]
Verwijderd
Ik ga deze week ook maar een t68i halen. Wat ik me afvraag. Is er een complete officiële Sony-Ericsson carkit? De S-E website is daar nogal vaag in. Ik zoek dus een complete kit, net zoals de Nokia CARK-91.
Ja, je kunt 2 originele carkits krijgen:
* bluetooth carkit (HCB-30)
* 'bedrade' carkit, die bestaat uit 3 delen: hoofdunit (HCA-20), systeemkabel (HCC-30), houder (HCH-30)
* bluetooth carkit (HCB-30)
* 'bedrade' carkit, die bestaat uit 3 delen: hoofdunit (HCA-20), systeemkabel (HCC-30), houder (HCH-30)
Verwijderd
En die bedrade is gewoon te koop bij de meeste phonezaken en/of MediaMarkt?
Wat betreft de datakabel: er zijn 3 versies, waarvan één USB. Kun je met alledrie de kabels de GSM synchroniseren met Outlook?
Wat betreft de datakabel: er zijn 3 versies, waarvan één USB. Kun je met alledrie de kabels de GSM synchroniseren met Outlook?
Ja die carkit is gewoon verkrijgbaar bij ieder verkooppunt waar ze ook andere originele accessoires verkopen. MediaMarkt vast ook wel, die hebben ook veel origineel spul. Owja... hou het ajb origineel, ga geen nepspul kopen. Daar krijg je anders spijt van.Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 22:08:
En die bedrade is gewoon te koop bij de meeste phonezaken en/of MediaMarkt?
Van de datakabel werken DCU/DRS-10 sowieso, die andere denk ik ook wel als ik de specs lees. Maar dat weet ik niet zeker, check het evt even op de verpakking. Overigens zijn originele datakabels vaak flink aan de prijs, hierbij geeft het niet als je een no-name kabel neemt
Volgens mij zijn de datakabels bij www.stuntprijzen.net redelijk te betalen, en die zijn ook betrouwbaar, daar heb ik ook al een kabel voor een 3210 en een m35i vandaan
\edit, ik heb er ook over zitten denken om een kabel aan te schaffen, maar ik ga toch voor BT, als je goed zoekt is het ook nog wel te betalen, en je kan er veel meer mee "spelen" wat toch ook wel belangrijk is met dit soort dingen
\edit, ik heb er ook over zitten denken om een kabel aan te schaffen, maar ik ga toch voor BT, als je goed zoekt is het ook nog wel te betalen, en je kan er veel meer mee "spelen" wat toch ook wel belangrijk is met dit soort dingen
[ Voor 42% gewijzigd door Prulleman op 19-02-2003 23:14 ]
Verwijderd
Heeft iemand ook daadwerkelijk ervaring met de datakabel van www.stuntprijzen.net ?? De omschrijving zoals zij hem geven is
code:
Dus dat is ook niet erg uitgebreid...
1
| Datakabel Ericsson T39/R320/R350/T29/T65/T68/T68i |
Opzich hebben alle 3 Volt toestelen van ericsson de zelfde interface aan deVerwijderd schreef op 19 February 2003 @ 23:27:
Heeft iemand ook daadwerkelijk ervaring met de datakabel van www.stuntprijzen.net ?? De omschrijving zoals zij hem geven iscode:Dus dat is ook niet erg uitgebreid...
1 Datakabel Ericsson T39/R320/R350/T29/T65/T68/T68i
onderkant, en werken ze met de zelfde datakabel. Ik mis nog een aantal
toestellen R310 T28 R520 etc.
Verwijderd
Ik geloof wel dat die er in past, maar kan ik met dat ding ook echt plaatjes versturen enzow, daar gaat het mij even om
.
ik heb mijn datakabel bij http://www.gr8price.nl/ besteld. daar was ie 9 euro + 2,25 verzendkosten. Ik vond de site er niet superbetrouwbaar uitzien, maar de kabel was 4 x goedkoper dan de originele SE kabel. En het werkt, outlook synchroniseren en plaatjes verzenden. Wil nu alleen een BT dongle, om dat dat winamp bedienen me toch wel erg gaaf lijkt.
