(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien een domme vraag maar:

Bluetooth op de T68i daar kun toch niet zoveel meer mee doen dan: headset eraan hangen, aan je pc hangen, binnenkort dus mp3speler van SE Bluetooth maar ... is dit alles? of komt/is er nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:37
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:21:

Bluetooth op de T68i daar kun toch niet zoveel meer mee doen dan: headset eraan hangen, aan je pc hangen, binnenkort dus mp3speler van SE Bluetooth maar ... is dit alles? of komt/is er nog meer?
car-kit, themes van pc naar t68 versturen, kalender synchen, smsjes op pc via t68 versturen en het leukste van alles via bluetooth ander mensen met bluetooth stalken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 08 maart 2003 @ 19:21:
[...]

*zucht* dit zal dan ook de enige reply zijn waarop ik nogmaals in ga op zulk infantiel gedrag...

Wie moet hier nou wat lezen en beginnen met blaten, zie namelijk als volgt:

"wat dacht je van de nokia 6610 ?? die heeft dat alles WEL + ook nog standaard voice recorder, voice memo enz. en trouwens voice-mogelijkheden staan al standaard op de 8310 en de 6510 die al stukken ouder zijn dan de t68i"

De 6610 heeft helemaal de voice recorder, voice memo functies niet :) geeft niet hoor, je kan niet alles weten, maar verwijt mij dan niet iets wat ik wel degelijk weet (heb zelf o.a. ook de 6610)

"dus ipv. als een kip zonder kop van je oren te maken, zou je beter : 1. mijn argumenten eens goed lezen en 2. ZELF je theorieën beter onderbouwen !!!!"

De pot verwijt de ketel, zegt je dat iets ? :*)

"en PS: als ik zeg dat ik altijd gelijk heb, dan is dat bedoeld als GRAP!! trouwens ik zet er altijd een smiley'tje bij (wat nog eens bewijst dat je niet alles leest en niet objectief bent)... maar blijkbaar neem jij alles heeeeeel au sérieux... pfft als zulke grappen niet meer mogen...dan vind ik jou gewoon zielig!"

ow... was dat grapje? joh had ik niet door ;) jammer dat je mijn grapje zo heeeeeel au sérieux opvatte, misschien had ik er toch blijkbaar een extra smiley bij moeten zetten voor de misverstanden ;) :P

"en ik heb trouwens gezegd dat ook MIJN 6510 intussen reeds verouderd is, wat wil zeggen dat ik er zeker niet op uit ben mensen uit te dagen!"

Daar heb je mij niks over horen zeggen, of wel? ;)

"ik wou gewoon een discussie voeren over de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen..."

Zo kwam het dus duidelijk niet over naar menig mede forum gebruiker die tevens "hapte" op jouw reply...

Om even in te springen de volgende discussie: "over de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen"
Dat gebeurt inderdaad razendsnel , daar ben ik het volkomen met je eens over :) (heb je toch weer gelijk ;) )
beste vriend, ik heb geen zin om op alles te reply'en maar ik ga je nekken met slechts één argument: toen je zei dat ik een hoogdunk van mezelf heb, was je allesbehalve aan het grappen, geloof me (nu probeer je nog snel je gezicht te redden met enkele smiley's maar je bent al gezien...) ik daag je uit om het aan de andere tweakers te vragen...
bij deze: je bent gevloerd :)
en leuk om te horen dat je het met me eens bent...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john_bruin
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2021
ElPacino: ik vind je een beetje erg vervelend en hoogmoedig worden.

Ik vind je argumenten slecht en kortzichtig en veel te veel op Nokia telefoons gericht.

De deelnemers aan dit topic zijn over het algemeen erg tevreden t68i gebruikers of mensen die veel interesse hebben in deze mooie, kleine, goedkope, veelzijdige en goed(!) werkende bluetooth telefoon waar je vandaag de dag nog graag mee gezien wilt worden.

Mijn voorstel is dat je een nieuw topic start over discussie voeren over "de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen..." en ons niet meer lastig valt met je zinloze commentaar.

[ Voor 4% gewijzigd door john_bruin op 10-03-2003 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6killer schreef op 09 March 2003 @ 22:52:
[...]

car-kit, themes van pc naar t68 versturen, kalender synchen, smsjes op pc via t68 versturen en het leukste van alles via bluetooth ander mensen met bluetooth stalken >:)
maar met een nokia of siemens bluetooth gsm communciren kan toch niet? , visitekaartjes en kalender dingen enzo doorsturen zijn toch een ander formaat dan van se?

Wat ik bedoel: Kan de T68i communiceren met bijvoorbeeld de 6310i van nokia? En zoja kun je dat bijvoorbeeld nokia items naar een sony ericsson kopieren e.d.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2003 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 10:03:
[...]
Wat ik bedoel: Kan de T68i communiceren met bijvoorbeeld de 6310i van nokia? En zoja kun je dat bijvoorbeeld nokia items naar een sony ericsson kopieren e.d.
Visitekaartjes uitwisselen tussen een 6310i en een T68i is mij in ieder geval wel eens gelukt, de rest heb ik niet geprobeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 10:03:
[...]

maar met een nokia of siemens bluetooth gsm communciren kan toch niet? , visitekaartjes en kalender dingen enzo doorsturen zijn toch een ander formaat dan van se?

nou ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel vaak berichtjes via bluetooth stuur, simpel omdat heel weinig mensen het hebben :), Maar veel al vind ik met zoeken en heel lang nummer, dit zou best wel eens een pda kunnen zijn dat weet ik niet, enige n*kia naam die ik tegengekomen ben is de 7650, en idd daar lukte het versturen niet naar. andere t68 is geen probleem, wel jammer dat niet iedereen waarschijnlijk weet hoe je terug moet sturen haha

ik verstuur trouwens ook geen visitekaartjes, maar notities :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

John_Bruin schreef op 10 maart 2003 @ 09:54:
ElPacino: ik vind je een beetje erg vervelend en hoogmoedig worden.

