(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:24
Verwijderd schreef op 01 maart 2003 @ 14:46:
[...]

ik zie liever niet dat draadloos de totale oplossing voor de toekomst word, denk is aan al de nadelen:

-niet veilig
-te weinig freq. enzo
-straling/gezondheid
-storing e.d. door te dicht op elkaar zittende freq.
Op zich zie ik het probleem niet,je ziet zelfs dat je bij je T68i beveiligingen kan inschakelen.
Als de beveiliging goed zou zijn is het een ideale oplossing,freq. zou denk ik ook geen probleemopleveren.
Straling/gezondheid is te verwaarlozen,die zijn al in grote getalen aanwezig in je huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flex schreef op 01 March 2003 @ 16:27:
[...]

Op zich zie ik het probleem niet,je ziet zelfs dat je bij je T68i beveiligingen kan inschakelen.
Als de beveiliging goed zou zijn is het een ideale oplossing,freq. zou denk ik ook geen probleemopleveren.
Straling/gezondheid is te verwaarlozen,die zijn al in grote getalen aanwezig in je huis :)
StanTheMan schreef op 01 March 2003 @ 16:18:
Hoe denk je dat een mobiele telefoon werkt dan.. :?
Op zich vind ik het niet erg om dit soort dingen draadloos te zien maar er word dus gesproken om alles (TV signaal(digitenne), luidsprekersignalen, e.d.) ook draadloos te maken. Digitenne schijnt zelf bij 1 op de 3 toestellen storing te veroorzaken. 2.4 Ghz enzo vind ik best wel veel eigenlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Misschien dat deze link ook kan worden opgenomen in de first post.
Goede site met veel leuke speeltjes voor de T68i,zoals winamp,applicaties starten vanaf je T68i enz.
Voel me net een klein kind met dit nieuw speeltje 8)7

Heeft er iemand goede ervaringen met Bluetooth headsets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:26

B2

wa' seggie?

In Juni is m'n abbo verlopen, dus dan ga ik zeker voor een nieuwe T68i...lekker via bluetooth m'n Powerbook besturen.. maak je helemaal de blits op school met presentaties enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
:'( , hierbij is dit mijn laatste post.

Vannacht mijn T68i verloren/of gestolen kweet niet, ff voor diegene wat er dan gebeurd:

1. Je laat je sim blokkeren.
2. binnen 24 uur contact opnemen met vodafone, ivm eventueel terug vinden van mob.
3. binnen 3 dagen een procesverbaal opmaken bij politie.
4. verplicht een 3 jarig vodafone live abbo nemen.
5. keuze uit de: • Nokia 7650, SHARP GX10 of de Panasonic ????

kosteloos.

Alleen maar lof voor Vodafone dus _/-\o_

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Flex schreef op 01 March 2003 @ 18:26:
Misschien dat deze link ook kan worden opgenomen in de first post.
Done that :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Robbie007 schreef op 02 maart 2003 @ 13:05:
:'( , hierbij is dit mijn laatste post.

Vannacht mijn T68i verloren/of gestolen kweet niet
:'( Ik kan me nog zo goed herinneren hoeveel moeite je ervoor hebt gedaan om de T68i in de goede kleur te kunnen kopen, en hoe blij je ermee was toen je hem eindelijk had.

Ik hoop voor je dat hij teruggevonden wordt.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat precies met de spelletjes enzow? Zijn die een beetje mooi? En kan je daarvoor nieuwe downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 16:11:
Hoe zit dat precies met de spelletjes enzow? Zijn die een beetje mooi? En kan je daarvoor nieuwe downloaden?
't zijn voornamelijk kaartspelen; verder o.a. zeeslag en dat is wél kewl 8)
je kunt geen nieuwe spellen erbij op zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o dat vind ik wel jammer! hoe zit het met de screensavers dan?
Wat is het vershil tussen deze en de t300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 16:54:
o dat vind ik wel jammer! hoe zit het met de screensavers dan?
Wat is het vershil tussen deze en de t300?
Screensavers kun je er gewoon inzetten voor zover je opslagruimte toelaat... (animated GIF). Verschil met de T300: zie www.sonyericsson.com/nl/ o.a. dat de T300 geen bluetooth heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Kan iemand mij met het volgende helpen:
Heb nou dus bijna alle geintjes uitgehaald met die T68i op 1 ding na.....ik krijg hem niet gesynchroniseerd met Microsoft Outlook.
De verbinding wordt wel tot stand gebracht maar de pc ziet de foon niet,terwijl ik dit wel kan met alle andere proggie's.
De verbinding komt tot stand via een MSI BT.

[edit]
Outlook werkt ondertussen :) was even kloten met de drivers maar het werkt.
Esato Softwarepage T68i
[edit]

[ Voor 35% gewijzigd door Flex op 02-03-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op 28 februari 2003 @ 11:58:
bij mij werkt die mail functie wel gewoon goed, let wel je moet hiervoor het Internet extended account gebruiken ipv het Wap extended account. voor dit Internet account heb je maar 2mb gratis de volgende 1mb kost geloof ik 3 Euro. Ik heb het als ik me niet vergis gewoon volgens de stappen op de dutchtone website gedaan.
je moet dus een nieuw gprs account aanmaken precies zoals het account waarmee je ook extended gebruikt alleen dan vervang je alle woorden "wap" door "internet" (uiteraard zonder aanhalingstekend). je stelt dan bij je mail in dat ie gebruik moet maken van dit gprs account. oja, wat bij mij ook fout ging de eerste keer... bij je mail account instellingen op je telefoon moet je je username van de mail server invullen bij mailbox ( eigenlijk heel logisch maar toch :) )

succes
Ok, email van Planet werkt nu op mijn telefoon. Ontvangen werkt tenminste al goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie veel mensen die problemen hebben met het instellen van WAP en Email

Email doe ik via mijn provider. Gewoon inbellen op de inbelserver van xs4all.
Hij haalt dan eerst de headers op en dan als ik het bericht wil lezen, het hele bericht.

