Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat deel 2 alweer tegen de 1000 posts stond leek het mij handig om deel 3 te openen. ;)
Het eerste deel kun je hier vinden: Ericsson T68 en T68i
Het tweede deel kun je hier vinden: [rml](Sony)Ericsson T68 en T68i [ deel 2][/rml]

Pics & Specs:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/t68ilo.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/licht.jpg

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/donker.jpg

Prijzen:
Pricewatch Sony Ericsson T68i
Pricewatch Sony Ericsson Communicam MCA-25

Op een rijtje - de links:
Website (Sony) Ericsson
Officiele product pagina Ericsson T68
Officiele Nederlandse product pagina Ericsson T68
Officiele product pagina Sony Ericsson T68i
Officiele Nederlandse product pagina Sony Ericcson T68i
Esato (Forum, downloads en veel informatie over (Sony)Ericsson telefoons)
Mobiledia (Backgrounds, Thems, Ringtones etc voor je T68(i) )
Mr Tones (Ringtones voor je T68(i) welke je via de composer zelf kunt maken)
Christersson (Diverse software voor de T68(i) )

GoT review:
Review SonyEricsson T68i
I&T Specs database

Reviews:
http://www.mobile-review....onyericsson-t68i-en.shtml
http://www.slcentral.com/sony-t68i/
http://www.mobiledia.com/...yericsson/t68i/page1.html
http://www.reviewcentre.com/reviews1671.html (user reviews)

Handleidingen & etc:
Engelse handleiding
Nederlandse handleiding
Probeer de Sony Ericsson T68i

Related topics:
Display Sony-Ericsson T68i kapot.
Sony Ericsson T68i & Java
sony ericson t68i, hoe inetten?
t68i Kopen. Nu nog, of toch maar niet?

/me Sony Ericsson T68i mini-FAQ *

:? Hoe is het scherm van de T68i?
:Y) Het heeft 256 kleuren, 101x80 pixels.
http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/sms.jpg
http://crew.tweakers.net/...iew/t68i/nieuwbericht.jpg
http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/zeeslag.jpg

:? Hoe kom ik in het service menu?
:Y) Voer deze code in: > * < < * < * (waarbij <> de joystickrichting is)

:? Hoeveel intern geheugen heeft de telefoon?
:Y) Hij heeft officieel 2 MB maar 1 MB is al volgestampt met standaard spul dus je hebt 1 MB voor je eigen spul.

:? Hoe stel ik m’n e-mail in?
:Y) Kijk hiervoor in je gebruiksaanwijziging. Let erop dat je voor de uitgaande server (SMTP) je de server van je provider waarmee je op je mobiele telefoon internetverbinding maakt invult. Wil het hierna nog niet lukken dan moet je de ip adressen van die servers intypen. Hier kun je achter komen door start -> uitvoeren -> command of cmd -> nslookup -> "adres intypen".

:? Welke spelletjes worden standaard op het toestel geleverd?
:Y) Arimona, Contrary, Erix, Four piles, Navel fleet, Territorium, Q, Yukon struggle.

:? In welke kleuren is de T68i verkrijgbaar?
:Y) Artic Blue en in Silver

:? Kan ik zelf firmware updaten?
:Y) Nee, je moet hiervoor naar een Service Point van Sony Ericsson.

:? Wat is de standbytijd?
:Y) De standbytijd is natuurlijk helemaal afhankelijk van het gebruik van het toestel. Waar de één door intensief gebruik na 2 dagen de lader weer zal moeten opzoeken, kan de ander af met eens per week bijtanken.

:? Hoe is de kwaliteit van de MCA-20?
:Y) Ik heb dus zelf ook een MCA-20 en hij maakt wel redelijk goeie foto's. De maximale resolutie is 640x480. Hier 4 voorbeelden:
Foto 01 Foto 02 Foto 03 Foto 04

FAQ door Jelte

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Bij deze is deel 3 weer voor geopend verklaard :Y)
Have fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

whoah deel 3 alweer
(of pas, want 610 topic gaat veel harder...)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Deel 3 alweer dus. Naja sorry als ik iritant word maar ik ben blij dat ik van mn T68i af ben. Nog nooit zo´n miskoop gedaan. (degelijkheid, kraken en netwerkproblemen)

Ik mocht laatst ff spelen met de T610 van iemand, leuk toestel maarjah totdat hij 2 keer achter elkaar vastliep. En de software reageert bij wappen nog steeds heel traag. Qua design en degelijkheid is de T610 wel beter dan de T68i.

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

ik wil ook een Sony Ericsson T68i aanschaffen wie kan mij vertellen waar dit toestel zonder simkaart het goedkoopst is ?

Op gsm.nl moet het toestel €189 kosten, maar heb geen idee of dit duur of goedkoop is.

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik ben helaas de eigenaar van een SonyEricsson T68i... Wat een rot ding!

Ontvangst valt vaak zomaar weg
Knoppen reageren naar een tijdje slecht
Verf laat los van de knoppen
Enorm traag menu
Loopt vaak vast

En zo kan ik nog wel een tijdje door gaan! En dit nadat ik al 2 vervangende telefoons heb gehad en ze zijn per stuk al 2 of 3 keer naar de fabriek gegaan! Wat een sch**t telefoons!

