ben ik de enige die eigenlijk nergens kan vinden waar de se service points zijnVerwijderd schreef op 13 december 2003 @ 11:33:
[...]
Ik zou hem zowiezo updaten naar een T68i als ik jouw was... ff bij service point langs gaan en ze doen het gratis voor je (meestal).
ga naar de se site, dan nederland selecteren enzo. Dan op support klikken, dan dealer locator. Gegevens invullen en je krijgt een hele lijst. Dit zijn niet allemaal service points, de service points zijn aangegeven met een speciaal tekentje erachter (soort schroevendraaiertje) in den haag zit er iig één. Phoneshop, Korte poten 5.IKKE86 schreef op 14 december 2003 @ 02:01:
[...]
ben ik de enige die eigenlijk nergens kan vinden waar de se service points zijn
Of je belt even naar Sony Ericsson helpdesk en dan zeggen ze je ook wel wat de dichtsbijzijnde is...Xtuv schreef op 14 december 2003 @ 13:07:
[...]
ga naar de se site, dan nederland selecteren enzo. Dan op support klikken, dan dealer locator. Gegevens invullen en je krijgt een hele lijst. Dit zijn niet allemaal service points, de service points zijn aangegeven met een speciaal tekentje erachter (soort schroevendraaiertje) in den haag zit er iig één. Phoneshop, Korte poten 5.
Ik hoop dat deze post niet lastig is bij sommig mensen maar de volgende vraag:
Ik heb binnenkort ook een T68i en vroeg ik me af na dat ik had gezocht in de search en google en aardig wat reviews hebben door te hebben gelezen. Of erook een Handfree functie opzit dus net als een carkit zoon functie. Ik hoop dat jullie mijn hier antwoord op kunnen geven.
Ik heb binnenkort ook een T68i en vroeg ik me af na dat ik had gezocht in de search en google en aardig wat reviews hebben door te hebben gelezen. Of erook een Handfree functie opzit dus net als een carkit zoon functie. Ik hoop dat jullie mijn hier antwoord op kunnen geven.
Kittekat.net ....
Ok, ik ben fijn naar de phoneshop geweest..
Gevraagd of ze m'n T68 konden updaten naar een T68i, jahoor dat kon, voor 15 euro
had in dit topic gelezen dat het of nix kostte of 10 euro ofzo, maargoed, geen keus dus toch maar ja gezegd.
Dus m'n telefoon werd in dat apparaat gestopt en hij ging 'm updaten... werd eerst nieteens herkend, contactjes schoongemaakt, toen werd ie wel gezien.
Nou software eroverheen.. Maar bij het 2e deel van de nieuwe software gaf ie een error
nouja ff kijken of hij het toch deed, telefoon werkt wel enzo, maar hij loopt vast bij MMS, als ik profiel wil wisselen door < in te houden, bij alle connect en wap dingen.. en zelfs bij het menu knopje (onder de YES) 3x geprobeerd, ene uur in die winkel gestaan, maar hun konden er ook niks van maken
behalve voorstellen 'm naar SE op te sturen a 75 euro.
Volgens hun is er iets mis met de hardware op 1 of andere manier (Tsja het is wel een oude al, vriend van mij heeft 'm gekocht op ebay uit amerika. Joystick counter staat op 170.000 dat zegt wel iets..)
Dus nu zit ik met een half gare telefoon
bluetooth enzo kan ik ook niet meer bij... nouja smsen en bellen werkt nog. gelukkig. Maar ik kan niet eens keylock aanzetten omdat als ik op dat menuutje druk hij meteen vastloopt, AARGH.
Zou het nog helpen op 1 of andere manier als ik de telefoon weer helemaal wis? of alleen de instellingen ofzo?
Nouja 't is wel balen.. denk je even een upgrade te halen. Terugzetten kon ook niet ofzo... KUT.
software die er nu opgezet is is trouwens:
R8A015
prgCXC125323
R2B025 (dat stond voor de update bovenaan voglens mij)
prgCXC125326_TAE
Gevraagd of ze m'n T68 konden updaten naar een T68i, jahoor dat kon, voor 15 euro

Dus m'n telefoon werd in dat apparaat gestopt en hij ging 'm updaten... werd eerst nieteens herkend, contactjes schoongemaakt, toen werd ie wel gezien.
Nou software eroverheen.. Maar bij het 2e deel van de nieuwe software gaf ie een error

Volgens hun is er iets mis met de hardware op 1 of andere manier (Tsja het is wel een oude al, vriend van mij heeft 'm gekocht op ebay uit amerika. Joystick counter staat op 170.000 dat zegt wel iets..)
Dus nu zit ik met een half gare telefoon
Zou het nog helpen op 1 of andere manier als ik de telefoon weer helemaal wis? of alleen de instellingen ofzo?
Nouja 't is wel balen.. denk je even een upgrade te halen. Terugzetten kon ook niet ofzo... KUT.
R8A015
prgCXC125323
prgCXC125326_TAE
[ Voor 7% gewijzigd door Xtuv op 14-12-2003 16:35 ]
Welke shop was dat dan? Het hoort gratis te zijn! Je had moeten zeggen dat je met SE gebeld had en hun zeiden dat je dat gratis kon doen. Dan hebben ze eigenlijk geen woord om op te staan dat hun wel geld rekenen. Ze mogen er wel geld voor rekenen, maar het hoord gratis te zijn.Xtuv schreef op 14 december 2003 @ 16:20:
Ok, ik ben fijn naar de phoneshop geweest..
Gevraagd of ze m'n T68 konden updaten naar een T68i, jahoor dat kon, voor 15 eurohad in dit topic gelezen dat het of nix kostte of 10 euro ofzo, maargoed, geen keus dus toch maar ja gezegd.
Nou software eroverheen.. Maar bij het 2e deel van de nieuwe software gaf ie een errornouja ff kijken of hij het toch deed, telefoon werkt wel enzo, maar hij loopt vast bij MMS, als ik profiel wil wisselen door < in te houden, bij alle connect en wap dingen.. en zelfs bij het menu knopje (onder de YES) 3x geprobeerd, ene uur in die winkel gestaan, maar hun konden er ook niks van maken
behalve voorstellen 'm naar SE op te sturen a 75 euro.
Dus nu zit ik met een half gare telefoonbluetooth enzo kan ik ook niet meer bij... nouja smsen en bellen werkt nog. gelukkig. Maar ik kan niet eens keylock aanzetten omdat als ik op dat menuutje druk hij meteen vastloopt, AARGH.
R8A015
prgCXC125323
prgCXC125326_TAE
Ten tweede is het dan hun probleem dat het flashen mislukt en zouden hun hem moeten opsturen naar SE... hun hebben tenslote het flashen gedaan en jij niet. Gewoon teruggaan naar de winkel en EISEN dat ze hem opsturen, en dat het je NIKS kost. Lijkt nergens op dus!