Om wap in te stellen, dan kun je het beste naar de website van de T68 gaan.
www.sonyericsson.com/t68 en dan eens kijken naar Configurator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om ook zo t68i te kopen, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Hoe klinken die beltonen precies? En is het invoeren van tekstberichten met t9 een beetje gemakkelijk?
Overtuig mij ook ff wil je (dus waarom vinden jullie nou waarom ik deze tely moet kopen) :D

edit:
en waar hebben jullie deze tel gekocht eigenlijk?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:52
De beltonen zijn niet super... Wel vet zijn de special FX beltonen.... Tel. op de tafel zetten en em de tango laten dansen. Heb ik een nokia nog niet zien doen ;)
Ik heb em eigenlijk gekocht voor:
kleurenscherm
emailen
goede agenda
klein en licht
en een goede batterij

Ik zou em cker aanraden!! 8)

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 11:40
Verwijderd schreef op 02 March 2003 @ 23:29:
Ik ben van plan om ook zo t68i te kopen, maar ben nog niet helemaal overtuigd. Hoe klinken die beltonen precies? En is het invoeren van tekstberichten met t9 een beetje gemakkelijk?
Overtuig mij ook ff wil je (dus waarom vinden jullie nou waarom ik deze tely moet kopen) :D

edit:
en waar hebben jullie deze tel gekocht eigenlijk?
ok, beltonen klinken redelijk brak, ensms-en gaat langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
AAAAAghr, nee :( :'(

Vandaag zeggen ze ineens iets anders.

Ik heb pech, ik krijg niks vergoed. Ik zit aan me contact van nog 1,6 jaar vast en moet die tijd met een goedkoop telefoontje door. Pas in april 2004 krijg ik een aanbieding voor een nieuwere :'( .

Echt klote dit, nu heb ik me mobieltje verzekerd tegen diefstal, alleen alles wordt bijna uitgesloten. in de toekomst zal je mij ook noooooit meer een diefstal verzekering zien aanschaffen. Ik hoop dat ze iets doen vergoeden, echt dit is zo klote. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik kon anders bv die nokia 7650 kopen voor 249 eur. :r

Daar gaat je goede zin :'(

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
Robbie007 schreef op 03 March 2003 @ 14:12:
AAAAAghr, nee :( :'(

Vandaag zeggen ze ineens iets anders.

Ik heb pech, ik krijg niks vergoed. Ik zit aan me contact van nog 1,6 jaar vast en moet die tijd met een goedkoop telefoontje door. Pas in april 2004 krijg ik een aanbieding voor een nieuwere :'( .

Echt klote dit, nu heb ik me mobieltje verzekerd tegen diefstal, alleen alles wordt bijna uitgesloten. in de toekomst zal je mij ook noooooit meer een diefstal verzekering zien aanschaffen. Ik hoop dat ze iets doen vergoeden, echt dit is zo klote. Ik hou jullie op de hoogte.

Ik kon anders bv die nokia 7650 kopen voor 249 eur. :r

Daar gaat je goede zin :'(
das behoorlijk klote.. maar als je verzekert ben tegen diefstal lijkt me dat er toch iets vergoed moet worden? of heb je gezegd dat je m kwijt geraakt ben? (anders zou ik nog eens proberen via ericsson helpdesk of ze nog wat kunen doen met het imei nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus moet ik hem nou wel kopen of niet? Ik wil hem dan ook aansluiten dmv. bluetooth, maar hoe duur is dat ding dan wat je op je pc moet hebben?
P.s. ik ben nog niet overtuigd :D. Klinken die beltonen echt zo brak dan?

edit:

Ik las trouwens ook dat er een debitel 90 abbonoment bestaat met deze telefoon. Dit is dat op het netwerk van vodafone. Zijn de telefoonkosten van Vodafone niet heel erg hoog? En kan je ook makkelijk zien hoeveel bel minuten je nog over hebt?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 15:10:
Dus moet ik hem nou wel kopen of niet? Ik wil hem dan ook aansluiten dmv. bluetooth, maar hoe duur is dat ding dan wat je op je pc moet hebben?
P.s. ik ben nog niet overtuigd :D. Klinken die beltonen echt zo brak dan?
Ik ben persoonlijk tevreden erover, het menu is niet snel ofzo maar ook niet tergend traag, sms-en gaat prima en de beltonen zijn normaal..... volgens mij hetzelfde als een nokia, maar ja, hij staat toch altijd op trillen, eindelijk een phone die een beetje te voelen is in een wijde broek (3210 met tril en m35i trilden wat zachter)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een vraag. Ik ben van plan om de telefoon bij 2call.nl te kopen. Maar daar is nu zo'n actie dat je geen aansluitkosten hoef te betalen. En de telefoon is ook nog is gratis. Betekend dit dus dat ik alleen maar abbonomentskosten hoef te betalen? want na een maand ofzow pas begint? Ik had all in 20 euro van dutchtone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat trouwens met die software/bluetooth. Ik ga er van uit dat ik ook nog zo'n bluetooth dingetje voor mijn pv moet kopen? En de software waar moet ik die van downloaden? Gewoon van de se site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 09:29
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 15:42:
Ik heb nog een vraag. Ik ben van plan om de telefoon bij 2call.nl te kopen. Maar daar is nu zo'n actie dat je geen aansluitkosten hoef te betalen. En de telefoon is ook nog is gratis. Betekend dit dus dat ik alleen maar abbonomentskosten hoef te betalen? want na een maand ofzow pas begint? Ik had all in 20 euro van dutchtone.
Anders kijk je gewoon ff op die site, daar zal het vast wel goed bijstaan, hier kan ook niemand wat mee, je geeft niet eens aan wat voor abbo je wil nemen (alleen wat je had. Maar ik neem aan dat het zo is zoals je schrijft....
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 17:33:
Hoe zit dat trouwens met die software/bluetooth. Ik ga er van uit dat ik ook nog zo'n bluetooth dingetje voor mijn pv moet kopen? En de software waar moet ik die van downloaden? Gewoon van de se site?
Ja je moet zo'n ding kopen voor je pc (of je moet er een hebben die het standaard ondersteund maar die zijn volgens mij op 1 hand te tellen, en die software.... lees dit topic eens door, dan kom je genoeg software tegen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok. Onder welk kopje staat dat bleutooth eigenlijk in de pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 19:11:
ok. Onder welk kopje staat dat bleutooth eigenlijk in de pricewatch?
http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/60
zoeken op bluetooth :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kan ik ook opgenomen geluidsfragmenten overzetten op mijn pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn email ontvangen werkt nog goed, alleen versturen werkt nog niet.

