Verwijderd

Topicstarter
Solosmots schreef op 26 november 2003 @ 20:43:
Ik denk eerder dat je dan een nieuw frontje moet kopen, verkopen ze vast niet los die stickers :)
Sony Ericsson hoeft ze zelf ook niet te verkopen... :P Misschien dat iemand ergens een site had gevonden waar je dit soort spul kon bestellen... ;)
DDX schreef op 26 november 2003 @ 20:51:
mjah is er hier ook af
zo erg is dat toch ook weer niet ?

inmiddels begint plastic op achterkant/zijkant batterij er ook af te gaan
dat ziet er wat minder mooi uit....
Dat is inderdaad minder... mijn frontje ziet er verder nog perfect uit ... alleen die letter zijn bijna weg... :(

offtopic:
LOL... ik heb nu de startpost van de eerste en de tweede pagina van dit topic! :*)
(als je instellingen op 100 post per pagina staan)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 17:09 ]

• GleNnoS_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:06
Kheb een vraagie wat is het verschil tussen T68 en T68i ?

Modbreak:
Ik heb ook een vraagje: ga jij Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) even lezen? Doe ajb een beetje meer moeite voordat je je vraag post. Dit is wel héél makkelijk te vinden...

[ Voor 68% gewijzigd door Korakal op 27-11-2003 20:04 ]

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 17:07:
[...]

Sony Ericsson hoeft ze zelf ook niet te verkopen... :P Misschien dat iemand ergens een site had gevonden waar je dit soort spul kon bestellen... ;)
http://search.ebay.com/se...aEndSort&query=cover+t68i

[ Voor 24% gewijzigd door DDX op 27-11-2003 20:07 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Topicstarter
Thanx! Ik heb zelf ff via google gezocht en ik kwam bij deze site:

http://www.cutepcs.com/in...sson_t68i/accessories.htm

Deze heeft gaaf spul voor je T68(i) >:) Inkoopactie? :9

• DDX

DDX

Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:25:
[...]

huh die neck chains

http://www.cutepcs.com/de...egoryid=88&ProductID=8498

hoe wil je die aan de t68i connecten :?

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-08 14:44
Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:25:
[...]

als jij die actie regelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 27 november 2003 @ 22:17:
[...]

als jij die actie regelt :+
Dan moet er veel meer animo zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 29 november 2003 @ 11:45:
[...]

Dan moet er veel meer animo zijn ;)
waar blijft het topic inkoopactie animo check?

mocht je seriues van plan zijn om die actie doen wil ik evt wel helpen met zon topic etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 29 november 2003 @ 12:16:
[...]

waar blijft het topic inkoopactie animo check?

mocht je seriues van plan zijn om die actie doen wil ik evt wel helpen met zon topic etc
Ik heb je toegevoegd op msn... kunnen we dit verder bespreken zonder dit topic onder te blaten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoewel ik altijd 1 ben die het altijd nog een top toestel vond begin ik me nu de laatste dagen toch ook te ergeren aan dit ding.

Hij loopt bij mij de laatste tijd nogal vaak vast vooral wanneer ik een SMS aan het typen ben. (of hij is zo traag dat ik denk dat hij vastloop ;)) Ik haal dan de batterij eruit en doe hem weer aan en dan is het weer goed. Mischien komt het ook wel doordat zijn Inbox bijna vol zit maar dit hoord gewoon niet zo te zijn.

Ten tweede ontvangt hij SMS-jes soms erg laat. Als ik de telefoon dan uit en aan doe ontvangt hij um wel meteen. Als dit nou aan het netwerk of tel licht... :?

Ik hoop dat die online update service ook gauw voor de T68i komt en dat met een nieuwe firmware dit probleem opgelost is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 18:00:
Ten tweede ontvangt hij SMS-jes soms erg laat. Als ik de telefoon dan uit en aan doe ontvangt hij um wel meteen. Als dit nou aan het netwerk of tel licht... :?
dit ligt waarschijnlijk niet aan de telefoo,. de telefoon is tenslotte afhankelijk van wanneer het netwerk de smsjes aanlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 06 december 2003 @ 11:17:
[...]

dit ligt waarschijnlijk niet aan de telefoo,. de telefoon is tenslotte afhankelijk van wanneer het netwerk de smsjes aanlevert.
Ja maar dan is het maar net hoe vaak hij contact maakt met het netwerk om te controleren of er nieuwe berichten zijn... doet hij dit niet zo vaak dan krijg je je sms pas laat ;)

Begin nu echt te sparen voor een T630... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slagroom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10-2024
Ik ben het nu helemaal zat! Wat een ongelofelijk schijt ding! Niets werkt meer goed en hij is al 6 keer weg gebracht! Wat moet ik hier nou mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Slagroom schreef op 06 december 2003 @ 12:58:
Ik ben het nu helemaal zat! Wat een ongelofelijk schijt ding! Niets werkt meer goed en hij is al 6 keer weg gebracht! Wat moet ik hier nou mee?
eerst is vertellen wat voor klachten je hebt mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 06 december 2003 @ 17:13:
[...]

eerst is vertellen wat voor klachten je hebt mischien?
Is inderdaad wel handig ja ;)

Ik heb ondekt dat mijn T68i eigenlijk alleen vastloopt bij het sms-en en dan de optie beantwoorden. Nu staat mijn box ook zowat vol maar dit hoord ik vind ik niet te gebeuren.

Ik ga maandag maar ff naar SE bellen of die online update service er ook voor de T68i komt en wanneer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 06 december 2003 @ 20:19:
[...]Ik ga maandag maar ff naar SE bellen of die online update service er ook voor de T68i komt en wanneer... ;)
wat bedoel je hier precies mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
IKKE86 schreef op 07 december 2003 @ 12:28:
[...]

wat bedoel je hier precies mee?
Sony Ericsson is bezig met een online update service zodat je thuis je firmware kan upgraden met een datakabel. Zoals Siemens het nu al heeft. Dit is nu alleen beschikbaar voor de P900 maar komt mogelijk ook voor de andere modellen. En ik ga dus bellen of het ook voor de T68i komt en wanneer... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 07 december 2003 @ 15:40:
[...]

Sony Ericsson is bezig met een online update service zodat je thuis je firmware kan upgraden met een datakabel. Zoals Siemens het nu al heeft. Dit is nu alleen beschikbaar voor de P900 maar komt mogelijk ook voor de andere modellen. En ik ga dus bellen of het ook voor de T68i komt en wanneer... ;)
mooi, dan bel ik ze ook even dan komen ze er mischien achter dat er meer vraag naar is ;) je bedoelt hiermee de datakabels van 3x niks?