Dat werkt ook via een kabel hoorjopie schreef op 20 February 2003 @ 10:04:Wil nu alleen een BT dongle, om dat dat winamp bedienen me toch wel erg gaaf lijkt.
Is wel wat minder handig op die manier, maar het kan. Kabel verlengen?
Kan ik er dan vanuit gaan, omdat het dezelfde interface betreft, dat ik de T29 van mijn vriendin ook op mijn MrHandsfree Carkit kan aansluiten? Aangezien de interface dus hetzelfde is, en een datakabel wel werktsurfrider schreef op 19 februari 2003 @ 23:32:
[...]
Opzich hebben alle 3 Volt toestelen van ericsson de zelfde interface aan de
onderkant, en werken ze met de zelfde datakabel. Ik mis nog een aantal
toestellen R310 T28 R520 etc.
Uhm... bijna alle 3 volts accessoires passen op alle E/// telefoons vanaf de T28s. Met wat logische uitzonderingen (de mp3 speler werkt niet op telefoons met te oude software; de BT en IR dongles werken niet op de T39m en T68i etc. die al BT en IR ingebouwd hebben). Lijkt me geen probleem dus... een handsfree die aangesloten wordt op de "butplug" zal altijd wel werken (iig de handsfree oordop/mic die ik ooit voor mn T28s kocht werkt ook nog steeds op mn T68i, net als de MP3 handsfree en de FM handsfree).
[ Voor 27% gewijzigd door PowerFlower op 21-02-2003 14:53 ]
Na 2 maandjes genieten van mijn t68i krijg ik spontaan 'vastlopers'. Ik probeer iemand te bellen, de voortgangsindicator beweegt leuk heen en weer en vanaf dat moment kan ik helemaal niks meer doen. Moet ik persé de batterij ontkoppelen. Het erge is dat dit nu veel vaker en vaker begint voor te komen.
Terug voor garantie of gewoon ergens laten flashen?
Verwijderd
Ergens laten flashen kun je ook gewoon onder garantie doenstylee schreef op 22 February 2003 @ 14:01:
Na 2 maandjes genieten van mijn t68i krijg ik spontaan 'vastlopers'. Ik probeer iemand te bellen, de voortgangsindicator beweegt leuk heen en weer en vanaf dat moment kan ik helemaal niks meer doen. Moet ik persé de batterij ontkoppelen. Het erge is dat dit nu veel vaker en vaker begint voor te komen.![]()
edit:
00ps, per ongeluk account van m'n broertje te pakken
Ik ben Korakal 
00ps, per ongeluk account van m'n broertje te pakken

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2003 14:50 ]
Verwijderd
mijn t200 heeft hetzelfde probleem en nog andere vage problemen, hij ligt nu voor 2/3 weken bij sestylee schreef op 22 February 2003 @ 14:01:
Na 2 maandjes genieten van mijn t68i krijg ik spontaan 'vastlopers'. Ik probeer iemand te bellen, de voortgangsindicator beweegt leuk heen en weer en vanaf dat moment kan ik helemaal niks meer doen. Moet ik persé de batterij ontkoppelen. Het erge is dat dit nu veel vaker en vaker begint voor te komen.![]()
en ook bij mij lijkt het feest te beginnen..
af en toe kan ik gewoon niet bellen (bezig met verbinden.. piep... standby scherm..), en ben ik ook nog eens onbereikbaar..
ontzettend balen, omdat het na enkele corrigerende tikken nu wel even goed werkt, het is gewoon irritant om een toestel als defect in te leveren, waarvan het probleem niet duidelijk gedemonstreerd kan worden!
af en toe kan ik gewoon niet bellen (bezig met verbinden.. piep... standby scherm..), en ben ik ook nog eens onbereikbaar..
ontzettend balen, omdat het na enkele corrigerende tikken nu wel even goed werkt, het is gewoon irritant om een toestel als defect in te leveren, waarvan het probleem niet duidelijk gedemonstreerd kan worden!