Niet kopen dus!

• MVC

MVC

Slagroom schreef op 13 September 2003 @ 09:43:

Enorm traag menu
Loopt vaak vast

En zo kan ik nog wel een tijdje door gaan! En dit nadat ik al 2 vervangende telefoons heb gehad en ze zijn per stuk al 2 of 3 keer naar de fabriek gegaan! Wat een sch**t telefoons!

Niet kopen dus!
Dit is dus precies waarom ik van mijn Toshiba TS21i af wil vastlopen uitvallen en vooral dat ontvangst, wegvallen als ik aan het bellen ben. Maar is het niet op te lossen met een firmware upgrade ofzo ?

Verwijderd

Topicstarter
MVC schreef op 13 September 2003 @ 09:21:
ik wil ook een Sony Ericsson T68i aanschaffen wie kan mij vertellen waar dit toestel zonder simkaart het goedkoopst is ?

Op gsm.nl moet het toestel €189 kosten, maar heb geen idee of dit duur of goedkoop is.
Kijk in de starpost daar staat een link naar de pricewatch. :)
Slagroom schreef op 13 September 2003 @ 09:43:

Enorm traag menu
Loopt vaak vast

Niet kopen dus!
Ik heb juist gelukkig eigenaar van een T68i!

Heb geen van jouw problemen en misschien zijn die van jouw op te lossen door een firmware update. ;)

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:18
Weet iemand al hoe je de e-mail moet instellen?

• Korakal

Korakal

Up up up!

cocico schreef op 13 September 2003 @ 11:27:
Weet iemand al hoe je de e-mail moet instellen?
Jahoor, en jij ook als je de handleiding leest.
Gewoon de instellingen van je provider overnemen.

• MVC

MVC

Hmm Slagroom en henry_f zeggen dus dat het toestel vaak weg valt netwerk enzo

Maar Jelte is tevrede

Tsja nu weet ik het ff nie meer :?

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Ik hoor in deze thread ook hele wisselende reacties. De een vindt het een top toestel, de ander heeft er meerdere problemen mee. Ligt dit aan de firmware, of incidentele gebreken, of hebben het gros van de toestellen (dezelfde) problemen.
Wegvallen van verbindingen kan natuurlijk niet, alhoewel het provider gebonden kan zijn en met de dekking te maken kan hebben.

Verwijderd

heeft iemand ooit al eens problemen met de batterij gehad, alswel de batterijindicator?

als mijn telefoon volledig opgeladen is (een nacht in de lader) kan mijn batterij maar een dag mee. wat nu nog veel vervelender is is dat mijn batterijindicator aangeeft dat hij nog volledig opgeladen is na een volle dag, en nog vervelender is dat als ik de telefoon uit zet en weer aan de indicator wel de juiste batterijstaat aangeeft. (leeg dus of bijna)

>bel hooguit 5 min per dag (gem.)
>heb geen infrarood, bleutooth of andere meuk aan
>in de status staat ook gewoon 270 uur stanby, maar dat haalt ie bij lange na niet.

iemand ervaringen, tips? alvast bedankt.

• Slagroom
Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 12:57:
heeft iemand ooit al eens problemen met de batterij gehad, alswel de batterijindicator?

als mijn telefoon volledig opgeladen is (een nacht in de lader) kan mijn batterij maar een dag mee. wat nu nog veel vervelender is is dat mijn batterijindicator aangeeft dat hij nog volledig opgeladen is na een volle dag, en nog vervelender is dat als ik de telefoon uit zet en weer aan de indicator wel de juiste batterijstaat aangeeft. (leeg dus of bijna)

>bel hooguit 5 min per dag (gem.)
>heb geen infrarood, bleutooth of andere meuk aan
>in de status staat ook gewoon 270 uur stanby, maar dat haalt ie bij lange na niet.

iemand ervaringen, tips? alvast bedankt.
Bij mij doet hij ook wel eens raar met de batterij indicator... eerst is hij vol dan weer leeg dan weer vol en naar een paar keer kloppen is hij weer gewoon...

Ik zit trouwens bij T-Mobile... misschien heeft dat iets met die netwerk problemen te maken...

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Ik zit trouwens bij T-Mobile... misschien heeft dat iets met die netwerk problemen te maken...
Ik zat bij T-debiel, en sinds ik daar weg ben zijn mijn bereik-problemen over. Ik dacht dat het aan m'n 8210 lag, maar de T68i die bij m'n nieuwe abonnement zat doet het met de T-mobile-SIM even slecht als die Nokia, en m'n Nokia doet het met de Hi-SIM weer prima.

Dekkingsproblemen met T-mobile zijn heel simpel op te lossen: vervang de telco. Koop desnoods een Voda- of Hi-prepay SIM voor een tientje om jezelf te overtuigen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik ben nog erg tevreden over de funktionaliteit van m`n T68i, maar niet over z`n look.