R8015 is volgens mij wel de nieuwste versie... zitten ook 4 nieuwe games by
Maar je moet dus gewoon terug gaan naar de winkel en hier werk van maken!
Tsja flashen laat je voor zover ik weet op eigen risico doen, denk niet dat ik een poot heb om op te staan wat dat betreft...
Was de Phoneshop in Den Haag.
Nieuwe spelletjes zitten er idd wel op.
Was de Phoneshop in Den Haag.
Nieuwe spelletjes zitten er idd wel op.
Verwijderd
Is er een verschil tussen BlueTooth compatibiliteit tussen de verschillende BT phones van SE (of andere merken) en BT accesoires?? Verschillende BT-versies ofzo??
Zoek nl een triband BT phone, maar wil een dunne, zoals de t39 of misschien t68. Die z600 is echt te dik, of ik moet m opengeklapt in mn zak houden
Zoek nl een triband BT phone, maar wil een dunne, zoals de t39 of misschien t68. Die z600 is echt te dik, of ik moet m opengeklapt in mn zak houden
nee dat is er niet de mogelijkheden zijn voor alle bleutooth apparaten hetzelfdeVerwijderd schreef op 16 december 2003 @ 01:22:
Is er een verschil tussen BlueTooth compatibiliteit tussen de verschillende BT phones van SE (of andere merken) en BT accesoires?? Verschillende BT-versies ofzo??
Pfff.. ik tel de dagen totdat mijn contract afloopt, en ik een ander mobiel kan kopen
Ik zie dat ik niet de enige ben met problemen als:
- traaaaaag menu
- Knopjes worden naar verloop van tijd slecht (de opnemen toets werkt niet meer)
- vol signaal, maar bellers krijgen mijn voicemail (of komt dit door t-mobile?)
- joystickje kapot (na 1.5 jaar)
Maar goed, om niet alleen maar te zeuren:
+ goede standby tijd
+ leuk kleurendisplay (maar is nu geen noviteit meer)
+ pop3 mail client
- traaaaaag menu
- Knopjes worden naar verloop van tijd slecht (de opnemen toets werkt niet meer)
- vol signaal, maar bellers krijgen mijn voicemail (of komt dit door t-mobile?)
- joystickje kapot (na 1.5 jaar)
Maar goed, om niet alleen maar te zeuren:
+ goede standby tijd
+ leuk kleurendisplay (maar is nu geen noviteit meer)
+ pop3 mail client
Is er toevallig iemand met Hi en een T68i die GPRS aan de praat gekregen heeft?
Ik ben al dagen bezig om het voor elkaar te krijgen; het forum doorzocht, met google gezocht, op www.geekzone.co.nz gekeken, op de website van Hi gezocht, maar het wil maar niet lukken.
Ik wil graag met mn Ipaq 3850 met PPC2002 via Bluetooth over GPRS internetten, maar ik krijg steeds de melding "GPRS parameters niet ondersteund".
Ik heb GPRS op mn hi-kaart laten activeren door 313 te bellen. Ik kreeg een SMSje "Dit 06-nummer is geschikt gemaakt om met uw nieuwe i-mode toestel i-mode te gaan gebruiken. U dient uw toestel uit en aan te zetten".
Als ik op mn telefoon probeer e-mail te checken krijg ik ook de melding "GPRS parameters niet ondersteunt"
Mijn instellingen:
Verbinden->Datacomm.->Data-account->GPRS1->
CID=1
Bewerken->
APN-adres: internet
Gebruikers ID: [geen]
Wachtwoord: [geen]
Wachtwoord? Uit
Voorkeursserv.: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...
Kan iemand mij zeggen wat er niet klopt?
Ik ben al dagen bezig om het voor elkaar te krijgen; het forum doorzocht, met google gezocht, op www.geekzone.co.nz gekeken, op de website van Hi gezocht, maar het wil maar niet lukken.
Ik wil graag met mn Ipaq 3850 met PPC2002 via Bluetooth over GPRS internetten, maar ik krijg steeds de melding "GPRS parameters niet ondersteund".
Ik heb GPRS op mn hi-kaart laten activeren door 313 te bellen. Ik kreeg een SMSje "Dit 06-nummer is geschikt gemaakt om met uw nieuwe i-mode toestel i-mode te gaan gebruiken. U dient uw toestel uit en aan te zetten".
Als ik op mn telefoon probeer e-mail te checken krijg ik ook de melding "GPRS parameters niet ondersteunt"
Mijn instellingen:
CID=1
Bewerken->
Wachtwoord? Uit
heb je het al geprobeerd met een configuratie smsje van sony ericsson?
ik heb nu helaas geen tijd voor een exacte url maar als je even zoekt op www.sonyericsson.nl moet het te vinden zijn
ik heb nu helaas geen tijd voor een exacte url maar als je even zoekt op www.sonyericsson.nl moet het te vinden zijn
Vergeten te noemen, die heb ik idd ook al geprobeerd
Even bellen naar de helpdesk van Hi - die moeten je hiermee kunnen helpen.Fl4sh3r schreef op 19 januari 2004 @ 18:58:
Is er toevallig iemand met Hi en een T68i die GPRS aan de praat gekregen heeft?
Mijn instellingen:
CID=1
Bewerken->
Wachtwoord? Uit
/me Jelte heeft zijn T68i nu ook verkocht -> nu trotse eigenaar van een T630!
dan sluit ik me aan bij jelte om even naar hi te bellen, parameters niet ondersteunt heeft meer met je provider te maken als met je telefoon
Verwijderd
Ik heb nog nooit een software-update gedaan, terwijl ik m'n T68i al meer dan 1 jaar in bezit heb. Begrijp ik het nu goed dat ik dit gratis kan laten doen bij de Phonehouse in Den Haag?
Ik heb erg veel problemen met bereik etc, en weet zeker dat het niet aan het netwerk ligt. Dus wellicht dat de softwareupdate het weer wat beter maakt!
Ik heb erg veel problemen met bereik etc, en weet zeker dat het niet aan het netwerk ligt. Dus wellicht dat de softwareupdate het weer wat beter maakt!
de ene keer doen ze het wel gratis de andere niet, als je zegt dat SE heeft gezegd dat je het daar kan laten doen heb je de grootste kans dat ze hem (gratis) voor je updaten. anders vroegen ze geloof ik 10 euro
Verwijderd
Even een vraag tussendoor, is het frontje nou te verwisselen?
Het toetsenbord is ook wat vervaagd en op het frontje zitten aardig wat krasjes enz, kan ik dit anders laten doen?
Btw: een origineel frontje.
Het toetsenbord is ook wat vervaagd en op het frontje zitten aardig wat krasjes enz, kan ik dit anders laten doen?
Btw: een origineel frontje.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 10:18 ]
Dat kan, maar een frontje los krijgen is wat lastig dacht ik.
En meestal erg duur!Solosmots schreef op 07 februari 2004 @ 11:54:
Dat kan, maar een frontje los krijgen is wat lastig dacht ik.