Verwijderd
Ik heb sinds deze week een T68i. Ik gebruik Vodafone GPRS, maar als ik wil inbellen krijg ik de melding "GPRS parameters niet ondersteund". De instellingen heb ik van de SE website. Wat is het probleem?
Bedoel je met 'ik gebruik Vodafone GPRS' dat je een abonnement hebt op Vodafone WirelessWeb? Of Vodafone Live!? Of geen van beiden? (want dan doet 'ie het natuurlijk nietVerwijderd schreef op 23 February 2003 @ 17:33:
Ik heb sinds deze week een T68i. Ik gebruik Vodafone GPRS, maar als ik wil inbellen krijg ik de melding "GPRS parameters niet ondersteund". De instellingen heb ik van de SE website. Wat is het probleem?
Verwijderd
WirelessWeb. Ik snap er echt niks van 
[toevoeg-modus]
Het probleem is inmiddels opgelost, het was een verkeerde instelling.
[/toevoeg-modus]
Nog een probleem: ik heb de DRS-11 datakabel, maar ik kan niet synchroniseren via de SE software. Wat kan er mis zijn? De syncsoftware is niet in te stellen verder
[toevoeg-modus]
Het probleem is inmiddels opgelost, het was een verkeerde instelling.
[/toevoeg-modus]
Nog een probleem: ik heb de DRS-11 datakabel, maar ik kan niet synchroniseren via de SE software. Wat kan er mis zijn? De syncsoftware is niet in te stellen verder
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2003 21:25 ]
ik heb een probleem met synchronisen met XTDNconnect via bluetooth... de pc en de gsm vinden elkaar, alleen elke keer hij synchronised geeft outlook een warning die me vraagt of ik toelating wil geven om in mijn adresboek te prutsen. 
heeft te maken met de outlook mail security update, die je niet meer kan uninstallen. Heeft iemand hier een workaround voor?

heeft te maken met de outlook mail security update, die je niet meer kan uninstallen. Heeft iemand hier een workaround voor?
http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314
Verwijderd
Ik heb sinds vorigew eek ook een mooie T68i
Misschien dat ik er al 100x overheen heb gelezen, maar met welke software kan ik de theme`s, ringtones en en afbeeldingen verzenden?
Bij de telefoon zat wel software voor synchronisatie, maar dat werkt volgens mij alleen met Outlook en niet met
Outlook Express. Ik beschik momenteel alleen over irDA, maar heb ook wel interesse in zo`n BT USB stick.
Telefon vind ik echt prima werken. Daar kan mijn vorige N*kia niet aan tippen.
Alleen heb ik nog een probleem met de instellingen van de Communicam, hij zegt steeds dat ik niet de goeie ISP
instellingen heb. Dit zijn toch dezelfde als voor WAP denk ik?
Misschien dat ik er al 100x overheen heb gelezen, maar met welke software kan ik de theme`s, ringtones en en afbeeldingen verzenden?
Bij de telefoon zat wel software voor synchronisatie, maar dat werkt volgens mij alleen met Outlook en niet met
Outlook Express. Ik beschik momenteel alleen over irDA, maar heb ook wel interesse in zo`n BT USB stick.
Telefon vind ik echt prima werken. Daar kan mijn vorige N*kia niet aan tippen.
Alleen heb ik nog een probleem met de instellingen van de Communicam, hij zegt steeds dat ik niet de goeie ISP
instellingen heb. Dit zijn toch dezelfde als voor WAP denk ik?
telefoon met IR aan je pc koppelen
als je windows xp hebt verschijnt er een icoontje op je desktop waarmee je files via IR naar een andere pc kan sturen.
als je hiermee gif files naar je telefoon stuurt ontvangt ie ze gewoon.
verder geen aparte software voor nodig.
p.s. dit werkt ook voor ringtones en themes
als je windows xp hebt verschijnt er een icoontje op je desktop waarmee je files via IR naar een andere pc kan sturen.
als je hiermee gif files naar je telefoon stuurt ontvangt ie ze gewoon.
verder geen aparte software voor nodig.
p.s. dit werkt ook voor ringtones en themes
Het vervelende van die multi-part opsom topics is dat de hele tijd de zelfde dingen terug komen. Ja, idd, dat werkt vrij simpel met IR.