Ik vind je argumenten slecht en kortzichtig en veel te veel op Nokia telefoons gericht.

De deelnemers aan dit topic zijn over het algemeen erg tevreden t68i gebruikers of mensen die veel interesse hebben in deze mooie, kleine, goedkope, veelzijdige en goed(!) werkende bluetooth telefoon waar je vandaag de dag nog graag mee gezien wilt worden.

Mijn voorstel is dat je een nieuw topic start over discussie voeren over "de snelheid waarmee gsm's en andere elektronische apparatuur (en pc's enz. enz.) tegenwoordig verouderen..." en ons niet meer lastig valt met je zinloze commentaar.
WIE is er hier hoogmoedig?
WIE heeft er hier slecht onderbouwde argumenten?
en trouwens : ik val geen mensen persoonlijk aan, wat jij wel doet

je bent gewoon zielig, man
ik maak verder geen woorden aan je vuil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Kunnen we nu deze hele *off-topic* discussie afsluiten en verder gaan over de T68i?! Voordat iemand Godwin's law aan moet roepen.

Overigens: ik vroeg me in [deel 1] nog af hoe je de T68i beperkt met Outlook kon syncen. D.w.z., de T68i heeft niet genoeg geheugen om mijn hele Outlook agenda over te nemen, dus ik wil dat hij alleen "deze maand" synced. Blijkt gewoon te kunnen onder de settings van XTNDConnect... Bij "instellingen", "filters" kun je voor de agenda opgeven dat hij vorige week + volgende maand (bijvoorbeeld) alleen moet syncen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij nog steeds af waar ik nou goedkoop een chatboard kan kopen? Weet echt niemand dat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 14:18:
Ik vraag mij nog steeds af waar ik nou goedkoop een chatboard kan kopen? Weet echt niemand dat :'(
heb je een datakabel of een bluetooth verbindig tussen je pc dan kan je dit nog ff proberen, heb je onderweg wel nix aan als je wil smssen, maar wel makkelijk als je achter de pc zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 10 March 2003 @ 13:30:
Kunnen we nu deze hele *off-topic* discussie afsluiten en verder gaan over de T68i?!
dat wil ik ook, ik kan er ook niet aan doen dat ze me aanvallen hé :)

maar dus zoals gezegd is het misschien ook interessant om eens te discussiëren over de snelheid waarmee gsm's (waaronder de t68i) verouderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Opschool hebben we een HP deskjet (geloof ik) met een bleutooth en infrarood enzo..
Dus ik ging vandaag met me T68i (2 weken oud..) kijken of het ook daadwerkelijk werkte :)
en ja hoor..
Rolde een mooi visite kaartje in kleur uit de printer! Op (ongeveer) 20 meter afstand werkte het ook nog perfect.. (Wat is het maximale bereik weet iemand dat?)
Infrarood werkte trouwens ook.. maar dan moet je er wel recht voor gaan staan.. wat uiteraard minder prettig is! :)

Leuk speelgoed :)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
harmageddon schreef op 10 March 2003 @ 21:39:
Opschool hebben we een HP deskjet (geloof ik) met een bleutooth en infrarood enzo..
Dus ik ging vandaag met me T68i (2 weken oud..) kijken of het ook daadwerkelijk werkte :)
en ja hoor..
Rolde een mooi visite kaartje in kleur uit de printer! Op (ongeveer) 20 meter afstand werkte het ook nog perfect.. (Wat is het maximale bereik weet iemand dat?)
Infrarood werkte trouwens ook.. maar dan moet je er wel recht voor gaan staan.. wat uiteraard minder prettig is! :)

Leuk speelgoed :)
zou leuk zijn als de administratie er ook een heeft staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet niemand nou waar ik een chatboard kan kopen? :D echt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:09:
waar heb je zelf al gekeken :? ben je al achter je pc vandaan geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja heb al bij koopjessite.nl geweest daar was hij maarliefst dertig euro. Dit vond ik veel te duur, jullie hadden het namelijk over 10 euro.. En heb de hele gsmshops.pagina.nl al bijlangs geweest. ook niks gevonden. en hier in de stad hadden ze ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De T68i is echt ideaal om heerlijk als afstandsbediening te gebruiken voor winamp
mischien een domme vraag maar ehm hoe doe je dat gewoon met zon usb bluetooth ding voor je pc en dan bepaalde software gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:58
De goede drivers installeren, goed instellen en dan software zoals:
BTControl: www.meer-net.com
PCControl: www.christersson.org

Is pas een keer of 60 voorbijgekomen, maar dat maakt niet uit ;)

\edit
en niet zo veel domme vragen stellen he :P ;)
Verwijderd schreef op 11 maart 2003 @ 07:30:
[...]