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:12
Heeft iemand hier een t68 of t68i met Orange MMS?
Ik heb zelf een t68 met vrij nieuwe software, inclusief MMS optie.
Ik heb gisteren met orange gebeld om mms te activeren, de t68 staat niet in het lijstje, heb de t68i settings gekregen.
Kwam er later achter dat je die ook gewoon op de site kan opvragen, maarja.

Deze gegevens dus:

Bij toegangspunt/APN: mms
Homepage: http://mms.orange.nl:8002
Bij IP adres kun je invullen: 10.250.255.183
Sommige telefoons vragen de IP poort, vul hier in: 9201
Verbindingstype/drager: selecteer 'GPRS' (niet beveiligd)
Sessie: selecteer 'Continu /doorlopend'
De gebruikersnaam en het wachtwoord hoeven niet ingesteld te worden.

Als ik een mmsje stuur naar 1111 met mms t68i krijg ik de software en zet ie de 'homepage' er wel in. Ook maakt hij een data account. Maar IP blijft leeg, die kan ik zelf wel invullen met bovenstaande info, maar als ik probeer een mmsje naar mezelf te sturen krijg ik 'grps failed'

Als iemand het wel werkend heeft, zou ik graag weten wat er bij je data account precies voor info staat.

Ik hoop dat ik het hier ook werkend krijg, misschien helpt de software upgrade naar t68i, dat kan ik evt. nog proberen.

• klie2003
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-09 11:51
Hoi iedereen,
ik heb een t68 maar wil een nieuwe behuizing hebben ervoor...

weet iemand waar ik zon behuizing kan kopen/bestellen?

• Mottebelke
  • Laatst online: 26-09 14:22
Zijn er hier meer mensen die problemen hebben met hun T68i en Telfort Prepay?

Ik heb namelijk geregeld de melding 'Geen Toegang' op m'n schermpje staan en dan heeft ie dus geen verbinding met het netwerk. Ik kan dan wel opnieuw het netwerk gaan zoeken, maar vaak vind ie dan niets. Vaak vindt ie na een tijdje opeens wel het netwerk.

Is dit een probleem met de telefoon (antenne) of heeft dit echt met het netwerk te maken?

• IKKE86
Xtuv schreef op 11 december 2003 @ 16:53:
Ik hoop dat ik het hier ook werkend krijg, misschien helpt de software upgrade naar t68i, dat kan ik evt. nog proberen.
hier kun je de instellingen laten smsen naar je telefoon.
klie2003 schreef op 11 december 2003 @ 17:05:
Hoi iedereen,
ik heb een t68 maar wil een nieuwe behuizing hebben ervoor...

weet iemand waar ik zon behuizing kan kopen/bestellen?
hier bijvoorbeeld waar je de originele behuizingen kan vinden weet ik niet
Mottebelke schreef op 11 december 2003 @ 19:17:
Is dit een probleem met de telefoon (antenne) of heeft dit echt met het netwerk te maken?
is het altijd op dezelfde plaatsen dat je dit probleem hebt? zo ja ligt het aan het netwerk zo nee zou ik de antenne even na laten kijken

• Xtuv
IKKE86 schreef op 11 december 2003 @ 22:18:
[...]

hier kun je de instellingen laten smsen naar je telefoon.
zo werkt het dus niet.

niemand met een t68 / t68i en orange die gebruikt maakt van mms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 11 december 2003 @ 23:14:
[...]

zo werkt het dus niet.

niemand met een t68 / t68i en orange die gebruikt maakt van mms?
Ik heb een T68i met Orange en heb de MMS instelling gewoon naar mijn telefoon gekregen door ook zo'n sms je sturen naar 1111 met mms t68i. Dit werkt echter perfect.

Heb je al geprobeerd om naar 1111 mmm t68 te sturen (dus zonder i). Ik zou je zeker aanraden een software update naar de i toe te doen omdat deze veel meer kan/sneller/stabieler is. Het is gratis bij een Serice Center, en als je even wacht kan je het ook mogelijk thuis doen via een datakabel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Verwijderd schreef op 12 december 2003 @ 15:40:
[...]

Ik heb een T68i met Orange en heb de MMS instelling gewoon naar mijn telefoon gekregen door ook zo'n sms je sturen naar 1111 met mms t68i. Dit werkt echter perfect.

Heb je al geprobeerd om naar 1111 mmm t68 te sturen (dus zonder i). Ik zou je zeker aanraden een software update naar de i toe te doen omdat deze veel meer kan/sneller/stabieler is. Het is gratis bij een Serice Center, en als je even wacht kan je het ook mogelijk thuis doen via een datakabel ;)
T68 zonder i kan niet, kijk ook maar op de site.. Ik kan ook wel t68i smsen, dan krijg ik ook wel instellingen, maar ik heb het idee dat ze nit allemaal ingevuld worden.

Een vriend van mij heeft een t68i, het menuutje ziet er gewoon hetzelfde uit.
Maar ik wil graag weten wat er in staat. Als ik de settings naar me toe laat smsen dan maakt hij ook een profiel aan bij connect > data comm > data accounts.

APN=mms
user id = leeg
ip adress = leeg (die kan ik zelf wel invullen, staat op de orange site)
DNS adress = leeg, kan ik niet vinden op de site, staat die er bij jou wel in?
bij advanced settings authentication op normal, data en header compression off.

En bij de mms opties staat de server wel ingevuld.

Heb jij b.v. een DNS erin staan ofzo? of hetzelfde als ik heb?

Ik heb btw softwareversie RB025 die van vlak voor de i. In snelheid merk ik geen verschil met de t68i van een vriend van mij, en ook de menuutjes etc. zijn 't zelfde, weinig/geen verschil te ontdekken. Maar ik zal dan toch maar eens langs zo'n service centre gaan, kan ook geen kwaad ofzo. Behalve dat ik alles weer opnieuw in moet gaan tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Laatst online: 26-09 14:22
IKKE86 schreef op 11 december 2003 @ 22:18:
[...]

is het altijd op dezelfde plaatsen dat je dit probleem hebt? zo ja ligt het aan het netwerk zo nee zou ik de antenne even na laten kijken
Hum, ik heb even wat liggen wisselen met simkaarten en met een andere simkaart (T Mobile) heeft ie ook geen bereik.
En de Telfort simkaart van mezelf doet het wel in een ander toestel op dezelfde plek.
Lijkt er dus op dat de antenne moeilijk doet. Weet iemand of ze zoiets kunnen repareren? En gaat dat veel kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 12 december 2003 @ 15:58:
[...]

