moet je je bluetooth eens aanzettenVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 11:42:
maar geen goede zaak in deze tijd van slape-loze-nachten-en-als-je-slaapt-dan-heel-licht....:|
bedankt iig!
mijn t68i is verleden tijd,
hij is op onbekende wijze overleden. ik heb hem naar docterandus service point gebracht. dit mocht helaas niet meer baten. ik ben nu tijdelijk veroodeeld tot een nokia 6230. er is helemaal niks meer te begginen met mijn toestel, het scherm licht op en veder kan er helemaal niks meer mee.
Vaarwel t68i
hij is op onbekende wijze overleden. ik heb hem naar docterandus service point gebracht. dit mocht helaas niet meer baten. ik ben nu tijdelijk veroodeeld tot een nokia 6230. er is helemaal niks meer te begginen met mijn toestel, het scherm licht op en veder kan er helemaal niks meer mee.
Vaarwel t68i

Op naar een T630?IKKE86 schreef op 14 juni 2004 @ 23:34:
mijn t68i is verleden tijd,
Vaarwel t68i
hope so
de 6230 is inderdaad niet verkeerd alleen kwa werking redt hij het toch niet bij een se
DAMN! Mijn T68i wil sinds gisteren niet meer opstarten!
De No toets deed al een tijdje moeilijk, en werkt nu helemaal niet meer!
Ik heb al alles geprobeerd: in alle richtingen erop drukken, enorm hard drukken, schudden met de telefoon,...
En ervoor had ik al probs met triller die vaak niet werkte en joystick die vaak vat bleef zitten!!!
het enige prob is dat er veel belangrijke adressen en afspraken in die phone zitten: vallen die er op een of andere manier nog uit te halen zonder hem aan te zetten??? Ik heb wel bluetooth tr beschikking op de computer..
Ik heb al alles geprobeerd: in alle richtingen erop drukken, enorm hard drukken, schudden met de telefoon,...
En ervoor had ik al probs met triller die vaak niet werkte en joystick die vaak vat bleef zitten!!!
het enige prob is dat er veel belangrijke adressen en afspraken in die phone zitten: vallen die er op een of andere manier nog uit te halen zonder hem aan te zetten??? Ik heb wel bluetooth tr beschikking op de computer..
open maken en stof er eens uit halen helpt misschienJoske Pauwels schreef op 24 juni 2004 @ 11:33:
DAMN! Mijn T68i wil sinds gisteren niet meer opstarten!
Idd, heb ik ook last (van) gehad ...
Ook ff onder de tobo folie ontvetten, dat was bij mij een oplossing.
Ook ff onder de tobo folie ontvetten, dat was bij mij een oplossing.
Ik heb dus hetzelfde probleem..
Batterij aandrukken enzo heeft geen zin, als ie per ongeluk toch aan gaat doet het Yes-knopje het gewoon goed, maar zodra die uit is wil ie niet meer aan.
EDIT: hm had vast een vlaag van verstandsverbijstering, want ja, hij wil echt niet aan als je op Yes blijft drukken...
Batterij aandrukken enzo heeft geen zin, als ie per ongeluk toch aan gaat doet het Yes-knopje het gewoon goed, maar zodra die uit is wil ie niet meer aan.
EDIT: hm had vast een vlaag van verstandsverbijstering, want ja, hij wil echt niet aan als je op Yes blijft drukken...
[ Voor 61% gewijzigd door marcovtwout op 01-09-2004 20:22 ]
In de hoop dat ik nog niet helemaal ouderwetsch ben met mijn T68i (heb 'm twee maanden en ben er gewoon blij mee! Wel BlueTooth, wel IrDA, wel GPRS, wel een redelijke accu, maar geen irritante camera of aandachtsgeile ringtones!), toch maar even een schaamteloze topic-kick...