De verf begint al flink van de cover af te bladderen, de toetsen zijn erg vervaagd (m`n de #,* en de 6). Ik heb al een topic geopend met de vraag waar ik dit kan laten vervangen. Duidelijk antwoord blijft echter uit, kan hier iemand me helpen?

Ik wil niet m`n toestel opsturen, vervolgens 3 weken kwijt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 13:16
Ik denk dat je die losse onderdelen niet kan krijgen, daar moet je een service center voor zijn en die mogen al niet eens aan andere bedrijven leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Hier nog steeds een tevreden gebruiker :)
Geen last van weg vallende netwerken, gesprekken en of andere vreemde situaties.
Geen vervagende letters van toetsen of logotjes (ik heb hm sinds 20 december 2002).
Heb hm al een paar keer flink laten vallen en er zitten hier en daar wat deukjes op de zijkant maar hij doet het nog perfect.
Accu gaat zonder BT gebruik zo'n 3 dagen mee als ik er normaal mee bel. Met normaal BT ongeveer 2 dagen...en met intensief BT 1 dag.

* Gutteguttegut is een happy t68i gebruiker!

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem anderhalf jaar gehad, heb sinds een halve week een T610, maar nog nooit een enkel probleem tegengekomen. Zelfs vallen kon ie tegen en bij mij zonder deukjes.
Ook had ik de niet meest nieuwe firmware, en ook de menu's waren lekker snel.
Ik denk dat vooral de nieuwere toestellen veel problemen hebben, want ik ben nog geen een van de wat oudere gebruikers tegengekomen met die problemen...

• DataCopy
  • Laatst online: 11:58

DataCopy

Dum vita est spes est

Sinds kort heb ik ook een T68i ter try-out, maar ik ben (zoals zovelen) niet echt te spreken over de ontvangst. Vaak valt de verbinding weg en krijg ik zaken als no-access etc. Mijn andere toestel (een T39m) heeft deze problemen dus absoluut niet met dezelfde SIM (Telfort).

Nou leek het me eerst logisch dat het iets te maken kan hebben met de 'interne' of 'externe' antenne, maar dat een telefoon er qua bereik zo op achteruit gaat lijkt me niet normaal.
Toen dacht ik dat het misschien aan de telefoon zelf zou liggen maar na het lezen van dit en andere forums weet ik wel beter...

Er zou firmware zijn die een hoop problemen oplost, er zit nu R8A004 in... is er inmiddels een nieuwe?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Heeft iemand eigenlijk de Psion Revo+ samen met de T68i online gekregen? En dan via GPRS bij Orange Share!
Ik heb het al een paar keer geprobeerd met wat gerommel, maar wil niet lukken.

Verwijderd

Hallo, mijn t68i valt soms uit. Ik had dit ook met de vorige t68i. Wie weet een oplossing ? Is het misschien dat de NO knop ingedrukt word in mijn broekzak ? BvD !!

• Mottebelke
  • Laatst online: 26-09 14:22
Weet iemand waar ik een torx 6 schroevendraaier kan krijgen? Bij BelCompany ofzo?
Ik moet m'n toetsen namelijk eens grondig schoon gaan maken, want ze vallen wel eens uit of doen gek.

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:54
gewoon gereedscapwinkel op de hoek.

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Ik hoop dat deze post niet als vervelend wordt opgevat.

Ik ben van mening dat als je nu, een t68i koopt, je bij aankoop al achterloopt!
Ik ken iemand die er 1 heeft gehad en die is na 1,5 jaar gebruik nu helemaal op.
Toen hij hem kocht, was het echt een heel 'hot' toestel, 1 van de eerste met kleurenscherm!
Maar datzelfde kleurenscherm is nu een lachertje (256 kleuren, korrelig beeld etc.)
Hij was er op zich wel tevreden mee netwerk was goed enzo waar hij woont.

De enige reden die ik kan bedenken waarom je nu een t68i zou aanschaffen, is omdat je graag Bluetooth en GPRS wilt, maar de prijs van de T610 (waar ik een zeer tevreden eigenaar van ben ;) ) of vergelijkbare toestellen te hoog vindt.

#StopBurningStuff

Verwijderd

Ik word ondertussen echt strontziek van die Mobile Phone Monitor icm mijn PC.
Nóóit maar dan ook nooit wordt mijn telefoon herkend. Nou zijn de contactjes onderop wel een heel klein beetje vies, maar hij moet toch zeker contact kunnen maken. M'n microfoon is nog steeds kapot, en opladen werkt alleen als ik iets op de kabel leg zodat ie een beetje schuin in m'n telefoon zit. Lijkt wel of heel die onderkant gaar is :(

Maar die software.. Echt, daar baal ik nog wel het meeste van. Gisteren héél mijn adresboek in Outlook bijgewerkt, overal goede en nieuwe nummers bijgezet.. Wil ie niet synchen :(

Verwijderd

Korakal schreef op 13 September 2003 @ 12:21:
[...]

Jahoor, en jij ook als je de handleiding leest.
Gewoon de instellingen van je provider overnemen.
Aanvullende tip: gebruik ip-nummers in plaats van DNS-namen zoals mail.mijnprovider.nl etc.