Verwijderd
Hmm, dan laat ik dat maar, zo noodzakelijk is het ook niet.
Daarentegen is dit misschien wel mogelijk voor een kleine vergoeding:
Zou je dat blauwe knopje op de joystick opnieuw kunnen bestellen ? Joystick is nu grijs, werkt nog wel.
Dat moet ook wel kunnen maar ik denk dat die ook erg duur zijn (zoals alle losse onderdelen)...Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:20:
[...]
Hmm, dan laat ik dat maar, zo noodzakelijk is het ook niet.
Daarentegen is dit misschien wel mogelijk voor een kleine vergoeding:
Zou je dat blauwe knopje op de joystick opnieuw kunnen bestellen ? Joystick is nu grijs, werkt nog wel.
nieuws: Ook Sony Ericsson meldt bluetooth-veiligheidslek gsm's
de t68i die ik hier heb is 1,5 jaar oud oid en die heeft versie R2B025
vraag me alleen af hoe oud je mobieltje moet zijn om die software versie te hebben ?Indien de softwareversie "R1A081" blijkt te zijn, wordt aangeraden om contact op te nemen met een Sony Ericsson service centre om de software te upgraden. In afwachting daarvan raadt men aan om Bluetooth voorlopig uit te schakelen
Dan zijn het mobieltjes die net wat ouder zijn dan 1,5 jaar aangezien R2B niet lang na R1A gekomen is lijkt mijDDX schreef op 16 februari 2004 @ 12:10:
nieuws: Ook Sony Ericsson meldt bluetooth-veiligheidslek gsm's
[...]
vraag me alleen af hoe oud je mobieltje moet zijn om die software versie te hebben ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 14:23 ]
Ik heb de laatste paar weken een raar probleem met mijn SonyEricsson T68i. Zowel bij ingaande als bij uitgaande gesprekken weigert de telefoon verbinding te maken. Bij inkomende gesprekken schakeld de telefoon het gesprek direct door naar voicemail. Bij uitgaande gesprekken hoor ik een tweetal piepjes en gaat terug naar stand-by
De ontvangst is dan volgens de telefoon wel in orde, rond 60%. En na een half uurtje doet ie het wel weer (op dezelfde locatie met hetzelfde ontvangst).
Ik dacht eerst dat het aan de provider lag (Telfort), maar na wisselen van telefoon en simcard had de T68i nog steeds het probleem, en bij de andere testtelefoon was er niets aan de hand.
Hebben meer mensen hier last van?
Misschien toch maar eens laten nakijken, heb hem nl. nog geen half jaar.
De ontvangst is dan volgens de telefoon wel in orde, rond 60%. En na een half uurtje doet ie het wel weer (op dezelfde locatie met hetzelfde ontvangst).
Ik dacht eerst dat het aan de provider lag (Telfort), maar na wisselen van telefoon en simcard had de T68i nog steeds het probleem, en bij de andere testtelefoon was er niets aan de hand.
Hebben meer mensen hier last van?
Misschien toch maar eens laten nakijken, heb hem nl. nog geen half jaar.
heb je iets doorgeschakeld staan mischien?
Dat is een goeie, ik zal straks kijken. Maar uitgaande gesprekken moeten dan toch alsnog altijd goed gaan? Die worden lijkt mij nooit 'doorgeschakeld'.IKKE86 schreef op 18 februari 2004 @ 01:34:
heb je iets doorgeschakeld staan mischien?
Je kan alle doorschakelingen wel ongedaan maken ergens in het menu Gesprekken.Krul schreef op 18 februari 2004 @ 07:43:
[...]
Dat is een goeie, ik zal straks kijken. Maar uitgaande gesprekken moeten dan toch alsnog altijd goed gaan? Die worden lijkt mij nooit 'doorgeschakeld'.
2 piepjes?Krul schreef op 17 februari 2004 @ 17:53:
Bij uitgaande gesprekken hoor ik een tweetal piepjes en gaat terug naar stand-by![]()
Zeker dat het er geen 3 zijn? Want dan heb je het grote T68i probleem (zie het grote topic T68i icm T-Mobile, geldt in mindere mate ook voor Orange).
Nu je het zegt...het kunnen er best 3 zijn...:oSolosmots schreef op 18 februari 2004 @ 20:03:
[...]
2 piepjes?
Zeker dat het er geen 3 zijn? Want dan heb je het grote T68i probleem (zie het grote topic T68i icm T-Mobile, geldt in mindere mate ook voor Orange).
Ik ga ff topic zoeken dat je aangeeft.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:59
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Vraagje die denk ik hier wel thuispast 
Ik heb dus een sony Ericsson en wil graag een aantal dingen veranderen. Twee dingen willen helaas niet lukken en google/handleiding geeft geen bruikbare informatie
- Operator logo verwijderen. Al verschillende sites een blanco operator logo bestelt, maar werken steeds niet. Iemand toevallig een site waar ze het zelf vandaan hebben gehaald of weten dat het werkt?
- De tijd verwijderen:

De tijd dus helemaal onderaan in het midden. Kan tijd veranderen + vorm, maar verwijderen van scherm lukt niet
Ik heb dus een sony Ericsson en wil graag een aantal dingen veranderen. Twee dingen willen helaas niet lukken en google/handleiding geeft geen bruikbare informatie
- Operator logo verwijderen. Al verschillende sites een blanco operator logo bestelt, maar werken steeds niet. Iemand toevallig een site waar ze het zelf vandaan hebben gehaald of weten dat het werkt?
- De tijd verwijderen:

De tijd dus helemaal onderaan in het midden. Kan tijd veranderen + vorm, maar verwijderen van scherm lukt niet
Beide dingen zijn niet mogelijk... het is geen SiemensWe Are Borg schreef op 06 maart 2004 @ 19:41:
Vraagje die denk ik hier wel thuispast
- De tijd verwijderen:
[afbeelding]
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:59
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Damn, daar was ik al bang voor. BedanktVerwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:44:
[...]
Beide dingen zijn niet mogelijk... het is geen Siemens
[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 06-03-2004 19:48 ]
Verwijderd
Ik heb al een jaar mn sony ericsson T68i en sinds gisteren heb ik problemen om hem op te starten. Deze morgen is het me dan toch gelukt maar toen ik hem een tijdje in mn broekzak had gehouden was hij weer uitgevallen en kreeg ik hem weer niet meer aan.
Het is zo dat als ik hem wil aanzetten de achtergrondverlichting wel brandt maar daar stopt het dan ook. Hij komt er zelf niet toe mn pin code te vragen.
De telefoon zat gisteren wel in mn broekzak toen ik in de regen aan het fietsen was maar echt heel nat is hij niet geworden. En het is ook niet dan meteen dat hij is uitgevallen.
Is er nog iemand met hetzelfde probleem of met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt!
Het is zo dat als ik hem wil aanzetten de achtergrondverlichting wel brandt maar daar stopt het dan ook. Hij komt er zelf niet toe mn pin code te vragen.