misschien een domme vraagr ehm hoe doe je dat gewoon met zon usb bluetooth ding voor je pc en dan bepaalde software gebruiken?
Verwijderd schreef op 09 maart 2003 @ 13:21:
Misschien een domme vraag maar:

:D

[ Voor 63% gewijzigd door Prulleman op 11-03-2003 11:17 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

harmageddon schreef op 10 maart 2003 @ 21:39:
Op (ongeveer) 20 meter afstand werkte het ook nog perfect.. (Wat is het maximale bereik weet iemand dat?)
Even uit m'n hoofd...
* PowerFlower is te lui om de precieze getallen op te zoeken
...maar je hebt dus 3 classes Bluetooth, met 3 verschillende zendvermogens. Officiëel hebben die een bereik van 10, 30 of 100 meter.
De T68i valt in de class met het laagste zendvermogen (Class 1) en kan dus niet veel meer dan een paar meter overbruggen, maar als je line of sight hebt kan dat dus wel oplopen tot een meter of 20 zoals je ziet. Zeker als het apparaat waarmee je verbind wat meer vermogen heeft.
Bluetooth dongles heb je in alle classes, 1 t/m 3, en vaak wordt niet duidelijk vermeld welke ze zijn. De MSI dongle die ik heb heeft het maximale zendvermogen dat in de EU is toegestaan, valt daarmee in Class 3 en kan dus theoretisch 100m overbruggen. Dat redt mn T68i alleen niet, maar toch merk je dat deze combi een iets grotere afstand overbrugt dan bijv. 2 verbonden T68i's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Prulleman schreef op 11 maart 2003 @ 09:56:
Is pas een keer of 60 voorbijgekomen, maar dat maakt niet uit ;)
Prulleman je bent te goed voor deze wereld ;)

/off-topic: Het nadeel aan dit soort multipart opsomtopics is natuurlijk dat als je er midden in valt je geen idee hebt wat er allemaal gezegd is (en ga dan eerst maar eens een dagje die hele threads doorspitten)... Wat mij betreft zou GoT wat minder strak gemodereerd moeten worden hierop, alle sub-topics worden meteen gesloten met "dat kan in de grote topic"... die onhandelbaar is geworden. Maar goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
PowerFlower schreef op 11 maart 2003 @ 11:37:
[...]

Prulleman je bent te goed voor deze wereld ;)

/off-topic: Het nadeel aan dit soort multipart opsomtopics is natuurlijk dat als je er midden in valt je geen idee hebt wat er allemaal gezegd is (en ga dan eerst maar eens een dagje die hele threads doorspitten)... Wat mij betreft zou GoT wat minder strak gemodereerd moeten worden hierop, alle sub-topics worden meteen gesloten met "dat kan in de grote topic"... die onhandelbaar is geworden. Maar goed :p
Dank je :) ;)

Klopt idd dat het lastig terugzoeken is, ik heb gisteren mijn MSI BT dongle geinstalleerd en het viel niet mee om alle zinnige en belangrijke info weer uit 1400 posts te halen. :) (Maar het is toch gelukt zonder nog vragen over het installeren te posten 8) ;)) Maar ik wist ook al langer dat ik BT zou nemen en had al een hele zooi sites gebookmarked.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
het zou eigelijk in een faq moeten komen te staan over de t68, dat is lijkt mij, het makkelijkste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
6killer schreef op 11 March 2003 @ 15:10:
het zou eigelijk in een faq moeten komen te staan over de t68, dat is lijkt mij, het makkelijkste
there you go.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Laatst online: 21:08
Ik zie hier uiteenlopende getallen qua bereik....ik heb hem zelf uitgetest en ik kom toch echt aan de 100/150 meter en dit alles niet in een line of sight.
Verbonden van pc naar t68i kan ik 3 huizen verder(portiekwoning)winamp nog gewoon bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Flex schreef op 11 March 2003 @ 22:22:
Ik zie hier uiteenlopende getallen qua bereik....ik heb hem zelf uitgetest en ik kom toch echt aan de 100/150 meter en dit alles niet in een line of sight.
Verbonden van pc naar t68i kan ik 3 huizen verder(portiekwoning)winamp nog gewoon bedienen.
zo ver!! das wel heel erg ver hoor, je dongle haal dat warschijnlijk wel, maar een t68? ik betwijfel het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfrider
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-05 13:35
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:21:

Wat dacht je van met een PDA internetten terwijl je telefoon gewoon in je zak zit.
Oversturen van vCar, vCalender is ook compatible met zo ongeveer ieder ander
apparaat dat Bluetooth ondersteund. Nokia, Ericsson, Samsung, Palm, Philips, Ipaq, PC, HP Printer etc etc.

Wat iedereen lijkt te vergeten is dat het voordeel van Blutooth zou moeten zijn
dat je je Telephone aan een PC/Pda kan aanlsuiten zonder dat je daar een
heel erg speciaal kabeltje voor nodig hebt, zodat je dan kunt Internet of kunt synchroniseren.

