(Sony)Ericsson T68 en T68i [deel 2]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.321 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mijne heb ik in de wasmachine gedaan vorig jaar... helemaal opengemaakt en laten drogen, werkt nog steeds perfect :D. ik had ook vlekken in m'n lcd, maar die zijn nu zo goed als weg :)

je moet wel een torx (dacht ik) schroevendraaier hebben om em open te schroeven.
als het helemaal niet meer goedkomt met je schrempje dan kan je ook een nieuwe kopen en die in je telefoon zetten (kan je hiero kopen---> http://www.cellexwireless.us/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-09 23:17
Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 23:58:
de mijne heb ik in de wasmachine gedaan vorig jaar... helemaal opengemaakt en laten drogen, werkt nog steeds perfect :D. ik had ook vlekken in m'n lcd, maar die zijn nu zo goed als weg :)

je moet wel een torx (dacht ik) schroevendraaier hebben om em open te schroeven.
als het helemaal niet meer goedkomt met je schrempje dan kan je ook een nieuwe kopen en die in je telefoon zetten (kan je hiero kopen---> http://www.cellexwireless.us/)
woww das nog erger haha, ik heb een kleine schroevendraaier wat smaller geslepen en dat werkte ook ;) maar goed, je heb me weer wat positiever gmaakt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of het met de t68i mogelijk is om over je bluetooth naar je pc met adsl te wappen?? Dus zegmaar wappen via je adsl op je computer, niet je gprs. Snappie?? Schijnt met de N3650 wel te kunnen nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 14:56:
weet iemand of het met de t68i mogelijk is om over je bluetooth naar je pc met adsl te wappen?? Dus zegmaar wappen via je adsl op je computer, niet je gprs. Snappie?? Schijnt met de N3650 wel te kunnen nl..
Nog nooit van gehoord. Lijkt me ook niet dat het kan want dan zou het via kabel en irda ook al moeten werken :) (en dat lukt me niet :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:58
Volgens mij kan dat alleen met de p800, het verschil zit em dan ook in het soort internet, en simpele wap browser voor de t68i en een echte internetbrowser voor de p800.
Op de p800 moet je dan ook iets van mobile opera instaleren, en daarmee kan het dan, t68i heeft te weinig mogelijkeden, je kan ook niks instaleren.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tsja, daar zit wel wat in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ben net gebeld door Belcompany dat mijn phone gerepareerd is, hij had de volgende problemen:

-viel spontaan uit (niet de no-bug)
-moeite met aanmelden
-moeite met versturen sms
-moeite met bellen mensen
-toetsenbord viel soms uit
-mensen konden ij niet bereiken terwijl ik wel bereik had
-microfoon kapot

(kortom alle BEN/T-Mobile problemen, en nog wat andere technische dingen)

Hoor ik dat ze mijn display hebben vervangen!!!!! 8)7

Volgens mij was dat nog het enige aan mijn phone dat nog wel werkte! En dat vervangen ze dan. Ik ben benieuwd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij loopt nu wel gauw eens vast :( (vooral onder Erix)

Moet maar een achter een service update aan. Maar er zelf heen gaan is niet mogelijk. Zou het ook via post kunnen (opsturen dus)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BADgoofy2000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:12
Ik heb goed en slecht nieuws over de t68i i.c.m Vodafone.

Het slechte nieuws:
De prijs voor de t68i icm vodafone 60 is verhoogd van 70 euro (waar ik 'm zelf 3 week geleden voor gekocht heb), naar 128 euro. Niet zo leuk voor de mensen die 3 week geleden nog twijfelden en het toch maar niet gedaan hebben.

Het goede nieuws:
Vodafone heeft de t68i ook goedgekeurd als Live toestel. Er is dus nu ook volledige ondersteuning voor dit toestel icm vodafone live.
Overigens heb ik dit van een verkoper die het gelezen had op het interne vodafone netwerk. Het zal dus binnenkort ook wel publiekelijk bekend gemaakt worden. Misschien dat dit ook wel de prijsverhoging verklaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BADgoofy2000 schreef op 15 May 2003 @ 16:10:
Ik heb goed en slecht nieuws over de t68i i.c.m Vodafone.

Het slechte nieuws:
De prijs voor de t68i icm vodafone 60 is verhoogd van 70 euro (waar ik 'm zelf 3 week geleden voor gekocht heb), naar 128 euro. Niet zo leuk voor de mensen die 3 week geleden nog twijfelden en het toch maar niet gedaan hebben.

Het goede nieuws:
Vodafone heeft de t68i ook goedgekeurd als Live toestel. Er is dus nu ook volledige ondersteuning voor dit toestel icm vodafone live.
Overigens heb ik dit van een verkoper die het gelezen had op het interne vodafone netwerk. Het zal dus binnenkort ook wel publiekelijk bekend gemaakt worden. Misschien dat dit ook wel de prijsverhoging verklaart.
Moet de software dan ook niet aangepast worden voor Vodafone Live? Want daar kune je tch ook spelletjes enzo mee spelen, en daar is de T68i nuniet geschikt voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb mijn phone terug, met andere firmware en een nieuw display.