Daarnet zat ik te bellen en kreeg ik ondertussen een SMS. Begint die telefoon opeens aan mijn oor te trillen. Nou kan ik op zich redelijk tegen kietelen, maar leuk is nog steeds anders. Is mijn telefoon ook van dit gedrag af te krijgen?
Ook is het wel vervelend dat bij een binnenkomende SMS wel netjes een melding daarvan op het scherm verschijnt, maar na een uur ofzo start 'ie toch weer die screensaver. Lijkt me niet de bedoeling. Laat die melding maar gewoon staan.
Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
En wat is eigenlijk bij de mensen die deze foon ook nog gebruiken de gemiddelde levensduur van een accu-lading? Met de 4.5 dagen die ik haal met redelijk gebruik ben ik nu zeker beter af dan met mijn vorige telefoon (Siemens M50, die haalde de vier dagen hooguit als ik in die dagen geen telefoon kreeg), maar volgens mij moet het ook nog wel beter kunnen...
Daarnet zat ik te bellen en kreeg ik ondertussen een SMS. Begint die telefoon opeens aan mijn oor te trillen. Nou kan ik op zich redelijk tegen kietelen, maar leuk is nog steeds anders. Is mijn telefoon ook van dit gedrag af te krijgen?
Ook is het wel vervelend dat bij een binnenkomende SMS wel netjes een melding daarvan op het scherm verschijnt, maar na een uur ofzo start 'ie toch weer die screensaver. Lijkt me niet de bedoeling. Laat die melding maar gewoon staan.
Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
En wat is eigenlijk bij de mensen die deze foon ook nog gebruiken de gemiddelde levensduur van een accu-lading? Met de 4.5 dagen die ik haal met redelijk gebruik ben ik nu zeker beter af dan met mijn vorige telefoon (Siemens M50, die haalde de vier dagen hooguit als ik in die dagen geen telefoon kreeg), maar volgens mij moet het ook nog wel beter kunnen...
over je vraag of je het trillen uit kan zetten of die melding kan laten staan is het antwoord simpel, nee.lintux schreef op 31 oktober 2004 @ 19:46:
een mooi verhaaltje
of die 4,5 dag met je accu wel of niet netjes is ligt eraan hoeveel je belt
Ai, wat irritant. Jij hebt dat ondervonden na een firmware update? Toch wel irritant, zelfs mijn Siemens M50 gedroeg zich op dit vlak wat beter.IKKE86 schreef op 01 november 2004 @ 09:18:
over je vraag of je het trillen uit kan zetten of die melding kan laten staan is het antwoord simpel, nee.
Mwah, als ik elke dag een half uur bel is dat veel. Maar het is redelijk onregelmatig. 10-30 minuten per dag, zegmaar.of die 4,5 dag met je accu wel of niet netjes is ligt eraan hoeveel je belt
Volgens mij is R8A015 de laatste firmware (weet 't niet zeker).Zou een firmware update dit soort kleine schoonheidsfoutjes misschien op kunnen lossen? Heb in een T610-thread wel een plek gevonden waar ik dat in mijn buurt kan doen, hoop dat dat dan ook nog eens niet al te veel (liefst niks) kost. Maar dan weet ik graag eerst even zeker dat het ook gaat helpen. Heb momenteel nog R8A015 software draaien.
Maar je kan er vanuit gaan de SE geen nieuwe firmware meer uitbrengt voor een telefoon die 3 jaar oud is.
De mijne houdt het ook nog steeds uit! Veel mensen met problemen gehoord, maar die van mij blijft het nog doen (1 jr 10mnd)
*insert signature here
Daar zou je nog wel eens gelijk in kunnen hebben ja. Ik zag in het service menu bij SW Versions alleen overal 2001xxxx data staan, dus ik dacht dat ik oud spul zou hebben. R8A015 lijkt idd het nieuwste te zijn, al zie ik op sommige plaatsen mensen praten over R8B006. Maar ik zie dusdanig weinig logica in de versienummering van die firmware dat ik niet echt zeker weet of dat wel nieuwer is. Ws iets voor een andere regio oid.TjarkVerhoeven schreef op 01 november 2004 @ 09:47:
[...]