Nu hoor ik al iets dat Planet en Zonnet hun mail van onbekende adressen blokkeren zodat er geen SPAM versprijd wordt, maar kan iemand mij vertellen of ik dit kan omzeilen ofzo.

Versturen zou toch mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 maart 2003 @ 20:44:
Mijn email ontvangen werkt nog goed, alleen versturen werkt nog niet.

Nu hoor ik al iets dat Planet en Zonnet hun mail van onbekende adressen blokkeren zodat er geen SPAM versprijd wordt, maar kan iemand mij vertellen of ik dit kan omzeilen ofzo.

Versturen zou toch mogelijk moeten zijn.
Verstuur je via de SMTP server van de provider waarmee je inbelt? Anders heb je een relayprobleem, en is het logisch dat het niet werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verstuur gewoon naar mail.planet.nl en dat blijkt niet te werken. pop.planet.nl werkt wel voor email ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund Dutchtone ook MMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:06:
Ik verstuur gewoon naar mail.planet.nl en dat blijkt niet te werken. pop.planet.nl werkt wel voor email ontvangen.
Dan beantwoord je mijn vraag niet :) Ik vroeg of je verstuurt via de SMTP server van de provider waarmee je inbelt. In dit geval dus de provider via welke je met je mobiele telefoon contact maakt met Internet. Bel je met je mobiele telefoon in op een nummer van Planet? Zo ja, probeer dan even het IP van mail.planet.nl in te vullen. Bel je via een andere provider in -> die SMTP server nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf aan het zoeken geweest, en het is juist dat het een relay proleem is, dat is allemaal duidelijk te lezen op http://web.planet.nl/abonnees/servicelijn/cards/231.shtml ik moet dus zien een

De SMPT server van Planet is: mail.planet.nl (195.121.6.51) en ik verstuur dus niet met de SMTP server van Dutchtone, die bestaat dus ook ofzo.

En inbellen op planet zelf kan niet met GPRS, dus zou ik een SMTP van Dutchtone moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een SMTP van Wanadoo, die werkt wel. Tenminste ik kan mezelf op planet emailen, zelfs plaatjes kan ik erbij versturen.

smpt.wanadoo.nl is nu mijn SMPT server, terwijl ik niet ben aangemeld bij wanadoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 March 2003 @ 21:43:
Ik heb nu een SMTP van Wanadoo, die werkt wel. Tenminste ik kan mezelf op planet emailen, zelfs plaatjes kan ik erbij versturen.

smpt.wanadoo.nl is nu mijn SMPT server, terwijl ik niet ben aangemeld bij wanadoo.
hmmm apart dat die wél werkt (wanadoo heeft in principe dezelfde beveiliging erop zitten als planet; geen relay vanaf een andere provider toestaan). Maargoed, mooi dát het in ieder geval werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondersteund het Dutchtone All in 20 pakket ook MMS?

edit:

op welke manieren kan ik de telefoon allemaal in verbinding brengen met de pc? en welke is beste/goedkoopste?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, voor MMS moet je geen Dutchtone nemen. Dat werkt alleen met Ben en Vodafone zo ver ik weet.
Ik hoop dat het in de toekomst wel ondersteund gaan worden.

Maar ik ben bij dat mijn mail van Planet nu werkt.
Inkomende server: pop.planet.nl
Uitgaande server: smtp.wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ik kan dus ook helemaal geen foto's ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem als het goed is morgen. Ik wil er ook nog een datakabel bijkopen. Moet je die dan in de onderkant doen? of moet je de hel battery daar weer voor uithalen? En kun je met een datakabel net zo veel als met bluetooth (het enige verschil is het draadje?)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 09:05:
Ik krijg hem als het goed is morgen. Ik wil er ook nog een datakabel bijkopen. Moet je die dan in de onderkant doen? of moet je de hel battery daar weer voor uithalen? En kun je met een datakabel net zo veel als met bluetooth (het enige verschil is het draadje?)
Hij gaat in de onderkant en je kunt er net zoveel mee als met Bluetooth. De batterij hoeft er niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

trouwens waarom een datakabel kopen ?
bluetooth usb adapter is ongeveer zelfde prijs, en veel makkelijker in gebruik

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De goedkooopste usb adapter die ik kon vinden was 60 euro. Ik kan oook geen goedkopere vinden, weet jij nog een goedkopere dan? Maakt het trouwens ook nog uit wat voor bluetooth usb adapter je hebt? Of zijn ze eigenlijk allemaal hetzelfde?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

en voor mac gebruikers :

http://www.apple.com/applescript/bluetooth/system.html
http://homepage.mac.com/j...reware/Clicker/index.html

(kreeg ik door van collega die ook t68i heeft en macosx draait)

[ Voor 19% gewijzigd door DDX op 04-03-2003 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 11:58:
De goedkooopste usb adapter die ik kon vinden was 60 euro. Ik kan oook geen goedkopere vinden, weet jij nog een goedkopere dan?
http://silverapp1.mycom.n...uctID=35060&productType=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mycom.nl vind ik hem voor 39 euro. Dit zal wel de goedkoopste zijn ofniet?

edit:

Bij kelkoo.nl staat dat er bij digiworld ook een msi usb adapter te koop is maar die kan ik daar nergens vinden alleen een van trust voor 70 euro :(.... :9

