(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 16:03:
Ik heb ook zo'n ding nu ;-) en is uitermate leuk. Ik heb altijd al E-er geweest qua bellen enzo meer, maar nu mis ik iets..

Als je de phone aan zette altijd deed ie altijd 'BLIEP-BLIEP-BLIEP' dat vond ik cool

tevens bij ontvanst sms >> BLIEEEP BLIEP .. en als ie 'conntecte' was het ook ff een bliep..

Kan ik dit ook weer .. euhm op deze telefoon zeg maar ?
voor de 1e: servicetonen aanzetten
de 2e: sms-toon aanzetten
3e: nope, zit er niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook een tijdje, en hij gaat nu een gekke kuur vertonen. Met het smsen kan je de geldigheidsduur instellen en ook de soort sms (tekst, mail etc.). Dit kan je vooraf instellen of bij verzenden steeds laten vragen. Dus ik heb dat ingsteld zodat ik dat na het smsje niet hoef te selecteren... Gewoon SMS en Maximum geldig. Nu vraagt de telefoon alsnog deze 2 instellingen!? Dat klopt niet, heeft iemand anders dit probleem, en al verholpen!? Anders moet ik es trug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

factory setting reset al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar dat helpt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:29
Als ik em niet op stil heb staan geeft ie wel 3 toontjes bij aanzetten (oplopend) en bij uitzetten (aflopend) bij verbinding zegt ie ook nog es blip blip blip en sms geluid kan je instellen op piep, klik of niks

\edit
volgende keer eerst ff volgende pagina kiezen voor ik blaat :D

[ Voor 15% gewijzigd door Prulleman op 31-03-2003 18:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ontvangst sms doet ie wel een piepje zeg maar. Maar niet zoals 'vroeger' zeg maar het zal er wel niet inzitten. boeit me ook iet zoveel eiks maar vond het wel leuk altijd.. klonk wel stoer zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Laatst online: 23-09 16:41

Canis Lupus

Vosbot

Korakal schreef op 24 March 2003 @ 12:03:
[...alle smsjes kwijt...]

Nope, doet 'ie altijd. Gewoon geen SIM wisselen ;)
Verlies je nog meer gegevens dan de smsjes die niet op de SIM stonden?
Zijn alle contacts bijvoorbeeld nog goed met juiste home / mobile /e-mail?

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Canis Lupus schreef op 31 maart 2003 @ 22:43:
[...]

Verlies je nog meer gegevens dan de smsjes die niet op de SIM stonden?
Zijn alle contacts bijvoorbeeld nog goed met juiste home / mobile /e-mail?
Het adresboek blijft 'ie af gelukkig. Het enige wat je verder nog verliest is de inkomende en uitgaande gesprekken lijst (dus niet de tijdtellers!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat sommige mensen zo'n probleem maken van het feit dat ze hun sms berichten kwijt zijn. Naar mijn idee houden jullie een database met sms berichten bij ofzow? Na 1 week staat er toch wel weer wat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 22:50:
Ik snap niet dat sommige mensen zo'n probleem maken van het feit dat ze hun sms berichten kwijt zijn. Naar mijn idee houden jullie een database met sms berichten bij ofzow? Na 1 week staat er toch wel weer wat in?
offtopic:
mja, je hebt ze er echt bij... mijn broertje bijv. moet zowat dagelijks z'n ME45 syncen omdat de inbox vol zit; ik ga 'm maar niet vragen hoeveel MB aan SMS die op z'n harddisk heeft staan :X
Mij kan het persoonlijk ook niet boeien hoor die SMS berichten, alleen maar handig dat ze weggaan; hoef je ze niet handmatig te deleten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik email instellen op mijn telefoon. Met orange.
pop.orange.nl
smtp.orange.nl
alles ingevuld maar zegt de hele tijd kan de server niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:28:
hoe kan ik email instellen op mijn telefoon. Met orange.
pop.orange.nl
smtp.orange.nl
alles ingevuld maar zegt de hele tijd kan de server niet vinden.
Bel je in via orange of een andere provider (of misschien GPRS)?

Als orange je provider is vul je voor de pop in:
212.97.200.9

en voor de smtp:
212.97.200.9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb aangemeld bij orange.nl nu is mijn email adres michielcazemier@orange.nl maar volgens mij is organe toch geen provider ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 23:38:
Ik heb aangemeld bij orange.nl nu is mijn email adres michielcazemier@orange.nl maar volgens mij is organe toch geen provider ofwel?
laat ik het anders zeggen:
via wat maak je een dataverbinding met het Internet? Bel je in met GSM-data of maak je verbinding via GPRS (als je met GPRS connect heb je de smtp server goed). Als je via GSM-data inbelt, met welke provider bel je dan in? Planet, XS4ALL, Wanadoo... name it. In dat geval moet je van de betreffende provider de SMTP server gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ff op msn komen?Ik heb je wel in mijn msn lijst staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx Korakal! Hij doet het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 22:50:
Ik doelde niet op de sms berichten die ik kwijt zou raken, dat kan me gestolen worden.
Maar bij mijn Sony CMD-J70 was je ook de hele structuur van je Adresboek kwijt (had alles netjes icoontje gegeven en meerdere nummers bij 1 persoon).
Dus voordat ik een keer voor de lol mijn SIM verwisselde ofzo en alles kwijt zou zijn wilde ik dit ff checken.
Als ik straks alles op orde heb gemaakt met SIM manager via BlueTooth maak ik toch voor de zekerheid een backup ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even met Sony-Ericsson gebeld maar het dichtsbijzijnde service point is in Heerenveen. :( Is niet haalbaar...enige alternatieven? R6A012 was de nieuwste versie zei hij.