De telefoon zat gisteren wel in mn broekzak toen ik in de regen aan het fietsen was maar echt heel nat is hij niet geworden. En het is ook niet dan meteen dat hij is uitgevallen.
Is er nog iemand met hetzelfde probleem of met een oplossing hiervoor?
Alvast bedankt!
Oplossing hiervoor is om hem terug te sturen naar Sony Ericsson (via een Service Point). Je toestel is gewoon stuk, wat je zelf niet kan repareren.
Verwijderd
Hoe komt het dan dat ik hem deze morgen dan wel kon opstarten? 
Kan het iets te maken met het feit dat hij vochtig is binnenin en dat dat moet 'opdrogen'?
Kan het iets te maken met het feit dat hij vochtig is binnenin en dat dat moet 'opdrogen'?
Je zou het kunnen proberen door hem een paar dagen dicht bij een kachel te leggen. (dicht bij, niet op!)Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:45:
Hoe komt het dan dat ik hem deze morgen dan wel kon opstarten?
Werkt het dan nog niet, ga dan naar een Service Point voor een mogelijke reperatie.
Verwijderd
dankje voor de tip 
ik had er ondertussen al een haardroger op gericht (op de laagste stand in temperatuur) en nu werkt hij weer...
Leve de haardroger!
ik had er ondertussen al een haardroger op gericht (op de laagste stand in temperatuur) en nu werkt hij weer...
Leve de haardroger!
Verwijderd
ik wordt echt helemaal gek van mn t68i
ik vind het nog steeds de mooiste telefoon die re is maar bijna niets werkt meer.
Het irritantste is dat de NO knop 99 van de 100 keer dienst weigert en over de joystick zal ik wel helemaal niet beginnen. Alleen naar boven werkt nog..
De tel iss nu 2 jaar oud, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of moet ik een nieuw keypad en joystick kopen.. en zo ja waar kan dat??
ik vind het nog steeds de mooiste telefoon die re is maar bijna niets werkt meer.
Het irritantste is dat de NO knop 99 van de 100 keer dienst weigert en over de joystick zal ik wel helemaal niet beginnen. Alleen naar boven werkt nog..
De tel iss nu 2 jaar oud, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of moet ik een nieuw keypad en joystick kopen.. en zo ja waar kan dat??
Ik ben het met je eens dat ik het nog steeds de mooiste tel vind die er is.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:38:
Die van jouw is volgens mij gewoon versleten lijkt mij. Is het niet een beter idee een nieuwe t68i te halen of een goede 2e hands?
Verwijderd
vanaf augustus kan ik mn orange abbo verlengen en dan gaat mn t68i de prul in denk ik 
kga dan voor een 1,3MP fone zoals de siemens S65 of de K700 van SE
Je hebt groot gelijk! Ik zou zelf voor de K700 gaan maja das persoonlijk.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:42:
vanaf augustus kan ik mn orange abbo verlengen en dan gaat mn t68i de prul in denk ik
Verwijderd
misschien iemand die weet waar je goedkoop andere behuizingen in nederland krijgt voor de t68i. ben ze wel in het buitenland tegengekomen a 16 dollar en 12 euro, maar die verstuurden niet naar nederland.
max bedrag wat ik eraan wil uitgeven is 25 euro
max bedrag wat ik eraan wil uitgeven is 25 euro
Verwijderd
Zit in de nieuwste updates voor de t68i ook de functie dat t9 onthoudt welke woorden je het meeste gebruikt en vevolgens bovenaan de lijst zet? Deze functie mis ik een beetje. Kan iemand mij ook vertellen of ik mijn t9 lijst kwijtben na de update? BvD
Nee, dat zit in de nieuwste software niet. Wel zit in de nieuwste versie 4 nieuwe games!Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 07:26:
Zit in de nieuwste updates voor de t68i ook de functie dat t9 onthoudt welke woorden je het meeste gebruikt en vevolgens bovenaan de lijst zet? Deze functie mis ik een beetje. Kan iemand mij ook vertellen of ik mijn t9 lijst kwijtben na de update? BvD
En je T9 lijst ben je niet kwijt na het updaten volgens mij, evenals je adresboek, berichten ed.
als alles goed verloopt ben je dat soort dingen inderdaad niet kwijtVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:32:
[...]
Nee, dat zit in de nieuwste software niet. Wel zit in de nieuwste versie 4 nieuwe games!
En je T9 lijst ben je niet kwijt na het updaten volgens mij, evenals je adresboek, berichten ed.
Ik heb een T68i, en een vraag 
bij het smsen gebruik ik geen woordenboek, ik type dus gewoon mijn woorden zelf, maar bij veel woorden heb je 2 maal dezelfde knop na elkaar nodig. om bv 2 dezelfde letters na elkaar te krijg, neem als voorbeeld het woord "de" dat is 2 maal knop 3, nu moet ik na de 1e keer drukken wachten tot het letter schermpje vanboven weg isen dan nog eens 2 maal...
is er geen knop of manier, zodat je niet meer moet wachten?
bij bv een nokia kon je gewoon op het pijltje drukken maar ik kan het hier niet vinden..... lijkt me sterk dat het niet mogelijk is eigenlijk.....
bij het smsen gebruik ik geen woordenboek, ik type dus gewoon mijn woorden zelf, maar bij veel woorden heb je 2 maal dezelfde knop na elkaar nodig. om bv 2 dezelfde letters na elkaar te krijg, neem als voorbeeld het woord "de" dat is 2 maal knop 3, nu moet ik na de 1e keer drukken wachten tot het letter schermpje vanboven weg isen dan nog eens 2 maal...
is er geen knop of manier, zodat je niet meer moet wachten?
bij bv een nokia kon je gewoon op het pijltje drukken maar ik kan het hier niet vinden..... lijkt me sterk dat het niet mogelijk is eigenlijk.....
Zoveel knoppen heeft de T68 toch niet
gewoon wat uitproberen zou ik zeggen.
Het kan wel trouwens. Joystick naar rechts laat je meteen verder tikken. Maar zelf vind ik het nogal omslachtig en zoveel tijdwinst is het ook niet. Het balkje boven verdwijnt namelijk behoorlijk snel.
Het kan wel trouwens. Joystick naar rechts laat je meteen verder tikken. Maar zelf vind ik het nogal omslachtig en zoveel tijdwinst is het ook niet. Het balkje boven verdwijnt namelijk behoorlijk snel.
joystickje naar rechts doen kiest een letter naar rechts in die letterbalk vanboven... als je dan op de A staat en je doet naar rechts komt er een B te staan.
dus dit is geen oplossing.
en ik heb zelf inderdaad wel al het een en ander geprobeerd, maar ik kan het niet vinden.
en ik heb zelf inderdaad wel al het een en ander geprobeerd, maar ik kan het niet vinden.