T68 zonder i kan niet, kijk ook maar op de site.. Ik kan ook wel t68i smsen, dan krijg ik ook wel instellingen, maar ik heb het idee dat ze nit allemaal ingevuld worden.

Een vriend van mij heeft een t68i, het menuutje ziet er gewoon hetzelfde uit.
Maar ik wil graag weten wat er in staat. Als ik de settings naar me toe laat smsen dan maakt hij ook een profiel aan bij connect > data comm > data accounts.

APN=mms
user id = leeg
ip adress = leeg (die kan ik zelf wel invullen, staat op de orange site)
DNS adress = leeg, kan ik niet vinden op de site, staat die er bij jou wel in?
bij advanced settings authentication op normal, data en header compression off.

En bij de mms opties staat de server wel ingevuld.

Heb jij b.v. een DNS erin staan ofzo? of hetzelfde als ik heb?

Ik heb btw softwareversie RB025 die van vlak voor de i. In snelheid merk ik geen verschil met de t68i van een vriend van mij, en ook de menuutjes etc. zijn 't zelfde, weinig/geen verschil te ontdekken. Maar ik zal dan toch maar eens langs zo'n service centre gaan, kan ook geen kwaad ofzo. Behalve dat ik alles weer opnieuw in moet gaan tikken.
Dit staat bij mij in het data account MMS:

1. Bewerken
2. Naam wijzigen
3. CID=3

Ik open dus optie 1:

1. APN=mms
2. gebruikers id= (leeg)
3. wachtwoord= (leeg)
4. wachtwoord? = uit
5. voorkeursserv.= automatisch
6. ip adres= ...
7. dns adres= ...
8. geavanc. instel.

Bij geavenc. instel. (optie 8.) heb ik het volgende:

1. Verificatie= normaal
2. Datacompressie= uit
3. Headercompres. = uit
4. Servicekwal.

Bij servicekwal (optie 4.) heb ik het volgende:

1. Precedent= niet opgegeven
2. Vertraging= niet opgegeven
3. Betrouwbaarheid= Klasse 3
4. Topsnelheid= niet opgegeven
5. Gem. snelheid= niet opgegeven

Dit zijn al mijn MMS instellingen, hopelijk heb je er wat aan. Heb je bij berichten wel de optie MMS? Kan het niet zo zijn dat de T68i wel MMS heeft en de T68 niet? (dat dat een nieuwe functie was) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
ok thanks, dat wou ik even weten :)
heeft niets geholpen, is zelfde als hier staat :P

Ja MMS menuutje heb ik wel hoor :) het is idd zo dat de T68 geen mms kan, maar met die software update dus wel. Ik ga nog eens bellen met de klantenservice denk ik, even vragen of het echt is ingeschakeld. Zoja dan de t68i update halen en dan zal 't hopenlijk werken.

Wat zijn jou ervaringen met orange mms btw? ik vraag het eigenlijk alleen maar aan omdat het nu dus tot februari gratis is :P werkt het een beetje snel? ik heb al gelezen dat de servers vaak druk bezet zijn enzo... dus dat het dan pas na een half uur aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 12 december 2003 @ 16:28:
ok thanks, dat wou ik even weten :)
heeft niets geholpen, is zelfde als hier staat :P

Ja MMS menuutje heb ik wel hoor :) het is idd zo dat de T68 geen mms kan, maar met die software update dus wel. Ik ga nog eens bellen met de klantenservice denk ik, even vragen of het echt is ingeschakeld. Zoja dan de t68i update halen en dan zal 't hopenlijk werken.

Wat zijn jou ervaringen met orange mms btw? ik vraag het eigenlijk alleen maar aan omdat het nu dus tot februari gratis is :P werkt het een beetje snel? ik heb al gelezen dat de servers vaak druk bezet zijn enzo... dus dat het dan pas na een half uur aankomt.
Ik zou hem zowiezo updaten naar een T68i als ik jouw was... ff bij service point langs gaan en ze doen het gratis voor je (meestal).

Mijn ervaringen met Orange MMS zijn goed :) Het is ideaal dat het tot februari gratis is, ik sms nu veel minder :P Het werkt gewoon snel hoor, alleen aan het begin toen het er net was niet, maar ja dat is ook wel logisch want dan gaat iedereen het uitproberen... ;) Maar nu is het gewoon zo als het wezen moet, en het komt ook meteen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 13 december 2003 @ 11:33:
[...]

Ik zou hem zowiezo updaten naar een T68i als ik jouw was... ff bij service point langs gaan en ze doen het gratis voor je (meestal).
ben ik de enige die eigenlijk nergens kan vinden waar de se service points zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
IKKE86 schreef op 14 december 2003 @ 02:01:
[...]

ben ik de enige die eigenlijk nergens kan vinden waar de se service points zijn :?
ga naar de se site, dan nederland selecteren enzo. Dan op support klikken, dan dealer locator. Gegevens invullen en je krijgt een hele lijst. Dit zijn niet allemaal service points, de service points zijn aangegeven met een speciaal tekentje erachter (soort schroevendraaiertje) in den haag zit er iig één. Phoneshop, Korte poten 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 14 december 2003 @ 13:07:
[...]

ga naar de se site, dan nederland selecteren enzo. Dan op support klikken, dan dealer locator. Gegevens invullen en je krijgt een hele lijst. Dit zijn niet allemaal service points, de service points zijn aangegeven met een speciaal tekentje erachter (soort schroevendraaiertje) in den haag zit er iig één. Phoneshop, Korte poten 5.
Of je belt even naar Sony Ericsson helpdesk en dan zeggen ze je ook wel wat de dichtsbijzijnde is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Ik hoop dat deze post niet lastig is bij sommig mensen maar de volgende vraag:

Ik heb binnenkort ook een T68i en vroeg ik me af na dat ik had gezocht in de search en google en aardig wat reviews hebben door te hebben gelezen. Of erook een Handfree functie opzit dus net als een carkit zoon functie. Ik hoop dat jullie mijn hier antwoord op kunnen geven.