Wat ik nog zo vaag vond is dat hij mijn naam wou hebben? :? Geen adres ofzo...alleen de naam? (voor administratie zei hij) Wat moeten hun daar nou mee? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 13:52:
Ik heb net even met Sony-Ericsson gebeld maar het dichtsbijzijnde service point is in Heerenveen. :( Is niet haalbaar...enige alternatieven? R6A012 was de nieuwste versie zei hij.

Wat ik nog zo vaag vond is dat hij mijn naam wou hebben? :? Geen adres ofzo...alleen de naam? (voor administratie zei hij) Wat moeten hun daar nou mee? :?
hum... zaterdag... vrij... bus... buitenpost... trein... heerenveen

:?

Nee geen alternatieven, kun je helaas niet zelf updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 01 April 2003 @ 13:54:
[...]

hum... zaterdag... vrij... bus... buitenpost... trein... heerenveen

:?

Nee geen alternatieven, kun je helaas niet zelf updaten.
Ik bel naar de winkel toe.

Mevrouw:

"we zijn geen service point meer maar software updates doen we nog wel. Het kost u 45 euro ex. btw"

Geen software update for me! :( Ik meende dat dit gratis was... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 13:57:
[...]

Ik bel naar de winkel toe.

Mevrouw:

"we zijn geen service point meer maar software updates doen we nog wel. Het kost u 45 euro ex. btw"

Geen software update for me! :( Ik meende dat dit gratis was... :'(
SE bellen met dit verhaal en SE even boos laten worden op die winkel... updates zijn binnen de garantie gratis (zolang je maar net doet alsof er een probleem is >:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 01 April 2003 @ 13:58:
[...]

SE bellen met dit verhaal en SE even boos laten worden op die winkel... updates zijn binnen de garantie gratis (zolang je maar net doet alsof er een probleem is >:))
Ja dan ga ik dat even doen >:)
Die vrouw vroeg ook: "zit er nog garantie op"
"ja"
"Wat is het probleem?"
"hij is traag"
"mmm, in principe rekenen we voor een software update 45 euro exclusief btw. Verzenden kan ook maar dan moet u de verzendkosten betalen en wij versturen alles terug onder remboers"
" :? :( Oke, ik weet genoeg. Bedankt"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dan ga ik dat even doen
Die vrouw vroeg ook: "zit er nog garantie op"
"ja"
"Wat is het probleem?"
"hij is traag"
"mmm, in principe rekenen we voor een software update 45 euro exclusief btw. Verzenden kan ook maar dan moet u de verzendkosten betalen en wij versturen alles terug onder remboers"
" Oke, ik weet genoeg. Bedankt"
Mijn verbindingproblemen zijn ook nog niet opgelost, maar als er in Heerenveen een service punt is die de software kan vervangen zou ik dat erg mooi vinden. Dat is maar 20-25 km rijden voor mij.
Duurt dat software opnieuw installeren lang, en raak je daarbij je gegevens en je adresboek ook kwijt ik bedoel het adresboek wat op de telefoon staat en niet op de SIM. En is dit klaar terwijl je wacht.

Ik heb nog wel garantie omdat ik hem in Januari heb gekocht, maar dus wel bij een online shop (2call)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
In principe ben je alles kwijt (niet altíjd!) maar ik zou er maar rekening mee houden en een backup op de pc maken.
Het updaten zelf duurt een klein kwartiertje. Je kunt er normaliter op wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen hier die gebruik maken van de Bluetooth functionaliteit van deze telefoon? Ik heb namelijk sinds gister een MSI Bluetooth USB Adaptertje aangesloten op m'n PC. En zo te zien werkt alles goed, alleen de telefoon verbreekt steeds weer de verbinding. Dus als ik op de telefoon ga via 't menu naar Verbinden -> Bluetooth -> Apparatenpaar -> Computer -> Verbinden gaat dat aanvankelijk goed, en mijn computer reageert. Vervolgens gebeurdt er even niks, behalve veel geflikker van m'n telefoon ('t blauwe lampje) en m'n computer. En daarna zegt m'n telefoon: Computer. De verbinding is verbroken. En daarna kan ik dus niks meer doen :S.