Moet zeggen dat de firmware behoorlijk uitgekleed is. Stond de phone eerst vol met plaatjes en MMS'jes, nu staan er alleen nog een paar plaatjes in (vind ik ook niet erg hoor, maar viel me op)

Verder heeft de firmware nog steeds de vervelende 'no-bug' :(

Ik heb nu: R7A013

Zijn er mensen met deze firmware die geen no-bug hebben?

En wat voor firmware hebben de mensen eigenlijk zonder de no-bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:18

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb ook weer zware problemen met mijn T68i, maar wat is de no-bug?
Ze gaan hem binnenkort repareren bij T-Mobile, het zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Coenen schreef op 23 mei 2003 @ 10:26:
Ik heb ook weer zware problemen met mijn T68i, maar wat is de no-bug?
Ze gaan hem binnenkort repareren bij T-Mobile, het zal mij benieuwen.
Dat asl je m op toetsenblokering zet de telefoon toch uit gaat als je de NO-knop langer dan 10 sec ong ingedrukt houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga mijne dinsdag ook omruilen want na 2 weken goed gewerkt te hebben kan ik nu heel vaak niet bellen... Is geen probleem zeiden ze, kan gewoon omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRRRR...... Ik ga dus vandaag mijn SE T68i updaten. Dus ik syncroniseer mijn adresboek nog ff met outlook. (had ik al eens eerder gedaan -> toen zonder problemen) Syncroniseer ik nu dus weer... wat doet dat stomme programma/telefoon? Wist hij al mijn contacten en zet alleen de gewijzigde contacten (na de eerste syncronisatie) in outlook.

Met als gevolg dat ik nu al mijn telefoon nummers kwijt ben :(

Is dit misschien nog terug te draaien? Staat het oude adresboek bestand nog ergens?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 22:18

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik kreeg geen nieuwe meer, maar ze schijnen een oplossing te hebben gekregen van SonyEricsson. Ik zie wel of dat wat helpt.

@6Killer, hier heb ik nog nooit last van gehad, hoe krijgen ze het voormekaar om zo'n bug te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag naar Assen geweest (jaja...ik ben gek:|) En daar hebben ze voor mij R6A012 erop gezet (ze zullen R7A013 wel niet hebben :?). Hij werkt nu een stuk sneller. Als ie nog vastloopt in Erix weet ik nog niet, nog niet meegemaakt ;)
Verwijderd schreef op 24 mei 2003 @ 10:30:
GRRRR...... Ik ga dus vandaag mijn SE T68i updaten. Dus ik syncroniseer mijn adresboek nog ff met outlook. (had ik al eens eerder gedaan -> toen zonder problemen) Syncroniseer ik nu dus weer... wat doet dat stomme programma/telefoon? Wist hij al mijn contacten en zet alleen de gewijzigde contacten (na de eerste syncronisatie) in outlook.

Met als gevolg dat ik nu al mijn telefoon nummers kwijt ben :(

Is dit misschien nog terug te draaien? Staat het oude adresboek bestand nog ergens?
Iemand hier nog antwoord op? :?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 18:47:
Ik ben vandaag naar Assen geweest (jaja...ik ben gek:|) En daar hebben ze voor mij R6A012 erop gezet (ze zullen R7A013 wel niet hebben :?). Hij werkt nu een stuk sneller. Als ie nog vastloopt in Erix weet ik nog niet, nog niet meegemaakt ;)

[...]

check je 'verwijderde items' in Outlook eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

[...]

Geen id waar je ze zou kunnen vinden... maar dit is idd de reden dat ik mn T68i sync met een aparte contacts folder. Bovendien is het wel erg verstandig om naar de advanced settings van Xtend Connect te kijken - wat moet hij doen bij een conflict, filters op agenda gegevens bijvoorbeeld. Zo heeft mijn telefoon alleen de afspraken van vorige week en de komende maand -- anders is het geheugen meteen vol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 24 May 2003 @ 18:50:
[...]

check je 'verwijderde items' in Outlook eens...
THX!!! _/-\o_ Daar stonden ze nog in. Heb gelijk mijn hele telefoon leeggehaald (behalve de nieuwe toevoegingen) en toen weer gesync... nu staat alles er weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was dus gister weer Erix aan het spelen liep ie weer vast. :( Het kan nu niet aan de software liggen want de nieuwste (of 1 na nieuwste) zit er nu op. Wat kan het dan zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er ook last van dat 1 bepaalde knop zeer hard aan het slijten is? Mijn C knop is nu niet meer leesbaar als c knop maar er zit een rondje op.

Gistereravond voor het uitgaan m´n telefoon helemaal opgeladen, gebeld, gesmst en bluetooth gebruikt en vanmorgen nog maar 20 uur standby! Weird.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 23 May 2003 @ 10:11:
Ik heb mijn phone terug, met andere firmware en een nieuw display.