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Ok, ik ben fijn naar de phoneshop geweest..
Gevraagd of ze m'n T68 konden updaten naar een T68i, jahoor dat kon, voor 15 euro :/ had in dit topic gelezen dat het of nix kostte of 10 euro ofzo, maargoed, geen keus dus toch maar ja gezegd.

Dus m'n telefoon werd in dat apparaat gestopt en hij ging 'm updaten... werd eerst nieteens herkend, contactjes schoongemaakt, toen werd ie wel gezien.
Nou software eroverheen.. Maar bij het 2e deel van de nieuwe software gaf ie een error :( nouja ff kijken of hij het toch deed, telefoon werkt wel enzo, maar hij loopt vast bij MMS, als ik profiel wil wisselen door < in te houden, bij alle connect en wap dingen.. en zelfs bij het menu knopje (onder de YES) 3x geprobeerd, ene uur in die winkel gestaan, maar hun konden er ook niks van maken :/ behalve voorstellen 'm naar SE op te sturen a 75 euro.
Volgens hun is er iets mis met de hardware op 1 of andere manier (Tsja het is wel een oude al, vriend van mij heeft 'm gekocht op ebay uit amerika. Joystick counter staat op 170.000 dat zegt wel iets..)

Dus nu zit ik met een half gare telefoon :( bluetooth enzo kan ik ook niet meer bij... nouja smsen en bellen werkt nog. gelukkig. Maar ik kan niet eens keylock aanzetten omdat als ik op dat menuutje druk hij meteen vastloopt, AARGH.
Zou het nog helpen op 1 of andere manier als ik de telefoon weer helemaal wis? of alleen de instellingen ofzo?

Nouja 't is wel balen.. denk je even een upgrade te halen. Terugzetten kon ook niet ofzo... KUT.

software die er nu opgezet is is trouwens:
R8A015
prgCXC125323
R2B025 (dat stond voor de update bovenaan voglens mij)
prgCXC125326_TAE

[ Voor 7% gewijzigd door Xtuv op 14-12-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xtuv schreef op 14 december 2003 @ 16:20:
Ok, ik ben fijn naar de phoneshop geweest..
Gevraagd of ze m'n T68 konden updaten naar een T68i, jahoor dat kon, voor 15 euro :/ had in dit topic gelezen dat het of nix kostte of 10 euro ofzo, maargoed, geen keus dus toch maar ja gezegd.

Dus m'n telefoon werd in dat apparaat gestopt en hij ging 'm updaten... werd eerst nieteens herkend, contactjes schoongemaakt, toen werd ie wel gezien.
Nou software eroverheen.. Maar bij het 2e deel van de nieuwe software gaf ie een error :( nouja ff kijken of hij het toch deed, telefoon werkt wel enzo, maar hij loopt vast bij MMS, als ik profiel wil wisselen door < in te houden, bij alle connect en wap dingen.. en zelfs bij het menu knopje (onder de YES) 3x geprobeerd, ene uur in die winkel gestaan, maar hun konden er ook niks van maken :/ behalve voorstellen 'm naar SE op te sturen a 75 euro.
Volgens hun is er iets mis met de hardware op 1 of andere manier (Tsja het is wel een oude al, vriend van mij heeft 'm gekocht op ebay uit amerika. Joystick counter staat op 170.000 dat zegt wel iets..)

Dus nu zit ik met een half gare telefoon :( bluetooth enzo kan ik ook niet meer bij... nouja smsen en bellen werkt nog. gelukkig. Maar ik kan niet eens keylock aanzetten omdat als ik op dat menuutje druk hij meteen vastloopt, AARGH.
Zou het nog helpen op 1 of andere manier als ik de telefoon weer helemaal wis? of alleen de instellingen ofzo?

Nouja 't is wel balen.. denk je even een upgrade te halen. Terugzetten kon ook niet ofzo... KUT.

software die er nu opgezet is is trouwens:
R8A015
prgCXC125323
R2B025 (dat stond voor de update bovenaan voglens mij)
prgCXC125326_TAE
Welke shop was dat dan? Het hoort gratis te zijn! Je had moeten zeggen dat je met SE gebeld had en hun zeiden dat je dat gratis kon doen. Dan hebben ze eigenlijk geen woord om op te staan dat hun wel geld rekenen. Ze mogen er wel geld voor rekenen, maar het hoord gratis te zijn.

Ten tweede is het dan hun probleem dat het flashen mislukt en zouden hun hem moeten opsturen naar SE... hun hebben tenslote het flashen gedaan en jij niet. Gewoon teruggaan naar de winkel en EISEN dat ze hem opsturen, en dat het je NIKS kost. Lijkt nergens op dus!

R8015 is volgens mij wel de nieuwste versie... zitten ook 4 nieuwe games by >:)

Maar je moet dus gewoon terug gaan naar de winkel en hier werk van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Tsja flashen laat je voor zover ik weet op eigen risico doen, denk niet dat ik een poot heb om op te staan wat dat betreft...

Was de Phoneshop in Den Haag.

Nieuwe spelletjes zitten er idd wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een verschil tussen BlueTooth compatibiliteit tussen de verschillende BT phones van SE (of andere merken) en BT accesoires?? Verschillende BT-versies ofzo??
Zoek nl een triband BT phone, maar wil een dunne, zoals de t39 of misschien t68. Die z600 is echt te dik, of ik moet m opengeklapt in mn zak houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 16 december 2003 @ 01:22:
Is er een verschil tussen BlueTooth compatibiliteit tussen de verschillende BT phones van SE (of andere merken) en BT accesoires?? Verschillende BT-versies ofzo??
nee dat is er niet de mogelijkheden zijn voor alle bleutooth apparaten hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 22:51
Pfff.. ik tel de dagen totdat mijn contract afloopt, en ik een ander mobiel kan kopen :s Ik zie dat ik niet de enige ben met problemen als:

- traaaaaag menu
- Knopjes worden naar verloop van tijd slecht (de opnemen toets werkt niet meer)
- vol signaal, maar bellers krijgen mijn voicemail (of komt dit door t-mobile?)
- joystickje kapot (na 1.5 jaar)

Maar goed, om niet alleen maar te zeuren:
+ goede standby tijd
+ leuk kleurendisplay (maar is nu geen noviteit meer)
+ pop3 mail client

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Is er toevallig iemand met Hi en een T68i die GPRS aan de praat gekregen heeft?

Ik ben al dagen bezig om het voor elkaar te krijgen; het forum doorzocht, met google gezocht, op www.geekzone.co.nz gekeken, op de website van Hi gezocht, maar het wil maar niet lukken.