Ik had mijn t68i perfect gesynchroniseerd met outlook. Nu is mijn nummer overgezet naar mijn nieuwe nummer en herkent de computer de nieuwe simkaart niet. Hoe kan ik de bestaande gegevens koppelen aan de nieuwe simkaart?
Verwijderd
Ik heb planet Internet, met natuurlijk Pop3 mail. En op mijn S.E. T68i met Dutchtone Extended lukt het mij nog niet om deze mail op te halen. Hij geeft een fout van server niet gevonden, zowel versturen als ontvangen werkt dus niet.
Bij wie werkt pop3 mail wel met Dutchtone Extended en hoe moet je alles nu exact instellen, ik heb nu hetzelfde als op de pc ingesteld.
En is het nu ook mogelijk iets als MSN, IRC of andere goede chat te gebruiken met Extended GPRS.
Bij wie werkt pop3 mail wel met Dutchtone Extended en hoe moet je alles nu exact instellen, ik heb nu hetzelfde als op de pc ingesteld.
En is het nu ook mogelijk iets als MSN, IRC of andere goede chat te gebruiken met Extended GPRS.
Ik heb wat problemen met het omzetten van het abbo van Vadofone 180 naar 60.
IK van van het kastje naar de muur gestuurd.
IK van van het kastje naar de muur gestuurd.
w00t
@Freezy
Ik kan ook onder D* extended mijn pop3 niet bereiken
Nu moet je een link of 4 langs om te zien of je nieuwe mail hebt, das vrij irri.
En dan ook nog maar 2 mailtjes per pagina weer geven. In plaats van alleen het onderwerp/afzender
Ik kan ook onder D* extended mijn pop3 niet bereiken
Nu moet je een link of 4 langs om te zien of je nieuwe mail hebt, das vrij irri.
En dan ook nog maar 2 mailtjes per pagina weer geven. In plaats van alleen het onderwerp/afzender
Met die extended GPRS zou het eigenlijk wel moeten lukken, heb je alle oplossingen van het vorige topic geprobeerd, zoals ip's invullen ipv pop.planet.nl enzo?Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 20:41:
Ik heb planet Internet, met natuurlijk Pop3 mail. En op mijn S.E. T68i met Dutchtone Extended lukt het mij nog niet om deze mail op te halen. Hij geeft een fout van server niet gevonden, zowel versturen als ontvangen werkt dus niet.
gewoon de simkaarten in phone monitor weghalen, en dan zorgen dat je bij de eerste synchronisatie de goede optie kiest..?jopie schreef op 25 februari 2003 @ 12:37:
Ik had mijn t68i perfect gesynchroniseerd met outlook. Nu is mijn nummer overgezet naar mijn nieuwe nummer en herkent de computer de nieuwe simkaart niet. Hoe kan ik de bestaande gegevens koppelen aan de nieuwe simkaart?
Thanks, ik was bang dat ik dan weer een nieuw profiel in outlook kreeg of zo iets, maar het werkt simpel. Thanks.
Nog steeds hier niemand enig idee hoe ik kan inbellen met mijn t68i voor een internet verbinding via bluetooth op mijn clié? via een Nokia foon gaat het wél in 1 keer goed. De software versie van mijn t68i is r06a12 geloof ik.
hm ja, bij mijn tungsten is het na het downloaden van een drivertje voor de t68i gewoon mogelijk, ik weet niet of je die driver voor de clie kan gebruiken..
wwaar gaat het precies fout? tussen pda->t68 of alleen het inbellen van de t68?_Astra_ schreef op 26 February 2003 @ 08:37:
De service van SonyEriccsson is niet echt om over naar huis te schrijven. zoals ook al een aantal keer in dit topic gevraagd, maar geen antwoord gekregen, probeer ik een verbinding te leggen tussen mijn pda, een Sony Clié, en mijn t68i via bluetooth. wat ik ook probeer, die verbinding komt niet tot stand. Dus uiteindelijk drie weken geleden de helpdesk van sony gebeld. tot op de dag van vandaag moet ik nog teruggebeld worden. "we bellen u zo snel mogelijk terug meneer" wordt zo wel heel ruim geinterpreteerd...