De T68i is een supertelefoon, maar als ik in november een nieuw abo afsluit wil ik een K700 hebben 
damn, die telefoon is echt geil
damn, die telefoon is echt geil
edit:
of de S700, is wel groot, maar wel mooi
of de S700, is wel groot, maar wel mooi
[ Voor 18% gewijzigd door AngelDust op 24-03-2004 10:22 ]
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Na een letter op Yes drukken.jackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 10:14:
joystickje naar rechts doen kiest een letter naar rechts in die letterbalk vanboven... als je dan op de A staat en je doet naar rechts komt er een B te staan.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
zelf open maken en schoonmaken van binnen, als je dat niet durft/kan/wil ff naar een service point, paar minuten werk.Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:38:
en als je geen torque x heb, een klein smal plat schroevendraaiertje wil het ook wel eens mee lukken.
Ja, alleen pas dan wel op dat je niet teveel druk zet. Anders heb je de kans dat je het schroefje beschadigd.6killer schreef op 24 maart 2004 @ 12:41:
[...]
zelf open maken en schoonmaken van binnen, als je dat niet durft/kan/wil ff naar een service point, paar minuten werk.
en als je geen torque x heb, een klein smal plat schroevendraaiertje wil het ook wel eens mee lukken.
Nee helpt ook niet dan komt hij met het verzenden aan scherm...
je kan ook een letter erna doen bijvoorbeeld de a, en daarna die met c weghalen. vraag is alleen of het sneller isjackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 22:29:
[...]
Nee helpt ook niet dan komt hij met het verzenden aan scherm...
jackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 10:14:
Heb je een andere softwareversie of zo? Ik heb R6A.
als ik de joystick naar rechts doe dan selecteer ik de volgende letter die onder die toets zit.........
Mijn T68i heeft zwemles gehad
Was toen ie nog aan was, in de sloot gevallen en vond hem 12 uur later pas.
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, maar dan ook echt alles. Maar toen zag ik dat SE over de belangrijkste delen een soort ijzeren omhulser met rubber had, dat was dus nog krukdroog. Ik heb dus nog hoop dat hij het doet... eerst ff laten drogen
De batterij is in meeste gevallen wel altijd stuk toch?
Update:
Ik heb de telefoon weer inelkaar gezet, en hij werkt perfect. Het is net alsof er niks gebeurd is. (terwijl hij toch 12 uur onder water heeft gelegen) Wat een top telefoon!
(Dat ijzeren omhulsel met die rubbers
is toch de redding geweest denk ik)
Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, maar dan ook echt alles. Maar toen zag ik dat SE over de belangrijkste delen een soort ijzeren omhulser met rubber had, dat was dus nog krukdroog. Ik heb dus nog hoop dat hij het doet... eerst ff laten drogen
Update:
Ik heb de telefoon weer inelkaar gezet, en hij werkt perfect. Het is net alsof er niks gebeurd is. (terwijl hij toch 12 uur onder water heeft gelegen) Wat een top telefoon!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 13:35 ]
Verwijderd
Ja idd toptelefoon heb de mijne(t68 geupgrade naar t68i) al meer dan 2 jaar en doet het nog steeds perfect.
Voor mijn weten 1 vd eerste met kleuren beeldscherm en technisch loopt hij zelfs nog niet eens heel veel achter op dit moment.
Maar met veel pijn in mijn hart moet ik hem toch verlaten krijg namelijk maandag mn nieuwe nokia 6230.
Ben eigenlijk sonyericsson fan maar vond dit eigenlijk wel een leuk telefoontje.
Maar weet zeker dat ik terug kom en dan ga ik voor de S700
.
Voor mijn weten 1 vd eerste met kleuren beeldscherm en technisch loopt hij zelfs nog niet eens heel veel achter op dit moment.
Maar met veel pijn in mijn hart moet ik hem toch verlaten krijg namelijk maandag mn nieuwe nokia 6230.
Ben eigenlijk sonyericsson fan maar vond dit eigenlijk wel een leuk telefoontje.
Maar weet zeker dat ik terug kom en dan ga ik voor de S700
Dat was een lange tijd geleden ook het geval bij Eddy Zoëi, daar kwam de T68i ook als beste waterbestendige toestel uit de test.Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
Mijn T68i heeft zwemles gehadWas toen ie nog aan was, in de sloot gevallen en vond hem 12 uur later pas.
Update:
Ik heb de telefoon weer inelkaar gezet, en hij werkt perfect. Het is net alsof er niks gebeurd is. (terwijl hij toch 12 uur onder water heeft gelegen) Wat een top telefoon!(Dat ijzeren omhulsel met die rubbers
is toch de redding geweest denk ik)
Was wel een grappige test. Na een lange tijd onder de douche deed de T68i het nog steeds en heeft hem toen maar in een emmer met water gegooid
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
was jij niet overgestapt op de t610?Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
een heel zielig verhaaltje
Ja dat heb ik ook gezien. Maar dat was maar 10 minuten onder de douch en 3 minuten helemaal onder water. Die van mij heeft 12 uur onder water gelegen en doet nog... dat noem ik nog eens kwaliteit en klasse toestellen!Ginz schreef op 30 april 2004 @ 21:21:
[...]
Dat was een lange tijd geleden ook het geval bij Eddy Zoëi, daar kwam de T68i ook als beste waterbestendige toestel uit de test.
Was wel een grappige test. Na een lange tijd onder de douche deed de T68i het nog steeds en heeft hem toen maar in een emmer met water gegooid
Ten eerste is het geen zielig verhaal want alles doet nog als je gelezen had

Ik heb een T630 gehad, maar die heb ik verkocht omdat ik er een goed bod op kreeg en ik had de T68i toch liever (verslaafd aan dat toestel
http://fma.sourceforge.net/
Hier vind je 'n super handig programma om je foon mee te beheren, heel makkelijk, overzichtelijk & erg compleet!
Ik heb nog 'n vraag: ik slaag er maar niet in om via POP3 & GPRS m'n e-mails op te halen van m'n Belgacom Skynet account.
Proximus winkel wist 't niet, Skynet helpdesk ook niet... Zelf geprobeerd, maar dat lukt ook niet. 't Is vooral: welk IP adres moet je opgeven voor je mailserver en waar vind ik dat?
Hier vind je 'n super handig programma om je foon mee te beheren, heel makkelijk, overzichtelijk & erg compleet!
Ik heb nog 'n vraag: ik slaag er maar niet in om via POP3 & GPRS m'n e-mails op te halen van m'n Belgacom Skynet account.
Proximus winkel wist 't niet, Skynet helpdesk ook niet... Zelf geprobeerd, maar dat lukt ook niet. 't Is vooral: welk IP adres moet je opgeven voor je mailserver en waar vind ik dat?
Nog iets over 'waterproof': toen m'n SE T300 in december uit m'n zak in een plas water viel, en er een aantal auto's over gereden hadden, was ie toch zo waterproof niet: de toestledjes begonnen te veranderen van kleur en dan te sissen om er dan mee op te houden...
Maja, 'n T300 is goedkoper dan een T68i...
Maja, 'n T300 is goedkoper dan een T68i...