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

http://slashdot.org/artic...54235&mode=thread&tid=137
"The new T610 was been unveiled today by Sony Ericsson. This is the t68i replacement and its supposed to improve on it in every aspect. It has a 16bit color screen, Polyphonic ringtones, a built in digital camera, GPRS, Bluetooth (ofcourse), and most importantly it has Synchronization which should mean it will work with apple's iSync! " So... pretty. Must... resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
oei.. wat moet je daar nou van denken :X Ik weet het nog niet...
* Korakal onthoudt zich van stemming :)

edit:

hmmmm deze feature is wel weer smakelijk van de T610: :)
• Aluminum body

[ Voor 18% gewijzigd door Korakal op 04-03-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DDX schreef op 04 March 2003 @ 11:46:
trouwens waarom een datakabel kopen ?
bluetooth usb adapter is ongeveer zelfde prijs, en veel makkelijker in gebruik
Toen ik een datakabel kocht hadden ze in de winkel waar ik `m kocht nog geen bluetooth usb adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opvolger van de T68 is aangekondigd! De T610. Specs en pics hier:

http://www.sonyericsson.com/t610/

16bits kleurenscherm, polyfonische ringtons, ingebouwde camera, Bluetooth, en natuurlijk synchronisatie.

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t610/connectivity/images/photo_350_200.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t610/entertainment/images/photo_350_200.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die telefoon is super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon gister besteld bij 2call.nl Nu heb ik het dus op mijn vaders naam gedaan. Maar dan als gebruiker mijn naam. Ik heb dan ook mijn rekeningnummer doorgegeven. En heb copies van mijn vaders paspoort meegestuurd, en mijn bankpas en een recente rekeningafschrift. Gaan ze dan moeilijk doen als ik jonger dan 18 ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 17:17:
Ik heb mijn telefoon gister besteld bij 2call.nl Nu heb ik het dus op mijn vaders naam gedaan. Maar dan als gebruiker mijn naam. Ik heb dan ook mijn rekeningnummer doorgegeven. En heb copies van mijn vaders paspoort meegestuurd, en mijn bankpas en een recente rekeningafschrift. Gaan ze dan moeilijk doen als ik jonger dan 18 ben?
De gegevens matchen dus niet met elkaar. Het kán dus zijn dat ze moeilijk gaan doen, maar soms glip je door de automatische controle heen.

Beter was geweest alle gegevens van je vader door te geven, en achteraf de te debiteren rekening te veranderen. Dat wordt meestal wel geaccepteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je dat doen precies dan? Eerst gewoon mijn vaders rekening doorgeven? En wanneer moet ik hem dan veranderen in mijn rekenig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 maart 2003 @ 17:21:
Hoe kan je dat doen precies dan? Eerst gewoon mijn vaders rekening doorgeven? En wanneer moet ik hem dan veranderen in mijn rekenig?
Even een telefoontje met de provider. Meestal willen ze dat je een wijzigingsformulier invult. Maar bel de provider op, die kunnen je vertellen wat ze wel of niet willen en kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 16:22:
De opvolger van de T68 is aangekondigd! De T610. Specs en pics hier:

http://www.sonyericsson.com/t610/

16bits kleurenscherm, polyfonische ringtons, ingebouwde camera, Bluetooth, en natuurlijk synchronisatie.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou het net hier gaan posten, wat een geil ding man :9~. Is een cm langer dan mijn T600 en 35 gram zwaarder, maar er zit wel echt alles op en aan. Echt sweet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn telefoon donderdag. Kan je met ir precies hetzelfde als met bluetooth? Ik hen namelijk IR op mijn oude laptop (pentium 2) en op mijn nieuwe laptop pentium 4. Kan het met ook met die oude dan? Of is dat veel lastiger?

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2003 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Bigs schreef op 04 maart 2003 @ 18:23:
[...]

Ik wou het net hier gaan posten, wat een geil ding man :9~. Is een cm langer dan mijn T600 en 35 gram zwaarder, maar er zit wel echt alles op en aan. Echt sweet :)
hoe zwaar en hoe groot is die, kan ik ff vergelijken met de t68i (sixkiller gaat zo wel heel erg twijfelen tussen een p800 of t610 8) )

edit: Laar maar nederlandse site :D wat een telefoon !!!!!!
De T610 meet 102 x 44 x 19mm en weegt 95g
de t68 heeft 100 x 48 x 20 mm en weegt 84 g

Nou ik heb die 10 gram meer er wel voor over! >:) dag p800 hello t610 })

[ Voor 23% gewijzigd door 6killer op 04-03-2003 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de firmware versie van mijn t68i zelf upgraden? Zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
nee kan niet, tenminste niet asl je over de juiste apparatuur beschikt en dat zal je niet hebbn denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 March 2003 @ 22:34:
Kan ik de firmware versie van mijn t68i zelf upgraden? Zo ja, hoe?
Dat wil ik ook graag even doen.
Echt moeilijk kan het niet zijn lijkt me.

Zoek jij effe het programma.

Als je hem hebt wil je hem dan effe door mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 04 March 2003 @ 22:37:
nee kan niet, tenminste niet asl je over de juiste apparatuur beschikt en dat zal je niet hebbn denk ik zo :)
wat versta jij onder de juiste apparatuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
uhm nou pc heb je al, maar je hebt flash-software nodig en een datakabel(? of iets uitgebreide datakabel) en je moet natuurlijk niuwe upfdates hebben, en voor software en updates moet je bij Sonyericsson zijn, maar ik geef je weinig kans dat je dat krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 04 maart 2003 @ 23:17:
uhm nou pc heb je al, maar je hebt flash-software nodig en een datakabel(? of iets uitgebreide datakabel) en je moet natuurlijk niuwe upfdates hebben, en voor software en updates moet je bij Sonyericsson zijn, maar ik geef je weinig kans dat je dat krijgt :)
Oh dat is minder ja, maar wat kan ik precies allemaal met IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://homepage.mac.com/j...reware/Clicker/index.html
Here are some ideas on what you may want to do with Sony Ericsson Clicker:

Control PowerPoint or Keynote when giving presentations.
Control DVD Player or iTunes from your sofa or bed.
Use AppleScript to control anything you like!