• MVC

MVC

Heb er toch één besteld krijg hem volgende week binnen :)

Verwijderd

Weet iemand misschien ook of ik via wap ook iets kan dowloaden wat die bug van het uitvallen fixt ? BvD !!

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
ik heb een bluetooth dongle gekocht en wil nu wat plaatjes etc overgooien maar het gaat fout bij de ftp connctie. het is een levelone en hij moet de t68i ondersteunen, iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Als je een zo'n camera op die T68i zet en foto's maakt kun je die dan ook weer over zetten naar de PC, en is dat een beetje kwaliteid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

MVC schreef op 21 September 2003 @ 15:32:
Als je een zo'n camera op die T68i zet en foto's maakt kun je die dan ook weer over zetten naar de PC, en is dat een beetje kwaliteid ?
Ja kan, en voor de kwaliteit moet je ff google'n...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Ik wil een bluetooth headset aanschaffen. Heeft iemand ervaring met een of meerdere bluetooth headsets? De Bluetrek 1.2 is volgens mij het goedkoopst (79 euro) maar is deze goed en handig in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Damn! Vandaag is mijn joystick plots kapot! Als ik hem naar beneden doe, keert hij neit terug, en blijft dus door ieder menu naar beneden scrollen tot ik hem terug omhoog duw! Erg vevelend! Soms drukt hij zelfs automatisch in!

Heeft er nog iemand dit probleem gehad? En denken jullie dat dit zelf te fixen valt?
Of doe ik hem beter binnen in de winkel (ver voor mij, en dus laatste optie); en zo ja: moeten ze hem dan vervangen of kunnen zij dat gauw repareren?

Ik heb wel geen T6 schroevendraaier, en ik weet niet of ik hem echt helemaal wil openvijzen. Misschien kent iemand een truukje? (aan de joystick trekken ofzo, whatever)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 26-09 14:22
Als je joystick echt blijft hangen (dus niet terug gaat naar de middenpositie als je hem loslaat) dan zou ik hem na laten kijken.

Als hij blijft scrollen terwijl de joystick wel in het midden staat, zou ik hem even zelf openschroeven en schoonmaken, want dan zit er waarschijnlijk stof tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joske Pauwels
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Mottebelke schreef op 22 September 2003 @ 21:14:
Als je joystick echt blijft hangen (dus niet terug gaat naar de middenpositie als je hem loslaat) dan zou ik hem na laten kijken.

Als hij blijft scrollen terwijl de joystick wel in het midden staat, zou ik hem even zelf openschroeven en schoonmaken, want dan zit er waarschijnlijk stof tussen.
Het was dus het eerste geval (gaat niet terug); een mechanisch defect dus. ik heb intussen me teen zakmes wat druk uitgeoefend op de onderkant van de knobbel, en nu werkt het weer wel; maar vreemd genoeg voelt het nu "fout" aan wanneer ik naar boven duw. Dat voel ik dat hij 2 keer een soort klik geeft, dus ergens zit het nog niet goed; maar het werkt voorlopig weer, dus ik zal hem nog effe bijhouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik wilde even melde dat hij voor het eerst is gestuiterd :/ :'(

Er zit dus al een kras aan de zijkant :(

Hij doet het verder nog wel goed...

Ben wel blij dat ik maar een abbo heb genomen voor een jaar ipv 2 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 10:16
ik heb sinds vanavond al weer problemen met dit ding :(. Het microfoontje doet het niet meer, weet iemand of het mogelijk is om (met bij betaling uiteraard) een ander toestel te kopen? Heb deze telefoon sinds begin juli dit jaar bij belcompany gekocht. Zat te denken aan een t610. Ik zit vast aan een abonnement van 1 jaar (orange).

help?

Verwijderd

als ik bij wap.esato.com thema's probeer te downloaden dan verbinding is mislukt. Weet iemand hoe dit kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 23:32:
als ik bij wap.esato.com thema's probeer te downloaden dan verbinding is mislukt. Weet iemand hoe dit kan ?
Het kan zijn dat de wap gateway waar je op zit een maximale bestandsgroote heeft ingesteld die je kan downloaden.

ook een goeie voor themes:
wappen: http://freethemes.atomic-concept.com/wap.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
ik heb een klein probleem met mijn t68i en miijn bluetooth adapter, ik kan geen files overzetten namelijk.

specs:
levelone mdu-0001usb
pc met windows XP pro (desktop)
t68i (r6a012)

hoe geinstalleerd:
-installatie cd van levelone gedraaid
-2x gereboot

ik heb het ook geprobeerd met sendfile maar die vindt geen telefoon :|

wie kan me vertellen wat ik fout doe :?

pccontrol werkt overigens wel zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:32
Ik ga waarschijnlijk een T68 kopen (geen i dus) van een vriend van mij, voor niet zoveel. En ik heb het één en ander gelezen over zo'n update.
Van de T68 kun je dus een T68i laten maken door een software upgrade?
Weet al dat dit kan bij service points, zoals de phonehouse, die zit in Den Haag en daar zou het kunnen.