Volgens mij is R8A015 de laatste firmware (weet 't niet zeker).
Maar je kan er vanuit gaan de SE geen nieuwe firmware meer uitbrengt voor een telefoon die 3 jaar oud is.
Maar idd, op een paar kleine details na gewoon een goede telefoon. Ik denk dat 'ie voorlopig nog niet vervangen hoeft te worden.
als je hem even van de vergrendeling afhaalt zie je het ooklintux schreef op 01 november 2004 @ 09:35:
[...]
Ai, wat irritant. Jij hebt dat ondervonden na een firmware update? Toch wel irritant, zelfs mijn Siemens M50 gedroeg zich op dit vlak wat beter.
ik vind 4,5 dag nog lang niet slecht als je zoveel belt[...]
Mwah, als ik elke dag een half uur bel is dat veel. Maar het is redelijk onregelmatig. 10-30 minuten per dag, zegmaar.
Tsja, ik weet ook niet hoe het met andere foons zit. Maar ik vind het op zich ook genoeg ja. Ik kon dit jaar voor het eerst heel Lowlands van mijn telefoon gebruik maken zonder me zorgen te maken over de batterij. En dat is goed genoeg.IKKE86 schreef op 01 november 2004 @ 13:23:
ik vind 4,5 dag nog lang niet slecht als je zoveel belt
zijn er trouwens meer mensen met paarse pixelophoping op hun scherm?
Mijn T68i heeft soort van corosie op het scherm zitten, hele zooi 'pixels' zijn paars geworden. Ook als de foon uitstaat.....
Bekend probleem?
Mijn T68i heeft soort van corosie op het scherm zitten, hele zooi 'pixels' zijn paars geworden. Ook als de foon uitstaat.....
Bekend probleem?
Klinkt mij niet bekend iig...Gehaktbal schreef op 02 november 2004 @ 11:53:
Bekend probleem?
als het ook is als je telefoon uitstaat lijkt me dat je scherm is ingebrand, het is geen bekend probleem in ieder gevalGehaktbal schreef op 02 november 2004 @ 11:53:
Bekend probleem?
Goed, ik schop het hier nog een keer omhoog, want de telefoon doet weer eens niet lief. 
Het toeval wil dat er vandaag net een verlenging bij Telfort ingegaan is, en vandaag is het probleem ook behoorlijk verergerd. (Maar het was er eerst ook al!)
Het probleem: Signaal is perfect (alle streepjes), maar zodra ik probeer te bellen opeens nul, en na drie piepjes geeft de telefoon het opbouwen gesprek ook op. GPRS en SMS falen ook allemaal, mensen kunnen mij ook niet bellen. Vaak iig, soms wel. Het gaat met vlagen. Soms hoor ik de drie piepjes ook midden in een gesprek en dan is het ook meteen over. Vaak kan ik dan wel meteen weer bellen, dat werkt wel. Maar soms ook niet. (Duidelijk ja...)
Als ik de SIM in een andere telefoon stop lijkt alles goed te gaan (al heb ik niet te lang getest), het moet haast wel aan de telefoon liggen...
Na wat gezoek op Google Groups krijg ik het idee dat ik niet de enige ben met het probleem (maar dat SE wel beweert dat ze het nog niet eerder gezien hebben), is het hier al bekend? Irritant is het wel iig, en aangezien ik het ding nog geen half jaar heb ben ik niet van plan nu al weer een nieuwe te kopen. Alle nieuwe telefoons hebben camera's en dat soort shit en dat wil ik niet.
En als het bekend is: Een oplossing? 'k Ga even kijken of ik het ding nog onder garantie is, maar dat zal lastig worden aangezien hij tweedehands is en van Orange komt. (En ik heb Telfort.)