My girlfriend threatened to leave me if I went surfing again; I'll miss her!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
surfrider schreef op 12 March 2003 @ 10:38:
[...]
Wat iedereen lijkt te vergeten is dat het voordeel van Blutooth zou moeten zijn
dat je je Telephone aan een PC/Pda kan aanlsuiten zonder dat je daar een
heel erg speciaal kabeltje voor nodig hebt, zodat je dan kunt Internet of kunt synchroniseren.
Op zich heb je daar wel gelijk in, maar je zegt dat je niet een heel erg speciaal kabeltje nodig hebt, maar wat je wel nodig hebt is andere apparatuur die ook BT ondersteunen. En dat is op dit moment wel ff iets "specialer" dan een kabeltje. Nu moet je bv een BT module in Compact Flash formaat in je PDA proppen omdat je nog geen zin hebt om na een half jaar een nieuwe te kopen, maar wel draadloos wil internetten ofzo.

Maar idd in de toekomst als het "overal" op zit kan je alles met elkaar combineren zonder ook maar ergens nieuwe connectie zooi voor te kopen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekool
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-09 15:05
Ik heb sinds begin januari een T68i in samenwerking met een Ben (T-mobile) aangeschaft. Sinds een paar weken komt de volgende klacht voor:
- Ik kan op bepaalde momenten niet wegbellen. In mijn beeldscherm staat dat ik vol bereik heb, toch hangt de telefoon na 1 seconde op en geeft daarbij een pieptoon.
- Ook valt de provider weg waarna er in mijn beeldscherm staat " Geen toegang".
- Bij het opnieuw aanzetten van de telefoon zoekt de telefoon minuten lang naar de provider.

Deze problemen constateerde ik ook al toen ik nog via Dutchtone belde, wachtende op nummerbehoud van Ben.

Via een aantal sites kom ik tot de conclusie dat ik niet de enige ben, ik vraag me echter wel af wat er aan gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag ook een T68i. Schijt aan iedereen die zegt dat ie verouderd is enzo. Super telefoon vooral icm de mp3 speler van ericsson.

Enige "probleem" het kapje aan de achterkant wat boven de batterij zit, schuift een beetje los. Het zit wel vast maar kan toch schuiven... zijn er meer mensen die dit hebben? is dit normaal ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Mijn kapje schuift ook, maak me er niet druk om... Denk niet dat jij dat wel zou moeten doen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekool schreef op 12 maart 2003 @ 17:26:
Ik heb sinds begin januari een T68i in samenwerking met een Ben (T-mobile) aangeschaft. Sinds een paar weken komt de volgende klacht voor:
- Ik kan op bepaalde momenten niet wegbellen. In mijn beeldscherm staat dat ik vol bereik heb, toch hangt de telefoon na 1 seconde op en geeft daarbij een pieptoon.
- Ook valt de provider weg waarna er in mijn beeldscherm staat " Geen toegang".
- Bij het opnieuw aanzetten van de telefoon zoekt de telefoon minuten lang naar de provider.

Deze problemen constateerde ik ook al toen ik nog via Dutchtone belde, wachtende op nummerbehoud van Ben.

Via een aantal sites kom ik tot de conclusie dat ik niet de enige ben, ik vraag me echter wel af wat er aan gedaan kan worden.
Zelfde probleem als hier

Ikzelf zit nog een beetje te kijken naar abo's... Over 7 dagen verloopt m'n O2 Prepaid beltegoed, dus beetje haast is er wel. Nu vind ikzelf zo'n Zuiver Bellen abo erg aantrekkelijk, maar hoe zit dat met aanvragen als je nog geen 18 bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
alleen bij dutchtone kan je aanvragen als je onder de 18 ben maar dan wel met toestemming van je ouders. andere providers zal je het op een akkoordje kunnen gooien met een oudere persoon (18+) anders kan je niks aanvragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Weet iemand of het mogelijk is om ook je email te "syncen" met outlook? zou wel chill zijn om 's ochtends ff te syncen in dan in de trein je mail lezen enzo.... :)

(ik weet dat er een mail prog in de phone zit, maar met T-mobile kan je niet dat soort dataverkeer maken via wap of GPRS vrij, alleen met "dure" GPRS abbo's, en daar gebruik ik het te weinig voor)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 maart 2003 @ 22:09:
Voor deze toestellen zijn geen chatbords meer te koop
staat namelijk ook niet meet op de site van se

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTimMan schreef op 12 March 2003 @ 21:33:
alleen bij dutchtone kan je aanvragen als je onder de 18 ben maar dan wel met toestemming van je ouders. andere providers zal je het op een akkoordje kunnen gooien met een oudere persoon (18+) anders kan je niks aanvragen
Hm.. En stel dat ik dan iemand gevonden krijg, krijgt die dan mijn rekeningen ofzo? Of hoef ik hem alleen te gebruiken om te registreren, en kan ik het daarna 100% op mijn naam zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar is de sms teller van de t200 gebleven of heeft de t68i dit nie? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 01:37
Verwijderd schreef op 13 maart 2003 @ 17:14:
waar is de sms teller van de t200 gebleven of heeft de t68i dit nie? :(
Jawel..."Menu" > Gespreksinfo > 4 Tijd en kosten > 4 SMS-teller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
Verwijderd schreef op 13 March 2003 @ 16:35:
[...]

Hm.. En stel dat ik dan iemand gevonden krijg, krijgt die dan mijn rekeningen ofzo? Of hoef ik hem alleen te gebruiken om te registreren, en kan ik het daarna 100% op mijn naam zetten?
die krijgt dan ook je rekeningen
kan het evt wel op jou rek nummer proberen te zetten na de hand
maar het blijft op de naam staan van die persoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hmm ik wilde net ff alle overbodige bestanden uit mijn phone wissen via complete reset (standaars thema's kunnen niet gewist worden enzo en ik dacht dat het zo misschien wel ging), wordt gewoon alles inclusief de plaatjes die ik al gewist had weer teruggezet....!!! die blijven dus gewoon ergens in het geheugen staan.... lekker ruimte verspilling |:( alleen de mmsjes zijn er helemaal uit)

wazig....