Moet zeggen dat de firmware behoorlijk uitgekleed is. Stond de phone eerst vol met plaatjes en MMS'jes, nu staan er alleen nog een paar plaatjes in (vind ik ook niet erg hoor, maar viel me op)

wat is de no bug dan?

ow ik snap het al...
volgens mij is doe je er nou eenmaal niks aan dat ie spontaan uitvalt. Ik heb nog wel veel meer bugs met R7A013. Waaronder het blijven hangen van het opstart/afsluitscherm. (Dit kan soms heel lang duren). Ik heb mijn T68i nu iets van 2 maanden hij valt me zwaar tegen qua degelijkheid en software.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2003 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zegato
  • Niet online
Ik heb m'n T68i nu ook al bijna een week en ik heb de hele week, dag in dag uit liggen kutten met m'n Sitecom Bluetooth module, maar nog steeds werkt het niet.
Ik dacht dat bluetooth toch wel redelijk gebruiksvriendelijk zou zijn, nou: forget it!
:(

T.net gallery | V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:16
Verwijderd schreef op 31 mei 2003 @ 08:40:
Wie heeft er ook last van dat 1 bepaalde knop zeer hard aan het slijten is? Mijn C knop is nu niet meer leesbaar als c knop maar er zit een rondje op.
Zijkant van de knoppies gaat hier wat slijten, 2 maandjes oud :/
Had ooit ook zoiets met mijn T10s, en dat viel onder garantie, nieuwe cover gehad :) De tekst staat niet op de knoppies op die foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:15
ik heb dezelfde firmware en mijn hardware is R4a en heb geen last van de no-bug (>30sec NO induwen heeft geen invloed). verder heb ik een grijs toestel en de originele firmware was R5c001. met R5c001, R6a012 en R7a013 geen last gehad met die NO-bug

verdere gegevens op sticker onder batterij:
Type 1130202-BV GAGBG
CDA 102 096/1 R4A
02W48
IMEI: 350372-xx-xxxxxx-x
CB500HB26P

T68i Made in China
2562/5 R9E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omfg nu is mijn vertrouwen in se diep gezonken.. de telefoon houdt nog maar 1derhalve dag standby vol.. :(

[edit] na opnieuw opstarten probeert mijn t68iri mij te vertellen dat hij er weer 93 uur tegenaan kan...

ik ga hem ff leeg laten lopen en morgen opnieuw laden... 8)7 |:( B) :X :? :O :(

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Mijn phone gaat ook terug. dat display vervangen heeft geen kont geholpen....

Volgens mij werkend er echt r*kkers daar bij SE, want waarom zou een display problemen met mijn microfoon/bereik/spontaan uitvallen (niet no-bug), veroorzaken.... Ik ben hier behoorlijk pissig over dat ik nu gewoon weer terug kan. Heb die telefoon nu 7 maanden en ga hem voor de 4e!!!!! maal aanbieden voor garantie :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op 02 June 2003 @ 10:28:
Heb die telefoon nu 7 maanden en ga hem voor de 4e!!!!! maal aanbieden voor garantie :( :(
Doe er een brief bij waarin je zegt dat je dit géén manier van doen vindt; geef aan wat er allemaal is gebeurd en stel voor dat ze een nieuwe telefoon leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

khep er ook eentje :D \o/

*erbij hoort* :P

hoe zie je eig je software versie van je tel bij dit ding?? weer een *code ??

*edit* ik heb nl geen no-bug hier :)

bleutooth werkt soms alleen niet (error synchronizing) maar dan doet ie t een uurtje later ineens weer wel :P

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
>*<<*<* geheim menu voor service code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OmniNaut schreef op 02 June 2003 @ 11:26:
>*<<*<* geheim menu voor service code
tnx :D

R5C001

LCD SW 200109110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog meer leuke *tips/trucs* ? :D :P

*edit*

omg ik heb in 2,5e dag tijd gewoon mijn joystickje al 8235 keer bewogen :D

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 02 June 2003 @ 10:32:
[...]

Doe er een brief bij waarin je zegt dat je dit géén manier van doen vindt; geef aan wat er allemaal is gebeurd en stel voor dat ze een nieuwe telefoon leveren!
In het begin kreeg ik ook meteen een nieuwe telefoon/batterij. Of tewel dit is de eerste keer dat ie eerst naar SE moest gaan.

Maar ik wil eigenlijk gewoon een compleet andere telefoon. Dit was al mijn tweede phone, dus ik heb gewoon absoluut geen vertrouwen meer in de T68i, wat een waardeloos apparaat is dat :'(

Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die wel "geluk" hebben met de T68i, maar ik dus niet. Verder vind ik hem ook nog eens ongelofelijk vervelend werken omdat ie zo f*cking traag is waardoor ik altijd dingen doe die ik niet wil doen... (met andere phones nog noooit last van gehad, dus het ligt niet aan mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:19
De mijne is ook ineens weer stuk, had hem gister uitgezet, en nu krijg ik hem niet meer aan.
Ik heb ook geen vertrouwen meer in dit toestel. Ik heb hiervoor verschillende siemensen gehad en die werkten echt perfect. Dit is al de 2e keer met dit toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Verwijderd schreef op 31 May 2003 @ 08:40:
Mijne heeft dat ook op ongeveer alle knoppen. Heb het toestel vanaf januari, heb ongeveer 1250 sms-jes verstuurd.
Heb hem naar winkel gebracht voor reparatie, ben benieuwd wat de reactie wordt.