Further, Sony Ericsson Clicker has a built in "proximity sensor", allowing you to trigger actions when you leave or come back to your Mac. Again, here are some ideas

Pause iTunes when you leave the room, turn it on when you come back.
Use AppleScript to let your presence (or absence) control anything you like!

The sky is the limit when it comes to controlling AppleScriptable applications from Sony Ericsson Clicker. You can even create your own sliders and message boxes to control things like volume or see what song is currently playing in iTunes.

For inspiration, please visit Apple's site section on Sony Ericsson Clicker scripting.
MacOS X only.... dit is zooooo coool. als je weg loopt dat hij automatisch uitlogt of password op je computer zet, als je in de buurt komt dat hij meteen inlogt, je mail checkt je muziek aanzet of naar bepaalde websites gaat... fantastisch
Met Applescript kan je alles doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Laatst online: 13:08

thaMini

Tool !!

Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/t610/specifications/images/t610_96_199.jpg

_/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~ _/-\o_ :9~

Owkeej, ik heb de opvolger voor m'n trouwe foontje gevonden :9
Nu ff uitvinden of dit baksel van SE ook long range bluetooth ondersteunt, en of de refresh rate van de camera acceptabel is :/

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Natuurlijk ondersteund hij geen long range bluetooth... tenzij je graag je batterij in een half uur leeg ziet lopen. Verder idd erg kewl...

Iemand nog een T68i kopen tweedehands? *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb mijn t68 nu meer dan een jaar en er was tot nu toe nog geen toestel wat echt een meerwaarde leverde (p800 veel te groot en te zwaar), maar als ik de specs lees van de t610 ben ik bang dat ik er straks toch echt een nieuw toestel ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het ligt denk aan mij... maar ik vind de t610 _niet_ mooi??
het is zo vierkant en dat zwarte is niet om aan te zien.. display is wel geil
t68i is veel mooier.. qua uiterlijk dan he

anyways wanneer komt deze t610 eigelijk uit?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Ik heb sinds kort een vaag probleem met mijn T68i.

Een week of 3 geleden waren plotseling al mijn smsjes uit m'n inbox verdwenen (die nog niet voor 80% vol zat).

In eerste instantie dacht ik dat ik zelf perongeluk op 'verwijder alles' had gedrukt, goed, jammer maar helaas...

Maar het gebeurt nu dus vaker... :(

Het gebeurt dus ook volledig willekeurig... Soms zijn ze allemaal foetsie als ik m'n telefoon 's morgens aanzet, maar het gebeurt ook dat ik 's morgens nog gewoon wat smsjes in de inbox heb staan, en dan zijn ze 's middags spontaan verdwenen, terwijl m'n telefoon niet uit is geweest...

Ze verdwijnen ook alleen uit de inbox, dus niet uit 'verzonden items'...

Waar kan dit aan liggen?? Gare Software, gare sim-kaart??

SW versie: R2E006
Sim van D*tone...

Ik snap 't niet meer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mark_640 schreef op 05 maart 2003 @ 14:58:
Ik heb sinds kort een vaag probleem met mijn T68i.

[...]
Waar kan dit aan liggen?? Gare Software, gare sim-kaart??

SW versie: R2E006
Sim van D*tone...

Ik snap 't niet meer... 8)7
Het ligt aan je toestel. De T68i slaat sms-berichten namelijk niet op de simkaart op, maar in het toestelgeheugen. Het zou dus de software van de telefoon kunnen zijn. Wat je kunt doen is de berichten direct na ontvangst kopiëren naar de simkaart, daar blijven ze wel staan als het goed is.
Als je trouwens de simkaart uit de telefoon haalt, zijn ook alle berichten uit het toestelgeheugen weg, de berichten op de simkaart blijven ook dan gewoon staan.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haas schreef op 05 March 2003 @ 15:27:
[...]

Als je trouwens de simkaart uit de telefoon haalt, zijn ook alle berichten uit het toestelgeheugen weg, de berichten op de simkaart blijven ook dan gewoon staan.
Dan zou het ook nog aan je simkaart kunnen liggen. Mijn oude 3310 klaagde geregeld dat ie geen simkaart kon vinden, terwijl die er wel inzat. Als je simkaart dus ff geen contact meer maakt oid, zijn alle smsjes uit je geheugen ook weg..

Ik ga em trouwens waarschijnlijk deze week halen *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat de t68i intussen hopeloos verouderd is... ;)
net als mijn 6510 trouwens :( (die ik nu 5 maanden heb)
wat gaat dat toch snel met die gsm's hé
in ieder geval ben ik toch tevreden met m'n 6510 => wat ik wel nog als extra zou willen is : polyfonische beltonen, kleurenscherm en ingebouwde handsfree om zonder oortjes naar de radio te kunnen luisteren; maar zoals gezegd zijn dit dus luxe-problemen dus ik ben verre van plan om m'n 6510 nu al weg te doen... ik doe er nog minstens een jaar mee :) !

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel smsjes kan je opslaan op de t68i i.c.m Dutchtone Allin 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb van de week ook een t68i gehaald met een T-mobile 150 abo.

Maar heb ff 2 vraagjes.

De eerste is: als ik ga wappen wordt dat dan van mijn bel minuten afgehaald of niet of komt dat apart op mijn factuur?