Nog steeds hier niemand enig idee hoe ik kan inbellen met mijn t68i voor een internet verbinding via bluetooth op mijn clié? via een Nokia foon gaat het wél in 1 keer goed. De software versie van mijn t68i is r06a12 geloof ik.
en wat is er anders dan met de nokia kwa inbellen?
Verwijderd
Dit lijkt makkelijk, maar hoe kom ik er achter wat het werkelijke IP nu is.Prulleman schreef op 26 February 2003 @ 00:18:
[...]
Met die extended GPRS zou het eigenlijk wel moeten lukken, heb je alle oplossingen van het vorige topic geprobeerd, zoals ip's invullen ipv pop.planet.nl enzo?
Bijvoorbeeld door op de commandprompt van windows in te typen: tracert pop.planet.nl
Dan krijg je te zien: 195.121.6.53
het gaat fout tijdens het inbellen. want een pairing maken is geen enkel probleem, ze 'zien' elkaar meteen. Maar zodra ik probeer in te bellen, dan zegt de Clié 'connecting', en blijft daar op staan. Na een paar minuten zegt de telefoon 'Bluetooth verbinding verbroken'. Vrijwel meteen daarna zegt de CLié dat er een serieel probleem is. pair ik mijn Clié echter met een Nokia (6310i), en ik wil inbellen, dan accepteert de Nokia de verbinding, en gaat bellen, en ik kan daarna gewoon internetten etc.6killer schreef op 26 February 2003 @ 15:10:
[...]
wwaar gaat het precies fout? tussen pda->t68 of alleen het inbellen van de t68?
en wat is er anders dan met de nokia kwa inbellen?
Die driver heeft overigens geen effect, dat heb ik ook al geprobeerd, en voor die test met de Nokia heb ik geeneens een driver geinstalleerd.
Ik snap er niks meer van... En Sony heeft nog steeds niet gereageerd... <sigh>
misschien andere com-poorten die open staan?
alle instellingen al een keer nagekeken? dus dat niet je telefoon bijv weer met je clie contact gaat maken waardoor de verbinding wordt verbroken. Het lijkt mij dat als je verbonden met je telefoon die verbinding gewoon moet blijven bestaan of dat het idd een port probleem is._Astra_ schreef op 26 February 2003 @ 22:35:
[...]
het gaat fout tijdens het inbellen. want een pairing maken is geen enkel probleem, ze 'zien' elkaar meteen. Maar zodra ik probeer in te bellen, dan zegt de Clié 'connecting', en blijft daar op staan. Na een paar minuten zegt de telefoon 'Bluetooth verbinding verbroken'. Vrijwel meteen daarna zegt de CLié dat er een serieel probleem is. pair ik mijn Clié echter met een Nokia (6310i), en ik wil inbellen, dan accepteert de Nokia de verbinding, en gaat bellen, en ik kan daarna gewoon internetten etc.
Die driver heeft overigens geen effect, dat heb ik ook al geprobeerd, en voor die test met de Nokia heb ik geeneens een driver geinstalleerd.
Ik snap er niks meer van... En Sony heeft nog steeds niet gereageerd... <sigh>
Verwijderd
Bij mij blijft hij de foutmelding geven van "Server niet gevonden" dit helpt dus niks.Korakal schreef op 26 February 2003 @ 21:56:
Bijvoorbeeld door op de commandprompt van windows in te typen: tracert pop.planet.nl
Is er mischien een mogelijkheid dat er een ander mailadres bestaat waarbij je wel via GPRS email op kan halen? Is er niet iemand die dit goed werkend heeft, het lijkt me namelijk erg handig.