Ik wil graag met mn Ipaq 3850 met PPC2002 via Bluetooth over GPRS internetten, maar ik krijg steeds de melding "GPRS parameters niet ondersteund".

Ik heb GPRS op mn hi-kaart laten activeren door 313 te bellen. Ik kreeg een SMSje "Dit 06-nummer is geschikt gemaakt om met uw nieuwe i-mode toestel i-mode te gaan gebruiken. U dient uw toestel uit en aan te zetten".

Als ik op mn telefoon probeer e-mail te checken krijg ik ook de melding "GPRS parameters niet ondersteunt"
Mijn instellingen:
Verbinden->Datacomm.->Data-account->GPRS1->
CID=1
Bewerken->
APN-adres: internet
Gebruikers ID: [geen]
Wachtwoord: [geen]
Wachtwoord? Uit
Voorkeursserv.: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...

Kan iemand mij zeggen wat er niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
heb je het al geprobeerd met een configuratie smsje van sony ericsson?
ik heb nu helaas geen tijd voor een exacte url maar als je even zoekt op www.sonyericsson.nl moet het te vinden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4sh3r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2023
Vergeten te noemen, die heb ik idd ook al geprobeerd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Fl4sh3r schreef op 19 januari 2004 @ 18:58:
Is er toevallig iemand met Hi en een T68i die GPRS aan de praat gekregen heeft?

Ik ben al dagen bezig om het voor elkaar te krijgen; het forum doorzocht, met google gezocht, op www.geekzone.co.nz gekeken, op de website van Hi gezocht, maar het wil maar niet lukken.

Ik wil graag met mn Ipaq 3850 met PPC2002 via Bluetooth over GPRS internetten, maar ik krijg steeds de melding "GPRS parameters niet ondersteund".

Ik heb GPRS op mn hi-kaart laten activeren door 313 te bellen. Ik kreeg een SMSje "Dit 06-nummer is geschikt gemaakt om met uw nieuwe i-mode toestel i-mode te gaan gebruiken. U dient uw toestel uit en aan te zetten".

Als ik op mn telefoon probeer e-mail te checken krijg ik ook de melding "GPRS parameters niet ondersteunt"
Mijn instellingen:
Verbinden->Datacomm.->Data-account->GPRS1->
CID=1
Bewerken->
APN-adres: internet
Gebruikers ID: [geen]
Wachtwoord: [geen]
Wachtwoord? Uit
Voorkeursserv.: Automatisch
IP-adres: ...
DNS-adres: ...

Kan iemand mij zeggen wat er niet klopt?
Even bellen naar de helpdesk van Hi - die moeten je hiermee kunnen helpen. :)

/me Jelte heeft zijn T68i nu ook verkocht -> nu trotse eigenaar van een T630!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Fl4sh3r schreef op 19 januari 2004 @ 20:29:
Vergeten te noemen, die heb ik idd ook al geprobeerd :'(
dan sluit ik me aan bij jelte om even naar hi te bellen, parameters niet ondersteunt heeft meer met je provider te maken als met je telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit een software-update gedaan, terwijl ik m'n T68i al meer dan 1 jaar in bezit heb. Begrijp ik het nu goed dat ik dit gratis kan laten doen bij de Phonehouse in Den Haag?
Ik heb erg veel problemen met bereik etc, en weet zeker dat het niet aan het netwerk ligt. Dus wellicht dat de softwareupdate het weer wat beter maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
de ene keer doen ze het wel gratis de andere niet, als je zegt dat SE heeft gezegd dat je het daar kan laten doen heb je de grootste kans dat ze hem (gratis) voor je updaten. anders vroegen ze geloof ik 10 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag tussendoor, is het frontje nou te verwisselen?
Het toetsenbord is ook wat vervaagd en op het frontje zitten aardig wat krasjes enz, kan ik dit anders laten doen? :)

Btw: een origineel frontje.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2004 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16
Dat kan, maar een frontje los krijgen is wat lastig dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Solosmots schreef op 07 februari 2004 @ 11:54:
Dat kan, maar een frontje los krijgen is wat lastig dacht ik.
En meestal erg duur! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, dan laat ik dat maar, zo noodzakelijk is het ook niet.

Daarentegen is dit misschien wel mogelijk voor een kleine vergoeding:
Zou je dat blauwe knopje op de joystick opnieuw kunnen bestellen ? Joystick is nu grijs, werkt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 februari 2004 @ 15:20:
[...]

Hmm, dan laat ik dat maar, zo noodzakelijk is het ook niet.

Daarentegen is dit misschien wel mogelijk voor een kleine vergoeding:
Zou je dat blauwe knopje op de joystick opnieuw kunnen bestellen ? Joystick is nu grijs, werkt nog wel.
Dat moet ook wel kunnen maar ik denk dat die ook erg duur zijn (zoals alle losse onderdelen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

nieuws: Ook Sony Ericsson meldt bluetooth-veiligheidslek gsm's
Indien de softwareversie "R1A081" blijkt te zijn, wordt aangeraden om contact op te nemen met een Sony Ericsson service centre om de software te upgraden. In afwachting daarvan raadt men aan om Bluetooth voorlopig uit te schakelen
vraag me alleen af hoe oud je mobieltje moet zijn om die software versie te hebben ?
de t68i die ik hier heb is 1,5 jaar oud oid en die heeft versie R2B025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DDX schreef op 16 februari 2004 @ 12:10:
nieuws: Ook Sony Ericsson meldt bluetooth-veiligheidslek gsm's

[...]

vraag me alleen af hoe oud je mobieltje moet zijn om die software versie te hebben ?
de t68i die ik hier heb is 1,5 jaar oud oid en die heeft versie R2B025
Dan zijn het mobieltjes die net wat ouder zijn dan 1,5 jaar aangezien R2B niet lang na R1A gekomen is lijkt mij ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul
  • Laatst online: 15-01 11:08

Krul

Holodoc

Ik heb de laatste paar weken een raar probleem met mijn SonyEricsson T68i. Zowel bij ingaande als bij uitgaande gesprekken weigert de telefoon verbinding te maken. Bij inkomende gesprekken schakeld de telefoon het gesprek direct door naar voicemail. Bij uitgaande gesprekken hoor ik een tweetal piepjes en gaat terug naar stand-by :?
De ontvangst is dan volgens de telefoon wel in orde, rond 60%. En na een half uurtje doet ie het wel weer (op dezelfde locatie met hetzelfde ontvangst).