En de 2 de is ik kreeg de MCA-20 cam er gratis bij maar komen hier nog een beetje knappe foto's vanaf of niet? (iemand voorbeeld?)

maar het is een erg relaxedte gsm!! klein en erg licht enz enz _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 06 maart 2003 @ 19:17:
De eerste is: als ik ga wappen wordt dat dan van mijn bel minuten afgehaald of niet of komt dat apart op mijn factuur?
Kweet niet hoe Ben T-mobile dat rekent, sommige providers laten WAP en/of dataverkeer buiten de belbundel vallen. Mocht WAP bij jou buiten de bundel vallen, maar dataverkeer niet, dan kun je altijd nog inbellen op je provider en bijv. de XS4All of Ericsson WAP gateway gebruiken.
Bij mijn O2 abo vallen zowel WAP als data binnen de belbundel overigens, maar ik geloof dat m.n. Voda daar anders over denkt. Niet dat het me uitmaakt, kgebruik gewoon GPRS *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2003 @ 16:49:
ik vind dat de t68i intussen hopeloos verouderd is... ;)
net als mijn 6510 trouwens :( (die ik nu 5 maanden heb)
wat gaat dat toch snel met die gsm's hé
Hoe bedoel je hopeloos verouderd? Hij heeft nog alle nieuwe technieken, zoals GPRS, MMS etc, kleurenscherm. Het scherm is misschien niet van het nieuwste model, maar voor de rest vind ik de techniek van de telefoon (die sinds gisteren in mijn bezit is ;) ) toch wel aardig modern, en absoluut niet hopeloos verouderd.

Trouwens.. In het donker ziet ie d'r echt suuuuupermooi uit :9~
/me gaat em nu ff synchen met Outlook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm..
Ik heb dus die software geïnstalleerd van het CDtje wat er bij zat, netjes rebooten, seriële kabel in de computer en in de telefoon, ik klik op "Synchroniseren van Outlook", en dan zegt ie dat ie m'n telefoon niet kan vinden? Hoe kan dat, want hij zit wel gewoon aangesloten etc?

Geen idee wat ik heb veranderd, maar hij doet het nu. Geil :D :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je hopeloos verouderd?
We zullen AlPacino vragen de volgende keer een grote "sarcasm alert" sirene naast z'n post neer te zetten ipv dat kleine knipoog-smileytje. Oftewel: niet letterlijk nemen. Zo'n beetje de enige features die de T68i niet had, zitten nu in de T610, maar de T68i heeft in feite alle zinnige functies die je kunt bedenken al. Nog meer dingen er bij en het wordt een PDA ;)

* PowerFlower heeft daar dan weer een Palm voor

[ Voor 14% gewijzigd door PowerFlower op 07-03-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 09:57:
[...]

Hoe bedoel je hopeloos verouderd? Hij heeft nog alle nieuwe technieken ;) toch wel aardig modern, en absoluut niet hopeloos verouderd.
ahzo ? en wat met de radio? inderdaad, die zit er niet op, en dit terwijl een radio niet eens het allernieuwste is en al bijna 2 jaar op de nokia's zit...
en er zitten ook geen polyfonische beltonen op, wat intussen ook de standaard is,
en een INgebouwde camera? yep, ook niet
en een MP3-speler, yep ook niet!
enz. enz.

maw : wel degelijk verouderd :*)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 14:48:
[...]

ahzo ? en wat met de radio? inderdaad, die zit er niet op, en dit terwijl een radio niet eens het allernieuwste is en al bijna 2 jaar op de nokia's zit...
en er zitten ook geen polyfonische beltonen op, wat intussen ook de standaard is,
enz. enz.

Maar dat kan er allemaal wel op..
En je maakt mij niet wijs dat je polyfonische ringtones fijn vindt.. Die kerkorgels zijn wmb zo gruwelijk irritant, en toch wel 1 van de redenen dat ik deze telefoon heb gekocht.. :P
Nou ja goed, dat zijn dan enkele puntjes waarop de telefoon een beetje verouderd is. Maar een telefoon is gemaakt om mee te bellen, dus een MP3 speler, een FM radio of een ingebouwde camera is niet iets wat deze telefoon mist: dat is iets wat een andere extra heeft. De T68i heeft Bluetooth, thema's, e-mail, GPRS. Dat zijn toch dingen die ik persoonlijk belangrijker vindt voor een telefoon dan dat ik er MP3's op kan luisteren. Daarvoor heb je namelijk aparte spelers.. Om e-mail te ontvangen heb ik die nog geen gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet eigenlijk waar ik een goedkope chatboard kan krijgen voor mijn t68i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 15:32:
[...]
Nou ja goed, dat zijn dan enkele puntjes waarop de telefoon een beetje verouderd is.
dankjewel :)
alpacino heeft altijd gelijk >:)
en trouwens : ik vergeet waarschijnlijk nog een aantal gebreken van de t68i...
bijvoorbeeld de ingebouwde handsfree-functie : zit er alweer niet op :'(
ocharme ocharme de t68i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 15:42:
Wie weet eigenlijk waar ik een goedkope chatboard kan krijgen voor mijn t68i?
tis goedkoop bdw en die chatboarden worden zo slecht verkocht dat ze voor 10 euro in de rommelbak van tfortelecom liggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dat dacht ik niet want bij koopjessite verkopen ze die dingen voor 30 euro.. dat vindt ik persoonlijk een beetje duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen de T68i uit was was radio zeker niet de standaard op een telefoon hoor.
en er zitten ook geen polyfonische beltonen op, wat intussen ook de standaard is
sorry hoor maar was is er zo "goed" aan polyfonische beltonen? Ik vind het niet echt vernieuwend wat een telefoon ofzo MOET hebben. (vind het een beetje irritant zelfs!)
noem een telefoon op die destijd wel een ingebouwd camera had... err geen?
Mp3 speler overbodig, zie onder
enz. enz.
ik wil best deze enz. enz van je wel weten
maw : wel degelijk verouderd
Dat vind jij dus (persoonlijk mening)

De opties die jij opnoemde (mp3 en camera) kan je dus wel los krijgen... weliswaar een meerprijs maar je moet het er maar net voor overhebben. Camera's worden wel standaard nu.. maar een ingebouwd mp3 speler zijn er nog niet zoveel. En vele hebben de optie niet eens om het apart erop te zetten.
maar ik vind mp3 uberhaupt voor een telefoon overbodig, daar heb ik dus een apart mp3 speler voor!