Het toeval wil dat er vandaag net een verlenging bij Telfort ingegaan is, en vandaag is het probleem ook behoorlijk verergerd. (Maar het was er eerst ook al!)
Het probleem: Signaal is perfect (alle streepjes), maar zodra ik probeer te bellen opeens nul, en na drie piepjes geeft de telefoon het opbouwen gesprek ook op. GPRS en SMS falen ook allemaal, mensen kunnen mij ook niet bellen. Vaak iig, soms wel. Het gaat met vlagen. Soms hoor ik de drie piepjes ook midden in een gesprek en dan is het ook meteen over. Vaak kan ik dan wel meteen weer bellen, dat werkt wel. Maar soms ook niet. (Duidelijk ja...)
Als ik de SIM in een andere telefoon stop lijkt alles goed te gaan (al heb ik niet te lang getest), het moet haast wel aan de telefoon liggen...
Na wat gezoek op Google Groups krijg ik het idee dat ik niet de enige ben met het probleem (maar dat SE wel beweert dat ze het nog niet eerder gezien hebben), is het hier al bekend? Irritant is het wel iig, en aangezien ik het ding nog geen half jaar heb ben ik niet van plan nu al weer een nieuwe te kopen. Alle nieuwe telefoons hebben camera's en dat soort shit en dat wil ik niet.
En als het bekend is: Een oplossing? 'k Ga even kijken of ik het ding nog onder garantie is, maar dat zal lastig worden aangezien hij tweedehands is en van Orange komt. (En ik heb Telfort.)
[ Voor 8% gewijzigd door lintux op 04-02-2005 00:46 ]
En of dit bekend is: Ben/T-Mobile & T68i
Het is zelfs bij Kassa op TV geweest, dit is wel een jaar geleden.
Het is zelfs bij Kassa op TV geweest, dit is wel een jaar geleden.
Haa. Na die thread door te hebben gescanned komt je nick me opeens ook heel bekend voor. 
Goed, lekker irritant dit dus. Ik begin me meteen al af te vragen of ik nou moeite moet gaan doen voor garantie of dat ik beter meteen een ander toestel op kan gaan zoeken. Probleem is dat ik het ding tweedehands heb en dat 'ie origineel van Orange komt, dus dat zal sowieso niet helemaal moeiteloos zijn (zeker omdat ik geen bon heb, die probeer ik nu dus te krijgen).
Najah, dank voor de link. Dit is zo'n typisch probleem waar ik geen Google/$zoekmachine query voor kan verzinnen, dan is een beetje hulp wel handig.
De thread is trouwens al bijna twee jaar oud. En nog steeds vind ik dat het toestel modern zat is voor mijn doen.
Goed, lekker irritant dit dus. Ik begin me meteen al af te vragen of ik nou moeite moet gaan doen voor garantie of dat ik beter meteen een ander toestel op kan gaan zoeken. Probleem is dat ik het ding tweedehands heb en dat 'ie origineel van Orange komt, dus dat zal sowieso niet helemaal moeiteloos zijn (zeker omdat ik geen bon heb, die probeer ik nu dus te krijgen).
Najah, dank voor de link. Dit is zo'n typisch probleem waar ik geen Google/$zoekmachine query voor kan verzinnen, dan is een beetje hulp wel handig.
De thread is trouwens al bijna twee jaar oud. En nog steeds vind ik dat het toestel modern zat is voor mijn doen.
Het is opzich een mooi toestel, maar ik was blij toen ik het eindelijk voormekaar had dat ze mij een T610 gingen opsturen.
Misschien dat je via een servicecenter nog wat kan regelen.
Misschien dat je via een servicecenter nog wat kan regelen.
Hmm. In die thread wordt alleen nog wel beweerd dat de T610 het probleem ook heeft, of iig weer andere irritaties. Dat valt mee?Coenen schreef op vrijdag 04 februari 2005 @ 11:06:
Het is opzich een mooi toestel, maar ik was blij toen ik het eindelijk voormekaar had dat ze mij een T610 gingen opsturen.