Overigens probeerde ik ook via 't programma MSI Mobilet een ringtone naar m'n telefoon te sturen met als gevolg dat ie vast liep. Iemand ideeën hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik eigenlijk zo'n goedkoope bluetooth usb adapter kopen? Ik wil er namelijk ook zo'n eentje aanschaffen. Wie weet waar hij het goedkoopst is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:03:
Waar kan ik eigenlijk zo'n goedkoope bluetooth usb adapter kopen? Ik wil er namelijk ook zo'n eentje aanschaffen. Wie weet waar hij het goedkoopst is?
Ik heb die van mij gekocht bij NoRRoD (www.norrod.nl). M'n toekomstige schoonzus is d'r naar toe gegaan in Zwolle, want ze studeerd daar en heeft nog 10 euro korting gekregen ook, omdat ze toen ze er voor de tweede keer was weer geen eentje hadden (maar uiteindelijk toch eentje kunnen vinden). Al met al heeft 't me 30 euro gekost ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
bij mycom zijn ze 39 euro

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 17:20:
Zijn er ook mensen hier die gebruik maken van de Bluetooth functionaliteit van deze telefoon? Ik heb namelijk sinds gister een MSI Bluetooth USB Adaptertje aangesloten op m'n PC. En zo te zien werkt alles goed, alleen de telefoon verbreekt steeds weer de verbinding. Dus als ik op de telefoon ga via 't menu naar Verbinden -> Bluetooth -> Apparatenpaar -> Computer -> Verbinden gaat dat aanvankelijk goed, en mijn computer reageert. Vervolgens gebeurdt er even niks, behalve veel geflikker van m'n telefoon ('t blauwe lampje) en m'n computer. En daarna zegt m'n telefoon: Computer. De verbinding is verbroken. En daarna kan ik dus niks meer doen :S.

Overigens probeerde ik ook via 't programma MSI Mobilet een ringtone naar m'n telefoon te sturen met als gevolg dat ie vast liep. Iemand ideeën hierover?
Niet alle drivers werken even goed, op het forum van esato staan vrij uitgebreide topics over alle drivers en "hoe" je ze moet instaleren

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ondekt dat ORANGE MMS ondersteund. Dit was dus bij dutchtone niet het geval.. Beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prulleman schreef op 01 April 2003 @ 18:22:
[...]

Niet alle drivers werken even goed, op het forum van esato staan vrij uitgebreide topics over alle drivers en "hoe" je ze moet instaleren
Mjah, maar 'k heb meer 't idee dat 't aan de telefoon ligt. En d'r staat wel een topic over mijn specifieke driver en kaart, maar daar wor'k niet veel wijzer uit. Lijkt meer op een review topic met wat loze replies. Maar ik zal er nog eens ffies kijken zo.

Zolang ik een verbinding maak van telefoon naar computer en vervolgens weer terug blijft de verbinding wel in stand en kan ik ook dingen uitwisselen. Maar als ik dus niet snel genoeg ben is de verbinding weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09 13:16
Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:25:
Ik heb net ondekt dat ORANGE MMS ondersteund. Dit was dus bij dutchtone niet het geval.. Beter!
Maar is het Orange netwerk op zich ook een beetje goed? Heb nu Bliebertel/Vodafone en wil bij een overstap er niet minder op worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik kreeg net allemaal gekraak over de lijn, maar ik had redelijk bereik en mijn gesprekspartner volledig bereik.

Het leek erop dat ik het kraken kon veroorzaken door een beetje tegen de phone te duwen, aan de achterkant boven de batterij. Maar ik weet niet zeker of dat nu toeval was of niet.

Zou het een logische plek zijn waar iets kapo kan zijn? En zijn er meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 01 April 2003 @ 19:54:
[...]

Maar is het Orange netwerk op zich ook een beetje goed? Heb nu Bliebertel/Vodafone en wil bij een overstap er niet minder op worden :)
Ja ik ben er zeer tevreden over.
Ik heb nog een vraag: weet iemand waar ik goedkoop een chatboard kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 01 April 2003 @ 21:22:
Ik kreeg net allemaal gekraak over de lijn, maar ik had redelijk bereik en mijn gesprekspartner volledig bereik.

Het leek erop dat ik het kraken kon veroorzaken door een beetje tegen de phone te duwen, aan de achterkant boven de batterij. Maar ik weet niet zeker of dat nu toeval was of niet.

Zou het een logische plek zijn waar iets kapo kan zijn? En zijn er meer mensen met dit probleem?
Op zich is de plek + verklaring wel logisch: daar zit je antenne. Klinkt als een gebroken (interne) antenne, hoewel ik niet weet hoe je dat voor mekaar zou moeten krijgen.

Maaruh... volgens mij wordt het nu écht tijd voor een andere telefoon voor jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Korakal schreef op 01 April 2003 @ 23:04:
[...]

Maaruh... volgens mij wordt het nu écht tijd voor een andere telefoon voor jou :+
O_o.. en de T610 ligt nog niet in de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 01 April 2003 @ 23:10:
[...]

O_o.. en de T610 ligt nog niet in de winkel ;)
De siemens S55 wel... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 18:25:
Wordt het vanaf nu overal ondersteund? Ik heb net een t68i gehaald icm Orange maar die verkoper wist me te vertellen dat het pas over 1/2 maanden geintroduceerd wordt.

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 01 April 2003 @ 23:04:
[...]

Op zich is de plek + verklaring wel logisch: daar zit je antenne. Klinkt als een gebroken (interne) antenne, hoewel ik niet weet hoe je dat voor mekaar zou moeten krijgen.