Maar ik ben benieuwd wat dit ongeveer gaat kosten.. iemand een idee?

En nog een vraagje, als ik op de T68 een MCA-10 cameratje aansluit, kan ik deze dan via bluetooth naar de pc versturen? (als ik zo'n usb dongle koop) of kan dat alleen via mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Laatst online: 13:32
zelf al min of meer een antwoord gevonden :)
via google zag ik: It is possible to upgrade your t68 at phoneshop in the
hague, they charge you ten euros for it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 21:25
Ik ben zeer tevreden over m'n T68i, heb er totaal GEEN problemen mee.
Heb ook een software update laten doen, heb een paar nieuwe spelletjes erbij :P
Geweldige telefoon!
Joystick werkt nog steeds zelfs nadat ie al meer dan 10.000 keer bewogen is :Y)
Ik wil alleen nog weten hoe ik files van versturen via bleutooth, ik heb verbinding met me pc via een Bleutooth stick van Fritz....
Heb al een topic geopend in T&I Maar nog geen reactie.. misschien hier? :)

Modbreak:
Crossposten is niet de bedoeling. Maar zie de sluitmessage van je topic.

[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 03-10-2003 17:07 ]

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
harmageddon schreef op 03 oktober 2003 @ 10:09:Heb al een topic geopend in T&I Maar nog geen reactie.. misschien hier? :)
zie mijn posts ;)
welke software gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08

thaMini

Tool !!

Hmmz, ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al eerder aan de orde is geweest. Maar ik heb toch even een vraag.
Heeft iemand met een Hi of KPN abo i.c.m. een gprs bundel al een geprobeerd z'n sms via gprs te versturen?
Dit is mogelijk via verbinden --> datacommunicatie --> sms toegang
Ik ben benieuwd of het mogelijk is. en als dat zo is, is het goedkoper?
Een sms is 160 bytes meen ik, dat komt overeen met 6,4 sms per kilobyte. Een Mbyte kost 10 €, tel uit je winst. :7

Of redeneer ik nu krom, en is het uberhaupt mogelijk? :?

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op zich redeneer je niet krom; maar helaas hebben de providers dit ook bedacht. SMS is een grote bron van inkomsten.
Om deze reden hebben ze dus de SMS-gateways niet op GPRS aangesloten. Je betaalt dus nog steeds per stuk ervoor, ook al zal het wel werken met je settings op GPRS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thaMini schreef op 05 October 2003 @ 15:23:
Hmmz, ik heb eerlijk gezegd geen idee of dit al eerder aan de orde is geweest. Maar ik heb toch even een vraag.
Heeft iemand met een Hi of KPN abo i.c.m. een gprs bundel al een geprobeerd z'n sms via gprs te versturen?
Dit is mogelijk via verbinden --> datacommunicatie --> sms toegang
Ik ben benieuwd of het mogelijk is. en als dat zo is, is het goedkoper?
Een sms is 160 bytes meen ik, dat komt overeen met 6,4 sms per kilobyte. Een Mbyte kost 10 €, tel uit je winst. :7

Of redeneer ik nu krom, en is het uberhaupt mogelijk? :?
De providers in Nederland hebben dat geblokkeerd/staan dat niet toe... :(

Edit//

Korakal wat zijn we weer snel vandaag ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2003 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:08

thaMini

Tool !!

Owkeej dan is dat ook opgehelderd, jammer dat providers zo ver nadenken :P

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam phonemonitor mijn telefoon kan laten vinden?

Com3 staat aan, en connect ook iedere keer met de PC, dat doet het allemaal. Alleen Phonemonitor ziet mn t68i nog steeds niet, ook als deze op com3 is ingestelt( wat ook moet) .

Dus iemand die bereid is het uit te leggen?

Danku.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:03

DaWaN

'r you wicked ??

Hoe zet je extra spelletjes op de T68i kben ERIX zat :(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Junkie schreef op 29 september 2003 @ 16:25:
[...]

Het kan zijn dat de wap gateway waar je op zit een maximale bestandsgroote heeft ingesteld die je kan downloaden.

ook een goeie voor themes:
wappen: http://freethemes.atomic-concept.com/wap.htm
Deze link werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AMD Mafkees schreef op 05 October 2003 @ 20:06:
Hoe zet je extra spelletjes op de T68i kben ERIX zat :(
Dat kan niet :(

Maar met de nieuwste firmware update R8015 heb je wel 4 nieuwe games erbij >:) maar hiervoor moet je weer naar een Service Point welke meestal niet dicht bij huis is :(
Robbie007 schreef op 05 October 2003 @ 19:36:
Kan iemand mij vertellen hoe ik in godsnaam phonemonitor mijn telefoon kan laten vinden?

Com3 staat aan, en connect ook iedere keer met de PC, dat doet het allemaal. Alleen Phonemonitor ziet mn t68i nog steeds niet, ook als deze op com3 is ingestelt( wat ook moet) .

Dus iemand die bereid is het uit te leggen?

Danku.
Phone monitor? Wat kan je daar ook al weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 16:06:
[...]