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 13-03-2003 19:02 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Laatst online: 23:27

thaMini

Tool !!

Ik heb geen idee of het al een keer voorbij gekomen is. Maar is het mogelijk om smsjes direct af te drukken met een printer?
Als ik nu afdrukken van een smsje kies via bluetooth, komt het smsje in outlook van mijn pc te staan, (of in de nokia baksteen van een vriend }) ) afhankelijk van welke ontvanger ik kies.
Ik wil proberen om hem af te drukken via mijn PC naar de netwerkprinter, die uiteraard geen bluetooth heeft.

Heeft iemand enig idee, of is het iemand al gelukt?

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Rulen. Ik heb nu een bluetooth headset bij mijn T68i. *ERG* l33t speelgoed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark_640 schreef op 12 March 2003 @ 20:20:
Mijn kapje schuift ook, maak me er niet druk om... Denk niet dat jij dat wel zou moeten doen... ;)
ow owke, maar het staat nogal brak als dat klepje zo los zit , iemand een idee hoe ik dit vast kan zetten en nog meer mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 12:46:
[...]
ow owke, maar het staat nogal brak als dat klepje zo los zit , iemand een idee hoe ik dit vast kan zetten en nog meer mensen die dit probleem hebben?
pas de gulden nokia-regel toe: papiertje ertussen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 12:57:
[...]

pas de gulden nokia-regel toe: papiertje ertussen! :)
jah dat was wel een leuke oplossing geweest als het om de batterij ging. maar het gaat dus om het gedeelte boven de batterij waar waarschijnlijk de interne antenne achter zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 13:04:
[...]

jah dat was wel een leuke oplossing geweest als het om de batterij ging. maar het gaat dus om het gedeelte boven de batterij waar waarschijnlijk de interne antenne achter zit...
hmmm hoe erg schuift dat kapje? Of is het alleen iets 'kraken', zoiets heb ik ooit eens gezien bij iemand. Doe je denk ik nix aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 15 March 2003 @ 13:06:
[...]

hmmm hoe erg schuift dat kapje? Of is het alleen iets 'kraken', zoiets heb ik ooit eens gezien bij iemand. Doe je denk ik nix aan...
hij schuift wel zekerz iets van 2 mm omhoog/omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 maart 2003 @ 13:08:
[...]

hij schuift wel zekerz iets van 2 mm omhoog/omlaag
Ik weet het niet joh, zelf kun je er volgens mij nix aan doen. Als het te erg is, gewoon even mee terug gaan en een ander exemplaar vragen.
Jij hebt wel een beetje pech met SE he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 15 maart 2003 @ 13:09:
[...]

Ik weet het niet joh, zelf kun je er volgens mij nix aan doen. Als het te erg is, gewoon even mee terug gaan en een ander exemplaar vragen.
Jij hebt wel een beetje pech met SE he...
ehm online besteld dus dan moet ik met se gaan bellen en opsturen ofzo? jah heb idd beetje pech met SE, de t200 hiervoor moest ook al terug voor software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 13:19:
[...]

ehm online besteld dus dan moet ik met se gaan bellen en opsturen ofzo? jah heb idd beetje pech met SE, de t200 hiervoor moest ook al terug voor software update.
Als je er niet mee kan leven: opsturen (wel even vantevoren contact opnemen met het bedrijf voor overleg, dat ze 'm niet keihard terug sturen).

Kun je er wel mee leven: so be it... je toestel zelf zal het er niet minder om doen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er al iets bekend is over de opvolger van de t68i? dus net zoiets als bij nokia 8210/ naar 8310? dus niet t68i en t600 ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 13:38:
weet iemand of er al iets bekend is over de opvolger van de t68i? dus net zoiets als bij nokia 8210/ naar 8310? dus niet t68i en t600 ofzo :)
T610, zie Nieuwe telefoons van SonyEricsson aangekondigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Is er eigenlijk een manier om radio te luisteren op T68? en zoja, waar te koop en wat kost zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 15 March 2003 @ 19:54:
Is er eigenlijk een manier om radio te luisteren op T68? en zoja, waar te koop en wat kost zoiets?
jah er is een nieuwe fm radio van SE staat wel bij accesoires op www.sonyericsson.com/nl koop ik ook nog wel een x mischien eerst nog ff veel gebruik maken van mijn mp3 speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Kon 'm zo snel niet vinden, beetje onoverzichterlijk ook.. Wat kost zoiets en zijn er nog verschillende?? Moet wel compatible zijn met T68 ('normale' software)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobilefun.co.uk/product/1157.htm