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al de twee forums gelezen te hebben kwam ik eindelijk mijn probleem tegen. Er is alleen nog niet echt op gereageerd. Kan iemand meer info hierover vertellen, of eventueel een oplossing bieden ? Telefoon terug naar factory settings werkt niet...
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 16:09:
Ik heb hem nu ook een tijdje, en hij gaat nu een gekke kuur vertonen. Met het smsen kan je de geldigheidsduur instellen en ook de soort sms (tekst, mail etc.). Dit kan je vooraf instellen of bij verzenden steeds laten vragen. Dus ik heb dat ingsteld zodat ik dat na het smsje niet hoef te selecteren... Gewoon SMS en Maximum geldig. Nu vraagt de telefoon alsnog deze 2 instellingen!? Dat klopt niet, heeft iemand anders dit probleem, en al verholpen!? Anders moet ik es trug naar de winkel

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 03:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm.. soms moet je gewoon van al die instellingen afblijven ;)

die van mij doet het gewoon goed en ook me sms werkt

If it aint broken.. dont...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne heeft dat ook op ongeveer alle knoppen. Heb het toestel vanaf januari, heb ongeveer 1250 sms-jes verstuurd.
Heb hem naar winkel gebracht voor reparatie, ben benieuwd wat de reactie wordt.
Ik wil het toetsenbord wel laten vervangen onder garantie maar dan ben ik hem alweer 2 weken kwijt, daar zit ik echt niet op te wachten. Dan kan SE nog beter het toetsenmatje naar mij toe sturen en dan zet ik het er zelf wel op. Ben m'n telefoon nl al eerder 2 weken kwijt geweest voor reparatie.

Wie iemand nog goede sites waar je meer kunt bestellen dan alleen het frontje voor je T68i? Dus ook antenna covers, keypads e.d? Op Ebay kan wel maar daar moet je met Credit Card betalen en dat heb ik niet.

Heb trouwens het zoveelste probleem weer ontdekt. Stof achter het display :( en niet zo'n klein beetje ook. En dat terwijl ik de telefoon niet eens open gehad of wat ook.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Komt naar binnen via de pretpook, kijk maar es goed, dat is niet 100% stofdicht dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 07:48:
uhm.. soms moet je gewoon van al die instellingen afblijven ;)

die van mij doet het gewoon goed en ook me sms werkt

If it aint broken.. dont...
das nou juist het probleem. Ik heb em net een week en dit waren de instellingen al ... maar ik krijg het niet veranderd ... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga je langs de winkel waar je hem gekocht hebt en vraag je het daar

die telefoonverkopers kunnen echt met alle telefoons omweg (tenminste hier bij de belcompany wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb R6A012 en bij mij zit er ook nog steeds de no-bug in :(

Ook zit ik nog steeds met het hele irritante probleem dat het toestel in Erix vastloopt! :(

Wat zou dit dan kunnen zijn? (software update al gedaan, telefoon geen beschadigingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou hier werkt alles op de "oude" software dus ik blijf erbij

hoe hebben jullie m geupdate? via bleutooth?

want ik kan nog geen proggie vinden voor die meuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit ik hier met de orane helpdesk en twee SE's die het beiden niet doen! Ik heb het echt gehad met Sony Ericsson... }) :(

Spijt me voor jullie dat ik dit moet zeggen maar in een nokia doet me simkaart het wel gewoon...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed ik ben er nu achter hoe ik bluetooth volledig werkend krijg

-uninstall alle telefoonsoftware en bluetoothmeuk/drivers
-download van sonyericson.com pakket 4 (voor outlook users)
installeer die vervolgens.
-download de 1.3.*.* bluetooth drivers van www.msi.com.tw
-installeer die en reboot
als je opgestart ben kun je virtuele compoorten toewijzen aan de "serial port" connecties
dan fake't ie zegmaar dat je een datakabel hebt.

als het goed is zou het nu allemaal moetten werken, bij mij was dit in elk geval de oplossing want de oudere bluetoothdrivers hebben maar heel even gewerkt waarna ik op een gegeven moment alleen nog maar kon pairen en niet meer syncen met mijn outlook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

werken deze msi drivers toevallig ook op mijn bluetooth module van Sitecom?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 19:06:
zit ik hier met de orane helpdesk en twee SE's die het beiden niet doen! Ik heb het echt gehad met Sony Ericsson... }) :(

Spijt me voor jullie dat ik dit moet zeggen maar in een nokia doet me simkaart het wel gewoon...
Ik heb het zelfde probleem.
Kheb een nieuwe simkaart gekregen van Orange maar die kwam net een dag nadat ik mijn telefoon terug heb gebracht naar de telecom shop om hem te laten repareren.
Hij is nu 2 weken weg dus kan nog wel een week duren.
Als ik hem terug heb laat ik wel weten hoe het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peewee_Herman schreef op 04 June 2003 @ 16:45:
werken deze msi drivers toevallig ook op mijn bluetooth module van Sitecom?
die wil ik ook binnenkort gaan halen (49 eur bij dixons) want die MSI heb ik geleend :P

voor zover ik weet zijn dit gewoon algemene bluetoothdrivers :x

en van www.sitecom.com

CNR-500 : http://www.sitecom.com/dr...id=8&prod_id=176&search=1

CNR-501 : http://www.sitecom.com/dr...id=8&prod_id=207&search=1

het enige wat mij tegenviel was dat je je simkaart insnijd als je m in je foon duwt (schraapt een stukje plastic van je sim)