Tja om eerlijk te zijn ben ik niet tevreden over de phone, het is een lueke gadget, maar kwaliteit is het zeker niet.

Lijkt me sterk dat de antenne gebroken is, ik ga zo ongelofelijk voorzichtig met die phone om, ik ben zelf verbaasd, er zit nog geen krasje of iets op. Maar als ik het vaker ga hebben ga ik idd maar eens garantie claimen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 02 April 2003 @ 19:26:
[...]

Tja om eerlijk te zijn ben ik niet tevreden over de phone, het is een lueke gadget, maar kwaliteit is het zeker niet.

Lijkt me sterk dat de antenne gebroken is, ik ga zo ongelofelijk voorzichtig met die phone om, ik ben zelf verbaasd, er zit nog geen krasje of iets op. Maar als ik het vaker ga hebben ga ik idd maar eens garantie claimen ofzo.
Mja toch kan het hoor. Ik heb hetzelfde gehad met mijn Siemens M35. Die stond alleen maar in de houder op mijn bureau (SMS toestel ;)), maar heb ik tot 4x (!) toe moeten laten repareren vanwege een gebroken interne antenne. Nou, schiet mij maar lek dan...

offtopic:
hoe staat het met je T68i verhalenbundel? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ik heb r ook maar 1 besteld, ik vraag me alleen af of je met nummerbehoud een andere SIM krijgt dan degene die wordt meegeleverd (Orange Free)? Of kunnen ze op afstand je nummer veranderen (ik denk dat dat het is, SIM's wisselen is duurder en omslachtig enzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Solosmots schreef op 02 April 2003 @ 20:34:
Ik heb r ook maar 1 besteld, ik vraag me alleen af of je met nummerbehoud een andere SIM krijgt dan degene die wordt meegeleverd (Orange Free)? Of kunnen ze op afstand je nummer veranderen (ik denk dat dat het is, SIM's wisselen is duurder en omslachtig enzo..)
Wat heb je precies gedaan? Je hebt een aanvraag gedaan voor nummerbehoud, waarbij een nummer van een andere provider uiteindelijk op je Orange aansluiting moet komen?
Je hebt dan nu op je Orange SIM een tijdelijk nummer, en dit nummer wordt op een bepaald moment vervangen door je oude nummer. Hiervan krijg je vantevoren bericht. Het tijdelijke nummer verdwijnt dan, en de SIMkaart van de andere provider waar je oude nummer aan gekoppeld zat zal niks meer doen. Je hoeft geen SIMs te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Aha das goeie info, thx! :) Ik heb nog geen nummerbehoud aangevraagt, doe ik zodra ik die foon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de cover van de T68i te vervangen is moet je dan exact dezelfde kleur nemen of kun je ook een lunar grey frontje op een t68i doen die eerst artic blue was? moet kunnen toch, achterkant is bij beide versies wit?

En waar kun je dit bestellen? Inclusief toetsenbordmatje... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
De achterkant is gewoon 'arctic', kijk maar hier

Frontjes heb ik eigenlijk geen idee waar je die kunt krijgen... zwarte markt misschien? Op marktplaats worden ze ook nog wel eens aangeboden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
http://www.cellexwireless.us/products/t68/SE-Product.htm
daar kan je iig "covers" bestellen (t68ivoor maar 39 dollar, t68 zijn goedkoper; $ 29

ik heb op die site ook een keer doorzochtige covers gezien, maar die kan ik niet meer vinden...

\edit
plaatje wel gevonden, maar niet of je em ook kan bestellen:
Afbeeldingslocatie: http://www.cellexwireless.us/services/T68clearmod.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Prulleman op 03-04-2003 13:41 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Hmmz, wil ik net zo een MSI BT dongle scoren bij de mycom, blijkt dat ding neit op voorraad te zijn en dat ze nog niet weten wanneer die weer komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Online? of in een winkel zelf? anders kan je ook nog een mycom in een andere stad proberen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Heb Utrecht en Zwolle gebeld, utrecht haddem nie en Zwolle ook niet, en ze wisten me te vertellen dat ze ze ook niet in de webwinkel op voorraad hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Hmm dan kan je nog proberen of ze em in andere winkels hebben, ik kan me herinneren dat er in de pricewatch nog een paar winkels waren waar ie niet veel duurder was

Ik kan em alleen niet meer vinden in de pricewatch :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Zelfde hier, wilde hem vanmorgen bij de Mycom Rotterdam halen, uitverkocht :(
Gelukkig hadden ze bij de Paradigit (100 m verder) voor 39 euro een sitecom bluetooth adapter.
Jammer genoeg werkt het hier nog niet vlekkeloos.... Iemand nog tips misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Canis Lupus schreef op 03 April 2003 @ 19:52:
Zelfde hier, wilde hem vanmorgen bij de Mycom Rotterdam halen, uitverkocht :(
Gelukkig hadden ze bij de Paradigit (100 m verder) voor 39 euro een sitecom bluetooth adapter.
Jammer genoeg werkt het hier nog niet vlekkeloos.... Iemand nog tips misschien?
Flink kloten met verschillende drivers en goed lezen op esato

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Nah ik wil het kloten beperken eigenlijk, dus ik w8 wel ff totdat ze er weer zijn :)
Er is al genoeg gekloot met die USB adapters heb ik gelezen in Deel 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog geen camera gevonden.... de meesten willen allemaal boven de 75 euro er voor hebben :( en het is maar een gadget dus da's teveel voor mij....