Daar staat die radio, en heel veel andere extra's. Heb daar 1x eerder wat besteld en had het binnen een week in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-09 07:21
ik heb een vraagje over die usb headset. als ik die nou koop, en ook zo een dongle aan m`n pc, kan ik dan gewoon in de tuin draadloos muziek gaan luisteren die uit m`n pc komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51

ko9

hier verkopen ze die radio ook, alleen dan voor €49,-
Kweet niet wat er aan transportkosten e.d. bijkomt als je dat ding uit engeland laat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ko9 schreef op 16 March 2003 @ 13:45:
hier verkopen ze die radio ook, alleen dan voor €49,-
Kweet niet wat er aan transportkosten e.d. bijkomt als je dat ding uit engeland laat komen...
nee dat is de oude radio van ericsson die nieuwe van SE is wit check de site van SE maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb heel vaak met mijn T68i het probleem dat ik geen bereik heb, ik heb Dutchtone Allin 30. Met mijn oude Nokia 3330 (O2) had ik altijd en overal bereik, en nu heb ik op bepaalde plekken waar andere mensen met een Dutchtone telefoon wel bereik hebben zelf geen bereik.
Collega van mij heeft met een Dutchtone Motorola ala Koelvriescombinatie bereik op plaatsen waar ik de hele dag geen bereik heb. Dus ontvang ik geen sms, kan ik geen gebruik maken van GPRS niks.

Dit heb ik echt vaak!!!

Is het zo dat de antenne in de T68i gewoon erg slecht of is er iets aan de telefoon defect ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 19:23:
Ik heb heel vaak met mijn T68i het probleem dat ik geen bereik heb, ik heb Dutchtone Allin 30. Met mijn oude Nokia 3330 (O2) had ik altijd en overal bereik, en nu heb ik op bepaalde plekken waar andere mensen met een Dutchtone telefoon wel bereik hebben zelf geen bereik.
Collega van mij heeft met een Dutchtone Motorola ala Koelvriescombinatie bereik op plaatsen waar ik de hele dag geen bereik heb. Dus ontvang ik geen sms, kan ik geen gebruik maken van GPRS niks.

Dit heb ik echt vaak!!!

Is het zo dat de antenne in de T68i gewoon erg slecht of is er iets aan de telefoon defect ofzo!
Lijkt me gewoon aan Dutchtone icm met de ingebouwde antenne te liggen. Hoor je ook 3 piepjes als je belt? dan moet je eens ff in dat topic van McVirusS (oid) kijken.. Daar dachten ze dat er iets mis was met GSM netwerken op de 2e band ofzo (bereik ?? mhz enzo..)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2003 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
sinds gisteren in mijn t68i ineens dood. ik had hem in mijn handen en ineens poef uit en niet meer aan te krijgen , ging eerst aan ->uit->aan -> uit en nu niks meer. kan de bat ook niet meer opladen iemand een idee waar het aan kan liggen? is het de batterij of het no knopje dat blijft hangen? mis em echt :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb allemaal stof achter mijn t68i schermpje ( zit altijd in m'n broekzak )
weet iemand hoe ik dat er ( zonder de garantie te verliezen) uit kan halen/schoonmaken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op 16 March 2003 @ 11:58:
http://www.mobilefun.co.uk/product/1157.htm

Daar staat die radio, en heel veel andere extra's. Heb daar 1x eerder wat besteld en had het binnen een week in huis :)
Geinig ding en prijs valt ook nog wel mee..

Maar hoe werkt het precies? Hoe kan je zender enzo kiezen en weet iemand of het een beetje te luisteren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft nog meer ervaring bij mobilefun.co.uk?
Wat is nou eigenlijk gprs precies toch gewoon wap?
Hoe kan ik eigenlijk ringtones downloaden, moet dat ook via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 23:14:
Wie heeft nog meer ervaring bij mobilefun.co.uk?
Wat is nou eigenlijk gprs precies toch gewoon wap?
Hoe kan ik eigenlijk ringtones downloaden, moet dat ook via wap?
Met GPRS kan je wappen per kb en niet per minuut, of je kan echt het www op als je je telefoon aan een laptop (of PDA oid) hangt.

Ringtones kunnnen idd via wap binnegehaald worden op je telefoon (bv via wap.sonyericsson.com of andere sites die ook een wap site hebben zoals www.christersson.org)

Ringtones zijn klein genoeg, plaatjes wil nog wel eens problemen geven omdat WAP gateways vaak een limiet hebben van 3 kb per bestand.

Via de site van SE kan je ook zelf plaatjes uploaden met je pc en dan weer downloaden via wap.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dutchtone all in 20 euro hoeveel kb heb ik dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Verwijderd schreef op 17 March 2003 @ 16:29:
ik heb dutchtone all in 20 euro hoeveel kb heb ik dan?
2048. 2 Megabyte :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 maart 2003 @ 21:30:
ik heb allemaal stof achter mijn t68i schermpje ( zit altijd in m'n broekzak )
weet iemand hoe ik dat er ( zonder de garantie te verliezen) uit kan halen/schoonmaken ?
Dat stof heb ik er ook achter zitten, is inderdaad erg vervelend. Maar ik heb geen idee hoe je dit kunt schoonmaken. Vooral als het licht er op schijnt is het erg vervelend.

Er komt steeds meer stof achter, over een half jaar kun je het beeldscherm straks niet eens meer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hmmm ik krijg steeds meer problemen met XTNDconnect, het lijkt wel of iets anders de connectie wegkaapt. Plaatjes heen en weer werkt prima, maar XTNDconnect kan mijn telefoon niet meer vinden, op mijn schermpje zie ik ook dat er iets is wat verbinding probeerd te maken.

Eerst was rebooten nog de oplossing, maar dat heeft om de een of andere reden ook geen zin meer......