Heb jij alleen de float mobile agent gedownload? ik krijg het niet werkend met een t68. Ik heb winxp + sp 1 en widcomm BT software, krijg m niet connectedcocico schreef op 29 mei 2004 @ 16:24:
http://fma.sourceforge.net/
[ Voor 10% gewijzigd door 6killer op 29-05-2004 17:58 ]
Moet je gewoon een COM poort binden aan je seriele poort op je T68i en dan in FMA die compoort opgeven
tis werkend maar niet via bluetooth in de instellingen, maar gewoon via ingestelde compoort bij seriele poorten, beetj evaag maar t werkt en is een leuk programmaatjeSolosmots schreef op 29 mei 2004 @ 21:35:
Moet je gewoon een COM poort binden aan je seriele poort op je T68i en dan in FMA die compoort opgeven
Verwijderd
Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van de T68i!
Heb er al lekker mee zitten spelen, en hij bevalt me wel
, op 1 ding na...dat geel/groene lampje links boven. Overdag is ie heel handig, maar 's nachts vind ik het neit zo handig als ik m'n tel naast m'n bed heb liggen, en ik de hele tijd zo'n knipper effect in m'n kamer heb.
Is er een manier om dat ledje uit te zetten?
Heb er al lekker mee zitten spelen, en hij bevalt me wel
Nee, kan niet. Je moet er gewoon even aan wennen, ik vond het eerst ook storend maar later valt het je helemaal niet meer opVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 11:26:
Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van de T68i!
Heb er al lekker mee zitten spelen, en hij bevalt me wel, op 1 ding na...dat geel/groene lampje links boven. Overdag is ie heel handig, maar 's nachts vind ik het neit zo handig als ik m'n tel naast m'n bed heb liggen, en ik de hele tijd zo'n knipper effect in m'n kamer heb.
Tis juist een goede zaak in deze tijd van status-ledjes-loze GSM's
Verwijderd
maar geen goede zaak in deze tijd van slape-loze-nachten-en-als-je-slaapt-dan-heel-licht....:|
bedankt iig!
bedankt iig!
moet je je bluetooth eens aanzettenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 11:42:
maar geen goede zaak in deze tijd van slape-loze-nachten-en-als-je-slaapt-dan-heel-licht....:|
bedankt iig!
mijn t68i is verleden tijd,
hij is op onbekende wijze overleden. ik heb hem naar docterandus service point gebracht. dit mocht helaas niet meer baten. ik ben nu tijdelijk veroodeeld tot een nokia 6230. er is helemaal niks meer te begginen met mijn toestel, het scherm licht op en veder kan er helemaal niks meer mee.
Vaarwel t68i
hij is op onbekende wijze overleden. ik heb hem naar docterandus service point gebracht. dit mocht helaas niet meer baten. ik ben nu tijdelijk veroodeeld tot een nokia 6230. er is helemaal niks meer te begginen met mijn toestel, het scherm licht op en veder kan er helemaal niks meer mee.
Vaarwel t68i

Op naar een T630?IKKE86 schreef op 14 juni 2004 @ 23:34:
mijn t68i is verleden tijd,
Vaarwel t68i
hope so
de 6230 is inderdaad niet verkeerd alleen kwa werking redt hij het toch niet bij een se
DAMN! Mijn T68i wil sinds gisteren niet meer opstarten!
De No toets deed al een tijdje moeilijk, en werkt nu helemaal niet meer!
Ik heb al alles geprobeerd: in alle richtingen erop drukken, enorm hard drukken, schudden met de telefoon,...
En ervoor had ik al probs met triller die vaak niet werkte en joystick die vaak vat bleef zitten!!!
het enige prob is dat er veel belangrijke adressen en afspraken in die phone zitten: vallen die er op een of andere manier nog uit te halen zonder hem aan te zetten??? Ik heb wel bluetooth tr beschikking op de computer..
Ik heb al alles geprobeerd: in alle richtingen erop drukken, enorm hard drukken, schudden met de telefoon,...
En ervoor had ik al probs met triller die vaak niet werkte en joystick die vaak vat bleef zitten!!!
het enige prob is dat er veel belangrijke adressen en afspraken in die phone zitten: vallen die er op een of andere manier nog uit te halen zonder hem aan te zetten??? Ik heb wel bluetooth tr beschikking op de computer..
open maken en stof er eens uit halen helpt misschienJoske Pauwels schreef op 24 juni 2004 @ 11:33:
DAMN! Mijn T68i wil sinds gisteren niet meer opstarten!
Idd, heb ik ook last (van) gehad ...
Ook ff onder de tobo folie ontvetten, dat was bij mij een oplossing.
Ook ff onder de tobo folie ontvetten, dat was bij mij een oplossing.
Ik heb dus hetzelfde probleem..
Batterij aandrukken enzo heeft geen zin, als ie per ongeluk toch aan gaat doet het Yes-knopje het gewoon goed, maar zodra die uit is wil ie niet meer aan.
EDIT: hm had vast een vlaag van verstandsverbijstering, want ja, hij wil echt niet aan als je op Yes blijft drukken...
Batterij aandrukken enzo heeft geen zin, als ie per ongeluk toch aan gaat doet het Yes-knopje het gewoon goed, maar zodra die uit is wil ie niet meer aan.
EDIT: hm had vast een vlaag van verstandsverbijstering, want ja, hij wil echt niet aan als je op Yes blijft drukken...
[ Voor 61% gewijzigd door marcovtwout op 01-09-2004 20:22 ]
In de hoop dat ik nog niet helemaal ouderwetsch ben met mijn T68i (heb 'm twee maanden en ben er gewoon blij mee! Wel BlueTooth, wel IrDA, wel GPRS, wel een redelijke accu, maar geen irritante camera of aandachtsgeile ringtones!), toch maar even een schaamteloze topic-kick...
Daarnet zat ik te bellen en kreeg ik ondertussen een SMS. Begint die telefoon opeens aan mijn oor te trillen. Nou kan ik op zich redelijk tegen kietelen, maar leuk is nog steeds anders. Is mijn telefoon ook van dit gedrag af te krijgen?
Ook is het wel vervelend dat bij een binnenkomende SMS wel netjes een melding daarvan op het scherm verschijnt, maar na een uur ofzo start 'ie toch weer die screensaver. Lijkt me niet de bedoeling. Laat die melding maar gewoon staan.
Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
En wat is eigenlijk bij de mensen die deze foon ook nog gebruiken de gemiddelde levensduur van een accu-lading? Met de 4.5 dagen die ik haal met redelijk gebruik ben ik nu zeker beter af dan met mijn vorige telefoon (Siemens M50, die haalde de vier dagen hooguit als ik in die dagen geen telefoon kreeg), maar volgens mij moet het ook nog wel beter kunnen...
Daarnet zat ik te bellen en kreeg ik ondertussen een SMS. Begint die telefoon opeens aan mijn oor te trillen. Nou kan ik op zich redelijk tegen kietelen, maar leuk is nog steeds anders. Is mijn telefoon ook van dit gedrag af te krijgen?