Heeft iemand een idee waar ik dat ding goedkoper kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Yay, de mijne is binnen en ligt te laden, 3 hours remaining :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Kan ik nu ook m'n ouwe SIM erin doen en dan op 1 of andere manier alle nummers overgooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 04 april 2003 @ 19:32:
Kan ik nu ook m'n ouwe SIM erin doen en dan op 1 of andere manier alle nummers overgooien?
Als je die sim erin doet vraagt hij op een gegeven moment of je alle nummers naar het telefoonboek wilt kopieeren.

En als ie dat niet vraagt dan ga je naar:

telefoonboek > geavenceerd > kopie van sim

En dan de andere sim erin en je hebt je oude telefoonnummers erin ;)

offtopic:
eventueel kan je later het weer exporteren naar je nieuwe sim in hetzelfde menu

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2003 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
OK thx, lijkt te werken :)
Btw deze foon is kleiner dan ik dacht *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Hij is ook kleiner dan hij lijkt... als je vergelijkt met bijv zo'n Nokia 8210 dan denk je eerst, die is veel kleiner, maar het scheelt maar een paar milimeter als je ze op elkaar legt. Komt ook door die bolling bij het scherm denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door PowerFlower op 05-04-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 April 2003 @ 18:44:
Ik heb nog geen camera gevonden.... de meesten willen allemaal boven de 75 euro er voor hebben :( en het is maar een gadget dus da's teveel voor mij....

Heeft iemand een idee waar ik dat ding goedkoper kan vinden?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Kijk eens op eBay... moet je toch wel lukken er daar een onder de E 75 te vinden denk ik!

Btw... ben ook maar meteen even gaan bieden, probeer aub niet mijn boden enorm op te drijven :D

[ Voor 14% gewijzigd door PowerFlower op 05-04-2003 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 05 April 2003 @ 15:16:
[...]

Kijk eens op eBay... moet je toch wel lukken er daar een onder de E 75 te vinden denk ik!

Btw... ben ook maar meteen even gaan bieden, probeer aub niet mijn boden enorm op te drijven :D
Bedankt! Maar dit zijn wel allemaal duitsers....dus dan komt er 20 euro aan verzending bij :( ...

En waarom heb jij op alle goedkope advertenties geboden? :z Dan drijf ik je prijs toch altijd op... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 17:19:
[...]

En waarom heb jij op alle goedkope advertenties geboden? :z Dan drijf ik je prijs toch altijd op... 8)7
Ik zat niet na te denken :p

* PowerFlower is nog steeds een beetje zlaperig :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 05 April 2003 @ 17:35:
[...]

Ik zat niet na te denken :p

* PowerFlower is nog steeds een beetje zlaperig :Z
Probleem is inmiddels opgelost ;) (MSN doet wonderen...) :P

Weet iemand nou hoeveel foto's je in de telefoon kwijt kan op hoge resolutie? en kunnen er in de camera zelf ook foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Had gister weer mijn weigerende toetsenbord prob. Dat was net nadat ik iemand liet zien dat de T68i heel dwars de no-knop niet blokkeerde.

Ik zette hem daarna dus weer aan, en mijn toetsenbord deed het niet. Kunnen mensen test of zij dit ook op dat moment hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 05 April 2003 @ 18:47:
Had gister weer mijn weigerende toetsenbord prob. Dat was net nadat ik iemand liet zien dat de T68i heel dwars de no-knop niet blokkeerde.

Ik zette hem daarna dus weer aan, en mijn toetsenbord deed het niet. Kunnen mensen test of zij dit ook op dat moment hebben?
Heb jij al eens een andere firmware erop gezet? Want je hebt de ene bug na de andere.... :)

BTW: je kan ook om een andere telefoon gaan.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Ik heb mijn t68i nu 1,5 week, maar de standby tijd is bedroevend: hooguit 1,5 dag :(
En ik doe er echt niets geks mee, bel weinig, af en toe een spelletje maar meer ook niet. Het gekke is, net nadat hij is opgeladen geeft hij 240hr standby tijd aan, en een paar uur later is dat opeens nog maar 40 :?
Is dit normaal of heb ik hier met een defect te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Canis Lupus schreef op 07 April 2003 @ 09:28:
Ik heb mijn t68i nu 1,5 week, maar de standby tijd is bedroevend: hooguit 1,5 dag :(
En ik doe er echt niets geks mee, bel weinig, af en toe een spelletje maar meer ook niet. Het gekke is, net nadat hij is opgeladen geeft hij 240hr standby tijd aan, en een paar uur later is dat opeens nog maar 40 :?
Hoe heb je de batterij behandeld de eerste paar keren? Het beste is de eerste keer minimaal 12 uur opladen, daarna minstens 3x helemaal leeg gebruiken en laden tot 'ie vol is (niet tussendoor opladen). Dit kan enorm schelen in de uiteindelijke capaciteit wanneer je dit wel of niet doet.