Maar goed, wilde al die tijd onder die camphones uit zien te komen. Dat kan ik blijkbaar niet eeuwig meer volhouden...
Ik heb geen problemen met mijn T610.
Zoek voor de zekerheid even, misschien ben ik, zonder het te weten, een gelukkig mens.
Zoek voor de zekerheid even, misschien ben ik, zonder het te weten, een gelukkig mens.
Is een "GPRS: No access" in het statusscherm terwijl er verder vol bereik is overigens ook iets wat normaal is bij dit probleem?
Wel typisch is trouwens dat het probleem bij mij op werk eigenlijk veel erger is dan bij mij thuis. Op werk kan ik eigenlijk niks met het ding, thuis werkt bellen en SMS'en vaak bij de tweede poging wel gewoon. (Totdat het gesprek halverwege alsnog afgekapt wordt...)
Net Telfort even gebeld, aangezien het probleem pas echt is ontstaan direct na mijn overstap naar een ander type abonnement. Maar goed, aangezien het probleem zich in andere telefoons niet voordoet kunnen zij er verder ook weinig mee...
Bah.
Wel typisch is trouwens dat het probleem bij mij op werk eigenlijk veel erger is dan bij mij thuis. Op werk kan ik eigenlijk niks met het ding, thuis werkt bellen en SMS'en vaak bij de tweede poging wel gewoon. (Totdat het gesprek halverwege alsnog afgekapt wordt...)
Net Telfort even gebeld, aangezien het probleem pas echt is ontstaan direct na mijn overstap naar een ander type abonnement. Maar goed, aangezien het probleem zich in andere telefoons niet voordoet kunnen zij er verder ook weinig mee...
Bah.

[ Voor 26% gewijzigd door lintux op 04-02-2005 15:03 ]
Okay, voor iedereen die een T68i heeft met dat antenne-probleem: Smijt het ding een keer uit frustratie op de grond ofzo. Heb ik gisteren gedaan, en sindsdien doet 'ie het eigenlijk eng goed. Gisteren zowaar een gesprek van tien minuten gehad zonder problemen, en zelfs op school werkte alles gewoon. Heb ik al een tijd niet meegemaakt...
Had ik net gisteren een ik-zoek-een-fatsoenlijke-bloatless-telefoon topic geopend...
Had ik net gisteren een ik-zoek-een-fatsoenlijke-bloatless-telefoon topic geopend...
Bah die van mij is gisteren overleden.
Ik kreeg een sms binnen 's nachts, en toen ik op JA drukte om te lezen liep de hele zooi vast. Niets werkte meer. Ik dacht, accu eruit en erin, dus gedaan, en nu doettie niets meer. Als ik hem aanzet met de NO knop, dan gaat alleen de backlight aan, en voor de rest gebeurt er niets
iemand ervaring daarmee??
/edit
Vanochtend naar het service centre in Spijkenisse geweest, voor 25 euro hebben ze hem gerepareerd. Had het misschien zelf ook wel gekund, want ze hebben hem alleen schoongemaakt en de schroefjes wat losser gezet, maar ach...
Ik kreeg een sms binnen 's nachts, en toen ik op JA drukte om te lezen liep de hele zooi vast. Niets werkte meer. Ik dacht, accu eruit en erin, dus gedaan, en nu doettie niets meer. Als ik hem aanzet met de NO knop, dan gaat alleen de backlight aan, en voor de rest gebeurt er niets
iemand ervaring daarmee??
/edit
Vanochtend naar het service centre in Spijkenisse geweest, voor 25 euro hebben ze hem gerepareerd. Had het misschien zelf ook wel gekund, want ze hebben hem alleen schoongemaakt en de schroefjes wat losser gezet, maar ach...
[ Voor 27% gewijzigd door FreakNL op 02-05-2005 12:22 ]