De bluetoothdrivers die ik nu gebruik heb ik van www.msi.com.tw

directe link > http://www.msi.com.tw/pro...php?UID=326&MODEL=MS-6967

en dan het knopje "drivers"

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owjah hier een directe link naar die bluetooth driver setup
http://download.msi.com.tw/support/dvr_exe/bluetooth.exe

uninstall + reboot wel even de oude versie voor je deze installeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
is er hie nog iemand die via zn BT headset via chatprogrammas met andere praat? Ik heb het werkende gekregen, alleen ik hoor mensen perfect maar zei horen mij dus heel erg slecht. Wat ik dus niet snap is dat ik ze wel geod kan horen maar zij mij niet, het is dus geen storing tussen de ontvanger. Of is het microfoontje zo slecht?

T leuke wat er wel gebeurde was dat ik ineens winamp via mn headset hoorde! klonk niet eens zo slecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die frontjes en keypads te koop weet staan zonder dat je PayPal/Creditcard nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 10:01:
[...]
voor zover ik weet zijn dit gewoon algemene bluetoothdrivers :x
Nee, alleen het Widcomm gedeelte dat er in zit (de Bluetooth SDK van Widcomm wordt gebruikt om bijna alle BT drivers te maken), dat is wel ongeveer 98% van de drivers maar met name de device driver voor de USB dongle zelf is specifiek voor de chip die er in zit. Vaak werkt het wel als je maar de USB driver van je eigen dongle gebruikt en de rest van een willekeurige op Widcomm gebaseerde driver, maar erg soepel loopt het allemaal niet.

* PowerFlower is blij dat MSI eindelijk de laatste versie van Widcomm in z'n drivers verwerkt heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 08:18:
Is er iemand die frontjes en keypads te koop weet staan zonder dat je PayPal/Creditcard nodig hebt?
*schop*

niemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Is dat nix dan zo'n PayPal account?? Hoor er best goede dingen over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paypal is okee olee olee :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat is het vast wel maar ik mag geen creditcard van me moeder.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
Paypal is geen creditcard, zeg dat maar tegen je ma :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:49
Arrrgghhh mn beeldscherm werkt niet meer :( ik ben dit weekend naar pinkpop geweest en het heeft een beetje (understatement) geregend. Telefoon zat gewoon in mn broek maar het scherm werkt neit meer :( zal dus toch wel nat geworden zijn... Nog tips behalve openmaken en laten drogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mee terug naar de winkel en inruilen voor een andere.. daar is garantie voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 20:45

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Het probleem is dat waterschade niet onder garantie valt...

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm.. dan zeg je dat je m gewoon in je broekzak had en dat ie t ineens niet meer deed..

dit hoort gewoon niet.. klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

B_O_S_S schreef op 11 juni 2003 @ 18:02:
Het probleem is dat waterschade niet onder garantie valt...
Als je slim bent laat je de phone eerst heel goed opdrogen (als in een week ofzo). En ga je er dan mee terug. Las laatst in de krant dat een populaire manier was om toch garantie te claimen terwijl er waterschade was. Ze kunnen het dan moeilijk achterhalen dat het daar aan lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word gek!
Sinds ik een T68i heb kijkt iedereen heel raar als ik even mn telefoon pak (om te kijken hoelaat het is, of te kijken of er bluetooth users in de buurt zijn) en dan gaat het zo:

Heb je hem weer pakt ie zn telefoon weer, ben je getrouwd met je telefoooon ofzoooooo. Waarom pak je je telefoon dan? Heb je telefoonsex ofzoo. Jaaah we weten dat je een dure telefoon hebt jaah.

Ik word er strontziek van. Met mijn vorige toestellen (n#kia3330, seT200, sonyJ5) NOOIT last van gehad en ik haal mijn telefoon echt niet vaker dan toen uit mijn broezak.

;(

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Dit is niet als grap bedoelt hoor ik meen het serieus. Het probleem doet zich vooral voor op feestjes en in cafe´s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 13:09:
Ik word gek!
Sinds ik een T68i heb kijkt iedereen heel raar als ik even mn telefoon pak (om te kijken hoelaat het is, of te kijken of er bluetooth users in de buurt zijn)
Hij heeft natuurlijk meer een 'geilheidsgehalte' dan een 3310 oid (stukje glimmend aan de bovenkant, lichte kleuren). Hij doet wat meer 'plingpling *D ' dan een gemiddelde foon.
Dat 'om te kijken of er BT users zijn' is natuurlijk ook een beetje nerderig ;)
En voor de tijd: misschien is een horloge een optie voor je? Elke willekeurige andere vorm van tijd bekijken dan horloges is nog steeds een niet (volwaardig) geaccepteerde manier...

[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 12-06-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Oscar Mopperkont schreef op 12 June 2003 @ 12:17:
[...]