Hmm, ik vind het echt een super ph0ne, powerbook 12" met bluetooth (standaard) iSync en dan lekker syncen met iCal en mail e.d. zeer leuk speelgoed. Btw weet iemand of apple binnenkort meer telefoons gaat ondersteunen want je kunt eigenlijk nog niet heelmaal super syncen etc. op mac (ja i know een btje 'offtopic') maar ook dit is leuk om te weten, vind ik
Lijkt me wel, isync (en Apple) ondersteunen Syncml en o.a. de T68i ook dus...
bij mij werkt die mail functie wel gewoon goed, let wel je moet hiervoor het Internet extended account gebruiken ipv het Wap extended account. voor dit Internet account heb je maar 2mb gratis de volgende 1mb kost geloof ik 3 Euro. Ik heb het als ik me niet vergis gewoon volgens de stappen op de dutchtone website gedaan.
je moet dus een nieuw gprs account aanmaken precies zoals het account waarmee je ook extended gebruikt alleen dan vervang je alle woorden "wap" door "internet" (uiteraard zonder aanhalingstekend). je stelt dan bij je mail in dat ie gebruik moet maken van dit gprs account. oja, wat bij mij ook fout ging de eerste keer... bij je mail account instellingen op je telefoon moet je je username van de mail server invullen bij mailbox ( eigenlijk heel logisch maar toch
)
succes
je moet dus een nieuw gprs account aanmaken precies zoals het account waarmee je ook extended gebruikt alleen dan vervang je alle woorden "wap" door "internet" (uiteraard zonder aanhalingstekend). je stelt dan bij je mail in dat ie gebruik moet maken van dit gprs account. oja, wat bij mij ook fout ging de eerste keer... bij je mail account instellingen op je telefoon moet je je username van de mail server invullen bij mailbox ( eigenlijk heel logisch maar toch
succes
OMG...bluetooth is
.
Hoe ik het heb gedaan:
De laatste Sony Ericsson T68i + MSI bluetooth software gedownload.
Eerst de T68i software erop gezet,bluetooth geinstalleerd(hardware)en de laatste software van de site.
Paar keer rebooten en de T68i is online,moet wel zeggen dat de eerste paar keer de T68i niet wou connecten,maar een beetje met de instellingen rommelen kan geen kwaad
Achteraf gezien hoef je de programma's van de T68i niet te installeren(waarmee je je phonebook/sms/pics etc. kan aanpassen) want aan de MSI software heb je genoeg...simpel maar doeltreffend(MSI Mobilet)
Dit wordt de toekomst..dit is een mooie oplossing om apparaten wireless aan elkaar te knopen.
Nog eventjes en de snoeren zijn verbannen
Hoe ik het heb gedaan:
Eerst de T68i software erop gezet,bluetooth geinstalleerd(hardware)en de laatste software van de site.
Paar keer rebooten en de T68i is online,moet wel zeggen dat de eerste paar keer de T68i niet wou connecten,maar een beetje met de instellingen rommelen kan geen kwaad
Achteraf gezien hoef je de programma's van de T68i niet te installeren(waarmee je je phonebook/sms/pics etc. kan aanpassen) want aan de MSI software heb je genoeg...simpel maar doeltreffend(MSI Mobilet)
Dit wordt de toekomst..dit is een mooie oplossing om apparaten wireless aan elkaar te knopen.
Verwijderd
ik zie liever niet dat draadloos de totale oplossing voor de toekomst word, denk is aan al de nadelen:Flex schreef op 01 March 2003 @ 14:09:
OMG...bluetooth is.
Hoe ik het heb gedaan:
-niet veilig
-te weinig freq. enzo
-straling/gezondheid
-storing e.d. door te dicht op elkaar zittende freq.
Hoe denk je dat een mobiele telefoon werkt dan..
[ Voor 5% gewijzigd door StanTheMan op 01-03-2003 16:18 ]
Dit topic is gesloten.