Tweede is: hoe is je netwerkdekking? Welk netwerk heb je, en welke sterkte geeft 'ie aan? Als je een heel zwakke netwerkdekking hebt vergt dat enorm van je batterij.

Overigens vind ik na een paar uur leeg wel érg snel. Probeer eerst eens een paar keer goed te laden en leeggebruiken. Ik mag hopen dat dit niet blijft, anders ermee terug gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Korakal op 07-04-2003 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Korakal schreef op 07 april 2003 @ 09:43:
[...]Hoe heb je de batterij behandeld de eerste paar keren? Het beste is de eerste keer minimaal 12 uur opladen, daarna minstens 3x helemaal leeg gebruiken en laden tot 'ie vol is (niet tussendoor opladen). Dit kan enorm schelen in de uiteindelijke capaciteit wanneer je dit wel of niet doet.
De eerste keer heb ik heb een uur of 5 aan de oplader gelegd, toen ga hij aan dat hij vol was. Daarna heb ik hem steeds leeggebruikt als ik het me goed kan herinneren...
Tweede is: hoe is je netwerkdekking? Welk netwerk heb je, en welke sterkte geeft 'ie aan? Als je een heel zwakke netwerkdekking hebt vergt dat enorm van je batterij.
Ik heb T-mobile, en netwerkdekking is over het algemeen wel goed. In huis is het wat minder (vaak 1-2 streepjes), maar dat die dan na 30 uur leeg is?
Ik hoop maar dat het snel beter wordt, ik laat hem in ieder geval straks de hele nacht opladen, hopen dat het helpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canis Lupus schreef op 07 April 2003 @ 10:37:
[...]
De eerste keer heb ik heb een uur of 5 aan de oplader gelegd, toen ga hij aan dat hij vol was. Daarna heb ik hem steeds leeggebruikt als ik het me goed kan herinneren...
[...]

Ik heb T-mobile, en netwerkdekking is over het algemeen wel goed. In huis is het wat minder (vaak 1-2 streepjes), maar dat die dan na 30 uur leeg is?
Ik hoop maar dat het snel beter wordt, ik laat hem in ieder geval straks de hele nacht opladen, hopen dat het helpt...
Ik kan ook niet erg lang met de batterij... maar 30 uur is wel erg kort :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Als dat zo blijft moet je er gewoon mee terug gaan, bij mijn vriendin heb ik ook maar +/- 2 streepjes, maar dan gaat ie nog gewoon minimaal 3-4 dagen mee (als ik er niet (veel) mee bel..)

(ook T-mobile)

[ Voor 5% gewijzigd door Prulleman op 07-04-2003 15:37 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 18:58
heeft iemand deze:

http://www.libertybusines...rodotto.php?art_code=8979

ook al dichterbij gevonden orginele t68 front "zwart" voor maar 12 eurotjes wel cool.
maarken geen spaans. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Canis Lupus schreef op 07 April 2003 @ 09:28:
Ik heb ook niet echt goed ontvangst maar ik doe er zeker wel 1,5 week mee.
Staat je blue tooth niet constat aan ? of GPRS oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:16
Even een vraagje, zit er standaard een datakabel bij de foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
DRAFTER86 schreef op 07 April 2003 @ 20:50:
Even een vraagje, zit er standaard een datakabel bij de foon?
Nope. Maar kost weinig knaken hoor zo'n ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
Jezus ik had nog niet gepost of jij antwoord al!!!! txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
DRAFTER86 schreef op 07 april 2003 @ 20:51:
Jezus ik had nog niet gepost of jij antwoord al!!!! txs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Ok iemand nog suggesties waar je nog MSI BT Dongels kan scoren :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 07 April 2003 @ 20:58:
Ok iemand nog suggesties waar je nog MSI BT Dongels kan scoren :P ?
Is eerder al vermeld in dit topic... ff zoeken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Iedereen haalt em zowat bij Mycom, maar zoals ik al eerder heb gepost hebben die em niet meer liggen, wanneer ze weer komen is nog unknown..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solosmots schreef op 07 April 2003 @ 21:23:
Iedereen haalt em zowat bij Mycom, maar zoals ik al eerder heb gepost hebben die em niet meer liggen, wanneer ze weer komen is nog unknown..
Oh zo...dan ff in de pricewatch kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
pricewatch: MSI BlueTooth Dongle USB
Eeey, blijkt nu dattie betaalbaar is geworden bij Informatique, vorige week wassie veel duurder nog in dezelfde pricewatch :)
is die tip nog ergens goed voor ;)

E D I T :
Damnz, daar issie ook al niet echt leverbaar: http://shop.informatique.nl/cgi-win/artovz.exe?Z=bluetooth
staat een vraagteken achter de MSI dongel

[ Voor 30% gewijzigd door Solosmots op 07-04-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook als jullie de telefoon opladen dat er dan snelladen in beeld komt te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 22:17:
Hebben jullie ook als jullie de telefoon opladen dat er dan snelladen in beeld komt te staan?
yep