Als je slim bent laat je de phone eerst heel goed opdrogen (als in een week ofzo). En ga je er dan mee terug. Las laatst in de krant dat een populaire manier was om toch garantie te claimen terwijl er waterschade was. Ze kunnen het dan moeilijk achterhalen dat het daar aan lag.
In sommige telefoons wordt een soort verklikker gebruikt voor vocht. Zodra die verklikker in contact komt met vocht, verandert hij blijvend van kleur. Dus ook na opdrogen is de vochtschade eenvoudig te bewijzen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie niet waagt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

haas schreef op 12 juni 2003 @ 13:20:
[...]

In sommige telefoons wordt een soort verklikker gebruikt voor vocht. Zodra die verklikker in contact komt met vocht, verandert hij blijvend van kleur. Dus ook na opdrogen is de vochtschade eenvoudig te bewijzen.
En als ik dan een keer heel erg zweet?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar hoort een telefoon gewoon tegen te kunnen..

dus als ze zoutrestjes vinden in je foon was ie niet zweetproof :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
In België is er een promotie van de T68i + communicam voor €199.
Ik twijfel eigenlijk nog een beetje tussen de T610 die +-€450 zal kosten.
Het enige verschil zijn de polyfone beltonen en het 65000 kleuren scherm.

De T68i is volgens mij nog zeer up-to-date, doen of doen. Mijn geluid staat steeds af dus aan polyfone beltoontjes heb ik niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ga ook voor de Communicam MCA-20, wie weet het beste adres om deze te kopen?
Ik kan hm al nieuw krijgen voor 89 euro.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:32

Wallie

Herr

Ik word gek!
Sinds ik een T68i heb kijkt iedereen heel raar als ik even mn telefoon pak (om te kijken hoelaat het is, of te kijken of er bluetooth users in de buurt zijn) en dan gaat het zo:

Heb je hem weer pakt ie zn telefoon weer, ben je getrouwd met je telefoooon ofzoooooo. Waarom pak je je telefoon dan? Heb je telefoonsex ofzoo. Jaaah we weten dat je een dure telefoon hebt jaah.

Ik word er strontziek van. Met mijn vorige toestellen (n#kia3330, seT200, sonyJ5) NOOIT last van gehad en ik haal mijn telefoon echt niet vaker dan toen uit mijn broezak.

;(

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Dit is niet als grap bedoelt hoor ik meen het serieus. Het probleem doet zich vooral voor op feestjes en in cafe´s.
Haha! :) :) :) :)
Dat kan je verwachten he... een mobieltje is een statussymbool, net zoals de bouwvakker die in een dikke Medercedes rijdt. En de T68i is een behoorlijk pats-telefoontje net zoals de S55 van Siemens begint te worden geloof ik. Nou ja, weet je voor je volgende telefoon :Y) Koop je een Nokia, die lijken allemaal op elkaar :+.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
De T68i kan MMS ontvangen en versturen, maar heeft geen polyfone geluidjes. Als iemand nu een MMS stuurt met een polyfoon geluidje, kan de T68i dit dan afspelen? Of zit dit zo niet in elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizmoke schreef op 14 June 2003 @ 12:14:
De T68i kan MMS ontvangen en versturen, maar heeft geen polyfone geluidjes. Als iemand nu een MMS stuurt met een polyfoon geluidje, kan de T68i dit dan afspelen? Of zit dit zo niet in elkaar?
Voor poly sound heb je een soort box nodich in je telefoon en mono heeft een soort buzzer... Dus ik denk niet dat dit gaat werken omdat de T68i een gewone buzzer heeft.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Niet online
via sms werkt dit wel, alleen klinkt het dan natuurlijk voor geen meter meer.
Ik heb dit getest van een Toshiba T21i naar een Siemens C45.
Dit ging wel niet via mms maar als het via sms kan dan zal het zo ook wel via mms kunnen.

[ Voor 7% gewijzigd door AP3X op 14-06-2003 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Ik sta nog voor een dilemma, welke zouden jullie nemen?
De SE T300 voor €129 + communicam
of
De SE T68i voor €199 + communicam
Heb allesinds al beslist geen €400 of meer uit te geven voor de SE T610 of Siemens SL55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizmoke schreef op 14 juni 2003 @ 13:32:
Ik sta nog voor een dilemma, welke zouden jullie nemen?
De SE T300 voor €129 + communicam
of
De SE T68i voor €199 + communicam
Heb allesinds al beslist geen €400 of meer uit te geven voor de SE T610 of Siemens SL55
Kwa functies zijn ze ongeveer gelijk... De T300 is iets dikker en ziet er in mijn ogen niet uit! De T68i is daardoor toen ook mijn keuze geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 13:38:
[...]

Kwa functies zijn ze ongeveer gelijk... De T300 is iets dikker en ziet er in mijn ogen niet uit! De T68i is daardoor toen ook mijn keuze geworden ;)
Ja, jij had eens in het T610 topic foto's gepost met de MCA-20 op de T68i.
Ben je tevreden met die telefoon en heb je soms een foto van het schermpje, want volgens mij zijn op websites de foto's van de T68i gemanipuleerd om de foto's op het scherm beter te laten uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik word gek!