Maar met de nieuwste firmware update R8015 heb je wel 4 nieuwe games erbij >:) maar hiervoor moet je weer naar een Service Point welke meestal niet dicht bij huis is :(
Ik breng hem hier naar The Phonehouse en die stuurt hem naar SE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn t68i zelf geflashed met die games maar of het dat waard is... die extra spelletjes vallen erg tegen vond ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slagroom schreef op 06 October 2003 @ 16:21:
[...]

Ik breng hem hier naar The Phonehouse en die stuurt hem naar SE...
Ik moet dus naar Assen toe om dit te laten doen... (woon zelf in Friesland - dichtbij Dokkum)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik woon in dokkum en ik heb daar ook wel baat bij.

Doe maar niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 06-10-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik was even vergeten dat flashen hier een nogal een gewild iets is, als je daar over meer wilt weten kom je maar naar #sonyericsson @ irc.tweakers.net.
Hier op GoT mag je het er niet over hebben, slechts zeggen dat het mogelijk is zo ongeveer ;)
Iig het is illigaal omdat dan officieel je garantie naar de knoppen is (ook al valt er niets aan te zien)
Ik zal dan zelf ook niet aanbieden het voor anderen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 16:06:
[...]

[...]

Phone monitor? Wat kan je daar ook al weer mee?
Porgramma zoals send file die connecten via Phonemonitor met de t68i.

Als phonemonitor geen t68i ziet kan je ook niks sturen naar je mobiel.

Dus is er iemand die mij wilt helpen die wel weet wat phono monitor is, en ook werkend heeft gekregen.

Die BT software sucks nog steeds erg hard.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Robbie007 schreef op 06 October 2003 @ 19:37:
[...]

Porgramma zoals send file die connecten via Phonemonitor met de t68i.

Als phonemonitor geen t68i ziet kan je ook niks sturen naar je mobiel.

Dus is er iemand die mij wilt helpen die wel weet wat phono monitor is, en ook werkend heeft gekregen.

Die BT software sucks nog steeds erg hard.
Ik heb zelf een MSI BT stick en de daarbij behorende software Mobilet pakt mijn telefoon gewoon vandaar dat ik nog niet van dat programma gehoord had.

Send file, Pc Control, BT Control, Easy text, Image Editor, XTND Connect PC werkt hier allemaal wel. De BT Software maakt ook heel veel compoorten aan... probeer eens een andere (Bij mij zit ie op Com7) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 20:02:
[...]

Ik heb zelf een MSI BT stick en de daarbij behorende software Mobilet pakt mijn telefoon gewoon vandaar dat ik nog niet van dat programma gehoord had.

Send file, Pc Control, BT Control, Easy text, Image Editor, XTND Connect PC werkt hier allemaal wel. De BT Software maakt ook heel veel compoorten aan... probeer eens een andere (Bij mij zit ie op Com7) :)
alles op com 7? of maar 1 proggrama?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 06 oktober 2003 @ 20:18:
[...]

alles op com 7? of maar 1 proggrama?
Alles op Com7 volgens mij... tenminste bij de programma's waar ik het moest instellen... programma's die het zelf doen weet ik niet op welke poort ze zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ding begint nu toch wel gaar te worden. Bij "Nieuw bericht" krijg ik de boodschap "Opslaan in Niet-verzonden", microfoon kapot, simkaart hapert geregeld, contactjes onderin werken nauwelijks meer (met headset, oplader en linkkabel). Kan ik dit soort dingen ook laten verhelpen bij de lokale elektroboer of moet ik daarvoor naar zo'n SE-point, wat nogal gruwelijk ver weg is allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Laatst online: 09:39

sjaak

un giorno credi

Ik had een T68i uit december 2002 met firmware upgrade ergens in april 2003 en no problems. Toen ik um verkocht zag ie er nog als nieuw uit, ik belde regelmatig en kon 6 dagen af met de batterij. Firmware upgrade was om ontvangst te verbeteren. Als ik nl. had gegprst was ik niet meer te bereiken, bekend probleem icm 1800 netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Laatst online: 25-09 19:26

duronbug

Step on it.....!

Waar kan je een overzicht van die service centra binnen nederland.
Heb al op de site gezocht maar kan ze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nou ik word echt gek hoor. Vind ut echt jammer dat BLuetooth nog steeds, na een half jaar nog steeds zo wazig werkt. Hij heeft echt continue contact met mn telefoon, Ik kan hem ook doorschakelen naar de computer, zodat ik via de PC kan bellen.

Maar send file enzo, nix werkt.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet waar ik gratis wap instel smsje kan krijgen (geen vizzavi) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Laatst online: 27-09 20:25

koornee

3!

Ik heb net een nieuwe T68 gekregen van de KPN, de vorige was niet meer te maken en nu heb ik dus een nieuwe gekregen.
De vorige was een van de eerste met sw versie r1a, en nu heb ik sw versie r8a, maar die werkt iets anders. Veelal verbeteringen, dat wel.