De t68i heeft toch nog heel veel functies! Neem bv. de nokia 8910... dat is gewoon een 8850 in een ander jas en verkopen maar! Zoals iemand al eerder zei: als er meer functies bij komen wordt het een entertainment ding of een PDA.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 20:02:
[...]

Toen de T68i uit was was radio zeker niet de standaard op een telefoon hoor.
[...]

noem een telefoon op die destijd wel een ingebouwd camera had... err geen?
hier zeg je het zelf : 'toen de t68 uitkwam...' = m.a.w. da's dus al héééél lang geleden dus de t68i is NU hopeloos verouderd! je vern*kt dus jezelf >:)

ik zei het al : elpacino heeft altijd gelijk! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:05

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 22:07:
[...]

hier zeg je het zelf : 'toen de t68 uitkwam...' = m.a.w. da's dus al héééél lang geleden dus de t68i is NU hopeloos verouderd! je vern*kt dus jezelf >:)

Enigste wat de t68i echt mis is java support. Verder kan de telefoon nog zeer goed mee hoor.

Voor de meeste mensen is de telefoon toch hoofdzakelijk bedoelt om te bellen. Users die er meer mee willen schaffen meestal wel een pda aan die veelzijdiger is dan een pda/tel combi.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Kan iemand mij het volgende uitleggen:
Ik heb voor mijn MSI bt de billionton version 1.3.2.7 software uitgeprobeerd,en dit werkt uistekend.
Zowel zenden van pc<->phone als andersom gaat zonder problemen,ook alle software van christersson wordt zonder problemen ondersteunt.
Nu wil ik graag proberen om de mobilet software van MSI zelf aan de gang krijgen,maar krijg bij het opstarten de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/error01.jpg
Mis ik nou alleen WidcommSdk.dll?

*Update*
Heb de msi bluetooth software gedownload en daar de WidcommSdk.dll van geript,en in de system32 map vervangen.
Na een reboot werkte ook de MSI Mobilet(los te downloaden)
Mocht iemand problemen hebben met een MSI bt dan zal ik hem/haar bovenstaande aanraden :)
*Update*

[ Voor 23% gewijzigd door Flex op 07-03-2003 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus de SE T68i gaan bestellen maar ik heb nog een aantal vragen mbt abo.

Ik wil nl (hier niet op flamen enzo) Ductone ALL IN 20 2jr. Dat kost me dan 0 euro. Stel dat ik hem zaterdag bestel dan komt ie dus met een beetje geluk maandag binnen.

Werkt dit dan ook meteen of moet het ab. eerst worden geactiveerd ofzo? En zo nee, wannneer wel?

Het gaat dus om de website vivacom.nl maar ik kan hem ook bij 2call.nl bestellen. Wie weet er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Een abo-sim mag pas verstuurd worden als het abonnement is geactiveerd, dus hij doet het gelijk.

Enneh... misschien een gratis abo'tje nemen en mijn SIG checken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 07 maart 2003 @ 23:34:
Een abo-sim mag pas verstuurd worden als het abonnement is geactiveerd, dus hij doet het gelijk.

Enneh... misschien een gratis abo'tje nemen en mijn SIG checken? ;)
hehe :)
ga je een p800 kopen ofzo jah ik zal je sig wel ff checken
edit:
nee sorry de telefoon moet gratis zijn omdat anders me ouders moeilijk gaan doen...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 23:39 . Reden: nee sorry ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 23:37:
[...]

hehe :)
ga je een p800 kopen ofzo jah ik zal je sig wel ff checken
edit:
nee sorry de telefoon moet gratis zijn omdat anders me ouders moeilijk gaan doen...
offtopic:
maar daarom zei ik een gratis abo: dan heb je tig maanden lang geen abonnementskosten die je normaal wel betaalt. Dan betaal je dus een toestel ipv je abonnementskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

ROFL ELK toestel is dan al voor jouw verouderd .. dan is de SE P800 ook verouderd zeker? O-) Enne.. hoe kom je bij dat je gelijk hebt? :r Wat je verteld (en tevens ook het enige waar je gelijk in heb) is dat het toestel (t68i) al wat aan de oudere kant is. 1 tot 1,5 jaar denk ik? Maar qua funties is ie nog altijd gelijk aan de toestellen van nu.. zo niet beter! Je verteld net iets van... 1+1 = 2 en ik (elPacino) heb gelijk (duh) :z

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T68i is vanaf april 2002 beschikbaar en dus nog geen jaar oud. De T68i is echter nog steeds een geavanceerd toestel.

Ik heb er dus 1 besteld en hopelijk krijg ik hem volgende week binnen. Al hoop ik wel dat ik niet het probleem heb dat er een knopje afvalt of dat een bepaalde knop het niet doet. Maar dat hoop toch maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand er nog 1 kopen heb er hier nog 1
half jaartje oud in prima staat
200 e
Mail me op knight@home.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 19:34:
nou dat dacht ik niet want bij koopjessite verkopen ze die dingen voor 30 euro.. dat vindt ik persoonlijk een beetje duur.
ik dat chatboard toch echt voor 10 euro zien liggen en zelfs dat heb ik er nog niet voor over, lelijk gezicht he als die onder je telefoon zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 14:48:
[...]

enz. enz.

onzin :Z , noem jij dan eens een model van nokia die al die functies allemaal in 1 heeft, denk hooguit alleen de 7650.
nou nou poe poe en omdat iemand anders eerder bepaalde functies heeft ge-introduceert is het voor de rest altijd maar "verouderd" en "achterhaald"?
Nooit appels met peren gaan vergelijken, want anders kun je ook punten zoals BT, standaard voice recorder, voice memo etc etc erbij halen.
Een toestel bevat 99% van de tijd nooit alle functies/mogelijkheden die er op de markt zijn.
Maargoed... sommige mensen kunnen niet verder kijken dan hun neus lang is en bepaalde punten vanuit een ander perspectief bekijken kunnen bepaalde mensen niet.
[...]