Ik dacht eerst dat het aan de provider lag (Telfort), maar na wisselen van telefoon en simcard had de T68i nog steeds het probleem, en bij de andere testtelefoon was er niets aan de hand.

Hebben meer mensen hier last van?

Misschien toch maar eens laten nakijken, heb hem nl. nog geen half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
heb je iets doorgeschakeld staan mischien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

IKKE86 schreef op 18 februari 2004 @ 01:34:
heb je iets doorgeschakeld staan mischien?
Dat is een goeie, ik zal straks kijken. Maar uitgaande gesprekken moeten dan toch alsnog altijd goed gaan? Die worden lijkt mij nooit 'doorgeschakeld'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Krul schreef op 18 februari 2004 @ 07:43:
[...]

Dat is een goeie, ik zal straks kijken. Maar uitgaande gesprekken moeten dan toch alsnog altijd goed gaan? Die worden lijkt mij nooit 'doorgeschakeld'.
Je kan alle doorschakelingen wel ongedaan maken ergens in het menu Gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Krul schreef op 17 februari 2004 @ 17:53:
Bij uitgaande gesprekken hoor ik een tweetal piepjes en gaat terug naar stand-by :?
De ontvangst is dan volgens de telefoon wel in orde, rond 60%. En na een half uurtje doet ie het wel weer (op dezelfde locatie met hetzelfde ontvangst).
2 piepjes?
Zeker dat het er geen 3 zijn? Want dan heb je het grote T68i probleem (zie het grote topic T68i icm T-Mobile, geldt in mindere mate ook voor Orange).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krul

Krul

Holodoc

Solosmots schreef op 18 februari 2004 @ 20:03:
[...]

2 piepjes?
Zeker dat het er geen 3 zijn? Want dan heb je het grote T68i probleem (zie het grote topic T68i icm T-Mobile, geldt in mindere mate ook voor Orange).
Nu je het zegt...het kunnen er best 3 zijn...:o
Ik ga ff topic zoeken dat je aangeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Vraagje die denk ik hier wel thuispast :)

Ik heb dus een sony Ericsson en wil graag een aantal dingen veranderen. Twee dingen willen helaas niet lukken en google/handleiding geeft geen bruikbare informatie :)

- Operator logo verwijderen. Al verschillende sites een blanco operator logo bestelt, maar werken steeds niet. Iemand toevallig een site waar ze het zelf vandaan hebben gehaald of weten dat het werkt?
- De tijd verwijderen:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Cutebritney/review/t68i/licht.jpg
De tijd dus helemaal onderaan in het midden. Kan tijd veranderen + vorm, maar verwijderen van scherm lukt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
We Are Borg schreef op 06 maart 2004 @ 19:41:
Vraagje die denk ik hier wel thuispast :)

Ik heb dus een sony Ericsson en wil graag een aantal dingen veranderen. Twee dingen willen helaas niet lukken en google/handleiding geeft geen bruikbare informatie :)

- Operator logo verwijderen. Al verschillende sites een blanco operator logo bestelt, maar werken steeds niet. Iemand toevallig een site waar ze het zelf vandaan hebben gehaald of weten dat het werkt?
- De tijd verwijderen:

[afbeelding]
De tijd dus helemaal onderaan in het midden. Kan tijd veranderen + vorm, maar verwijderen van scherm lukt niet
Beide dingen zijn niet mogelijk... het is geen Siemens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 19:44:
[...]

Beide dingen zijn niet mogelijk... het is geen Siemens ;)
Damn, daar was ik al bang voor. Bedankt :)

[ Voor 7% gewijzigd door We Are Borg op 06-03-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een jaar mn sony ericsson T68i en sinds gisteren heb ik problemen om hem op te starten. Deze morgen is het me dan toch gelukt maar toen ik hem een tijdje in mn broekzak had gehouden was hij weer uitgevallen en kreeg ik hem weer niet meer aan.

Het is zo dat als ik hem wil aanzetten de achtergrondverlichting wel brandt maar daar stopt het dan ook. Hij komt er zelf niet toe mn pin code te vragen.

De telefoon zat gisteren wel in mn broekzak toen ik in de regen aan het fietsen was maar echt heel nat is hij niet geworden. En het is ook niet dan meteen dat hij is uitgevallen.

Is er nog iemand met hetzelfde probleem of met een oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oplossing hiervoor is om hem terug te sturen naar Sony Ericsson (via een Service Point). Je toestel is gewoon stuk, wat je zelf niet kan repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het dan dat ik hem deze morgen dan wel kon opstarten? :s

Kan het iets te maken met het feit dat hij vochtig is binnenin en dat dat moet 'opdrogen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 20 maart 2004 @ 11:45:
Hoe komt het dan dat ik hem deze morgen dan wel kon opstarten? :s

Kan het iets te maken met het feit dat hij vochtig is binnenin en dat dat moet 'opdrogen'?
Je zou het kunnen proberen door hem een paar dagen dicht bij een kachel te leggen. (dicht bij, niet op!)

Werkt het dan nog niet, ga dan naar een Service Point voor een mogelijke reperatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dankje voor de tip :p

ik had er ondertussen al een haardroger op gericht (op de laagste stand in temperatuur) en nu werkt hij weer...

Leve de haardroger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wordt echt helemaal gek van mn t68i

ik vind het nog steeds de mooiste telefoon die re is maar bijna niets werkt meer.

Het irritantste is dat de NO knop 99 van de 100 keer dienst weigert en over de joystick zal ik wel helemaal niet beginnen. Alleen naar boven werkt nog..

De tel iss nu 2 jaar oud, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of moet ik een nieuw keypad en joystick kopen.. en zo ja waar kan dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:38:

ik vind het nog steeds de mooiste telefoon die re is maar bijna niets werkt meer.

Het irritantste is dat de NO knop 99 van de 100 keer dienst weigert en over de joystick zal ik wel helemaal niet beginnen. Alleen naar boven werkt nog..

De tel iss nu 2 jaar oud, weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of moet ik een nieuw keypad en joystick kopen.. en zo ja waar kan dat??
Ik ben het met je eens dat ik het nog steeds de mooiste tel vind die er is.