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
jah, alleen als je een niet officiele Ericsson accu hebt gaat ie normaal laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Heb je ook niet "onofficiele" accu's die wel kunnen snelladen??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
Ik heb weer een vraagje, hoe zit het met die pop3 support, is dat provider-afhankelijk en kan ik daarmee gewoon iedere pop3 server gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
tis volgens mij meer data account afhankelijk.... pop3=pop3, GPRS daarintegen betekend bij T-mobile onderanderen dat je eerst een dik duur abo moet nemen voor je pop3 op je telefoon kan krijgen.... (zonder kan het alleen via een wap site)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Iemand ook last hiervan connectieproblemen tussen t-mobile en t68i ? Ik heb het wel, heel hinderlijk.
Klanten van T-Mobile die in het bezit zijn van een SonyEricsson T68i krijgen sinds circa twee weken geen toegang meer tot het netwerk. Volgens T-Mobile doet het probleem zich niet alleen bij hen voor. Ook AT&T in de Verenigde Staten en Orange in Groot-Brittanië zouden hinder ondervinden. SonyEricsson spreekt dit tegen. T-Mobile is na klachten van abonnees een intern onderzoek gestart. Volgens Liselore Stuut, woordvoerster van T-Mobile, is daaruit gebleken dat het niet aan het netwerk of aan de simkaart ligt. "Waarschijnlijk gaat het om een softwareprobleem", aldus Stuut. "We hebben het probleem gemeld bij SonyEricsson en die werken momenteel aan een oplossing."

Technici van SonyEricsson zijn maandag inderdaad bij T-Mobile langsgeweest om de problemen te inventariseren. Volgens een woordvoerder van SonyEricsson doet het probleem zich echter alleen voor bij het netwerk van T-Mobile. "De betreffende toestellen werken wel met een simkaart van andere operators en zelfs in het buitenland zouden de betreffende toestellen het wel doen." SonyEricsson betwijfelt dan ook of het een softwareprobleem betreft. "Het vreemde is dat het probleem zich van de ene op de andere dag heeft voorgedaan."

Overigens gaat de fabrikant van mobiele toestellen ervan uit dat het probleem slechts een kleine groep mobiele bellers treft. "We hebben een aanbod gedaan om niet-werkende telefoons te vervangen, maar tot nu toe slechts enkele 'weigerende exemplaren' ontvangen. Niettemin hoopt de fabrikant de oorzaak snel te kunnen achterhalen. Ben heeft de SonyEricsson enige tijd geleden cadeau gedaan aan abonnees die hun abonnement verlengden. Ook volgens Stuut valt het aantal gedupeerden mee. "Abonnees konden uit diverse toestellen kiezen. Bovendien doet het probleem zich niet bij alle T68i-toestellen voor."
http://www.tweakzone.nl/nieuws/bekijk/2603

Ik heb net gebeld en klantenservice heeft nog geen idee hoe ze het op gaan lossen en wanneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Ja, wel meer iemanden:
Ben/T-Mobile & T68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk geen goede klantenbinding als je t68i icm T-Mobile niet werkt. Het probleem heb ik zelf ook gehad met een t200 icm vodafone, heus niet alleen t-mobile heeft hier last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik snap niet dat het zo moeilijk is om er achter te komen wat het probleem is.... Ze hebben het allemaal over software of een productie reeks die niet helemaal goed is..... als het zoiets is ben je er toch zo achter.

Ik heb overigens ook een t68i uit de "contractverlengings batch" en nergens last van...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
Prulleman schreef op 08 April 2003 @ 16:38:

Ik heb overigens ook een t68i uit de "contractverlengings batch" en nergens last van...
idem hier

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

/TheDuke\ schreef op 08 April 2003 @ 08:50:
Iemand ook last hiervan connectieproblemen tussen t-mobile en t68i ? Ik heb het wel, heel hinderlijk.

[...]

http://www.tweakzone.nl/nieuws/bekijk/2603

Ik heb net gebeld en klantenservice heeft nog geen idee hoe ze het op gaan lossen en wanneer.
Ik heb de laatste tijd wel heel vaak dat mensen mij proberen te bellen en dat ze mijn voicemail krijgen, terwijl ik dacht bereik te hebben.

Kan dat probleem hiermee samenhangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Update:
• Mijn batterij lijkt nu helemaal goed (heb na 24h nog 200h standby over :) )
• Ik heb ook gisteren Bluetooth aan de gang gekregen met mijn Sitecom Bluetooth :*)
* Canis Lupus is weer helemaal gelukkig met zijn _/-\o_ T68i _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Die standby tijd is niet zo betrouwbaar hoor, kijk zelf maar naar 200 uur over na 24 uur gebruik; als ik de mijne heb opgeladen staat er iets van 270 uur op, als dit na 24 uur al met 70 uur gedaald is, wil dit zeggen dat je de standby tijd ongeveer door 3 moet delen. Dit klopt ook wel ongeveer, anders zou ie nl 11 dagen standby staan, en dat is bij mij een dag of 4.