Nu mijn vraag als ik bv een afspraak wil instellen dan kan dat gewoon, alleen bij de vorige sw versie kon ik ook terugkerende afspraken invoeren, bijv. elke maand of elke week. De telefoon vroeg daarom na dat ik de afspraak hab toegevoegd (bij de oude sw versie), alleen bij de nieuwe versie kan ik niet vinden waar ik terugkerende afpraken kan instellen.

Ik heb wel een manual, maar die is van de oude versie. Ik heb wel de nieuwere versie van de manual gedownload maar daar staat het ook niet in. Kan ik wel terugkerende afspraken instellen met deze versie?

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 18:47:
Wie weet waar ik gratis wap instel smsje kan krijgen (geen vizzavi) ?
Misschien handig om te vermelden bij welke provider je zit 8)7 ...

offtopic:
Is dit Klaas Sipma, een kamaraad van Ronald? Je hebt me buiten bij de pon ooit eens je standaard winter theme gestuurd via blue-tooth :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jij nou ff een coole theme downloaden met wap ofzo, dan stuur je hem mij maar zaterdag :D

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 23:02:
als jij nou ff een coole theme downloaden met wap ofzo, dan stuur je hem mij maar zaterdag :D
Dat wil ik best voor je doen hoor maar ik download ze niet met wap :) Goeie sites met themes staan gewoon in de startpost. Ik haal ze gewoon van internet en zet ze via BlueTooth op mijn PC (heb zo'n MSI BlueTooth USB stick op mijn PC ;)).

Is dat misschien niet iets voor jouw... die dingen kun je voor zo'n 35/40 euro krijgen en dat kun je alles naar je pc sturen/ontvangen. Ook kan je dan met je mobiele telefoon je PC bedienen etc, etc, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:40
Ik wou ook een T68i kopen, maar toch niet gedaan, ik vind dat alles perfect aan de T68i (functies bijv. irda, blauwtand), behalve die scherm :/, als ze die scherm nou 4000+- of 65.000+- kleuren hadden gedaan en ook nog eens scherper, en groter, dan had ik de T68i gekocht in plaats van een Nokia 6100 trouwens, die nog steeds helemaal perfect werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Robbie007 schreef op 07 oktober 2003 @ 17:45:
Maar send file enzo, nix werkt.
probeer het is door sendfile een hele tijd te laten draaien, hij gaat al je compoorten af namelijk en dat kan wel even duren(je hebt wel phone monitor geinstalleerd neem ik aan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

149 euro bij de Dixons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet best meer hoe de prijs aan het dalen is :'(

Dat de nieuwwaarde daalt betekent ook dat de 2e hands waarde (als je hem ooit verkoopt) ook daalt :(

Op mijn aankoopbon staat zelfs nog een prijs van 600 euro... 8)7 Kun je nu 4 voor halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:37

Ad Hox

N/A

Orange en mijn T68i werken niet...soms dagen geen bereik. Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
Ad Hox schreef op 16 October 2003 @ 23:23:
Orange en mijn T68i werken niet...soms dagen geen bereik. Is hier een oplossing voor?
kpn nemen, al 1,5 jaar overal bereik 8)

(dagen geen bereik is wel heel erg volgens mij, ik weet niet of het aan de telefoon ligt, er izjn wel heel wat problemen geweest met t68 en ben e.d. combis, vraag het eens in de orange pionts of hoe ze heten en zoek nog ff de threads door )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Ad Hox schreef op 16 October 2003 @ 23:23:
al terug geweest naar de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:37

Ad Hox

N/A

Nope, via internet besteld? Maar ik heb een paar klappen erop gegeven, en met die scroller aan de zijkant wat bewogen. Ik had ergens gelezen dat daar in de buurt de antenne zat en dat er misschien iets loszat. Blijkbaar, want hij werkt weer. Misschien ook iets voor de T-Mobile'rs die problemen ermee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
IKKE86 schreef op 08 October 2003 @ 16:42:
[...]

probeer het is door sendfile een hele tijd te laten draaien, hij gaat al je compoorten af namelijk en dat kan wel even duren(je hebt wel phone monitor geinstalleerd neem ik aan?)
Tuurlijk, maar hoe lang ik ook wacht, hij vind hem niet :(

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Robbie007 schreef op 17 October 2003 @ 11:18:
[...]

Tuurlijk, maar hoe lang ik ook wacht, hij vind hem niet :(
wat voor melding geeft de originele software dan als je iets probeert te versturen? en welke firmware heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olof
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:14
Ik heb net een heel zwaar moment gehad. Ik heb afstand gedaan van mijn trouwe t68i. Het was een heel moeilijk moment voor me, maar ik treur niet te lang want mijn nieuwe T610 bevalt uitstekend. Na bijna 10 maanden trouwe dienst zeg ik vaarwel tegen de t68i.

Ik zeg: het ga je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Laatst online: 09:52
Ad Hox schreef op 16 oktober 2003 @ 23:23:
Als ie nog geen jaar oud is ga dan naar een servicepoint met je bon en laat em opsturen. Ben je em 2-4 weken kwijt... maar bij mij werkt ie nu prima!!