Ook is het wel vervelend dat bij een binnenkomende SMS wel netjes een melding daarvan op het scherm verschijnt, maar na een uur ofzo start 'ie toch weer die screensaver. Lijkt me niet de bedoeling. Laat die melding maar gewoon staan.
Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
En wat is eigenlijk bij de mensen die deze foon ook nog gebruiken de gemiddelde levensduur van een accu-lading? Met de 4.5 dagen die ik haal met redelijk gebruik ben ik nu zeker beter af dan met mijn vorige telefoon (Siemens M50, die haalde de vier dagen hooguit als ik in die dagen geen telefoon kreeg), maar volgens mij moet het ook nog wel beter kunnen...
over je vraag of je het trillen uit kan zetten of die melding kan laten staan is het antwoord simpel, nee.lintux schreef op 31 oktober 2004 @ 19:46:
een mooi verhaaltje
of die 4,5 dag met je accu wel of niet netjes is ligt eraan hoeveel je belt
Ai, wat irritant. Jij hebt dat ondervonden na een firmware update? Toch wel irritant, zelfs mijn Siemens M50 gedroeg zich op dit vlak wat beter.IKKE86 schreef op 01 november 2004 @ 09:18:
over je vraag of je het trillen uit kan zetten of die melding kan laten staan is het antwoord simpel, nee.
Mwah, als ik elke dag een half uur bel is dat veel. Maar het is redelijk onregelmatig. 10-30 minuten per dag, zegmaar.of die 4,5 dag met je accu wel of niet netjes is ligt eraan hoeveel je belt
Volgens mij is R8A015 de laatste firmware (weet 't niet zeker).Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
Maar je kan er vanuit gaan de SE geen nieuwe firmware meer uitbrengt voor een telefoon die 3 jaar oud is.
De mijne houdt het ook nog steeds uit! Veel mensen met problemen gehoord, maar die van mij blijft het nog doen (1 jr 10mnd)
*insert signature here
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben ja. Ik zag in het service menu bij SW Versions alleen overal 2001xxxx data staan, dus ik dacht dat ik oud spul zou hebben. R8A015 lijkt idd het nieuwste te zijn, al zie ik op sommige plaatsen mensen praten over R8B006. Maar ik zie dusdanig weinig logica in de versienummering van die firmware dat ik niet echt zeker weet of dat wel nieuwer is. Ws iets voor een andere regio oid.TjarkVerhoeven schreef op 01 november 2004 @ 09:47:
[...]
Volgens mij is R8A015 de laatste firmware (weet 't niet zeker).
Maar je kan er vanuit gaan de SE geen nieuwe firmware meer uitbrengt voor een telefoon die 3 jaar oud is.
Maar idd, op een paar kleine details na gewoon een goede telefoon. Ik denk dat 'ie voorlopig nog niet vervangen hoeft te worden.
als je hem even van de vergrendeling afhaalt zie je het ooklintux schreef op 01 november 2004 @ 09:35:
[...]
Ai, wat irritant. Jij hebt dat ondervonden na een firmware update? Toch wel irritant, zelfs mijn Siemens M50 gedroeg zich op dit vlak wat beter.
ik vind 4,5 dag nog lang niet slecht als je zoveel belt[...]
Mwah, als ik elke dag een half uur bel is dat veel. Maar het is redelijk onregelmatig. 10-30 minuten per dag, zegmaar.
Tsja, ik weet ook niet hoe het met andere foons zit. Maar ik vind het op zich ook genoeg ja. Ik kon dit jaar voor het eerst heel Lowlands van mijn telefoon gebruik maken zonder me zorgen te maken over de batterij. En dat is goed genoeg.IKKE86 schreef op 01 november 2004 @ 13:23:
ik vind 4,5 dag nog lang niet slecht als je zoveel belt
zijn er trouwens meer mensen met paarse pixelophoping op hun scherm?
Mijn T68i heeft soort van corosie op het scherm zitten, hele zooi 'pixels' zijn paars geworden. Ook als de foon uitstaat.....
Bekend probleem?
Mijn T68i heeft soort van corosie op het scherm zitten, hele zooi 'pixels' zijn paars geworden. Ook als de foon uitstaat.....
Bekend probleem?
Klinkt mij niet bekend iig...Gehaktbal schreef op 02 november 2004 @ 11:53:
Bekend probleem?
als het ook is als je telefoon uitstaat lijkt me dat je scherm is ingebrand, het is geen bekend probleem in ieder gevalGehaktbal schreef op 02 november 2004 @ 11:53:
Bekend probleem?
Goed, ik schop het hier nog een keer omhoog, want de telefoon doet weer eens niet lief. 
Het toeval wil dat er vandaag net een verlenging bij Telfort ingegaan is, en vandaag is het probleem ook behoorlijk verergerd. (Maar het was er eerst ook al!)
Het probleem: Signaal is perfect (alle streepjes), maar zodra ik probeer te bellen opeens nul, en na drie piepjes geeft de telefoon het opbouwen gesprek ook op. GPRS en SMS falen ook allemaal, mensen kunnen mij ook niet bellen. Vaak iig, soms wel. Het gaat met vlagen. Soms hoor ik de drie piepjes ook midden in een gesprek en dan is het ook meteen over. Vaak kan ik dan wel meteen weer bellen, dat werkt wel. Maar soms ook niet. (Duidelijk ja...)
Als ik de SIM in een andere telefoon stop lijkt alles goed te gaan (al heb ik niet te lang getest), het moet haast wel aan de telefoon liggen...
Na wat gezoek op Google Groups krijg ik het idee dat ik niet de enige ben met het probleem (maar dat SE wel beweert dat ze het nog niet eerder gezien hebben), is het hier al bekend? Irritant is het wel iig, en aangezien ik het ding nog geen half jaar heb ben ik niet van plan nu al weer een nieuwe te kopen. Alle nieuwe telefoons hebben camera's en dat soort shit en dat wil ik niet.
En als het bekend is: Een oplossing? 'k Ga even kijken of ik het ding nog onder garantie is, maar dat zal lastig worden aangezien hij tweedehands is en van Orange komt. (En ik heb Telfort.)
Het toeval wil dat er vandaag net een verlenging bij Telfort ingegaan is, en vandaag is het probleem ook behoorlijk verergerd. (Maar het was er eerst ook al!)
Het probleem: Signaal is perfect (alle streepjes), maar zodra ik probeer te bellen opeens nul, en na drie piepjes geeft de telefoon het opbouwen gesprek ook op. GPRS en SMS falen ook allemaal, mensen kunnen mij ook niet bellen. Vaak iig, soms wel. Het gaat met vlagen. Soms hoor ik de drie piepjes ook midden in een gesprek en dan is het ook meteen over. Vaak kan ik dan wel meteen weer bellen, dat werkt wel. Maar soms ook niet. (Duidelijk ja...)