Dit is natuurlijk ook redelijk afhankelijk van je operator en hoeveel je belt (bij mij T-Mobile en een half uurtje per week)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Prulleman schreef op 09 April 2003 @ 09:22:
Die standby tijd is niet zo betrouwbaar hoor, kijk zelf maar naar 200 uur over na 24 uur gebruik; als ik de mijne heb opgeladen staat er iets van 270 uur op, als dit na 24 uur al met 70 uur gedaald is, wil dit zeggen dat je de standby tijd ongeveer door 3 moet delen. Dit klopt ook wel ongeveer, anders zou ie nl 11 dagen standby staan, en dat is bij mij een dag of 4.

Dit is natuurlijk ook redelijk afhankelijk van je operator en hoeveel je belt (bij mij T-Mobile en een half uurtje per week)
Klopt, maar mijn probleem was eerder deze week dat ik na 12h nog maar 40h standby had (van 250h bij opladen...)

Ik kan nu gewoon bluetooth connecties maken met mijn telefoon, maar MPM start niet altijd op, waardoor ik de SendFile niet kan gebruiken. Eerst kon ik dit nog wel eens afdwingen door Phone Book & Text Message manager op te starten, maar dat lukt nu ook niet echt...
Iemand een tip hoe ik kan zorgen dat die MBM wel opstart als ik een seriële verbinding met mijn phone maak? Ik gebruik COM9 en in de MBM staat die ook aan.

[ Voor 1% gewijzigd door Canis Lupus op 09-04-2003 09:41 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ik snap ook nog niet helemaal hoe alles werkt met de verschillende BT progs, ik weet alleen dat er een aantal zijn die na afsluiten de poorten niet meer vrijgeven ofzo. Volgens mij had ik dat ook oa met sendfile, als die is afgesloten kan geen enkel ander prog (wat daarvoor wel werkte) nog contact maken met de juiste COM poort.

Misschien is het dus zo dat MPM wel wil opstarten, maar gewoon nog half in gebruik is oid.

Verder drop ik bestanden die ik wil uploaden in de "inbox" van phone, die kan je (als de drivers een beetje op elkaar lijken iig) vinden bij "BT places" en daar je telefoon opzoeken in de "entire neighbourhood" en daar zou "inbox" dan als een van de services van je phone moeten staan.

Dit werkt bij mij perfect en simpel en verder verstoord het XTNDconnect en PCcontrol/BTcontrol niet en meer gebruik ik eigenlijk niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /TheDuke\
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Prulleman schreef op 08 april 2003 @ 16:38:
Ik snap niet dat het zo moeilijk is om er achter te komen wat het probleem is.... Ze hebben het allemaal over software of een productie reeks die niet helemaal goed is..... als het zoiets is ben je er toch zo achter.

Ik heb mijn telefoon sinds januari (ook een "contractverlengings batch" ) en heb hier wel dergelijk last van. Heel irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Volgens mij was er nou wel bekend dat het een SW probleem was van de telefoon, maar volgens mij lopen er ook wel mensen rond die na een update nog steeds het probleem hebben.....

\edit
uit een link van frontpage "nieuwtje": nieuws: Sony Ericsson T68i krijgt geen toegang tot GSM-netwerk

google group
T Mobile heeft PPCCH aangezet om efficienter met het netwerk om te gaan.
Dit is een van de redenen dat Orange heel voorzichtig was met lanceren
van bepaalde toestellen en GPRS zelf. Uit testen met PPCCH in Libanon
(enige Orange vestiging met een compleet Ericsson netwerk) bleek dat
aanzetten van PPCH voor oudere toestellen die dit niet ondersteunen
allerlei problemen gaven, van wegvallen van gesprekken via
onvoorspelbaar gedrag van het toestel tot totaal vastlopen van het
toestel. Oplossing hangt af of PPCH ondersteuning wel/niet in software
update zit. Zo ja, dan werkt een update zo niet dan is toestelomruil de
enige optie.

Wil je zeker weten of dit het probleem is, probeer dan een O2 sim. Als
je daar ook problemen mee hebt, dan is dit het probleem.

Succes!
Hmmm wat ik dan nog steeds niet snap is dat ze blijkbaar nog steeds niet kunnen achterhalen of het probleem nou SW of HW matig is....
Ze moeten bij SE toch ook wel weten of PPCH ondersteuning in de SW zit of niet, en als het dan toch een HW probleem blijkt te zijn is het ook wel erg vreemd dat het een relatief klein aantal telefoons betreft. En het treft ook zeker niet alleen oude of nieuwe telefoons, het lijkt erop dat er dan gewoon in een bepaalde batch een rot onderdeeltje terecht is gekomen. Dit lijkt me dan zeker gewoon een geval van gelijk omruilen.....

Er was al eerder gespeculeerd dat het een rotte module van het 1800 netwerk zou zijn. Dit blijkt het dus niet te zijn, maar misschien wel iets soortgelijks...

Geen idee wat PPCCH eigenlijk doet (behalve "efficienter met het netwerk omgaan") iemand een idee???

[ Voor 85% gewijzigd door Prulleman op 09-04-2003 11:53 ]

Strava

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.