;(

Ach dat ligt meer aan de mensen om jou heen dan aan jou zelf.. ze zullen wel jaloers zijn ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
De Siemens S55 kost met camera €300 en de T68i €200.
De siemens heeft polyfonische beltonen en java, wat zouden de redenen zijn toch voor de T68i te gaan, of dan toch maar voor de S55.

Ik heb wel gelezen dat het scherm van de S55 nogal korrelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizmoke schreef op 14 juni 2003 @ 13:40:
[...]

Ja, jij had eens in het T610 topic foto's gepost met de MCA-20 op de T68i.
Ben je tevreden met die telefoon en heb je soms een foto van het schermpje, want volgens mij zijn op websites de foto's van de T68i gemanipuleerd om de foto's op het scherm beter te laten uitkomen.
Ik ben tevreden met m'n T68i. De MCA-20 vind ik ook nog wel redelijk goeie foto's maken (zie T610 topic). Ik kan voor je geen foto maken van een foto op het T68i scherm omdat mijn enige cam in huis de MCA-20 is ;) Maar op het scherm kun je wel zien hoe de foto ongeveer is... valt me niks af alleen dan zie je toch dat ie "maar" 256 kleuren heeft... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 12:29:
[...]

Ik ben tevreden met m'n T68i. De MCA-20 vind ik ook nog wel redelijk goeie foto's maken (zie T610 topic). Ik kan voor je geen foto maken van een foto op het T68i scherm omdat mijn enige cam in huis de MCA-20 is ;) Maar op het scherm kun je wel zien hoe de foto ongeveer is... valt me niks af alleen dan zie je toch dat ie "maar" 256 kleuren heeft... :)
Toch bedankt, zou ik alleen nog de mening van iemand moeten hebben die de S55 en de T68i heeft gehad. Maar ik vin de T68i nog steeds een zalig ding. En nu zeker voor €199

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er goede alternatieven voor de T68i? Dus een telefoon die behalve veel functies ALTIJD kan bellen en gebeld kan worden.

Ik zit te denken om mijn T68i inclusief FM radio en MP3 speler te verkopen. Nog 1 keer terugsturen naar SE gaat me echt te ver.

Ik heb nog nooit een toestel gehad met zoveel problemen als de T68i, sony ericsson zal best wel een paar goede toestellen hebben maar deze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 22:18:
Wie heeft er goede alternatieven voor de T68i? Dus een telefoon die behalve veel functies ALTIJD kan bellen en gebeld kan worden.

Ik zit te denken om mijn T68i inclusief FM radio en MP3 speler te verkopen. Nog 1 keer terugsturen naar SE gaat me echt te ver.

Ik heb nog nooit een toestel gehad met zoveel problemen als de T68i, sony ericsson zal best wel een paar goede toestellen hebben maar deze niet.
Vergelijkbare functieomvang, of neig je meer naar een telefoon + PDA combi?
Anders eh... S55 :9
Ik zal je zeggen: is een goeie overstap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op 17 June 2003 @ 22:46:
[...]

Vergelijkbare functieomvang, of neig je meer naar een telefoon + PDA combi?
Anders eh... S55 :9
Ik zal je zeggen: is een goeie overstap!
Ziet er goed uit jammur dat de plaatje van de review het niet doen. Nu moet ik weer sparen :(. Had ik nu maar geen T68i gekocht bij mijn Orange abbo. Hoeveel is een gemiddelde T68i waard voor de verkoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 07:28:
[...]

Ziet er goed uit jammur dat de plaatje van de review het niet doen. Nu moet ik weer sparen :(. Had ik nu maar geen T68i gekocht bij mijn Orange abbo. Hoeveel is een gemiddelde T68i waard voor de verkoop?
Plaatjes staan op de T.net crew-server, die was blijkbaar eventjes down. Ze doen het nu in ieder geval weer.
Als jouw T68i nog helemaal als nieuw eruit ziet denk ik een euro'tje of 150 maximaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 07:28:
[...]

De T68i zelf zou je voor 150-170 kwijt moeten kunnen raken, die acc. erbij die je noemde (FM radio + MP3 speler) maken em een stúk duurder.
Kijk eens rond op www.marktplaats.nl en neem een gemiddeld prijsje voor alle dingen los, tel dat op, rond dat een beetje af.. En dan moet een euro of 250 er toch minimaal uit te halen zijn volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ik ben nu al een flinke tijd een tevreden gebruiker (lees: heb t ding nu 3 weken)

maar sinds vorige week doet ie vreemd

zoals nu hij staat al de hele dag aan en krijg net nadat ik even iemand gebeld had een smsje dat ik 3!! voicemail berichten had.. terwijl me telefoon de hele dag bereikhad..

dit was gisteren ook gebeurd en toen ik eergisteren mijn telefoon even kwijt was ik ik er met een ander toestel naar belde kreeg ik ook mijn voicemail

als ik m dan even uit/aan zet is het weer goed maar met mijn oude toestel dat ik nog heb heb ik wel gewoon continu bereik

ook is ie al een stuk of 2 keer spontaan uit gegaan??

meer mensen hier met dit probleem??