Als ik de SIM in een andere telefoon stop lijkt alles goed te gaan (al heb ik niet te lang getest), het moet haast wel aan de telefoon liggen...
Na wat gezoek op Google Groups krijg ik het idee dat ik niet de enige ben met het probleem (maar dat SE wel beweert dat ze het nog niet eerder gezien hebben), is het hier al bekend? Irritant is het wel iig, en aangezien ik het ding nog geen half jaar heb ben ik niet van plan nu al weer een nieuwe te kopen. Alle nieuwe telefoons hebben camera's en dat soort shit en dat wil ik niet.
En als het bekend is: Een oplossing? 'k Ga even kijken of ik het ding nog onder garantie is, maar dat zal lastig worden aangezien hij tweedehands is en van Orange komt. (En ik heb Telfort.)
[ Voor 8% gewijzigd door lintux op 04-02-2005 00:46 ]
En of dit bekend is: Ben/T-Mobile & T68i
Het is zelfs bij Kassa op TV geweest, dit is wel een jaar geleden.
Het is zelfs bij Kassa op TV geweest, dit is wel een jaar geleden.
Haa. Na die thread door te hebben gescanned komt je nick me opeens ook heel bekend voor. 
Goed, lekker irritant dit dus. Ik begin me meteen al af te vragen of ik nou moeite moet gaan doen voor garantie of dat ik beter meteen een ander toestel op kan gaan zoeken. Probleem is dat ik het ding tweedehands heb en dat 'ie origineel van Orange komt, dus dat zal sowieso niet helemaal moeiteloos zijn (zeker omdat ik geen bon heb, die probeer ik nu dus te krijgen).
Najah, dank voor de link. Dit is zo'n typisch probleem waar ik geen Google/$zoekmachine query voor kan verzinnen, dan is een beetje hulp wel handig.
De thread is trouwens al bijna twee jaar oud. En nog steeds vind ik dat het toestel modern zat is voor mijn doen.
Goed, lekker irritant dit dus. Ik begin me meteen al af te vragen of ik nou moeite moet gaan doen voor garantie of dat ik beter meteen een ander toestel op kan gaan zoeken. Probleem is dat ik het ding tweedehands heb en dat 'ie origineel van Orange komt, dus dat zal sowieso niet helemaal moeiteloos zijn (zeker omdat ik geen bon heb, die probeer ik nu dus te krijgen).
Najah, dank voor de link. Dit is zo'n typisch probleem waar ik geen Google/$zoekmachine query voor kan verzinnen, dan is een beetje hulp wel handig.
De thread is trouwens al bijna twee jaar oud. En nog steeds vind ik dat het toestel modern zat is voor mijn doen.
Het is opzich een mooi toestel, maar ik was blij toen ik het eindelijk voormekaar had dat ze mij een T610 gingen opsturen.
Misschien dat je via een servicecenter nog wat kan regelen.
Misschien dat je via een servicecenter nog wat kan regelen.
Hmm. In die thread wordt alleen nog wel beweerd dat de T610 het probleem ook heeft, of iig weer andere irritaties. Dat valt mee?Coenen schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:06:
Het is opzich een mooi toestel, maar ik was blij toen ik het eindelijk voormekaar had dat ze mij een T610 gingen opsturen.
Maar goed, wilde al die tijd onder die camphones uit zien te komen. Dat kan ik blijkbaar niet eeuwig meer volhouden...
Ik heb geen problemen met mijn T610.
Zoek voor de zekerheid even, misschien ben ik, zonder het te weten, een gelukkig mens.
Zoek voor de zekerheid even, misschien ben ik, zonder het te weten, een gelukkig mens.
Is een "GPRS: No access" in het statusscherm terwijl er verder vol bereik is overigens ook iets wat normaal is bij dit probleem?
Wel typisch is trouwens dat het probleem bij mij op werk eigenlijk veel erger is dan bij mij thuis. Op werk kan ik eigenlijk niks met het ding, thuis werkt bellen en SMS'en vaak bij de tweede poging wel gewoon. (Totdat het gesprek halverwege alsnog afgekapt wordt...)
Net Telfort even gebeld, aangezien het probleem pas echt is ontstaan direct na mijn overstap naar een ander type abonnement. Maar goed, aangezien het probleem zich in andere telefoons niet voordoet kunnen zij er verder ook weinig mee...
Bah.
Wel typisch is trouwens dat het probleem bij mij op werk eigenlijk veel erger is dan bij mij thuis. Op werk kan ik eigenlijk niks met het ding, thuis werkt bellen en SMS'en vaak bij de tweede poging wel gewoon. (Totdat het gesprek halverwege alsnog afgekapt wordt...)
Net Telfort even gebeld, aangezien het probleem pas echt is ontstaan direct na mijn overstap naar een ander type abonnement. Maar goed, aangezien het probleem zich in andere telefoons niet voordoet kunnen zij er verder ook weinig mee...
Bah.

[ Voor 26% gewijzigd door lintux op 04-02-2005 15:03 ]
Okay, voor iedereen die een T68i heeft met dat antenne-probleem: Smijt het ding een keer uit frustratie op de grond ofzo. Heb ik gisteren gedaan, en sindsdien doet 'ie het eigenlijk eng goed. Gisteren zowaar een gesprek van tien minuten gehad zonder problemen, en zelfs op school werkte alles gewoon. Heb ik al een tijd niet meegemaakt...
Had ik net gisteren een ik-zoek-een-fatsoenlijke-bloatless-telefoon topic geopend...
Had ik net gisteren een ik-zoek-een-fatsoenlijke-bloatless-telefoon topic geopend...
Bah die van mij is gisteren overleden.
Ik kreeg een sms binnen 's nachts, en toen ik op JA drukte om te lezen liep de hele zooi vast. Niets werkte meer. Ik dacht, accu eruit en erin, dus gedaan, en nu doettie niets meer. Als ik hem aanzet met de NO knop, dan gaat alleen de backlight aan, en voor de rest gebeurt er niets
iemand ervaring daarmee??
/edit
Vanochtend naar het service centre in Spijkenisse geweest, voor 25 euro hebben ze hem gerepareerd. Had het misschien zelf ook wel gekund, want ze hebben hem alleen schoongemaakt en de schroefjes wat losser gezet, maar ach...
Ik kreeg een sms binnen 's nachts, en toen ik op JA drukte om te lezen liep de hele zooi vast. Niets werkte meer. Ik dacht, accu eruit en erin, dus gedaan, en nu doettie niets meer. Als ik hem aanzet met de NO knop, dan gaat alleen de backlight aan, en voor de rest gebeurt er niets
iemand ervaring daarmee??
/edit
Vanochtend naar het service centre in Spijkenisse geweest, voor 25 euro hebben ze hem gerepareerd. Had het misschien zelf ook wel gekund, want ze hebben hem alleen schoongemaakt en de schroefjes wat losser gezet, maar ach...
[ Voor 27% gewijzigd door FreakNL op 02-05-2005 12:22 ]