Die van jouw is volgens mij gewoon versleten lijkt mij. Is het niet een beter idee een nieuwe t68i te halen of een goede 2e hands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf augustus kan ik mn orange abbo verlengen en dan gaat mn t68i de prul in denk ik :-(

kga dan voor een 1,3MP fone zoals de siemens S65 of de K700 van SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 16:42:
vanaf augustus kan ik mn orange abbo verlengen en dan gaat mn t68i de prul in denk ik :-(

kga dan voor een 1,3MP fone zoals de siemens S65 of de K700 van SE
Je hebt groot gelijk! Ik zou zelf voor de K700 gaan maja das persoonlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien iemand die weet waar je goedkoop andere behuizingen in nederland krijgt voor de t68i. ben ze wel in het buitenland tegengekomen a 16 dollar en 12 euro, maar die verstuurden niet naar nederland.
max bedrag wat ik eraan wil uitgeven is 25 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit in de nieuwste updates voor de t68i ook de functie dat t9 onthoudt welke woorden je het meeste gebruikt en vevolgens bovenaan de lijst zet? Deze functie mis ik een beetje. Kan iemand mij ook vertellen of ik mijn t9 lijst kwijtben na de update? BvD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 07:26:
Zit in de nieuwste updates voor de t68i ook de functie dat t9 onthoudt welke woorden je het meeste gebruikt en vevolgens bovenaan de lijst zet? Deze functie mis ik een beetje. Kan iemand mij ook vertellen of ik mijn t9 lijst kwijtben na de update? BvD
Nee, dat zit in de nieuwste software niet. Wel zit in de nieuwste versie 4 nieuwe games! :)

En je T9 lijst ben je niet kwijt na het updaten volgens mij, evenals je adresboek, berichten ed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 17:32:
[...]

Nee, dat zit in de nieuwste software niet. Wel zit in de nieuwste versie 4 nieuwe games! :)

En je T9 lijst ben je niet kwijt na het updaten volgens mij, evenals je adresboek, berichten ed. ;)
als alles goed verloopt ben je dat soort dingen inderdaad niet kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:58
Ik heb een T68i, en een vraag :)

bij het smsen gebruik ik geen woordenboek, ik type dus gewoon mijn woorden zelf, maar bij veel woorden heb je 2 maal dezelfde knop na elkaar nodig. om bv 2 dezelfde letters na elkaar te krijg, neem als voorbeeld het woord "de" dat is 2 maal knop 3, nu moet ik na de 1e keer drukken wachten tot het letter schermpje vanboven weg isen dan nog eens 2 maal...

is er geen knop of manier, zodat je niet meer moet wachten?
bij bv een nokia kon je gewoon op het pijltje drukken maar ik kan het hier niet vinden..... lijkt me sterk dat het niet mogelijk is eigenlijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 24-09 21:38
Zoveel knoppen heeft de T68 toch niet ;) gewoon wat uitproberen zou ik zeggen.

Het kan wel trouwens. Joystick naar rechts laat je meteen verder tikken. Maar zelf vind ik het nogal omslachtig en zoveel tijdwinst is het ook niet. Het balkje boven verdwijnt namelijk behoorlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
joystickje naar rechts doen kiest een letter naar rechts in die letterbalk vanboven... als je dan op de A staat en je doet naar rechts komt er een B te staan.

dus dit is geen oplossing.
en ik heb zelf inderdaad wel al het een en ander geprobeerd, maar ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 13:03

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

De T68i is een supertelefoon, maar als ik in november een nieuw abo afsluit wil ik een K700 hebben :9

damn, die telefoon is echt geil :9~

edit:

of de S700, is wel groot, maar wel mooi _o_

[ Voor 18% gewijzigd door AngelDust op 24-03-2004 10:22 ]

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

jackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 10:14:
joystickje naar rechts doen kiest een letter naar rechts in die letterbalk vanboven... als je dan op de A staat en je doet naar rechts komt er een B te staan.

en ik heb zelf inderdaad wel al het een en ander geprobeerd, maar ik kan het niet vinden.
Na een letter op Yes drukken.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
Verwijderd schreef op 21 maart 2004 @ 15:38:

zelf open maken en schoonmaken van binnen, als je dat niet durft/kan/wil ff naar een service point, paar minuten werk.

en als je geen torque x heb, een klein smal plat schroevendraaiertje wil het ook wel eens mee lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
6killer schreef op 24 maart 2004 @ 12:41:
[...]

zelf open maken en schoonmaken van binnen, als je dat niet durft/kan/wil ff naar een service point, paar minuten werk.

en als je geen torque x heb, een klein smal plat schroevendraaiertje wil het ook wel eens mee lukken.
Ja, alleen pas dan wel op dat je niet teveel druk zet. Anders heb je de kans dat je het schroefje beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
Gutteguttegut schreef op 24 maart 2004 @ 11:19:
[...]
Na een letter op Yes drukken.
Nee helpt ook niet dan komt hij met het verzenden aan scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
jackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 22:29:
[...]

Nee helpt ook niet dan komt hij met het verzenden aan scherm...
je kan ook een letter erna doen bijvoorbeeld de a, en daarna die met c weghalen. vraag is alleen of het sneller is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Laatst online: 24-09 21:38
jackel7007 schreef op 24 maart 2004 @ 10:14:

:? Bij mij werkt het wel. Joystick naar rechts en je kan verder gaan met diezelfde toets.

Heb je een andere softwareversie of zo? Ik heb R6A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackbq
als ik de joystick naar rechts doe dan selecteer ik de volgende letter die onder die toets zit.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn T68i heeft zwemles gehad :( Was toen ie nog aan was, in de sloot gevallen en vond hem 12 uur later pas.

Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, maar dan ook echt alles. Maar toen zag ik dat SE over de belangrijkste delen een soort ijzeren omhulser met rubber had, dat was dus nog krukdroog. Ik heb dus nog hoop dat hij het doet... eerst ff laten drogen :)

De batterij is in meeste gevallen wel altijd stuk toch?

Update:

Ik heb de telefoon weer inelkaar gezet, en hij werkt perfect. Het is net alsof er niks gebeurd is. (terwijl hij toch 12 uur onder water heeft gelegen) Wat een top telefoon! >:) (Dat ijzeren omhulsel met die rubbers O+ is toch de redding geweest denk ik)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2004 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd toptelefoon heb de mijne(t68 geupgrade naar t68i) al meer dan 2 jaar en doet het nog steeds perfect.
Voor mijn weten 1 vd eerste met kleuren beeldscherm en technisch loopt hij zelfs nog niet eens heel veel achter op dit moment.
Maar met veel pijn in mijn hart moet ik hem toch verlaten krijg namelijk maandag mn nieuwe nokia 6230.
Ben eigenlijk sonyericsson fan maar vond dit eigenlijk wel een leuk telefoontje.
Maar weet zeker dat ik terug kom en dan ga ik voor de S700 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-09 12:52

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 30 april 2004 @ 11:41:
Mijn T68i heeft zwemles gehad :( Was toen ie nog aan was, in de sloot gevallen en vond hem 12 uur later pas.