ook mijn smsjes komen pas binnen op het moment dat ik aan het bellen ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 14:52:
Goed ik ben nu al een flinke tijd een tevreden gebruiker (lees: heb t ding nu 3 weken)

maar sinds vorige week doet ie vreemd

zoals nu hij staat al de hele dag aan en krijg net nadat ik even iemand gebeld had een smsje dat ik 3!! voicemail berichten had.. terwijl me telefoon de hele dag bereikhad..

dit was gisteren ook gebeurd en toen ik eergisteren mijn telefoon even kwijt was ik ik er met een ander toestel naar belde kreeg ik ook mijn voicemail

als ik m dan even uit/aan zet is het weer goed maar met mijn oude toestel dat ik nog heb heb ik wel gewoon continu bereik

ook is ie al een stuk of 2 keer spontaan uit gegaan??

meer mensen hier met dit probleem??

ook mijn smsjes komen pas binnen op het moment dat ik aan het bellen ben ?
Zeker T-Mobile???? Dan is het een heel bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op 26 June 2003 @ 15:00:
[...]

Zeker T-Mobile???? Dan is het een heel bekend probleem.
jah t-mobile maar een goede vriend van mij heeft dezelfde telefoon @ vodafone en heeft dit probleem ook...

bovendien.. als ik me simkaart in de nokia van me zusje doe ben ik wel bereikbaar..

ik denk dat ik Sony-Ericsson een beetje heb overschat toen ik er nog vol lof over poste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
werkt het ook niet als je je gprs uit zet? ik heb zelfde problemen gehad, nieuwe software en antenne vernieuwd en nu heb ik geen enkel probleem als ik gprs uitzet (dat blauwe balkje). ik heb toch geen gprs abo en doe niet aan wappen, dus nergens voor nodig en sindsdien geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op 27 June 2003 @ 14:27:
werkt het ook niet als je je gprs uit zet? ik heb zelfde problemen gehad, nieuwe software en antenne vernieuwd en nu heb ik geen enkel probleem als ik gprs uitzet (dat blauwe balkje). ik heb toch geen gprs abo en doe niet aan wappen, dus nergens voor nodig en sindsdien geen enkel probleem
hey ik ga dat eens proberen en als dat werkt zet ik gprs alleen aan op het moment dat ik wap nodig heb :)

tnx

waar kan ik dat uitzetten eig :X (boekje even niet in bereik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij ben ik kwijt. :(

Ik ging effe bellen buiten de auto met dat ding.
En ik leg hem daarna samen met mijn super duur kutmerk zonnebril op het dak.

Em jahoor , meneer scheurt er rustig vandoor met alles nog op het dak. 8)7 8)7 :'(
En natuurlijk alles weg. ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha :D

sjah...

ik heb GPRS nu uitgezet (me wap doet t nie meer!! :P )

maar heb tot nu toe geen problemen meer

zou dit een foutje in de software zijn?? dat telecom/GPRS tegelijk aan nog niet helemaal bugfree is in de software?

ben er net achter gekomen dat ik me bluetooth dongle kwijt ben dus kan ff niet upgraden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...ik denk dat ik Sony-Ericsson een beetje heb overschat toen ik er nog vol lof over poste...
Ja ik ook. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu paar dagen al geen problemen meer gehad (gprs uitgeschakeld)

ben alleen echt me BT-usbstick kwijt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dus ook zo'n Blue-tooth USB stick kopen maar ik weet niet welke nou goed geschikt is.

- de Mycom (hier zijn toch veel probs mee?)
- de MSI (deze is in de pricewatch wel te vinden maar geen enkele winkel heeft um :?)

Iemand die mij kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die van mij heeft er weer een probleem bij :(

Nu kan ik hem soms niet aanzetten :( :(

Dus ik waarschuw nog maar eens de mensen die hem willen kopen, doe het echt niet, de telefoon is een en al ellende, en van service hebben ze bij SE nog nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
je kan ook ergens aangeven dat ie alleen gprs aanzet als je een verbinding wilt maken, weet niet precies hoe, maar stantheman heeft dat ergens ingesteld. over welke bt-dongle... mycom is een winkel en die verkoopt msi. daar heb ik de mijne tenminste gehaald. die msi doet het prima, werkt hetzelfde als de andere en er zit de zelfde software bij. wat wil je ermee doen? msi + t68i geeft geen problemen, alleen moet je een beetje knutselen met de software. meer info op esato.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpvk007 schreef op 01 July 2003 @ 12:44:
je kan ook ergens aangeven dat ie alleen gprs aanzet als je een verbinding wilt maken, weet niet precies hoe, maar stantheman heeft dat ergens ingesteld. over welke bt-dongle... mycom is een winkel en die verkoopt msi. daar heb ik de mijne tenminste gehaald. die msi doet het prima, werkt hetzelfde als de andere en er zit de zelfde software bij. wat wil je ermee doen? msi + t68i geeft geen problemen, alleen moet je een beetje knutselen met de software. meer info op esato.com
Dit staat op de my-com site bij de MyCom USB dongle:

Merk: A-merk
Type: Bluetooth USB dongle
Snelheid: 723Kbps
Standaard: BlueTooth 1.1
Bereik: 10 meter (binnenshuis)

Dat A-merk... is dat dus MSI? :?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.