Hoe moet hij het dan neerzetten? met het woordje toen wordt de verleden tijd mee aangeduid, dus als iets gisteren gebeurt is is het ook al verleden tijd.
maarja ach... "je vern*kt dus jezelf >:)" slaat dus nergens op, Touche!
Dus je hebt ook niet "altijd" gelijk zoals je zelf aangeeft, beetje hoge eigendunk van je zelf nietwaar?...

Tevens probeer je ook alleen maar mensen uit hun tent te lokken door bepaalde opmerkingen te plaatsen, als je in deze topic komt om puur negatief comentaar te leveren kun je beter wegblijven, tenzij je het GOED kan beargumenteren of uit gebruikers ervaring.

Zelf ben ik geen SE/ t68i freak/fanboy of wat dan ook, om maar alvast wat vooroordelen weg te nemen.
Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 12:27:
Iemand er nog 1 kopen heb er hier nog 1
half jaartje oud in prima staat
200 e
Mail me op knight@home.nl
http://www.tweakers.net/aanbod is de plek om je spullen aan te bieden, niet het forum.

De T68i is qua functies nog steeds een geweldig toestel, daar kan de 6610/7210 nog niet aan tippen.

De T68i is echt ideaal om heerlijk als afstandsbediening te gebruiken voor winamp :)

[ Voor 32% gewijzigd door Fietsbel op 08-03-2003 14:21 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Laatst online: 13:08

thaMini

Tool !!

:'( :'( :'(

Mijn trouwe T68i wordt gaarder en gaarder. Het volume knopje heeft het opnieuw begeven, de joystick krijgt kuren en tot overmaat van ramp valt ie af en toe uit :|

Heeft iemand ook al last van deze problemen? Of ben ik et alleen omdat ik hem eens heb opengeschroefd :+

Deze kuren komen echt verkeerd, de T610 ligt nog niet in de winkel en m'n pinpas rent gillend weg als hij de prijs zal zien :/

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 08 March 2003 @ 14:11:
[...]

onzin :Z , noem jij dan eens een model van nokia die al die functies allemaal in 1 heeft, denk hooguit alleen de 7650.
Nooit appels met peren gaan vergelijken, want anders kun je ook punten zoals standaard voice recorder, voice memo etc etc erbij halen.

[...]

tenzij je het GOED kan beargumenteren of uit gebruikers ervaring.
wat dacht je van de nokia 6610 ?? die heeft dat alles WEL + ook nog standaard voice recorder, voice memo enz. en trouwens voice-mogelijkheden staan al standaard op de 8310 en de 6510 die al stukken ouder zijn dan de t68i

en als je eens de moeite zou doen om het hele topic te lezen, dan kun je zien dat ik wél mijn theorie onderbouwd heb want ik heb een hele lijst opties opgenoemd die de t68i niet heeft en die nu intusssen standaard zijn EN die allen in één toestel te verkrijgen zijn (bv. de 6610)

dus ipv. als een kip zonder kop van je oren te maken, zou je beter : 1. mijn argumenten eens goed lezen en 2. ZELF je theorieën beter onderbouwen !!!!

en PS: als ik zeg dat ik altijd gelijk heb, dan is dat bedoeld als GRAP!! trouwens ik zet er altijd een smiley'tje bij (wat nog eens bewijst dat je niet alles leest en niet objectief bent)... maar blijkbaar neem jij alles heeeeeel au sérieux... pfft als zulke grappen niet meer mogen...dan vind ik jou gewoon zielig!

en ik heb trouwens gezegd dat ook MIJN 6510 intussen reeds verouderd is, wat wil zeggen dat ik er zeker niet op uit ben mensen uit te dagen!
ik wou gewoon een discussie voeren over de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen...

BESLUIT: lees eens heel het topic en kom pas dan blaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

*zucht* dit zal dan ook de enige reply zijn waarop ik nogmaals in ga op zulk infantiel gedrag...

Wie moet hier nou wat lezen en beginnen met blaten, zie namelijk als volgt:

"wat dacht je van de nokia 6610 ?? die heeft dat alles WEL + ook nog standaard voice recorder, voice memo enz. en trouwens voice-mogelijkheden staan al standaard op de 8310 en de 6510 die al stukken ouder zijn dan de t68i"

De 6610 heeft helemaal de voice recorder, voice memo functies niet :) geeft niet hoor, je kan niet alles weten, maar verwijt mij dan niet iets wat ik wel degelijk weet (heb zelf o.a. ook de 6610)

"dus ipv. als een kip zonder kop van je oren te maken, zou je beter : 1. mijn argumenten eens goed lezen en 2. ZELF je theorieën beter onderbouwen !!!!"

De pot verwijt de ketel, zegt je dat iets ? :*)

"en PS: als ik zeg dat ik altijd gelijk heb, dan is dat bedoeld als GRAP!! trouwens ik zet er altijd een smiley'tje bij (wat nog eens bewijst dat je niet alles leest en niet objectief bent)... maar blijkbaar neem jij alles heeeeeel au sérieux... pfft als zulke grappen niet meer mogen...dan vind ik jou gewoon zielig!"

ow... was dat grapje? joh had ik niet door ;) jammer dat je mijn grapje zo heeeeeel au sérieux opvatte, misschien had ik er toch blijkbaar een extra smiley bij moeten zetten voor de misverstanden ;) :P

"en ik heb trouwens gezegd dat ook MIJN 6510 intussen reeds verouderd is, wat wil zeggen dat ik er zeker niet op uit ben mensen uit te dagen!"

Daar heb je mij niks over horen zeggen, of wel? ;)

"ik wou gewoon een discussie voeren over de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen..."

Zo kwam het dus duidelijk niet over naar menig mede forum gebruiker die tevens "hapte" op jouw reply...

Om even in te springen de volgende discussie: "over de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen"
Dat gebeurt inderdaad razendsnel , daar ben ik het volkomen met je eens over :) (heb je toch weer gelijk ;) )

[ Voor 17% gewijzigd door Fietsbel op 08-03-2003 19:28 ]

39

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.