Ik heb hem helemaal uit elkaar gehaald, maar dan ook echt alles. Maar toen zag ik dat SE over de belangrijkste delen een soort ijzeren omhulser met rubber had, dat was dus nog krukdroog. Ik heb dus nog hoop dat hij het doet... eerst ff laten drogen :)

De batterij is in meeste gevallen wel altijd stuk toch?

Update:

Ik heb de telefoon weer inelkaar gezet, en hij werkt perfect. Het is net alsof er niks gebeurd is. (terwijl hij toch 12 uur onder water heeft gelegen) Wat een top telefoon! >:) (Dat ijzeren omhulsel met die rubbers O+ is toch de redding geweest denk ik)
Dat was een lange tijd geleden ook het geval bij Eddy Zoëi, daar kwam de T68i ook als beste waterbestendige toestel uit de test.
Was wel een grappige test. Na een lange tijd onder de douche deed de T68i het nog steeds en heeft hem toen maar in een emmer met water gegooid >:)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
was jij niet overgestapt op de t610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 30 april 2004 @ 21:21:
[...]

Dat was een lange tijd geleden ook het geval bij Eddy Zoëi, daar kwam de T68i ook als beste waterbestendige toestel uit de test.
Was wel een grappige test. Na een lange tijd onder de douche deed de T68i het nog steeds en heeft hem toen maar in een emmer met water gegooid >:)
Ja dat heb ik ook gezien. Maar dat was maar 10 minuten onder de douch en 3 minuten helemaal onder water. Die van mij heeft 12 uur onder water gelegen en doet nog... dat noem ik nog eens kwaliteit en klasse toestellen! >:) Ik was helemaal weg van SE, maar nu helemaal! Hopelijk hebben ze dat ijzeren/rubber bescherming mee genomen naar de nieuwe modellen ;) (Dat is toch zijn redding geweest denk ik) De T68i is dus waterproof :P, als je hem als je hem uit het water haald meteen open haald en alles schoonmaakt tenminste ;) Ik ben WEER onder de indruk van dit toestel... SE rulez! >:)
IKKE86 schreef op 30 april 2004 @ 21:54:
[...]

was jij niet overgestapt op de t610?
Ten eerste is het geen zielig verhaal want alles doet nog als je gelezen had ;) 8)7

Ik heb een T630 gehad, maar die heb ik verkocht omdat ik er een goed bod op kreeg en ik had de T68i toch liever (verslaafd aan dat toestel O+, en nu helemaal ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:18
http://fma.sourceforge.net/

Hier vind je 'n super handig programma om je foon mee te beheren, heel makkelijk, overzichtelijk & erg compleet!

Ik heb nog 'n vraag: ik slaag er maar niet in om via POP3 & GPRS m'n e-mails op te halen van m'n Belgacom Skynet account.
Proximus winkel wist 't niet, Skynet helpdesk ook niet... Zelf geprobeerd, maar dat lukt ook niet. 't Is vooral: welk IP adres moet je opgeven voor je mailserver en waar vind ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cocico
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 18:18
Nog iets over 'waterproof': toen m'n SE T300 in december uit m'n zak in een plas water viel, en er een aantal auto's over gereden hadden, was ie toch zo waterproof niet: de toestledjes begonnen te veranderen van kleur en dan te sissen om er dan mee op te houden...

Maja, 'n T300 is goedkoper dan een T68i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
cocico schreef op 29 mei 2004 @ 16:24:
http://fma.sourceforge.net/

Hier vind je 'n super handig programma om je foon mee te beheren, heel makkelijk, overzichtelijk & erg compleet!

Ik heb nog 'n vraag: ik slaag er maar niet in om via POP3 & GPRS m'n e-mails op te halen van m'n Belgacom Skynet account.
Proximus winkel wist 't niet, Skynet helpdesk ook niet... Zelf geprobeerd, maar dat lukt ook niet. 't Is vooral: welk IP adres moet je opgeven voor je mailserver en waar vind ik dat?
Heb jij alleen de float mobile agent gedownload? ik krijg het niet werkend met een t68. Ik heb winxp + sp 1 en widcomm BT software, krijg m niet connected

[ Voor 10% gewijzigd door 6killer op 29-05-2004 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Moet je gewoon een COM poort binden aan je seriele poort op je T68i en dan in FMA die compoort opgeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Solosmots schreef op 29 mei 2004 @ 21:35:
Moet je gewoon een COM poort binden aan je seriele poort op je T68i en dan in FMA die compoort opgeven :)
tis werkend maar niet via bluetooth in de instellingen, maar gewoon via ingestelde compoort bij seriele poorten, beetj evaag maar t werkt en is een leuk programmaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van de T68i!

Heb er al lekker mee zitten spelen, en hij bevalt me wel :D, op 1 ding na...dat geel/groene lampje links boven. Overdag is ie heel handig, maar 's nachts vind ik het neit zo handig als ik m'n tel naast m'n bed heb liggen, en ik de hele tijd zo'n knipper effect in m'n kamer heb.

Is er een manier om dat ledje uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 11:26:
Ik ben sinds gister ook een trotse eigenaar van de T68i!

Heb er al lekker mee zitten spelen, en hij bevalt me wel :D, op 1 ding na...dat geel/groene lampje links boven. Overdag is ie heel handig, maar 's nachts vind ik het neit zo handig als ik m'n tel naast m'n bed heb liggen, en ik de hele tijd zo'n knipper effect in m'n kamer heb.

Is er een manier om dat ledje uit te zetten?
Nee, kan niet. Je moet er gewoon even aan wennen, ik vond het eerst ook storend maar later valt het je helemaal niet meer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Tis juist een goede zaak in deze tijd van status-ledjes-loze GSM's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar geen goede zaak in deze tijd van slape-loze-nachten-en-als-je-slaapt-dan-heel-licht....:|

bedankt iig!
Pagina: 1 2 3 Laatste