Ik denk dat ik maar eens andere drivers ga proberen (die van billionton ipv MSI)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
* Korakal heeft geen T68i meer :/

DJelte heeft 'm nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik begin mij steeds meer te ergeren aan het feit dat de aan/uit/no knop niet geblokkeerd kan worden, en de phone dus regelmatig uit staat, terwijl ik dat niet wil.

Weet iemand niet iets wat je hier aan kunt doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 17 March 2003 @ 19:55:
Ik begin mij steeds meer te ergeren aan het feit dat de aan/uit/no knop niet geblokkeerd kan worden, en de phone dus regelmatig uit staat, terwijl ik dat niet wil.

verkopen 8)7

Nee, sorry Oscar, je doet er echt niks aan. 't Zit gewoon niet in de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Oscar Mopperkont schreef op 17 March 2003 @ 19:55:

Maar die van mij gaat echt niet uit als ie op toetsblok staat, hoe lang ik NO ook ingedrukt hou.... dus toch SW volgens mij

(ik heb R5C001, dus als je iets van hiervoor hebt zou dat het toch moeten zijn, als je al een nieuwere hebt, snap ik het ook niet meer)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik zien welke software versie ik heb?
Ik heb er ook netwerkproblemen met de telefoon, en mischien dat nieuwe software helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Prulleman schreef op 17 March 2003 @ 21:46:
[...]

Maar die van mij gaat echt niet uit als ie op toetsblok staat, hoe lang ik NO ook ingedrukt hou.... dus toch SW volgens mij

(ik heb R5C001, dus als je iets van hiervoor hebt zou dat het toch moeten zijn, als je al een nieuwere hebt, snap ik het ook niet meer)
Ik heb R2E006, dat is toch de meest recente? Maar het zal dan idd aan de firmware liggen. Wat is de nieuwste firmware die dat "probleem" niet heeft, en hoe kan ik die op mijn phone laten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 17 March 2003 @ 23:19:
[...]

Ik heb R2E006, dat is toch de meest recente? Maar het zal dan idd aan de firmware liggen. Wat is de nieuwste firmware die dat "probleem" niet heeft, en hoe kan ik die op mijn phone laten zetten?
Hmmm he koel, niks van gelezen dat die 'optie' eruit is gesloopt. Updaten kan bij een SE servicepunt, zie voor adressen het einde van het eerste T68i topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 17 maart 2003 @ 22:52:
Hoe kan ik zien welke software versie ik heb?
Ik heb er ook netwerkproblemen met de telefoon, en mischien dat nieuwe software helpt.
>*<<*<* (<> zijn richtingen van je joystick en * is gewoon * :P) dan kan je bij "service info" voor "SW info" kiezen

\edit
damn, ik krijg die drivers voor die MSI dongle niet meer aan de praat, ik vind alleen een lompe nokia en mijn t68i blijft onvindbaar met elke driver..... :(

[ Voor 32% gewijzigd door Prulleman op 18-03-2003 07:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Overigens is de R6A012 de laatste firmware die is uitgebracht(heb hem vorige week laten updaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Waar?

R2E006 de meest recente versie, ROFL, die is een jaar oud. R7 is er ook al (maar kennelijk nog niet bij de service centers). R6 is voor mij al goed genoeg, een slot meer GPRS daar doe ik het wel voor (heb zelf ook R2, die heeft een GPRS slot down minder dan de latere versies)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is software updaten gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 10:56:
Is software updaten gratis?
Zolang jouw phone in zijn garantie zit moeten ze dit gratis doen.
Istie uit zijn garantie moet je ongeveer denken aan een 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Flex schreef op 18 March 2003 @ 10:43:
Overigens is de R6A012 de laatste firmware die is uitgebracht(heb hem vorige week laten updaten)
Heeft die firmware de "no"-knop bug? Dus dat ie ondanks toetsblok uitgezet kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 17 maart 2003 @ 23:19:
[...]

Ik heb bij mij eens nagekeken - R2E006, zonder die "No"-knop bug. Ligt dus toch ergens anders aan denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfrider
  • Laatst online: 10-05 13:35
Ik dacht dat iedere Ericsson Telefoon uit ging als je de "no" knop maar heel erg lang in drukt.
Minuut ofzo.

My girlfriend threatened to leave me if I went surfing again; I'll miss her!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm nu inderdaad wel, na een seconde of 20. Vind ik ook wel extreem lang eigenlijk, zo lang wordt hij in mijn broek nooit ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb net gemeten, en het is exact 10 seconden dat ie ingedrukt moet zijn.

Ik vind het ook een redelijke tijd, en ben ook zeer verbaasd dat het zo vaak in mijn broekzak zou gebeuren. Maar iets anders kan ik niet bedenken, of hij moet spontaan uitvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 04:01
M'n T68i wordt morgen gedumpt, want dan kan ik m'n Siemens S55 ophalen :)
Na ruim een jaar ben ik eindelijk van die trage menu's af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 18 March 2003 @ 16:27:
Hmm nu inderdaad wel, na een seconde of 20. Vind ik ook wel extreem lang eigenlijk, zo lang wordt hij in mijn broek nooit ingedrukt.
nou, ik ben al meer dan een minuut aan het drukken, maar bij mij gaat ie echt niet uit, ik heb de klok aan zien springen, en op 17:41, 17:42 en 17:43 zien gaan.... dus als je er echt last van hebt moet je maar nieuwe software halen.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
R5C001
prgCXC125323