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Laatst online: 22-09 19:04

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Laatst een t68m naar r8a van t68i geflashed, draait als een zonnetje.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

ik heb mijn T68i nu zo`n 9,5 maanden.. en het frontje begint zowat uit elkaar te donderen en de toetsen zijn niet meer leesbaar ... natuurlijk heb ik hem zeer intensief gebruikt.. maar lijkt me niet geheel wenselijk.

kan ik dit allemaal bij een SESP laten oplappen? (dan eventueel ook nieuwe software)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Iemand enig idee hoe je regio info op je scherm krijgt? Dus zodat je het regionummer ziet van de zendpaal?
Ik heb bij berichten optie 7 Regio info en dan de infodienst aangezet, en bij berichtenlijst code 050 toegevoegd. Maar nix hoor.
Of zou het aan de aanbieder liggen (Orange)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Ja, alleen Vodafone biedt het nog aan met bovenstaande methode :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Aha toch wel provider afhankelijk :) Khad hiervoor dus Vodafone (Libertel) en op m'n T10 en T28 werkte het idd gewoon. Naja jammer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

mja wat moet je d`r mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Niet zo veel, maar is soms wel leuke info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:36
Ik heb mijn t68i nu bijna een jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Eind vorig jaar was er gewoon geen ander toestel van deze omvang met deze mogelijkheden. Ik ben zeer tevreden over het bereik (t-mobile heb ik) en vooral over de batterij!

Ik kan mijn e-mail lezen via GSM en GPRS, het is me zelfs gelukt om via Bluetooth vanaf een Sony Clie te surfen over GPRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Korakal schreef op 02 november 2003 @ 13:29:
Ja, alleen Vodafone biedt het nog aan met bovenstaande methode :)
ik heb vodafone en bij mij werkt het idd wel maar de letters zijn ongeveer anderhalf keer zo groot als de rest van de letters :X ik hoefde overigens geen code 050 toe tevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schuifje aan de rechterkant van de telefoon doet het niet meer. Het schuifje gaat heel licht naar boven/onder. Weet iemand hoe ik dit zelf kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Je bedoelt vast linkerkant ;)
Om het te fixxen, tja zal je em toch even open moeten schroeven en kijken wat er exact aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:25

FreakNL

Well do ya punk?

_WgV_ schreef op 17 september 2003 @ 22:14:
Ik hoop dat deze post niet als vervelend wordt opgevat.

Ik ben van mening dat als je nu, een t68i koopt, je bij aankoop al achterloopt!
Ik ken iemand die er 1 heeft gehad en die is na 1,5 jaar gebruik nu helemaal op.
Toen hij hem kocht, was het echt een heel 'hot' toestel, 1 van de eerste met kleurenscherm!
Maar datzelfde kleurenscherm is nu een lachertje (256 kleuren, korrelig beeld etc.)
Hij was er op zich wel tevreden mee netwerk was goed enzo waar hij woont.

De enige reden die ik kan bedenken waarom je nu een t68i zou aanschaffen, is omdat je graag Bluetooth en GPRS wilt, maar de prijs van de T610 (waar ik een zeer tevreden eigenaar van ben ;) ) of vergelijkbare toestellen te hoog vindt.
Mja kijk. Ik heb er vandaag 1 gekocht.

Ik ben GEEN gsm kenner. Ik wilde enkel een vlot uitziend ding voor niet al teveel geld. Misschien dat er voor hetzelfde geld wel iets beters geweest was, maargoed dat is nu te laat. Ik wist overigens niet dat deze telefoon al meer dan 1 1/2 jaar op de markt was, maar goed ik ben dan ook geen gsm kenner

Als de batterij van mijn nokia 3310 niet zo brak geworden was had ik daar nog steeds mee gelopen :D

Ik hoop wel dat hij een beetje degelijk blijft werken, zoja dan ben ik wel tevreden..

/edit
zo'n 610 ziet er ook wel leuk uit, maarja wel 2 keer zo duur :/

[ Voor 4% gewijzigd door FreakNL op 21-11-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 19 november 2003 @ 19:41:
Je bedoelt vast linkerkant ;)
Om het te fixxen, tja zal je em toch even open moeten schroeven en kijken wat er exact aan de hand is.
Dan is nu de grote vraag: hoe krijg ik hem open? Moet ik die schroefjes onderin losdraaien (waarmee?) of hoef ik alleen het bovenste kapje weg te halen (dat boven de batterij zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Schroefjes aan de achterkant losdraaien inderdaad, en onder dat 'deksel' (de antenne) zitter er ook nog een paar. Die moet er dus ook af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn "Sony Ericsson" is helemaal versleten van het frontje... verder is het frontje nog perfect. Weten jullie of ik ergens zo'n sticker kan kopen zodat ik dat er weer op kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ik denk eerder dat je dan een nieuw frontje moet kopen, verkopen ze vast niet los die stickers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

mjah is er hier ook af
zo erg is dat toch ook weer niet ?

inmiddels begint plastic op achterkant/zijkant batterij er ook af te gaan
dat ziet er wat minder mooi uit....

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1 2 3 Laatste