Toetsenbord slotje erop...en na 10 sec gaat hij uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
mijn t68i is helemaal kapot ben vandaag bij service point in eindhoven geweest maar daar mag ik en paar daagjes blijven, batterij liep gewoon leeg binnen minuut helemaal leeg zonder belasting van de telefoon. zit nu op een t20s kmis mijn t68i :'( iemand een idee hoe het zou komen? 4 maanden goed werk en ineens van donderdag op vrijdag *poef*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Wisey schreef op 18 March 2003 @ 17:46:
R5C001
prgCXC125323

Toetsenbord slotje erop...en na 10 sec gaat hij uit.
Hmm dat is wel heel wazig, zou het dan misschien nog met een andere instelling samenhangen ofzo, want ik heb ook die SW.... Misschien dat je auto toetsblok uit moet hebben staan ofzo (dat is bij mij iig zo, niet echt logisch, maar anders kan ik ook niks verzinnen)

Ik las trouwens net het volgende in een topic van esato (ik denk niet dat het zin heeft, maar iig voor de geinteresseerde):
I emailed synergenix this morning, heres the reply...

"I don't think there are any such plans (to release the mophun supporting firmware for t68i) from Sony Ericsson.
You will have to contact them directly, since what we
do, is a game engine, i.e. mophun. It would be possible to have mophun
in a T68, in fact our first implementation tests where done in such a phone,
so yes,
it is possible, allthough it is up to S-E if they want to release such
upgrade.

Talk to them

Cheers,

Mitri"

THE SOFTWARE IS ALREADY IN SE HANDS SO WE NEED TO BOMBARD SE DIRECTLY thru THEIR website TO RELEASE THIS SOFTWARE NOW!!!!

... sign this petition also cos after much research the T68i can run the mophun engine but sony won't licence it unless we sign this petition and hassle them...

http://www.petitiononline.com/8520/petition.html

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 17 March 2003 @ 19:52:
* Korakal heeft geen T68i meer :/

DJelte heeft 'm nu...
Haha... inderdaad. Ik heb hem nu (hij is in perfecte nieuwstaat) ;)

* Korakal is in de midle of nowhere (Ee) geweest :/

Daarom nu ook mijn eerste post in dit topic.

Gelijk maar even loskomen met een vraagje:

Ik heb dus nu een T68i maar ik wil graag een MCA-20 Cam erbij hebben. Ik heb al een advertentie geplaats bij V&A: hier. Maar misschien weten jullie waar ik voor een redelijke prijs elders aan zo'n cam komen kan of dat misschien iemand van jullie hem wil verkopen... :*)

Als je iets hebt? klik hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me afvraag met zo'n camera, is hoe je ze op je PC kunt krijgen zonder dat je flink moet dokken (MMS, e-mail) en zonder Bluetooth en Infrarood. Je kunt ze neem ik aan niet over een datakabel downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Prulleman schreef op 18 maart 2003 @ 18:03:
[...]

Hmm dat is wel heel wazig, zou het dan misschien nog met een andere instelling samenhangen ofzo, want ik heb ook die SW.... Misschien dat je auto toetsblok uit moet hebben staan ofzo (dat is bij mij iig zo, niet echt logisch, maar anders kan ik ook niks verzinnen)
[...]
Staat uit..ik zou het ook echt niet weten :) (Druk ik op NO, dan gaat ie ook terug
van de tijd naar het gewone "status" scherm en dan 10 sec..)

DJelte > Misschien eens kijken op ebay? Daar ik ga ik mee MCA-25 zoeken/halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MCA-25 voor maar 75 euro. Beetje vaag.. Maar valt misschien te proberen.
Ik ga eerst een maandje flink sparen, aangezien het toch nog dure tijden worden (vakantie komt er ook alweer aan, examen, daarna veel feesten). Nou ja, hopelijk heb ik over paar maandjes toch nog een MCA-20 thuisliggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 maart 2003 @ 18:24:
MCA-25 voor maar 75 euro. Beetje vaag.. Maar valt misschien te proberen.
Ik ga eerst een maandje flink sparen, aangezien het toch nog dure tijden worden (vakantie komt er ook alweer aan, examen, daarna veel feesten). Nou ja, hopelijk heb ik over paar maandjes toch nog een MCA-20 thuisliggen ;)
Heb jij nu dan een MCA-20 thuis of ben je ook van plan om die te halen?

De foto's kan gewoon via datakabel naar pc halen d8 ik... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Laatst online: 16-09 16:18
Verwijderd schreef op 15 March 2003 @ 13:04:
[...]

http://www.cellexwireless.us/services/faceplatechange.htm

misschien heb je hier wat aan, is uitleg hoe je de cover er af kunt halen, maar ik zag dus hierop dat je dat plaatje dat bij jouw wat los zit er vrij simpel kunt afhalen

Als je dit er afhaalt, kun je er meby een papiertje bijsteken opdat het niet meer zou bewegen (of je plakt het vast :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
Heb dus effe gekeken voor de no-knop bug,maar ik kan hem niet uitzetten als hij op toetsenblokkering staat.
Heb het een 2 minuten volgehouden maar hij gaat niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
met die no knop button dacht ik dus ook te hebben dattie niet uit ging, maar nu doettie het ineens weer wel ?? zal wel aan mij liggen. En oscar mopperkont ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar ruim zitten ze dan zeker niet ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.